Društvo

Srbija, nož i pravda?

Predrag Brajovic RSS / 02.04.2010. u 22:56

     У центру Београда малолетник је ножем убоден у срце. Нападач, упосленик у радњи из које је дечак, заједно с друговима, изашао не плативши узету робу, ухапшен је. Вест је штура; ја о њој знам нешто више. Радња је моја...

      Текст који следи преноси оно што ја знам о горе наведеном случају. Лични подаци који се у њему објављују преносе се уз дозволу оних којих се тичу. Надам се да изнесеним нећу безразложно неког повредити, и све што пишем примите са зрном соли: то је само оно што ја о овом случају знам. Свеједно, све ово доносим уз једно велико огорчење, уморан од Србије која не уме (или неће?) да се избори са многим својим проблемима. Дакле, имате пред собом текст једног огорченог човека, који је случајно власник радње испред које и због које се десио „инцидент" описан у вести са Б92: Dečak stabilno, napadač uhapšen. И редови који следе објављени су испод те вести управо као мој коментар:

     Будући да сам власник предузећа које у свом саставу има и радњу „Тврђаву", где се овај несретни инцидент одиграо, за све оне који читају коментаре мало појашњење, да би било јасније како се и шта заиста десило. Петра Бобића, који је радио у ноћној смени, тројица малолетника су у два наврата провоцирала и вређала у радњи; потом су изашли не плативши робу. Петар је истрчао за њима, насрнуо, а онда су сва тројица малолетника кренули да га туку. (Постоји снимак који ово потврђује). Нож, неки приручни, Петар је био понео са собом из радње, и њиме очигледно убо момка. Иначе, уз тројицу малолетника ту близу, у њиховој групи, био је и четврти, и они су претходне сате провели на платоу испред „Шуматовца". Речено ми је да су пили пиво.
     Надаље, цела ствар има своју лошу предисторију. У последњих месеца дана "Тврђава" је била двапут опљачкана. Оба пута пљачкаши су уз претњу ножем отели пазаре радницима. Пљачке су се одиграле у сасвим „нормално" време: 7:30 и 22:30. Иначе, укупно, у последње четири године, "Тврђава" је пљачкана осам пута. У последње време, са доласком кризе, тај ритам крађа је учестао. Такође треба се сетити и осталих насилних и хулиганских испада (од убиства Француза Татона до свакодневних малолетничких обрачуна, данас је уследио још један). Све је ово одраз патологије једног друштва и рђавог устројства наше државе. Дакле, додајем, Петар је већ двапут био пљачкан, уз претњу ножем, и био је разочаран што му се то десило и што је он, који себе сматра „тврдим" момком, себи тако нешто допустио. На жалост, мислим да му је овом приликом прекипело, што га не оправдава али цео инцидент чини јаснијим.
     Зашто му је прекипело? Ово су неке ствари које треба имати на уму: Петар је веома ценио посао који има и биће вам мало касније јасно зашто. Прво, у тој радњи ради његова рођена сестра и њен невенчани муж-шеф радње, који су га ту и препоручили. Друго, Петар је лечени наркоман са криминалним досијеом, који се „скинуо" са дрога и који је тај свој посао доживљавао као нову шансу и прилику да живи нормално. Отуда је био изузетно лојалан, вредан и одговоран. На жалост, није послушао једну ствар, у коју су га још пре добијања посла подучили и што за све запослене у "Тврђави" важи као правило: у случају сваке пљачке и инцидената немојте реаговати, предајте паре, робу коју вам траже и пустите криминалце, које као да ова држава намерно одгаја, да неометано оду. Штета од таквих инцидената не наплаћује се запосленима, и они то знају; радња је осигурана, али, и то треба да знате, осигуравајућа друштва у Србији, због силних пљачки, одбијају да висина осигурања буде изнад 20.000 динара.
     Полицајци који су радили увиђај били су заиста коректни и љубазни. По реакцијама и њиховим изјавама видим да су и њима дозлогрдили ови малолетнички инциденти, који се често претворе у нешто веће и опасније. Такође, надам се да ће се рањени момак извући. За Петра Бобића, на жалост, не знам; његов покушај да се врати нормалном животу овим је прекинут. Биће можда осуђен, а видим да се неко од званичника већ био огласио наводећи да је реч „о убиству у покушају". У случају да остане на оваквом оптужном предлогу, казна ће бити велика. Једном се вратио на, како се то патетично каже, „прави пут". Нове године затвора у томе му неће помоћи. Дакле, ви сви сад имате више чињеница, и моћи ћете сами да закључите како је све изгледало и шта је овде правда. Ја, заиста, не знам. Али, из свега овога провирује једно ружно наличје нашег друштва, расклиматани систем вредности, распојасана малолетничка делинквенција, недовољно способна држава а и ми сами са њом.
     Ово су ствари које знам и онако како знам о свему шта се десило. Надам се да не грешим. Износећи личну историју Петра Бобића и детаље сукоба, не настојим да га оправдам. Оправдања нема. Али, с тугом сам данас разумео како се неки пут ствари толико ружно „поклопе" и одведу неког појединца (или читаво друштво) у несрећу и пропаст. Србија не сме допустити да ствара атмосферу која ће то поспешивати. Јер, сетите се, ти клинци (али и Петар) учени су бахатом понашању, а учили смо их управо ми. Кажем ми, а мислим - Србија.

     Ово је био мој објављени коментар испод вести "Dečak stabilno, napadač uhapšen". Претходни текст, да поновим, никог не оправдава и ником унапред не суди. Само, некако ми се не допада да на једно, "ћораво" око сагледамо целу ствар. А новински извештаји и изјаве надлежних биле су такве.



Komentari (574)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bauer. bauer. 03:39 03.04.2010

Noć na Zemlji

Ovo što se desilo juče me nekako asocira na Džarmušev film 'Noć na Zemlji'. Ne znam zašto, osim što se radi o filmu u kome nam autor prezentuje priče sa pet tačaka na zemaljskoj kugli, potpuno nevezanih za ovaj događaj, osim što se radi o pričama koje su mogle da se dogode na bilo kom drugom mestu na planeti, samo u zavisnosti od prsta sudbine....

Šta smo ovde imali: Nekim ljudima je jučerašnji dan bio veoma dugačak: Osioni mladić koji je dobio nož u srce, njegovi, ništa manje osioni, drugovi (koji su imali mnoogo više sreće), prodavac kome je prekipelo pa je odlučio da uzme pravdu u svoje ruke, njihovi prijatelji, porodica, vlasnik radnje, hirurzi i osoblje hirurškog centra (njima je svaki dan dugačak), nekoliko milicionera (...)... ne obavezno i tim redom.

Želim im svima puno sreće, a nekima i malo više mudrosti. Da ne donosim svoj sud, trebalo bi da ima ko će da sudi, ipak se sve relativno dobro završilo za sve učesnike. Najbolje što mi pada na pamet je da preporučim autora ovog posta, kojim je, verujem, doprineo ublaživanju atmosfere linča koja se mogla naslutiti već iz prvih novinskih naslova u vezi ove vesti. Trebalo bi samo čitati, ko hoće da čita. Hladne glave, naravno.

A novinarima želim, da kad sednu da popiju po koje pivce, razmisle malo o posedicama do kojih njihova, nekad nesmotrena i brzopleta, pisanija mogu dovesti. Pa još, ako neko od njih ima decu, rodbinu, prijatelje... utoliko bolje.
marija.mt marija.mt 07:05 03.04.2010

Tuga...

Али, из свега овога провирује једно ружно наличје нашег друштва, расклиматани систем вредности, распојасана малолетничка делинквенција, недовољно способна држава а и ми сами са њом.


Mislim da je problem u ovom gore citiranom. I u tome kako se kao drustvo ophodimo prema narkomanima, lecenim narkomanima, maloletnim delikventima - zasto su postali takvi...uopste opste stanje drustva.
Ne bih da sudim, zao mi je svih, i Petra i decaka i njihovih porodica - tuga jedna velika.
jaksa scekic jaksa scekic 07:37 03.04.2010

Da remiziram

pardon-rezimiram.
1. Znaci, neko u dva ujutru kuca na vrata, kaze :"Dobro vece, mi dosli, sta imate za nas?"
Ja:"Pa evo, uzimite TV, radio, moze i lap top ali je polovan, ne znam da li ce vam biti dobar"

I lepo oni sve uzmu i odu, a ja im jos i pomognem da se ljudi ne muce.

E,pa nece moci, imam tucak za meso, pa bi ih razvalio kako znam i umem...Neko da uzima ono sto je Tvoje (u ovom slucaju to je Petrova radnja)

2. Neko treba da objasni direktoru policije da ON NIJE NADLEZAN da kvalifikuje delo.Da dodam, postaje vec smesno kako se direktor policije i ministar takmice ko ce pre da objavi nesto, prosto prave jedan drugom sacekuse, ko ce prvi?

3. Novinarstvo u Srba?
ja mene ne bi z******
JJ Beba JJ Beba 16:41 03.04.2010

Re: Da remiziram

E,pa nece moci, imam tucak za meso, pa bi ih razvalio kako znam i umem...Neko da uzima ono sto je Tvoje (u ovom slucaju to je Petrova radnja)

prezirem krimose baš.
Ali ako već moraju da budu krimosi što bre lepo ne pljačkaju banke koje nam dušu uzeše?
Ima para na milione, te ako im uspe pljačka znači da su pametni, mudri i da su uspeli da nadmudre sistem, ozbiljan sistem koji te pare čuva te će, ako su dobri u svom poslu,možda i film neki o njima snimiti.

Ovako mi drhtimo od sitnih lopova koji nam bunare po cegerima, tašnama, džepovima; drhtimo od pijanih "dečaka" kojima je dosadno i koji znaju da je krasti ok; da niko ne sme da uzme odbranu u svoje ruke jer pri tom može da se oduzme život, a to nije lepo, to se ne sme jer život je svetinja.
gde je bre život svetinja? Ovde u Srbiji? Ovde smo vaspitavani na smrti, na krvnoj žrtvi, a naša deca odrasla u atmosferi veličanja ubica, ratnih zločinaca i ostalih arkana, legija i neposlušnih mladića. Sa velikim M
inagadadavida inagadadavida 07:47 03.04.2010

KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

Ne znam koliko su ove ode narodnom heroju Petru , izazvane time sto je vlasnik opljackane radnje , bloger na B92, a koliko bi ti prolivi odusevljenja gestom "bivseg narkomana , koji je dobio drugu sansu " bile malo manje srceparajuce , da je vlasnik neki shaban iz mrchajevaca , ali ne mogu da se otrgnem utisku , da je vecina , inace stupidnih , navijackih komentara , uslovljena upravo time sto je Petrov "gazda" bloger , pa ce on da nam "objasni" tesku Petrovu situaciju koja je , eto, nesrecnog njega , naterala da ubode coveka ( vidim da vas iritira izraz "decak" , iako se , fakat radi o decaku ) ....i to direktno u srce.

Time se blogersko bratstvo stavilo listom u odbranu "jadnog Pere" , koji je, da rezimiramo, izasao iz radnje , uzevski noz ...sa namerom da nekoga njime ubode , odnosno ubije ( sto se vidi iz toga gde je ubo zrtvu ) , jer su mu , eto, besni i obesni klipani uzeli nekoliko piva , i ko zna sta jos.......

Ah, da.....zaboravih ......uzeli su mu "drugu sansu " ...

I tako, "gazda" pravda jadnog Peru...tako sto noz proglasava "perorezom koji je , gle cuda , slucajno bio kod Pere u dzepu jer je malo pre toga ljustio jabuku " , a ubod u srce pravda "upropastenom drugom sansom"

Na to , pleme blogera vice ushiceno "Bravo Pero, bravo majstore........"

To sto jos niko sem Pere, mladica u bolnici, i eto , sreca nasa , "gazda blogera" ne zna sta se u stvari dogodilo u pojedinostima , nema veze........vazno je da je Pera ustao protiv tiranije, braneci nozem u srce pravo gradjana da vitlaju po ulici svakoga valjda, ko im nesto ukrade , uvredi ih, ili ne daj boze , upropasti "drugu sansu"

Elem, Pera je , koliko vidim , bar imao tu......"drugu sansu"

A ko bi dao tom DECAKU, "drugu sansu" da postane mozda bolji covek, da mu je Perin noz prosao kroz srce koji milimetar levo ili desno????????

Blogeri , gazda , ili "naoruzani narod" ??????

e, Srbijo...kada su blogeri ovako krvozedni, sto ne bi bili i nadobudni klinci , u tebi ovakvoj kakva jesi
jaksa scekic jaksa scekic 07:58 03.04.2010

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

Il hoces da kazez i da treba dati sansu coveku koji je gurao baklju policajcu u usta, igralo se dete, sta zna sta je baklja, i nije znao da je policajac...
Alo, usao u radnju, uzeo, nije hteo da plati- to se zove kradja, i tacka.
To sto je ovo drustvo postavljeno nakrivo, pa cela zemlja drhti i trazi jadnoj Seki Aleksic asistenta, jerbo jadna ne postizava sve, sto je Bregovic jaci od drzave, e pa ako je drzava takva, sta treba da dozvolim da me mangupi maltretiraju i uzimaju nesto sto nije njihovo.
Patike za Kosovo, pa smo imali simpatije za djevojke, nema veze, ima se moze se. Zapali ambasadu, dve, moze se, pa sta,
U ovoj zemlji se pojedinac oseca nemocno, i to je ponizavajuci osecaj

E, pa doticni nije hteo da bude ponizavan.

J
bauer. bauer. 08:08 03.04.2010

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

jer su mu , eto, besni i obesni klipani uzeli nekoliko piva , i ko zna sta jos.......

pa nije........... eno, kaže na rts, mladići su samo hteli da kupe čips. posle ih je pera napao. bezočno

onda se setim onoga, da je pera samo na vreme otišao u policiju..... ali, kakva vajda od toga?

naposletku, koje blogersko bratstvo? Tuga, šta se radi.
inagadadavida inagadadavida 08:17 03.04.2010

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

jaksa scekic
Il hoces da kazez i da treba dati sansu coveku koji je gurao baklju policajcu u usta, igralo se dete, sta zna sta je baklja, i nije znao da je policajac...
Alo, usao u radnju, uzeo, nije hteo da plati- to se zove kradja, i tacka.
To sto je ovo drustvo postavljeno nakrivo, pa cela zemlja drhti i trazi jadnoj Seki Aleksic asistenta, jerbo jadna ne postizava sve, sto je Bregovic jaci od drzave, e pa ako je drzava takva, sta treba da dozvolim da me mangupi maltretiraju i uzimaju nesto sto nije njihovo.
Patike za Kosovo, pa smo imali simpatije za djevojke, nema veze, ima se moze se. Zapali ambasadu, dve, moze se, pa sta,
U ovoj zemlji se pojedinac oseca nemocno, i to je ponizavajuci osecaj

E, pa doticni nije hteo da bude ponizavan.

J


Gazda Jaksa , pustite se tih prizemnih poredjenja sa Sekom Aleksic, Bregovicem i tim likom sto je gurao baklju u usta policajcu ....

Vi ste , vidim , fini covek, dali ste "drugu sansu " Peri, sto je lepo i za pohvalu ...razumem i da ste malo kivni na lopove koji vam kradu pivo iz radnje , ali za kradju piva nigde na svetu ne postoji smrtna kazna ,koju vi , vidim , zdusno zagovarate...

Po vama, u Srbiji bi trebalo uvesti neki miks serijatskog zakona, sa sve secenjem ruku , i teksaskog , kaubojskog prava na pucanje u glavu svakome ko vas isece kolima u krivini...ali, to ne ida bas tako . Nije po standardima , ni civilizacijskim , ni ljudskim .

Cinjenice su ovakve. Grupa delikvenata jeste opljackala vasu radnju , za nekoliko piva ili cega vec . Vas radnik jeste uzeo noz sa namernom da ubije , i to je , vrlo dosledno , ciljajuci u srce pokusao da uradi.

To sto je steta od nekoliko piva , kilo parizera, ili boks cigareta, za vas razlog da se , pocinioci , bez milosti , na licu mesta izbodu nozevima na smrt........ne pije vodu, ali zaista .

Bez obzira na to , sta bi uradili Bregovic, Seka Aleksic ili neko iz te plejade.
Mislim da bi se oni, upravo , slozili sa vama u miljsenju . To je taj nivo .
jaksa scekic jaksa scekic 08:24 03.04.2010

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

Moj odgovor Vama je:
Cujemo se kad Vam se nesto slicno desi, pa me bas zanima da li cete i dalje imati samaricanski odnos prema huliganima?

Kako stvari stoje, to vam se i desava,kradu vas na svakom koraku ali niste svesni. Kradu vam ono sto je Vase, a Vi ih pustate.

Vi da , ali ja necu.

I da dodam

A vidim ideja je ista kao u u novinara u Srba, vec ste dali kvalifikaciju da je prodavac isasao sa NAMEROM DA UBIJE

Vrlo objektivvno, samo ste zaboravili da je pre toga izbila tuca, i da je odnos snaga bio vise na jednog.



J
inagadadavida inagadadavida 08:39 03.04.2010

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

Vidite, gospodine Scekicu

meni su se takve stvari , a i gore desavale u zivutu. Nije me bas mazio, da se tako izrazim. Daleko od toga da sam neki samaricanin, a i fitilj mi je kratak, sto me dovodilo cesto u situacije gde su mi i nozevi vitlali oko glave.

Razumem ja , da ste ogorceni na delikvente, i razumem ja, da je mnogim pristojnim ljudima, a Vi to svakako jeste, preko glave huligana i napasnika , o kojima svako jutro slusamo na jutarnjim programima.

I ja , kao mnogi, verujte, nocu ne spavam mirno kada mi sin ode u grad , bar dok ne dodje kuci . A upravo zbog tih i takvih huligana.

Ono sto meni smeta, gosn Jaksa , je ta atmosfera linca , koja se provlaci prvo kroz Vas, a onda , sto je jos gore, kroz sve tekstove blogera po ovoj temi.

Kazem....mozda je i Pera, narocito u vreme dok je bio narkoman , cinio krivicna dela??......upravo je to veoma verovatno, jer je ogroman , skoro stoprocentni deo narkomana , sklon sitnijim ili ozbiljnijim krivicnim delima.

Mozda , kazem, ali je dobio "drugu sansu"...taj momak koji je uboden od Pere nozem u srce, sa namerom da ga ubiju , mozda isto kao Pera zasluzuje "drugu sansu" , koju mu VI, i vecina blogera , ovde , eto, uskracujete...

Niko ne spori vase pravo na samoodbranu , Pa ja sam ga koristio i zloupotrebljavao cak , u svoje vreme...cime se ne dicim.

Ali, ubosti coveka nozem u srce , je bez ikakve ograde, namera da se ubije..ne da se odbrani, ne da se povredi, vec upravo da se lisi zivota...

Zasto??...zbog toga sto su Vam obili radnju , ili sto su iznervirali Peru ??

Ne bi voleli , verujte , kada bi gradom setali gradjani sa nozevima u dzepovima , spremni na samoodbranu takve vrste.
intrepid intrepid 08:39 03.04.2010

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

Alo, usao u radnju, uzeo, nije hteo da plati- to se zove kradja, i tacka.



pa, ne smes da ga ubodes nozem u srce zbog konzerve piva. ako je kradja, zoves policiju i kraj price.
escherichije_colic escherichije_colic 09:12 03.04.2010

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

Jakša Šćekić
Il hoces da kazez i da treba dati sansu coveku koji je gurao baklju policajcu u usta, igralo se dete, sta zna sta je baklja, i nije znao da je policajac...


Upravo tako. U nekom poremećenom sistemu vrednosti, Uroš Mišić je imao legitimno pravo da gura baklju panduru u usta: mislio da je grobar, branio čast tribine, Zvezda je svetinja i volim je više od majke i ostalo. Izvinite, ali isto tako je nakaradno razmišljati - "pokrao mi neke stvari iz radnje, povredio mi čast, sa'ću ga izbodem nožem, kad već muriju boli uvo".

Kad bi meni banuo neko u dva ujutro da pljačka, ako bih bio u prilici da zapucam, pucao bih bez razmišljanja ali bih se nekako fokusirao na noge, gledao bih da izbegnem glavu, grudi i stomak. Srce ne bih pogodio sve i da pokušam. Šta ja znam, možda bi i meni proradio adrenalin pa bih ga zveknuo pravo u čelo. Svakako ne bih jurio za njim i pucao, možda u slučaju da mi odnese nešto od čega mi život zavisi.
Bonner Bonner 09:32 03.04.2010

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

inagadadavida


e, Srbijo...kada su blogeri ovako krvozedni, sto ne bi bili i nadobudni klinci , u tebi ovakvoj kakva jesi


Pridružujem se ovoj tvojoj slici celog "dešavanja". Iščitavajući ceo blog bio sam šokiran komentarima.


Петра Бобића, који је радио у ноћној смени, тројица малолетника су у два наврата провоцирала и вређала у радњи; потом су изашли не плативши робу. …


Da li je Petar pozvao policiju i nakon kojeg navrata?

Petar je dobio drugu šansu, ali očigledno je procena da se Petru da druga šansa bila potpuno pogrešna, jer Petar, iz nekog razloga nije u stanju da se nosi sa kriznim situacijama i da odreaguje onako kako bi i većina razumnog sveta reagovala.

Izašavši iz radnje za maloletnicima koji su ukrali navodno čips i fizički nasrnuvši na njih s ledja Petar je de fakto i de jure napao maloletnike i to nije bilo ni u kakvoj samoodbrani. Nisam pravnik, ali koliko mi je poznato samoodbrana imovine i stvari ne postoji, u smislu da možeš da ubiješ nekoga ko pokuša nešto da ti uzme. Ovde se prema iznetim činjenicama nije radilo o nasilnoj pljački nego su maloletnici ukrali čips time što ga nisu platili mirno napustivši prodavnicu!


уз једно велико огорчење, уморан од Србије која не уме (или неће?) да се избори са многим својим проблемима.


Ej, pa dokle će više država da bude kriva za sve?! Nije država tu da živi i sredjuje vaše živote, o čemu pričate? Ta vremena su odavno prošlost!!!

A ovakve stvari nisu nikakav srpski specijalitet, ništa specifično za Srbiju, ovakve stvari se svakodnevno dešavaju svuda na svetu, u evropskim metropolama od 0-24! Neko gore pomenu da nije Srbija sredjena kao Švedska! Pa u toj Švedskoj je ludak u sred bela dana ubio Ministarku spoljnih poslova neko vreme nakon ubistva našeg Premijera.

Ko hoće da živi bez kriminala neka se odseli iz milionskog grada i to najbolje negde na planinu gde nema nigde nikoga jer je verovatnoća da se ovakve stvari ne dešavaju jedino u takvom jednom okruženju moguća ali ni tu 100%.

Unfuckable

Ipak, glavno je pitanje: šta radi policija u 3 ujutro … a prave policijske reakcije, zaštite ili bar prismotre – nema?


Šta treba svaki pojedinac da ima ličnog policajca bodigarda??? Pa kakvo ludilo to treba da bude?


Bonner Bonner 09:37 03.04.2010

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

jaksa scekic

...
Alo, usao u radnju, uzeo, nije hteo da plati- to se zove kradja, i tacka.
To sto je ovo drustvo postavljeno nakrivo, pa cela zemlja drhti i trazi jadnoj Seki Aleksic asistenta, jerbo jadna ne postizava sve, ...

U ovoj zemlji se pojedinac oseca nemocno, i to je ponizavajuci osecaj

E, pa doticni nije hteo da bude ponizavan.

J


Aman Jaksa, sta Vam je o cemu pricate?! Pa takve se stvari desavaju svakodnevno svuda u svetu, ali ne mozes da napadnes nekoga i pokusas da ga ubijes jer ti je odneo pakovanje cipsa i nije platio, to zdrav razum ne dopusta!!!

Autor bloga kaze da su ga u dva navrata provocirali a on ocigledno nije pozvao policiju!!! Ocigledno Petar nije u stanju da proceni kriticnu situaciju i da se ponasa onako kako bi se i vecina u takvoj jednoj situaciji ponela!

intrepid intrepid 09:51 03.04.2010

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

Aman Jaksa, sta Vam je o cemu pricate?! Pa takve se stvari desavaju svakodnevno svuda u svetu, ali ne mozes da napadnes nekoga i pokusas da ga ubijes jer ti je odneo pakovanje cipsa i nije platio, to zdrav razum ne dopusta!!!


ajd da ne zna, pa da ga covek razume... nego je radio godinama na zapadu i dobro zna kakve su kazne za takve stvari. mislim da su i u njegovo vreme "klinci' krali cokoladice i pivo po samouslugama. ja sam u mojoj generaciji imao nekoliko takvih, koji su danas dobri i pristojni ljudi.
NNN NNN 10:08 03.04.2010

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

@inagadnadrda

Raskrinkao si nas! (je l' možda radiš za policiju?)
I zbog toga ja više ne mogu da ćutim i priznajem sve:

Prominentni bloger Brajović (u daljem tekstu Gazdurina) je sve ovo organizovao! (doduše nije računao na ovako blistavu sveobuhvatnu akciju policije, medija i ponajviše dežurnih dušebrižnika)
Evo šta se ustvari zbilo...
Gazdurina je trojicu dečačića upoznao na književnoj večeri (stari lisac zna da se današnja deca najviše lože na književnos i umetnos, a ni nauka im nije strana). Lukavo ih je ponudio pivom (tvrdeći da je bezalkoholno, a znajući da su ta smerna i bogobojažljiva dečica nenaviknuta na alkohol uz to i postila). Naravno da su jadni pod uticajem alkohola vrlo brzo pali u njegovu mrežu. A onda ih je tako naivne i bespomoćne poslao po čips u svoju radnju, rekavši im da se slobodno pozovu na njega i da ne moraju ništa da plate. Veseli derani pohitaše da svom novom drugaru i dobročinitelju učine plezir. Avaj!
Beskrupolozni Gazdurina, je već zadovoljno trljao ruke...
Naime, poznato je da su mu 20 hiljada dinara od osiguranja slađe od celog mesečnog pazara (ko hoće neka proveri od istih novinara koji su i pomogli u rasvetljivanju ovog nezapamćenog zločina).
E sad, da bi mogao da traži pare od osiguranja, potrebno je da se izvrši pljačka, pa je svog radnika Petra - osvedočenog narkomana i hladonkrvog ubicu, spremio za ovakvu situaciju. Rekao mu je da ako se neko slučajno drzne da ošteti radnju, makar i za jedan dinar da će ga ne samo otpustiti, nego i da će da ga novčano surovo kazniti i da će uz to i da ga ušprica heroinom, i da od njega ponovo napravi narkomana, a narkomani povratnici su najomraženiji (gori čak i od pedera!). Dao mu je nožekanju koju je sam iskovao za ovakve prilike i rekao mu da gađa pravo u srce (čak ga je i obučavao) i još mu je rekao da ako uspe da pojede srce nevinog dok još kuca, da to sigurno skida sa heroina trajno (a zna se: jednom narkoman - uvek narkoman).
Ostatak priče se može naslutiti...
escherichije_colic escherichije_colic 10:23 03.04.2010

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

Dao mu je nožekanju koju je sam iskovao za ovakve prilike i rekao mu da gađa pravo u srce (čak ga je i obučavao) i još mu je rekao da ako uspe da pojede srce nevinog dok još kuca, da to sigurno skida sa heroina trajno (a zna se: jednom nerkoman - uvek narkoman).
Ostatak priče se može naslutiti...


inagadadavida inagadadavida 10:36 03.04.2010

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

NNN
@inagadnadrda

Raskrinkao si nas! (je l' možda radiš za policiju?)
I zbog toga ja više ne mogu da ćutim i priznajem sve:

Prominentni bloger Brajović (u daljem tekstu Gazdurina) je sve ovo organizovao! (doduše nije računao na ovako blistavu sveobuhvatnu akciju policije, medija i ponajviše dežurnih dušebrižnika)
Evo šta se ustvari zbilo...
Gazdurina je trojicu dečačića upoznao na književnoj večeri (stari lisac zna da se današnja deca najviše lože na književnos i umetnos, a ni nauka im nije strana). Lukavo ih je ponudio pivom (tvrdeći da je bezalkoholno, a znajući da su ta smerna i bogobojažljiva dečica nenaviknuta na alkohol uz to i postila). Naravno da su jadni pod uticajem alkohola vrlo brzo pali u njegovu mrežu. A onda ih je tako naivne i bespomoćne poslao po čips u svoju radnju, rekavši im da se slobodno pozovu na njega i da ne moraju ništa da plate. Veseli derani pohitaše da svom novom drugaru i dobročinitelju učine plezir. Avaj!
Beskrupolozni Gazdurina, je već zadovoljno trljao ruke...
Naime, poznato je da su mu 20 hiljada dinara od osiguranja slađe od celog mesečnog pazara (ko hoće neka proveri od istih novinara koji su i pomogli u rasvetljivanju ovog nezapamćenog zločina).
E sad, da bi mogao da traži pare od osiguranja, potrebno je da se izvrši pljačka, pa je svog radnika Petra - osvedočenog narkomana i hladonkrvog ubicu, spremio za ovakvu situaciju. Rekao mu je da ako se neko slučajno drzne da ošteti radnju, makar i za jedan dinar da će ga ne samo otpustiti, nego i da će da ga novčano surovo kazniti i da će uz to i da ga ušprica heroinom, i da od njega ponovo napravi narkomana, a narkomani povratnici su najomraženiji (gori čak i od pedera!). Dao mu je nožekanju koju je sam iskovao za ovakve prilike i rekao mu da gađa pravo u srce (čak ga je i obučavao) i još mu je rekao da ako uspe da pojede srce nevinog dok još kuca, da to sigurno skida sa heroina trajno (a zna se: jednom nerkoman - uvek narkoman).
Ostatak priče se može naslutiti...


Poatovana ,

nemam dvojbe da imate izrazit dar za pisanje shatro - satiricnih decijih pricica, ali satiri ovde mesta nema, bar dok jedan covek lezi u sok sobi sa rupom na srcu .


Da se ne bi ovde prepucavali u kvazi satiricnim tonovima, skrenucu Vam paznju na nesto vec napisano, sto ste VI , pretpostavljam u stvaralackom zanosu, pisuci vas tekst prenebregli.

Mladic od 17 godina je umalo ubijen ubodom nozem direktno u srce, zato sto je ukrao, opljackao, oteo , kako hocete neki cips, pivo, salamu , sta god.....


Onaj suludi Legija je za svoje zlodelo kaznjen sa 40 godina robije, a ovaj mladic je trebalo , po blogerima da plati cips smrcu????

Mashala, sto bi rekli bosnjaci
Bonner Bonner 10:49 03.04.2010

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

inagadadavida

... ali satiri ovde mesta nema ...


Apsolutno, jednom coveku preti zatvor a drugome je zivot jos uvek u opasnosti, posledice koje je mozda doziveo jer mu je mozak ocigledno jedno vreme bio bez kiseonika jer pominju da je bio reanimiran, pa kardiohirurska operacija svakako ne dopustaju satiricne komentare ovakve vrste, ali i to samo potvrdjuje da nismo svi uvek u stanju da procenimo odredjenu situaciju i da se shodno njoj prikladno ponasamo, na zalost.

NNN NNN 11:29 03.04.2010

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

Ja sam mislio da si ti satiričan, jer blogere nazivaš krvoločnim, a Peru herojem (vidi naslov komentara, a i ceo svoj prvi komentar).
Nisi propustio da Petra nekoliko puta nazoveš ubicom* , a koliko znamo, maloletni P.N. je srećom živ, tako da si (u najmanju ruku) dao pristrasno i netačno viđenje situacije + inputiraš ljudima ovde da su pisali da je ubodeni "zaslužio nož u srce" i da "treba da umre" (mada to niko nije napisao).

*tj. da je imao nameru da ubije P.N., mada se na snimku vidi da ga je ubo, tek kad ga je P.N. udario, jer da je hteo da ga ubije mogao je odmah da ga ubode s leđa, bez da se tuče s trojicom, i sto puta si rekao da je imao nameru da ga ubije zbog krađe čega već, a vidi se da je direktan povod bio zbog batina, a ne zbog krađe.
Unfuckable Unfuckable 12:12 03.04.2010

Re: sekundarne mete i "stečena" tupavost

inagadadavida

(pojašnjenje naslova: postoji i urođena tupavost. Udobnija, svakako)

Koliko ja mogu da primetim, niko Petra nije hvalio za ono što je uradio, komentari koji ti toliko smetaju odnose se na ono što i ti upravo radiš, a to je izvrtanje istine i prigodno "razmeštanje" činjenica od strane medija, i to je dovoljno puta apostrofirano.
Osim toga, u celom tvom, poprilično strastvenom činodejstvovanju ne mogu da raspoznam da li ti više smetaju komentari (strogo određenih) blogera ili ono što se dogodilo?
Da pojasnim - pošto primećujem da čitaš brzo i ukoso, ali zato sasvim naoružan unapred izgrađenim stavom, dakle - komentari ili komentatori?

Petra si, po medijskom obrascu koji je već skiciran za ovu situaciju a na koji većina komentatora upravo i reaguje, proglasio ubicom, dok su tri sirota dečkića osujećena u nameri da se malo i skroz dečije provedu (i da se vrate i malo ubiju Petra, što uredno propuštaš da primetiš dok im prišivaš, poprilično drhtavom ali neveštom rukom, sva ta anđeoska krila i oreole)

Nije mi prvi put da gledam ovakve "igrokaze" na blogu B92, kada se od jedne (poprilično zamršene, doduše) situacije pokušava kroz par izmišljotina i distorzija doći do sekundarnog cilja, koji (naravno) veze s temom nema, ali je gužva uvek sasvim zgodna za neki ćar, ili naplatu starog računa, što se, vidim, već uveliko radi
Uostalom to primećuje i svaki pažljiviji čitalac, koji sebi ne dozvoljava luksuz da ga tvoji prizemni, pa čak i namerno tupavi komentari i iz aviona vidljiva namera da provokacijom i lažima odvedeš temu baš tamo gde je nekome jako stalo da je pozicionira: međ' krvožedne blogere, rulju i čopor.

Kako bilo, šansa da iskažeš svoje mišljenje ( i još po nešto), pa ma kakvo ono bilo - data ti je.
Niko ozbiljan ne može da tvrdi da je istina o ovom tragičnom događaju tako pregledna i jednostavna, kako mediji i nekoliko komentatora ovde pokušavaju da prikažu.
Neosporno je da će Petar dobiti kaznu za ono što je učinio, ja nisam primetio ni jedan komentar koji favorizuje potezanje noža kao metod rešavanja problema - ali naravno da primećujem i to da ne čitamo svi komentare sa istom polaznom namerom.
Pitanje na koje uporno ne nudiš odgovor, sasvim slučajno zabavljen ličnostima komentatora kao glavnom temom je - da li je samo Petar kriv?



Gospodja Klara Gospodja Klara 12:21 03.04.2010

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA


meni su se takve stvari , a i gore desavale u zivutu. Nije me bas mazio, da se tako izrazim. Daleko od toga da sam neki samaricanin, a i fitilj mi je kratak, sto me dovodilo cesto u situacije gde su mi i nozevi vitlali oko glave.


Chuck, ti li si?

Kad bi meni banuo neko u dva ujutro da pljačka, ako bih bio u prilici da zapucam, pucao bih bez razmišljanja ali bih se nekako fokusirao na noge, gledao bih da izbegnem glavu, grudi i stomak. Srce ne bih pogodio sve i da pokušam. Šta ja znam, možda bi i meni proradio adrenalin pa bih ga zveknuo pravo u čelo. Svakako ne bih jurio za njim i pucao, možda u slučaju da mi odnese nešto od čega mi život zavisi.


Ne, ovo je Chuck, definitivno.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:39 03.04.2010

Re: sekundarne mete i "stečena" tupavost

Unfuckable
Petra si, po medijskom obrascu koji je već skiciran za ovu situaciju a na koji većina komentatora upravo i reaguje, proglasio ubicom, dok su tri sirota dečkića osujećena u nameri da se malo i skroz dečije provedu (i da se vrate i malo ubiju Petra, što uredno propuštaš da primetiš dok im prišivaš, poprilično drhtavom ali neveštom rukom, sva ta anđeoska krila i oreole)

'Ајде да додам неке ствари, које сам до сада прећуткивао, да би ствар била можда још јаснија. Преносим их верујући у момке и девојке који у Тврђави раде; ако су ме они слагали, слагаћу и ја вас.

Малолетници су и пре сукоба већ једном навраћали у радњу. Петру су украли пиво, што је видео. Он тада није реаговао, или, како запослени кажу, искулирао их је. Када су други пут ушли, бахатили су се и почели да узимају ствари из радње. Он им је рекао да морају да плате; нешто су га извређали и кренули да оду (не знам тачно шта је ту све речено и да ли је већ било кошкања). Потом је уследило оно што се може видети на снимку.

Ствар има и свој наставак. Када се инцидент окончао и дошла и полиција и хитна помоћ, она двојица преосталих малолетника вратила се у радњу и рекла Петру да га они неће пријавити, али да би му било боље да се сам пријави полицији, јер оно што ће му они касније урадити биће, по њега, много горе.

Дечаци?

Ипак, требало је чак и ту њихову памет да послуша.
Bonner Bonner 14:46 03.04.2010

Re: sekundarne mete i "stečena" tupavost

Unfuckable
inagadadavida

(pojašnjenje naslova: postoji i urođena tupavost. Udobnija, svakako)

Koliko ja mogu da primetim, niko Petra nije hvalio za ono što je uradio,

... ja nisam primetio ni jedan komentar koji favorizuje potezanje noža kao metod rešavanja problema



Aman bre Unfuck, procitaj samo deo onoga sta su neki blogeri, a i ti licno napisali o Petru, inace kako naknadno saznajemo osudjivanom dileru droge i cinu koji je uradio...


sve okolnosti pod kojim se ova situacija odvijala i nađe razumevanje za Petra

sa namerom da te pljačka ili napada imaš pravo da ga razvališ bilo kakvim oružjem

Petar se branio

ja kažem da je ok da se traži pravda za Petra

ostaje de se nadamo da ce sud imati razumevanja za Petrovu situaciju

Petru je prekipelo, i uradio je nešto što će mu verovatno promeniti ostatak života, iako je – pogledajmo samo malo bolje – branio imovinu i sebe.

Petru podrška

On je svoje odležao, dobio drugu šansu i iskoristio je kao - koliko razumem - lojalan, pošten i vredan radnik

Петар је, очито, оправдао поверење, надам се да му овај трагични догађај неће запечатити судбину

Upravo tako: Petar je dobio svoju drugu šansu, a sada će da mardelja zbog lopova.
Čovek je branio ono od čega živi nekoliko porodica, on ne može biti napadač.

sada je dečko koji je u afektu upotrebio prekomernu silu i napravio glupost sjebo svoj život Valjda će bar sve po Petra da ispadne kako treba

činjenicu da je Petar branio imovinu u sukobu sa lopovima

Nije dečko došao tamo da ratuje nego da prodaje

ako nema murije, ako si realno ugrožen, onda mi deluje sasvim razumno da imaš uz sebe nešto čime bi se odbranio

treba pružiti podršku "krhkom i nezaštićenom pojednicu" i ne dozvoliti medijsko razapinjanje Petra Bobića, koji je jedna od žrtava ovog incidenta

Podrska za Petra.

ali to /da pojuri za njima/ je bio jedini način da Petar vrati to što je oteto

mene zanima ko je ovde Napadač a ko Žrtva

posle gledanja snimka ja ne vidim jednostavno STA JE KRIVICA OVOG PETRA?

А онда бих Петру платио одштету због претрпљене душевне боли коју је задобио довођењем у ситуацију у којој мора да се брани и да повређује друге


Unfuckable Unfuckable 15:05 03.04.2010

Re: sekundarne mete i "stečena" tupavost

ne znam koliki značaj za tebe ima podatak da je Petar osuđivan (i odužio to, da dodam) i koliko to zaista menja suštinu priče.
Reakcije blogera, kao i komentatora na info sekciji sajta uglavnom razumem kao gnev na nekorektno intoniranje same vesti, iza čega vidim gnev zbog sasvim jasne, vidljive i dokazane činjenice da su građani, pred najezdom lopovluka, huliganstva i nasilja, prepušteni sami sebi.
Za mene, osim sasvim jasne istine da je Petar pogrešno reagovao, postoji još nekoliko istinitih tvrdnji, sasvim ravnopravnih ovoj prvoj:
1. "Dečaci" su prvi počinili delikt, i to im nije bilo prvi put u tom objektu
2. "Dečaci" su delo počinili sa predumišljajem - tj krenuli su u prodavnicu sa sasvim jasnom namerom da uzmu robu i ne plate je, apsolutnmo sigurni da će već sama njihova pojava biti sasvim ubedljiv argument
3. Kada se ispostavilo da nisu dovoljno ubedljivi, pokušali su da svoje argumente potkrepe pesnicama i jedan od njih je izvukao deblji kraj
4. Mediji su tu okolnost sasvim izvrnuto preneli, i time izazvali opravdan gnev čitalaca koji, eto malera, ipak malo pažljivije čitaju napisano
5. Petar jeste nesumnjivo pošten, vredan i lojalan radnik, što je potvrdio i njegov poslodavac. Petar, takođe, poseduje kriminalni dosije, ali je odslužio kaznu za počinjeno delo, podatak se ne sakriva i potpuno je irelevantan
6. "Dečaci" su planirali da se vrate na "lice mesta" i malo ubiju Petra
7. Pojam Napadača i Žrtve, u ovom konkretnom slučaju, poprilično iščašeno stoji
8. Policije nema na ulici, na hronično i dokazano rizičnoj lokaciji, u noći kada je grad prepun koječega povodom proslave sportske pobede. "Dečaci" se neometano nalivaju alkoholom u samom centru grada bez da se iko od nadležnih službi pozabavi tom okolnošću

i sve reakcije komentatora ovde, koji su - da kažem i to - izloženi popriličnom vređanju i provociranju zbog svog mišljenja, vidim kroz filter gorenavedenih činjenica
sybil sybil 15:16 03.04.2010

Re: sekundarne mete i "stečena" tupavost

6. "Dečaci" su planirali da se vrate na "lice mesta" i malo ubiju Petra

cekaj, kako sada to? pisalo je u b92 vestima da su odlazili, a da je petar krenuo za njima? to su onda dve verzije, i koja je sada tacna?

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

Time se blogersko bratstvo stavilo listom u odbranu "jadnog Pere" , koji je, da rezimiramo, izasao iz radnje , uzevski noz ...sa namerom da nekoga njime ubode , odnosno ubije ( sto se vidi iz toga gde je ubo zrtvu )


Имаш ли ти икакав доказ да је он узео нож са намером да неког њиме убоде? Имаш ли доказ да је намеравао да неког убије?

Да ли си се икад тукао са неким? Да ли си тад могао да бираш где ћеш га ударити/убости? Да ли стварно мислиш да би имао времена да бираш где ћеш га убости, без обзира шта си намеравао?

I tako, "gazda" pravda jadnog Peru...tako sto noz proglasava "perorezom koji je , gle cuda , slucajno bio kod Pere u dzepu jer je malo pre toga ljustio jabuku " , a ubod u srce pravda "upropastenom drugom sansom"


Шта лупаш? Нико не помиње никакав перорез, ни јабуку.

A ko bi dao tom DECAKU, "drugu sansu" da postane mozda bolji covek, da mu je Perin noz prosao kroz srce koji milimetar levo ili desno????????


Нико. Како можеш мртвом човеку дати другу шансу?

Re: sekundarne mete i "stečena" tupavost

Reakcije blogera, kao i komentatora na info sekciji sajta uglavnom razumem kao gnev na nekorektno intoniranje same vesti, iza čega vidim gnev zbog sasvim jasne, vidljive i dokazane činjenice da su građani, pred najezdom lopovluka, huliganstva i nasilja, prepušteni sami sebi.
Za mene, osim sasvim jasne istine da je Petar pogrešno reagovao


А не, ту грешиш. Не само да је вест некоректно интонирана, већ је Петар сасвим исправно реаговао.
sybil sybil 16:00 03.04.2010

Re: sekundarne mete i "stečena" tupavost

vest
Hitna pomoć je oko pola 4 jutros dobila poziv da je u Cetinjskoj ulici u centru Beograda, maloletni P.N. izboden nožem u predelu grudi. Direktor policije Milorad Veljović kaže za B92 da je uhapšen napadač, Petar Bobić iz Beograda, inače radnik u kiosku ispred koga je i došlo do incidenta.

“Ovom događaju je prethodio sukob između Bobić Petra i maloletnog P.N. koji je bio u društvu još tri maloletna lica, zbog neplaćenog računa oko kupovine robe u navedenom kiosku. U Cetinjskoj ulici dolazi do tuče, u kojoj Bobić vadi nož i njim zadaje udarac maloletnom P.N. u predelu grudnog koša”, navodi Milorad Veljović.

“Isti je lišen slobode i protiv njega je određeno policijsko zadržavanje od 48 časova i isti će u zakonskom roku biti predat istražnom sudiji Višeg suda u Beogradu zbog krivičnog dela pokušaja ubistva”, kaže on.

Nakon incidenta, sedamnaestogodišnji P.N. bez svesti je odvezen u Urgentni centar, gde je najpre bio na odeljenju reanimacije, a potom je prebačen na Kardiohirušku kliniku, gde je operisan.

Povrede koje je zadobio opasne su po život, a portparol Kliničkog centra Drago Jovanović kaže za B92 da je rano davati prognoze o njegovom oporavku.

“Stanje pacijenta je stabilno. On se nalazi na odeljenju intenzivne nege na Klinici za kardiohirurgiju Kliničkog centra. Tu je prebačen nakon reanimacije u Urgentnom centru”, objašnjava Jovanović.

“U ranim jutarnjim satima rađena je hirurška intervencija, radilo se o povredi srčanog mišića, zadobijene nožem. Lekari su uradili tu intervenciju i, kao što rekoh, njegovo stanje je sada stabilno”, kaže on.

----------------------------------------------------------
ovde nije jasno. ovako kako je napisano ispada da oni nisu platili racun i da je zbog toga izbila tuca. zasto ih nije pustio da odu i pozvao policiju, zasto tuca i ko je koga napao? da li je petar bio zivotno ugrozen jer su ga napali, ali je on zapoceo svadju i tucu?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:04 03.04.2010

Re: sekundarne mete i "stečena" tupavost

Сибил

Зар је толико тешко, Сибил, погледати снимак и прочитати моје коментаре, који описују шта се десило? Кад то урадиш, врати се. И још неки са тобом.

Било би лепо да се бар на трен-два лишимо неких својих предубеђења и покушамо сагледати како се све тачно одиграло.
sybil sybil 16:09 03.04.2010

Re: sekundarne mete i "stečena" tupavost

evo ja to i pokusavam. citala sam vesti, ali ne mogu da pronadjem snimak, pa ako moze jos jednom link za snimak, zahvaljujem.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:15 03.04.2010

Re: sekundarne mete i "stečena" tupavost

Није тешко.

Уосталом, један од разлога овог текста јесте новинско извештавање поводом овог случаја.
JJ Beba JJ Beba 16:21 03.04.2010

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

Autor bloga kaze da su ga u dva navrata provocirali a on ocigledno nije pozvao policiju!!! Ocigledno Petar nije u stanju da proceni kriticnu situaciju i da se ponasa onako kako bi se i vecina u takvoj jednoj situaciji ponela!

jbt bonner čitaš li ti uopšte blog?
autor bloga je rekao da stanica milicije u majke jevrosime poseduje kasete video nadzora nekoliko pljački Tvrđave u obliku maini TV serije.
dakle Tvrđava je pljačkana više puta, vlasnik radnje i ovog bloga je pljačke uredno prijavio (imaš i okačenu kopiju izjave policiji istog Petra koji je već pljačkan u Tvrđavi) i dostavio video matrijal i ništa se nije desilo. Ništa, nada, niht. Niti je postavljen policajac da tu bude jer je mesto prometno i očito zgodno "dečacima" za krađu, niti su pohvatani prethodni pljačkaši.
Jbt ovde su ljudi nemoćni, nesigurni a ti nam savetuješ da se iselimo na selo ako nam je do mira ili ako nećemo da budemo pljačkani, silovani, maltretirani.
E pa neću na selo. Hoću da mogu normalno da hodam ulicama svog grada. Šta me boli što se to isto događa u bilokom velikom gradu u svetu.
sybil sybil 16:25 03.04.2010

Re: sekundarne mete i "stečena" tupavost

hvala.
sada sam videla. trojica mladica su uzeli nesto iz radnje, izasli i koracali ulicom, petar ih je napao sa ledja, nastala je tuca i decak proboden nozem.
neosnovana samoodbrana, kao iz serije law and order, samo sto je bio noz, a ne pistolj.

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

Mladic od 17 godina je umalo ubijen ubodom nozem direktno u srce, zato sto je ukrao, opljackao, oteo , kako hocete neki cips, pivo, salamu , sta god.....


Не, већ зато што је напао човека који је покушао да врати украдено.

Onaj suludi Legija je za svoje zlodelo kaznjen sa 40 godina robije, a ovaj mladic je trebalo , po blogerima da plati cips smrcu????


И Легија би био убијен да је покушао да нападне људе који су га хапсили.

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

Bonner
Petar je dobio drugu šansu, ali očigledno je procena da se Petru da druga šansa bila potpuno pogrešna, jer Petar, iz nekog razloga nije u stanju da se nosi sa kriznim situacijama i da odreaguje onako kako bi i većina razumnog sveta reagovala.


Не, процена да се Петру да друга шанса била је потпуно исправна, јер он је одреаговао управо онако како би свако разуман требало да одреагује.

Bonner
Izašavši iz radnje za maloletnicima koji su ukrali navodno čips i fizički nasrnuvši na njih s ledja Petar je de fakto i de jure napao maloletnike i to nije bilo ni u kakvoj samoodbrani.


Не, он није напао малолетнике, већ је покушао да од њих поврати украдени чипс.

Bonner
Nisam pravnik, ali koliko mi je poznato samoodbrana imovine i stvari ne postoji, u smislu da možeš da ubiješ nekoga ko pokuša nešto da ti uzme.


Међутим, постоји одбрана уколико те неко нападне док покушаваш да повратиш украдену ствар, и можеш да убијеш некога ко угрози твој живот.

Bonner
Ej, pa dokle će više država da bude kriva za sve?! Nije država tu da živi i sredjuje vaše živote, o čemu pričate? Ta vremena su odavno prošlost!!!


Управо зато је држава и дужна да нам омогући да сами сређујемо своје животе.
milisav68 milisav68 18:13 03.04.2010

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

a koliko bi ti prolivi odusevljenja gestom "bivseg narkomana , koji je dobio drugu sansu " bile malo manje srceparajuce , da je vlasnik neki shaban iz mrchajevaca , ali ne mogu da se otrgnem utisku , da je vecina , inace stupidnih , navijackih komentara , uslovljena upravo time sto je Petrov "gazda" bloger

Kućno vaspitanje, čemu?
Bonner Bonner 18:59 03.04.2010

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

JJ Beba
Autor bloga kaze da su ga u dva navrata provocirali a on ocigledno nije pozvao policiju!!! Ocigledno Petar nije u stanju da proceni kriticnu situaciju i da se ponasa onako kako bi se i vecina u takvoj jednoj situaciji ponela!

jbt bonner čitaš li ti uopšte blog?
...


Bebo, uzvracam ti istim pitanjem!!!

Jesi li ti uopste procitala autorov tekst ili se samo pravis nevesta?! Dakle, maloletnici su to vece u dva navrata dolazili u radnju i provocirali Petra. Petar nije nasao za shodno da o tome obavesti policiju!!!

Sem toga, koliko sam uspeo da shvatim iz Brajovicevog izvestavanja, da stvar bude jos gora, Petar je pobegao sa mesta zlocina i policija ga je uhapsila tek narednog dana oko podne, sto celu njegovu situaciju nimalo ne olaksava, kao ni cinjenica da je osudjivan zbog dilovanja droge!!!

Na snimku video nadzora se jasno vidi da maloletnici idu ulicom i da im neko prilazi s ledja i napada ih! Sta se desavalo u radnji ne znamo, znamo samo da lice koje je izaslo iz radnje za maloletnicima (verovatno Petar) na snimku nije povredjen te moze da se pretpostavi da u radnji nije bilo fizickog kontakta sto ni Brajovic u uvodnom tekstu ne pominje!

Nije mi jasno cemu sve ovo?!

JJ Beba JJ Beba 19:16 03.04.2010

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

Nije mi jasno cemu sve ovo?!

ne znam našta misliš bonnere.
ceo događaj sagledavam prema načinu kako pomenuti događaj interpetiraju mediji i unapred stvaraju sliku u kojoj je noćni kradljivac "dečak" a pokradeni prodavac napadač.

usput zbog ličnog bliskog sustreta sa pijanim "dečacima" izražavam svoje prezrenje prema toj grupi "dece" kao i pezrenje prema policiji koja nikada nije tu kad nam treba, koja nije u stanju da zašti nas i našu decu i na koju ne možemo da se olsonimo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:37 03.04.2010

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

Bonner
Sem toga, koliko sam uspeo da shvatim iz Brajovicevog izvestavanja, da stvar bude jos gora, Petar je pobegao sa mesta zlocina i policija ga je uhapsila tek narednog dana oko podne, sto celu njegovu situaciju nimalo ne olaksava, kao ni cinjenica da je osudjivan zbog dilovanja droge!!!

Не знам одакле ти ово? Не, он није побегао са места злочина. Истина, није пријавио полицији да је он учесник у тучи, али ни њега нису пријавили малолетници умешани у цео сукоб. Није ваљда било толико тешко прочитати овај и овај мој коментар. Значи, ниси добро схватио.

Не знам да ли је било физичког контакта у радњи, знам само да су у три наврата малолетници те ноћи у њу навраћали, провоцирајући и већ први пут укравши из радње нешто. Петар је, понављам, на то зажмурио. Први пут.

Него, оно с полицијом ти је интересантно. Шта мислиш зашто Петар није обавестио полицију? Шта мислиш зашто ни ја у два наврата приком пљачки нисам обавести полицију?

Узгред, ја се трудим да не претпостављам; пишем само ствари које знам. А колико ми се чини, на снимку се види да им Петар прилази с леђа, они се већ окрећу, и отима им то што су однели из радње, на шта они, сва тројица, скачу на њега. Потом следи и онај најрђавији део. Ти видиш нешто друго?
Bonner Bonner 19:39 03.04.2010

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

JJ Beba

ceo događaj sagledavam prema načinu kako pomenuti događaj interpetiraju mediji i unapred stvaraju sliku u kojoj je noćni kradljivac "dečak" a pokradeni prodavac napadač.

usput zbog ličnog bliskog sustreta sa pijanim "dečacima" izražavam svoje prezrenje prema toj grupi "dece" kao i pezrenje prema policiji koja nikada nije tu kad nam treba, koja nije u stanju da zašti nas i našu decu i na koju ne možemo da se olsonimo.


Ali to nije razlog da se cela stvar ovako spinuje i relativizuje odgovornost pokradenog prodavca Petra koji je nozem fizicki nasrnuo na pijanog maloletnog nocnog kradljivca i zadao mu povrede opasne po zivot, ciljano ubo nozem u predeo srca cime postoji osnovana sumnja da je u tom trenutku nameravao da ga ubije!!!

Nije isto ukrasti pakovanje cipsa i ubosti nekoga nozem u srce zato sto je taj neko ukrao pakovanje cipsa!!! Pritom je taj neko pijani maloletnik!!! Ej bre Bebo, sta ti je???

Osudjeni diler droge se postaje zbog odgovornosti drzave i drustva sto se nisu posvetili sirotom pojedincu inace bi taj u suprotnom slucaju samo brao lale po ceo dan??? Pa on shodno tome zasluzuje sve simpatije.

A maloletni pijani kradljivac cipsa se postaje iz hira i bahatosti??? Pa shodno tome prema njemu samo prezir! Ma idi bre...

Bonner Bonner 19:44 03.04.2010

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

Predrag Brajovic


Не знам одакле ти ово? Не, он није побегао са места злочина. Истина, није пријавио полицији да је он учесник у тучи, али ни њега нису пријавили малолетници умешани у цео сукоб. Није ваљда било толико тешко прочитати овај и овај мој коментар. Значи, ниси добро схватио.


Nije pobegao sa mesta zlocina ali nije prijavio da je ubo pijanog maloletnika u predeo srca jer je ukrao pakovanje cipsa iz radnje i sad lezi bez svesti na plocniku???

Bonner Bonner 19:50 03.04.2010

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

Predrag Brajovic


Не знам да ли је било физичког контакта у радњи, знам само да су у три наврата малолетници те ноћи у њу навраћали, провоцирајући и већ први пут укравши из радње нешто. Петар је, понављам, на то зажмурио. Први пут.

Него, оно с полицијом ти је интересантно. Шта мислиш зашто Петар није обавестио полицију? Шта мислиш зашто ни ја у два наврата приком пљачки нисам обавести полицију?


E ovde dolazimo do tog apsurda, ne obavestiti policiju ali od nje ocekivati reakciju.

Zasto unapred pretpostavljate da policija ovaj put ne bi reagovala??? Vasa gradjanska duznost je da takve slucajeve prijavite policiji, a ako policija ne reaguje da reagujete preko sudskih organa, tuzite drzavu, idete npr. i do Evropskog suda pravde i dobijete odgovor ili odstetu.

Najlakse je uvek odgovornost za sopstveno cinjenje ili necinjenje prebaciti na nekoga drugoga. Uvek je neko drugi kriv, u krajnjem slucaju drzava ili zla sudbina!

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:51 03.04.2010

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

Није пријавио. Нема оправдања. То је грешка број два. Ни за ону прву, што је с ножем изашао и употребио га, нема оправдања. Грешка број један. Само... не видим ја да је оно "убиство у покушају", он "нападач", "дечаци" дечаци, а сам сукоб чарка за коју само он сноси кривицу.

Између разумевања и оправдања велика је разлика.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:57 03.04.2010

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

Bonner
E ovde dolazimo do tog apsurda, ne obavestiti policiju ali od nje ocekivati reakciju.

Zasto unapred pretpostavljate da policija ovaj put ne bi reagovala??? Vasa gradjanska duznost je da takve slucajeve prijavite policiji, a ako policija ne reaguje da reagujete preko sudskih organa, tuzite drzavu, idete npr. i do Evropskog suda pravde i dobijete odgovor ili odstetu.

Najlakse je uvek odgovornost za sopstveno cinjenje ili necinjenje prebaciti na nekoga drugoga. Uvek je neko drugi kriv, u krajnjem slucaju drzava ili zla sudbina!

Опет ниси пратио. Полиција је, без икаквог ефекта, обавештавана осам пута. Полиција ниједном није била способна нити да починиоце пронађе нити да жртве заштити. Ја, лично, никад нисам стекао утисак ни да им је баш нешто стало до тога. Можда се варам?

Петар их није обавестио. Ја не сумњам да ти би.
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:57 03.04.2010

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

A maloletni pijani kradljivac cipsa se postaje iz hira i bahatosti???

Па, није мали део једначине.

Други део је неспремност (или недостатак жеље?) друштва (пре свега они којима је то, номинално, посао: полиција и судство) да се супротстави малолетним пијаним крадљивцима и осталом друштвеном ђубрету којима се тепа у разним облицима као што су ”дечаци”, ”навијачи”, ...

Ова два дела једначине хране једно друго, док се не дође у ситуацију у којој се нашао Петар.

Има Петар својих озбиљних грешака у датом случају, али жмурити на све остало не води никуд. Рекао бих и да је лицемерно.
aleksandarz92 aleksandarz92 20:01 03.04.2010

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

Nije pobegao sa mesta zlocina ali nije prijavio da je ubo pijanog maloletnog plačkaša u predeo srca jer je ga je ovaj napao prilikom pokušaja da povrati opljačkano i sad lezi bez svesti na plocniku???

Samo da nazovemo stvari pravim imenom.


Petar sigurno nije slučajno uzeo nož kad je krenuo za njima, već je bio svestan šta može da se desi, i na kraju ga je upotrebio pa je u najmanju ruku kriv za preteranu upotrebu sile u samoodbrani (ili kako se to već pravničkim jezikom zove), mada lično mislim da bi ovo trebalo da bude nanošenje teških telesnih povreda u tuči koju je Petar i izazvao, ma koliko njegovi motivi bili ispravni.
JJ Beba JJ Beba 20:07 03.04.2010

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

ciljano ubo nozem u predeo srca cime postoji osnovana sumnja da je u tom trenutku nameravao da ga ubije!!!

ko bre spinuje? ja? pojma nemam o čemu pričaš

ciljanno ga uboo? tako iz zatrke? sa namerom da ubije? kako to znaš?

Nije isto ukrasti pakovanje cipsa i ubosti nekoga nozem u srce zato sto je taj neko ukrao pakovanje cipsa!!! Pritom je taj neko pijani maloletnik!!! Ej bre Bebo, sta ti je???

nije isto kad ti to rade nekoliko puta za veče. namerno, bezobrazno cinično.
šta je bre tebi bonnere? ti "dečaci" su bezobrazna razularena i sve samo ne deca.
rekoh gore negde da sam imala susret sa takvom grupom. Kada ih vidim u gardu sa tim kapuljačama kako se šire ulicom u grupi u bilo koje doba dana prelazim na drugu stranu. jel tako gtreba da živimo do kraja vremena? da im prepustimo ulice?
Alo bre, oni vladaju ovim gradom i našom slobodom.
kakav bre čips? što ga onda ne kupe ako je to samo bagatelan čips nego kradu i to u čoporu?
ja sve što se desilo tumačim shodno svom ličnom iskustvu - oni to rade sa velikim veseljem, sa željom da prepadnu i zaplaše one na koje idu, da ih maltretikraju, da pokažu ko je gazda u tom trenutku. Svi drugi treba da im se sklanjamo i da im damo sve što požele.
jbt šta je tebi bonnere?

edit
nigde ne kažem da je Petar trebalo da ubode tog momka,a li ga razumem. kakodatikaem ne odobravam al razumem bes i poniženje koje je Petra zahvatilo.
To je onaj momemnat kad ti pukne i kad kažeš- e dosta bre! i ne vidiš pred sobom decu, deca to nerade, već vidiš bezobraznu hordu nadrkanih, pijanih i drogiranih huligana, besprizornih momaka..
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:11 03.04.2010

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

aleksandarz92
Nije pobegao sa mesta zlocina ali nije prijavio da je ubo pijanog maloletnog plačkaša u predeo srca jer je ga je ovaj napao prilikom pokušaja da povrati opljačkano i sad lezi bez svesti na plocniku???

Samo da nazovemo stvari pravim imenom.

Па, ни малолетници нису признали с ким су се сукобили и шта се стварно десило. Замисли тек то: нећеш да пријавиш оног који те је напао? Па, то смо већ малопре имали, кад си пребацивао Петру што то није одмах урадио. (На жалост.) Сад ваљда разумеш, кад већ не оправдаваш. Тако то изгледа када се ствари назову правим именом. Али с једнаким аршинима.
aleksandarz92
... u tuči koju je Petar i izazvao, ma koliko njegovi motivi bili ispravni.

Тачно си рекао: у тучи коју је Петар изазвао отимајући назад украдене ствари. Да су га они пустили да оде, а не насрнули на њега, опет се ништа не би десило. Какав је његов грех ту који оправдава њихову реакцију: повратио отето?

Ти, изгледа, то не видиш.
aleksandarz92 aleksandarz92 20:23 03.04.2010

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

Nije pobegao sa mesta zlocina ali nije prijavio da je ubo pijanog maloletnika u predeo srca jer je ukrao pakovanje cipsa iz radnje i sad lezi bez svesti na plocniku???

Nije pobegao sa mesta zlocina ali nije prijavio da je ubo pijanog maloletnog plačkaša u predeo srca jer je ga je ovaj napao prilikom pokušaja da povrati opljačkano i sad lezi bez svesti na plocniku???

Nismo se razumeli. Ovo gore je napisao Bonner, a dole sam ja samo ispravio neke stvari i boldovao ih.
Тачно си рекао: у тучи коју је Петар изазвао отимајући назад украдене ствари. Да су га они пустили да оде, а не насрнули на њега, опет се ништа не би десило. Какав је његов грех ту који оправдава њихову реакцију: повратио отето?

Ovde se potpuno slažemo.
Ти, изгледа, то не видиш.

Ovo ne razumem. Verujem da je nesporazum, izazvan time što nisam napisao da ispravljam tuđe reči
Bonner Bonner 20:23 03.04.2010

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

Predrag Brajovic

Опет ниси пратио. Полиција је, без икаквог ефекта, обавештавана осам пута. Полиција ниједном није била способна нити да починиоце пронађе нити да жртве заштити. Ја, лично, никад нисам стекао утисак ни да им је баш нешто стало до тога. Можда се варам?

Петар их није обавестио. Ја не сумњам да ти би.


Evo dole katchamak pise o jednom od slucajeva pljacke u Vasoj radnji i izmedju ostalog navodi i ovo: "...Policajci su se pojavili posle nekih 5 minuta, vidno alarmirani, ...".

To sto nije bila sposobna da pronadje pocinioce nije razlog da se ne obavesti, posebno ne kad je makar i jedanput reagovala ovako i posle nekih 5 minuta se pojavili na licu mesta!

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:28 03.04.2010

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

aleksandarz92

Извињавам се, Александре. Неспоразум.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:33 03.04.2010

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

Bonner
Evo dole katchamak pise o jednom od slucajeva pljacke u Vasoj radnji i izmedju ostalog navodi i ovo: "...Policajci su se pojavili posle nekih 5 minuta, vidno alarmirani, ...".

To sto nije bila sposobna da pronadje pocinioce nije razlog da se ne obavesti, posebno ne kad je makar i jedanput reagovala ovako i posle nekih 5 minuta se pojavili na licu mesta!

Да, сећам се тога. Мислим да је било пре четири или пет година. Ситуација од тада није постајала боља. Пљачке су се ређале.

Узгред, сад сам схватио и ко је katchamak.
Bonner Bonner 20:43 03.04.2010

Re: KRVOLOCNI BLOGERI I HEROJ PERA

Odjavljujem se iz diskusije, rekao sam sta sam imao da kazem.

Pozz

escherichije_colic escherichije_colic 08:40 03.04.2010

ko je odgledao snimak

Sve je jasno: Petar je napravio grešku, potrčao za klincima i upotrebio nož. Zašto je uopšte to radio? Razumem i frustraciju i pretrpljeni strah ali to nije razlog da izbodeš nožem dva puta mlađeg klinca. Pa makar i da ti je oteo pazar, što nije bio slučaj. Jer da su opljačkali radnju (u pravom smislu, a ne tri limenke piva) ne verujem da bi tako opušteno odšetali.

Slažem se da ima mnogo olakšavajućih okolnosti ali malo je preterano proglašavati ga za "heroja radničke klase". Ako ćemo tom logikom, hiljade ljudi bi moglo svaki dan da poteže nož i da se nađe razumevanje za taj postupak. Trebalo je da ostane iza kase i prijavi slučaj gazdi i muriji.

Novinarsko izveštavanje ne bih da komentarišem. Prilog možete izmontirati kako hoćete. Ne znam kako (i da li) zakon to reguliše, da li Petar Bobić može da tuži medije npr za svo to tendenciozno izveštavanje.
G r o f G r o f 15:11 03.04.2010

Re: ko je odgledao snimak

hiljade ljudi bi moglo svaki dan da poteže nož i da se nađe razumevanje za taj postupak.


jes vala...ali i hiljade ljudi bi mogli da uzimaju pivo kad im se ćejfne. mogli bi usput da ubiju kojeg francuza, izmaltretiraju nekog prolaznika, razbiju par kola...
ne može se na taj način uzeti pivo bez nasilnog ponašanja...a takvo ponašanje mora biti sankcionisano.
oslobodite me tih patetičnih priča o deci.
neverovatno! bio sam i ja dete ali kad sam htio pivo morao sam dati pare.

da je policija radila svoj posao ništa od ovog ne bi bilo.

Re: ko je odgledao snimak

Sve je jasno: Petar je napravio grešku, potrčao za klincima i upotrebio nož. Zašto je uopšte to radio?


Није направио грешку. Зашто то не би урадио?
escherichije_colic escherichije_colic 17:18 03.04.2010

Re: ko je odgledao snimak

Није направио грешку. Зашто то не би урадио?


Ako bi svi tako reagovali, ulice bi bile pune mrtvih.

Re: ko je odgledao snimak

escherichije_colic
Није направио грешку. Зашто то не би урадио?


Ako bi svi tako reagovali, ulice bi bile pune mrtvih.


Не би. Зашто мислиш да би?
ledilila ledilila 08:43 03.04.2010

cije li je dete

Posle vesti objavljene u svim medijima, naviknuti na uzas neprofesionalnog novinarstva i sposobni da prepoznamo prevaru, moji ukucani i ja smo se pitali samo: Cije je dete mladi kriminalac koji je povredjen u pokusaju pljacke.Koja vazna njuska je od krimosa napravila zrtvu.
escherichije_colic escherichije_colic 08:46 03.04.2010

Re: cije li je dete

Koja vazna njuska je od krimosa napravila zrtvu.


Ta lampica se i meni momentalno upalila.
inagadadavida inagadadavida 08:58 03.04.2010

Re: cije li je dete

ledilila
Posle vesti objavljene u svim medijima, naviknuti na uzas neprofesionalnog novinarstva i sposobni da prepoznamo prevaru, moji ukucani i ja smo se pitali samo: Cije je dete mladi kriminalac koji je povredjen u pokusaju pljacke.Koja vazna njuska je od krimosa napravila zrtvu.



Pa , u ovom konkretnom slucaju, i kradljivac ,a i Pera sa nozem su kriminalci .
Naime, lopov ili delikvent, kako hocete , je ukrao, i za to ce da odgovara pred sudom .
Pera je pokusao da ubije ( srecom, i po njega i po ranjenog ) , to nije uspeo, i za to treba da odgovara pred sudom.

Cije je dete delikvent , ne znam, ali Pera je , za razliku od delikventa, dobio podrsku za ucinjeno nedelo od velike vecine blogera, valjda samim tim , sto radi kod gosn Scekica, jer da nije tako..mozda bi bio samo jedan (mozda) izleceni narkoman , koji je nozem pokusao da ubije ...sumnjam da bi pobrao tako nepodeljene simpatije blogera .
intrepid intrepid 09:04 03.04.2010

Re: cije li je dete

Cije je dete mladi kriminalac koji je povredjen u pokusaju pljacke



decko je uboden nozem u srce, na ulici, zbog konzerve piva!? to je pokusaj ubistva koji bi u svakoj normalnoj zemlji sveta bio najstrozije osudjen od javnosti i suda. taj prodavac NE SME uzeti pravdu u svoje ruke. o tome sto je uradio, imati ce vremena razmisljati nekoliko godina koje ce provesti u zatvoru.
jaksa scekic jaksa scekic 09:07 03.04.2010

Re: cije li je dete

inagadadavida
ledilila
Posle vesti objavljene u svim medijima, naviknuti na uzas neprofesionalnog novinarstva i sposobni da prepoznamo prevaru, moji ukucani i ja smo se pitali samo: Cije je dete mladi kriminalac koji je povredjen u pokusaju pljacke.Koja vazna njuska je od krimosa napravila zrtvu.



Pa , u ovom konkretnom slucaju, i kradljivac ,a i Pera sa nozem su kriminalci .
Naime, lopov ili delikvent, kako hocete , je ukrao, i za to ce da odgovara pred sudom .
Pera je pokusao da ubije ( srecom, i po njega i po ranjenog ) , to nije uspeo, i za to treba da odgovara pred sudom.

Cije je dete delikvent , ne znam, ali Pera je , za razliku od delikventa, dobio podrsku za ucinjeno nedelo od velike vecine blogera, valjda samim tim , sto radi kod gosn Scekica, jer da nije tako..mozda bi bio samo jedan (mozda) izleceni narkoman , koji je nozem pokusao da ubije ...sumnjam da bi pobrao tako nepodeljene simpatije blogera .


Vi definitivno radite kao novinar u Srbiji jer ekonomisete istinom.

Ja nisam gazda radnje, i ako nastavite to da pisete zvanicno cu da trazim od B92 da mi da vase ime i prezime i adresu i tuzicu vas za klevetu.
Znaci, ovo je vrlo ozbiljno upozorenje

S postovanjem
Jaksa Scekic
inagadadavida inagadadavida 09:36 03.04.2010

Re: cije li je dete

jaksa scekic
inagadadavida
ledilila
Posle vesti objavljene u svim medijima, naviknuti na uzas neprofesionalnog novinarstva i sposobni da prepoznamo prevaru, moji ukucani i ja smo se pitali samo: Cije je dete mladi kriminalac koji je povredjen u pokusaju pljacke.Koja vazna njuska je od krimosa napravila zrtvu.



Pa , u ovom konkretnom slucaju, i kradljivac ,a i Pera sa nozem su kriminalci .
Naime, lopov ili delikvent, kako hocete , je ukrao, i za to ce da odgovara pred sudom .
Pera je pokusao da ubije ( srecom, i po njega i po ranjenog ) , to nije uspeo, i za to treba da odgovara pred sudom.

Cije je dete delikvent , ne znam, ali Pera je , za razliku od delikventa, dobio podrsku za ucinjeno nedelo od velike vecine blogera, valjda samim tim , sto radi kod gosn Scekica, jer da nije tako..mozda bi bio samo jedan (mozda) izleceni narkoman , koji je nozem pokusao da ubije ...sumnjam da bi pobrao tako nepodeljene simpatije blogera .


Vi definitivno radite kao novinar u Srbiji jer ekonomisete istinom.

Ja nisam gazda radnje, i ako nastavite to da pisete zvanicno cu da trazim od B92 da mi da vase ime i prezime i adresu i tuzicu vas za klevetu.
Znaci, ovo je vrlo ozbiljno upozorenje

S postovanjem
Jaksa Scekic


Ups


moja greska, gosn Scekicu , izvinjavam se .
Treba li i zvanicni demanti , ili je ovo OK??

S postovanjem
Milan Trikic, aka Mile Ludak
mirelarado mirelarado 09:37 03.04.2010

Re: cije li je dete

jaksa scekic
inagadadavida
Pa , u ovom konkretnom slucaju, i kradljivac ,a i Pera sa nozem su kriminalci .
Naime, lopov ili delikvent, kako hocete , je ukrao, i za to ce da odgovara pred sudom .
Pera je pokusao da ubije ( srecom, i po njega i po ranjenog ) , to nije uspeo, i za to treba da odgovara pred sudom.

Cije je dete delikvent , ne znam, ali Pera je , za razliku od delikventa, dobio podrsku za ucinjeno nedelo od velike vecine blogera, valjda samim tim , sto radi kod gosn Scekica, jer da nije tako..mozda bi bio samo jedan (mozda) izleceni narkoman , koji je nozem pokusao da ubije ...sumnjam da bi pobrao tako nepodeljene simpatije blogera .


Vi definitivno radite kao novinar u Srbiji jer ekonomisete istinom.

Ja nisam gazda radnje, i ako nastavite to da pisete zvanicno cu da trazim od B92 da mi da vase ime i prezime i adresu i tuzicu vas za klevetu.
Znaci, ovo je vrlo ozbiljno upozorenje

S postovanjem
Jaksa Scekic


inagadadavida је направио овако грубу грешку зато што не чита ни блог ни коментаре, већ учитава. Јер, да је прочитао текст Предрага Брајовића, ваљда би уочио и овај део:
Srbija, nož i pravda?
Износећи личну историју Петра Бобића и детаље сукоба, не настојим да га оправдам. Оправдања нема. Али, с тугом сам данас разумео како се неки пут ствари толико ружно „поклопе" и одведу неког појединца (или читаво друштво) у несрећу и пропаст. Србија не сме допустити да ствара атмосферу која ће то поспешивати. Јер, сетите се, ти клинци (али и Петар) учени су бахатом понашању, а учили смо их управо ми. Кажем ми, а мислим - Србија.


Видео би и читав низ коментара сличних овом мом:


mirelarado
Оправдања за поступак продавца нема, али су околности биле сасвим другачије од онога што се из вести може сазнати. Нема оправдања ни за разбојничко понашање малолетника, иначе смо далеко одмакли на путу да свако од нас постане талац превелике попустљивости према насилницима и преступницима.


P.S. Правилно је делинквент, реч деликвент не постоји.
jaksa scekic jaksa scekic 09:41 03.04.2010

Re: cije li je dete

inagadadavida
jaksa scekic
inagadadavida
ledilila
Posle vesti objavljene u svim medijima, naviknuti na uzas neprofesionalnog novinarstva i sposobni da prepoznamo prevaru, moji ukucani i ja smo se pitali samo: Cije je dete mladi kriminalac koji je povredjen u pokusaju pljacke.Koja vazna njuska je od krimosa napravila zrtvu.



Pa , u ovom konkretnom slucaju, i kradljivac ,a i Pera sa nozem su kriminalci .
Naime, lopov ili delikvent, kako hocete , je ukrao, i za to ce da odgovara pred sudom .
Pera je pokusao da ubije ( srecom, i po njega i po ranjenog ) , to nije uspeo, i za to treba da odgovara pred sudom.

Cije je dete delikvent , ne znam, ali Pera je , za razliku od delikventa, dobio podrsku za ucinjeno nedelo od velike vecine blogera, valjda samim tim , sto radi kod gosn Scekica, jer da nije tako..mozda bi bio samo jedan (mozda) izleceni narkoman , koji je nozem pokusao da ubije ...sumnjam da bi pobrao tako nepodeljene simpatije blogera .


Vi definitivno radite kao novinar u Srbiji jer ekonomisete istinom.

Ja nisam gazda radnje, i ako nastavite to da pisete zvanicno cu da trazim od B92 da mi da vase ime i prezime i adresu i tuzicu vas za klevetu.
Znaci, ovo je vrlo ozbiljno upozorenje

S postovanjem
Jaksa Scekic


Ups


moja greska, gosn Scekicu , izvinjavam se .
Treba li i zvanicni demanti , ili je ovo OK??

S postovanjem
Milan Trikic, aka Mile Ludak


Nema frke , za neke stvari Vas potpuno razumem, narocito kad ste napisali da ne spavate dok Vam se sin ne vrati iz grada, mozemo nekad zajedno da ih cekamo, bice nam valjda lakse.
Veliki pozdrav
JS
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:53 03.04.2010

Re: cije li je dete

inagadadavida
... ali Pera je , za razliku od delikventa, dobio podrsku za ucinjeno nedelo od velike vecine blogera, valjda samim tim , sto radi kod gosn Scekica

Кад гледаш да манипулишеш оним написаним, за шта друге оптужујеш, inagadadavida, не би било лоше да барем знаш коме се обраћаш и о коме и о чему је елементарно реч. То су ипак једноставне ствари, за толико смо сви способни. Овако, и све друго што напишеш, па можда било и тачно, због те несмотрености доводи се у сумњу.
inagadadavida inagadadavida 10:11 03.04.2010

Re: cije li je dete

jaksa scekic


Nema frke , za neke stvari Vas potpuno razumem, narocito kad ste napisali da ne spavate dok Vam se sin ne vrati iz grada, mozemo nekad zajedno da ih cekamo, bice nam valjda lakse.
Veliki pozdrav
JS



Naravno, vrlo rado....uz pivo...

Podrazumeva se, regularno kupljno i placeno
inagadadavida inagadadavida 10:14 03.04.2010

Re: cije li je dete

Predrag Brajovic
inagadadavida
... ali Pera je , za razliku od delikventa, dobio podrsku za ucinjeno nedelo od velike vecine blogera, valjda samim tim , sto radi kod gosn Scekica

Кад гледаш да манипулишеш оним написаним, за шта друге оптужујеш, inagadadavida, не би било лоше да барем знаш коме се обраћаш и о коме и о чему је елементарно реч. То су ипак једноставне ствари, за толико смо сви способни. Овако, и све друго што напишеш, па можда било и тачно, због те несмотрености доводи се у сумњу.


Vec sam se izvinio gsn Scekicu, a sada i Vama na previdu

Jos jednom se izvinjavam.

Re: cije li je dete

decko je uboden nozem u srce, na ulici, zbog konzerve piva!? to je pokusaj ubistva koji bi u svakoj normalnoj zemlji sveta bio najstrozije osudjen od javnosti i suda. taj prodavac NE SME uzeti pravdu u svoje ruke.


Не због конзерве пива. Већ због тога што је напао власника конзерве пива који је покушао да га спречи у крађи те конзерве. Одбрана није правда.

Re: cije li je dete

Pera je pokusao da ubije ( srecom, i po njega i po ranjenog ) , to nije uspeo, i za to treba da odgovara pred sudom.


Пера није покушао да убије, већ је покушао да се одбрани од напада, што је и успео, те нема разлога да за то одговара пред судом.
escherichije_colic escherichije_colic 08:49 03.04.2010

da dodam

Sitne krađe i pljačke uz upotrebu oružja su nešto što sistem može da toleriše - pojedinac koji uzima pravdu u svoje ruke i uzvraća, to je nešto što sistem ne može da kontroliše.

Re: da dodam

Sitne krađe i pljačke uz upotrebu oružja su nešto što sistem može da toleriše


Наравно, систем може да толерише и ситне и крупне и крађе и пљачке, и силовања и убиства, али појединци чланови система не могу.

pojedinac koji uzima pravdu u svoje ruke i uzvraća, to je nešto što sistem ne može da kontroliše.


Какве то има везе са овим случајем? Овде нико није узео правду у своје руке, нити узвратио.
escherichije_colic escherichije_colic 08:57 03.04.2010

?

Čudi me i da se niko nije pozabavio ovim momentom:

Дакле, додајем, Петар је већ двапут био пљачкан, уз претњу ножем, и био је разочаран што му се то десило и што је он, који себе сматра „тврдим" момком, себи тако нешто допустио.


Znači ipak je malo proradio Y hromozom, nije sve bio goli strah za život, građanski revolt i lojalnost poslodavcu. Većina ljudi koja ga hvali i opravdava, čini to iz razloga što sami ne bi imali hrabrosti da učine isto, a voleli bi. I to je donekle normalno. I meni je hiljadu puta došlo da nekoga izbodem nožem ili mu razbijem glavu ali nisam imao petlje. Evo ja odajem čoveku priznanje što je imao petlju da uzvrati ali nikad u životu ne bih bio u njegovim cipelama. I on bi postupio drugačije, kad bi mogao da vrati vreme.
inagadadavida inagadadavida 09:09 03.04.2010

Re: ?

escherichije_colic
Čudi me i da se niko nije pozabavio ovim momentom:

Дакле, додајем, Петар је већ двапут био пљачкан, уз претњу ножем, и био је разочаран што му се то десило и што је он, који себе сматра „тврдим" момком, себи тако нешто допустио.


Znači ipak je malo proradio Y hromozom, nije sve bio goli strah za život, građanski revolt i lojalnost poslodavcu. Većina ljudi koja ga hvali i opravdava, čini to iz razloga što sami ne bi imali hrabrosti da učine isto, a voleli bi. I to je donekle normalno. I meni je hiljadu puta došlo da nekoga izbodem nožem ili mu razbijem glavu ali nisam imao petlje. Evo ja odajem čoveku priznanje što je imao petlju da uzvrati ali nikad u životu ne bih bio u njegovim cipelama. I on bi postupio drugačije, kad bi mogao da vrati vreme.



priznajem , da nisam obratio paznju na taj momenat , gde se Pera proglasava za "tvrdog momka" ...priznacete , da je vecinu takav izraz bar do sada iritirao, jer je samo ublazena varijanta "huligana"...

Nesto kao " vitez asfalta" ili slicne nebuloze ...cujes, "tvrd momak"

Moje simpatije za ubadanje tog lopova ili delikventa nozem direktno u srce, time su jos manje...jer "tvrd momak" , odnosno "frajer" aka " mangup" zna veoma dobro sta ce se dogoditi kada nozem pojuri trojicu , i zna veoma dobro kako ubada da bi se odbranio a kako da bi ubio...

Takodjer, ovaj tekst mi je ipak pomogao da shvatim da je iza salve odusevljenja junackim gestom "tvrdog momka Pere" , ipak stoje uplaseni, obicni ljudi, koji ga dozivljavaju kao neku vrstu "borca za pravdu " i osvetnika svih njihovih nemoci i strahova ...

Ipak , ocekivao sam vise empatije i za onog drugog "tvdog momka" koji , da ne zaboravimo ima samo 17 godina, i koji ima rupu u srcu ,od Perinog noza..

setite se "druge sanse" , i ko je taj ko je zasluzuje, a ko ne
topcat topcat 09:29 03.04.2010

Re: ?

Takodjer, ovaj tekst mi je ipak pomogao da shvatim da je iza salve odusevljenja junackim gestom "tvrdog momka Pere" , ipak stoje uplaseni, obicni ljudi, koji ga dozivljavaju kao neku vrstu "borca za pravdu " i osvetnika svih njihovih nemoci i strahova ...



Nisam sigurna da smo čitali isti tekst, odnosno iste komentare.
Ne vidim da se netko specijalno divio Petru, već samo naziva stvari pravim imenom, tj. "dijete" (čitaj:magarca od 17g) koje leži u bolnici naziva napadačem, što i jeste.
Osim toga vidim kritiku traljavom novinskom izvještaju, kao i neefikasnosti policije.

Ovaj dio o "borcu za pravdu" i "osvetniku" možda budi emocije, ali ne znam odakle si ga pokupio...


inagadadavida inagadadavida 09:48 03.04.2010

Re: ?

topcat
tj. "dijete" (čitaj:magarca od 17g) koje leži u bolnici naziva napadačem,






kako god, sedamnaestogodisnjak jeste dete.

Mozete ga nazivati i magarcem, i majmunom , ali on je , fakat i po zakonu samo - dete.

Dete o kojem kako sam pisao, ne znate nista, kao ni ja, da budem iskren.

Znamo da nema dosije u policiji , dakle nije osudjivan , te se po tome ne bi bas moglo zakljuciti da se radi o "okorelom kriminalcu i huliganu"

Malo je decaka , koji u svojim sedamnaestim godinama nisu napravili neku glupost, narocito pod uticajem alkohola........ali ih je, srecom , jos manje koji su naleteli na nekog 'tvrdog momka Petra" , koji bi ih zbog te gluposti izbo nozem do smrti.

Hocu da kazem, da bi po tim kriterimima, tako prijemcivim blogerima, pola Beogradskih maturanata svake godine trebalo da bude pobijeno nozevima od "tvrdih prodavaca" , jer se tada lome i trafike, i otimaju piva , cigarete , i ko zna sta jos........mlado je to, ludo, najmanje krivo sto zivi u ovoj vukojebini bez perspektive.....

Samo im treba "tvrdi momak Pera" da ih prevaspita nozem u srce ..no, to su samo , kako kazete "magarci od 17 godina"
topcat topcat 09:57 03.04.2010

Re: ?

fakat i po zakonu samo - dete.

Izvini, a koja je dobna granica za stupanje u spolne odnose?
Dokle je pedofilija, a kad je odnos "dozvoljen"?

Ako se brojka ne podudara sa ovom sedamnaesticom, bojim se da imate rupu u zakonu.
draft.dodger draft.dodger 10:00 03.04.2010

Re: ?

Mozete ga nazivati i magarcem, i majmunom , ali on je , fakat i po zakonu samo - dete.


Zakon razlikuje mlađe (14-16) i starije (16-18) maloletnike.
inagadadavida inagadadavida 10:04 03.04.2010

Re: ?


topcat
fakat i po zakonu samo - dete.

Izvini, a koja je dobna granica za stupanje u spolne odnose?
Dokle je pedofilija, a kad je odnos "dozvoljen"?

Ako se brojka ne podudara sa ovom sedamnaesticom, bojim se da imate rupu u zakonu.



Izvini , ali zaista me pedofilija nije interesovla ,ni u jednom pogledu , da bih mogao da ti odgovorim na to pitanje...

Elem, onako laicki , mislim da je odnos sa maloletnom osobom , krivicno delo , naravno ako si punoletan...upravo zato sto se osoba od 17 godina smatra za dete . Pa je , valjda , mozda gresim , i odnos sa sedamnaestogodisnjakom/injom .....pedofilija

BTW...ne znam kako si uspeo da od ove teme , dodjes do pedoflije, ali ajde...
topcat topcat 10:06 03.04.2010

Re: ?

draft.dodger

Zakon razlikuje mlađe (14-16) i starije (16-18) maloletnike.

a od jedne i druge grupe, pretpostavljam, razlikuje djecu od 8, 10 ili 12 godina...

Hoću reći da dečko od 17g koji švrlja gradom u 3 ujutro, k tome svjesno ulazi u probleme, ma kako nezreo bio, nije nikakvo dete, kako se pokušava prikazati.

Za nekoliko mjeseci će ga zakon "prepoznati" kao odraslog čovjek.
topcat topcat 10:13 03.04.2010

Re: ?

BTW...ne znam kako si uspeo da od ove teme , dodjes do pedoflije, ali ajde...


Nije u pitanju problem pedofilije nego nelogičnost po kojoj si "odrastao" za jedno (do te mjere da postanš roditelj), a "dete" za drugo (sve jadan, nestašan, kradeš - čips).

U svakom slučaju, mislim da si pogrešno pročitao i protumačio pojedine komentare.
draft.dodger draft.dodger 10:21 03.04.2010

Re: ?

Hoću reći da dečko od 17g koji švrlja gradom u 3 ujutro, k tome svjesno ulazi u probleme, ma kako nezreo bio, nije nikakvo dete, kako se pokušava prikazati.


Slažem se.
JJ Beba JJ Beba 13:42 03.04.2010

Re: ?

Moje simpatije za ubadanje tog lopova ili delikventa nozem direktno u srce, time su jos manje...jer "tvrd momak" , odnosno "frajer" aka " mangup" zna veoma dobro sta ce se dogoditi kada nozem pojuri trojicu , i zna veoma dobro kako ubada da bi se odbranio a kako da bi ubio...

ael ti možda možeš da pretpostaviš kako se oseća osoba koju maltretiraju deca, klinci, dečaci!! od 16- 17 godina? obično imaju kapuljače na glavama, patike i cere se odvratno, cinično. smrdi im dah na alkohol i cigarete a znoj udara na 100 kilometra. odvratno si nemoćan/a kad vidiš ta bubuljičava lica u čoporu (njihova hrabrost poćiva samo u grupi)koja ti prete, maltretiraju, u ovom slučaju šutiraju? ja sam takav bliski sutret imala sa pijanim (nadrogiranim) đacima Tesle. spaslo me je to što je komšija sa sa strat terijejerom slučajmo prošao u to vreme (pola 6 popdne)
Ti hoćeš da kažaš da i tada iz sopstvene nemoći, jada i poniženosti treba da se uzdigneš i kažeš eee pa to su samo deca, obični klinci kojima je, u ovom slučaju u 3 ujutro, polse nebrojano piva dosadno i traže malo dinamike?
ne bato. da sam imala pištolj ladno bih pucala i bilo bi me baš briga za zatvor, za ideju da možda mogu da ubijem nekog...bila sam preplašena, besna i ponižena..a oni su me okružili, smejali se, unosili u lice pitali dal se plašim, govorili da me viđaju s prozora učionice...i kad je komšija pustio stata i potčao za njima jedan je stao i reko šta je bre, šta se pališ, samo se zezamo!!!!
deca? ko da me zaštiti?
komšija sa psom je tog dana slučajno prošao tuda u to vreme.
pola 6 popodne, jedna glupa sreda kod Ruskog parka

naravno da mi je grozno što je dečak ranjen.
I ja ne doživlajam ovaj Blog kao odbranu Petra, nego kao pokušaj da medijima skerenemo pažnu na to kako informišu građane, kako prezentiraju vesti i pre svega kako interpretiraju događaje.
a to što se usput dotičemo pravde i našeg shvatanja iste govori o tome da smo ljudi i da nas sve ovo oko nas i ovo u čemu živimo dovodi do ruba izdržljivosti.
rastinjak rastinjak 16:07 03.04.2010

Re: ?

kako god, sedamnaestogodisnjak jeste dete.


do 14 god dete
14-16 god mlađi maloletnik
16-18 god stariji maloletnik

tako da je teško da osoba koja ima 17 godine može biti nazvana ,,dečakom'', može biti momak, mladić, maloletnik ...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:40 03.04.2010

Захтеви за брисање коментара

Добијам неке пријаве како би требало обришем неке коментаре. Ја нијадан нећу обрисати докле у њему не видим непрекривене псовке и баш-баш отворену мржњу. Једноставно, чини ми се да ми је боље да знам шта ми и како мисле, иако у том светлу можда ни други ни ја не изгледамо баш привлачно. Ова ствар овде помало је замршена (подвлачим помало) и не треба очекивати да ни реакције буду другачије.
inagadadavida inagadadavida 09:54 03.04.2010

Re: Захтеви за брисање коментара

Pretpostavljam da su te molbe za brisanje komentara, naslovljene ne moje gledanje na stvari, jer malo odudaraju od kakofonije vecine blogera.

Zahvaljujem sto , kao pravi demokrata, dozvoljavate da neko kaze ponesto van blogerskog esnafa , makar to izgledalo kao 'odbrana kriminalaca " , sto vidim , bar Vi , shvatate upravo onako kako i jeste , pravo da milsimo i pisemo drugacije

Cenzorima na cast....sloboda govora i to bla bla bla trucanje,

a Vama , zaista na cast, sto ste, kao najzainteresovaniji od svih za ovu temu imali sluha iza drugu stranu medalje
jaksa scekic jaksa scekic 10:01 03.04.2010

Re: Захтеви за брисање коментара

Predrag Brajovic
Добијам неке пријаве како би требало обришем неке коментаре. Ја нијадан нећу обрисати докле у њему не видим непрекривене псовке и баш-баш отворену мржњу. Једноставно, чини ми се да ми је боље да знам шта ми и како мисле, иако у том светлу можда ни други ни ја не изгледамо баш привлачно. Ова ствар овде помало је замршена (подвлачим помало) и не треба очекивати да ни реакције буду другачије.


Pa i nije zamrsena, nego je zamrsena post festum

1. Dogadja je nazalost surov-klinci posle slavlja-kiosk-uzeli-ponizeni prodavac-eto uslova za nesrecu.

2. Stigla vest iz Hitne pomoci-uzeli je mediji po svoje-spin-direktor policije-nov spin

3. Rezultat-obostrana tragedija i Blog

Tema vredna Utiska nedelje
escherichije_colic escherichije_colic 10:14 03.04.2010

Re: Захтеви за брисање коментара

kakofonije vecine blogera.


To je zamka u koju ljudi lako upadaju ovde. Jednu priču možete ispričati na bezbroj načina a najčešće se forsiraju dve krajnosti. Rezonancija čini svoje i vrlo brzo sve preraste u atmosferu linča - prodavca ili delinkventa. Ko želi da svojim očima sagleda incident, lepo može sve da vidi na linku koji je postavio UF. Reakcija je definitivno bila neprimerena, bez obzira na olakšavajuće okolnosti (trauma, afekt i ostalo) Treba insistirati na tome da se čuje i Petrova strana priče i u tom smislu pozdravljam inicijativu bloga. Treba prozvati i muriju, naravno. Da im je ovo prva brljotina ... Jel se seća neko one devojčice iz Batajnice, što je iskasapio osuđivani pedofil silovatelj, koji je pre toga mesecima cirkao pivo prekoputa pandurske stanice? Pa onaj dečko kojem su pucali u glavu zbog prolaska kroz crveno? Ima toga još. I takvu policiju mi pozivamo na odgovornost? Ovde je potreban ne jedan "Serpiko", nego desetorica. Treba sve to masovno penzionisati i zaposliti normalnu decu koja bi prolazila odgovarajuće psihološke testove. Ne možeš ti očekivati zaštitu od pandura koji su po definiciji uglavnom siledžije i neiživljeni kompleksaši (čast izuzecima) Zna se kako takvi funkcionišu - zaštitu dobija ko zaštitu plati. Što se njih tiče, plata koji dobijaju od narodnog harača se ne računa. Ponavljam, verujem i siguran sam da postoje dobri ljudi u muriji koji bi bili kičma buduće reformisane policije, koja bi bila u stanju barem da obuzda maloletnike u centru glavnog grada. Sistem je zagušen parazitima i to je problem koji se preslikava na većinu segmenata državnog aparata.
NNN NNN 10:19 03.04.2010

Re: Захтеви за брисање коментара

Možda previše pitam (nisam u toku), ali video sam neke (negativne) komentare koji su se nadovezivali na Budimčev; šta je to Bojan skrivio?
nsarski nsarski 10:30 03.04.2010

Re: Захтеви за брисање коментара

Pretpostavljam da su te molbe za brisanje komentara, naslovljene ne moje gledanje na stvari, jer malo odudaraju od kakofonije vecine blogera.

???

Kakofonija je zvucni nesklad, neusaglasena galama, itd. Odudarati od kakofonije je isto kao falsirati u rastimovanom orkestru - sto je, po definiciji kakofonije, nemoguce.

Mozda je namera bila da se kaze kako neko odudara od hora, ali to nije receno u gornjoj recenici.
topcat topcat 10:34 03.04.2010

Re: Захтеви за брисање коментара

Profesor nsarski je tako pozitivan.
Meni je zvučalo kao prozivka da većina blogera, da prostite, sere.
Milan Novković Milan Novković 12:40 03.04.2010

Re: Захтеви за брисање коментара

Pretpostavljam da su te molbe za brisanje komentara, naslovljene ne moje gledanje na stvari, jer malo odudaraju od kakofonije vecine blogera.

Zahvaljujem sto , kao pravi demokrata, dozvoljavate da neko kaze ponesto van blogerskog esnafa , makar to izgledalo kao 'odbrana kriminalaca " , sto vidim , bar Vi , shvatate upravo onako kako i jeste , pravo da milsimo i pisemo drugacije

Cenzorima na cast....sloboda govora i to bla bla bla trucanje,

a Vama , zaista na cast, sto ste, kao najzainteresovaniji od svih za ovu temu imali sluha iza drugu stranu medalje

Vi, izgleda, baš uživate u vašem manjinskom, očigledno paćeničkom statusu pošto vam ni nekoliko desetina rečenica nipodaštavanja "većine blogera" nije dovoljno i prosto ne umete da se zaustavite.

Čovek treba, stvarno, biti poprilično autohipnotizovan pa ne čuti šta mu većina poručuje.

- Ne radi se o deci
- Indikacije su da se ne radi o planiranoj nameri da se ubije, nož je, pre događaja, sredstvo zaštite, neko osiguranje.
- "Druga šansa", kojoj ste se, isto tako, narugali u toliko mnogo rečenica, je odličan primer kako se truditi u preteškim životnim okolnostima.

A to o posedovanju oružja - ima li alternative "teksaškom" pristupu u sredini gde policija i pravo nisu u stanju da dovoljno dobro rade svoj posao?

Nije takva sredina igra u kojoj se "glumci" unapred dogovore i zna se da će "deca" samo ušetati, sa osmehom na licu, uzeti što im treba i mirno izaći. Oni su pljačkaši, nekom prilikom mogu da uđu pijaniji nego obično, agresivniji i opasniji. Kako da pošteni ljudi znaju unapred? Ne mogu!

Da ja nemam izbora nego da radim u takvoj prodavnici, sa tolikim prošlim pljačkama, i ja bih imao oružje.

Za svaki slučaj. Naravno da bih slušao savete vlasnika, ali nismo mi roboti koje može da siluje ko i kad hoće, a mi mirno da odmahnemo glavom i zaboravimo.

Pa zašto je uopšte silovanje kažnjivo? Mozda "nežno" silovanje, koje ne nanosi fizički bol, po vama ne bi trebalo kažnjavai?! Da li bi i ženu koja zvekne oklagijom po glavi siledžiju trebalo pred sud, pa u zatrvor?

Kad policija i pravo prorade to je situacija gde vaši komentari imaju smisla, tj 5% od njih, ako zanemarimo 95% vređanja većine.
inagadadavida inagadadavida 13:41 03.04.2010

LOGIKA BRKATOG ZASTAVNIKA

Milan Novković

Vi, izgleda, baš uživate u vašem manjinskom, očigledno paćeničkom statusu pošto vam ni nekoliko desetina rečenica nipodaštavanja "većine blogera" nije dovoljno i prosto ne umete da se zaustavite.

Čovek treba, stvarno, biti poprilično autohipnotizovan pa ne čuti šta mu većina poručuje.

- Ne radi se o deci
- Indikacije su da se ne radi o planiranoj nameri da se ubije, nož je, pre događaja, sredstvo zaštite, neko osiguranje.
- "Druga šansa", kojoj ste se, isto tako, narugali u toliko mnogo rečenica, je odličan primer kako se truditi u preteškim životnim okolnostima.

A to o posedovanju oružja - ima li alternative "teksaškom" pristupu u sredini gde policija i pravo nisu u stanju da dovoljno dobro rade svoj posao?

Nije takva sredina igra u kojoj se "glumci" unapred dogovore i zna se da će "deca" samo ušetati, sa osmehom na licu, uzeti što im treba i mirno izaći. Oni su pljačkaši, nekom prilikom mogu da uđu pijaniji nego obično, agresivniji i opasniji. Kako da pošteni ljudi znaju unapred? Ne mogu!

Da ja nemam izbora nego da radim u takvoj prodavnici, sa tolikim prošlim pljačkama, i ja bih imao oružje.

Za svaki slučaj. Naravno da bih slušao savete vlasnika, ali nismo mi roboti koje može da siluje ko i kad hoće, a mi mirno da odmahnemo glavom i zaboravimo.

Pa zašto je uopšte silovanje kažnjivo? Mozda "nežno" silovanje, koje ne nanosi fizički bol, po vama ne bi trebalo kažnjavai?! Da li bi i ženu koja zvekne oklagijom po glavi siledžiju trebalo pred sud, pa u zatrvor?

Kad policija i pravo prorade to je situacija gde vaši komentari imaju smisla, tj 5% od njih, ako zanemarimo 95% vređanja većine.


Gospodine, ne vidim razloga da me nazivate pacenikom, samo zato sto sam se usudio , boze moj , da se ne slozim sa "blogerskom vecinom' . Nekako mi taj vas stav zvuci kao da su blogeri neka sekta, verska pripadnost , ili ne daj boze partija .......

Shvatam ja , da u Srbiji , ovakvoj kakva je, ima ljudi za koje je "vecinsko misljenje " ,pa jos blogera, amin, te nikada nisu ni pomisljali na to da mu se suprostave, ili bar malo koriguju nesto iz njega. Bar smo se tih "vecinskih misljenja " nagledali proteklih godina, ali se nesto nismo usrecili istim.

Elem, po vama, ja ocigledno kvarim blogersku idilu , u subotnje popodne, koja je donela presudu , i to smrtnu ...

trojica koji su uzeli cips ili sta vec , su zasluzili noz u srce ...

Pera je zasluzio orden za "uzornog gradjanina" jer je braneci cips , bez zazora zabio noz u srce "opasnom kriminalcu" ( koji, BTW, za razliku od Petra , nema dosije )

Vidim i da masete oruzjem , ko penzionisani , brkati zastavnik iz moga komsiluka, u stilu " ja bi njima isto tako..." , ali u civilizovanim zemljama u kojima vecina blogera zivi, a ostali teze...gradjanima nije dozvoljeno da bodu nozevima dzeparose, secikese, pa cak ni pljackase .......


Uskoro ce mature u Beogradu. Kao i svake godine, ocekujte gomile mladih ljudi , u tim, sedamnaestim godinama, koji ce pijani da razbijaju trafike, da uzimaju pivo i cips a da ne plate, da lome stolice i izloge.......nazalost , to je slika Srbije........

No, ove godine ce se , nadam se, prodavci u radnjama i trafikama na vreme naoruzati nozevima i pistoljima , da pobiju to , kako blog zapoveda....ma kakva deca , kakvi bakrachi....

"sve bi ja to, bre, pred streljacki vod' ...citiram komsiju brkatog...zastavnika
Biljana 77 Biljana 77 13:53 03.04.2010

Ingadadavida

Savetujem da pročitate, ovaj blog. Ako vas mrzi, evo zaključka pomenutog tektsa.
Ако сте охоли а празни, ако сте се уживели у улогу усамљеног страдалника за истину у борби против предрасуда, неправде и надмоћног непријатеља, а сва муниција за промену света вам се састоји од тврдње да је мањина увек у праву, онда много .... Мора да је од рицинуса.

Unfuckable Unfuckable 14:04 03.04.2010

Re: Ingadadavida

Elem, po vama, ja ocigledno kvarim blogersku idilu , u subotnje popodne, koja je donela presudu , i to smrtnu ...

trojica koji su uzeli cips ili sta vec , su zasluzili noz u srce ...


Niko ovde nije tvrdio da bilo ko treba da dobije nož, ali ti za ovu podmetačinu svakako zaslužuješ najdublji prezir:
skoro pa je dirljiva žustrina s kojom komentatorima ovde imputiraš nešto što uopšte nisu napisali i energija kojom pokušavaš da skreneš temu na sasvim drugi kolosek - opet su bitniji blogeri (i nešto što niko nije ni tvrdio ni napisao, ali ti ponavljaš "k'o Švaba tra-la-la" ) nego svi apsekti ove tragedije, za koju - sad već sasvim siguran tvrdim - tebe uopšte nije ni briga.

Uzgred, pre objavljivanja ovog bloga postavljeno je sasvim dovoljno vrlo jasnih komentara na vest (i naslov te vesti) u info sekciji sajta B92, gde takođe možeš videti da se ljudi jednostavno ne slažu sa načinom na koji je ovaj tragičan događaj interpretiran u medijima.
Milan Novković Milan Novković 14:05 03.04.2010

Re: Захтеви за брисање коментара

trojica koji su uzeli cips ili sta vec , su zasluzili noz u srce ...

Ja mislim da vi, Gospodine, imate previše nota u komentarima, a niste Mocart.

Ova rečenica vam je u pola komentara, a one pre nje se ne odnose na temu nego neko vaše samo zadovoljavanje.

Većina ne kaže da su zaslužili nož u srce, nigde, to samo vi uporno ponavljate.
Pera je zasluzio orden za "uzornog gradjanina"

Ni to "većnina" nije nigde rekla, ali vama nekako, kao u lošem rezonatoru, to i dalje zvoni u glavi.
Vidim i da masete oruzjem , ko penzionisani , brkati zastavnik iz moga komsiluka, u stilu " ja bi njima isto tako..." , ali u civilizovanim zemljama u kojima vecina blogera zivi, a ostali teze...gradjanima nije dozvoljeno da bodu nozevima dzeparose, secikese, pa cak ni pljackase .......

Ne mašem oružjem, nemam ni brkove. Živim u UK, relativno civilizovana zemlja, iako nije idealna i pokušavam da kažem sledeće:

- Ovde je zabranjeno nositi oružje. S pravom, po mom mišljenju. Ima agresivnih grupa mladih ljudi, nose noževe i oštre predmete, ali su policija i zakonodavstvo takvi da je verovatnoća da mi se nešto loše desi jako mala.

- Tako, ne razmišljam niti nosim bilo šta što bi moglo da se upotrebi kao oružje. Tako bih sebe i okolinu samo unazadio. Ne razmišljam o tome.

Po mom mišljenju u bilo kojoj državi:
- Idealno je da sistem čuva poštene ljude, a kažnjava one koji krše zakon.

- Ako to nije slučaj, onda pošteni ljudi imaju dva izbora:
- da se čuvaju sami
- ili da se dovode u situaciju gde su lak plen kriminalaca

Kako vevoratnoća lakog plena raste, kao u ovom slučaju gde su pljačke bile učestale, to, po mom mišljenju, nalaže ozbiljnije razmišljanje o samozaštiti. Uključujući oružje.
Uskoro ce mature u Beogradu. Kao i svake godine, ocekujte gomile mladih ljudi , u tim, sedamnaestim godinama, koji ce pijani da razbijaju trafike, da uzimaju pivo i cips a da ne plate, da lome stolice i izloge.......nazalost , to je slika Srbije........

Razbijanje, krađa, pljačka, lomljenje tuđeg su kriminalna dela. Kažnjiva i morala bi biti kažnjena kad god je to moguće. Pošten svet ne dolazi lako i brzo do bilo čega što bi neko ko se kriminalno ponaša imao pravo da u trenutku uništi.
No, ove godine ce se , nadam se, prodavci u radnjama i trafikama na vreme naoruzati nozevima i pistoljima , da pobiju to , kako blog zapoveda....ma kakva deca , kakvi bakrachi....

Ne nadate se, vi, u stvari, bulaznite i intelektualno ste ispod proseka većine na blogu.

Ako sam dobro shvatio niko od većine ne propagira nanošenje teških fizičkih povreda lopovima i pljačkašima, nego se brinu šta raditi da bi pošten narod bio zaštićen i sačuvao svoje vlasništvo od kriminalaca.
"sve bi ja to, bre, pred streljacki vod' ...citiram komsiju brkatog...zastavnika

Meni se čini da biste vi pred sreljački vod izveli većinu blogera pošto ste, nakako, previše opčinjeni ubadanjem i streljanjem i nikako da se uključite u temu sa potrebnom dozom poštovanja prema većini.
NNN NNN 14:06 03.04.2010

Re: Захтеви за брисање коментара

koja je donela presudu , i to smrtnu ...
P.N. je srećom živ (mada ti uporno prizivaš drugačiji ishod).
trojica koji su uzeli cips ili sta vec , su zasluzili noz u srce ...
Ovo samo ti uporno ponavljaš.
Pera je zasluzio orden za "uzornog gradjanina" jer je braneci cips , bez zazora zabio noz u srce "opasnom kriminalcu"
Trla baba lan...
JJ Beba JJ Beba 14:16 03.04.2010

Re: Захтеви за брисање коментара

NNN
koja je donela presudu , i to smrtnu ...
P.N. je srećom živ (mada ti uporno prizivaš drugačiji ishod).
trojica koji su uzeli cips ili sta vec , su zasluzili noz u srce ...
Ovo samo ti uporno ponavljaš.
Pera je zasluzio orden za "uzornog gradjanina" jer je braneci cips , bez zazora zabio noz u srce "opasnom kriminalcu"
Trla baba lan...

i inagadadavida, uprkos super niku, ubi loša interpretacija.
ko medije, usotalom

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana