Društvo

Rastko, Laura Dekker i drugi Kurajberi/e

dragan7557 RSS / 07.05.2010. u 09:01

Dernjanje po blogu zadnja dva dana zbog pisanja jednog Rastka koga do juče blogeri nisu ni znali, nateralo me da uporedim neke stvari.

Jedan drugi Rastko (Nemanjić) je od oca mu dobio na upravu jednu celu državu (Županiju) sa 15 godina a niko se nije bunio protiv deteta  Župana koji je imao svega 15 godina ili samo tri godine više od ovog "našeg"Rastka.

Na Internetu je čitava gomila mudrolija i prigodnih saveta  u vezi sa seksom  trinaestogodišnjaka i tako dalje u nedogled.

Kada je tokom leta 2009 trinaestogodišnja  jedriličarka Laura Dekker najavila solo jedrenje oko sveta duhovi su u Holandij naprosto poludeli a Državni Sekretar je morao da reaguje na prohteve "zabrinute zajednice" naročito Saveta za Zaštitu dece.

Ceo slučaj je stigao na međunarodnu scenu pošto je Laura Dekker  "vlasništvo" dve države pa je to komplikovalo pitanje "nadležnosti" za podanika. "Zaštitnici" dečijih "prava" ili bolje rečeno dužnosti su navodili svoje argumente slične ovim na blogu B92, dok su drugi zaštitnici "prava" na individualnu slobodu (neoliberalizam) isticali svoje argumente. Da isti Svet koji "izuzetno Štiti" decu kupuje krvave dijamante iz Siera Leone bez postavljanja pitanja je naravna i prirodna stvar jebiga jevtiniji su.

Ceo slučaj završio je na sudu a "snaga" države je pobedila pod pretnjama ili bolje rečeno nesuvislim argumentima.

Ovo što se dešava da se interpretirati i na jedan drugi način: ima li "dete" slobodu  samoodlučivanj ili tu istu slobodu Pleme, država ili društvo može da mu je po pravu jačeg oduzme.

Srbija je puna "dece" koja se nazivaju decom iako imaju 30 pa i 40 godina, jer u nedostatku boljeg izraza društvo u kome je i Šibica vrsta Mašine zbog vlastite neodraslosti još uvek nema osim pojma omladina (koliko godina ima omladinac) koji omladinci prema sadašnjem stanju stvari, su omladinci i do četrdesete sudeći po vremenu njihovog Prvog Zaposlenja.

"Brižni" roditelji naravno neće da daju da im se deca "muče" na nekom tamo poslu pa teret svakodnevnog života revnosno nose na svojim leđima kao grbu od Boga datu i sa dušom u nosu trpe i trpe i trpe..., dok "omladina"  (koja to već odavno nije) sedi i živi primorano na tuđi račun ne radeći ama baš ništa.

Manje situirani roditelji svoju tridesetogodišnju decu drže u svojim kućama a najsrećniji su kada i ta "deca" dobiju svoju decu pa im se grba tereta na leđima trostruko uveća a jezik isplaze do zemlje- sve u ime Žrtve za decu, koju im osim njih samih, niko ne traži, a Pleme nalaže. Oni bogatiji samozadovoljno gledaju siromašne kako se muče sa svojim porodom i trude se da onom drugom (svom) Porodu (bogatom) na račun siromašnih pruže još više materijalnog bogatstva, i tako u nedogled.

Naravno da u ovakvom suludom stanju borba za penzije predstavlja ključ opstanka i "mladih" četrdesetogodišnjaka kojima je jedini posao da budu večna "deca" neodraslog Plemena i tako revnosno ispunjavaju ulogu DECE po našem Ukusu.

U mojoj mladosti prvo pitanje koje sam zapamtio prilikom susreta sa "odraslim" je glasilo: 'čiji si ti kurajberu,' i ukazivalo je namah na vlasničko dužnički odnos prema starijim jer potomstvo nema ime i prezime već je uvek potomstvo, a odgovor umesto imena i prezimena je (mora izgleda još uvek) da glasi ja sam sin/ćerka/unuka itd, tiga i toga plemenskog/klanskog ili Esnafskog člana, naravno uz navođenje imena Plemena.

Da jedan dvanaestogodišnji član neke zajednice misli, piše i govori u svoje ime (a ne u ime maturiranih plemenskih divljaka) je nečuven smrtni Greh nepoštovanja Tradicije i sa njom vezanih odnosa. Naravno u društvu Staraca mladima četrdesetogodišnjacima (kao i suprugama) nema mesta a njihovo zastupanje je prepušteno Maturiranim i Starijim (u ovom slučaju od plemena Ovlašćenog Muža) koji SVE Znaju baš kao i u pripovetci L.K. Lazarevića "On Zna Sve."

"Sumanut" stav da "deca" treba da se staraju o strijim nikako da stigne na Balkan, a u čekanju promene (i Godo-a) "mladi"koji su u međuvremenu omladina prosečne starosti od 40 godina čekaju da "brižni" roditelji pocrkaju ne bi  li se otarasili bede u kojoj žive.

Tokom ove nedelje je javnost saznala da preko 50% dece u Srbiji danas živi ispod minimuma granice siromaštva a niko nije na ovom blogu spomenu o tom ni jednu jedinu reč.

O ovoj društvenoj suludosti (koja izaziva obostrano nasilje) bih mogao a i pisaću još.

Savet: dozvolite svojoj deci da budu samostalni.

cerski



Komentari (236)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ivana23 ivana23 10:51 09.05.2010

Re: Secam se...

sentinel26

Smisao mojeg teksta ne možete izvrtati ma koliko se trudili..
Nije policija došla na poziv "genija" niti na osnovu onoga što piše na njegovom blogu, nego je neko ko je u toj policiji stručan i ovlašćen da donosi procjene, donio i proslijedio drugome ko je ovlašćen da na osnovu te procjene donese odluku o preduzimanju mjera bezbjednosti...Ovakva procjena i odluka se donose nezavisno od toga da li je ugroženo lice stvarno svjesno realne opasnosti koja mu prijeti...


Beograd - Dvanaestogodišnji Rastko Pocesta, koji je zbog svojih blogova i stavova o nezavisnosti Kosova, Evropskoj uniji i NATO postao meta ekstremnih desničarskih organizacija, ponovo je juče dobio preteće poruke. Posle učestalih pretnji, Rastkova majka Suzana Pocesta zatražila je i zaštitu policije.

Izvor - ceo tekst
angie01 angie01 10:58 09.05.2010

Re: Secam se...

pa angie, ovo je totalna zamena teza. po tebi ispada kao da neko ovde zavidi rastku zbog njegovih intelektualnih dostignuca u tako ranom dobu i da smo mi reakcionarni starci koji su se udruzili da zatru mladi talenat.


gde si ovo prepoznala?!

ja rekla- kako su ovde i neki drugi- a odrasli, pisali gluposti, pa nikome nije smetalo- a sada pala grupna terapija!

to je samo dete-nisam rekal, isto tako,..ne znam obichno me odlichno razumesh, a sad neshto ne ide:)))),..samo sam bila malo ironichna, na kletvu sharskog & krkara!

vidi, to za pisanje-koliko ja shvatam to pravo-ti imash mogucnost, volju,...pa se sam izborish za neko mesto, ili ne,..uchestvujesh kako mozesh i sa chim imash-kao i na svim slichnim mestima- pa, sem ako ne krshish neka pravila- to ti je / shto ti je!

shto bi sada raspravaljali o laznom geniju dechaka Rastka- samo zato shto nema vishe godina- meni je tragichnija varijanta pretnji i svega toga- shto nije sada prvi put-a verovatno ni poslednji.

docsumann docsumann 11:05 09.05.2010

Re: Secam se...

Pa izgleda da su (suprostavljene) pozicije definitivno zauzete povodom ove teme. Ne vidim potrebu za daljim ukopavanjem. Rovovi su tu gdje jesu i ne vjerujem da će ih išta pomjeriti s mjesta.
dragan7557 dragan7557 11:07 09.05.2010

Re: Secam se...

vidi, to za pisanje-koliko ja shvatam to pravo-ti imash mogucnost, volju,...pa se sam izborish za neko mesto, ili ne,..uchestvujesh kako mozesh i sa chim imash-kao i na svim slichnim mestima- pa, sem ako ne krshish neka pravila- to ti je / shto ti je!

Za pisanje na Internetu ima mesta koliko hoćeš, ali to nije cilj.

Cilj je štrčati iz mase, postati poznat, biti predmet o kome se priča ,probiti se u sam vrh, i ne biti pogrdni anonimus, jednom rečju radi se o nezaobilaznoj prestaciji jednog rekao bih nakaradnog društva, čiji su članovi zainteresovani samo da budu primećeni po svaku cenu.

cerski
mariopan mariopan 11:14 09.05.2010

Re: bez obrazloženja

nsarski
mariopan
nsarski
21:49 08.05.2010


Pratila sam tvoje komentare i svi su mi se dopali, razumni su i slažem se

Hvala, mariopan. Jos da izmenimo recepte za one pite, zagrlimo se, i odemo u zalazak sunca...

Joj, kako ovo zvuči (što sam napisala) tek sada vidim, ma ne da zvuči nego zveči

Izvinjavaj
Hoću reći, od početka rasprave sam čitala tvoje komentare pa da ti kažem da se slažem.
dragan7557 dragan7557 11:19 09.05.2010

Re: bez obrazloženja

mariopan
nsarski
mariopan
nsarski
21:49 08.05.2010


Pratila sam tvoje komentare i svi su mi se dopali, razumni su i slažem se

Hvala, mariopan. Jos da izmenimo recepte za one pite, zagrlimo se, i odemo u zalazak sunca...

Joj, kako ovo zvuči (što sam napisala) tek sada vidim, ma ne da zvuči nego zveči

Izvinjavaj
Hoću reći, od početka rasprave sam čitala tvoje komentare pa da ti kažem da se slažem.

Vala baš, a i odgovor je k'o gruntovnička knjiga.

cerski

p.s. malo šale nije na odmet.
dragan7557 dragan7557 12:11 09.05.2010

Re: bez obrazloženja

Samo bih jos da postavim pitanje moderaciji BlogaB92 - da li se brisanje i nesuvislo komentarisanje od drustva necenzurisanih muzickih (filmskih, pisanih ...) sadrzaja, samo iz razloga sto se oni ne uklapaju u neciji vrednosni kod, vrsi uz vasu saglasnost i odobravanje, i da li na to pravo imaju svi, ili samo blogeri sa autorskom opcijom?

Za korespondenciju sa moderacijom postoji opcija privatne poruke.

Ostatak posta ne zaslužuje odgovor.

cerski
g1g2g3 g1g2g3 12:38 09.05.2010

Re: bez obrazloženja

dragan7557
Samo bih jos da postavim pitanje moderaciji BlogaB92 - da li se brisanje i nesuvislo komentarisanje od drustva necenzurisanih muzickih (filmskih, pisanih ...) sadrzaja, samo iz razloga sto se oni ne uklapaju u neciji vrednosni kod, vrsi uz vasu saglasnost i odobravanje, i da li na to pravo imaju svi, ili samo blogeri sa autorskom opcijom?

Za korespondenciju sa moderacijom postoji opcija privatne poruke.

Ostatak posta ne zaslužuje odgovor.

cerski


Verujem da je tebi tesko da shvatis da postoje i oni kojima je mrska opcija tuzibaba i koji niti stiskaju dugmence obavesti moderatora, niti sa istim odrzavaju privatnu korespondenciju.
Postavljeno pitanje se odnosi koliko na moderaciju, toliko i na tebe licno, i ono je JAVNO, jer ima veze iskljucivo sa onim sto si ti obrisao i sa nacinom kako si to obrazlozio, a oni to precutno dopustili.

To da li nesto zasluzuje ili ne zasluzuje odgovor je stvar tvoje licne percepcije, i ja tvoje razloge za to ne bih da analiziram, a jos manje komentarisem, jer su mi potpuno jasni.
sonja.m sonja.m 17:03 08.05.2010

cik pogodi

Hajde da ti bar ovako posredno otkrijem jednog genija za drustvene odnose-politicara
( ne razumem kako ga nisi do safda primetio)
Njega je domovina prvo uhapsila u ranoj mladosti pa je on otisao( bez pomoci imperijalistickih sila), skoro bez dinara, na studije u inostranstvo i tamo zavrsio fakultet i doktorirao, pa je posle postao premijer svoje zemlje da bi ga ta ista zemlja, na tom istom polozaju, mucki ubila.
Ovim ogavnim cinom mnogo su dobili neki tzv njegovi nastavljaci, a MNOGO izgubili skoro svi zitelji te iste zemlje.
docsumann docsumann 17:07 08.05.2010

Re: cik pogodi

Uz dužno poštovanje pokojnom premijeru, mi prićamo o genijima.
sonja.m sonja.m 17:22 08.05.2010

Re: cik pogodi


Ja sam i pricala o Geniju.
docsumann docsumann 17:25 08.05.2010

Re: cik pogodi

Ok, ovdje već započinjemo sa političkim stavovima, što je već neka druga priča.
Tako da ako dopuštate ja se povlačim...
dragan7557 dragan7557 17:52 08.05.2010

Re: cik pogodi

Hajde da ti bar ovako posredno otkrijem jednog genija za drustvene odnose-politicara
( ne razumem kako ga nisi do safda primetio)

Ako bi ova interpretacija bila tačna ispalo bi da su svi političari pod uslovom da su bili na robiji pa pobegli u inostranstvo Geniji.

Za premijera o kome je reč se može mnogo reći, ali tvrdnja da je bio genije je svakako netačna, i može slobodno biti upućena u mitologiju.

Osim toga Filosofija nije nauka o međuljudskim odnosima.

cerski
Bili Piton Bili Piton 17:53 08.05.2010

Re: cik pogodi

dragan7557


Za premijera o kome je reč se može mnogo reći, ali tvrdnja da je bio genije je svakako netačna
cerski


Pa mozda nije bio genije, ali je svakako bio genijalac
docsumann docsumann 22:20 08.05.2010

Re: cik pogodi

Malo sam razmislio oko toga šta znači biti genije u politici i pala su mi na pamet njih dvojica:

- "bijeli" genije - Gandi

- "crni" genije - Hitler

Dakle - ipak može da bude.
Sepulturero Sepulturero 19:41 08.05.2010

Курајбер

[url=http://vukajlija.com/kurajber][/url]
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:27 08.05.2010

Ee,vidite,mene zanima...

...ciji smo mi kurajberi?
mariopan mariopan 21:05 08.05.2010

Re: Ee,vidite,mene zanima...

stefan.hauzer
...ciji smo mi kurajberi?

Izvini, ja sam kurajberka
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:26 08.05.2010

Re: Ee,vidite,mene zanima...

mariopan

Izvini, ja sam kurajberka


'Ću pardoniram
mariopan mariopan 21:52 08.05.2010

Re: Ee,vidite,mene zanima...

stefan.hauzer
mariopan

Izvini, ja sam kurajberka


'Ću pardoniram

Se uvažava pardoniranje
man ray loves me man ray loves me 23:53 08.05.2010

ja se izvinjavam...

znam da sam rekla da cu da odem, ali nasla sam nesto interesantno.
check this out.
citiracu moje omiljene delove (clanak je, shockingly, iz NINa):

„Recimo, stavio sam sliku Himlera na kojoj otprilike ima godina koliko ja. Fizički dosta ličimo, ideološki nimalo. On nosi odelo, naočare i za razliku od mene leptir mašnu umesto kravate“, smeje se Rastko čiji nestašluk možda neće naterati ekstremiste da ga više poštuju, ali će, svakako, nastaviti da ga čitaju.

i

Čudna i potpuno neverovatna podudarnost koju istoričari nisu objasnili, a Rastko Pocesta ih je objavio u svojoj prvoj knjizi Hall of presidents:

Abraham Linkoln je izabran za predsednika 1860, a Džon Kenedi 1960. godine.
Linkoln je izabran u Kongres 1846, a Kenedi 1946. godine.
Linkoln je bio kandidat za potpredsednika 1856, a Kenedi 1956. godine.
Obojcu su nasledili južnjački demokrati sa prezimenom Džonson. Endru Džonson je rođen 1808, a Lindon Džonson 1908. godine.
Obojci predsednika je pucano u glavu. Obojca su ubijena u petak.
I Linkoln i Kenedi bili su sa svojim ženama u vreme atentata. Linkoln je ubijen u „Ford teatru“, a Kenedi u automobilu „ford“ – i to „linkoln“ limuzini!
Linkoln je imao sekretaricu sa prezimenom Kenedi, koja mu je rekla da ne ide u teatar, a kenedijeva sekretarica se zvala Evelin Linkoln i upozorila ga je da ne ide u Dalas.
Džon Vilks But (John Wilkes Booth) i Li Harvi Osvald (Lee Harvey Osvald) imaju po 15 slova. Inače, obe ubice su poznate po sva tri svoja imena i umrli su pre suđenja.
Oba predsednika su nakon atentata odvedeni u mesta sa inicijalima PH, Linkoln u „Petersons hauz“ a Kenedi u „Parklend hospital“.
Obe prve dame su „izgubile“ po dete dok su bile u Beloj kući.


Ova 'originalna otkrica koja istoricari jos nisu objasnili' (kad to objasne nek dodju da mi objasne zasto mi se surnjaja zove Persa a tetka mi je rodjena na Dan Svete Perse) su mi strasno poznata. Pun ih je internet. Sigurna sam da sam ranije cula barem ovu o ford linkoln kolima, kao i ovu o sekretaricama, i mislim da je cak i Colbert neke koristio.
dragan7557 dragan7557 07:48 09.05.2010

Re: ja se izvinjavam...

„Recimo, stavio sam sliku Himlera na kojoj otprilike ima godina koliko ja. Fizički dosta ličimo, ideološki nimalo. On nosi odelo, naočare i za razliku od mene leptir mašnu umesto kravate“, smeje se Rastko čiji nestašluk možda neće naterati ekstremiste da ga više poštuju, ali će, svakako, nastaviti da ga čitaju.


Pročitao sam linkovan blog i mada ne znam ko je "uvažena" Lidija Kujundžić koja blog posle sldećeg: Rstkovog komentara: "Sada Rastkov FB profil, stranicu za fanove i blog L'Infinie vie ... čita po službenoj dužnosti i odeljenje za visokotehnološki kriminal kojem će SBPOK-u uputiti zahtev," zaključuje sa:

"na mom blogu nije dozvoljeno nikome naročito anonimusima, da vređaju, etiketiraju i diskriminišu bilo koga. Zato ću bez mrvice srama i straha da nekog cenzurišem, uporno brisati sve takve komentare."

Mrvice srama nisu potrebne za brisanje komentara kao ni strah od cenzurisanja (isto je odavno ukinuto bez obavešenja gđi. Lidiji) dok brisanje komentara ne zahteva neku naročitu upornost gđe. Kujundžić.

cerski
angie01 angie01 09:24 09.05.2010

Re: ja se izvinjavam...

meni ovde najtuznije,
shto se vecina usredsredila na to, kako Rastko ne valja, a nikome ne smeta, shto postoji stormfrnot, obraz i ozbiljne pretnje.

shta je tu shto toliko smeta- shto neko sa 12 godina ima stav da Kosovo treba da bude nezavisno i to napishe- je l to?

je l je stav da nema prava na to, da je to friki, da shta?

a nije friki, da postoje, krajnje legalno grupe, koje zastupaju retrogradnu politiku i siledzijeski se obrachunavaju sa neistomishljennicima.

pa polemika o tome da l je dete genije ili pravarant, jel to normalno ili ne-pa razne reciklaze oko toga-pa je l neko mora da bude genije, ako ima malo neuobichajena interesovanja za svoje godine i uchestvuje na netu?

pa to nigde vishe nije chudo-samo ovde!
man ray loves me man ray loves me 10:13 09.05.2010

Re: ja se izvinjavam...

angie, to je samo patka.
oni bi hteli da ovaj slucaj spinuju kao 'mladi genije na udaru ekstremne desnice' a slucaj je ustvari 'mladi razumno inteligentni decak okrutno iskoriscen da bi se preko njega iz zaledjine za sopstveno dupe napadala ekstremna desnica'.

polemika o tome da li je dete genije ili prevarant je legitimna, s tim sto ja ne bih rekla prevarant nego obicno dete. ako ti se neko prodaje kao child prodigy, sasvim je legitimno da se upitas da li je to istina. pritom ja ne umanjujem rastkove vrednosti. on izuzetno prica engleski, na primer, ali kad procitas bilo koji njegov tekst prosto je jasno da nije ono sto pise na pakovanju.

a to nije pravedno ni prema drugoj deci koja su primerice talentovanija od njega, a ne dobijaju sanse koje on dobija zato sto ga podrzava grupa ljudi kojima prijaju njegovi stavovi.

nema nikakvih problema da on pise ovde na blogu. problem je u tome sto mu je ugrozena bezbednost (ako uopste jeste, ja pocinjem da verujem da je i to deo koske, ali ajde da pretpostavimo da jeste) zbog necega sto nema nikakvu svrhu i vrednost. da li bi pustila svoje dete da ode na sajt stormfronta i da se svadja sa njima? i ono ima pravo da se izrazava. da li bi onda izjavljivala na tvu kako stormfront ne sme da postoji ili bi ga momentalno izvukla iz takve situacije? mislim, lako je tudjim mlatiti, a rastka vec tako koriste oni koji su ga angazovali.
dragan7557 dragan7557 10:45 09.05.2010

Re: ja se izvinjavam...

shto se vecina usredsredila na to, kako Rastko ne valja, a nikome ne smeta, shto postoji stormfrnot, obraz i ozbiljne pretnje.

Mada ima i toga mislim da većina blogera ne smatra da Rastko ne valja.
Na svom blogu u odgovoru Milanu Novkoviću Rastko piše:

Citat
"Ne vidim u čemu je problem sa glasanjem 10-godišnjaka! Mislim da je glupo što moramo da ćutimo i gledamo kako nam nacional-šovinistička, polupismena stoka uništava budućnost...

Valjda se i mi nešto pitamo, zato što će neka glupost koju neka budala napravi sad, imati efekta na naš život, za nekih 10,20,30,40 godina i zato mislim da je youth suffrage prava stvar.
.................

Citat

Srbija bi bilademokratsko, multietničko, MULTIRASNO (velika slova sam stavio ja)i multikulturno društvo ... članica EU i NATO Pakta.

Ja se sećam i jednog državnog sekretara koji je hteo da uvozi (čini mi se Tajlandđanke) kojim bi uvozom Srbija sigurno postala multirasno društvo.

Poredeći sa sa Himlerom dečak čak i ne shvata šta je ovim napisao, a boldovani "komplimenti" postaju kost u grlu i za civilizovane čitaoce.

cerski
angie01 angie01 10:45 09.05.2010

Re: ja se izvinjavam...

mrlm,

ja ovde ne zastupam mishljenje da je Rasko genije,
vec mi smeta reciklaza, da on ne treba ovde da pishe, da su to gluposti, da je sve fejk ili bilo shta u tom smislu.

mislim da-kao i sviuda napolju- savko suvislo stvorenje, koje ima zelju, moze da se prikljuchi i uchestvuje u net komunikaciji i da to shto on ima 12 godina-nema nikakve veze- eto samo TO.

priznacesh- da ovde neke opservacije, od veoma pametnih ljudi, idu malo suvishe daleko i daju celom sluchaju, ipak znachaj neke druge vrste.

to da mu neko preti, je meni, prvo veoma moguce, jer te grupacije to rade i za manje stvari i to je meni nedopustivo- chim se ustanovi net komunikaciji-trebalo bi da postoji i neko ko o bezbednosti i toj sferi brine- kao za dechiu pornografiju, npr.

to da li je rastko angazovan ili ne- ne mogu da sudim, prosto mi je nenormalno da neko koristi dete u bilo koje svrhe,
ali mi nije nemoguce, da on ima ta interesovanja-umesto klikaera i skejta
i da se njime zanima- te u tom smislu komentarishem-da je preteran napad na njega u smislu diskusije oko toga na ovaj nachin.

ako nije vredno paznje to shto on pishe-zar onda ignorisanje istog nije najnormalnija reakcija , kao i u svim ostalim sluchajevima, a ispalo je da je sve to bez/veze, ali se danima sa rekordnim brojem posetilaca razglaba o njemu-znachi da tu neshto nije bash tako.

ako pogledash neke druge strane portale- pa nije bash neuobichajeno da razne starosne strukture uchestvuju u raspravama na razne teme- ovde se ta situacija, svela na raspravu o tome, da li je dechak genije ili prevara,..pa shto bi bio genije, ili pak varao, samo zato, shto se njegova paznja usmerila na neshto, shto nije bash zanimljivo svakom detetu- a pri tome, ovde vec 20 godina, od politike ne mozesh ni da idesh u klonju!
dragan7557 dragan7557 10:59 09.05.2010

Re: ja se izvinjavam...

mislim da-kao i sviuda napolju- savko suvislo stvorenje, koje ima zelju, moze da se prikljuchi i uchestvuje u net komunikaciji i da to shto on ima 12 godina-nema nikakve veze- eto samo TO.

Nije njemu do učestvovanja u net diskusijam već:
"Ne vidim u čemu je problem sa glasanjem 10-godišnjaka!

youth suffrage prava stvar.

Dakle posle ženskih sufražentikanja iz prošlog veka dobijamo pojavu mladih sufraženata(?!)

U ovom je do skoro prednjačio Iran sa pravom glasa sa napunjenih 15 godina dok se sufraženti Amerike zadovoljavaju granicom od 21 godinu. U EU postajemo deo ozbiljnog sveta sa 18 godina.

E sad, bi li starosna granica trebala da u multirasnoj Srbiji bude pomerena na 10 godina starosti ili da se đacima prvacima umesto pionirske marama kao u prošlom demokratskom periodu, da pravo glasa je otvoreno pitanje.

cerski
angie01 angie01 11:02 09.05.2010

Re: ja se izvinjavam...

"Ne vidim u čemu je problem sa glasanjem 10-godišnjaka!


pa vidi- i ja imam razne zelje, ako smo vec kod toga!:)))
angie01 angie01 11:03 09.05.2010

Re: ja se izvinjavam...

mislim da većina blogera ne smatra da Rastko ne valja.


to je bilo figurativno-ne bukvalno!
man ray loves me man ray loves me 11:04 09.05.2010

Re: ja se izvinjavam...

ja ovde ne zastupam mishljenje da je Rasko genije,
vec mi smeta reciklaza, da on ne treba ovde da pishe, da su to gluposti, da je sve fejk ili bilo shta u tom smislu.

pa angie jedan deo reciklaze je zato sto ti postujes sto puta jedan te isti argument pa ti ljudi sto puta odgovaraju isto
dragan7557 dragan7557 11:08 09.05.2010

Re: ja se izvinjavam...

angie01
mislim da većina blogera ne smatra da Rastko ne valja.


to je bilo figurativno-ne bukvalno!

OK

cerski
angie01 angie01 11:09 09.05.2010

Re: ja se izvinjavam...

man ray loves me
ja ovde ne zastupam mishljenje da je Rasko genije,vec mi smeta reciklaza, da on ne treba ovde da pishe, da su to gluposti, da je sve fejk ili bilo shta u tom smislu.pa angie jedan deo reciklaze je zato sto ti postujes sto puta jedan te isti argument pa ti ljudi sto puta odgovaraju isto


ja se u sve ove rasprave ukljuchila prilichno naknadno- pa ne vidim da je onda moguce, da je ovo tvoje tachno,...al ako nishta drugo-obradovacesh ovakvim komentarom obozavaoce-pa bar neshto!
dragan7557 dragan7557 11:11 09.05.2010

Re: ja se izvinjavam...

man ray loves me
ja ovde ne zastupam mishljenje da je Rasko genije,
vec mi smeta reciklaza, da on ne treba ovde da pishe, da su to gluposti, da je sve fejk ili bilo shta u tom smislu.

pa angie jedan deo reciklaze je zato sto ti postujes sto puta jedan te isti argument pa ti ljudi sto puta odgovaraju isto

Hm... da nije malo preterano?

cerski
man ray loves me man ray loves me 11:17 09.05.2010

Re: ja se izvinjavam...

ok, izvinjavam se.
moglo bi se reci i za mene da ponavljam jedno te isto.
(btw, dva izvinjenja na jednom threadu. i maxed out.)
docsumann docsumann 12:27 09.05.2010

Re: ja se izvinjavam...

U ovom je do skoro prednjačio Iran sa pravom glasa sa napunjenih 15 godina dok se sufraženti Amerike zadovoljavaju granicom od 21 godinu. U EU postajemo deo ozbiljnog sveta sa 18 godina.


Kako god da je postavljena ova granica, u odnosu na pojedinca ona je nerijetko neopravdano pogrešna (visoka ili niska) kao uostalom i sam princip "jedan čovjek - jedan glas", ali s obzirom da je individualn pristup tehnički neizvodljiv, ostaje nam da i dalje koristimo demokratiju s greškom.
Nije ni to loše, s obzirom na alternativne mogućnosti...
NNN NNN 12:57 09.05.2010

Re: ja se izvinjavam...

ovaj slucaj spinuju kao 'mladi genije na udaru ekstremne desnice' a slucaj je ustvari 'mladi razumno inteligentni decak okrutno iskoriscen da bi se preko njega iz zaledjine za sopstveno dupe napadala ekstremna desnica'.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana