Društvo| Politika| Region| Život

Slon u dnevnoj sobi

Strongman RSS / 25.04.2010. u 08:40

 coke3.jpgSećam se jedne pijane noći u Majamiju kad me je stari prijatelj u civilu ubeđivao da je Al Kapone uhapšen samo zato što nije plaćao porez. Govorio je i da je trgovina drogom nelegalna, ali samo u količinama do dva grama. Preko toga je legalna, ali treba da se plaća porez određenim strukturama. Ko ne plaća porez, pliva sa ribama. Tako je na svim meridijanima.

 

Kad sam bio mali, učili su me da je Jugoslavija bogata rudama i da smo u većini stavki koje izučava zemljopis prvi u Evropi, a treći u svetu. Divili smo se našem hidroelektričnom potencijalu i razuđenoj obali, idealnoj za turizam. A da ne spominjemo da struje Jadranskog mora nose naša govna i otpadne vode direkt drajv u Italiju, koja, uzgred budi rečeno, nema ostrva i skroz je nepovoljna za turizam. Tad mrmot još nije motao čokoladu (prim. aut.).

Pre pola godine, u Majamiju, bio sam zatečen pitanjem jednog svog prijatelja, uspešnog biznismena. „Po čemu je poznata Srbija? Šta je vaš nacionalni proizvod?“. U glavi mi se generisao odgovor „Jebem li ga!“, teško prevodiv na engleski, pa sam nastavio da razmišljam. Ono - šljive, ajvar, maline, teniseri, košarkaš... Jebem li ga šta već. Još uvek, povremeno, razmišljam na tu temu i ni dan-danas mi nije mnogo jasnije.

Mada, ako baš rastegnemo pojam „proizvod“ i „poznati po“, onda je svakako naš najjači proizvod afera. Da. Mi proizvodimo afere, guramo ih u novine i onda se bavimo njima... Onda nekoliko dana zabave dok ne dođe sledeća afera. A mi se primamo, baš kao kad su kolonijalisti došli u obećanu zemlju i doneli staklene perle Indijancima. Domoroci su se toliko oduševili šarenim staklićima da su ustupili svoju zemlju. Tako se i mi zamajavamo aferama dok gospoda patriote (najnoviji eufemizam za tajkune) pomažu državi i državnim preduzećima (eufemizam za krađu, pljačku, otimačinu...) da stanu na noge (eufemizam da se nekom jebe keva).

Ko čita televizor i gleda novine nije mogao a da ne zamjeti „aferu Šarić“. I, naravno, da ima ogromnih nelogičnosti.

Zamislite da neko u vašoj dnevnoj sobi krišom postavi saksiju. Možda primetite, a možda i ne. Pa zamislite da neko donese bure od 500 litara i stavi ga pored prozora, uz fikus. Verovatno ćete primetiti takav jedan predmet. E sad, zamislite da neko, dok ste vi na poslu ili u šetnji, uđe u vaš stan i krišom postavi prepariranog slona. Ne mudo od slona. Celog slona u prirodnoj veličini. I sad se vi vratite i ne primetite ne mudo, nego celog slona. E sad, zamislite jednu malu državu koja je poznata po šljivama, kajmaku, ajvaru, malinama, teniserima... Zemlju u kojoj se prodavačica pljeskavica ‘vata za gušu ako ne otkuca fiskalni račun inspektorki koja se lažno predstavlja, za porez od 15 dinara. Zamislite još da neko, nek se preziva Šarić, na primer, sa Kolumbijom ostvari promet u trgovini rekvizitima za beli sport od nekoliko stotina miliona evara. Na mesečnom nivou! I da niko ne primeti da on od tih neoporezovanih para kupuje kazina, preduzeća, kule, gradove. Ma niko. A slon u dnevnoj sobi. A onda jednog dana iznenada ama baš svi primete. Kako je to moguće? Čekaj da vidimo. Maline, ajvar, teniseri... Da, reket. Beli sport iz Kolumbije izgleda ima sve više pristalica kod nas, pa nema reketa za sve igrače. Sve je veći broj onih koji traže reket, a Šarić je samo jedan. Ili su igrači našli nekog drugog Šarića, koji ima reketa za sve.
Sećam se jedne pijane noći u Majamiju kad me je stari prijatelj u civilu ubeđivao da je Al Kapone uhapšen samo zato što nije plaćao porez. Govorio je i da je trgovina drogom nelegalna, ali samo u količinama do dva grama. Preko toga je legalna, ali treba da se plaća porez određenim strukturama. Ko ne plaća porez, pliva sa ribama. Tako je na svim meridijanima.

I za kraj, umesto naravoučenija, vic:
- Tata, ja sam odlučio da se bavim organizovanim kriminalom kad porastem.
- Privatni ili državni sektor?
- Državni... Tu nema rizika.

 

Autor: Strongman

Izvor: Kurir 



Komentari (49)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

miloradkakmar miloradkakmar 08:55 25.04.2010

Kružni tok


Izgleda kao reket.
pereca011 pereca011 17:48 25.04.2010

Re: Kružni tok

miloradkakmar

Izgleda kao reket.

gledam ovu sliku Slavije..tako malo truda i novca je potrebno da se ulepsa ovaj cemerni kruznjak,barem privremeno.to su male stvari,ali uticu pozitivno na svest gradjana,a oni jelte zapisavaju i prljaju ulice,i sve se to sistemom spojenih sudova reflektuje na bruto dohodak po glavudzi stanovnika.

btw..u Srba trenutno ne postoji bolja opcija, da povede ove koji zapisavaju ulice.Verujte,svi ostali su politikanti,spremni rasirenih zenica i zvalavih usta,da zamene ove u foteljama.Vozdovac vam je tipicni primer,dosli novi a sve ostalo isto.Pa i jos gore.
Mnogo su otpustili ljudi koji su sljakali na neodredjeno,a doveli svoje,iste.Jos gore.

Vazno je da pojedinci i grupe vrse pritisak na vlast,iz svih pravaca i smerova,da se poboljsa ono sto je moguce,jer vlast je inertna,i reaguje sporo,ali sigurno na glas naroda.

kviskobg kviskobg 03:47 27.04.2010

Re: Kružni tok

Danas gledao Spin City sa Charli Shinom, kad ubedjuje Gradonacelnika da skupi snage i suprotstavi se protivkandidatkinji na predstojecem reizboru:

- Ko je ovde Gradonacelnik?

- JA !!

- Ko vlada uspesno ovim gradom vec 4 godine??

- JA !!

- Ko ce vladati ovim gradom sledece 4 godine???!!!!

- Organizovani kriminal !!


nsarski nsarski 08:56 25.04.2010

Slon u dnevnoj sobi

Ovde je u pitanju beli slon u dnevnoj sobi. Jos ako je soba okrecena u belo, slabo se razaznaje.
Strongman Strongman 08:57 25.04.2010

Re: Slon u dnevnoj sobi

Slončina.
kviskobg kviskobg 03:40 27.04.2010

Re: Slon u dnevnoj sobi

Stopio se sa "okolishom", znachi.....
Doctor Wu Doctor Wu 09:01 25.04.2010

Ne radi se ni o kakvom reketu

nego je, izgleda, Saric direktno radio za srpsko-crnogorsku UDbu, tj za njihov racun svercovao kokain. Iz toga su se finansirale partije, kampanje, cuda. Onda su Dacica ove zime pozvali na dorucak, i na briefingu mu dali slicke i presecene razgovore iz DEA-a, dokaze 1 na 1. PreCednik Dacic je tu malo glumio ludilo tipa: 'Ko? Mi? Nemoguce..." i onda odmah pozvao Sarica da bezi kud ga noge nose. Ovaj, naravno, odmah zapalio u sestrinsku drzavu, a Milo odmah popizdeo jer je mislio da Srbi(janci) hoce da mu smeste (a izgleda da je malo uzentovao da su i Ameri odlucili da promesaju karte).

Velike se pare tu vrte, i nema sanse da niko uhvati Sarica zivog, on mnogo zna. Ono sto je meni cudno je da su posle tog dogadjaja, Saricevog bekstva, odnosi izmedju USA i Srbije dosta korektni. A mozda i nije cudno, ako se ima u vidu sta je kokain sve kupio Albancima.
nsarski nsarski 09:06 25.04.2010

Re: Ne radi se ni o kakvom reketu

ako se ima u vidu sta je kokain sve kupio Albancima.

Opijum, dottore, opijum. Opijum i derivati. (Barem ovde. U Njujorku kokica).
Doctor Wu Doctor Wu 09:15 25.04.2010

Re: Ne radi se ni o kakvom reketu

Opijum i derivati.

Da, zato i mislim da je dekriminalizacija najbolje resenje. Kako bi savremena istorija, bar poslednjih 40 godina, da ne pominjemo Opium War, izgledala da narkotici nisu bili ilegalni?
dexter92 dexter92 13:32 25.04.2010

Re: Ne radi se ni o kakvom reketu

Udba valja gudru, udbini tajkuni imaju cash i monopole, udba drzi politicare za jaja...jos da se kandiduje na izborima, mada nema potrebe...
nsarski nsarski 13:38 25.04.2010

Re: Ne radi se ni o kakvom reketu

Udba valja gudru, udbini tajkuni imaju cash i monopole, udba drzi politicare za jaja

Anegdota:
Jedna zena, svaki put kad ode kod svog zubara, a ovaj se nagne nad nju sa busilicom, cvrsto zgrabi coveka za huevos i kaze: Now, we are not going to hurt each other, are we?
dexter92 dexter92 13:42 25.04.2010

Re: Ne radi se ni o kakvom reketu

Da, u udbinom inventaru su jos i (neki) navijaci, sudije,podobni kriminalci, novinari...
Ali ko drzi udbu, thats the question...
dexter92 dexter92 13:52 25.04.2010

Re: Ne radi se ni o kakvom reketu

Ono sto je meni cudno je da su posle tog dogadjaja, Saricevog bekstva, odnosi izmedju USA i Srbije dosta korektni.
Sve je to davno apsolviranu u "Scarface-u":
fuckin bankars and the fuckin polititians, they want a coke illegal

Verovatno smo probili dodeljenu kvotu..
dolybell92 dolybell92 14:08 25.04.2010

Re: Ne radi se ni o kakvom reketu

Ali ko drzi udbu, thats the question...


"Super lepak"...
dolybell92 dolybell92 14:19 25.04.2010

Re: Ne radi se ni o kakvom reketu

Bilo dotičnog Šarića ili ne bilo, ali kako se priča
čak i zvanično, cena je ostala ista tj.
neštašica se i ne oseća....
blogovatelj blogovatelj 14:26 25.04.2010

Re: Ne radi se ni o kakvom reketu

Opijum, dottore, opijum. Opijum i derivati. (Barem ovde. U Njujorku kokica).


Postoji nesto sto se zove morfinska vrednost ili tako nesto, a cime se meri jacina opijuma i derivata.
Negde sam procitao da ta vrednost za opijum iz belog sveta ide od 6 pa do 8 za one bolje, a da kosovski i makedonski opijum ima morfinsku vrednost 14.
Najbolji moguci kvalitet. Jos ako ga prati odgovarajuca usluga, ne moze da zafali trzista nikako.
Saša Radulović Saša Radulović 10:05 25.04.2010

Poreska uprava

Poreska uprava se bavi papirčinama, procedurama, time da li ste svaku poresku prijavu podneli bez dana zakašnjenja, udara prekršajne prijave za svakakve gluposti.

Slonovima se naravno ne bavi. Ni unakrsnom proverom porekla imovine. Niti time šta stoji iza "faktura", "ugovora" i finansijskih izveštaja. Niti zna kako niti ima kad od ovog silnog drugog posla. Važno je samo da su sve kockice na formularu popunjene, da je zaokruženo ono šta treba i kako treba i da je podneto na vreme.

Za ostalo: don't ask, don't tell.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:11 25.04.2010

birokrata

Imao sam kolegu iz Grcke na fakultetu,dos'o covek iz Grcke da studira istoriju,cudo nevidjeno! Sve vreme sam razmisljao,otkud on na istoriji...jbte Grcka vs Srbija u duelu mis'im,miljama udaljeni...I tako pitam ga ja: je li bre? Otkud ti da dodjes u Srbiju i da ucis istoriju?.Izmumla on,kako mu je stric studirao,provod,ribe...u tom nekom fazonu(tada jos uvek nije parlao srpski,kako...je li...svet nalaze).I bogamu,provodio se on,bilo tu riba,pića,ponekad smo i ucili,moralo se!
Ali jednog dana,dodje on na faks,sav zabezeknut!
- Brate,ovo je Srbija!
- Sta bi,sta se desilo?,bili smo svi,onako,zbunjeni...
-Imate i ribe i provod,ali čoveće,birokratija...pfffffff.

open your window...

Don Salieri Don Salieri 11:37 25.04.2010

Slon u dnevnoj sobi

U sefu SDB vise od pola tone droge
...u sefu Sluzbe drzavne bezbednosti (SDB) pronadjeno vise od pola tone droge...
Ministar unutrasnjih poslova Dusan Mihajlovic prosle nedelje je kazao da je droga vredna 60 miliona nemackih maraka, bila pripremljena za ulicnu prodaju.

Bivsi visoki funkcioner SDB Bozidar Spasic rekao je Beti da odgovore na pitanja o drogi treba traziti od nadleznih u Saveznoj upravi carina, javnoj bezbednosti i u samoj SDB. "Iz onoga sto smo mogli da vidimo ali i iz drugih izvora, droga je bila pripremljena za plasman na trziste. Iz tih poslova se stvarao 'crni fond' za specijalnu kasu SDB, iz koje su finansirane aktivnosti parapolicija, raznih obezbedjenja visokih drzavnih funkcionera i nabavka oruzja na crnom trzistu. Na zalost, jedan deo je koriscen za placanje pripadnika parapolicijskih i paravojnih snaga u periodu kada oni nisu imali posla na terenu.

Zalosno je i to sto je deo droge dosao i do nase dece, na ulice", rekao je Spasic. On je izjavio da "nema te sluzbe koja nema takozvani 'crni fond'", ali "u normalnim drzavama, taj fond se puni prodajom cigareta i oruzja". "Pronalazak vise od pola tone droge u drzavnom sefu je jedinstven slucaj u svetu, ako se izuzmu azijske i latinoamericke drzave", rekao je Spasic. On je ocenio da je deo novca "od droge, oruzja i cigareta, SDB ulagala u fiktivna preduzeca i prebacivala u strane banke u Rumuniji, Rusiji i Bugarskoj".
link


docsumann docsumann 11:55 25.04.2010

pitanje

Da li se rat protiv narko trafikinga može dobiti? Da li se on uopšte vodi sa namjerom da se dobije? Jedino što imamo iz godine u godinu, sve više zaplijena droge po aerodromima, lukama, granicama, i sve više droge po gradovima, na ulici, u kući...
Gledam , u Italiji u parlamentu svi ga šmrču. Na čemu li su naši parlamentarci?

Da li je dekriminalizacija jedino rješenje? Proizvodnja i distribucija droga ga bude pod državnom kontolrm, regularno, uz evidencioni karton, čista roba, čiste igle, stručnu pomoć i medikamenti onima koji žele da batale ili smanje. Jednostavno oduzmeš mafiji interes da se time uopšte bavi, da ne regrutuje sve više i više zavisnika. Uskratiš im profit. Izbaciš ih iz igre cijenama, kvalitetom i dostupnošću.

U isto vrijeme treba voditi pravu antidoping kampanju i edukaciju. Upoznavati djecu sa konkretnim slučajevim i posljedicama upotreba droga. Pokazati im heroinske ovisnike, kokainomane, one koji su se spžili od spida i sintetičkih droga. Omogućiti im da razgovaraju sa njima, da pitaju iz prve ruke. Da saznaju kako to kola usred zezanja počinju da kreću nizbrdo...

Primjetili ste da sam gandžu izostavio iz svih navedenih metoda i postupaka . Jednostavno njoj tamo nije mjesto. Mjesto joj je u bašti.
docsumann docsumann 11:57 25.04.2010

Re: pitanje

bila greška, pa izbriso
Doctor Wu Doctor Wu 12:28 25.04.2010

Re: pitanje

Da li je dekriminalizacija jedino rješenje? Proizvodnja i distribucija droga ga bude pod državnom kontolrm, regularno, uz evidencioni karton, čista roba, čiste igle, stručnu pomoć i medikamenti onima koji žele da batale ili smanje. Jednostavno oduzmeš mafiji interes da se time uopšte bavi, da ne regrutuje sve više i više zavisnika. Uskratiš im profit. Izbaciš ih iz igre cijenama, kvalitetom i dostupnošću.

U isto vrijeme voditi pravu antidoping kampanju i edukaciju. Upoznavati djecu sa konkretnim slučajevim i posljedicama upotreba droga. Pokazati im heroinske ovisnike, kokainomane, one koji su se spžili od spida i sintetičkih droga. Omogućiti im da razgovaraju sa njima, da pitaju iz prve ruke. Da saznaju kako to kola usred zezanja počinju da kreću nizbrdo...

Sustinski, ne vidim u cemu je razlika izmedju nikotina i heroina. Dekriminalizacija i antidoping kampanja i edukacija ne iskljucuju jedno drugo. Naprotiv.

Dekriminalizacijom bi novac, s jedne strane, usao u legalne tokove a i kvalitet narkotika bi bio pod kontrolom. Pored toga, jedan od efekata bi bilo pouzdano registrovanje broja ovisnika i usmeravanje zdravstvene zastite.
docsumann docsumann 12:49 25.04.2010

Re: pitanje

Wu,

drago mi je da se slažemo. pa po niknejmovima mi i jesmo nekakvi vračevi na ovim stranicana.

DoC Sumann
blogovatelj blogovatelj 14:33 25.04.2010

Re: pitanje

Sustinski, ne vidim u cemu je razlika izmedju nikotina i heroina.


Evo sta kaze Vikipedija
mariopan mariopan 22:13 25.04.2010

Re: pitanje

Sustinski, ne vidim u cemu je razlika izmedju nikotina i heroina.

U ceni. Više se zaradi pa je zato ilegalna, ako bi se legalizovala pala bi joj cena i manje bi zarađivali a deo novca bi morali da usmere na lečenje zavisnika i sve ostalo što i ti navodiš, znači nečiji kolač bi bio manji. Sada sve ide samo njima.
mitar.popovic mitar.popovic 09:16 26.04.2010

Re: pitanje

Sustinski, ne vidim u cemu je razlika izmedju nikotina i heroina.


Oces da kazes da nikad nisi razmislio o ovome o cemu se prosipas po blogu, ili da si izuzetno .. umetnicki nebulozan?

mitar.popovic mitar.popovic 12:17 25.04.2010

Sto je babi milo, to joj se i snilo

a je Al Kapone uhapšen samo zato što nije plaćao porez. Govorio je i da je trgovina drogom nelegalna, ali samo u količinama do dva grama. Preko toga je legalna, ali treba da se plaća porez određenim strukturama


Ovo u stvari nista nije tacno, ali oni koji su navuceni vole tako da misle da bi obrazlozili svoje ponasanje. Oni koji prodaju takodje vole tako da misle, jer moralno obrazlozavaju svoja nemoralna dela.

Svaki narkoman i diler prica tako neke price kako je droga legalna i normalna, i sve vise tone u zecju rupu kao Alice in Wonderland dok jednog dana ne pocne da peva pesme koje mu niko od poznanika ne prepoznaje.

Naravno da ima zlih ljudi koji su istovremeno i mocni, ali oni su daleko od norme.

S druge strane ljudi vole da se igraju sa tim pricama o drogi jer normalnijima sav taj svet zvuci pomalo kul, tamno kul, kao psiholoski trileri ili cinema noir. Al jebiha zivot nije film.
docsumann docsumann 12:24 25.04.2010

Re: Sto je babi milo, to joj se i snilo

Sto je babi milo,


to joj je i aco
mitar.popovic mitar.popovic 08:46 26.04.2010

Re: Sto je babi milo, to joj se i snilo


to joj je i aco


Hah, pa to je neko crnogorsko tumacenje, sto se potuno razlikuje od originalnog srpsko-seljackog. Ili je mozda to prvo originalno??
docsumann docsumann 12:40 26.04.2010

Re: Sto je babi milo, to joj je i aco

Hah, pa to je neko crnogorsko tumacenje, sto se potuno razlikuje od originalnog srpsko-seljackog. Ili je mozda to prvo originalno??


da, crnogorsko, autentično, aktuelno...
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:24 25.04.2010

NARODNA...

Para buši gde burgija neće!
A da se burgijanje što manje čuje i primeti, koristi se specijalni beli prah!
bandi fornoski bandi fornoski 13:51 25.04.2010

slonovi i bonovi

E moj Strongmane, da nam je to jedini slon u sobi, ali ima ih toliko da bismo mogli da ih izvozimo u Keniju (tamo je potražnja jer ih lovokradice tamane). Na primer:

1. Kosovski beli slon: mator, ume da se razgoropadi kad ga čačkas, odaziva se na Kosovo Je Srbija glasnim trubljenjem.

2. Ratni beli slon, koji uprkos imenu nije učestvovao u građanskim sukobima i izvesnim nemilim incidentima u bivšim republikama Bosni i Rvackoj. Po potrebi menja boju i stapa se sa tapetama.

3. Ružičasti slon, patuljasti: uprkos svim pričama, ne postoji ozbiljno istraživanje o rasprostranjenosti alkoholizma u Srbiji, a naročito u bezbednosno osetljivim institucijama kao što su policija i vojska. Niko neće da ga naruči, jer se boje rezultata.

Mogao bih dalje, ali shvatili ste. Umesto toga, podsećanje na nenedmašnog Duška:

"Kad su ono hteli da nas ponove
Delili su slonove na bonove.
Jedan bon - jedan slon
Dva bona - dva slona
I sve tako redom..."
mariopan mariopan 15:15 25.04.2010

Re: slonovi i bonovi

Evo i tebi jedan vic:

Pita unuk baku:

Baba, jesi negde videla one moje tablete?

Nisam sinko, a jesi li ti video one zmajeve što lete po kuhinji?
expolicajac expolicajac 15:22 25.04.2010

Ozbiljan vic

Ulazi unezvereni pacijent u ordinaciju kod neuro psihijatra i počinje da viče mašući rukama
"Doktore skini mi ove slonove sa glave"
Uspaničeni doktor diže ruke iznad glave i takođe vičući odgovara
"Nemoj da ib bacaš na mene"
Nagradno pitanje.
Ko je u ovom tekstu pacijent a ko doktor?
docsumann docsumann 17:10 25.04.2010

Re: Ozbiljan vic

oba
blazha2000 blazha2000 15:28 25.04.2010

u poslednje vreme...

...gledam samo National Geographic.Zivotinje se ,medjusobno, vole i postuju vise nego mi ljudi
nadastep nadastep 18:02 25.04.2010

i jos jedan

Idu slon i mis zajedno kroz sumu pa naidju na reku a umesto mosta samo deblo. Krenu oni i naravno na pola puta - buc u vodu. Onako mokar krene mis da vice na slona - a jesam li ti rekao da idemo jedan po jedan.
Sve u svemu mnogo sta - zbogom pameti ili bolje zbogom razumu, zveckaju parice.....
marouk marouk 18:23 25.04.2010

Treba vratiti

Dusanov Zakonik
maksa83 maksa83 19:34 25.04.2010

proizvodnja

„Po čemu je poznata Srbija? Šta je vaš nacionalni proizvod?“

Trebalo je da mu kažeš: "we produce more history than we can safely consume".

Domatjine, imam i jedno pitanje za tebe.

Šta znaš o vlasniku te ... hm ... novine za koju pišeš?

Mislim, da te ne iznenadi neki nilski konj u dnevnoj sobi.

Nego, vic.

Jug-Centar Srbije, veći grad. Ulazi ćale kod sina u sobu.
- ZorAne sine, mora da poprIčamo.
- Reci tato...
- ZorAne sine, ja znam da tebe društvo dolAzi, i da se skupljate, i da puštate muziku...
- Jeste tato...
- ZorAne sine, znam ja, mladi ste, oće da živIte, i sve to..
- Jeste tato...
- I znam i da se zaključAvate i onda podgrEvate ono nešto u one kašIke...
- Jeste tato, šta je tu problEm?
- Pa ZorAne sine - evo slava nam ide - a ja kašIke nemam!

Oracle Oracle 19:59 25.04.2010

vic

Igrali fudbal slonovi i miševi. Posle utakmice slon prilazi mišu

- Izvinite, igrali smo malo grublje...

- Ništa, ništa, i mi smo vas krljali...
docsumann docsumann 20:06 25.04.2010

zanimljivost

Interesantno je da u Srpskom jeziku (dopunjenom uličnim žargonom) postoji toliko izraza za heroin (hors, urs, žuto, pajdo, dop ...) da mu je jedini pandam po tom pitanju muški polni organ.
maksa83 maksa83 20:18 25.04.2010

Re: zanimljivost

Interesantno je da u Srpskom jeziku (dopunjenom uličnim žargonom) postoji toliko izraza za heroin (hors, urs, žuto, pajdo, dop ...) da mu je jedini pandam po tom pitanju muški polni organ.

Mmmm, engleski je mnogo bogatiji po tom pitanju: heroin slang.

Po sećanju iz Rečnika Žargona D. Andrića (koji mi je neko davno maznuo i nikad vratio) postoji otpr. podjednak broj izraza za muški i ženski polni organ, a od njih postoji samo više izraza za seks.
Doctor Wu Doctor Wu 20:28 25.04.2010

Re: zanimljivost

Mmmm, engleski je mnogo bogatiji po tom pitanju: heroin slang.

he, he.
dirtyharry dirtyharry 21:33 25.04.2010

Re: zanimljivost

maksa83

Po sećanju iz Rečnika Žargona D. Andrića (koji mi je neko davno maznuo i nikad vratio) postoji otpr. podjednak broj izraza za muški i ženski polni organ, a od njih postoji samo više izraza za seks.

Po evidenciji dokonih berača jagoda, sakupljeno je negde oko osamdesetak. Imam to negde al' ne ide da se objavljuje javno.
docsumann docsumann 22:07 25.04.2010

Re: zanimljivost

Mmmm, engleski je mnogo bogatiji po tom pitanju: heroin slang.


Ni sam đavo nema ovoliko oblika
mariopan mariopan 22:15 25.04.2010

Re: zanimljivost

Kako se slon može sakriti u dnevnoj sobi?
Kamuflira se.
Oko njega je uvek mnogo istih takvih slonova, puna je soba, pa čik pogodi koji je pravi?
saliven saliven 22:23 25.04.2010

ima i pacova

Za mene, ali, verujem, i za veliki broj gradjana Srbija je, ipak, velika soba tako da zaokupljeni nasim malim zivotnim borbama, da ne ispadnemo bas magarci, mozda i ne vidimo tog krupnog slona. Medjutim u gradu gde zivim a iz kog npr. potice prvi bezbednjak Srbije svi vide pacove. Pacovi su od "Sablje" na ovamo prodavali sve vrste droga sa akcentom na heroinu. Naravno reketiranje kao privredna grana je bilo neizbezno. Takodje nisu im bile strane ni kombinacije sa kradenim automobilima.
Dva najveca pacova, koja vode najvecu grupu socijalno-ekonomskih glodara odazivaju se na nadimke Suša i Bosanac. Da se razumemo, ima jos par grupa pacova u mom gradu, ali su one manje i ne tako eksponirane (krckam u sebi blog o svima njima pa cu ko Bog da ove godine i da ga serviram na ovom mestu) Elem, da ne duzim, glodari Suša i Bosanac su vremenom silne pare ubacili u tzv legalne tokove. Oni su za ovih nekoliko godina stekli nebrojeno stanova, kuca, automobila, preduzeca...i to sve bez i jednog dana radnog staza. Njihovo bahato ponasanje vide svi, ali cute. Cute i okrecu glavu iz straha. Strah osecam i ja, zato ovo i pisem skriven iza nekoliko slova korisnickog imena.
curadorsorchid curadorsorchid 02:00 27.04.2010

Slon?

Ja nisam video nikakvog slona. Ni fikus. A, ni televizor. Nemam, u stvari, ni dnevnu sobu. Ali, obozavam Harmsa. Samo besmisao tumaci nas takozvani red. Barem u Srbiji. A, i toliko je belo sve oko nas... da sve vise shvatam zasto se i moj grad tako zove.

Nego, da li neko zna kako se zvala Teslina krava(dok je bio mali, pastir...)?
Žarulja!

Sorry za troll.
kviskobg kviskobg 04:19 27.04.2010

Re: Slon?

Ja se uvek setim onog bajatog vica:




Ostavili slonovi zeki vutru da im je zavija jer imaju sape, a zeka se naravno uduvao...


Dolaze slonovi i videvsi zeku obeznanjenog ga napadnu:

- Zeko, sta uradi sa nadom vutrom, ALO !!!


A zeka ce na to dremljivim glasom i pokretom teranja:

- Bezite, vi, sivi oblaci, od mene...........

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana