Zdravlje

Auuuu, kakav blam!

Krugolina Borup RSS / 24.04.2010. u 16:57

PitoFace-disappointed.gifPošto naše zdravstvo nije u nekoj tamo trećoj ligi, već u Ligi šampiona, sasvim je logično, jel', da nam ministar zdravlja zaobiđe lokalne zdravstvene ustanove i šampione, te odluči da probleme sa kičmom reši operacijom u Minhenu.

O sopstvenom trošku, naglašava se.

Šta ga briga. Može mu se. Ima da pokrije troškove.

Ma, i ja bih se pre u Minhenu porađala nego među ovim našim šampionima. Nego - nemam da pokrijem troškove. Bedak. Ali, ko mi kriv što nemam.

Meni solidarno zdravstvo. Ministru minhensko.

Meni domaći šampioni, ministru nemački.

Kako on misli posle svega ovoga bilo kome od nas pogledati u oči - ne znam.

Razočarao me i kao čovek i kao komunista.

Odričem ga se.

 



Komentari (247)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

apach92 apach92 21:08 26.04.2010

Re: Blam zivi

maca22
Sve u svemu, tunel bez sjaja u daljini.


A U DALJINI...
marouk marouk 19:38 24.04.2010

Kad je on

ikoga pogledao u oci?

dr.wagner dr.wagner 19:55 24.04.2010

Re: Kad je on

marouk
ikoga pogledao u oci?


Pozdrav

-U strahu su velike oči ... , a na ovim prostorima je uvjek postojao kompleks
pred "zapadnim" stručnjacima ....

-Jer ... " ŠTO ŠVABO NAPRAVI ....... "


Wagner
marouk marouk 20:03 24.04.2010

Re: Kad je on

Pa upravo je on taj koji je pričao koliko smo mi superiorniji i koliko su naše metode cenjene i razvijene...kak'i švabe i ostala boranija...kad ono mućak

I ja se sa tim slažem, pa ipak mislim da je trebalo ovde da odleži malo da vidi kako je ostalima u bolnicama.
Atomski mrav Atomski mrav 20:08 24.04.2010

Re: Kad je on

Nemačka medicina je najbolja na svetu!


marouk marouk 20:16 24.04.2010

Re: Kad je on

XD
011-495 011-495 23:16 24.04.2010

Re: Kad je on

Atomski mrav
Nemačka medicina je najbolja na svetu!



Svabo ti je to...
maca22 maca22 20:06 24.04.2010

HOCEMO MINIMLANO..

HOCEMO MINIMALNO INVAZIVNE METODE OPERISANJA DISCUSA U SRBIJI!
Uopste me ne interesuje ostavka, vec hocu da i ucini da i ovde TO postane moguce. DAJ!
yugaya yugaya 20:26 24.04.2010

sram ga bilo

a za moju mamu nema - ona ima da cuti i trpi Tarlov ciste na kicmi i bol koji paralise 24 sata na dan , a ne daju joj ni morfijumske flastere na recept.

Sram ga bilo i ne, ne zelim mu brz i uspesan oporavak. Samo da jedan dan otrpi agoniju sto moja mama gura vec godinama, i to bez flastera - pa da mozda shvati kolika je sramota od coveka.



Inner Party Inner Party 20:45 24.04.2010

Br...

...uka.
maca22 maca22 20:51 24.04.2010

Re: Br...

Ovde podržava loše ljude, a kad treba da se leči, pobegne od njih.
marouk marouk 21:31 24.04.2010

Re: Br...

Trebalo je sa sobom da povede onu dečicu čiji roditelji ne mogu da plate operacije i koja mogu da izgube vid, ne mogu da se kreću, kojima je potreban bubreg, ili operacija srca...svake nedelje ih je sve više u raznim listovima, pokreću se razne akcije za skupljanje novca...
tripraseta92 tripraseta92 21:19 24.04.2010

Ćao veverice!




Pozdrav iz Minhena. Vreme je lepo, hrana dobra, usluga odlična.

u potpisu
vaš Doživotni

PS srpski je veći
mariopan mariopan 22:16 24.04.2010

Re: Ćao veverice!

PS srpski je veći

Pa dobro, jesi li ljubomoran
antioksidant antioksidant 08:47 25.04.2010

Re: Ćao veverice!

PS srpski je veći

jebi ga, nije
minhenski je na koti 291
(mada mi mozemo da sabiramo i avalu dole)
G r o f G r o f 21:25 24.04.2010

sve će to narod pozlatiti..

Razočarao me i kao čovek i kao komunista.


hahaha...gde sad iskopa komunistu..
pa..jest..Tito se lečio u svojoj državi.
011-495 011-495 23:15 24.04.2010

Re: sve će to narod pozlatiti..

G r o f
Razočarao me i kao čovek i kao komunista.


hahaha...gde sad iskopa komunistu..
pa..jest..Tito se lečio u svojoj državi.

i Svajcarskoj
apectator apectator 07:58 25.04.2010

Re: sve će to narod pozlatiti..

Svajcarskoj

Kad to? Prvi put cujem.
011-495 011-495 19:53 27.04.2010

Re: sve će to narod pozlatiti..

apectator
Svajcarskoj

Kad to? Prvi put cujem.

prelivao krv i neke druge manje zahvate. kadA SE POJavila gangrena njegov doktor iz Svajcarskeje "strongly recomened" amputaciju prstiju, kako se zavrsilo znamo.
maca22 maca22 21:41 24.04.2010

Pise

očekuje se njegov skori povratak u Beograd gde će biti nastaavljen oporavak i ali i aktivnosti u ministarstvu, u kojim i sada učestvuje savetima.

Exitus Letalis Exitus Letalis 21:52 24.04.2010

Re: Bez blama

U Ministarstvu su objasnili da se Milosavljević zbog ozbiljnih problema sa slabinskom kičmom, poslednjih mesec dana, bez i jednog dana bolovanja, lečio najpre ambulantno u Kliničkom centru Srbije, a zatim je, zbog drastičnog pogoršanja, smešten u Institut za reumatologiju.


treba mi maramica...
anastasija.p anastasija.p 22:01 24.04.2010

Re: Bez blama

...lečio najpre ambulantno u Kliničkom centru Srbije, a zatim je, zbog drastičnog pogoršanja...


adam weisphaut adam weisphaut 22:29 24.04.2010

Pa nije lud da operiše kičmu ovde

pa da prođe kao onaj sportski komentator Knežević pa da ostane parplegičar, previše je on važan za takav rizik..
ssvetlana92 ssvetlana92 22:42 24.04.2010

Gospodin Milosavljević

kao Ministar zdravlja ima obavezu da se leči u svojoj zemlji, šta god bilo u pitanju. Da je ministar drugih resora, mogao bi da spiska "uštedjevinu" na lečenje u inostranstvu. Ovako nema!
Sram ga bilo!
mariopan mariopan 22:56 24.04.2010

Re: Gospodin Milosavljević

ssvetlana92
kao Ministar zdravlja ima obavezu da se leči u svojoj zemlji, šta god bilo u pitanju. Da je ministar drugih resora, mogao bi da spiska "uštedjevinu" na lečenje u inostranstvu. Ovako nema!
Sram ga bilo!

Pokazuje koliko ima poverenja u sopstveni rad i organizaciju na čijem je čelu! Pokazuje i nama da u sve što on govori ne treba da verujemo ni koliko je crno pod noktom. Ne veruje ni on sam!
Sram ga bilo!
ssvetlana92 ssvetlana92 23:00 24.04.2010

Re: Gospodin Milosavljević

Pokazuje koliko ima poverenja u sopstveni rad i organizaciju na čijem je čelu! Pokazuje i nama da u sve što on govori ne treba da verujemo ni koliko je crno pod noktom. Ne veruje ni on sam!
Sram ga bilo!

Mnogo toga je ovim gestom pokazao i trebalo bi ga na stub srama a ne na operaciju i inostranstvo, dok mi obični smrtnici smo osudjeni na lečenje kod lekara u koje on nema poverenja, dobro znajući kako rade!
Sram ga bilo!
mariopan mariopan 23:08 24.04.2010

Re: Gospodin Milosavljević

ssvetlana92
Pokazuje koliko ima poverenja u sopstveni rad i organizaciju na čijem je čelu! Pokazuje i nama da u sve što on govori ne treba da verujemo ni koliko je crno pod noktom. Ne veruje ni on sam!
Sram ga bilo!

Mnogo toga je ovim gestom pokazao i trebalo bi ga na stub srama a ne na operaciju i inostranstvo, dok mi obični smrtnici smo osudjeni na lečenje kod lekara u koje on nema poverenja, dobro znajući kako rade!
Sram ga bilo!

Sram ga bilo!
To je sve što je pokazao ovim gestom..
Bila sam skoro u bolnici, nema ni dušeka ( "dušeci" su sunđeri u kojima se legu bakterije jer su raspadnuti) možda se toga uplašio.......nema posteljine, nema ćebadi ni jastuka, nema ničega a on je ministar za to ZASLUŽAN pa da mu bar odamo priznanje za to što NIČEGA NEMA!

Možda je zato otišao?
Ne daj Bože da legne na takav dušek makar kakvi bili stručnjaci koji ga operišu?
A na te dušeke stavljaju tek operisanu decu!
E, sram ga bilo po sto puta!
ssvetlana92 ssvetlana92 23:17 24.04.2010

Re: Gospodin Milosavljević

Bila sam skoro u bolnici, nema ni dušeka ( "dušeci" su sunđeri u kojima se legu bakterije jer su raspadnuti) možda se toga uplašio.......nema posteljine, nema ćebadi ni jastuka, nema ničega a on je ministar za to ZASLUŽAN pa da mu bar odamo priznanje za to što NIČEGA NEMA!

Nije problem u čistoći, za njega bi se opremio apartman gde god da legne, nego enormno nepoveranje u naše doktore i jako dobro poznavanje našeg zdravstva. Ne bi ni neprijatelju preporučio.
A pošto je on veoma zaslužan za takvu sliku, treba i da stavi glavu na panj..kao i svi mi!
mariopan mariopan 23:32 24.04.2010

Re: Gospodin Milosavljević

ssvetlana92
Bila sam skoro u bolnici, nema ni dušeka ( "dušeci" su sunđeri u kojima se legu bakterije jer su raspadnuti) možda se toga uplašio.......nema posteljine, nema ćebadi ni jastuka, nema ničega a on je ministar za to ZASLUŽAN pa da mu bar odamo priznanje za to što NIČEGA NEMA!

Nije problem u čistoći, za njega bi se opremio apartman gde god da legne, nego enormno nepoveranje u naše doktore i jako dobro poznavanje našeg zdravstva. Ne bi ni neprijatelju preporučio.
A pošto je on veoma zaslužan za takvu sliku, treba i da stavi glavu na panj..kao i svi mi!

Pa ima jedna dobra stvar u svemu tome - pokazuje nam da ne verujemo ni mi. Sve je šarena laža. Sram ga bilo ali to on ne oseća, takve ljude nije sramota ni od čega! Bljak.
Videla sam dečicu tek operisanu od krajnika kako ih na te dušeke stavljaju a ON IDE NEGDE....njegov je život vredniji od te dece????? BLJAK Matora drtina!
Exitus Letalis Exitus Letalis 09:47 25.04.2010

Re: Gospodin Milosavljević

Možda je zato otišao?
Ne daj Bože da legne na takav dušek makar kakvi bili stručnjaci koji ga operišu?

meri, nema ništa od toga.
postoje specijalni apartmani za njih.
možda i dormeo dušeci.
naravski, i posteljina i kupatilo i tv etc.

konačno, čitav blok je preuređen za jočića.
ne sme da se priča.
i čik da neko ode u sokobanjsku!!!
ilnedajbožedapita...
mariopan mariopan 10:20 25.04.2010

Re: Gospodin Milosavljević

Exitus Letalis
Možda je zato otišao?
Ne daj Bože da legne na takav dušek makar kakvi bili stručnjaci koji ga operišu?

meri, nema ništa od toga.
postoje specijalni apartmani za njih.
možda i dormeo dušeci.
naravski, i posteljina i kupatilo i tv etc.

konačno, čitav blok je preuređen za jočića.
ne sme da se priča.
i čik da neko ode u sokobanjsku!!!
ilnedajbožedapita...

Najgori su mi bili ti dušeci kada sam ih videla, pa to je raspadnuto, ne mogu sestre da sastave jednu celu posteljinu, nema jastuka ni ćebadi , da vidiš šta se tu zove "ćebe" to je otkuvana pa zgužvana krpa i nema je za sve krevete , sve smo donosili od kuće....lepo ljudi dovedu dete i zajedno sa njim doseljevaju ceo krevetski komplet.
A kada se dođe u posetu ti kreveti su namešteni i zastrti pa se dušeci ne vide.To vidiš samo ako si bolesnik pa ležiš na tome.
Ne može niko da mi kaže da te sunđere ne mogu da kupe nove, bar jednom godišnje, obzirom da u krevetima neprekidno neko leži, znači to se skameni i izdrobi za godinu dana. Ni za to nemaju para? Posteljine nema da je cela sve je pocepano, a u "Ikei" sam videla komplet za 5 evra ili 8 evra pa biraj, čist pamuk, jeste bez čaršaava ali to platno za čaršave mogu i na rolne da kupe pa samo da iseku i porube.
Kao nemamo para za sve to?
Pa odakle im onda za tolike plate da on može sebi sve to da plati, jer eto on to sve sam plaća od plate? Odakle ide ta njegova plata? Deo ide i od tih dušeka koje nikada nisu kupili.
maca22 maca22 10:58 25.04.2010

Re: Gospodin Milosavljević

Mariopan, koja je to bolnica, koje odeljenje?
mariopan mariopan 11:38 25.04.2010

Re: Gospodin Milosavljević

maca22
Mariopan, koja je to bolnica, koje odeljenje?

ORL, stara bolnica u Zrenjaninu.

Trude se sestre da nekako nameste krevete sa onim što imaju ali je probelm što posteljine koja valja nema, pa natežu da kompletiraju krevete.
Na tretman se ne žalim nimalo, svi su i stručni i ljubazni, rade ko mravci, samo što nemaju čime da sve to urade. Čistoća takođe nije problem ni bila, to se sve sprema i pere redovno, nego bre ti dušeci pa ja bih to bacila i da mi je u garaži a ne da stavim nekoga da na to legne.
Kupatilo je grozno i neupotrebljivo, jedan tuš na celo odeljenje, (nema odvojeno za muške nego taj jedan za sve a vrata ne mogu da se zatvore) jedan toalet sa dva mala odvojena toaleta kao za muške i ženske bolesnike - jedva da može da se uđe.

Da pomenem samo da nisam nimalo razmažena osoba pa da mi to zato smeta. Tu deca dolaze da se leče i leče ih najbolje što mogu, doktori su svi jako stručni i ljubazni, sestre isto tako ...ali ako nemaju sa čim da rade kako onda da urede te uslove da budu bolji za bolesnike?
A sunđeri ne koštaju mnogo zar ne?
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:50 25.04.2010

Re: Gospodin Milosavljević

Mariopan, koja je to bolnica, koje odeljenje?

koja nije?
ja ležala u narodnog fronta.
jedan toalet (ako bih mu tepala) na ceo sprat.
pet žena dobije klizmu, priprema za operaciju, koja frka nastane i navala
na taj jedan toalet, nemate pojma. a ima i jedan službeni zaključan.
ja razvalila vrata, šta drugo.

jedna tuš kabina, kao.
ne možeš ni pomoću trikova da negde okačiš peškir (svoj, razume se),
nema eksera, nema gde da turiš sapun.
a ako se neka žena ne tušira, onda tetkice peru one ormančiće gvozdene iz pretprošlog veka u toj istoj tuš kabini.

posteljina, šta je to?
naravski, svoje, od kuće.
i deke i sapun. ma sve.

a tamo se ne operišu krajnici.

strenum strenum 20:52 25.04.2010

Re: Gospodin Milosavljević

Exitus Letalis
a ima i jedan službeni zaključan.ja razvalila vrata, šta drugo.


011-495 011-495 23:12 24.04.2010

Dosao..

..covek na pijacu da kupi pecurk i vidi baku kako prodaje pecurke. Pridje on njoj, kad tamo,na tezgi, otrovne pecurke. Ovaj se zaprepasti pa ce baki "bako, ovo su ti otrovne pecurke,moze neko da umre" a baka ce njemu "sinko, ovo je za prodaju,nije za jelo".
maca22 maca22 23:14 24.04.2010

Re: Dosao..

qq...
maksa83 maksa83 23:29 24.04.2010

bruka

Dakle puče bruka a rezervne nema...

Da na tu temu opišem jedno sveže iskustvo.

Pre dve nedelje mlađi naslednik (17 meseci) je uspeo da na sebe povuče sa stola i saspe po licu, grudima, ramenima i rukama 2dl sveže skuvane vrele nes kafe. (Ako nekom pada na pamet "pa što ga nisi čuvao?" da kažem da se to nije desilo "na mojoj straži" ) 2. i 3. stepen. Okej, pripisaću to genetici, pošto sam i ja uspeo to da uradim kad sam imao 2 godine, doduše po nogama.

Elem, kako je to teklo dalje.

Baba & deda su ga u roku od 3 min. odvezli u najbližu Hitnu Pomoć. Tamo su bili odjebani uz "ovo je beba, to mi ne možemo i nećemo, idite u dečiju bolnicu Olga Dedijer kod Bogoslovije". U Dečijoj Bolnici "Olga Dedijer" kod Bogoslovije su bili odjebani uz "mi nismo dežurni, idite u Institut za Majku i Dete". Na molbu da im daju malo ledenom vodom skvašene sterilne gaze da ga bar hlade usput rečeno im je: "nemamo sterilnu gazu, ajde idite". (Nemam pojma da li je gore da je to da nemaju sterilnu gazu bude istina ili masna laž.) Na oba mesta su odbili da ga uopšte pogledaju.
Kako to već biva, cela stvar se dešava u petak oko 16h, dakle u vreme kada počinje najgrđi špic. "Već" sat i po posle on je dospeo do lekara u Majci i Dete, gde su svi bili okej.

Pitanja, komada 2:

- Zašto grad koji ima gadan i znan saobraćajni problem između dve strane reke ima dežurnu službu samo sa jedne strane?
- Zašto Dečija Bolnica Olga Dedijer "nema sterilnu gazu?". Ideja da su hteli da ih se reše što pre i da su lagali mi je suviše mračna, tj. ne bih da razmišljam u tom smeru pošto bi me odvelo ravno u krivično delo.

Imam zapravo još pitanja, ali bih to pitao Tomicu, kada se vrati kvalitetno 'opravljen u skladu sa njegovim značajem i kvalitetom.

Imajuć' u vidu da ovde u Dečijoj Bolnici "nemaju sterilnu gazu" (ili bar tako kažu), ja sam naravno pun razumevanja za njegovo gostovanje u MinKenu. I ja bih u tom trenutku, da sam mogao, teleportom poslao dete negde drugde.
marouk marouk 23:35 24.04.2010

Re: bruka

Strašno!

Mislim da će se neko krivično delo desiti pre ili kasnije. S druge strane već se dešava svakodnevno kad se neko usudi da ne pruži pomoć.
Nemam reči :((((
mariopan mariopan 23:37 24.04.2010

Re: bruka


Pre dve nedelje mlađi naslednik (17 meseci) je uspeo da na sebe povuče sa stola i saspe po licu, grudima, ramenima i rukama 2dl sveže skuvane vrele nes kafe. (Ako nekom pada na pamet "pa što ga nisi čuvao?" da kažem da se to nije desilo "na mojoj straži" ) 2. i 3. stepen. Okej, pripisaću to genetici, pošto sam i ja uspeo to da uradim kad sam imao 2 godine, doduše po nogama.

I moja je ćerka to uradila upravo u tom uzrastu - znači to im ne gine u neko doba života
Da pogađam?
Lagali su da nemaju ni sterilnu gazu?
marouk marouk 00:02 25.04.2010

Re: bruka

Pa kad kažu: nemamo sterilnu gazu, treba ih ponovo upitati, snimiti audio zapis pa dovesti sve televizije i policiju
nsarski nsarski 00:06 25.04.2010

Re: bruka

marouk
Pa kad kažu: nemamo sterilnu gazu, treba ih ponovo upitati, snimiti audio zapis pa dovesti sve televizije i policiju

Slatke su te tvoje reci! Ali, zamisli da ti iz TV-a jave da nemaju slobodnu i/ili ispravnu kameru, a iz policije da su sva slobodna patrolna kola u kvaru...
marouk marouk 00:16 25.04.2010

Re: bruka

Ne staj mi na muku :)

Da nije tragično slatko bi smo se smejali svi redom.
Uglavnom i jeste tako, iskarikirano, ali tačno...
maca22 maca22 00:49 25.04.2010

Re: bruka

Hajde da ih zovemo telefonom i pitamo da li imaju sterilnu gazu?
Mislim, ako nemaju, da pravimo neku akciju, kao za benkice za Zvezdaru.
marouk marouk 00:58 25.04.2010

Re: bruka

Genijalna ideja
apach92 apach92 07:39 25.04.2010

Re: bruka

moj savet - odmah reagovati

saznati imena nadleznih lekara i napisati prigovor Zastitniku pacijentovih prava svih istitucija uz napomenu da je kopija predata i Minsitarstvu zdravlja. Da se razumemo, ni jedni ni drugi ne reaguju ali ovim prvima nije bas sve jedno kad ovi iz Ministarstva skupljaju recke za njihove brljotine.

Slicno doziveo pre neki dan. Otisao na Institut za infektivne i tropske bolesti na redovnu kontrolu. Obukao odelo i poneo diktafon, znam sa kakvom bagrom imam posla. Nisu imali da podele dorucak taj dan na bolnickom odeljenju pa su ono malo zdravijih stacioniranih pacijenata doveli do agonije.
U medjuvremenu mi zaista sjajne i ljubazne sestre pruzaju ruku i izjavljuju saucesce u vezi afere sa mojom sestricinom Natalijom Tesic. Znaci, odlicno su upoznati sa slucajem.

Nakon 4(cetiri) sata cekanja ulazim konacno u ordinaciju, docekuje me dr.Djonin kojoj se predstavljam i kazem da sam dosao na redovnu kontrolu, te da se odlicno osecam. Na to ona rece da ne moze da mi pomogne, da je ona najniza od svih lekara, da joj je Nacelnik decko i da se obratim njemu za pomoc. Malo mi je vilica pala od soka, diktafon uredno snima. Upozoravam doktorku da:

- takvo ponasanje ne zasluzuje ni jedan pacijent
- takvo ponasanje ne zasluzujem ja jer sam 10 godina pacijent u Institutu.
- takvo ponasanje ne zasluzujem ja imajuci u vidu golgotu koju je sa medicinskom strukom prosla moja porodica.
- da su redovne i planske kontrole pacijenata opisane u spisku delatnosti Instituta
- da cu se zaliti na sva vrata.

Na to se dr. Djonin sa grohotom nasmeja, pokupi moju istoriju bolesti, odmese do sestrinske sobe i na opsti uzas glavne sestre, baci sve to na njen sto.

Sutradan su podmetnuli sestre da mi kazu da je doslo do `nesporazuma`. Ispravio sam ih i rekao da se radi o bezobrazluku na sta rekose `sad vidis kako je nama svaki dan` i vec stigao do Upravnika instituta dr. Mijomira Pelemisa. Iako u pocetku nezainteresovan, Upravnik se na moje insistiranje pokazao kao veoma predusretljiv. Ponudio mi je da me on pregleda, da uradimo analize i proverimo moje zdravlje. Kada sam ga pitao sta je sprecilo dr. Djonin da uradi sve to isto i na obostrano zadovoljstvo, dobih objasnjenje `ljudi su, znate, cudni`. Dakle njoj se moze, niko je ni ne kontrolise, niko se ne buni pa vise ni sama ne primecuje sta radi. Sve dok joj neko ne gurne prst u oko zbog njenog ponasanja. Dok smo Upravnik i ja prijatno razgovarali, dr. Djonin se javila telefonom i `izrazila cudjenje zbog moje reakcije jer smo imali sasvim normalan razgovor`

Ja sam jednostavno morao da se vratim na Odeljenje bolnice da pitam dr.Djonin kakav smo mi to `normalni razgovor` imali i da mi vrati Uput za specijalisticki pregled - ne misli valjda od Vukajlovicke da naplati za ono sto me isikanirala iz ordinacije?!

Tu je izgubila ono malo dostojanstva, ukoliko ga je uopste i imala i rekla da sa mnom nema nista i OPET mi okrenula ledja te zabezeknutoj sestri koja me godinama poznaje naredila da pozove obezbedjenje.

Ono sto dr. Djonin ne zna jeste da me posle tragedije sa bebom u porodici nikakvo obezbedjenje ne moze zaustaviti da joj kazem sta mislim. Sto sam i ucinio uz opste prisustvo pacijenata i osoblja bolnice. Padose i neke suze, sopstvena tragedija je teska.

Ono sto ta lekarka jos ne zna jeste da smo tek poceli sa prepiskom te ako ne cita ovo molim da joj prenesete.

Ostalima se izvinjavam na dugackom postu ali ovo je moralo da bude zapisano. Ako je previse, neka Krugolina i moderatori slobodno brisu ovo.
stasava stasava 08:00 25.04.2010

Re: bruka

Ono sto dr. Djonin ne zna jeste da me posle tragedije sa bebom u porodici nikakvo obezbedjenje ne moze zaustaviti da joj kazem sta mislim. Sto sam i ucinio uz opste prisustvo pacijenata i osoblja bolnice. Padose i neke suze, sopstvena tragedija je teska.

Kada smo uvereni u ispravnost postupaka treba uvek da kazemo sta mislimo, posle tragedije se to samo namece kao imperativ. jer, da smo uvek pricali ono sto treba da se prica ne bismo bili gde jesmo, u ovom slucaju, ne bi nam zdravstvo bilo trulo kao sto jeste. Kod nas je i zdravstvo obojeno i zacinjeno politikom. Zna se da je Ministar clan odredjene partije, kod nas to implicira i da su direktori clanovi iste partije, direktori postavljaju nacelnike...po partijskoj liniji za sve propuste, brljotine, greske, zazmure, prikriju, zastite. Ja tebi, ti meni. Naravno da tako kvalitet usluge pada na najnize grane. treba pricati, pricati, podsecati,objavljivati, prozivati, ne plasiti se, organizovati se-zajedno smo jaci.
stasava stasava 08:36 25.04.2010

Re: bruka

moj savet - odmah reagovati

Koliko je samo pojedincu, cak i kad odmah reaguje, tesko da dokaze da je do tragedije doslo zbog gazenja Hipokratove zakletve. Tesko, jer ne postoje osnovne regulative, koje mu omogucavaju da to dokaze. Za nepostojanje tih regulativa odgovoran je MINISTAR.Zasto to tvrdi i Lekarska komora i nista ne cini na menjaju stanja?
dirtyharry dirtyharry 09:47 25.04.2010

Re: bruka

maksa83
Dakle puče bruka a rezervne nema...

- Zašto grad koji ima gadan i znan saobraćajni problem između dve strane reke ima dežurnu službu samo sa jedne strane?
- Zašto Dečija Bolnica Olga Dedijer "nema sterilnu gazu?". Ideja da su hteli da ih se reše što pre i da su lagali mi je suviše mračna, tj. ne bih da razmišljam u tom smeru pošto bi me odvela ravno u krivično delo.


Delim Makso tvoje mišljenje skroz. Nadam se samo da je klinac ok i da nije ništa ozbiljno. Nije mi uopšte jasno kako u gradu od 2 miliona ljudi plus n miliona nas sa sela niko ne vidi ovako očigledne probleme.
Bahatost i takav stav kao što je ladno odjebavanje i slanje iz jedne bolnice u drugu isto ne mogu da razumem i nemam tolerancije za tako nešto uopšte. Pa ljudi bre pobogu uradite šta možete, ako nemate stvarno improvizujte to vam je posao.

Inače ako je dotični ovde u Minhenu mogu ja da mu napravim jedu sašekušu u vidu intervjua pa da vidim baš kakvi bi odgovori bili kada bi pročitao ovaj post sa sve komentarima i pitanjima.

Opet da kažem da se radi o nekom matorom (nije ispravno ni to ni u kom slučaju) ali bre dete, za to što reče Maksa bi palo neko krivično delo, svtarno ne mogu da verujem da je tolika buđ u paučina uhvatila to zdravstvo.
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:00 25.04.2010

Re: bruka

Da na tu temu opišem jedno sveže iskustvo.

kako je bebac?
nada se da je ok!
uprkos srpskoj medicinskoj službi!
Doctor Wu Doctor Wu 13:09 25.04.2010

Re: bruka

on je dospeo do lekara u Majci i Dete, gde su svi bili okej.

Majka i Dete su keva. Pouka svim roditeljima male dece- selite se na pravu stranu reke. Mislim da je cela prica pocela kao poklon americke vlade (i to one Nixonove) i nastavlja se, evo, vec cetvrtu deceniju.
maksa83 maksa83 18:10 25.04.2010

Re: bruka

Majka i Dete su keva.

Budu i maćeha - idiotski momenat - čekaonica za previjanje rana & opekotina i čekaonica za ORL su jedna ista ne mnogo velika čekaonica. To znači da ćeš dovesti zdravo dete na previjanje i čekićati u prostojiji punoj dece sa znanim i neznanim virusima i bakterijama. I tako svaki dan 2 puta dnevno u mom slučaju (pa je g-din ozgo svega sad i balav). Ali na staff i njegovo ponašanje nemam primjedbi.

Pouka svim roditeljima male dece- selite se na pravu stranu reke.

Aaaa, sad - tako, a 'de si bio kad su se kod Karagaće duvale svećice?
Doctor Wu Doctor Wu 18:48 25.04.2010

Re: bruka

Aaaa, sad - tako, a 'de si bio kad su se kod Karagaće duvale svećice?

A, jbg, biJo dirnut, suza grunula, ruke zadrhtala...
lingamanovic lingamanovic 22:20 26.04.2010

Re: bruka



POradjao me je nacelnik porodilista, licno, poslovni prijatelj.
Kad je postalo stani pani i beba se zaglavila u kanalu, umesto da joj hitro spasava zivot, on je morao da se dere na osoblje Narodnog fronta jer nema sterilisanu kalotu za vakuum. Ej, nacelnik! Sta mislis sta tek rade kada je neki obicni lekar u pitanju? A jadni, mali kukavni gradjanin - pacijent?
sentinel26 sentinel26 00:10 25.04.2010

Gosn ministru

želim brzo ozdravljenje i povratak na dužnost,
da ne bude odsutan kada cijelo "G" udruženje bude odvedeno
na zasluženu ekskurziju u novi "Pentagon".

Dotle će sobe (apartmani ) sa oznakama G-1, G-2, G-3, ..., G-17, biti valjda spremne.
Ne bilo lijepo da on izostane sa ekskurzije.
Njegova je vjerovatno "G-3", a G-1 je rezervisana za gosn šefa tj. za aps.M.mr.D.

A sad kao neko čiju su povredu kičme liječili domaći dokturi sa Banjice, a ljekarska komisija uskratila potpunu rehabilitaciju te sam morao iz svojeg džepa da dotiram, potpuno razumijem gosn večitog ministra.
On odlično zna šta ga čeka ako ne ode kod stručnjaka koji nemaju okoštalu birokratiju iznad glave.

Ovome ministru su se neki divili i divne skaske o njemu pripovjedali a sada se zgražavaju nad njegovim postupkom...

maca22 maca22 00:24 25.04.2010

Re: Gosn ministru

Ona je uskomplikovana. Zapanjena sam i iznurena kakvu avanturu sa uputima imamo po domu zdravlja. Tamo-amo-tamo-amo, a za svako mesto zakazivanje i cekanje po 3 nedelje do mesec dana. Znači, kao da nas prisiljava da idemo privatno.
mariopan mariopan 01:03 25.04.2010

Re: Gosn ministru

maca22
sentinel26
On odlično zna šta ga čeka ako ne ode kod stručnjaka koji nemaju okoštalu birokratiju iznad glave.

Ona je uskomplikovana. Zapanjena sam i iznurena kakvu avanturu sa uputima imamo po domu zdravlja. Tamo-amo-tamo-amo, a za svako mesto zakazivanje i cekanje po 3 nedelje do mesec dana. Znači, kao da nas prisiljava da idemo privatno.

Pa jel ti tek sad kapiraš zašto se neka snimanja zakazuju za pet meseci ..kad možemo svi biti pokojini?
Pa zato da odemo kod privatnika i platimo!
Još ti uvale i vizitkartu "te i te" ili ambulante ili klinike (privatne) koja će to odmah da ti obavi?
Nisi to doživela?
Pa ja jesam!

A u "toj i toj" klinici ili ambulanti baš radi specijalista iz te (državne) bolnice koja nikako nije mogla da te primi pre sledeće godine u proleće kada već olistaš i zamirišeš?
maca22 maca22 01:10 25.04.2010

Re: Gosn ministru

Krugolina Borup Krugolina Borup 01:18 25.04.2010

Re: Gosn ministru

Ovome ministru su se neki divili i divne skaske o njemu pripovjedali a sada se zgražavaju nad njegovim postupkom...


Znaš šta, Sentinel?
Ti si potpuno u pravu.
Prihvatam odgovornost i podnosim ostavku.
Za primer ministru.
mariopan mariopan 01:37 25.04.2010

Re: Gosn ministru

Krugolina Borup
Ovome ministru su se neki divili i divne skaske o njemu pripovjedali a sada se zgražavaju nad njegovim postupkom...


Znaš šta, Sentinel?
Ti si potpuno u pravu.
Prihvatam odgovornost i podnosim ostavku.
Za primer ministru.

Ajde nemoj odmah, daćemo ti priliku da se popraviš
Evo, podnesi ostavku ako je podnese i ministar?
Ti si ipak više uradila nego on!!
sentinel26 sentinel26 12:26 26.04.2010

I Mila ide na operaciju u Nemačku

Ako je vjerovati pisanju "Blica" i keruša Mila ide na operaciju u Njemačku.

„Grad Beograd je stupio u kontakt sa klinikom "Dieter Pfaff Tierorthopadietechnik" u Nemačkoj, koja se bavi problemima invalidnih životinja i izradom proteza, kako bi u toj ustanovi bile ugrađene proteze keruši Mili, izjavio je danas zamenik gradskog sekretara za komunalne poslove Vladimir Terzin.”

I z v o r :
dunja73 dunja73 00:29 25.04.2010

--

Bilo ko kad se operise u Minhenu ..ili Svajcarskoj ili bilo gde....nije i ne bi bilo nikakvo cudo, ..I bilo koji drugi politicar ( na drugoj funkciji ) ...Ali , Ministar Zdravlja ? E onda stvarno tu nesto nije u redu , i svi bi trebali prst na celo malo da stave , a on sam da se preispita "u zdravu pamet" .. svaki komentar je suvisan...
rade.radumilo rade.radumilo 01:20 25.04.2010

Evo jednog Trola...

Kum moga kuma (hmm... jel on dođe onda i meni kum?) je prethodne nedelje otišao u Nemačku da kupi sebi kola. Ne mora da juri vizu, a sve sa troškovima puta, carinom i ostalim prinadležnostima, vozilo ga je koštalo daleko manje nego ovde. No nije to bit ovog trola.
Bit je u sledećem: Kola su imala uredno popunjenu servisnu knjižicu, sa kompletnim remontom obavljenim pred prodaju. Već čujem komentare tipa: "Aha, tu leži zec, mora da je neka mućka..."
NE BRE, nego po nemačkom zakonu, prodavac polovnih kola dužan je kupcu da refundira sve popravke u narednih godinu dana!
Mentalnu provaliju koja postoji između njih i nas, mi nećemo premostiti za dugi niz godina...

mariopan mariopan 01:40 25.04.2010

Re: Evo jednog Trola...

Mentalnu provaliju koja postoji između njih i nas, mi nećemo premostiti za dugi niz godina...


Idem začas da uradim harakiri, stvarno ovo je za hiljadu godina ispred nas .
antioksidant antioksidant 08:54 25.04.2010

Re: Evo jednog Trola...

Kum moga kuma (hmm... jel on dođe onda i meni kum?)

ne, to si ti
man ray loves me man ray loves me 10:03 25.04.2010

Re: Evo jednog Trola...

ne, to si ti

"bolje da ne gledam, mozda sam ipak tamo..." (pevac Sofronije)
man ray loves me man ray loves me 10:00 25.04.2010

pisem ove reci u pero advokata...

Razočarao me i kao čovek i kao komunista.Odričem ga se.

Krugolina, svaki put kad pogledam tvoj blog, vidim da te ministar nesto ponovo razocarao. Licno ne razumem pocetno poverenje koje si mu dala, vidi mu se na licu ko je i sta je.
Sto se ove vesti tice, prihvatam da postoji mala mogucnost da je operacija bila suvise teska za nase lekare, sto nije nikakav blam. Ne mora u svakoj zemlji da postoji vrh svake profesije, i to nikada i nije slucaj.
Ali verovatno nije to. Verovatnije je "da ja deco u sve vas nemam ni trunku poverenja". Tako je Pantelija zapalio u Nemacku.
Preporucujem vasoj paznji jedan intervju na koji slucajno sinoc natrapah.
intervju
Sada su mnoge stvari jasnije, zar ne?
filorus filorus 10:15 25.04.2010

Nesto je trulo u drzavi Srbiji

Zanimljiv mi je podatak da je ministar privatnim vozilom otputovao na operaciju (Beograd-Minhen 950km). Bolesna kicma+privatno vozilo+950km=NEMA LOGIKE! Ako neko u ovome vidi logiku neka mi je objasni, jako sam znatizeljan kao covek i medicinski laik. Po svemu navedenom ministar je na operaciju krenuo u nehumanim uslovima, ali tu se postavlja jedno malo vaznije pitanje, kako je moguce da ex lekar i veciti ministar ima mogucnost da sve to insfinansira, ako njon stop slusamo da su plate u zdravstvu male, da ministri stede i ne povecavaju svoja primanja, da li to znaci da je nas ministar podigao kredit za ovu operaciju???? Nesto tu ne stima!Mada, ako uzmem u obzir licno iskustvo sa lekarima, razumem ga u potpunosti. Otac mi je na hemodijalizi, zivi u Majdanpeku gde je jedan covek, ponavljam JEDAN COVEK dr. Nikola Stefanovic (u narodu poznat kao sv. NIkola) direktor bolnice u Majdanpeku, nacelnik internog odeljenja, nacelnik odeljenja za hemodijalizu.
Covek koji terapiju pacijentima kojima pozli na dijalizi delio telefonskim putem jer ne moze bas svakog pacijenta da obidje kad mu pozli, umori se covek od obavljanja tolikih funkcija iako je u tom trenutku dezurni lekar.
O njegovom nestrucnom ponasanju i da ne govorim, to je tek prica za sebe, a ne bih da oduzimam previse mesta na ovom blogu. Kad sa dokazima o njegovoj nestrucnosti odete da se zalite raznim inspekcijama, odgovor je svuda isti "Znate on je clan G17+, trenutno mu ne mozemo nista" a dokazi suIJAGNOZA: Hronicna insuficjencija bubrega
PREPISANA TERAPIJA:infuzija slani rastvor, lasix potpis lekara zajedno sa njegovim faksimilom!
Posle svega navedenog, u potpunosti razumem ministra pri izboru gde ce biti operisan, ipak je covek birao izmedju lekara i svojih saboraca, sta bi ste vi odlucili da ste na njegovom mestu?
zane_griff zane_griff 13:40 25.04.2010

Auuuu, kakav blam!

Mislim da je zaista preterano ovako komentarisati odlazak u Minhen Tomice Milosavljevica!

Imam utisak da je najveci trn svima bas to sto je isti ministar za zdravstvo vec duugo. I kod jednih i kod drugih! Ali, po meni, to samo moze da pokaze da li uopste postoji interesovanja stranaka za to mesto u vladi. Takodje, malo se zna da neki ljudi u tom ministarstvu rade na vaznim funkcijama jos od godina kada je JUL drzao taj resor...

Covek je tiho bolovao, lecio se ambulantno, nije otisao na bolovanje. Kada je bilo vec gusto ostao je u bolnici. Lekari postavljaju dijagnoze daju preporuke... E sada, covek ima rodjake prijatelje ili sta vec u Nemackoj. Odlazi na konsultacije tamo. Utvrdjuju to sto utvrdjuju i sad sta covek da radi?
Da kaze 'ne hvala gospodo, svaka cast vasim strucnim metodama, vasim novim tehnikama. novim aparatima... ja bih ipak da se vratim u Srbiju, MOZDA ce neko uspeti da mi sanira problem'!
Pitam ja Vas sve ovde na blogu ko bi od vas odbio pomoc u inostranstvu?
Ali, molim vas, samo nemojte da pisete kako je isti bio sumnjicav prema domacim lekarima, ili kako eto on ima vise para pa moze da sebi to priusti.
Ili, zamislite drugu situaciju: posto je na polozaju na kome jeste, sa overenim uputom odlazi hitno avionom vlade u Minhen!
Smatram da je veci problem ponasanje Velje ilica, Tomislava Nikolica ili slicnih nego ovo sto je uradio Tomica Milosavljevic!











skener92 skener92 13:53 25.04.2010

Re: Auuuu, kakav blam!

zane_griff


ovo je vec klasika: datum registracije - danas








Doctor Wu Doctor Wu 14:00 25.04.2010

Re: Auuuu, kakav blam!

Covek je tiho bolovao, lecio se ambulantno, nije otisao na bolovanje.

Tomice! Ti li si?
zane_griff zane_griff 14:06 25.04.2010

Re: Auuuu, kakav blam!

Da. tacno. Danas sam se registrovao za ovaj blog. Zasto bi to bio neki problem?
Ne pripadam ni jednoj stranci, verovao to neko ili ne!
Tek pre neki dan sam procitao neke tekstove.
A onda sam danas procitao ovo i morao sam odmah da se registrujem.

U svakom slucaju, smatram da bi svako od nas, ali bukvalno svako, uradio ovo isto.
Ovde se ne radi o tome kako je doticni podcenio domace lekare i ustanove, ovde se radi o tome da je napravljena strahovita greska u koracima prilikom objavljivanja ove vesti. Zasto novinari nisu intervjuisali lekare sa tih odeljenje na kojima je isti boravio nego su pitali za misljenje lekare iz drugih ustanova, sa mozda drugacijim politickim opredeljenjem!
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:07 25.04.2010

Re: Auuuu, kakav blam!

E sada, covek ima rodjake prijatelje ili sta vec u Nemackoj. Odlazi na konsultacije tamo.


Zašto odlazi na konstulaticje tamo?
Šta fali konsultacijama ovde?
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:12 25.04.2010

Re: Auuuu, kakav blam!

U svakom slucaju, smatram da bi svako od nas, ali bukvalno svako, uradio ovo isto.


Naravno.
Ali, on nije svako.
On je ministar zdravlja.
Ako hoće da radi ko svako, ne može da bude ministar zdravlja.
Ministar zdravlja mora da bude primer ostalim građanima.

Drugim rečima, Tomica Milosavljević može da ide u Minhen na operaciju.
Ministar zdravlja Tomica Milosavljević, ne može.
Šta god da mu je, ministar zdravlja mora da koristi zdravstvo koje je nama građanima skrojio.
Kako bih ja bila ovde tretirana s apsolutno istim problemom, tako i on mora biti tretiran ovde s tim problemom.
Bez obzira na rizike.
Šta bi se meni ovde desilo s istim problemom, to mora i njemu ovde da se desi s istim problemom.
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:21 25.04.2010

Re: Auuuu, kakav blam!

Ali, molim vas, samo nemojte da pisete kako je isti bio sumnjicav prema domacim lekarima, ili kako eto on ima vise para pa moze da sebi to priusti.


To što ja pišem i što novinari pišu, samo vam je odraz onoga što narod misli i oseća, i kako ovaj ministrov potez doživljavamo. Njegov potez je neobjašnjiv. Ljudski mozak ne trpi neobjašnjive situacije. Ljudski mozak onda pokušava da nađe objašnjenje koje bi bilo logično. To čini na osnovu informacija koje ima, a one se uglavnom baziraju na ličnom iskustvu. I tako se dolazi do zaključka da se on za Minhen opredelio iz ovog ili onog razloga.

S obzirom da nam zvanični organi nisu ponudili nikakvo suvislo objašnjenje (saopštenje koje je izdato je katastrofalno glupavo, više se bavi pravdanjem nego objašnjavanjem), kao i da je to saopštenje došlo kasno (tek nakon što su novinari već došli do informacije o lečenju u inostranstvu) ne možete ljude kriviti što misle što misle i što osećaju što osećaju.
ivana23 ivana23 14:21 25.04.2010

Re: Auuuu, kakav blam!

Krugolina Borup
E sada, covek ima rodjake prijatelje ili sta vec u Nemackoj. Odlazi na konsultacije tamo.

Zašto odlazi na konstulaticje tamo? Šta fali konsultacijama ovde?


Sada reskiram da se (ponovo) sruci bes blogera na mene...

Mozda zbog ovoga:

...u sredu uveče Milosavljević primljen na beogradskom Institutu za reumatologiju zbog bolova i posle analize snimaka konzilijum je konstatovao da je u pitanju diskus hernija, ali da je "toga dana ostala dilema da li ministra operisati ili ne".

Izvor
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:28 25.04.2010

Re: Auuuu, kakav blam!

...u sredu uveče Milosavljević primljen na beogradskom Institutu za reumatologiju zbog bolova i posle analize snimaka konzilijum je konstatovao da je u pitanju diskus hernija, ali da je "toga dana ostala dilema da li ministra operisati ili ne".


Ok.
A šta bi bilo da se to nije desilo ministru, nego meni.
Bilo bi dileme i...?
Šta bi se sa mnom, koja nemam prijatelje u Minhenu, i koja nemam para da o svom trošku odem u Minhen, u toj situaciji desilo?
Kakav bih ja tretman dobila u istoj situaciji?
I zašto je takav tretman ok za mene, a nije ok za njega?

I kako je moguće da u SREDU naši stručnjaci ne znaju da li ga treba operisati, a u ČETVRTAK nemački stručnjaci tvrde da je operacija toliko hitna da će izgubiti funkciju noge ako je odmah ne obave?

Re: Auuuu, kakav blam!

Covek je tiho bolovao, lecio se ambulantno, nije otisao na bolovanje


zamalo da pustim suzu

ja sam na internoj B dobila diskus herniju. toliko sam tiho bolovala da mi kolege nisu verovale da imam problem. sa aspekta tihovanja je malo paradoksalno da covek kom diskus hernija zahteva hirusku intervenciju moze da presedi u kolima put do minhena. to sugerise da je procedura bila elektivna. elektivne neinvazivne operacije diskus hernije se rutinski rade i u beogradu, u sistemu koji tomica milosavljevic kreira.

ministar patnju ocigledno bolje odradjuje od svog posla
maca22 maca22 14:52 25.04.2010

Re: Auuuu, kakav blam!

greska
G r o f G r o f 15:17 25.04.2010

Re: Auuuu, kakav blam!

pa šta?
ja znam mnoge koji drže prodavnice brze hrane, a jedu preko puta kod konkurencije.
JJ Beba JJ Beba 15:19 25.04.2010

Re: Auuuu, kakav blam!

ivana23
Krugolina Borup
E sada, covek ima rodjake prijatelje ili sta vec u Nemackoj. Odlazi na konsultacije tamo.

Zašto odlazi na konstulaticje tamo? Šta fali konsultacijama ovde?


Sada reskiram da se (ponovo) sruci bes blogera na mene...

Mozda zbog ovoga:

...u sredu uveče Milosavljević primljen na beogradskom Institutu za reumatologiju zbog bolova i posle analize snimaka konzilijum je konstatovao da je u pitanju diskus hernija, ali da je "toga dana ostala dilema da li ministra operisati ili ne".

Izvor

šira slika valjda?
u sredu konstatovano u ćetvrtak pravac Minhen.
dobra ti je ova
AlexDunja AlexDunja 15:25 25.04.2010

Re: Auuuu, kakav blam!

šira slika valjda?


ne razumes opet, jj.

dilema je ostala.
da nije, ministar bi ostao.( u ћеtvrtak:)

ovako, sada mi nemamo nikakvu dilemu.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 15:26 25.04.2010

Re: Auuuu, kakav blam!

zane_griff
ovde se radi o tome da je napravljena strahovita greska u koracima prilikom objavljivanja ove vesti. Zasto novinari nisu intervjuisali lekare sa tih odeljenje na kojima je isti boravio nego su pitali za misljenje lekare iz drugih ustanova, sa mozda drugacijim politickim opredeljenjem!






Doctor Wu Doctor Wu 15:42 25.04.2010

Re: Auuuu, kakav blam!

...u sredu uveče Milosavljević primljen na beogradskom Institutu za reumatologiju zbog bolova i posle analize snimaka konzilijum je konstatovao da je u pitanju diskus hernija, ali da je "toga dana ostala dilema da li ministra operisati ili ne".

Cak i da je tako, mogao je kao ministar da pozove nekog stranca da ga operise u nekoj beogradskoj bolnici. Ali, on to nije uradio. A zasto nije uradio? Pa, zato sto nije imao poverenja u postoperativnu negu, sto je znao da je ona nekvalitetna, dakle tacno ono u cemu se ogleda uspesnost zdravstvene sluzbe kojoj je on vec 7 godina na celu. Znaci, i on sam je potpuno svestan ocajnog kvaliteta svog rada.
JJ Beba JJ Beba 16:18 25.04.2010

Re: Auuuu, kakav blam!

AlexDunja
šira slika valjda?


ne razumes opet, jj.

dilema je ostala.
da nije, ministar bi ostao.( u ћеtvrtak:)

ovako, sada mi nemamo nikakvu dilemu.

naravno da ne razumem kad sam glupa.
izvinjavam se za Ćetvrtak, znam da para uši.
dakle, u sredu konstatovali i četvrak pravac Minhen
nice 'n easy
AlexDunja AlexDunja 16:20 25.04.2010

Re: Auuuu, kakav blam!

izvinjavam se za Ćetvrtak, znam da para uši.

meni je bilo totalno kul:))

i sama sam glupa kao zid.

...does it.

edit:
a nama p.m.
dilema tojest.
stasava stasava 16:25 25.04.2010

Re: Auuuu, kakav blam!

Tomice! Ti li si?

JJ Beba JJ Beba 16:38 25.04.2010

Re: Auuuu, kakav blam!

sama sam glupa kao zid.

...does it.

ispada tako. nemamo smisla za široku sliku, za koju je ovde potreban dobar stomak, tanka kičma, male mošnice i neimanje obraza.
taman za generalku negde u Švici, ili Londonu...možda Francuska, vragćegaznati
JJ Beba JJ Beba 17:01 25.04.2010

Re: Auuuu, kakav blam!

Covek je tiho bolovao


Smatram da je veci problem ponasanje Velje ilica, Tomislava Nikolica ili slicnih nego ovo sto je uradio Tomica Milosavljevic!

loše smatraš

Re: Auuuu, kakav blam!

G r o f
pa šta?
ja znam mnoge koji drže prodavnice brze hrane, a jedu preko puta kod konkurencije.


to nije bas adekvatna paralela. prodavci brze hrane od musterija tj naroda profitiraju, ministra narod PLACA.
tripraseta92 tripraseta92 18:58 25.04.2010

Re: Auuuu, kakav blam!

G r o f
pa šta?
ja znam mnoge koji drže prodavnice brze hrane, a jedu preko puta kod konkurencije.


I ja znam mnoge koje drže hamburgernice-trovačnice a jedu isključivo ribu!
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:21 25.04.2010

Re: Auuuu, kakav blam!

ne razumes opet, jj.

dilema je ostala.
da nije, ministar bi ostao.( u ћеtvrtak:)

ovako, sada mi nemamo nikakvu dilemu.

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.....
nevolja nevolja 21:27 25.04.2010

Re: Auuuu, kakav blam!

JJ Beba
sama sam glupa kao zid.

...does it.

ispada tako. nemamo smisla za široku sliku, za koju je ovde potreban dobar stomak, tanka kičma, male mošnice i neimanje obraza.
taman za generalku negde u Švici, ili Londonu...možda Francuska, vragćegaznati

Zato je Tomica i morao da ode u Nemacku,na specijalnu operaciju ,,armiranja kicme"-s obzirom da je vec 10 godina proveo u ministarskoj fotelji,iz koje ne planira da ,,sjase".Usput mozda uradi i jedno pendzetiranje (djon)obraza.
S obzirom da njegov kolega porodiliste poredi sa prasilistem,mozda coveka strah da ga na operaciji,dok je pod anestezijom,ne potkuju
AlexDunja AlexDunja 14:44 25.04.2010

ccc...

pomisao da ću se ja, ili neko meni blizak,
razboleti u srbiji, i da će morati da se
leči u srbiji i do sada je u meni izazivala
paničan strah.

ministar mi je na najjednostavniji način
objasnio da sam u pravu.

što se mene tiče, on više nikada ne mora da kaže nista.
kao da ga nema. tj. i nema ga.
jaksa scekic jaksa scekic 15:35 25.04.2010

Dok je ovakvog javnog servisa


nema ministar da brine, pogledajte pustene komentare


http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/125/Dru%C5%A1tvo/653491/+Ministar+Milosavljevi%C4%87+operisan+u+Minhenu.html

(subota, 24. apr 2010, 22:30)
Ивана [neregistrovani] opošalji odgovor
Читајте пажљиво

Није отишао зато што не верује у наше здравство већ зато што се овде не ради мање инвазивна процедура, што је он хтео, да не би дуго остао у кревету.
1
(subota, 24. apr 2010, 22:19)
anonymous [neregistrovani] opošalji odgovor
Министар Милосављевић оперисан у Минхену

Brz oporavak najboljem ministru zdravlja u novijoj istoriji.
1
(subota, 24. apr 2010, 21:51)
anonymous [neregistrovani] opošalji odgovor
pozdrav

coveku zelim brz oporavak!!ali pitanje stoji,da li on kao ministar zdravlja, nama obicnim smrtnicima porucuje gde se treba leciti????
1
(subota, 24. apr 2010, 21:21)
anonymous [neregistrovani] opošalji odgovor
poverenje

Ministru zdravlja zelim zaista brz oporavak, ali zelim da ga pitam-jel otisao na operaciju u inostranstvo zbog toga sto ne veruje u zdravstveni sistem na cijem je celu, u lekare, uslove u nasim bolnicama....ili!?
To sto je bas ON potrazio pomoc stranih strucnjaka, i to za intervenciju koja se obavlja u nasoj zemlji, razumela bih da se to ne radi ovde, samo navodi na razmisljanje, da li mi obicni gradjani treba da verujemo u srpske lekare i u zdravstveni sistem Srbije?
1
(subota, 24. apr 2010, 20:12)
anonymous [neregistrovani] opošalji odgovor
Brz oporavak

ministre,saosecam se sa vama,jer i ja godinama bolujem od kicme i znam kakvi su bolovi.
A.B.
antioksidant antioksidant 15:55 25.04.2010

Re: Dok je ovakvog javnog servisa

anonymous [neregistrovani] opošalji odgovor
Министар Милосављевић оперисан у Минхену

Brz oporavak najboljem ministru zdravlja u novijoj istoriji

mislim da je preciznije - jedinom ministru zdravlja u novijoj istoriji
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:26 25.04.2010

Re: Dok je ovakvog javnog servisa

ministre,saosecam se sa vama,jer i ja godinama bolujem od kicme i znam kakvi su bolovi.
A.B.

eh, da čuje tomica, pozvo bi ga/je, pa makar bili u istom apartmanu.

kako dirljivo!
maca22 maca22 17:07 25.04.2010

ups

visak post.
Kraja Kraja 17:21 25.04.2010

...da nije ministra...

...nikad ne bih saznao da je reumatoloski institut referentni centar za diskuse...posto vidim (citam) da je bio upoznat sa svojom boljkom, potpuno mi je nejasno ko ga je tamo uputio i koji su bili razlozi za to...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana