Društvo| Moj grad| Životni stil

Spalimo Gazdu!

Biljana 77 RSS / 11.05.2010. u 13:22

Ili možda ne?

Da, možda je najbolje reći da Beograd ima izuzetnu količinu devojaka koje su i lepe i pametne. To se, zaista, retko sreće.

 

Do ovog komentara na sve strane su vrcale duhovite izjave, a smajlići se prevrtali od smeha. I onda, tras. Druga rečenica izazvala je u skorije vreme najživlju akciju na blogu. Jer je je seksistička. Sad meni dođe da se prevrnem od smeha. 

 

Ništa istinitije od ovoga nema. Zašto?

Ima nas mnogo lepih.. Lepe smo svojim muževima, deci, prijateljima, mamama i tatama. Imamo lepe oči, ruke, osmeh,  članak, leđa..  okrenu se za nama kada imamo upadljiv dekolte.   Ima nas pametnih.  Da ne elaboriram. Ali koliko je zaista lepih žena? Onih za kojima se uvek, svi okrenu i pomisle: Koliko je lepa!  Malo.   Koliko je zaista pametnih žena? Ne mnogo. Prosto zato što većinu ljudi na zemlji, muškaraca i žena čine normalni ljudi, obličnog izgleda i prosečne inteligencije. Samim tim verovatnoća radi protiv svih nas.. malo je lepih ljudi, još manje lepih i pametnih. Poznajem samo nekoliko žena za koje mogu neosporno reći da su izuzetne lepote i pameti i srećna sam što ih imam. Takvih muškaraca znam još manje, da se razumemo.

 

Glede samog posta. Možda ne bih imenovala aktere, iz prostog razloga što mi njihova imena ništa ne znače. I na kraju oni su samo figure - poznata ličnost i starleta - najpopularnije novo zanimanje čije ime ne govori ništa. Neki dan gledam emisiju na jednoj našoj urbanoj televiziji u jednoj veoma urbanoj emisiji. Novinarka ispituje strance po beogradskim klubovima kakav je provod i kakve su devojke u Beogradu. Odgovori .. vesele, otvorene, vole da se druže,  imali su već po nekoliko devojaka.. (znaju ljudi da ne televiziji ne sme baš sve da se kaže).  Jedan od njih pita novinarku kako se zove, a ona odgovara: -Ženska! To li je ono što mislimo o sebi? Što govorimo drugima da treba da misle? 

Pre par meseci vraćajući se s posla u auotobusu sam (skupa sa ostalih pedesetak putnika) slušala bučan razgovor tri tinejdžerke koji je sa priče o proteklom kontrolnom iz fizike spontano prešao na ogovaranje četvrte, odsutne. - Ma ona je olupala više jaja o bulju nego ti i ja zajedno. Godinama sam putovala vozom, i mogu da potpišem da vulgarnije ljude od kusadačkih železničara nikad nisam čula. E pa, ovakve rečenice bi se i oni postideli, bar dok ne preguraju šesto pivo.

Nije problem u muškarcima. Žene ne poštuju sebe.  Mlade, poletne, vesele, lepe.. bez trunke samopoštovanja. 

Ne znam šta je rešenje. Možda misli globalno, deluj lokalno.. vaspitajmo svoje sinove da sutra poštuju žene, vaspitajmo svoje ćerke da sutra poštuju same sebe.

_____________________________________________________

Četiri beleške, malo previše lične, malo previše patetične, ali nek ide život..

beleška prva: na ovom blogu, nikad, ali nikad nisam se osetila uvređenom kao žena.  Blogokolegama moj naklon.

beleška druga: ovaj grad je nekad bacao svetla daleko.

 

beleška treća: 

 

beleška četvrta: trebalo je da ovo bude komentar na blogu kod Gazde, ali je ispalo predugačko.

 

 

 



Komentari (361)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

scabies scabies 15:55 11.05.2010

ja uvek propustim sva dešavanja :(

Tanka sam sa vremenom ovih dana, žao mi je što ne verujem da ću imati vremena da pročitam sve što se tamo dešavalo, a ni da pratim ovaj blog... Samo bih da podelim utisak od pre par dana koji me još uvek drži, a u vezi je sa temom.
Bila sam na nekom okupljanju i posle dužeg vremena se videla sa mojim drugaricama iz gimnazije. U pitanju su vrlo uspešne žene, intelektualke više nego dobro profesionalno ostvarene, lepe, sređene... Rekao bi čovek sve što jedna savremena žena može i treba da bude. A onda je priča nekako krenula u pogrešnom smeru i ja nisam mogla da verujem šta slušam svojim ušima. Njih dve i po (pametne, obrazovane, lepe, koje drže do sebe, da ponovim) su se utrkivale koja će više da se zgražava nad ženskom emancipacijom i ženskim pravima i koja će više da pokaže i dokaže svoju konzervativnost i odanost tradicionalnim vrednostima. Nećete verovati da ja nisam imala snage da se raspravljam. Uostalom, šta reći osobama koje odlično znaju da žive život emancipovanih žena i da brane svoja prava, a koje se zalažu da to nikako ne sme postati svim ženama dostupan standard, i kao dokaz svog zalaganja spremne su da se odreknu onih prava i sloboda koje im jednostavno i nisu bitne?
Biljana 77 Biljana 77 16:00 11.05.2010

Re: ja uvek propustim sva dešavanja :(

odlično znaju da žive život emancipovanih žena i da brane svoja prava, a koje se zalažu da to nikako ne sme postati svim ženama dostupan standard, i kao dokaz svog zalaganja spremne su da se odreknu onih prava i sloboda koje im jednostavno i nisu bitne

Pa to je ona varijanta.. ja to imam jer sam ja to zaslužila, za to se izborila, a to ne može svako. Na taj način dižu same sebi cenu.

su se utrkivale koja će više da se zgražava nad ženskom emancipacijom i ženskim pravima i koja će više da pokaže i dokaže svoju konzervativnost i odanost tradicionalnim vrednostim
A za ovo stičem utisak da je stvar pomodarstva, ono.. nobles..
mariopan mariopan 16:29 11.05.2010

Re: ja uvek propustim sva dešavanja :(

Ako grešim, izvinjavaj, ali ja sam Gazdin blog baš shvatila kao žal za poštovanjem i samopoštovanjem.
Prilepiće nam, opravdano, svima imdž zemlje u kojoj su žene i devojke lake,gde stranci za šaku para mogu da dobiju šta žele...a znamo da nije tako.
I on želi da Beograd kao i Srbija bude civilizovan i LEP strancima, a ne da u njemu samo krešu, piju ili da popiju batine.
Tako sam ja razumela Gazdu
A ti si odlično sve napisala i slažem se da poštovanja i samopoštovanja treba da imamo više i za sebe i za duge
Biljana 77 Biljana 77 16:47 11.05.2010

Re: ja uvek propustim sva dešavanja :(

I on želi da Beograd kao i Srbija bude civilizovan i LEP strancima, a ne da u njemu samo krešu, piju ili da popiju batine.

Ali su se svi u'vatili za kresanje, i ...
mariopan mariopan 17:47 11.05.2010

Re: ja uvek propustim sva dešavanja :(

Biljana 77
I on želi da Beograd kao i Srbija bude civilizovan i LEP strancima, a ne da u njemu samo krešu, piju ili da popiju batine.

Ali su se svi u'vatili za kresanje, i ...

Stvarno? Pa zar nije u tome cela stvar?

Ribozom Ribozom 19:10 11.05.2010

Re: ja uvek propustim sva dešavanja :(

U pitanju su vrlo uspešne žene, intelektualke više nego dobro profesionalno ostvarene, lepe, sređene... Rekao bi čovek sve što jedna savremena žena može i treba da bude.


I tako... citam blog preporucujem tvoje komentare, i sad ovo!?!

p.s. Mislim da Bilju77 (ne)namerno pogresno razumete.
scabies scabies 19:24 11.05.2010

Re: ja uvek propustim sva dešavanja :(

I tako... citam blog preporucujem tvoje komentare, i sad ovo!?!
Ne razumem. Naravno da nije neophodno da se oko svega složimo (:)) ali mene zanima šta je sporno u izjavi da žena treba da bude obrazovana, ostvarena, lepa i sređena?
Ribozom Ribozom 21:20 11.05.2010

Re: ja uvek propustim sva dešavanja :(

U pitanju su vrlo uspešne žene, intelektualke više nego dobro profesionalno ostvarene, lepe, sređene... Rekao bi čovek sve što jedna savremena žena može i treba da bude


Zvuci mi kao da samo intelektualka, uspesna, profesionalno ostvarena, lepa i sredjena moze biti emancipovana zena.

I zar savremena zena , jedino takva , 'moze i treba da bude'?

Mislim da je ovo tipicna kockica ogranicavanja sloboda (kako ko treba da izgleda iznutra i spolja), a na istu si gresku skrenula paznju, da nikog ne treba da bude briga ko se s kim (i kako) krese.

No, ne verujem da imas lose namere
Biljana 77 Biljana 77 21:23 11.05.2010

Re: ja uvek propustim sva dešavanja :(

Mislim da Bilju77 (ne)namerno pogresno razumete.

Eh, pa malo rasprave radi rasprave nikad nije na odmet.
scabies scabies 23:20 11.05.2010

Re: ja uvek propustim sva dešavanja :(

Zvuci mi kao da samo intelektualka, uspesna, profesionalno ostvarena, lepa i sredjena moze biti emancipovana zena.
Naravno da nije "samo", ali naravno da se od takvih to najpre očekuje, zar ne?

I zar savremena zena , jedino takva , 'moze i treba da bude'?
Ovo je malčice pogrešno shvaćeno. Savremena žena (žena koja živi u ovom vremenu) to može da bude (ili bar: lakše može da bude) za razliku od žene pre 50-100 i više godina. To je značilo "može". A "treba" je posledica mog ličnog ubeđenja i sistema vrednosti, ja bih stvarno želela da moja ćerka bude takva, kao što sam i ja vaspitavana da tome težim. Ja stvarno u tome ne vidim ništa loše?

Mislim da je ovo tipicna kockica ogranicavanja sloboda (kako ko treba da izgleda iznutra i spolja)
Hm. Ja sam često optuživana (što sigurno znači da to i nije daleko od istine) da mi je fleksibilnost i tolerantnost slabija strana, trudim se da radim na tome. Nije mi cilj da namećem zahteve kako ko treba da izgleda spolja/iznutra, ali ne mogu da ne kaže šta mi se od spoljašnjih i unutrašnjih odlika sviđa.


No, ne verujem da imas lose namere
Hvala. I tebi:
4krofnica 4krofnica 16:24 11.05.2010

citiraj ga, nanu mu, pa ga jos i bolduj...

misssleeem, koja je ovo zajebavancija (s'o bi rekao jedan)
za one koji pravilno citaju- Gazdin post je jasan, apsolutno neuvredljiv normalnoj zenskoj osobi.
neki, naravno, vole da izvlace citate, pa ih vitlaju po komentarima, 'vidi ovo, a vidi ovo sta je napisao'.

a vidi ti celinu.

(nemam pojma gde da stavim ovo, kod njega ili kod tebe Biljana, svejedno je..)
dobar tekst i njegov i tvoj.
Biljana 77 Biljana 77 17:13 11.05.2010

Re: citiraj ga, nanu mu, pa ga jos i bolduj...

a vidi ti celinu
To je valjda poenta priče.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:44 11.05.2010

Re:

Gazdin post je jasan, apsolutno neuvredljiv normalnoj zenskoj osobi.

znači, ja nisam normalna ženska osoba. hm, a da nisam možda muška osoba?!
4krofnica 4krofnica 18:58 11.05.2010

Re: Re:

da nisam možda muška osoba

mmmm, i jos da izgledas kao Batler....

(nemam pojma, sve mi se pomesalo..)
skener92 skener92 17:46 11.05.2010

cudno

kako niko ne spominje da je batler izuzetno, ali izuzetno zgodan covek u najboljim godina. i da nije poznati glumac nego samo pravnik (sto jeste), on je jednostavno neodoljiv.
Biljana 77 Biljana 77 18:02 11.05.2010

Re: cudno

kako niko ne spominje da je batler izuzetno, ali izuzetno zgodan covek u najboljim godina.

Zato što je očigledno svima, a ponajviše devojci oko koje se vrtela priča, najbitnije što je poznat glumac.
skener92 skener92 18:06 11.05.2010

Re: cudno

ma da, to sto je batler visok, odlicno gradjen, sto ima svoje zube (a ne vestacke), plavo-sivo-zelene oci, sjajnu kosu, negovane ruke (videli smo u filmovima) nema nikakve veze, hahahha ...
Filip2412 Filip2412 18:00 11.05.2010

...

Biljana u cemu je razlika:

Gazda Milutin
U moje vreme, to se zvalo "riba za kresanje". Ni za šta drugo, nego da se istreseš.


neke klinke u autobusu
Ma ona je olupala više jaja o bulju nego ti i ja zajedno.


nemoj da se pravimo sad kako su klinci odjednom postali nevaspitani... znas, i kod Starih Grka je bio obicaj da se kaze: "Eh ova omladina nista ne valja, ne postuju prave vrednosti... a mi smo bili tak fini".
Biljana 77 Biljana 77 18:05 11.05.2010

Re: ...

Nisu postali nevaspitani odjednom. I više puta sam podvukla nepristojnost Milutinovog rečnika. Ja to nikad tako ne bih napisala. Ali ne mogu da se složim (a ni da ćutim) sa tim da ga napadaju da je mizogin, seksista i sl. Jer nije.
Filip2412 Filip2412 18:18 11.05.2010

Re: ...

Nisu postali nevaspitani odjednom. I više puta sam podvukla nepristojnost Milutinovog rečnika. Ja to nikad tako ne bih napisala. Ali ne mogu da se složim (a ni da ćutim) sa tim da ga napadaju da je mizogin, seksista i sl. Jer nije.
OK, slazem se. Ne lepim ja Milutinu nikakve etikete, samo da je napisano prostacki jeste, zaneo se verovatno...

i da odgovorim dole niccolo-u: ne moze da ti se dopada prostacki recnik a istovremeno propagiras nekakvu uzdrzanost i dostojanstvo te bi voleo da ne budemo prepoznatljivi kao sex destinacija. Mislim da je Milutin tim pristupom zbunio ljude tako njegova poenta nije bila bas najjasnija.
Biljana 77 Biljana 77 18:20 11.05.2010

Re: ...

ne moze da ti se dopada prostacki recnik a istovremeno propagiras nekakvu uzdrzanost i dostojanstvo te bi voleo da ne budemo prepoznatljivi kao sex destinacija. Mislim da je Milutin tim pristupom zbunio ljude tako mi njegova poenta nije bila bas najjasnija.

Mislim da je Milutin prostačkim rečnikom hteo da maksimalno ogoli i prikaže situaciju onoliko ružnom koliko je vidi.
niccolo niccolo 18:22 11.05.2010

Re: ...

i da odgovorim dole niccolo-u

Pa nisi mi odgovorio. Ja pitam šta je tvoje mišljenje, a ne šta je bilo Milutinovo. Šta sad znači ovaj tvoj odgovor, da misliš da treba da budemo sex destinacija?
Filip2412 Filip2412 18:31 11.05.2010

Re: ...

Ne bre niccolo, ne mislim naravno. Samo nemam pojma kako da se radi na tome.

Skromnost & stidljivost su kod nas postali smrtni grehovi. Na zalost.
niccolo niccolo 18:38 11.05.2010

Re: ...

Ne bre niccolo, ne mislim naravno

Ma znam da ne misliš, nego sam hteo da ti pokažem u vezi s komentarom o zbunjivanju - lako je izvući svakakve zaključke ukoliko ti nečiji tekst/komentar nije dovoljno jasan (kao što sam se ja pravio da mi tvoj odgovor nije jasan) a ti na prvu loptu kreneš da pljuješ autora teksta/komentara bez pokušaja da se proveri šta je zaista pisac hteo da kaže...
Filip2412 Filip2412 19:03 11.05.2010

Re: ...

niccolo
a ti na prvu loptu kreneš da pljuješ autora teksta/komentara bez pokušaja da se proveri šta je zaista pisac hteo da kaže...
pa ja sam obracao paznju na ono sta je rekao a to sta je hteo reci ne znam, ne mogu da citam misli ja samo citam sta je napisano

prvo se velica izgled i lepota (vrhunske vrednosti kod nas ocigledno) zatim se ona koja tu lepotu koristi da upeca glumca naziva drocom,

onako uzgred se pomene da su ove lepe i pametne(?!@#$) a bogami ima i poneka rugoba ali vrlo vrlo retko

a iz teksta samo provejava, ma i tata bi sine samo kad bi mogo... eh sto nisam Marat Safin

Izvini, ako se mi lozimo na lepe zato sto su lepe a niko nas ne zove kurvama zbog toga onda Martina ima puno pravo da se lozi na glumce zato sto su slavni a ovi sto nisu glumci bolje da ne komentarisu jer samo izgledaju kao luzeri.
niccolo niccolo 19:12 11.05.2010

Re: ...

Onda mi nismo čitali isti tekst. Šteta što nisi video i onaj deo o slovenačkom holanđaninu ili holandskom slovencu, šta li već beše čovek, i poređenje toga kako je on prošao i kako je prošao glumac...Jebiga...
Filip2412 Filip2412 19:15 11.05.2010

Re: ...

Onda mi nismo čitali isti tekst. Šteta što nisi video i onaj deo o slovenačkom holanđaninu
stvarno nisam brate, prestao sam da citam na pola

ne nazivam zene ruznima, mrsko mi je "kod nas skoro da nema ruznih"
niccolo niccolo 19:17 11.05.2010

Re: ...

prestao sam da citam na pola

Drugim rečima uopšte nisi pročitao suštinski deo koji objašnjava šta se htelo blogom...Ali si zato imao mišljenje...u stvari, to je tako tipično srpski
Filip2412 Filip2412 19:35 11.05.2010

Re: ...

Drugim rečima uopšte nisi pročitao suštinski deo koji objašnjava šta se htelo blogom...Ali si zato imao mišljenje...u stvari, to je tako tipično srpski
pleteo sam okom, ali pazi, to je opet mnogo vise nego sto obicno citam... najcesce diskutujem prvo a mozda citam posle... ok zezam se... a i ozbiljan sam
maksa83 maksa83 20:58 11.05.2010

Re: ...

Ne bre niccolo, ne mislim naravno. Samo nemam pojma kako da se radi na tome.

Jedino da Tadić dekretom ukine seks, nema druge.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:05 11.05.2010

Re: ...

Jedino da Tadić dekretom ukine seks, nema druge.

zavisi na kojoj terotoriji. ako je samo za beograd, mislim da je bolje da to uradi Đilas. on ume da bude efikasan kad hoće
Biljana 77 Biljana 77 21:08 11.05.2010

Re: ...

da Tadić dekretom ukine seks



Filip2412 Filip2412 21:24 11.05.2010

Re: ...

maksa83
Ne bre niccolo, ne mislim naravno. Samo nemam pojma kako da se radi na tome.

Jedino da Tadić dekretom ukine seks, nema druge.

Mi lako donesemo zakon ali slabo ga postujemo u praksi
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:32 11.05.2010

Re: ...

Mi lako donesemo zakon ali slabo ga postujemo u praksi

haha! poslovično
niccolo niccolo 18:07 11.05.2010

Nego, ja nikako da shvatim,

oni kojima smeta Milutinov blog - slažete li se da Beograd (i bilo koji drugi grad u Srbiji) ne treba da postane turistička destinacija poznata samo po seksu ili smatrate da bi u stvari tome trebalo da težimo?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:24 11.05.2010

Re: Nego, ja nikako da shvatim,

ajmo nic malo konstruktivnije. po tebi, koje bi prave turističke vrednosti mogao Beograd da ponudi? ako ga se uporedi sa Parizom, Barselonom, Berlinom, Rimom (i italijom in general), Budimpeštom, Atinom, Londonom, Amsterdamom, Bečom...hm? ne kažem da je sex turizam super, ali je zanimljivo da niko nije predložio nešto drugo a svi pljujete. ni jedan nacionalni muzej u beogradu ne radi, ok? i ne zna se Kada će proraditi. ako se okrenemo tim toliko omraženim crkvama, moraćemo srpski turizam da selimo na kosovo, ne? i to nam ne valja, crkve i manastiri ("pa nismo valjda u 13 veku?!" bi bio odgovor).

ajde sad, pliz da mi odgovoriš. pazi, možda se i složim s tobom.

niccolo niccolo 18:34 11.05.2010

Re: Nego, ja nikako da shvatim,

ako ga se uporedi sa Parizom, Barselonom, Berlinom, Rimom (i italijom in general), Budimpeštom, Atinom, Londonom, Amsterdamom, Bečom

Pa sa pola ovih gradova ne može nikako da se poredi. U Rimu recimo milion ljudi godišnje dođe samo zbog Vatikana. Beograd nema niti će ikad imati Vatikan, pa onda ne može da računa na toliki broj turista. Ovi ostali su govoto svi bili prestonice velikih carstava ili slobodni gradovi u kojima su radili najveći umetnici (uključujući Barselonu i Gaudija), Atina postoji i ima građevina još iz vremena pre nove ere... Međutim postoje i gradovi koji nemaju toliko svetski poznatih znamenitosti pa privlače dovoljan broj ljudi i to ne seksom. Znači Beograd nije grad za koji ti treba 7, 10, 15 dana, on je grad za 3,4 dana...
U Beogradu recimo imaš dve reke pa bi tu interesantni mogli da budu kakvi sportovi na vodi ili sama mogućnost da budeš u gradu a da ideš da se sunčaš i kupaš (Ada). Tu ti je i tekst koji sam linkovao kod Milutina sa B92 o prinstaništu i njegovog izgledu - zbog čega to ne bi sredili. Dalje, to što ne rade nacionalni muzeji je zaista stvar za priču ovde na blogu, a mi dva dana prežvakamo da li je Milutin trebao da upotrebi ovaj izraz ili neki drugi. Treće, šta je sa onim silnim podzemnim tunelima ispod Tašmajdana i gde već sve, i to bi mogla da bude atrakcija...Eto to su neke ideje na prvu loptu
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:50 11.05.2010

Re: Nego, ja nikako da shvatim,

Pa sa pola ovih gradova ne može nikako da se poredi.

tako je.

Međutim postoje i gradovi koji nemaju toliko svetski poznatih znamenitosti pa privlače dovoljan broj ljudi i to ne seksom.

na primer?
Znači Beograd nije grad za koji ti treba 7, 10, 15 dana, on je grad za 3,4 dana...

3-4 dana platiti hotel i ostavljati pare po kafanama je sasvim drugačije od 7-10 dana raditi to isto.
turizam = kinta koja se sliva u grad.

U Beogradu recimo imaš dve reke pa bi tu interesantni mogli da budu kakvi sportovi na vodi ili sama mogućnost da budeš u gradu a da ideš da se sunčaš i kupaš (Ada). Tu ti je i tekst koji sam linkovao kod Milutina sa B92 o prinstaništu i njegovog izgledu - zbog čega to ne bi sredili. Dalje, to što ne rade nacionalni muzeji je zaista stvar za priču ovde na blogu, a mi dva dana prežvakamo da li je Milutin trebao da upotrebi ovaj izraz ili neki drugi. Treće, šta je sa onim silnim podzemnim tunelima ispod Tašmajdana i gde već sve, i to bi mogla da bude atrakcija...Eto to su neke ideje na prvu loptu


ovo oko Ade, sporta i sunčanja je malo (više) smešno

ostalo pto si pomenuo treba da se izgradi, popravi, da se poradi na tome...a turizam i turističke agencije će do tada da šta? hm? prebiraju po brojanicama?

iskreno mislim da Beograd, bar za sad, ne može da ponudi niša do zelenih pijaca, dobre hrane i splavova.

možda nekad, ali to nije sad i nije ni u bliskoj budućnosti.
Biljana 77 Biljana 77 18:50 11.05.2010

Re: Nego, ja nikako da shvatim,

+ blizina nekoliko zanimljivih lokacija za seoski turizam, Avala, Kosmaj.. Oplenac nije daleko.

+ Vinča - arheološko nalazište

...
jednatanja jednatanja 18:51 11.05.2010

Re: Nego, ja nikako da shvatim,

Kad bi samo mogli da brendiramo "gostoprimstvo" gde bi nam bio kraj...ali ozbiljno -kad prosečan Srbin ulazi u kuće "domaćina" na Zapadu nije mu potreban tuš jer će se već odmah oladiti na pragu, i par puta u toku svog boravka (čast izuzecima ). Sorry za troll, sveže iskustvo.
niccolo niccolo 18:52 11.05.2010

Re: Nego, ja nikako da shvatim,

ovo oko Ade, sporta i sunčanja je malo (više) smešno

Pa ponudi ti nešto bolje. Što volim vas koji sami nikad nemate nikakvu ideju ali zato odlično znate da su ideje drugih loše...
Biljana 77 Biljana 77 18:55 11.05.2010

Re: Nego, ja nikako da shvatim,

ovo oko Ade, sporta i sunčanja je malo (više) smešno

Što? Nisi bila skoro ili?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:00 11.05.2010

Re: Nego, ja nikako da shvatim,

Pa ponudi ti nešto bolje. Što volim vas koji sami nikad nemate nikakvu ideju ali zato odlično znate da su ideje drugih loše...

ja nemam ideju kao što sam i rekla, ali i ne pljujem ideju da je BG osuđen na splavove, ok? rekoh da BG nema bolje da ponudi od klope, pijaca i splavova. i to je užno, ali je tako. samo, i to će se promeniti, neće doveka tako, ovo je samo faza razvoja.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:09 11.05.2010

Re: Nego, ja nikako da shvatim,

Što? Nisi bila skoro ili?



bila prošlog leta, ići ću i ovog. ada nije Ohridsko jezero koje bi privuklo Japanca ili Nemca. ada je super ali je lokalnog karaktera...ada bojana bi bila prava stvar ali je, u odnosu na BG, na pogrešnom mestu.

jako mnogo lepih mesta po beogradu postoji u jako mnogo drugih evropskih gradova i to što su nama lepa i dragocena, ne znači da su ekskluzivna. to što nas to boli, well, get over it. splavovi i guča, provod, hrana...to je ono u čemu smo najbolji. you can like it or not, but that's a fact.
niccolo niccolo 19:16 11.05.2010

Re: Nego, ja nikako da shvatim,

rekoh da BG nema bolje da ponudi od klope, pijaca i splavova.

A ja kažem da ima. E sad, ja pritom ne kažem tebi da je tvoj stav smešan ali dobro...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:36 11.05.2010

Re: Nego, ja nikako da shvatim,

A ja kažem da ima.

a to je ono što si naveo gore? ono što treba da se završi ili poradi na tome? a dotle? šta ćemo dotle? ozbiljno pitam. (čak i da su mi super ideje)

E sad, ja pritom ne kažem tebi da je tvoj stav smešan ali dobro...

zato što si kavaljer
gorstak92 gorstak92 23:06 11.05.2010

Re: Nego, ja nikako da shvatim,

niccolo
rekoh da BG nema bolje da ponudi od klope, pijaca i splavova.

A ja kažem da ima. E sad, ja pritom ne kažem tebi da je tvoj stav smešan ali dobro...


I ti hoćeš meni da uvališ da ja budem Gazda???
Bio bih pojeden dok kažeš blog.

Nebitno, (što bi rekla BS koja više ne bloguje) hteo sam da pomognem sa smešnim argumentima (dok se Gazda krčka) šta bi BG mogao da ponudi potencijalnim turistima.

Znam da je ofucana fraza kako smo prirodna putanja iz zemalja EU ka ,,Istoku", ali to naprosto jeste činjenica.

Eno ga Južni tok ako meni ne verujete.

Dalje, ogromna većina prestonica na Balkanu je na manje od 500km od BG-a.
Uz to prilaz Beogradu je lagan i jeftin (voda, vazduh i kopno - kao na Mercedesovom logou). Možda bi Sarajevo preuzelo taj centar Balkana, ali hebe ih (disclaimer traži da izbegnem upotrebu slova j) brdovito okruženje.

Dakle, Beograd kao destinacija za business turizam ima daleko najviše potencijala. I ne samo za business turiste već i za otvaranje predstavništava, stovarišta, sajmovi (treba da idem)... ali to je druga i duga priča.

Hebote (disclaimer), al sam pametan u pi#ku lepu materinu. Sve kipi.
Biljana 77 Biljana 77 23:56 11.05.2010

Re: Nego, ja nikako da shvatim,

Dakle, Beograd kao destinacija za business turizam ima daleko najviše potencijala. I ne samo za business turiste već i za otvaranje predstavništava, stovarišta, sajmovi (treba da idem)... ali to je druga i duga priča.

gorstak92 gorstak92 08:50 12.05.2010

Re: Nego, ja nikako da shvatim,

Fala Biljana

Hteo bih samo da ponovim da ne treba da se nešto stidimo u poređenju sa drugim glavnim gradovima.

Na stranu što je Beograd sam po sebi veliko tržište sa veoma neiskorišćenim potencijalima.
Cilj nepravednih i ničim izazvanih sankcija (dal da stavim navodnike?) je bio da se da malo fore okolnim gradićima jer nije fora da Beograd uzme baš sve.

Nažalost, desio se efekat da Beograd nije uzeo ništa
I onda Martina mora da izlazi sa Batlerom (mislio sam da je to zanimanje) na jednu noć po nagovoru svog menadžera koji je, verovatno, pazio tokom noći da se ne desi nešto izvan ugovorenih obaveza.

I tako...
Dakle, ko razume shvatiće: sajmovi, hoteli, predstavništva...
Vremenom će doći to na svoje mesto.
Na nama je da skratimo to vreme.
Malkice je besmisleno da se npr. vakcine za A1H1 kupuju preko predstavništva u HR. U stvari bilo je besmisleno kupiti uopšte, ali još je besmislenije preko predstavništva.
talking_heads talking_heads 10:25 12.05.2010

Re: Nego, ja nikako da shvatim,

BebaOdLonchara
Pa ponudi ti nešto bolje. Što volim vas koji sami nikad nemate nikakvu ideju ali zato odlično znate da su ideje drugih loše...ja nemam ideju kao što sam i rekla, ali i ne pljujem ideju da je BG osuđen na splavove, ok? rekoh da BG nema bolje da ponudi od klope, pijaca i splavova. i to je užno, ali je tako. samo, i to će se promeniti, neće doveka tako, ovo je samo faza razvoja.


Evo samo nekoliko predloga:
Obilazak Kosancicevog venca, Konaka kneginje Ljubice, Saborne crkve (tamo su mosti Vuka Karadzica i Dositeja), setnja do Kalisa, crkva Ruzica, obilazak Kalisa, pogled na Usce, Prirodnjacki muzej. Izlazak na Knez, biblioteka grada (prica u vezi sa zgradom biblioteke), setnja Knezom do Slavije (osvrt na arhitekturu).
Muzej Nikole Tesle
Skadarlija
Kosutnjak, Ada, Zemunski kej, Dorcol i dorcolska marina...
Hram Svetog Save, Narodna biblioteka...
Mislim da bi se za svakoga sigurno pronaslo nesto interesantno, a da to ne bude samo "sex turizam".
NNN NNN 10:41 12.05.2010

Ako ne možeš da ih pobediš...

...pridruži im se (ili ako ti troje kažu da si pijan - valjaj se)
niccolo
slažete li se da Beograd (i bilo koji drugi grad u Srbiji) ne treba da postane turistička destinacija poznata samo po seksu ili smatrate da bi u stvari tome trebalo da težimo?

BebaOdLonchara
... to što nas to boli, well, get over it. splavovi i guča, provod, hrana...to je ono u čemu smo najbolji. you can like it or not, but that's a fact.

Ko smo mi da se bunimo, kad nas već bije takav glas, ondak bolje to i da eksploatišemo.
Ako se naše ribe pale na bogatije (nekad je Šengen bio dovoljan afrodizijak), ako će strenџeri da nam ostavljaju masne pare zbog pičetine i ako ćemo mi da ih mlatimo, što bi se iko bunio kad nam je svima lepo

Trebalo bi da se reklamoramo kao neka ultra sexy-mačo-štatijaznam destinacija

Najjebozovnije ribe i najzajebaniji tipovi!
(Fuckiest birds & the most fucked up blokes) (jebo englesko-engleski)

Dođite u Beograd da se jebete i bijete!

Get laid or get killed!

Hell inside!

Da li si dovoljno dobar da budeš najbolji?


Ps. obratiti pažnju da slika, takoџer, reklamira i našu hranu!
maksa83 maksa83 11:26 12.05.2010

Re: Ako ne možeš da ih pobediš...

Najjebozovnije ribe i najzajebaniji tipovi!
(Fuckiest birds & the most fucked up blokes) (jebo englesko-engleski)


Oh beautiful Belgrade,
with Danube so deep,
and pussy that's cheap.


Ali mislim da preterujete, i da Milutin diže buku bezveze. Preskočiću moralisanje o moralisanju.

Zato što se neka manekenka do'fat'la sa Batlerom (e i ako je, neka je, nek' se mladi vole, pa makar i na jednu noć) ne znači da ćemo zbog toga postati meka seks turizma, isto kao što to nije postao nijedan grad na svetu u kome su groupies pohrlile na rok zvezde koje su tu održavale koncert, a što se dešava oduvek i dešavaće se svuda na planeti. Money for nothing and your chicks for free... . Jbg, ostali (i Milutin, koji se pita "a šta ako nisam Marat Safin?" moraju više da se potrude.


Granice i modalitete sampoštovanja svako određuje sam sebi. Ako je nekome nešto okej, što bih se uzbuđavao za njegov račun? Možemo da vaspitavamo decu ovako i onako, ali će uvek ženske bandoglavo da jure za uspešnim/zgodnim/poznatim muškarcima, to je bre evolutivni arhetip, čist Darvinizam, i to je tako i skroz je okej, a Milutin i kome god to smeta mogu da se sele na Neptun dok ga ne teraformiraju pa i tamo jednom nastane život i tako se razvije.

Eto, morao sam malo i da morališem o moralisanju.

A, da.



NNN NNN 11:38 12.05.2010

Re: Ako ne možeš da ih pobediš...

ne znači da ćemo zbog toga postati meka seks turizma

Meni se učinilo kao dobra ideja.

Zamisli:

- Gde ćete provesti godišnji odmor?
- Ostajem u Beogradu
Biljana 77 Biljana 77 11:38 12.05.2010

Re: Ako ne možeš da ih pobediš...

Granice i modalitete sampoštovanja svako određuje sam sebi.

Pa sad ovo baš i nije tačno. Određuje ih u najvećoj meri porodica, a prilično i okruženje (društvo, tv..).

Ako majka nema samopoštovanja i dozvoljava da je muž ponižava jer recimo više zarađuje, ako se drugarica kreše sa ćelavim, debeljušnim vršnjakom sopstvenog oca jer joj kupuje firmirane krpice, ako čita u omiljenim joj novinama da je ok da nekome budeš kratkotrajna zabava jer je taj neko poznat (ne lep, ne duhovit, ne pažljiv, već samo poznat - potreban i dovoljan uslov) koja je verovatnoća da devojčica sutra neće pristati da je mlati neki bilmez od muža dok je ne zameni za mlađi model?



maksa83 maksa83 18:29 12.05.2010

Re: Ako ne možeš da ih pobediš...

da nekome budeš kratkotrajna zabava jer je taj neko poznat (ne lep, ne duhovit, ne pažljiv, već samo poznat - potreban i dovoljan uslov)

Ako je taj neko poznat (i ništa više, nego još i ostavlja dlake u kadi ; ) onda se verovatno po nečemu ističe u datim društvenim okvirima (osim ako nije neka ekstremna patologija, tipa poznati masovni ubica) i ispada tu neki kao alfa mužjak. Ponavljam - arhetipski - žene (sa takvim afinitetima) će mu težiti, i tačka. Možda one ne znaju zašto, ali odgovor je svuda okolo, treba samo da pogledaju čopor gorila. Taj će uvek prvi da bira, a ko god misli da smo mnogo odmakli od čopora gorila zato što imamo Internet i avione - taj živi u gadnoj ilUziji. Neki odnosi se ne menjaju niti će se ikad menjati.

koja je verovatnoća da devojčica sutra neće pristati da je mlati neki bilmez od muža dok je ne zameni za mlađi model?

Uuu, daleko ga ti odgura od slučaja jednokratno obljubljene (scabies, bebe, je l' to izraz koji ste tražile? :))) manekenke.

Ne znam, mnogo je tu nekih "ako-a" da bih rekao koja je verovatnoća. Kada bi ljudi bili tako programabilni a moralno sterilna sredina (*) bila optimum siguran sam da bi priroda i društvo u svojoj beskonačnoj mudrosti već to tako narihtali. Ali vidiš - nisu. Uzgred, pomenute moralno streline sredine postoje - tzv. manastiri, pa se ipak svakakva mračna čuda i tamo dešavaju. Kao mesta za vaspitanje takođe ne nude nikakvu garanciju da će odande izaći zdrave individue, tim pre što takva mesta negiraju ljudsku prirodu i dovode ljude u konflikt sa samim sobom. Da citiram jednog austrijanca dok smo gledali uniformisanu decu kako istrčavaju iz neke katoličke škole: "sirota deca, ne možeš da zamisliš u kako nesretne i rastrzane ljude izrastu."


(*) Javlja se naravno i pitanje ko, pri kreiranju te idealne moralno sterilne sredine (a čije bi postojanje valjda sprečilo da žena trpi muža siledžiju) treba da propisuje šta je moralno a šta nije. Milutin? Ti? Ja? Pera-Mika-Laza? Ovaj ili onaj pop koji se predstavlja kao glasnogovornik Svemogućeg Boga? I don't think so.

Finally, pusti (lake, srednje, teške) žene da biraju sebi muškarce kako hoće - za jednu noć, dve, tri, tri hiljade, trideset hiljada, koliko god. Osuđivati ih zbog njihovog izbora a sve to za neko fiktivno dobro ("neka će posle jednom da prihvati da bude maltretirana zbog toga", "postaćemo meka seks turizma" ) je vrlo, vrlo nategnuto. Po mom iskustvu takva moralisanja za opšte dobro imaju isključivu svrhu da se individua oseti dobro i pravedno i/ili opravda sopstvene izbore. Live and let live.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:45 12.05.2010

Re: Ako ne možeš da ih pobediš...

obljubljene (scabies, bebe, je l' to izraz koji ste tražile? :)))



Ako je taj neko poznat (i ništa više, nego još i ostavlja dlake u kadi ; )




Po mom iskustvu takva moralisanja za opšte dobro imaju isključivu svrhu da se individua oseti dobro i pravedno i/ili opravda sopstvene izbore. Live and let live.

makso
Biljana 77 Biljana 77 21:04 12.05.2010

Re: Ako ne možeš da ih pobediš...


da propisuje šta je moralno a šta nije
Ja sam apsolutno zadovoljna Kantovim kategoričkim imperativom u tom smislu.

pri kreiranju te idealne moralno sterilne sredine (a čije bi postojanje valjda sprečilo da žena trpi muža siledžiju)
Ups! Ja sam se nekako nadala da će dovoljan stepen svesti o sopstvenim pravima i slobodi izbora (kao i izvestan napredak u pravnoj regulativi i njenom sporovođenju) sprečiti ženu da trpi muža siledžiju, ili šefa koji je cima ili kogagod.. Moja greška.

Po mom iskustvu takva moralisanja za opšte dobro imaju isključivu svrhu da se individua oseti dobro i pravedno i/ili opravda sopstvene izbore.
Mora da je to. Inače mi je dosadno ovh dana.
AlexDunja AlexDunja 21:25 12.05.2010

Re: Ako ne možeš da ih pobediš...

Ne znam, mnogo je tu nekih "ako-a" da bih rekao koja je verovatnoća. Kada bi ljudi bili tako programabilni a moralno sterilna sredina (*) bila optimum siguran sam da bi priroda i društvo u svojoj beskonačnoj mudrosti već to tako narihtali. Ali vidiš - nisu.

ček, ček, makso

el ja ovo pogrešno razumem
da ti misliš da ovom društvu
nema zamerki.
baš onako zdravo postavljeno?

(*) Javlja se naravno i pitanje ko, pri kreiranju te idealne moralno sterilne sredine (a čije bi postojanje valjda sprečilo da žena trpi muža siledžiju) treba da propisuje šta je moralno a šta nije. Milutin? Ti? Ja? Pera-Mika-Laza? Ovaj ili onaj pop koji se predstavlja kao glasnogovornik Svemogućeg Boga? I don't think so.

ko je i gde (pre tebe) pričao o sterilnosti?
meni izgleda da je potrebna dekontaminacija
da bi imunitet imao bilo kakvu šansu.
maksa83 maksa83 22:17 12.05.2010

Re: Ako ne možeš da ih pobediš...

el ja ovo pogrešno razumem
da ti misliš da ovom društvu
nema zamerki.
baš onako zdravo postavljeno?

Izbegao bih vrednosni sud na tu temu.
Ono nije zdravo ili nezdravo postavljeno, ono prosto - jeste.
A takvo je postalo ubrzo posle koacervatne kapljice.
Možda će da evoluira u nešto drugo, možda neće, ali špekulacije na tu temu su preveliki zalogaj za mene.

Dalje, teza da je baš naše društvo tako naopako postavljeno (tj. da smo mi kao sredina zapali u neku duboku dekadenciju zato što je manekenka imala one night stand sa glumcem, nešto što se u svakom trenutku dešava na svakom ćošku planete) i da ćemo zbog toga da završimo kao treći deo Bošovog triptiha je - apsolutno smešna.

ko je i gde (pre tebe) pričao o sterilnosti?
meni izgleda da je potrebna dekontaminacija
da bi imunitet imao bilo kakvu šansu.

Ideja dekontaminacije nosi implicitno u sebi vrednosni sud.
To znači da će neko (ko?) da arbitrira, da odluči šta je čisto (npr. je l' ok da se manenenka malo pri'vati sa Butlerom na jednu noć, i gde nas to drugovi vodi?), šta nije, šta će da se ukloni a šta da ostane da bi to postalo dekontaminirano.

Klonio bih se svakog ko je duboko uveren da ume nepogrešivo da vitla tom metlom.
Biljana 77 Biljana 77 22:56 12.05.2010

Re: Ako ne možeš da ih pobediš...

da smo mi kao sredina zapali u neku duboku dekadenciju zato što je manekenka imala one night stand sa glumcem, nešto što se u svakom trenutku dešava na svakom ćošku planete) i da ćemo zbog toga da završimo kao treći deo Bošovog triptiha je - apsolutno smešna.

A gde si ti to pročitao? 'Ajd ja ću još jednom da probam pa odustajem. Meni je lično odvratno da neko uzima kao normalno da se sa nekim pojebe, proglasi to za vezu, pa kad ova druga strana demantuje vezu, (iz)jebana (molim da se ne shvata doslovno) strana kaže: ma to je ok, ima pravo,on je poznat. Imam pravo da mi bude odvratno, imam pravo na vrednosni sud i imam pravo da to napišem. Nemam nameru da propovedam opšte moralno dobro, ja ovde govorim samo u svoje ime.

+ da ponovim i ovo:

U mom blogu, vezano za taj događaj (i ja se izvinjavam što beznačajnostima tog tipa dajem uopšte to ime) stoji:

"Glede samog posta. Možda ne bih imenovala aktere, iz prostog razloga što mi njihova imena ništa ne znače. I na kraju oni su samo figure - poznata ličnost i starleta - najpopularnije novo zanimanje čije ime ne govori ništa." I jesu figure, slike, simboli, jednog načina na koji funkcioniše Srbija i koji je u prilično tesnoj vezi sa onom seksualno neobrazovanom omladinom o kojoj smo pričali par blogova ranije.

Dakle, o tom događaju ja sam rekla samo toliko. Vezano za Milutinov blog još sam analizirala i jednu (na početku citiranu) rečenicu koja je nazavana seksističkom, što je smešno. Imam utisak da se malo pomešao šta je ko rekao. No hard feelings!


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:21 12.05.2010

Re: Ako ne možeš da ih pobediš...

Nemam nameru da propovedam opšte moralno dobro, ja ovde govorim samo u svoje ime.


Ako majka nema samopoštovanja i dozvoljava da je muž ponižava jer recimo više zarađuje, ako se drugarica kreše sa ćelavim, debeljušnim vršnjakom sopstvenog oca jer joj kupuje firmirane krpice, ako čita u omiljenim joj novinama da je ok da nekome budeš kratkotrajna zabava jer je taj neko poznat (ne lep, ne duhovit, ne pažljiv, već samo poznat - potreban i dovoljan uslov) koja je verovatnoća da devojčica sutra neće pristati da je mlati neki bilmez od muža dok je ne zameni za mlađi model?


?
NNN NNN 00:57 13.05.2010

Re: Ako ne možeš da ih pobediš...

a ko god misli da smo mnogo odmakli od čopora gorila zato što imamo Internet i avione - taj živi u gadnoj ilUziji. Neki odnosi se ne menjaju niti će se ikad menjati.

Indeed!
Možda ni ne znaš koliko si u pravu, ali kod čovekolikih majmuna koji žive u čoporu važi pravilo da čopor ima alfa mužjaka koji je glavni baja, a pošto svi voledu da se jebedu situacija je ovakva: kada alfa mužjak ima seks sa nekom od ženki - ona vrišti kao da je taslači alfa mužjak (dakle svo eventualno fejkiranje žen(k)e su nasledile od predaka), dok kad ženka ima odnos sa nekim drugim mužjakom to je prilično konspirativno (ovo ne važi za bonobo šimpanze - oni se svi jebu međusobno svo slobodno vreme, a i prekovremeno).
U ovoj našoj priči alfa mužjak se zove Leonidas, obviously


moralisanje o moralisanju

Aj kad si se već (prvi) dotakao teme...

Da li je nemoralno moralisati o tuđoj slobodi za izbor partnera, a da je pri tome moralno moralisati o tuđoj slobodi govora?


bauer. bauer. 02:46 13.05.2010

Re: Ako ne možeš da ih pobediš...

ja, da sam juče umro, ne bih ni znao da sam bio u jednom trenutku alfa mužjak. kada sam, za dlaku, izbegao batine od lokalnih dalmoša, nekih davnih godina. samo zato što sam došao sa strane. uf!
Biljana 77 Biljana 77 07:48 13.05.2010

Re: Ako ne možeš da ih pobediš...

Bebo, a šta ti nije jasno?

Ovo je moje mišljenje, upitna rečenica.. analizira mogućnosti.. I nigde ne piše: mora, treba, ja mislim da svi ili bilo šta slično.

E sad, pošto svakodnevno povraćamo nad pink-subkulturnim đubretom, beovizijom, nepismenošću, jadnim RTS-om.. misliš li da na nečiji razvoj kao ličnosti sve to ima mnogo pretežniji uticaj nego modeli ponašanja koje ima u okruženju? Ili je u pitanju deo jedne, iste kaljuge?

I još jedna stvar, onako pitanje za sve drugare.. Ako peglate Milutina ili mene ili koga god zbog iznošenja nekog "moralnog" kriterijuma, šta je to nego iznošenje vrednosnog suda aka moralisanje?
maksa83 maksa83 08:12 13.05.2010

Re: Ako ne možeš da ih pobediš...

Da li je nemoralno moralisati o tuđoj slobodi za izbor partnera, a da je pri tome moralno moralisati o tuđoj slobodi govora?

Ne vidim da sam nekome ukidao slobodu govora - svako ima pravo da se zgrozi nad čim hoće, i sledstveno svako ima pravo da se zgrozi nad tim zgražavanjem, pa se neko zgrozi nad zgražavanjem nad zgražavanjem... i tako ad infinitum ili dok se diskovi ne popuni ili svima dosadi, šta pre dođe.
maksa83 maksa83 08:22 13.05.2010

Re: Ako ne možeš da ih pobediš...

I još jedna stvar, onako pitanje za sve drugare.. Ako peglate Milutina ili mene ili koga god zbog iznošenja nekog moralnog kriterijuma, šta je to nego iznošenje vrednosnog suda aka moralisanje?

A, pa ništa drugo, ja lepo pošteno gore rekao da ću da morališem o moralisanju.

Ustvari rekao sam da neću pa sam se predomislio.

Enivej - kad se pred auditorijumom popneš na šamlicu i izneseš vrednosni sud (Milutin da se zabrine nad nama kao narodom pošto zgodan teniser lovi cice po Beogradu, a zgodna manekenka sa'vatala zgodnog glumca, pa naiđe na negodovanje, pa ti osetiš potrebu da napišeš blog da ga braniš), za očekivati je da neko iznese vrednosni sud o tom sudu (i onda, kao, onaj što se popeo na šamlicu bude peglan, c'mon). Svet u kome svi aplaudiramo jedni drugima i tapšemo se međusobno po guzovimia i ramenima za svako penjanje na šamlicu bi naizgled bio idealan, ali prosto ne postoji.
NNN NNN 08:40 13.05.2010

Re: Ako ne možeš da ih pobediš...

samo zato što sam došao sa strane.
??????????? ne kontam (alfa mužjaka ne sme niko da bije ) al' nema veze, da si juče umro, možda bi pisalo "ovde počiva alfa mužjak"
Biljana 77 Biljana 77 08:54 13.05.2010

Re: Ako ne možeš da ih pobediš...

za očekivati je da neko iznese vrednosni sud o tom sudu

Nije za očekivati ako taj neko prethodno ustvrdi da je imanje vrednosnih sudova nepotrebno/pogrešno i sl.

Milutin da se zabrine nad nama kao narodom pošto zgodan teniser lovi cice po Beogradu, a zgodna manekenka sa'vatala zgodnog glumca, pa naiđe na negodovanje, pa ti osetiš potrebu da napišeš blog da ga braniš
Ja se nisam pela na šamlicu da branim Milutina od negodovanja, nego:

1. da se podsmehnem tome što je jedna matematički, logički i kako god hoćeš tačna rečenica proglašena za seksizam.

2. da još nekim primerom (a ima ih) podvučem činjenicu da mi sami forsiramo Beograd kao tržnicu jeftinog (ali veselog i lepog!) mesa

3. da izrazim mišljenje o položaju žena u Srbiji koji je prilično jadan, a kod Milutina se pokušalo objasniti kako je baš mlada dama ispala borac (pardon, borkinja) za žene obespravljene u seksualnim slobodama

4. nisam branila (samo) Milutina. Tamo je ostavio komentare priličan broj pristojnih ljudi koji su svi zajedno okarakterisani vrlo ružno.

+ misliš li stvarno da sam posle onakve reakcije kod Milutina očekivala tapšanje po ramenu?

btw. tapšanje po guzovima koliko znam praktikuju samo košarkaši

+ čemu onda stav: ja sam oslobođen te bede zvane vrednosni sudovi?
maksa83 maksa83 09:06 13.05.2010

Re: Ako ne možeš da ih pobediš...

1. da se podsmehnem tome što je jedna matematički, logički i kako god hoćeš tačna rečenica proglašena za seksizam.

Seksizam je in the eye of beholder. Interpretacija zavisi od onog ko iznosi, iznesenog, i onog ko prima izneseno. Matematika i logika ne igraju veliku ulogu.

Nije za očekivati ako taj neko prethodno ustvrdi da je imanje vrednosnih sudova nepotrebno/pogrešno i sl.

Iluzija je da je iko slobodan od vrednosnih sudova, svake sekunde živiš od njih. Opet, svako bira svoje i u kom konetkstu će da ih iznese. Problem nastaje kad neko krene na osnovu svojih da kroji svet i drži globalne pridike i zapišava celu jednu sredinu (moj grad, npr.) na osnovu svoje sužene vizure - "Kod nas su devojke nesvakidašnje lepe i pametne, ali auh bre vidi što su slutty, da ne postanemo zbog toga meka seks turizma". Bulšit po svim osnovama.

+ čemu onda stav: ja sam oslobođen te bede zvane vrednosni sudovi?

To s' ti negde tako pročitala, isto kao i peglanje.
Imam i ja vrednosne sudove ali njihovo iznošenje nije proaktivno (nemam potrebu da se penjem na šamlicu i popravljam svet oko sebe), nego reaktivno - mahom se aktiviraju na tuđe. ; )
Biljana 77 Biljana 77 09:13 13.05.2010

Re: Ako ne možeš da ih pobediš...

nemam potrebu da se penjem na šamlicu i popravljam svet oko sebe

I ti si ovo negde pročitao. Nemam ja nameru ništa da popravljam, samo da se sklonim.
bauer. bauer. 02:21 14.05.2010

Re: Ako ne možeš da ih pobediš...

ne kontam (alfa mužjaka ne sme niko da bije )

Ne sme. Osim kad ih ima petorica, šestorica. Al' nema veze, da sam juče umro, možda bi ovde pisalo...
"ovde počiva alfa mužjak"

...znaš da ti uopšte nije loša ideja
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:08 11.05.2010

glup'

Pametan nijesam,a ove teme: relacija muskarac-zena ,jos manje razumem...ali nekako se ˝pronadjem˝ u ovoj pesmi:Marina!

mariopan mariopan 19:31 11.05.2010

Re: glup'

Imala sam za Uskrs deset dana goste, 1 komada- stranac prvi put u Srbiji, na leto dovodi mlade rođake, prijatelje i kumove - dopalo mu se sve kod nas.

Vodili ga da vidi Novi Sad, Frušku goru i manastire, salaš, Carsku baru, Zrenjanin, Beograd više puta...ostalo smo rekli da će videti na leto. Šta mu se dopalo?
Duh Beograda koji je sasvim različit od velegrada u kome je rođen i odrastao. Za njega je Beograd grad sa dušom.
Najviše mu se dopao način na koji se svi zezamo, naše raspoloženje i gostoljubivost. Razvalio se od smeha kako odavno nije. Nije rekao ni da smo lepi ni pametni samo je rekao da dolazi obavezno na leto i dovodi društvo.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:39 11.05.2010

Re: glup'

Najviše mu se dopao način na koji se svi zezamo, naše raspoloženje i gostoljubivost. Razvalio se od smeha kako odavno nije. Nije rekao ni da smo lepi ni pametni samo je rekao da dolazi obavezno na leto i dovodi društvo

pa o tome pričam, a dok ne upoznaju neke fine ljude, oni idu na splavove, guču, exit...to je to.
glupson glupson 20:16 11.05.2010

Re: glup'

Najviše mu se dopao način na koji se svi zezamo, naše raspoloženje i gostoljubivost

pa to baš i nije naš izum ja sam se u olandiji više iznarazgovarao i komentarisao sa slučajnim prolaznicima nego i pre i posle toga živeći u srbiji.
iznagledao sam se i naslušao dobacivanja ženskama i njihove odvore dobacivačima sve u jednoj vrlo prijateljskoj atmosferi bez vređanja.u srbiji bi palo tepanje za tako nešto.
kako bi ste vi reagovali davam u nekom noćnom baru priđe dok sedite sa društvom i mrtav ladan uzme upaljač sa stola-šanka i zapali cigaru bez pitanja.ja nisam stigo da reagujem jer su me odmah upozorili ,oni koji su tu bili duže da je to savim normalno u situacijama kad je muzika prejaka za razgovor.šta bi se desilo kod nas,odgovorite sami sebi ne meni.
iako je naučno dokazano da su obe polovime jednake ja ipak mislim da veća polovina stranac koje slušamo kako hvaleBg to radi samo izpristojnosti da ne kažem kurtoazije a ne zato što to i misle.
Filip2412 Filip2412 20:22 11.05.2010

Re: glup'

ja ipak mislim da veća polovina stranac koje slušamo kako hvaleBg to radi samo izpristojnosti da ne kažem kurtoazije a ne zato što to i misle.
Amen!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:31 11.05.2010

Re: glup'

vidiš, meni to nasilje i to što nemaš pojma kako će koji bilmez u srbiji da reaguje na nekog turistu mnogo veći problem od koitusa sa holivudskim glumcem.

pre mesec dana (ili već?) sam imala goste iz nemačke: ona je bela nemica, tipičnog izgleda a on poreklom iranac, rođen u nemačkoj. jednog momenta, dok smo išli jednim od prolaza ispod terazija, presekla nas grupa Grobara i drugarica je htela da ih bolje osmotri...nikako mi nije bilo prijatno i blago sam je gurnula na pokretne stepenice. treba sad da mi dođu dva amera koji žele da iskuse srbiju "punim plućima". jedan je poreklom italijan, ume da bude prgav kad mu se stane na put (retko ali ume). kako da mu objasnim da u srbiji može da mu se desi da ga ubiju od batina tek tako, jer mogu? meni je to mnogo veći problem.
dirtyharry dirtyharry 19:20 11.05.2010

Kad pročitam nešto ovako ozbiljno

onda moram da vam ispričam jednu priču:

Prve železnice su građene po meri od 1435mm, zato što su isti ljudi koji su
gradili prve železnicke pruge, pre toga gradili pruge za tramvaj. A
one su bile po toj meri.

Zašto su, onda, ljudi gradili tramvajske pruge po toj meri?
Zato što su ljudi koji su proizvodili tramvaje, njih prizvodili sa istim
alatima sa kojima su proizvodili i kočije.

Zašto su, onda, kočije proizvodjene baš po toj meri?
Zato, jer da su proizvedene po nekoj drugoj meri, pucale bi na nekim
starim magistralnim putevima, na kojima je bila baš ta širina tragova za
kočije.

Ko je gradio te puteve? Prve magistralne puteve u Evropi gradili su stari
Rimljani, za potrebe svojih legija.

Zašto su tragovi na svim tim putevima jednaki? Zato jer su ih napravile
ratne kočije, koje su u Rimskom carstvu sve bile jednake.

A zašto su oni onda odabrali baš 1435mm? Zato jer u 1435mm stanu dve
konjske guzice.

Ima još.

Čuli ste za Space Shuttle. Ono što daje Space Shuttle-u
najveći potisak su dve rakete na čvrsto gorivo koje su pričvršćene sa
strane Space Shuttle-a. Inžinjeri koji su ih gradili hteli su ih
napraviti malo debljima. Ali, te rakete gradi firma Thiokol iz Jute. A prevoze
se železnicom. Ta železnica ide kroz tunel. Rakete moraju biti izrađene
po meri tunela. Taj tunel je malo širi od širine pruge, koja je široka
kao dve konjske guzice.

I, eto ti ga sad. Najsofisticiraniji vid transporta je ograničen merama
koje su pre 20 vekova odredile konjske guzice.

E sad na kraju ako znam zašto sam vam ovo ispričao ...

Domaćica neka briše
Biljana 77 Biljana 77 19:50 11.05.2010

Re: Kad pročitam nešto ovako ozbiljno

I, eto ti ga sad. Najsofisticiraniji vid transporta je ograničen merama
koje su pre 20 vekova odredile konjske guzice.

Nasmejah se i ja na ovom blogu danas. A već je počela glava da me boli.
Spiridon Spiridon 19:56 11.05.2010

Re: Kad pročitam nešto ovako ozbiljno

A već je počela glava da me boli.


da nije ono najgore?
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:06 11.05.2010

Re: Kad pročitam nešto ovako ozbiljno

dirtyharry
onda moram da vam ispričam jednu priču:


Eto,i ja bih se odvazio...

Kad sam bio mladjan ja,voleo sam da se saginjem ispod nekog malog stolica u dnevnoj sobi,u vreme posete maminih prijateljica.Tako svaki put kad bi dosla neka,ja ispod stola i gledaj u nogice,cipkaj za najlonke i ponekad ih cepkaj(vec, tada sam znao da ce u modi biti mrezaste) i tako...sve dok me mama nije odvela u sobu i odrzala mi lekciju(posteno se izvikala na mene) o lepom ponasanju,tada sam presao kod strica(stan ispod)...u fazonu se igram sa malim bratom,ali plan je bio jednostavan: sto,najlonke,pali kuci!
I tako,posle par dana: uhvatili me! Opet, u sobu i opet lekcija(ovaj put matori) !Lekcija i dalje nije bila naucena...vec sam skivao plan o tome da pocnem da se igram s' komsinicinim klincom(istina,strasno me je nervirao,ali sve u rok sluzbe).
I tako,zdruzim se ja sa njim(paklenih tri dana)...i tako nas dvojica se igramo,a ja izleci i svaki put kad njegova mama obuce najlonke ja cep,ona najlonke...ja cep...i ona se smejala,mislila sala...cak me nije ni odrukala roditeljima!Ali njen mali je bio ziva dosada,zapeo s' nekim pazleom da se opterecujemo...a meni(momčini) samo najlonke u glavi! Ipak,nisam mogao izdrzati...nisu komsinicine najlonke bile vredne igranja s' njim...tada sam se smirio,kod kuce to nisam mogao,a ni kod strica...a komsinica vise nije dolazila u obzir(),klinac me je strasno nervirao i tako prestade to moje ˝blentavljenje˝,sto bi rek'o moj stari!
Te se pitam: jesam li ja tada bio seksista?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:36 11.05.2010

Re: Kad pročitam nešto ovako ozbiljno

Te se pitam: jesam li ja tada bio seksista?

nisi. bio si mali manijak

moj brat je mazio po nogama sve žene koje nam dođu u posetu, ako su u najlonkama, uključujući i svoju (našu), baku

sve to pokvaaaareeenooo. do srži.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:36 11.05.2010

200

Jelica Greganović Jelica Greganović 20:38 11.05.2010

Ma, jok...

Samo za tebe

stefan.hauzer stefan.hauzer 20:56 11.05.2010

manijak?


za 200-ti:

Super,vidim nisam bio usamljen u fazi:ispod stola,najlonke vire!
Jelica Greganović
Samo za tebe


Eh,hvalallala...steta,devojke ih vise ne nose!?

NNN NNN 21:04 11.05.2010

Re: Kad pročitam nešto ovako ozbiljno

da nije ono najgore?

Nije, dok god ima šta da me boli.

EDIT: Biljana 77, opet sa žmuovog naloga..
docsumann docsumann 21:49 11.05.2010

Re: Kad pročitam nešto ovako ozbiljno

Prve železnice su građene po meri od 1435mm, zato što su isti ljudi koji su
gradili prve železnicke pruge, pre toga gradili pruge za tramvaj. A
one su bile po toj meri.


Je li ono Rusi imaju različit standard za širinu tračnica?
Kola vukli irvasi
dirtyharry dirtyharry 21:54 11.05.2010

Re: Kad pročitam nešto ovako ozbiljno

docsumann
Prve železnice su građene po meri od 1435mm, zato što su isti ljudi koji su
gradili prve železnicke pruge, pre toga gradili pruge za tramvaj. A
one su bile po toj meri.


Je li ono Rusi imaju različit standard za širinu tračnica?
Kola vukli irvasi


Moguće skroz. Ne znam kakvi su putevi tamo bili u to vreme . Tamo su bile sanke, e sad ne znam kolike su guze dotičnih. Konja imamo za izvoz pa se lako vidi.

biljana77
A već je počela glava da me boli.

Nedaj se domaćice.
Biljana 77 Biljana 77 22:16 11.05.2010

Re: manijak?

steta,devojke ih vise ne nose!?

Lepše je bez išta?

Gospodja Klara Gospodja Klara 23:33 11.05.2010

Re: Kad pročitam nešto ovako ozbiljno

Eto,i ja bih se odvazio...


Znala sam, naprosto sam znala da ovaj hauzer nešto krije.

Bebo, da on nije manijak?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:39 11.05.2010

Re: Kad pročitam nešto ovako ozbiljno

Bebo, da on nije manijak?

AAAAAAAAA!!!!!!!!


stoposto!!!! a ja danas suuušim najlonke na terasi, suuušim! tako mi i treba...to je terasa pored Onog prozora, da budu stvari jasnije.
Gospodja Klara Gospodja Klara 23:57 11.05.2010

Re: Kad pročitam nešto ovako ozbiljno

stoposto!!!!


Eto ti! Jesi li primetila na tim najlonkama izvučene niti, kao da ih je neko štipkao pomalo ogrubelim prstima? Da li ti je neki par nestao, i da li je taj par možda bio od onih svetlih, boje kože (hauzer je preferirao marku ''Polzela'' koju je strina nosila)?
Biljana 77 Biljana 77 00:02 12.05.2010

Malo po malo..

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:18 12.05.2010

Re: Kad pročitam nešto ovako ozbiljno

(hauzer je preferirao marku ''Polzela'' koju je strina nosila)?

moje sve čarape su Udarnik Zrenjanin. jel me razumeš? danas sam primetila na crnim čarapama da su im izvučene niti i ja sve krivim novu texas suknju za taj demidž, nisam ni slutila...

primetila sam da mi nema najlonskog kombinezona marke Lisca.

Gospodja Klara Gospodja Klara 00:24 12.05.2010

Re: Malo po malo..

Biljana 77

Evo, štipkao je i kod Biljane.
Mislim, moraš nekako da ga respektuješ, pa čak i simpatišeš (kao što ti je i Hanibal Lektor na kraju ipak pomalo čovek). Drskost sa kojom je ovo uradio NNN-u ispred nosa... neodoljivi sanovabič!
razmisljam razmisljam 00:29 12.05.2010

Re: Kad pročitam nešto ovako ozbiljno

Je li ono Rusi imaju različit standard za širinu tračnica?


По предању које сам чула само нису добро мерили. Односно, мајстори послати у Јевропу да узму мере су мислили да је довољно ако измере спољшњи распон шина. Кад се вратили, грешком тај ставили као унутрашњи, па све размакли за толико. Ирваси нису помињани .
Gospodja Klara Gospodja Klara 00:33 12.05.2010

Re: Kad pročitam nešto ovako ozbiljno

crnim čarapama da su im izvučene niti i ja sve krivim novu texas suknju za taj demidž

Da ti nisu od borosana otišle?
(filigranski rad: borosane+udarnik+malje)

Mada ja tu nedvosmisleno vidim hauzerov rukopis.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:51 12.05.2010

Re: Malo po malo..

neodoljivi sanovabič!

hardkor madrfakrz! ali imaš pravo. čovek ima čime štosekaže, a možda je i holivudski glumac work-in-progress, krije se...? sve je moguće.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:57 12.05.2010

Re: Kad pročitam nešto ovako ozbiljno

Da ti nisu od borosana otišle?
(filigranski rad: borosane+udarnik+malje)

Mada ja tu nedvosmisleno vidim hauzerov rukopis.

sigurno je on jer su mi nekako ispucale oko kolena i malo iznad. koncentrisano između nogu, na delu nižeg, takozvanog, predpičja.

hauzer. 100%. moraću da se obratim ili karagaći ili trešmenu za pomoć.
stefan.hauzer stefan.hauzer 06:58 12.05.2010

...

()

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana