Muzika| Satira

ONO sinoć

Krugolina Borup RSS / 14.03.2010. u 11:28

Razmišljala sam ja devedesetih da se iselim, nije da nisam. I mogla sam. Imam rodbinu u Kanadi. Čak sam i zahtev podnela u jednom trenutku, ali oni onda promenili proceduru, moralo da se podnosi ispočetka... i hoću, neću, sad ću... dođe bombardovanje. Kad se to završilo, odustanem. Mislila sam: gde ću sad, kad smo ovo preživeli, sve ćemo da preživimo, gore od ovog ne može da bude.

Posle me uhvatio neki ludi entuzijazam. Kao, sad je demokratija, sad samo treba svi zajedno da se borimo da se promene stare navike, stari načini razmišljanja, polako i uporno, i - napravićemo nešto od ove zemlje. Ako ne za nas, ono za našu decu. Ubistvo Đinđića samo me je učvrstilo u tome. Otići znači predati se, priznati poraz. Neće moći!

I onda se desi ONO sinoć...

Uz izvinjenje kolegi Mitroviću koji se specijalizovao za praćenje Beovizije i Eurovizije, što mu utrčavam na teren, i uz izvinjenje čitalaštvu koje na ovom mestu očekuje da se držim zadate teme stanja u porodilištima, ja prosto moram da prokomentarišem ONO sinoć...

Vidim, kod kolege Mitrovića, blogeri se sjajno zabavili. Smejali se, šalili se, bilo im ONO sinoć zabavno.

Meni nije.

Mene je razbesnelo. Diglo mi pritisak.

I prvi put nakon bombardovanja, uspelo da u meni povrati želju da se iz ove zemlje iselim.

Nije ONO sinoć bio samo izbor pesme za našeg predstavnika na Evroviziji.

ONO sinoć bio je prikaz načina na koji ova zemlja ide u budućnost.

Neko je negde u moje ime odlučio, da se najbolje od muzike u mojoj zemlji svodi na, što reče jedan komentator na vesti negde na netu, "buka, buka, bum, tras, cigu-ligu"; "Iš, iš, iš!"; "Op, op, op!" i "Predsedniče, ovo je ludnica!"

Šta je sa odgovornim ljudima u ovoj zemlji? Kako mogu, kako smeju, kako se usuđuju da od svega što imamo, izaberu ONO sinoć?

Nije to pitanje Guče i Egzita. Da je ONO sinoć bila Guča, bilo bi u redu. Ali, nije. ONO sinoć je bila uvreda za Guču. ONO sinoć je odraz buke i neartikulisanosti s kojom ova zemlja korača u budućnost na svim nivoima, a koju kreiraju odgovorni u ovoj zemlji. Skrivaju se iza buke i salate reči u pokušaju da sakriju očigledno - NESPOSOBNOST.

Ima li sposobnih u ovoj zemlji?

I ako ima, zašto nas u budućnost vode nesposobni?

Predsedniče, ovo je stvarno ludnica.

 



Komentari (250)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:27 14.03.2010

Re: Ono sinoc je mala maca

Samo ovde da se ubacim - Tijanic je nekada bio dobar novinar - nekada, jako, jako davno, tvrdi se.

možda toliko davno da je svim kasnijim bulšitom to anulirao. ne vredi pomena, Bili. Marina je tu benigna pojava, slušaš i voliš, ili hejtuješ. Tijanić je ozbiljnija figura...
Bili Piton Bili Piton 22:31 14.03.2010

Re: Ono sinoc je mala maca

BebaOdLonchara
Samo ovde da se ubacim - Tijanic je nekada bio dobar novinar - nekada, jako, jako davno, tvrdi se.

možda toliko davno da je svim kasnijim bulšitom to anulirao. ne vredi pomena, Bili. Marina je tu benigna pojava, slušaš i voliš, ili hejtuješ. Tijanić je ozbiljnija figura...


Pa Tijanic je na mocnijoj poziciji, utoliko je ozbiljnija figura. A ne slazem se uopste da je Marina benigna pojava, to sto ona radi je po meni cist otrov. No dobro, nijanse su u pitanju.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:49 14.03.2010

Re: Ono sinoc je mala maca

Pa Tijanic je na mocnijoj poziciji, utoliko je ozbiljnija figura. A ne slazem se uopste da je Marina benigna pojava, to sto ona radi je po meni cist otrov. No dobro, nijanse su u pitanju.

jeste otrov, da me ne shvatiš pogrešno ali ona ne piše tekstove na temu premijera srbije, predsednika i ne galami pozivajući na linč jednog ili više političara koji mu nisu dali mesto koje mu je obećano. on je ljigavac epskih razmera. ovakve stvari koje radi i sa tom evrovizijom su i takvom televizijom su opasnije od marininih tekstova (koji bi trebali biti spaljeni za primer).
Bili Piton Bili Piton 22:53 14.03.2010

Re: Ono sinoc je mala maca

BebaOdLonchara
ali ona ne piše tekstove na temu premijera srbije, predsednika


Kako ne pise, zar nije bilo "alo precednice" koliko juce?

Zezam se, u osnovi se slazemo. Meni je ona mrskija (tacnije - ono u sta se pretvorila) - jer neke njene davne tekstove za pesme (pa i druge ucinke) vrlo volim. Prema Tijanicu imam sasvim drugaciji odnos...
samodakazemnesto samodakazemnesto 22:55 14.03.2010

Re: Ono sinoc je mala maca

kudos ko kucha!!!
arianna arianna 12:57 15.03.2010

Re: Ono sinoc je mala maca

BebaOdLonchara
ps. neverovatno mi je da dečiji program toliko basnoslovno košta da ga RTS nema pa sad već decenijama?!



more, ajd što košta da se napravi nov dečiji i školsko-obrazovni program, nego što li ne repriziraju barem postojeći? Ipak je RTS javni servis SVIH gradjana, ali izgleda da odgovorni u tom istom servisu, zaboravljaju da su i deca i omladina, gradjani ove naše zemlje.


zna li neko koja je ciljna grupa kojoj Javni servis, servira emisije?

samodakazemnesto samodakazemnesto 23:05 14.03.2010

nisam lepa al sam glupa

izvinite,ali ja i dalje mislim da zivimo u delta cityju i slusamo grand. kad kazem mi,mislim na srbiju. vecinsku. dakle,globalno. dok god je pink najgledanija tv,dok god je ceca srpska majka,dok god razni miskovici haraju zemljon "kupujuci" sve,dok god ne mozete kupiti ni fakene stapice za usi,a da to delta niej uvezla i jos milion "dok god" ja cu biti sigurna da zivimo u delti.
e sad,to sto ima nas nekolicina koja ne slusa grand,nego nesto drugo...na zalost mi smo nekolicina. vecina voli milane i grandove. treba li da dokazujem to?
u kulturnom smislu,srbija je zemlja seljaka. to sto se neki od vas ne usudju to priznati,ne menja cinjenicno stanje.
fala
rade.radumilo rade.radumilo 00:48 15.03.2010

"Da živimo u Aziji mi bi bili Talibani!"

Davne 2008-e godine, sredinom septembra, Katarina i ja u avion sedosmo i u daleki Tunis stigosmo (avion je doduše i tamo i nazad kasnio po 5h, ali je to neka druga priča).
Tako mi dođosmo, kad tamo već Goran i Ljilja bejahu, koji nekoliko dana ranije u grupi drugoj stigoše. I mi prvo veče malo po gradu Susu izađosmo i lokalne barove i kafiće obiđosmo, kad Goran da vratimo se u hotel predloži jer Kabare na programu je. I mi se u hotel vratismo, pa pored bazena posedasmo, pored kog beše bina postavljena. I grupa travestita na scenu izađe i kabare započe. Red pesama, kabaretskog mahom karaktera, neoliko iz istoimenog filma, red parodija od kojih parodija na Doli Parton najsmešnija beše.
Na to Goran, ne mogavši da izdrži više, prozbori: "Eto ovde u sred Ramadana, na programu je Kabare sa travestitima, a kod nas bi odmah izbile demonstracije i mamlazi iz Obraza bi upali u hotel i napravili rusvaj!"
I to veče završi se i mi sutradan na plažu odosmo i na ulici duž plaže, po banderama zastavice EU primetismo. I Goran, ne mogavši da izdrži više, prozbori: "Eto ovde kače zastavice EU, a kod nas lepe plakate "NE u Evropu"... Pa mi da živimo u Aziji mi bi bili Talibani!!!"
mostarac mostarac 01:23 15.03.2010

Re: "Da živimo u Aziji mi bi bili Talibani!"

Taj Goran neki mnogo pametan i nacitan momak, a?
intrepid intrepid 03:36 15.03.2010

...

Nije to pitanje Guče i Egzita. Da je ONO sinoć bila Guča, bilo bi u redu. Ali, nije. ONO sinoć je bila uvreda za Guču. ONO sinoć je odraz buke i neartikulisanosti s kojom ova zemlja korača u budućnost na svim nivoima, a koju kreiraju odgovorni u ovoj zemlji. Skrivaju se iza buke i salate reči u pokušaju da sakriju očigledno - NESPOSOBNOST



sta reci nego svaka vam cast na tekstu. vise mi se povraca od bregoviceve muzike, kusturicinih filmova, serija radosa bajica i parodija borisa bizetica. ciganluk, seljanluk, primitivizam...da li je ovaj narod zaista takav kakvim ga prikazuju pink i javni servis? strasno.

vitriolage vitriolage 04:42 15.03.2010

a možda

Da prekinete da se bavite jebenom Evrovizijom u potpunosti? Šta ste očekivali? Umetničku vrednost? To je jebeni festival kič pop muzike. Kao San Remo, kao Grand Show.

Umuknite o Evroviziji. Ona ništa ne znači.
maca22 maca22 13:06 15.03.2010

Re: a možda

Molila bih moderaciju da "umukne" ovakve nazovi diskutante.
JJ Beba JJ Beba 13:55 15.03.2010

Re: a možda

maca22
Molila bih moderaciju da "umukne" ovakve nazovi diskutante.

vidi ti higijeničarke!
a što da ga briše ili banuje molićulepo?
maca22 maca22 14:02 15.03.2010

Re: a možda

JJ Beba
vidi ti higijeničarke!
a što da ga briše ili banuje molićulepo?

Vidi ti sebe!
Zar ne misliš da je malo glupo da kreneš sa drekom i etiketom, a onda 'moliš lepo'?
maca22 maca22 14:02 15.03.2010

Re: a možda

...
geragera geragera 15:53 15.03.2010

Re: a možda

maca22
Molila bih moderaciju da "umukne" ovakve nazovi diskutante.


Sta mislis o vrelom katranu i perju kao adekvatnijoj sankciji?
maca22 maca22 15:59 15.03.2010

Re: a možda

geragera
maca22
Molila bih moderaciju da "umukne" ovakve nazovi diskutante.


Sta mislis o vrelom katranu i perju kao adekvatnijoj sankciji?

Imamo progoniteja na blogu.
geragera geragera 16:08 15.03.2010

Re: a možda

maca22

Imamo progoniteja na blogu.


Ne, samo imaTE udvojenu licnost.
JJ Beba JJ Beba 16:48 15.03.2010

Re: a možda

maca22
JJ Beba
vidi ti higijeničarke!
a što da ga briše ili banuje molićulepo?

Vidi ti sebe!
Zar ne misliš da je malo glupo da kreneš sa drekom i etiketom, a onda 'moliš lepo'?



ps
što si ti neka nadrndana osobaaaa

pss
nisi upoznata sa frazom moliću lepo? kako je to čudnooooo
JJ Beba JJ Beba 16:52 15.03.2010

Re: a možda

geragera
maca22
Molila bih moderaciju da "umukne" ovakve nazovi diskutante.


Sta mislis o vrelom katranu i perju kao adekvatnijoj sankciji?



plus šišanje kose makazama za ovce, ala Rajanova kći
geragera geragera 17:14 15.03.2010

Re: a možda

JJ Beba
geragera
maca22
Molila bih moderaciju da "umukne" ovakve nazovi diskutante.


Sta mislis o vrelom katranu i perju kao adekvatnijoj sankciji?



plus šišanje kose makazama za ovce, ala Rajanova kći




P.S.
Imas bacen mamac kod trenera.
JJ Beba JJ Beba 17:29 15.03.2010

Re: a možda

geragera
JJ Beba
geragera
maca22
Molila bih moderaciju da "umukne" ovakve nazovi diskutante.


Sta mislis o vrelom katranu i perju kao adekvatnijoj sankciji?



plus šišanje kose makazama za ovce, ala Rajanova kći




P.S.
Imas bacen mamac kod trenera.

jel?
idem da vidim
maca22 maca22 17:56 15.03.2010

Re: a možda

JJ Beba
pss
nisi upoznata sa frazom moliću lepo? kako je to čudnooooo

Isitna. Navikla sam na bolje, zbog čega sam precenila namere.
Bojana Maljević Bojana Maljević 19:25 15.03.2010

Re: a možda

Umuknite o Evroviziji. Ona ništa ne znači.

Tačno. Sama po sebi ne bi značila ništa.
Ali u kontekstu celokupnog kiča&šunda u kojem živimo - znači, itekako!
Lepo reče Goran Jevtić juče: Selo gori, vreme je da neko konačno krene da gasi požar.

Ko pomisli samo na istoimenu seriju - taj ne živi u Srbiji.
Bili Piton Bili Piton 19:55 15.03.2010

Re: a možda

vitriolage
Da prekinete da se bavite jebenom Evrovizijom u potpunosti? Šta ste očekivali? Umetničku vrednost? To je jebeni festival kič pop muzike. Kao San Remo, kao Grand Show.

Umuknite o Evroviziji. Ona ništa ne znači.



A sto da umuknemo? Bas nam se prica, ako ni zbog cega drugog onda da tebe nerviramo.

To sto je jebeni festival kic pop muzike u pitanju ne znaci da treba da se sutiramo u dupe od srece sto na njega saljemo 150 posto designer trash i valjamo se u govnima zajedno sa ostalima. Ima valjda nesto sto se zove self respect?

JJ Beba JJ Beba 20:36 15.03.2010

Re: a možda

maca22
JJ Beba
pss
nisi upoznata sa frazom moliću lepo? kako je to čudnooooo

Isitna. Navikla sam na bolje, zbog čega sam precenila namere.

kako je toooo čudnoo
Krugolina Borup Krugolina Borup 21:21 15.03.2010

Re: a možda

Umuknite o Evroviziji. Ona ništa ne znači.


Šta god o Evroviziji mislili, jedno je nepobitna činjenica: tamo neće nastupati Milan Stanković, sa kompozicijom Gorana Bregovića za koji je tekst pisala Marina Tucaković. Da je tako, bilo bi me briga - ih! Neka ih.

Ceo problem i jeste u tome da će oni tamo nastupati pod ZASTAVOM Srbije i pod POTPISOM Srbije.

Mene je lično veliki blam da me oni tamo predstavljaju.

Posle pobede Marije Šerifović, na jednoj konferenciji u Nemačkoj su me učesnici iz Norveške, Nemačke, Australije, Škotske, Engleske, molili da im napišem reči "Molitve" na srpskom, i naučili da pevaju refren na srpskom. Mnogo im se svidela pesma. Šest meseci kasnije, bila sam u Australiji, na nekoj drugoj konferenciji. Svi su znali da je Srbija pobedila prethodne godine na Evroviziji.

Dakle, ako pričamo o imidžu zemlje - Evrovizija ima uticaja na kreiranje tog imidža, šta god ko o toj maifestaciji mislio.

Ove godine, imidž koji ćemo tamo projektovati biće imidž seljaka sa brdovitog Balkana, zarobljenih u nekom davno prošlom vremenu i prostoru... I ako će sad neko na ovo da kaže: pa to i odgovara situaciji, ja ću uporno da ponavljam da NIJE TAČNO! Nikad ništa nije samo crno niti samo belo, te tako nije i ne može biti tačno da u Srbiji nema ničeg drugog do onog što je ove godine odabrano da nas tamo predstavlja. NIJE TAČNO. NIJE TAČNO. NIJE TAČNO. Neko je u moje ime odlučio da se izbor onoga što će tamo da me predstavlja svede na tri klona iste stvari. To ne znači da druge stvari ne postoje, i da ljudi ne bi glasali za nešto drugo - da im je uopšte i ponuđeno!

maca22 maca22 22:15 15.03.2010

Re: a možda

Bili Piton
vitriolage
Da prekinete da se bavite jebenom Evrovizijom u potpunosti? Šta ste očekivali? Umetničku vrednost? To je jebeni festival kič pop muzike. Kao San Remo, kao Grand Show.

Umuknite o Evroviziji. Ona ništa ne znači.


A sto da umuknemo? Bas nam se prica, ako ni zbog cega drugog onda da tebe nerviramo.

Pa zato što se tinejdžer rastrojava po sajber prostoru od muke, pa mora i da psuje i besni. Počupaće kose. Reko' nek krizira po kući, da ga poštedimo ovoga kad je već prinuđen(?) da čita. Šta ti je diskusija... smešno. :)
blogovatelj blogovatelj 00:29 16.03.2010

Re: a možda

vidi ti higijeničarke!
a što da ga briše ili banuje molićulepo?


To se zove tolerantnost.
Najviše krasi dame i gospodu koji bi želeli da se po ubrzanoj proceduri priključimo EU, a koji žive u krugu dvojke i sebe najčešće deklarišu kao "rodjene Beogradjane"
A kada im se kaže da je ponositi se mestom rodjenja početak svakog fašizma, smrtno se uvrede, ne shvatajući ama baš ništa.
JJ Beba JJ Beba 00:41 16.03.2010

Re: a možda

blogovatelj
vidi ti higijeničarke!
a što da ga briše ili banuje molićulepo?


To se zove tolerantnost.
Najviše krasi dame i gospodu koji bi želeli da se po ubrzanoj proceduri priključimo EU, a koji žive u krugu dvojke i sebe najčešće deklarišu kao "rodjene Beogradjane"
A kada im se kaže da je ponositi se mestom rodjenja početak svakog fašizma, smrtno se uvrede, ne shvatajući ama baš ništa.

smatraš?
geragera geragera 01:43 16.03.2010

Re: a možda

Krugolina Borup


Šta god o Evroviziji mislili, jedno je nepobitna činjenica: tamo neće nastupati Milan Stanković, sa kompozicijom Gorana Bregovića za koji je tekst pisala Marina Tucaković. Da je tako, bilo bi me briga - ih! Neka ih.

Ceo problem i jeste u tome da će oni tamo nastupati pod ZASTAVOM Srbije i pod POTPISOM Srbije.

Mene je lično veliki blam da me oni tamo predstavljaju.




Frka ti sta ce za njihov nastup da kaze Nobelov komitet za knjizevnost iz obliznjeg Stockholma ili ziri za dodelu nagrade Herbert von Karajan iz nesto daljeg Baden-Badena, to?


Krugolina Borup

Posle pobede Marije Šerifović, na jednoj konferenciji u Nemačkoj su me učesnici iz Norveške, Nemačke, Australije, Škotske, Engleske, molili da im napišem reči "Molitve" na srpskom, i naučili da pevaju refren na srpskom. Mnogo im se svidela pesma. Šest meseci kasnije, bila sam u Australiji, na nekoj drugoj konferenciji. Svi su znali da je Srbija pobedila prethodne godine na Evroviziji.



Da li sam previse indiskretan ako pitam sta su bile teme tih konferencija i jesi li pomogla ucesnicima, bar onim iz Evrope, da se usele u Srbiju?
Racunam da je to ljuCki - sigurno su bili toliko konsternirani nastupom svojih predstavnika da je emigriranje u zemlju iz koje je Marija Serifovic bilo jedina solucija.



Krugolina Borup


Ove godine, imidž koji ćemo tamo projektovati biće imidž seljaka sa brdovitog Balkana, zarobljenih u nekom davno prošlom vremenu i prostoru... I ako će sad neko na ovo da kaže: pa to i odgovara situaciji, ja ću uporno da ponavljam da NIJE TAČNO! Nikad ništa nije samo crno niti samo belo, te tako nije i ne može biti tačno da u Srbiji nema ničeg drugog do onog što je ove godine odabrano da nas tamo predstavlja. NIJE TAČNO. NIJE TAČNO. NIJE TAČNO. Neko je u moje ime odlučio da se izbor onoga što će tamo da me predstavlja svede na tri klona iste stvari. To ne znači da druge stvari ne postoje, i da ljudi ne bi glasali za nešto drugo - da im je uopšte i ponuđeno!



Ono sto ce se tamo projektovati je sasvim komplementarno manifestaciji na kojoj ce se desavati, i bice, kao i do sad - similis simili gaudet, sto bi na jeziku naroda i narodnosti koji ce glasati za to znacilo slican se slicnom raduje.
blogovatelj blogovatelj 03:08 16.03.2010

Re: a možda

smatraš?


Ima toga, mada ima i svetlih primera naravno.
maca22 maca22 12:10 16.03.2010

Re: a možda

geragera

Ono sto ce se tamo projektovati je sasvim komplementarno manifestaciji na kojoj ce se desavati, i bice, kao i do sad - similis simili gaudet, sto bi na jeziku naroda i narodnosti koji ce glasati za to znacilo slican se slicnom raduje.

Smatram da ovo jednostavno nije tačno, i mislim da je to dovoljno puta obrazloženo, tako da nema potrebe ponavljati, već svako može da nastavi da misli kako želi.

I da, "sarkasam is a humor of a weak mind".. i "lowest form of humor".
maca22 maca22 12:10 16.03.2010

Re: a možda

...
JJ Beba
kako je toooo čudnoo

vitriolage vitriolage 17:39 16.03.2010

Re: a možda

Krugolina Borup
Umuknite o Evroviziji. Ona ništa ne znači.


Šta god o Evroviziji mislili, jedno je nepobitna činjenica: tamo neće nastupati Milan Stanković, sa kompozicijom Gorana Bregovića za koji je tekst pisala Marina Tucaković.....


Ne slažem se sa bilo čim što si ovde rekla. Evrovizija je festival kiča, i svi zaborave na to dan posle. Osim obsesivnih fanova, ali oni su manjina. Prosečan tinejdžer u UK ili Nemačkoj čak i ne gleda Evroviziju. A ako Srbija hoće dobar PR oni su na bitniji od nekih tetki usedelica koje to gledaju.

Ono što je bitnije za Srpski PR i od toga je da iz Srbije ne dolaze vesti o ukidanju gej parade, ili vesti o konc logorima za narkomane koje vode uvaženi članovi crkve.

Treba da prekinete da pratite Shitoviziju. Loša muzika samo vas zaglupljuje. I da, kad smo kod toga, i Molitva je shit pesma.
geragera geragera 18:58 16.03.2010

Re: a možda


maca22
"sarkasam is a humor of a weak mind"..


Pogledaj pod sarcasm.
Bili Piton Bili Piton 21:08 16.03.2010

Re: a možda

vitriolage
od nekih tetki usedelica koje to gledaju


How introspective is this, I wonder...
JJ Beba JJ Beba 17:37 17.03.2010

Re: a možda

maca22
...
JJ Beba
kako je toooo čudnoo


aaaa sad kapiram iz kog rudnika kopaš mudrost kojom naš zaspaš
maca22 maca22 19:20 17.03.2010

Re: a možda

slabo, slabo...
kukusigameni kukusigameni 10:55 15.03.2010

Ima nade

cartmanikus cartmanikus 13:51 15.03.2010

Strashno

Kako pocheti i koji komentar ostaviti, ima li u opshte potrebe da se komentarishe tekst sada vec pobednichke pesme.
"Jooojj strasho" reche moja koleginica i uhvati se za glavu, a druga je koleginica sa nadom u glasu rekla da je pesma napravljena ne da prezentuje nasu muziku i umece u istoj vec da se dopadne glasacima ostalih zemalja.
Hm... mozda je Brega mislio da ce poskochice dobro proci jer mi smo vec otpisani u svim stvarima za Evropu pa zasto ne probati i onako se nema shta izgubiti.
Ma, ne zanima me shta i o chemu drugi pevaju i jel neka ultra riba peva i kako izgleda.
Mene zanima kako je Brega dobio pravo da bash on napishe tekst i muziku. Zar ne bi trebalo da se autor muzike i teksta izabere izmedju vishe kvalitetnijih muzichara ili imamo samo Tijanica, ups Bregu.
Vishe od ovoga me ne moze biti sramota.
Sramota i strashno ...
topcat topcat 14:43 15.03.2010

200.

Ložim se na jubileje. ; )
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:04 15.03.2010

Re: 200.

geragera geragera 16:10 15.03.2010

Re: 200.


topcat

BebaOdLonchara


200
angie01 angie01 20:36 15.03.2010

samo da primetim,

najvishe me na ovom blogu dojmilo-sem odlaska i bensedina zbog euro(sonigca), na koji nachin komuniciraju oni koji su zgrozeni nad shundam & kichom,..ono,sve prshti finoca & kutura, u koju se kunemo!
maca22 maca22 23:49 15.03.2010

Re: samo da primetim,

Da, poplava svega i svačeg...
jaksa scekic jaksa scekic 21:10 15.03.2010

taman kad pomislim da ne moze gore

na javnom servisu-kad ono moze,
gledam Bingo-o uzasa....Loto djevojka....

Farma je za ovo Shakespeare..

Vazno je da se javni servis tuzaka...Da se skrene paznja sa bruke oko Evrovizije i najnize ponude..
Sadasnjo-buduci gen dir javnog servisa je majstor za samo promidzbu i publicitet.Treba uciti od njega ...

angie01 angie01 22:01 15.03.2010

Bingo!:))))

gledam Bingo-o uzasa....Loto djevojka....


Jaksha, videla sam malopre!

upish zivi!

tu ni "ukradeni"
porno ne pomaze vishe!
banem92 banem92 02:24 17.03.2010

Bum

Nisu nas dosta bombardovali.

Što reče neko: a da mi pošaljemo sve tri pesme, pa da nas ponovo bombarduju?
freehand freehand 17:08 17.03.2010

Prevod

Dakle, mrzi me da čitam sve ovo prethodno...Jednostavno je sve zajedno (špetakl a la Gigantik Tijanić)toliko bljak, bljugz i povrać da ne bih da trošim reči i gumbiće na tastaturi.
Ali...
Malopre na TV '92 zateknem u "Stanju nacije" neku ribu koju je Saša Obožavalac Bengalskog Tigra Tijanić klonirao iz nekog oblika života. Možda je i hologram, 'bem li ga.
I neki tip koji je pametan i rekao bih da ima veze s' muzikom. U stvari, sigurno je pametan pošto je napljuvao Bregu.
E sad: poanta! Pita voditeljka ovu neku ribu da li će moći da prevedu pesmu? A ona ko iz topa: "Naravno! Na engleski, francuski, ruski, norveški..."
Pita voditeljka - hoće li na tim jezicima pesma nešto značiti?
A ova će - da, naravno!


Pomislim - sjajno!
Pošto na srpskom ne znači ništa!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana