Ljudska prava| Religija| Život

Kad jaganjci progovore

Jelica Greganović RSS / 10.04.2010. u 15:22

2635373.jpgMožda ipak ima boga, mada bez državnog tužilaštva, suda i medija, ne bi od njega bilo neke vajde. Bar sudeći prema njegovom dosadašnjem tolerisanju zla koje najosetljivijem delu čovečanstva – deci, nanose njegovi zemaljski administratori. Najčešće nekažnjeno. Ili kažnjeno poput slovenačkog katoličkog paroha, Slavka Štefka koga je, onomad, sud u Ptuju kaznio sa godinu dana i pet meseci zatvora, zbog seksualnog zlostavljanja četvoro dece. Uz to mu je sud zabranio da ubuduće drži časove veronauke deci, kao i da im se približava na manje od sto metara, a ne sme ni da ih zove. Njegov poslodavac, katolička crkva ga, tim povodom, nikako nije kaznila, verovatno jer su aranžmani za letovanja na Baliju već popunjeni.

Ali je zato, njegov kolega po poslu i neljudskosti, 62-godišnji paroh Franc Frantar, juče konačno, fasovao aps. Kako njegov advokat reče, u ljubljanski zatvor »Dob« je došao dobrovoljno. Jedino što još mora da nađe nekog ko bi mu poverovao, jer pomenuti sveštenik već deset godina beži kako od suda, tako i od kazne koju mu je sud, zbog pedofilije odredio. Naravno da mu to ne bi uspevalo tako lako da mu njegov poslodavac, u bežanju od ovozemaljske pravde, nije zdušno pomagao. Iako je pomenuti sveštenik seksualno zlostavljao dete.

Priča počinje 2001. godine, kada je slovenačko državno tužilaštvo predalo optužnicu protiv paroha sela Spodnji Kašelj (Donji Kašalj), u okolini Ljubljane, Franca Frantara zbog seksualnog zlostavljanja desetogodišnje devojčice iz tog sela. Zlostavljanje je trajalo dve godine, u crkvi, u parohijskom domu na časovima veronauke, u njenoj kući, gde su jako verni roditelji dozvoljavali svešteniku da, uveče, odlazi u njenu sobu »da joj poželi laku noć«. Sve dok devojčica nije mrvu porasla i pružila otpor. I ispričala.

Odmah posle podizanja optužnice, tadašnji slovenački nadbiskup, a sadašnji kardinal u Vatikanu, Franc Rode, premešta paroha Frantara u drugu parohiju, a potom u jedan od katoličkih, slovenačkih, manastira.

Od 2002. do 2004. godine je održano, na sudu, sedam ročišta u procesu protiv sveštenika osumnjičenog za pedofiliju, ni na jedno pomenuti nije došao.

2004. godine katolički sveštenik, Franc Frantar, nestaje iz Slovenije. Slovenačka policija za njim raspisuje međunarodnu poternicu. Dve godine traje bezuspešno traganje za Frantarom, za koje vreme njegov poslodavac – crkva ćuti.

2006. godine, slovenački list mladina, na jednom od internet sajtova otkriva da je sveštenik, Franc Frantar u – Africi. U katoličkoj misiji, u državi Malavi. Crkva i dalje ćuti, ali jedan od bivših članova te misije od kolege, sadašnjeg vođe misije, novinarima potvrđuje da je Frantar zaista tamo i da radi kao pisar i administrator. Konačno locirani sveštenik Frantar, septembra 2006. godine, nestaje ponovo, ovaj put iz pomenute misije u Malaviju.

U Sloveniji se diže medijska dževa, katolička crkva, nadležni organi i Frantar se prozivaju iz dana u dan i Franc Frantar se, iznenada, krajem septembra, pojavljuje u Sloveniji. Crkva medijima izjavljuje da se vratio na njen poziv, da bi konačno izašao pred sud.

Te iste, 2006. godine, okružni sud u Ljubljani proglašava katoličkog sveštenika, Franca Frantara, krivim za pedofiliju i osuđuje ga na 3 godine i 5 meseci zatvora. Tužilaštvo se pritužuje i viši sud, 2009. godine, poništava presudu. Slučaj sveštenika Frantara se vraća na okružni sud koji ga, u ponovljenom procesu, osuđuje na 5 godina neopozive zatvorske kazne.

Iako ga, do tada, zdravstveno stanje nije omelo ni u putu i bivanju u Africi, sveštenik po proglašenju presude naglo poboljeva i to do te mere da ne može u zatvor. Umesto toga, odlazi u katolički dom za ostarele duhovnike. Otvorenog tipa. Zbog čega osuđeni, a zdravstveno krhki duhovnik, biva uskoro viđen kako se šeta po Ljubljani i njenim šoping centrima. Mediji ponovo dižu galamu, a u tome im konačno pomaže i jedna od opozicionih stranaka, koja u parlamentu postavlja poslaničko pitanje vladi, kada će Franc Frantar konačno biti viđen i u zatvoru.

Više od godinu dana, nakon pravosnažnosti izrečene presude, policija počinje da traži sveštenika Franca Frantara, prošle nedelje bezuspešno, da bi se juče, konačno, u pratnji advokata i prijatelja pojavio pred vratima ljubljanskog zatvora. U kome se sada nalazi. I biće narednih, ako mene pitate, samo 5 godina. Za zverstvo koje se zove pedofilija, tih 5 godina je smešna kazna, čak kada se u obzir uzme ne samo strahota te bezdušnosti, već i činjenica da je zaprećena kazna za pedofiliju, u Sloveniji, do 15 godina zatvora.

Katolička crkva još uvek svog sveštenika, pedofila, Franca Frantara nije izvela pred crkveni sud, iako je i po crkvenom pravu, seksualno zlostavljanje dece krivično delo, zbog kog bi Frantar mogao ( i trebalo) da ostane bez svog duhovničkog statusa. Njegovi nadležni se čak nisu ni izvinili žrtvi, ni njenim roditeljima, ni onim vernicima koji su se osetili prevarenim. Iako izvinjenje, bez konkretnog činjenja, odnosno konkretne kazne za teško opisiv zločin seksualnog zlostavljanja deteta, baš ništa ne znači. Što važi i za papu Racingera koji, što se mene tiče, može da se izvinjava tri puta dnevno i popričava svaki dan sa jadnim žrtvama njegovih sveštenika, a da to ništa ne znači sve dok organizacija koju vodi ne bude konrektno kaznila pomamljene zveri u svojim redovima, oduzela im duhovnički status i zapovedila im da do kraja života nadoknađuju, materijalno, nanesenu bol žrtvama i njihovim najbližima. A, i ona da dodaje, ne bi li pokazala da shvata suštinu svog verovanja, bol i trpljenje žrtve. Mada, toliko u poslednje vreme progovara jaganjaca, da bi ta vrsta naknade mogla pomenutu firmu da dovede do bankrota, čega je izgleda i sama svesna, pa celu stvar, ako se ikako može, svodi na retka izvinjenja.

Jer, izgleda da tu organizaciju i njene zaposlenike, uprkos Ješuinom učenju, džep boli mnogo više od srca.

 

 



Komentari (118)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

cassiopeia cassiopeia 15:38 10.04.2010

...

Da se smrzneš od količine bola i strahote.
Pa još kad vidim ovakvu fotografiju. Da sedneš i plačeš od muke.

nsarski nsarski 15:48 10.04.2010

Papa Benedikt,

nekada kardinal Ratzinger, je 1985. napisao pismo u kome se usprotivio izbacivanju oca Stephena Kiesle-a iz katolicke zajednice. Otac Kiesle je nekom prilikom seksualno zlostavljao dva decaka u svoj crkvi tako sto ih je vezivao. Njegova prica je slicna ovoj koju si nam ti ispricala. Islo se na odugovlacenja, zametanje tragova, itd. U svakom slucaju, Papine krokodilske suze su slaba uteha deci koja su stradala (i stradaju) od svestenika.

Vise o tom slucaju se moze naci u tekstu Pope Put Off Punishing Abusive Priest (Papa je odlozio kaznjavanje svestenika-napasnika)
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:57 10.04.2010

Re: Papa Benedikt,

Njegove navodne suze ne mogu biti mera iskrenim, paćeničkim suzama dece koju su njegovi službenici silovali, a on ih, zataškavanjem, u tome podržavao.




A, sada još i nekadašnja gluva deca iz doma u Veroni...strahota.
ana_radmilovic ana_radmilovic 16:14 10.04.2010

Re: Papa Benedikt,

Jelica Greganović
Njegove navodne suze ne mogu biti mera iskrenim, paćeničkim suzama dece koju su njegovi službenici silovali, a on ih, zataškavanjem, u tome podržavao.

A, sada još i nekadašnja gluva deca iz doma u Veroni...strahota.


jezivo
Bojan Budimac Bojan Budimac 16:48 10.04.2010

Re: Papa Benedikt,

Vise o tom slucaju se moze naci u tekstu Pope Put Off Punishing Abusive Priest (Papa je odlozio kaznjavanje svestenika-napasnika)

Papa Benediktov lični popovednik je uporedio kritike pape i crkve u vezi zlostavljanja dece sa "kolektivnim nasiljem" koje su trpeli Jevreji.

Pope's preacher compares abuse row to anti-Semitism
Unfuckable Unfuckable 17:33 10.04.2010

Re: Papa Benedikt,

Njegova prica je slicna ovoj koju si nam ti ispricala. Islo se na odugovlacenja, zametanje tragova, itd.

Heh, pa odavno je poznato (ala volim ovaj izraz) da je Katolička crkva izuzetno efikasna u situacijama kada nekog treba sakriti ili skloniti.
loader loader 16:05 10.04.2010

Mantije, prljavi nagoni i rešetke

Teška, bolna tema (kao i svaka kad su deca-žrtve u pitanju). Ipak, ako se gledaju navedeni primeri, čini se da se stvari, pod pritiskom javnosti, malo pomeraju ... Ne mogu reći na bolje, već da bivaju nešto manje loše. Ali, to je samo nijansa u moru neshvatljivo gadnih, bestidnih postupaka onih koji upravo uče blagosti, nepovređivanju drugih...

Naravno da se ne treba uzdati u savest crkvenih činovnika, koji svoju taštinu hrane tako što sebe nazivaju sveštenicima. Možemo se uzdati jedino u još veći pritisak javnosti da se počinioci seksualnih delikata nad maloletnicima nađu iza rešetaka, i to bez izuzetka.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:15 10.04.2010

Re: Mantije, prljavi nagoni i rešetke

Naravno, ali Vatikan polako već prelazi u protivnapad na medije, jer kao neopravdano napadaju papu, on se je l' izvinio i baš saučestvuje, a bezobrazni mediji ne staju...
Strašno je koliko se toga otkriva, u Holandiji, Švajcarskoj, Austriji, Nemačkoj, SAD, Italiji i to definitivno postaje ne samo problem katoličke crkve, već i politički problem tih zemalja. Ostaje nada da će i drugi progovoriti i da će Vatikan konačno biti pritisnut do te mere da više neće moći da sakriva zločince i zataškava takve strahote.

ana_radmilovic ana_radmilovic 16:20 10.04.2010

Re: Mantije, prljavi nagoni i rešetke

Jelica Greganović
Naravno, ali Vatikan polako već prelazi u protivnapad na medije, jer kao neopravdano napadaju papu, on se je l' izvinio i baš saučestvuje, a bezobrazni mediji ne staju...

da, da, da... to sa izvinjavanjem je zaista vrhunac licemerja.

loader loader 16:25 10.04.2010

Re: Mantije, prljavi nagoni i rešetke

Od visokog činovnika crkve se nije ni očekivalo drugo, nego da se koprca i da iz petnih žila brani sebe i bratiju. No, ništa čudno. Da je drugačiji, ne bi do sada celu stvar krio, već bi sam kazao: "Momci, prvo skidate mantije, a onda se javno izvinimo porodicama i vernicima, pa ćete nakon tog čina da zamolite da vas osude na najveću zakonom predviđenu kaznu za takva zlodela, pošto je vaš akt zbog prirode posla koji obavljate teži od istog takvog akta nekog isfrustriranog pijanca." Znam, Jelice, da to od pomenutog visokog činovnika crkve niste očekivali. Kao ni ja. Stoga ne treba da nas čudi to, novo njegovo ponašanje, koje pominjete.

Potpuno verujem u to da stvar - kako god se crkva ponašala - zavisi od pritiska javnosti. Što više priče o tome bude bilo, to će teška vrata crkvenog kanona, iza kojih stoji zatočena istina, više da popuste.
WIMBLEDON WIMBLEDON 15:13 11.04.2010

Re: Mantije, prljavi nagoni i rešetke

Ако су Илуминати стварно хтели да униште Ватикан, требало је да успеју, ма колико ово што пишем звучало грубо. Истичем: Ватикан, не римокатоличку цркву. Па нису Марио Пузо и Ден Браун баш све измислили у романима које су написали. Биће да ту има истине, охохо...
ana_radmilovic ana_radmilovic 16:13 10.04.2010

još par reči o moralu



Jelica Greganović Jelica Greganović 16:18 10.04.2010

Re: još par reči o moralu

Strašno...a u Kopru je pre nekoliko godina renoviran manastir, u gradu, koji naseljavaju monahinje...renovirano je i veliko dvorište oko manastira, podizane stare ploče...a majstori su ostali u šoku koliko kosturčića je ispod njih pronađeno...maleckih, van grobova, zakopanih u dvorištu, ispod ploča kojima je bilo popločano.
4krofnica 4krofnica 16:21 10.04.2010

Re: još par reči o moralu

maleckih, van grobova, zakopanih u dvorištu, ispod ploča kojima je bilo popločano.

?? jel bila neka istraga??
ana_radmilovic ana_radmilovic 16:22 10.04.2010

Re: još par reči o moralu

Jelica Greganović
...a majstori su ostali u šoku koliko kosturčića je ispod njih pronađeno...maleckih, van grobova, zakopanih u dvorištu, ispod ploča kojima je bilo popločano.

ja ne mogu da verujem... ovo zaista prevazilazi i najmorbidniju maštu.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:25 10.04.2010

Re: još par reči o moralu

Ma kakvi...zataškano. Nije se ni javno o tome pričalo i pisalo. Kao stare koščice, stare priče...ti više ne žive, ko zna otkad je to...
dolybell92 dolybell92 20:21 10.04.2010

Re: još par reči o moralu

ana_radmilovic
Jelica Greganović
...a majstori su ostali u šoku koliko kosturčića je ispod njih pronađeno...maleckih, van grobova, zakopanih u dvorištu, ispod ploča kojima je bilo popločano.

ja ne mogu da verujem... ovo zaista prevazilazi i najmorbidniju maštu.


Naravno, kad su decu verovatno, rađale monahinje...
i neverovatno- sva deca behu "mrtvoređena" !
Unfuckable Unfuckable 20:31 10.04.2010

Re: još par reči o moralu

ne mora da znači da je samo to u pitanju:
čuo sam negde da su, naročito u socijalističko vreme, decu sa teškim mentalnim i fizičkim nedostacima davali u manastire
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:53 10.04.2010

Re: još par reči o moralu

Ma, verovatno nisu bile samo monahinje, bilo je tu i neželjene unučadi uglednih i bogatih porodica...
macicd macicd 22:23 10.04.2010

Re: još par reči o moralu

Ne samo u "naročito socijalističko vreme". Takvi manastiri postoje i danas a i pre tog soc. vremena. Na žalost, postoje roditlji koji decu sa teškim mentalnim i fizičkim nedostacima daju na čuvanje u manastire.
49 41 49 41 03:27 11.04.2010

Re: još par reči o moralu

Jelica Greganović
Strašno...a u Kopru je pre nekoliko godina renoviran manastir, u gradu, koji naseljavaju monahinje...renovirano je i veliko dvorište oko manastira, podizane stare ploče...a majstori su ostali u šoku koliko kosturčića je ispod njih pronađeno...maleckih, van grobova, zakopanih u dvorištu, ispod ploča kojima je bilo popločano.


Ista prica, kao kad je gradjen podzemni prolaz za pesake v Titovoj kod Metalke u Ljubljani.

S jedne strane Titove bio je zenski samostan, s druge muski; koji su bili povezani tajnim dugim-podzemnim hodnikom.

Kad su masine dublje zahvatile pod zemljom; otkriven je tajni prolaz. Mozda, star koliko i samostani. U urusenim zidovima bili su uzidani i nadjeni mnogi deciji kosturi.
Jelica Greganović Jelica Greganović 06:56 11.04.2010

Re: još par reči o moralu

Nisam za to čula...niko mi nije rekao...uh...
49 41 49 41 11:54 11.04.2010

Re: još par reči o moralu

Jelica Greganović
Nisam za to čula...niko mi nije rekao...uh...

Cini mi se da su samostani u Titovoj, poprilicno udaljeni?!?

Nazalost, nisam vise siguran dal' je podzemni prolaz kod Metalke {ako, to jos uvek postoji) ili kod (?!?)...

Secam se, da sam kad su mi ispricale kolege; bio zabezeknut i pogledom odmeravao distancu do muskog samostana.

Mnogi, nazalost; su bili zivi uzidani-monstruoznost ljutskog uma.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:55 11.04.2010

Re: još par reči o moralu

Kad su masine dublje zahvatile pod zemljom; otkriven je tajni prolaz. Mozda, star koliko i samostani. U urusenim zidovima bili su uzidani i nadjeni mnogi deciji kosturi.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hansel Hansel 14:12 11.04.2010

Re: još par reči o moralu

Čuo sam za jednu sličnu priču iz Srbije... a znam i za jednu drugu gde se, bar po predanju, govori o grobu devojčice koja je sahranjena kraj manastira, a onda je tu podignuta kapela koja je danas neka vrsta svetilišta. Hoću da kažem da bez dokaza ne možemo da znamo jesu li to groblja ubijene ili umrle dece, da li su uziđivana ubijena ili umrla deca, ili, ne daj Bože, živa. To što je užasno i prirodno umrlo dete (tj. bilo koju osobu, i životinju na kraju krajeva) ugrađivati u temelje, ipak je to različito od žrtvovanja. A ako su to zaista bila žrtvovanja, onda... nema reči.

Izvinite zbog "mudrijašenja", tako je ispalo samo zato što sam hteo da kažem da pre bilo kakvog komentara ipak treba ustanoviti istinu...
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:51 11.04.2010

Re: još par reči o moralu

Podzemni prolaz kod Metalke itekako postoji, ali ja ne znam gde bi tamo mogao da bude ikakav manastir ili da je bio...
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:52 11.04.2010

Re: još par reči o moralu

U slučaju manastira u Kopru se ne radi ni o kakvom ugrađivanju dece u temelje, već o sakrivanju, odnosno nelegalnom sahranjivanju.
49 41 49 41 00:05 12.04.2010

Re: još par reči o moralu

Sorry,
To je sledeci podzemni prolaz ka izlazu iz grada; cini mi se ka Postojni.(?!?)

S leve strane je bio muski, bar je tada bio vrlo uredjen kao park, sa neobicno lepim- potkresanim drvecem. Nekih 100-150 m zelene povrsine.
Zenski je je bio sa desne strane; tik uz Titovu.

Dal' ti samostani postoje jos uvek, dal' ste pored ta postojeca tri podzemna prolaza izgradili jos ...




NNN NNN 16:16 10.04.2010

Krajnje je vreme

da vatikan dozvoli sveštenicima da se žene, da ne bi zaskakali nemoćnu decu.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:23 10.04.2010

Re: Krajnje je vreme

Zaista jeste krajnje vreme, mada oni se i sada švaleraju naveliko, sa oba odrasla pola, tako da jedino ostaje nada da bi se ovi koji siluju decu smirili kad bi smeli da se ožene i da se u njihovim vrstama ne nalazi toliko manijačnih pedofila, koliko se to do sada da videti. Bojim se da se oni mogu istrebiti samo ako crkva i država preduzmu ozbiljne mere protiv tog zla. Sve dok država ne počne drastično da kažnjava silovanje svoje budućnosti, a i crkva ne počne da ražaluje one koji brukaju njenu veru i mrcvare decu, do tada će oni misliti da to mogu i dalje da rade...šta je to 5 godina za seksualno zlostavljanje deteta...odmor ili kazna? Uz to da crkva radi sve što može da ih sakrije i zataška zločin na račun najslabijeg dela čovečanstva - dece.
4krofnica 4krofnica 16:24 10.04.2010

Re: Krajnje je vreme

NNN
da vatikan dozvoli sveštenicima da se žene, da ne bi zaskakali nemoćnu decu.

tako je.
ali nikad mi nije bilo jasno zasto mali decaci?? ko da nema dovoljno zena van parohije koje, kad skinu mantiju, mogu da posete, plate i tako to...KAO mirna im savest..-
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:28 10.04.2010

Re: Krajnje je vreme

Nisu samo mali dečaci, nego i devojčice, seti se filma "Sestre Magdalenke", pogledaj ovog našeg popa...10-godišnju devojčicu...

Da...zaboravila sam to da napišem u blogu, Frantar je na suđenju sve vreme govorio kako je on nju samo "ponekad pokroviteljski grlio". Ja se zaista nadam da će se u ljubljanskom zatvoru naći dobra duša koja će njega što češće tako "pokroviteljski grliti".
ana_radmilovic ana_radmilovic 16:33 10.04.2010

Re: Krajnje je vreme

Jelica Greganović

Da...zaboravila sam to da napišem u blogu, Frantar je na suđenju sve vreme govorio kako je on nju samo "ponekad pokroviteljski grlio". Ja se zaista nadam da će se u ljubljanskom zatvoru naći dobra duša koja će njega što češće tako "pokroviteljski grliti".

draga jelice, tekst je strašan. a od komentara ću uskoro povratiti. otrezni me bre dibidus!
fuj! sto puta fuj!
sesili sesili 16:37 10.04.2010

Re: Krajnje je vreme

Ja sam to isto odavno mislila, ali, šta je sa našim sveštenicima? A ima ih koji su zlostavljali decu. NIŠTA materijalno, nikakav novac ne može da nadoknado strahote, kroz koje prolaze ta deca. Neki dan je na blogu bilo nešto o nasilju... e ja mislim da tu roditelji treba da preuzmu stvar u svoje ruke! Motke, da ne kažem kakve, pa po njima! Šta bre ima roditelj da šalje sveštenika u sobu da mu ljubi dete za laku noć? I oni su zastranili. A o manastirima gde su monahinje, to je stara, stravična priča! Šta da kažem, jezivo, ostaje čovek pun besa, a nemoćan.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:49 10.04.2010

Osuđeni Franc Frantar



Na suđenju je čak imao snage i za osmeh



Nemoć je, sesili, još uvek zaista najčešća reč koja se čoveku mota po glavi dok sluša o ovim strahotama.
mariopan mariopan 17:07 10.04.2010

Re: Osuđeni Franc Frantar

ne bi li pokazala da shvata suštinu svog verovanja, bol i trpljenje žrtve.


Ne shvata, ne zanima ih, nije im bitno, bitno je samo ovo:



Jer, izgleda da tu organizaciju i njene zaposlenike, uprkos Ješuinom učenju, džep boli mnogo više od srca.

Nemam šta da dodam, sve si rekla, a ja, bolje da ćutim, jer ono što bih rekla i uradila takođe spada u krivično delo, i to bih sa zadovoljstvom odrobijala, samo neka me puste sat dva sa tim zverom nasamo.
mariopan mariopan 17:10 10.04.2010

Re: Krajnje je vreme

Jelica Greganović
Nisu samo mali dečaci, nego i devojčice, seti se filma "Sestre Magdalenke", pogledaj ovog našeg popa...10-godišnju devojčicu...

Da...zaboravila sam to da napišem u blogu, Frantar je na suđenju sve vreme govorio kako je on nju samo "ponekad pokroviteljski grlio". Ja se zaista nadam da će se u ljubljanskom zatvoru naći dobra duša koja će njega što češće tako "pokroviteljski grliti".

Naći će se, ima Boga samo taj u to ne veruje, ali ima...i oni su maljavi i snažni, nisu mala deca, i baš vole te pedofile nekako nasamo da nađu u kupatilu ili noću u krevetu, utehe radi ....
ana_radmilovic ana_radmilovic 17:19 10.04.2010

Re: Krajnje je vreme

mariopan
ima Boga samo taj u to ne veruje, ali ima...i oni su maljavi i snažni, nisu mala deca, i baš vole te pedofile nekako nasamo da nađu u kupatilu ili noću u krevetu, utehe radi ....

taj će biti u apartmanu i čisto sumnjam da će tamnovati sa običnim smrtnicima... ima boga, al u njega ne veruju ni taj ni oni koji su ga utamničili
tajatehno tajatehno 17:34 10.04.2010

Re: Krajnje je vreme

Fuj,fuj,ma nije valjda,a to do sada u Vranju niste videli?
mariopan mariopan 17:34 10.04.2010

Re: Krajnje je vreme

ana_radmilovic
mariopan
ima Boga samo taj u to ne veruje, ali ima...i oni su maljavi i snažni, nisu mala deca, i baš vole te pedofile nekako nasamo da nađu u kupatilu ili noću u krevetu, utehe radi ....

taj će biti u apartmanu i čisto sumnjam da će tamnovati sa običnim smrtnicima... ima boga, al u njega ne veruju ni taj ni oni koji su ga utamničili

Znam.Grozno je ali je tako.
Da veruju taj bi tamnovao sto godina odavno, ne bi se "sam javio" nego bi ga i ispod zemlje našli da se tamo sakrio. A samo treba da pomisle...šta da je to bilo njihovo dete? Našli bi ga odmah i ne znam kakav bi do suda stigao, ako bi stigao, ali to mu je što mu je, ne bi mu bilo spasa da ima Pravde u Boga u koga oni "veruju".
Unfuckable Unfuckable 17:37 10.04.2010

Re: Krajnje je vreme

da vatikan dozvoli sveštenicima da se žene, da ne bi zaskakali nemoćnu decu.

ovima što siluju decu žena obično i ne treba.
Ako je problem "nedostupnost" žena (a nije) uvek imaju prostitutke, a nešto se ne sećam da je neki pop imao aferu sa prostitutkom.
Vrlo je verovatno (hajde malo da spekulišem) da je većina tih silovatelja odrastala po sličnom obrascu i pod sličnim uslovima, i da je takođe seksualno maltretirana u mladosti, što im krivicu ne umanjuje.

ps: ovaj na slici mora da je nevin, čim ima snage da se smeje u ovakvoj situaciji.
Ili je to upravo situacija za štivanog Oca Amorta, kog ivana23 dole spominje?
4krofnica 4krofnica 18:00 10.04.2010

Re: Krajnje je vreme

tajatehno
Fuj,fuj,ma nije valjda,a to do sada u Vranju niste videli?


pravo da ti kazem, svaki put se iznenadim..
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:25 10.04.2010

Re: Krajnje je vreme

Ana, meni je od juče, kako sam ga se nagledala u dnevnicima, još i pisala i za jutarnji dnevnik tandrkala o njemu, do te mere zlo, da sam sebe naterala da sve to još jednom napišem kao blog...jer, koliko mi je muka i odvratno, toliko sam i ljuta, stvarno čoveku ostanu samo reči od silnog nemoćnog besa.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:56 10.04.2010

Re: Krajnje je vreme

To kaže i Prestolonaslednik...on veruje da će se balkanski dileri jako obradovati sveštenikovom dolasku, a oni kad zagrle, kosti pucaju.
mogul_sad_ja_kasti mogul_sad_ja_kasti 21:29 10.04.2010

Re: Krajnje je vreme

..šta je to 5 godina za seksualno zlostavljanje deteta...odmor ili kazna?


ma da se uvede smtrna kazna za takve izopačenike!...i to neka da umiru sto dana u najgorim mukama...ninunanunananu bi ja njima sudila!... na vešala pa da se njišu do sudnjeg dana skotovi!
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:57 10.04.2010

Re: Krajnje je vreme

Neće, nema apartmana, a u zatvoru je gungula neopevana.
Biljana 77 Biljana 77 23:20 11.04.2010

Re: Krajnje je vreme

Mislim da nije preusdno da li će moći da se žene, niti o ono čemu Jermija priča da je celibat vezan za sagrešenje sa ženom. Među klerom je ova pojava - zlostavnje dece, česta zbog toga što znaju da će ih njihova institucija (katolička, pravoslavna) štititi. Mnogi se pedofili nikada ne usude na delo, zadovljavaju se iskopavnjem boleština na netu i sl. iz straha da bi ako nešto pokušaju bili uhvaćeni, a i zato što im nije lako da dođu u priliku. Sveštenstvo ima i prilike (poverenje kod roditelja i same dece) i zaštitu. Matera-crkva će ih prosto premestiti u Malavi i gotovo.

Oduvek, a od kako sam postala majka još i više, nepodnošljiva mi je pomisao na bilo kakvo zlostavljanje deteta. Smatram da je svaka kazna manja od doživotne čist poklon monstrumu. Ništa nije vredno jedne suze jednog deteta, a nekmoli tolike patnje.
inco inco 19:34 12.04.2010

Re: Krajnje je vreme

Ako cemo iskreno, prvo zlostavljanje u tom nizu ucine roditelji time sto zigosu dete kao vernika i ispiraju mu jos neformiran mozak, i teraju ga da prisustvuje tupavim ritualima i uopste dolazi u kontakt sa ovakvim zverovima... Ne zaboravimo da su u vecini ovakvih slucajeva bas roditelji odigrali kljucnu rolu gurajuci sopstveno dete u ralje bescasca. `Svestenik` to dete ne mora ni da pipne, vec samim cinom inicijacije dete je zlostavljano... A cak i kad ga pipne, i kad se dete pozali, oni preko svoje ugradjene dogmatike ne mogu da predju pa misle da dete izmislja. Ne svi, ali mnogi... I kakva onda kazna treba za roditelje, ako vec za ove intrinzicne monstrume treba dozivotna/smrtna? Da je prava i pravde, roditelji bi trebalo da dele kaznu sa zlostavljacima.

E sad, roditelji a i mnogi drugi ce to pravdati na milion nacina, cudna je boljka dogmatskog verovanja, ali u esenciji to jesu cinjenice. Kako bi reagovali kad bi roditelji neko dete indoktrinirali od malih nogu u neku drugu ideologiju? Recimo uclane svoje dete sa nepunih godinu dana u - radikale (samo kao primer, moze to da bude sve od fasista do libertarijanaca). I onda ga teraju da ide na stranacke skupstine od malih nogu? I onda ga neki cika radikal ispipka... Zasto se onda drugacije reaguje kad je rec o ne-politickim (bar ne direktno) ideologijama poput religije?

Saints and sinners, something within us...

Jelica Greganović Jelica Greganović 22:48 12.04.2010

Re: Krajnje je vreme

Slažem se da i saučesnici treba da odgovaraju, ali seksualno zlostavljanje dece je zaista zločin nad zločinima.
tajatehno tajatehno 17:16 10.04.2010

Kad jaganjci progovore

I kod nas su progovorili ali su odmah poklani
ivana23 ivana23 17:37 10.04.2010

Đavo zaposeo Vatikan?

"Đavo je zaposeo Vatikan i posledice su očigledne", rekao je Amort, koji je "šef egzorcista" u Vatikanu 25 godina.
On smatra da napad na papu na Božić i seks skandali koji u Vatikanu, Irskoj, Nemačkoj i drugim zemljama potresaju Katoličku crkvu, jasno govore da je Antihrist tu i da vodi rat protiv Svete stolice.
"On može ostati sakriven, govoriti na raznim jezicima ili čak biti prijateljski nastrojen.", tvrdi Amort.
Iako deo Katoličke crkve ne veruje u isterivanje demona i pruža otpor takvoj praksi, papa Benedikt XVI nema takvih dilema, tvrdi otac Amort.
"Njegova svetost veruje svim srcem u egzorcizam. On ohrabruje i hvali naš rad", tvrdsi Amort.
Otac Amort rekoa je ranije listu "La Repubblica" da film "Egzorcist" iz 1973. godine jasno opisuje kako izgleda kada te zaposednu demoni.
"Svašta može izaći iz usta ljudi koje zaposednu nečastive sile. Mogu izlaziti i komadi gvožđa ali i latice ruže", kaže Amort.
On navodi da je do sada uradio 70.000 takvih rituala, a nedavno je objavio i knjigu "Memoirs of an Exorcist".
Otac Amort, koji je i predsednik Asocijacije egzorcista i koji se kao partizan borio u II svetskom ratu, tvrdio je da su i Hitler i Staljin bili zaposednuti.
"Naravno da đavo postoji. On ne mora da zaposedne samo jednu osobu, već grupe ljudi pa čak i čitave narode", naglasio je Amort.



Izvor

Unfuckable Unfuckable 17:42 10.04.2010

Re: Đavo zaposeo Vatikan?

Otac Amort bi ljubazno i krajnje prilježno mogao prvo da se pozabavi istragom Satane među svojim kolegama, s obzirom na to što nekažnjeno rade decenijama, a ne da prodaje prazne priče okolo.
mariopan mariopan 17:48 10.04.2010

Re: Đavo zaposeo Vatikan?

Nije lopov onaj ko krade nego onaj koga uhvate...kaže naš narod. Svi drugi su pošteni dok ih ne uhvate.
Shodno tome, ovo su samo otkriveni slučajevi, za koje se zna jer su jaganjci progovorili. Koliko je onih koji se i sada događaju baš zahvaljujući "sigurnoj kući" koja ih štiti od odgovornosti ili tu odgovornost prebacuje na Nečastivog? Meni je to što zamišljam i verujem da ih je mnogo više strašnije od svega.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:27 10.04.2010

Re: Đavo zaposeo Vatikan?

Ne razumem, je l Džavao vodi građanski rat u Svetoj stolici? Ili se vrši spoljni napad na Nedodirljivu fotelju?

tvrdio je da su i Hitler i Staljin bili zaposednuti.

A Musolinija nije zaposelo? On se izvukao?
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:33 10.04.2010

Re: Đavo zaposeo Vatikan?

U tome jeste i glavna strahota, koliko je samo sakrivenih? Koliko hiljada? Stotina hiljada? Za sve ove decenije, vekove? Koliko je onih koji ni danas ne smeju da progovore, ni od svoje teške muke sa kojom žive, ni od okoline u kojoj žive?
nsarski nsarski 18:39 10.04.2010

Smrt bludnice Marije

Preporucujem citanje Krlezine pripovetke
Smrt bludnice Marije o susretu arhimandrita i hotelske prostitutke Marije. Evo kraja pripovetke.
(Cela se moze naci na postavljenokm linku.)

Arhimandrit, ženskar i pijanica, nije vjerovao u boga. Još od büchnerovsko-darvinskih nižegimnazijalnih vremena čitava je ta takozvana nadnaravna nadgradnja ostala za nj definitivno oborenom, a kako ga je poslije život bacao amo-tamo, sve je to u njemu ostalo razvaljeno, i on je poživio u svećeničkoj mantiji kao nevjernik i cinik. On je bdio po svome zanimanju nad moštima legendarnih svetaca i careva, a kada se napio, zbijao bi šale od tih kostura, pljuvao po ikonama, razbijao flaše o raspela, bljuvao po riznicama i lagao u crkvi. A sada je eto došla tu k njemu, kasno poslije ponoći, jedna bludnica, pijana žena, koja sva miriše po konjaku i po rakiji, i tu plače pred njegovim nogama i hoće da se ispovjedi. Htio je arhimandrit da se nasmije, da se svojim zdravim i dubokim basom nasmije tako glasno, da bi svi gosti i putnici istrčali iz kajita kao da je brodolom i da hotel tone. Kako je ta mlada i nepoznata žena pred njim klečala sagnuta vrata, on se spustio do nje i rutiniranom kretnjom staroga oca dušobrižnika stao da je miluje po kosi, po frizuri, po tjemenu, po zatiljku, pa ispod zatiljka po pahuljasto obraslom žljebiću i po kralješcima, po ramenima, po vratu, po leđima, ptičicu malu, sirotu malu, djevojčicu nesretnu, što plače, što se boji boga, što se ispovijeda.

Djevojka je plakala, zarila svoju glavu u crvenopodstavljenu mantiju i govorila o nekoj banalnoj, svakodnevnoj historiji: kako se otac opijao, kako je mati čitave noći zvrndala na mašini, kako je buknuo rat i ona se gladna skitala po velegradovima, i kako sada ne može više dalje. Sigurno je, da ona dalje ovako više ne može, i strah pred nekom neopisivom arhitektonskom težinom postojeće metafizičke nadgradnje, nekog izvjesnog nadzemaljskog poretka, što ga ona nikako nije znala da opiše, već ga je uvijek vrlo neinteligentno nazivala "božjim sudom", strah dakle pred tim nekim eventualnim antibüchnerovskim poretkom i svijetom, sve je to nju bacilo ovamo pred arhimandritove noge, da se ispovjedi, da skine teret sa sebe, da umre čista. Vjerojatno je, da se u njenom sedamnaestogodišnjem dječjem organizmu paralelno s time javljao jak i neiskorjenjiv poriv duboke i zdrave životnosti, neiživljenosti, i da je to, kako je ona pokucala u noći na vrata jednoga susjeda, bila gesta utopljenika, koji očajno pruža ruku za spasom, kao posljednji bespomoćni signal.

I doista, jedan momenat tako je i izgledalo, kao da će arhimandrit ipak shvatiti to zbivanje i aktivno zahvatiti u to utapanje i izvući tu moralnu utopljenicu. Ali prije svega ta očajna namještenost same fabule, ta očajno gola banalnost života jedne male, velegradske, nepoznate bludnice, prisutnost mlade žene kao takve, i još ono silno vino pa probdjevena noć, sve se to arhimandritu pričinilo duboko lažnim, i pod njegovom se površinom pokrenuo pijani, okorjeli nosorog sladostrasti i nagona, i on je podigao to zaplakano djevojče k sebi u krilo, kao ranjenika u povoju. Milovao je tako to očajno nesretno dijete, gladio je rukom, govorio joj o bogu, koji da je, kako se po svemu čini, dobar i vječan, i kako je on već čuo za hiljade i hiljade takvih slučajeva, i da nema grešnih i negrešnih ljudi, nego da su pred bogom svi ljudi jednako grešni, i kako bog zapovijeda, da treba živjeti, samo živjeti, i kako živjeti nije grešno nego sveto, jedino sveto, jedino mudro, jedino spasavajuće. Govorio je arhimandrit tako o bogu, osjećajući pod svojim mesarskim ručetinama ženske listove, stegna, bedra, podvezice (te proklete moderne podvezice, što se podvezuju ispod pasa), srkao je suze djevojčine, milovao je, ušutkivao je i najposlije je u sobi nastala tišina.

Još je bilo vrlo rano i kroz zavjese je probijala prva modrikasta svjetlost dana, kada se arhimandrit trgnuo iz teškog olovnog sna. Vani na hodniku vikali su ljudi i čuli se glasovi, te je arhimandrit bunovan sjeo na hip u postelji i posegnuo u tminu da napipa pokraj sebe ženu. - Nema je. Da me nije pokrala!

Umoran, omamljen, u polusnu, on je ispružio ruku do noćnog ormarića, a kada je pod prstima osjetio svoj lanac i skupocjeni briljantni krst, i zlatan sat u kesici od jelenovine, i lisnicu, okrenuo se s lijevoga rebra na desno i glasno zahrkao dalje, kao da su mu sve ove kretnje bile mjesečarske i besvijesne.

Vani na hodniku brujala je graja zbog djevojke, koja se otrovala u pokrajnoj sobi. Netko je piskao na sluge da ne viču. - Ps-sst. Tiše! Gosti spavaju.
miloradkakmar miloradkakmar 18:07 10.04.2010

U ovakvim

slučajevima ja sam nemilosrdan.
Za svaki slučaj trebalo bi izmišljati drugačije kazne.
tompinchns tompinchns 22:14 10.04.2010

Re: U ovakvim

U ovakvim
slučajevima ja sam nemilosrdan.
Za svaki slučaj trebalo bi izmišljati drugačije kazne.


Kako kazniti onoga koga decja suza ne dira?
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:17 10.04.2010

Re: U ovakvim

Teško pitanje i moram da kažem da sam razmišljala o tome i ne znam odgovor. Ono dokle sam stigla, najbliže izvodljivom, je doživotni zatvor, u kome bi ta osoba morala da radi, da je ne bi poreski obveznici još i izdržavali.
AlexDunja AlexDunja 18:21 10.04.2010

fight the real enemy

loader loader 23:54 10.04.2010

Re: fight the real enemy

:)
kobacmess kobacmess 18:26 10.04.2010

?

Odmah posle podizanja optužnice, tadašnji slovenački nadbiskup, a sadašnji kardinal u Vatikanu, Franc Rode, premešta paroha Frantara u drugu parohiju, a potom u jedan od katoličkih, slovenačkih, manastira.


Koji put vec crkva stiti svoje zlocince!?! fuj...
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:29 10.04.2010

Re: ?

Sve dok oni koji su sakrivanjem zločinaca saučestvovali u zločinu ne budu za to odgovarali, odnosno ne budu kažnjeni, to će biti praksa i dalje. Lakše je njima, izgleda, da spavaju sa svim tim gresima na duši, nego da se bore sa zlom u sopstvenim redovima. Ovde, recimo, niko nije podigao optužnicu protiv odgovorne osobe u crkvi, koja je Franca Frantara poslala u Afriku, znajući da je usred sudskog procesa zbog sumnje na pedofiliju.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:41 10.04.2010

Ne znam zašto...

... ali kada ih svi vi tako zdušno napdate, meni dođe da ih branim.

Mislim, meni u tom slučaju i nije toliko važno da li je reč o sveštenicima pedofilima, Tadiću, Velji, Paradi ponosa ili platanama.

Šta znam, valjda je trebalo da učim za advokata.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:44 10.04.2010

Re: Ne znam zašto...

ali kada ih svi vi tako zdušno napdate,

Ovo nije napad, ovo je odbrana. Njihovih žrtava. Ne samo prošlih, nego i budućih. Kapljica u moru, makar savesti radi.
Unfuckable Unfuckable 19:12 10.04.2010

Re: Ne znam zašto...

pa i nije bitno, pravo zboriš Jeremija: ima jedan mali keč samo - radi se o ljudima (?) koji propovedaju čestitost, dobrotu i moral
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:36 10.04.2010

Re: Ne znam zašto...

Svako ko je optužen ima pravo na odbranu, sledstveno tome i na advokata.

Pa da pođemo redom:

Neko je tamo, ko zna kada, za katoličke sveštenike i celokupno hrišćanstvo monaštvo odredio celibat.
Celibat podrazumeva da je smrtni greh imati seks sa ženom.
Međutim, nigde nije izričito rečeno da je seks sa istim polom smrtni greh.
Pogotovo kada je reč o iskušenicima, dečacima.
Većina onih sveštenika i monaha koji su pedofili, verovatno su pre toga bili žrtve pedofila sveštenika i monaha njihovih učitelja i duhovnika.
I to tako traje vekovima, i u krug.

Uostalom, zar hrišćanske crkve uporno ne dokazuju kako Isus nikada nije imao vezu sa bilo kojom ženom, čak ni sa Magdalenom? Voleo je samo svoje učenike.
Zar ne pokazuju kako su žene grešne i prljave?
Sledstveno tome muškarci su ispravni, čisti i nevini, a naročito mladići i dečaci.

Greh sveštenika i monaha pedofila moramo osuditi, ne možemo im oprostiti, ali ih možemo razumeti.

Jeremija, advokat ovdašnji



Unfuckable Unfuckable 19:38 10.04.2010

Re: Ne znam zašto...

pa ok, to će moći kad se budu instalirali u nekoj državi koja u svom krivičnom zakonodavstvu nema pedofiliju
I ja sam navikao od malena da prelazim na crveno, pa sada to ipak ne radim.
AlexDunja AlexDunja 19:47 10.04.2010

Re: Ne znam zašto...

pa dobro,
ceo si krug zatvorio.

kako ja kapiram ovde se priča o
prekidu tog kruga. bolan je
i pravi nove nasilnike,
alli i žrtve.
šta predlažeš?

meni izgleda, da ti želiš
da objasniš da je sve u redu,
pošto je to oduvek tako bilo.
ili grešim?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:10 10.04.2010

Re: Ne znam zašto...

AlexDunja

šta predlažeš?



Mislio sam da je jasno: zakonom svake od država zabraniti primenu crkvenih kanona koji se protive ljudskoj prirodi, kao što su celibat i monaštvo.
Radikalnije rešenje bi bilo zabraniti takve crkve. Međutim, to se pokazalo kontraproduktivnim u nekim državam. Mada, kao rešenje i nije loše.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:12 10.04.2010

Pa, da vidimo i ovako



Celibat podrazumeva seks sa ženom, a gornji sveštenik je napastvovao devojčicu, dakle prekršio je celibat.

U Bibliji je izričito rečeno da je seks sa istim polom greh na kvadrat, dakle vrlo smrtni greh.

Što se odnosi i na iskušenike, ali i na brojne dečake, u sirotištima, domovima za decu ometenu u razvoju, gluvonemu decu...dakle i one koji nisu iskušenici.

Za decu koju su napastvovali i maltretirali, uništivši im detinjstvo i život, to da je njih neko maltretirao ništa ne znači, niti im je zbog toga lakše, a ni zakon to ne vidi kao opravdanje za počinjeno krivično delo.

To što to traje vekovima je upravo i razlog da se to već jednom prekine. I epidemije bolesti se pojavljuju već vekovima pa se borimo protiv njih i decu pelcujemo, upravo zato da više ne bude žrtava.

Ima onih koji tvrde da je imao ne samo vezu sa ženom i bio oženjen. Navodno imao i dete. Ali, bilo šta da je tačno, imao, ne imao žene ili veze, to ne opravdava krivično delo njegovih službenika, a bogami tek nema veze sa njegovim učenjem.

To ne samo da je greh, nego je krivično delo, za koje dotični ima da odgovaraju pred zakonom (a posle mogu i pred bogom da probaju da nađu opravdanje), kao i svi drugi.

Shodno tome, za silovanja i druga seksualna zlostavljanja dece nema ni razumevanja, ni oproštaja, samo raskrinkavanje, krivično gonjenje i presuda. Što se mene tiče, ne bih im dala manju od maksimalne zakonske, ovdašnjih 15 godina. To je i dalje tako malo za bol, strah, patnju i uništen život žrtava.

Jelica, majka ovdašnja

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:05 10.04.2010

Re: Pa, da vidimo i ovako

Kao njihov advokat, ne bih se složio sa tolikom zatvorskom kaznom, već bih predložio blažu kaznu: hemijsku kastraciju, a da posle iste i dalje služe Bogu u svojim crkvama i manastirima.
Amen.
AlexDunja AlexDunja 21:07 10.04.2010

Re: Ne znam zašto...



Mislio sam da je jasno: zakonom svake od država zabraniti primenu crkvenih kanona koji se protive ljudskoj prirodi

a ti si naivan, ili šta?
Unfuckable Unfuckable 21:11 10.04.2010

Re: Pa, da vidimo i ovako

hemijsku kastraciju

ne slažem se: zašto im ne omogućiti da potpuno uživaju na doživotnoj, recimo?
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:26 10.04.2010

Re: Pa, da vidimo i ovako

da potpuno uživaju na doživotnoj,

I da budu uživani.
Unfuckable Unfuckable 21:56 10.04.2010

Re: Pa, da vidimo i ovako

I da budu uživani.

tompinchns tompinchns 21:57 10.04.2010

Re: Pa, da vidimo i ovako

Ili kažnjeno poput slovenačkog katoličkog paroha, Slavka Štefka koga je, onomad, sud u Ptuju kaznio sa godinu dana i pet meseci zatvora, zbog seksualnog zlostavljanja četvoro dece.


??? Kako su to izracunali!!!
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:18 10.04.2010

Re: Pa, da vidimo i ovako

Ne znam koliko bi hemijska kastracija pomogla, mislim da problem nije samo u toj glavi.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:56 11.04.2010

Re: Pa, da vidimo i ovako

Kako su to izracunali

Za svako dete manje od 5 meseci zatvora...sramota.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:58 12.04.2010

Re: Pa, da vidimo i ovako

Jelica Greganović



Jelica, majka ovdašnja



Svim majkama sveta bih preporučio da svoju decu drže što dalje od crkve i sveštenika. Ne samo zbog pedofilije.
Черевићан Черевићан 18:42 10.04.2010

поп овање

човек грешан - болест то је
па га стога лечит треба
закон слабо ће помоћи
њему треба помоћ Неба

којем служи , како служи
(ако догма . . воду пије)
поражен је гестом својим
те потребом да се крије

јавност справом негодује
многи отом нисмо знали
(благословено назнање)
што би онда и сумњали
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:46 10.04.2010

Re: поп овање

Eh, gazda Čer

њему треба помоћ Неба


pre bih rekla da je pomoć Neba potrebna žrtvama i ima li Neba kad može sve to da gleda i dozvoljava, pa još svojim zastupnicima na zemlji?

Uostalom, kad bi bog postojao, crkvama ne bi bili potrebni gromobrani
Unfuckable Unfuckable 19:13 10.04.2010

Re: поп овање

crkvama ne bi bili potrebni gromobrani

a ni Papamobil
myredneckself myredneckself 19:45 10.04.2010

Re: Đavo zaposeo Vatikan?

Jelica Greganović
U tome jeste i glavna strahota, koliko je samo sakrivenih? Koliko hiljada? Stotina hiljada? Za sve ove decenije, vekove? Koliko je onih koji ni danas ne smeju da progovore, ni od svoje teške muke sa kojom žive, ni od okoline u kojoj žive?

zastrašujući i odvratan je taj crkveni cover up
ali, dobro je da su se ta "gvozdena vrata" otvorila
nadam se da će i mnogi drugi biti ohrabreni, i reći da se to i kod njih dešavalo
teško je , ali kad bi samo jaganjci što više govorili o zlotvorima i monstrumima
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:13 10.04.2010

Re: Đavo zaposeo Vatikan?

Ja se iskreno nadam da je ovo početak kraja, jer ta zverstva zaista moraju već jednom da prestanu.
Što bi rekao Majstor Bulgakov, "To su ljudi van ljudi."
muaddib92 muaddib92 21:52 10.04.2010

То су људи ван људи..

и монструми ван монструма!

Лепо си му горе пожелела, придружујем се тој жељи, да ће га неко у затвору пригрлити онако како они тамо већ умеју да пригрле силоватеље.
Мамицу му његову и свима таквима
Hansel Hansel 21:43 11.04.2010

Re: поп овање

Uostalom, kad bi bog postojao, crkvama ne bi bili potrebni gromobrani

a ni Papamobil

Ako dozvolite, tako bismo mogli da razmišljamo pod pretpostavkom da su te crkve i papa apsolutno u službi Boga.
A i da jesu, svi i sve na svetu podleže prirodnim zakonima, neka ima svako svoje mišljenje/veru da li ih je i ko stvorio.
A i ako Bog postoji, to ne znači da se (bar ne uvek) meša.

Hoću da kažem, nemamo mi i ne možemo da imamo pojma, ako ćemo pošteno... možemo samo da verujemo ili ne verujemo, možda i da slutimo...
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:59 11.04.2010

Re: поп овање

Ako dozvolite, tako bismo mogli da razmišljamo pod pretpostavkom da su te crkve i papa apsolutno u službi Boga.

Pa oni kažu da su u službi boga...nisu pominjali ikakvog suvlasnika firme, ni partnera...sem ako možda nisu u međuvremenu izvršili menadžersko preuzimanje, a tome nisu obavestili svoje korisnike.

A i ako Bog postoji, to ne znači da se (bar ne uvek) meša.

Bar ponekad kad bi se umešao...evo, recimo kad se radi o deci...

Hoću da kažem, nemamo mi i ne možemo da imamo pojma, ako ćemo pošteno... možemo samo da verujemo ili ne verujemo, možda i da slutimo...

I da sumnjamo
maksa83 maksa83 21:10 10.04.2010

q&a

Q: Šta fali pedofilu koji sve ima u životu?
A: Veća parohija.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:58 10.04.2010

Re: q&a

Gadan crnjak, ali na žalost poprilično tačan.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:45 10.04.2010

Re: q&a

makso...ybt. pazi ovaj rešavač problema?
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:49 10.04.2010

Re: q&a

Prebrzo, bebe, prelako plaćanje.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:58 10.04.2010

Re: q&a

Prebrzo, bebe, prelako plaćanje.

znam, ali ih ne želim na planeti. ne želim da se u nekoj ćeliji troše resursi za njihov opstanak tipa struja, hrana, grejanje, prašak za veš...doživotna robija tipa Alkatraz bi bila idealna.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:03 10.04.2010

Re: q&a

Pa, zato i kažem da bi negde trebalo da rintaju. Ima onoliko kamenoloma, rudnika...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:07 11.04.2010

Re: q&a

Jelica Greganović
Pa, zato i kažem da bi negde trebalo da rintaju. Ima onoliko kamenoloma, rudnika...

pa možda onako, kao po logorima u ii ratu, a? rintaju po ceo dan, ladno, nema klope, nema kupanja...pa dokle izdrže.


opet, čemu zamajavanje? jedan hekleraj i - gotovo.

Jelica Greganović Jelica Greganović 01:02 11.04.2010

Re: q&a

Bebe, svatam ja tebe, priznajem da i meni svaki put kad čujem za takvu grozotu prvo padne na pamet šta li bih ja radila da neko, nedajbože, pipne moje dete...i bila bih spremna da ga robijam...al' ne mogu da računam da onog gore ima i da će im suditi shodno zlodelima...
freehand freehand 19:41 11.04.2010

Re: q&a

Pa čitam ovo i to je pitanje koje me muči od početka: dakle, situacija u kojoj bi se tako nešto mome detetu desilo... Ili bratovljevom, ili... Al zaista mu Afrika ne bi dovoljno daleko bila,. I čudi me da nigde nikakve vesti nema da je takav neki, a bilo ih je na stotine po svemu sudeći, nije završio na nekoj grani, na grabuljama, u poljskom klozetu. Ili se i takve stvari prikrivaju?

I još, nisam siguran da sam onomad dobro pročitao i razumeo tekst; ali - jel moguće da je Presvijetli Benedikt "oprostio dečacima" za greh razvratnih popova?!
Jeste da sam preskočio kompletni katehizis, al' nisam očekivao da sam tako nešto važno propustio, da se žrtvi oprašta što je dželata navela na greh.
Mada, i neke lokalne bradonje su se kojekako uzdale u državu i njeno žmurenje na jedno ili oba oka, zastarevanja i slično...
muaddib92 muaddib92 22:05 10.04.2010

То су људи ван људи..

..и монструми ван монструма!
Лепо си горе пожелела, придружујем се тој жељи, да ће га неко у затвору пригрлити онако како они тамо већ умеју да пригрле силоватеље.
Мамицу му његову и свима таквима, какву год капу носили
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:19 10.04.2010

Re: То су људи ван људи..

Ne, nego ljudi van ljudi i monstrumi u monstrumima.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:40 10.04.2010

.

kako bih ja to sve, iz čistog zadovoljstva, na licu mesta, bez da trepnem...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana