In memoriam| Mediji| Politika

Posao k'o svaki drugi

jaksa scekic RSS / 06.04.2010. u 09:18

 

Niko nas ne voli, ni agresor, ni zrtva, ni napad ni odbrana, svima smo problem. Na ratistu niko ne voli novinare. Ako posteno rade svoj posao. A kako bi drugacije. Nazalost ima izuzetaka, ali ovaj Blog nije posvecen njima.

Ovaj Blog je posvecen onima koji su posteno radili svoj posao, I zato su izgubili zivot.

A, ima ih dosta.

Pitalo me je hiljadu puta:"Zasto radis taj posao"
Nemam odgovor. Mozda jer je adrenalin najgora droga na svetu. A mozda i sto ne znam da radim nesto drugo.

Pitalo me je hiljadu puta:"A il se bojis"
Odgovaram:"Samo se lud covek ne boji"
Pucalo je na nas i tuklo na prostorima ex YU, na prostorima Iraka, svuda gde smo bili i gde cemo biti.
Ne nosimo oruzje, ali nase oruzje je mnogo opasnije.

Zato se I gubi glava.

I zato, setite nas se nekad kad gledate sta se desava u ratovima I drugim nesrecama.

Nismo mi losi.

Samo radimo svoj posao.

 


 



Komentari (48)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 09:50 06.04.2010

hteli da nas pomlate:

1991 - 2008 - demonstracije diljem majke srbije počev sa 9 martom, budale kod sela jagodnjak, rezervisti kod stočne farme kod orolika, neki na mostu kod iloka, zatim kod zvornika (odnosno karakaja), čekpoint kod nove kasabe, ne znam ko je bio kod crnog vrha (bosanskog), pokojni simo drljača, neki čovek kod čajniča, pa onda na ilidži, pa onda u kafiću na palama, čekpoint u rogatici, hrvati kod bos.grahova, srbi kod tenjskog antunovca, neki u selu sahanići (isto negde kod zvornika), amerikanci (iz aviona) negde više pala, potom u dečanima, pa konvoji za babaloć, ereč, belaćevac, na putu za klinu, u prištini, benzinska pumpa u bresju, policija kod lapušnika, onaj koji je iz aviona gadjao hotel jugoslaviju (isto veče kad je pogodjena kineska ambasada), makedonci kod sela opae, makedonci u selu ratae, ne znam ko je bio na putu za tetovo, nemci u kabulu, kanadjani kod bagrama, amerikanci & iračani u samari i tikritu, ukrajinska policija kod melitopolja, kreteni i neka policija (greškom - brzo smo se objasnili) u beogradu kod američke ambasade i posle kad je apsilo radovana... sve u rok službe

p.s.
ovo su samo ekstremni primeri kad smo baš mi bili na tanjiru. ono sitno ili namenjeno svima okolo ne brojim.


p.p.s.

OVI SU IZGINULI PROŠLE GODINE

Michelle Lang, Calgary Herald and Canwest News Service
December 30, 2009, in an area south of Kandahar, Afghanistan

Cihan Hayırsevener, Güney Marmara’da Yaşam
December 19, 2009, in Bandirma, Turkey

Abdulkhafar Abdulkadir, freelance
December 3, 2009, in Mogadishu, Somalia

Mohamed Amin, Radio Shabelle
December 3, 2009, in Mogadishu, Somalia

Hassan Zubeyr, Al-Arabiya
December 3, 2009, in Mogadishu, Somalia

Henry Araneta, DZRH
November 23, 2009, in Ampatuan, Philippines

Mark Gilbert Arriola, UNTV
November 23, 2009, in Ampatuan, Philippines

Rubello Bataluna, Gold Star Daily
November 23, 2009, in Ampatuan, Philippines

Arturo Betia, Periodico Ini
November 23, 2009, in Ampatuan, Philippines

Romeo Jimmy Cabillo, Midland Review
November 23, 2009, in Ampatuan, Philippines

Marites Cablitas, News Focus and DXDX
November 23, 2009, in Ampatuan, Philippines

Hannibal Cachuela, Punto News
November 23, 2009, in Ampatuan, Philippines

Jepon Cadagdagon, Saksi News
November 23, 2009, in Ampatuan, Philippines

John Caniban, Periodico Ini
November 23, 2009, in Ampatuan, Philippines

Lea Dalmacio, Socsargen News
November 23, 2009, in Ampatuan, Philippines

Noel Decina, Periodico Ini
November 23, 2009, in Ampatuan, Philippines

Gina Dela Cruz, Saksi News
November 23, 2009, in Ampatuan, Philippines

Jhoy Duhay, Gold Star Daily
November 23, 2009, in Ampatuan, Philippines

Jolito Evardo, UNTV
November 23, 2009, in Ampatuan, Philippines

Santos Gatchalian, DXGO
November 23, 2009, in Ampatuan, Philippines

Bienvenido Legarte Jr., Prontiera News
November 23, 2009, in Ampatuan, Philippines

Lindo Lupogan, Mindanao Daily Gazette
November 23, 2009, in Ampatuan, Philippines

Ernesto Maravilla, Bombo Radyo
November 23, 2009, in Ampatuan, Philippines

Rey Merisco, Periodico Ini
November 23, 2009, in Ampatuan, Philippines

Reynaldo Momay, Midland Review
November 23, 2009, in Ampatuan, Philippines

Marife “Neneng” Montaño, Saksi News and DXCI
November 23, 2009, in Ampatuan, Philippines

Rosell Morales, News Focus
November 23, 2009, in Ampatuan, Philippines

Victor Nuñez, UNTV
November 23, 2009, in Ampatuan, Philippines

Ronnie Perante, Gold Star Daily
November 23, 2009, in Ampatuan, Philippines

Joel Parcon, Prontiera News
November 23, 2009, in Ampatuan, Philippines

Fernando Razon, Periodico Ini
November 23, 2009, in Ampatuan, Philippines

Alejandro Reblando, Manila Bulletin
November 23, 2009, in Ampatuan, Philippines

Napoleon Salaysay, Mindanao Gazette
November 23, 2009, in Ampatuan, Philippines

Ian Subang, Socsargen Today
November 23, 2009, in Ampatuan, Philippines

Andres Teodoro, Central Mindanao Inquirer
November 23, 2009, in Ampatuan, Philippines

Bladimir Antuna García, El Tiempo de Durango
November 2, 2009, in Durango, Mexico

Orhan Hijran, Al-Rasheed
October 21, 2009, in Kirkuk, Iraq

Bayo Ohu, The Guardian
September 20, 2009, in Lagos, Nigeria

Sultan Mohammed Munadi, The New York Times
September 9, 2009, in an area near Kunduz, Afghanistan

Christian Gregorio Poveda Ruiz, freelance
September 2, 2009, in Tonacatepeque, El Salvador

Janullah Hashimzada, Shamshad TV
August 24, 2009, in Jamrud, Pakistan

Novruzali Mamedov, Talyshi Sado
August 17, 2009, in Baku, Azerbaijan

Abdulmalik Akhmedilov, Hakikat and Sogratl
August 11, 2009, in Makhachkala , Russia

Natalya Estemirova, Novaya Gazeta, Kavkazsky Uzel
July 15, 2009, in between Grozny and Gazi-Yurt , Russia

Mohamud Mohamed Yusuf, Radio IQK
July 4, 2009, in Mogadishu, Somalia

Crispin Perez, DWDO Radio
June 9, 2009, in San Jose, Philippines

Mukhtar Mohamed Hirabe, Radio Shabelle
June 8, 2009, in Mogadishu, Somalia

Jojo Trajano, Remate
June 3, 2009, in Taytay Town, Philippines

Alaa Abdel-Wahab, Al-Baghdadia TV
May 31, 2009, in Mosul, Iraq

Nur Muse Hussein, Radio IQK
May 26, 2009, in Beledweyn, Somalia

Eliseo Barrón Hernández, La Opinión
May 25, 2009, in Gómez Palacio, Mexico

Abdirisak Mohamed Warsame, Radio Shabelle
May 22, 2009, in Mogadishu, Somalia

José Everardo Aguilar, Radio Súper and Bolívar Estéreo
April 29, 2009, in Patía, Colombia

Omidreza Mirsayafi, Rooznegar
March 18, 2009, in Tehran, Iran

Suhaib Adnan, Al-Baghdadia TV
March 10, 2009, in Abu Ghraib, Iraq

Haidar Hashim Suhail, Al-Baghdadia TV
March 10, 2009, in Abu Ghraib, Iraq

Ernie Rollin, DXSY Radio
February 23, 2009, in Oroquieta City, Philippines

Musa Khankhel, Geo TV and The News
February 18, 2009, in Swat, Pakistan

Puniyamoorthy Sathiyamoorthy, freelance
February 12, 2009, in Mullaitheevu district, Sri Lanka

Anak Agung Prabangsa, Radar Bali
February 11, 2009, in Bali, Indonesia

Ando Ratovonirina, Radio Télévision Analamanga
February 7, 2009, in Antananarivo, Madagascar

Said Tahlil Ahmed, HornAfrik
February 2, 2009, in Mogadishu , Somalia

Anastasiya Baburova, Novaya Gazeta
January 19, 2009, in Moscow , Russia

Orel Sambrano, ABC de la Semana and Radio América
January 16, 2009, in Valencia, Venezuela

Francis Nyaruri, Weekly Citizen
January 2009, in Nyanza Province , Kenya

Uma Singh, Janakpur Today, Radio Today
January 11, 2009, in Janakpur , Nepal

Lasantha Wickramatunga, The Sunday Leader
January 8, 2009, in an area outside Colombo , Sri Lanka

Basil Ibrahim Faraj, Palestinian Media and Communication Company
January 7, 2009, in Gaza , Israel and the Occupied Palestinian Territory

Tahir Awan, freelance
January 4, 2009, in Dera Ismail Khan, Pakistan

Mohammad Imran, Express TV
January 4, 2009, in Dera Ismail Khan, Pakistan

Hassan Mayow Hassan, Radio Shabelle
January 1, 2009, in Afgoye, Somalia

Mian Iqbal Shah, Peshawar Press Club
December 22, 2009, in Peshawar, Pakistan

Benjie Adolfo, Gold Star Daily
November 23, 2009, in Ampatuan, Philippines

Daniel Tiamson, UNTV
November 23, 2009, in Ampatuan, Philippines

Ismael Pasigna, B-96
December 24, 2009, in Labason, Philippines

Gennady Pavlyuk (Ibragim Rustambek), Bely Parokhod
December 22, 2009, in Almaty, Kazakhstan

José Alberto Velázquez López, Expresiones de Tulum
December 22, 2009, in Tulum, Mexico

Hárold Humberto Rivas Quevedo, CNC Bugavisión and Voces de Occidente
December 15, 2009, in Buga, Colombia

José Givonaldo Vieira, Bezerros FM and Folha do Agreste
December 14, 2009, in Bezerros, Brazil

José Emilio Galindo Robles, Radio Universidad de Guadalajara
November 24, 2009, in Ciudad Guzmán, Mexico

Norberto Miranda Madrid, Radio Visión
September 23, 2009, in Nuevo Casas Grandes, Mexico

Diego de Jesús Rojas Velásquez, Supía TV
September 22, 2009, in an area near Supía, Colombia

Bruno Koko Chirambiza, Radio Star
August 23, 2009, in Bukavu, Democratic Republic of the Congo

Siddique Bacha Khan, Aaj TV
August 14, 2009, in Mardan, Pakistan

Juan Daniel Martínez Gil, Radiorama and W Radio
July 28, 2009, in Acapulco, Mexico

Godofredo Linao, Radyo Natin
July 27, 2009, in Surigao del Sol , Philippines

Gabriel Fino Noriega, Estelar Radio, Radio América, TV Channel 9
July 3, 2009, in San Juan Pueblo, Honduras

Vyacheslav Yaroshenko, Korruptsiya i Prestupnost
June 29, 2009, in Rostov-on-Don, Russia

Marco Antonio Estrada, Tele Diario
June 6, 2009, in Chiquimula, Guatemala

Carlos Ortega Samper, El Tiempo de Durango
May 3, 2009, in Santa María El Oro , Mexico

Wasi Ahmad Qureshi, Daily Azadi, Balochistan Express
April 16, 2009, in Khuzdar, Pakistan

Rolando Santiz, Telecentro 13
April 1, 2009, in Guatemala City, Guatemala

Rafael Munguía Ortiz, Radio Cadena Voces
March 31, 2009, in San Pedro Sula, Honduras

Raja Assad Hameed, The Nation, Waqt TV
March 26, 2009, in Rawalpindi, Pakistan

Jawed Ahmad, freelance
March 11, 2009, in Kandahar, Afghanistan

Jean Paul Ibarra Ramírez, El Correo
February 13, 2009, in Iguala, Mexico

Bruno Jacquet Ossébi, Mwinda
February 2, 2009, in Brazzaville, Republic of Congo

Badrodin Abbas, DXCM
January 22, 2009, in Cotabato City , Philippines

Shafig Amrakhov, RIA 51
January 5, 2009, in Murmansk, Russia

In the deadliest event for the press ever recorded by CPJ, 30 Philippine journalists and two media support workers were ambushed and brutally slain on November 23 as they traveled in Maguindanao province with a convoy of people who intended to file gubernatorial candidacy papers for a local politician.
Boris Drenca Boris Drenca 10:23 06.04.2010

Re: hteli da nas pomlate:

Pancevci na ptu za Kijevo, neki ljudi u nekim uniformama na putu Malisevo Orahovac i nazad, put Pristina - Tulare ko god.... bem ti georafiju
mikimedic mikimedic 15:08 06.04.2010

Re: hteli da nas pomlate:

ne znam ko je bio kod crnog vrha (bosanskog)


andric na capardama?

zatim kod zvornika (odnosno karakaja),


dakic, ili nikolic?

čekpoint u rogatici,


kusic?

Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 17:23 06.04.2010

Re: hteli da nas pomlate:

andric na capardama?

dakic, ili nikolic?

kusic?


ma gde znam. bilo je 1992. u prvom slučaju opleli po nama iz šarca jer smo naišli u sumrak, zašto pojma nemam, sva sreća što su pogodili krov od kola. u drugom i trećem slučaju nas povadili iz auta i hteli da pomlate jer smo rekli da smo novinari... gde bre znam... posle sam upoznao te neke ludjake pa su nas i puštali kad smo objasnili da smo "braća srbi i za našu stvar, a da su englezi oduvek bili srpski saveznici"... posle se stvar malo uredila kad je došla neka kao prava vojska sa starešinama i činovima pa se povremeno znao zalomiti neko sa mozgom
mikimedic mikimedic 17:28 06.04.2010

Re: hteli da nas pomlate:

ma gde znam. bilo je 1992. u prvom slučaju opleli po nama iz šarca jer smo naišli u sumrak, zašto pojma nemam, sva sreća što su pogodili krov od kola. u drugom i trećem slučaju nas povadili iz auta i hteli da pomlate jer smo rekli da smo novinari... gde bre znam... posle sam upoznao te neke ludjake pa su nas i puštali kad smo objasnili da smo "braća srbi i za našu stvar, a da su englezi oduvek bili srpski saveznici"... posle se stvar malo uredila kad je došla neka kao prava vojska sa starešinama i činovima pa se povremeno znao zalomiti neko sa mozgom


kapiram, samo podsecanje na stara losa vremena.
pozz.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 19:45 06.04.2010

Re: hteli da nas pomlate:

kapiram, samo podsecanje na stara losa vremena.


jao, znao sam im i imena... secam se nekog zlaje sto je bio na cekpointu u novoj kasabi... on je bio jos i boz' pomozi... ziveo u americi, pa ga rat zatekao u majci domovini i ostao i uvalilo mu da sedi na cekpointu. govorio odlican engleski.
krkar krkar 19:59 06.04.2010

Re: hteli da nas pomlate:

secam se nekog zlaje sto je bio na cekpointu u novoj kasabi...


To se bilo prekrstilo u Nova Varošica. Gde Srbi da žive u kasabi, ni govora
predatortz predatortz 21:12 06.04.2010

Re: hteli da nas pomlate:

ma gde znam. bilo je 1992. u prvom slučaju opleli po nama iz šarca jer smo naišli u sumrak, zašto pojma nemam



pa i vi k'o u svatove da idete! na crnom vrhu se pucalo na sve što se kreće od sumraka do svitanja. vi kao niste znali proceduru:

javiš se u komandu, dobiješ odobrenje i pratnju, najave te radio vezom pa ne radi šarac...
jaksa scekic jaksa scekic 21:16 06.04.2010

Re: hteli da nas pomlate:

predatortz
ma gde znam. bilo je 1992. u prvom slučaju opleli po nama iz šarca jer smo naišli u sumrak, zašto pojma nemam



pa i vi k'o u svatove da idete! na crnom vrhu se pucalo na sve što se kreće od sumraka do svitanja. vi kao niste znali proceduru:

javiš se u komandu, dobiješ odobrenje i pratnju, najave te radio vezom pa ne radi šarac...


To na Balkanu nije bas tako funkionisalo, ustvari kad malo bolje razmislim, nije funkcionisalo uopste

J
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 21:17 06.04.2010

Re: hteli da nas pomlate:

javiš se u komandu, dobiješ odobrenje i pratnju, najave te radio vezom pa ne radi šarac...


nosio dozvole (vojnu i paljansku - od sonje), isao na javku, javljeno radio vezom iz zvornika i sa han pijeska. pa ti vidi. od 1991 kad sam platio porez na budale nikad nisam isao bez odgovarajuce procedure... nema zezanja... 1992 sam znao za jadac.
predatortz predatortz 21:22 06.04.2010

Re: hteli da nas pomlate:

jaksa scekic
predatortz
ma gde znam. bilo je 1992. u prvom slučaju opleli po nama iz šarca jer smo naišli u sumrak, zašto pojma nemam



pa i vi k'o u svatove da idete! na crnom vrhu se pucalo na sve što se kreće od sumraka do svitanja. vi kao niste znali proceduru:

javiš se u komandu, dobiješ odobrenje i pratnju, najave te radio vezom pa ne radi šarac...


To na Balkanu nije bas tako funkionisalo, ustvari kad malo bolje razmislim, nije funkcionisalo uopste

J




Ja znam za x primera gde je funkcionisalo baš kako sam naveo.Recimo press konferencije u MUP RS su bile zavidno organizovane. Službu za odnose sa javnošću je vodio vaš kolega novinar. I vojska se dosta brzo kultivisala. Naravno, na prvu liniju se ne ide bez najave i odobrenja. Znam za slučaj privođenja jednog francuskog 'slobodnjaka' koji se ponašao kao da je pošao u posetu dobrovoljnoj vatrogasnoj jedinici a ne četi na liniji razdvajanja.
jaksa scekic jaksa scekic 22:35 06.04.2010

Re: hteli da nas pomlate:

Cekaj da Ti se javi Krkar, pa da vidis kako je funkcionisalo, funkcionisalo je po principu NE MOZE, funkcionisalo je po principu ko je simpatican a ko ne Sonji Karadzic, funkcionisalo je principu ko izvestava patrijotski a ko ne, ali kako rekoh to je bilo po citavom Balkanu.
Jednom sam stigao do Komande u Han Pijesku, i to dole sumom. to slucajno, i niko me nije zaustavio, bas dobro organizovano
A to je novinar vodio,kako kazes u MUP-U, to ne znaci nista. Funkcionisalo je tako sto je svaka ekipa imala svog "majndera" koga je Sonja Karadzic slala i koga smo placali.
Jednom nas "majnder" zaboravi svesku na stolu, te sam tamo procitao sve do detalja sve nase medjusobne razgovore, te ovaj rekao ono, te jaksa rekao ovo, te Dragce kamerman rekao ovo..

Ali kako rekoh, svuda je bilo isto. Navikao sam.

Od Beograda do Vukovara koliko je bilo dozvola, te bela izdava Susnjar, pa onda dodjes do prvog check pointa, a ono vojnik kaze, e brate ova ti ne vazi, treba ti zelena..

Bilo tako i u RS, i na obe druge strane,


J
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:39 07.04.2010

Kraj osamdesetih

i prve velike radničke demonstracije u Beogradu, radnike u parku preko puta Skupštine opkolili kordonima, ne puštaju ih da odu, tražili su Miloševića, sad ima da ga čekaju...ja se uglavila u drugi red, sve miriše na mašinsko ulje, i vidim kako ispred mene, radnika u prvom redu, pandur "tiho" udara pendrekom na lakat...pametna gurnem ruku sa vokmenom između njih dvojice i pandur me tako odvali pendrekom da sam još mesec dana hodala zelena kao Marsovac po gradu...bulevar zatvoren, ispred Skupštine marice i dbovci u kožnim mantilima kao iz Balkanskog špijuna, ne može da se izađe iz parka...a onda mi je iza leđa nikao neki stari rtsovac:
- Dete, imaš ti neku press kartu?
- Imam...
- Stavi je u zube...
- ?!
- Stavi je u zube i trči za mnom, kad stignemo do pandura da je odmah vide, inače dok im objasniš...
Tako smo Pantelija i ja, pri čemu sam ga zečjom tehnikom + prejahivanje preko žardinjera, prestigla na prvih pet metara, sa press kartama u zubima trčali preko ulice, pandurima u naručje...I sve to nije bilo ništa, šala mala, u odnosu na to šta je tek stizalo...
Ljubav? Jeste ljubav, ali je i čista navlaka, zavisnost, to novinarstvo...neizlečiva kožna bolest.
predatortz predatortz 18:26 08.04.2010

Re: hteli da nas pomlate:

Jednom sam stigao do Komande u Han Pijesku, i to dole sumom. to slucajno, i niko me nije zaustavio, bas dobro organizovano



Izvinite, ali u ovo je zaista teško poverovati. Sam, šumom, bez najave ići u komandu vojske u ratu je ravno samoubistvu. Niko racionalan to ne radi. Ali, ako je ovo istina Vi ste mnogo srećan čovek. Igrajte loto.
jaksa scekic jaksa scekic 18:57 08.04.2010

Re: hteli da nas pomlate:

predatortz
Jednom sam stigao do Komande u Han Pijesku, i to dole sumom. to slucajno, i niko me nije zaustavio, bas dobro organizovano



Izvinite, ali u ovo je zaista teško poverovati. Sam, šumom, bez najave ići u komandu vojske u ratu je ravno samoubistvu. Niko racionalan to ne radi. Ali, ako je ovo istina Vi ste mnogo srećan čovek. Igrajte loto.


Verovali ili ne jeste, kad me je covek video, koga sam trazio (general Gvero) odvede me na kafu, i rekao ajd sad bezi i nisi bio ovde...Sisao putem i to kolima sa crnim P tablicama.
Na kapiji dole klasican JNA stos, Idem kod generala,kazes odsecno i niko ne sme da kontrolise

J

PS:Loto igram, ali nista
4krofnica 4krofnica 10:06 06.04.2010

*

trebao si da stavis upozorenje pre gledanja klipa. ili ovo vise nikoga ne sokira?
margos margos 10:23 06.04.2010

Re: *

Maločas je bilo i na vestima, ali su najpre stavili najavu - tako da sam okrenula glavu, nisam pogledala, ni na tv-u, ni ovde.

Ne znam koji izraz da upotrebim, nije ni čudesno ni fascinantno, a opet nekako jeste - da je snimak izašao na svetlost dana toliko vremena kasnije.

Da, i ja mislim da bi trebalo da Jakša stavi upozorenje. Ja nemam stomak za ovakve snimke.:(

Jakša & Vaske - šta da vam kažem, neko nas/vas prokleo da živimo u zanimljiva vremena...
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 12:12 06.04.2010

Re: *

miloradkakmar miloradkakmar 10:08 06.04.2010

Izazov profesije

:"Samo se lud covek ne boji"

I on se boji samo nije svestan.
jinks jinks 10:20 06.04.2010

Da li je

cenzura najjaca (ili mozda kreativno filtriranje informacija od strane urednika) kod ratnog izvestavanja.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 10:57 06.04.2010

Re: Da li je

kreativno filtriranje informacija od strane urednika


Mislite - MI čuvamo VAS od strahota koje se dešavaju oko NAS? Nisam siguran da li bi trebalo da to radimo (a radimo)...
mogul_sad_ja_kasti mogul_sad_ja_kasti 12:21 06.04.2010

užasno...

uh, J jasno i sažeto sve si napisao i nema se šta dodati... sramotno je što toliki novinari stradaše...ali pod uticajem onoooolikog Brajovićevog bloga, moram KASTI, da ovaj tvoj blog smatram kao blog posvećen ratnim reporterima, ako se ne varam
ana_radmilovic ana_radmilovic 12:34 06.04.2010

Re: užasno...

mogul_sad_ja_kasti
tvoj blog smatram kao blog posvećen ratnim reporterima, ako se ne varam

ili svima koji su (pogrešno) shvatili da oni stvarno treba da pišu ono što vide a ne ono što treba da bude vidjeno
mogul_sad_ja_kasti mogul_sad_ja_kasti 14:11 06.04.2010

Re: užasno...

ili svima koji su (pogrešno) shvatili da oni stvarno treba da pišu ono što vide a ne ono što treba da bude vidjeno


sestro slaDka...slažem se!......
ana_radmilovic ana_radmilovic 12:28 06.04.2010

ovo sam

Niko nas ne voli, ni agresor, ni zrtva, ni napad ni odbrana, svima smo problem Na ratistu niko ne voli novinare.


i posle rata, tamo gde je bio rat, ako ne možeš a da ne napišeš ono što je poslednje što ti treba da napišeš.



Kraja Kraja 19:06 06.04.2010

...da nije vas...

...za mnoge ratne prljavstine se nikada ne bi saznalo...

...da nije nekih drugih vas, mnogi ratovi bi bili izbegnuti...

...jadni smo mi kao korisnici proizvoda vaseg rada, kad moramao da sameravamo koji ste vi, a koji neki drugi vi...

...posto se uglavnom poznajete medju sobom, jedino vi mozete da nam pomognete, znam da nije lako pookazati prstom, ali dok mi naucimo ko je stula, prodje ceo rat...i mnogo ljudi sa njime ode nepovratno....

puna podrska za wikileaks...http://wikileaks.org/... i Novinare...
illuminated illuminated 20:55 06.04.2010

Duza verzija

Za one sa jacim stomakom

vishnja92 vishnja92 22:26 06.04.2010

..Odgovaram:"Samo se lud covek ne boji"...

poznavala sam jednog rts snimatelja koji je bio kojekuda i nije se bojao sa kamerom ispred sebe, a bez nje jeste. govorio je da mu kamera daje privid izmestenog i zasticenog posmatraca.


sta ja mislim -

- profesionalni izbor da ucestvujes u ratu jeste izbor a ne prinuda.
- ko kome i sta ne valja je gundjanje, i nema veze sa umiranjem.
- "niko nas ne voli" je logicno, mene je u dobi od 6 godina pitalo o deda mrazu i posle lagalo samo tako u nedeljnom casopisu, takva vam je struka.


- ljudi veoma osnovano sumnjaju u vase pobude.

stvar profesije, jbga. moja nije nista bolja, na drugi nacin, ali mi je sasvim smesno da bilo sta pravednicki uzvikujem po tom pitanju.

bagatelisete tudjim zivotima i ne razumem sta ocekujete zauzvrat.



Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 08:27 07.04.2010

ja sad sindikalno & cehovski

bagatelisete tudjim zivotima i ne razumem sta ocekujete zauzvrat.


kako to bagatelisemo?

stvar profesije, jbga. moja nije nista bolja, na drugi nacin, ali mi je sasvim smesno da bilo sta pravednicki uzvikujem po tom pitanju.


pa jeste, ali nije stvar profesije da te neko ubije jer si to sto jesi... ne znam oliko je pripadnika tvoje profesije ubijeno na zadatku u 2009...

ne uzvikujemo pravednicki jer:

pogresno mesto i pogresno vreme je i kad te zgazi kamion pred kucom, ili kao kad te kao kerema lotona na granici makedonije i kosova ubije mina koju je neki magarac makedonac ispalio da vidi kako radi minobacac, ali kad te neko legitimise i svesno ubije jer si novinar ili kad po tebi puca jer imas kameru, to nije pogresno mesto i vreme.

kad te kao anu politikovsku, slavka curuviju, georgija gongadzea ili (vrlo verovatno) dadu vujasinovic umlate ko kera (a u gongadzeovom slucaju ti jos i odseku glavu i zapale te) zato sto javljas o necemu sto se desava (a zbog nekog tzv javnog interesa) to tek nije pogresno mesto i vreme...

ovo su samo ljudi koje sam poznavao... kamo one stotine ostalih... to je svesno preuzet rizik zbog tzv viseg dobra.

koji je interes mog druga jure karmanova da uporno sedi u minsku i da ga lukasenkova policija i kbg apse i povremeno prebijaju svaka dva meseca jer javlja sta se tamo desava? koliko to para vredi?

ne znam da li si pogledala prologodisnji body count iz mog predjasnjeg posta? trideset troje novinara na filipinima su izvadili iz konvoja koji je isao na neke lokalne izbore i ubili su ih ko pse jer su novinari.

namerno ne govorim o onome sto se desavalo nama odavde.

mi radimo u industriji (kao i svi). industrija ima svoja pravila (kao i svaka), neka su naopaka i pogresna ili smesna (cemu nas uci onaj klip odozgo), prodajemo robu, ali to je takodje deo profesije...

ipak, da nema nas neke stvari se nikad ne bi dogodile jer za njih niko ne bi znao...

to sto je nasa profesija u srbiji ukupno gledano dovedena do besmisla, sto su novinari neobrazovani, nespremni, nepismeni, te sto kako si rekla "ljudi veoma osnovano sumnjaju u vase pobude" je drugi padez i to ima veze sa ukupnim propadanjem ovog drustva i njegovih vrednosnih sistema.

to sto su i zaposleni u volkischer beobachter-u ili pravdi 1936-te godine tehnicki bili novinari, pa jbg. jesu. bili su neki i po obdasnjim medijima (i jos su) kad se pisalo (i jos se pise) "po glavi, a ne po slajfni". bili su isti takvi i po svim ostalim medijima po svetu... da li je zlo u ljudima jedinstveno samo nama?

tvrdim da najveci broj nas (ukupno gledano, ne gledaj srbiju) ovaj posao radi jer smo iskreno ubedjeni da cemo nesto promeniti jer cemo druge ljude upozoriti na dogadjaj.

to sto mi dobijamo neku platu za to sto radimo, pa jbg glava zivi od guzice i obratno.

uzgred, potpis na svakoj nasoj prici nije hranjenje ega, to je preuzimanje odgovornosti.
mikimedic mikimedic 09:17 07.04.2010

Re: ja sad sindikalno & cehovski

pa jeste, ali nije stvar profesije da te neko ubije jer si to sto jesi... ne znam oliko je pripadnika tvoje profesije ubijeno na zadatku u 2009...


nisu novinari izuzetak. policija, vojska, you name it...

pogresno mesto i pogresno vreme je i kad te zgazi kamion pred kucom, ili kao kad te kao kerema lotona na granici makedonije i kosova ubije mina koju je neki magarac makedonac ispalio da vidi kako radi minobacac, ali kad te neko legitimise i svesno ubije jer si novinar ili kad po tebi puca jer imas kameru, to nije pogresno mesto i vreme.


jer se smatra da si pripadnik strane u sukobu -- bas kao policija, vojska, itd. zasto je bombardovan rts? naravno da nije slucajno, niti pogresno mesto i pogresno vreme. posto sam biras zanimanje, sam biras i rizik. postao si novinar svesno imajuci u vidu da te tako nesto moze snaci. kao i vojnik (profesionalni) ili policajac. ili vojni lekar, ili vojni arhitekta.. svejedno.

koji je interes mog druga jure karmanova da uporno sedi u minsku i da ga lukasenkova policija i kbg apse i povremeno prebijaju svaka dva meseca jer javlja sta se tamo desava? koliko to para vredi?


privrzenost profesiji, uz sve rizike koje to nosi. jos jednom -- to je njegova dobrovoljna odluka, zar ne?

to sto je nasa profesija u srbiji ukupno gledano dovedena do besmisla, sto su novinari neobrazovani, nespremni, nepismeni, te sto kako si rekla "ljudi veoma osnovano sumnjaju u vase pobude" je drugi padez i to ima veze sa ukupnim propadanjem ovog drustva i njegovih vrednosnih sistema.


nije drugi padez, jer sumnja u pobude stavlja novinare uopste u poziciju u kojoj jesu. a danasnji esnaf (cast izuzecima) nista ne radi da razbije sumnju u te pobude. kada pritom dodamo i nepismenost kao podlogu plasiranju propagandnih stavova onda sve to predje u jednu ispraznu splacinu. i zato cesto volim da kazem 'novinarcici' (don't get me wrong: ne odnosi se na tebe).


Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 10:06 07.04.2010

Re: ja sad sindikalno & cehovski

http://blog.b92.net/text/14739/Srbija-noz-i-pravda/

jeste vala, ovo je pojavni oblik stanja profesije u majci srbiji. novinari ne umeju ili neće da rade...

privrzenost profesiji, uz sve rizike koje to nosi. jos jednom -- to je njegova dobrovoljna odluka, zar ne?


pa onda najbolje 'ajde da ovo ne radi niko. niti da bude vojnik, policajac, lekar, vatrogasac, poštar, šinter... da svi lepo sedimo svako u svom desku i guramo olovku po papiru i onda je jedini rizik da te strefi infarkt od sedenja.

ili da ne budemo privrženi profesiji? šta pokušavaš da mi kažeš?

nije drugi padez, jer sumnja u pobude stavlja novinare uopste u poziciju u kojoj jesu. a danasnji esnaf (cast izuzecima) nista ne radi da razbije sumnju u te pobude. kada pritom dodamo i nepismenost kao podlogu plasiranju propagandnih stavova onda sve to predje u jednu ispraznu splacinu. i zato cesto volim da kazem 'novinarcici' (don't get me wrong: ne odnosi se na tebe).


tom logikom, sumnja u pobude stavlja svaku profesiju u ovoj zemlji pod lupu s obzirom na stanje društva. na primer i ne nužno ovim redom, lekare, administrativne službenike, policajce, zvaničnike na svim nivoima, trgovce male i velike, umetnike, itd... zameni reč "novinari" nekom drugom, a reč nepismenost nekom drugom npr "pohlepa" "bezobrazluk" "korumpiranost", a reči "propagandnih stavova" nekim drugim prigodnim - i svaka teza stoji.

evo da probam: nije drugi padez, jer sumnja u pobude stavlja xxxxxx uopste u poziciju u kojoj jesu. a danasnji esnaf (cast izuzecima) nista ne radi da razbije sumnju u te pobude. kada pritom dodamo i xxxxxxxxxxxx kao podlogu za xxxxxxxxxx onda sve to predje u jednu ispraznu splacinu. i zato cesto volim da kazem xxxxxxxxxxxxxx (don't get me wrong: ne odnosi se na tebe)

zasto je bombardovan rts? naravno da nije slucajno, niti pogresno mesto i pogresno vreme.


rts nije bombardovan slučajno. tačno, a detalji su brojni i poznati. pobijeni u rts-u su bili tehničko osoblje (šminkeri, snimatelji, rasvetljivači, tehničari na razmeni, producenti, organizatori), ne novinari. u bombardovanju rts-a nije poginuo ni jedan novinar (ginuli su neki na drugim mestima, ali ne u aberdarevoj 1999).

što su ti nesretnici, inače civili, nikako pripadnici ratujuće strane, sedeli u aberdarevoj tu noč, a i uopšte, pa sad, ko sam ja da sporim njihove motive da rade tamo, a ne negde drugde. plata, regres, penzija, hrana, familija, žena, deca, pelene, itd... njih nije pobio samo nato.

jer se smatra da si pripadnik strane u sukobu -- bas kao policija, vojska, itd.


mi smo nešto mnogo neprijatnije - svedoci
mikimedic mikimedic 10:28 07.04.2010

Re: ja sad sindikalno & cehovski

pa onda najbolje 'ajde da ovo ne radi niko. niti da bude vojnik, policajac, lekar, vatrogasac, poštar, šinter... da svi lepo sedimo svako u svom desku i guramo olovku po papiru i onda je jedini rizik da te strefi infarkt od sedenja.


pazi, slazemo se. samo to je rizik koji je svesno preuzet, i nema tu sta da se kuka.

tom logikom, sumnja u pobude stavlja svaku profesiju u ovoj zemlji pod lupu s obzirom na stanje društva. na primer i ne nužno ovim redom, lekare, administrativne službenike, policajce, zvaničnike na svim nivoima, trgovce male i velike, umetnike, itd... zameni reč "novinari" nekom drugom, a reč nepismenost nekom drugom npr "pohlepa" "bezobrazluk" "korumpiranost", a reči "propagandnih stavova" nekim drugim prigodnim - i svaka teza stoji.

evo da probam: nije drugi padez, jer sumnja u pobude stavlja xxxxxx uopste u poziciju u kojoj jesu. a danasnji esnaf (cast izuzecima) nista ne radi da razbije sumnju u te pobude. kada pritom dodamo i xxxxxxxxxxxx kao podlogu za xxxxxxxxxx onda sve to predje u jednu ispraznu splacinu. i zato cesto volim da kazem xxxxxxxxxxxxxx (don't get me wrong: ne odnosi se na tebe)


slazem se. ali isto vazi i za tvoj inicijalni paragraf;

to sto je nasa profesija u srbiji ukupno gledano dovedena do besmisla, sto su novinari neobrazovani, nespremni, nepismeni, te sto kako si rekla "ljudi veoma osnovano sumnjaju u vase pobude" je drugi padez i to ima veze sa ukupnim propadanjem ovog drustva i njegovih vrednosnih sistema.


----------------------------------------------------------------------------

rts nije bombardovan slučajno. tačno, a detalji su brojni i poznati. pobijeni u rts-u su bili tehničko osoblje (šminkeri, snimatelji, rasvetljivači, tehničari na razmeni, producenti, organizatori), ne novinari. u bombardovanju rts-a nije poginuo ni jedan novinar (ginuli su neki na drugim mestima, ali ne u aberdarevoj 1999).


manje bitni tehnicki detalji. napad na rts je napad na novinarsku profesiju, zar ne?

što su ti nesretnici, inače civili, nikako pripadnici ratujuće strane, sedeli u aberdarevoj tu noč, a i uopšte, pa sad, ko sam ja da sporim njihove motive da rade tamo, a ne negde drugde. plata, regres, penzija, hrana, familija, žena, deca, pelene, itd... njih nije pobio samo nato.


non-issue. ne pricamo ko je pobio, vec da je to napad na novinarsku profesiju. a ti zaposleni su doduse imali manju mogucnost izbora od npr. ratnih reportera -- koji su tamo zato sto to zele.

mi smo nešto mnogo neprijatnije - svedoci


tavno. ali svedoci za koje prva straNa misli da ce druga strana moci da (zlo)upotrebi.

pa kom obojci kom...
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 11:00 07.04.2010

Re: ja sad sindikalno & cehovski

@mikimedic

aman, svaka ti je na mestu, ali da li to znači da ne bi trebalo da se protivimo tome da bilo ko može da nas pobije?

non-issue. ne pricamo ko je pobio, vec da je to napad na novinarsku profesiju. a ti zaposleni su doduse imali manju mogucnost izbora od npr. ratnih reportera -- koji su tamo zato sto to zele.


napad na profesiju - sklon sam da se složim.

imamo problem - ja govorim i o novinarima koji NISU nužno RATNI izveštači ali su glave izgubili zbog svog posla... onaj jadni pantić nije bio ratni izveštač. ubilo ga nakon 5 oktobra, u hodniku zgrade. slavko je ubijen u beogradu (fakat u ratnim okolnostima), dada u beogradu (takodje), medjitim, gomiletina drugih ljudi je ubijena u situacijama koje nisu otvoreni ratni sukob, niti su ratni sukob uopšte, a zbog njihovih profesionalnih aktivnosti.

tačno je da ratni izveštači imaju taj element izbora jer nas niko ne tera da idemo. možemo da odbijemo (uz po neki put odredjene posledice - što je opet stvar izbora)...
mikimedic mikimedic 11:13 07.04.2010

Re: ja sad sindikalno & cehovski

aman, svaka ti je na mestu, ali da li to znači da ne bi trebalo da se protivimo tome da bilo ko može da nas pobije?


pa naravno da moze, ali ja nisam cuo pandure i vojsku da kukaju na istu temu
a i fakat -- samo vi kukate.



imamo problem - ja govorim i o novinarima koji NISU nužno RATNI izveštači ali su glave izgubili zbog svog posla... onaj jadni pantić nije bio ratni izveštač. ubilo ga nakon 5 oktobra, u hodniku zgrade. slavko je ubijen u beogradu (fakat u ratnim okolnostima), dada u beogradu (takodje), medjitim, gomiletina drugih ljudi je ubijena u situacijama koje nisu otvoreni ratni sukob, niti su ratni sukob uopšte, a zbog njihovih profesionalnih aktivnosti.

tačno je da ratni izveštači imaju taj element izbora jer nas niko ne tera da idemo. možemo da odbijemo (uz po neki put odredjene posledice - što je opet stvar izbora)...


mislim da nemamo, naprotiv razumemo se.

svi primeri koje navodis su ubijeni jer su cackali tamo gde ne treba, zar ne?

isto tako se moze dogoditi da panduri iz kriminalisticke budu ubijeni jer cackaju tamo gde ne treba. zar djindjic nije ubijen iz istog razloga?

i on je izgubio glavu zbog svog posla i ne vidim bitnu razliku kad su u pitanju motivi, samo naravno na razlicitim nivoima.

bas kao i ratni reporteri, svi oni su radili to sto su radili svojom voljom -- naravno da nije pitanje da li su se slucajno zatekli na pogresnom mestu u pogresno vreme, vec su svesno postali to sto jesu i preuzeli rizike koje profesija nosi.




Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 11:52 07.04.2010

Re: ja sad sindikalno & cehovski

pa naravno da moze, ali ja nisam cuo pandure i vojsku da kukaju na istu temu a i fakat -- samo vi kukate.


vojniku i policajcu je država (država XYZ, ne nužno srbija) dala oružje i orudje svih vrsta i kalibara i nekoliko desetina ili stotina hiljada njemu sličnih da se brane i napadaju.

njih država finansira novcem poreskih obveznika, nas firma od onoga što zaradi na osnovu onoga što mi javimo.

dakle, nema nas - nema firme - nema informacije - nema prodaje - nema para (ne nužno ovim redom).

sa druge strane, vojska i policija i država (država XYZ, ne nužno srbija) oružjem i silom raspolažu radi zaštite nekog opšteg interesa (suverenitert, teritorijalni integritet, bezbednost lica i imovine, demokratija, itd itd) ili partikularnog interesa (diktatura, vlast manjine, monopol, šta god). i opet, radi tog cilja imaju ceo državni aparat koji je (teoretski) mnogo veći i bogatiji od bilo koje medijske kuće.

mi (teoretski) zastupamo drugi opšti interes - da javnost ima pravo da zna šta se dešava. medjutim, umesto oružja da se branimo, nama je firma dala opremu da nešto snimimo i zapišemo i ništa više.

nas ne štiti ništa sem (teoretskog) statusa neutralnosti i dobre volje onih koji imaju oružje odnosno silu. zato kukamo jer nam je to jedina zaštita.

svi primeri koje navodis su ubijeni jer su cackali tamo gde ne treba, zar ne?


pa jel ne bi trebalo da čačkaju? šta to ne bi trebalo čačkati?

isto tako se moze dogoditi da panduri iz kriminalisticke budu ubijeni jer cackaju tamo gde ne treba. zar djindjic nije ubijen iz istog razloga?


pandur ima pištolj, pendrek, lisice i realnu šansu da se istima zaštiti i odbrani.

pandur, djundjić, kenedi, julije cezar, carica jelisaveta, viteški kralj ujedinitelj, franc ferdinand, anvar el sadat, ramzan kadirov i ini iza sebe imaju (imali su) ceo državni aparat da ih zaštiti. to što je aparat zakazao i iz kog razloga je opet jedan drugi padež i o tome možemo naširoko.

dakle, vraćamo se na onu slobodu biranja profesije i posvećenost istoj. vojnik ili policajac u državi XYZ radi jer je uz uslov da preuzima rizik sigurno plaćen i stimulisan. vojnici i policajci se (u državi XYZ )penzionišu kad sa njima prestane potreba ili im se država na nekui drugi način oduži - jer ako se ne oduži reskira pobunu - što se dešavalo.

mi radimo za platu koja zavisi od tržišta. kada za nama prestane potreba, naprosto nas otpuste.

lekari, vatrogasci, razni spasioci su nova kategorija, ali da ne dužim.
mikimedic mikimedic 12:25 07.04.2010

Re: ja sad sindikalno & cehovski

vojniku i policajcu je država (država XYZ, ne nužno srbija) dala oružje i orudje svih vrsta i kalibara i nekoliko desetina ili stotina hiljada njemu sličnih da se brane i napadaju.

njih država finansira novcem poreskih obveznika, nas firma od onoga što zaradi na osnovu onoga što mi javimo.

dakle, nema nas - nema firme - nema informacije - nema prodaje - nema para (ne nužno ovim redom).

sa druge strane, vojska i policija i država (država XYZ, ne nužno srbija) oružjem i silom raspolažu radi zaštite nekog opšteg interesa (suverenitert, teritorijalni integritet, bezbednost lica i imovine, demokratija, itd itd) ili partikularnog interesa (diktatura, vlast manjine, monopol, šta god). i opet, radi tog cilja imaju ceo državni aparat koji je (teoretski) mnogo veći i bogatiji od bilo koje medijske kuće.

mi (teoretski) zastupamo drugi opšti interes - da javnost ima pravo da zna šta se dešava. medjutim, umesto oružja da se branimo, nama je firma dala opremu da nešto snimimo i zapišemo i ništa više.


nista sporno -- slazemo se. poenta gde se mislim, mimoilazimo, je da sve te profesije nose odredjeni rizik. neke veci, neke manji. a i primanja su negde veca negde manja. mislim da ni finansiranje ovde nije issue -- pa i rts novinari su na grbaci naroda, zar ne?

novinari mozda nose veci rizik, ali oni su taj rizik prihvatili kada su se opredelili da se bave tim pozivom, bas kao sto je lepo jelica opisala gore.

da li je taj rizik veci ili manji, da li stoji drzava ili ne je druga tema. da li svaka medijska kuca moze da obezbedi security svom staffu i u kojoj meri -- je takodje druga tema. da li je pantic vise cackao od falkonea? i ko je imao bolju zastitu? ne znam, ali obojica su ubijeni.

sto se interesa tice, mislim da je i to tacno, i da vi zastupate isti javni interes koji bi i drzava (teoretski) trebalo da zastupa/postuje. ne vidim nista sporno.

sta je sa ngos? pa i oni cackaju, nemaju zastitu i (trebalo bi da su) svesni rizika koje preuzimaju.

pa jel ne bi trebalo da čačkaju? šta to ne bi trebalo čačkati?


nigde to nisam rekao. samo kazem da cackanje nosi odredjeni rizik, koga bi onaj koji cacka trebalo da bude svestan. bilo da je u pitanju pantic, djindjic ili falkone.

pandur ima pištolj, pendrek, lisice i realnu šansu da se istima zaštiti i odbrani.


ili da bude meta napada bas zbog toga?
a da ne pominjem da sam sreo x naoruzanih novinara, bas u bosni.

pandur, djundjić, kenedi, julije cezar, carica jelisaveta, viteški kralj ujedinitelj, franc ferdinand, anvar el sadat, ramzan kadirov i ini iza sebe imaju (imali su) ceo državni aparat da ih zaštiti. to što je aparat zakazao i iz kog razloga je opet jedan drugi padež i o tome možemo naširoko.


slazemo se.

dakle, vraćamo se na onu slobodu biranja profesije i posvećenost istoj.


bas tako. opet se slazemo



Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 14:55 07.04.2010

Re: ja sad sindikalno & cehovski

mislim da ni finansiranje ovde nije issue -- pa i rts novinari su na grbaci naroda, zar ne?


rts novinar koliko znam dobija otprilike (sem nekoliko "zvezda"40.000 dinara na mesec.

što se stranih novinara tiče, plate su naravno neuporedivo bolje. sa druge strane, a koliko košta noga (AP-ov fotograf u avganistanu) ili bubreg (NOVINAR SKY NEWS-a u vukovaru) ili glava (zoran amidžić u zapadnoj slavoniji ili djuro slavuj na kosovu)? ima li to cifru?

uzgred, firme ne plaćaju obezbedjenja (koja su vrlo često nenaoružana i u funkciji savetnika) radi nas, nego radi sebe jer osiguranje košta mnogo više, a u uredjenoj državi je osiguranje obavezno.

sreo x naoruzanih novinara, bas u bosni.


sreo sam i ja. onoga trenutka kada uz sebe imate bilo šta više od švajcarskog peroreza više niste novinar. tu svaka priča, opravdanje i razlog prestaje.

takodje, nikad (kažu mi da je bilo u iraku 2003 dva ili tri slučaja) nisam video naoružanog stranog novinara. sam nikad nisam nosio ništa što bi makar imalo primisao oružja (sem ako se ne računa mikrofon da nekog klepim njime).

cackanje nosi odredjeni rizik, koga bi onaj koji cacka trebalo da bude svestan. bilo da je u pitanju pantic, djindjic ili falkone.


da. i NGOs su svesne rizika koji je vrlo često veći od onog koji preduzimamo mi.




cajtnot cajtnot 22:37 06.04.2010

Podrska !

Imam nekoliko prijatelja novinara i zaista mislim da je to naporan posao.

I njima, a i svim novinarima zelim sve najbolje.

Hvala Vam sto ste tu !





tajatehno tajatehno 13:39 07.04.2010

PLATA

A dobro je i placen.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:44 07.04.2010

Re: PLATA

A dobro je i placen.

Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 14:57 07.04.2010

Re: PLATA

A dobro je i placen.



jaksa scekic jaksa scekic 23:36 07.04.2010

16 godina

ZEM-GODISSNJICA-VUJASINOVICH
Danas 16 godina od ubistva Dade Vujasinovich

BEOGRAD, 8. aprila 2010. (Beta) - Danas se navrssava 16 godina od
smrti novinarke nedeljnika "Duga" Radislave Dade Vujasinovich.

Na Novom groblju che danas u 11 ccasova biti odrzzan pomen.

Dada Vujavinovich, poznata po izvesstajima sa ratissta,
istrazzivacckim tekstovima i pisanju o kriminalu u Srbiji, nadjena je
mrtva u svom stanu u Beogradu 9. aprila 1994.

Prvobitnom istragom je utvrdjeno da je izvrssila samoubistvo ssto
njena porodica i kolege nisu prihvatile, tvrdechi da je Dada
Vujasinovich ubijena i insistirajuchi da se povede nova istraga.

Tek posle 15 godina, u januaru 2009. okruzzni tuzzilac u Beogradu
podneo je policiji zahtev da prikupi dokaze o ubistvu Dade
Vujasinovich.

Zahtev Tussilasstva zasnovan je na vesstaccenju balisticcara Vlade
Kosticha koje ukazuje da je Dada Vujasinovich ubijena.

Kostichev nalaz pokazao je da su u telu novinarke nadjena dva filcana
ccepa ssto ukazuje da su u nju ispaljena dva saccmena snopa koji su je
veoma tessko ranili.

Predmet ubistva novinarke Radislave Dade Vujasinovich jedan je od
najvazznijih predmeta Tuzzilasstva i imache najvechi moguchi prioritet
u radu, izjavio je jucce portparol Republicckog tuzzilasstva Tomo
Zorich.

Ministar unutrassnjih poslova Ivica Daccich rekao je jucce da ga je
prethodni ministar Dragan Joccich obavestio "da je policija zavrssila
istragu o svim sluccajevima ubistva novinara i da je tuzzilasstvo na
potezu".

Specijalni tuzzilac za organizovani kriminal Miljko Radisavljevich
nedavno je izjavio da postoji odredjeni pomak u pretkriviccnom
postupku za ubistvo Churuvije, ali da dalje postupanje Tuzzilasstva u
tom predmetu u najvechoj meri zavisi od uspeha policije u prikupljanju
nedostajuchih dokaza na osnovu kojih bi se mogli identifikovati
izvrssioci.
jaksa scekic jaksa scekic 08:28 08.04.2010

Secanje

Gordan Lederer je snimatelj HTV-a ubijen u ratu, objava registra je i
njemu posvećena od strane anonimnog objavljivača, stavljen je i spot
sačinjen od njegovih snimaka




Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 09:33 08.04.2010

Re: Secanje



MIGUEL GIL MORENO MORA The Associated Press (UBILO GA U SIJERA LEONEU).





TARAS PROTSJUK, (UBILO GA U BAGDADU)
jaksa scekic jaksa scekic 08:30 08.04.2010

Treba li komentar

Jelica Greganović Jelica Greganović 13:54 08.04.2010

Re: Treba li komentar

Bojan Budimac Bojan Budimac 20:22 08.04.2010

Na današnji dan

Sa mog twittera



Insert o događaju iz odličnog dokumentarca Control Room (može se ceo pogledati ovde)



Ah da, zaboravih da dodam. Mladi medijski mislim da je bio narednik, koji se pojavljuje u klipu, je Džoš Rašing, danas radi za Al Džaziru.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana