Budućnost

poezin: entuzijazmom protiv stvarnosti

AlexDunja RSS / 26.04.2010. u 01:03

 

odosmo večeras...
moji klinci i ja, i još neko njihovo društvo...
ja, jedini roditelj, da se razumemo.

clubbing03.jpg


aj, prvo da zvocam:
zagušljivo, loša svetla, loš zvuk,
tekmika zakazuje samo tako. to su primedbe.

a momci i devojke, zapanjujuće energični,
zanimljivi, pojedinačni do maksimuma.
različiti u načinima prezentacije, u senzibilitetu,
svako sa samo svojom pričom,
odvažni.

spremni da se suoče sa mlakim aplauzom.
zadovoljni što mogu da kažu.
spremni da saslušaju. i umeju da čuju.

nisam se baš upustila u priču o canetovom
osvrtu na poezin party na minjinom blogu.

nisam, jer o canetu nemam mišljenje.
ne mislim da je šmeker, car, ostarela legenda,
štagod, ili kakogod. ja mislim da se
rok muzika  na ovim prostorima,
jednostavno nije primila.
90% svega odsviranog i otpevanog
je katastrofalno loše ili
bleda kopija. cane inkludid.

ali, sada mislim da dramatično greši.

ovi mladi ljudi su avanturisti. big time.

ps. minja, nemaš brineš.
slem scena u srbiji je daleko iskrenija i stvarnija
od stvarnosti koju vidimo.



Komentari (91)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

loader loader 01:26 26.04.2010

1.

Prvi !
Baš me hoće večeras,
skoro kao Kecmana :)

Inače, lep odabir za večernji provod.
Šta ima lepše od poezije,
osim pesama samih :)
AlexDunja AlexDunja 01:31 26.04.2010

Re: 1.

:))nagrada:))

lepo pogledajte sajt... možda vam se svidi nešta...
AlexDunja AlexDunja 02:41 26.04.2010

Re: 1.

Šta ima lepše od poezije,
osim pesama samih :)


ima,
poneki trenutak
kada se pesma živi
loader loader 08:28 26.04.2010

Re: 1.

kada se pesma živi

E, tu smo
wukadin wukadin 10:42 26.04.2010

Re: 1.

Šta ima lepše od poezije,
osim pesama samih :)


Ovo je dvosmisleno
loader loader 22:42 26.04.2010

Re: 1.

Nije. Potpuno je jednosmisleno.
Poezija je generalizacija, u kojoj se mnogi koji za istu sluha nemaju izvanredno snalaze,
a pesme su ogoljene i nema masovne uživancije u maniru.
wukadin wukadin 08:00 27.04.2010

Re: 1.

To je vec treci smisao...
loader loader 00:35 28.04.2010

Re: 1.

Jelena Pavlović Jelena Pavlović 01:38 26.04.2010

bit poezija

AD, da li je to nesto kao urbana poezija koju vrte klinci ovde gde sam: malo repovanja bez muzike, bit-poezija? Pozdravljam svako pesnicko okupljanje mladih, svako njihovo planinarenje, sadjenje cveca, pevanje, igru....koja razlika u odnosu na one jadnike sa lancima i metalnim sipkama u rukama koji urlicu dok pokusavaju da zavijaju na nevidljivi mesec..
AlexDunja AlexDunja 01:45 26.04.2010

Re: bit poezija

AD, da li je to nesto kao urbana poezija koju vrte klinci ovde gde sam: malo repovanja bez muzike, bit-poezija?


tako nekako.
slemeri izvode svoju poeziju.
stanu pred mikrofon. i voze.

teme su različite.
ima angažovanih, usamljenih, zaljubljenih.
ali su ubedljivi.
puni energije.

kvalitet je neujednačen, naravno.
alli, sve je free
može svako...

odavno nisam videla tako spontanu
i lepu manifestaciju ljudskosti.
JJ Beba JJ Beba 12:35 26.04.2010

Re: bit poezija

odosmo večeras...

a da si videla u subotu u Rexu Pesničenje i nastup momka u kolicima, kvadroplegičara, koji je uz pomoć projekcije u Power Pointi govorio svoju poeziju.
Konsternacija, suze....
pesničenje
Poetry Reading Sessions In Belgrade
AlexDunja AlexDunja 16:06 26.04.2010

Re: bit poezija

a da si videla u subotu u Rexu Pesničenje

ma imala sam posla, i kasno sam doputovala...

ima dana.
moje starije dete, koje inace voli da pise,
a pomalo je i repovao dok je bio mladji,
se bas primio na formu.
planira da se prikljuci.
imacu prilike da ih bolje upoznam, nadam se.
krkar krkar 01:59 26.04.2010

Za nas sa jeftinijim kartama


Šta je to slem?

Il' sam mnogo neobavešten il' sam mnogo mator
AlexDunja AlexDunja 02:07 26.04.2010

Re: Za nas sa jeftinijim kartama

Šta je to slem?

evo viki:))
da se ja ne rasplinjavam u ove sitne sate:)
Il' sam mnogo neobavešten il' sam mnogo mator


ne verujem ni u jedno od ponudjenog,
verujem da radiš nešta drugo...
wukadin wukadin 10:47 26.04.2010

Re: Za nas sa jeftinijim kartama

Kad sam išao na Pesničenje imao sam neku sliku u glavi, kako bi to trebalo da izgleda. Pesnici govore stihove iz glave, smišljaju na licu mesta. Publika viče brže, brže... pa dokle ko izdrži. Apsint teče u potocima. Toga nije bilo. (Nisam ja to izmislio, bilo u nekim filmovima)
Malo me iznenadilo što su baš svi čitali. Malo falilo da ja iz glave govorim šta sam na licu mesta smislio... ali posle pauze nije bilo mesta. Naravno, apsinta nije bilo, a nije ni on šta je nekad bio.
Ali je bilo svega ostalog. Zaista osvežavajuće!
Bili Piton Bili Piton 16:57 26.04.2010

Re: Za nas sa jeftinijim kartama

AlexDunja

verujem da radiš nešta drugo...


Xexexe, kako se ovo primilo
AlexDunja AlexDunja 17:35 26.04.2010

Re: Za nas sa jeftinijim kartama


Xexexe, kako se ovo primilo

mirelarado mirelarado 19:27 26.04.2010

Re: Za nas sa jeftinijim kartama

Bili Piton
AlexDunja

verujem da radiš nešta drugo...


Xexexe, kako se ovo primilo


НештА невероватно.

АД,
AlexDunja AlexDunja 21:42 26.04.2010

Re: Za nas sa jeftinijim kartama

Naravno, apsinta nije bilo, a nije ni on šta je nekad bio.

:)))
nisam probala:)
ali posto nije sta je bio,
mozda i necu. propustih apsint.
ime_korisnicko ime_korisnicko 03:14 26.04.2010

u niŠ se slusa samo progresiva, bato

AlexDunja

ja mislim da se
rok muzika na ovim prostorima,
jednostavno nije primila.
90% svega odsviranog i otpevanog
je katastrofalno loše ili
bleda kopija. cane inkludid.


AD, da samo znas koliko je dugacka lista onih koji su ovo izjavljivali pre tebe, cak su neki od njih pre toga imali i kakvu-takvu reputaciju...

Neko ko se kao klinac lozio na tadasnju onanijazbogonanije fazu Genesis, Yes, ELP itd... progresiva, bato (sta li je tek regresivno ako je to progresivno) - i ne moze da kaze nista osim citirane besmislice.
Odrastati uz eksploziju energije i kreativnosti panka i novog talasa, u doba kada se R'n'R najzad vratio u grad i kroz mladalacki angst, koji nije bio lisen i artistickih aspiracija, ponovo pronasao svoje odmetnicke korene, u vreme kada je exYU scena, uz exD, bila odmah iza USA i UK, sazrevati uz to a nemati osecaj da se nesto epohalno dogadja - jednostavno je dokaz pomankanja R'n'R senzibiliteta.

Zbog toga je tvoja podrska ucesnicima Poezin Partyja (kakvo ime, jbt) - pretenciozno poziranje.
Neko ko nije umeo da bude mlad u sopstvenim tinejdzerskim godinima - ne moze da shvati ni tudju mladost ni njen svetonazor, ima sumnjivu kompetenciju za davanje vrednosnog suda o nekoj od emanacija te mladosti.
Cane je to umeo, zato ume i moze i sad...

AD

biti isti, biti poseban, biti slobodan, biti samo svoj
ime_korisnicko ime_korisnicko 04:59 26.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

adam weisphaut adam weisphaut 08:41 26.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

u niŠ se slusa samo progresiva, bato

Ne znam ja sam iz Niš pa slušam ovo
Greška u matrixu, šta li, be?
AlexDunja AlexDunja 09:42 26.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

Cane je to umeo, zato ume i moze i sad...


ja kad kažem bunt, ja mislim zapa, igi, peti smit
ramons...alli nije to ovde tema,
niti moje pomanjkanje senzibiliteta, kroz priču o
domaćem roku prolazim već tridesetak godina, i dosadna mi je.

ovde se radi o tome da neko za koga ti kažeš da
zna šta je andergraund, i suštinsko osećanje
otpora prema establišmentu,

u etabiliranoj politici ne primećuje
zombiranu i kao kloniranu omladinu koja klipsa
od teretane do šoping mola, pa na splav.
e da bi svi izgledali isto, i nemislili ništa,

već pljucka na ljude koji imaju šta da kažu, manje više vešto,
koji u andergraund uslovima osvajaju novu formu
izvodjenja poezije,
pristaju da svoje emocije i razmišljanja
ponude na uvid kako najbolje znaju,
tome su predani i iskreni jer se
svaka neiskrenost u takvim ambijentima
dramatično vidi... i td.

AlexDunja AlexDunja 10:14 26.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

Ne znam ja sam iz Niš pa slušam ovo
Greška u matrixu, šta li, be?


pada. u niš se sluša đez.

i kakve veze ima niš sa bilo čim?
wukadin wukadin 10:48 26.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

ja kad kažem bunt, ja mislim zapa, igi, peti smit
ramons...


Ima ovde Direktori, Š.A.H.T., Ritam Nereda, Direktna Akcija...
wukadin wukadin 10:56 26.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato


(1)
u etabiliranoj politici ne primećuje
zombiranu i kao kloniranu omladinu koja klipsa
od teretane do šoping mola, pa na splav
.
e da bi svi izgledali isto, i nemislili ništa,

(2)
već pljucka na ljude koji imaju šta da kažu, manje više vešto,
koji u andergraund uslovima osvajaju novu formu
izvodjenja poezije
,


Ja između onoga pod 1 i pod 2 (gde su ono pod dva prikazali Milan i dramaturškinja) ne vidim ideološku i sistemsku razliku. To su lice i naličje iste medalje umiruće zapadne (faustovske) civilizacije.
Prvi su samo konzumenti, drugi "razmišljaju" (i nameću produkte takve "misli", odnosno teme) u okviru dozvoljenih tema.
Za Milana sam siguran da nema šta da kaže... kako ono beše "poezija se čita u gaćama"... trla-baba-lan
Za ostale nisam siguran.


ime_korisnicko ime_korisnicko 16:44 26.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

AlexDunja

ja kad kažem bunt, ja mislim zapa, igi, peti smit
ramons...alli nije to ovde tema,
niti moje pomanjkanje senzibiliteta, kroz priču o
domaćem roku prolazim već tridesetak godina, i dosadna mi je.


AD, aj se ne lazemo - ponovo poziras.
Kako se to apostrofirani rokeri i Cane medjusobno iskljucuju, jer to JESTE tema?
Mozda zato sto, kad bi smela da budes iskrena, niko od njih nije tvoja solja caja, ali se nadas da po Canetu mozes da pljucnes bez posledica po imidz koji pokusavas da izgradis.

Cane je u poetskom klabingu (qq, jbt) prepoznao surogat andergraunda i to kazao na sebi svojstven nacin, bez uvijanja.
On ima kompetencije za to, i ja sam, narocito posle procitanih reakcija organizatora, sklon da mu poverujem.
Cane vec tridesetak godina rasteze granice slobode i prava na individualnost, pa zato i ume da prepozna falsifikat, sto ne znaci da su svi klaberi (opet qq, jbt) laznjaci.
Ne samo Cane, naravno, vec svi oni koji su stalno sirili podrucje borbe i ciji se senzibilitet nije iscrpljivao u vrcenju palcevima i premiranju uz ne dekadentni, vec elementatno dosadni progresiva, bato...

AlexDunja AlexDunja 17:34 26.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

ma ok, ako su za tebe širenje područja borbe,
canetove opservacije, ja te neću ubedjivati u suprotno.

i zašto mi svo vreme pominješ prog rock
koji jesam slušala ali pre dvadesetak godina,
i normalno, kao i svi odrasli ljudi krenula dalje.

i odakle, za ime boga znaš šta ja volim?
i šta te se tiče?

ovaj put pričamo o tome šta ne volim:
domaće surogate i kvazi borce za individualnost.
tako ja o canetu mislim.
ime_korisnicko ime_korisnicko 18:03 26.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

AlexDunja
ma ok, ako su za tebe širenje područja borbe,
canetove opservacije, ja te neću ubedjivati u suprotno.

i zašto mi svo vreme pominješ prog rock
koji jesam slušala ali pre dvadesetak godina,
i normalno, kao i svi odrasli ljudi krenula dalje.

i odakle, za ime boga znaš šta ja volim?
i šta te se tiče?

ovaj put pričamo o tome šta ne volim:
domaće surogate i kvazi borce za individualnost.
tako ja o canetu mislim.


Izvini, jesi li ti ona AlexDunja koja je ranije pisala i komentarisala ovde?
AlexDunja AlexDunja 18:10 26.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

Izvini, jesi li ti ona AlexDunja koja je ranije pisala i komentarisala
ovde?


o, da.

i ti si zakljucio da ja najvise slusam yes, elp i tsl?
pink floyd, mozda?
idi, bre... nebitno.

e, sory, prog je bio pre tridesetak:))

docsumann docsumann 18:30 26.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

e, sory, prog je bio pre tridesetak:))


prog rock već duže vrijeme ima svoj rivajvl kroz radove bendova kao što su The Mars Volta, The Sound of Animals Fighting, The Dear Hunter ...
ime_korisnicko ime_korisnicko 18:32 26.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

AlexDunja
Izvini, jesi li ti ona AlexDunja koja je ranije pisala i komentarisala
ovde?


o, da.

i ti si zakljucio da ja najvise slusam yes, elp i tsl?
pink floyd, mozda?
idi, bre... nebitno.

e, sory, prog je bio pre tridesetak:))



Prog je bio pre cetrdesetak, a faza u kojoj on postaje progresiva bato pre tridesetak, ali nebitno.
Mrzi me da se bavim edukacijom...
docsumann docsumann 18:33 26.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

AlexDunja AlexDunja 18:35 26.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

Mrzi me da se bavim edukacijom...

super odluka!
ime_korisnicko ime_korisnicko 18:42 26.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

AlexDunja
Mrzi me da se bavim edukacijom...

super odluka!


Saglasna si da odluka ima veze sa tvojim kapacitetima?
AlexDunja AlexDunja 18:45 26.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

prog rock već duže vrijeme ima svoj rivajvl kroz radove bendova kao što su The Mars Volta, The Sound of Animals Fighting, The Dear Hunter ..

ne pratim bas dosledno, u poslednje vreme...
a ono pre tridesetak se odnosilo na to kada sam ga ja slusala,
bas puno nesporazuma ovde.

inace, ne marim mnogo za etikete
koje se rok muzici lepe,
u moje vreme sve je to bilo jedno...:))

i desavalo se puno novog...
a i staro i starije se otkrivalo.

a sada nekako ako slusas pitera gejbriela ne smes da volis peti smit.
ili: ako ti se svidja kraftverk, ne dolazi u obzir bob dilan,
ili ako znas nesto o brajanu feriju ne smes da pominjes igi popa,
najn inc nejls ili dzoni micel...
meni to bzvz, a o bluzu, dzezu pa i klasici da ne govorimo...
AlexDunja AlexDunja 18:49 26.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

Saglasna si da odluka ima veze sa tvojim kapacitetima?

naravno.
sve moje kapacitete si doveo do
granice pucanja:)))

pa i novi talas je prosao,
i u svetu i ovaj bledunjavi, ovde.
davno, bre.
to i ako je postojalo, sada je beznacajno.
nije nekog traga ostavilo.
Bili Piton Bili Piton 18:52 26.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

AlexDunja


i ti si zakljucio da ja najvise slusam yes, elp i tsl?




Sta vam je to ELP, valjda ELO?

Bili su sjajni, naravno, a to postane jasno tek kad se malo poslusa ovaj monosyllabic bullshit koji danas prolazi kao pop muzika
ime_korisnicko ime_korisnicko 18:53 26.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

AlexDunja

ne pratim bas dosledno, u poslednje vreme...


Uh, sto ti je vreme relativna kategorija, moj Ajnstajne.
AlexDunja AlexDunja 19:03 26.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

Sta vam je to ELP,

emerson, lejk i palmer,
neverovatan davez,
nikada nisam mogla da ih podnesem:))
Bili Piton Bili Piton 19:07 26.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato



Aaaa, da.

Da da.

Malo niške (?) progresivne banje

JJ Beba JJ Beba 20:15 26.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

Cane vec tridesetak godina rasteze granice slobode i prava na individualnost

On ima kompetencije za to,

ima kompetencije da ceni gde su granice slobode?
hahahahahha
jbt al je avanzovao
AlexDunja AlexDunja 20:36 26.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

jbt al je avanzovao

to je od manastira:))

nego, aj sad, kao necu, al' zanima me:)
cula sam kao anegdotu,
kad su bili oni stupovi
el cane rek'o:
posle svirke, spakovali se, sve zavrsili, treba da se krece kuci...

"blagoslovi oce, pa da palimo."
JJ Beba JJ Beba 21:02 26.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

"blagoslovi oce, pa da palimo."

daće bog
ime_korisnicko ime_korisnicko 22:14 26.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

JJ Beba
Cane vec tridesetak godina rasteze granice slobode i prava na individualnost

On ima kompetencije za to,

ima kompetencije da ceni gde su granice slobode?
hahahahahha
jbt al je avanzovao



Nisi shvatile, Bebice - ne radi se o onoj vrsti slobode koju je, recimo, Jeff Beck iskusio kad je Rod Stewartu uvalio sve grupi plavuse, a sebi za ceo zivot prepisao jednu sargarepicu.

A sad, budi ljubazna, pa objasni da li pokusavas da kazes kako Cane personalno nije sposoban za to sto sam naveo, a ti se manirom iskusnog poznavaoca zagrcnula umesto argumentacije, ili, pak, kako niko iz rock miljea za tako nesto nema potrebne kompetencije, svejedno da li se radi o makro ili mikro planu?
I zasto?
ime_korisnicko ime_korisnicko 22:34 26.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

AlexDunja

pa i novi talas je prosao,
i u svetu i ovaj bledunjavi, ovde.
davno, bre.
to i ako je postojalo, sada je beznacajno.
nije nekog traga ostavilo.



AD, sve sto danas valja u R'n'R, a valja puno toga, lepotu bastini iz stava kojim su pank i novi talas oduvali bolesnu i dosadnu hedoniju u koju je R'n'R bio zapao i vratili ga njegovim korenima, onim bazicnim postulatima zbog kojih i jeste to sto jeste - najlepsi bastard modernog doba.
Ovo sto ti radis je dramljenje zala za boljom prosloscu i to bazirano na pogresnim premisama - niti je sve staro lose niti sve novo dobro, i vice versa.
docsumann docsumann 00:56 27.04.2010

poezija live

ime_korisnicko ime_korisnicko 02:27 27.04.2010

Re: poezija live

docsumann


Znas li da je pevac i vodja Goribora, Aleksandar Stojkovic St, objavio novu knjigu poezije - Ne možeš mnogo ali možeš malo?
Prvu zbirku mu je u Zagrebu objavio Zdenko Slusaj Najglasnije Franjic, bas kao i sve albume Goribora do prvog oficijelnog koji su im takodje objavili Hrvati.

Znas li da u isto vreme, te 2007 na 2008, Partibrejkersi vise od godinu dana nisu mogli da nadju izdavaca za poslednji album Sloboda ili nista, iako su, kako su mi nezavisno jedan od drugog rekli i Cane i Anton, trazili da im se samo podmire troskovi snimanja?

Znas li da The Mothership Orchestra, najbolji, uz Goribor, novi bend (ako su oni vise uopste novi) godinama ima dva spremna albuma (cisto za tvoju informaciju - fenomenalna) koja samo sto se nisu pojavila, a kad ce i za koga ce - ne zna se?

A znas zasto?

Zato sto o srpskom R'n'R i dalje odlucuju ili progresiva, bato ili ala volim disko, koji se celog zivota deklarisu ili kao ozbiljni rokeri ili kao ljubitelji crne muzike (kako ih je samo Koja fino razbucao objasnivsi im sta stvarno znaci crna muzika), a u stvari su mediokriteti u panicnom strahu ili od ljudi poput Caneta i Koje koji su im svojevremeno dobro izvukli usi (ne uvek samo metaforicki receno) i pokazali im gde im je stvarno mesto, ili od bendova poput Goribora i The Mothership Orchestra (ima ih, na zalost, ili na srecu, kako se uzme, jos...) koji se svojim istancanim rok senzibilitetom jednostavno ne uklapaju u njihov kalup.

ko sam? sta sam? eto, to sam!
JJ Beba JJ Beba 02:35 27.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

Nisi shvatile, Bebice - ne radi se o onoj vrsti slobode koju je, recimo, Jeff Beck iskusio kad je Rod Stewartu uvalio sve grupi plavuse, a sebi za ceo zivot prepisao jednu sargarepicu.


IK, nisi shvatio, pravi roker & pesnik ne ceni granice ničijih sloboda, neka to drugi radi...ne treba time uopšte da se bavi.
Beck nam kroz svirku pokazjuje svoje granice koje se ni ne naziru, ne mlati okolo.
Mogao bi i Cane da odsvira neku...pardon on ne ume
nek otpeva neku, nije odavno, samo nek ne sudi.
Vernik je, vidim. Trba da zna da nije na njemu da sudi
ime_korisnicko ime_korisnicko 02:57 27.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

JJ Beba
IK, nisi shvatio, pravi roker & pesnik ne ceni granice ničijih sloboda, neka to drugi radi...ne treba time uopšte da se bavi.


Ne, Bebice, ti ne shvatas - pravi roker i pesnik ne procenjuje (valjda si to htela da napises), ne zato sto za to nije kompetentan, vec zato sto je svestan da sopstvenim zivotom i sopstvenom umetnoscu motivise druge da prevazidju svoja ogranicenja i stalno sire granice licnih sloboda, pa zato i nema prava na limit.
Kada kritikuje to radi jer zigose falsifikat i cuva svoju krhku muzu...

JJ Beba
Mogao bi i Cane da odsvira neku...pardon on ne ume
nek otpeva neku, nije odavno, samo nek ne sudi.
Vernik je, vidim. Trba da zna da nije na njemu da sudi


Uh, al si mu ga spustila, Bebice - em ne ume da svira, em je vernik.
Nikad pravi roker od njega, vazi!

docsumann docsumann 03:36 27.04.2010

Re: poezija live

ime_korisnicko


uvijek je bilo dobrih, nikad mnogo dobrih, ali zato baš dobrih

a evo kako se brutalno pomjeraju granice u opisu stvarnosti
kada se sama stvarnost ogoli do koske, a zatim eksplicitno oglođe


AlexDunja AlexDunja 07:37 27.04.2010

Re: poezija live

Zato sto o srpskom R'n'R i dalje odlucuju ili progresiva, bato ili ala volim disko, koji se celog zivota deklarisu ili kao ozbiljni rokeri ili kao ljubitelji crne muzike (kako ih je samo Koja fino razbucao objasnivsi im sta stvarno znaci crna muzika), a u stvari su mediokriteti u panicnom strahu ili od ljudi poput Caneta i Koje koji su im svojevremeno dobro izvukli usi (ne uvek samo metaforicki receno) i pokazali im gde im je stvarno mesto, ili od bendova poput Goribora i The Mothership Orchestra (ima ih, na zalost, ili na srecu, kako se uzme, jos...) koji se svojim istancanim rok senzibilitetom jednostavno ne uklapaju u njihov kalup.


:)) pa dobro,
zato je u srpskim medijima stanje potpuno drugacije,
pa cane lepo moze da cuva svoju krhku muzu
koju ugrozava poezin radionica, i poetski klabing, generalno.

iz politike.
wukadin wukadin 08:05 27.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

domaće surogate i kvazi borce za individualnost.
tako ja o canetu mislim.


Ja tako mislim o Milanu.
Zasto? Zato sto se referenciran na "seksualne slobode" koje su izborene jos sezdesetih (kod nas mozda malo kasnije, ali opet odavno) i koje kroz komercijalizaciju upravo sada guse individualnost.
AlexDunja AlexDunja 08:10 27.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

i koje kroz komercijalizaciju upravo sada guse individualnost.


sta komercijalno vidis u poetskom klabingu?
docsumann docsumann 10:40 27.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

ima kompetencije da ceni gde su granice slobode?


pa to procjenjuje svak za sebe
jedina kompentencija za to, je spremnost da se ode do kraja
i vidi
da li su te granice još uvijek (tu) tamo...
JJ Beba JJ Beba 13:18 27.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

Uh, al si mu ga spustila, Bebice - em ne ume da svira, em je vernik.
Nikad pravi roker od njega, vazi!

ja dižem, ne spuštam, takav mi karakter.


nije ni vernik ni roker već mrsomud
Da se popravi kao vernik to može (uz veliki trud) al kao sve drugo nikako -
kuk'o je puk'o je

Kada kritikuje to radi jer zigose falsifikat i cuva svoju krhku muzu...

guzu ili muzu?
hahahah
Cane stručnjak za original i procenu falsifikata. Izdaje dozvole?
ime_korisnicko ime_korisnicko 13:49 27.04.2010

Re: poezija live

AlexDunja

:)) pa dobro,
zato je u srpskim medijima stanje potpuno drugacije,
pa cane lepo moze da cuva svoju krhku muzu
koju ugrozava poezin radionica, i poetski klabing, generalno.
iz politike.


Imamo slicnosti ti i ja AD - kao sto ti jedan kraci vremenski period od nekih 30 godina ne pratis R'n'R, tako ja nekih dvadesetak godina ne citam Politiku.

Ponukan tvojim komentarom bacih luking na najstariji list od svih koji se stampaju na Balkanu i dodjoh do zakljucka kako Cane, u stvari, uvodi svoj andergraund u njhov mejnstrim tako sto dezavuise sve ono sto bi Politika rado prihvatila i stampala kao dokaz svog navodnog kopernikanskog obrta, sve ono sto je de facto laznjak, kao i Politika sama.

E, sad, kako da ja tebi nacrtam da je i to sto Cane radi Politici R'n'R?
Da je to isto ono sto uvek radi pevajuci - rusi lazne kulise, razgradjuje Potemkinova sela...
ime_korisnicko ime_korisnicko 14:03 27.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

JJ Beba

ja dižem, ne spuštam, takav mi karakter.


Dobro jutro, Bebice.
Kako si lalala?
Jesu li to bili neki vlazni snovi?
Jeff Beck u zvoncarama sa testisima na razdeljak?
Ili je to Gillan?
Bili Piton Bili Piton 14:05 27.04.2010

Re: poezija live

ime_korisnicko
kako ih je samo Koja fino razbucao objasnivsi im sta stvarno znaci crna muzika


Presuptilno je to za njega, mada je sasvim ljudski da covek mrzi ono sto nije u stanju da razume
JJ Beba JJ Beba 14:21 27.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

ime_korisnicko
JJ Beba

ja dižem, ne spuštam, takav mi karakter.


Dobro jutro, Bebice.
Kako si lalala?
Jesu li to bili neki vlazni snovi?
Jeff Beck u zvoncarama sa testisima na razdeljak?
Ili je to Gillan?

interesantno da si ti primetio testise!!
Kod Becka ja se ložim na ruke.


Sad mi je jasno što kapiraš Caneta

ime_korisnicko ime_korisnicko 14:29 27.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

JJ Beba

interesantno da si ti primetio testise!!
Kod Becka ja se ložim na ruke.
Sad mi je jasno što kapiraš Caneta


Ccc, Bebice, to je jedno od opstih mesta za sprdnju kad vas namirisemo.
Jos cu posumnjati i u tvoj urbani duh...
JJ Beba JJ Beba 14:34 27.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

ime_korisnicko
JJ Beba

interesantno da si ti primetio testise!!
Kod Becka ja se ložim na ruke.
Sad mi je jasno što kapiraš Caneta


Ccc, Bebice, to je jedno od opstih mesta za sprdnju kad vas namirisemo.
Jos cu posumnjati i u tvoj urbani duh...


jel to misliš na vlažne snove? na ta opšta mesta?
ime_korisnicko ime_korisnicko 14:40 27.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

JJ Beba

jel to misliš na vlažne snove? na ta opšta mesta?


Ma jok, bre, Bebice!
Mislim na to kako jos cekate stafetu i divite se zivim slikama koje prave mali Korejci.
JJ Beba JJ Beba 14:44 27.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

ime_korisnicko
JJ Beba

jel to misliš na vlažne snove? na ta opšta mesta?


Ma jok, bre, Bebice!
Mislim na to kako jos cekate stafetu i divite se zivim slikama koje prave mali Korejci.

ma ti si bre neozbiljan...
ime_korisnicko ime_korisnicko 14:50 27.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

JJ Beba

ma ti si bre neozbiljan...


Oces nesto samo za tvoje usi?
AlexDunja AlexDunja 20:36 27.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato


Dobro jutro, Bebice.
Kako si lalala?
Jesu li to bili neki vlazni snovi?
Jeff Beck u zvoncarama sa testisima na razdeljak?
Ili je to Gillan?

e, ovako.

to sto su ti gotovo svi komentari
cisto trolovanje i provokacija, je u redu.
takve se stvari ovde desavaju,

to sto su svi do jednog, povrsni,
neduhoviti i dosadni nije u redu
ali tolerisem jer samo o tebi govore.

ali kad ovako banalno nepristojno provociras
pristojne ljude moram da intervenisem.

znas ovo malo prostora na ovom blogu je povereno meni
i ja postavljam pravila komunikacije.

jos jedan ovako bezobrazan komentar
i banovan si.

eto, cak sam te i upozorila.
ime_korisnicko ime_korisnicko 23:36 27.04.2010

Re: u niŠ se slusa samo progresiva, bato

AD, mogu samo da naslutim intenzitet frustracije koja te je inicirala da kompenzaciju za nedostatak valjane argumentacije potrazis u pretnji gumicom, iako,
da se ne lazemo, i ti i ja znamo da to nema veze sa JJBebom.
JJBeba je sve samo ne pristojan sagovornik, ali to njoj daje licnost, a njenim komentarima šarm - i ja je zbog toga gotivim.
Gotovo da sam siguran da i ona moje komentare nije shvatila na nacin na koji ti, kamuflirajuci sopstvenu nemoc, pokusavas da ih predstavis, tako da nema potrebe da je branis, ume ona to i sama.
Moze meni da bude anahrono i smesno nesto od onoga sto JJBeba voli da slusa, mogu i da je prozivam zbog toga, ali ja nisam maliciozan cak ni kad se zezam sa njenim herojima, a kamoli da sam zlonameran u odnosu na nju - iz prostog razloga sto u JJBebi prepoznajem posvecenika, a to je osobina koju vrlo cenim.
Bolja je i pogresna posvecenost nego inferiorno epigonstvo...

E, sad, ako je ovo, po tebi, banalno i bezobrazno - brisi!
miloradkakmar miloradkakmar 07:33 26.04.2010

Poezija

je spas, da čovek ne zaboravi da misli, oseća i govori.
AlexDunja AlexDunja 09:45 26.04.2010

Re: Poezija

je spas, da čovek ne zaboravi da misli, oseća i govori.


i ja mislim.
i još kad se ima hrabrosti
da se stane za mikrofon...
jasnaz jasnaz 07:57 26.04.2010

ima je

AlexDunja AlexDunja 09:47 26.04.2010

Re: ima je

joŠ!

nisam bila u rexu,
ali nekoliko pesnika je nastupalo na oba
dogadjaja, pa smo ih čuli sinoć...

atmosfera je bila baš...baš
adam weisphaut adam weisphaut 08:37 26.04.2010

Slem vs. šljam :)

slem scena u srbiji je daleko iskrenija i stvarnija
od stvarnosti koju vidimo.
sonja.m sonja.m 09:52 26.04.2010

ne treba da se iskljucuju

Citala sam Minjin poslednji post i ostavio mi je kiseo ukus u ustima.
Diskvalifikacija bilo kog umetnika - od strane drugog umetnika, je najblaze receno neprimereno. Da bloger napise ceo post da bi diskvalivifovao umetnika iz druge branse se cesto desava i na blogu kao i u zivotu.
Ti i takvi, da ih nazovem diskvalifikatori, dobijaju uglavnom aplauze za to, ovde na blogu, kao i na otvorenoj, drustvenoj sceni.
Ogovaranje, blacenje i pljuvanje drugih licnosti je neproduktivno i mislim da je produktivnije i drustveno zdravije da tu energiju trose na kreiranje kulturnih dogadjaja i uvazavanje razlicitosti, sto je velika nepoznanica u nasem drustvu, koje aplaudira svima koji su vicni diskvalifikaciji drugih.
Zbog geografske udaljenosti ne poznajem rad ni prozvanog Caneta ni slemera pesnika u Srbiji, ali znam da jedni drugog ne treba da iskljucuju. Volela bih da upoznam i Canetov i njihov rad i potrudicu se uskoro oko toga.
AlexDunja AlexDunja 10:09 26.04.2010

Re: ne treba da se iskljucuju

Ogovaranje, blacenje i pljuvanje drugih licnosti je neproduktivno

saglasna.
Bili Piton Bili Piton 18:55 26.04.2010

Re: ne treba da se iskljucuju

AlexDunja
Ogovaranje, blacenje i pljuvanje drugih licnosti je neproduktivno

saglasna.


osim sto je beskrajno ruzno, cak pokvareno, pokopavati nekog ko jos posteno nije ni stao na noge.
AlexDunja AlexDunja 19:11 26.04.2010

Re: ne treba da se iskljucuju

osim sto je beskrajno ruzno, cak pokvareno, pokopavati nekog ko jos posteno nije ni stao na noge.


bili, stvarno.

a da vidis samo publiku, kako se to pazljivo slusa,
kako se reaguje, a oni zaista daju sve od sebe,
iskrenost i emocija se ne glume,
tojest, mnogi pokusavaju, ali nikad ne uspeva...

bio je jedan sto je pokusao da uhvati na galamu,
onako mallo...
odmah je iz publike dobio : smanji se malo!
i on odustade:))
mnogo su pozitivni. zaista.
cassiopeia cassiopeia 22:02 26.04.2010

Re: ne treba da se iskljucuju

bio je jedan sto je pokusao da uhvati na galamu,
onako mallo...
odmah je iz publike dobio : smanji se malo!
i on odustade:))
mnogo su pozitivni. zaista.



Mene teši kad čujem ili doživim ovako nešto :)

Lepo veče i nekako ohrabruje kad znaš da ima mladih koji misle svojom glavom a ne televizorom.
AlexDunja AlexDunja 22:12 26.04.2010

Re: ne treba da se iskljucuju

Lepo veče i nekako ohrabruje kad znaš da ima mladih koji misle svojom glavom a ne televizorom.


da. bilo je stvarno prijatno. opusteno.
i sveze:)


da se razumemo nisu oni bas svi mladi,
ali stvarno mladi preovladavaju, a ovi stariji
su takodje mladi:))

i ovi veoma mladi koji su bili sa mnom
su bili bas zadovoljni provodom...

slemerska scena se tek formira,
pronalaze se novi nacini interpretacije,
to nije samo sednes i napises...
zanimljivo je, a publika oseca.
cassiopeia cassiopeia 22:38 26.04.2010

Re: ne treba da se iskljucuju

a ovi stariji
su takodje mladi:))


To je radost :)
wukadin wukadin 10:37 26.04.2010

Ajmo ponovo

Jes da ovog puta nije dramaturškinja & spisateljica ...
Nije bilo reči o "angažovanosti"... To nisam video onomad na Pesničenju, a bogami ni na priloženom tjubu... No, ima tu likova koje poštujem, recimo Dragana Nikolić, koja se javljala i pod umetničkim imenom Isabelle.
Inače, kasnije kroz razgovor sa dragom mi osobom shvatim da sam imao "čast" upoznati Milana (ajde da ne komentarišem ovde...) i bila je rešena nedoumica koliko ima godina. Iznenadio sam se...

štagod, ili kakogod. ja mislim da se
rok muzika na ovim prostorima,
jednostavno nije primila.


Ne slažem se.
Rok se primio od seoskih gitarijada, preko skupova bajkera do veoma posećenih koncerata kad dođe neko ko zaista vredi. Ili da stavim šta svira moj sestrić, a on je iz jednog sela na severu naše zemlje.
Rok se nije primio kao u Americi, ako na to misliš. No, tamo postoji segment muzike od kantrija do vašarskog hard rocka koji je mejnstrim, kao ovde recimo Ceca, Čola... Ako je to ono što želiš/žališ...

p.s. Glede stvarnosti
1) Negativac iz filma Vod (narednik Berns ako se sećam): "Drogirate se, bežite od stvarnosti. Ja ne bežim od stvarnosti, ja sam stvarnost".
2) Je li Karl Marx rekao da su dosta filozofi pričali o stvarnosti, vreme je da se ista menja...
AlexDunja AlexDunja 10:54 26.04.2010

Re: Ajmo ponovo

pa hajde.

ja sam htela ovim postom
da podržim entuzijazam, energičnost,
i iskrenost ljudi koji se bave relativno novom,
andergraund formom.

verujem da će kvalitet, pa i angažovanost
biti sve bolji...

glede roka u nas,
nisam mislila da ne postoji,
kada sam rekla da mislim da se nije primio,
mislila sam na originalnost i na kvalitet.

publike znam da ima. i to dobre, koja poznaje stvari.

nije se primio kao džez recimo,
gde je na ovim prostorima uvek bilo i autora i izvodjača koji
bi mogli da stanu na crtu svetskim imenima.

Rok se nije primio kao u Americi, ako na to misliš.


ne, zapravo...
više sam mislila na nemačku, koja je uvek imala
zavidnu andergraund scenu.

wukadin wukadin 11:02 26.04.2010

Re: Ajmo ponovo

verujem da će kvalitet, pa i angažovanost
biti sve bolji...


Jel može neki primer...
Ne tražim od tebe da kucaš po sećamu, srećom svaša se može izguglovati, pa probaj da nađeš neku angažovanu pesmu da ne pričamo napamet.

mislila sam na originalnost i na kvalitet.


Ja mislim da je bilo toga kod nas dosta, za sadašnjost nisam siguran.
No dobro, da se ne gađamo imenima.

više sam mislila na nemačku, koja je uvek imala
zavidnu andergraund scenu


Da naravno
Ovoga puta ne omiljeni Rammstein, nego nešto što sam naleteo

Dobra zahebancija, ko zna taj popularni jezik
docsumann docsumann 11:18 26.04.2010

Re: Ajmo ponovo

2) Je li Karl Marx rekao da su dosta filozofi pričali o stvarnosti, vreme je da se ista menja...


tako nekako - u 11. tezi o Fojerbahu

ali prvo da vidimo - šta je to stvarnost?
a onda ćemo da je mjenjamo

"jedini način da promjeniš svijet je da promjeniš sebe
i obrnuto"
AlexDunja AlexDunja 11:40 26.04.2010

Re: Ajmo ponovo

Jel može neki primer...


pazi, ja sam ih sinoć videla i čula prvi put.
nisam upamtila imena, ali ok,
kada budem imala malo više vremena
potražiću na netu, pa...

ovo je više moj utisak, onako generalno...



wukadin wukadin 12:42 26.04.2010

Re: Ajmo ponovo

ali prvo da vidimo - šta je to stvarnost?


Na kvantnom nivou ili?
Bez brige, nemam nešto vremena za filozofiju...

pazi, ja sam ih sinoć videla i čula prvi put.
nisam upamtila imena, ali ok,
kada budem imala malo više vremena


Nema frke, pričamo...
Možda i ja potražim.
Mene je samo iritirao Milanov "domaći zafatak" (jbg, tako je izgledalo) u kojem je nepotrebno "analizirao" (čitaj pljuvao) ceo Cantov rad i sipao mantre o "gej pravima & ravnopravnosti žena"... o čemu sam rekao svoje na tom blogu.
Poenta je u tome što ja nisam nešto naišao ni na taj tip angažovanosti. Mislim, pesme su uglavnom bile o životu, ljubavi... Tako da je Milanov tekst ispao anti-reklama. Neko sad može da vidi soroševce i tamo gde ih nema
... osim možda njega, ali onda neka priča gistro u svoje ime
docsumann docsumann 13:07 26.04.2010

Re: Ajmo ponovo

Na kvantnom nivou ili?


kako god...

ali interesantno kako se svi olako pozivaju na stvarnost a ne upuštaju se previše u to šta ona zapravo predstavlja.
pričati o stvarnosti, a izbjeći filozofiju, isto je kao hodati po žici položenoj na pod (ovo sam sad isklep'o)
houp houp 23:59 26.04.2010

Re: Ajmo ponovo

ja sam htela ovim postom
da podržim entuzijazam, energičnost,
i iskrenost ljudi koji se bave relativno novom,
andergraund formom.

verujem da će kvalitet, pa i angažovanost
biti sve bolji...


preporuka
docsumann docsumann 10:55 26.04.2010

i dža i bu

podrška mladim poetama

Canetu poštovanje

on je bar uvijek govorio ono šta misli, direktno, javno, umješno i nekomformistički
a to ne mora svaki put da bude ni ispravno ni korektno (iz našeg ugla)

krivo mi je najviše zbog klinaca koji možda baš slušaju Partibrejkerse, njih je to baš zaboljelo
NNN NNN 11:52 26.04.2010

Re: i dža i bu

krivo mi je najviše zbog klinaca koji možda baš slušaju Partibrejkerse, njih je to baš zaboljelo
Što više ražiš više će boleti
Za ljubav treba mnogo podneti


docsumann docsumann 12:09 26.04.2010

Re: i dža i bu

Canetov minimalistički izraz - esencijalna rok poezija


docsumann docsumann 14:40 27.04.2010

bunt, revolt, bijes

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana