Moj grad| Sex| Životni stil

What if I am not Marat Safin?

Milutin Milošević RSS / 10.05.2010. u 13:52

djokovic_safin_2.jpg

Čitam prekjuče u novinama kako je nekada prvi teniser sveta Marat Safin izjavio da je Beograd pun lepotica. "Priča se da je Beograd najzabavniji grad u Evropi i mogu da potvrdim da se ljudi ovde odlično zabavljaju. Gde god da krenem srećem mnogo lepih žena" - poručio je Safin. Ko zna iole nešto više o Safinu zna i da je on poznat po izuzetnom temperamentu, ali  da mnogo voli da se provede, te da su mu ženske vrlo slaba strana. E, onda, ovakva izjava stvarno zaslužuje pažnju.

Zaista, Beograd se može podičiti time da je jedan od najživljih gradova Evrope, koji nikada ne spava i uvek diše svojim specifičnim ritmom. Pri tome (a možda je u tome i stvarni razlog), Beograd je jednostavno takav, po prirodi, za razliku od mnogih drugih gradova koji pokreću nevidjenu mašineriju i ulažu ogromna sredstva ne bi li privukli goste i zabavili i njih i svoje žitelje. Ležernost i opuštenost koju Beograd ima jednostavno plene. Takodje, sa puno pouzdanja mogu da se složim da su devojke u mom gradu neprevaziđene. Svuda ima lepih žena, ali ovde kao da nema ružnih. Sa obe ove tvrdnje slažu se i svi moji prijatelji koji su posetili Beograd.

Opet, u istim novinama, čitam da slavni glumac Džerard Batler, koji je u Beogradu na snimanju filma, kreše našu manekenku Martinu Rajić. Mislim, oni su kao u vezi. Ona ga je upoznala preko svog menadžera i smatra da je "šarmantan, zanimljiv i iznenadjena je koliko je normalan budući da je takva svetska zvezda". On je "zamolio za diskreciju, kao i to da prestane da priča o njihovoj avanturi za medije. Naime, Džerard želi samo avanturu sa Martinom i društvo za izlazak". U moje vreme, to se zvalo "riba za kresanje". Ni za šta drugo, nego da se istreseš. Beograd je uvek imao i takvih devojaka. Ranije se to plaćalo - sad je izgleda devojkama dovoljno da u svoj SiVi dodaju da su služile za pražnjenje nekom poznatom. "Imala sam tri revije i punio me slavni glumac". Izgleda da je i takvo vreme došlo.

Konačno, te noći je u Beogradu pretučen Holandski državljanin Slovenačkog porekla. Ovakve stvari dešavaju se širom sveta. I gore. Malte ne, nema više grada u kome se može mirno i sigurno prošetati kasno u noć. No, valjda smo mi na to postali previše osetljivi, pogotovo od kada su majmuni ubili Tatona. U većini gradova ovakva vest se i ne zabeleži. U onima koji se, kao naš Beograd, trude da se ponovo nadju na svetskim mapama, ovo je mnogo više od negativne reklame.

Holandski državljanin Slovenačkog porekla nije Marat Safin koga će vodati po ekskluzivnim mestima, koga će obezbedjivati i kome će nabacivate mlado meso ne bi li se lepo osećao i na sva usta hvalio Beograd. No, mom gradu nisu potrebni samo poznati gosti. Voleo bih da ovde bude lepo svakom ko svrati.

Pomenuta radodajka verovatno nije najlepša devojka u Beogradu. Verovatno se slična usluga može dobiti i kod drugih koje su slično ili još i više lepe. No, ne bih voleo da moj grad počnu da hvale naiživljeni sutomehaničari iz okoline Mančestera koji ovde dolaze da se istresu i nalokaju za male pare.

Beograd treba da ostane mesto koje valja posetiti čak i ako neko nije Marat Safin. Ali, Beograd mora da ostane mesto sa svojom dušom, mesto u koje se dolazi da se mirno i opušteno uživa u atmosferi, hrani i lepoti.



Komentari (382)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 13:56 10.05.2010

Gazda,

Holandski državljanin Slovenačkog porekla nije Marat Safin koga će vodati po ekskluzivnim mestima, koga će obezbedjivati i kome će nabacivate mlado meso ne bi li se lepo osećao i na sva usta hvalio Beograd. No, mom gradu nisu potrebni samo poznati gosti. Voleo bih da ovde bude lepo svakom ko svrati.

Pomenuta radodajka verovatno nije najlepša devojka u Beogradu. Verovatno se slična usluga može dobiti i kod drugih koje su slično ili još i više lepe. No, ne bih voleo da moj grad počnu da hvale naiživljeni sutomehaničari iz okoline Mančestera koji ovde dolaze da se istresu i nalokaju za male pare.

Beograd treba da ostane mesto koje valja posetiti čak i ako neko nije Marat Safin. Ali, Beograd mora da ostane mesto sa svojom dušom, mesto u koje se dolazi da se mirno i opušteno uživa u atmosferi, hrani i lepoti.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:40 11.05.2010

Re: Gazda,

Ovaj tekst je dno dna i trebalo bi da se obrise.

Ovaj tekst je dno dna i trebalo bi da se obrise.

Ovaj tekst je dno dna i trebalo bi da se obrise.

Ovaj tekst je dno dna i trebalo bi da se obrise.

Ovaj tekst je dno dna i trebalo bi da se obrise.
Bili Piton Bili Piton 13:58 10.05.2010

Mogu da potvrdim....



kad dodjem leti u BG - em sto su svi goli em noge do pupka - ne znam gde cu s ocima
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:02 10.05.2010

Re: Mogu da potvrdim....

Ja imam običaj da kažem da je nama omatorelima ostalo samo da gledamo - ali ni to nije nimalo lako
Bili Piton Bili Piton 14:13 10.05.2010

Re: Mogu da potvrdim....

Milutin Milošević
Ja imam običaj da kažem da je nama omatorelima ostalo samo da gledamo - ali ni to nije nimalo lako


Nije nimalo lako, dabome....narocito kad ti na +36 stepeni prorade monkey glands sve u 16...
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:18 10.05.2010

Re: Mogu da potvrdim....

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:31 10.05.2010

Re: Mogu da potvrdim....

kad dodjem leti u BG - em sto su svi goli em noge do pupka - ne znam gde cu s ocima

ja znam gde cu s ocima ali ne znam sta cu s onim u gacama
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:28 10.05.2010

Re: Mogu da potvrdim....

ja znam gde cu s ocima ali ne znam sta cu s onim u gacama



ps. sam post ne bih da komentarišem.
NNN NNN 19:33 10.05.2010

Re: Mogu da potvrdim....

ja znam gde cu s ocima ali ne znam sta cu s onim u gacama
Koliko bi ovo tek biserno bilo da je napisao Bili Piton
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:33 10.05.2010

Re: Mogu da potvrdim....

Koliko bi ovo tek biserno bilo da je napisao Bili Piton

vladimir petrovic vladimir petrovic 19:58 10.05.2010

I wish I were Marat...

AO
...ja u takvoj situaciji gledam pravo u pupak...

Imaš pravo.
Pupak je važan.
Postoji jedna izreka: "Pupak na pupak i sve dodje na svoje mesto". Rukama ništa ne treba raditi.
Bili Piton Bili Piton 20:35 10.05.2010

Re: Mogu da potvrdim....

NNN
ja znam gde cu s ocima ali ne znam sta cu s onim u gacama
Koliko bi ovo tek biserno bilo da je napisao Bili Piton


Jednom davno sam na blog okacio svoju sliku iz mladosti au naturel, odmah je obrisana, rekose mi - dolaze vamo i deca, si ti normalan
man ray loves me man ray loves me 20:57 10.05.2010

Re: Mogu da potvrdim....

sliku iz mladosti au naturel

pa kad nije bila sa bas gitarom (pretpostavljam)...
flea - instrumentalista.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:46 11.05.2010

Re: Mogu da potvrdim....

Ovaj tekst je dno dna i trebalo bi da se obrise

Ovaj tekst je dno dna i trebalo bi da se obrise

Ovaj tekst je dno dna i trebalo bi da se obrise

Ovaj tekst je dno dna i trebalo bi da se obrise

Ovaj tekst je dno dna i trebalo bi da se obrise
AlexDunja AlexDunja 14:09 10.05.2010

da.

odlican text, milutine.

nisu devojke u bg samo lepe.
ima i pametnih i pristojnih.(kojesu, naravno, i lepe pritom)

i nije bg samo u silikonskoj, na splavovima
i uscu.
nadam se da ce tako ostati sto duze.
uprkos svemu.

jer bg ima svoj duh i svoj ritam.
i ne da se, iako su slomili mnoge platane u nama.
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:19 10.05.2010

Re: da.

ima i pametnih i pristojnih.(kojesu, naravno, i lepe pritom)

Da, možda je najbolje reći da Beograd ima izuzetnu količinu devojaka koje su i lepe i pametne. To se, zaista, retko sreće
dunjica dunjica 21:07 10.05.2010

Re: da.

To se, zaista, retko sreće

Na žalost, seksistički komentari se i dalje sreću prečesto.
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:13 10.05.2010

Re: da.

Dunjice, hoćeš reći da je seksistički reći da u Beogradu ima mnogo devojaka koje su i lepe i pametne?
NNN NNN 21:32 10.05.2010

Re: da.

hoćeš reći da je seksistički reći da u Beogradu ima mnogo devojaka koje su i lepe i pametne?
Naravno, treba reći da u Beogradu ima mnogo devojaka i momaka koji su i lepi i pametni

(ali onda to može da bude nacionalistički komentar)

Pa bi bilo ispravnije reći da u Beogradu i ostatku sveta ima mnogo devojaka i momaka koji su i lepi i pametni

(ali to može da bude okarakterisano kao ejџizam )

Pa bi bilo ispravnije reći da u Beogradu i ostatku sveta ima mnogo devojaka i momaka i baba i deda koji su i lepi i pametni...

dunjica dunjica 21:33 10.05.2010

Re: da.

Znaš ti, Milutine, da to ne mislim. Ako ne vidiš što je tu seksistički, onda džaba ga bilo!
dunjica dunjica 21:35 10.05.2010

Re: da.

Nw treba očekivati previše, da neki shvate ono što je očigledno. Reći da se RIJETKO SREĆU djevojke koje su lijepe i pametne je seksistički. Ne treba se biti ni lijep ni pametan da se shvati.
man ray loves me man ray loves me 21:37 10.05.2010

Re: da.

Pa bi bilo ispravnje reći da u Beogradu i ostatku sveta ima mnogo devojaka i momaka i baba i deda koji su i lepi i pametni...

ali to moze biti okarakterisano kao elitizam.
i tako dolazimo do jack pot-a:

u beogradu i ostatku sveta ima mnogo devojaka i momaka i baba i deda koji su i lepi i pametni i ruzni i glupi ...
...a mozda i nema.
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:40 10.05.2010

Re: da.

Nw treba očekivati previše, da neki shvate ono što je očigledno. Reći da se RIJETKO SREĆU djevojke koje su lijepe i pametne je seksistički. Ne treba se biti ni lijep ni pametan da se shvati.

Moja greška ili pogrešno tumačenje. Rečenicom
To se, zaista, retko sreće

hteo sam da kažem da se kao u Beogradu retko sreće tolika količina i lepih i pametnih. Nisam hteo da kažem da se ova kombinacija retko sreće, nego da se mnogo češće sreće u Beogradu nego na drugim mestima.

Verujte ili ne.
dunjica dunjica 21:43 10.05.2010

Re: da.

OK, vjerujem ti na riječ. Al nezgodna formulacija, pa vidiš kakvu vatru zapali...
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:46 10.05.2010

Re: da.

Al nezgodna formulacija, pa vidiš kakvu vatru zapali...

Nije prvi put da moram da pojašnjavam šta sam hteo da kažem. Šta ću, nisam baš najvičniji. Izvini.
dunjica dunjica 21:51 10.05.2010

Re: da.

Sve ok, našao si me gdje sam osjetljiva. A i ja često imam isti problem. Zamisli tek tragedije - vic koji kasnije moraš objašnjavati!
NNN NNN 22:09 10.05.2010

Re: da.

u beogradu i ostatku sveta ima mnogo devojaka i momaka i baba i deda koji su i lepi i pametni i ruzni i glupi ...
...a mozda i nema.

Doktore, ja sam neodlučan... ili nisam
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:10 10.05.2010

Re: da.

Znaš ti, Milutine, da to ne mislim. Ako ne vidiš što je tu seksistički, onda džaba ga bilo!

sve izbegavam da kažem to isto. prilično je odurno pisati na taj način a većina komentara je
bauer. bauer. 02:43 11.05.2010

Re: da.

hteo sam da kažem da se kao u Beogradu retko sreće tolika količina i lepih i pametnih. Nisam hteo da kažem da se ova kombinacija retko sreće, nego da se mnogo češće sreće u Beogradu nego na drugim mestima.

Verujte ili ne.

Ne verujem.
pinnochio pinnochio 00:28 12.05.2010

Re: da.

Milutin Milošević

hteo sam da kažem da se kao u Beogradu retko sreće tolika količina i lepih i pametnih. Nisam hteo da kažem da se ova kombinacija retko sreće, nego da se mnogo češće sreće u Beogradu nego na drugim mestima.

Verujte ili ne.


Kad me već vučete za jezik, voleo bih da znam zašto mi to uvek smatramo da smo bolji, lepši...i PAMETNIJI od drugih. Ima li za to bilo kakvih dokaza? Da li postižemo odlične rezultate na raznoraznim testovima? Da li nam je država uspešna i uredjena? Da li imamo puno stručnjaka iz raznih oblasti? Jesmo li se dokazali na delima, ili samo sedimo i palamudimo o svojoj velikoj pameti (i lepoti)?

Evo naše pameti... CVRC milojka:

Srbija pri dnu tabele na PISA testu

Data on the Raven’s Standard Progressive Matrices from four Serbian samples

Mora da je to opet neka medjunarodna zavera protiv nas.
blogovatelj blogovatelj 04:13 12.05.2010

Re: da.

Ne verujem.



Ja apsolutno verujem.
Samo ovde ne bih rekao da je Beograd poseban po tome, nego istocna i srednja Evropa.
U Torontu postoji nevidjena mesavina rasa i naroda, ali jedno je sigurno. Kada ulicom ide belkinja koja je prelepa, u 95% slucajeva je iz istocne Evrope.
Kanadjani, kojima geografija nije najjaca strana, te lepotice na ulici poistovecuju sa Ruskinjama, ali je cinjenica da su to zene iz istocne ili srednje Evrope.
Od kanadjana koji su malo bolji sa geogrefijom sam cuo za izraz koji te zene opisuje bolje nego kad se kaze da su Ruskinje, a to je izraz "Slavic beauty" mada, nepravedno su ovom definicijom izbacene Madjarice i Rumunke.
Poistovecivanje sa Ruskinjama verovatno nije svojstveno samo Kanadjanima, nego pretpostavljam i Amerima.
A za neke Engleze iz Liverpula znam da su opcinjeni Ruskinjama jos odavno.

Well the Ukraine girls really knock me out
They leave the West behind
And Moscow girls make me sing and shout
That Georgia's always on my my my my my my my mind.




pinnochio pinnochio 05:05 12.05.2010

Re: da.

Pa dobro, ja baš ne volim generalizacije. "Slavic beauty" je širok pojam. Mnoge naše devojke uopšte ne izgledaju kao Ruskinje, nego imaju više mediteranski "look"... i sve je to ok. Lepih žena ima svuda na svetu. Ima i onih koje, umesto visokih štikli i utegnutih korseta i minića, nose trenerke i patike. Da li su one manje lepe? Ili mi suviše obraćamo pažnju na ambalažu, umesto na suštinu.
blogovatelj blogovatelj 05:16 12.05.2010

Re: da.

Pa dobro, ja baš ne volim generalizacije. "Slavic beauty" je širok pojam. Mnoge naše devojke uopšte ne izgledaju kao Ruskinje, nego imaju više mediteranski "look"... i sve je to ok. Lepih žena ima svuda na svetu. Ima i onih koje, umesto visokih štikli i utegnutih korseta i minića, nose trenerke i patike. Da li su one manje lepe? Ili mi suviše obraćamo pažnju na ambalažu, umesto na suštinu.


U pravu si.
Znam da je i mediteran pun prelepih zena, a kod nas se sve nesto smesalo pa smo valjda najlepsi
Takodje jos nesto mi je palo na pamet. Posto se u Americi svuda ide autom, jer su rastojanja prevelika, nemoguce je i videti u automobilima na autoputevima ko je lep a ko ne.
Za korsete i minice vec sam komentarisao, pa ne bih opet da pisem isto.

bauer. bauer. 05:25 12.05.2010

Re: da.

"Slavic beauty" je širok pojam. Mnoge naše devojke uopšte ne izgledaju kao Ruskinje, nego imaju više mediteranski "look"... i sve je to ok.

Ej! Evo odlomka iz jednog od mojih najdražih filmova (ako me Maksa bude zahebavao zbog ovog odlomka, ima svima da kažem koji je jedan od njegovih omiljenih filmova ))

Warning!!! ko ne voli Tarantina, ne treba da gleda ovaj klip!!!
pinnochio pinnochio 05:29 12.05.2010

Re: da.


blogovatelj


Znam da je i mediteran pun prelepih zena, a kod nas se sve nesto smesalo pa smo valjda najlepsi



Monica Bellucci, etc. Enough said
pinnochio pinnochio 06:04 12.05.2010

Re: da.

Preporuka!
Ej! Evo odlomka iz jednog od mojih najdražih filmova (ako me Maksa bude zahebavao zbog ovog odlomka, ima svima da kažem koji je jedan od njegovih omiljenih filmova ))

bauer. bauer. 07:33 12.05.2010

Re: da.

Preporuka!

U to ime, pinokio, pozdrav
maksa83 maksa83 09:09 12.05.2010

Re: da.

(ako me Maksa bude zahebavao zbog ovog odlomka,

Ebredžeče, da se juče poslednji preživeli Platan na Bulevaru oteo i rastrgao me ne bih znao da me bije takav mačo glas. Ja naime obožavam True Romance.
Biljana 77 Biljana 77 11:44 12.05.2010

Re: da.

ne bih znao da me bije takav mačo glas.

Nemoj sad da izvučem onu naj-naj scenu iz njanjavih filmova ikad..
Bili Piton Bili Piton 12:19 12.05.2010

Re: da.

maksa83
Ja naime obožavam True Romance.


+1
inagadadavida inagadadavida 14:12 10.05.2010

ponizavajuce

Postaje pomalo ponizavajuce i bljutavo , kako se svaka prica o Beogradu , a u vezi turizma svodi na "najlepse zene na svetu"...

Neko uporno , vidim , a sve uz pomoc medija, i glupavih novinara , koji svakoga koga intervijuisu obaveznao pitaju na kraju " a kakave su ribe , aaaaa???" ocekujuci da ovaj odmah izvadi patku i istrese se od sladostrasca valjda tu pred kamerama.......da predstave Beograd kao neku vrstu balkanskog Bangkoka, gde ce da dolaze frustrirani neyebachi is celog sveta da se ogrebu za malo domace pichetine , a za male pare...

E, ako Beograd nema sta da ponudi , sem "dobrih riba' onda jebes taj turizam i takve goste...kao da te "dobre ribe" za kojima balave potencijalni posetioci koje privalcimo tim argumetnom nisu nase cerke, sestre, supruge, devojke ??.......pa ako to nije ponizavajuce , ne znam sta je...

i svaki put kada tupavi novinar pita proslavljenog glumca, sportistu , biznismena koji je dosao u nas grad " kakve su ribe u beogradu" meni se okrene stomak od takve vrste medijskog podvodjenja svih beogradjanki koje se setaju gradom...

mitar.popovic mitar.popovic 14:27 10.05.2010

Preporuka



Da, vec odavno nekako slutim da nesto nije u redu sa tim marketingom, najelpse devojke na svetu, i evo tek sad citajuci ovaj blog napravih vezu izmedju njega i ... Bankoka. Mislim, mudro zapazanje.

S druge strane, kad se malko zadubim ja ipak dolazim do zakljucka da iako lepe, devojke u Beogradu nisu bas nesto 'nebeski' vanzemaljski izvanredne. Naravno kad posetim Beograd iz ovog ili onog inostranstva vidim lepotice da bas odkidaju, ali ipak vidjam ja takve i drugde.

Nego, vise mislim da smo mi Srbi, s obzirom na jade koji nas vec dugo spopadaju, toliko snizili ocekivanja i samopostovalje glede nase drzave i nacije da se iznanadimo kad na prolece primetimo da nam fizicki izgled (bar zenskog pola) ne strmoglavi sa svim tim drugim vrednostima.


duchesse duchesse 08:37 11.05.2010

Re: Preporuka

Nego, vise mislim da smo mi Srbi, s obzirom na jade koji nas vec dugo spopadaju, toliko snizili ocekivanja i samopostovalje glede nase drzave i nacije da se iznanadimo kad na prolece primetimo da nam fizicki izgled (bar zenskog pola) ne strmoglavi sa svim tim drugim vrednostima.

Ja mislim da Srbi ne putuju nigde, te ustvari nemaju s kime da porede dotične najlepše devojke. Inače, te najlepše devojke su, u najvećem broju slučajeva, samo napirlitane i neprikladno obučene, te privlače pažnju svojim nerealno napućenim ustima, nadrkanim dekolteima, istaknutim zadnjicama itakodalje. Da bude najlepša na takav način može bilo koja iole skladno gradjena ženska osoba, bilo koje nacionalnosti.
alselone alselone 08:40 11.05.2010

Re: Preporuka


Definitivno ne gledas dobro.
Milutin Milošević Milutin Milošević 08:41 11.05.2010

Re: Preporuka

Ukusi se razlikuju. Po mom mišljenju naše žene su lepe, lepše u proseku nego mnoge druge. Ima, svakako, onih koje ulažu sve u svoj izgled, misleći da će tako sebi dići cenu. I kada se one stave po strani, "prosečna" ženska osoba kod nas je po mom mišljenju i dalje lepša od "prosečne" ženske osobe u drugim krajevima sveta.
duchesse duchesse 08:55 11.05.2010

Re: Preporuka

Definitivno ne gledas dobro.

Nja. Gledam realno, i poznajem materiju na ličnom primeru. Vi ste ti koji ne gledaju dobro kad krv iz mozga ode na neko drugo mesto.
"prosečna" ženska osoba kod nas je po mom mišljenju i dalje lepša od "prosečne" ženske osobe u drugim krajevima sveta.

Jest, vala o ukusima se ne raspravlja. Ali ja sam videla toliko lepih žena u Parizu, npr. a nijedna nije govorila srpski. I to prirodno lepih, bez umetaka u kosi, bez push-up brushaltera, bez nerealno visokih štikli kano iz porno filmova, i bez neizostavnog prezrivog pogleda uz blagi namršt i napuć. Naše najlepše devojke ulažu previše u svoj izgled, jer uglavnom nemaju u šta drugo da ulažu, a bogami i zato što muškarci kao što ste vi insistiraju na tome da je lepota sve što one treba da ponude. Ili ako ne sve, onda bar prvo što treba da ponude, sa 5 praznih mesta, a onda sledi duhovitost.
Milutin Milošević Milutin Milošević 09:09 11.05.2010

Re: Preporuka

zato što muškarci kao što ste vi insistiraju na tome da je lepota sve što one treba da ponude. Ili ako ne sve, onda bar prvo što treba da ponude, sa 5 praznih mesta, a onda sledi duhovitost.

Gde sam ja to insistirao?
duchesse duchesse 09:34 11.05.2010

Re: Preporuka

Gde sam ja to insistirao?

Takodje, sa puno pouzdanja mogu da se složim da su devojke u mom gradu neprevaziđene. Svuda ima lepih žena, ali ovde kao da nema ružnih. Sa obe ove tvrdnje slažu se i svi moji prijatelji koji su posetili Beograd.

Al tvoj blog je samo delić priče o najlepšim devojkama, utoliko ukoliko podržava stereotip, krunisan primerom neke tamo moralno posrnule manekenke, sa, verovatno, ograničenim intelektualnim kapacitetima (ako zaista jeste dala izjavu da je u vezi sa Batlerom). Mislim da je jasno, kao što mnogi komentari pokazuju, dokle je ta priča o Beogradu i najlepšim devojkama dogurala. Kao npr.
Beograd je hvaljen i kao mesto lepih i za druženje veoma rasploženih devojaka

Milutin Milošević Milutin Milošević 09:54 11.05.2010

Re: Preporuka

Ovo još uvek ne govori da sam ja insistirao "na tome da je lepota sve što one treba da ponude. Ili ako ne sve, onda bar prvo što treba da ponude, sa 5 praznih mesta, a onda sledi duhovitost."

Stereotipe o ženama Beograda nisam stvarao niti podržavao. Šta više, ovakvim tekstom hteo sam da ih stavim pod upitnik.

Ja smatram da lepota nije sramota, i da ljudi koji su lepi treba da su srećni zbog toga (isto kao što mi koji nismo lepi ne treba da smo zbog toga nesrećni). A srećan sam što su žene u mom gradu - sestre, majke, kćerke, komšinice, sugradjanke - lepe iznad proseka. I to, za mene, nema mnogo veze za tome koliko su i da li su pametne. A jesu, takodje iznad proseka. Te dve stvari su meni odvojene. Do sada nisam pisao o ženi koja je samo lepa (bez ozbira da li je pametna), a pisao sam o ženama koje su samo pametne ili/i hrabre (bez obzira da li su lepe).
nevencho nevencho 10:07 11.05.2010

Re: ponizavajuce

inagadadavida
i svaki put kada tupavi novinar pita proslavljenog glumca, sportistu , biznismena koji je dosao u nas grad " kakve su ribe u beogradu" meni se okrene stomak od takve vrste medijskog podvodjenja svih beogradjanki koje se setaju gradom...


Nevidjena stvar...a onda te iste devojke posle pljuju, jer su droce .. a bilo bi bas super kul kada bi te devojke oduvale svakog ko im se na taj nacin nabacuje..al nema se para za izlazak, valjda..jbg

A onda turisti kazu, sjajne su vam ribe, al su opasne.. puste zelje, pusti snovi
blogovatelj blogovatelj 04:18 12.05.2010

Re: Preporuka

Inače, te najlepše devojke su, u najvećem broju slučajeva, samo napirlitane i neprikladno obučene, te privlače pažnju svojim nerealno napućenim ustima, nadrkanim dekolteima, istaknutim zadnjicama itakodalje


Ovo je takodje istina.
Kad uporedim kako su devojke u Srbiji obucene u odnosu na devojke u Americi, ove iz Srbije deluju vrlo cesto kao prostitutke.
arwenna arwenna 08:40 12.05.2010

Re: Preporuka

Kad uporedim kako su devojke u Srbiji obucene u odnosu na devojke u Americi, ove iz Srbije deluju vrlo cesto kao prostitutke.


Ne slažem se. Nije "inovacija" devojaka is Srbije takav stil oblačenja, pre mislim da su to "pokupile" od nekog...a posebno se ne slažem sa stavom da većina devojaka u Srbiji tako izgleda, niti da su "laka roba". Ima i takvih, ali ima ih svuda. Ne pišem ovo napamet. Iako ne putujem toliko kao Milutin, daleko od toga da nisam proputovala veliki deo Evrope.

Koliko se sećam Paris Hilton čuvena svetska trendseterka je prva "glumica" čiji se klip pojavio na youtube-u, kako se kreše...ovaj ima odnose. Ove naše su još uvek amaterke u odnosu na nju.

Ne bih ja generalizovala da negde ima jako lepih ljudi, a u drugom kraju su baš ružni. Ali je činjenica da niko nije imun na lepotu, a tu ne mislim samo na fizičku ili duhovnu lepotu, već lepotu uopšte: prirodne lepote, umetnost, muzika, filmovi, poezija, knjiženvost itd...

man ray loves me man ray loves me 10:20 12.05.2010

Re: Preporuka

To nije moj utisak. Devojke kod nas su bile upadljivo jeftinije obucene devedesetih, sada je vec malo bolje. Ja sam tako nesto videla jedino jos u Ukrajini. U Americi ili zapadnoj Evropi tesko je na ulici videti devojku koja je obucena kao Karleusa on a workday. Ima tu i tamo, ali nema sanse da je vise od 50% tako obuceno, kao u Bgu.
Biljana 77 Biljana 77 11:41 12.05.2010

Re: Preporuka

U Americi ili zapadnoj Evropi tesko je na ulici videti devojku koja je obucena kao Karleusa on a workday. Ima tu i tamo, ali nema sanse da je vise od 50% tako obuceno, kao u Bgu.

Svi prijatelji-stranci (Francuska, Nemačka, Švajcarska, UK, Holandija) koji su dolazili, i muškarci i žene, bili su šokirani - Kako izgledaju uveče kad su ovako obučene po danu?
arwenna arwenna 13:34 12.05.2010

Re: Preporuka

I dalje se ne slažem da velika većina devojaka/žena tako izgleda.
Pre mislim da tako obučene privlače pažnju i "bodu oči", pa samim tim ljudi stvaraju pogrešnu sliku.

blogovatelj blogovatelj 02:44 13.05.2010

Re: Preporuka

a posebno se ne slažem sa stavom da većina devojaka u Srbiji tako izgleda


Nisam rekao vecina. Ali da ih ima puno, ima ih i previse.

a posebno se ne slažem sa stavom da većina devojaka u Srbiji tako izgleda, niti da su "laka roba"


Ni ovo nisam rekao.
arheolog1981 arheolog1981 20:51 13.05.2010

Re: ponizavajuce

inagadadavida
Postaje pomalo ponizavajuce i bljutavo , kako se svaka prica o Beogradu , a u vezi turizma svodi na "najlepse zene na svetu"...

Neko uporno , vidim , a sve uz pomoc medija, i glupavih novinara , koji svakoga koga intervijuisu obaveznao pitaju na kraju " a kakave su ribe , aaaaa???" ocekujuci da ovaj odmah izvadi patku i istrese se od sladostrasca valjda tu pred kamerama.......da predstave Beograd kao neku vrstu balkanskog Bangkoka, gde ce da dolaze frustrirani neyebachi is celog sveta da se ogrebu za malo domace pichetine , a za male pare...

E, ako Beograd nema sta da ponudi , sem "dobrih riba' onda jebes taj turizam i takve goste...kao da te "dobre ribe" za kojima balave potencijalni posetioci koje privalcimo tim argumetnom nisu nase cerke, sestre, supruge, devojke ??.......pa ako to nije ponizavajuce , ne znam sta je...

i svaki put kada tupavi novinar pita proslavljenog glumca, sportistu , biznismena koji je dosao u nas grad " kakve su ribe u beogradu" meni se okrene stomak od takve vrste medijskog podvodjenja svih beogradjanki koje se setaju gradom...


Biljana 77 Biljana 77 14:12 10.05.2010

E moj Milutine..

.. u nekom od prospekata o Beogradu od pre par godina, štampanom i na srpskom i na engleskom, veoma kvalitetne produkcije pored burnog noćnog života Beograd je hvaljen i kao mesto lepih i za druženje veoma rasploženih devojaka..
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:21 10.05.2010

Re: E moj Milutine..

N
za druženje veoma rasploženih devojaka

Bruka i sramota. Mada, Beograd u ovom pogledu nema šanse da se približi Budimpešti, Kijevu, Varšavi...
yugaya yugaya 16:16 10.05.2010

Re: E moj Milutine..

Milutin Milošević
Mada, Beograd u ovom pogledu nema šanse da se približi Budimpešti,...

ah da - ovde je to industrijska grana - a sto pijane Engleze moram da preskacem i uvece u gradu i iste te ujutro raspuknute i izbljuvane po totoarima dok setam decu je cena napretka :)


www.budapeststagweekend.com

A word of caution to those intrigued by mysterious, beautiful women asking you to buy them a drink - DON'T. High-end and low-end clubs will charge exorbitant drink prices with your beautiful companion ending up sipping on water disguised in a champagne goblet. Even coffee shops can be a trap when a beautiful woman talks you into buying her a cup of coffee.one that can end up costing you hundreds of Euros.
Filip2412 Filip2412 14:13 10.05.2010

...

On je "zamolio za diskreciju, kao i to da prestane da priča o njihovoj avanturi za medije. Naime, Džerard želi samo avanturu sa Martinom i društvo za izlazak". U moje vreme, to se zvalo "riba za kresanje". Ni za šta drugo, nego da se istreseš. Beograd je uvek imao i takvih devojaka. Ranije se to plaćalo - sad je izgleda devojkama dovoljno da u svoj SiVi dodaju da su služile za pražnjenje nekom poznatom.
Džerard ce tek na kraju kad podvuce crtu videti da je ono sto se placa jeftinije nego ovo besplatno*.
gorstak92 gorstak92 14:14 10.05.2010

Slavan

"Imala sam tri revije i punio me slavni glumac"

Da je Bred Pit ili Toma Kruz pa hajde, ali tamo neki Batler. Pih.
Treba neko da je obavesti da je došao Safin - pazi kad bude dala korpu Batleru
I odmah neka da intevju u iste novine kako je Batler jedna životinja, a ne gospodin čovek kao Safin
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:25 10.05.2010

Re: Slavan

Alo, bre, preCedniče: 'el su rekle lepo novine da je čovek slavan glumac. Šta ima više da se razmišlja.

Ovo me podseća na čuvene kulturne komentare u Dnevniku. Čim kažu za nekoga da je slavan slikar ili vajar, odmah znam da za njega nikad nisam čuo.
gorstak92 gorstak92 15:02 10.05.2010

Re: Slavan

kako nezvanično saznajemo, s holivudskim glumcem se upoznala preko svog menadžera i s njim će biti samo dok on bude boravio u našem glavnom gradu.

A ja mislio da se to zove makro, a ne menadžer.
Eh, nova vremena, novi običaji.

Ali, nastavak intervjua sa Martinom baca novu senku na ceo slučaj!!!
Rekao mi je da imam neku neobičnu lepotu i da nije tako zamišljao Srpkinje - kaže manekenka, koja je i priznala da nije sigurna u budućnost njihove veze.

Da li ovo znači da Batlerove namere nisu časne???

Martina, odmah da si ga ostavila i nađi Safina. On je slovenska krv, naš čovek, razumeće...

Inače, martina radi u „Be Famous models“:
Kontakt sa web site:

Adresa: Milutina Milankovića 7v, 11000 Beograd

Telefon: +381637767155

Fax: 011.3160259

Web: www.be-famousmodels.com

E-mail: dulesimus@yahoo.com

Martinin br. cipela: 40

Nadam se da Martina nema ,,angažman" kad batler ode.
ivana23 ivana23 15:12 10.05.2010

Re: Slavan

gorstak92
Martina, odmah da si ga ostavila i nađi Safina. On je slovenska krv, naš čovek, razumeće...

Otis'o covek...
gorstak92 gorstak92 15:14 10.05.2010

Re: Slavan

ivana23
gorstak92
Martina, odmah da si ga ostavila i nađi Safina. On je slovenska krv, naš čovek, razumeće...

Otis'o covek...

Pih. Šta sad Martina da radi???
Brinem se.
Jel ima neki slavan?
gorstak92 gorstak92 15:20 10.05.2010

,,Agencija"

Pajz molim te citat sa sajta Martinine agencije:
Posvećeni smo stvaranju i gajenju dugotrajnih karijera, modele tretiramo kao individue i stavljamo njihovu dobrobit, sreću i zdravlje iznad svega.
Karijeru svakog modela planiramo na duge staze, uzimajući posebno u obzir specifičnosti svakog modela. Na isti način postupamo i sa klijentima trudeći se da im pružimo najbolje modele za njihove specifične potrebe.

niccolo niccolo 15:22 10.05.2010

Re: ,,Agencija"

trudeći se da im pružimo najbolje modele za njihove specifične potrebe

Milutin Milošević Milutin Milošević 15:23 10.05.2010

Re: ,,Agencija"

Ljudi očigledno ispunjavaju sve šta obećaju. Svaka čast
ecce-florian ecce-florian 17:25 11.05.2010

Re: ,,Agencija"

gorstak92 gorstak92 21:52 11.05.2010

Re: ,,Agencija"


Hej, ova Mirka je bila u spotu: ,,Ako reskiraš treba da se testiraš"
Možda i Sergej.

Nego jesi li se ti izjasnio ili ne?
Ti dok se odlučiš ima Post da ode sa naslovne.
blogovatelj blogovatelj 05:26 12.05.2010

Re: Slavan

Martina, odmah da si ga ostavila i nađi Safina. On je slovenska krv, naš čovek, razumeće...

Otis'o covek...


A nije ni Sloven, nego Tatar(in)

Marat je varijacija imena Murat.
libkonz libkonz 14:17 10.05.2010

Odlažem

selidbu za BG, ali da se osećam lepo svaki put kad svratim, to stoji.
Bili Piton Bili Piton 14:18 10.05.2010

Meso




reanimator reanimator 14:24 10.05.2010

...

Opet, u istim novinama, čitam da slavni glumac Džerard Batler, koji je u Beogradu na snimanju filma, kreše našu manekenku Martinu Rajić

Ja čuo Martinu Rajić, kad je izjavila : "mi smo zajedno"
Btw, rukovao sam se sa Safinom
niccolo niccolo 14:26 10.05.2010

Re: ...

rukovao sam se sa Safinom

Dinarom?

p.s. wtf is martina rajic?
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:27 10.05.2010

Re: ...

wtf is martina rajic?

Upravo to
AlexDunja AlexDunja 14:30 10.05.2010

Re: ...

Dinarom?

:))) re, ja mu ovo ne bih oprostila.
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:33 10.05.2010

Re: ...

re, ja mu ovo ne bih oprostila

Što? I nije neka drastiĆna razlika
reanimator reanimator 14:40 10.05.2010

Re: ...

niccolo
rukovao sam se sa Safinom

Dinarom?

p.s. wtf is martina rajic?

Pa ona i Batler su zajedno :)
gorstak92 gorstak92 15:00 10.05.2010

Re: ...

p.s. wtf is martina rajic?


Verovatno da ni Batler ne zna njeno ime. Who cares.
NNN NNN 19:40 10.05.2010

Re: ...

rukovao sam se sa Safinom
Znači istina je
Ja nisam verovao kad je negde izjavio da se rukovao sa Reom
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:12 10.05.2010

Re: ...

reanimator
["
Btw, rukovao sam se sa Safinom

Je l' ima jak stisak ili je k'o curica?
Bili Piton Bili Piton 21:16 10.05.2010

Re: ...

stefan.hauzer
reanimator
["
Btw, rukovao sam se sa Safinom

Je l' ima jak stisak ili je k'o curica?


A da znas da to znaci, itekako - meni je uvek odvratno kad mi bilo ko pruzi labavu ruku, ko govno da mi je pruzio. Musko ili zensko, svejedno.

Firm but not bonecrushing handshake is the norm.
reanimator reanimator 22:16 10.05.2010

Re: ...

stefan.hauzer
reanimator
["
Btw, rukovao sam se sa Safinom

Je l' ima jak stisak ili je k'o curica?

Sad bez zezanja..ima najveću šaku koju sam (zamalo da kažem osetio) video u životu. I onako, realno...dobar je frajer. Ali baš.
PS
Čemu ovaj totalno gay komentar? :)
Mislim, pod utiskom sam..aj da ne brišem :)
stefan.hauzer stefan.hauzer 07:23 11.05.2010

Re: ...

reanimator

Sad bez zezanja..ima najveću šaku koju sam (zamalo da kažem osetio) video u životu. I onako, realno...dobar je frajer. Ali baš.
PS
Čemu ovaj totalno gay komentar? :)
Mislim, pod utiskom sam..aj da ne brišem :)

Tako sam se i ja rukovao s' Gasolom u Novom Sadu na EP 05' i da ti priznam,onako u tajnosti...pruzio mi covek labavu rucicu(mis'im ima ogromne sake,ali kakav je ono stisak,like a girl),razocarao sam se!

Bili Piton

A da znas da to znaci, itekako - meni je uvek odvratno kad mi bilo ko pruzi labavu ruku, ko govno da mi je pruzio. Musko ili zensko, svejedno.

Firm but not bonecrushing handshake is the norm.

Taj rad...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:29 10.05.2010

It's nice

nestor92 nestor92 14:58 10.05.2010

IZAZOV

Za svakog pravog srpskog intelektualca treba da bude izazov da se smisli novo ime našem glavnom gradu.

Ime mora biti smišljeno na bazi izraza KUPLERAJ ili nekog srodnog.

Ovo je neophodno da bi se putniku namerniku umesto beline zidova naseg glavnog grada na koju nece naići jasno predočilo šta od nas može da očekuje.

Uzgred, verujem da je "bogatstvo" noćnog života logična posledica nepostojanja normalnog, običnog DNEVNOG života. Kad mora da se radi, ne može bas da se banči.

Btw. sumnjam da pratilica polupoznatog glumca ima problem sa "punjenjem". Ona misli da time od sebe stvara "brend".
Milutin Milošević Milutin Milošević 15:04 10.05.2010

Re: IZAZOV

Btw. sumnjam da pratilica polupoznatog glumca ima problem sa "punjenjem". Ona misli da time od sebe stvara "brend".

Garant. Eto je čak i na Blogu B92
mariopan mariopan 16:05 10.05.2010

Re: IZAZOV

Milutine, samo da kucnem desetak preporuka na ceo tekst
man ray loves me man ray loves me 20:33 10.05.2010

Re: IZAZOV

Za svakog pravog srpskog intelektualca treba da bude izazov da se smisli novo ime našem glavnom gradu.

Jebeograd.
Award, please! sto bi reko Colbert.
inco inco 21:52 10.05.2010

Re: IZAZOV

man ray loves me
Jebeograd.
Award, please! sto bi reko Colbert.


Jes', fin bi dativ od toga bio - Jebeogradu... A kako stranci brkaju padezi...
man ray loves me man ray loves me 22:15 10.05.2010

Re: IZAZOV

Jebeogradu...



(ps: sve zavisi sta pise na istu...)
maksa83 maksa83 10:27 11.05.2010

Re: IZAZOV

Jebeograd.

Aerodrom Nikola Tesla da se preimenuje u Jebodrom Nikola Tesla. Sori - Jebodrom Tara Patrik.

I ova majica (umesto onih drvenih rezbarenih čutura i liciderskih srca mog godišta) da se prodaje na dolaznom VIP gejtu (ako nemamo dolazni VIP gejt, da se napravi):

man ray loves me man ray loves me 13:00 11.05.2010

Re: IZAZOV

Jebodrom Tara Patrik

aj agri! Jedino ovde imam amandman - Ron Dzeremi je Srbin, pa sto da ga zaobilazimo! (mrzi me da trazim, ima neka fotka gde RDz pokazuje tri prsta) Svetovno ime - Rodoljub Jevremovic.
djole63 djole63 16:19 10.05.2010

Plasi me to ...

No, ne bih voleo da moj grad počnu da hvale naiživljeni sutomehaničari iz okoline Mančestera koji ovde dolaze da se istresu i nalokaju za male pare.


... u sta se izrodismo

Sve je to super - ribe, kafici, splavovi ... ali je lose sto je i jedino. Kad budu poceli da dolaze ovde i da rade, i to ne samo direktori banaka, moci cu da kazem da je BG zasluzio ime prestonice jugoistocne Evrope.
miloradkakmar miloradkakmar 16:41 10.05.2010

Milsim da

je ovo jednostran pogled.
Nije Beograd / i Srbija ) poznat samo po najlepšim devojkama .
Gde su ti visoki , krupni, plećati, crni i plavi... kao magnet privlačni , muškarci!?
mariopan mariopan 18:53 10.05.2010

Re: Milsim da

miloradkakmar
je ovo jednostran pogled.
Nije Beograd / i Srbija ) poznat samo po najlepšim devojkama .
Gde su ti visoki , krupni, plećati, crni i plavi... kao magnet privlačni , muškarci!?

Gde su?
Šalim se ali to bolje da pitaš Peđu, on će bolje znati, ovi ovde samo u ženske gledaju
miloradkakmar miloradkakmar 20:16 10.05.2010

Re: Milsim da

... ovi ovde samo u ženske gledaju

Aaaa, blog je o tome!
Ja sam nešto mislio da i stranski ženski svet dolazi u Bg i SRB.
Usresrediću se na temu.
Milutin Milošević Milutin Milošević 20:50 10.05.2010

Re: Milsim da

Bila jedna moja prijateljica, Dankinja. Par godina. I ništa. Strašno!
(mislim: pogodilo se da u to vreme ja odem u Ženevu. Hoću reći, nisam bio tu da je upoznam sa dotičnima...)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana