Društvo| Ekologija

Seksualizering dece - zloupotreba dece ! ?

dragan7557 RSS / 12.05.2010. u 09:36

Nije mi namera da rastežem već diskutovanu pojavu Rastko ali dodirnih tačaka naročito kada je spoljni izgled "blogera" u pitanju (odeva se i divani k'o "odrasli) me je naterao na razmišljanje i dublje traganje.

Društvene pojave nikada ne idu usamljeno, niti se u globalizovanom svetu razvijaju samo u jednoj državi, već obično odmah posle svog nastanka pogađaju nekoliko, a zatim sve ili skoro sve članice globalnog sela. Ovo je uzrokovano kako kontrolisanim masovnim medijima TV (TV delimično kontrolisan medijum, dok je komercijalna TV prepuštena "samokontroli") i Interneta koji tek ponegde počinje da uspostavlja mehanizme društvene kontrole.  

U komercijalizaciji i sumanutoj trci za što većom zaradom trgovci (retailers) su pre kratkog vremena počeli naglo da deci (segment od 8-12 godina starosti) da serviraju odeću po "ukusu" starijih kako bi ista, osobito devojčice ličili na svoje uzore. Da su deca najbolji kupci je već odavno poznato u "naukama" koje se bave Profitologijom (kovnicu sam sam izmislio, ako neko ima bolju neka je stavi) kontemporarno najinterseantnijom "naukom" u povojima, a koja se može smatrati krajnjim ciljem Ekonomije; Managementa i ostalih etabliranih nauka, kojima je "posao"da izučavajući stare pojave i strukture, u težnji za maksimalizacijom profita, odrede nove načine i socijalne segmente i  kreiraju  ŠTO VEĆI=maksimalni profit ili po mogućstvu i veći profit od maksimalnog

Kao i obično pojava je počela u Americi a 2008 stigla u Evropu kada je i primećena, i već je postala "trend" a trendseteri bar u Americi su bila deca  filmskih "zvezda" i naravno idola Pop kulture, objedinjenih u jednoj rečenici "Sex, Drugs and Rock end Rol" jer naravno ova deca su sadašnja  i  buduća (novčana) Elita zahvaljujući "uglednom" statusu" njihovih roditelja, i  njihovoj "vodećoj"  "pozitivnoj" ulozi u iskonskoj "borbi" za nedostižnu slobodu, u kojoj "borbi" je pušenje Joint -a  lično naoružanje a teška artiljerija LSD, i drugateška oruđa narko tipa.

Naravno ovako "oslobođena" deca imaju sva ljudska prava mladog (sa duštvom sukobljenog) Čoveka što se pojačava spoljnim izgledom pri čemu naglasak na preteranoj i izraženoj seksualnosti dece koja odevena u Modu raznih Pop babetina i olinjalih filmskih  Starova (namerno upotrebljeni nakaradan izrazi),koji u dubokim pedesetim godinama uz šminku i odeću hoće da "povrate" izgubljenu mladost i liče na tek stasalu omladinu.

Deca koja kopiraju sve (naročito ponašanje starijih) sve ovo upijaju i nastoje da se ponašaju kao njihovi Idoli, pri čemu je kopiranje spoljnog izgleda svojevrstan način da se odećom i obućom uz pratnju Umnih Izjava (poput Rastka) ostavi utisak "starmalog", bloger Krkar, "baci koska i ode" bloger nsarski a za sobom ostavi željeni utisak i stariji ostanu zapanjeni ili zabezeknuti,zadivljeni, već po vlastitom izboru.

U prodaji ove nove mode prvo se (po pisanju štampe istakao londonski Raj za Šoping, ime namerno izbegnuto, a drgi Retailer-i su videći da se radi o "teškoj lovudži" namah požurili da u "novu dečij" konfekciju i obuću uključe;

Visoke štikle za devojčice

Seksi odeću svih vrsta (gaćice osobito)

Popunjene brusthaltera za devojčice od 8-12 godina (Rotterdam)

Da ova skandalozna pojava nije promakla "budnim" političarima ukazuju i nalozi za istraživanje ove pojave u 2008. nekih vlada raznim svojim službama za zaštitu dece i omladine.

Današnja deca su izložena neprekidnom "bombardovanju" slikama i izjavama nakaradnog i štetnog tipa, od svakodnevnog nasilja do preteranog izražavanja seksualnosti dok Trgovci naravno sve u stilu nije sramota zaraditi što više para (neoliberalnog koncepta društva u kome nema Free Lunch, čak ni za decu), bezobzirno iskorištavaju decu. Da stvar bude interesantnija ovu pojavu su prvo primetili (u Engleskoj) neoliberal, mada bi po stanju i važnosti to trebalo da budu konzervativci ili populisti zbog njma tako drge Tradicije.

Rastko nije usamljen već je deo društveno moralne erozije koja je svuda oko nas.

cerski

p.p. neukusne fotografije dece nisam hteo da stavljam a  vi ako hoćete možete i neću ih brisati.

p.p.s.pojmove sexualizering i oversexualisering su pojmovi koji se u upotrebi anglosaksonskog jezičkog područja i ja sam ih samo preuzeo.



Komentari (106)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nevencho nevencho 09:52 12.05.2010

Ne razumem

Kakve to ima veze sa Rastkom? Da li Vam smeta sto je decak obukao odelo? Ja sam ubedjena da je Rastko sam obukao odelo koje voli..a s obzirom na visok nivo inteligencije, simpaticno mu i stoji..

Takodje sam ubedjena, da medjuvremenu, nosi normalnu odecu, za male decake!!

I ovaj tekst vredja inteligenciju svih nas koji bismo se i slozili sa Vama, jer je potpuno nebitan.

Cudi me sto nije pomenuta Jelena Karleusa itd..
dragan7557 dragan7557 10:10 12.05.2010

Re: Ne razumem

Kakve to ima veze sa Rastkom? Da li Vam smeta sto je decak obukao odelo? Ja sam ubedjena da je Rastko sam obukao odelo koje voli..a s obzirom na visok nivo inteligencije, simpaticno mu i stoji..

Draga damo odelo i inteligencija imaju veze jedno sa drugim bar u kontekstu ovog posta jer sam jasno naglasio veze.

Ako je po vama normalno da devojčice od osam do 12 godina, nose seksi donje rublje, visoke štikle i prigodno popunjene brusthalter onda ja tu nemam primedbi, po veće ustaljenom patronu "sloboda." Ja sam jednostavno pokušao da razjasnim okolnosti koje uslovljavaju ovo ponašanje. Na vama je da odlučite šta je "normalno" i normalno, jer o tome uvek odlučuje društvo ili pojedinac svojim prihvatanjem ili odbacivanjem nametnutog.

I ovaj tekst vredja inteligenciju svih nas koji bismo se i slozili sa Vama, jer je potpuno nebitan.

Ako sam vas uvredio moje izvinjenje uz primedbu da ja ne pišem da bi se neko složio ili ne složio sa mojim mišljenjem, dok je ova pojava o kojoj je ovaj post, prisutna oko nas i jedno je sigurno, da nema potrebe ne bi se u ozbiljnim državama vlade i javnost, brinule oko nje, kao što i ne bi bacale pare na istraživanje iste.
Cudi me sto nije pomenuta Jelena Karleusa itd..

Niko vam ne brani da je spomenete (već urađeno), a čak i "muziku ovog Idola/kinje neću brisati.

cerski
ivana23 ivana23 10:37 12.05.2010

Re: Ne razumem

nevencho
Kakve to ima veze sa Rastkom? Da li Vam smeta sto je decak obukao odelo? Ja sam ubedjena da je Rastko sam obukao odelo koje voli..a s obzirom na visok nivo inteligencije, simpaticno mu i stoji..Takodje sam ubedjena, da medjuvremenu, nosi normalnu odecu, za male decake!!I ovaj tekst vredja inteligenciju svih nas koji bismo se i slozili sa Vama, jer je potpuno nebitan.Cudi me sto nije pomenuta Jelena Karleusa itd..

Svakako ga je sam obukao, ali je pitanje ko mu ga je kupio...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:01 12.05.2010

Re: Ne razumem

Svakako ga je sam obukao, ali je pitanje ko mu ga je kupio...

Soros
docsumann docsumann 11:18 12.05.2010

Re: Ne razumem

Svakako ga je sam obukao, ali je pitanje ko mu ga je kupio...


dragan7557 dragan7557 11:50 12.05.2010

Re: Ne razumem

ivana23
nevencho
Kakve to ima veze sa Rastkom? Da li Vam smeta sto je decak obukao odelo? Ja sam ubedjena da je Rastko sam obukao odelo koje voli..a s obzirom na visok nivo inteligencije, simpaticno mu i stoji..Takodje sam ubedjena, da medjuvremenu, nosi normalnu odecu, za male decake!!I ovaj tekst vredja inteligenciju svih nas koji bismo se i slozili sa Vama, jer je potpuno nebitan.Cudi me sto nije pomenuta Jelena Karleusa itd..

Svakako ga je sam obukao, ali je pitanje ko mu ga je kupio...

Još interesantnije je pitanje zašto, pitanje motivacije i krajnjeg cilja koji je u postu o Rastku pokušao da odgovori nsarski i svakako drugi, sa "baci kosku, nokautrira i ode."

Ovo je i bio razlog što sam i pored toga što sam od "slučaja" digao ruke, ipak pokušao da sebi pružim relevantno objašnjenje, pošto sam bio iznenađen.

cerski
maca22 maca22 12:38 12.05.2010

Re: Ne razumem

nevencho
a s obzirom na visok nivo inteligencije,

Kao i Dimitrije Vojinov.
zeks92 zeks92 15:07 12.05.2010

Re: Ne razumem

Kao i obično pojava je počela u Americi a 2008 stigla u Evropu kada je i primećena, i već je postala "trend" a trendseteri bar u Americi su bila deca filmskih "zvezda" i naravno idola Pop kulture, objedinjenih u jednoj rečenici "Sex, Drugs and Rock end Rol" jer naravno ova deca su sadašnja i buduća (novčana) Elita zahvaljujući "uglednom" statusu" njihovih roditelja, i njihovoj "vodećoj" "pozitivnoj" ulozi u iskonskoj "borbi" za nedostižnu slobodu, u kojoj "borbi" je pušenje Joint -a lično naoružanje a teška artiljerija LSD, i drugateška oruđa narko tipa.


Jedna jedina rečenica. Šta je sve tu stalo ... Dijalektika modernog doba!

Sve mi se začavrljilo, baš ... i čavrlja mi se sve više i više ...
tigrks tigrks 16:10 12.05.2010

Re: Ne razumem

ali je pitanje ko mu ga je kupio...


i zašto?
nevencho nevencho 10:45 13.05.2010

Re: Ne razumem

ivana23

Svakako ga je sam obukao, ali je pitanje ko mu ga je kupio...



Opet ne razumem, pa sta ako su mu kupili odelce...decko je resio da se pojavi na tv-u, da isprica sta ima, da ucutka voditelja (bilo je presmesno)...

Mislim da poredjenje ovog decka sa ostalom decom nije u redu. Naravno da nije lepo da devojcice nose sexy odecu i stikle i slicno..ali mislim da u ovom slucaju to nije tako. I sve mi ovo lici na komentare tipa "decko idi, igraj se, sutiraj loptu i sl"

Takodje, mislim da je potpuno trebalo izbeci Rastka u ovoj temi.
ivana23 ivana23 12:24 13.05.2010

Re: Ne razumem

nevencho

ivana23
Svakako ga je sam obukao, ali je pitanje ko mu ga je kupio...

Opet ne razumem, pa sta ako su mu kupili odelce...decko je resio da se pojavi na tv-u, da isprica sta ima, da ucutka voditelja (bilo je presmesno)

Kako to resi (bilo ko) da se pojavi na TV-u?

Prateci ovu temu na blogu zapazila sam da decko ima vise pari 'odelca'... (nadjoh na brzinu 2).

- link 1

- link 2

yugaya yugaya 09:55 12.05.2010

ispravkica :)

pojmovi sa tim znacenjem u originalu su sexualizing i over-sexualizing a verovatno se vec koristi 'seksualizacija' i 'seksualiziranje' u srpskom (ne drzite me za rec, moram da proverim )
dragan7557 dragan7557 10:12 12.05.2010

Re: ispravkica :)

yugaya
pojmovi sa tim znacenjem u originalu su sexualizing i over-sexualizing a verovatno se vec koristi 'seksualizacija' i 'seksualiziranje' u srpskom (ne drzite me za rec, moram da proverim )

OK,

Hvala na ispravci i trudu.

cerski
dragan7557 dragan7557 10:21 12.05.2010

Re: errata

dragan7557
yugaya
pojmovi sa tim znacenjem u originalu su sexualizing i over-sexualizing a verovatno se vec koristi 'seksualizacija' i 'seksualiziranje' u srpskom (ne drzite me za rec, moram da proverim )

OK,

Hvala na ispravci i trudu.

cerski

Greškom je naznačeno u gornjem tekstu da je pojam seksualizering preuzet iz anglosaksonskog jezičkog područja.

Pojam je iz germanskog govornog područja pošto su uglavnom korišćeni materijali iz istog.

Iz ovih razloga je gornji tekst boldovan.
Moje izvinjenje.

cerski
buba_truba buba_truba 10:32 12.05.2010

Malo je verovatno

Nije mi namera da rastežem već diskutovanu pojavu Rastko

U kontekstu citiranog, mogao si da smisliš drugačiji naslov. Možda te samo ponela želja da ti blog bude čitan, a?
dragan7557 dragan7557 11:17 12.05.2010

Re: Malo je verovatno

buba_truba
Nije mi namera da rastežem već diskutovanu pojavu Rastko

U kontekstu citiranog, mogao si da smisliš drugačiji naslov. Možda te samo ponela želja da ti blog bude čitan, a?

Pogrešno tumačenje.

Prvi deo naslova je sasvim dovoljan da bi blog bio čitan, navođenje drugog dela je samo pokušaj da se uspostavi veza između sporadičnog (novog) i već raširene pojave.

Sinteza idividualnih ponašanja vodi razumevanju grupnog jer je grupno ponašanje sastavljeno od skupa elemenata koji se mogu podvesti pod individualno ponašanje koje u jednom momentu rezultira grupnim.

Iz tih razloga je Rastko stavljen u naslov kao ovde i sada jedini poznat primer.

cerski
ivana23 ivana23 10:34 12.05.2010

Stikle



Trogodišnja ćerka Toma Kruza i Kejti Holms
aleksandarz92 aleksandarz92 10:46 12.05.2010

Re: Stikle

ivana23


Trogodišnja ćerka Toma Kruza i Kejti Holms

ovo spada u zlostavljanje dece
sesili sesili 10:51 12.05.2010

Re: Stikle

Slažem se u svemu sa vama. Nije svako za roditelja! Po meni, to su neiživljene osobe, ma koliko bogate ili siromašne bile. A odelo i intelegemcija - svašta. Koliko ima pametnih "odrpanaca".
dragan7557 dragan7557 11:09 12.05.2010

Re: Stikle

ivana23


Trogodišnja ćerka Toma Kruza i Kejti Holms

Hvala Ivana, ja sam se dvoumio oko ove slike i navođenja "zvučnog" imena Idola, koja je bukvalno obišla svet. Prilikom "traganja" za materijalom je ovo bilo prvo na čega sam u kritici ove pojave naišao.

cerski
dragan7557 dragan7557 12:05 12.05.2010

Re: Stikle

Koliko ima pametnih "odrpanaca".

Najviše.

cerski
hogubadagri hogubadagri 15:13 12.05.2010

Re: Stikle

Kad su se vec ovoliko "potrudili" mogli su da se otvore i za kisobran makar onaj jednokratni kod Kineza?
dragan7557 dragan7557 15:27 12.05.2010

Re: Stikle

hogubadagri
Kad su se vec ovoliko "potrudili" mogli su da se otvore i za kisobran makar onaj jednokratni kod Kineza?

Izgleda nije dovoljno seksepilan, taj kineski.

cerski
nevencho nevencho 10:51 13.05.2010

Re: Stikle

Naravno, s tim da nisu svi isti i da, ima njih, koji kao i Rastko, zele da izgledaju lepo.

A jos nesto, posto je on bas mlad, a inteligentiji dosta od vecine nas na ovom blogu, cini mi se da je veoma svestan cinjenice da ga niko nece shvatiti ozbiljno (kao sto vecina i nije), te je obukao odelo.

Svi smo razliciti...te stoga zelim da razlikujemo rodjitelje malog Rastka od roditelja ove devojcice u stiklicama...

sentinel26 sentinel26 10:55 12.05.2010

Predlog

Drugi dio naslova (iza crte) da obrišeš..

Obrazloženje:

- Prvi dio naslova je sasvim dovoljan da otkrije suštinu teme koja je veoma ozbiljna i o kojoj se ovdje slabo divani...
Pojava o kojoj je riječ uzima zastrašujuće razmjere...

- Uzimanje "pojave Rastko" kao lajtmotiv za otvaranje teme je sasvim u redu, može da se ljuti samo onaj ko ima bolji i ko je već napisao nešto ozbiljno o tome..
I tu je kraj što se tiče tog momka lično..

- U tekstu nema ništa upereno protiv tog ili nekog drugog konkretnog djeteta, sve je OK, samo naslov zaista djeluje malo provokativno...

- Da te ne optužuju da si time hteo da privučeš veći broj čitalaca...
Imam već negativnog iskustva po tom pitanju, pa ....

dragan7557 dragan7557 11:35 12.05.2010

Re: Predlog

Ako je ovo tačno:

- Uzimanje "pojave Rastko" kao lajtmotiv za otvaranje teme je sasvim u redu, može da se ljuti samo onaj ko ima bolji i ko je već napisao nešto ozbiljno o tome..
I tu je kraj što se tiče tog momka lično..

a tačno je, onda nema svrhe za ovo:
Drugi dio naslova (iza crte) da obrišeš..

jer je primer naveden radi ukazivanja na već poznat (ovde diskutovan)slučaj /patron ponašanja.

Dok u tvoja iskustva ne sumnjam:
- Da te ne optužuju da si time hteo da privučeš veći broj čitalaca...
Imam već negativnog iskustva po tom pitanju, pa ....

ipak je brisanje zbog eventualnih "optužbi" nešto što nije u mom stilu i duhu.

Konsekventnost je kod mene deo integriteta ličnosti, pa je i eventualni "strah" od "optužbi" u skladu sa tim.

Čitanost kao i preporuke nisu nikada bile, niti će ikada biti moj motiv pisanja, ovo isto važi i za tzv. privlačenje pažnje.

Blog shvatam u izvornom značenju, i nisam novinar ili političar da živim od pisanja ili govora, kojim ću privući pažnju.

Uzgred već sam otužen.

Pozdrav i čestitka za pjesmu kod strongman-a,

cerski
sentinel26 sentinel26 17:20 12.05.2010

Re: Predlog

dragan7557
Uzgred već sam otužen.

Znao sam da će biti diskusija "ustranu" i poželeo da te poštedim toga, jer sam i sam želeo da učestvujem u diskusiji, ovako nemam volje...

Pozdrav i čestitka za pjesmu kod strongman-a,
cerski

Zahvaljujem na čestitkama, pored ove pomenute pjesme ovijeh dana su još tri, jedna sjajna i dvije solidne, ugledale svjetlost dana, ali u komšiluku...
Biće ih još... ovo je samo zagrijavanje...

Nemoj se iznenaditi ako te zbog ove pohvale napadne neko kome se ne dopadaju moje pjesme...
jesen92 jesen92 11:44 12.05.2010

Rastko

..ja se izvinjavam ali nisam u toku i nemam pojma ko je Rastko...
...inace, ako je tema neukusno i neprimereno oblacenje dece, sve se slazem...
buba_truba buba_truba 12:06 12.05.2010

Re: Rastko

jesen92
..ja se izvinjavam ali nisam u toku i nemam pojma ko je Rastko......

Rastko
jesen92 jesen92 18:04 12.05.2010

Re: Rastko

Hvala buba_truba, bacila sam pogled na postove by Rastko i nisam shvatila odakle potice info o njegovim godinama sem sto je on sam potvrdio u nekom komentaru..a nisam ga nigde videla ni u "spornom" odelu ...tesko je ovo gradivo za mene..mis'im..nemam kad da "proucavam" Rastaka....Pozz
dragan7557 dragan7557 18:32 12.05.2010

Re: Rastko

..ja se izvinjavam ali nisam u toku i nemam pojma ko je Rastko...


Pošto se bloger sam predstavio:
rastko.pocesta
Zahtevam da se post odmah obriše, zbog netolerancije prema pripadniku zajednica blogera na B92. Idite i lečite komplekse negde drugde, ali smatram da jedna slobodoumna televizijska kuća, kao što je B92, ne sme, i ne može, da toleriše ovakvo ponašanje. Ovo je čist govor mržnje i diskriminacija.

P.S. Pošto sam više puta ukazao da mi izuzetno smeta upotreba termina "dete", a pošto vi to uporno ignorišete i nastavljate da me vređate tim načinom obraćanja, od sada više neću komentarisati, već ću isključivo prijavljivati i banovati. Toliko.

nemam komentara.

cerski
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:49 12.05.2010

GENIJALNI RASTKO POCESTA!

Tekst Gordane Suše, "BLIC", 1. maj 2010:

Kapacitet srpske ekstremne desnice razgolitio je dvanaestogodišnjak Rastko Pocesta. Pošto nije dorasla da se znanjem i argumentima o nezavisnom Kosovu, Evropskoj uniji i NATO suprotstavi čak ni jednom, doduše neobično obrazovanom, ali ipak, dečaku, jedini arsenal kojim raspolaže u komunikaciji sa njim jesu pretnje, psovke, mržnja. A posle takvog verbalnog nasilja, bliska prošlost nas podseća, sledilo je i fizičko obračunavanje sa neistomišljenicima.

Zato, kada takve „atlete“ inovirane srpske ultrakonzervativne misli zaprete Rastku da će da ga pojede mrak, to nije pretnja samo njemu već budućnosti Srbije. Izgovor da je tranzicija kriva za sve više ne pali. Nedostatak novca i beda ne mogu da budu jedini razlog za nedostatak ideja. Neke se samo teže realizuju, ali potezanje palice, tj. toljage kao sredstva uveravanja, govori o primitivizmu ili atavizmu protiv kojeg bi trebalo da se bore sve institucije države i društva. Do sada je ta borba bila mlaka, neujednačena, anemična, kalkulantska i uglavnom u funkciji prepucavanja ili pomirenja među političkim oponentima.

U ovoj državi, nažalost, ne može da se postigne konsenzus o elementarnim stvarima, pa tako ni o društvenim vrednostima. Slušajući, tako, Tomislava Nikolića na televiziji susedne države kako olako prelazi preko diskretnog upozorenja voditeljke da ne govori o srpskoj državi, jer to nije samo srpska država, ili kako olako preti ulicom i novim izborima i kako, u nedostatku bilo kakve ideje i programa, svoj politički govor svodi samo na kritiku vlasti, ne mogu da mu poverujem da se mnogo promenio.

Malkice jeste. A još manje mogu da mu poverujem da će se politička scena u Srbiji svesti samo na SNS i DS, oko kojih će, kako kaže, morati da se okupe manje stranke. U ovom trenutku, bez promene Ustava i izmena izbornog zakona, to bi bila vrsta nasilja nad pluralizmom mišljenja i uverenja, jer ove dve partije nisu dovoljne da ih apsorbuju i reprezentuju. To ne znači da se ka tome ne ide i da se neće jednom dogoditi, na primer kada Srbija bude slavila neku upečatljivu godišnjicu parlamentarne demokratije. I ako školarac Rastko Pocesta, koji se ne uklapa ni u jednu od dve najzastupljenije političke opcije, ne ostane usamljen u Srbiji.

dragan7557 dragan7557 12:00 12.05.2010

Re: GENIJALNI RASTKO POCESTA!


GENIJALNI RASTKO POCESTA!
Tekst Gordane Suše, "BLIC", 1. maj 2010:

Kapacitet srpske ekstremne desnice razgolitio je dvanaestogodišnjak Rastko Pocesta.

Čak i da nema nikoga ko bi me optužio za :
- Da te ne optužuju da si time hteo da privučeš veći broj čitalaca...

na na ovom primeru se jasno vidi kvalitet novinarsva kod nas.

Mada je trol,

moram primetiti da gđa. Suša implicira sveukupnu i potpunu glupavost svojih čitalaca ovim naslovom, koji je sasvim suprotan od mog a koji mi je već zameren.

Hvala na postu koji zbilja mnogo govori.
cerski
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:05 12.05.2010

Re: GENIJALNI RASTKO POCESTA!

Naslov komentara je moj, a ne koleginice Gordane Suše! Kamo lepe sreće da Srbija ima što više genijalaca poput Rastka, jer samo uz njihov angažman se možemo najzad spustiti na zemlju, a ne tresnuti sa "nebeske Srbije"!
dragan7557 dragan7557 12:21 12.05.2010

Re: GENIJALNI RASTKO POCESTA!

Filip Mladenović
Naslov komentara je moj, a ne koleginice Gordane Suše! Kamo lepe sreće da Srbija ima što više genijalaca poput Rastka, jer samo uz njihov angažman se možemo najzad spustiti na zemlju, a ne tresnuti sa "nebeske Srbije"!

Bez obzira čiji je naslov, ovaj blog nema nikakve veze (osim u tekstu naznačenog načina odevanja) sa Rastkom, a osobito ne sa pitanjem predpostavljene ili negirane genijalnosti.

cerski
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:33 12.05.2010

Re: GENIJALNI RASTKO POCESTA!

dragan7557

Filip MladenovićNaslov komentara je moj, a ne koleginice Gordane Suše! Kamo lepe sreće da Srbija ima što više genijalaca poput Rastka, jer samo uz njihov angažman se možemo najzad spustiti na zemlju, a ne tresnuti sa "nebeske Srbije"!Bez obzira čiji je naslov, ovaj blog nema nikakve veze (osim u tekstu naznačenog načina odevanja) sa Rastkom, a osobito ne sa pitanjem predpostavljene ili negirane genijalnosti.cerski

Ne radi se o Vašem tekstu, tj. o načinu odevanja, već o naslovu: Seksualizering dece - rešenje "pojave" Rastko. Ovakav naslov je tendeciozan, maliciozan i nelogičan!
mariopan mariopan 12:53 12.05.2010

Re: GENIJALNI RASTKO POCESTA!

Filip Mladenović
Naslov komentara je moj, a ne koleginice Gordane Suše! Kamo lepe sreće da Srbija ima što više genijalaca poput Rastka, jer samo uz njihov angažman se možemo najzad spustiti na zemlju, a ne tresnuti sa "nebeske Srbije"!

Ne slažem se da je genijalac. Pametan i radoznao a takve dece koliko hoćeš, ali pre svega usamljen, ludački usamljen što ne bi smelo da bude jedno dete. Zato je na internetu non stop, nema nikoga na svetu. Ima samo tastaturu, monitor i virtuelni svet u kome živi.

Genijalci se takmiče iz matematike, fizike, informatike, sporta, upoređuju svoje znanje sa nekim i osvajaju neka priznanja, znaju da odgovore na pitanja iz struke koju su izabrali da budu najbolji. Odgovaraju kao iz topa, zato što znaju svoje znanje. On ne zna da odgovori jer je dete koje se uvalilo u nešto što nije za njega ni po godinama ni po iskustvu koje je tanko za ono čega se latio. Baci kosku i ode, zapravo pobegne.

Ti slušaš ono što je tebi drago za čuti jer napada ono sa čim se i ti ne slažeš. I zato je genijalan? A izabrao je baš politku, nešto neodređeno u čemu nema takmaca,nema njegovih vršnjaka da se time bave, nema sa kim da se uporedi i dokazuje pa da vidimo da li je bolji, da li je genijalac, vrlo vešto ali ne i genijalno.Kada ga odrasli nešto propitaju on pobegne, ne ume da odogovri.

Odelo je tu da podcrta njegovu "genijalnost", (verovatno ideja roditelja, zalizan, iza njega slika Baraka Obame, američka zastava, zastava EU, kao kulise u pozorištu) ....da je genije sve to mu ne bi trebalo.

Rus, dobitnik nagrade iz matematike koji je odbio novac, izgleda kao prosjak ali je genijalan i odelo mu nije trebalo da bi to dokazao celom svetu.

I ne daj Bože još takve dece, političara koji presipaju iz šupljeg u prazno imamo koliko hoćeš, tu je i on.

Nemamo ekonomista, inženjera, doktora...takva nam deca trebaju, koja znaju nešto da urade sa svojim znanjem a ne samo da mlate praznu slamu.

A ovde je tema kako se deca zarad nečijeg profita ( to dolazi kasnije).. oblače, češljaju ili šminkaju da sve više liče na odrasle - to njima rade njihovi roditelji. I to je za svaku osudu.


maca22 maca22 13:05 12.05.2010

Re: GENIJALNI RASTKO POCESTA!

Slazem se sa Mariopan.

U pitanju je veliki egoizam odraslih koji tapsu decu kada pricaju ono sto se njima svidja da cuju. Jadna takva deca.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:08 12.05.2010

Re: GENIJALNI RASTKO POCESTA!

Tema nije sporna, već naslov teme. Tendeciozan je, maliciozan je i nelogičan je!
Da je bilo više Rastka u mojoj generaciji, ne bi bilo ni ratnog zločinca Slobodana Miloševića, a o ostalima da i ne govorim!
seceranac seceranac 13:11 12.05.2010

Re: GENIJALNI RASTKO POCESTA!

Da je bilo više Rastka u mojoj generaciji, ne bi bilo ni ratnog zločinca Slobodana Miloševića, a o ostalima da i ne govorim!


istina, zvao bi nekako drugacije
maca22 maca22 13:13 12.05.2010

Re: GENIJALNI RASTKO POCESTA!

Ali vasa generacija je baš bila prepuno takve dece, koja su pevala "da ne bude vise rata", o miru, o bratstvu i jedinstvu i inteligentniji medju njima su se isticali sastavim, pesamam, crtežeima, akcijama baš na tu temu išli na takmičenja, dobijali nagrade....
Pa šta ispade na kraju.

Naslov bloga je i meni nelogican.
dragan7557 dragan7557 13:19 12.05.2010

Re: GENIJALNI RASTKO POCESTA!

seceranac
Da je bilo više Rastka u mojoj generaciji, ne bi bilo ni ratnog zločinca Slobodana Miloševića, a o ostalima da i ne govorim!


istina, zvao bi nekako drugacije

Baš vala.

cerski
docsumann docsumann 13:21 12.05.2010

Re: GENIJALNI RASTKO POCESTA!

Rus, dobitnik nagrade iz matematike koji je odbio novac, izgleda kao prosjak ali je genijalan i odelo mu nije trebalo da bi to dokazao celom svetu.


Grigori Pelerman

duchesse duchesse 13:38 12.05.2010

Re: GENIJALNI RASTKO POCESTA!

I ne daj Bože još takve dece, političara koji presipaju iz šupljeg u prazno imamo koliko hoćeš, tu je i on.


dragan7557 dragan7557 13:40 12.05.2010

Re: GENIJALNI RASTKO POCESTA!

Da je bilo više Rastka u mojoj generaciji, ne bi bilo ni ratnog zločinca Slobodana Miloševića, a o ostalima da i ne govorim!


Ti izgleda ili nećeš ili nisi u stanju da čitaš dalje od naslova.

Za naslov bloga XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX ili ŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽ
bi se svakako isto našao neko ko bi imao primedbe.
Nije mi namera da rastežem već diskutovanu pojavu Rastko ali dodirnih tačaka naročito kada je spoljni izgled "blogera" u pitanju (odeva se i divani k'o "odrasli) me je naterao na razmišljanje i dublje traganje.

E sad šta se čita naslov ili sadržaj i šta je pre nastalo pile ili jaje, ovde nije tema.

Tema je: seksualizering dece a ne:
naslov teme. Tendeciozan je, maliciozan je i nelogičan je!


Da naslovi ponekad mogu da navedu na pogrešan zaključak:
dragan7557
Filip Mladenović
Naslov komentara je moj, a ne koleginice Gordane Suše! Kamo lepe sreće da Srbija ima što više genijalaca poput Rastka, jer samo uz njihov angažman se možemo najzad spustiti na zemlju, a ne tresnuti sa "nebeske Srbije"!

Bez obzira čiji je naslov, ovaj blog nema nikakve veze (osim u tekstu naznačenog načina odevanja) sa Rastkom, a osobito ne sa pitanjem predpostavljene ili negirane genijalnosti.

cerski


je i ovde vidljivo.

Drugim rečima optužuješ mene a takođe naknado publikuješ da je naslov tvoj.

Ja sam u tekstu jasno objasnio zašto je naslov ovakav kakav je i odbio uz objašnjenje i pristojnu argumentaciju da ga promenim.

Primedbe o tendencioznosti, malicioznosti i logici viđene u ovom svetlu (tvoj naslov, koji tek naknadno označavaš kao svoj) pokazuju da ti naslov smatraš uvodom u temu, što isti svakako nije.

cerski
man ray loves me man ray loves me 14:32 12.05.2010

Re: GENIJALNI RASTKO POCESTA!

Da je bilo više Rastka u mojoj generaciji, ne bi bilo ni ratnog zločinca Slobodana Miloševića, a o ostalima da i ne govorim!

may be. no ja mislim da ih je bilo i da su manje vise zavrsili u jul-u. saznacemo za jedno dvadeset godina...
aleksandarz92 aleksandarz92 14:38 12.05.2010

Re: GENIJALNI RASTKO POCESTA!

Da je bilo više Rastka u mojoj generaciji, ne bi bilo ni ratnog zločinca Slobodana Miloševića, a o ostalima da i ne govorim!

Da li ova tvrdnja može nekako da se dokaže?
docsumann docsumann 15:07 12.05.2010

Re: GENIJALNI RASTKO POCESTA!

Da je bilo više Rastka u mojoj generaciji, ne bi bilo ni ratnog zločinca Slobodana Miloševića, a o ostalima da i ne govorim!

Da li ova tvrdnja može nekako da se dokaže?


Naravno da ne, kao uostalom i svako drugo hipotetičko predviđanje posljedica prošlosti.

Zato i jesu tako zahvalna za iznošenje.
dragan7557 dragan7557 15:23 12.05.2010

Re: GENIJALNI RASTKO POCESTA!


A ovde je tema kako se deca zarad nečijeg profita ( to dolazi kasnije).. oblače, češljaju ili šminkaju da sve više liče na odrasle - to njima rade njihovi roditelji. I to je za svaku osudu.

Najbolji dokaz su za to razne liste child prodigies u kojima nema ama baš ni jednog jedinog imena vezanog za politiku.

cerski
mariopan mariopan 15:48 12.05.2010

Re: GENIJALNI RASTKO POCESTA!

aleksandarz92
Da je bilo više Rastka u mojoj generaciji, ne bi bilo ni ratnog zločinca Slobodana Miloševića, a o ostalima da i ne govorim!

Da li ova tvrdnja može nekako da se dokaže?

Ne može, ali kao parola baš lepo zvuči?
Bolje reći zveči.
dragan7557 dragan7557 16:01 12.05.2010

Re: GENIJALNI RASTKO POCESTA!

docsumann
Rus, dobitnik nagrade iz matematike koji je odbio novac, izgleda kao prosjak ali je genijalan i odelo mu nije trebalo da bi to dokazao celom svetu.


Grigori Pelerman


Kod drugih je odelo dokaz genijalnosti, a još kad je začinjeno upotrebom jezika a la politikanti ili
zalizan, iza njega slika Baraka Obame, američka zastava, zastava EU, kao kulise u pozorištu) ....da je genije sve to mu ne bi trebalo.


onda to kompletira produkt koji je izložen za divljenje, definiciju genijalanosti i etc.

cerski
seceranac seceranac 13:18 12.05.2010

nego da se vratimo na oblacenje

prosle godine u septembru dosao moj kum iz SAD nakon jedno 5 godina nedolazenja i kako ide ulicom stalno pita:
sta je ovo kume? zasto sve devojcice moraju da izgledaju kao kurve? cak i u 10 ujutro na velikom odmoru?
na svu srecu kum nije materijal za obilaske fensi mesta (zali se kako su mnoge kafane zatvorene ili preuredjene u nesto) pa nije video sta se desava na splavovima i slicnim mestima gde je velikom delu posetiteljki stikla veca od godina starosti

zasto je to tako ja ne znam, ali on kaze da toga nema u americi iako autor ovde kaze da je odatle doslo. Kod nas verovatno sve mutira...

dragan7557 dragan7557 13:26 12.05.2010

Re: nego da se vratimo na oblacenje


zasto je to tako ja ne znam, ali on kaze da toga nema u americi iako autor ovde kaze da je odatle doslo. Kod nas verovatno sve mutira...

To kažu razni izveštaju. Uostalom Tom Kruz i ćerka su u Americi (vidi fotografiju).
Ima i drugih primera. U Evropi ako je verovati zabrinutima je ovo skorašnja pojava, i to je uslovilo moj "pregled" Internet pisanja na germanskom jezičkom području.

Kuća koja je počela da prodaje ovu vrstu garderobe je Harrods, i prozvana je preko BBC a i od strane Laburista i drugih.

cerski
ivana23 ivana23 13:39 12.05.2010

Re: nego da se vratimo na oblacenje

Svoju bebu odavno možete obući u balsku haljinicu, kostim ili sličnu odeću "za odrasle". Jedna američka firma smatra da se osećaj za modu razvija još u kolevci, pa je lansirala prve cipelice sa štiklama za bebe!

"Slatke i smešne, potpuno meke i funkcionalne, ove cipelice neće naškoditi bebinim stopalima, a izgledaju veoma zabavno" navodi se na sajtu firme "Heelarious".

Neobične cipele prave se i u veoma "odraslim" dezenima - animal print, roze saten… Mnogi misle da je ovaj modni korak za bebe, ipak, preteran.



"Vaša devojčica dobiće udobne, a moderne cipelice, koje se pakuju u pravu žensku torbicu" navodi se na sajtu.

Cipelice sa štiklama prave se samo u najmanjoj veličini - za bebe starosti do šest meseci.

Međutim, otkada su se pojavile na tržištu, prate ih mnogi negativni komentari.

"Zar ne bi trebalo decu oblačiti kao pravu decu, a ne kao odrasle žene" jedan je od komentara na cipelice "Heelarious".

(MONDO)
maca22 maca22 13:43 12.05.2010

Re: nego da se vratimo na oblacenje

Sta Amerika, videla na Tasu kod ljuljaski dete na stiklama.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:47 12.05.2010

Ja bih ipak

samo da kažem da se slažem da su u ovom blogu malo pobrkani lončići, kao i da uvođenje Rastka u priču o seksualizaciji dece imalo bi smisla samo kada bi iz naslova proisticalo da je blog zapravo o zloupotrebama dece u širem smislu. Što se meni čini i da jeste.
Ali da se vratimo problemu Lolita, a o tvrdnji da toga u SAD nema, najbolje govori


Ako ovo nije zlostavljanje i zloupotreba dece, raj za pedofile, ja ne znam šta je...a ovo je mnogo starija institucija od pojave o kojoj piše domaćin ovog bloga i ne znam da u Evropi postoji tako nešto.



seceranac seceranac 13:51 12.05.2010

Re: Ja bih ipak

Ali da se vratimo problemu Lolita, a o tvrdnji da toga u SAD nema, najbolje govori


Ma nije to kum komentarisao vec da takvo oblacenje nije masovno i svakodnevno medju decom kao kod nas vec da postoji samo na TV-u.
kaze da tamo niko ne vodi racuna o oblacenju, svi su u japankama, sorcu i majici

ne bi me kum lagao valjda ....

ima ovde nasih amera pa neka se jave
dragan7557 dragan7557 14:00 12.05.2010

Re: Ja bih ipak

kao i da uvođenje Rastka u priču o seksualizaciji dece ima smisla samo kada bi iz naslova proisticalo da je blog zapravo o zloupotrebama dece u širem smislu. Što se meni čini i da jeste.

Navedeno u prvoj rečenici bloga uz dovoljno objašnjenje.

Već mi je i preko PP predloženo da izbacim iz naslova Rastka, što nisam učinio, isto uz dovoljno objašnjenje.

Jelice hvala na komentaru i likovnom podržavanju teme.

cerski
yugaya yugaya 14:01 12.05.2010

Re: Ja bih ipak

Jelica Greganović

Ako ovo nije zlostavljanje i zloupotreba dece, raj za pedofile, ja ne znam šta je...a ovo je mnogo starija institucija od pojave o kojoj piše domaćin ovog bloga i ne znam da u Evropi postoji tako nešto.


ova prica me uvek podseti na najtragicniji primer child beauty - ne znam kako bih to ni nazvala - patologije :

JonBenét Ramsey
dragan7557 dragan7557 14:03 12.05.2010

Re: Ja bih ipak

Ako ovo nije zlostavljanje i zloupotreba dece, raj za pedofile, ja ne znam šta je...a ovo je mnogo starija institucija od pojave o kojoj piše domaćin ovog bloga i ne znam da u Evropi postoji tako nešto.

Upravo tako.

cerski
AlexDunja AlexDunja 14:50 12.05.2010

Re: Ja bih ipak

samo da kažem da se slažem da su u ovom blogu malo pobrkani lončići, kao i da uvođenje Rastka u priču o seksualizaciji dece imalo bi smisla samo kada bi iz naslova proisticalo da je blog zapravo o zloupotrebama dece u širem smislu. Što se meni čini i da jeste.


ovako i ja mislim.

rastko nije u odelu da bi izgledao seksualno
privlačnije, vec ozbiljnije...

utoliko je povezivane njega sa ovom temom
suštinski pogrešno.

seksualizacija dece ne objašnjava
njegov fenomen.
ivana23 ivana23 14:54 12.05.2010

Re: Ja bih ipak

Jelica Greganović
Ali da se vratimo problemu Lolita, a o tvrdnji da toga u SAD nema, najbolje govori...
Ako ovo nije zlostavljanje i zloupotreba dece, raj za pedofile, ja ne znam šta je...a ovo je mnogo starija institucija od pojave o kojoj piše domaćin ovog bloga i ne znam da u Evropi postoji tako nešto.


Upravo na kablovskom kanalu Discovery Travel nad Living ide emisija o tim devojcicama... - Devojčice i dijademe
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:58 12.05.2010

Re: Ja bih ipak

Gledala sam jednom emisiju o tome i nemam snage to ponovo da gledam. Lepo čoveka srce zaboli kad vidi šta rade deci...
dragan7557 dragan7557 15:06 12.05.2010

Re: Ja bih ipak

rastko nije u odelu da bi izgledao seksualno
privlačnije, vec ozbiljnije...

Deca koja kopiraju sve (naročito ponašanje starijih) sve ovo upijaju i nastoje da se ponašaju kao njihovi Idoli, pri čemu je kopiranje spoljnog izgleda svojevrstan način da se odećom i obućom uz pratnju Umnih Izjava (poput Rastka)

Upravo to je u tekstu navedeno.

Nisu samo devojčice objekt ove pojave već i dečaci, koji se transformišu (odevanjem) u kopirane Armani/Versache demokrate naravno uz prigodne besede viskoumnog nivoa.

Da je u pitanju zloupotreba nije potreban dokaz.

cerski
dragan7557 dragan7557 15:15 12.05.2010

Re: Ja bih ipak

Jelica Greganović
Gledala sam jednom emisiju o tome i nemam snage to ponovo da gledam. Lepo čoveka srce zaboli kad vidi šta rade deci...

Ipak to je samo posledica koja ne daje informaciju o uzroku.

Jednu od boljih studija po ovome je uradio ekspertski tim po nalogu vlade Holandije ali je nažalost samo na Holandskom i nema potrebe za linkovanjem.

Nisam detaljnije pregledao Internet jer mi cela tematika smeta, a u pisanje ovog teksta sam se upustio zato što sam kao čovek pogođen ovom zloupotrebom.

Bila ona predpostavljena (ničim dokazana) genijalnost ili pak samo prodaja dečije nevinosti ili nakaradne dečije garderobe zbog većeg profita.

Ipak deca nisu u stanju da se zaštite od ovog robotizovanog društva u kome je profit Sveta krava pred kojom svi moralni argumenti i norme moraju da ustuknu.

cerski
mariopan mariopan 15:50 12.05.2010

Re: Ja bih ipak

Jelica Greganović
Gledala sam jednom emisiju o tome i nemam snage to ponovo da gledam. Lepo čoveka srce zaboli kad vidi šta rade deci...

Meni se zgadilo, baš stvarno. Gledala i ja , ko me terao?
Jukie Jukie 15:58 12.05.2010

Re: Ja bih ipak

AlexDunja
rastko nije u odelu da bi izgledao seksualnoprivlačnije, vec ozbiljnije...utoliko je povezivane njega sa ovom temomsuštinski pogrešno.seksualizacija dece ne objašnjavanjegov fenomen.


Seksualizacija Rastka koji još nije ni tinejdžer je upravo ono što me jako brine u celoj priči o Rastku, jer je velika većina ljudi (po slobodnoj proceni bar 80 odsto) koji su po internet komentarima pljuvali po Rastkovom izboru korišćenja slobodnog vremena, sem košarke i fudbala, takođe obavezno naglašavali da je Rastku sada vreme da juri devojčice.

Šta znači juriti devojčice? Tj. šta će da radi kad je "uhvati"? Sigurno da se drže za ruke i gledaju u daljinu? Ne u 21. veku.

Koliki procenat tih komentatora u stvari smatra da Rastko sa 12 godina možda treba da se upušta u pravcate seksualne odnose sa devojčicama (koje verovatno takođe imaju 12 godina)? Kako uopšte tim komentatorima kad vide devojčicu od 12 godina pada na pamet da je upravo pravo vreme da ona stupi u vezu sa Rastkom ili bilo kojim drugim dečakom (ili tinejdžerom, svejedno)? Da li ih ti komentatori već vide kao žene? (možda izazvano baš tim neprimerenim oblačenjem)

To je sve sick, sick, sick
hogubadagri hogubadagri 16:03 12.05.2010

Re: nego da se vratimo na oblacenje

seceranac
prosle godine u septembru dosao moj kum iz SAD nakon jedno 5 godina nedolazenja i kako ide ulicom stalno pita:
sta je ovo kume? zasto sve devojcice moraju da izgledaju kao kurve? cak i u 10 ujutro na velikom odmoru?
na svu srecu kum nije materijal za obilaske fensi mesta (zali se kako su mnoge kafane zatvorene ili preuredjene u nesto) pa nije video sta se desava na splavovima i slicnim mestima gde je velikom delu posetiteljki stikla veca od godina starosti

zasto je to tako ja ne znam, ali on kaze da toga nema u americi iako autor ovde kaze da je odatle doslo. Kod nas verovatno sve mutira...



Kod nas sve mutira. Iako su ove pojave dosle iz SAD samo kod nas mozes da vidis seksi rublje, stikle i ono sto se zove nocna sminka u prepodnevnoj setnji bez cilja. Ovo naravno ne opravdava seksualizaciju dece iz kolevke u inastranstvu jer je nose tu modu u "prigodnim" prilikama (kao da takve prilike postoje za decu) vec smo hocu da podrzim pricu Secerancevog kuma. Istina je da kod njih postoje takve stvari ali vecinom kod dece raznoraznih zvezda i onih koji bi zeleli to da postanu preko svoje dece kao u ovim takmicenjima dole.

Ne vezano sa postom, ali povezano sa mutacijama svetskih trendova kod nas je pojava "mauntin bajka". Svi koji kupuju biciklu kupe upravo MB (dodje kao neki statusni simbol) dok u inostranstvu za voznju po gradu iz mnogih realnih razloga (cena, lakse za voznju, jeftinije za odrzavanje) se kupuju obicne bicikle. Recimo u Holandiji sam video najvise ljudi sa biciklama u saobracaju, a gotovo ni jeden MB. Znam da je trivijalan primer, ali nadam se da docarava sustinu.
aleksandarz92 aleksandarz92 17:05 12.05.2010

Re: Ja bih ipak

Seksualizacija Rastka koji još nije ni tinejdžer je upravo ono što me jako brine u celoj priči o Rastku, jer je velika većina ljudi (po slobodnoj proceni bar 80 odsto) koji su po internet komentarima pljuvali po Rastkovom izboru korišćenja slobodnog vremena, sem košarke i fudbala, takođe obavezno naglašavali da je Rastku sada vreme da juri devojčice.

Po mojoj proceni je 1%. Doduše ja sam čitao samo ovaj blog, pa iznosim samo procnu za ovde.
myredneckself myredneckself 17:54 12.05.2010

Re: nego da se vratimo na oblacenje

dragan7557

zasto je to tako ja ne znam, ali on kaze da toga nema u americi iako autor ovde kaze da je odatle doslo. Kod nas verovatno sve mutira...

To kažu razni izveštaju. Uostalom Tom Kruz i ćerka su u Americi (vidi fotografiju).
Ima i drugih primera. U Evropi ako je verovati zabrinutima je ovo skorašnja pojava, i to je uslovilo moj "pregled" Internet pisanja na germanskom jezičkom području.

Kuća koja je počela da prodaje ovu vrstu garderobe je Harrods, i prozvana je preko BBC a i od strane Laburista i drugih.

cerski





ima i kaubojskih čizama za bebe



Sve ovo mi deluje bolesno,
kažu da je to samo fora, i da služi za slikanje
a revije tipa Toddlers&Tiaras izazivaju povraćanje kod mene


AlexDunja AlexDunja 18:34 12.05.2010

Re: Ja bih ipak

Nisu samo devojčice objekt ove pojave već i dečaci, koji se transformišu (odevanjem) u kopirane Armani/Versache demokrate naravno uz prigodne besede viskoumnog nivoa.

naravno da nisu.
dečaci su takodje mete
nasilnika, svi to znamo.

i pročitala sam tvoj tekst, ne moras da mi ponavljaš.

neistinito je da je rastko žrtva
seksualizacije, a ti si to eksplicitno, makar
u naslovu, rekao.
smatram to nekorektnim.

ako i postoji neka vrsta manipulacije
tim momkom, to je neka druga.

seksualno zlostavljanje dece je mnogo
ozbiljan i bolan problem, da bi ga tako
olako proširivao na pojave koje ti ni samom nisu baš
najjasnije.
dragan7557 dragan7557 18:51 12.05.2010

Re: Ja bih ipak

a ti si to eksplicitno, makar
u naslovu, rekao.
smatram to nekorektnim.

U naslovu se naznačava sadržaj na razne načine (naslov nije tema bloga), koji se kasnije razrađuje samim tekstom.
Ništa lošije ni bolje nije od naslova:
GENIJALNI RASTKO POCESTA!
Tekst Gordane Suše, "BLIC", 1. maj 2010:

Naslov komentara je moj, a ne koleginice Gordane Suše!

sa jednom razlikom da ja naznačavam (generalizujem pojavu davanjem konkretnog linka na skorašnju diskusiju) dok recimo kolega bloger implicira da je autor neko drugi i da se radi o genijalnosti.

seksualno zlostavljanje dece

Ovde nije reč o zlostavljanju već o zloupotrebi određenih prirodnih kvaliteta dece kao npr. natpis na kozmetici koji je dunjica dole stavila.

cerski
Jukie Jukie 23:06 12.05.2010

Re: Ja bih ipak

aleksandarz92
Seksualizacija Rastka koji još nije ni tinejdžer je upravo ono što me jako brine u celoj priči o Rastku, jer je velika većina ljudi (po slobodnoj proceni bar 80 odsto) koji su po internet komentarima pljuvali po Rastkovom izboru korišćenja slobodnog vremena, sem košarke i fudbala, takođe obavezno naglašavali da je Rastku sada vreme da juri devojčice.Po mojoj proceni je 1%. Doduše ja sam čitao samo ovaj blog, pa iznosim samo procnu za ovde.

Na sajtu Blica je skoro svaki muškarac pomenuo fudbal, košarku i "jurenje devojčica". Neki su pomenuli i klikere.
selica_nena selica_nena 23:51 12.05.2010

Re: Ja bih ipak

Mukice. Joj, Jelice, stomak me zaboleo od tuge.
dragan7557 dragan7557 08:17 13.05.2010

Re: Ja bih ipak

selica_nena
Mukice. Joj, Jelice, stomak me zaboleo od tuge.

Mene vala, od besa, jeda i nemoći.

cerski
rastko.pocesta rastko.pocesta 16:28 12.05.2010

Zahtevam

Zahtevam da se post odmah obriše, zbog netolerancije prema pripadniku zajednica blogera na B92. Idite i lečite komplekse negde drugde, ali smatram da jedna slobodoumna televizijska kuća, kao što je B92, ne sme, i ne može, da toleriše ovakvo ponašanje. Ovo je čist govor mržnje i diskriminacija.

P.S. Pošto sam više puta ukazao da mi izuzetno smeta upotreba termina "dete", a pošto vi to uporno ignorišete i nastavljate da me vređate tim načinom obraćanja, od sada više neću komentarisati, već ću isključivo prijavljivati i banovati. Toliko.
dragan7557 dragan7557 16:52 12.05.2010

Re: Zahtevi na pogrešnoj adresi

rastko.pocesta
Zahtevam da se post odmah obriše, zbog netolerancije prema pripadniku zajednica blogera na B92. Idite i lečite komplekse negde drugde, ali smatram da jedna slobodoumna televizijska kuća, kao što je B92, ne sme, i ne može, da toleriše ovakvo ponašanje. Ovo je čist govor mržnje i diskriminacija.

P.S. Pošto sam više puta ukazao da mi izuzetno smeta upotreba termina "dete", a pošto vi to uporno ignorišete i nastavljate da me vređate tim načinom obraćanja, od sada više neću komentarisati, već ću isključivo prijavljivati i banovati. Toliko.

Ja tebe zbog napisanog niti ću brisati, niti banovati, niti prijavljivati.

Da te je neko vređao izbrisala bi ga moderacija ili ja.

Pretnje koje ovde upućuješ su neprikladne, pa se zato od njih uzdrži.

Što se tiče termina dete i njegove upotrbe isti je u opšte raširenoj upotrebi i relevantan tvom uzrastu.

Tema bloga nije B92 kao ni ti.

Da si pročitao blog primetio bi da tvoje prezime nigde nije spomenuto a ako već kao što tvrdiš nisi dete, trebao bi i da znaš da se ljudi određuju imenom i prezimenom koje ime i prezime se pišu zajedno.

U novije vreme ljudi se određuju i tzv. matičnim brojem a kada se isti dobija u Srbiji nije mi poznato. U EU uobičajeno sa dobijanjem poslovne sposobosti sudskim putem ili sa navršenih 18 godina=punoletsvo.

Za ostalo možeš da se obratiš komentarom svakom blogeru ponaosob koji je spomenuo tvoje ime i prezime zajedno.

Određenost neke konkretne osobe je zadovoljena samo sa navođenjem imena i prezimena zajedno a nikako pominjanjem samo jednog ili drugog.

cerski
man ray loves me man ray loves me 17:07 12.05.2010

Re: Zahtevi na pogrešnoj adresi

Određenost neke konkretne osobe je zadovoljena sa mo sa navođenjem imena i prezimena zajedno a nikako pominjanjem samo jednog ili drugog.

?
a ipak je doslo do razumevanja izmedju tebe i blogera o kom rastku se govori, a neko je cak i linkovao.
@rastko
inace mislim da blogeri imaju pravo da diskutuju o tvom politickom angazmanu i njegovim motivima i implikacijama, rastko.
slobodoumna televizijska kuća, kao što je B92

aha
dragan7557 dragan7557 18:05 12.05.2010

Re: Zahtevi na pogrešnoj adresi

rešenje "pojave" Rastko

Ovo je sporni deo naslova.

Nema dvoumljenja oko toga šta označava reč "pojave" pa sam zato i napisao da je adresa pogrešna, jer se ne radi o dotičnom blogeru već o "prašini" koja je oko pojave podignuta u prošlim diskusijama.

Ja bih pre rekao da se konkretni bloger osetio (kako bi neki rekli prepoznao) u komentarima kao što se i izesni gospodin prepoznao u skorašnjoj priči o mandarinima.

Njegov zahtev za brisanjem iz ovih razloga nije bio honorisan.

Zamolio bih ostale blogere da se okanu isticanja lika i dela istog.

Isto važi i za komentare oko statusa našeg domaćina B92.

cerski


dragan7557 dragan7557 18:16 12.05.2010

Re: Zahtevi na pogrešnoj adresi

inace mislim da blogeri imaju pravo da diskutuju o tvom politickom angazmanu i njegovim motivima i implikacijama, rastko.

Zbog toga i postoji blog.

cerski
jesen92 jesen92 00:03 13.05.2010

Re: Zahtevam

Zahtevam da se post odmah obriše,
..decko, ko si ti da nesto zahtevas..hocu reci, ko ti je dao to pravo...nisi ti ovde Urednik bloga...spusti se malo na zemlju....ako ne umes sam neka ti pomognu roditelji...
alselone alselone 09:36 13.05.2010

Re: Zahtevam

rastko.pocesta
Zahtevam da se post odmah obriše, zbog netolerancije prema pripadniku zajednica blogera na B92. Ovo je čist govor mržnje i diskriminacija.



Mali je nabiflao termine i sad ih samo seje. Cudi me da nije ubacio WMD u recenicu.
dragan7557 dragan7557 10:18 13.05.2010

Re: Zahtevam

alselone
rastko.pocesta
Zahtevam da se post odmah obriše, zbog netolerancije prema pripadniku zajednica blogera na B92. Ovo je čist govor mržnje i diskriminacija.



Mali je nabiflao termine i sad ih samo seje. Cudi me da nije ubacio WMD u recenicu.

Repertoar.

cerski
dunjica dunjica 17:55 12.05.2010

Ovaj tekst

je došao kao kec na jedanaest na sliku na koju ovih dana nabasah:



Ništa novo pod kapom nebeskom...

dragan7557 dragan7557 18:24 12.05.2010

Re: Ovaj tekst

dunjica
je došao kao kec na jedanaest na sliku na koju ovih dana nabasah:



Ništa novo pod kapom nebeskom...


Hvala dunjice a natpis na slici je kako indikativan tako i provokativan.

cerski
dragan7557 dragan7557 18:54 12.05.2010

Re: zbog stalnih

pokušaja nametanja diskusije usmerenu na blogera Rastka naslov posta je izmenjen.


Jednostavno umaran sam od skretanja sa teme.

cerski
Ribozom Ribozom 21:26 12.05.2010

Re: zbog stalnih

Meni su najgore modne revije za decu, kao primer zloupotrebe dece u komercijalne (modne)svrhe. Stvarno mi nije jasno kako nasednu roditelji na to.
Nesto se setih da i zenski junaci crtanih filmova (Osliva, Mini) imaju cipele sa stiklom...ako je uopste bitno.

Veliki trol:
Imao si jedan dobar tekst o obnovljivoj energiji.
Sta mislis o ovome http://www.b92.net/info/komentari.php?nav_id=430401
seceranac seceranac 21:41 12.05.2010

Re: zbog stalnih

Meni su najgore modne revije za decu, kao primer zloupotrebe dece u komercijalne (modne)svrhe. Stvarno mi nije jasno kako nasednu roditelji na to.
Nesto se setih da i zenski junaci crtanih filmova (Osliva, Mini) imaju cipele sa stiklom...ako je uopste bitno.


svi mi znamo za UMS

evo i kurir ih hvali

dragan7557 dragan7557 21:54 12.05.2010

Re: zbog stalnih

Veliki trol:
Imao si jedan dobar tekst o obnovljivoj energiji.
Sta mislis o ovome http://www.b92.net/info/komentari.php?nav_id=430401

Misliš na tekst: "sumanuto do beskonačnosti"?

cerski
Ribozom Ribozom 22:28 12.05.2010

Re: zbog stalnih

Postajes moj idol

Kraj trola
myredneckself myredneckself 00:56 13.05.2010

Re: Ovaj tekst

Hvala dunjice a natpis na slici je kako indikativan tako i provokativan.

reči pedofila
Edit: mislim na natpis
dragan7557 dragan7557 08:14 13.05.2010

Re: Ovaj tekst

myredneckself
Hvala dunjice a natpis na slici je kako indikativan tako i provokativan.

reči pedofila
Edit: mislim na natpis

Pa, svakako da je prikrivena i targetirana pedofilija u pitanju.

Najgore je što više niko ne obraća pažnji na ovakvu zloupotrebu koja se čak ne graniči sa kriminalom, već je kriminal za koji bi PR opslužioci trebalo zajedno sa ostatkom komercijalne družine poslati pravo na dužu robiju.

U ovom potpuno suludom vremenu Sodom i Gomora bi bili kao gradovi primer napredne komercijalizacije i uspešnosti, a anđeli = zadovoljni poreznici koji bi u ime države = svih nas dodeljivali nagrade za visoko poslovni rezultat ili pak u najmanju ruku pokazanu Visoku Profesionalnost u izvršavanju, a naročito u Rukovođenju Poslom, naravno opet u ime svih nas.


cerski
man ray loves me man ray loves me 11:04 13.05.2010

tema je teska

pa cu dati samo jedan off remark.
meni se nije svidelo kad sam prvi put nedavno cula rec 'tween'. teen bi valjda bila deca od 15 do 18 godina, a tween bi trebalo da oznaci mladju decu, pretpostavimo od 10 do 15 (mozda i od 8?) - ciljnu grupu miley cyrus i sl. oni vise nisu 'children', sama rec sugerise da oni treba da se ponasaju kao teen.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:32 13.05.2010

6-godišnji sex dance

from USA



Btw, pravilnik slovenačkog plesnog saveza (PZS) tačno određuje kako takmičari iz određenih starosnih grupa moraju da budu obučeni, malima (poput ovih na klipu) nisu dozvoljeni bikiniji i ne samo to, nego se određuju i vrste materijala, zbog čega su im zabranjeni koža i koži srodni materijali, likra, lateks, mrežasti i providni materijali. To važi i za šminku koja mora da bude prilagođena godinama, a nije im dozvoljeno ni flertovanje ili seksualni pokreti u plesu.


mariopan mariopan 15:26 13.05.2010

Re: 6-godišnji sex dance


Btw, pravilnik slovenačkog plesnog saveza (PZS) tačno određuje kako takmičari iz određenih starosnih grupa moraju da budu obučeni, malima (poput ovih na klipu) nisu dozvoljeni bikiniji i ne samo to, nego se određuju i vrste materijala, zbog čega su im zabranjeni koža i koži srodni materijali, likra, lateks, mrežasti i providni materijali. To važi i za šminku koja mora da bude prilagođena godinama, a nije im dozvoljeno ni flertovanje ili seksualni pokreti u plesu.

Hvala Bogu da se našao neko pametan da to zabrani a ne da pedofili uživaju.
dragan7557 dragan7557 17:27 13.05.2010

Re: 6-godišnji sex dance

To važi i za šminku koja mora da bude prilagođena godinama, a nije im dozvoljeno ni flertovanje ili seksualni pokreti u plesu.

Pa izgleda nije svima baš najjsnije da to tako i treba, i oko ovoga nema polemike.

Hvala Jelice,

cerski
pix3lchick pix3lchick 01:53 14.05.2010

Različitost afiniteta, pobogu...

Samo dva "truckload of bullshit" alarma su se upalila već kod učitavanja stranice sa ovim tekstom. Prvi je još jedno cimanje Rastka - sa još jednom dušebrižničkom litijom gde se čoveku ponovo "najtoplije preporučuje" da ima da pika fucu i nosi Ben 10 majce u svakoj prilici. To kvazidušebrižništvo (a u stvari napunilo gaće od frke da klinac od 12 godina može da bude pametniji od nji) je child abuse sam po sebi tj. odbor za linč pomoću koga će se maloletna osoba silom ili milom uterati u šablon prosečnog srpskog klinca. Ima da voli fucu i da se šiša na keca. Ako odudara od zadatog modela, ima se spaliti na lomači zajedno sa neodgovornim roditeljima koji ga (jujuju!) puštaju da prati sopstvena interesovanja i afinitete, čak i po cenu da to izgleda u najmanjuruju neobično u okruženju. Znači, kada mi je klinac od 7 godinica tražio kravatu za nastup u muzičkoj školi, valjda je trebalo da mu polomim instrument i utrapim loptu za fucu u ruke. Čisto da bude po volji nekom gosn-u sa Bloga ili Blic komentara. Odvratno, ali onako baš skroz.

Drugi alarm se upalio kod pozivanja na "moral" - kategoriju koju je praktično nemoguće definisati, a sve to sa osvrtom na dete koje nosi kravatu i odelo. Na moral se možemo pozivati ako govorimo o grubim kršenjima nekih konvencija koje se tiču osnova funkcionisanja savremenog društva, a izbor odeće ne spada u to.

Previše seksi odeća za klince je stara tema, jer su se na čuvenom (beogradskom) buvljaku još pre desetak godina mogli pazariti seksi bodići za bebe, tangice za đačiće prvačiće, štiklice za drugačiće i ostala pomagala. Što je logično, jer je već 20 godina sasvim primereno da se deci kao uzori prikazuju Ceca, Karleuša i ostale gole tete. Šta je onda čudno kada princeza od tri leta poželi da takođe nabaci neki jebozovni autfit?

Lepo zaštitite svoje klince od uzora tipa Cece, Jece, raznih Spice Girls/Girls Out Loud derivata, i neće vam tražiti napičnjak bar dok dobro ne zagaze u pubertet. A kravate, štikle, ćelave frizure i fudbal ostavite kako kome pristaje, respectivly. Nismo svi (hvala bogu) pravljeni na isti kalup, inače bi sve devojčice volele barbike, svi dečaci fudbal, svi muškarci Jelen Pivo, a sve žene Sex and the City. Stvarno zastrašujuća slika.

maca22 maca22 07:30 14.05.2010

Re: Različitost afiniteta, pobogu...

pix3lchick
To kvazidušebrižništvo (a u stvari napunilo gaće od frke da klinac od 12 godina može da bude pametniji od nji) je child abuse sam po sebi tj. odbor za linč pomoću koga će se maloletna osoba silom ili milom uterati u šablon prosečnog srpskog klinca.

Ja vidim taj strah i nasilje u nacinu na koji ga odrasli i, trebalo bi biti, pametniji i jaci, nipodastavaju kada mu se obracaju.

Jel se tako prica s decom? Kada deca nesto fantaziraju ili daju sebi na znacaju (a to je kako je on vidjen) onda ih ne ponizavate. Jel tako?
sentinel26 sentinel26 09:57 14.05.2010

Re: Različitost afiniteta, pobogu...

pix3lchick

Lepo zaštitite svoje klince od uzora tipa Cece, Jece, raznih Spice Girls/Girls Out Loud derivata, i neće vam tražiti napičnjak bar dok dobro ne zagaze u pubertet. A kravate, štikle, ćelave frizure i fudbal ostavite kako kome pristaje, respectivly. Nismo svi (hvala bogu) pravljeni na isti kalup, inače bi sve devojčice volele barbike, svi dečaci fudbal, svi muškarci Jelen Pivo, a sve žene Sex and the City. Stvarno zastrašujuća slika.



Odavno nije bilo vaših komentara..
dragan7557 dragan7557 11:34 14.05.2010

Re: Različitost afiniteta, pobogu...

Što je logično, jer je već 20 godina sasvim primereno da se deci kao uzori prikazuju Ceca, Karleuša i ostale gole tete. Šta je onda čudno kada princeza od tri leta poželi da takođe nabaci neki jebozovni autfit?

Cudi me sto nije pomenuta Jelena Karleusa itd..

Eto pomenjena je .

Hvala na javljanju,

cerski

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana