Mediji| Zabava

"stvarnos' treba zabraniti" ili čemu služi...

ana_radmilovic RSS / 21.04.2010. u 19:06

kako je jedna od dražih zabava u srba poredjenje srbijice sa nemačkom za nacizma, a svakog vidjenijeg tj istaknutijeg,  a radu u medijima  sklonog, sugradjanina sa gebelsom (postalo je stvar prestiža i skoro da je sramota baviti se ozbiljno medijima u srbiji a da te niko makar jednom ne proglasi gebelsom) ili, ako već ne sa tomasom manom ono makar sa simonom vizentalom - evo da se pridružim i pomenem i ja "sličnu" nam nemačku. pre nego će gebels (opsednut policijom kao da je srbin) odlepiti i naci kompoziciju od uobraženog valcera dovesti do paklenog krešenda, vesti su se svodile uglavnom na crnu hroniku.

ne slutim rat, "slutim" samo da oni više ne znaju šta da pričaju "gladnom i musavom narodu"   ( mislila sam da je napis'o  krleža al nije nego neko drugi, zaboravila sam)

nemam pojma čemu služi priča o crnogorskim momcima koji šetaju beogradom i samo što nisu ubili tadića, ni čemu služi priča o  "navijačima", ili (ja mislim da je bilo) četiri jezive vesti u jednom danu a sve govore o nasilju što nad životinjama što medju ljudima, vesti koje će užasnuti javnost i insprisati mnogog kolumnistu da napiše nešto o tome kako su ljudi stoka, a srbija nebezbedna, predsednik ugrožen i tako dalje...

onda će "javnost" da se igra dešifrovanja poruka koje medju sobom razmenjuju predstavnici kojekakvih klanova, da se priseća i doseća kako je, eto, jedan takav (klan) već došao glave jednom takvom (reformatoru) koji je objavio rat mafiji... kad ponestane materijala "gladni i musavi narod"   će se plašiti da će na vlas' u srbiji da dodje toma "the bivši radikal" (koji se, ako se obraćamo "demokratama" ič nije promenio a koji se, ako se obraćamo "nacionalistima" toliko izdajnički promenio, da je gori boris od borisa i sad se evo takmiči sa čedom) a kada jednom ni to ne bude dovoljno, ne zato što će "gladni i musavi narod" poželeti da ih zameni za neke bolje (i slepi su uvideli da alternacije za sada nema)nego zato što će (kao što sada u selima dele krave ili već neke domaće životinje) morati da zaredjaju po srbiji i dele kese hrane iz maksija ne bi li namolili sirotu "javnost" da izadje na neke izbore), jednom dakle kada ni toma sa sve šarićima i poklanjanjem domaćih životinja ne bude dovoljan da izmoli koji glas za demokrate (ni za takozvanu opoziciju) na vlas' bi mogao da dodje već neki idiot koji će preživelim gradjanima pričati o "strašnim dvehiljaditim"...

ili takozvana opozicija - toma. 

koji bi mogao prvi da pruži ruku već nekom  sejdijuu. (kao što je sada na kosovu  tzv opozicija haradinaj više pruža ruku srbima nego što to radi   taći, a koji je opet primer toletrancije spram svog kurtija) 

ili koštunica, za čijeg je vakta iz popisa stanovništva RS izuzeto (naravno - srpsko) kosovo za koje će se kasnije mahnito boriti tako što će izabrati najgori zamislivi kadar i slati mu nezamislivo mnogo novca (da imaju ljudi sa čim da ulaze u dilove s albancima, ali iz patriotskih razloga - što se vazda, u duhu dragih akcionih nam planova, radilo tajno)

ili neko iz DS-a,  mladji i lepši od tadića, a  istovremeno i stariji i pametniji (podeljena ličnost, znači lud kao i eventualni glasači)

ima jedan stari almodovarov film (mislim "cvet moje tajne") gde izdavač(ica) kudi spisateljicu lepih ljubavnih romana koja je prolupala  i počela da piše neke grozote, te joj na argumet "ali to je stvarnost" odgovara kako "stvarnost treba zabraniti"

slažem se s izdavačicom (izdavačiteljicom, izdavatološkinjom... ili kako već ide ženski rod :)  i mislim da, kako je stvarnost ionako ukinuta,   treba da prestanu da nam pominju nasilje, huligane, kosovo, tomu, mafiju, klanove ili what ever nego da nam (ko tijanić za vreme bombardovanja) puštaju  lepe filmove i pričaju nam (kao danas vuk jeremić) o našim diplomatskim (i ostalim) pobedama

šteta samo što srbija za razliku od španije, koja je lepa, ne liči ni na šta, a nema ni   more. za razliku od španije  koja ga ima...  

 

 

 

 

 

 

 



Komentari (138)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

oskar-z-wild oskar-z-wild 19:15 21.04.2010

almost no comments, except 1

šteta samo što srbija za razliku od španije, koja je lepa, ne liči ni na šta, a nema ni more. za razliku od španije koja ga ima...


Beauty is in the eye of the beholder.
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:21 21.04.2010

Re: almost no comments, except 1

oskar-z-wild


Beauty is in the eye of the beholder.


ma lepa je srbija, ali ja sam juče videla poplavljena sela oko prokuplja... i ne samo poplavljena nego i avetinjski napuštena.
i pitala se šta traži onaj gladni otpušteni i neplaćeni svet po gradovima, a tamo neki deda čuve tri i po ovce, sam ko pas
pa se onda pitala kako to da srbija koja ima tri grada u vr' glave... ma bez veze, i to sa promovisanjem sela su već probali, pa ne izleda nikako
oskar-z-wild oskar-z-wild 19:35 21.04.2010

Re: almost no comments, except 2

kako je jedna od dražih zabava u srba poredjenje srbijice sa nemačkom za nacizma


Pray tell me, where do you live?
Bili Piton Bili Piton 19:50 21.04.2010

Re: almost no comments, except 1

oskar-z-wild
šteta samo što srbija za razliku od španije, koja je lepa, ne liči ni na šta, a nema ni more. za razliku od španije koja ga ima...


Beauty is in the eye of the beholder.


For as long as the eyes are healthy and in good working condition...
nurudin nurudin 19:56 21.04.2010

Re: almost no comments, except 1

Уколико бих желео да препричам Ваш блог, употребио бих синтагму, већ једном употребљену - "политичко онанисање наших мозгова"! Онанишу кад год стигну, и где год стигну...само не знам ко се још увек "пали", на то "онанисање", сем њих самих...Прија људима, па нека "онанишу", док могу, а кад не могу...доћи ће младе снаге, "пулени" и "јуноше", нус-производи "онанисања", пуни снаге и елана, визионари једног новог "онанисања" у коме још нисмо уживали, а морали би, ако хоћемо у Европу...па, још десет година док "онанисање" не задовољи све европске стандарде...

Јој, да нисам пристојан, шта бих све написао...!

Ана, срдачан поздрав!
oskar-z-wild oskar-z-wild 20:04 21.04.2010

Re: almost no comments, except 1

ana:
kako to da srbija koja ima tri grada u vr' glave...

Subotica, Novi Sad, Kragujevac, Niš, Beograd, Priština kao veći gradovi
i niz drugih kao manji gradovi. For your info.



Nurudine, o zadovoljstvima sve najlepše. Ne treba ni jedno zadovoljstvo pa ni samozadovoljavanje potcenjivati. Znamo kakvu sreću nam donose.
oskar-z-wild oskar-z-wild 20:05 21.04.2010

Re: almost no comments, except 1

Monti:
For as long as the eyes are healthy and in good working condition...


Yet the inner eye worketh.
Bili Piton Bili Piton 20:08 21.04.2010

Re: almost no comments, except 1

oskar-z-wild
Monti:
For as long as the eyes are healthy and in good working condition...


Yet the inner eye worketh.


That one is more often than not susceptible to blindness.
oskar-z-wild oskar-z-wild 20:10 21.04.2010

Re: almost no comments, except 1

Bili Piton
oskar-z-wild
Monti:
For as long as the eyes are healthy and in good working condition...


Yet the inner eye worketh.


That one is more often than not susceptible to blindness.



Piss off Monti, here we are all enlightened.
Bili Piton Bili Piton 20:11 21.04.2010

Re: almost no comments, except 1

oskar-z-wild


Piss off Monti, here we are all enlightened.


Speak for yourself, matey.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 20:15 21.04.2010

Re: almost no comments, except 1

Subotica, Novi Sad, Kragujevac, Niš, Beograd, Priština


nurudin nurudin 20:18 21.04.2010

Re: almost no comments, except 1


oskar-z-wild
Nurudine, o zadovoljstvima sve najlepše. Ne treba ni jedno zadovoljstvo pa ni samozadovoljavanje potcenjivati. Znamo kakvu sreću nam donose


Па, управо сам то хтео рећи, да нам не прија, они сигурно не би ни онанисали...они то за наше добро и за наше здравље...само што смо ми незахвални, па их овде прозивамо...Срам нас билоооо!

Живели "онанисачи", наши доброчинитељи!
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:56 21.04.2010

Re: almost no comments, except 1

nurudin


Јој, да нисам пристојан, шта бих све написао...!

Ана, срдачан поздрав!


bili ste dovoljn slikoviti i tako pristojni :)

i vama, nurudine, veliki pozdrav

uvek
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:02 21.04.2010

Re: almost no comments, except 1

Aleksandar Stosic
Subotica, Novi Sad, Kragujevac, Niš, Beograd, Priština




šta je smešno?!
sramota
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 21:05 21.04.2010

Re: almost no comments, except 1

šta je smešno?!
sramota

smesno je sto neko jos misli da je pristina srpski grad. a sta je to sramota?
miloradkakmar miloradkakmar 23:31 21.04.2010

Re: almost no comments, except 1

Aleksandar Stosic
šta je smešno?!
sramota

smesno je sto neko jos misli da je pristina srpski grad. a sta je to sramota?

Nije sramota pogledati i Ustav Republike Srbije.
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:48 21.04.2010

Re: almost no comments, except 1

miloradkakmar
Aleksandar Stosic
šta je smešno?!
sramota

smesno je sto neko jos misli da je pristina srpski grad. a sta je to sramota?

Nije sramota pogledati i Ustav Republike Srbije.

nije sramota pogledati ustav, naravno.
ali nije sramota ni zakljućiti da stvar "na terenu" ne odovara onome što tamo piše.
moja skromna pamet ne može da izmašta šta bi sada trebalo da se dogodi i promeni tu sliku koju gledam. deus ex machina

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 00:03 22.04.2010

Re: almost no comments, except 1

Nije sramota pogledati i Ustav Republike Srbije.

e to je tek smesno...a tek sto laze taj ustav... te pristina je srpski grad, te svako ima pravo na razlicitost... a tek sto se na mufte doneo..... pa ko moze oozbljno da se poziva na dokument koji tek sto je, na mufte, donet a vec ce morati da se menja..
miloradkakmar miloradkakmar 00:42 22.04.2010

Re: almost no comments, except 1

Aleksandar Stosic
Nije sramota pogledati i Ustav Republike Srbije.

e to je tek smesno...a tek sto laze taj ustav... te pristina je srpski grad, te svako ima pravo na razlicitost... a tek sto se na mufte doneo..... pa ko moze oozbljno da se poziva na dokument koji tek sto je, na mufte, donet a vec ce morati da se menja..

Slažem se.
Onda ga treba menjati.
Do tada, kakav god bio, važi postojeći.
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:46 22.04.2010

Re: almost no comments, except 1

miloradkakmar

Slažem se.
Onda ga treba menjati.
Do tada, kakav god bio, važi postojeći.

a kako, milorade, važi, kad izadješ na ulicu - a ono ne važi. ni ulica se ne zove po srpski, ni ljudi nemaju srpska imena... sve naopako i ništa ko što piše u tom ustavu?
miloradkakmar miloradkakmar 00:47 22.04.2010

Re: almost no comments, except 1

ana_radmilovic
miloradkakmar
Aleksandar Stosic
šta je smešno?!
sramota

smesno je sto neko jos misli da je pristina srpski grad. a sta je to sramota?

Nije sramota pogledati i Ustav Republike Srbije.

nije sramota pogledati ustav, naravno.
ali nije sramota ni zakljućiti da stvar "na terenu" ne odovara onome što tamo piše.
moja skromna pamet ne može da izmašta šta bi sada trebalo da se dogodi i promeni tu sliku koju gledam. deus ex machina


Nikako ne odgovara. Sve je na zalaganju.

Verujem ti.
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:57 22.04.2010

Re: almost no comments, except 1

miloradkakmar


Verujem ti.

hvala

pogledaj p.p. (za minut :)

miloradkakmar miloradkakmar 01:06 22.04.2010

Re: almost no comments, except 1

ana_radmilovic
miloradkakmar

Slažem se.
Onda ga treba menjati.
Do tada, kakav god bio, važi postojeći.

a kako, milorade, važi, kad izadješ na ulicu - a ono ne važi. ni ulica se ne zove po srpski, ni ljudi nemaju srpska imena... sve naopako i ništa ko što piše u tom ustavu?

Pa, šta onda tamo rade državen institucije.

P.S.Delom sam odgovorio u prethodnom komentaru.
nurudin nurudin 09:07 22.04.2010

Re: almost no comments, except 1

Драга Ана, блог Вам је крајње инспиративан, а видим и да је расправа била креативна, жао ми је што синоћ нисам могао да учествујем у расправи, јер ме је мрежа довела до лудила...кажу то је због лошег времена...

Данас је лепо време, па се надам да ће бити боље....



Иначе, блог толико "иритира" (инспиративно) избором теме, тј. ликова, али освежава Вашим стилом, и начином приступа теми...просто, поправља расположење....
biba77 biba77 13:13 22.04.2010

Re: almost no comments, except 1

Grad jednako infrastruktura, znaci dva grada u vr´ glave!(novi beograd i novi sad npr)
ana_radmilovic ana_radmilovic 14:06 22.04.2010

Re: almost no comments, except 1

miloradkakmar

Pa, šta onda tamo rade državen institucije.
.

kad ja to pitam svi se uvrede
krkar krkar 14:20 22.04.2010

Re: almost no comments, except 1

Уколико бих желео да препричам Ваш блог, употребио бих синтагму, већ једном употребљену - "политичко онанисање наших мозгова"! Онанишу кад год стигну, и где год стигну...само не знам ко се још увек "пали", на то "онанисање", сем њих самих...Прија људима, па нека "онанишу", док могу, а кад не могу...доћи ће младе снаге, "пулени" и "јуноше", нус-производи "онанисања", пуни снаге и елана, визионари једног новог "онанисања" у коме још нисмо уживали, а морали би, ако хоћемо у Европу...па, још десет година док "онанисање" не задовољи све европске стандарде...


Leže Mujo i Haso u krevetu.

Drkaš li ti to, Mujo?
Drkam.
Pa drkaj svoga!
ana_radmilovic ana_radmilovic 14:25 22.04.2010

Re: almost no comments, except 1

krkar


Leže Mujo i Haso u krevetu.

Drkaš li ti to, Mujo?
Drkam.
Pa drkaj svoga!


ju!
inagadadavida inagadadavida 16:53 22.04.2010

Re: almost no comments, except 1

Aleksandar Stosic
Subotica, Novi Sad, Kragujevac, Niš, Beograd, Priština




I Trst, i Trst ...
inagadadavida inagadadavida 16:55 22.04.2010

Re: almost no comments, except 1

miloradkakmar

Nije sramota pogledati i Ustav Republike Srbije.



Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 19:25 21.04.2010

marksizam se mora znati

oni više ne znaju


pa i ne znaju... kako da znaju? zaboravili su dobre tradicije.... sa masama se mora idejno raditi inače propade sve... idejni rad je suština...
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:41 21.04.2010

Re: marksizam se mora znati

Aleksandar Vasović
idejni rad je suština...

misliš idejna obrada?
oskar-z-wild oskar-z-wild 19:45 21.04.2010

Re: marksizam se mora znati

Aleksandar Vasović
oni više ne znaju


pa i ne znaju... kako da znaju? zaboravili su dobre tradicije.... sa masama se mora idejno raditi inače propade sve... idejni rad je suština...

Tako je, barem da nas uče o mondijalizmu kad je već politički nepoželjno raditi na većinskoj kulturi.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 20:11 21.04.2010

Re: marksizam se mora znati

Aleksandar Vasović
idejni rad je suština...

misliš idejna obrada?


idejni rad drugarice ana. idejni rad. mase su nesvesne i treba ih usmeravati u pravilnom pravcu, a u duhu načela dijalektičkog materijalizma
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:15 21.04.2010

Re: marksizam se mora znati

Aleksandar Vasović
Aleksandar Vasović
idejni rad je suština...

misliš idejna obrada?


idejni rad drugarice ana. idejni rad. mase su nesvesne i treba ih usmeravati u pravilnom pravcu, a u duhu načela dijalektičkog materijalizma

razumem, druže vasoviću
dakle, vraćamo se marksu?


Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 22:39 21.04.2010

Re: marksizam se mora znati

dakle, vraćamo se marksu?


nikad ga nismo ni napustili
die hard die hard 00:00 22.04.2010

Re: marksizam se mora znati

dakle, vraćamo se marksu?

Ma da ti kazem nije u nasoj stvarnosi Marks bio budala, nego mi okolo...
blau.punkt blau.punkt 19:35 21.04.2010

pa dobro


"poredjenje srbijice ..." ??
koliko znam: zivimo i mucimo se i volimo i mrzimo i radjamo se i umiremo u zemlji srbiji
a ne u srbijici ?
dokle vise taj tako uvredljiv naziv ? taj, ili bilo koji drugi ?
zemlja ima ime.

izvinite, ana, ovo nije nista upereno protiv vas, cak imam utisak da ste se samo poveli za trendom, ali, taj trend, jednostavno nije pozitivan.
po meni, vrlo je uvredljiv i nimalo naklonjen nasoj ionako jadnoj zemlji.
jako me to podseca na ponizavanje vec ponizenog.

stvarnost kazete?
pa, mozda bi i stvarnost bila malo bolja kada bi se mislilo i radilo pozitivno, a stvari, ljudi i pojave, nazivali svojim pravim imenom. za pocetak. a onda bi i stvarnost reagovala. pozitivno.
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:51 21.04.2010

Re: pa dobro

blau.punkt

"poredjenje srbijice ..." ??
koliko znam: zivimo i mucimo se i volimo i mrzimo i radjamo se i umiremo u zemlji srbiji
a ne u srbijici ?
dokle vise taj tako uvredljiv naziv ? taj, ili bilo koji drugi ?
zemlja ima ime.

izvinite, ana, ovo nije nista upereno protiv vas, cak imam utisak da ste se samo poveli za trendom, ali, taj trend, jednostavno nije pozitivan.
po meni, vrlo je uvredljiv i nimalo naklonjen nasoj ionako jadnoj zemlji.
jako me to podseca na ponizavanje vec ponizenog.
.


imate pravo, nema smisla i nije lepo
to je iz mene progovorila ogorčenos' a ne taj trend na koji mislite. em kolima predjete celu državu za 5 sati bez vojvodine a 6 i po sa, em je siromašna i samu sebe ne voli (kako ne voli? ne voli, jer da voli ne bi palma pravio diznilend od jagodine dok su sva sela okolo bogu za plakati od bede...)
i tako, rastužio me prizor
rastužila me ta siromašna sela, dok mi branimo kosovo, na koje da biste ušli čekate na carinskim punktovima...

edit:

naslov je glasio "stvarnos' treba zabraniti ili čemu služi..."

p.s.

poredjenje "srbijice" sa nacističkom nemačkom, služi izmedju ostalog i da ukaže na besmisao istog
Bili Piton Bili Piton 19:57 21.04.2010

Re: pa dobro

blau.punkt


dokle vise taj tako uvredljiv naziv ? taj, ili bilo koji drugi ?


"Srbijica" je deminutiv koji moze biti i izraz miloste, simpatije ili tepanja. Stvar shvatanja, svako ce u njemu da vidi ono sto zeli da vidi.
oskar-z-wild oskar-z-wild 20:08 21.04.2010

Re: pa dobro

"Srbijica" je deminutiv koji moze biti i izraz miloste, simpatije ili tepanja. Stvar shvatanja, svako ce u njemu da vidi ono sto zeli da vidi.


Kako je u maloj englezičici, pardon my French.
Bili Piton Bili Piton 20:10 21.04.2010

Re: pa dobro

oskar-z-wild
"Srbijica" je deminutiv koji moze biti i izraz miloste, simpatije ili tepanja. Stvar shvatanja, svako ce u njemu da vidi ono sto zeli da vidi.


Kako je u maloj englezičici, pardon my French.


Mislis, Little Britain? Nije lose, hvala na pitanju.
blau.punkt blau.punkt 20:11 21.04.2010

Re: pa dobro

hvala ana. zbog pozitivnog tumacenja mojih reci.
a ogorcenost nam je zajednicki imenitelj.

sve znam. i za koliko je prevezem sad, i za koliko vremena je bilo nekad.
i kako je sve jadno, zapusteno, zaboravljeno.
ali, tako je.
ta zemlja je i dalje Nasa.
treba joj pomoci. nemam ideju kako, osim ovih malih pomaka kao sto je da je se makar imenom ne omalovazava..
treba je malo i voleti a ne samo kritikovati.

ipak je srbija, i mi sa njom, samo mali deo svetske pozornice. uglavnom sporedan. ali ipak deo. nemojmo zaboraviti kakve su sve kulise postavljane, koliko je bilo prepotentnih glumaca koji su ukrali sve predstave a obaska cinjenicu da je reziser uglavnom bio pijan i drogiran.
blogovatelj blogovatelj 21:29 21.04.2010

Re: pa dobro

koliko znam: zivimo i mucimo se i volimo i mrzimo i radjamo se i umiremo u zemlji srbiji
a ne u srbijici ?
dokle vise taj tako uvredljiv naziv ? taj, ili bilo koji drugi ?


Znao sam da ce da se javi neko ovakav!
Da li ste gospodine razmisljali da kad neko ima cerku, koje se na primer moze zvati Mila, a onda je taj neko nazove Milica, da to nije uvreda, nego nesto lepo?
Vi ste jos pre citanja Aninog bloga resili da joj nesto odbrusite u svom komentaru (mislim cak i da vam nije prvi put) a onda je naravno totalno nebitno sta ste procitali. Zakacili ste se za prvo sto vam je palo na pamet, bez i malo razmisljanja.
barraquito barraquito 21:34 21.04.2010

Re: pa dobro

Zanimljivo, Ana i Blue se sasvim dobor razumjese i onda uleti treci da im objasni da se ipak nisu razumjeli...i ko se u ovom slucaju kaca za jednu rec i svoje predrasude bez razmisljanja?!
blau.punkt blau.punkt 22:31 21.04.2010

Re: pa dobro

vec vidjeno.
blogovateljica, pardon, mirotvorac, ulece (ko ribéry veceras na tekmi) djonom, al ne na loptu, nego u cevanicu uspostavljene harmonije.

remember ? negde oko 3:00 je u svom elementu.

barraquito barraquito 22:54 21.04.2010

Re: pa dobro

Al` Ribéry ga je uletio makar momacki....crveni posteno, a ne klosarski



corn mouth corn mouth 03:45 22.04.2010

Re: pa dobro

i za koliko je prevezem sad, i za koliko vremena je bilo nekad.

ta nekadasnja zemlja se zvala jugoslavija a ne velika srbija.

kako je sve jadno, zapusteno, zaboravljeno.
ali, tako je.
ta zemlja je i dalje Nasa.
treba joj pomoci. nemam ideju kako, osim ovih malih pomaka kao sto je da je se makar imenom ne omalovazava..
treba je malo i voleti a ne samo kritikovati.

smrc, smrc...
kakva patetika, nenadmasno.
devojcica sa suzom u oku, ulje na platnu ili jos bolje, goblen u zlatnom ramu.

blau.punkt blau.punkt 09:03 22.04.2010

Re: pa dobro


smrc, smrc...
kakva patetika, nenadmasno.


ta nekadasnja zemlja se zvala jugoslavija a ne velika srbija.


ne pricamo o nekadasnjoj jugoslaviji.
ne tako davno, srbija se "duze vozila"
da ima manje zlonamernosti, to bi bilo jasno
mozda i jeste jasno, ali dirtymouth ne moze da odoli sebi.

masovna_keva masovna_keva 22:56 22.04.2010

Re: pa dobro

smrc, smrc...
kakva patetika, nenadmasno.
devojcica sa suzom u oku, ulje na platnu ili jos bolje, goblen u zlatnom ramu.


buahahahahahahahahahahahahahaha
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:05 23.04.2010

Re: pa dobro

masovna_keva

buahahahahahahahahahahahahahaha

pa dobro, jel baš toliko smešno?
expolicajac expolicajac 19:44 21.04.2010

Uticaj vulkanskog pepela

Stvarni uticaj vulkasnkog pepela na stanje motora aviona u letu je sprečio sav protok ljudi po Evropi, ali je značajno uticao i na stanje svesti mnogih ljudi. Šta se to dešava sa tobom. Napisala si tekst koji je pun one gorčine koja sigurnim putem vodi u mudrost. Danas sam čuo tračeve o više mojih bivših kolega, koji su bili na visokim mestima u MUP-u a sada traže politički priključak kod Tome. Neverovatno je kako se ovaj tekst uklopio u taj trač. Nema morala, nema principa, nema više ideje. Postali smo zbirište sitnih duša koje zarad trenutnog zadovoljstva prodaju svoja iskustva. Mefistofel ima pune ruke posla ali mi nikako da dobijemo Getea.
buldozer92 buldozer92 20:03 21.04.2010

Re: Uticaj vulkanskog pepela

expolicajac
Mefistofel ima pune ruke posla ali mi nikako da dobijemo Getea.


kakva je veya Gete,elisa motora iICELAND???
mariopan mariopan 20:09 21.04.2010

Re: Uticaj vulkanskog pepela

Razumem tvoju ogorčenost, i ja sam ogorčena, i vidim svašta oko sebe... ali je jedino što imamo, nemamo bolje. To je naše, i nešto moramo da uradimo da nam bude lepše i bolje. Trudim se da tu našu zemlju ( ono malo parče što je moje od te zemlje Srbije) malo ulepšam, koliko mogu.

Nije to teško.
Podšišala sam travnjak , a znaš koliko je to kvadrata, bolje da sam kupila kozu da to popase
Onda sam posadila magnoliju, želela sam je toliko godina , eno se rascvetale raskošno svuda po komšiluku pa im cvetovi ko lampioni a ja je nemam - častim sebe jednom sadnicom mada su oduvek bile skupe....tako...posadila muškatle u zemlju, povadila iz saksija gde su zimovale, setila se moje tetke jer to su mi od nje muškatle....okopala ruže, posadila novu žutu ružu puzavicu uz ćošak od garaže...ne znam gde više da ih sadim....na ulici isto pokosila pa počistila i sve je ravno, zeleno i lepo...eto kako se ja lečim od gorčine i pomalo popravljam ovo crno i strašno što je oko nas.

I kada prođe slučajni prolaznik našom umivenom i podšišanom ulicom, jer sve su komšije sve to isto uradile, kada se rascvetaju svi ovi cvetovi, i njemu će biti lepo kao i nama. Niko glavu ne diže sa zemlje, ljudi samo sade, sada je vreme za cveće - voće je već precvetalo, biće kajsija i višanja, dunja i jabuka - biće svega.

Jesam li ti bar malo popravila raspoloženje?
expolicajac expolicajac 20:15 21.04.2010

Re: Uticaj vulkanskog pepela

Hvala devojko. Zlatna si. Meni je trava na ulazu kuće toliko velika da sam se zastideo i ovog trenutka vadim kosilicu iz podruma. A i ono sa kozom ti nije loša ideja.
mariopan mariopan 20:20 21.04.2010

Re: Uticaj vulkanskog pepela

expolicajac
Hvala devojko. Zlatna si. Meni je trava na ulazu kuće toliko velika da sam se zastideo i ovog trenutka vadim kosilicu iz podruma. A i ono sa kozom ti nije loša ideja.

Hvala i tebi

Pazi ako ti je trava velika, moja kosilica je prvo crkla, pa me koštala popravka ko svetog Petra kajgana pa sada pase i prede ko mače ...a trava mi nije ni bila velika tada - porasla je naočigled dok sam čekala popravku.

I ovo je Srbija
expolicajac expolicajac 20:31 21.04.2010

Re: Uticaj vulkanskog pepela

Današnji dan je pravi srpski. Na suđenju za ubistvo Brisa Tatona kreten izjavljuje da može da pogleda u oči roditeljima. Advokat izjavljuje da traži istinu. Na kraju će da ispadne da je jadni Francuz u maglovenju svog ludila izmaltio kretene a nakon toga se zbog kajanja bacio sa 10 metara visine. I to su vesti. A onda Anče napiše ovakav teks i izbaci me iz ravnoteže. Podseti me da smo samo Srbi.
mariopan mariopan 20:37 21.04.2010

Re: Uticaj vulkanskog pepela

expolicajac
Današnji dan je pravi srpski. Na suđenju za ubistvo Brisa Tatona kreten izjavljuje da može da pogleda u oči roditeljima. Advokat izjavljuje da traži istinu. Na kraju će da ispadne da je jadni Francuz u maglovenju svog ludila izmaltio kretene a nakon toga se zbog kajanja bacio sa 10 metara visine. I to su vesti. A onda Anče napiše ovakav teks i izbaci me iz ravnoteže. Podseti me da smo samo Srbi.

Ja bih onaj užasni snimak koji sam videla na TV, dok je Taton bio u komi, užasan, užasan, puštala sve vreme suđenja, na nekom ogromnom ekranu u sali gde se sudi....onda da ga vidim da nekome pogleda u oči ( ma ovde bih sad svašta napisala ali bi me banovali na večito)
expolicajac expolicajac 20:55 21.04.2010

Re: Uticaj vulkanskog pepela

Dok sam uticao na stanje bezbednosti izdao sam naredbu da u intervencijama policije tokom vikenda obavezno ide i kamerman i snima tok intervencije. Privedene, da budem fin, izvršioce narušavanja Javnog Reda i Mira ( a usebi mislim KRETENE) nakon trežnjenja i privođenja Sudiji za prekršaje dovodio sam u kancelariju i pustao im filmski zapis. Efekti su bili maksimalni. Naravno da su dolaskom Jočića sve te aktivnosti bile opozvane. Nikada nije izvedena zvanična statistika, ali niti jedan kome sam pokazivao film nije se više pojavio kao izvršilac tog istog dela. Tolko o prikazivanju filmova. Prava sankcija uz edukaciju, a za to je potrebna posvećenost poslu koji se obavlja
mariopan mariopan 21:09 21.04.2010

Re: Uticaj vulkanskog pepela

expolicajac
Dok sam uticao na stanje bezbednosti izdao sam naredbu da u intervencijama policije tokom vikenda obavezno ide i kamerman i snima tok intervencije. Privedene, da budem fin, izvršioce narušavanja Javnog Reda i Mira ( a usebi mislim KRETENE) nakon trežnjenja i privođenja Sudiji za prekršaje dovodio sam u kancelariju i pustao im filmski zapis. Efekti su bili maksimalni. Naravno da su dolaskom Jočića sve te aktivnosti bile opozvane. Nikada nije izvedena zvanična statistika, ali niti jedan kome sam pokazivao film nije se više pojavio kao izvršilac tog istog dela. Tolko o prikazivanju filmova. Prava sankcija uz edukaciju, a za to je potrebna posvećenost poslu koji se obavlja

Uliva mi nadu nešto što sam sada videla na vestima B92 sa tog suđenja - komentari. Svi do jednog su zgroženi i traže najtežu kaznu (posle pravednog suđenja i dokazivanja krivice) i svi su dobili mnogo preporuka (pozitivnih) i ja sam im svima lupila preporuke, nije me mrzelo...ali to je deo ljudi koji se ne miri sa siledzijstvom i ima nas mnogo više nego što se čini. Ima i negativnih preporuka ali verujem da ih udaraju prijatelji siledzija ili njihovi rođaci...i u velikoj su manjini.
Ima nade za ovaj narod?

Snimak mladog Francuza , mlađeg od moje dece, kako drhti onako izubijan, nesvestan da polako umire - ne izlazi mi iz glave otkad sam to videla..i stalno se pitam ZAŠTO? Eto, nečije dete, ubijeno nizašta. Na robiju sa teškim radom , sve njih, ne da se izležavaju po zatvorima.
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:13 21.04.2010

Re: Uticaj vulkanskog pepela

expolicajac
Danas sam čuo tračeve o više mojih bivših kolega, koji su bili na visokim mestima u MUP-u a sada traže politički priključak kod Tome. Neverovatno je kako se ovaj tekst uklopio u taj trač ...

bivši policajče, ovaj tekst je posledica mnogih tračeva, kao što je, verovatno, taj koji si čuo i mnogih vesti kao ta koju si naveo :)
expolicajac expolicajac 21:28 21.04.2010

Re: Uticaj vulkanskog pepela

Eto, nečije dete, ubijeno nizašta

E to je ono što me je u Ančijevom tekstu izbacilo iz koloseka. Pogodila je u srce problema. Lažnu brigu za naciju, Političari biraju saradnike koji im donose najviše političkog profta bilo u glasovima bilo u novcu. A onda ta bulumenta vrlo sposobnih licemera prilikom promene vlasti traži priključak novoj opciji kojoj može da donese profit a sebi da priušti benefite koji zadovoljavaju njihove najniže strasti. Zato smo imali ratove, glad, bedu. Izgubili smo nadu, odnosno ukrali su je. I kao sublimacija svih gluposti dešavaju se pojedinačne tragedije. Ti roditelji više nemaju svoje živote jer je smisao njihovog postojanja nestao bahatošću onih, kojima je neki političar, nekada opravdao agresivnost, višim nacionalnim interesima.
expolicajac expolicajac 21:46 21.04.2010

Re: Uticaj vulkanskog pepela

Ti svi likovi su u svojim kratkim životima uspeli da imaju više fiozofskih pravaca nego cela Antička istorija filozofije. Od vrlih komunista, preko ubeđenih nacionalista i smernih demokrata dolaze do prosvećenih evropejaca sa nacionalnim likom. Bože spasi Srbiju
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:35 21.04.2010

Re: Uticaj vulkanskog pepela

mariopan
Trudim se da tu našu zemlju ( ono malo parče što je moje od te zemlje Srbije) malo ulepšam, koliko mogu.

Nije to teško.
Podšišala sam travnjak , a znaš koliko je to kvadrata, bolje da sam kupila kozu da to popase
Onda sam posadila magnoliju, želela sam je toliko godina , eno se rascvetale raskošno svuda po komšiluku pa im cvetovi ko lampioni a ja je nemam - častim sebe jednom sadnicom mada su oduvek bile skupe....tako...posadila muškatle u zemlju, povadila iz saksija gde su zimovale, setila se moje tetke jer to su mi od nje muškatle....okopala ruže, posadila novu žutu ružu puzavicu uz ćošak od garaže...ne znam gde više da ih sadim....na ulici isto pokosila pa počistila i sve je ravno, zeleno i lepo...eto kako se ja lečim od gorčine i pomalo popravljam ovo crno i strašno što je oko nas.

I kada prođe slučajni prolaznik našom umivenom i podšišanom ulicom, jer sve su komšije sve to isto uradile, kada se rascvetaju svi ovi cvetovi, i njemu će biti lepo kao i nama. Niko glavu ne diže sa zemlje, ljudi samo sade, sada je vreme za cveće - voće je već precvetalo, biće kajsija i višanja, dunja i jabuka - biće svega.

Jesam li ti bar malo popravila raspoloženje?


uvek draga mariopan, nego ne stigo' da pročitam ovaj lepi komentar.
preporuka, naravno
mariopan mariopan 22:50 21.04.2010

Re: Uticaj vulkanskog pepela


uvek draga mariopan, nego ne stigo' da pročitam ovaj lepi komentar.

Malo žuči ište čašu meda, smiješano najlakše se pije.(Njegoš) ...znam ja da ti znaš i da svi znaju ali moram da napišem da ne povredim Njegova autorska prava.
Ljub
Ps, a vesti nemoj da gledaš, nije zdravo.
Atomski mrav Atomski mrav 11:02 22.04.2010

Re: Uticaj vulkanskog pepela

Ps, a vesti nemoj da gledaš, nije zdravo.


"Preostaje jedino da ugasiš TV,
Odmoriš mozak i maneš se od budala,
Prvo te u rat nateraju i naprave invalida,
Onda nisu u stanju da kažu ni fala.

Ugasi TV, vidiš da te truje,
Pristojnog čoveka nateruju da psuje,
A onda će opet kao Hitler, Čaušesku,
S položaja pasti uz larmu i tresku."
marouk marouk 20:14 21.04.2010

Ma šta smo postali to ćemo tek da vidimo

Ili možda nikada i ne shvatimo.

Kako se zove da se zove, kako funkcioniše... sramota i za ovaj gladni i musavi narod i za sve koji se diče da su nešto uradili.
Ono jeste, bilo je promena, bilo je novosti, povećanja standarda.. to je kao kad jedeš meso kunića i umireš jedući jer ne sadrži ništa hranljivo nego ti još pojede minerale iz tela...

Problem je što mi poredimo sa nečim o čemu malo pojma imamo.
Naše zakone "prepisane" od drugih zemalja je prepisao neko ko je bio mnogo gladan pa progutao važne stvari.
Sve što se radilo radilo se polovično. Kad ovde neko čeka pravdu - teško da će je dočekati, a dokle će tako biti..niko ne zna - a oni koji bi mogli da znaju i da utiču to ne čine jer tako ostaju rupe za njih same.

Mnogi su ogorčeni i to nema veze ni sa vulkanom ni sa ekonomskom krizom, to ima veze samo sa nedostatkom kulture, mogućnosti, bilo kakve nade.

Naučili smo da stegnemo usne i ćutimo dok je teško, a onda kad dođu maaaalko bolja vremena onda ne verujemo da će to uspeti, čekamo drugu muku kao da samo za to znamo...pa i znamo.

Srbijica, nek bude od milošte, jeste lepa i ima veliki potencijal, ali teško njoj sa nama. Kako drugačije da pišemo, dobri smo samo u opisivanju raznih tortura koje nas snalaze...
barraquito barraquito 21:08 21.04.2010

Stvarnost nije moguce zabraniti

Zivimo u gadnom vremenu, politicka elita nam je takva da je i neprijatelju covek ne bi pozeleo, sela nam izumiru, ljudi su agresivni, nema se novaca, pljucka po nama ko god pozeli....proglaseni smo gubitnicima, naravno i sopstvenom zaslugom...ali, sve tece i sve se menja....pa tako ni Srbiju nece zauvek zvati "srbijica", niti ce se "srbijanac" stiditi sto je Srbin.
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:17 21.04.2010

Re: Stvarnost nije moguce zabraniti

barraquito
pa tako ni Srbiju nece zauvek zvati "srbijica", niti ce se "srbijanac" stiditi sto je Srbin.

panta rei
nemoj "srbijanac" - to me iritira, a ja sam "srbijicu" iz svog teksta nadam se objasnila u jednom od komentara
barraquito barraquito 21:20 21.04.2010

Re: Stvarnost nije moguce zabraniti

ana_radmilovic
barraquito
pa tako ni Srbiju nece zauvek zvati "srbijica", niti ce se "srbijanac" stiditi sto je Srbin.

panta rei
nemoj "srbijanac" - to me iritira, a ja sam "srbijicu" iz svog teksta nadam se objasnila u jednom od komentara



Oprosti, pisao dok si objasnjavala, a nisam ni mislio na tebe licno :)
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:22 21.04.2010

Re: Stvarnost nije moguce zabraniti

barraquito
ana_radmilovic
barraquito
pa tako ni Srbiju nece zauvek zvati "srbijica", niti ce se "srbijanac" stiditi sto je Srbin.

panta rei
nemoj "srbijanac" - to me iritira, a ja sam "srbijicu" iz svog teksta nadam se objasnila u jednom od komentara



Oprosti, pisao dok si objasnjavala, a nisam ni mislio na tebe licno :)


ma znam da nisi mislio na mene, nego da ne ispadne da ja kažem da da je srbija srbijica a srbi srbijanci (to me potreslo :)
Bili Piton Bili Piton 21:36 21.04.2010

Re: Stvarnost nije moguce zabraniti

ana_radmilovic
a ja sam "srbijicu" iz svog teksta nadam se objasnila u jednom od komentara


Ne razumem zasto se ikome uopste pravdas zbog jedne stilske figure....ko namerno hoce da je pogresno protumaci uradice to makar se ti postavila na teme da objasnis suprotno.
barraquito barraquito 21:38 21.04.2010

Re: Stvarnost nije moguce zabraniti

Bill, ne vidim u Aninom odgovoru pravdanje, sasvim smo se dobro razumeli. Niti sam je napao, niti se osetila napadnutom. Razgovarali smo.
arianna arianna 21:42 21.04.2010

Re: Stvarnost nije moguce zabraniti

pozdrav i preporuka za blog
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:30 21.04.2010

Re: Stvarnost nije moguce zabraniti

arianna
pozdrav i preporuka za blog

fala
dragannalovic dragannalovic 22:42 21.04.2010

Re: Stvarnost nije moguce zabraniti

Bili je u pravu, pusti pravdanja, uživaj u muzici


Stvarnost treba zabraniti, prošlost što pre zaboraviti, budućnosti nema ili je ne vidimo, to je Srbija ili Srbijica, svejedno kako se OVO zove, svako ko je mogao i znao, gledao je da se spasi iz OVOGA,
da se skloni ili već da utekne što dalje a oni koji se još uvek nadaju da nešto mogu da pokrenu sa mrtve tačke i ne pristaju da se pomire sa OVIM, moraju stalno da se izvinjavaju i pravdaju i to samo zato što su pristojni.
Oni što su nas dovde doveli , sasvim sigurno nam se neće nikada izviniti
Dakle, zvali je Srbijom, Srbijicom ili Srbijetinom neće nam biti od neke veće pomoći
corn mouth corn mouth 04:06 22.04.2010

Re: Stvarnost nije moguce zabraniti

barraquito
niti ce se "srbijanac" stiditi sto je Srbin.

zasto bi se bilo ko stideo zato sto je srbin?
pred kim? sobom? ja to ne razumem.
kao da je neko birao gde i od kojih roditelja ce da se rodi.
samodakazemnesto samodakazemnesto 21:43 21.04.2010

!

Ja samo ushla da dam preporuku za Anu.

Done.
nsarski nsarski 22:17 21.04.2010

Re: !

samodakazemnesto
Ja samo ushla da dam preporuku za Anu.

Done.

I ja isto.

I samo da dodam:

Nekome je i ovo zemlja (Islandić), pa je voli:

ana_radmilovic ana_radmilovic 22:29 21.04.2010

Re: !

nsarski
samodakazemnesto
Ja samo ushla da dam preporuku za Anu.

Done.

I ja isto.

I samo da dodam:

Nekome je i ovo zemlja (Islandić), pa je voli:



lepa slika

evo i ja da dam preporuku za komentar

ma sasvim lepa i ova naša, nego mene drugo nešto rastuži i iznervira a i naredila mi tajanstvena urednica da napišem blog a da se radi o nečemu i bez da bude "na slobodnu temu", pa se ja setila šta sam ono gledala na vestima...

dolybell92 dolybell92 22:40 21.04.2010

Re: !

Taj događaj je u Srbiji krajnje nebitan, sudeći po vestima i
emisijama koje se (ne)mogu videti...jer ih nema...

Da mi nije Neta i kablovske TV... (mislim na sve strane
TV centre, koji se ovde mogu kablovskom dobiti),
ne bih imala pojma šta se desilo niti šta se dešava sa vulkanom,
a ni kako to sve izgleda ... jedino što bih znala je da
su aerodromi zatvoreni, da su putnici zatečeni i ne mogu da lete,
i naravno KOLIKO JE TO NELETENJE NANELO FINANSIJSKIH GUBITAKA .
barraquito barraquito 22:46 21.04.2010

Re: !

Zanimljivo, i ja gledam kablovsku i sve sto cujem je to koliko su avionske kompanije i njima bliske firme izgubile zatvaranjem evropskog neba...moja kablovska je sebicnija od tvoje, definitivno :(
dolybell92 dolybell92 00:28 22.04.2010

Re: !

Čula sam (šteta što nisam gledala...nisam znala)
da je sinoć HRT posvetio sinoćno "Otvoreno" vulkanu
Eyjafjallajokull... (jedva ga napisah) kao i
obično sa odličnim sagovornicima i komentarima...
die hard die hard 00:28 22.04.2010

Re: !

Nekome je i ovo zemlja (Islandić), pa je voli:

tamo je makar zanimljivo, a imaju i Bjork:))
dolybell92 dolybell92 00:47 22.04.2010

Re: !

Evo još dve impresivne sličice
sa Iceland ostrvca...i njihove stvarnosti
od pre neki dan...





Filip Mladenović Filip Mladenović 00:06 22.04.2010

OPOMINJUĆI PRIMER!

U mestašce nadomak Beograda, Ugrinovce, doselio se pre godinu dana jedan kabadahija. Mlad kabadahija! Mesecima je zlostavljao starosedeoce, tukao, vredjao, pretio pištoljem, pucao... Gradjani su zvali policiju, prijavljivali nasilnika, nema kome se nisu žalili i protestovali! I nikom ništa! Kabadahija je nastavljao po svome, primitivizmom, nasiljem, vredjanjem, ponižavanjem!
A onda je u nedelju, 18. aprila 2010. jednom ocu i njegovom sinu prekipelo, pa su ubili tog kabadahiju! Gotovo, nema više kabadahije!
marouk marouk 00:23 22.04.2010

Re: OPOMINJUĆI PRIMER!

I onda posle svog maltretiranja oni odu u zatvor... :(
die hard die hard 00:32 22.04.2010

Re: OPOMINJUĆI PRIMER!

A onda je u nedelju, 18. aprila 2010. jednom ocu i njegovom sinu prekipelo, pa su ubili tog kabadahiju! Gotovo, nema više kabadahije!

Valjda je ovo izmisljena stvarnost i nauk nekima,ili ipak nije ...
dolybell92 dolybell92 00:32 22.04.2010

Re: OPOMINJUĆI PRIMER!

----------
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:33 22.04.2010

Re: OPOMINJUĆI PRIMER!

Filip Mladenović

A onda je u nedelju, 18. aprila 2010. jednom ocu i njegovom sinu prekipelo, pa su ubili tog kabadahiju! Gotovo, nema više kabadahije!

uzeli ljudi zakon u svoje ruke i završili priču ( i kabadahijinu i svoju)
Goran Vučković Goran Vučković 00:52 22.04.2010

Opominjuća pojava

uzeli ljudi zakon u svoje ruke i završili priču ( i kabadahijinu i svoju)

U srpskom zakonodavstvu smrtna kazna ne postoji.

Ono što je po meni u ovoj priči opominjuće je način interpretacije ovog događaja od strane nekoga ko je, koliko shvatam, profesionalni novinar i ko danas napiše ovo:

U mestašce nadomak Beograda, Ugrinovce, doselio se pre godinu dana jedan kabadahija. Mlad kabadahija! Mesecima je zlostavljao starosedeoce, tukao, vredjao, pretio pištoljem, pucao... Gradjani su zvali policiju, prijavljivali nasilnika, nema kome se nisu žalili i protestovali! I nikom ništa! Kabadahija je nastavljao po svome, primitivizmom, nasiljem, vredjanjem, ponižavanjem!
A onda je u nedelju, 18. aprila 2010. jednom ocu i njegovom sinu prekipelo, pa su ubili tog kabadahiju! Gotovo, nema više kabadahije!

(da ne analiziram stil i terminologiju, osim ovog što sam označio kurzivom) a dan pre toga napiše u svom blogu ovo:
U čemu je problem da se sada, 2010. godine, nekadašnji direktori i glavni urednici ratnohuškačkih medija pozovu na odgovornost i sa dokazima izvedu pred sud!? Milorad Vučelić, direktor RTS, Živorad Minović i Dragan Hadži Antić, glavni urednici "Politike", Rade Brajović, glavni i odgovorni urednik "Večernjih novosti", Slobodan Jovanović, direktor agencije TANJUG i Djordje Martić, glavni urednik "Ekspresa" moraju ići na sud za ratne zločine, jer ima pregršt dokaza u vidu TV snimaka i tekstova, koji govore o njihovim zločinima. A oni neka na sudu za ratne zločine, u poštenom i fer sudjenju, u svojoj odbrani navedu imena novinara i urednika - saradnika i pomagača u ratnohuškačkoj propagandi, zbog koje je toliko nevinih ljudi ostalo bez života, bez delova tela, zdravlja, imanja, posla, budućnosti!
ana_radmilovic ana_radmilovic 01:16 22.04.2010

Re: Opominjuća pojava

Goran Vučković
uzeli ljudi zakon u svoje ruke i završili priču ( i kabadahijinu i svoju)

U srpskom zakonodavstvu smrtna kazna ne postoji.

Ono što je po meni u ovoj priči opominjuće je način interpretacije ovog događaja od strane nekoga ko je, koliko shvatam, profesionalni novinar


ma kakvi, gorane, nije čovek hteo da kaže da je lepo ići okolo i ubijati "kabadahije" (a 'apsiti "ratne novinare" ) naopako...



Filip Mladenović Filip Mladenović 02:05 22.04.2010

Re: Opominjuća pojava

Naziv mog komentara je OPOMINJUĆI PRIMER!
Evo još jednog primera: kako bi se osećali roditelji pokojnog Brisa Tatona da su juče u Palati pravde prisustvovali početku sudjenja ubicama njihovog sina!? Videli bi osmehe na licima njegovih ubica i izraze podrške od prisutne publike!
ana_radmilovic ana_radmilovic 02:26 22.04.2010

Re: Opominjuća pojava

Filip Mladenović
Naziv mog komentara je OPOMINJUĆI PRIMER!
Evo još jednog primera: kako bi se osećali roditelji pokojnog Brisa Tatona da su juče u Palati pravde prisustvovali početku sudjenja ubicama njihovog sina!? Videli bi osmehe na licima njegovih ubica i izraze podrške od prisutne publike!

posle tvog komentara je usledilo par komentara podrške (a koji su se samoizbrisali u medjuvremenu) ocu i sinu koji su uzeli stvar u svoje ruke i to nije delovalo baš najbolje (kao, jedan novinar tako da priča a ovamo poziva na 'apšenja...)

inače - primer jeste opominjuć i grozan kao i svi opominjući i grozni primeri koje slušamo iz dana u dan

blogovatelj blogovatelj 05:34 22.04.2010

Re: OPOMINJUĆI PRIMER!

A onda je u nedelju, 18. aprila 2010. jednom ocu i njegovom sinu prekipelo, pa su ubili tog kabadahiju! Gotovo, nema više kabadahije!


Imas veoma liberalne poglede na svet. izmedju tebe i radikala iz najboljih dana devedesetih i nema neke bitne razlike.
expolicajac expolicajac 06:06 22.04.2010

Re: OPOMINJUĆI PRIMER!

Blogovatelju, svaki put kad nešto napišeš vidi se da živiš hiljadama kilometara od Srbije. Možda je to za tebe sreća, ali kad napadaš Filipa za vrlo racionalan i životno tragičan komentar time što ga upoređuješ sa radikalima, ta tvoja sreća prelazi u kategoriju nadmenosti i to ničim izazavane.
alselone alselone 07:50 22.04.2010

Re: Opominjuća pojava

Goran Vučković



Bravo Gorane, ovo je tipicno ponasanje naseg Filipa Kotrljajuci Zbun Mladenovica. Toliku pristrasnost svakoj, ali svakoj, vesti koju komentarise, imale su samo zlatne uzdanice TV Bastilje u najjacim danima.
expolicajac expolicajac 09:33 22.04.2010

Re: Opominjuća pojava-

Bravo Gorane

Nije mi jasno čemu bravo. Hrabrosti da se negira Filipova spremnost da uočava, na svoj način, pojave u društvu. To nije hrabrost to je stav. Nesporno, krivično definisan akt ubistava, biće sankcionisan u skladu sa zakonom. Postupak oca koji je na sebe preuzeo ingenerencije države u najbrutalnijem obliku je za osudu. Ali je i za osudu nepreduzimanje bilo kakve aktivnosti od strane onih koji su za to plaćeni. Ono što je otac uradio je u domenu običajnog prava. Njegova logika je sasvim jasna. Bolje je da ja idem u zatvor a da mi dete ima kakakv takav život, nego da mi ga neko ubije. Ako društvo pravilno shvati poruku oca koji je štitio integritet svog deteta, na evidentno brutalan način, sprečiće neko buduće ubistvo i tragediju većeg broja ljudi. To je Filip hteo da saopšti. Pokušaji da se omalovaži stav jednog novinara, po meni, je ravno davanju podrške bahatosti i agresivnosti budućih kabadahija, koji razumeju samo golu silu.
dragannalovic dragannalovic 10:01 22.04.2010

Re: Opominjuća pojava

ma kakvi, gorane, nije čovek hteo da kaže da je lepo ići okolo i ubijati "kabadahije" (a 'apsiti "ratne novinare" ) naopako...

Opet se izvinjavate a Goranu sve jasno, lepo je čovek mislio, mada bi i da malo zamuti, koliko se da primetiti.
Srbi su inače vrlo trpeljiv narod, uostalom da nismo takvi ne bi ovako dugo trpeli sve ovo što nam rade ove naše kabadahije. Inače da li će neko da trpi nasilje na kraju krajeva je stvar ličnog izbora i osim toga i ne mora da znači da ce se provuci bez posledica, pa čak i ako bude otrpeo. Imamo svež primer one nesretne prodavačice, koja je trpela šikaniranje od poreske inspektorke pa je zaradila trajne posledice i ugrozila egzistenciju svoje porodice.
U civilizovanom svetu nasilje se rigorozno sankcioniše a ugroženim osobama se pruža adekvatna zaštita. Medjutim mi još nismo uspeli da uspostavimo takav organizovani sistem koji bi mogli nazvati državom. A nasilja je sve više i sve je više kabadahija i to ne samo onih po ulicama, vec i na nekim rukovodecim mestima, medju poslanicima, sudijama i političarima, sve do samog vrha, pa i iznad njega.
Goran Vučković Goran Vučković 10:16 22.04.2010

Interesantno...

Pokušaji da se omalovaži stav jednog novinara, po meni, je ravno davanju podrške bahatosti i agresivnosti budućih kabadahija, koji razumeju samo golu silu.

Ovaj post je, čini mi se, pomalo i o žurnalizmu, poput:
nemam pojma čemu služi priča o crnogorskim momcima koji šetaju beogradom i samo što nisu ubili tadića, ni čemu služi priča o "navijačima", ili (ja mislim da je bilo) četiri jezive vesti u jednom danu a sve govore o nasilju što nad životinjama što medju ljudima, vesti koje će užasnuti javnost i insprisati mnogog kolumnistu da napiše nešto o tome kako su ljudi stoka, a srbija nebezbedna, predsednik ugrožen i tako dalje...

Tu dođe profesionalni novinar i govori kako su građani, porodice (otac i sin) ustali protiv maltretiranja i ubili "kabadahiju" koji ih je maltretirao - i da je to nekakva opomena. Isti novinar se na svom blogu zalaže za pravno gonjenje podstrekača zločina '90-tih.

Meni se čini da neko ko je novinar obično prirodom svog posla razume značaj javne reči i "činjenja govorom" (ili kako prevesti već speech act), posebno ako se zalaže za zakonsko gonjenje onih koji su podstrekavali na zločine '90-tih. Iza tog njegovog komentara krene niska odobravanja ubistva - čisto da potvrdi efikasnost "govora".

Ono što je meni krajnje interesantno je da se, evo sada, jedan bivši policajac javlja da da podršku takvom odobravanju vaninstitucionalne borbe protiv kriminala, metodom istrebljivanja kriminalaca. Ako Srbiji nešto fali, izgleda da je ta falinka dobro raspoređena po institucijama sistema.

Ja, iskreno, ne vidim kako se stanje zakonitosti u Srbiji može popraviti ako novinari i (ex)policajci podstiču građane na ubijanje onih koji krše zakon.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana