Dole Koštunica!

Nebojša Milenković RSS / 28.11.2007. u 22:35

corax.gifNema ničeg istinitijeg od slike mučnine koja čoveka guši, i ništa čoveka ne guši više od prizora ljudske niskosti... Herman Broh 

Kada ste poslednji put čuli neku dobru vest!? 

Od ovog banalno-patetičnog pitanja ovde se danas beži više nego ikad. Srpsko društvo koje već dugo korača na opasnoj ivici između melanholije, depresije i totalnog beznađa jeste društvo sa totalno razorenim sistemom vrednosti. Učestali napadi i pretnje novinarima, ekstremistički skupovi, zabrane tribina, pravljenje spiskova nepodobnih, medijske harange koje se sprovode nad političkim protivnicima, nastojanja da se zatre svaka alternativa praćena neviđenom bahatošću i primitivizmom ljudi koji danas vladaju ovom zemljom uslovila je situaciju u kojoj lako zaključujemo da na mentalnom planu devedesete i dalje traju.

 

Kriza srpskog društva, to svako vidi, duboka je i sveobuhvatna. Virus ekonomske, političke, moralne i institucionalne krize lako se širi na svakodnevni život građana-podanika. Opšta kriza, naravno, zahvata i porodicu, kulturu, način življenja... kriza institucija, nestabilnost vlasti zasnovane na najprizemnijim interesima jeste i kriza demokratije, odnosno opšte sigurnosti svih građanki i građana. Naravno da su za krizu direktno odgovorne društvene i političke elite ─ bilo da je proizvode, produbljuju ili pak koriste za održanje vlastite vladavine.  

kostunica.jpgPored priče o pravljenju spiskova nepodobnih, ovih dana sve glasnije i sve češće su i priče o uvođenju vanrednog stanja, zabrani pojedinih opozicionih stranaka. Naša bolest zove se Koštunica. Onaj koji je ukinuo demokratski poredak i princip po kojem vlast pripada pobedniku na izborima u kriznim vremenima najbolje se snalazi. Njegov zaleđeni osmeh metafora je stanja u kom se srpsko društvo danas nalazi ─ baš kao što je i njegovo razvlašćivanje prvi uslov za saznavanje pune istine o događajima koji tako tragično opterećuju našu stvarnost. 

Stvari se dakle moraju ogoliti i imenovati pravim imenom. Diktatura se mora nazvati diktaturom ─ diktatori se ne plaše ničega koliko se plaše javnosti i ogledala.

U datom kontekstu sukob koji poslednjih dana eskalira na realcijama LDP─B92─Peščanik ─Danica Vučinić─Petar Luković...etc...etc...jeste jako opasan. Ne toliko po same aktere istog koliko po stanje nade i normalnosti u Srbiji danas. Njegovo što skorije prevazilaženje biće mera odgovornosti ili pak neodgovornosti svih njegovih aktera. Ovaj blog, recimo, mogao bi biti shvaćen kao skroman poziv na takvu odgovornost.  

Šta nam u situaciji u kojoj smo preostaje – insistiranje na: ozbiljnosti, odgovornosti, solidarnosti sa svima kojima je solidarnost potrebna...  Alternativu i bolje društvo zaista moramo da stvorimo sami ─ kakvo će to to društvo biti sutra zaista  samo od nas zavisi.



Komentari (116)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie angie 22:42 28.11.2007

izvini- nisam odolela

Šta nam u situaciji u kojoj smo preostaje – insistiranje na: ozbiljnosti, odgovornosti, solidarnosti


Ovo su i principi aktivnog centra-koji ne zatvara ochi.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:45 28.11.2007

Re: izvini- nisam odolela

Ni ja:
angie angie 22:56 28.11.2007

Re: izvini- nisam odolela

jeste i kriza demokratije



Nisam sigurna da se to tako zove-jer demokratija je ono shto vecina izabere, a neshto mi se chini, da na zalost, sve to shto si pomenu u tekstu, ta vecina bash tako i hoce da bude. Za demokratiju sa rezultatima koji nisu destruktivni ipak treba zdravo i svesno drushtvo, jer je njihova skala vrednosti mnogo popunjenija u afirmativnom delu vertikale.
doktorka doktorka 23:02 28.11.2007

Re: izvini- nisam odolela

angie
jeste i kriza demokratijeNisam sigurna da se to tako zove-jer demokratija je ono shto vecina izabere, a neshto mi se chini, da na zalost, sve to shto si pomenu u tekstu, ta vecina bash tako i hoce da bude. Za demokratiju sa rezultatima koji nisu destruktivni ipak treba zdravo i svesno drushtvo, jer je njihova skala vrednosti mnogo popunjenija u afirmativnom delu vertikale.

na tu vrstu demokratije mislio je platon kada je rekao da je samo tiranija gora od demokratije
marumi marumi 23:47 28.11.2007

Re: izvini- nisam odolela

Nebojša Milenković
Ni ja:

Ima lepsa o ovoj vlasti

doktorka doktorka 22:56 28.11.2007

nasa bolest

se zove kostunica, a uzrocnik te bolesti je tadic
Gothsa Gothsa 23:17 28.11.2007

Re: nasa bolest

ored priče o pravljenju spiskova nepodobnih, ovih dana sve glasnije i sve češće su i priče o uvođenju vanrednog stanja, zabrani pojedinih opozicionih stranaka. Naša bolest zove se Koštunica.

A jel spominje neko rat, izolaciju...korenje, inflaciju...ja očekujem takav rasplet. A onda patronat za srećnike koji prežive!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:24 28.11.2007

Baba Simana i ostalo...

A može i ovako:

Ko s Koštunicom vladu pravi - Veljo mu je drug!
vlada dvm vlada dvm 23:46 28.11.2007

Re: nasa bolest

doktorka
se zove kostunica, a uzrocnik te bolesti je tadic


A ko je doktor? Ili sta je lek?
pidola pidola 00:29 29.11.2007

Re: nasa bolest


A ko je doktor? Ili sta je lek?

gradjani,ko drugi.
Gothsa Gothsa 00:34 29.11.2007

Re: nasa bolest

pidola

A ko je doktor? Ili sta je lek?

gradjani,ko drugi.

Ma ja bi to jako volela ali kao što Nebojša reče, citiraću Srpsko društvo koje već dugo korača na opasnoj ivici između melanholije, depresije i totalnog beznađa jeste društvo sa totalno razorenim sistemom vrednosti, pa se ja pitam gde da pronađemo građane koji su svesni i koji se ne plaše rada na i za promene nabolje.
angie angie 00:39 29.11.2007

Re: nasa bolest

gradjani su i izabrali, a kako se pokazalo nisu merodavni=treba im tutor!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:40 29.11.2007

Re: nasa bolest

gde da pronađemo građane koji su svesni i koji se ne plaše rada na i za promene nabolje.

Recimo ovde
Gothsa Gothsa 00:43 29.11.2007

Re: nasa bolest

Eh i ti izmislio toplu vodu. Za " recimo ovde " se zna al kamo ostali? Il su svi kao onaj gradonačelnik upthere il ih treba probuditi?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:46 29.11.2007

Da probam ponovo:

Eh i ti izmislio toplu vodu.
Recimo ovde
pidola pidola 01:54 29.11.2007

Re: nasa bolest


Ma ja bi to jako volela ali kao što Nebojša reče, citiraću Srpsko društvo koje već dugo korača na opasnoj ivici između melanholije, depresije i totalnog beznađa jeste društvo sa totalno razorenim sistemom vrednosti, pa se ja pitam gde da pronađemo građane koji su svesni i koji se ne plaše rada na i za promene nabolje.

naravno.
neke nove gradjane da pronadjemo,to tesko. :)
tacno da nam je razoren sistem vrednosti,ali da se popraviti,a i jedino je to moguce.
ili cekati neke nove i nove generacije da dodju.
mora da se sklopi ono slomljeno u ljudima,sklone one otrovne lazi,ukaze na prave vrednosti,razgovara sa gradjanima.
pa kada shvatimo da treba da radimo za nas,da glasamo za nas,a ne za njih i da ne padamo tako lako na lazi,eto leka.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:20 29.11.2007

Re: nasa bolest

kada shvatimo da treba da radimo za nas,da glasamo za nas,a ne za njih i da ne padamo tako lako na lazi,eto leka

Potpisujem!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:47 01.12.2007

Re: nasa bolest

nasa bolest se zove kostunica, a uzrocnik te bolesti je tadic

A stara izreka kaže:
Ko s Koštunicom vladu pravi Veljo mu je drug!
VanjaGator VanjaGator 23:25 28.11.2007

Sve je na mestu, ali

Pored priče o pravljenju spiskova nepodobnih, ovih dana sve glasnije i sve češće su i priče o uvođenju vanrednog stanja, zabrani pojedinih opozicionih stranaka.


Jel tu ima nekih izvora i sl. ili su to onako... procene?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:32 28.11.2007

Re: Sve je na mestu, ali

Priču o zabrani LDP i LSV u Skupštini Srbije izgovorio ovaj:

O spiskovima nepodobnih - pročitati ovde:
Svetislav Basara, Otvoreno pismo predsedniku Republike Borisu Tadiću
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:35 28.11.2007

Pogledati obavezno!

VREDNOSNI SISTEM!
Čovek iz naroda, Vladimir Zaharijev gradonačelnik Bosilegrada i poslanik DSS-a
u prošlom sazivu Skupštine Srbije :

VanjaGator VanjaGator 23:56 28.11.2007

Re: Pogledati obavezno!


posle smo mi na drogama?!
Gothsa Gothsa 00:04 29.11.2007

Re: Pogledati obavezno!

Nebojša Milenković
VREDNOSNI SISTEM!
Čovek iz naroda, Vladimir Zaharijev gradonačelnik Bosilegrada i poslanik DSS-a
u prošlom sazivu Skupštine Srbije :

Ovde sve klon do klona! Ovaj je isti ko Selja.
angie angie 00:05 29.11.2007

Re: Pogledati obavezno!

EXTRA!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:07 29.11.2007

Re: Pogledati obavezno!

MISLIM, ČOVEK JE POSTAO MOJ NOVI IDOL (skoro kao Đorđe)!
STVARNO POGLEDAJTE - ODUŠEVIO SAM SE ČIM SAM GA SPAZIO!
OLIČENJE DSS-OVOG VREDNOSNOG SISTEMA: DOMAĆIN, VESELJAK, I TAKO TO!
Gothsa Gothsa 00:07 29.11.2007

Re: Pogledati obavezno!

angie
EXTRA!

Ma meni muka od ovih specijalaca, nije mi smešno.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:09 29.11.2007

Re: EXTRA!

BLAGO REČENO!
angie angie 00:20 29.11.2007

Re: Pogledati obavezno!

Ma meni muka od ovih specijalaca, nije mi smešno.


pa TO ti i kazem!
angie angie 00:27 29.11.2007

Re: EXTRA!

prvi put kada sam videla taj snimak, najvishe me fascinirala ta samodopadajuca bahatost koju odashilje svim mogucim sredstvima, ono razdrljeni autfit, frizura, evo ja pogled, taj specijalni CIM u pokretu, koji ja stvarno verujem i da vezbam, ne bih dostigla, sa sve onim grubim i podvuchenim zahvatima nogama, koje lupaju- to nije spretna igra, to je manifestovanje snage kojom moze da udari.
milos g. milos g. 00:27 29.11.2007

Re: Pogledati obavezno!

MISLIM, ČOVEK JE POSTAO MOJ NOVI IDOL (skoro kao Đorđe)!

jel ima toga na yuTube-u, za neobavestene,da znaju kakav je ovo tulum bio,i kolko u vis ovaj baja moz da ripi ? (a nije gucca)
prosto mi zao sto nisam prisustvovao(boze sta rekoh)
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:30 29.11.2007

Re: Pogledati obavezno!

prosto mi zao sto nisam prisustvovao(boze sta rekoh)

Ma dobro, naši smo...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:41 29.11.2007

Re: Pogledati obavezno!

Ovaj je isti ko Selja.
Bolji je!
angie angie 00:48 29.11.2007

Re: Pogledati obavezno!

Bolji je!



ma oni su dva oka u glavi!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:54 29.11.2007

Dva oka u glavi...

Razroka ali "samosvesna"!
angie angie 00:58 29.11.2007

Re: Dva oka u glavi...

razroka- al nece da priznaju,( a i drugi im kazu da nisu), pa ne idu kod lekara.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:22 29.11.2007

Re: EXTRA!

prvi put kada sam videla taj snimak, najvishe me fascinirala ta samodopadajuca bahatost koju odashilje svim mogucim sredstvima, ono razdrljeni autfit, frizura, evo ja pogled, taj specijalni CIM u pokretu

Definitivno neponovljivo!
VanjaGator VanjaGator 23:35 28.11.2007

pip

marumi marumi 23:57 28.11.2007

Re: pip

VanjaGator

Bivsa predsednica suda u Vranju je izjavila da je njena koleginica predsednica Vrhovnog suda Srbije licno posetila sud u Vranju sa svojim zamenikom kada je nju opomenula da je vrh vlasti u Beogradu nezadovoljan radom suda u Vranju i da je slucaj Pahomije dosao i do premijera Kostunice.
Glede pravne drzave kada Premijer bukvalno oslobadja optuzeno svesteno lice za zloupotrebu maloletnika. Jedna rabinska izreka kaze: - Postoje TRI istine. MOJA, TVOJA i ona PRAVA. Pravu istinu uvek kasno saznamo ali je ipak kad-tad saznamo. Ili ....?
milos g. milos g. 00:28 29.11.2007

Re: pip

Pravu istinu uvek kasno saznamo ali je ipak kad-tad saznamo. Ili ....?

...je vec znamo.
Nicola S. Nicola S. 23:38 28.11.2007

...

Alternativu i bolje društvo zaista moramo da stvorimo sami ─ kakvo će to to društvo biti sutra zaista samo od nas zavisi.

Zavisilo je od nas i u proteklih 10-15 godina, pa evo šta je ispalo.
Gothsa Gothsa 23:55 28.11.2007

Re: ...

A ne ! Zavisilo je od Miloševića i miloševićevaca, dafine i jezde. Sad zavisi od Koštunice, Nikolića, tadića, ilića i njihovih simpatizera. Proganjali su B92, Ćuruviju ...Sada nemamo paravojne arkanovce ali imamo paravojne obraze i cara lazara. Amfilohije , Bećković i Mišković su još uvek u igri . Sveto trojstvo: SANU, SPC i LOVA je tu a da se narod zabavi imamo Mandu, Cece-Bojković i Ražnjatović, Čorbu.... Sve je isto. Isti su nam i problemi-Kosovo, petljamo se u republiku srpsku, omalovažavamo Crnu Goru, šuruju sa Rusima....Proganjaju se oni koji su različiti - Ananstasijević, Pera, Peščanik, Čeda, LDP...
PATRONAT!
Dax Dax 23:57 28.11.2007

A koga ovaj farba?

Ministar za ekonomiju i regionalni razvoj Mlađan Dinkić rekao je da država ima rešenje za taj slučaj.

"Država mora da omogući ulazak velikog broja dobavljača i proizvođača prehrambenih proizvoda i lanaca velikih trgovina, kao i da se omogući malim i srednjim preduzećima da uđu u sistem dobavljača velikih kompanije jer će se samo tako povećati konkurencija i smanjiti cene. Svakako da će država reagovati, ako se utvrdi da neko drži monopol", rekao je Dinkić.


Ma sta naprica.Na sve strane DOKAZI da DELTA ima monopol a oni kao ovce ako se utvrdi,ako se ispostavi,ako nam ukazu.Recite vise ako se Miskovic sam uhapsi mi cemo reci jeste ima monopola.Mozda je 5. oktobar prerano dosao ili je 6 oktobar okasnio?
Nadpalfi Nadpalfi 23:58 28.11.2007

Re: ...

"Ko kaze, ovdje vlada sloboda, taj laze! Jer, sloboda ne vlada!" (Erich Fried)
Dax Dax 00:12 29.11.2007

Lament

Sada sam se setio kada sam onako mlad i glup pevao spasi srbiju iz ludnice....I u sali smo nekad pevali onu drugu verziju.Spasi Srbiju i ........Kostunice,Kostunice.
U tim trenucima prolazila me je jeza da bi bilo jako lose da ovaj sad sto ga dovukosmo na vlast pocne da okrece ledja narodu.Na zalost ispostavilo se da je covek iskoristio nezasluzenu popularnost da se obracuna ama bas sa svima .Sa Djindjicem prvim i to na najmonstruozniji nacin.Covek se toliko puta ogresio o ustav koji sanja i prezentuje na sajmu knjiga.Na izborima je bio treci a postao je premijer.Vuce nas svaki dan u proslost.U poslednje vreme mislim da on nije normalan.Ako mislimo napred moramo raskrinkati bandu.Ona je mala ali uticajna,kao i uvek kada banda vlada.Pogledajte ko je pokupovao pola Srbije od 2003 pa na ovamo....Jedno vreme su pregovori o prikljucivanju EU bili stopirani skroz.Ocena za tranziciju je 2.7.Hrvatska je dobila 3.6.Sa BH smo najgori u regionu.Crna Gora je dobila 2.8
Koliko kosta mleko u Novom Sadu i Minhenu.U Minhenu je skuplje.Kolika je plata u Nemackoj.Nekoliko hiljada EU.A u Srbiji-nekoliko stotina.Ljudi 2007-ma je a mi i dalje stojimo.Nista se ne desava.On njie jedini problem ali mora otici.Dole Kostunica!
Nicola S. Nicola S. 00:15 29.11.2007

Re: Lament

Pa lepo, ista pesmica može da se iskoristi, broj slogova se uklapa.

Neverovatno brzo dodjosmo do one zadnje strane, zadnje rečenice, kad životinje više nisu mogle da razlikuju ko su svinje a ko ljudi...
Gothsa Gothsa 00:17 29.11.2007

Re: Lament

Dax
Dole Kostunica!

Dole!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:25 29.11.2007

Re: Lament

Sada sam se setio kada sam onako mlad i glup pevao spasi srbiju iz ludnice....I u sali smo nekad pevali onu drugu verziju.Spasi Srbiju i ........Kostunice,Kostunice

Druga verzija je, svakako, mnogo bolja!
ceda_urosevic ceda_urosevic 19:28 29.11.2007

Re: Lament

E.e.e.e! Nemoj tako:
Nebojša Milenković
Druga verzija je, svakako, mnogo bolja!

meni je to previse seljacki i gadim se tog skandiranja. Podseca me na maloumne fanaticne navijace. To ne bi trebalo da bude deo stila koji se promovise. Ne medju nama, ne ovde, niti bilo gde.

Jedno pitanje: gore iz onog snimka od kog se prevrsce zeludac sto od smeha sto od sramote i uzasa, meni zapalo za oko nesto drugo. Ko je cica kojoj Zaharijev uporno ne pusta ruku? Ona mi je jos smesnija. Jbt, gde ja zivim.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 21:05 29.11.2007

Re: Lament

Jedno pitanje: gore iz onog snimka od kog se prevrsce zeludac sto od smeha sto od sramote i uzasa, meni zapalo za oko nesto drugo. Ko je cica kojoj Zaharijev uporno ne pusta ruku? Ona mi je jos smesnija. Jbt, gde ja zivim.

Miloše,
apsolutno si u pravu: gospođa je naprosto sjajna!
I moram da ti priznam da sam se baš čudio kako to da još niko (do tebe)
nije reagovao na njenu fascinantnu pojavu!
Odgovor na pitanje gde živimo - nažalost znamo: u blatu!
poz.
n.m.
sentinel26 sentinel26 21:26 29.11.2007

Ovaj farba - Ali smesta !

Kolega g-dina Dinkića, po bivšem "zanimanju" bio je skorašnjih dana "Specijalni izaslanik" Predsjednika Vlade Srbije V.Koštunice (ili države Srbije) na Samitu u Sofiji.

Sve TV stanice i novine u Srbiji javile su o njegovoj "Ali smesta" prodici predsjedniku Vlade Albanije zbog njegovog ometanja pregovaračkog procesa.

Nijedna TV niti novina u Srbiji nije medjutim, javila da je g-din potpredsednik Vlade Srbije, "Specijalni izaslanik" napustio skup pa se vratio. Sofija počela da liči na Bled.

Na snimku se dobro vidjelo i čulo kako mu se "zahvaljuju" što se vratio na sastanak.

Ko je branio nezavisnim novinarima iz Srbije da saopšte gradjanima punu istinu?
Nije valjda Pera Luković?
Autocenzura ili "služba" u pitanju !?

Ako je dotični gospodin tamo zastupao samo gospodina VK, onda ništa.

Ako je kojim slučajem nastupao u ime države i gradjana Srbije, onda neka se mane više toga posla !
Smesta !
Ali smesta !!!
Smestaaa !!!!!

Dole Vlada !

Smesta !
Ali smesta !!!
S m e s t a a a !!!!!

Soylent Green Soylent Green 00:18 29.11.2007

Stvari su gore nego u retrovizoru

Citat: Serbia will impose a ''complete economic and travel blockade'' of Kosovo, including cutting off electricity supplies to the province and banning ethnic Albanians and their goods from crossing the borders, a high-ranking Serbian official told The Associated Press in Belgrade on Tuesday.
The official spoke on condition of anonymity because he was not authorized to discuss the issue.


Kad zagusti, ljudi obicno psuju na maternjem jeziku.

U ovom slucaju je izbio na videlo narodnjacki maternji "prve srbije": ne postoje gradjani, postoje samo siptari i srbi.

Ovaj official najavljuje zatvaranje granica za siptare. Valjda ce da radi DNA analizu ili da im gleda foreskin.

Kad se ono bese zadnji put zvanicno najavljivala diskriminacija po rasi i narodnosti? Nemacka 1930-tih. Srbija 1990-tih.

Sa ovim prvosrbima nema vise sta da se prica. Oni su oduvek bili i ostali zamrznuti u istoj nacistickoj ideologiji - siptari su govna, srbi su nebeski narod, i tu se nista nije promenilo, sva lakirovka je bilo samo prinudno lepo ponasanje. Cim dodje do krize ili krizice, nestaje svaki privid humanizma. civilizacije i demokratije, i siptarima se kaze: necete vala preko granice. Siptari nisu gradjani srbije za prvosrbe.

Zamislite da u EU konzulatima po Srbiji prestanu da izdaju vize "srbima", a nastave da daju drugim gradjanima Srbije - ciganima, hrvatima, albancima, madjarima. E, to je upravo najavljeno albancima na kosovu.

I da sam medju njima ne bi mi palo napamet da razgovaram sa srbima o bilo cemu.
Nenad M. Nenad M. 00:52 29.11.2007

Ovo Nebojsa

Pored priče o pravljenju spiskova nepodobnih, ovih dana sve glasnije i sve češće su i priče o uvođenju vanrednog stanja, zabrani pojedinih opozicionih stranaka.


coveka plasi tim pre sto zvuci realno.

Samo mislim da bi u krug nepodobnih mogli da upadnu i oni koji se nadaju da ce ( potezima poslednjih dana) se "izvuci" od posasti ludila koje tinja na svakom koraku. Nije tesko zamisliti kako se neki mediji proglasavaju "izdajnickim" kao i svi oni koji bi u EU & NATO. Pitam se da li ONI to vide!? I da li ih to brine!? Ili da se nadamo da je njihova nada jaca od nasih strahova!? Ne znam!
milos g. milos g. 01:04 29.11.2007

radikalno dobro

Nebojsa samo napred(rece jednom u kampanji B.Tadic team i ode u kohabialicij).
Ti si jedini koji na ovom mestu otvoreno iznosi svoje stavove,bez trunke samilosti,
naravno po ugledu na partiju kojoj pripadas,sto takodje,za razliku od drugih,iznosis,
kao sto i treba.Jer verujes u to bolje sutra,sa novim,ne po svaku cenu mladjim,ali
neiskvarenim ljudima,a kojima je mlad i neiskvaren a vec iskusan da Dobricu oca
krvave nacije otrese rukom sa ramena(sad jest metafora ali obzirom da su razgovarali oci u oci : jesu
tako da ga je vec mozda jedom prilikom otresao u oba smisla,drugi je dobricina perut).
A taj razgovor,kao sto znamo ,jel?, je tekao ovako:"povuci se,niste formirali pravu koaliciju koja se godinama unazad formirala.To je koalicija takozvana u bratskoj krvi.Jedino takve koalicije opstaju.Ti i pokojni Zoran
(razgovor vodjen kada je C.J.napustao zgradu vlade)ste tu priliku propustili.Povuci se."
Naravno da se povukao,gledamo to i ovih dana,jad,neprofesionalizam novinara,i prostakluk svake vrste i od svake
vrste.Verovatno bas zbog toga sto nije poslusao Oca Nacije(koga je Basara svojevremeno vidjao kako nocu lebdi nad Dedinjem i mudro razmislja o nasoj stvari)
Ne staj Nebojsa.Budi iskren kao i do sada.
U stanju su da nas za nedelju dana vrate u devedesete.
Ko ne oseca odgovornost ili bojazan od toga da je 2007 samo nominalna je onaj ko se drzi neutralno i po strani.
A znamo sta je dante rekao za takve,jel?
kao i za razgovor sa ocem Dobricom : )
Ne brinite tu smo mi,....koji krcimo unapred.
Pa i ako dodjemo do slepe ulice nadjemo izlaz.Glavom kroz zid.
Snaga uverenja ili snaga vere u ....
Jos jednom pozdrav
m.g.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:31 29.11.2007

Re: radikalno dobro

Ti si jedini koji na ovom mestu otvoreno iznosi svoje stavove,bez trunke samilosti,
naravno po ugledu na partiju kojoj pripadas,sto takodje,za razliku od drugih,iznosis,
kao sto i treba.
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:17 29.11.2007

Požuteli od muke, od žute štampe i žutice!

Nekad: Drug je Tito ustao iz groba, ime mu je Milošević Sloba!
I sad: Drug je Sloba vaskr'so iz haških žica, ime mu je Koštunica!
Tarkovski Tarkovski 01:49 29.11.2007

Re: Blog

Dole Koštunica!

Naslovi bloger N. Milenkovic. Dobro, 'ajde i da bude Kostunica dole!!!

I sta sad? Sta ces sada sa tim "dole"? Je l posle Tadic sledeci dole? Ko jos treba dole; ko je onda sledeci dole; koliko je duboko i za koliko to dole?

I posle svih dole je l moze mozda - ali samo mozda - da se cuje sta bi ti uradio drugacije i kako bi ostvario to sto promovises?

Kako bi ta Srbija koju ne volis to da prihvati? Koji ti je plan? Da pozoves da neko porobi, da uvede diktaturu? Ili ocekujes da vecina ostalih 95-97% glasa za LDP i slicne?

Koje vrednosti bi da promovises a da nisu opsta mesta i da mislis da ostali ljudi ne zele pozitivne stvari i vrednosti?
angie angie 02:16 29.11.2007

Re: Blog

kaze se dole vlada!

pa normalno da treba koshtunica i tadic i svi po redu, znachi pojedinci koji loshe rade u ime svih, jer su im ti svi svojim glasovima dali taj posao- pa ako nisu dobri radnici=otkaz, a ne da svi ostali ostanu tu dole, gde ih pomentuti svojim delanjem drze.
milos g. milos g. 02:17 29.11.2007

Re: Blog

Koje vrednosti bi da promovises a da nisu opsta mesta i da mislis da ostali ljudi ne zele pozitivne stvari i vrednosti?

Jel je Vama sport pod A,
a politika pod B ?
Prvi put citas N.Milenkovica?
a i pitanje si postavio da se ovde mora stvarno program napisati..
Bez tih ljudi koji zele pozitivne stvari i vrednosti nemoguce je bilo sta uraditi.
Vi ste jedan od njih.Makar ne glasali,bili neopredeljeni.
Radite posteno i odgovorno.
To je pocetak tih vrednosti.
Nevidljive su na kratak rok.zato korak po korak.
Kako radis tako ce ti biti.Ako mislis da dobijas manje tj zasluzujes vise...e to se vec vidi.
Vidi se da se neko monopolom bogati na nas racun uz amen sadasnjeg premijera.
Pa ajmo ga il gore il dole.
ili ponovo na onoga ko je upro prstom u njega.To jest obojicu.
hercule poirot hercule poirot 02:18 29.11.2007

Re: Blog

vidis, ja sam na poslednjim izborima dao gals LDP-u a i opet bih.
No svojim metodima uvazeni Nebojsa mi malo kvari radost. Procitam tekst koji vredja inteligenciju citaoca (ovaj jos nije los, bilo je tu mnogo agitpropa) pa se zapitam: Da li ja treba da glasam za stranku koja cilja tako bazicne grupu tako bazicnom galamom.
Posle me prodje. Pomislim - drugi su jos gori, ovi makar ne snose odgovornost za proslost, mladji su, energicniji su, od ovih na vlasti samo su radikali gori, - pa oprostim Nebojsi sto nas je tukao.

Za naravoucenije - Rekao je Stulic u nekoj od svojih poema nesto kao: Ako nekog zelis mjenjati ne trebas ga podcijenjivati (parafraziram nemam citat) ili na prstom srpskom: Nebojsa druze, malo suptilnije to, leba ti.
doktorka doktorka 02:57 29.11.2007

Re: Blog

Tarkovski
Dole Koštunica!Naslovi bloger N. Milenkovic. Dobro, 'ajde i da bude Kostunica dole!!!I sta sad? Sta ces sada sa tim "dole"? Je l posle Tadic sledeci dole? Ko jos treba dole; ko je onda sledeci dole; koliko je duboko i za koliko to dole? I posle svih dole je l moze mozda - ali samo mozda - da se cuje sta bi ti uradio drugacije i kako bi ostvario to sto promovises? Kako bi ta Srbija koju ne volis to da prihvati? Koji ti je plan? Da pozoves da neko porobi, da uvede diktaturu? Ili ocekujes da vecina ostalih 95-97% glasa za LDP i slicne?Koje vrednosti bi da promovises a da nisu opsta mesta i da mislis da ostali ljudi ne zele pozitivne stvari i vrednosti?

Tarkovski
Dole Koštunica!Naslovi bloger N. Milenkovic. Dobro, 'ajde i da bude Kostunica dole!!!I sta sad? Sta ces sada sa tim "dole"? Je l posle Tadic sledeci dole? Ko jos treba dole; ko je onda sledeci dole; koliko je duboko i za koliko to dole? I posle svih dole je l moze mozda - ali samo mozda - da se cuje sta bi ti uradio drugacije i kako bi ostvario to sto promovises? Kako bi ta Srbija koju ne volis to da prihvati? Koji ti je plan? Da pozoves da neko porobi, da uvede diktaturu? Ili ocekujes da vecina ostalih 95-97% glasa za LDP i slicne?Koje vrednosti bi da promovises a da nisu opsta mesta i da mislis da ostali ljudi ne zele pozitivne stvari i vrednosti?


A koje su po tebi pozitivne stvari? Evo recimo, sta se to pozitivno dogodilo u poslednje cetiri godine u Srbiji , od kada je ubijen Djindjic?
Tarkovski Tarkovski 03:01 29.11.2007

Re: Blog

pa normalno da treba koshtunica i tadic i svi po redu

Pa, za tebe normalno, za mene moze da bude ili ne.... Ali bi da cujem sta je alternativa i da vidim koliko bih u tu pricu... I da onda odlucimo na izborima bez mesanja sa strana...
Prvi put citas N.Milenkovica?

Sve mi se cini cim otvorim policki blog na B92 - deja vu: Milenkovic, Kusovac, Srbljenovic kompanija.. i cete navijaca sa severa sa crvenim zastavicama --- jedno te isto bez mogucnosti za zdrav dijalog...
Ako nekog zelis mjenjati ne trebas ga podcijenjivati (parafraziram nemam citat) ili na prstom srpskom: Nebojsa druze, malo suptilnije to, leba ti.

Vidis, ako znaju i zele da ostvare nesto - tebe bi trebali poslusati. Itekako!
angie angie 03:05 29.11.2007

Re: Blog

malo suptilnije to,


kao shto su suptilni ovi sada?

kada i gde je borba sa shtetochinam bila suptilna?
Tarkovski Tarkovski 03:28 29.11.2007

Re: Blog

Evo recimo, sta se to pozitivno dogodilo u poslednje cetiri godine u Srbiji , od kada je ubijen Djindjic?

Na pitanja pitanjem - ali ajde... Kamo srece da nije ubijen ali recimo GDP rast kao jedno od osnovnih merila privrednog progresa zemlje:

2004 8.4%
2005 6.2%
2006 5.7%
2007 7.5% (projekcija, na kraju gotovo sigurno u +/- 0.5%)

to je sjajan i konzistentan rast. Na primer, ako je EU GDP rastao u istom vremenu prosecno oko 2%, imamo rast koji je veci od svih ex-republika, ...
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 03:59 29.11.2007

Re: Blog


2004 8.4%
2005 6.2%
2006 5.7%
2007 7.5% (projekcija, na kraju gotovo sigurno u +/- 0.5%)


Budalaština u koju, kako joj samo ime kaže, veruju budale. A budale su i oni koji misle da su drugi budale a ne shvataju da drugi to nisu nego da njih same mogu lako napraviti budalama.

Bilo bi super da je ovo ovako. Ko to ne bi poželeo. Ali ovo je državna propaganda koja je uredno prezentirana i na Vikipediji sa sve linkovima koji ne rade (barem je tako bilo pre otprilike mesec dana kada sam otprilike ove podatke video tamo). Dokle idu laži je da su tamo stavljeni navodni linkovi na CIA Factbook za godinu za koju ti podaci još ne postoje. Linkovi su naravno lažni. Al ko proverava linkove.

Podaci Međunarodnog monetarnog fonda govore nešto potpuno drugo, nešto daleko bliže onima koji imaju prilike na svojoj koži da osete uspehe vladavine Zlog & Kena:

Serbia, Republic of
.........................................2007....................................2008
Real GDP ........................6.0........................................5.0

Šest je poprilično manje od 7.5

A tek kada se ima u vidu i sledeći podatak stiče se nešto bolja slika uspešnosti:

Serbia, Republic of
.........................................2007....................................2008
Real GDP ........................6.0........................................5.0
Consumer Prices.............6.4..........................................8.8

Ima tamo i detalja:

1. Growth is strong but unbalanced—it has been boosted by wage, credit, and public spending increases. Strong economic growth at about 8 percent in the first half of 2007 was impressive. However, while this was in part the welcome result of structural reforms and privatization of the past few years, it also reflected high domestic demand fueled by large wage increases, credit growth, and expansionary fiscal policy of last year. Moreover, consumption far exceeded productive investment. Thus, with some of this short-term boost expected to wear out, growth is likely to decelerate in the second half of the year—also owing to the summer drought—and after reaching about 7 percent in 2007 to slow to around 6 percent next year.

pa onda nekoliko detalja:

The current account deficit widened to 15 percent of GDP.
Private external debt has been rising rapidly, as have currency risks.
Under current policies, external imbalances will persist and external debt continue to rise.

Sve je to ovde: Serbia—2007 Article IV Consultation, Concluding Statement of the Mission November 6, 2007)

"The current account deficit widened to 15 percent of GDP and private debt more than doubled since 2004. With monetary policy geared toward maintaining low inflation, excess demand translated into a rapid growth of imports. Exports grew equally fast, but they are only half of imports, and their rise largely reflected growth in prices rather than volumes.

"Under current policies, the external deficit will persist and debt will continue to rise. The presently unbalanced policy mix of loose fiscal, tight monetary, and mixed progress in structural policies puts external stability further at risk and dampens growth prospects.
Sve je to ovde (IMF Press Release No. 07/248, November 7, 2007)

Prema tome Tarkovski sedi jedan.
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 04:25 29.11.2007

Re: Blog

imamo rast koji je veci od svih ex-republika, ..

:)))))))))))))
Pitaju te Kučane
čime da se prehrane
na Triglavu neće žito
nek vam seje Tito i Kardelj.

Braća Bajić, 1991

Ni ovo nije tačno a nije ni naročito bitno.

Poredjenja radi:
Hrvatska
................................ 2007 ..................... 2008
Real GDP .....................5.6 .....................4.7
Consumer Prices ...........2.3 .....................2.8

Makedonija
................................ 2007 ..................... 2008
Real GDP ..................... 5.0 ..................... 5.0
Consumer Prices ...........2.0 .....................3.0

BiH
................................ 2007 ..................... 2008
Real GDP ..................... 5.8 ..................... 6.5
Consumer Prices ...........2.5 .....................1.9


itd

kao što se vidi BiH, Hrv i Mak imaju veći proc povećanja BDP-a od cena. Kod Srb to ne važi.
Dakle nije sve u BDP-u čak i kada bi rast bio onoliki koliki navodiš da jeste.
Drugo poređenje sa Slovenijom tek ne bi imalo smisla. Tamo rast BDP-a nije toliki, ali je BDP onoliki.
Nemanja_K Nemanja_K 07:35 29.11.2007

Re: Blog

Srđan Kusovac

Budalaština u koju, kako joj samo ime kaže, veruju budale. A budale su i oni koji misle da su drugi budale a ne shvataju da drugi to nisu nego da njih same mogu lako napraviti budalama.


Srdjane,

besmisleno grub post kao i obicno prikiriven nekom pseudo-tautologijom. Ne mozes optuziti coveka da je budala zato sto je citirao jedan od izvora koji se poziva na izvor Vlade Srbije. Ukazati na gresku u metodu to da, ali ovakav nadobudni pseudo-elitizam vise govori o tebi nego o Tarkovskom.

Na sajtu MMF-a koji si dao stoji i ovo:

"An International Monetary Fund (IMF) mission led by Paul Hilbers, Division Chief in the European Department visited Belgrade to conduct the annual Article IV consultation discussions with the Serbian authorities. The mission issued the following statement at the conclusion of its work on November 6:

"Growth is strong and expected to reach about 7 percent in 2007..."

Takodje i sam navodis u drugom pasusu da ce GDP dostici 7% sto je opet vise od onih 6% koje si ti zacementirao nazivajuci ga budalom.

Radi se o projekciji i reci coveku da je budala i dati mu profesorski "jedinicu" je bedno.

Uostalom ono sto si verovatno namerno "zaboravio" u svom postu je ono sto je i Tarkovski hteo da kaze a to je da GDP od 2004-2007 VECI od GDP-ja iz 2001-2003 koji nije prelazio 5% ni u projekcijama.

Ovo da se razumemo nije krivica Djindjiceve Vlade i uopste nemam sumnju da bi danas pokojni Djindjic vodio Srbiju kao premijer u Evropu brze od Kostunicine Vlade, ali tvrditi da je Kostunicina Srbija najgora drzavna tvorevina od dolaska Slovena na Balkan do danas je jednostavno netacno. Stepen reformi u srpskom drustvu je veci od Kostunice samog i posmatrati tog coveka kao mitsku neman protiv koje nema leka je cist defetizam i nista vise.











Tarkovski Tarkovski 07:52 29.11.2007

Re: Blog

Bilo bi super da je ovo ovako. Ko to ne bi poželeo. Ali ovo je državna propaganda koja je uredno prezentirana i na Vikipediji sa sve linkovima koji ne rade


Pa, imas razloga za radovanje. Ako ti je do cinjenica -- a ne politiakanstva --- mozes da proveris sa vise izvora o tacnosti mojih podataka:

1) Narodna Banka Srbije
http://www.nbs.yu/export/internet/latinica/80/80_1/80_1_1.pdfhttp://www.nbs.yu/export/internet/latinica/80/80_1/80_1_1.pdf
2) Zavod za statistiku Srbije
http://webrzs.statserb.sr.gov.yu/axd/drugastrana.php?Sifra=0001&izbor=odel&tab=30http://webrzs.statserb.sr.gov.yu/axd/drugastrana.php?Sifra=0001&izbor=odel&tab=30
3) i wikipedi-om koja citira ove gore a jos niko nije imao problema kako se vidi osim tebe sa podacima
http://en.wikipedia.org/wiki/Economy_of_Serbiahttp://en.wikipedia.org/wiki/Economy_of_Serbia
4) bez neke velike razlike i World Bank
http://www.ers.usda.gov/Data/Macroeconomics/Data/HistoricalRealGDPValues.xlshttp://www.ers.usda.gov/Data/Macroeconomics/Data/HistoricalRealGDPValues.xls

Dinkic projektuje 7.5% za 2007 sto izgleda sasvim realno ako je u prvom kvartalu 2007 bilo 8.4% u drugom 7.7% i da nema nekih znacajnih promena za ovaj i prosli
http://seenews.com/news/latestnews/serbia___07economicgrowthtohit7_5__exceedforecasts-media-090801/ http://seenews.com/news/latestnews/serbia___07economicgrowthtohit7_5__exceedforecasts-media-090801/
a I izvor IMF-a koji citiras projektuje 7% za 2007 sto je u okviru mojih plus minus ½ procenta greske projekcije od 7.5%. World Bank 6.5% ne znam kada je ova projekcija data jer je I vlada projktovala taj rast ranije pa sada izgleda veci (koliko god bude u ovom opsegu – rezultat GDP rasta za ovu godinu kao I zadnje je sjajan.) Ne samo od 2004 vec I od 2000 – niko nezlonemaran (nadam se) ne moze da ospori ogoman napredak ekonmije.

Dalje, pokusavas da zamaglis stvari ubacivajuci razme makroekonmske parametre za Srbiju. To je druga tema I moze da se disktuje danima. Da bi bili precizni ajde o ovome prvo da razjasnimo.

Za 2007 i 2008 se radi o projekcijama. Sto si blizi kraju godine projekcije su ti tacnije. Tako da ti si tu promasio. Dakle, ono sto projektuju za 2008 je sa znacajno manjom verovatnocim od onoga sto se projektuje jedan mesec i kusur dana pre kraja godine znajucu rezultate tokom godine. Za ove ostale godine znamo tacno za GDP growth I onakci kakvi su dati I od IMF, World Bank, NBS, Zavoda za Statistiku. Ako je za tebe sve to propaganda imas vecih problema da resis i stvarno nema pomoci. Podaci rasta su konzistenti za ove poslednje cetiri godine su gotovo identicni na svim ovim izvorima.

Sto se tice jedinica i sedanja - ja bih citaocima da prepustim - a znam da ovde ima i objektivnijih.


Tarkovski Tarkovski 08:05 29.11.2007

Re: Blog

Ni ovo nije tačno a nije ni naročito bitno.


Da li je tacno ili nije? Ajde da malo potkrepimo cinjenicama kada si se vec javio.

Dakle iako uzmemo ovo iz World Bank kao izvor (isti link kao gore) (isti link kao gore) za 2004-2007 prosecan rast GDP je (ako se izbaci projektovana 2007 rezultat je jos povoljniji za Srbiju):
Srbija 6.9%
Hrvatska 3.9%
Bosnia 5.7%
Slovenija 4.2%
Evropa 2.2%
Svet 3.8%
USA 3.6%

brze od gotovo svih zemalja Evrope (Balticke su ispred) I neprosrednijih suseda Albanije, Madjarske, Rumunije, Grcke, Bugarske, Austrije. Sada niko ne predvidja da ogromnom brzinom sustizemo one ispred - iako smo mnogo bili iza I jos uvek smo ali ipak ovo je jedan veoma pozitivan objektivan pokazatelj napredka.

Dalje, brkas stvari. Dovodis u direktnu vezu Real GDP i Consuner Price Index (CPI); CPI je merilo inflacije, prosecna rast cena potrosnih roba i usluga kupljenih od domacinstava. Veza je daleko slozenija a ne kako ti impliciras sa Real GDP ili GDP; GDP rast rast predstavlja realan rast ekonomije zemlje (opet naglasak je na realan gde je CPI/inflacija ukalkulisana).


Srđan Kusovac Srđan Kusovac 11:45 29.11.2007

Re: Blog

Nemanja_K

besmisleno grub post kao i obicno prikiriven nekom pseudo-tautologijom. Ne mozes optuziti coveka da je budala zato sto je citirao jedan od izvora koji se poziva na izvor Vlade Srbije. Ukazati na gresku u metodu to da, ali ovakav nadobudni pseudo-elitizam vise govori o tebi nego o Tarkovskom.


Nisam nazvao Tarkovskog budalom. Ni reči na njegov račun. Ono što sam napisao odnosilo se na one koji organizovano šire ovakve dezinformacije o ogromnom privrednom rastu. Konkretno odnosi se na deo vlasti Srbije koji se time bavi. Ako je moglo biti pomisli da se odnosi na drugog diskutanta ovde ja se javno izvinjavam. Svakako je u tom slučaju reč o mojoj nepreciznosti. Sa onim sa kim se ne slažem nastojim da razgovaram argumentima a ne uvredama. Ili ne razgovaram. Ako se upustim u polemiku onda ne vređam. Da, može sitno zezanje što je uobičajeno na ovakvim mestima, ali uvrede - ne. Prema tome još jednom Tarkovski izvinjavam se ako je ovo shvaćeno na tvoj račun. To nije tako napisano. Mislio sam kada sam pisao na osovinu Dinkić-Jelasić konkretnije ili najpreciznije na njihove PR službe koje, znam jer znam neke ljude tamo, vise po masi internet mesta čak i na Vikipediji i tu friziraju podatke. Znam da i ove blogove neki od njih čitaju i zato je tako napisano.

Meni spočitavaš da sam "zaboravio" (pod navodnicima) neki pasus tj da nisam dao ovde sve što stoji na sajtu MMF-a. Pa ja sam čoveče stavio linkove. Tamo je moguće naći sve to što ti navodiš. Pa da sam hteo nešto da sakrijem zar bih stavio link. Izdvojio sam ono što govori mojoj tezi u prilog.

I napisao jasno da ko ne bi u ovoj zemlji voleo da privredni rast bude 8%. Ali nažalost nije.

Slažem se potpuno da je "stepen reformi u srpskom drustvu veci od Kostunice samog". Na svu sreću. I njemu uprkos dodajem.

I šta su u mojim porukama "pseudotautologije kao i obično" rad sam znati.

Srđan Kusovac Srđan Kusovac 11:50 29.11.2007

Re: Blog

Tarkovski,

Citiraš domaće izvore tj Dinkića. To je kao kada bi ja sam procenjivao sopstvenu uspešnost i onda se pozivao na to. Relevantni su po meni strani izvori i to smatram da su najrelevantniji za konkretne podatke MMF a za projekcije Economist Intelligence.

Ništa ne zamagljujem. Ne ubacujem nikakve "dodatne parametre" nego samo jedan koji MMF na svom sajtu ističe kao najbitniji pored rasta BDP-a a to je porast cena. To je u zaglavlju svake zemlje jer se tek posmatrajući ta dva parametra zajedno dobija bolja slika nego posmatrajući samo jedan parametar.

Ponavljam treći put - dobro je, odlično da je privr. rast veliki. Zaboga pa ko normalan može biti protiv toga. Ma to je važnije milion puta od Koštunice i bilo kojeg političara konkretno. Ali kao i kod svake informacije navodim sve to treba staviti u određen kontekst.
glodur glodur 12:08 29.11.2007

Re: Blog

Prikazivanje ekonomskih podataka često se koristi kao jeftina politička propaganda od strane vlasti, to je potpuno tačno. Isto tako su i ovakvi tekstovi prepuni opštih mesta i preterivanja, kao što je Nebojšin, jeftina politička propaganda. U zemlji/sistemu koji je on opisao postojanje ovakvog bloga ne bi bilo moguće, za početak. Život bi bio potpuno nepodnošljiv u takvoj zemlji, i ja bi je prvi ili napustio ili se pridružio revoluciji koju su pokrenuli svi nezadovoljni. Ali nije tako.
Gothsa Gothsa 12:46 29.11.2007

Re: Blog

Tarkovski
Ajde da malo potkrepimo cinjenicama kada si se vec javio.

Dakle iako uzmemo ovo iz World Bank kao izvor (isti link kao gore) (isti link kao gore) za 2004-2007 prosecan rast GDP je (ako se izbaci projektovana 2007 rezultat je jos povoljniji za Srbiju):
Srbija 6.9%
Hrvatska 3.9%
Bosnia 5.7%
Slovenija 4.2%
Evropa 2.2%
Svet 3.8%
USA 3.6%

brze od gotovo svih zemalja Evrope (Balticke su ispred) I neprosrednijih suseda Albanije, Madjarske, Rumunije, Grcke, Bugarske, Austrije. Sada niko ne predvidja da ogromnom brzinom sustizemo one ispred - iako smo mnogo bili iza I jos uvek smo ali ipak ovo je jedan veoma pozitivan objektivan pokazatelj napredka.

GDP rast rast predstavlja realan rast ekonomije zemlje

Pričate o realnom rastu ekonomije i upoređujete procente Srbije, USA i Evrope ??! Njihov GDP, ovih potonjih, što se mene tiče može da bude i 0,0001% ali fakat je da u Srbijii pored [famoznog GDP od 6, 9 % živi preko 10% stanovništva ispod granice siromaštva, ili oko 800. 000 ljudi )pošto je to rekao Božur vrlo je verovatno da je i više)(granica se smatra 8800 dinara/mesečno). Koliko li je siromašnih, onih što raspolažu sa 8801 dinar? Kakav aman GDP? I tih pišljivih 6, 9% možemo da "zahvalimo" Miškoviću, Dinkiću, Koštunici, Božuru i Tadiću, uf da ne zaboravim kapitalne investicije-Selju! Ma ekonomski čarobnjaci!
A da moram da Vas pitam KO to u Srbiji zaista OSEĆA taj famozni GDP?
blue rider blue rider 13:48 29.11.2007

Re: Blog

E sve sami strucnjaci i ekonomisti pa se rastezu oko pojmova oko kojih i nemaju puno znanja. Srdjane i Vi ste tu. Mozete da trazite podatke i na sajtu svetske banke, MMF-a, Cia factbook spominjati je smejurija, tamo tek nista ne valja, mozete gledati na OECD sajtu, pa na sajtu investment compacta, pa tako dalje i blize.
I podaci ce se razlikovati. iz vise razloga a samo jedan od njih je metodologija obracunavanja.
To da GDP raste to je cinjenica. To da je na nedopstivo niskom nivou bio nas start 2001 godine je nasa beda. Kako i koliko radimo jos nam je dobro.
dragan7557 dragan7557 13:57 29.11.2007

Re: Blog


Budalaština u koju, kako joj samo ime kaže, veruju budale. A budale su i oni koji misle da su drugi budale a ne shvataju da drugi to nisu nego da njih same mogu lako napraviti budalama.


Gore napisano spada u potpuni verbalni idiotizam.
dragan7557 dragan7557 15:01 29.11.2007

Re: Blog

A da moram da Vas pitam KO to u Srbiji zaista OSEĆA taj famozni GDP?


GDP-om se služe prodavci magle od kojih jedan od najvećih IMF sastavljen od okorelih prevaranata,smutljivaca i ostalih probisveta.

Običan svet NE JEDE GDP već uobičajene stvari poput biljaka i mrtvih životinja.

Ove zadnje (crknute životinje) se sve ređe upotrebljavaju u Srbiji od strane demokratski obogaaćenog stanovništva.
Ostatke-odnosno delove crkotina pristojan demokratski (bogatiji) deo kupuje po izboru kod kasapa (turc) istočno demokratski segment, dok pro evropski segment preferira nabavke kod mesara (mađ).

Demokratski neustrojen deo stanovništva na izuzetno DIVLJAČKI način jestive životinje prvo žvajzne macolom u tintaru a potom prekolje,rasčereči itd.

Na scenu uskoro stupa HUMAN način ubijanja važi isključivo za životinje i neće se nikada primenjivati na ljude,
te će ova modernizacija doneti HUMANU smrt.
dragan7557 dragan7557 15:13 29.11.2007

Re: tarkovski

To je druga tema I moze da se disktuje danima.


Imaš li ti neki predlog šta mi da jedemo dok traje ova diskusija.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:33 29.11.2007

Re: Blog

Nebojsa druze, malo suptilnije to, leba ti.

Primljeno k znanju!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:35 29.11.2007

Re: Blog

Evo recimo, sta se to pozitivno dogodilo u poslednje cetiri godine u Srbiji , od kada je ubijen Djindjic?
Slažem se sa pitanjem!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:38 29.11.2007

Re: Blog

Da je lako shvatiti - nije!
pnbb pnbb 18:13 29.11.2007

skroz kontra

Za naravoucenije - Rekao je Stulic u nekoj od svojih poema nesto kao: Ako nekog zelis mjenjati ne trebas ga podcijenjivati (parafraziram nemam citat)


...ne odmeci se...
Tarkovski Tarkovski 19:34 29.11.2007

Re: Blog

“Ako je moglo biti pomisli da se odnosi na drugog diskutanta ovde ja se javno izvinjavam. “
Izvinjenje prihvaceno. Kudos tebi za pruzanje izvinjenja i Nemanji na “zastiti”. Meni nije problem – razumem razlicite nastupa i da se nekad predju neke granice. Niko nije imun od toga. Dakle, nema problema oko toga.
“I napisao jasno da ko ne bi u ovoj zemlji voleo da privredni rast bude 8%. Ali nažalost nije.”
Prosecan rast je oko 7% zadnjih godina, kao sto napisah. Koliki ce biti tacno za ovu godinu necemo verovatno znati preciznije verovatno jos nekoliko meseci ali gotovo je sigurno da ce biti u okviru procena koje sam preneo. Dakle, kao sto rekoh sjajan rast! Jeste bolje je 8 nego 7 ali to znaci da to nije u samom vrhu. Ako bi samo za samo taj 1% ubrzali prosecan rast u narednim godinama, za oko 13 godina bi prestigli Hrvatsku (ako nastavim sa ovim rastom) ili cak da ostane isto za 18 godina. Nije sportsko takmicenje i mnogo stvari treba da se uradi ali bitno je da se ide snazno napred sa rastom privrede.
“Citiraš domaće izvore tj Dinkića. “

Tu je izvor i World Bank (link je dat), IMF nema razlicite podatke I poklapa se sa domacim izvorima. Sto se tice projekcija i nasa vlada je projektovala 6% pa se sada koriguje kao I IMF sa 6% na 7%.
zarkov zarkov 03:00 29.11.2007

a, govorio nam sloba kakva je to banda

...Alternativu i bolje društvo zaista moramo da stvorimo sami ─ kakvo će to to društvo biti sutra zaista samo od nas zavisi...


Kakvo drustvo moze da ostane posle nacionalno-lopovske revolucije? Da li neko stvarno misli da ovo moze da se zavrsi po sistemu, ko je sta drpio drpio, od sutra vise necemo i nema problema? Da li mogu da opstanu i ratni profiteri kao "finansijska elita" (sto bi reko onaj mali ekonomista, tetku mu njegovu) i Srbija kao drzava ili se to dvoje iskljucuju?
Dušan Maljković Dušan Maljković 09:21 29.11.2007

Zašto radite za Koštunicinu "stvar"?

"Naša bolest zove se Koštunica. Onaj koji je ukinuo demokratski poredak i princip po kojem vlast pripada pobedniku na izborima u kriznim vremenima najbolje se snalazi."

Pre svega, ovo nije tačno. Mi živimo u predstavničkoj, parlamentarnoj demokratiji, u kojoj vlada princip da vladu formira (tj. da mu pripadne vlast, kako kažete) onaj ko može da obezbedi poslaničku većinu u Skupštini. U tom kontekstu, Koštunica je to uspeo i on je legitimni predsednik te vlade -- njemu je poverenje poklonila većina od 250 poslanika. I tu nema šta da mu se zameri. Vi možete da kažete da Koštunica nije "principijelni demokrata" (tj. da izneverava svoju proklamovanu principijelnost), da nije u "suštinskom duhu demokratije" da predsednika vlade nudi opcija koja je dobila nešto više od 10% na izborima, ali sve to ne implicira "ukidanje demokratije". Uostalom, vlada je ta koja vlada, a u njoj su većinski ministri DS, koja je dobila i više glasova na izborima. Još jednom napominjem da u ovoj proceduri nema ničeg nedemokratskog, odnosno da je upravo zahvaljujući poštovanju te procedure stvoren "demokratski učinak", jer je volja većine građana izašlih na izbore, kroz njene reprezente, poštovana.

S druge strane, upravo je LDP taj koji je imao anti-demokratski nastup. Čeda je nakon izbora rekao da LDP ne priznaje volju većine -- tim rečima -- jer ta većina nije demokratska. Ovde imamo dva brkanja. Prvo, brka se demokratij au užem i širem smislu te reči. Ako demokratiju, kako smo Jelena Milić i ja u maloj raspravi pokušali da skiciramo, shvatimo veoma redukcionistički kao zbir "demokratskih procedura" i poštovanja određenih vrednosti, onda Čeda brka demokratske procedure i demokratiju. Naime, ne postoji demokratija u koja se ne bi zasnivala na volji većine. To je njeno fundamentalno određenje. I upravo je akt poštovanja volje većine taj koji je za demokratiju konstitutivan. Kada Čeda kaže da volja većine nije demokratskta on gađa na vrednosti koje ima ta većina. I tako stižemo do dela u kome pišete o "sistemu vrednosti", toj nejasnoj sintagmi koju svi upotrebljavaju, a malo ko obrazlaže. Međutim, kako god stajalo sa vašim sistemom vrednosti, vi ne možete suspendovati vladavinu većine -- posebno ne iz pozicije partikularne stranke -- i čekati, dok se po kriterijumima te iste stranke ne uspostavi većinski vrednosni sistem adekvatanj njenom. Jer, šta u međuvremenu? Uvesti apsolutnu monarhiju? Kome dati vlast da uvede "demokratske vrednosti"? To je onda kretanje ka suspenziji demokratije. Naprotiv, vi kao stranka morate da kažete upravo suprotno -- mi poštujemo volju većine, ali ne delimo sistem vrednosti za koji se ta većina opredelila -- i da onda konkretno, od stavke do stavke, pojasnite koje su to vrednosti -- te da najavite da će vašim dolaskom na vlast -- što je pretpostavljeni cilj svake stranke -- takav sistem vrednosti biti uveden. U suprotnom, vi najavljujete van-demokratski "pokret otpora", a s druge strane sedite u parlamentu koji je izraz volje većine koju ne priznajete. Apsurdno.

I konačno -- hoćete li nam pojasniti koji je sistem vrednosti za koji se LDP zalaže i šta on ipmlicira u smislu političkog pozicioniranja? I zašto baš sistem, a ne (spisak) vrednosti -- jer sistem podrazumeva i unutrašnju koherentnu povezanost sopstvenih komponenti. Ako je, recimo, na spisku anti-militarizam, onda mora biti protiv ulaska u NATO pakt. Ili, ako je vaša vrednost socijalna jednakost onda vi morate biti protiv kapitalizma (i konsekventno ulaska u EU) jer je njemu ihnerenta klasna podela i poseldično socijalna nejednakost. Čak i ako se zalažete za socijalnu pravdu -- za šta verujem da se zalažete -- verovatno biste morali biti protiv učlanjenja u EU, budući da je upravo razvijeni model socijalne države skandinavskih zemalja morao biti redukovan. (Ništa zato -- postoje države koje nisu članice EU ni NATO pakta pa im ništa ne smeta da budu i demokratske i razvijene -- Norveška je sjajan primer.)

Ostajke mi još da pojasnim deo iz naslova. Naime, neutemeljenim krituikama DSS vi zapravo radite za njih. Umesto da se fokusirate na kritiku ključno propagandističkog elementa ove stranke, a to je tzv. PRINCIPIJELNOST, pa da ih tu gađate zbog uvođenja tzv. "šestog principa" a kasnijeg nećkanja da se on poštuje, vi ih gađate tamo gde im se nema šta zameriti. Upravo insistiranjem na tome da Koštunica nije nikakav dosledni principjelni političar, nego da je zapravo onaj koji sledi goli stranački interes i kome je dolazak na vlast važniji od sopstvene deklarativne privrženosti "duhu demokratije" može da proizvede dobar rezultat.
Nenad M. Nenad M. 09:39 29.11.2007

Re: Zašto radite za Koštunicinu "stvar"?

Maljkovicu, da li mislis da ce ti ideje biti jace ako ih ponovis 100x i to u formi iznudjenih eseja?
Dušan Maljković Dušan Maljković 09:51 29.11.2007

Re: Zašto radite za Koštunicinu "stvar"?

Ne, ideje su jake onoliko koliko su jake, a ne koliko puta su ponovljene. Ali ako su tako slabe, kako implicirate, što se njima uopšte bavite? I kakva je to forma "iznuđeni esej" -- napisah samo malu noticu za pet minuta. Doduše, ni na nju niste pondili kontra-argument. Dakle, pitam vas šta u mom zapažanju nije tačno. Pa sad, ako hoćete, napišite. Pozdrav.
Nenad M. Nenad M. 10:46 29.11.2007

Re: Zašto radite za Koštunicinu "stvar"?

upravo je LDP taj koji je imao anti-demokratski nastup. Čeda je nakon izbora rekao da LDP ne priznaje volju većine


za pocetak ovo nema veze sa istinom.

Na koji to nacin ldp ne priznaje volju vecine? Ldp je po toj logici trebao da spreci formiranje vlade.
Kostunica jeste legalno izabran premijer ali nije legitiman - o tome je Cedomir govorio u Poligrafu.
Nenad M. Nenad M. 10:56 29.11.2007

Re: Zašto radite za Koštunicinu "stvar"?

Doduše, ni na nju niste pondili kontra-argument. Dakle, pitam vas šta u mom zapažanju nije tačno. Pa sad, ako hoćete, napišite.


da sam pisao kontra- argumente to bi znacilo da prihvatam vazu tezu kao tacnu. Ali kako je uzimam za netacnu, istrgnutu iz konteksta i samim tim (zlo)namernu ne bih da ulazim u dalju polemiku.

Sa stanovista postovanja demokratskih procedura sve stranke u parlamentu bi mogle da se svrstaju u demokratske, samo to je potreban ali ne i dovoljan uslov.
Nemanja_K Nemanja_K 11:00 29.11.2007

Re: Zašto radite za Koštunicinu "stvar"?

Nenad M.
Doduše, ni na nju niste pondili kontra-argument. Dakle, pitam vas šta u mom zapažanju nije tačno. Pa sad, ako hoćete, napišite.


da sam pisao kontra- argumente to bi znacilo da prihvatam vazu tezu kao tacnu. Ali kako je uzimam za netacnu, istrgnutu iz konteksta i samim tim (zlo)namernu ne bih da ulazim u dalju polemiku.

Sa stanovista postovanja demokratskih procedura sve stranke u parlamentu bi mogle da se svrstaju u demokratske, samo to je potreban ali ne i dovoljan uslov.


Drugim recima nemas ideju sta bi mu napisao.
Dušan Maljković Dušan Maljković 11:00 29.11.2007

Re: Zašto radite za Koštunicinu "stvar"?

Nenad M.
upravo je LDP taj koji je imao anti-demokratski nastup. Čeda je nakon izbora rekao da LDP ne priznaje volju većineza pocetak ovo nema veze sa istinom. Na koji to nacin ldp ne priznaje volju vecine? Ldp je po toj logici trebao da spreci formiranje vlade. Kostunica jeste legalno izabran premijer ali nije legitiman - o tome je Cedomir govorio u Poligrafu.


http://www.youtube.com/watch?v=nJMzkGvS3Ro

Pa ako koza laže, rog to ne radi. A kako LDP ne priznaje volju većine, ja to stvarno ne znam. Pitajte LDP.

Drago mi je da kontra-argumente imate, a da nećete da ih kažete. I ona vaša tvrdnja kako biste kontra-argumentima priznali da sam u pravu me je nasmejala do suza -- razumete li da se kontra-argumentima OBARA teza, a ne priznaje za tačnu?
Nenad M. Nenad M. 11:30 29.11.2007

Re: Zašto radite za Koštunicinu "stvar"?

Drago mi je da kontra-argumente imate, a da nećete da ih kažete. I ona vaša tvrdnja kako biste kontra-argumentima priznali da sam u pravu me je nasmejala do suza -- razumete li da se kontra-argumentima OBARA teza, a ne priznaje za tačnu?


evo i vi ste mene nasmejali, kao onomad kada ste pisali pismo guscijim perom ( ali ajde da to a trenutak zaboravimo)

Nisam dovoljno bio jasan. Vasta teza je do krajnje mere zlonamerna da ne vredi polemisati o istoj i tako joj davati legitimitet. Krhi su vam dokazi da je ldp anti-demokratska u svom nastupu, a sto se tice tog Poligrafa opet ste promasili kontekst - rec je bila o davanju mandata od strane Tadica ( ono sto je Cedomir tvrdio bio je stav i mnogih pravnika)
Dušan Maljković Dušan Maljković 11:41 29.11.2007

Re: Zašto radite za Koštunicinu "stvar"?

Ok, Nenade, I rest my case.

Drago mi je da sam vas nasmejao, a i vi mene -- eto, produžujemo život jedan drugom i uveseljavamo dane.

I drago mi je da vam se dopadaju moji umetnički projekti, naročito parafraze na "Opasne veze" i "Pera" (The Quills, Kaufmann). Hoćete da mi posudite leđa kao pisaći sto, da i vama napišem jedno pismo u maniru markiza de Sada? :)
Nenad M. Nenad M. 12:24 29.11.2007

Re: Zašto radite za Koštunicinu "stvar"?

Hoćete da mi posudite leđa kao pisaći sto, da i vama napišem jedno pismo u maniru markiza de Sada? :)


dok radikali pokazuju vise stila prihvatajuci odlican amandman Cedomira Jovanovica, vasa teza dobija na zlonamernosti.

Umesto ledja evo malo Killersa

"...Well somebody told me
You had a boyfriend
Who looked like a girlfriend
That I had in February of last year
It's not confidential
I've got potential
A rushin', a rushin' around
..."


Dušan Maljković Dušan Maljković 13:56 29.11.2007

Re: Zašto radite za Koštunicinu "stvar"?

Nenad Mdok radikali pokazuju vise stila prihvatajuci odlican amandman Cedomira Jovanovica[/quote


Moja podrška toj principijelnoj (amandmanskoj) koaliciji! :)
dragan7557 dragan7557 14:29 29.11.2007

Re: Zašto radite za Koštunicinu "stvar"?

kao onomad kada ste pisali pismo guscijim perom

Hoćete da mi posudite leđa kao pisaći sto,


Jakako, zajedno ste jači.
milos g. milos g. 15:54 29.11.2007

Re: Zašto radite za Koštunicinu "stvar"?

Moja podrška toj principijelnoj (amandmanskoj) koaliciji! :)

a sta je tu pa smesno.
sto se prihvatju predlozeni amandmani.
sto se brani "neustavni" ustav?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:44 29.11.2007

Re: Zašto radite za Koštunicinu "stvar"?

mi poštujemo volju većine, ali ne delimo sistem vrednosti za koji se ta većina opredelila

Hvala na komentaru!
nikson nikson 10:26 29.11.2007

!!!

U datom kontekstu sukob koji poslednjih dana eskalira na realcijama LDP─B92─Peščanik ─Danica Vučinić─Petar Luković...etc...etc...jeste jako opasan. Ne toliko po same aktere istog koliko po stanje nade i normalnosti u Srbiji danas.


ovo i dalje mnogima nije jasno, ali ko ih j... saznace to naknadno
Nemanja_K Nemanja_K 11:03 29.11.2007

Re: !!!

nikson
U datom kontekstu sukob koji poslednjih dana eskalira na realcijama LDP─B92─Peščanik ─Danica Vučinić─Petar Luković...etc...etc...jeste jako opasan. Ne toliko po same aktere istog koliko po stanje nade i normalnosti u Srbiji danas.


ovo i dalje mnogima nije jasno, ali ko ih j... saznace to naknadno


Da, cuo sam i ja da bi moguci neredi na Kosovu mogli biti zapravo upozorenje kosovskih Albanaca B92 da ne dira vise banner Pescanika.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:10 29.11.2007

I pre citanja,

preporucujem....DOLE KOSTUNICA!!!
Nakon stecenog iskustva u obaranju Milosevica i uzvikivanja DOLE MILOSEVIC na hiljade puta, stekao sam uslovni refleks kojim prepoznajem doktatore....zbog toga DOLE KOSTUNICA & OSTALI!!!
BKC
dragan7557 dragan7557 14:24 29.11.2007

Re: I pre citanja,

Branislav Kovačević Cole
preporucujem....DOLE KOSTUNICA!!!
Nakon stecenog iskustva u obaranju Milosevica i uzvikivanja DOLE MILOSEVIC na hiljade puta, stekao sam uslovni refleks kojim prepoznajem doktatore....zbog toga DOLE KOSTUNICA & OSTALI!!!
BKC


Alo, gos'n Cole, nije problem u tome ko uz vapaj 'živela Srbija' ide DOLE već ko će GORE. I dok "VOĐE" ARLAUČU
vođenim da ne lipšu do zelene trave, život, koji nije mogao da čeka Srbiju koja je žurila za svim svojim VOĐAMA , ode u bestraga.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana