Iskrivljena ogledala!

angie RSS / 25.11.2007. u 01:02

Nisam chlan niti podrzavalac ni jedne stranke, samo sam gradjanin i podrzavam ono shto je normalno-a toga skoro da i nema, pa se i ne naprezem previshe, ovo chisto da ne bude da iz nekih drugih razloga pitam. A evo imam dilemu i molim da mi se objasni.

Neshto gledam danas, (i ovih dana ), vesti i nishta ne razumem, sve kao u krivom ogledalu, sve je tu, samo drugachije izgleda.

Posle svih guzvi , konachno se iskristalisalo i vecina se slaze da je najveci problem trenutno u SrBijici Pera Lukovic novinar, dugogodishnji borac za isto ono normalno shto sam gore pomenula i kritichar jednog strashnog vremena chiji smo savremenici.

I sada ispada de je sasvim u redu da Aleksandar Vuchic, koji je bio ministar informisanja u zlobinom preiodu sedi u skupshtini, kao poslanik najpodrzavanije stranke u zemlji, (chiji je lider optuzen za ratne zlochine i sudi mu se u Hagu), koji je, dok je bio vrshilac te duznosti, najmonstruoznije proganjao slobodno novinarstvo.

Da je normalno da nije razresheno ubistvo Slavka Curuvije, a da je najverovatniji nalogodavac tog zlochina pushten da ode iz zemlje sa sve milionima zaradjenim od sinovljevog noshenja gajbica.

Da nije razjashnjeno ubistvo Dade Vujasinovic, iako se i u njenom sluchaju zna ko bi to mogao biti, nego se josh njegova samohrana udovica velicha i slavi.

Da je normalno da se chuva politichka pozadina premijerovog ubistva, skoro istim ubedjenjem, kao shto se kriju karadzic i mladic.

Da je normalno da Dejan Anastasijevic ostane potpuno sam u sluchaju pokushaja atentata na njega.

Da zlobini krimosi dobiju legitimnost tajkuna- te mishkovic postaje vladar Srbijice.

Da je normalno da na misnistri budu bahati i primitivni,....i znate vec ceo spisak, dugachak je i tezak.

I konachno, u sluchju Lukovic, pukla izdrljivost, povecala se osetljivost, a uostalom i osecanja su povredjena preko mere i to se treba najstroze kazniti, kad se vec nije adekvatno reagovalo na krike i krv.

Pa sada ja pitam, sta je tu u kvaru sa mojom percepcijom?



Komentari (104)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Vega Vega 01:19 25.11.2007

sta je tu u kvaru

"Pa sada ja pitam, sta je tu u kvaru sa mojom percepsijom?"

Angie - sve je u redu sa tvojom percepcijom :)
angie angie 16:59 25.11.2007

Re: sta je tu u kvaru

Vega- izgleda da i ti imash isti "problem"!
ivana23 ivana23 01:19 25.11.2007

Takodje,

ni posle gotovo sedam godina nije razjašnjeno ubistvo sudije Nebojše Simeunovića. Dugogodišnji istražni sudija Okružnog suda u Beogradu nestao je u novembru 2000. godine, a njegovo beživotno telo nađeno je u reci Savi u decembru iste godine. Sudija Simeunović vodio je nekoliko slučajeva poznatih javnosti, a poslednji je bio onaj kada je odbio da usliši zahtev tužilaštva i odredi pritvor radnicima rudnika "Kolubara" u Lazarevcu i Nebojši Čoviću i Borisu Tadiću, tada visokim funkcionerima DOS-a, zbog štrajka neposredno pred peti oktobar 2000. godine.
Njega uvek i svi zaborave kada se govori o nerazjasnjenim ubistvima.
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 01:31 25.11.2007

Re: Takodje,

ko danas sme, i ima hrabrosti da "IM" se suprotstavi. Oni su čudo, oni su ljudi koji misle da svet zbog njih postoji, oni misle da smo i mi u zakonima prirode, da veća riba jede manju, zato i ubijaju koga oće, ko im smeta ili KO BI IM MOGAO smetati. Svi smo mi samo nemi posmatrači, nemoćni da bilo šta uradimo jer su se ZAUKALI...
U prirodi veća životinja jede manju da bi se prehranila kao i svoje potomstvo, ali što ovi ovoliko ubijaju...
I kome se obratiti za pomoć, ako ga i uhvate proglase ga ludim izađe za par meseci i nađe te, ili nekog od familije pa se svete?
Dok se SVI ne skupimo i ne krenemo neće biti bolje, kakvi smo TO NEĆE SKORO BITI, nažalost
angie angie 16:26 25.11.2007

Re: Takodje,

ni posle gotovo sedam godina nije razjašnjeno ubistvo sudije Nebojše Simeunovića.




U pravu si - evo da podvuchemo!!!


Jedino se bojim da to nikoga nece da potrese, kao ruzne rechi Pere Lukovica!


jesen jesen 01:33 25.11.2007

nema kvara...

...al mora neko da bude neprijatelj unutrasnji ili spoljasnji, neko ko ometa nas razvoj i prosperitet i zbog koga ce da nam otmu kosovo...:))....nece valjda V.Ilic da bude kriv...malopre sam ga gledala na jednoj lokalnoj tv, prica kako je imao privatnu firmu pa orao, kopao i pekao rakiju i tako zaradio pare(gajbice nije pominjao)...nasi politicari su kao supermni, oru, kopaju, doktoriraju i bave se politikom ..i sve to istovremeno...
doktorka doktorka 01:37 25.11.2007

sve je to normalno

iz perspektive nenormalnog
rayzippo rayzippo 01:38 25.11.2007

Re: nema kvara...

Srbija-zemlja supermena..i pokoja superwoman
angie angie 16:29 25.11.2007

Re: nema kvara...

kopao i pekao rakiju




pa to mu je jedino za poshteno verovati!
kobacspo kobacspo 01:39 25.11.2007

percepCija

Pa sada ja pitam, sta je tu u kvaru sa mojom percepsijom?


Sve je uredu, samo se pise valjda percepCija.

Kostunica je kriv, ako ne za sve ono za gotovo sve.
angie angie 02:07 25.11.2007

Re: percepCija

nikad od mene dobre tipkachice!!!!

( popravila sam-hvala).
Unfuckable Unfuckable 02:14 25.11.2007

LM...da....

..pa pisano je dosta o tome ovih dana...
iskristalisalo se da je PL main problem...
(blago zemlji kojoj je PL glavni problemo...)
Svodi se na odličan scenario i doslednu režiju : ( skoro kao Dallas 1963)
poćinje tako što V Ilić "by the way" šalje šatro signal...o Deltonu...
na to se nadovezuje još par dimnih signala - slabih - sa strana "različitih boja" ...neke se primaju, iskreno..neke samo "odrađuju"...
Ovi što su se primili, ni ne znajući koju igru u stvari podržavaju- mediji - počinju lagano da raspiruju vatricu pritiskom na resorne ministre ( monopol)..
Ministri se upadljivo nevešto brane ( nemaju informacije )
Vatrica se razbuktava...otvara se Daltoncity.... - sve više monopola u pričama, ali ništa konkretno...( tu bi već neko iz bolje informisane kuće pomislio kako je monopola bilo i pre City-ja pa niko ništa nije prigovarao...ali svima je krv jurnula u lobanje i ne razmišlja se mnogo - traži se mogućnost eksploatacije novonastale situacije.."uhvati vetar"...)
Prelomna tačka : tekst u Politici - koji mnogi pogrešno čitaju kao priopćenje Politbiroa ...koji je - izgleda...ali samo izgleda ( pošto je txt o svemu drugom samo ne o monopolu) rešio da se liši usluga ( već izbrifovanog za ove događaje) finansijera ....hmda ...suicidalni politbiro rešio da se samoukine - jeste li čuli za to ikada ?
No - krv je u lobanjama a adrenalin visoko - hvata se vetar ( guta udica ) i kreće u "odlučni boj"....sad ili nikad
Lažna kulminacija : Utisak nedelje - ispitanik "javlja" Daltonu da zna šta se priča kod njega na gajbi ( ispitanik ne zna da li je "nahranjen" fake informacijama koje imaju za cilj da ga dodatno "nalože" od silne sreće što eksploatiše momenat ..)
Ekstenzija kulminacije : Kažiprst sutradan ujutro...
Counter strike (verzija: before news) : popodne stiže palamar Daltonovih optužbi, kontradiktornih 4 sure, ali "spremljenih za vesti" pošto im i jeste jedina svrha da dodatno "potpale" one koji su paljenju skloni + da se odradi patriotski dug prema scenaristima & režiserima ( za neupućene : vesti na ovim prostorima traju od 18.00 - 20.00 ...kako gde..)..pa se ti, brajko, brani, peri & ribaj....Monopol se ne pominje
Preokret : ispitanik podnosi kriviične prijave protiv ...da ne nabrajam. Monopol se ne pominje. Tuženi uzvraćaju. Pojavljuje se ogled o dušama novinarstva na raznim stranama www, sa različitim konotacijama ...Nema više priče o monopolu. Moral i jošponešto su na tapetu. Vade se stari spisi - da vidimo ko je šta pisao....Ponavljam : nema priče o monopolu više nigde ....izgubila se u masi. Kreće obračun i prepucavanje nezavisnih novinara sa nezavisnim novinarima.
U Areni ostaju...... - actually, bolje da vidimo ko NIJE u njoj : Velja Ilić, Politika, VK, Dalton, DB...
Victims ?
Jasnije ?
Ybt, angie - mogao sam od ove tirade blog da napravim .....al nije mi žao za drugaricu ( različitog temperamenta)
Pozdrav !
Unfuckable The Ljubitelj Čitanja Između Redova
(copyright by Mungos The Nema Ga 100 Godina )
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 02:21 25.11.2007

Re: LM...da....


Sine pa ti si genije. A sto oni rade onda ovo sve, sta mislis?
Unfuckable Unfuckable 02:24 25.11.2007

Re: LM...da....

pa vidi pod scenario & režija
vidi ko je ostao neokrvavljen
vidi ko se mlati
Jasno ti je.
Bacili kosku, justlikethat
Očekujem bar 50 preporuka ; )))))))
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 02:38 25.11.2007

Re: LM...da....


Dobro, video sam, sto ne kazes onda da mislis da i Ceda i Miskovic rade zapravo za Kostunicu. Mislim da bi bilo jasnije, mnogi ljudi te ne kapiraju verovatnu - suvise je u siframa.

Pa nije ovo nista novo, slicno je radio Sloba, nisi otkrio nista novo - preporuke dajem samo za kreativne komentare, koje sadrze "inovacije":))
Unfuckable Unfuckable 02:50 25.11.2007

Re: LM...da....

da i Ceda i Miskovic rade zapravo za Kostunicu.



....rade .
Ali : Dalton radi da bi "odradio" a ČJ je progutao mamac.
Nisam otkrio ništa novo - ali sam poslagao događaje tako da bi i moja keva mogla da skapira, a odgovarajući domaćici bloga ...
Ok ...preporuka manje, objašnjenje više ...ko da je bitno.
Btw ...naravno da je radio i Sloba i naravno da liči ( čovek je rano spoznao sve uporabne performanse DB-a) ...isti rukopis je jer je isti mehanizam i ista ekipa scenarista....
Nismo mi ovde Udruženje Pronalazača Tople Vode...samo malo tolkujemo about situation
angie angie 03:02 25.11.2007

Re: LM...da....

evo ja kliknula preporuku:))
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 03:05 25.11.2007

Re: LM...da....

Ali : Dalton radi da bi "odradio" a ČJ je progutao mamac.

Ne slazem se da je CJ progutao mamac, jednostavno svi rade za DB - pa i on. Ovo sto danas radi Jovanovic nekada je radio Draskovic 10 godina. Stara fora - vodja opozicije koji radi u stvari za DB. Kapiras dobro stvari, ali ti fali jos samo malo da zaokruzis sve - i dobije preporuku od mene:))

P.S

Djindjic je imao daleko vecih problema kroz cele devedesete da dodje do izrazaja, ne od SM vec od Draskovica. Draskovic je u stvari bio razbijac opozicije i opoziciono opredeljenih, ljudi nikako nisu uspeli da se okupe i organizuju na pravi nacin, jer je Draskovic uvek swve kvario i minirao. Tek kad je on totalno ispao iz igre, Djindjic je skinuo Milosevica.

To nam sad radi Jovanovic isto, novi vodja opozicije - potpuno besmislenom i pogresnom politikom koju vodi. Najvise koristi ima novi Milosevic - Kostunica.
Unfuckable Unfuckable 03:15 25.11.2007

Re: LM...da....

evo ja kliknula preporuku:))



hvala domaćice ti si darežljiva - a ne ko ovaj BZ što samo nešto zakera ... ; ))))))
ja kad mi usfale preporuke, svratim kod tebe ...
..ainijedasenisam potrudio......sad će malko da me popljuju oviodovog što je gutnuo...albožemoj.....svejetozaljude.... & blog
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 03:18 25.11.2007

Re: LM...da....


Evo ti bre i od mene, i bre sto si dosadan, oces preporuku pa oces, evo ti za svaki komentar po jedna
Unfuckable Unfuckable 03:18 25.11.2007

Re: LM...da....

Bojan Zdravic
Ali : Dalton radi da bi "odradio" a ČJ je progutao mamac.
Ne slazem se da je CJ progutao mamac, jednostavno svi rade za DB - pa i on. Ovo sto danas radi Jovanovic nekada je radio Draskovic 10 godina. Stara fora - vodja opozicije koji radi u stvari za DB. Kapiras dobro stvari, ali ti fali jos samo malo da zaokruzis sve - i dobije preporuku od mene:))
P.S
Djindjic je imao daleko vecih problema kroz cele devedesete da dodje do izrazaja, ne od SM vec od Draskovica. Draskovic je u stvari bio razbijac opozicije i opoziciono opredeljenih, ljudi nikako nisu uspeli da se okupe i organizuju na pravi nacin, jer je Draskovic uvek swve kvario i minirao. Tek kad je on totalno ispao iz igre, Djindjic je skinuo Milosevica.

To nam sad radi Jovanovic isto, novi vodja opozicije - potpuno besmislenom i pogresnom politikom koju vodi. Najvise koristi ima novi Milosevic - Kostunica.



..za Draškovića se slažem ...za ČJ ne mogu da tvrdim, nemam još nikakav sud o tome...
Vreme će pokazati ......pošto www.vreme.com definitivno ...neće...probajte sami pa se uverite
Unfuckable Unfuckable 03:21 25.11.2007

Re: LM...da....

Bojan Zdravic

Evo ti bre i od mene, i bre sto si dosadan, oces preporuku pa oces, evo ti za svaki komentar po jedna



...tako je Zdraviću !!!!...tajrad
Unfuckable The Uporan
( copyright by Mungos The Nema Ga 200 Godina )

p.s. - @ BZ : izvinjenje što ti nisam čestitao rođendan na vreme - ako ti kažem da nisam uspeo ni sebi, ukapiraćeš nivo gužve koji me je poklopio poslednjih dana... - zato koristim ovu priliku da tebi i maloj od BZ poželim sve najbolje.
Znam da domaćica neće da se ljuti & da vouli žuraye ... - sve najbolje, druže !
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 03:27 25.11.2007

Re: LM...da....

...za ČJ ne mogu da tvrdim, nemam još nikakav sud o tome...

Razmisli par dana, pa donesi sud. Evo ti jos jedna preporuka:))
Unfuckable Unfuckable 03:30 25.11.2007

Re: LM...da....

Evo ti jos jedna preporuka:))


eno tebi mali update mog odgovora gore ; -)))))))
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 03:34 25.11.2007

Re: LM...da....

p.s. - @ BZ : izvinjenje što ti nisam čestitao rođendan na vreme - ako ti kažem da nisam uspeo ni sebi, ukapiraćeš nivo gužve koji me je poklopio poslednjih dana... - zato koristim ovu priliku da tebi i maloj od BZ poželim sve najbolje.
Znam da domaćica neće da se ljuti & da vouli žuraye ... - sve najbolje, druže !

Fala druze i ja tebi isto to cestitam:)) Dace Bog da se nekad sretnemo na taj dan i napravimo dobro zezanje:)))
Pozdrav
nsarski nsarski 04:30 25.11.2007

Re: LM...da....

Evo, Zdravicu, i ja tebe preporuchujem. Kratko i precizno receno. "Afere" se dese samo kad se "insajderi" medjusobno zakace pa to mi prosti vidimo, ili nas obaveste.
Ostaje pitanje: kako sve to ocistiti i napraviti normalnu zemlju u tom malom bazenu sa mnogo krokodila?
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 04:38 25.11.2007

Re: LM...da....

Evo, Zdravicu, i ja tebe preporuchujem. Kratko i precizno receno. "Afere" se dese samo kad se "insajderi" medjusobno zakace pa to mi prosti vidimo, ili nas obaveste.
Ostaje pitanje: kako sve to ocistiti i napraviti normalnu zemlju u tom malom bazenu sa mnogo krokodila?

Hvala tebra za preporuku, ti bar znas moj stav po tom pitanju, jednostavno ukinuti DB za koji svi gore pomenuti rade - i stvar zavrsena, za godinu-dve sve bi leglo na svoje mesto, i gotova stvar:))
milandez milandez 14:13 25.11.2007

Re: LM...da....

Bojan Zdravic
Ali : Dalton radi da bi "odradio" a ČJ je progutao mamac.

Sam Ceda je mamac; pristao je da bude i akcija je koordinirana. Vidi se po histericnoj reakciji, racimo: Djelica, Miskovica,... pa, i Dinkica...etc. I b92, too." Tek ce da vidimo koga ce sve da izbaci Morava!?"
poz.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 15:35 25.11.2007

Re: LM...da....

milandez
Ali : Dalton radi da bi "odradio" a ČJ je progutao mamac

Milandez, ja se izvinjavam, ovde si mene pogresno citirao. Ovo su reci cuvenog Mr. Unfuckable:))
angie angie 17:03 25.11.2007

Re: LM...da....

kako sve to ocistiti i napraviti normalnu zemlju



Trebace novi Veliki prasak, pa sve ispochetka- a ni to ne bi bila garancija, kada smo mi u pitanju.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 02:21 25.11.2007

...

...
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 02:30 25.11.2007

Dve Srbije ..!!

Angie: ... Pa sada ja pitam, sta je tu u kvaru sa mojom percepcijom?


Jasno je šta vas muči. Vi u stvari vidite dve Srbije. Prva koju vidite jeste ona koja bi prema vašoj (i našoj) želji trebala da bude, a druga je ona koja zaista jeste. To kod vas proizvodi jedan ružan, gotovo nestvaran utisak. Čini se kao da neko smišljeno, svakoga dana, ovu drugu Srbiju kreira tako da bude što različitija od prve. Ne brinite. Od iste optičke boljke pati većina stanovnika Srbije.
doktorka doktorka 03:14 25.11.2007

ceda radi za kostunicu

hahaha, a ja bila ubedjena da je tadic predlozio kostunicu za premijera . nego, ceda je podneo krivicnu tuzbu protiv zlocinackog udruzenja:

1. Miroslav Mišković, vlasnik Delta holdinga iz Beograda

2. Vojislav Koštunica, predsednik Vlade Republike Srbije

3. Božidar Đelić, potpredsednik Vlade Republike Srbije

4. Dragan Jočić, ministar unutrašnjih poslova u Vladi Republike Srbije

5. Predrag Bubalo, ministar trgovine i usluga u Vladi Republike Srbije

6. Slobodan Milosavljević, ministar poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede u Vladi Republike Srbije

7. Mlađan Dinkić, ministar ekonomije u Vladi Republike Srbije

8. Manojlo Vukotić, direktor i odgovorni urednik Večernjih novosti

9. Aleksandar Tijanić, direktor javnog servisa RTS

10. Đuro Bilbija, glavni i odgovorni urednik lista Kurir

11. Đoko Kesić, glavni i odgovorni urednik lista Press

12. Antonije Kovačević, glavni i odgovorni urednik lista Gazeta,

13. Željko Cvijanović, glavni i odgovorni urednik lista Sutra i nedeljnika Standard
Unfuckable Unfuckable 03:24 25.11.2007

Re: ceda radi za kostunicu

doktorka, da pokušamo konstruktivno - pošto se poslednjih dana intenzivno odupirem terapiji ... -
krljanje po optužnici je na nivou : ldp vs ds + g17 + par likova koji će obezbediti publicitet + dežurni za sve VK + MM da se ne zaboravi kontekst ....
Ali stvar je prerasla u nešto drugo, to valjda vidite i sami.
doktorka doktorka 03:47 25.11.2007

Re: ceda radi za kostunicu

Unfuckable
doktorka, da pokušamo konstruktivno - pošto se poslednjih dana intenzivno odupirem terapiji ... - krljanje po optužnici je na nivou : ldp vs ds + g17 + par likova koji će obezbediti publicitet + dežurni za sve VK + MM da se ne zaboravi kontekst ....Ali stvar je prerasla u nešto drugo, to valjda vidite i sami.


a vi ste bash strucnjak, valjam se od smeha. moram ovaj vash komentar okaciti na nunetovom blogu ,ako mi dozvolite.
Unfuckable Unfuckable 03:58 25.11.2007

Re: ceda radi za kostunicu

doktorka
Unfuckable
doktorka, da pokušamo konstruktivno - pošto se poslednjih dana intenzivno odupirem terapiji ... - krljanje po optužnici je na nivou : ldp vs ds + g17 + par likova koji će obezbediti publicitet + dežurni za sve VK + MM da se ne zaboravi kontekst ....Ali stvar je prerasla u nešto drugo, to valjda vidite i sami.

a vi ste bash strucnjak, valjam se od smeha. moram ovaj vash komentar okaciti na nunetovom blogu ,ako mi dozvolite.



Kačite slobodno gdegod, drago mi je kad izmamim makar osmejčić...i to je bolje nego grubu gloopost ...verovatno se ovde osećate nebezbedno usled nedostatka zaštite & obrane eda bi ste nešto pametnije rekli o očiglednosti prerastanja shituacije i navodne kolateralne štete koja je - u stvari - bila primarni target...2much analytics4U
Btw ...imam i ja ponešto za kačenje ...no ne bi da zasmejavam ljude bez preke potrebe ....
doktorka doktorka 04:21 25.11.2007

Re: ceda radi za kostunicu

Unfuckable

doktorka

Unfuckabledoktorka, da pokušamo konstruktivno - pošto se poslednjih dana intenzivno odupirem terapiji ... - krljanje po optužnici je na nivou : ldp vs ds + g17 + par likova koji će obezbediti publicitet + dežurni za sve VK + MM da se ne zaboravi kontekst ....Ali stvar je prerasla u nešto drugo, to valjda vidite i sami.a vi ste bash strucnjak, valjam se od smeha. moram ovaj vash komentar okaciti na nunetovom blogu ,ako mi dozvolite. Kačite slobodno gdegod, drago mi je kad izmamim makar osmejčić...i to je bolje nego grubu gloopost ...verovatno se ovde osećate nebezbedno usled nedostatka zaštite & obrane eda bi ste nešto pametnije rekli o očiglednosti prerastanja shituacije i navodne kolateralne štete koja je - u stvari - bila primarni target...2much analytics4UBtw ...imam i ja ponešto za kačenje ...no ne bi da zasmejavam ljude bez preke potrebe ....


zanimljivo , sto bih se ja ovde osecala nebezbedno ? i zar bih ostavila komentar na ovom blogu ,da ocekujem podrsku? nego , bash bih volela da cujem kako to ceda radi za kostunicu? u stvari , protiv koga to cega radi? protiv tadica?
Unfuckable Unfuckable 04:31 25.11.2007

Re: ceda radi za kostunicu

u stvari , protiv koga to cega radi?



..trenutno : protiv sebe samog ...
al, doktorice ...mrsko mi je crtati ...sve piše gore u mom komentaru, ako umete da čitate - shvatićete ...ako ne umete ...pozovite prijatelje u pomoć...možda ekipu sa Nunetovog bloga ?

..takođe napisah već zašto se ovde osećate nebezbedno...samo ne čitate pažljivo...pun mesec, mnogo posla nablogu ovih dana ...sve akcije treba ispratiti
A mišljenje - neko, bar suvislo - možda i objavite...kad prvo odete po isto....poor
Btw ...kada bi ste ostavili bilo kakav smisleni komentar..a ne simply copy/paste .....na OVOM blogu ...ne sumnjam uopšte da bi ste dobili podršku...ali bolje je da ostanete zarobljeni u predubeđenja, bezbednija su
doktorka doktorka 04:42 25.11.2007

pa eto da uzvratim,

nikada nisam procitala nijedan vash smisleni komentar , pa ako moze jedan copy-paste. manje boli.
doktorka doktorka 04:50 25.11.2007

ceda radi protiv sebe

hahaha , i ovo je za nunetov blog.
Unfuckable Unfuckable 04:52 25.11.2007

Re: pa eto da uzvratim,

nikada nisam procitala nijedan vash smisleni komentar ,



..pa jes baš ste ga potrefili ...doktorski... ...pročuo sam se ovde po besmislenim komentarima i po tome što učim ljude šta treba da misle & zaokruže na listiću & po tome što ništa ne objavljujem dok mi se mentori ne pojave ili mi bar ne mignu šta treba da mislim ...po tome sam najpoznatiji ovde..svi me prepoznaju kao Unfuckable The Podguzna Muva....
Ne koristim copy/paste doktorka ...imam mozak u uporabnom stanju....analiza - sinteza ( odlika viših sisara, trebalo je da ste bar prošli pored tog gradiva..osim ako ovo nije samo još jedna medicinska sestra koja je štjela biti nešto više...) - slabo pišem diktate, još slabije pevam u horu
Verovatno ne smete da budite nikog od mentora da Vam u ovaj zao čas kaže šta treba da mislite - unatoč realnoj opasnosti / izvesnosti da (pokoznakojiput....) ispadnete gloopi u društvu ....
Bolje ispasti gloop nego ljutiti shefa ...doktorski jasno
doktorka doktorka 05:05 25.11.2007

Re: pa eto da uzvratim,

Unfuckable
nikada nisam procitala nijedan vash smisleni komentar ,
..pa jes baš ste ga potrefili ...doktorski... ...pročuo sam se ovde po besmislenim komentarima i po tome što učim ljude šta treba da misle & zaokruže na listiću & po tome što ništa ne objavljujem dok mi se mentori ne pojave ili mi bar ne mignu šta treba da mislim ...po tome sam najpoznatiji ovde..svi me prepoznaju kao Unfuckable The Podguzna Muva....Ne koristim copy/paste doktorka ...imam mozak u uporabnom stanju....analiza - sinteza ( odlika viših sisara, trebalo je da ste bar prošli pored tog gradiva..osim ako ovo nije samo još jedna medicinska sestra koja je štjela biti nešto više...) - slabo pišem diktate, još slabije pevam u horuVerovatno ne smete da budite nikog od mentora da Vam u ovaj zao čas kaže šta treba da mislite - unatoč realnoj opasnosti / izvesnosti da (pokoznakojiput....) ispadnete gloopi u društvu ....Bolje ispasti gloop nego ljutiti shefa ...doktorski jasno


posto koristite analizu -sintezu , evo da vas pripitam : kako ste dosli do zakljucka da ceda radi protiv sebe?
Unfuckable Unfuckable 05:15 25.11.2007

Re: pa eto da uzvratim,

kako ste dosli do zakljucka da ceda radi protiv sebe?




opet slab rad na čitanju ...doktorice...
Kad ne padnete na zaključivanju ( sintezi )...padnete na prikupljanju podataka ( analizi )...stvarno mi pomalo ličite na padajući element...
Ponovo Vas preklinjem da smognete nadljudske snage i proćitate moj prvobitni komentar od reči do reči...
...ukoliko vam i onda ne bude jasno ...odspavajte - ako je to uopšte predviđeno protokolom... - jer, štobiRusirekli..."...jutro je pametnije od večeri..."...a i neko od "faca" će već izdati direktivu ....or "dnevnu zapovest" pa će biti lakše za sintezu kaotakvu ...
doktorka doktorka 06:07 25.11.2007

Re: pa eto da uzvratim,

Unfuckable
kako ste dosli do zakljucka da ceda radi protiv sebe?
opet slab rad na čitanju ...doktorice...Kad ne padnete na zaključivanju ( sintezi )...padnete na prikupljanju podataka ( analizi )...stvarno mi pomalo ličite na padajući element...Ponovo Vas preklinjem da smognete nadljudske snage i proćitate moj prvobitni komentar od reči do reči......ukoliko vam i onda ne bude jasno ...odspavajte - ako je to uopšte predviđeno protokolom... - jer, štobiRusirekli..."...jutro je pametnije od večeri..."...a i neko od "faca" će već izdati direktivu ....or "dnevnu zapovest" pa će biti lakše za sintezu kaotakvu ...




nisam pronasla odgovor koji me zanima : kako ste dosli do zakljucka da ceda radi protiv sebe? uradjena je neka anketa, ispitivano je javno mnjenje ?

a sto se tice vaseg gornjeg komenatra , evo zasto je potreban copy -paste. napisali ste
"Preokret : ispitanik podnosi kriviične prijave protiv ...da ne nabrajam. Monopol se ne pominje"

a da je ovo neistina sto ste izneli ,evo josh jedan copy-paste:

KRIVIČNA PRIJAVA

- Prijavljeni su u periodu od početka 2004. godine do danas, i to prvoprijavljeni Miroslav Mišković i drugoprijavljeni Vojislav Koštunica organizovali zločinačko udruženje, a ostali prijavljeni učestvovali kao pripadnici u vršenju krivičnih dela za koje se može izreći kazna zatvora od tri godine ili teža kazna, i to Zloupoteba monopolističkog položaja iz člana 232. KZ, Zloupotreba ovlašćenja u privredi iz člana 238. KZ, Zloupotreba službenog položaja iz člana 359. KZ, Poreska utaja iz člana 229. KZ i Pranje novca iz člana 231. KZ, čime su prvo i drugo prijavljeni Miroslav Mišković i Vojislav Koštunica izvršili krivično delo ZLOČINAČKO UDRUŽIVANJE iz člana 346. stav 1. a ostali prijavljeni krivično delo ZLOČINAČKO UDRUŽIVANJE iz člana 346. stav 2. Krivičnog zakonika.

Obrazloženje..."

http://www.ldp.org.yu/info/news.jsp?id=566






Unfuckable Unfuckable 06:47 25.11.2007

Re: pa eto da uzvratim,

uradjena je neka anketa, ispitivano je javno mnjenje ?



ankete mi ne trebaju, rekoh - verujem svojoj lobanji. Moj stav. Trebalo bi da ga štivate ak ste tak napaljeno slobodoumni...
Opet slaba analiza - sestro ( pošto doktorica def niste...) jer ste se izgubili ... - ne u prevodu - već u kontekstu ....tj upadoste u ralje cut/copy/paste ...(sečem šta mi netreba - kopiram šta mi treba..) polučitačkog & četvrtpametnog syndroma
Previše sam strpljiv da bi pazio na Vaše momentalne lapsuse ...nenamerne ...4sure-upsove
Previše nestrpljiv da bi čitao vaše c/p sa sajta friend Teeta, pošto samostalni uradak očito nesamostalno delate...misssim - ak me zbilja zanima, bum pošel tam
Previše pristojan da kod angie na blogu kažem baš sve što bi trebalo da čujkate.
Unfuckable The Teach Me
(copyright by Mungos The Nema Ga 300 godina)
Palmer Palmer 11:49 25.11.2007

Re: pa eto da uzvratim,

nisam pronasla odgovor koji me zanima : kako ste dosli do zakljucka da ceda radi protiv sebe? uradjena je neka anketa, ispitivano je javno mnjenje ?


Ajde doktorka, reci ti nama, kako bi anketa ili ispitivanje javnog mnjenja moglo da predstavlja relevantan način da se utvrdi da ČJ stvarno radi protiv sebe. Anketa je metoda prikupljanja podataka koja se izmedju ostalog može koristiti prilikom ispitivanja javnog mnjenja o nekoj pojavi, procesu, odnosu... Tako dobijeni rezultati reći će nam kakvo je javno mnjenje (koje je uglavnom podeljeno kada su društveni fenomeni u pitanju) a ne da li ČJ stvarno radi protiv sebe.
KafaJeGotova KafaJeGotova 15:19 25.11.2007

Re: ceda radi za kostunicu

yetfuckable
možda ekipu sa Nunetovog bloga ?

i ti cackas krdo?

ng, da li je ova situacija zaista nesto novo i neocekivano u srbaji? ali dobro je da ne oguglamo...
Unfuckable Unfuckable 15:31 25.11.2007

Re: ceda radi za kostunicu

i ti cackas krdo?



...ne razumem ovu dubokomisaonost ...ali me raduje da ste dobro identifikovali deo tela koji je ultimativni fokus aktivnosti nekolicine vaših "braće & sestara po oružju"..
Pošto je palo po tamburi kod Nuneta - ajmo malo ovde....zaheban je posao aktiviste ...ko trgovački putnik, od vrata do vrata
angie angie 16:58 25.11.2007

Re: ceda radi za kostunicu

da li je ova situacija zaista nesto novo i neocekivano u srbaji?



Pa nije novo i pojeshce nas!
doktorka doktorka 00:46 26.11.2007

Re: pa eto da uzvratim,

Palmer
nisam pronasla odgovor koji me zanima : kako ste dosli do zakljucka da ceda radi protiv sebe? uradjena je neka anketa, ispitivano je javno mnjenje ? Ajde doktorka, reci ti nama, kako bi anketa ili ispitivanje javnog mnjenja moglo da predstavlja relevantan način da se utvrdi da ČJ stvarno radi protiv sebe. Anketa je metoda prikupljanja podataka koja se izmedju ostalog može koristiti prilikom ispitivanja javnog mnjenja o nekoj pojavi, procesu, odnosu... Tako dobijeni rezultati reći će nam kakvo je javno mnjenje (koje je uglavnom podeljeno kada su društveni fenomeni u pitanju) a ne da li ČJ stvarno radi protiv sebe.


ti me zezash , osim ako ne mislish da ce i ceda postati meta poput djindjica nekom narucenom snajperisti pa otuda to : radi protiv sebe.
no ja sam mislila na popularnost stranke koju on vodi.
pidola pidola 06:20 25.11.2007

...

naravno da je petar lukovic kriv.
ko njemu daje pravo da kritikuje,jos i uvredi i opsuje?
vlast je ta koja sme da vredja,psuje,cak i bije novinare,unistava drzavu,pa placamo ih za to.
a ostali da cute i da trpe,koliko jos godina treba da prodje da se naviknemo?

i nije iskrivljeno ogledalo,to je slika,to je odraz srbije.
kazes "politicka pozadina premijerovog ubistva",kakva crna pozadina.
rece vrh drzave,cak onako zadovoljno,da je stvar resena,nema tu politicke pozadine,pa bio je samo premijer.
dalje "da anastasijevic ostane potpuno sam zbog pokusaja atentata".
ne znam sta to drzava treba vise da uradi,dobio je savet i to besplatan,preseljenje na visi sprat,jednostavno,a tako genijalno.
tako da u kostunicinom maniru,zivela srbija,do potpunog unistenja.
doktorka doktorka 06:35 25.11.2007

Evo kako Ceda rati protiv sebe:


LDP "igrao monopol" na Trgu
24. novembar 2007. | 18:09 | Izvor: B92
Beograd -- Mladi Liberalno-demokratske partije danas su na Trgu Republike organizovali akciju pod nazivom "Monopol".

"Ovo je jedna u nizu akcija sa ciljem da se zajedno sa građanima razotkrije i žigoše monopol kompanije Delta i povezanost državnog vrha sa Miroslavom Miškovićem", naveli su aktivisti podmlatka LDP-a.

Mladi LDP su na Trgu Republike postavili uvećanu tablu društvene igre "Monopol", čija su polja bila obeležena nazivima Miškovićevih firmi, a umesto figura, pomerali su se fotografiju Miroslava Miškovića, dok najviših državni zvaničnici Srbije "učestvovali" u igri iz polja "zatvor".

Akciju je pratilo nekoliko stotina građana, a veliki broj prisutnih je na štandovima potpisivao pristupnice LDP-a. Okupljeni su u znak protesta blokirali saobraćaj na uglu Kolarčeve i Francuske ulice u trajanju od dva minuta, a nakon toga oblepili stubove ispred butika "Sare" lecima sa natpisima "bojkotuj", "zatvoreno zbog krađe", "Pažnja! Krađa u toku“.

Unfuckable Unfuckable 06:57 25.11.2007

Re: Evo kako Ceda rati protiv sebe:

doktorka
LDP "igrao monopol" na Trgu 24. novembar 2007. | 18:09 | Izvor: B92 Beograd -- Mladi Liberalno-demokratske partije danas su na Trgu Republike organizovali akciju pod nazivom "Monopol". "Ovo je jedna u nizu akcija sa ciljem da se zajedno sa građanima razotkrije i žigoše monopol kompanije Delta i povezanost državnog vrha sa Miroslavom Miškovićem", naveli su aktivisti podmlatka LDP-a.Mladi LDP su na Trgu Republike postavili uvećanu tablu društvene igre "Monopol", čija su polja bila obeležena nazivima Miškovićevih firmi, a umesto figura, pomerali su se fotografiju Miroslava Miškovića, dok najviših državni zvaničnici Srbije "učestvovali" u igri iz polja "zatvor". Akciju je pratilo nekoliko stotina građana, a veliki broj prisutnih je na štandovima potpisivao pristupnice LDP-a. Okupljeni su u znak protesta blokirali saobraćaj na uglu Kolarčeve i Francuske ulice u trajanju od dva minuta, a nakon toga oblepili stubove ispred butika "Sare" lecima sa natpisima "bojkotuj", "zatvoreno zbog krađe", "Pažnja! Krađa u toku“.




Ma razbiste ih...sestro .....dva minuta ko dve čuke...šta reći...a ti se sve meškoljiš ovde u sred dosade umesto da si u srcu tako zajebane tajne operacije & akcije...........žrtve su neophodne ...sestro...imaće to ko da vidi i preporuči....
drago mi da se javiš sa svežim opservacijama iz svog mozga a ne sa opet nekim c/p
Napreduješ. Šta reći ...
Mislim ...i kad toneš - to mu dođe neko napredovanje ...
Skoro pa da mi došlo da ti kresnem preporuku ...skoro
pidola pidola 07:13 25.11.2007

Re: Evo kako Ceda rati protiv sebe:


Skoro pa da mi došlo da ti kresnem preporuku ...skoro

mislis preporucis komentar.

lepo razgovaras,kultura na nivou,svaka cast.

doktorka doktorka 07:19 25.11.2007

Re: Evo kako Ceda rati protiv sebe:

Unfuckable

doktorkaLDP "igrao monopol" na Trgu 24. novembar 2007. | 18:09 | Izvor: B92 Beograd -- Mladi Liberalno-demokratske partije danas su na Trgu Republike organizovali akciju pod nazivom "Monopol". "Ovo je jedna u nizu akcija sa ciljem da se zajedno sa građanima razotkrije i žigoše monopol kompanije Delta i povezanost državnog vrha sa Miroslavom Miškovićem", naveli su aktivisti podmlatka LDP-a.Mladi LDP su na Trgu Republike postavili uvećanu tablu društvene igre "Monopol", čija su polja bila obeležena nazivima Miškovićevih firmi, a umesto figura, pomerali su se fotografiju Miroslava Miškovića, dok najviših državni zvaničnici Srbije "učestvovali" u igri iz polja "zatvor". Akciju je pratilo nekoliko stotina građana, a veliki broj prisutnih je na štandovima potpisivao pristupnice LDP-a. Okupljeni su u znak protesta blokirali saobraćaj na uglu Kolarčeve i Francuske ulice u trajanju od dva minuta, a nakon toga oblepili stubove ispred butika "Sare" lecima sa natpisima "bojkotuj", "zatvoreno zbog krađe", "Pažnja! Krađa u toku“.
Ma razbiste ih...sestro .....dva minuta ko dve čuke...šta reći...a ti se sve meškoljiš ovde u sred dosade umesto da si u srcu tako zajebane tajne operacije & akcije...........žrtve su neophodne ...sestro...imaće to ko da vidi i preporuči....drago mi da se javiš sa svežim opservacijama iz svog mozga a ne sa opet nekim c/pNapreduješ. Šta reći ...Mislim ...i kad toneš - to mu dođe neko napredovanje ...Skoro pa da mi došlo da ti kresnem preporuku ...skoro



na pitanje nisi odgovorio . meni je to dovoljno . inace , operacija nije bila tajna, nego si ti ,kao po obicaju , neinformisan . citaj malo , a ne samo na osnovu rekla -kazala da izvodish zakljucke.
Palmer Palmer 11:52 25.11.2007

Re: ...

naravno da je petar lukovic kriv.


Mislim da PL nije kriv. Osoba njegove emocionalne zrelosti i stabilnosti ne može se smatrati potpuno odgovornom za svoje postupke.
Unfuckable Unfuckable 14:18 25.11.2007

Re: Evo kako Ceda rati protiv sebe:

mislis preporucis komentar.

lepo razgovaras,kultura na nivou,svaka cast.




mislim.
wow yeah sve naked bonton allarround.....
kad nemamo argumente, a pravopis nije sporan - daj bar kulturu da potegnemo....pošto tu možemo izvrtati do 101 i nazad...stara fora.
Meni dovoljno. Drago mi je da je stigla smena ...ili "pomoć prijatelja"...- ova noćna vikend dežurstva na blogu mora da su zamorna....ili ste udvojili bekove.....
Dovoljno je ilustrativno to što pojedinci smatraju da je neophodno znati program određenih stranaka na pamet eda bi se moglo kompetentno komentarisati ovde na blogu...
Alo, međugradska - pa ne drže baš svi mozak u fioci.....i nisu ovde baš svi vojnici svojih partija....
angie angie 16:07 25.11.2007

Re: ...

preseljenje na visi sprat,jednostavno,a tako genijalno.




I mene je taj detalj ganuo!
angie angie 16:20 25.11.2007

Re: ...

Osoba njegove emocionalne zrelosti i stabilnosti



Volim shto je emocijonalna zrelost i stabilnost kriminalaca, korumpiranih, zlochinaca & CO, mnogo prihvatljivija u zemlji srBijici sa sve posledicama njihovog delanja.
adam weisphaut adam weisphaut 16:46 25.11.2007

Re: ...

Volim shto je emocijonalna zrelost i stabilnost kriminalaca, korumpiranih, zlochinaca & CO, mnogo prihvatljivija u zemlji srBijici sa sve posledicama njihovog delanja.

Mnogo prihvatljivji? Oni su the role model, ljudi od ugleda i domacini.
angie angie 16:56 25.11.2007

Re: ...

Adame- pa TO ti kazem!
doktorka doktorka 00:49 26.11.2007

Re: ...

Palmer
naravno da je petar lukovic kriv.Mislim da PL nije kriv. Osoba njegove emocionalne zrelosti i stabilnosti ne može se smatrati potpuno odgovornom za svoje postupke.


pa znash kako , ziveti u srbiji i bitii emocionalno stabilan, mogu samo moroni.
nsarski nsarski 02:24 26.11.2007

Re: ...

ziveti u srbiji i bitii emocionalno stabilan, mogu samo moroni.

Samo sto to moze da se uzme i kao univerzalni argument za bilo sta. Uzmes masinku i prosaras, pa objasnis: nisam moron, zivim u Srbiji - sta ces? Desava se. Nestabilnost, znate.
angie angie 02:32 26.11.2007

Re: ...

dobro sharski- malo je nespretno recheno, al' razumeo si:)))

shto je najgore, te koje ti navodish su i doveli dovde, mozda se ta nestabilnost drugachije zove, al zloba, sheki, milutinovic, mm,....i njihovi krimosi bi sigurno izashli sa nekom cagom od chika doce, a ovi u sadashnjoj skupshtini ba zadovoljili sadrzaj podebljeg priruchnika iz te oblasti= a mi kusamo posledice.
nsarski nsarski 02:44 26.11.2007

Re: ...

Ma znam, naravno, angie.
Ali rekao bih da je osnovna dilema: sta sad kao mi da se pravimo fini kad su oni preko plota dzukci? Hebiga, to je univerzalno pitanje. I zadire u mnogo ozbiljnije sfere nego samo pisanje po novinama/netu. (Smrtna kazna, na primer - ubio si nekog, epa bato imamo i mi konopac da uzvratimo istom merom).
Ja nemam pojma kako taj problem razresiti, a mogu da navedem mnogo argumenata i za i protiv. Izaci sa odbranom: hebiga, takav sam covek, labilan, je malo detinjasto.
I, pre svega, PL je sigurno sposoban da sebe zastupa bolje nego bilo ko od nas.
angie angie 02:58 26.11.2007

Re: ...

o PL retorichkoj sposobnosti nema spora, niti ga ja ovde branim, meni samo smeta ta neadekvatna mamipilativna reakcija, a pri tome znash da ja zastupam kultivisanu komunikaciju, ali ovde se ne radi o tome, ovo je jedan od onih situacija gde procenjujesh sushtinu, shto u sluchajevima ubistva novinara ili sluchju Anastasijevica nije teshko proceniti a i epilog je dramatichniji, pa se nije stvorila tolika osetljivost.
Okolnosti koje tamo postoje, jesu nenormalne, pa je onda i ovu situaciju treba posmatrati kroz tu prizmu, a ne izdvojenu iz konteksta.

vucko vucko 02:59 26.11.2007

Re: ...

PL je sigurno sposoban da sebe zastupa bolje nego bilo ko od nas.

Najbolji je kad zastupa sebe.
angie angie 03:15 26.11.2007

Re: ...

:)))
nsarski nsarski 03:19 26.11.2007

Re: ...

Okolnosti koje tamo postoje, jesu nenormalne, pa je onda i ovu situaciju treba posmatrati kroz tu prizmu, a ne izdvojenu iz konteksta.

Ih, to znamo. Ili da citiram Pavla, patrijarha: "Deco moja, ovo nije drzava, ovo je razbojnicka pecina".

P.S.
Nego stigla zima i do mene, angie moja, jeb'la ih zima ko je voli. NIje jos zaledilo, ali blizu.
angie angie 03:22 26.11.2007

Re: ...

ej bre sharski- citirash patrijarha:)))

al si taktichan s ovim zimskim zaokretom:)))- al da barem krace traje,...da ti kazem samo seljenje u tolije krajeve, sve ostalo su polovichna reshenja.
nsarski nsarski 03:34 26.11.2007

Re: ...

ej bre sharski- citirash patrijarha:)))

Hebiga, svako ponekad moze ponesto pametno da odvali. A ovo je jako, priznaj.

A za ovo kod nas - najgore je onima koji s tim zive. Ili su u egzistencijalnoj ugrozenosti od toga. TO je strasno.
Inace je, spolja gledano, commedia del arte.

angie angie 03:40 26.11.2007

Re: ...

suvishe si dugo odsutan, izashao si fazona i navikao se na uredjenost, zato mozesh to da kazesh, a na zalost vecina zavisi od toga i pri tome se koprca ne zalechenih rana. Strashno svakako!
nsarski nsarski 03:50 26.11.2007

Re: ...

Svestan sam ja toga. A, siguran sam i ti, i mnogi drugi. Zadivljujuce je koliko snage ljudi imaju. Sa obe strane.
Ili, kao su nekad robovi pevali: "Nobody knows the troubles I've seen "

rayzippo rayzippo 10:03 26.11.2007

Re: Evo kako Ceda rati protiv sebe:

kao sto je veliki kinesi vodja Mao rekao;i nogom u guzicu je korak napred...:))))))))))


angie angie 14:53 26.11.2007

Re: Evo kako Ceda rati protiv sebe:

i nogom u guzicu je korak napred



Pa taj potez nama i stoji na putu da se pomerimo- samo je vishe guzica u pitanju.
ugly ugly 07:19 25.11.2007

Idi...

Pa sada ja pitam, sta je tu u kvaru sa mojom percepcijom?

Ma, sta se foliras kad znas da je u pitanju zemlja sa klinickom dijagnozom. Predpostavljam da ti je ovo retoricko pitanje... Od ovakve ekipe, Turci ni posle 500 godina ne mogu da se oporave.
bronx bronx 08:00 25.11.2007

Re: "Tyger! Tyger!

burning bright; with your terror, might, and fright; what immortal hands or eyes;
could expose your fearful lies?"


link
Unfuckable Unfuckable 14:20 25.11.2007

Re: Idi...

Od ovakve ekipe, Turci ni posle 500 godina ne mogu da se oporave.




...sjajno !
... + moja omiljena : Ovi bi i Japan upropastili za 6 meseci....
Soylent Green Soylent Green 07:57 25.11.2007

Razlika izmedju publike i gradjana je u ..

... tome sto publika sedi i ocekuje, a gradjani se neautorizovano mesaju u predstavu.

Nazalost, u Srbiji postoji uglavnom samo publika.

U konkretnom slucaju, ne desava se nista, osim sto je publika naucila da navija za dva tima, pa joj smeta kad su igraci na terenu samostalni.

Satiricar radi svoj posao. Medijska firma radi svoj posao. Politicka partija radi svoj posao. Meni je potpuno nejasno zasto bi Mr. Lukovic, B92 i LDP trebali da budu na istoj strani? Odakle to retardirano ocekivanje i osecaj da je neko nekoga izneverio (a ponajvise publiku) zato sto se drznuo da potkaci drugog mezimca te iste publike, u cijem nejakom mozgu ti mezimci pripadaju istom timu.

Jel' imate vi (obracam se publici, naravno, ne citaocima) uopste neki stav ili ideologiju, ili samo navijate za nesto sto smatrate domacim timom? Treba da vam bude jasno da izmedju navijaca nema razlike - sve su to isprazne licnosti kojima treba 5 minuta mrznje dva puta nedeljno.

Mislim da je od tri strane - LDP, B92, Mr. Lukovic - LDP u najnezavidnijem polozaju.

B92 je uspesno razvio profil sankcionisane opozicije i cvrsto drzi taj deo trzista, i dobro im ide.

Mr. Lukovic je vec postao brand i uspeva da se odrzi izvan navijackog mentaliteta.

LDP, medjutim, i pored neprikosnovene pozicije apsolutne opozicije, ne moze da nadje svoj profil. LDP ima sve odlike ideoloske partije, ali joj nedostaje ideologija, i to nije problem samo LDP-a vec i ideolosko izubijanih gradjana srbije koji nisu u stanju da zamisle da mogu da biraju ideologiju, i da pored pravoslavnog narodnjastva i potrosackog kapitalizma moze da postoji i treca i cetvrta ideologija (sto ce naravno svestenici ove dve ideologije proglasiti ozivljavanjem komunizma/socijalizma, ali to je druga prica i uglavnom za decu).

LDP je u idealnoj poziciji da postane proponent jedne takve ideologije, i mislim da je tekuca 'akcija' jedan od pokusaja da se navijaci odtrgnu od ideje o samo dva tima. Problem je sto LDP ne nudi nista dobro artikulisano osim "drz' te lopova", sto ipak nije ideologija. Mr. Jovanovic (koji jeste identifikovan sa LDP-om, sto generalno nije dobro za bilo koju stranku) i ostali iz LDP-a moraju da izadju sa liberalnim programom u kome glavno mesto nemaju zal za prosloscu i "drz' te lopova", i da ga takav program, ma koliko se cinio nepopularan na kraci rok, nemilosrdno i uporno naturaju gradjanima.

Ideologija ne mora da bude narocito inteligentna i konzistentna (vanzemaljac pojebe zensku bez defloracije koja rodi sina koji ozivi posle smrti; nebeski narod, direktan potomak ameba, ima tapiju na pola evrope koju ce realizovati kasikama; itd. itd.) ali mora da se uporno ponavlja. Modernu liberalnu koncepciju nije tesko shvatiti ni propagirati.

Program LDP-a je totalno content-free, i moze da se sazme u "hocemo bolji zivot, ali prvo svi zlikovci u zatvor" (plus uobicajeno ozivljavanje mrtvog Djindjica). I tata bi, sine. Mislim, sex bez defloracije ili kontinentalna Srbija ipak imaju neki spice. A u detaljnom programu, na 33 strane, koji je izgleda napravljen na matrici prospekta za auto, pisu stvari kao sto je "Liberalno demokratska partija je 9. maja 2006. u saradnji sa svojim partnerima iz Građanskog saveza Srbije, Socijaldemokratske unije i nevladinih organizacija organizovala miting povodom ..." Ej, program stranke! Odpustite tog konsultanta i izadjite sa 5-6 ideja.

Kako druge liberalne partije to rade - recimo ameri - na prvoj strani lepo pise, umesto business graphics:

1. Freedom and Responsibility
2. Freedom of Communication
3. Freedom of Religion
4. Property Rights
5. The Right to Privacy
6. The Right to Keep and Bear Arms
7. Conscription
8. Reproductive Rights
9. Sexuality and Gender


Ili recimo manifesto britanskih liberalnih demokrata, gde u crno-beloj tehnici, sa proredom, pisu vrlo proste konkretne stvari ka sto su:

We will:
• make sure nobody misses out on going to
university just because they are poor



Sta hocu da kazem? LDP program nije napravljen za citanje, jer cak ni u LDP-u ne veruju da ce neko da ga cita. LDP ocekuje da glasaju za njih posto su oni "pravi" i ... seksi. Cela srpska politika je optimizovana za navijanje, i tu mogu da postoje samo dva tima.

Dax Dax 11:06 25.11.2007

Re: Razlika izmedju publike i gradjana je u ..

Ipak nije sve tako black-white.Ako nekome nije jasan program LDP-a to je njegova stvar.On je na sajtu od samog pocetka i ima dobru sadrzinu.Vecini drugih stranaka program ne sluzi nista dok je jedini LDP zastupao svoje stavove iz programa u skupstini.
doktorka doktorka 13:36 25.11.2007

Re: Razlika izmedju publike i gradjana je u ..

Dax
Ipak nije sve tako black-white.Ako nekome nije jasan program LDP-a to je njegova stvar.On je na sajtu od samog pocetka i ima dobru sadrzinu.Vecini drugih stranaka program ne sluzi nista dok je jedini LDP zastupao svoje stavove iz programa u skupstini.

pa kazem , totalno su neinformisani . ili se informisu iz politike, kurira, pressa, nina
mariopan mariopan 19:25 25.11.2007

Re: Razlika izmedju publike i gradjana je

Nista ne fali tvojoj percepciji , nisu to ni kriva ogledala , sve je tako kako vidis , pokvareno i trulo..pocistiti velikom metlom ...samo to i nista vise. Sudiju Simeunovica ni ja ne zaboravljam , platio covek glavom zato sto je imao savest a ubice se setaju na slobodi. Sve sam to ocekivala da se razresi pa vidim da se samo sve dublje zakopava da se ne pronadje ko je sta uradio i smatram za sucesnike zlocina i one koji kriju i ne rade svoj posao da ubice nadju. Zato njih vise nece biti na politickoj sceni , mislim da je narodu dosta i da ce progledati na ovim izborima .

Nismo mi neosvesceni da oni ne valjaju nego nam se ni ponuda opozicije ne dopada jer su sve to kompromitovani ljudi. Na ovaj ili onaj nacin. Neki samo necinjenjem neki bas cinjenjem zasluzili nepoverenje pa sada od dva zla mi treba da izaberemo manje , nevolja je sto ne znamo da li je to manje zlo ili cemo se opet tako silno razocarati ? Nemamo vremena za eksperimente propadosmo nacisto.
angie angie 20:26 25.11.2007

Re: Razlika izmedju publike i gradjana je

mislim da je narodu dosta i da ce progledati na ovim izborima .



kako, kada se josh uvek svi, na ovaj ili onaj nachin, dive carevom novom odelu!?
Vlasta Vlasta 20:44 25.11.2007

Angie,

o Angie, ja nikada u životu nisam više izbegavala informativne emisije. Želim ostati normalna. Ono štu čujem, samo je kolateralna greška. Neverovatno kako su grubo počeli ovu predizbornu kampanju.
angie angie 21:14 25.11.2007

Re: Angie,

sad me nekako najvishe nanervirale kolege, kao presamitili se od neizdrza= halo bre, pa njima je barem jasno, ako njie onima shto su prepunili ushce da vide ceculit, a i kam gi adekvatnije reakcije na sve one strahote shto su doziveli ljudi iz branshe.
angie angie 21:37 25.11.2007

Re: Angie,

RTS


jesu li to novinari pod rukovodstvom ovg choveka ostali zgrozeni izjavom Pere Lukovica?
nestorijanac nestorijanac 22:15 25.11.2007

receptivna percepcija

" Pa sada ja pitam, sta je tu u kvaru sa mojom percepcijom?"
Mozda to da je podlozna odredjenim sugestijama ?
angie angie 22:46 25.11.2007

Re: receptivna percepcija

Mozda to da je podlozna odredjenim sugestijama ?



chijim i kakvim?
nestorijanac nestorijanac 23:25 25.11.2007

Re: receptivna percepcija

chijim i kakvim?

Bilo cijim i bilo kakvim. Znate, percepcija je delikatna stvar. Svasta na nju utice. To htedoh reci.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:40 25.11.2007

Andijna percepcija ...

Andja
Posle svih guzvi , konachno se iskristalisalo i vecina se slaze da je najveci problem trenutno u SrBijici Pera Lukovic novinar
...........................
I konachno, u sluchju Lukovic, pukla izdrljivost, povecala se osetljivost, a uostalom i osecanja su povredjena preko mere i to se treba najstroze kazniti, kad se vec nije adekvatno reagovalo na krike i krv.
Pa sada ja pitam, sta je tu u kvaru sa mojom percepcijom?


Ma nije ti percepcija u kvaru Andjo, al' 'malkice' si pristrasna/naklonjena Peri i njegovoj politickoj opciji pa ti se ovo sa njim izgleda vece/znacajnije nego sto jeste.

Daleko od toga da je Pera najveci problem, a da je on samo novinar (satiriicar/kriticar) onda bi ovaj njegov "nastup" bio jos manje problematican. Problem je sto je Pera sad pre svega politicar - clan politickog saveta jedne partije i poslanik pa i ono sto pise iskljucivo ima politicku funkciju/dimenziju.

A ovaj zadnji ispad je na nivou nekih ranijih ispada Velje Ilica (izmedju ostalih i prema Olji Beckovic) ili Vojislava Seselja (izmedju ostalih i ovaj zadnji prema Natasi Kandic). Kod Velje je to izgleda pre svega stvar naravi pa NIKO te njegove ispade posle ne brani (pre bi se reklo da se mnogi stide). Seseljeva partija naravno brani (pa se i ponosi) onim sto Seselj kaze/napise ... a sada vidimo da NAZALOST LDP pokusava da odbrani Perine verbalne ispade iako je to neodbranjivo ...

Na ovom blogu bar nisam imao prilike da vidim da neko brani Velju ili Seselja, ali zato ima mnogo onih koji pokusavaju da brane kod Pere ono isto sto kritikuju kod ove druge dvojice. A dok se taj nacin nacin komunikacije medju akterima na nasoj politickoj sceni ne iskoreni nece se nista promeniti na bolje...

pozz
angie angie 22:45 25.11.2007

Re: Andijna percepcija ...

al' 'malkice' si pristrasna/naklonjena Peri i njegovoj politickoj opciji pa ti se ovo sa njim izgleda vece/znacajnije nego sto jeste.



vaso- ovo sam odmah odbila u pochetku posta.

Na ovom blogu bar nisam imao prilike da vidim da neko brani Velju ili Seselja, ali zato ima mnogo onih koji pokusavaju da brane kod Pere ono isto sto kritikuju kod ove druge dvojice



zato shto je to neuporedivo, kod one prve dvojice se to zavrshava nechim loshim po nas, a u sluchuje Lukovica je samo kritika.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 23:01 25.11.2007

Re: Andijna percepcija ...

Ma video sam da si odbila deklarativno, ali si samim tim sto si Peru proglasila najvecim problemom u Srbiji pokazala da si neobjektivna prema njemu i pridajes mu preveliki znacaj

. A pokazujes i sada time sto tvrdis da je ono Perino "ludace, bolesnice, skotovi i kurve(to je uputio Ljiljani Smajlovic)" samo kritika. Pa to isto mogu i ona dvojica da kazu posto je su njihove "kritike" na istom nivou ...

Prosto mi je neverovatno kako neko moze toliko neobjektivan/pristrasan ...

pozz

angie angie 23:09 25.11.2007

Re: Andijna percepcija ...

pa od shesheljevih rechi je posle curila krv iz novina i televizora a o veljinim mahinacijama necu ni da govorim, tako da je neuporedivo- jer je Pera samo kritichar jednog losheg vremena pojava i ljudi.

Nisam mu ja dala na znachaju- nego kolege koje nisu stale u odbranu sada mrtvih ili zivotno ugrozenih ljudi iz branshe, a evo udruzeno su konachno dali znak da postoje, zbog par ruznih rechi., koje poemuniti novinar ionako godima koristi u nekom svom vec razvijenom nachinu obracanja.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 23:20 25.11.2007

Re: Andijna percepcija ...

Virtuelni Vasilije
Problem je sto je Pera sad pre svega politicar - clan politickog saveta jedne partije i poslanik pa i ono sto pise iskljucivo ima politicku funkciju/dimenziju.

Ne mogu da verujem da ovakav lik ima ove funkcije u jednoj gradjanskoj, liberalno-demokratskoj stranci.

Angie nadovezao bih se na par tvojih komentara:

ni posle gotovo sedam godina nije razjašnjeno ubistvo sudije Nebojše Simeunovića.

Jedino se bojim da to nikoga nece da potrese, kao ruzne rechi Pere Lukovica!

Volim shto je emocijonalna zrelost i stabilnost kriminalaca, korumpiranih, zlochinaca & CO, mnogo prihvatljivija u zemlji srBijici sa sve posledicama njihovog delanja


Ovo po tebi izgleda znaci, da ako je neko/bilo ko protiv prostatkluka PL, kao i njegove "politicke opcije" - da je zapravo za to da se ne razjasni ubistvo sudije Simeunovica, kao i to da su mu zlocinci-kriminalci dragi. Izvini, ovo je smesno zaista. Prosto sam siguran, da bar 90% u Srbiji zeli da se saznaju ubice Simeunovica, a da max. 2% podrzava politicku opciju. Da li zelis da kazes, da recimo nas 88% koji ne hajemo za Lukovica - zelimo da se ne nadju ubice sudije.

Ovde se ne radi o pojedinacnom vulgarnom ispadu Lukovica, vec o njegovom stilu koji gaji u celoj karijeri. Nekome se to dopada - ok, sva prava. Meni ne, ali to ne znaci da sam ja ili bilo ko drugi, kome se njegov stil ne dopada, automatski kriminalci i pripadnici zlocinackog udruzenja:)))




angie angie 23:26 25.11.2007

Re: Andijna percepcija ...

Zdravicu- lepo sam rekla da govorim o udruzenoj reakciji, koja bi mozda bila primerenija za neke druge situacije, kao na primer sluchaj Dejana Anastasijevica, zar nije normalnije da se kolege oko toga potresu u delaju, jer je choveku zivot ugrozen, nego shto su se konachno trgli na rechi PL?
adam weisphaut adam weisphaut 00:23 26.11.2007

Re: Andijna percepcija ...


Prosto mi je neverovatno kako neko moze toliko neobjektivan/pristrasan ...

Nego Vaso oces prave bljuvotine i to na sajtu gde je sve argumentovano i objektivno:
http://www.nspm.org.yu/Komentari/2004tijanicmizo.htm
P.S. hvala Grehopadnoj sto me je podsetila da ne zboravim ovu bedastocu.
angie angie 02:21 26.11.2007

Re: Andijna percepcija ...

adame, a jel bilo nekih reakcija kolega na to?
adam weisphaut adam weisphaut 10:18 26.11.2007

Re: Andijna percepcija ...

angie
adame, a jel bilo nekih reakcija kolega na to?

Mislim da je bilo nesto malo i blago.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:35 26.11.2007

Re: Andijna percepcija ...

Adam
Nego Vaso oces prave bljuvotine i to na sajtu gde je sve argumentovano i objektivno


Hehe Adi, bas ti hvala sto ovako podrzavas ono sto ja ovde pisem (posto ja ne pratim taj sajt kao ti. Mrzi me sad da trazim (ali mogu tebi, i posebno Andji za ljubav ... ako bas hocete) moj post na starom blogu gde sam kritikovao i uporedio nastup i jezik Pere Lukovica, Vojislava Seselja i Aleksandra Tijanica (a i Velje ilica).

Ima Tijanic i mnogo "prljavijih" nastupa, ovde se glavna ideja moze braniti (naravno ne jezik i uvrede upucene pojedinim osobama ciji se identitet moze lako prepoznati) ... i u skladu je sa onim sto sam gore vec rekao Andji da je Perin problem ZNATNO veci zato sto je on sad prevenstveno politicar a ne novinar satiricar.
U tom smislu se i Lane Gutovic moze braniti posto se radi o umetniku kabaretisti a ne politicaru ciji se stavovi objavljuju na na sajtu politicke partije i/ili u emisiji koja pretenduje da se bavim ozbiljnim politickim temema. Nije nebitno da li je Carls Bukovski boem i pisac ili politicar (sto on u konzervativnoj i puritanskoj USA nikad ne bi ni mogao da bude).

Ne meri se istim arsinom ono sto Biljana Srbljanovic kaze u nekoj svojoj drami ili na javnoj politickoj sceni kad zastupa stavove svoje partije i brani svoje kolege iz politickog saveta ...

pozz

ps. Posto po vasoj crno-beloj logici postoji samo ili-ili, da naglasim da ja ne kazem da neki umetnik moze SVE da kaze. I da to isto ne podleze kritici ... ali su merila jednostavno druga ... svuda u demokratskom svetu ...
angie angie 14:49 26.11.2007

Re: Andijna percepcija ...

jutarnji vasa kokltel- shta si sve smuckao zajedno, crni vasilije?!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana