Zdravlje

Auuuu, kakav blam!

Krugolina Borup RSS / 24.04.2010. u 16:57

PitoFace-disappointed.gifPošto naše zdravstvo nije u nekoj tamo trećoj ligi, već u Ligi šampiona, sasvim je logično, jel', da nam ministar zdravlja zaobiđe lokalne zdravstvene ustanove i šampione, te odluči da probleme sa kičmom reši operacijom u Minhenu.

O sopstvenom trošku, naglašava se.

Šta ga briga. Može mu se. Ima da pokrije troškove.

Ma, i ja bih se pre u Minhenu porađala nego među ovim našim šampionima. Nego - nemam da pokrijem troškove. Bedak. Ali, ko mi kriv što nemam.

Meni solidarno zdravstvo. Ministru minhensko.

Meni domaći šampioni, ministru nemački.

Kako on misli posle svega ovoga bilo kome od nas pogledati u oči - ne znam.

Razočarao me i kao čovek i kao komunista.

Odričem ga se.

 



Komentari (247)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

uros_vozdovac uros_vozdovac 17:03 24.04.2010

Pohvala ministru

za iskrenost. Mada ja sam mislio da taj čovek nema kičmu, al je možda nemci pronađu?
apectator apectator 17:41 24.04.2010

Re: Pohvala ministru

Mada ja sam mislio da taj čovek nema kičmu, al je možda nemci pronađu?

Ne znam kako stvari stoje s tim ali sam siguran da ministar Milosavljevic nema obraz. Posebno je skandalozno da nas obavestava da je u Minhen isao "o svom trosku".Pa zar bi uopste dolazilo u obzir da ide o nasem trosku? Ono sto je najbitnije je sledece - najodgovorniji covek naseg zdravstva je na nedvosmislen nacin pokazao da u nase zdravstvo ne veruje.OK,razumem ga,ali bi sad bio red,zapravo jedino sto moze da ucini, da da ostavku.
stasava stasava 18:58 24.04.2010

Re: Pohvala ministru


Ne znam kako stvari stoje s tim ali sam siguran da ministar Milosavljevic nema obraz. Posebno je skandalozno da nas obavestava da je u Minhen isao "o svom trosku".Pa zar bi uopste dolazilo u obzir da ide o nasem trosku? Ono sto je najbitnije je sledece - najodgovorniji covek naseg zdravstva je na nedvosmislen nacin pokazao da u nase zdravstvo ne veruje.OK,razumem ga,ali bi sad bio red,zapravo jedino sto moze da ucini, da da ostavku.

I ja ga u potpunosti razumem sto u nase zdravstvo ne veruje ali nikada nisam razumela njegove izjave koje su potpuno van realnosti. Cak sam bila ubedjena da je izgubio kontakt sa realnoscu, sto je znak ozbiljnih problema, zapravo bila sam ubedjena da veruje u gluposti tipa-Borimo se u Ligi sampiona, maternalna smrtnost nije veca nego u Svajcarskoj, u svim smrtnim slucajevima nema lekarske greske, dokazala kontrola da se sve radi po principima savremene medicinske nauke.....Sada nema dileme da on vrlo dobro zna da je u zdravstvu trulez, sada se tek vidi da njemu za neke stvari ne odgovaraju promene i sada svako mora da zna da na ovom mestu ne sme da ostane nijedan jedini dan. Ali, to ne znaci resenje problema. Sada se vidi sta sve mora hitno da se promeni u zdravstvu. Valjda ce i Lekarska komora i ostala strukovna udruzenja napokon uraditi nesto da zarad velikog broja postenih skinu ljagu sa sebe.
maca22 maca22 21:29 24.04.2010

Re: Pohvala ministru

stasava
I ja ga u potpunosti razumem sto u nase zdravstvo ne veruje..

On je taj koji ga organizuje.
nsarski nsarski 22:01 24.04.2010

Re: Pohvala ministru

Cekaj, bre, Kru. Gde je ovde blam? Jel mogao covek da carteruje avion, da dovede tim strucnjaka iz Minhena, sa sve potrebnom opremom i pomocnicima? Da im plati troskove puta, dnevnice, i ostalo. Od drzavne love.
Mogao je! A nije.
Znaci, seo u svog ficu, odvezao se o svom trosku, poneo flasu rakije da casti doktora, uradio operaciju, i zavrsio posao. Sta je tu blam?

P.S. Ybg, mozda i nije mogao zbog onog vulkana. Niti je on mogao da leti njima, niti oni njemu. Zato je i morao da vozi. Mozda da napises blog na temu "Uticaj islandskih vulkana na srpsko zdravlje"? To bi bilo nesto!
mikele9 mikele9 22:45 24.04.2010

Re: Pohvala ministru

Mozda da napises blog na temu "Uticaj islandskih vulkana na srpsko zdravlje"? To bi bilo nesto!

A gejzire da i ne pominjemo..puj, puj, puj! Ako se oni raspomame ići će Tomičica i ostali tomčići na lečenje i zbog kijavice u Nemačku o svom trošku. Odakle im samo pare za trošak
maksa83 maksa83 22:48 24.04.2010

Re: Pohvala ministru

Znaci, seo u svog ficu, odvezao se o svom trosku, poneo flasu rakije da casti doktora, uradio operaciju, i zavrsio posao. Sta je tu blam?

Blam je što je verovatno zaboravio da ponese 200gr mlevene C kafe i šećer u kocke.
Šta će sad taj svet da misli o nama?
stasava stasava 23:10 24.04.2010

Re: Pohvala ministru

Blam je što je verovatno zaboravio da ponese 200gr mlevene C kafe i šećer u kocke.
Šta će sad taj svet da misli o nama?

Ma kupio je bombonjeru, stavio 100 eura, uvio u ukrasan papir, dao lekaru, ovaj otisao kod prijatelja u posetu i poneo na poklon neodvijenu bombonjeru. Bombonjera bila Soko Stark.
nsarski nsarski 00:01 25.04.2010

Re: Pohvala ministru

Blam je što je verovatno zaboravio da ponese 200gr mlevene C kafe i šećer u kocke.
Šta će sad taj svet da misli o nama?

To da. A i malo je rizikovao. Zamisli da procitas u novinama (puj, puj, ne dao Bog): "Srpski ministar zdravlja uginuo na operaciji u Minhenu". Pa, ne ide, ruzno izgleda. Ja da sam neka vlast, ja bih takve novine zabranio.
dunja73 dunja73 00:07 25.04.2010

Re: Pohvala ministru

Blam je što je verovatno zaboravio da ponese 200gr mlevene C kafe i šećer u kocke.
Šta će sad taj svet da misli o nama?


Kad se SCHuhrija "aperisala " nije u Minhenu direkt ,al tamo negde ...(jer tamo zivese , pa predje kasnije kod mene u komsiluk) ..veli , ponela na cast doktoru flasu rakije i teglu slatka od dunja...I , doktor sav zahvalan i prezahvalan jos izrazi zelju da sazna o kakvoj se djakoniji u "povrzenoj" celofanom i gumicom , tegli radi ..A. SchUhra , neznajuci na Nemackom ce ti ovom specijalisti :
- Apfel , aber nicht Apfel ...(apfel, abo niht apfel -jabuka , al´ nije jabuka ) ...+ ebemli ga ...Jedi pas´ znati ...
mariopan mariopan 00:51 25.04.2010

Re: Pohvala ministru

uginuo


Mislim da je to prava reč ali opet da proverim?
mikele9 mikele9 00:57 25.04.2010

Re: Pohvala ministru

uginuo


Mislim da je to prava reč ali opet da proverim?

Neće taj uginuti sad kad je aperisan, ima da nam kičmenostubno potraje dok sunce ne postane beli patuljak
Doctor Wu Doctor Wu 08:26 25.04.2010

Re: Pohvala ministru

Znaci, seo u svog ficu, odvezao se o svom trosku, poneo flasu rakije da casti doktora, uradio operaciju, i zavrsio posao. Sta je tu blam?

Tako je. Mislim da nece proci dugo, i Tomica ce sav u zavojima i sa onim svojim mucenickom pogledom sesti na kanabe kod Olivere Kovacevic da objasni kako je pravi i jedini smisao njegovog putovanja u Minhen bio to da srpskim pacijentima najzad omoguci tu neinvazivnu metodu lecenja diskus hernije. Posto nije bilo dobrovoljaca & pacijenata (jer su srpske zdravstvene sluzbe izuzetno efikasne, bar otkad je on ministar), on je prvo morao sam sebi da sredi kicmu i, onda, onako izmucen i sa bolovima, da sedne u svog bimera i ode do tog Minhena da vidi sta to nemacki strucnjaci rade sto nasi ne bi mogli...

Naravno, nece propustiti da pomene ni naseg Zorana, koji ga je 2003., dva dana pred smrt, zamolio da preuzme ministarstvo.

jovadokrova jovadokrova 10:47 25.04.2010

Re: Pohvala ministru

li sam siguran da ministar Milosavljevic nema obraz.


Može i u Španiju na operaciju. Tamo presađuju kompletno lice, pa da posle Novi Tomica bude ministar u još pedesetak mandata
sladomir sladomir 08:29 26.04.2010

Re: Pohvala ministru

nsarski
Cekaj, bre, Kru. Gde je ovde blam? Jel mogao covek da carteruje avion, da dovede tim strucnjaka iz Minhena, sa sve potrebnom opremom i pomocnicima? Da im plati troskove puta, dnevnice, i ostalo. Od drzavne love.
Mogao je! A nije.
Znaci, seo u svog ficu, odvezao se o svom trosku, poneo flasu rakije da casti doktora, uradio operaciju, i zavrsio posao. Sta je tu blam?

P.S. Ybg, mozda i nije mogao zbog onog vulkana. Niti je on mogao da leti njima, niti oni njemu. Zato je i morao da vozi. Mozda da napises blog na temu "Uticaj islandskih vulkana na srpsko zdravlje"? To bi bilo nesto!


Pa blam je taj, što se nije operisao u Beogradu, gde bi mu medicinska sestra Krugolina sa sve cigarom u ruci asistirala dežurnom Hirurgu, a Tomica bi onako nemoćan mogao da joj pljune pod prozor, to jest pepeljarom.
nsarski nsarski 11:10 26.04.2010

Re: Pohvala ministru

Milutine, ti li si?
silver bullet silver bullet 12:08 26.04.2010

Re: Pohvala ministru

uros_vozdovac
ja sam mislio da taj čovek nema kičmu, al je možda nemci pronađu?


Jeee!

Bog te vido! Pa oko ovoga se svi slazu. I Krugolina i Wu i Uros i Mariopan...

Je l' vidite da i mi zadrti bologeri mozemo oko necega da se slozimo?
Kad vec ne mozemo oko politike, Kosova, platana... mozemo oko ljudskog bezobrazluka!
mariopan mariopan 18:07 27.04.2010

Re: Pohvala ministru

Bog te vido! Pa oko ovoga se svi slazu. I Krugolina i Wu i Uros i Mariopan...

miloradkakmar miloradkakmar 17:12 24.04.2010

Pogled

Kako on misli posle svega ovoga bilo kome od nas pogledati u oči - ne znam.

Zar , samo posle ovoga.
i kao komunista.

Pošto su oni retki, možda ima privilegije.
mariopan mariopan 17:32 24.04.2010

Re: Pogled

Razočarao me i kao čovek i kao komunista.

Pa oni nas i ne gledaju, ne u oči nego nikako
sesili sesili 17:41 24.04.2010

Ministar

Al' on je izvršio građansku dužnost i primio vakcinu! Možda ima veze?
Innana Innana 17:52 24.04.2010

Minhen

U Pressu pise malo opsirnije. Pise da je bio smesten na reumatolosku, pa je bilo vecanja da ga operisu u Beogradu, ali su se ipak odlucili za Minhen jer tamo nude minimalno invazivnu metodu.
Ja to tumacim ovako: kod nas nema tehnickih mogucnosti za minimalno invazivnu metodu ili nema strucnjaka za to...
U svakom slucaju, okreni obrni ne valja. Jer to znaci da ipak vrhunske usluge u Srbiji-nema, bar ne u svim granama medicine...
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:04 24.04.2010

Re: Minhen

ali su se ipak odlucili za Minhen jer tamo nude minimalno invazivnu metodu


Dakle, meni invazivna, njemu neinvazivna.
Nije smeo ovo da uradi.
Ako hoće da bude ministar, on mora da bude primer građanima Srbije.
On je morao da "otrpi" invazivnu metodu, ako je to metoda koja je u solidarnom zdravstvu u takvim situacijama namenjena nama običnim smrtnicima.
Nije smeo ovako da se uzdiže iznad običnih građana Srbije, nikako nije smeo.
Užasno me je razočarao.
On za mene više nije ministar zdravlja.
Ministar zdravlja se tako ne ponaša.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 18:30 24.04.2010

Re: Minhen

Krugolina Borup
ali su se ipak odlucili za Minhen jer tamo nude minimalno invazivnu metodu


Dakle, meni invazivna, njemu neinvazivna.
Nije smeo ovo da uradi.
Ako hoće da bude ministar, on mora da bude primer građanima Srbije.
On je morao da "otrpi" invazivnu metodu, ako je to metoda koja je u solidarnom zdravstvu u takvim situacijama namenjena nama običnim smrtnicima.


Nije blesav da ima invazivnu metodu, pa da zavrsi sa sepsom.
To je za nas, obicne smrtnike.
marouk marouk 20:18 24.04.2010

Re: Minhen

Joj ćuti, šta bi bilo da je morao da se porađa u Srbiji? Sad zahvaljuje Bogu što nije žena
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:26 24.04.2010

Re: Minhen

Nije blesav da ima invazivnu metodu, pa da zavrsi sa sepsom.
To je za nas, obicne smrtnike.

tako je, ko biljana kovačević vučo.
došla njegova ekipa i rekla - ovde ne može više ništa da se uradi.
a moglo je.
što nećemo nikad saznati.

mada sepse ima i u americi, nemoj da si takav.
stasava stasava 21:30 24.04.2010

Re: Minhen

što nećemo nikad saznati.

mada sepse ima i u americi, nemoj da si takav.

Mora sve da se sazna. Ima sepse u Americi, umire se od sepse, ali o tome se PRICA.
filantrop filantrop 23:22 24.04.2010

Re: Minhen

Ima sepse u Americi, umire se od sepse, ali o tome se PRICA.


a bogami i placa


A Baltimore County jury has awarded $1.44 million in a Maryland wrongful death lawsuit filed against a hospital and several doctors that failed to properly treat a case of sepsis, which eventually turned fatal


http://www.aboutlawsuits.com/maryland-malpractice-lawsuit-sepsis-verdict-9390/

jel zabelezen bar jedan ovakav slucaj u srbiji ikada?
dali76 dali76 05:39 25.04.2010

Re: Minhen

E ljudi pa ovo prava boljsevicka revolucija ovdje? Ima milion razloga da se ministru stavi neodgovornost zbog posla,ali traziti od ministra da se lijeci gdje i vecina ostalih gradjana Srbije je po meni smjesna.
Kao sto Milorad kaze zar tek ovo razlog za blam???? Hm, najbolje da svi budemo ministri pa da idemo u minhen .
Nakon svega da padne radi ovoga . Ne znam meni zvuci tragikomicno. Ko da citam Nusica.
maksa83 maksa83 10:06 25.04.2010

Re: Minhen

ali traziti od ministra da se lijeci gdje i vecina ostalih gradjana Srbije je po meni smjesna.

Zašto je to smešno, svega ti?

To se još zovei dogfooding, odn. američani bi rekli još i put your money where your mouth is odn. u ovom slučaju put your spine where your mouth is, odn. snosi lepo sve posledice svog delovanja i nedelovanja. Mislim, naravno da on ne mora ništa, i da je njegovo pravo da obezbedi sebi najbolju moguću negu i uslugu, itd. itd. itd. ali priznaćeš da je ovo ovako u naj-ma-nju ruku licemerno.

P.S. Evo siguran sam npr. da i Prvoslav Davinić, koji dolazi iz iste G17% ekipe, kada mu zatreba mapa nekog dela Srbije (npr. ide u Matarušku Banju da se malo opusti) ne koristi neki off the shelf Garmin GPS nego usluge onog izraelskog špijunskog satelita koji je - za naše dobro - zakupio za 45 miliona EUR. Ljudina. Na njega treba Tomica da se ugleda.
Doctor Wu Doctor Wu 10:21 25.04.2010

Re: Minhen

Ima milion razloga da se ministru stavi neodgovornost zbog posla,ali traziti od ministra da se lijeci gdje i vecina ostalih gradjana Srbije je po meni smjesna.

Dalibore, ja mislio da se zajebavas, ali sad na drugo citanje, nisam vise tako siguran.

Nije to pitanje da li se ministar leci gde i ostali gradjani nego da li se leci u Srbiji. Probaj da u gornjoj vesti umesto Srbija stavis USA/UK/Francuska/Spanija/Italija/koja-god-hoces-zemlja, umesto Nemacka bilo koju drugu zemlju koja nije na prvi izbor i umesto ministra zdravlja bilo kojeg vladinog cinovnika (opet vlade iz prvog izbora). Znas li koliko bi taj baja ostao na mestu sluzbenika vlade? Ni 5 minuta.

Normalno da nemaju svi jednaki pristup zdravstvenim uslugama (tj da oni koji placaju vise, dobijaju zauzvrat vise) ali nije normalno da ministar zdravlja za 10 godina upravljanja tim resorom nije uspeo da obezbedi uslugu u koju bi on sam imao poverenja. To znaci da je 10 godina arcio narodne pare i to znaci da ga treba oterati, a verovatno mu oduzeti i lekarsku licencu (jer se 10 godina nije bavio svojim poslom, a sudeci po izjavama koje je davao tokom "epidemije" gripa on je pre piljar nego lekar).
inco inco 18:10 25.04.2010

Re: Minhen

Tako to ide - tebi penetracija, njemu reparacija...
dali76 dali76 20:35 25.04.2010

Re: Minhen

Covjek ,visoki duznosnik u ministrastvu zdravlja SAD podnio ostavku jer se saznalo da je otisao u Kanadu na operaciju kicme?
Visoka duznosnica ministarstva obrazovanja SAD odlucila dati ostavku jer je njena cerka otisla da radi svoje postdiplomske studije u Parizu?
Za mene toliko je stvari koje se mogu staviti na teret doticnom ministru Milosavljevicu.
On mora da bude odgovoran za stanje,il ako hocemo sranje u svom ministarstvu.
Mene ne zanima gdje ce minister trgovine ici da kupi robu, I necu traziti dad a ostavku zato sto on moze da skokne do Amstardama a ja ne mogu.
Ali hocu traziti odgovornost ministra koji ne radi nista da bi Srbija se makla sa zadnjeg mjesta po monopolu na Balkanu.
Mene ne zanima koji telefon koristi il ima premijer , ali me zannima zasto Srbija ima
samo jednu fiksnu telefonsku kompaniju a Rumunija dvadesetak.
Jos jednom da ponovim parafraziram
Milorada:
Zar ovaj put u Minhen treba da bude razlog zasto Milosavljevic treba da ode?
Znaci minister moze da ne radi nista, da bude neodgovoran,al ako ga “uhvatimo” da je usluge trazio van zemlje, aha eto blama I najboljeg razloga da se covjek povuce?
Da li bi po vama minister prosvjete trebao dati ostavku
Zbog nerada koji su rezultirali,po vama losim skolskim uslovima.
Ili zbog cinjenice da njegov sin,cerka,zena,se skoluje u nekom stranom faksu u Srbiji?
Da je u Srbiji super stanje opet bi mnogi isli van.
Briga me sto idu van,ali bi me I te kako bilo briga zasto u Srbiji nije dobro stanje, I zato
se trebaju ministry pozvati na odgovornostzbog stanja ili sranja koje su uradili,a ne gdje idu da rade operacije,il gdje skoluju djecu.
Malo me sve posjeca na revolucionare izjave sa nekih drugih blogova tipa pohapsite tajkune,ili
Slucaj psihopate koji onom jadnom psu odsjece sapice je ogledalo ssrpske propasti , tj dno dna.
Tako I ovdje blam je ,dovoljan za otkaz, jer minister ode u Minhen ,a to sto dosad nije mnogo radio e to je OK. Blam je al nije toliki?
Minhen je prelio casu?
Ne znam Makso i doktore razumijem ljutnju ljudi,ali ne slazem se da je ovo zasluzilo naslov “blam”, toliko ima toga sto je zasluzilo ovakve naslove.

Atomski mrav Atomski mrav 10:05 26.04.2010

Re: Minhen

Tomi-flu ministru ovo nije jedino delo zbog kog smo kivni na njega. Podugačak je spisak...
alarih alarih 09:56 27.04.2010

Re: Minhen

U pravu si ti.
Nije meni toliko problem što se on odlučio za Minhen, bolje doktore, opremu i negu - da zatreba nedajbože i da sam u mogućnosti i ja bih.

Ali se bre sloši ljudima, jer on konstantno izjavljuje da je naše zdravstvo vrh, Liga šampiona i te priče, da smo valjda svi komplet ludi i blesavi i da ne znamo ni šta hoćemo ni šta tražimo ni šta nam treba nego samo zakeramo...Pravi te budalom tolike godine i ovim potezom ti bukvalno kaže "jeste, pravio sam te budalom, svesno" i kako da ne pobesniš?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:55 24.04.2010

Hehehehe

Biće on nama ministar zdravlja još minimum deset godina
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:56 24.04.2010

Re: Hehehehe

Biće on nama ministar zdravlja još minimum deset godina


Meni se "javlja" ostavka, pravo da ti kažem.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 18:05 24.04.2010

Re: Hehehehe

Kad je u Srbiji neki ministar dao ostavku?!
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:07 24.04.2010

Re: Hehehehe

Za sve postoji prvi put (reče naivna Krugolina, i osta živa).
antioksidant antioksidant 19:17 24.04.2010

Re: Hehehehe

Kad je u Srbiji neki ministar dao ostavku?!



Nedugo nakon nesreće u kojoj je stradala Katarina Marić, Veselinov je, na pritisak javnosti, podneo ostavku na mesto ministra poljoprivrede.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 19:19 24.04.2010

Re: Hehehehe

Krugolina Borup
Biće on nama ministar zdravlja još minimum deset godina


Meni se "javlja" ostavka, pravo da ti kažem.


Ako zbog ovoga ne padne ostavka, onda definitivno ne postoji stvar u kojoj bi bilo koji ministar u Srbiji leteo sa pozicije. Zaista, sta bi trebalo da se desi pa da neki nas ministar sleti sa stolice? Dakle, ako ga ostave jasno je da za ova vlada ne postoji lija ispod koje se ne ide.
maca22 maca22 01:43 25.04.2010

Re: Hehehehe

Draga Kru, čuh da i dete ministra prosvete se ne školuje u školi u kojoj on ministruje, nego nekoj stranjskoj u BG.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 09:43 25.04.2010

Re: Hehehehe

Veselinov je, na pritisak javnosti, podneo ostavku na mesto ministra poljoprivrede.


Pa hajde da ga pritiskamo?!
antioksidant antioksidant 15:25 25.04.2010

Re: Hehehehe

Pa hajde da ga pritiskamo?!

naravno
nego te sluzave stvari izmicu pritisku (vec nekoliko mandata)

jebiga, kad ukuvas noge i usi nije cudo sto se kicma operise u minhenu
tomica inace pripada sistemu koji promovise beskicmenjastvo
uliznistvo je primarna osobina
lingamanovic lingamanovic 06:33 26.04.2010

Re: Hehehehe

Hm, ne budi naivna, Kru. Pratis lik i delo gosn Tomice jako kratko, imao je on i vecih blamova, pa je o(p)stao.
Obrazlozice svoj nedotupavni postupak (koji mu makar strucnjaci za PR, ako takvih uopste ima pri vladi, nisu trebali da dozvole), yza dva tri dana ce prasina da se slegne, ko da nista nije bilo.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 18:07 24.04.2010

Ne da je blam...

...nego BRUKA!
Ova vlada ovakve stvari stvarno sebi ne moze da priusti. Ili pak misle da je sve vec otislo u onu stvar, pa daj sta das dok su na vlasti. Sve mi vise na to lici.

Doctor Wu Doctor Wu 18:14 24.04.2010

Mislim, sta reci...

neverovatno. Ne da mu treba oduzeti ministarstvo (kakva crna ostavka, treba ga oterati), nego mu treba zapleniti sve sto je stekao od kada je ministar.
antioksidant antioksidant 19:17 24.04.2010

Re: Mislim, sta reci...

nego mu treba zapleniti sve sto je stekao od kada je ministar.

mnogo je to velika kazna
Atomski mrav Atomski mrav 18:22 24.04.2010

Nakon ovoga...

...je sigurno da ni ona vakcina koju je primio nije bila ista kao ona koju su uvezli za nas veverice.
dolybell92 dolybell92 18:27 24.04.2010

Re: Nakon ovoga...

..je sigurno da ni ona vakcina koju je primio nije bila ista kao ona koju su uvezli za nas veverice.


...ste sigurni da je bila vakcina?
Atomski mrav Atomski mrav 18:33 24.04.2010

Re: Nakon ovoga...

Siguran sam da nije rizikovao sopstveno zdravlje, za razliku od našeg.
JJ Beba JJ Beba 18:29 24.04.2010

Minhen...

....neće čovek da umre od sepse?
Doctor Wu Doctor Wu 18:40 24.04.2010

Re: Minhen...

JJ Beba
....neće čovek da umre od sepse?

Ali, pazi samo koliko je siguran u sebe. On je sigurno znao da ce se ovo procuti, ovakve stvari se ne mogu sakriti. Pored toga sto pokazuje da nema poverenja ni u jednog hirurga u Srbiji, on pokazuje i ovim kerberima iz vlade da mu ne mogu nista. Sto znaci da ih drzi u saci sa raznoraznim prljavstinama i gadarijama.
Atomski mrav Atomski mrav 18:42 24.04.2010

Re: Minhen...

Ja mislim da on hoće da pokaže da ima kičmu, a pošto ne bismo verovali domaćim lekarima u to, morao je da ode do Minhena...
JJ Beba JJ Beba 18:47 24.04.2010

Re: Minhen...

Doctor Wu
JJ Beba
....neće čovek da umre od sepse?

Ali, pazi samo koliko je siguran u sebe. On je sigurno znao da ce se ovo procuti, ovakve stvari se ne mogu sakriti. Pored toga sto pokazuje da nema poverenja ni u jednog hirurga u Srbiji, on pokazuje i ovim kerberima iz vlade da mu ne mogu nista. Sto znaci da ih drzi u saci sa raznoraznim prljavstinama i gadarijama.

ma da bre. Zabole ga dal' će da procuri. Važno da je G 17 brže bolje javila da će sam da snosi troškove, kao ništa mi...Ima kintu.
Gle ovo -direktorka Lekarske komore Srbije Tatjana Radosavljević :
"U šoku sam, zar je moguće da se ide čak u Minhen za operaciju diskus hernije? Pa to je u srpskoj medicini rutinska stvar. Za naše neurohirurge ta operacija ima istu težinu kao i slepo crevo. Imamo iz te oblasti sjajne stručnjake, prenele su Vesti.
ovde

tamo svako svakog ima u šaci
draft.dodger draft.dodger 19:02 24.04.2010

Re: Minhen...

tamo svako svakog ima u šaci


ILUSTRACIJA


stasava stasava 19:06 24.04.2010

Re: Minhen...

tamo svako svakog ima u šaci

Procitala, ali nije mi jasno, kao i kolege su iznenadjene...i nikom nista. Nesudjeni akademik u radu Ministarstva i iz Minhena ucestvuje savetima. Da mi je znati kakvim!
apach92 apach92 19:11 24.04.2010

Re: Minhen...

eeeeeeee problem je u tome sto kad su u pitanju slepo crrevo i meningitis u Srbiji pacijenti prolaze kao bosi po trnju i Ministar to odlicno zna. A zna i gospodja Radosavljevic.
marouk marouk 19:41 24.04.2010

Re: Minhen...

JJ Beba
....neće čovek da umre od sepse?

ahaaa odmah sam isto pomislila
stasava stasava 19:41 24.04.2010

Re: Minhen...

eeeeeeee problem je u tome sto kad su u pitanju slepo crrevo i meningitis u Srbiji pacijenti prolaze kao bosi po trnju i Ministar to odlicno zna. A zna i gospodja Radosavljevic.

Da, sada je ocigledno da odlicno zna, da zna da su kod mnogih smrtnih slucajeva u pitanju lekarske greske i da svesno prica neistinu. Skoro su se hvalili sve vecim brojem operacija neinvazivnim metodama. Misljenje konzilijuma nasih lekara znaci je bilo da operacija nije hitna. To je verovatno i tacno imajuci u vidu cinjenicu da je mogao u Nemacku da ide autom.
stasava stasava 19:44 24.04.2010

Re: Minhen...

.neće čovek da umre od sepse?

Videcemo da li ce i za sepsu da bude da nije moglo da se utice zbog "fudroajantnog toka bolesti"
apach92 apach92 19:53 24.04.2010

Re: Minhen...

ja se ipak nadam da ce Ministar doci uspravljeno nasmejan i sa paketom kobaja iz Minhena.
Fudroajantnost ne spominji, znas da je to vecita beda na vratu rodbine pacijenata, pojam par ekselans kojim se maskira veza izmedju pisanih i sprovedenih procedura nad nesretnicima
maca22 maca22 20:07 24.04.2010

Re: Minhen...

Ja imam uput za pregled pise "u narednih nekoliko dana" pa mi zakazase za mesec dana. Toliko o fudroajantnosti.
stasava stasava 20:08 24.04.2010

Re: Minhen...

Fudroajantnost ne spominji, znas da je to vecita beda na vratu rodbine pacijenata, pojam par ekselans kojim se maskira veza izmedju pisanih i sprovedenih procedura nad nesretnicima

Znam, znam, ali mislim da nisam naivna sto se nadam da i kod nas treba i moze da bude pisano samo ono sto je i kako je sprovedeno.
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:34 24.04.2010

Re: Minhen...

JJ Beba
....neće čovek da umre od sepse?

možda ima sepse i u minhenu, kad već ima i u ameriku ...

nikad se ne zna...
stasava stasava 21:51 24.04.2010

Re: Minhen...

možda ima sepse i u minhenu, kad već ima i u ameriku ...


Sigurno ima i u Minhenu, ali se i u Nemackoj, kao i u Americi, vodi evidencija, izvodi statistika, zna se kada je smrt ishod greske, javno se prica i naravno da se za takvo zdravstvo moze reci da je uredjeno.
mariopan mariopan 22:11 24.04.2010

Re: Minhen...

Doctor Wu
JJ Beba
....neće čovek da umre od sepse?

Ali, pazi samo koliko je siguran u sebe. On je sigurno znao da ce se ovo procuti, ovakve stvari se ne mogu sakriti. Pored toga sto pokazuje da nema poverenja ni u jednog hirurga u Srbiji, on pokazuje i ovim kerberima iz vlade da mu ne mogu nista. Sto znaci da ih drzi u saci sa raznoraznim prljavstinama i gadarijama.

Oni svi jedni druge drže da ne kažem za šta nekim gadarijama i zato je nama ovako.
Oni su kao ono crogorsko oro na više spratova, svi se drže jedni za druge pa ako jedan padne svi padaju....eh što bih volela da ih samo malo sapletem
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 09:12 25.04.2010

Re: Minhen...

apach92
eeeeeeee problem je u tome sto kad su u pitanju slepo crrevo i meningitis u Srbiji pacijenti prolaze kao bosi po trnju i Ministar to odlicno zna. A zna i gospodja Radosavljevic.

Da dodam i vanmateričnu trudnoću na taj kratki spisak.
jfk17 jfk17 19:19 24.04.2010

Blam zivi

Ovo je zaista blam nevidjeni. Nisam siguran da li se zaista radi ali ako se radi o discus hernii u slabinskom delu kicme pa to je zaista smejurija. To je moj matori operisao ljudima svakodnevno pre 30 godina u Nisu bez ikakvih komplikacija. Neinvazivnu metodu rade u Nisu jos od pre 10-ak godina. Prema tome (ako se zaista radi o diskusu lumbalne kicme) prosto ne mogu da shvatim da se radi o strahu vec za to nemam objasnjenje.
Imali smo priliku da mojoj supruzi (oboje smo lekari na jednoj prestiznoj evropskoj instituciji) dijagnostikuju tumor na kicmi u Srbiji. Ozbiljno smo se razmisljali da se operise u Srbiji jer imamo poverenje u nase kolege tamo. Na kraju smo se odlucili da se o uradi ovde i nismo pogresili zbog neuporedive postoperativne nege. Ali sto se tice samog zahvata ja zaista verujem da bi kolega u Nisu (znaci cak ne u Beogradu gde su uslovi jos bolji) to uradio na odlicinom nivou.
Prema tome da zakljucim ovo nije blam ovo je blamcina ali mnogo vise govori o ministru nego o nasem zdravstvu.
maca22 maca22 19:56 24.04.2010

Re: Blam zivi

Koliko sam ja informisana, opercija diskus hernije nije naivna star jer prilikom vadjenja diskusa mogu da se ostete i nervi, pa da i bz prolapsa covek ima ostecene nerve. Takodje sam cula da co nas izvadjeni diskus ne zamenjuju drugim. Time se poremeti statika kicme, i tu pocinje pocetak kraja (da to tako imenujem).
jfk17 jfk17 20:07 24.04.2010

Re: Blam zivi

Uvek postoji mogucnost ostecenja zivaca (tj korena zivaca koji idu u donje ekstremitete) pri svakoj operaciji. Upravo zato je laksa operacija na slabinskoj kicmi jer ne postoji mogucnost ostecenja mozdine kao na vratnooj kicmi (slucaj sportskog novinara Knezevica). Koliko ja znam (ipak sam smao hematolog) nigde se diskus ne zamenjuje vestackim a rizk od poremecaja statike je minimalan).
maca22 maca22 20:12 24.04.2010

Re: Blam zivi

Da, razumem da ostecenje nerava u vratu ugrozava zivot. Ali, mislila sam na situaciju kada diskus u krstima pritisca cauda equina, pa je operacija hitna u roku jednog ili dva dana. Jeste da se od ostecenja toga ne umire, ali niko ne zeli do kraja zivota da ima problem sa mokrenjem, nuzdom, pa ni seksualnom disfunkcijiom.
jfk17 jfk17 20:27 24.04.2010

Re: Blam zivi

Cauda equina je ozbiljan sindrom i zahteva operaciju u roku od 48 sati ali to ne menja operativni pristup bio on u Nemackoj ili Srbiji.
anastasija.p anastasija.p 21:09 24.04.2010

Re: Blam zivi

http://en.wikipedia.org/wiki/Intervertebral_disc_arthroplasty

Artificial Disc Replacement (ADR), or Total Disc Replacement (TDR), is a type of arthroplasty. It is a surgical procedure in which degenerated intervertebral discs in the spinal column are replaced with artificial devices in the lumbar (lower) or cervical (upper) spine. The procedure is used to treat chronic, severe low back pain and cervical pain resulting from degenerative disc disease.
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:32 24.04.2010

Re: Blam zivi

Koliko sam ja informisana, opercija diskus hernije nije naivna star

nije al nije ni presađivanje organa.
međutim, kod nas ništa nije naivno i jednostavno.
umre devojka na operaciji čukljeva.
jfk17 jfk17 21:34 24.04.2010

Re: Blam zivi

Ocigledno sam lose informisan proverivsi na pubmed-u video sam da se to radi (pitanje ukoliko potoji protruzija sa osttecenjem ligamenata) medjutim cost benifit je jos uvek pod znakom pitanja uz prilicno limitirane idnikacije:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15653090

Current indications for lumbar disc arthroplasty are in the setting of a Food and Drug Administration trial in young, nonosteoporotic patients with one or two level symptomatic disc degeneration without severe facet arthropathy, segmental instability or neural element compression requiring a posterior decompression.
dragannalovic dragannalovic 21:48 24.04.2010

Re: Blam zivi

Ozbiljno smo se razmisljali da se operise u Srbiji jer imamo poverenje u nase kolege tamo. Na kraju smo se odlucili da se o uradi ovde i nismo pogresili zbog neuporedive postoperativne nege.

Znači da ipak postoje razlozi zašto ste se odlučili da se vaša supruga operiše u inostranstvu. Ne ulazeći u to koliko je sa stanovništa morala opravdano da se jedan ministar zdravlja operiše u inostranstvu i da li je takva operacija mogla i ovde da se obavi, mislim da nije sporno da svako ko ima para, može sebi i da priušti najbolje uslove i najbolje doktore, mada ja lično to sebi ne bih mogao da priuštim. Druga stvar je kako su te pare zaradjene, samo bih podsetio da je aktuelni ministar vrhunski gastroenterolog i da je uvodjenjem novih metoda napravio pomak u lečenju čira na želucu kod nas. Mislim da je ipak možda trebao dobro da promisli da li da se leči u inostranstvu i da bi pre izvodjenja zaključaka trebali možda da čujemo šta ga je navelo na takvu odluku.
maca22 maca22 22:08 24.04.2010

Re: Blam zivi

A sta bi moglo biti?
jfk17 jfk17 22:09 24.04.2010

Re: Blam zivi

Ovo je sada razlog za jedan duzi mail. Ovde gde zivimo moja supruga sa neodredjenim bolovima ne bi bila dijagnostikovana jos ko zna koliko (nema nikakve veze sto smo oboje lekari). U Srbiji je kolega samo rekao mene je tvoj otac ucio da se niko ne zali bez razloga idi na magnet i to smo uradili za par sati (kao kolege). Ovde verovatno ni danas ne bi bila dijagnostikovana.

Sto se tice same hirurgije supruga je najpre zelela da je operise taj kolega u Srbiji (to bi bilo uradjeno za par dana - izvinjavam se ali to je esnafska prednost kada si u struci znam da mnogima koji imaju problema da dodju do lekara u Srbiji to ima strasno da bode oci) a ovde je cekala par nedelja.

Sto se tice operacije i ja i ona smo misljenja da bi ona bila odradjena na podjednakom nivou i u Srbiji (o nekom kvalitetu govori i to da je ovdasnji hirurg uzeo da operise na osnovu CD-a sa magneta iz Srbije nije mu palo napamet da snimanje ponovi). Ono sto se razlikuje i zasto nam je drago da je uradjeno ovde je postoperativna nega. Sestre 24 sata uz tebe bez razlike da li si lekar ili rposjak sa ulice, savrsena rehabilitacija, cistoca itd. To a ne sam kvalitet hiruske intervencije (iako je ona odradjena maksimalno i ovde) je razlog zasto smo zadovoljni da je to uradjeno ovde.

Sada da se vratimo na osnovnu temu. Ako se zaista (ja se ovdde ogradjujem jer mi nemamo zvanicnu informaciju o cemu se zaista radi) radi o lumbalnoj diskus herniji postoji najmanje vise komada vrhunskih specijalista koji to mogu da urade i u Beogradu i u Novom Sadu i u Kragujevcu i u Nisu. Mogu to da urade i operativno i na nivou minimalne invazivne intervencije (ne svih ali vecine tipova). Za plastiku za koju nisam znao da se radi nisam siguran da je moguce uraditi u Srbiji. Sve je to bil o moguce uraditi dole cak i ako preti sindrom kaude ekvine. Prema tome moje je misljenje da ukoliko nije nesto izuzetno koplikovano pre svega politicki nepromisljeno da covek na takvoj funkciji to ne uradi u svojoj zemlji. Ali ako je postojala indikacija da to nije mogce uraditi u Srbiji onda je ako ima mogucnosti da to uradi to po meni potpuno pravdano (naravno ovde mozemo pricati o onim ljudima koji nemaju tu mogucnost jer nisu to sto je on ili nemaju novca ali to je vec druga prica).

Zato mislim da javnost zasluzuje punu informaciju zasto je ministar operisan u Nemackoj (zato jer se to ne radi u Srbiji ili zato jer nema poverenja u kolege kojima je nadredjen),
moderatokantabile moderatokantabile 22:52 24.04.2010

Re: Blam zivi

A sta bi moglo da ga opravda?

Na to pitanje bi gdin Tomica trebao da odgovori. Što se tiče mene, ja bih izabrao najbolje rešenje ma koliko da košta , čak i da se pozajmim , svaka i najmanja greška kod operacije kičme tu znači kraj a osim toga ja ipak nisam ministar. U svakom slučaju, treba pružiti priliku da se čuje i druga strana jer radi se o ozbiljnoj operaciji kod koje uvek postoji rizik.
Jedan moj prijatelj je "uspešno" operisan ali mu sada pada stopalo,što je još i najmanji problem, pošto jedno vreme bio skoro nepokretan.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 23:38 24.04.2010

Re: Blam zivi

jfk17


Sto se tice operacije i ja i ona smo misljenja da bi ona bila odradjena na podjednakom nivou i u Srbiji (o nekom kvalitetu govori i to da je ovdasnji hirurg uzeo da operise na osnovu CD-a sa magneta iz Srbije nije mu palo napamet da snimanje ponovi). Ono sto se razlikuje i zasto nam je drago da je uradjeno ovde je postoperativna nega. Sestre 24 sata uz tebe bez razlike da li si lekar ili rposjak sa ulice, savrsena rehabilitacija, cistoca itd. To a ne sam kvalitet hiruske intervencije (iako je ona odradjena maksimalno i ovde) je razlog zasto smo zadovoljni da je to uradjeno ovde.



Iz ovoga mogu da zakljucim da je ipak postoperativna nega dovoljno vazan deo cele procedure da na njoj bazirate odluku. Ili to, ili Vi Vase odluke zasnivate na nebitnim detaljima.

A koliko je vazna postoperativna nega a koliko operacija mogu samo da kazem da u siroj porodici imam tri osobe (jedna u uzoj porodici) koje su kod nas 'uspesno' operisane, i nedugo zatim umrle - dve od sepse, a jedna od ambolije pluca, usled tromba koji se otkacio posle operacije nakon koje nisu sprovedene nikakve preventivne mere da se umanji mogucnost tromba.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 23:39 24.04.2010

Re: Blam zivi

jfk17


Sto se tice operacije i ja i ona smo misljenja da bi ona bila odradjena na podjednakom nivou i u Srbiji (o nekom kvalitetu govori i to da je ovdasnji hirurg uzeo da operise na osnovu CD-a sa magneta iz Srbije nije mu palo napamet da snimanje ponovi). Ono sto se razlikuje i zasto nam je drago da je uradjeno ovde je postoperativna nega. Sestre 24 sata uz tebe bez razlike da li si lekar ili rposjak sa ulice, savrsena rehabilitacija, cistoca itd. To a ne sam kvalitet hiruske intervencije (iako je ona odradjena maksimalno i ovde) je razlog zasto smo zadovoljni da je to uradjeno ovde.



Iz ovoga mogu da zakljucim da je ipak postoperativna nega dovoljno vazan deo cele procedure da na njoj bazirate odluku. Ili to, ili Vi Vase odluke zasnivate na nebitnim detaljima.
dragannalovic dragannalovic 23:42 24.04.2010

Re: Blam zivi

maca22

dragannalovicMislim da je ipak možda trebao dobro da promisli da li da se leči u inostranstvu i da bi pre izvodjenja zaključaka trebali možda da čujemo šta ga je navelo na takvu odluku.
A sta bi moglo da ga opravda?

Kada sudimo o nečemu treba da uzmemo u obzir sve činjenice pogotovo kada su ovako ozbiljne stvari u pitanju, mislim da svakome treba pružiti priliku da iznese svoje argumente pa i jednom ministru zdravlja a da li su razlozi koji su bili opravdani za njega, prihvatljivi i za širu javnost, nadam se da ćemo uskoro saznati. U svakom slučaju što se mene tiče želim mu uspešan oporavak pa čak i ako se budem pridružio svim ovim kritikama.
Krugolina Borup Krugolina Borup 01:33 25.04.2010

Re: Blam zivi

Zato mislim da javnost zasluzuje punu informaciju zasto je ministar operisan u Nemackoj (zato jer se to ne radi u Srbiji ili zato jer nema poverenja u kolege kojima je nadredjen),


Pazi, kakav god da je odgovor - ne opravdava ga.
Ako se to ne radi u Srbiji, pitanje glasi: meni da se desi isto što i njemu, šta bi bilo sa mnom? Nemam da platim Minhen iz svog džepa. Ili bi me tretirali onim što imaju/znaju, ili me ne bi uopšte tretirali.
Kako god bilo - on ne može biti ministar zdravlja ako nije spreman ličnim primerom podstaći narod da u to zdravstvo veruje, i opredeliti se za tretman kakav bi u istoj situaciji dobio bilo koji građanin ove zemlje. Ovde.

Po meni, on je imao mogućnost izbora: ili da ide u Minhen, ali da PRE TOGA podnese ostavku; ili da ostane ministar zdravlja, ali da deli sudbinu naroda kome je taj ministar, unutar onoga što imamo/znamo u našem zdravstvu.

On je izabrao najgoru moguću stvar. Ovakvom odlukom ne samo da je pojačao nepoverenje naroda u naš zdravstveni sistem, već je zavalio šamarčinu i našim lekarima. Ne čudi me što direktorka lekarske komore i predsednica sindikata daju izjave kakve daju. Hebo ga miš, ispada da ja tim lekarima - koje žestoko kritikujem, verujem više od njega - koji ih stalno nešto žestoko brani.

Dela govore više od reči.
dragannalovic dragannalovic 11:40 25.04.2010

Re: Blam zivi

Po meni, on je imao mogućnost izbora: ili da ide u Minhen, ali da PRE TOGA podnese ostavku; ili da ostane ministar zdravlja, ali da deli sudbinu naroda kome je taj ministar, unutar onoga što imamo/znamo u našem zdravstvu.

Kada bi to bila obaveza onda bi imali trajno upražnjeno mesto ministra zdravlja, ko bi bio lud da pristane da ide na takvu ili sličnu operaciju ovde ako ima uvid u naše zdravstvo, drugo smo mi obični smrtnici koji ne možemo mnogo da biramo, niti znamo koliko je loša situacija.
Osim toga šta da radimo sa ministrom paraplegičarem?
I gde su ti ministri koji dele sudbinu naroda?
Nisam ni ubedjen da će umesto aktuelnog ministra doći neko mnogo bolji sa obzirom ko postavlja ministre.
Kompletna država je u očajnoj situaciji i zdravstvo ne može biti izuzeto iz toga, potpuno razumem to što ste razočarani i ja sam ali ovo više nije normalno stanje i potrebne su mnogo radikalnije promene.
maca22 maca22 11:41 25.04.2010

Re: Blam zivi

dragannalovic
ko bi bio lud da pristane da ide na takvu ili sličnu operaciju ovde ako ima uvid u naše zdravstvo,

Vi kao da gubite iz vida to da je on napravio "nase zdravstvo".
JJ Beba JJ Beba 16:55 25.04.2010

Re: Blam zivi

usled tromba koji se otkacio posle operacije nakon koje nisu sprovedene nikakve preventivne mere da se umanji mogucnost tromba.

da daju se blokatori.
u normalnim zemljama daju ih pacijentima i kad dolaze u bolnicu zbog lomova ekstremiteta. To je standardna procedura.
poznajem čoveka koji se dugo lečio od teškog loma noge da bi kasnije imao velike frke sa trombom koji je nastao zato što mu nisu dali lekove radi sprečavanja otkačivanja tromba. jedva preživeo
inco inco 18:43 25.04.2010

Re: Blam zivi

Krugolina Borup
Kako god bilo - on ne može biti ministar zdravlja ako nije spreman ličnim primerom podstaći narod da u to zdravstvo veruje, i opredeliti se za tretman kakav bi u istoj situaciji dobio bilo koji građanin ove zemlje. Ovde.


Idi molim te, sta je sledece? Trazices od ministra finansija i guvernera NBS da drze svoju stednju u dinarima i da striktno postuju zakon da ne smeju imati racun u stranim bankama? Ili da ministar prosvete svoju decu salje u nase skole i na nase fakultete? Zasto bi se Tomica ponasao ista drugacije nego kolege mu... I u krajnjem slucaju - nego i `narod mu` - ti koji su ga izglasali, a i oni koji ga sad najvise kritikuju, da su na njegovom mestu isto bi uradili... Tak'i smo kao narod...

Reality, ain't it a bitch?
maca22 maca22 18:45 25.04.2010

Re: Blam zivi

Mda...
Hansel Hansel 19:16 25.04.2010

Re: Blam zivi

inco
I u krajnjem slucaju - nego i `narod mu` - ti koji su ga izglasali
Izvini, ti poznaješ nekoga ko je glasao za Tomicu, tj. za G17 zbog Tomice, tj. za ZES zbog Tomice?
inco inco 19:50 25.04.2010

Re: Blam zivi

Hansel
Izvini, ti poznaješ nekoga ko je glasao za Tomicu, tj. za G17 zbog Tomice, tj. za ZES zbog Tomice?


Ne znam nikog ko je glasao ni za Tomu, ni za Seselja ranije, a bo'me ni za Slobu, pa to ne znaci da se za njih nije glasalo i da se idalje ne glasa (sans onih koji odose djavolu na istinu) u procentu kakvog bi se i Vajmarska Nemacka zastidela... Cak i da niko nije glasao za G17+ (tojest niko normalan, a nenormalnih u svakom drustvu ima bar 5% s tim sto je kod nas percentage kanda obrnut) neko je glasao za ZEvS(a) koji je omogucio sa-kicmenjaku Tomici da nastavi da jase po zdravstvu, pritom da se podsetimo Tomica je pored Ljajica i Dinkica jedina konstanta svih Vlada od kako uvedosmo demokratiju.

Pritom, ma koliko skandalozno bilo to sto je Tomica, grof na Zdravstvo, uradio - ubedjen sam, bez trunke sumnje, da bi svako na nasoj politickoj sceni uradio isto, a bo'me i svaki 'gradjanin' (izuzimam nekih 2% ljudi od integriteta kojih takodje ima u svakom drustvu i koje obicno svako drustvo jase kako stigne) koji bi imao mogucnost da tako nesto uradi - ponajpre oni koji ce sad najvise da osuju drvlje i kamenje.

Moj entitet gaji natalitet,
Jer kvantitet proizvodi kvalitet.
Tako misli svaki propalitet,
Suze i sline isti salinitet...

Mentalitet, mentalitet, mentalitet,
Sveukupni ljudski kvalitet...
maca22 maca22 20:11 25.04.2010

Re: Blam zivi

Ovde su malo pobrkani loncici.
No, da ne kvarimo, ko peva, zlo ne misli.
inco inco 20:54 25.04.2010

Re: Blam zivi

Pa ja o tome i pricam, da on nije ministar zdravlja mi ovde ne bi ni pricali o tome - u istim cipelama isto bi se ponasao i svaki drugi politicar, a bo'me i debela vecina gradjanstva, ponajvise kriticki nastrojena jerbo kritikuju ne zato sto tako ne treba da se radi, nego zato sto oni ne mogu to da rade... Odgovornost je strana rec na ovim prostorima, uvezena sa zapada, a zna se da sve sto je sa zapada preti da unisti srBski naciJon i nasu na daleko (do Tokija) cuvenu 'dusu'...
maca22 maca22 21:05 25.04.2010

Re: Blam zivi

Sve ste prozreli.
dragannalovic dragannalovic 22:52 25.04.2010

Re: Blam zivi

Blam zivi
dragannalovic
ko bi bio lud da pristane da ide na takvu ili sličnu operaciju ovde ako ima uvid u naše zdravstvo,

Vi kao da gubite iz vida to, da je on, sam, napravio "nase zdravstvo".


Onda to ipak nešto govori, zar je trebalo da mu se desi to što mu se desilo pa da se tek sada traži njegova ostavka. To takodje znači da nije otputovao u Minhen, da bi sve bilo u redu bez obzira što ništa nije u redu. Mislim da ovde raspravljamo o posledicama umesto o uzrocima ovakvog stanja. U zemlji gde je korupcija na nepodnošljivom nivou, gde vršljaju svakave mafije, gde su "pošteni" političari pokriće za one druge koji odradjuju posao za sebe i za stranku a ne za one kojih su ih birali, ni zdravstvo ne može da bude izuzeto iz opšteg stanja. Upravo sam pročitao kako je gdin Tadić rekao da nisu svi političari korumpirani i da ne treba generalizovati. Zašto onda ovi drugi daju legitimtet onim prvima i zašto se svi koji su korumpirani ne sankcionišu ili makar izvedu pred sud javnosti. Ali tu već dolazimo do pitanja finansiranja političkih stranaka i do stvarnih uzroka ovakvog stanja a to su još uvek tabu teme. Ili se možda varam?
JJ Beba JJ Beba 23:06 25.04.2010

Re: Blam zivi

. Upravo sam pročitao kako je gdin Tadić rekao da nisu svi političari korumpirani i da ne treba generalizovat

A ja sam čula sam da Tadić ima plan kako da nam pomogne.

a što se korupcije tiče, svi u zdravstvu uzijmaju pare svi
A to znamo svi, jer je svako od nas prošao kroz neki oblik davanja kinte bilo da ti neguju nekog, da ga uopšte pogledaju, bilo za adekvatnu terapiju.
meni rekao lekar pre 7 meseci kada mi je majka imala infarkt da je dobila terapiju k'o za mladog pacijenta!!!
pa ti vidi
dragannalovic dragannalovic 23:37 25.04.2010

Re: Blam zivi

Upravo sam pročitao kako je gdin Tadić rekao da nisu svi političari korumpirani i da ne treba generalizovat

A ja sam čula sam da Tadić ima plan kako da nam pomogne.


Da li će prvo da počisti u svom dvorištu?
maca22 maca22 13:50 26.04.2010

Re: Blam zivi

Od nekud se mora poceti. Recimo od ovog blama?
Hansel Hansel 16:49 26.04.2010

Re: Blam zivi

inco
Ne znam nikog ko je glasao ni za Tomu, ni za Seselja ranije, a bo'me ni za Slobu, pa to ne znaci da se za njih nije glasalo i da se idalje ne glasa ...
Uf, ja znam one koji su za sve njih glasali, ali u slučaju Tomice, da te podsetim, dolazimo do srpskog usuda - glasanja za manje zlo (tj. koje bar tako izgleda). Ko bi i šta bi bilo alternativa svima ovima? Na kraju, o užasa, zamisliva je i gora varijanta ministra zdravlja - setite se samo Obrena Joksimovića! I dodatni srpski politički usud - partije-pijavice, taman toliko teške da jedan tas zahvaljujući njima pretegne...

A da ne bi svi kao većina, predlažem da se setimo dr Nade Kostić, ministarke zdravlja u prelaznoj vladi, onoj prvoj posle P(?)etog oktobra... Ali, ni njena stranka je nije podržala posle republičkih izbora... i "poklonila" nam Obrena...
maca22 maca22 18:53 26.04.2010

Re: Blam zivi

Sve u svemu, tunel bez sjaja u daljini.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana