Opet su nas zajebali!!! - dopunjena verzija

Srđan Mitrović RSS / 25.11.2007. u 02:10

img_17.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dokle će se diletanti baviti ozbiljnim poslom dovođenja velikih zvezda u Srbiju? Dokle će ti diletanti ugrožavati bezbednost nas i naše dece na koncertima? Kada će neko već jednom snositi posledice za svoju gramzivost i nesposobnost?

Večeras, ogromnu senku na fantastičnan nastup Rijane bacio je čisti dilentatizam firme koja je dovela ovu, trenutno zvezdu broj 1 u svetu. Zapamtite ovo ime: SKY MUSIC. Kakvi amateri! 

Da vas samo podsetim, to je ista ona firma koja nas je sve zajebala prošli put kada su doveli takođe veliku zvezdu 50 Centa. Sećamo se nastupa od 60 minuta, sa velikim kašnjenjem i problemima s obezbeđenjem.

Ovog puta ista meta, isto odstojanje. Ništa nisu naučili i ponovo nas namagarčili. Sami smo krivi. Još jednom: SKY MUSIC.

 

Organizacija je bila katastrofalna, a mislim da ima i elemenata krivične odgovornosti. Ne zanima me da li su za to odgovorni ovi iz Sky Musica ili iz Beogradske arene: neka se to oni dogovore. 

Koncert je kasnio čitava dva sata i to pre svega zbog nesposobnosti organizatora. Zašitna ograda koja deli gledaoce od bine bila je postavljena na samo par metara. Zbog velikog broja, pretežno tinejdžera koji su se gurali u parteru, umalo nije došlo do nesreće. Menadžent pevačice zapretio je da će otkazati koncert ukoliko se stvar „ne dovede pod kontrolu", kako je rekao čovek iz Rijaninog menadžmenta.

I šta radi organizator? Poziva specijalce koji će ogradu na silu pokušati da pomere jedno 10 metara u dubinu!!!  Zatim počinje natezanje s publikom. Ljudi u uniformama na silu guraju ogradu, pokušavajući da potisnu jedno 10.000 ljudi! 

 

Čista je sreća da nije došlo do nekih ozbiljnijih problema iako su ljudi iz obezbeđenje jako puno osoba izvlačili iz gužve da bi ih spasli. U jednom trenutku, pošto je obezbeđenje bilo potpuno nemoćno, traženo je da se parter potpuno isprazni, pa da se ponovo ulazi. 

Koji je moron mogao da postavi slabašnu zaštitnu ogradu na svega par metara od bine?

Koji su to idioti koji se igraju životima ovih tinejdžera? Zar nisu mogli na vreme, pre koncerta da postave pristojnu zaštitnu ogradu na propisanoj udaljenosti. 

Zašto lovatori iz dotične firme ne mrdnu svoje guzice i posete neki koncert koji se organizuje bilo gde u Evropi i da nešto nauče? Verovatno zato što ih je baš briga. 

Posle jedno dva sata ljute bitke u parteru, publika se koliko toliko rasporedila po tribinama i pritisak na ogradu je popustio. U parteru klinci su mogli malo lakše da dišu. Koncert je mogao da krene. 

E sada dolaze drugi problemi. Svetlo u sali je sve vreme bilo upaljeno da bi mogla da se prati situacija u parteru, jer je Rijanin menadžment  rekao da će ako primeti da se povećava broj ljudi u parteru prekinuti koncert. 

Ja njima ništa ne mogu da zamerim. Ne žele ljudi niko da strada. Za razliku od naših bilmeza koje nije baš nešto bilo preterano briga. Njima je bilo sasvim dovoljno što su prodali više karata nego što su se nadali. 

I tako, počeo koncert sa sve upaljenim svetlima. Jedino što je bilo na svetskom nivou jesu Rijana i publika. Publika je bila fantastična. Eto dokaza svim nevernim tomama da naši tinejdžeri ne slušaju samo pesme žene ratnog zločinca. 

Naši tinejdžeri su sve vreme pevali sve pesme, apludirali, vrištali i odlično se zabavljali. Nije im bilo previše važno što su svetla upaljena i što je zvuk bio prilično poblematičan.

E, tu na scenu stupa opet diletanti iz SKY MUSIC-a.

Čitava bina, sa sve ozvučenjem i rasvetom, da ne pominjem video bim u pozadini, kao da je iznajmljena od Žike iz Žikine šarenice. Bruka i sramota. Pola koncerta na bimu iza Rijane vrtele su se neke tri linije. Svaki kompjuter danas ima bolji skrinsejver nego ova video prezentacija.

I tako, agonija je trajala. I trajala je nešto jedva više od 60 minuta!!!

Opet smo naseli na istu foru. Rijanu su doveli, kao i 50 Centa, za manje pare nego što oni inače koštaju, zato što su otkazali koncert  u nekom drugom gradu u ovom terminu. Došla Rijana upola cene, ali kako se kaže "kol'ko para, tol'ko muzike". Upola cene, toliko i pesama. Taman da popuni sat vremena i još malo preko toga.

Našim tinejdžerima ništa to nije smetalo. Oni su se odlično proveli, snimali sve svojim mobilnim telefonima i imaće o čemu da pričaju u ponedeljak na školskom odmoru. 

I meni je drago zbog njih. Zaslužili su da s zabavljaju na koncertima kao i svi njihovi vršnjaci širom sveta. I bili su na visini zadatka. Publika je bila za čistu desetku. I sama Rijana je bila iznenađena i mislim da njen govor koliko smo fantastični nije bio samo kurtuozan. Čak je rekla da je iznenađena jer su joj rekli da će pevati pred 8.000 ljudi, a u sali ima preko 15.000.

I na kraju još jednom, zapamtite ovo ime: SKY MUSIC. Ja ću dobro razmisliti da li ću sledeći put otići na bilo koji koncert koji oni organizuju. A trebalo bi da se zamisle i roditelji koji svoju decu puštaju na koncerte na kojima ne može da se garantuje njihova bezbednost.

************************************************************************************************

DODATAK 

Sky Music izdao saopštenje:

"Pre svega u ime naše kompanije kao organizatora koncerta Rihanne u Beogradskoj areni želimo da se izvinimo svim posetiocima i novinarima koji su imali bilo kakve neprijatnosti na koncertu i da naglasimo da iako kao organizator snosimo odgovornost, nažalost nismo imali uticaja na odluke menadžmenta izvođača sa kojima se u mnogome nismo slagali. 

Povodom problema na koncertu želimo da damo naše zvanično saopštenje o tome šta se tačno dogodilo. 

POVODOM BEZBEDNOSNE SITUACIJE NA KONCERTU 

Koncert u Beogradskoj Areni bio je organizovan na isti način kao i svi ostali koncerti u našoj organizaciji uz maksimalne mere bezbednosti i po svim standardima koje propisuje arena (Gipsy Kings, Željko Joksimović, Željko Samardžić, 50 Cent). S obzirom na strukturu publike ovaj koncert je uživao posebne mere bezbednosti uz kompletnu superviziju menadžmenta izvođača. Broj posetilaca je bio 7006 sedenja, 540 loža i 6892 posetioca na parteru, što je apsolutno ispod maksimalnog kapaciteta od 8000 posetilaca na parteru sa spuštenim teleskopskim tribinama. Kada su u pitanju zaštitne ograde mogućnosti za prevenciju su prilično ograničene, s obzirom da se postavljanjem zaštitnih ograda po sredini Arene presecaju evakuacioni protivpožarni putevi. 

Nažalost, pre početka koncerta desilo se da je zaštitna ograda ispred bine na jednom mestu popustila i menadžment izvođača je postao izuzetno zabrinut za bezbednost i izvođača i publike. Zatražili su da se parter u potpunosti isprazni što bi po našoj proceni samo dodatno ugrozilo bezbednost publike prilikom ulaska i izlaska te smo upotrebili sve napore da napravimo kompromisno rešenje odnosno da rasteretimo parter i pojačamo mere bezbednosti. Na sreću uspeli smo da pokažemo da je bezbednosna situacija pod kontrolom i na zadovoljstvo svih održimo koncert (na zahtev manadžmenta pod upaljenim svetlima). Moramo da naglasimo nažalost, da s obzirom na ograničenja, ni na koji način organizator koncerta ne može da utiče na bezbednosnu situaciju više, nego što smo mi to učinili za ovaj koncert upravo imajući u vidu strukturu publike. 

Navodimo samo neke od stvari koje smo kao organizator učinili što izlazi apsolutno van standardnih zahteva Beogradske Arene: 

1. Insistirali smo na maksimalnom broju redara što nije standard. 

2. Zakupili smo doslovce sve zaštitne ograde koje poseduje Arena i van toga dodatnih 26 dužnih metara. Ograde montiraju tehnička lica Arene i još uvek nemamo informaciju zašto je jedna ograda popustila. 

3. NA SVAKOM koncertu koji organizuje Skymusic jedino naša kompanija angažuje dodatnu službu obezbeđenja jer obezbeđenje "Sigurnost Vračar" poseduje ekskluzivni ugovor sa Arenom. Naša kompanija kao organizator je u više navrata podnosila zvanične žalbe na rad obezbedjenja. 

4. Zabranili smo i to zvanično objavili u svim medijima ulaz na parter deci ispod 10 godina bez pratnje roditelja. Kontrolu sprovođenja obavlja Sigurnost Vračar. 

5. Koristili smo poseban ulaz na parter što nije inače slučaj i zakupili dodatna kontrolna vrata i ograde kako bi imali efikasniji protok posetilaca. 

6. Angažovali smo dodatno medicinsko osoblje van standardnog protokola Arene. 

POVODOM OGRANIČENJA ZA NOVINARE I FOTOREPORTERE 

Prisustvo novinara i fotoreportera u prve dve numere koncerta bila je stavka na koju se izvođač  apsolutno ugovorom obavezao. Kako je iz samo njima poznatih razloga menadžment ipak zabranio i to držeći nas u neizvenosti do trenutka kad smo ipak odlučili da na svoj rizik sve preostale fotoreportere ugostimo u centralnoj loži i dozvolimo im slikanje koncerta. S obzirom da je još pre koncerta menadžment odlučio da odustane od dogovorenih intervjua za televizije pravdajući to odsustvom izvođačevog šminkera možemo samo da nagađamo šta je za to i za udaljavanje svih fotoreportera razlog. 

RIHANNA 

"Pored svih zabrinutosti i problema na sastanku koji smo sa samom pevačicom i njenim menadžmentom imali Rihanna nam je oficijalno izjavila da je ovo najbolji koncert koji je imala u karijeri i doslovce nas zamolila da nadjemo način da je dovedemo što pre ponovo u Beograd, ako je moguće već sledeće godine. S obzirom na iskustvo saradnje sa njenim menadžmentom, bez obzira da li ćemo se na takav korak odlučiti u prilogu vam saljemo njenu ručno napisanu izjavu beogradskoj publici. Što se predvidjenog početka koncerta tiče Rihanna je trebalo da nastupi u 21.30 nakon završenog DJ performansa a njen nastup je počeo u 22.15h i trajao je 70 min iako je dogovoreno 90 min. I pored svega naš organizacioni tim smatra da je koncert trebalo da prođe bez bilo kakvih problema, čak i pored ograde koja je popustila i zatim ubrzo popravljena. Da nije bilo bespotrebne zabrinutosti Rihanninog menadžmenta koncert bi prošao besprekorno kao što je i prošao", navodi se u saopštenju koje potpisuje Milenko Skarić, generalni director Skymusic Corporation doo. 

 

Pisala i Rijana 

 




Komentari (156)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Unfuckable Unfuckable 02:22 25.11.2007

U ybt...

nisam navikao da te vidim ovde ovako ljutitog ....ali kapiram priču.
Secikese.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 02:32 25.11.2007

Re: U ybt...

Unfuckable
nisam navikao da te vidim ovde ovako ljutitog ....ali kapiram priču.
Secikese.

ma besan sam. najviše mi je žao klinaca koji su stvarno bili fenomenalna publika. i Rijana je bila fenomenalna. ali šta vredi kad je sve izgledalo kao na tonskoj probi.
Dejan Stanković Dejan Stanković 02:23 25.11.2007

Nemoj da si nepravedan

sve oni to iz najbolje namere.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 02:35 25.11.2007

Re: Nemoj da si nepravedan

aha.
izračunaj 17000 ljudi x 30 evra + veeeliki sponzor Grand pleasure
a dovodjene rijane oko 200.000 evra
mogli su bar da obezbede bolju rasvetu
Queeria Queeria 03:05 25.11.2007

Re: Nemoj da si nepravedan

The Udovica košta samo 100 hiljada evra, a vredi ko 30 Rijane.

Čuo sam zanimljivu priču da je Ceca pevala u Smederevu na nekoj manifestaciji za 100 iljada i da bi njoj uspeli da isplate honorar morali da smanje plate svim radnicima u gradskoj biblioteci i gradskom muzeju za 30%
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 03:14 25.11.2007

Re: Nemoj da si nepravedan

mislim stvarno! ko bre više ide u biblioteke i muzeje.
Strongman Strongman 12:06 25.11.2007

Re: Nemoj da si nepravedan

Queeria
The Udovica košta samo 100 hiljada evra, a vredi ko 30 Rijane.

Čuo sam zanimljivu priču da je Ceca pevala u Smederevu na nekoj manifestaciji za 100 iljada i da bi njoj uspeli da isplate honorar morali da smanje plate svim radnicima u gradskoj biblioteci i gradskom muzeju za 30%



nikson nikson 21:04 25.11.2007

Re: Nemoj da si nepravedan

Queeria
The Udovica košta samo 100 hiljada evra, a vredi ko 30 Rijane.

Čuo sam zanimljivu priču da je Ceca pevala u Smederevu na nekoj manifestaciji za 100 iljada i da bi njoj uspeli da isplate honorar morali da smanje plate svim radnicima u gradskoj biblioteci i gradskom muzeju za 30%


ako je to istina odgovorne treba zakaciti da vise na gradskom trgu
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 06:45 28.11.2007

Re: Nemoj da si nepravedan

hej queeria, ipak je ceca,ceca. NIje ona dzabe arkanova udovica. Rihanna peva na stranskom.



Salu nastranu. Ja ne slusam muziku tipa Rihanna, ali moram da kazem da sam odusevljen da toliko mladih devojaka i momaka to slusa. Ja sam stvarno mislio daje srpskim devojkama idol Cijeca i da im je glavni caspopis scandal. Istina je da se cobani sa Bjelasnice i Pala bave dovodjenjem velikih bendova u BGD, ali pored sve njihove cobanske gluposti koncerti uspevaju,. zamislite kako bi bilo da nam te izvodjaze ne dovode oni isti koji dovode Halide, bregovice i Brene. Gde bi nam bio kraj.
SilverMoon SilverMoon 02:36 25.11.2007

ko sa djavolom tivke sadi...

... o glavu mu se obijaju.
rijana nije zaslužila ovakvu organizaciju. a ni mi.

JJ Beba JJ Beba 02:46 25.11.2007

Re: ko sa djavolom tivke sadi...

ništa me ne čudi. Drumski razbojnici i secikese
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 02:53 25.11.2007

Re: ko sa djavolom tivke sadi...

JJ Beba
ništa me ne čudi. Drumski razbojnici i secikese

samo je pitanje: DOKLE BRE!
JJ Beba JJ Beba 03:09 25.11.2007

Re: ko sa djavolom tivke sadi...

samo je pitanje: DOKLE BRE!

dok su amateri svuda oko nas. A potrajaće, kolko vidim . mora se obogate
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 03:15 25.11.2007

Re: ko sa djavolom tivke sadi...

zar se svi već nisu više puta obogatili.
Queeria Queeria 03:18 25.11.2007

Re: ko sa djavolom tivke sadi...

Nikad nije dosta...
mvelja mvelja 18:22 25.11.2007

Re: ko sa djavolom tivke sadi...

Sve u svemu kriva je nasa organizacija, dobro da je i bilo koncerta, kakve smo slucajeve imali.
Nesrecna muzicka scena
mp40 mp40 03:17 25.11.2007

MTV get off the air

Ko ide na Rihanu i voli to da slusa, tako i prodje. Konformizam ima svoju cenu. Ovce su za shishanje.
angie angie 03:19 25.11.2007

Re: MTV get off the air

halo bre

Ovce su za shishanje.



evo moje dete josh nije inkasiralo pare za laznu organizaciju Karerasa.
JJ Beba JJ Beba 03:20 25.11.2007

Re: MTV get off the air

Ovce su za shishanje.

što se nama žališ?
angie angie 03:24 25.11.2007

Re: MTV get off the air

ako ovo mene pitash- zato shto je koncert trebalo da bude u Beogradu.

(a ne zalim se tebi-nego kazem da nema veze sa ljubiteljima ovog ili onog, nego sa organizatorima).
JJ Beba JJ Beba 03:28 25.11.2007

Re: MTV get off the air

moj odgovor je za mp40
angie angie 03:30 25.11.2007

Re: MTV get off the air

onda se izvinjavam.
JJ Beba JJ Beba 03:31 25.11.2007

Re: MTV get off the air

sve ok.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:08 25.11.2007

Re: MTV get off the air

mp40
Ko ide na Rihanu i voli to da slusa, tako i prodje. Konformizam ima svoju cenu. Ovce su za shishanje.

što volim kultur-fašizam. nije rijana ovde tema. uvek se isto događa kod da dođe. RCHP, kareras, džo koker.

lepo je što nazivaš 17000 ljudi ovcama. možda da preporučiš nešto za slušanje (i gledanje)?
mvelja mvelja 20:04 25.11.2007

Re: MTV get off the air

Kazu da ce kod MIroslava ILica biti bolje. Pa videcemo. Za svakoga po nesto.
bronx bronx 03:33 25.11.2007

nista novu

u ...???? kako se kaze.......ufuf...valjda u zemlji seljaka na brdovitom link
nego da predjemo na neku univerzalniju temu
Unfuckable Unfuckable 03:50 25.11.2007

Loše u celoj priči

je to što bilo kakav "dašak novog" ili boljeg ...ili bar, drugačijeg - ako hoćete - od Goochae - crkava u najavi ...ili izvedbi.
To deluje poražavajuće za sve nas "sa druge strane" muzičke ...kulturološke ...kakvegodhoćete - barikade....
Taman se čovek ponada da će klinci dobiti dobru predstavu i zarobiti je u sećanju kao etalon "kako treba raditi" nasuprot džirloseljovanima...kada se dogodi svojevrsni "ups" ...obvezatno u organizaciji ...pri tom - adrenalin diže činjenica da se Udovički certovi organizuju besprekorno, kao i vaskolika Goocha...no matter koji je tu nivo očekivanja..or minimum system requirements...
A sa druge strane ...RHCP ...bedaya ...Rianna ...bedaya ....50 cent ....bedaya ..... - i zato svako normalan oseća bes ...kako pridobiti decu sa takvim shoopachkim dejstvovanjem ?!?!?!
Vlasta Vlasta 08:29 25.11.2007

Simptomatično

već? Majko mila...da se izađe pa ponovo uđe?!?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:09 25.11.2007

Re: Simptomatično

Vlasta
već? Majko mila...da se izađe pa ponovo uđe?!?

imaju ovi rešenje za savku ne predviđenu situaciju
kakvi amateri svome gradu.
Atomski mrav Atomski mrav 14:33 25.11.2007

Re: Simptomatično

Eh, ljudima palo na pamet da "resetuju" publiku - to je onaj stari "kompjuteraški" trik - da izađemo pa ponovo uđemo, možda proradi.... :(
Fictio nasciturus Fictio nasciturus 10:28 25.11.2007

Ulaz +koncert

Niko se nije osvrnuo na neverovatno guranje kojeg je bilo na ulazu (bar na zapadu, na kojem sam ja ulazio)... Da li je moguce da se nijedan nesposobnjakovic iz Arene ili Sky Music-a nije setio da postavi "zmije" od metalnih ograda i da tako kanalise razularenu masu koja je ulazila sat i po..
Da li je moguce da se nijedan kreten nije setio da, nakon sto je uslo 1000-1500 ljudi na parter, postavi metalne ograde i zatvori taj sektor.- tako niko ne bi mogao da one iz prvih redova nabija na specijalce i binu.

Da li je to toliko skupo? Da li je to toliko komplikovano? Ko bi odgovarao da se neko onesvestio u onoj guzvi i da ga je neko izgazio na smrt?
WIMBLEDON WIMBLEDON 10:31 25.11.2007

СВE JE ТAЧНО СРЂAНE!

Пoслe вeчeрaшњeг скaндaлa oд oргaнизaциje кoнцeртa, нaдaм сe дa ћe нeкo, кoнaчнo, дa кaжe ДОСТA прeвaрaнтимa типa Скaj Мjузик кojи су дoвeли Риjaну у Aрeну.
Умeстo у 20,30 кoнцeрт je пoчeo тeк oкo 22 сaтa и трajao знaтнo мaњe oд нajaвљeних 90 минутa. Aлaви oргaнизaтoри oчиглeднo су прoдaли вишe кaрaтa нeгo штo je oптимaлнo зa нoрмaлнo oдржaвaњe кoнцeртa у Aрeни, пa je убeђивaњe сa пaртeрoм збoг нeкaквe „угрoжeнoсти” трajaлo тoликo дугo дa je кoнцeрт кaсниo тих 90 минутa.
Збoг тoгa су мнoги пoсeтиoци oстaли бeз грaдскoг прeвoзa пa су, кao ja, мoрaли дa пaпрeнo плaтe тaкси дa би стигли дo стaнa. Joш jeднoм сe питaм дoклe ћe рaзни муљaтoри дa нaм oтимajу нoвaц зa лoшe oргaнизoвaнe кoнцeртe свeтских звeздa a свe игрajући нa кaрту нaрoдa „глaднoг” свeтскoг шoу глaмурa. И дoклe ћeмo дa сe лeпимo нa тe њихoвe мaмцe кo мувe нa...
WIMBLEDON WIMBLEDON 10:34 25.11.2007

СВE JE ТAЧНО СРЂAНE 1

Прeтхoдни тeкст кojи сaм пoслao, нaписao сaм joш синoћ и упутиo гa кao кoмeнтaр нa стрaни гдe je нajaвљивaн кoнцeрт. Инaчe, стoпoстoтнo пoдржaвaм свe штo je Срђaн нaписao. Сaмo ћу joш дa сe пoсaвeтуjeм сa aдвoкaтoм и тужићу oргaнизaтoрa SKY MUSIC jeр сaм збoг њихoвoг дилeтaнтизмa oстao „крaћи” зa 2000 динaрa кoликo сaм мoрao дa плaтим тaкси дa бих сe прeвeзao дo кућe!
Dax Dax 10:56 25.11.2007

Osecaj

Znam potpuno kako ti je.Najgore je kada te prevari neka "velika" firma tipa SKY MUSIC a ti odes kuci i kazes moze im se....Zbog toga je tesko u Srbiji organizovati koncert od pocetka do kraja a da sve bude ok.I nije istina da ne zavisi od organizacije veliki deo koncerta.Kada su bili "the Chemical Brothers" u istoj toj areni sve je bilo perfektno zato sto je radio Exit.
JJ Beba JJ Beba 11:13 25.11.2007

Re: Osecaj

velika" firma tipa SKY MUSIC

ma kakve velike ferme, sve drumski razbojnici i secikese, što smo več rekli. Znam da kad je Cult bio u Beogradu po ugovoru ljudi su tražili da budu smešteni u hotel sa 5 zvezdica itd. Organizator, jedan neviđen kreten koji organizuje i Beer fest, smesto Cult u razdvojene hotele - pola benda u Moskvu pola prekoputa u Balakan!! Kaže nije bilo dovoljno soba u jednom. Ali fora je u tome što oba hotela nisu sa 5 zvezdica koje su ugovorom tražili. Kad su došli i videli smeštaj, zamal se nisu odma' vratili kući. Da bi stvavio kintu u svoj džep lik rešio da kajšari na smeštaju benda.
Svim tim malim seoskim menadžerima treba zabraniti da se bave organizacijom koncerata stranih bendova. nek organizuju vašare po Srbiji. Ima ih kolko oće
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:16 25.11.2007

Re: Osecaj

možda su mislili moskva 2,5 zvezdice + balkan 2,5 zvezdice. Ukupno 5! i sve je ok.
Fictio nasciturus Fictio nasciturus 17:59 25.11.2007

Re: СВE JE ТAЧНО СРЂAНE 1

brate, pa gde ti zivis kada su te odrali `iljade?
Jelena Milić Jelena Milić 11:03 25.11.2007

ako smem ovde...

vodile sinoc sestra mi i ja talibane na koncert. cerku odvela i na abba tribute, jos nema 12, rigidna ali je pubertet tu negde iza coska, u soku od majke joj i tetke koje urlaju na dancing queen, al se provela ludo, sa oba mp3 se danima vrte abini hitovi, skidaju orignilane spotove sa you tube, i u kolima oboje traze da im pustam abba. znaju je, doduse, od ranije, moja sister napravila za NG genijalan potez narezala dva antologijska CDs sa muzikom koju smo nas dve slusale kad smo bile njihovih godina, pa smo ture BGD -Kopaonik uvise put odradili na obostranu radost. a i bravo se cita vise nego fizika, hemija, istorija i sve drugo zajedno. Nacionalan Geografija included.

elem, sinoc isao i brat sava. i deca i moj ipod bili kod decije im tetke na cahrdziranju, svi spremni onoliko. pouceni iskustvom sa 50c kupili karte na tribinama ( ne samo zbog glupih organziatora vec i objektivno, da bolje vide). tako da smo sa visine imali priliku da gledamo sve ove propuste organizatora koje je srdjan odlicno i detaljno opisao.

ostatak partera bio je polupopunjen tako da se publika mogla dobro rasporediti samo da se neko od obezbedjenja/organizatora setio da da dodje do sredine partera npr i tu napravi koridor u koji bi klinci iz prvih redova mogli da se malo povuku, jer pritiskati ih od strane ograde a ne napraviti prostora u sredini-koja je bila usko grlo-sto zbog sanka sto zbog miksete- bez mozga. zasto bi se sklanjali jos pozadi oni koji stoje u ionako razdredjenom zadnjem delu partera.

onda su im rekli da mogu na tribine. ne ljutim se na klince koji su poceli da pristizu, daleko bilo, ali organizator je na taj nacin opeljesio dodatno nas koji jesmo u startu kupili skuplje karte, bez i pomisli da nam se za to makar izvini ako nista drugo.

sister i ja se pogledujemo, meni vec pada entuzijazam, ono sa svetlima me je dotuklo. BTW u tih sat ipo maltretiranja nisu se udostojili ni da pustaju muziku u areni! al cutimo, necemo da trujemo the taliban sve zanimljivo, pevaju, gledaju, uzivaju....prvo sam pomislila mozda je to standard na teen koncertima, ali sad shvatam da je ipak to bila samo ekstra predostroznost izvodjaca -razumem. Ali od strane organizatora propust onoliki. nedopustivo. dovela sam the taliban, jos su mali da se vracaju sami, a da ih dovodim pa cekam-- sto i ja volim rijanu, em je prelepa, em je outfit odlican, em ima glas, em je arena kao takva savim u redu, em hvala istambulu i na ovih 60 i kusur minuta jer rijana jeste zvezda no 1 trenutno, ...ali sam ih dovela da pocnu da osecaju onaj tril od koncerta, ono iscekivanje, onaj trenutak kad se ugase svetla, pa se upali bina, sve ono sto koncert cini koncertom....

a publika i rijana-cista desetka. i arena. posle ade nesto najbolje sto bgd ima.

ps proslo mi je kroz glavu sinoc, sta su ti mobilni. ipak sluze onoliko. i treba i klinci da ih imaju. da su mi deca otisla solo, i ja koja znam da konceri kasne, ali ne toliko, siznula bi sto ih dva sata posle predvidjenog vremena nema.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:11 25.11.2007

Re: ako smem ovde...

naravno jelena, dobordošla.
koliko vidim, klincima je bilo fenomenalno. ali oni za bolje i ne znaju. nažalost.
zvezda ovog kalibra nije zaslužila ovakvu organizaciju, a nije ni naša publika koja je bila fenomenalna.
Jelena Milić Jelena Milić 11:23 25.11.2007

Re: ako smem ovde...

jesu. ja sam vise uzivala gledajuci okolo po tribinama i parteru neko po bini, bez obzira sto je rijana nastupala. meni je to sa svetlom nekako toliko smetalo da ne mogu da objasnim. ne mozes da upalis mobilne pa da napravis onaj efekt svitaca. ne moze reflektor da prosara pa da se cuje urlanje osvetljenih. a htela sam da the taliban sve to vide i dozive.

a klinke oko nas kad su pocele da pevaju na the story of my life, ceo tekst.... nista, kinjili ih sat ipo, cim su najavili pocetak koncerta oni zahvalni vriste, urlaju, raduju se. i kad su poceli da dolaze na tribine, prolaze izmedju redova, izvinjavaju se. kad se izlazilo, nsita pritisak, nista guzve na vratima, sve pc.

ovo oko organziacije je neshvatljivo sa jos jednog aspekta--ne znam da li je u soubiznisu ista profitabilnije od ovog spoja--roditelji deca. gde se ide jos uvek zajedno. ko od odraslih svoj provod placa x3 razume :) jedva cekam bijonse al mi vec pada mrak na oci.
mikimedic mikimedic 23:27 25.11.2007

Re: ako smem ovde...

svaka cast Jelo -- divan post.
masquerade84 masquerade84 11:27 25.11.2007

Mozda...

... je publika bila fantasticna tokom koncerta, ali je bilo vrlo nekooperativna i bezobrazna dok su organizatori i menadzment pokusavali da razrese situaciju. Ocigledno nasa deca ne znaju sta znaci zakoraciti korak unazad ili povlaciti se prema sanku, nego na to reaguju bacanjem flasa i urlicima i stoje u mestu kao zakopani! Ja sam sedeo na tribinama u sektoru 204 i mogao sam da cujem razne opaske pocevsi od toga 'Ma sta se ona brine za nasu sigurnost!', do toga 'Ona je dosla ovde da peva, mi smo platili i sta sada hoce?'... E, pa to tako ne funkcionise! Ona nije dosla tu zbog vas, Srba, vec ste vi tu dosli zbog nje jer je ona zvezda! Ako se kaze, korak unazad - KORAK UNAZAD! A da ne pricam o tome da su ljudi ispred mene u nevaspitanom besu i nestrpljenju sto Rihanna 'kenja' zapalili cigarete u sred Arene!!! *UZAS*

Znaci, mozda je publika bila puna energije tokom koncerta kada im se dalo ono sto su hteli, ali tokom razresavanja situacije pokazali su se kao necivilizovana horda po principu "Jes' ona ce da otkaze koncert zato sto mi necemo da se pomerimo - pa nek otkaze ako sme! Mi imamo flase!"

Da li je u ovoj drzavi stvarno tako tesko slusati i uciniti uslugu ili ponasati se po pravilima?!?!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:36 25.11.2007

Re: Mozda...

možda si i u pravu, ali da je organizator na vreme sve pripremio, do ovoga ne bi ni došlo. ne možeš me ubediti da nisu znali da treba jača zaštitna ograda, pa još da se udalji 10 metra od bine, pogotovo jer su prodali 17000 karata.
ne može bpubliak biti kriva za propuste u organizaciji. i to ozbiljne propuste koje se tiču sigurnosti. ovog puta tinejdžera.
Goran Miletic Goran Miletic 11:47 25.11.2007

Re: Mozda...

Srđan Mitrović
možda si i u pravu, ali da je organizator na vreme sve pripremio, do ovoga ne bi ni došlo. ne možeš me ubediti da nisu znali da treba jača zaštitna ograda, pa još da se udalji 10 metra od bine, pogotovo jer su prodali 17000 karata.
ne može bpubliak biti kriva za propuste u organizaciji. i to ozbiljne propuste koje se tiču sigurnosti. ovog puta tinejdžera.



Meni je tuzna cinjenica da ce oni opet uraditi isto na nekom narednom koncertu... Uvek pomislis da ljudi izvuku pouku ili makar da zele da je izvuku, ali ima cudnih ljudi...
masquerade84 masquerade84 11:48 25.11.2007

Re: Re: Mozda...

... Pa nisam toliko siguran da je Rihanna navela koliko metara daleko od bine treba da bude zastitna ograda! Takodje, verujem da organizatori nisu imali staklenu kuglu da predvide da ce deca bas toliko kidisati na tu istu ogradu! Also, nemojmo zaboraviti da je organizator imao svega 2 do 3 nedelje da sve ovo pripremi!
Ali, mislim da su trebali mnogo brze da reaguju oko cele situacije i da se sve to resi za 30 minuta; naravno, uz garanciju da ce publika biti kooperativna!

Bottom line is koncert je odrzan! Koncert je bio iste duzine i u Parizu i u Bazelu i ostalim evropskim gradovima! Rihanna je istu pricu pricala [kako publliku voli, kako je najbolja publlika ikada, itd] i u ostalim gradovima!
Meni licno je bilo lepo [ovo je treci put da gledam Rihanna-in koncert] i pored toga sto je publika bila bezobrazna, a organizacija spora =D

P.S. Primecena je i pojava tocenja i prodaja piva maloletnim osobama... Pitam se, pitam da li ce se ova zemlja i ljudi ikada uozbiljiti?!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:34 25.11.2007

Re: Re: Mozda...

pa mora da si onda primetio da nešto nije u redu na ovom koncertu. neće biti da baš isto traje kao i u drugim zemljama.
evo jedan mali izvod iz današnjih vesti:
"U odnosu na evropsku turneju nazvanu po njenom novom, trećem albumu 'Good Girl Gone Bad', beogradska publika je ostala uskraćena za nekoliko numera, a pevačica je u jednom trenutku rekla da će preskočiti neke pesme jer se jedan od muzičara ne oseća najbolje."
ovako izgleda početak koncerta tamo negde...

masquerade84 masquerade84 13:05 25.11.2007

Re: Re: Re: Mozda...

Pa jeste trajao malo krace ali to je zato sto se muzicar nije osecao dobro! Jel ga trebalo naterati da svira?! Jel za to treba da se krivi organizacija ili Rihanna ili pak njen muzicar?!

Da, pocetak koncerta jeste glamurozniji i veci, ali hajmo se malo osvestiti! Pa ovo je Srbija! U Parizu najjeftinija karta je bila 50 eura, a kod nas?! Takodje, u drugim gradovima su imali mnogo vise vremena da se pripreme za koncert i bolje su organizovani generalno! Sky Music je imao svega par nedelja, a jos se sve to organizuje u Srbiji gde je organizacija i organizovanje inace na "visokom" nivou uopste *sarkazam*

U Srbiji mi uvek hocemo nesto vise i bolje, ali da se to sto manje plati... Sagledajmo situaciju malo realnije: koncert je odrzan, vecini je bilo lepo, karte su bile relativno jeftine, Rihanna je dosla iako joj Beograd nije bio na listi gradova, koncert je organizovan sa sve promocijom, kartama, itd itd za svega par nedelja, organizacija je bila spora u reagovanju, publika je bila nevaspitana dok su se stvari razresavale, ...

Ja ne branim organizatore ali cinjenica je da covek ponekad treba da bude zadovoljan odredjenim stvarima, a ne samo da kritikuje! Znate li vi koji je posao dovesti zvezdu kakva je Rihanna u Beograd za par nedelja?! Pa tu su pregovori, ugovori, milion detalja, ...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:11 25.11.2007

Re: Re: Re: Mozda...

zašto imam utisak da radiš za Sky music?
registrovao si se juče, što je voma zanimljivo.
Rti nedelje je više nego dovoljno da se organizuje koncert.
I karte su bile od 30 do 100 evra. ne sekiraj se, sigurno nisu na gubitku. već sam rekao 17000X30 evra + sponzori. rijana je koštaka oko 200.000 evra.
za moje pare imam pravo da kritikujem.
masquerade84 masquerade84 13:23 25.11.2007

Re: Re: Re: Re: Re: Mozda...

Zao mi je sto te moram obavestiti da ne radim za Sky Music... *eh, srpske teorije zavere i prevare*

Registrovao sam se jutros zato sto sam hteo da odgovorim na tvoj post, ali to je verovatno previse jednostavan i iskren odgovor za srpske paranoike... No, dobro!

Posto ti mislis da je par nedelja dovoljno da se organizuje ovakav koncert, ja predlazem da se ti javis Sky Music-u i da im pomognes sledeci put kada budu dovodili neku zvezdu! Cool?! Ali, ne zaboravi! Zivis u Srbiji gde vlada birokratija, a organizacija je generalno na niskom nivou...

To 200.000 eura je verovatno ono sto je dobila 'na ruke' jer ona nece da dodje da peva za dzabe i za procenat od karata... a avionske karte biznis klase za celu grupu kupljene u zadnji cas?! A hotel za celu grupu?! A hrana?! A sminker/frizer?! A prevoz?! A bina?! A stampanje karata?! A promocija na TV-u/radiu/ostalim medijima?! A isplata ljudi koji rade za Sky Music?! A isplata obezbedjenja?! A rasveta?! A Rihanna-in procenat od karata?! ...........

Naravno da imas prava da kritikujes za svoje pare, ali nesagledavanjem situacije objektivno i time sto si negativan nanosis bol i razocarenje samom sebi i nikome drugom! Be happy sto si video Rihanna-u i uzivaj u danasnjem danu!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:29 25.11.2007

Re: Re: Re: Re: Re: Mozda...

nema veze sa teorijom zavere. ono što ti radiš je u svetu poznato kao DAMAGE CONTROL.
vidim da si veoma upućen u probleme organizacije velikog koncerta za nekog ko ne radi u Sky music-u.
no dobro, izvinjavam se ako sam pogrešio.
postavlja se sledeće pitanje: zašto neko organizuje koncert ako nije u stanju da sve uradi do kraja ili ako će izgubii pare? Zbog ljubavi prema muzici?

Unfuckable Unfuckable 13:42 25.11.2007

Re: Re: Re: Mozda...

Pa jeste trajao malo krace ali to je zato sto se muzicar nije osecao dobro! Jel ga trebalo naterati da svira?! Jel za to treba da se krivi organizacija ili Rihanna ili pak njen muzicar?!


!
...ybt, ne znam dal ste primetili......svima nešto POZLI kako dođu ovde ...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:44 25.11.2007

Re: Re: Re: Mozda...

Silvijan je morao da otkaže tri koncerta posle Beograda.
JJ Beba JJ Beba 13:45 25.11.2007

Re: Re: Re: Re: Re: Mozda...

masquerade84, sad će momentalno da mi grunu suze na oči što je tako teško organizivati kncert i što sky music ima tolike izdatke. Postoje standardi svugde gde se održavaju koncerti i ne treba ugovorom da se određuje koliko zaštitna ograda treba da bude daleko od bine. Sky music se godinama bavi organizacijom koncerata po trgovima naše lepe zemlje ali organizovati koncert na trgu u Užicu i koncert recimo grupe kakva je ZZ top nije isto. Na koncertima po trgovima bine su masovno neobezbeđene, često nepokrivene, kablovi na sve strane tako da može da pobije ljude struja na bini, sve u fazonu što manje izdatataka. Velike zvezde neće bre da dođu i da rizikuju da ih neka pogodi flašom u galu. Ako hoćete da organizujete velike koncerte morate da budete i veliki u glavi, da se obogatite tek posle 30 godina bavljenjem tim poslom a ne za apar godina kajšaranjem u izdacima pri organizaciji.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:49 25.11.2007

Re: Re: Re: Re: Re: Mozda...

JJ B sve si rekla.
preporuka.
Unfuckable Unfuckable 13:52 25.11.2007

Re: Re: Re: Re: Re: Mozda...

A hotel za celu grupu?! A hrana?! A sminker/frizer?! A prevoz?! A bina?! A stampanje karata?! A promocija na TV-u/radiu/ostalim medijima?! A isplata ljudi koji rade za Sky Music?! A isplata obezbedjenja?! A rasveta?! A Rihanna-in procenat od karata?! ...........


.
...a sličuge...? a klizaljke...? a ...pet iljade džeparac...?
nisi spomenuo 100 kila kokica, čisto da ti pomognem u kuknjavi
Inače, Srđan je u pravu - imaš veze sa ovom ujdurmom samo tako a ovo je bedni pokušaj vađenja - samo gledam kad ćeš da spomeneš da je i evro skočio u poslednja dva tri dana i da je gorivo poskupelo.....a i struja nije jeftina ...i život uopšte.....misssim - ....
baš si dobio pozivnicu za blog jutros, jel ? blagiš tebi....
najveći biser je da su organizatori imali 2-3 nedelje only da se pripreme .... i nisu imali kristalnu kuglu koliko dece će doći ....hahahaha - al da broje kintu od 17.000 prodatih ulaznica - to je ok, i to znaju koliko je 17 soma x 30...al da tih istih 17 soma mož da napravi mali problemo - e....onda serviramo priču " pa ovo je Srbija ...etc "..
jeste Srbija. koja je platila da vidi taj koncert i za svoje pare zaslužuje malo bolji tretman. Sve su ti birokrate smetale da kanališeš ljude ispred ulaza u halu, jel ?
ivana23 ivana23 13:52 25.11.2007

Re: Re: Re: Mozda...

Unfuckable
Pa jeste trajao malo krace ali to je zato sto se muzicar nije osecao dobro! Jel ga trebalo naterati da svira?! Jel za to treba da se krivi organizacija ili Rihanna ili pak njen muzicar?!!
...ybt, ne znam dal ste primetili......svima nešto POZLI kako dođu ovde ...


masquerade84 masquerade84 13:56 25.11.2007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mozda...

Kada vec "moram" da se pravdam, evo da pojasnim par stvari. Ja sam godinama radio kao deo organizacionog tima AirCanada Centre-a u Torontu koji je ugoscavao koncerte najvecih svetskih zvezda tako da sam zbog toga upucen u ovu tematiku i znam koliko je naporan posao organizacije nastupa u zemlji koja je milion puta uredjenija od Srbije i gde zive ljudi koji su tolerantiji i razumniji nego ljudi ovde [a mogu tek zamisliti koliko je tesko ovde iskoordinirati sve]. Vratio sam se u Beograd u junu iz porodicnih razloga koje ne bih delio sa ljudima koje ne poznajem.

Verujem da je Sky Music organizovao koncert zato sto se prilika ukazala, zato sto su hteli da dovedu Rihanna-u ovde i zato sto su, naravno, hteli odredjeni profit! Ni jedna kompanija ne posluje tako da bude na gubitku, zar ne?! To bi bilo suludo! Ali, da su zarade neke... Moram te razocarati - stvarno nisu... Oni nisu zaradili 510.000 eura kako ti kazes... trecina od toga pa i vise je najverovatnije otislo na logistiku i organizaciju!

A to da svima nesto pozli... pa i meni pozli cim vidim nase carinike i pasosku kontrolu na aerodromu... Pozli mi prevashodno od njihove "ljubaznosti" i "gostoprimljivosti"... jer, nemojmo zaboraviti, Srbi su "najgostoprimljiviji" narod na svetu *what a joke!*
masquerade84 masquerade84 14:00 25.11.2007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mozda...

*WOW* toliko mrznje u postovima odavno nisam procitao nigde...
Ja sam vise puta napomenuo da Sky Music jeste odgovoran za sporu i losu organizaciju, ali i da su gledaoci bili nevaspitani i nekooperativni... Ja samo pokusavam da izvagam situaciju jer imam iskustva u organizaciji koncerata!
No, dobro... vidim da se ni ovde ne moze voditi normalna diskusija vec se ljudi optuzuju da rade za nekoga, da su ovde po zadatku, ... *UZAS*
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:05 25.11.2007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mozda...

ima mržnje mnogo više na ostalim postovima, nemoj baš preterivati.
Hoćeš da mi kažeš da je publika bila "nevaspitana i nekooperativna" samo zato što Sky music nisu znali da izmere 10 metara od bine?
kako da ti ne bude sumnjiv neko ko toliko zdušno brani loše organizatore a publiku naziva različitim imenima.

masquerade84 masquerade84 14:09 25.11.2007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mozda...

da, oni nisu znali da izmere i tu se slazem... ne znam da li je trebalo biti 10 ili manje metara, no to nije bitno...
ali takodje, kada su publiku molili da se pomeri pomalo prema sanku i tako dalje, svi su stajali i urlali, a neki su bacali i flase... znaci, iako im je bilo receno da se pomere jer u protivnom koncerta nece biti, oni su i dalje bili nekooperativni... kao sto sam rekao vise puta - DA JE ORGANIZACIJA BILA BOLJA, A PUBLIKA KOOPERATIVNIJA, SINOCNI PROBLEM BI SE MNOGO BRZE RESIO! znaci nije "krivica" ni jednog ni drugog najveca, vec je stvar kombinovana! da li ja pisem post-ove na srpskom ili na engleskom?!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:12 25.11.2007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mozda...

pišeš na srpskom.
inače DA JE ORGANIZACIJA BILA BOLJA, publika ne bi ni morala da bude KOOPERATIVNA, jer do problema ne bi ni došlo.
da li ti znaš koliko je teško kontrolisati masu od 10000 ljudi? pogotovo nezadovoljnih tinejdžera?
JJ Beba JJ Beba 14:21 25.11.2007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mozda...

Ni jedna kompanija ne posluje tako da bude na gubitku, zar ne?! To bi bilo suludo! Ali, da su zarade neke... Moram te razocarati - stvarno

oš opet da nam grunu suze? Zbog visokih troškova, zarade možda nisu velike, al naši organizatori daju sve od sebe da ih svojim nečinjenjem uvećaju (ili da budu na nuli)
masquerade84 masquerade84 14:21 25.11.2007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mozda...

Da, poznato mi je kako to izgleda jer u AirCanada Centre-u staje po 19.000 ljudi i vise na svakom koncertu! Ali razlika je u tome sto su kanadski teenager-i mnogo kulturniji i tolerantniji, kao i kooperativniji! Kada bi se u AirCanada Centre-u praznio ceo parter zbog nekog problema ili slicno, ljudi ne bi imali nista protiv! Kada su koncerti kasnili i kada im je bilo dato objasnjenje zasto, nisu zvizdali i urlali i bacali flase! Jesu gundjali ali se nisu ponasali divljacki! To je najveca razlika... Oni ne uzimaju stvari zdravo za gotovo, vec slusaju sta im se govori!

Ali, posto je do problema doslo jer je ocigledno doslo do propusta u organizaciji i ugovaranju nastupa i slicno, i posto je publika bila zamoljena da se pomeri, mogla se jednostavno pomeriti, ne?! Jel to nepomeranje bio znak inata ili necega?! Sta?! Kao nije nam u interesu da vidimo Rihanna-u ali samo da napakostimo organizatorima!

Da li ti shvatas da ja ne branim organizatore vec pokusavam da kazem da "krivica" za ujdurmu koja je nastala kada je problem predstavljen lezi na obema stranama... Ja ne znam na koji nacin vise to da izrazim a da ne budem shvacen kao branilac Sky Music-a [sto inace nisam!]... I mene je iznervirala losa organizacija, ali me je takodje iznerviralo to sto su ljudi stajali kao telad, ali sam koncert mi je bio awesome! GET IT?! =D
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:32 25.11.2007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mozda...

ok, shvatili smo. publika je stoka. kanadski tinejdžeri su fini.
Atomski mrav Atomski mrav 14:40 25.11.2007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mozda...

A da li ti se ikad desilo u AirCanada centru da se parter prazni "zbog nekog problema"? Kakav je to problem bio? Drugo, nije bio "korak u nazad", već su bili u pitanju metri. Treće, organizatori su pustili na parter više ljudi nego što treba, a ljudi nisu od stišljivog materijala, tako da i taj "korak unazad" ili "metar unazad" nije baš lako izvesti. Naravno da bacanje flaša i pušenje u zatvorenom prostoru jesu za osudu, ali kada bi se u Areni radilo kao u AirCanada centru, verovatno ne bi bilo tih stvari...
masquerade84 masquerade84 14:42 25.11.2007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mozda...

ja nisam rekao 'stoka'... postoji razlika izmedju 'nekooperativnosti', 'teladi' i 'stoke'... ne zelim da se moje reci izvrcu! kada sam rekao 'kao telad' mislio sam na cinjenicu da su stajali, gledali i ocekivali da se problem resi sam od sebe odnosno da neko dodje i da ih pomeri one by one!
a to da su kanadski teenager-i finiji [ali ne absolutno fini] je tacno! =D

i hope everyone is having a nice day!
hugs!
~ m
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:46 25.11.2007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mozda...

moram da uradim jedan copy/paste

In public relations, spin is a sometimes pejorative term signifying a heavily biased portrayal in one's own favor of an event or situation. While traditional public relations may also rely on creative presentation of the facts, "spin" often, though not always, implies disingenuous, deceptive and/or highly manipulative tactics. Politicians are often accused of spin by commentators and political opponents, when they produce a counter argument or position.
The term is borrowed from ball sports such as cricket, where a spin bowler may impart spin on the ball during a delivery so that it will curve through the air or bounce in an advantageous manner.
The techniques of "spin" include:
Selectively presenting facts and quotes that support one's position (cherry picking)
Non-denial denial
Phrasing in a way that assumes unproven truths
Euphemisms to disguise or promote one's agenda
Ambiguity
Skirting
Rejecting the validity of hypotheticals
Appealing to internal policies
masquerade84 masquerade84 14:50 25.11.2007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mozda...

da, desilo se da se jednom parter praznio jer je bio prepun, a jednoj devojci pozlilo i pala je u guzvu pa je bila opasnost da ce je ljudi izgaziti! kada im je receno da moraju izaci, njoj najblizi ljudi zajedno sa obezbedjenjem koje je tu prvo doslo su oformili krug oko devojke kako je ne bi povredili dok nisu dosle profesionalne medicinske sluzbe, a drugi su se odmah, istog trena pokrenuli i napustili parter! kada se sve rascistilo, pustali su ljude malo po malo, visak su smestili na tribine ili pak na stepenice i koncert je poceo!

mislim da bi se u areni sve brzo razresilo da su i organizatori i publika bili malo agilniji =D
Unfuckable Unfuckable 14:52 25.11.2007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mozda...

masquerade84
ja nisam rekao 'stoka'... postoji razlika izmedju 'nekooperativnosti', 'teladi' i 'stoke'... ne zelim da se moje reci izvrcu! kada sam rekao 'kao telad' mislio sam na cinjenicu da su stajali, gledali i ocekivali da se problem resi sam od sebe odnosno da neko dodje i da ih pomeri one by one!
a to da su kanadski teenager-i finiji [ali ne absolutno fini] je tacno! =D

i hope everyone is having a nice day!
hugs!
~ m



...ako još malo nastavimo, doći ćemo do logičnog & nadasve genijalnog zaključka da je publika sama sebi trebala da poništi i karte na ulazu te da se pozabavi izvedbom koncerta....
Menjanje teza, konstantno.
Deca su platila 30 evra kartu. Trebalo je neko za te pare da organizuje red. Po ovome što ti pišeš ispada da - pošto nisu platili kovu ko u Parizu, za očekivati je bilo i da se malo samoorganizuju...poor
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:53 25.11.2007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mozda...

masquerade84 , e sad mi je potpuno jasno da si ti organizovao koncert u areni!
masquerade84 masquerade84 14:55 25.11.2007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mozda...

You are one bitter man that's all I have to say!

I ain't spinnin' anything... Are you listening to me?! Can you hear what I am saying?! Or is what I am saying too complex for you to comprehend?!

If someone's cherry picking here, that is you my dear! I have said numerous times that it is the organizer's fault to have failed to coordinate and organize the event successfully! However, the audience should have been more cooperative and should have helped the organizers in order to resolve the problem as soon as possible!

Things any clearer now?!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:58 25.11.2007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mozda...

sada već gubiš živce i postaješ bezobrazan.
tolerancija danas mi je na zavidnom nivou.
samo moram da ti kažem da loše spinuješ.
masquerade84 masquerade84 14:59 25.11.2007

Can you...

... people just be happy that Rihanna showed up in Belgrade?!

The proof that I wasn't the organizer of the concert... Video taken from my seat...

Jelena Krajšić Jelena Krajšić 15:01 25.11.2007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mozda...

You are one bitter man that's all I have to say!

Moram samo da kažem da ovo baš nije tačno, a i nema nikakve veze sa zadatom temom. A sad bežim da vidim šta se dešava sa Erikom.
Atomski mrav Atomski mrav 15:01 25.11.2007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mozda...

I mi smo se na onom ataru u Inđiji solidarisali, skupljali smo se i grejali se međusobno sopstvenim telima da se ne bismo smrzli na onom vetru i po onoj kiši, u sred blatnjavog "excuse for a parking lot"... nije ti neki primer. Ovde u Srbiji je, kao što vidiš, normalno da te "dez-organizatori" levate i zajebu, tako da publika i reaguje prikladno tome... verovatno u Kanadi publike ne očekuje tako nešto, pa eto u tome je i razlika.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:03 25.11.2007

Re: Can you...

naravno da smo srećni što je Rijana bila u beogradu. samo ovde nije tema Rijana.
ne razumem kakav je ovo dokaz.
bolji je dokaz da imaš 23 godine.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:11 25.11.2007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mozda...

jelena,

masquerade84 masquerade84 15:13 25.11.2007

Re: Can you...

So, what if I am 23?! People can't be successful at 23?! I have worked for AirCanada Centre since 2003 and have exhibited extraordinary organizational and logistical skills so there ya go... The fact that people here can't be successful at this age, unless their mom's and/or dad's are rich and well-connected, doesn't have anything to do with opportunities in Canada.

I am sad to see that people here are so mistrustful... But, your problem! As long as I know who I am and what I've accomplished in my life, I don't care about anyone else's opinion!

Have a good day!
HUGS!
~ m =D



Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:17 25.11.2007

Re: Can you...

I don't care about anyone else's opinion!

to je taj stav. svaka čast.
sve najbolje.
i želim ti puno uspeha u organizovanju koncerata.

JJ Beba JJ Beba 15:22 25.11.2007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mozda...

maskarado, sve u muzičkom biznisu se događa zbog publike. Publika je ta koj treba da se ugađa, koja treba da se pazi i mazi, zbog koje programi bivaju vizuelnio i svirački izvođeni do savršenstva; ona je ta koja kupuje te nosače zvuka a koji se posle sviraju live; oni su ti koji kupuju sve te majce, čaše....oni su ti zbog kojih muzičari postaju bogati (a i organizatori) . Nema dobre i loše publike ima dobre i loše organizacije ili dobrih i loših izvođača. A bublika kod nas je divna, vrlo kooperativna ali ne sa organizatorima već sa onima sa kojima treba da bude kooperativna - sa izvođačima.

RHCP ne zaslužuje našu publiku. To su salonski, razmaženi, nadrogirani fićfirići
masquerade84 masquerade84 15:32 25.11.2007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mozda...

I kinda think it's the oppsite! The public should be ecstatic of joy that Rihanna came to sing here!
The group behavior exhibited last night only contributes to the blatant fact that people here do not know how to behave in groups and in public, and they do not know what is in their own best interest!
Why don't we all just shoot ourselves in the foot?! Make it easier for everyone!

I am off... Had enough of this thing... I don't want to waste an entire day on this! There things to be done such as ironing *grrrr*
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:34 25.11.2007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mozda...

ajd sad zdravo.
možda će te pozvati iz Sky Music-a, pa nam dovdete Madonu.
masquerade84 masquerade84 15:36 25.11.2007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mozda...

da... to ce se najverovatnije dogoditi u tvom mozgu posto ja ne radim za njih...
a pored te cinjenice ne volim madonna-u!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:39 25.11.2007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mozda...

jel vas to ima dvojica, pa na smenu. malo engleski, malo srpski.
ja nisam ni rekao da radiš, nego da će da te pozvati da radiš. možda ti srpski ne ide baš najbolje.
masquerade84 masquerade84 15:42 25.11.2007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mozda...

nope, i just govorim fluent engleski jos od cetvrte godine!
maybe they will call me! who knows, right?! but i am not sure if i wanna do that any longer...
i am on to something else now!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:43 25.11.2007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mozda...

masquerade84
nope, i just govorim fluent engleski jos od cetvrte godine!
maybe they will call me! who knows, right?! but i am not sure if i wanna do that any longer...
i am on to something else now!

good for you!
bartsimpson bartsimpson 19:17 25.11.2007

Re: Re: Re: Mozda...

masquerade84
Pa jeste trajao malo krace ali to je zato sto se muzicar nije osecao dobro! Jel ga trebalo naterati da svira?! Jel za to treba da se krivi organizacija ili Rihanna ili pak njen muzicar?!Da, pocetak koncerta jeste glamurozniji i veci, ali hajmo se malo osvestiti! Pa ovo je Srbija! U Parizu najjeftinija karta je bila 50 eura, a kod nas?! Takodje, u drugim gradovima su imali mnogo vise vremena da se pripreme za koncert i bolje su organizovani generalno! Sky Music je imao svega par nedelja, a jos se sve to organizuje u Srbiji gde je organizacija i organizovanje inace na "visokom" nivou uopste *sarkazam*U Srbiji mi uvek hocemo nesto vise i bolje, ali da se to sto manje plati... Sagledajmo situaciju malo realnije: koncert je odrzan, vecini je bilo lepo, karte su bile relativno jeftine, Rihanna je dosla iako joj Beograd nije bio na listi gradova, koncert je organizovan sa sve promocijom, kartama, itd itd za svega par nedelja, organizacija je bila spora u reagovanju, publika je bila nevaspitana dok su se stvari razresavale, ...Ja ne branim organizatore ali cinjenica je da covek ponekad treba da bude zadovoljan odredjenim stvarima, a ne samo da kritikuje! Znate li vi koji je posao dovesti zvezdu kakva je Rihanna u Beograd za par nedelja?! Pa tu su pregovori, ugovori, milion detalja, ...


cuj trajao je malo krace...hahahahaah
a muzicaru pozlilo od srba verovatno...ili mozda od belog a?
a tek publika...ma da...nevaspitani srbi...da li tebi mozda neko diktira ovo sve da pises ili sam smisljas majke ti???
slusaj decko...ako ti volis da te drugi zajebavaju i da ispadas majmun za nesto sto si platio 20-35-40 ili vec koliko eura...to je onda tvoj problem...idi lepo da zivis u pariz ili gde je vec kulturnije pa uzivaj i nemoj ovde da s.....
bartsimpson bartsimpson 19:25 25.11.2007

Re: Mozda...

masquerade84
... je publika bila fantasticna tokom koncerta, ali je bilo vrlo nekooperativna i bezobrazna dok su organizatori i menadzment pokusavali da razrese situaciju. Ocigledno nasa deca ne znaju sta znaci zakoraciti korak unazad ili povlaciti se prema sanku, nego na to reaguju bacanjem flasa i urlicima i stoje u mestu kao zakopani! Ja sam sedeo na tribinama u sektoru 204 i mogao sam da cujem razne opaske pocevsi od toga 'Ma sta se ona brine za nasu sigurnost!', do toga 'Ona je dosla ovde da peva, mi smo platili i sta sada hoce?'... E, pa to tako ne funkcionise! Ona nije dosla tu zbog vas, Srba, vec ste vi tu dosli zbog nje jer je ona zvezda! Ako se kaze, korak unazad - KORAK UNAZAD! A da ne pricam o tome da su ljudi ispred mene u nevaspitanom besu i nestrpljenju sto Rihanna 'kenja' zapalili cigarete u sred Arene!!! *UZAS*Znaci, mozda je publika bila puna energije tokom koncerta kada im se dalo ono sto su hteli, ali tokom razresavanja situacije pokazali su se kao necivilizovana horda po principu "Jes' ona ce da otkaze koncert zato sto mi necemo da se pomerimo - pa nek otkaze ako sme! Mi imamo flase!"Da li je u ovoj drzavi stvarno tako tesko slusati i uciniti uslugu ili ponasati se po pravilima?!?!


e
ja vise ne smem da citam sta ti pises...jer toliko sra... na jednom mestu nisam davno video...
posto si ti bio u sektoru 204 ja sam bio u 402 i lepo se videlo kada kazu korak unazad da su se ljudi pomerali...
a jos mi samo nije jasno koji k... ti uopste ides na koncerte...da ucis usput...jesi poneo i knjigu neku sa sobom a?
sta ocekujes od koncerta...ne kapiram...da sede i gledaju kao tenis ili sta?
bartsimpson bartsimpson 19:33 25.11.2007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mozda...

ma pusti ga u pm...vidis da je to klintonov brat od tetke...jeb...nevaspitani srbi su krivi za sve...hahahaha
a covek ima iskustva...sve zna...ma svetski covek...
verovatno da se slicno desilo tamo gde on voli da boravi i gde je sve kulturnije...niko nista ne bi komentarisao...to nije po bon tonu...strasno...
treba ga ignorisati ccc
takamatsu takamatsu 19:58 25.11.2007

To: masquerade84

nope, i just govorim fluent engleski jos od cetvrte godine!


Odavno nisam videla ovako jadan i bedan primerak pravog gastarbajtera, onako kako se u vicevima pominje.

Kanadska omladina je fina i kulturna, znamo engleski od malena, Kanada je Država, za razliku od nekih tamo, jel'da, i uopšte - ja sam jedan uspešan baja ("tebra", koji je došao samo da poklopi nepismene bednike i sirotinju, koja se nakrcala, slepci jedni, da vidi Svetsku Zvezdu...... Sa sve smenjivanjem srpskog i engleskog, kako već gastošu dolikuje. Možda, dete, imaš i jarko crveni mercedes, onako stodvajs'trojku, što bi rekli gastoši koji drže do sebe? :)
A možda si i docimao neki pick-up truck, to je sada jako moderno među džiberima, može lepo da se smesti krava unutra ako ti ustreba.

Vidi, dušo draga,
znaš šta je tvoja sreća u celoj ovoj priči? To što tvoje skromne intelektualne mogućnosti ne dozvoljavaju da vidiš koliko si nisko, jer i sa maksimalnim naprezanjem obe moždane ćelije nisi u stanju da pojmiš da si među malo i/ili mnogo starijima, među daleko visprenijima, sreća tvoja.

Blažen li si u gluposti, jadno dete......
mvelja mvelja 20:07 25.11.2007

rihanna

Organizacija je svakako losa bila. Zasto su tinejdzeri nezadovoljni to mi nije jasno? Svako ima pravo da slusa ono sto voli, pa makar i Rijanu.>:))
bartsimpson bartsimpson 20:27 25.11.2007

Re: To: masquerade84

takamatsu
nope, i just govorim fluent engleski jos od cetvrte godine!Odavno nisam videla ovako jadan i bedan primerak pravog gastarbajtera, onako kako se u vicevima pominje. Kanadska omladina je fina i kulturna, znamo engleski od malena, Kanada je Država, za razliku od nekih tamo, jel'da, i uopšte - ja sam jedan uspešan baja ("tebra", koji je došao samo da poklopi nepismene bednike i sirotinju, koja se nakrcala, slepci jedni, da vidi Svetsku Zvezdu...... Sa sve smenjivanjem srpskog i engleskog, kako već gastošu dolikuje. Možda, dete, imaš i jarko crveni mercedes, onako stodvajs'trojku, što bi rekli gastoši koji drže do sebe? :) A možda si i docimao neki pick-up truck, to je sada jako moderno među džiberima, može lepo da se smesti krava unutra ako ti ustreba. Vidi, dušo draga, znaš šta je tvoja sreća u celoj ovoj priči? To što tvoje skromne intelektualne mogućnosti ne dozvoljavaju da vidiš koliko si nisko, jer i sa maksimalnim naprezanjem obe moždane ćelije nisi u stanju da pojmiš da si među malo i/ili mnogo starijima, među daleko visprenijima, sreća tvoja. Blažen li si u gluposti, jadno dete......


potpisujem :)
masquerade84 masquerade84 22:37 25.11.2007

Re: To: masquerade84

to kako vi odgovarate na moje poruke pokazuje da vi imate dva neuroncica, a ne ja! malo pristojnosti, molim vas!

ne, ja nisam 'baja' i te slicne gluposti - nemojte ocenjivati moju licnost jer o meni nista ne znate! mislim da je to nepristojno i primitivno! mislim da niti jedan od vasih komentara nije na mestu posto se ovde ne diskutuje o mojoj licnosti i mojim dostignucima vec o koncertu rihanna-e. licni napadi su stvarno neprimereni i pokazuju visok nivo isfrustriranosti vasim licnim zivotima.

a to sto sam ja koristio naizmenicno engleski i srpski u jednom post-u je bilo zezanje izmedju mene i g-dina sa kojim sam diskutovao - nije trebalo da se shvati toliko ozbiljno! takodje, ja imam zavrsena dva fakulteta koja sam studirao uporedo, tako da je o necijoj inteligenciji potpuno degutantno pricati ako o toj osobi ne znate bukvalno nista!

u ostalom, ja znam ko sam i sta sam i ne treba niko da mi drzi predavanja! dok god je tako, mene misljenja osoba koje uopste ne poznajem i koje se prema meni bezobzira na tu cinjenicu nedospustivo ponasaju ne interesuju.

ja vama zelim sve najbolje!
nadam se da cete imati lepu novu nedelju!
~ m =D
masquerade84 masquerade84 22:51 25.11.2007

The End :D

i samo sam hteo reci da je za mene ova tema oko koncerta zavrsena! necu se sigurno raspravljati oko necega sto je old news i sto se ne moze popraviti ili promeniti! zasto sebe da tim opterecujem!
vi imate vase misljenje u vezi koncerta koje ja postujem, a ja imam svoje i na to imam pravo =D
nazalost, ne mogu postovati vase licne napade na mene posto njih smatram neukusnim i neinteligentnim.
no, dobro, to vise govori o nivou vaseg moralnog razvoja nego o meni.
ja vam i dalje iskreno zelim sve najbolje!
HUGS!
~ m =D
audrey audrey 23:37 25.11.2007

Re: The End :D

masquerade84, decko,

kannst du mir bitte erklären, was die Formel am Ende deiner Posts bedeutet (-m=D)? Vielleicht bin ich dumm, aber ich kapiere es nicht...

Liebe Grüße.
takamatsu takamatsu 18:48 26.11.2007

To: Audrey

Liebe Grüße.

Nemojte ga sad komplikovati, zaboga miloga :). Dečko od malena govori engleski u zemlji u kojoj je to službeni jezik (dobro, njegov je malko sa elementima pidgin-a, al' sta sad), a vidite i sami da srpski još nije uspeo tečno da savlada (dobro, poznato je da je težak za učenje), a vi se sad ubacujete ne samo sa nemačkim, nego još sa nekim krajnje čudnim znacima.....lol :).
audrey audrey 23:37 26.11.2007

Re: To: Audrey

Izvinte, ali ponela me nepodnošljiva lakoća dotičnog da ničim izazvan prelazi na strani jezik, a da nije ni pitao okupljene da li svi razumu. Mislim, osnovno lepo vaspitanje, zar ne? Pa ja isto tako, eto majke mi mile ni ne primetivši, prešla na strani jezik, vidim da je mali kapacitet...
Inače, pitala sam ga šta mu znače ti znaci na krajevima postova, jel neki lokalni kod, izvidjački pozdrav, ništa ne kapiram. Ali kosmopolita neće da se javi, baš šteta.
carly carly 13:59 25.11.2007

profesionalizam

Upravo zbog toga kad su Metallica i Stonsi dolazili bilo je ovako: Neka ne morate vi nista da organizujete samo prodajte karte pokazite nam gde sviramo i dajte nam nasih 95% mi cemo sve sami. Tako i bi i koncerti su bili krajnje organizovani barem oval Metlicin na kom sam bio. Nije bilo guzve na ulazu i izlazu. Sve na svom mestu kasnio je koncert doduse 6 minuta ali sta da se radi mozda se nekom pripisalo izjavili su da su se plazili za svoje zivote na pocetku koncerta ali je posle bilo ok i shvatise da nije toliko tj uopste kriticno.:)
JJ Beba JJ Beba 14:28 25.11.2007

Re: profesionalizam

koncert Metlike je bio jedan od najboljih koncerata u Beogradu- i organizaciono i muzički
WIMBLEDON WIMBLEDON 14:42 25.11.2007

NARAVNO DA JE MOGLO...

Злaтнo прaвилo у свaкoм пoслу je РAДИ СAМО ОНО ШТО НAJБОЉE ЗНAШ, ОСТAЛО ПРEПУСТИ ДРУГИМA! Дa су тaкo урaдили и oви „oргaнизaтoри” из Скaj Мjузикa - билo би свe у рeду. Aкo нe знaш, плaти. Имa кo знa. И нe би билo прoблeмa. A свaљивaњe кривицe нa публику у пaртeру, кoja je у прoсeку имaлa измeђу 11 дo 14 гoдинa je нeoзбиљнo. Тa дeцa су хтeлa дa буду штo ближe упрaвo дa би Риjaну видeли. Дoбaр oргaнизaтoр би, кaд je вeћ двa дaнa прe кoнцeртa билo пoзнaтo кoликo je кaрaтa прoдaтo, пoстaвиo oгрaду или би aнгaжoвao вeћи брoj рeдaрa. Aли, тo би урaдиo ДОБAР oргaнизaтoр, a oвдe je у питaњу Sky Music!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana