Društvo| Gradjanske inicijative| Kultura| Mediji| Region

Pao Ustav, više nismo SEKULARNA DRŽAVA

Branislav Kovačević Cole RSS / 26.03.2010. u 12:31

Rezultati glasanja povodom donosenja odluke Skupstine grada Kragujevca da se na ulasku u grad podigne KRST!

Treba li reći da su  ĆUTALA: nadležna ministarstva, Putevi Srbije, Inspekcijske službe, gradjani KOJI nisu ni pitani!

OMERTA!

I danju...
I danju...
 

Pa neka ostane bar zabeleženo...

Podržali su izgradnju Krsta:

1. Zajedno za Kragujevac- Veroljub Verko Stevanović

G17+ Mladjan Dinkić, SPO - Vuk Drašković, SRS - dr Vojislav Šešelj.....ukupno.....56 ZA

 

 Uzdržani, ali ostali u sali:

2.  DS- Borist Tadić, ostali u sali, UZDRŽANI .....8 ODBORNIKA

 

 Napustili salu prilikom glasanja:

3. SNS - Tomislav Nikolić, Nova Srbija- Velja Ilić i DSS-V.Koštunica...NAPUSTILI SALU

Usvajanje odluke bilo je, umesto potrebnih  DOZVOLA I saglasnost, obrazloženo mislima naših svetaca Nikolaja Velimirovića, Jovana Zlatoustog.... Pa neka dokaže da smo zaista SEKULARNA DRŽAVA !

i noću
i noću
 

 

 

 

Atačmenti



Komentari (188)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ivana23 ivana23 12:38 26.03.2010

Krstom na krst



strasno!
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:57 26.03.2010

Šokantno!



Samo fali lančuga za ukotljavanje tankera pa da se Kg prikači direkt bogi oko vrata.

A, fale i semafori koji doduše ne spadaju na kružni tok usred kakvog stoji krstača, al' bi bilo neophodimo ih staviti na sve prilaze kružnom toku i držati što duže crveno da imamo vremena da se dolično veličini krsta prekrstimo.

Bata Cole, od sada kod tebe vozom dolazim, a ti ako si razmišljao da odeš iz senke krsta, evo mog placa u Badnjevcu, izvoli...dobrodošao si vazda, kod nas u Badnjevcu krstovi na groblju, a ne po putevima, stoje.
miilos2004 miilos2004 13:00 26.03.2010

Re: Krstom na krst

Pošto je u Kragujevcu zaraslo/srušeno/z@pishano sve što je vredelo videti....posetioci sada mogu da, lepo i kulturno, autoputem dođu do Kragujevca, obrnu oko krsta (po pravoslavnom običaju TRI puta) i vrate se odakle su došli.

Svaka čast.
Unfuckable Unfuckable 22:42 26.03.2010

Re: a, ko je umro?

upravo to htedoh reći: biće zgodan za semafor (a i žuto im ne treba, ima ga onoliko)
a naći će se mesta i za po neku reklamu, prostrano to

Gospon Cole, skroz vam zavidim.
decentralizator_ decentralizator_ 22:58 26.03.2010

Re: Šokantno!

Može i preko Topole da se dođe, ali se plašim da će i to da okrste, jer i tamo ima plan da se napravi kružni tok, a iz istorije srrbskoga naroda je opšte poznato da je to najbolje mesto za pobadanje krsta.
Kazezoze Kazezoze 15:06 27.03.2010

Re: a, ko je umro?

da bar naprave neko umetnichko delo od toga; npr, isusa, koji se savio pod teretom krsta od nekoliko tona, kako hoda prema svom iskonskom gubilishtu - kragujevcu.
ja mislim da bi i putnici, koji prolaze pored takvog spomenika, uzhivali.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 18:33 27.03.2010

Re: Šokantno!

Uzas!!! To je sve sto mogu da kazem. Ovaj krst je malo manji od onog Arkanovog sa svadbe veka. Da li ce krst da bude od zlata?

Mene samo zanima, sta je poenta da se podigne ovoliki krst? Da li ce ovo da podigne moralne vrednosti grada Kragujevca? Da li ce vise ljudi da ide u crkvu? Koliko je meni poznato, Pravoslavlje je religija skromnosti bez obzira sto neke vladike zive u dvorcima sa stilskim namestajem.

PRe ovih su neki drugi dizali titove i ostale biste po Srbiji. Utrkivali su se ko ce vecu da podigne. Samo da se uvuku. Sada nihovi naslednici podizu krstove i spomenike nekih drugih po Srbiji. Sve je to jedno te isto. Da li se neko uvlacio partiji ili crkvi u pitanju je Staljinisticko ponasanje. Mene stvarno cudi da ne psotoji niko normalan u crkvi da izadje i kaze ovima da nisu normalni.

Ovo meni lici na neku "drive through" religiju. Eto kad moze brza hrana, moze i brza religija.
alexlambros alexlambros 16:54 28.03.2010

Re: Šokantno!

Samo fali lančuga za ukotljavanje tankera pa da se Kg prikači direkt bogi oko vrata


sad fali Zid placa, evo moze ispred Opstine, da kolektivno lupamo glavu i placemo i ostavljamo papirice sa zeljama ...
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:51 26.03.2010

KRST i ZVEZDA...

...to su srca dva, ljubili se, voleli, dok je bilo naroda!
I dok je trčkarala žirafa!
libkonz libkonz 12:54 26.03.2010

Bombastičan naslov

ali u čemu je problem?
85% građana Srbije se deklariše kao pravoslavci. U Kragujevcu oko 95%. Zašto bi nekom smetao krst, koji finansiraju donatori?
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:01 26.03.2010

Re: Bombastičan naslov

85% građana Srbije se deklariše kao pravoslavci. U Kragujevcu oko 95%. Zašto bi nekom smetao krst, koji finansiraju donatori?

Za početak, ta krstača nema ni jednu potrebnu dozvolu za postavljanje, sem od SPC, koji se o tom pita koliko i Udruženje biciklista Srbije.
Po tvome je dovoljno naći donatore, tj. pare, i mož zidati i zabadati šta god oćeš, gde god oćeš...
libkonz libkonz 13:02 26.03.2010

Re: Bombastičan naslov

Po tvome je dovoljno naći donatore, tj. pare,

gradska skupština je izglasala da se krst postavi. dozvole će biti formalnost.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:04 26.03.2010

Re: Bombastičan naslov

Naslov nije bombastican za onoga ko cita ili prati sta se dogadjalo. NIKO NIJE SPORIO KRST KAO SIMBOL, vec lokaciju gde će biti postavljen posebno, ako se za nju nemaju potrebne dozvole, a svi nadležni cute. Ako umesto toga dobijate propovedi onda je to dokaz da vise nismo sekularna drzava..ILi mislite da za pravoslavlje ne vaze zakoni i Ustav. A sta cemo ako sada Rasim, recimo, koji je u Arandjelovcu u Koaliciji sa Verkom, pozeli s pravom, da podigne Polumesec na ulasku u Novi Pazar? Hocete upotrebiti istu argumentaciju?
libkonz libkonz 13:21 26.03.2010

Re: Bombastičan naslov

Nije mi namera da ja iz Vojvodine vama solim pamet kako Kragujevac treba da izgleda (jedina moja veza sa KG je što mi je tašta iz tog grada).
Meni se ideja o postavljanju krsta na ulasku u grad dopada, ali se slažem da niko nema pravo da gradi bez dozvole. Samo, ako je skupština grada nešto izglasala, čudilo bi me da sami sebi ne izdaju sve potrebne dozvole.
antonacci antonacci 13:21 26.03.2010

Re: Bombastičan naslov

85% građana Srbije se deklariše kao pravoslavci.


Neka se deklariše i 105% kao pravoslavci, Srbija je sekularna država.
libkonz libkonz 13:24 26.03.2010

Re: Bombastičan naslov

Neka se deklariše i 105% kao pravoslavci, Srbija je sekularna država.

kakve veze ima podizanje jednog krsta sa time da li je država sekularna ili ne???
Da se razumemo: i ja sam za sekularnu državu, svaka teokratija je štetna i po društvo i po vernike.
antonacci antonacci 13:30 26.03.2010

Re: Bombastičan naslov

libkonz
Neka se deklariše i 105% kao pravoslavci, Srbija je sekularna država.

kakve veze ima podizanje jednog krsta sa time da li je država sekularna ili ne???
Da se razumemo: i ja sam za sekularnu državu, svaka teokratija je štetna i po društvo i po vernike.


Hajde probaj da sagradiš džamiju u Kg, pa ćeš da vidiš kakve veze ima.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:41 26.03.2010

Re: Bombastičan naslov

kakve veze ima podizanje jednog krsta sa time da li je država sekularna ili ne???

Ako jedinu od potrebnih dozvola za dizanje ičega (u ovom slučaju krsta) na sred državnog puta da crkva, onda je to pravo pitanje.
libkonz libkonz 13:45 26.03.2010

Re: Bombastičan naslov

Hajde probaj da sagradiš džamiju u Kg

hajde probaj bilo gde u Švajcarskoj. Tamo su zakonom zabranjene, pa niko ne spori njihovu sekularnost.
libkonz libkonz 13:46 26.03.2010

Re: Bombastičan naslov

Ako jedinu od potrebnih dozvola za dizanje ičega (u ovom slučaju krsta) na sred državnog puta da crkva, onda je to pravo pitanje.

ovo ne sporim.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:09 26.03.2010

Re: Bombastičan naslov

Ja sam našao donatore da podignemo Satanistički krst. Mislim, sličan je ovom u Kragujevcu, samo malo naopačke.
Lionsgate Lionsgate 14:38 26.03.2010

Re: Bombastičan naslov

vec lokaciju gde će biti postavljen posebno, ako se za nju nemaju potrebne dozvole, a svi nadležni cute. Ako umesto toga dobijate propovedi onda je to dokaz da vise nismo sekularna drzava..ILi mislite da za pravoslavlje ne vaze zakoni i Ustav. A sta cemo ako sada Rasim, recimo, koji je u Arandjelovcu u Koaliciji sa Verkom, pozeli s pravom, da podigne Polumesec na ulasku u Novi Pazar? Hocete upotrebiti istu argumentaciju?


Gospon Cole da niste malo napravili gresku u koracima? Zar prvo ne treba nadlezno telo (u ovom slucaju gradska skupstina KG) da donese odluku o ulasku u projekat (podizanje krsta) a zatim da se krene u proceduru pribavljanja dozvola, izrade projekta, same izgradnje? A paralela sa Rasimom i polumesecom samo otkriva stvarni razlog vaseg pisanja, ne smeta vama procedura vec sam krst. . . samoupravljacki Kragujevac to ne moze da prezivi
medjutim92 medjutim92 15:00 26.03.2010

Re: Bombastičan naslov

libkonz
jedina moja veza sa KG je što mi je tašta iz tog grada


aha, znači tebe ne interesuje, ali podržavaš krst za taštu?
Lionsgate Lionsgate 15:37 26.03.2010

Re: Bombastičan naslov

aha, znači tebe ne interesuje, ali podržavaš krst za taštu?

Ja sam sa mojom tastom zauvek raskrstio. . .
samodakazemnesto samodakazemnesto 15:39 26.03.2010

Re: Bombastičan naslov

Bombastičan naslov
ali u čemu je problem?
85% građana Srbije se deklariše kao pravoslavci. U Kragujevcu oko 95%. Zašto bi nekom smetao krst, koji finansiraju donatori?



Predlazem da se u svakom gradu postavi po jedan krst i to da se trkaju ciji ce biti vechi. masala nam!
Jelena Gall Jelena Gall 15:39 26.03.2010

Re: Bombastičan naslov

antonacci
85% građana Srbije se deklariše kao pravoslavci.


Neka se deklariše i 105% kao pravoslavci, Srbija je sekularna država.

odnosno - ocigledno zaista nije.
samodakazemnesto samodakazemnesto 15:41 26.03.2010

Re: Bombastičan naslov

odo ja na sred kruznog toka na slaviji smontirati montaznu kuchicu.
blogovatelj blogovatelj 16:29 26.03.2010

Re: Bombastičan naslov

odnosno - ocigledno zaista nije.


Bas kao ni Svajcarska.
dolybell92 dolybell92 18:10 26.03.2010

Re: Bombastičan naslov

Jel‚to donatori sahranjuju Kragujevac ?
Nisam znala da je grad umro ?!
Bili Piton Bili Piton 18:18 26.03.2010

Re: Bombastičan naslov

dolybell92
Jel‚to donatori sahranjuju Kragujevac ?


Dobro pitanje, zapravo.
majstor_vuksan majstor_vuksan 03:56 27.03.2010

Re: Bombastičan naslov

Predrag Azdejković
Ja sam našao donatore da podignemo Satanistički krst. Mislim, sličan je ovom u Kragujevcu, samo malo naopačke.


To je takodje hriscanski simbol.
Takozvani Petrov krst. Apostol Petar je tako bio razapet smatrajuci se nedostojnim da bude razapet kao Hristos.

Satanisticki simbol je obrnuti pentagrama, najcesce mada ima ih jos. Ali cisto da znas mozda medju donatorima ima neki satanista pa se uvredi.
sanja_idf sanja_idf 08:37 27.03.2010

Re: Bombastičan naslov

85% građana Srbije se deklariše kao pravoslavci.


Otkud to? Sprovedena je anketa ili sta?!

Veliki broj gradjana Srbije ili Srba (kako bilo) krsten je u pravoslavnim crkvama pre svojih (napunjenih) 40 dana, a to se desilo jednako dobrovoljno koliko i rodjenje u porodici od strane svojih roditelja, drzavu u kojoj su se rodili, pol...

Krstu jednostavno tu nije mesto - ne vidim sta bi taj krst znacio na ulazu u KG. Upozorenje? Amajlija za sve pravoslavce slucajno da se ne slupaju bas u KG? Prosvetli me... kiwi inspirise...

Ovo me podseti na kraj filma 300 kada komandant Spartanske armije pre napada na Persijsku (kod Plateje, na Plateji... bof, ne znam) kaze da to nije samo borba za slobodu vec i borba protiv misticizma, sujeverja i borba za razum! Parafrazirala sam, naravno. E pa, taj krst sto nikom ne smeta, meni dodje korak nazad.

Razmisli... mada razumem previse dobro kako u Srbiji covek moze da vrisne i da se u ocaju okrene "bogu", na kraju, tome su nas ucile ove generacije pre nas sto unistise zemlju... ali, kada ti taj isti "bog" zapravo ne pomaze, ne daje ti nista do produzetka nekog nadanja, kako se onda jedna zdrava i "stabilna" individua jednostavno ne pokrene - ne pokrene ono u sebi, ono iskonski jako, zelju za zivotom. Nazadni smo kao narod. Mentalitet nam je nazad i samodestruktivan. Umesto razumu i logici okrecemo se sujeverju i bogovima raznim. Umesto licnog napretka biramo stagnaciju u ljusturi vernika koje uzdizu lica za to previse placena - popovi.

Religija je dobra jedino za one koji je propagiraju samo zato sto je to jedan jako dobar biznis. Necu vise da trolujem.

Krst...

Sedni na kauc u svojoj dnevnoj sobi i dobro pogledaj oko sebe. Probaj da zapamtis sve sto vidis, da zapamtis detalje... onda se popni na taj isti kauc. Neces videti isto...
sanja_idf sanja_idf 08:43 27.03.2010

Re: Bombastičan naslov

Predlazem da se u svakom gradu postavi po jedan krst i to da se trkaju ciji ce biti vechi. masala nam!


Da li krst mora biti kao taj u KG ili i naopacke?
jesen92 jesen92 16:11 27.03.2010

Re: Bombastičan naslov

NIKO NIJE SPORIO KRST KAO SIMBOL, vec lokaciju gde će
..evo ja osporavam...zasto bi simbol jedne religije bio simbol jednog grada...mozda se drugi gradovi naljute......Salu na stranu, ali ono sto smo mi juce gledali i slusali u toku tv prenosa gradske skupstine je vise nego sramota...Gradonacelnik i Predsednik te skupstine ponasali su se kao religijski misionari koji svojim ovcicama objasnjavaju da nisu na pravom putu ako ne zele krst na putu.Pricali su o grehu i oprostu, citirali vladike i svece....izgubili kompas gde se nalaze...Vernici idu u crkvu ako im je do propovedi, liturgije, molitve a prenos "gradske skupstine" gledaju da bi znali sta se desava u njihovom gradu sto je vazno za njihov zivot i egzistenciju...Ako su zaista zeleli simbol grada onda je trebalo da donesu zvanicnu odluku i raspisu konkurs...ovako, oni su sami proglasili da je taj buduci krst simbol grada a to nigde zvanicno ne moze da pise posto takva odluka ne postoji...ili mozda postoji a ja ne znam..u svakom slucaju oni rade sta im padne na pamet za nase pare...sva komunalna preduzeca, koja jedina nesto kao rade u ovom gradu, su u dugovima, nezaposlenost raste a oni uzeli posao svestenicima umesto da rade svoj...
uros_vozdovac uros_vozdovac 12:57 26.03.2010

Stara mudrost

glasi, prema svecu i tropar. Mislim da je to dobra odluka ilustrativna za odnos modernog srpskog društva prema organizovanoj religiji. A gde je bio LDP? Koja je mišja rupa njih sakrila?
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 12:58 26.03.2010

USA

Jelica Greganović Jelica Greganović 13:02 26.03.2010

Re: USA

Je l i to bez svih potrebnih dozvola podignuto?
medjutim92 medjutim92 13:04 26.03.2010

Re: USA

Jelica Greganović
Je l i to bez svih potrebnih dozvola podignuto?


a da li bi bio problem i da li bi bilo ovakvog blogoreagovanja da je krst podignut sa svim potrebnim dozvolama?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:06 26.03.2010

Re: USA

Ne samo sto je podignut sa svim dozvolama nego je i VAN PUTA...CINI MI SE?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:07 26.03.2010

Re: USA

Da je...ali nije ? I nije na putu, nego pored puta
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:22 26.03.2010

Re: USA

Međutim to je tačka br.2 u diskusiji o krstu.
Mada, ja moram da kažem da ovaj krst ima i nešto dobro s obzirom da će na kružni tok u Kg biti zabodeno katoličko raspeće, srazmera tolerancije i krsta je 1:1.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:24 26.03.2010

Re: USA

Ja sam video takav krst na groblju u Varazdinu....i imam lepa secanja iz tog vremena!
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 13:41 26.03.2010

Re: USA

Jelica Greganović
Je l i to bez svih potrebnih dozvola podignuto?


Mislim da se to ovde podize tako sto ljudi sami skupe pare, clanovi crkve, denominacije, ili tako necega. Uopste, grese ljudi, ali nedeljom bog prasta i onda onaj tanjir prolazi od ruke do ruke i tako se skupi, ljudi iskupljuju za "grene" plus nekakvi drugi prilozi itd. Krst je verovatno pored puta. Inace, zivim u drzavi koju zovu Bible Belt i u kojoj su crkve skoro jedna pored druge: na svakih 50-100 metara po jedna.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:44 26.03.2010

Re: USA

Ja sam samo pitao da li se i USA dize krst, crkva, spomenik ili bilo sta drugo bez potrebnih dozvola i saglasnoti, kao i gde je jos krst na sred autoputa...Sve ostalo je magla
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:44 26.03.2010

Re: USA

Mislim da se to ovde podize tako sto ljudi sami skupe pare, clanovi crkve, denominacije, ili tako necega. Uopste, grese ljudi, ali nedeljom bog prasta i onda onaj tanjir prolazi od ruke do ruke i tako se skupi, ljudi iskupljuju za "grene" plus nekakvi drugi prilozi itd. Krst je verovatno pored puta. Inace, zivim u drzavi koju zovu Bible Belt i u kojoj su crkve skoro jedna pored druge: na svakih 50-100 metara po jedna.


Ama, ne radi se o parama, nego se radi o podizanju ičega bez potrebnih dozvola na državnoj zemlji.

ali nedeljom bog prasta

Prvi put čujem da bog prašta samo nedeljom. Ima li to veze sa tanjirom ili je slučajna koincidencija?

Ima i u Sloveniji crkava kolko ti duša oće, al to nema veze sa ovom temom.
seceranac seceranac 13:50 26.03.2010

Re: USA

Jelena Pavlović


pricao mi je kum da pored puta u tkzv. Bible belt-u mozete videti bilborde sa 10 bozijih zapovesti pored kojih je obicno striptiz bar ili bordel

I osim toga ovaj krst je ruzan, neukusan, kicerajski i ovakav (ove velicine, oblika i sa ovakvim raspecem) nije ni deo srpske tradicije.

jel mi ovde trebamo da se ugledamo na delove amerike koje cak i vecina amerikanaca smatra hriscanskim dzamahirijama - Bible belt (tenesi, kentaki, karolajne, teksas ...). Ima tamo boljih stvari za ugledanje
Da su sagradili ovako nesto pored autoputa stao bi skoro svaki auto koji prolazi kroz srbiju i ostavio neke pare od kojih bi svi imali korist
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 13:52 26.03.2010

Re: USA

Jelica Greganović
Je l i to bez svih potrebnih dozvola podignuto?


Nadam se da je potrebna dozvola za jedan tako "monumentalan" poduhvat:)
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 13:54 26.03.2010

Re: USA

seceranac
Jelena Pavlović


pricao mi je kum da pored puta u tkzv. Bible belt-u mozete videti bilborde sa 10 bozijih zapovesti pored kojih je obicno striptiz bar ili bordel

I osim toga ovaj krst je ruzan, neukusan, kicerajski i ovakav (ove velicine, oblika i sa ovakvim raspecem) nije ni deo srpske tradicije.

jel mi ovde trebamo da se ugledamo na delove amerike koje cak i vecina amerikanaca smatra hriscanskim dzamahirijama - Bible belt (tenesi, kentaki, karolajne, teksas ...). Ima tamo boljih stvari za ugledanje
Da su sagradili ovako nesto pored autoputa stao bi skoro svaki auto koji prolazi kroz srbiju i ostavio neke pare od kojih bi svi imali korist


Meni se svidja dinosaurus na sred puta, ne samo pored.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 13:59 26.03.2010

Re: USA

Jelica Greganović
Mislim da se to ovde podize tako sto ljudi sami skupe pare, clanovi crkve, denominacije, ili tako necega. Uopste, grese ljudi, ali nedeljom bog prasta i onda onaj tanjir prolazi od ruke do ruke i tako se skupi, ljudi iskupljuju za "grene" plus nekakvi drugi prilozi itd. Krst je verovatno pored puta. Inace, zivim u drzavi koju zovu Bible Belt i u kojoj su crkve skoro jedna pored druge: na svakih 50-100 metara po jedna.


Ama, ne radi se o parama, nego se radi o podizanju ičega bez potrebnih dozvola na državnoj zemlji.

ali nedeljom bog prasta

Prvi put čujem da bog prašta samo nedeljom. Ima li to veze sa tanjirom ili je slučajna koincidencija?

Ima i u Sloveniji crkava kolko ti duša oće, al to nema veze sa ovom temom.


Ljudi privatno, ili organizovano daju pare, plate prostor , pored puta, pa kao da su podigli pano sa reklamama, podignu krst. Naravno, ima tu mnogo razloga, ali kao sto kazes Jelice, to nije tema.
miloseng miloseng 14:31 26.03.2010

Re: USA

Branislav Kovačević Cole
Ja sam samo pitao da li se i USA dize krst, crkva, spomenik ili bilo sta drugo bez potrebnih dozvola i saglasnoti, kao i gde je jos krst na sred autoputa...Sve ostalo je magla


pa jel su ovde problem dozvole ili krst? po naslovu bih rekao da je krst! a izgradnjom krsta sekularnost države nije ugrožena! a gradnja bez dozvola je kriminal!
Covek u belom Covek u belom 14:33 26.03.2010

Re: USA

Branislav Kovačević Cole
Ja sam samo pitao da li se i USA dize krst, crkva, spomenik ili bilo sta drugo bez potrebnih dozvola i saglasnoti, kao i gde je jos krst na sred autoputa...Sve ostalo je magla

Onda cemu naslov takav tendenciozan kakav si stavio?
Zar ne bi u tom slucaju naslov trebalo da glasi "bespravna gradnja i krsenje zakona"?

Jel svaki put kad neko nesto bespravno podigne u Kg-u, ti izadjes pa vices pao Ustav?

Nece biti da je u pitanju samo bespravna gradnja. Samim tim kako si predstavio stvar jasno je da nisi samo protiv bespravne gradnje nego i protiv gradnje krsta kao religijskog simbola, cak i kad bi imao sve potrebne dozvole.
A ti sad moz do sutra da pises kako nisi...

Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:38 26.03.2010

Re: USA

Izgradnjom krsta na drzavnom zemljistu, a bez saglasnosti drzavnih organa ugrozena je sekularnost drzave. Dakle ovde je problem LOKACIJA i nedostatak dozvola, postovanje zakona i sl. Bas bih voleo da vidim kako nicu polumeseci, minareti i sl, bez saglasnosti drzave
Covek u belom Covek u belom 14:45 26.03.2010

Re: USA

Branislav Kovačević Cole
Izgradnjom krsta na drzavnom zemljistu, a bez saglasnosti drzavnih organa ugrozena je sekularnost drzave. Dakle ovde je problem LOKACIJA i nedostatak dozvola, postovanje zakona i sl. Bas bih voleo da vidim kako nicu polumeseci, minareti i sl, bez saglasnosti drzave

Mozda u tvojoj glavi, pravno to sto pises nema veze. Ako nisu pribavljene dozvole u pitanju je bespravna gradnja. Pravno je sasvim je svejedno dal se bespravno gradi krst, polumesec, teniski teren ili trzni centar.
Samim tim sto neprestano istices ugrozavanje sekularnosti jasno je da tebi pre svega smeta krst, a tek onda krsenje zakona. Ili da parafraziram da je u pitanju npr. spomenik zrtvama Milosevicevog rezima i da se podize na istom mestu i bez potrebnih dozvola ti ni u pola toliko ne bi galamio. Pitanje dal bi i rec rekao...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:07 26.03.2010

Re: USA

Pa podizao se krst u Kragujevcu , recimo na Maloj vagi! Niti sam se bunio, niti sam pisao bilo sta.
Inace sam bio urednik u SKC-u Kragujevcu, daleke 1987 godine kada sam kao ateista doveo Amfilohija Radovica na fakultet, na tribinu, samo zato sto je tada odnos prema veri bio drugaciji...i borio se za njihova prava.
Ne secam se ovih danasnjih vernika da su dosli na tu tribinu ..ali ko danas pamti bilo sta! A na autopuitu je protivzakonito podizati bilo sta, pa i krst, kaze struka, a ne ja!
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:07 26.03.2010

Re: USA

Pa podizao se krst u Kragujevcu , recimo na Maloj vagi! Niti sam se bunio, niti sam pisao bilo sta.
Inace sam bio urednik u SKC-u Kragujevcu, daleke 1987 godine kada sam kao ateista doveo Amfilohija Radovica na fakultet, na tribinu, samo zato sto je tada odnos prema veri bio drugaciji...i borio se za njihova prava.
Ne secam se ovih danasnjih vernika da su dosli na tu tribinu ..ali ko danas pamti bilo sta! A na autopuitu je protivzakonito podizati bilo sta, pa i krst, kaze struka, a ne ja!
vranac147 vranac147 15:34 26.03.2010

Re: USA


a da li bi bio problem i da li bi bilo ovakvog blogoreagovanja da je krst podignut sa svim potrebnim dozvolama?


od kad je pa USA - dobra?
samodakazemnesto samodakazemnesto 15:44 26.03.2010

Re: USA

Jelica Greganović
Je l i to bez svih potrebnih dozvola podignuto?



jeste,to je divlji zapad.
samodakazemnesto samodakazemnesto 15:53 26.03.2010

Re: USA

Branislav Kovačević Cole
Ja sam samo pitao da li se i USA dize krst, crkva, spomenik ili bilo sta drugo bez potrebnih dozvola i saglasnoti, kao i gde je jos krst na sred autoputa...Sve ostalo je magla



treba po takav jedan staviti i u sred svakog skolskog dvorista,jer je bolje donirati za krstove,nego za kompjutere,a bome i plafone po skolama.
naravoucenije:
veselo je svo selo.
dolybell92 dolybell92 18:17 26.03.2010

Re: USA

Jelena Pavlović


USA


filantrop filantrop 20:31 26.03.2010

Re: USA

zivim u drzavi koju zovu Bible Belt i u kojoj su crkve skoro jedna pored druge: na svakih 50-100 metara po jedna


BB?
jel to ono mesto gde je rekordan broj us tinejdzerski trudno,
gde zbog trudnoce napustaju srednju skolu i udaju se,
pa se posle razvode, dakle, najvisa stopa razvoda,
jedina kontracepcija - apstinencija,
najveca rasprostranjenost std,
najvisa stopa ubistava,
najveci stepen kriminala,
najveca obrazovna zaostalost i primitivizam..
i sve to pored toliko crkvi?


Kragujevac treba da radi isto sto i bb?
filantrop filantrop 20:33 26.03.2010

Re: USA

Jelena Pavlović

Jel ova foto sa BB lokacije??
mikimedic mikimedic 21:22 26.03.2010

Re: USA

Jel ova foto sa BB lokacije??


ne nego iz arlingtona. sa posebnom svrhom.
mikimedic mikimedic 21:22 26.03.2010

.

.
filantrop filantrop 21:49 26.03.2010

Re: USA

mikimedic
Jel ova foto sa BB lokacije??


ne nego iz arlingtona. sa posebnom svrhom.

mislio sam na onu koju je stavila jelena
a ne doli bel
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 22:28 26.03.2010

Re: USA

filantrop
zivim u drzavi koju zovu Bible Belt i u kojoj su crkve skoro jedna pored druge: na svakih 50-100 metara po jedna


BB?
jel to ono mesto gde je rekordan broj us tinejdzerski trudno,
gde zbog trudnoce napustaju srednju skolu i udaju se,
pa se posle razvode, dakle, najvisa stopa razvoda,
jedina kontracepcija - apstinencija,
najveca rasprostranjenost std,
najvisa stopa ubistava,
najveci stepen kriminala,
najveca obrazovna zaostalost i primitivizam..
i sve to pored toliko crkvi?


Kragujevac treba da radi isto sto i bb?


Sta ces kad nemaju sexualno vaspitanje, ali zato je veronauka neizbezna. Ja bas nisam u tako nekoj zabiti, malo su civilizovaniji ovde. Za ubistva, ne znam, kriminal je onako, a primitivizam,globalno, sve veci-svetski. Nas problem je sto mi uvek kopiramo najlosije.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 22:30 26.03.2010

Re: USA

filantrop
Jelena Pavlović

Jel ova foto sa BB lokacije??


Ne, to je negde u Arizoni.
nsarski nsarski 08:06 27.03.2010

Re: USA

Ne, to je negde u Arizoni.

Helena, ja sam pored tog krsta provezao vise desetina puta tokom poslednjih godina. Krst se nalazi na auto-putu I-70 (zapravo na raskrsnici I-70 i I-57) kod mesta Effingham u Illinoisu. U pitanju je, kako se oni hvale, najveci krst na svetu.:



Visok je 198ft (60.3m).
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 19:50 27.03.2010

Re: USA

nsarski
Ne, to je negde u Arizoni.

Helena, ja sam pored tog krsta provezao vise desetina puta tokom poslednjih godina. Krst se nalazi na auto-putu I-70 (zapravo na raskrsnici I-70 i I-57) kod mesta Effingham u Illinoisu. U pitanju je, kako se oni hvale, najveci krst na svetu.:



Visok je 198ft (60.3m).

Nenade, sigurno si u pravu. Ja sam onaj krst pronasla u tekstu nekog tipa koji putuje kroz Ameriku. U jednom momentu kaze kako je bio srecan sto je "ostao ziv" ili tako nesto, izasavsi iz Arizone. Moguce da takvih skalamerija pored puteva ima na vise lokacija po SAD-u. Mrzi me da trazim tekst.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:16 26.03.2010

O KRSTU

Ako je nekome toliko stalo do krsta, hajde, neka se grade vrtići, škole, bolnice u obliku krsta, kada se gleda iz vazduha, tj. sa nebesa!
Koliko dece je, na primer, u Kragujevcu na listi čekanja za vrtiće!?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:21 26.03.2010

Re: O KRSTU

Odgovor na to je krajnje jednostavan..Verko kaze da se podize sredstvima donatora, koji ce inace biti izvodjaci radova, o slucajnosti!
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:45 26.03.2010

Re: O KRSTU

Pa nek donatori podignu jedan vrtić. koji će u svojoj osnovi imati krst! Em će Bogu biti milo kad gleda sa nebesa, em će zaposleni roditelji imati gde da ostave svoje klinceze i klince! A tek dečja radost! Ima li šta bogougodnije od toga!?
samodakazemnesto samodakazemnesto 15:45 26.03.2010

Re: O KRSTU

Branislav Kovačević Cole
Odgovor na to je krajnje jednostavan..Verko kaze da se podize sredstvima donatora, koji ce inace biti izvodjaci radova, o slucajnosti!


mi smo bas jedan veseo narod
samodakazemnesto samodakazemnesto 15:54 26.03.2010

Re: O KRSTU

Filip Mladenović
Ako je nekome toliko stalo do krsta, hajde, neka se grade vrtići, škole, bolnice u obliku krsta, kada se gleda iz vazduha, tj. sa nebesa!
Koliko dece je, na primer, u Kragujevcu na listi čekanja za vrtiće!?


a svaki dom penzionera nek organizuje vikend ture preletanja krstastih zgrada. buahahahaaha
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:35 26.03.2010

Filipe,

Ako je nekome toliko stalo do krsta, hajde, neka se grade vrtići, škole, bolnice u obliku krsta,


Ne, ne , grešiš, to uopšte nije bila dilema, krst ili škola, bolnica...kaže Saša Milenić iz Verkove partije, danas, na skupštinskoj sednici da je dilema zapravo:


- Mi danas biramo hoćemo li krst ili žirafu, hoćemo li spomenik vertikali identiteta i morala ili hoćemo sintetičku kulturu trange-frange zamajavanja i dimnih zavesa laži i obmane.


Filip2412 Filip2412 17:44 26.03.2010

Re: Filipe,

- Mi danas biramo hoćemo li krst ili žirafu, hoćemo li spomenik vertikali identiteta i morala ili hoćemo sintetičku kulturu trange-frange zamajavanja i dimnih zavesa laži i obmane.
Da nisam generalno protiv ZOO vrtova glasao bih za zirafu

Eno dole jedan moj trange frange predlog.

vertikali identiteta
ni vertikala ne garantuje napredak, moze da vodi na dole ...
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:20 26.03.2010

Re: Filipe,

I žirafa je vertikala...identiteta. Šta fali žirafi? Što je pa ona sintetička kultura i laž i obmana? Đavo bi ga znao...
vishnja92 vishnja92 18:37 26.03.2010

Re: Filipe,

.
sanja_idf sanja_idf 08:48 27.03.2010

Re: Filipe,

Đavo bi ga znao...



oskar-z-wild oskar-z-wild 13:58 26.03.2010

Да ли се диже или се већ дигао...

или је ће се тек дићи?

Молео бих објашњење из Крагујевца.
Lionsgate Lionsgate 16:09 26.03.2010

Re: Да ли се диже или се већ дигао...

Да ли се диже или се већ дигао...
или је ће се тек дићи?

Samo bih da naglasim ovu zabrinutost
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:59 26.03.2010

Hajde da se barem prekrstimo!

Biljana 77 Biljana 77 14:00 26.03.2010

Nije čak ni to problem

.. Ne poznajem detaljno situaciju u Kragujevcu, ali znam kako je u mom zavičaju, sasvim nedaleko od Kragujevca. Ko god da je donirao, dozvolio, izgradio krst na drumu, mogao je taj novac sasvim sigurno bolje da iskoristi da obnovi neku od postojećih zapuštenih crkava, vojničkih grobalja i drugih spomenika istorije i kulture. Ovo je neukusno i glupo. Videli smo nešto slično pri prolasku kroz Makedoniju. Deluje u isti mah i vašarski i sablasno.
baroniknez baroniknez 14:00 26.03.2010

Cole...

...jel to na slici krst koji ce da se izgradi ili...?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:10 26.03.2010

Re: Cole...

Da..ono sto sam stavio na Blog je zvanicno na sajtu skupstine grada Kragujevca!
oskar-z-wild oskar-z-wild 14:31 26.03.2010

Re: Cole...

Branislav Kovačević Cole
Da..ono sto sam stavio na Blog je zvanicno na sajtu skupstine grada Kragujevca!



Опет нејасно. Да ли су постављени темељи за крст?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:35 26.03.2010

Re: Cole...

Nisu postavljeni temelji jer tek danas je doneta odluka...ali su "umetnici" unapred znali kakva ce biti, pa su to uradili za prezentaciju!
nestor92 nestor92 14:08 26.03.2010

Dakle moram da se umesam...

Da li smo sekularna drzava ili ne, uopste ne zavisi od toga da li ce neko da stavi monumentalnu krstacu tu gde je stavio.

Mi smo verujte i svakako sekularna ali sta? Drzava nismo. Srbija je privid drzave. Ali, definitivno su ovu odluku doneli svetovni organi, a ne crkveni. Da li je brzopleto postavljanje ( dzedzenje ) na sred puta bez adekvatnih dozvola postupanje jedne normalne i odgovorne vlasti ... nije. Ali, takva nam je i privatizacija i reforma sudstva i takvi su nam i mediji i ko zna sta sve ne.

Da li Vam se svidja krst na ulazu u KG? Moze i ne mora.

Da li Vam se svidja krst uopste kao simbol?

Raspravljamo li mi o tome?

Filip Mladenović Filip Mladenović 14:16 26.03.2010

Re: Dakle moram da se umesam...

nestor92
Da li smo sekularna drzava ili ne, uopste ne zavisi od toga da li ce neko da stavi monumentalnu krstacu tu gde je stavio.Mi smo verujte i svakako sekularna ali sta? Drzava nismo. Srbija je privid drzave. Ali, definitivno su ovu odluku doneli svetovni organi, a ne crkveni. Da li je brzopleto postavljanje ( dzedzenje ) na sred puta bez adekvatnih dozvola postupanje jedne normalne i odgovorne vlasti ... nije. Ali, takva nam je i privatizacija i reforma sudstva i takvi su nam i mediji i ko zna sta sve ne.Da li Vam se svidja krst na ulazu u KG? Moze i ne mora.Da li Vam se svidja krst uopste kao simbol? Raspravljamo li mi o tome?

Nekada su se postavljale crvene zvezde i natpisi TITO, a sada krstovi! I posle TITA - TITO!
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:31 26.03.2010

Sekularna država

gradonačelnik Verko na današnjoj sednici skupštine Kg



Kako je mali Verkov korak od crvene do ove plave knjižice, čudo jedno...
blogovatelj blogovatelj 17:44 26.03.2010

Re: Sekularna država

Kako je mali Verkov korak od crvene do ove plave knjižice, čudo jedno...


Skrušen, bogobojažljiv...
Filip2412 Filip2412 17:46 26.03.2010

Re: Sekularna država

Kako je mali Verkov korak od crvene do ove plave knjižice, čudo jedno...
Ocigledno boja, naslov i pricica u knjizici ne igra presudnu ulogu. Samo da ima nesto da se cita, lakse je, manje mora da se misli.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:22 26.03.2010

Re: Sekularna država

Skrušen, bogobojažljiv...

Naviknut, samo je promenio prvi deo druge reči, pre je bio kompartbojažljiv.
Lionsgate Lionsgate 19:53 26.03.2010

Re: Sekularna država

Naviknut, samo je promenio prvi deo druge reči, pre je bio kompartbojažljiv.

A koji od aktuelnih politicara "srednje" generacije nije bio clan SKJ? Koliko me secanje sluzi i ubijeni premijer je bio clan iste partije, pa i cuveni monarhista Draskovic, verovatno je to bio i gospon Cole kao drustveni radnik. . . naravno, to nikome ne uzimamo za zlo, znamo da je politika krajnje kvarna rabota, ne moze se u nju ako nisi spreman da se. . . uh, moj deda je imao izraz "kurvas". Kurvinjski posao. . .
blogovatelj blogovatelj 20:33 26.03.2010

Re: Sekularna država

A koji od aktuelnih politicara "srednje" generacije nije bio clan SKJ?


Kostunica nije bio.
Sad ce skojevci da dobiju nervni slom i pocnu da mi ucitavaju kako ga bezrazlozno volim. A ja ga uopste ne volim, nego samo kazem istinu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:22 26.03.2010

hehhe

Rocky iz Zitista,Bob Marley u Banatskom Sokolcu,Krst u Kragujevcu...je li nekog stvarno briga ?
Lionsgate Lionsgate 15:21 26.03.2010

Re: hehhe

Rocky iz Zitista,Bob Marley u Banatskom Sokolcu,Krst u Kragujevcu...je li nekog stvarno briga ?


Za vise od 7 miliona stanovnika Srbije Kragujevac je poprilicno zabaceno mesto, nit je na autoputu za Nis, nit na ibarskoj magistrali, skolske ekskurzije su u vreme socijalizma isle na Sumarice, vodali su nas i u Dom samoupravljaca (ili kako se vec zvalo to mesto) ali zadnjih 20-tak godina cak i ekskurzije obilaze oko Kragujevca kao ona cuvena kisha. . . Dakle, legalno izabrani predstavnici na lokalnim izborima su na legalnoj sednici odlucili da podignu obelezje na ulasku u grad ( na chika Coletovu zalost to nit je petokraka nit je polumesec) i time su prekrsili Ustav, bar po pisanju autora bloga. Malo se preracunao bivsi samoupravljac pa odmah poziva na opasnost krsenja Ustava iako gradska skupstina Kragujevca jos nije ucinila inkrimisano delo, podigla krst bez dozvola.

Pretpostavljam da gospon Verko nece uciti takvu gresku u koracima koju mu vec pripisuje gospon Cole, suvise je on izbiljan igrac da bi pukao na jednoj takvoj banalnosti - pribavljanju dozvola. Sem Srbija puta sve dozvole ionako izdaju nadlezne sluzbe ciji je shef Verko. A inace gospon Verko itekako poznaje problematiku gradjevinskih dozvola - pre samo par meseci gradska skupstina je donela uredbu da je najmanji plac za kolektivnu gradnju u KG 8ari, sitnica koja male igrace na trzistu izgradnje sasvim izbacuje iz igre (dobro nam dosli gradjevinski tajkuni).
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:29 26.03.2010

Re: hehhe

Ako je neko bio samoupravljac , onda je to mogao biti samo drug Verko, bivsi sekretar partijske organizacije u Zastavi...Postoje ljudi koji pamte, jer nista ne pocinje od nas!
Lionsgate Lionsgate 15:34 26.03.2010

Re: hehhe

Ako je neko bio samoupravljac , onda je to mogao biti samo drug Verko, bivsi sekretar partijske organizacije u Zastavi...Postoje ljudi koji pamte, jer nista ne pocinje od nas!


Verko iliti golub prevrtac. . . zamislite da je 80-tih bio na vlasti, sad bi se od Lapova u KG ulazilo ispod 25-metarske petokrake.
samodakazemnesto samodakazemnesto 15:47 26.03.2010

Re: hehhe

stefan.hauzer
Rocky iz Zitista,Bob Marley u Banatskom Sokolcu,Krst u Kragujevcu...je li nekog stvarno briga ?



a samanta foks u cacku?
jasnaz jasnaz 15:09 26.03.2010

живели!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana