Društvo| Jubileji| Region| Zabava

Cestitke komsiluku

jaksa scekic RSS / 01.05.2010. u 09:00

Vidim vec dva dana niko da cestita, nije se red, malo li je na ovu skupocu kad ti radnici preuzimaju fabrike, naturalizovani gradjani kupuju ostrva, a drzava Ti postane pridruzeni clan EU.

No, manimo salu, jako mi je drago i Drugovi Crnogorci, cestitam vam ovo, kao i Prvi Maj.

montenegroo.jpg 

REG-CRNA GORA-EU
Crna Gora od danas pridruzzeni cclan Evropske unije

PODGORICA, 1. maja 2010. (Beta) - Crna Gora od danas ima status
pridruzzenog cclana Evropske unije (EU), possto je stupio na snagu
Sporazum EU i Crne GOre o stabilizaciji i pridruzzivanju (SSP).
Ministarka za evropske integracije Gordana Djurovich je tim povodom
ocenila da che stupanje na snagu SSP ubrzati proces evropskih
integracija Crne Gore.tupanjem na snagu SSP, Crna Gora sticce pravo da uccestvuje u radu
Saveta za stabilizaciju i pridruzzivanje, a ne, kao do sada, na
sastancima takozvane trojke EU.rna Gora che vech u junu imati priliku da uccestvuje na sastanku tog
saveta.vih 27 zemalja-cclanica EU je ratifikovalo SSP koji su Crna Gora i EU
potpisale u oktobru 2007. godine.

PS:Ajd Vi i Hrvatska polako, a i mi cemo skoro, kad, ne znaje se tacno, ali ce da bidne kad tad.

Ziveli !!!!  SF/SN  



Komentari (109)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Dr M Dr M 09:19 01.05.2010

Bravo!

Pridruzujem se cestitkama.
Mozda bi bilo dobro da nas Predsednik razmisli o prosirenju savetnickog tima pa da unajmi Miila za specijalnog savetnika?
Ne moze da nas kosta vise od postojecih...
loader loader 09:21 01.05.2010

Re: Bravo!

Oni nama Mila za savetnika pri kupovini karte za EU,
a mi njima Ivicu za otklanjanje nekih nepravilnosti oko uvozno-izvoznih papira za duvanske proizvode :)
Dr M Dr M 09:25 01.05.2010

Re: Bravo!

Vazi loadere..ali Milo da savetuje preko interneta a Ivica da ode na
lice mesta..i da se ne vraca dok ne zavrsi posao..
loader loader 09:29 01.05.2010

Re: Bravo!

Hm... Ne znam da'l bi Ivica tako dugo mogao bez domovine. Veliki je to patriota i osećanja su jaka.
Dr M Dr M 09:35 01.05.2010

Re: Bravo!

Brzo bi on to, loadere..Vidis kako se pokazao sa pasosima, ovde..
loader loader 09:38 01.05.2010

Re: Bravo!

Nemojte tako, DRM,
Jer
tvrd je orah, voćka čudno vata. Ne bi se s Milovim papirima moglo tako lako, kao što bi se moglo s nekim papirima ovde (samo kad bi se hteloooooo :)
Dr M Dr M 10:01 01.05.2010

Re: Bravo!

Pa dobro, nek` stegne patriotsko srce i ode da vidi Milove papire a nek pusti, ovde, nekog ko hoceeee da lista ovdasnje papire...Samo, sto ne DRMam ja ovde nego neke DaSe
loader loader 10:35 01.05.2010

Re: Bravo!

Ništa lakše od drmanja.
Samo treba pobediti na izborima :) :)
loader loader 09:20 01.05.2010

Demokratski potisak je presudan

Čestitam komšijama.

Da zahvale Amfilohiju i Voji koji su im dali jak potisak, od Srbije, ka EU.

Pitajmo se, čemu godine i godine kršenja kroz trnje i jedva prohodno rastinje - da bismo na kraju izbili opet na isti put, na onom mestu gde smo krajem 80-tih odlučili da sa puta skrenemo u tamnu šumu. Sad su na tom putu, ispred nas, svi koje smo onda potcenjivali. A mi, izgrebani i pohabani, gledamo im, iz daljine, u leđa.
Jelena Gall Jelena Gall 11:45 01.05.2010

Re: Demokratski potisak je presudan

Da zahvale Amfilohiju i Voji koji su im dali jak potisak, od Srbije, ka EU.

Vaistinu, i tako može da se gleda.
filantrop filantrop 20:13 02.05.2010

Re: Demokratski potisak je presudan

Sad su na tom putu, ispred nas, svi koje smo onda potcenjivali. A mi, izgrebani i pohabani, gledamo im, iz daljine, u leđa.

U pravu si, sasvim.
Posto je ovo CG blog:
neko je ovde kacio tabelu sa popisom iz 2002 prema kome u Srbiji ima svega oko 1% Crnogoraca.
I tako, Srbija se uplasila da ce jedan posto Crnogoraca da joj otme sva rukovodeca i ostala radna mesta i skolarine.
Srbija, tako, mrzi Crnogorce (1%), Albance (0,0001%), izbeglice, Kosovske Srbe, Muslimane, Ameriku, homoseksualce..
Izgleda da Srbija pre podne mrzi samu sebe a po podne ceo svet.
Cudna zemlja.
draft.dodger draft.dodger 09:27 01.05.2010

Plan 2020...


Mi smo kao, veliki šmekeri, kojima prde za dušu širom sveta...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 09:35 01.05.2010

Kravo crkni, to je naredjenje

Sad će Vuk Jeremić da im napravi neku zvrčku.
draft.dodger draft.dodger 09:39 01.05.2010

Re: Kravo crkni, to je naredjenje

Predrag Azdejković
Sad će Vuk Jeremić da im napravi neku zvrčku.


Otići će na letovanje u Hrvatsku...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 10:00 01.05.2010

Re: Kravo crkni, to je naredjenje

marija.mt marija.mt 10:01 01.05.2010

Re: Kravo crkni, to je naredjenje

Otići će na letovanje u Hrvatsku...


nece
Jelena Gall Jelena Gall 11:48 01.05.2010

Re: Kravo crkni, to je naredjenje

marija.mt
Otići će na letovanje u Hrvatsku...


nece

ne u hrvatsku, tako je, nego pravo u ulcinj.
draft.dodger draft.dodger 11:56 01.05.2010

Re: Kravo crkni, to je naredjenje

ZORICA TOMIĆ JE DEČAK
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 13:18 01.05.2010

Re: Kravo crkni, to je naredjenje

draft.dodger
ZORICA TOMIĆ JE DEČAK


A Vuk Jeremić je:


Goran Vučković Goran Vučković 09:37 01.05.2010

Čestitke

Nek im je sa srećom. Valjda ćemo i mi jednom...
Goran Vučković Goran Vučković 12:21 01.05.2010

Diversifikacija umesto rasprodaje


Polako sa tim EU entuzijazmom. Napisao sam vec kod AO da Piigs (a Crna Gora, po znacaju i velicini, tim zemljama nije ni pomija) do 2013. treba da vrate 1900 milijardi evra. Sa Grckom kojoj S&P ladno dodeljuje junk status to, prakticno, znaci da je investiciono EU mrtva, barem sledecih nekoliko godina, a, iskreno, ja mislim i na duze.

Pa sledećih nekoliko godina i onako nećemo stići da uđemo

Inače mislim da je pridruživanje EU pre strateška nego taktička investicija, pre svega zbog geografske i ekonomske povezanosti. Što se tiče neodgovornog zaduživanja u stilu PIIGS, računam da će oni koji to plaćaju u EU naći meru između bratske pomoći i dozvoljavanja članicama da uče na svojim greškama.

Inače ja IEUX i EUE nisam rasprodavao, iako su tonuli - nastaviću da ih kupujem po tekućoj ceni. Diversifikovao sam se na strani obveznica u T-bills, TIPS i SEMB uglavnom - pošto sam bio sav u giltovima (indeksnim i fiksnim) a pretilo je (a i dalje preti) da će da skrešu rejting i giltovima.

Tako isto mislim da srpska državna politika treba treba da ide prema EU, kao glavnom trgovinskom partneru i geografskoj praktičnosti - plus u diversifikaciju ekonomskih odnosa - što čini mi se da i rade, na kraju krajeva.
adam weisphaut adam weisphaut 12:47 01.05.2010

Re: Diversifikacija umesto rasprodaje

Ocekivao sam da se oglasi srpski aktivista BNP..
Unfuckable Unfuckable 14:21 01.05.2010

Re: Diversifikacija umesto rasprodaje

ako moze, i Kinezima?

stimuvezi, blok 70 je odavno preduzeo značajne korake
Goran Vučković Goran Vučković 21:05 01.05.2010

Re: Diversifikacija umesto rasprodaje

Ocekivao sam da se oglasi srpski aktivista BNP..

I?
pereca011 pereca011 21:42 01.05.2010

Re: Čestitke

Exitus Letalis
draft.dodger
Veliko je pitanje isplati li se Srbiji pridruzivanje EU.


Srbiji se isplati da bude kafana u koju svrate bogati susedi i poneki stranac da se najedu i na*ebu...




zanimljivo je da su protiv ulaska u eu oni koji žive u istoj.
taj racionalni patriotizam sa long distans me je uvek fascinirao...

ja sam skapirao da je on protiv da Beograd bude kupleraj za stranu klijentelu..
adam weisphaut adam weisphaut 21:42 01.05.2010

Re: Diversifikacija umesto rasprodaje

I?

Ne odnosi se na tebe.
Goran Vučković Goran Vučković 23:16 01.05.2010

Re: Diversifikacija umesto rasprodaje

Ne odnosi se na tebe.

Onda ne razumem šta hoćeš da kažeš, pošto si se obratio meni, koliko vidim - odgovorio si na moj komentar.
adam weisphaut adam weisphaut 06:27 02.05.2010

Re: Diversifikacija umesto rasprodaje

Onda ne razumem šta hoćeš da kažeš, pošto si se obratio meni, koliko vidim - odgovorio si na moj komentar.

Nisi ti jedini UK resident na threadu, a iz aviona je jasno kom se tacno obracam, tako da bih rekao da nisi bas toliko zbunjen.
Goran Vučković Goran Vučković 10:20 02.05.2010

Re: Diversifikacija umesto rasprodaje

Nisi ti jedini UK resident na threadu, a iz aviona je jasno kom se tacno obracam, tako da bih rekao da nisi bas toliko zbunjen.

Ako ti je asocijacija BNP na Dr. Wu-a, mislim da osim uvredljivosti (ako se on uopšte obazire) nema neku sadržinu. Ono što se pitam je čime sam zaslužio ovu zlovolju kojom mi se obraćaš i sa kojom zloupotrebljavaš moj komentar da vređaš druge (a bilo je i malo dvosmisleno na koga se odnosi) - ali valjda se svako ponaša po svojim merilima pristojnosti, ili šta već.
adam weisphaut adam weisphaut 13:45 02.05.2010

Re: Diversifikacija umesto rasprodaje

mislim da osim uvredljivosti (ako se on uopšte obazire) nema neku sadržinu.

Mao Ce.
Ono što se pitam je čime sam zaslužio ovu zlovolju kojom mi se obraćaš i sa kojom zloupotrebljavaš moj komentar da vređaš druge

Tvoj komentar je sasvim slucajno iznad mog, ako si primetio to se desava kada odgovaras u dugom nizu replika, da kad repliciras nekome nekoliko komentara iznad odgovor se pojavi ispod poslednjeg komentara, koji je slucajno bio tvoj.
(a bilo je i malo dvosmisleno na koga se odnosi)

Koliko se secam nemam "istoriju losih odnosa: sa tobom, pa ne znam zasto si mislio da je usmereno ka tebi, ako ti je lakse evo nedvosmisleno kazem da nije bilo upuceno tebi.
ali valjda se svako ponaša po svojim merilima pristojnosti, ili šta već.

Pustio sam suzu.
Goran Vučković Goran Vučković 14:01 02.05.2010

Re: Diversifikacija umesto rasprodaje

Tvoj komentar je sasvim slucajno iznad mog, ako si primetio to se desava kada odgovaras u dugom nizu replika, da kad repliciras nekome nekoliko komentara iznad odgovor se pojavi ispod poslednjeg komentara, koji je slucajno bio tvoj.

Ja obično po naslovima komentara zaključujem na koji se neko nadovezao - ali ovde je očigledno radilo selektivno brisanje - više nema Wuovih komentara, pa je očigledno došlo do zabune - ja sam pomislio da si komentarisao direktno moj komentar o "diversifikaciji", a ti si se verovatno zakačio na neki Wu-ov koji je u međuvremenu nestao.
ali valjda se svako ponaša po svojim merilima pristojnosti, ili šta već.

Pustio sam suzu.

Ehm... dobro, your fragrance - your rules, što bi rekla reklama.
adam weisphaut adam weisphaut 17:22 02.05.2010

Re: Diversifikacija umesto rasprodaje

Ja obično po naslovima komentara zaključujem na koji se neko nadovezao - ali ovde je očigledno radilo selektivno brisanje - više nema Wuovih komentara

Opet pustam suzu.
Goran Vučković Goran Vučković 22:32 02.05.2010

Re: Diversifikacija umesto rasprodaje

Opet pustam suzu.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:40 01.05.2010

Paravac: Brisel

Sad kad Crnogorci zauzmu Brisel, kao nekada Beograd, i počnu da rukovode, nahebaće EU.
draft.dodger draft.dodger 09:46 01.05.2010

Re: Paravac: Brisel

Vojislav Stojković
Sad kad Crnogorci zauzmu Brisel, kao nekada Beograd, i počnu da rukovode, nahebaće EU.


Beograd je svet, Tomica je u Minhenu...
Boris Drenca Boris Drenca 09:43 01.05.2010

Cestitam situaciju



Komsije odose...uskoro cemo biti ostrvo bez mora. Iako, budimo iskreni, mi smo lideri i imamo druga posla
draft.dodger draft.dodger 09:47 01.05.2010

Re: Cestitam situaciju

Boris Drenca


Komsije odose...uskoro cemo biti ostrvo bez mora. Iako, budimo iskreni, mi smo lideri i imamo druga posla


Budali reci da je faktor stabilnosti, i svi zadovoljni...
Boris Drenca Boris Drenca 09:54 01.05.2010

Re: Cestitam situaciju

Budali reci da je faktor stabilnosti, i svi zadovoljni...


to stavljamo kao moto na grb????
adam weisphaut adam weisphaut 09:50 01.05.2010

Ma Eu eto samo što nije

propala, nije to ništa...zezam se

Čestitke
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:55 01.05.2010

Red je da se

setimo i Slovenije, uz primerne čestitke, koja je pre tačno 6 godina ušla u EU.
draft.dodger draft.dodger 09:58 01.05.2010

Re: Ma Eu eto samo što nije


Beograd je Zorica Tomić!
jaksa scekic jaksa scekic 09:59 01.05.2010

Re: Red je da se

Jelica Greganović
setimo i Slovenije, uz primerne čestitke, koja je pre tačno 6 godina ušla u EU.


Cestitke na jubilej, Slovenija je koliko ja vidim najjaca iz citave grupe tada primljenih zemalja, eto sad ste dobili i TV Pink Slovenija, sta ces vise, Bog da Vas vidi, nakrivite sesiric i udri po taktovima Granda
dolybell92 dolybell92 10:40 01.05.2010

Re: Red je da se

Jelica Greganović
setimo i Slovenije, uz primerne čestitke, koja je pre tačno 6 godina ušla u EU.


Blago Vama - vi ste već pošli u školu...
a mi se još nismo ni rodili....



& CHEERS !

Jelica Greganović Jelica Greganović 11:02 01.05.2010

Re: Red je da se

Aha...najbolji, kako da ne...najjači takođe...al zamalo...jedino je šeširić fakat nakrivljen...
sluhzaduh sluhzaduh 10:02 01.05.2010

Napred, Svijetla majska zoro!

Čestitke takođe! Kad ih neko bude pitao: "A zašto ste hteli samostalnost", da lepo odgovore: "Zbog ovoga!" Srećan put u Evropu našim susedima!
dolybell92 dolybell92 10:05 01.05.2010

BRAVO !


dolybell92 dolybell92 10:16 01.05.2010

subota, 1. maj 2010

draft.dodger draft.dodger 10:29 01.05.2010

SKRETNIČAR ĐILAS:


BEOGRAD JE LOKOMOTIVA SRBIJE...

EDIT...

KOSOVO JE KURBLA...
alselone alselone 16:11 01.05.2010

Re: SKRETNIČAR ĐILAS:

Kada si prvi put primetio da pricas sam sa sobom?
mariopan mariopan 16:41 01.05.2010

Re: SKRETNIČAR ĐILAS:

BEOGRAD JE LOKOMOTIVA SRBIJE...

....a vagone je otkačio....
sentinel26 sentinel26 11:23 01.05.2010

Prijatno iznenadjen

tekstom od gospodina Šćekića, u početku grešan, posmislih da mu je neko ukrao kompjuter ili lozinku, jer da je Jakšić pisao naslov on bi sigurno napisao "Čestitke Crnoj Gori".
Medjutim kad bolje razmislim ovako je i bolje, elegantno se oslobodio gostovanja mnogih kojima smeta to ime..

Najprije da kažem da taj datum za Crnu Goru ne znači dolazak na ivicu EU šesnaesterca nego prelazak preko centra u EU polje. Predstoje ozbiljni i teški zadaci.

Od sveg srca želim da i Srbija brzo dodje do tog datuma i statusa...

Lično mislim da bi (od mnoštva ) morala da uradi i sljedeća dva koraka :

1) U Srbiji postoje brojni protivnici ulaska u EU. Njih se ne možemo niti trebamo oslobadjati, oni svakoga dana gube po nekog pristalicu.
Problem su oni koji se deklarativno zalažu za EU a ništa ne rade na ostvarenju toga cilja.
Srbija treba da se hitno oslobodi njihovog političkog i svakog drugog uticaja..

Birati mačke koje love miševe a ne one koje lijepo predu, mjauču i vrte repom.

2) Nijesu sva pitanja u odnosima izmedju Srbije i Kosova politička. Ima i onih tehničkih, to kaže cijeli svijet, to se i vidi iz praktičnih problema na terenu..
E pa gospoda treba što hitnije da započnu rješavanje tih tehničkih pitanja i problema u pregovorima sa vladom Kosova. Ta vlada je legalno izabrana na izborima iza kojih je stala MZ (UNMIK , EU, USA ).
Pa ista takva vlada bi bila na vlasti i da je Srbija raspisivala tamošnje izbore..
Sve što je korisno za Srbe na Kosovu korisno je i za Srbiju, obrnuto ne važi u svim slučajevima...

3).... dopisati ....

EDIT: Ispravio nenamjerno i pogrešno napisano prezime autora.

Autoru i blogerima se izvinjavam..
draft.dodger draft.dodger 11:30 01.05.2010

Re: Prijatno iznenadjen


Postoji struja koja sumnja da se ne isplati...

U međuvremenu, život prolazi između Zorice i Tomice...
Jelena Gall Jelena Gall 11:50 01.05.2010

Re: Prijatno iznenadjen

posmislih da mu je neko ukrao kompjuter ili lozinku

Exitus Letalis Exitus Letalis 12:58 01.05.2010

Re: Prijatno iznenadjen

draft.dodger

Postoji struja koja sumnja da se ne isplati...

U međuvremenu, život prolazi između Zorice i Tomice...

nemoj da zaboraviš i suprugu vuka nam jeremića...
jaksa scekic jaksa scekic 19:26 02.05.2010

Re: Prijatno iznenadjen

sentinel26
tekstom od gospodina Jakšića, u početku grešan, posmislih da mu je neko ukrao kompjuter ili lozinku, jer da je Jakšić pisao naslov on bi sigurno napisao "Čestitke Crnoj Gori".
Medjutim kad bolje razmislim ovako je i bolje, elegantno se oslobodio gostovanja mnogih kojima smeta to ime..

Najprije da kažem da taj datum za Crnu Goru ne znači dolazak na ivicu EU šesnaesterca nego prelazak preko centra u EU polje. Predstoje ozbiljni i teški zadaci.

Od sveg srca želim da i Srbija brzo dodje do tog datuma i statusa...

Lično mislim da bi (od mnoštva ) morala da uradi i sljedeća dva koraka :

1) U Srbiji postoje brojni protivnici ulaska u EU. Njih se ne možemo niti trebamo oslobadjati, oni svakoga dana gube po nekog pristalicu.
Problem su oni koji se deklarativno zalažu za EU a ništa ne rade na ostvarenju toga cilja.
Srbija treba da se hitno oslobodi njihovog političkog i svakog drugog uticaja..

Birati mačke koje love miševe a ne one koje lijepo predu, mjauču i vrte repom.

2) Nijesu sva pitanja u odnosima izmedju Srbije i Kosova politička. Ima i onih tehničkih, to kaže cijeli svijet, to se i vidi iz praktičnih problema na terenu..
E pa gospoda treba što hitnije da započnu rješavanje tih tehničkih pitanja i problema u pregovorima sa vladom Kosova. Ta vlada je legalno izabrana na izborima iza kojih je stala MZ (UNMIK , EU, USA ).
Pa ista takva vlada bi bila na vlasti i da je Srbija raspisivala tamošnje izbore..
Sve što je korisno za Srbe na Kosovu korisno je i za Srbiju, obrnuto ne važi u svim slučajevima...ke,

3).... dopisati ....



Gospodine Sentinel 26,

Vi k'o moja Marija , kad smo se upoznali, posto nije gledala TV, pomesala me sa Boskom JAKSICem, novinarom Politike, sad kad se sretnemo na nekoj zurezi, uvek se lepo zasmejemo na tu temu :)))

J
sentinel26 sentinel26 19:42 02.05.2010

Re: Prijatno iznenadjen

jaksa scekic
Gospodine Sentinel 26,

Vi k'o moja Marija , kad smo se upoznali, posto nije gledala TV, pomesala me sa Boskom JAKSICem, novinarom Politike, sad kad se sretnemo na nekoj zurezi, uvek se lepo zasmejemo na tu temu :)))J

He-he !
Ma, Još jednom sam vas i ja pišući neki komentar ( mislim 2008. ? ) zamijenio, sa njim ali to tad nijeste primjetili..:)))

Ne znam da li ispravka sada nešto vrijedi..?
jaksa scekic jaksa scekic 20:11 02.05.2010

Re: Prijatno iznenadjen

sentinel26
jaksa scekic
Gospodine Sentinel 26,

Vi k'o moja Marija , kad smo se upoznali, posto nije gledala TV, pomesala me sa Boskom JAKSICem, novinarom Politike, sad kad se sretnemo na nekoj zurezi, uvek se lepo zasmejemo na tu temu :)))J

He-he !
Ma, Još jednom sam vas i ja pišući neki komentar ( mislim 2008. ? ) zamijenio, sa njim ali to tad nijeste primjetili..:)))

Ne znam da li ispravka sada nešto vrijedi..?


Ma sve je OK , vidite da ja umem da iznenadim :)))

J
filantrop filantrop 20:14 02.05.2010

Re: Prijatno iznenadjen

Od sveg srca želim da i Srbija brzo dodje do tog datuma i statusa...


Hvala Sent, lepo od tebe.
Sportski, upkos svemu
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:49 01.05.2010

Iskrene čestitke

Čestitam građanima i vladi Crne Gore ovaj korak u svijet. Nadam se da će ovo protresti i srpsku političku elitu da se okrene evro-atlanskim integracijama i prestane sa simuliranjem.
Posebna čestitka najtalentovanijem balkanskom političaru Milu Đukanoviću...
Jelena Gall Jelena Gall 11:51 01.05.2010

Re: Iskrene čestitke

Posebna čestitka najtalentovanijem balkanskom političaru Milu Đukanoviću...

e, sad si nagrabusio...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:57 01.05.2010

Re: Iskrene čestitke

Jelena Gall
Posebna čestitka najtalentovanijem balkanskom političaru Milu Đukanoviću...

e, sad si nagrabusio...

Pa evo..neka to neko pokuša osporiti...
Ako laže koza ne laže rog....
Ovi naši su govorili kako nije dobro što se Crna Gora osamostaljuje, zbog građana Crne Gore. Kao, neće imati hranu, a tamo životni troškovi niži nego u Srbiji a zarade veće. Pa su govorili kako će ići sporije u Evropu. Kad, Crna Gora na vratima, a Srbija još ni blizu dvorišne kapije...
I sve to uz satanizaciju, uz kriminalizaciju, uz povlačenje ambasadora iz Crne Gore, proterivanje crnogorske ambasadorke iz Beograda....i razne druge gafove..
lubitel lubitel 12:11 01.05.2010

Re: Iskrene čestitke

Jelena,zasto mislis da Mulu Djukanovicu treba osporaviti titulu najtalentovanijeg politicara na Balkanu. Crnogorski brod se otisnuo put EU,dok Djjilasova parnjaca-lokomotiva pusta paru u mestu na prvom levom sporednom koloseku beogradske zeleznicke stanice(Djilas parafrazirajuci svog Predssednika izjavi:Beograd je lokomotiva Srbije).
Jelena Gall Jelena Gall 13:19 01.05.2010

Re: Iskrene čestitke

lubitel
Jelena,zasto mislis da Mulu Djukanovicu treba osporaviti titulu najtalentovanijeg politicara na Balkanu. Crnogorski brod se otisnuo put EU,dok Djjilasova parnjaca-lokomotiva pusta paru u mestu na prvom levom sporednom koloseku beogradske zeleznicke stanice(Djilas parafrazirajuci svog Predssednika izjavi:Beograd je lokomotiva Srbije).

ne mislim, to ja samo draga malo zezuljim, zna on. :)
slazem se sa svime sto si napisao.
docsumann docsumann 13:30 01.05.2010

Re: Iskrene čestitke

Posebna čestitka najtalentovanijem balkanskom političaru Milu Đukanoviću


Talentovanom za šta? Za održavanje na vlasti već 20 godina svim (ne)dozvoljenim i (ne)dozvoljenim sredstvima.
Za sticanje enormne materijalne dobiti za sebe. svoju rodbinu , bliske prijatelje i kumove.
Ne kapiram ovakve hvalospjeve čovjeku koji je pred sudom u Bariju oslobođen optužnice za šverc duvanom, na osnovu diplomatslog imuniteta.
Potpuno mi je neshvatljivo da ljudi koji su preživjeli eru Miloševićevske vlasti, sad tako blagonaklono gledaju na posljednjeg vladajućeg izdanka njegovog političkog korpusa.

zgranut
sentinel26 sentinel26 13:58 01.05.2010

Re: Iskrene čestitke

docsumann
Ne kapiram ovakve hvalospjeve čovjeku koji je pred sudom u Bariju oslobođen optužnice za šverc duvanom, na osnovu diplomatslog imuniteta.
zgranut

Ovo je najobičnija bezočna laž koja se i dalje provlači po beogradskim novinskim "kuhinjama"...

Ni u dopisima odbrane ni u odluci suda ne postoji riječ "imunitet"..
I ne radi se ni o kakvom "oslobadjanju" - optužnica je odbačena nije ni stupila na snagu...
Okončano je i prolivanje suza zbog toga...

Mogu se lagati neki ljudi svo vrijeme,
mogu se lagati svi ljudi neko vrijeme, ali
ne mogu se lagati svi ljudi svo vrijeme..

Za mnoge od "optužujućih" dokumenata je utvrdjeno da su falsifikati, a pošto su slični falsifikati skorih dana slati protiv još jednog čovjeka, uskoro će (isti ) falsifikatori (poznati su donosioci falsifikata ) sami sjesti na optuženičku klupu... tek će da bude "zgranutih"...
docsumann docsumann 14:26 01.05.2010

Re: Iskrene čestitke

Čak ni da optužnice nema (a ima je i te kako) niko mene, koji sam živio u Herceg Novom kada se šverc vršio iz luke Zelenika, ne može da razuvjeri da sam vidio stotine italijanskih glisera kako tankuju gorivo u grdskoj luci (čuveni Škver) a onda natovareni do zuba cigaretama kreću ka Italiji.
Najinteresantnije je da su Italijani (uglavnom Napolitanci) morali da kupuju gorivo po višestruko većoj cijeni od tržišne, samo od firme "Admiral" vlasnika M,Vujovića koji je u to vrijeme bio desna ruka Aca Đukanovića, a koji je opet svo vrijeme bio tu lično i sa terase kafića "Citadela" posmatrao kako gliseri odlaze , a pare ležu.

Trenutno se proces nastavlja protiv bivšeg ministra finansija Ivaniševića, advokatice Duške Jakšić (Milove sestre), Veska Barovića (Milovog kuma) i još nekolicine lica.

Ne znam koji su tvoji interesi da braniš vladavinu M.Đ. alija sam je živeći i radeći u Crnoj Gori dobro osjetio na svojoj koži. Pred izbore redovni pritisci na poslu (radio sam u državnoj firmi), zvanje telefonom na dan izbora, nemogućnost napredovanja zbog političke opredjeljenosti itd, itd.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 14:45 01.05.2010

Re: Iskrene čestitke

Jelena Gall
Posebna čestitka najtalentovanijem balkanskom političaru Milu Đukanoviću...

e, sad si nagrabusio...



Taman posla da Dragec nagrabusi ... neda njega njegov drug Vasa

A sto bi i nagrabusio kad je covek u pravu? San vecine balkanskih politicara je da se obogate (da ne kazem nakradu) i ostanu na vlasti do kraja zivota. Od svih njih je to jedino Milu uspelo...

Evo uzmimimo kao primer ovu cetvoricu: Milosevic, Seselj, Kovacevic (Dragec) i Milo Djukanovic. Bivsi saborci koji su se nekad zajedno borili za istu stvar a na kraju ova prva dvojica zaglavise u Hag, Dragec spijunira Jeremicevu zenu na letovanju ... a jedino Milo postade uvazeni demokrata. Uz to sto je istovremeno i tajkun koji ce do kraja zivota ostati na vlasti (kako stvari stoje) pa samim tim i imati imunitet koja ga stiti od toga da ne zaglavi na italijanskom sudu koji sudi mafijaskim bosovima ...

Eh moj Dragec, kad bi ti se bar posrecilo da te Milo uzme za savetnika ...
sentinel26 sentinel26 15:00 01.05.2010

Re: Iskrene čestitke

docsumann
Čak ni da optužnice nema (a ima je i te kako)

Ima ovakvih kopija koliko hoćete u mnogim arhivama, ali onaj originalni (nekrivotvoreni ) primjerak u Bariju je stavljen u trajnu arhivu za vjek i vjekova bez pokretanja procesa...

Trenutno se proces nastavlja protiv bivšeg ministra finansija Ivaniševića, advokatice Duške Jakšić (Milove sestre), Veska Barovića (Milovog kuma) i još nekolicine lica..

Još jedna tužna vijest za vas.

I postupak protiv Ivaniševića je takodje obustavljen jer za navodno "djelo" koje mu je stavljano u grijeh nije bio nadlježan sud u Italiji nego u Crnoj Gori...

To što srpske novine (i TV ) nijesu htjele (smjele ) o tome izvjestiti je posljedica velike količine suza...

Ničiju vladavinu ja nijesam branio, branio sam istinu od laži, to je sve...
docsumann docsumann 16:38 01.05.2010

Re: Iskrene čestitke

možemo mi ovu raspravu da skratimo (ne pada mi na pamet da prelistavam e-štampu i postujem tekstove na ovu temu) , zato, onako najkonkretnije - da li se to uopšte desilo? te cigare? kamioni, gliseri, avioni? puno para, mnogo puno para, taman da isplatimo penzije, a nama mrvicetičine što ostanu. Čist račun...povoljan.
P.S. lično poznajem čovjeka koji je prenosio pare u Kipar. Ovo je na trast
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:01 01.05.2010

Nešto se mislim...

Jesu li ovi naši čestitali sestrinskoj državi...
Da nije Jeremić poslao čestitku...
mariopan mariopan 12:10 01.05.2010

Re: Nešto se mislim...

Pridružujem se čestitkama
Lepa vest, nadam se da će i nas tako lepo da obraduju jednog dana (a možda i pre).
lubitel lubitel 12:25 01.05.2010

Re: Nešto se mislim...

Jeremic je u poseti Kini,ne procitaah radosnu vest da se vratio sa divnom vescu da je prilikom posete gradu Kitaiju,na krajnjem zapadu u oblasti Dzjangarija,dobio podsku :Kosovo je srce Srbije.TO je verovatno razlog njegovog neoglasavanja.Pa zaboga to je nase drugo oko u glavi.VJ kao promotor dobrosusedskih odnosa u region ce to sigurno uciniti.On je covek vrhunski diplomata.
No, zasto niko ne cestita jednookoj braci i Prvi Maj ni pod razno,kao sto je to ucinio Jaksa.Tu je nesto sumljivo,opet su stereotipije prevagnule-kao Crnogorci neradnici .SFSN
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:06 01.05.2010

Re: Nešto se mislim...

čestitke, naravski.

i da se ne zaboravi da je hrvatska dala džaba sve prevedene dokumente sa mape puta i srbiji i crnoj gori!





Domazet Domazet 17:47 02.05.2010

Hmmm...

...zanimljivo je otkriti shta Dragu, Jeleni i Adamchicu smeta kod Slobe. Ne to shto je ratovao i rasturio Srbiju vec to shto je nije uveo u EU. Jer kada se uporede biografije Najveceg Zlotvora i Najtalentovanijeg Politichara ochas se mozhe ustanoviti da su i jedan i drugi ratovali, i jedan i drugi ubijali novinare, i jedan i drugi imali porodichni duvanski biznis, i jedan i drugi pokazivali izuzetnu originalnost u sprovodjenju Usmerene Demokratije... I pri tome todobar deo vremena radili to zajedno i u najvecoj ljubavi.

Mada, promakla mi je josh jedna razlika. Najtalentovaniji je bio lichno umeshan i u silovanja. A Najveci nije. Pa dozvoljavam da je i to moguci razlog shto ga Drago, Jelena i Adamchic vishe vole. Ali da ja sad ne spekulishem, neka sami kazhu...

PS Prosto nekako osecam da ce sada da poshalju Adamchica da se samoeksplodira nebi li kako utekli pokriveni njegovim nebulozama.

Ali nisam sada hteo o tome. Nego o ovome o chemu Jaksha pishe. To je svakako dobra stvar za Crnu Goru. Jer Evropa, koliko god bila licemerna i spremna da EU koristi da s vremena na vreme baci nostalgichni pogled na Great Days of Colonialism, nece moci da dozvoli da Milo nastavi da se ponasha kao drumski razbojnik. Kako je to Najtalentovanijem jednostavno u mentalitetu (shto bi rekli neki ovdashnji) to je ipak nekakva nada da se mozda Crna Gora provuche samo sa Srebrnom Svadbom. U protivnom ne gine joj Zlato...
docsumann docsumann 18:06 02.05.2010

Re: Hmmm...

Upravo će vladavina DPS, odnosno interesi pojedinih spregnutih struktura vlasti, biznisa i kriminala, biti najveći kočničari finalizacije procesa pristupanja CG u EU. Pravna regulativa, koja je ključan kriterijum za pristupanje u EU, i njeno usvajanje , a naričito njeno sprovođenje, najmanje odgovara ovim paralelnim centrima moći.

A najtalentovaniji ... pa da je i najveći, najmudriji, najplemenitiji, vladar u istoriji Crne Gore, Balkana i šire, poslije dvadest godina vladvine, vrijeme mu je da odmori malo. A i mi od njega.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:07 02.05.2010

Re: Hmmm...

Hmmmm...viđu da ti je drago Brajane, mada kriješ ka zmija noge.. Al znam te ja...
Nego, nijesam ćio o tome...nego onome što kod tebe zaslužuje da se pohvali..
A milo mi je što i ti najtalentovanijeg, zoveć Najtalentovaniji..
Nijesi ti ka ovi što brkaju talenat sa nekim drugim osobinama pa čoeku ne bi priznali da je talentovan u politici zato što sumnjaju u njegov moral. Maradona voli kokain, što nije baš u skladu sa dobrim moralom,ali to ne znači da nije jedan od najvećih fudbalskih talenata od kada se igra loptom...jel tako..
Ma imaš od mene preporuku ka vrata...
Domazet Domazet 23:05 02.05.2010

Ima neka tajna veza...

Drago Kovacevic
Hmmmm...viđu da ti je drago Brajane, mada kriješ ka zmija noge.. Al znam te ja...
Nego, nijesam ćio o tome...nego onome što kod tebe zaslužuje da se pohvali..
A milo mi je što i ti najtalentovanijeg, zoveć Najtalentovaniji..
Nijesi ti ka ovi što brkaju talenat sa nekim drugim osobinama pa čoeku ne bi priznali da je talentovan u politici zato što sumnjaju u njegov moral. Maradona voli kokain, što nije baš u skladu sa dobrim moralom,ali to ne znači da nije jedan od najvećih fudbalskih talenata od kada se igra loptom...jel tako..
Ma imaš od mene preporuku ka vrata...

...bata Drago, chim ja spomenuh Mila ti se odmah priseti kokaina, ovaj, ocu reci Maradone. Otkuda sada to...

Nego necu sada o tome. Hteo bih o nechem drugom. Pametniji si od ostalih D&Bjaca, moram da ti priznam. I profesionalniji. Reshio si da ne pustish bledunjavog Adamchica da se samoeksplodira vec preuzimash na sebe damage control. Za pohvalu. Kao shto vidish nije meni teshko da priznam talenat. Chak i tebi, a znash da prema tebi ne gajim nishta drugo do najdublji prezir.

Mada je i ovo gore digresija. Da se vratim na Jakshin blog. Ne verujem da mu je to bila primarna namera ali je svojim blogom izvrsno pokazao, mozda i najeksplicitnije do sada, koliko je neverovatno veliko licemerje nekih od vas D&Bjaca. Pri tome, da se odmah razumemo, ne mislim ja tu na EL i Shjentija, jurodivih je oduvek bilo i bice, mislim na D&Bejce poput vasheg trojca. Ovo su (na zhalost i dalje) smutna vremena i ne verujem da ce vash trud biti adekvatno vrednovan any time soon. Medjutim, kada svu ovu balkansku muku prekriju snjegovi, ruzmarin i shash (josh jedna moja referenca na meni ne narochito omiljeni band, josh jedan dokaz da se trudim da mi lichne preference ne zasmetaju pri priznavanju talenta), siguran sam da ce ipak vash trud biti zapamcen. Ne nuzhno poimenice ali kao model ponashanja svakako, kolektivno pamcenje je chudo.

Kazhem, ne gajim neku preveliku nadu da ce se to desiti za moga i tvoga zhivota, sasvim moguce ni za zhivota ovo dvoje tvojih mladjih kompanjona. Ali bata Drago znash kako se kazhe, od oca je ostanulo sinu. Ja mirno spavam, ne seca me pomisao na ono strpljivo kolektivno pamcenje. Laku noc Drago...
Bili Piton Bili Piton 16:26 03.05.2010

Re: Hmmm...

Domazet


Ali nisam sada hteo o tome.


Domazet
Nego necu sada o tome. Hteo bih o nechem drugom.


Domazet
Mada je i ovo gore digresija.


Aj dogovori se jednom za promenu šta bi i o čemu bi, jbt...
Domazet Domazet 17:17 03.05.2010

Za sanjivog tipa...

Bili Piton
Domazet


Ali nisam sada hteo o tome.


Domazet
Nego necu sada o tome. Hteo bih o nechem drugom.


Domazet
Mada je i ovo gore digresija.


Aj dogovori se jednom za promenu šta bi i o čemu bi, jbt...

...delujesh poprilichno nervozno. Otkuda to?
Bili Piton Bili Piton 21:12 03.05.2010

Re: Za sanjivog tipa...

Domazet

...delujesh poprilichno nervozno. Otkuda to?


I ja se pitam.

Btw čestitke na (valjda) prvom komentaru koji u sebi ne sadrži bar sedamnaest redova izlišne a dakako prepotentne preambule
Domazet Domazet 05:41 04.05.2010

Ajde mi molim te objasni...

Bili Piton
Domazet

...delujesh poprilichno nervozno. Otkuda to?


I ja se pitam.

Btw čestitke na (valjda) prvom komentaru koji u sebi ne sadrži bar sedamnaest redova izlišne a dakako prepotentne preambule

...shto tebi smeta moja prepotentnost? Moja pepotentnost moja stvar. Kakve to tachno ima veze sa tobom? Josh cu da pomislim da imash neshto lichno protiv mene?
Bili Piton Bili Piton 18:11 05.05.2010

Re: Ajde mi molim te objasni...

Domazet

...shto tebi smeta moja prepotentnost? Moja pepotentnost moja stvar. Kakve to tachno ima veze sa tobom? Josh cu da pomislim da imash neshto lichno protiv mene?


Nije me bilo par dana ali ovo zavredjuje odgovor: svaka prepotentnost mi smeta, nemam nista licno protiv tebe.

Nadam se da ne moram da objasnjavam zasto mi u principu smeta prepotentnost.
Domazet Domazet 03:52 07.05.2010

Vidi ti njega Pravednika...

Bili Piton
Domazet

...shto tebi smeta moja prepotentnost? Moja pepotentnost moja stvar. Kakve to tachno ima veze sa tobom? Josh cu da pomislim da imash neshto lichno protiv mene?


Nije me bilo par dana ali ovo zavredjuje odgovor: svaka prepotentnost mi smeta, nemam nista licno protiv tebe.

Nadam se da ne moram da objasnjavam zasto mi u principu smeta prepotentnost.

...Principijelnog, nema on nishta lichno nego onako principijelno protiv svake prepotentnosti!? Ono, neko bi mogao da kazhe da je biti svake prepotentnosti takodje prepotentnost. Medjutim je necu. Ja bih, pogadjash, neshto drugo hteo da ti kazhem.

Ma ne ja bih rekao da tebi smeta moja, kako tgi kazhesh, prepotentnost vec to shto uporno Tebi i Tvojima poturam ogledalo svaki put kad se zaletinete da malo zapljuinete pa se uprskate. Ali mozda greshim pa mozda stvarno ne bi bilo loshe da malo objasnish. Koja ti je to moja prepotentnost najvishe zasmetala?

Da li ona u kojoj sam podsetio Druge i Nadasve Bolje na to da im ne smetaju izazivachi balkanskih sukoba pod uslovom da su im na ovaj ili onaj nachin prirasli za srce i/ili onaj drugi telesni organ koji djilkoshi drzhe u dzepu (zadnjem, da ne bi bilo kakve zabune)?

Ili ti je zapala za oko ona prepotentnost kada sam im skrenuo pazhnju na to da je malo nezgodno shto se dive talentu ubica novinara?

Ili nisi mogao da precutish onu moju prepotentnost kad sam im uakazao na to da je neukusno to shto se dive choveku koji je bio (i ostao) za tri koplja ispred ostalih balkanskih mu pajtasha u spremnosti da rasturi jedno drushtvo zarad sopstvene koristi?

Ili te je iziritiralo to shto mi, prepotentnom kakav jesam, nije promaklo to kako je neukusno to shto oni, Zaklete Demokrate, ne prestaju sa hvalospevima verovatno najvecem Glumljenom Demokrati sa ovih prostora?

A mozda si pretrnuo pred prepotentnoshcu mog prebacivanja Chlanovima Upravnih Odbora Sigurnih Kuca zbog spremnosti da zaborave neke od Potentnijih momenata karijere Najtalentovanijeg?

Pa kad mi to objasnish onda mozhemo malo o tome kako se ti, Pravedan i Principijelan kakav vec jesi, postavljash prema blogerskoj (i inoj) upotrebi termina "Shiptar". Na isti nachin kao i prema upotrebi termina "Srbijica"? Ili mozhda ne, chisto da ne bi ispao principijelan do prepotentnosti?

I uzgred, da li ti je ikada palo na pamet da mozda moje zamlacivanje na ovom blogu nije posledica moje prepotentne uverenosti u nekakve moje super kvalitete vec zapanjenja nad licemerjem i nekompetencijom ovdashnjih D&Bejaca?
filantrop filantrop 20:16 02.05.2010

Cestitam Crnoj Gori

Boj ne bije svijetlo oruzje,
vec boj bije srce u junaka.
Filip2412 Filip2412 01:52 03.05.2010

...

Nema tu sta da se cestita, ulazak u EU je izvestan kako za CG tako i za Srbiju.

Ocigledno nikoga u EU ne zanima sto kriminal cveta a drzavni aparat ogrezo u korupciju, samo nek su lojalni "medjunarodnoj zajednici". Da li su svercovali duvan a danas jos uvek rade za mafiju ili su sluzili diktatoru Milosevicu u proslosti a danas su nesposobni da osude i jednog veceg kriminalca, nikoga to iz EU ne zanima.

Hocu reci, usli smo u masinu, bicemo u EU nema sumnje. Da li cemo napraviti uredjenu i pristojnu zemlju pa... mozda jednog dana. Na zalost sve je ociglednije da te dve stvari nisu povezane kao sto smo nekada naivno mislili.

Drugo, valjda je jasno da je Crna Gora ubrzala proces samo priznavanjem Kosova, to je sad kao neko veliko dostignuce?

Sigurno ih EU ne podrzava zbog demokratije, slobode izrazavanja javne reci i uredjenosti zemlje. Cestitacu im kada njihovi politicari prestanu da mlataraju pistoljem na ulici preteci recimo novinaru a onda se njihov predsednik oglasi da podrzi takvog jednog politicara a osudi novinara. Ako je to dozvoljeno u EU onda... ne znam sta da kazem ali za cestitke nije. I Srbija ce u EU ali nije to vise nikakvo merilo uspeha.
sybil sybil 11:53 03.05.2010

Re: ...

e, izvini, ali postoje i druge razlike. srbija sada dobija 200 miliona, a da je pridruzeni clan kao crna gora dobijala bi mnogo vise. to je objasnio djelic.
niccolo niccolo 13:24 03.05.2010

Re: ...

Da li cemo napraviti uredjenu i pristojnu zemlju pa... mozda jednog dana.

Vidiš, imao sam ja jedan tekst o EU pisan uz pomoć mikimedića, a na njemu smo sarađivali u velikoj meri zato što se oko ove stvari potpuno slažemo. Naime, ako mi pravimo uređenu zemlju samo i jedino zbog EU, onda yebeš ceo posao. Nama treba uređena zemlja zbog nas samih, zato što je mnogo bolje živeti u takvoj zemlji nego onakvoj kakva je sad, a ne zbog toga šta će drugi da kažu o nama (ovo se odnosi kako na Srbiju tako i na Crnu Goru, a rekao bih i na sve ostale zemlje bivše sfrj)...To je ključno (krucijalno) da shvatimo...
Filip2412 Filip2412 14:15 03.05.2010

Re: ...

sybil
e, izvini, ali postoje i druge razlike. srbija sada dobija 200 miliona, a da je pridruzeni clan kao crna gora dobijala bi mnogo vise. to je objasnio djelic.
Jel to krediti? Dobro je ako se pare dobro uloze ako ne plakacemo za novim zajmovima ponovo.

niccolo
Naime, ako mi pravimo uređenu zemlju samo i jedino zbog EU, onda yebeš ceo posao.
ja sam nekako verovao da ce proces pridruzivanja EU promeniti i nasu politicku elitu, ali eto Dacic je najevropljanin a Toma Nikolic se bori da on postane najevropljanin dogodine... nasi politicari definitiuno pokazuju veliku moc prilagodjavanja. To je i glavni kvalitet Mila Djukanovica -
"kvalitet".
Goran Vučković Goran Vučković 15:02 03.05.2010

Re: ...

ja sam nekako verovao da ce proces pridruzivanja EU promeniti i nasu politicku elitu, ali eto Dacic je najevropljanin a Toma Nikolic se bori da on postane najevropljanin dogodine...

A šta je tu "ali"? Zar to nije dokaz da proces pridruživanja EU menja našu političku elitu?
sybil sybil 15:52 03.05.2010

Re: ...

Jel to krediti?

ne, naravno, evo sta kaze djelic.

Potpredsednik vlade je naveo da Srbiju svaka godina van EU košta između dve i tri milijarde evra bespovratnih sredstava.

"To je iznos koji bismo godišnje dobijali kao članica Unije. Danas dobijamo 200 miliona evra", rekao je Đelić.
Filip2412 Filip2412 17:52 03.05.2010

Re: ...

A šta je tu "ali"? Zar to nije dokaz da proces pridruživanja EU menja našu političku elitu?
naravno, upravu si donekle :)
Filip2412 Filip2412 17:54 03.05.2010

Re: ...

Potpredsednik vlade je naveo da Srbiju svaka godina van EU košta između dve i tri milijarde evra bespovratnih sredstava.
Kao clanica unije dobijamo 2-3 milijarde godisnje, tek tako?

OK, nisam znao. To je super. Otkud curi tolika kinta?
predatortz predatortz 09:49 04.05.2010

Re: ...

Potpredsednik vlade je naveo da Srbiju svaka godina van EU košta između dve i tri milijarde evra bespovratnih sredstava.

"To je iznos koji bismo godišnje dobijali kao članica Unije. Danas dobijamo 200 miliona evra", rekao je Đelić.



Pa što nas ne uvedu u EU?
sybil sybil 15:02 04.05.2010

Re: ...

e, pa ne moze. kako ces u eu kad ti je obraz, 1389 i kostunica na vlasti, a pri tome jos mrzis usa i nato, tvorce i stubove eu?
alselone alselone 15:05 04.05.2010

Re: ...

e, pa ne moze. kako ces u eu kad ti je obraz, 1389 i kostunica na vlasti, a pri tome jos mrzis usa i nato, tvorce i stubove eu?




sybil sybil 16:01 04.05.2010

Re: ...

nije ti jasno kako je obraz i 1389 na vlasti? ovako. to su organizacije koje prete, tacnije otvoreno kazu da ce da lome kosti i salju u bolnicu, cak i detetu od 12 godina zato sto im se ne svidja sta misli, sire mrznju i nasilje. i vlast i stanovnistvo su u fazonu, cuti, ne zameraj se, mogu da te ubiju ili da te unakaze, i to dete, bolje da cuti, ne treba njima stajati na crtu, umesto da se pohapse i zabrane. e to nije evropa. po evropskim standardima drzava garantuje slobodu govora, a ti sto prete i salju u bolnicu, idu u zatvor. ova drzava je nemocna pred njima, a i stanovnistvo je pristalo na njihova pravila igre - cuti da ti ne bi slomili kosti. i o kakvoj evropi mi pricamo? sta se foliramo? lepo napravimo savez sa rusijom i belorusijom, ako mislis drugacije ima da ti obraz i 1389 slome kosti i kicmu.
predatortz predatortz 18:03 04.05.2010

Re: ...

Auuu! I sve zbog Koštunice? Mnogo moćan taj čovek.
Dakle, DOS je isturio Koštunicu u prve redove a ovaj ih namagarčio?
sybil sybil 18:57 04.05.2010

Re: ...

kostunica i radikali su parlamentarne sile iza obraza, 1389, etc.
predatortz predatortz 08:39 05.05.2010

Re: ...

kostunica i radikali su parlamentarne sile iza obraza, 1389, etc.


A Evropa nema svoje Obraze, 1389... ? Npr Mađarska, Austrija, Nemačka...
Ili je problem u nečem drugom? Recimo visoka korumpiranost, sprega vlasti i organizovanog kriminala, glomazna birokratija, nepostojana privreda, komunističko nasleđe ( jedina zemlja u kojoj nije sprovedena restitucija)...

Izvini Sybil, ali ovo sa Radikalima i Koštunicom ( ne da ih branim, ali...) zvuči malo naivno.
sybil sybil 01:49 07.05.2010

Re: ...


A Evropa nema svoje Obraze, 1389... ? Npr Mađarska, Austrija, Nemačka...

ja se ne bunim protiv obraza, meni smeta njihovo nasilje i pretnje, tu lezi krivicno delo, a tolerise se.
Recimo visoka korumpiranost, sprega vlasti i organizovanog kriminala, glomazna birokratija, nepostojana privreda,

da, to stoji, ja uopste ne branim ovu vlast i kriminal.
Izvini Sybil, ali ovo sa Radikalima i Koštunicom ( ne da ih branim, ali...) zvuči malo naivno.

well, to su izolacionisti i zato su problem. iskreno verujem da je eu jedino resenje.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana