Dajem Kosovo za Sengen

Jasmina Tesanovic RSS / 27.11.2007. u 19:19

...I spremila sam sve papire, I osiguranje lepo platila

I stvarno me tamo zovu I lepo hoce da mi plate put I posao da im uradim, I nemam nameru da emigriram, ovde imam nesto prokleto sto me drzi ( a nije Kosovo) I nesto dobro sto me drzi ala drustvo dunav...I zovu bas mene jer im se dopada moj rad, moj umetnicki rad, znaci ne treba im neko koga mogu da najme iza coska, I sve je to super I laskavo I unosno I zanosno jer uopste ne putujem tako cesto... zapravo u poslednje vreme uopste I ne putujem jer me mrzi da se akam za vizu u turisticke svrhe I da dajem pare koje nemam kad lepo mogu da odem u crnu goru ( za sada) gde imam crnogorce I more...I ne dadose mi vizu, diskreciono pravo bez objasnjenja....da ne pricam koliko mi je trebalo da zakazem taj razgovor jer su sva mesta popunjena do bog te pita kada... kada vise I ne moram da idem u Sengeniju...kazu mi drugari da je sve to zbog Kosova i pregovora. Nikad nisam bila na Kosovo...jos kao dete su me vodili roditelji u Grcku na letovanje I to bi bilo to...

anonimna gradjanka Srbije ispred anonimne ambasade u Beogradu



Komentari (165)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vlada dvm vlada dvm 02:07 28.11.2007

Re: NIje mi jasno nesto

shkomi
Kako mozemo da im damo Kosovo. Kako mozemo da im damo nesto, sto nije nase, pa ima vec 8 godina,Istorija se po ko zna koji put ponovila, porazena vojska, izgubljena teritorija. I zaledje soluna je nekad bilo srpsko, koliko srpskih manastura ima u makedoniji, Ciji je prilep bio prestoni grad?Ali mislim da nije problem ni kosovo ni vojvodina, vec mi. Mi smo 99.9% nekompatibilni sa EU, sa moralnim nacelima, nacinom razmishljanja, vrednostima, rezonovanjem, zakonima, pravilima ponasanja.


Neverovatna je lakoca kojom pljujemo sami sebe.
selperedejz selperedejz 02:37 28.11.2007

Re: NIje mi jasno nesto

vlada dvm
shkomi
Kako mozemo da im damo Kosovo. Kako mozemo da im damo nesto, sto nije nase, pa ima vec 8 godina,Istorija se po ko zna koji put ponovila, porazena vojska, izgubljena teritorija. I zaledje soluna je nekad bilo srpsko, koliko srpskih manastura ima u makedoniji, Ciji je prilep bio prestoni grad?Ali mislim da nije problem ni kosovo ni vojvodina, vec mi. Mi smo 99.9% nekompatibilni sa EU, sa moralnim nacelima, nacinom razmishljanja, vrednostima, rezonovanjem, zakonima, pravilima ponasanja.


Neverovatna je lakoca kojom pljujemo sami sebe.


Ne pljujemo mi sebe, nego on pljuje neku zamisljenu zemlju. Neka ga, sta ce...
vlada dvm vlada dvm 09:41 28.11.2007

Re: NIje mi jasno nesto

Brooklyn
Kako mozemo da im damo Kosovo. Kako mozemo da im damo nesto, sto nije naseali da je moje, onako personally moje, ja bih ga dala. tacnije prodala, ali ajde dala.


A jel' mogu ja da dobijem Vas stan recimo, a u zamenu Vam mogu ponuditi slovenacko drzavljanstvo i pasos. To je jos bolje od shengenske vize. Mislim da je ovo jedinstvena ponuda, bargain, zar ne?!
Brooklyn Brooklyn 18:43 28.11.2007

Re: NIje mi jasno nesto

postavimo to ovako, sto bi rekli a:

what has kosovo done for me lately?

absolutely nothing.




Brooklyn Brooklyn 18:43 28.11.2007

Re: NIje mi jasno nesto

A jel' mogu ja da dobijem Vas stan recimo, a u zamenu Vam mogu ponuditi slovenacko drzavljanstvo i pasos. To je jos bolje od shengenske vize. Mislim da je ovo jedinstvena ponuda, bargain, zar ne?!


decko, ne precenjuj sebe :)
vlada dvm vlada dvm 19:50 28.11.2007

Re: NIje mi jasno nesto

Brooklyn
A jel' mogu ja da dobijem Vas stan recimo, a u zamenu Vam mogu ponuditi slovenacko drzavljanstvo i pasos. To je jos bolje od shengenske vize. Mislim da je ovo jedinstvena ponuda, bargain, zar ne?!
decko, ne precenjuj sebe :)[/quote

Posto imam 193cm i 103kg, mislim da zasluzujem bar veliko D. Btw, bracni drug ne moze da dobije pasos Slovenije, samo deca. Btw imam i bracnog druga i decu, tako da ponuda i nije bila ozbiljna, kao sto nije ni autorka bloga.
Pozdrav Decko.
vlada dvm vlada dvm 20:42 28.11.2007

Re: NIje mi jasno nesto

Brooklyn
postavimo to ovako, sto bi rekli a:what has kosovo done for me lately?absolutely nothing.


Replace "Kosovo" with "EU", and then ask yourself same question?
Brooklyn Brooklyn 21:29 28.11.2007

Re: NIje mi jasno nesto

Replace "Kosovo" with "EU", and then ask yourself same question?


hmm, what has EU done for me lately?

ok, let's not get into the details of the size of my bank account, but plenty :)
vlada dvm vlada dvm 23:11 28.11.2007

Re: NIje mi jasno nesto

Brooklyn
Replace "Kosovo" with "EU", and then ask yourself same question?hmm, what has EU done for me lately?ok, let's not get into the details of the size of my bank account, but plenty :)


It's all about money. Is it? I sa Kosovom je ista prica.Lova! Sta smo imali od Kosova? Pa struju i energente! Malo li je na ovu glad?!
LjokaKraka LjokaKraka 22:20 27.11.2007

Pravo na SLOBODU

Draga Nepoznata Gradjanko,
Vec duze vreme citam blogove na B92 i je ovo prvi put da neko kaze istinu tako direktno i jednostavno, Hvala Vam za to.
Mi jos treba da naucimo :

- Ne cini Slobodna zemlja slobodne ljude, Slobodni ljudi cine Slobodnu zemlju
- Ne cini Bogata zemlja bogate ljude, bogati ljudi cine bogatu zemlju.

Pravo da se ode i vidi kako drugi zive je osnovno ljudsko pravo. Pravo da slobodno konkurisemo sa svojim licnim znanjem i sposobnostima je osnovno ljudsko pravo.

Kada bi vise ljudi moglo da putuje mnogobrojne pozitivne promene bi se odmah dogodile.
Ali to je i poslednja promena koj bi mnogi hteli da vide. Sa slobodnim ljudima koji imaju slobodan izbor sve ove gluposti bi postale obsolentne. Ako ljudi mogu da odu da rade za vise para, odjednom i domaca radna snaga bi poskupela. No to nije dobro za tajkune koji se bogate na jeftinoj radnoj snazi (jedinoj komparativnoj prednosti koju Srbija sada ima).

Par stotina hiljada ljudi ispred Ambasada EU trazeci SLOBODU, bi bio Public Relation udar koji ni srpska kleptokratija ni Briselski birokrati ne bi mogli da sakriju.
Trazimo svoju slobodu od onih koji nam je DUGUJU.

Srecno Projatelji
codex_casti codex_casti 23:46 27.11.2007

Re: Pravo na SLOBODU

Soboda - Azra

sloboda nije bozje sjeme pa da ti ga neko da
sloboda nije zahvalnica procitana abecednim redom
sloboda nije krilatica reklamnog panoa
konstruktivna kritika postojeceg stanja
sloboda je zena
uzmi je
sloboda nije podmetanje ideoloski zakrzljale forme
sloboda nije pometanje ideoloski bilo kakve norme
sloboda nije jednostavan domaci zadatak
ona je svijest o skladu nesklada nesavrsenih ljudi
sloboda te ceka
uzmi je
datumi
sjecanja
kontrola lupa vratima
regularna predstava
ko ne pamti iznova prozivljava
sloboda nije mizantropski odbaceno kukavicije jaje
sloboda nije uzajamno milovanje idiotskih glava
sloboda nije referada stanicnih setaca
ona je svijest o skladu nesklada nesavrsenih ljudi
sloboda je zena
uzmi je
jesen jesen 00:30 28.11.2007

Re: Pravo na SLOBODU

Ako ljudi mogu da odu da rade za vise para, odjednom i domaca radna snaga bi poskupela. No to nije dobro za tajkune koji se bogate na jeftinoj radnoj snazi (jedinoj komparativnoj prednosti koju Srbija sada ima).

Par stotina hiljada ljudi ispred Ambasada EU trazeci SLOBODU, bi bio Public Relation udar koji ni srpska kleptokratija ni Briselski birokrati ne bi mogli da sakriju.
Trazimo svoju slobodu od onih koji nam je DUGUJU.
....nesto slicno sam i ja predlagala ranije.....da bar stohiljada blokira granicu horgos, to bi morao neko da primeti...ali to niko izgleda nece ili mozda oni koji bi hteli ne citaju blog92...
fast up fast up 22:22 27.11.2007

..

Mislim da Kosovo nije nas najveci problem.Preteruju i ovi sto ga brane i ovi sto im je svako kriv osim njihove zlovolje i neuspeha,pa im Kosovo krivo za sve..+reklo bi se da smo naopaki..kao narod,mentalitet.Celokupno gledano,Srbi i ostali ...nek nam je Bog u pomoci..
Nicola S. Nicola S. 23:05 27.11.2007

Re: ..

Nametnuto pitanje. Slažem se.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 02:49 28.11.2007

Re: ..

Fast up, ubo si kao....Stvarno, razne lencuge, neradnici, zlovoljnici i grebatori uvek traze izgovor za svoj neuspeh i svoju nesrecu. Njima je bilo najlepse devedesetih. Kapalo je sa strane. Rezim je bio idiotski. Medjutim sad je problem. Eto imamo to Kosovo i na njemu jos uvek malo zaradjuju, ali sta cemo kad se to pitanje resi. Svi znamo kako ce da se resi, pa cak i kostunica. E kad toga vise ne bude bilo, sta ce da rade ti "dobrotvori i borci za demokratiju"? Tad bas vise nece imati od cega da zive.
mariopan mariopan 12:28 28.11.2007

Re: ..

Vasa S Tajcic
Fast up, ubo si kao....Stvarno, razne lencuge, neradnici, zlovoljnici i grebatori uvek traze izgovor za svoj neuspeh i svoju nesrecu. Njima je bilo najlepse devedesetih. Kapalo je sa strane. Rezim je bio idiotski. Medjutim sad je problem. Eto imamo to Kosovo i na njemu jos uvek malo zaradjuju, ali sta cemo kad se to pitanje resi. Svi znamo kako ce da se resi, pa cak i kostunica. E kad toga vise ne bude bilo, sta ce da rade ti "dobrotvori i borci za demokratiju"? Tad bas vise nece imati od cega da zive.


A sta ce tek da rade ovi borci za nezavisno Kosovo? Nisu se setili koliko je Roma pobio i proterao OVK a kazu da ne okrecu glavu kada nekoga tuku ? Ma okrecu ali u suprotnom pravcu.
codex_casti codex_casti 23:23 27.11.2007

Dajem Kosovo za Sengen

dajem sengen za konja ;o)
mariopan mariopan 12:29 28.11.2007

Re: Dajem Kosovo za Sengen

codex_casti
dajem sengen za konja ;o)

Sad ce konj da ti se javi. Samo malo da se raspita za cenu.
Gichi Gichi 01:05 28.11.2007

Dajem anonimnu gradjanku...

...za anonimnu ambasadu. Samo ovako trivijalan topic moze da razvije ovako trivijalnu diskusiju. I neko je dobro rekao, ne mozes dati nesto sto nemas, niti da dobijes nesto sto ne mozes. Mislite o tome.
Nemanja_K Nemanja_K 02:16 28.11.2007

N.N. gradjanka

N.N. gradjanka i njeni "informisani drugari" ocito ne znaju da:

- Vizni rezim za Srbiju je postojao i pre 1998/1999 kada se aktuelizovao problem Kosova,
- Ulazak na belu Shengen listu nije uslovljen pregovorima oko Kosova,
- njena opravdana ogorcenost procedurom za vize nece uticati da brze, bolje, jefitnije i na duze dobije istu.
Tanja_Damljanovic Tanja_Damljanovic 02:38 28.11.2007

vakcinisati zivotinju!

Mozda ce biti bolje kad se i EU seti da treba vakcinisati zivotinju pri pokusaju prelaska na njenu teritoriju, kao sto za boravak u USA srpska zivotinja mora prethodno biti vakcinisana. Kada USA gradjanin krene u egzoticne zemlje nalozi mu se da se podvrgne imunizaciji. Ista terminologija se ne koristi kada predstavnik egzoticne zemlje, npr Srbije, treba da prodje isti tretman. Tada se kaze "has s/he got her/his shots?" potpuno isto kao da se radi o kucnom ljubimcu ili domacoj zivotinji.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 02:43 28.11.2007

Re: vakcinisati zivotinju!

Durgarice Tanja, izgleda da vi niste dobili sve vakcine.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 02:42 28.11.2007

Dajem Jasminu za Peti Parkic

Anonimni dzabolebaros.
Gavrilo Princip Gavrilo Princip 07:29 28.11.2007

Re: Dajem Jasminu za Peti Parkic

Vasa S Tajcic
Anonimni dzabolebaros.

JasminKu od srca.
Balkanboy Balkanboy 08:14 28.11.2007

Dosta vise vizofobije

O tome da li davanje Kosova vredi izlaska na belu listu nemam ni snage-ni zelje da polemisem,samo mi je vise preko glave price o vizama.

Ja NE POZNAJEM nikoga ko ispunjava kriterijume sa zahteva za vizu ko je nije dobio zadnjih par godina.

Gradjanin Srbije,stalno zaposlen(ali stvarno),sa portvrdom firme da ce u tom periodu koristiti godisnji odmor,fotokopijom registracije firme iz APR,uplacenim zdravstvenim osiguranjem i potvrdom o kupljenoj autobusko/vozno/avionskoj karti(ili saobracajnoj dozvoli od auta) ce DOBITI sengen turisticku vizu na mesec dana jedan ulazak,svaki put kad ode u ambasadu.

Gradjanin Srbije sa gore navedenim dokumentima+ pozivno pismo od stranog partnera i fotokopijom carinskih delkaracija i faktura kojima ce dokazati svoje poslovanje(ali stvarno) sa zemljom ciju vizu trazi ce DOBITI sengen poslovnu vizu u razmeri:prva na mesec,druga na 3,treca na 6,cetvrta na godinu,a od nove godine i na duze.

Apsolutno se slazem da je sve to beskrajno smorno,ali ako apsolutno postujes proceduru-vrlo jednostavno.

Vecina ljudi koja non stop kuka oko ambasada i redova,niti ceka u redovima,niti je godinama predavalo papire za vizu.
Ako izuzmemo spontana putovanja(sedi drustvo u kaficu i kazu:"hajdemo ljudi svi sad u Bec na kafu i kolace",sve ostalo je sa blagom dozom planiranja izvodljivo.

Zakazes termin telefonom(realno mesec dva ranije),u ambasadi cekas 10-15 minuta,dva dana kasnije podignes vizu(tu moze da te strefi 30 tak minuta cekanja) i to je to.

Imam godisnju sengen vizu u pasosu(i moja supruga i dvoje maloletne dece)
Imam trogodisnju americku vizu i sestomesecnu englesku(takodje i familija)

Nisam ni Miroslav Miskovic,niti imam neke veze i prijateljstva po ambasadama,niti placam sredjivanje vize,vec lepo procitam spisak trazenih dokumenata i ponesem sa sobom apsolutno svaki-od prvog do zadnjeg- i uvek dobijem vizu.


Svakog ko je odbijen za vizu,a dobro ga poznajete,pitajte da li je odneo bas sve dokumente koje traze i bas u formi kojoj traze.....videcete da je samo jedan papiric falio,ali su oni u ambasadi bas bili Dr.Kadzije i jako neljubazni,pa sta im bas taj papir toliko znaci.....


milivoye milivoye 09:49 28.11.2007

Re: Dosta vise vizofobije

Problem je upravo u tome što malo ko ispunjava uslove za dobijanje vize!

U ambasadama nisu dr.k..., već se drže propisanog spiska dokumenata koje podnosilac uglavnom nema.
Npr.: Nisam zaposlen u nekoj vladinoj ustanovi ili agenciji ili u nekoj njihovoj marketinskoj agenciji, tj. ili radim na crno, ili su moja primanja ispod svakog nivoa. Nemam ništa čime bih dokazao da baš moram da se vratim ovde, etc.

S druge strane, osoblje konzularnih odeljenja dan-danas prodaje vize, kao što su radili i 90-tih! To upućuje da sledeće: 1) nivo korupcije u zemlji bi potopio i Titanik, 2) evropske države u Srbiju šalju najgori službenički šljam, 3) za razliku od mene Kum i Šiptar videše Pariz Live!
Balkanboy Balkanboy 12:07 28.11.2007

Re: Dosta vise vizofobije

milivoye
Problem je upravo u tome što malo ko ispunjava uslove za dobijanje vize!

Npr.: Nisam zaposlen u nekoj vladinoj ustanovi ili agenciji ili u nekoj njihovoj marketinskoj agenciji, tj. ili radim na crno, ili su moja primanja ispod svakog nivoa. Nemam ništa čime bih dokazao da baš moram da se vratim ovde, etc.


Dovoljno je da si zaposlen bilo gde i velicina primanja nije bitna takodje.
Za razliku od americke ili britanske vize koja je mnogo individualnija i zavisna od procene sluzbenika,sengen je mnogo birokratistickiji i slobodna procena i kometar sluzbenika ambasade je gotovo irelevantan.

Imas spisak,sakupi papire-dobijes vizu.
Xanadu Xanadu 12:20 28.11.2007

Re: Dosta vise vizofobije

Potpuno saglasan. Imam 11 sengen viza razlicitih drzava u pasosu za poslednjih nekoliko godina i nijednom nisam bio odbijen. Cak sam dobijao i vise dana nego sto sam trazio. Ali nikada manje. I uvek sam predavao SVE papire koje su trazili. Pretposlednji put mi je, u maju ove godine, u francuskoj ambasadi, izuzetno ljubazna sluzbenica rekla odmah posle uvida u racunar, da mi je viza odobrena i da ne moram da cekam da me zovu za to. I pozelela srecan put i lep provod.
I da,
Nisam ni Miroslav Miskovic,niti imam neke veze i prijateljstva po ambasadama,niti placam sredjivanje vize,vec lepo procitam spisak trazenih dokumenata i ponesem sa sobom apsolutno svaki-od prvog do zadnjeg- i uvek dobijem vizu.
mariopan mariopan 12:33 28.11.2007

Re: Dosta vise vizofobije

Xanadu
Potpuno saglasan. Imam 11 sengen viza razlicitih drzava u pasosu za poslednjih nekoliko godina i nijednom nisam bio odbijen. Cak sam dobijao i vise dana nego sto sam trazio. Ali nikada manje. I uvek sam predavao SVE papire koje su trazili. Pretposlednji put mi je, u maju ove godine, u francuskoj ambasadi, izuzetno ljubazna sluzbenica rekla odmah posle uvida u racunar, da mi je viza odobrena i da ne moram da cekam da me zovu za to. I pozelela srecan put i lep provod.
I da,
Nisam ni Miroslav Miskovic,niti imam neke veze i prijateljstva po ambasadama,niti placam sredjivanje vize,vec lepo procitam spisak trazenih dokumenata i ponesem sa sobom apsolutno svaki-od prvog do zadnjeg- i uvek dobijem vizu.

Ja sam penzionerka sa minimalnom penzijom i dobila vizu svaki put kada sam je trazila i dobila i onu na 6 meseci ali sam sve rokove ispostovala i sve papire koje su mi trazili donela. LAZ je da se viza tako tesko dobija ali je istina da nasi mladi ljudi nemaju para da putuju. Lazu ih sa namerom jer neko im nesto obecava ...NIKO NE NUDI VIZE U ZAMENU ZA KOSOVO.
automat automat 14:01 28.11.2007

Re: Dosta vise vizofobije

Gradjanin Srbije sa gore navedenim dokumentima+ pozivno pismo od stranog partnera i fotokopijom carinskih delkaracija i faktura kojima ce dokazati svoje poslovanje(ali stvarno) sa zemljom ciju vizu trazi ce DOBITI sengen poslovnu vizu u razmeri:prva na mesec,druga na 3,treca na 6,cetvrta na godinu,a od nove godine i na duze.


ovo nije tačno, na ličnom primeru: prva na 6 meseci, druga na 6 meseci, treća na 3 meseca /svi ulasci- izlasci- termini poštovani, nikakav prekršaj u eu/
Balkanboy Balkanboy 14:08 28.11.2007

Re: Dosta vise vizofobije

automat


ovo nije tačno, na ličnom primeru: prva na 6 meseci, druga na 6 meseci, treća na 3 meseca /svi ulasci- izlasci- termini poštovani, nikakav prekršaj u eu/



Trajanje vize moze da zavisi od promene sefa viznog odseka ili politike ministarstva inostranih poslova te zemlje prema nasoj(francuzi su po promeni Kelera smanjili godisnje na tromesecne,a sada daju dvogodisnje).

Dobio si kracu vizu......ali si je dobio.
O tome ovde diskutujemo.
Balkanboy Balkanboy 14:16 28.11.2007

Re: Dosta vise vizofobije

mariopan

LAZ je da se viza tako tesko dobija ali je istina da nasi mladi ljudi nemaju para da putuju. Lazu ih sa namerom jer neko im nesto obecava ...NIKO NE NUDI VIZE U ZAMENU ZA KOSOVO.


Mozda ljudi misle da ce espresso u centru Pariza biti jeftiniji od 8 e ako damo Kosovo i ukinu vize.
Ili da gradski prevoz u Veneciji nece biti 6 e u jednom pravcu?

Uostalom zar ne bi bilo fantasticno da neka zemlja da deo kakve-takve svoje teritorije za vize.
Mislim da je samo razmisljanje u tom pravcu ponizno i samonipodastavajuce.

Da Kosovo nije deo srpske teritorije-ne bi niko sa nama ni pregovarao.
E sad sto niko normalan ne zna cemu sluzi taj deo teritorije i sta sa njim da radimo-to je vec neka druga tema,ali prodati ga za takvu besmislicu kao sto je viza,koje ce realno i sa i bez Kosova biti uskoro ukinute....to je mizerija.
Covek u belom Covek u belom 20:33 28.11.2007

Re: Dosta vise vizofobije

Balkanboy
Mozda ljudi misle da ce espresso u centru Pariza biti jeftiniji od 8 e ako damo Kosovo i ukinu vize.
Nista licno, al mi se cini da ti odavno nisi bio u Parizu??? Il se kurs evra nesto promenio, ko ce ga znati...
new pony new pony 09:49 28.11.2007

anonimni post

anonimni izvor iz anonimne ambasade nije mogao da potvrdi autenticnost ovog anonimnog dogadjaja...
znaci anonimna gradjanka moze da nastavi da gradi shoping molove i pise pisma kuriru. Srbija!

poljupci za jasminu

strava strava 10:42 28.11.2007

Prodali veru za večeru

Od ovih koji su davno i bukvalno prodali veru za večeru ništa drugo ne mozete ni očekivati.
svorcan80 svorcan80 11:10 28.11.2007

Vojvodina

Evo ja sam iz Vojvodine, doduse vec 6 meseci sretno u Italiji, jedva sam preziveo sve oko vize i moram reci da rado dajem Vojvodinu za sengen ili bilo sta. U stvari samo da je daleko od Srbije, Kosova i svega ostalog, mozda je nekorektno, izdajnicki i prodano, al je bar iskreno i verujte nisam jedini ima nas gomila vojvodjana koji tako mislimo, cak i ovi novopeceni sto su u pocetku srbovali na veliko sada pocinju da misle da im je bolje da im Beograd bude sto dalje, a sa Beogradom Kostunica, Velja & co.
mariopan mariopan 12:37 28.11.2007

Re: Vojvodina

svorcan80
Evo ja sam iz Vojvodine, doduse vec 6 meseci sretno u Italiji, jedva sam preziveo sve oko vize i moram reci da rado dajem Vojvodinu za sengen ili bilo sta. U stvari samo da je daleko od Srbije, Kosova i svega ostalog, mozda je nekorektno, izdajnicki i prodano, al je bar iskreno i verujte nisam jedini ima nas gomila vojvodjana koji tako mislimo, cak i ovi novopeceni sto su u pocetku srbovali na veliko sada pocinju da misle da im je bolje da im Beograd bude sto dalje, a sa Beogradom Kostunica, Velja & co.

Lepo onda sto si nam takav otisao iz Vojvodine nas ovde ima koji ne damo ni Vojvodinu ni Kosovo...a ti tamo radi pa sebi kupi parce zemlje gde god hoces onda se javi pa ga pokloni kome hoces ...evo ja ti prva na spisku..ovde svedoka koliko hoces ..MOZE? PS. A imas li zemlje u Vojvodini?Mislim kada tako lako dajes a ja sam ti ovde moze onda meni ? Vredna sam i radna nece da se zaparlozi obecavam.))))
asterix asterix 12:38 28.11.2007

Vize zdravo!

-Pa jel da kazem Srbija, Vize, problemi, redovi?

-Nemamo vremena, Srbija zdraavooo, problemi zdraavo! Idemo ponovo.

-Vize problemi...

-STANI

-Koliko sam ti puta rekao, nema problemi: Vize ZDRAAVO! Ajmo ponovo.

-Vize zdravo.
svorcan80 svorcan80 13:33 28.11.2007

Vojvodina

Lepo onda sto si nam takav otisao iz Vojvodine nas ovde ima koji ne damo ni Vojvodinu ni Kosovo...a ti tamo radi pa sebi kupi parce zemlje gde god hoces onda se javi pa ga pokloni kome hoces ...evo ja ti prva na spisku..ovde svedoka koliko hoces ..MOZE? PS. A imas li zemlje u Vojvodini?Mislim kada tako lako dajes a ja sam ti ovde moze onda meni ? Vredna sam i radna nece da se zaparlozi obecavam.))))


Pa da imam zemlje, imam, no to nije ono bitno. Otisao sam iz Srbije izmedju ostalog jer imam i mozga (a i vredan sam, ne bi me ovde hteli da nisam : )) koji mogu i da "unovcim", a pre toga da ga malo usavrsim to jest iskolujem. Ja sam samo jedan u nizu onih koji su na zalost otisli iz Srbije ne "trbuhom za kruhom", ne kao "gastarbajter" vec pre svega po svom izboru, talas onih koji su otisli u inostranstvo "na rad" je odavno prosao, ovo sada je mnogo opasnije jer odlaze ljudi ne zato sto moraju vec HOCE jer vide da od Srbije nema nista. Oni koji ostaju su "teritorijalisti", koji od svega vide samo parce zemlje, a ne ljude, sudbine, ideje... to jest bilosta sto ne pripada srednjem veku u kojem se Srbija zaparlozila.
mariopan mariopan 14:02 28.11.2007

Re: Vojvodina

Sve te razumem , otisla i moja deca , oboje , a nista nisu morali TUDJE DA DAJU , m islim niciju kucu , dedovinu , nicije grobove i uspomene , nicije detinjstvo , nikoga nisu proterivali , tukli ubijali...DOBILI VIZU PA OTISLI , vredno rade , postuju zemlju u kojoj zive , ne pada im na pamet da prave republiku u tudjoj zemlji...niti da se angazuju da se nekome sve to oduzima pa nekome daje.. Oni sada ODANDE ne pisu da daju nesto za nesto sto njima treba pogotovu sto svoje ne daju pa kako ce tek tudje nuditi TO JE NEMORALNO.
bladerunner bladerunner 14:37 28.11.2007

G-djo Mariopan

ne vidim sta je lepo u tome sto nam je neko takav otisao iz Vojvodine tj. Srbije. Meni se to nekako vise cini kao steta jer se radi o nekom mladom, obrazovanom, vrednom . A jos manje je lepo da tako nesto kazete samo zato sto je taj neko izneo svoje misljenje i osetio normalan zivot negde drugde i uporedio ga sa glupostima sa kojima svakodnevno mora da se trve gradjanin ove zemlje koje su prirodno uredjene u drugim zemljama. Covek je osetio normalan zivot i shvatio da je mozda licni mir i zadovoljstvo ono cemu treba teziti jer takvi ljudi oko sebe stvaraju normalne zivote , normalne porodice, normalno radno okruzenje i normalan sistem na kraju. Ozlojedjeni, tuzni, siromasni i bolesni ljudi kakvi ovde zive ne mogu da stvaraju normalnu i srecnu porodicu i okruzenje pa samim tim ni drustvo.Mi sami smo stvorili sistem u kome zivimo a koji nam lupa samare svakodnevno pa smo onda mi opet nezadovoljni i i sve tako u krug. Tako da ne krivim nekog ko je izabrao i imao mogucnosti da izabere zdrav sistem i okruzenje da bi vodio zdrav i srecan zivot a odustao od razmisljanja tipa - sta sad sa Kosovom, sa svojih 20 godina. Uostalom ako je teritorija toliko bitna kako pricate zasto vasa deca nisu na OVOJ teritoriji vec pisu ODANDE i zasto su onde a ne ovde?Da li mislite da ce vasoj deci TAMO vec za 5 godina biti bitno da li je Kosovo u sastavu Srbije ili nije? Ja mislim da im vec sada nije bitno. Zato sto su otisli kao i momak koji vam je rekao svoje misljenje. A da li, ako svi odu kao sto su otisla vasa deca i ovaj momak teritorija ima ikakvog smisla bez ljudi? Ovde dolazimo do pocetka vaseg posta kada ste rekli

Lepo onda sto si nam takav otisao iz Vojvodine


Mislim da nije lepo, pre bih rekla da je tuzno
Da se razumemo i ja mislim da nije u redu da neko ko je dosao iz druge drzave i razmnozio se sada hoce da uzme jednu sobu u mojoj kuci ali ne vidim ako Kosovo ostane u sastavu Srbije kako ce se PRAKTICNO resiti?Hocu da mi politicari to objasne kako su to predvideli da urede. To ce biti samo srpska teritorija a na vecini teritorije bez srba, bez srpskih institucija, bez srpskog jezika ( a zar to nisu obelezja drzavnosti?) I da li ce od poreskih obveznika iz Srbije biti finansirano Kosovo sa vecinskim albanskim stanovnistvom?
kao sto rekoh i ja bih Kosovo ali sta cemo sa narodima tamo?
mariopan mariopan 16:44 28.11.2007

Re: G-djo Mariopan

bladerunner
ne vidim sta je lepo u tome sto nam je neko takav otisao iz Vojvodine tj. Srbije. Meni se to nekako vise cini kao steta jer se radi o nekom mladom, obrazovanom, vrednom . A jos manje je lepo da tako nesto kazete samo zato sto je taj neko izneo svoje misljenje i osetio normalan zivot negde drugde i uporedio ga sa glupostima sa kojima svakodnevno mora da se trve gradjanin ove zemlje koje su prirodno uredjene u drugim zemljama. Covek je osetio normalan zivot i shvatio da je mozda licni mir i zadovoljstvo ono cemu treba teziti jer takvi ljudi oko sebe stvaraju normalne zivote , normalne porodice, normalno radno okruzenje i normalan sistem na kraju. Ozlojedjeni, tuzni, siromasni i bolesni ljudi kakvi ovde zive ne mogu da stvaraju normalnu i srecnu porodicu i okruzenje pa samim tim ni drustvo.Mi sami smo stvorili sistem u kome zivimo a koji nam lupa samare svakodnevno pa smo onda mi opet nezadovoljni i i sve tako u krug. Tako da ne krivim nekog ko je izabrao i imao mogucnosti da izabere zdrav sistem i okruzenje da bi vodio zdrav i srecan zivot a odustao od razmisljanja tipa - sta sad sa Kosovom, sa svojih 20 godina. Uostalom ako je teritorija toliko bitna kako pricate zasto vasa deca nisu na OVOJ teritoriji vec pisu ODANDE i zasto su onde a ne ovde?Da li mislite da ce vasoj deci TAMO vec za 5 godina biti bitno da li je Kosovo u sastavu Srbije ili nije? Ja mislim da im vec sada nije bitno. Zato sto su otisli kao i momak koji vam je rekao svoje misljenje. A da li, ako svi odu kao sto su otisla vasa deca i ovaj momak teritorija ima ikakvog smisla bez ljudi? Ovde dolazimo do pocetka vaseg posta kada ste rekli

Lepo onda sto si nam takav otisao iz Vojvodine


Mislim da nije lepo, pre bih rekla da je tuzno
Da se razumemo i ja mislim da nije u redu da neko ko je dosao iz druge drzave i razmnozio se sada hoce da uzme jednu sobu u mojoj kuci ali ne vidim ako Kosovo ostane u sastavu Srbije kako ce se PRAKTICNO resiti?Hocu da mi politicari to objasne kako su to predvideli da urede. To ce biti samo srpska teritorija a na vecini teritorije bez srba, bez srpskih institucija, bez srpskog jezika ( a zar to nisu obelezja drzavnosti?) I da li ce od poreskih obveznika iz Srbije biti finansirano Kosovo sa vecinskim albanskim stanovnistvom?
kao sto rekoh i ja bih Kosovo ali sta cemo sa narodima tamo?

Nemam nista protiv mladog coveka koji iznosi svoje misljenje . Ne znam sta bi taj mladi covek rekao da mu neko svake noci razvaljuje vrata kuce u kojoj mu zive roditelji ili njegova baka da bi je ubili i uzeli mu kucu i ono malo zemlje sto kaze da ima...govorio bi nesto drugo naravno. Posto to nije slucaj , njegovi su svi sigurni mada mozda samo siromasni ali im zivot nije ugrozen , on moze samo na svoje dobro i da misli , znaci video je malo sveta i sve je bolje nego u Srbiji ( slazem se ) pa zakljucuje da se vredi prodati ili dati za to malo lepog zivota napolju. Naravno on ocekuje kada se jednom vrati makar na odmor ovde da vidi sve svoje na broju i svoju imovinu kako je i ostavio , ne pada mu na pamet da sve moze zateci u tudjim rukama , neko se naselio , njegove pobili ili proterali pa se negde zlopate po podrumima....sve to kada je daleko od nas sasvim drugacije izgleda...kada se nekome od nas desava stravicno je..

Ne znam odgovor na pitanje a sta sa Kosovom sada ...to ne znaju ni pametniji od mene ali mislim da je moralno da se zastite ljudi koji su tamo naseljeni a koji ce biti brutalno opljackani ( vec su proterani sad samo i pljacka da se legalizuje ) a mislim da je nemoralno tu pljacku jos i potpomagati ODANDE gde si ti siguran. To je moje misljenje ne mora da bude tacno i ne mora se niko sloziti samnom , ovo je mesto gde svi kazu sta misle pa tako i ja. Zelim tom mladom coveku svaku srecu tamo gde je otisao , kada nesto stekne i kada se skuci znace tacno sta znaci raskuciti nekoga da bi se skucio neko drugi. O tome ja govorim to nema veze sa politikom ima sa velikim radom da se nesto stekne a onda dodje neko i sve to uzme . Pa ne volim razbojnike bas...
strava strava 19:21 28.11.2007

Re: G-djo Mariopan

A da li, ako svi odu kao sto su otisla vasa deca i ovaj momak teritorija ima ikakvog smisla bez ljudi?

Odavde su ljudi uvek odlazili i odlaziće i to je normalan proces. Ovde za zadnjih 60 godina nikada nije bilo tako dobro da se ne bi negde otišlo. Pod ovde podrazumevam čitavu teritoriju bivše SFRJ. I sada neki odlaze a neki ostaju. I jedni i drugi se posle toga kaju. Jedni se kaju sto su otišli, drugi sto su ostali. Tako da price da ovde neće ostati niko su bez osnova. Uvek će ostati neko. To je proces koji se desava vekovima i karakterističan je za sve male drzave kao sto smo mi.
svorcan80 svorcan80 14:39 28.11.2007

Vojvodina

Oni sada ODANDE ne pisu da daju nesto za nesto sto njima treba pogotovu sto svoje ne daju pa kako ce tek tudje nuditi TO JE NEMORALNO.


Kao prvo ja sam i dalje Vojvodjanin i to mi niko ne moze oduzeti, niti dajem bilo sta za nesto drugo, ono sto sam rekao je samo sarkazam, kojim sam zeleo da ukazem koliko je cela "teritorijalna" rasprava APSURDNA, cinjenica je da je vecina gradjana Srbije zatocena u Srbiji i da pri tom dobar deo misli da su naj, naj, najhumaniji, najlepsi najbolji, i da je zapad truo. E pa nije, nisu Srbi najbolji na svetu ima fenomenalnih ljudi svugde, samo sto ne dozvoljavaju da ih kojekakva sacica politicara izmanipulise pricom o "teritorijama" dok u isto vreme za LJUDE na tim istim teritorijama ne radi apsolutno nista.
Ja kao i mnogi necu da dozvolim, to jest nisam dozvolio da mi necije srednjovekovno srbovanje bude prepreka u zivotu, teritorija i nacija su odavno prevazidjene kategorije, ljudi se u 21. veku okupljaju oko IDEJA!
mariopan mariopan 16:18 28.11.2007

Re: Vojvodina

svorcan80
Oni sada ODANDE ne pisu da daju nesto za nesto sto njima treba pogotovu sto svoje ne daju pa kako ce tek tudje nuditi TO JE NEMORALNO.


Kao prvo ja sam i dalje Vojvodjanin i to mi niko ne moze oduzeti, niti dajem bilo sta za nesto drugo, ono sto sam rekao je samo sarkazam, kojim sam zeleo da ukazem koliko je cela "teritorijalna" rasprava APSURDNA, cinjenica je da je vecina gradjana Srbije zatocena u Srbiji i da pri tom dobar deo misli da su naj, naj, najhumaniji, najlepsi najbolji, i da je zapad truo. E pa nije, nisu Srbi najbolji na svetu ima fenomenalnih ljudi svugde, samo sto ne dozvoljavaju da ih kojekakva sacica politicara izmanipulise pricom o "teritorijama" dok u isto vreme za LJUDE na tim istim teritorijama ne radi apsolutno nista.
Ja kao i mnogi necu da dozvolim, to jest nisam dozvolio da mi necije srednjovekovno srbovanje bude prepreka u zivotu, teritorija i nacija su odavno prevazidjene kategorije, ljudi se u 21. veku okupljaju oko IDEJA!

Trebao si da kazes da je to sarkazam ili da ga bolje naglasis pa bih ti ja drugacije odgovorila ..ali rekoh ti da si "takav" bas zato sto nudis a niko ti ne trazi.
Teritorija nije samo pusta poljana oko koje se neko svadja , to je necija imovina i zemlja koju je obradjivao da hrani decu. Nije dokono srbovanje zastiti ljude kojima se sve sto imaju nudi nekome a da bi neko drugi nesto zauzvrat dobio , sta bilo. Razumem te kao mladog coveka koji zeli bolje da zivi i sve si to video kada si otisao odavde , vidis da svi bolje zive nego sto se u Srbiji zivi i sve bi hteo da i mi sve to imamo. Ako budes svakom siledziji davao svoju mesecnu platu zato sto je jaci neces moci dugo da prezivis gde god bio , doslo bi ti jednom u glavu da se moras siledzijstvu kao takvom odupreti ili ti nema opstanka. Ovde je rec o opstanku i niocemu vise. Nas su naterali da se branimo ili ce nas zatrti kao narod. Ako ne umes ili neces da branis svoju kucu onda ne zasluzujes ni da je imas ...to je poenta moje poruke da ti zapravo ni Vojvodinu ne zasluzujes ako je nudis ...cak i sale radi ...jer i Vojvodinu vec previse cesto spominju ovi borci za necije dobro a za nasu stetu.
mariopan mariopan 16:24 28.11.2007

Re: Vojvodina

A sto ne pokusas to sve o IDEJI a ne teritoriji da kazes Albancima mislim sta su oni onda zapeli za TERITORIJU?
vlada dvm vlada dvm 20:03 28.11.2007

Re: Vojvodina

svorcan80
Oni sada ODANDE ne pisu da daju nesto za nesto sto njima treba pogotovu sto svoje ne daju pa kako ce tek tudje nuditi TO JE NEMORALNO.Kao prvo ja sam i dalje Vojvodjanin i to mi niko ne moze oduzeti, niti dajem bilo sta za nesto drugo, ono sto sam rekao je samo sarkazam, kojim sam zeleo da ukazem koliko je cela "teritorijalna" rasprava APSURDNA, cinjenica je da je vecina gradjana Srbije zatocena u Srbiji i da pri tom dobar deo misli da su naj, naj, najhumaniji, najlepsi najbolji, i da je zapad truo. E pa nije, nisu Srbi najbolji na svetu ima fenomenalnih ljudi svugde, samo sto ne dozvoljavaju da ih kojekakva sacica politicara izmanipulise pricom o "teritorijama" dok u isto vreme za LJUDE na tim istim teritorijama ne radi apsolutno nista.Ja kao i mnogi necu da dozvolim, to jest nisam dozvolio da mi necije srednjovekovno srbovanje bude prepreka u zivotu, teritorija i nacija su odavno prevazidjene kategorije, ljudi se u 21. veku okupljaju oko IDEJA!


Dragi moj prijatelju, tokom istorije ljudske civilizacije, ljudi su se uvek okupljali oko ideja. Neke su bile dobre, a neke lose i katastrofalne. U XXI veku, ljudi se uglavnom okupljaju oko novca, mada je kroz istoriju i to bio jedan jako vazan pokretac stvari. I dobrih i losih. Ako su teritorije i nacije prevazidjene kategorije, sto Ameri pevaju himnu pred svaki javni dogadjaj, drze ruku na srcu, zasto Francuzi pevaju marseljezu i ne dozvoljavaju autonomiju muslimanima kojih ima 5 miliona, zasto Italijani igraju fudbal za svoju reprezentaciju a ne nasu...pitanja kol'ko volis...nije sve crno-belo.
Djenka Djavo Djenka Djavo 14:42 28.11.2007

Glavu promolim i imam sta da vidim...

.. ko o cemu, baba o ustipcima.

Ucinila mi se poznata tema o kojoj ste zapenili pa se vratim dole da priupitam dozivotne stanare moga motela o cemu se tu tacno radi. Kad su skocili na mene sa svih strana i poceli da arlaucu kao da sam vatricu na max odvrnuo. Sevaju "cinjenice" sa svih strana, provereni i overeni istorijski podaci, neosporena hiljadugodisnja prava... I evo sta sam uspeo da pohvatam iz haosa oko mene:

- 1900 je na Balkanu bilo oko 1,000,000 Albanaca
- Danas ih ima oko 7,000,000.

To se u mom selu zove "genitalna ekspanzija". Kinesko-indijski model, samo u malim razmerama. Jedan matematicar ovde zapenio o nekoj eksponencijalnoj progresiji... nisam ga bas razumeo, ipak sam ja samo rostilj-majstor i ugostitelj, a ne "kvant".

- Oko 1900 je Srba bilo nesto malo manje nego danas. Nemam tacne podatke jer neki vicu da su Srbi na celom Balkanu, i da nema drugih nacija, mada meni ove danasnje politicke mape pricaju potpuno drugu pricu.

U sportskim kladionicama bi to izgledalo ovako: Albanci 7 : 1 Srbi. Vice jedan Holandjanin da je takav rezultat karakteristican za Srbe i kaze da nije bio penal i da ima Boga zbog precke. Sad cu malo da mu pojacam vatru da se ne mesa vise.

E nesto kasnije izgleda da je na celu Srbije bio jedan sto pokusava stalno da me ubedi, na losem srpskom jeziku, kako stanari moga motela mogu sebi samostalno da regulisu grejanje. Kaze, niko ne zna bolje od njih samih koliko stepeni treba da im bude u sobi. Pitam ja njega sta on misli a on kaze: "Ja sam sve njih primio da pokazem onom dole da sam veci komunista od njega i da mu vratim malo za sve krticnjake koje je digao u blizini granice. "Onaj dole" je takodje ovde, evo pravi se lud i kaze da nema on veze sa celom situacijom i pokusava da me ubedi kako je greskom rezervisao sobu u motelu "Vecni plamicak".

E sad, ovaj sto je bio na celu Srbije kaze i da su svi Albanci imali ves masinu i upustvo na albanskom jeziku za istu, i to njegovom zaslugom. Dobro, lepo je to, treba sve te pelene oprati negde, a i zene su pretpostavljam bile zauzete radjanjem, treba izroditi i nahraniti 10-12 dece po porodici. Ves masinu se u redu. I onda se pobise njih par oko masina. Vicu "Nis... Gorenje... Nis... Gorenje". Taj deo nisam razumeo najbolje. Idemo dalje.

Nesto kasnije na celo stupa jedan finansijski strucnjak koji se specijalzovao u Americi. Za promenu Srbin i veliki drugar ovog sto ne zna bas dobro srpski a vladao je Srbijom do 88-me... ili tako nekako. On je, kaze, shvatio u cemu je problem. Albanske ves masine su trosile previse elektricne energije i time opterecivale srpsku privredu i kocile njen razvoj i dalju ekspanziju. Pa je odlucio da ih zapleni u interesu srpskog naroda. A zajedno sa masinama je zaplenio i uputstva za upotrebu (u kojim je pisalo "made in Albania" na albanskom jeziku. To je ocigledno tesko pogodilo albansko stanovnistvo jer su se navikli na dovoljno slobodnog vremena, treba ipak ostvariti skok sa 1 na 7 za samo 100 godina, to se moze samo uz podrsku ves masine. I tu nastaje haos.

U tom trenutku pritrci meni jedan nervozni, zalizani brka sa losim austrijskim akcentom i poturi mi neke mape pod nos. Kaze da su one njegova zasluga i da ne bi trebalo da se drugi hvale njegovim delima. Plasi se, valjda, za svoju rezervaciju kod mene, mesecno provedem bar 3 dana pokusavajuci da mu objasnim kako je za njega mesto zauvek rezervisano i da nema cega da se plasi. Ali on kao da ne moze da veruje pa gadja deku Simona ugarcima preko terase cim ne gledam. Ali ovaj put je u pravu. Te mape izgledaju kao neke koje sam vidjao po novinama koje nam sluze za potpalu rostilja. Vice finansijski strucnjak da su te mape laz i prevara i da je cemo tek da vidimo sta je istina kad konacno stigne "strucnjak za mape i teritorije", koji takodje ima rezervaciju vec poduze (sto mogu da potvrdim).

I onda mi sinulo da uporedim rezervacije sa kolegom iz motela visoke A kategorije, "Paperjasti oblacak", da vidimo koliko je to ljudi stiglo sa Kosova. Neverovatno! Desetine hiljada rezervacija, sa istog telefona, pozivni sa Kosova. Nesto vise kod njega ali ni malo naivan broj kod mene. I sto je najgore, isti toliki broj za one koji se jos nisu pojavili a vec su unapred rezervisali (to je kod mene, kod kolege uglavnom dolaze ne najavljeni i totalno nespremni gosti, a rezervacije se rade retroaktivno). Vec me glava zabolela od same pomisli na posao koji me ceka dok ih sve budem rasporedjivao. Bojim se da i to nije konacan broj, jer mi se cini da ce tu biti jos poziva od turistickih agencija koje su zaduzene za rezervacije... baba i dalje pominje ustipke.

Ja sam za moj motel nasao resenje. Finansijski strucnjak, i onaj sto je gradio krticnjake ne dele isto krilo zgrade. Kao ni mali, zalizani brka sa deda Simonom. Mozda je vreme da se i vi gore malo razdvojite ako vec ne umete zajedno da zivite. Ja za sve imam mesta (iako me ne raduje haos oko grupnih rezervacija) ali ne morate bas da zurite. Dovoljno je njih stiglo sa izlaznim pecatom "podzemni prolaz - Kosovo".

Iskreno vas (a poneki od vas zauvek moji) - Djenka Djavo
AlbanianFlag AlbanianFlag 16:17 28.11.2007

The question is....will you???


Re: Dajem Kosovo za Sengen

Dear friend,

Something in your article tells me you came to your senses and found out what really matters to you. Your freedom. You have decided to chose the way that gives you prosperity and future, ergo you are "giving" Kosova for EU visa. I assume you are educated young woman who is tired of political suicide that your leaders have caused year after year after year. Now, you know what matters to you... not to Kostunica, Tadic or any other nationalist who chose to isolate the entire nation for their own stupidity.
I hope you get to go to EU, I hope you get to expose your work and I sincerely hope you will succeed. You have the right to determine whether you need to go on or stop. Not anybody else...not for you!
Read further down: 90% of serb people have never been to Kosova. Why should they care? Why should they suffer?

All I can say is KUDOS to you and your courage! God bless!

AlbanianFlag
asterix asterix 23:16 28.11.2007

Re: The question is....will you???

Pushiga, nemate ni vi vize:)
milstanyu milstanyu 17:28 28.11.2007

malo i u veliko I

Ako te zeza to pretvaranje malog "i" u veliko "I" u Wordu, idi u Tools > AutoCorrect Options > AutoCorrect kartica i pronađi gde se i menja u I, odaberi ga i klikni delete dugme.

Sad, nema veze s temom, ali nisam mogao da izdržim a da ne pomognem. :)))
nenad73 nenad73 17:29 28.11.2007

shengen

Nazalost Kosovo nema veze sa sengenom zahvaljujuci anti-sprski orjentisanim drzavama i velikom broju indiferentnih clanica u vreme kada se EU nalazi na prekretnici. Primer Anti-Srpskkog lobija u EU: Velika Britanija, Holandija (ni manje zemlje ni vece halabuke istorijski gledano), Danska, itd. donekle Vatikan; a neutralni su najveci: Francuska i Nemacka. Dakle sa Kosovom ili bez to nema veze. Mi bismo davno kao i hrvatski gradjani za vreme neo-fasisticke vlasti Franje Tudjmana, bili na beloj listi, eto toliko - obechanje ludom radovanje. To su nam govorili 2001 posle prevrata pa ni dan danas nismo dalje odmakli od MIlosevicevog doba. Sadasnje stranke ukljucujuci i LDP su poltronske polikratske poluge moci kojim upravljaju ljudi u Briselu, Moskvi i Washingotnu, naravno pomocu para i donacija, svi samo ne gradjani ove zemlje. S Mladichem ili bez Mladica, sa Karadicem na nebu ili u Seveningenu uvek ce se nachi neka birokratska piz.... koja ce da odlozi ili uspori prikljucenje na ovu listu. Mi smo propustili voz uostalom kao i cela bivsha Jugoslavija da se posle pada Berlinskog zida 'brzim plavim vlakom' ukrcamo u Evropu. Cak i Slovenije koja spada u pero-laku-ligu clanica ponekad ima vishe beneficija u Americi negoli' u samoj evropskoj uniji.
roni roni 17:43 28.11.2007

Jasmina i Sengen

Jasmina, sto nisi ostala u Italiji kada si mogla kao mala a ne mora u Italiji nego bilo gde. Sta se sada kajes.Kaze izreka ....... nema kajanja. Imas Crnu goru i teraj tamo
Filip2412 Filip2412 18:28 28.11.2007

smesno...

Dajem Kosovo za Sengen



Zasto samo Kosovo? Ajde da daj Bujanovac i Presevo pa da se lepo granicimo juzno samo s Albanijom.
uostalom... ne verujem da ce neko prihvatiti ovu ponudu - Kosovo ce otici nizasta

Umetnica

Nisam znala da ste umetnica. Ja mislila novinarka...
Da li radite za nekoga ili ste clan udruzenja samostalnih umetnika?
vladimir petrovic vladimir petrovic 21:29 28.11.2007

Disgusting

Simply disgusting!
adam weisphaut adam weisphaut 22:57 28.11.2007

Re: Disgusting

vladimir petrovic
Simply disgusting!

Cisto radznalosti radi,interesuje me koliko vam je trebalo da srocite tako kompleksnu misao?
ivica1 ivica1 21:47 28.11.2007

...I spremila sam sve papire, I osiguranje

anonimna gradjanka, hmmm...A ja sam lepo dosao u ambasadu u pola devet, na zakazan razgovor, predao papire i anketu, sve kako je napisano. Pitao mogu li sutra da dobijem vizu, gospodja rekla - moze, ali platite 70 evra za schnell vizu. Platio, otisao da rezervisem kartu, sutradan dobio vizu. Sve sto je bilo potrebno je pozivno pismo kompanije za koju sam nakon toga potpisao ugovor. Osim jednog jutra cekanja po kisi, nista na sta se covek moze pozaliti.
U zivotu ima i gorih situacija od te, na primer strah od smrti, strah da pustis dete napolje da se igra...strah da neki ozlojedjeni i surovi Albanac nece potrositi svoje zalihe eksploziva bas na tvojoj kuci, dok ti i porodica spavate. Strah da ces morati da bezis od svega sto si celog zivota stvarao...tamo gde te niko ne zna i niko ne stiti.
Stvarno mi Vas nije zao sto niste dobili vizu, g-djice anonimna gradjanko. Pored toga, mozda je nesto i do Vas, a ne samo do Kosova, Voje i svih koji su Vam krivi, ukljucujuci i ostatak sveta. Procitajte jos jednom svoju anketu za vizu. Mora da ima nesto, ne bi Vas tek tako odbili. Cenim i da bi neki cinicni frojdovac rado bacio pogled i nasao lepog materijala.
Turnesol Turnesol 22:47 28.11.2007

manipulacija

Ova nesrecna zena koja je ostala bez vize nije rekla da bi dala Kosovo u zamenu za vizu. To je dodatak Jasmine Tesanovic. Verovatno je mislila da nije kriva za probleme na Kosovu, ali da svejedno ispasta.

Mislim da ovako isprican dogadjaj predstavlja manipulaciju tudjim recima. Ne vidim neki narocit smisao u tome sem da se izerviraju ljudi koji se protive tome da Kosovo dobije nezavisnost, bilo iz principa, bilo iz emocionalnih i nacionalistickih razloga. U svakom slucaju, ovo je jadno, i covek bi od Jasmine Tesanovic ocekivao malo vise osecaja za ispravnost.
Eni Eni 00:34 29.11.2007

I sta posle

Odlicno je ako imate novca za Sengen i putovanje. Ja sam isla u inostranstvo u Bosnu i Hercegovinu pre 3 godine i ovog leta u Crnu Goru. A imam i pasos, samo nemam jos ni jedan pecat.
Zbog toga sto nismo dali Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu, Crnu Goru i Kosovo, mnogi ne mogu jos uvek ni da razmisljaju o vizi i putovanju u inostranstvo. Nesto ste zaboravili godine koje su za nama.
Nadam se da su vasa ubedjenja podlozna promenama, u suprotnom ce te biti jako razocarani kad "nam uzmu i Kosovo".
Ako je stvarno vase nedajte ga argumentima. Ako ne mozete to da dokazete onda cutite. Ove klovnove pregovarace bas briga za Kosovo i ljude koji su u njemu. Pustite Kosovo na miru, smislite neku novu ideologiju. Ova je postala dosdna, a i uskoro vise nece biti u Srbiji tako da ce morati u istoriju. Bice iskorisceno verovatno jos za nastupajucu predizbornu kampanju, a onda...
Mogli bi i neki pozitivan i realan cilj da stavite pred sebe, a ne samo kako ce te da naredjujete citavom svetu (tom iskvarenom, prljavom svetu). I onako vas niko ni ne slusa, niti vas neko za to pita.
bhadzirkovic bhadzirkovic 03:12 29.11.2007

a ti ga onda prodaj

Djuture sa 50 000 Srba na KiM! Vidim da ti tu moralnih dilema nemas!
Eni Eni 09:33 29.11.2007

Re: a ti ga onda prodaj

A ti i oni koji se busaju oko kosova 'ubiste' se od brige za taj narod dole. Da je bilo briga za njih, one koji su imali mogucnos da promene stvari dole, radili bi drugacije. Ne bi jos vise dubili jaz izmedju Albanaca i Srba na Kosovu, vec bi radili na pomirenju. Onda vise ne bi ni bilo bitno da li je Kosovo u sastavu Srbije ili ne. Oni i ne pricaju tako cesto o tom narodu dole, pricaju o teritoriji.
mariopan mariopan 13:43 29.11.2007

Re: a ti ga onda prodaj

Eni
A ti i oni koji se busaju oko kosova 'ubiste' se od brige za taj narod dole. Da je bilo briga za njih, one koji su imali mogucnos da promene stvari dole, radili bi drugacije. Ne bi jos vise dubili jaz izmedju Albanaca i Srba na Kosovu, vec bi radili na pomirenju. Onda vise ne bi ni bilo bitno da li je Kosovo u sastavu Srbije ili ne. Oni i ne pricaju tako cesto o tom narodu dole, pricaju o teritoriji.

Za POMIRENJE treba DVE STRANE. Miri se ti sa onima koje uce da ubijaju srpsku decu jer nece biti kaznjeni..miri se ti sa onim ko ti je oteo kucu pa zivi u njoj a ti si u nekom podrumu gde ti deca gladuju dok tvoje njive ore onaj ko je bio jaci , gde na njivi pobiju zeteoce , decu koja se kupaju u reci , gde jos i danas starici obijaju celicna vrata svake noci ne bi li joj oteli stan ...naravno ona zivi u logoru od svog stana , prozori su joj u zicama protiv kamenica , varta celicna ( neko joj postavio preko drvenih ) pa iskrivljena tamo oko brave , neko pakserom ili sekirom svake noci pokusava da udje ...sta mislite kako po zgradi odjekuju ti udarci? Kako zvoni cela zgrada? Sta misle ti drugi ljudi u zgradi ? Da li im je zao starice koju ce , dakako ubiti jer ona ziva nije htela iz svoga zato i zivi pasjim zivotom u zicama godinama , ili im je zao razbojnika koji je tako nevest da vec jednom obavi posao pa da se oni koji prezive siti naspavaju? Vi zelite samo da se naspavate , briga vas ko ce platiti glavom vas san?

Tako i ovi " STO NE OKRECU GLAVU " " STO NE ZATVARAJU OCI " ma okrecu da ne vide i zatvaraju oci i usi da ne cuju kako odjekuje zgrada , kako place ova starica , kako placu one majke sto su im decu pobili , okrecu glavu .... Mirite se vi slobodno , dok druga strana ne pruzi ruku ne moze se sa njima miriti . Da bi neko njima pruzio ruku treba da ih operu od krvi , da odgovaraju za zlocine , da prestanu i DANAS da cine zlocine a VI TREBA DA OTVORITE OCI i da vidite SVE ZRTVE...ne samo odabrane po nacionalnom kljucu , da vidite SVE ZLOCINCE , ne samo odabrane po nacionalnom kljucu...sa tim se prvo pomirite..
Eni Eni 23:06 29.11.2007

Re: a ti ga onda prodaj

Hoces da kazes da nad Albancima nije bilo nikakvih zlocina, maltretiranja, progona svih godina Slobe. Ako hocemo pravo nisu oni prvi poceli, oni se samo svete za ono sto su trpeli. A mi bi vec jednom mogli da priznamo to i glasno kazemo.
vlada dvm vlada dvm 01:22 30.11.2007

Re: a ti ga onda prodaj

Eni
Hoces da kazes da nad Albancima nije bilo nikakvih zlocina, maltretiranja, progona svih godina Slobe. Ako hocemo pravo nisu oni prvi poceli, oni se samo svete za ono sto su trpeli. A mi bi vec jednom mogli da priznamo to i glasno kazemo.


Draga devojko, oni jesu prvi poceli i to mnogo, mnogo pre pojave SM na politickoj sceni. Pre toga, maltretirani na Kosovu i Metohiji su bili svi oni koji nisu bili albanci, pa i sami albanci koji se nisu slagali sa agresivnom politikom svog "rukovodstva". A ako prihvatimo tu tvoju logiku: "pa oni se samo svete....", odosmo u pakao. Zasto onda, rukovodeci se istom logikom, Srbi nisu mogli da se brane od albanaca, od agresivnih Hrvata, sa ustaskom ikonografijom i delovanjem.....Takvo razmisljanje je opasno! Mozda malo sada Jermeni da ubijaju Turke zbog genocida na pocetku XX veka, ili da Indijanci, ako ih jos ima u USA, krenu da uzimaju skalpove belcima...i tako u nedogled. Prvo, razmisli o onome sto pises, a drugo, malo se informisi. Po mogucstvu iz vise izvora.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana