Zabava

Ja malena, suknjica na kocke

Srđan Mitrović RSS / 16.05.2010. u 09:32

Arena%20enterijer_1.preview.jpg

iliti Slatko sam se nasmejao 2

 

U prošloj epizodi videli smo kako zvezdice sa ovih prostora uz pomoć potplaćenih, ili prosto neprofesionalnih novinara pumpaju svoj ego i lažu narod. To se ovih godina u Srbiji zove "napuniti Arenu po svaku cenu". Gebels da je živ bio bi mnogo srećan kako funkcionišu srpski mediji. Tu su se sve boje stopile u jednu, i žuta i crna i crvena i plava. Tamo gde je Gebelas za malo omašio u Srbiji je njegova "sto puta ponovljena laž na kraju postaje istina". Koliko god novine pisale o nekim pevačima i pevačicama da su dive i zvezde, relanost pokazuje drugačiju sliku. Tu više ne pomažu ni pare, ni mame, bivši muževi, bogati muževi, PR-ovi ni menadžeri. I da su sve karte podeljene besplatno, ove naše nabeđene zvezde i dive ne mogu da dosanjaju svoj san do kraja - puna Arena.

 

Posle koncerta Marije Šerifović novine su bile pune bombastičnih naslova tipa "Zapalila Arenu", "Prepuna Arena" i slično. Međutim samo par dana kasnije iste te novine objavljuju još spektakularnije naslove "Marija pukla", "Prodala samo 2700 karata". Toliko o novinarima. Istine radi, ako je neko napunio i zapalio (bukvalno) Arenu, to su bili Rammstein.

 

Taman se završila jedna bruka kad eto nama još jedan "spektakularan koncert" o kome se pričalo danima pod nazivom "All about diva". E sad što neko misli da je diva zato što joj mama kaže tako, to je druga stvar. Meni više liči na divakušu ili kako mali Đokica zamišlja zvezdu. Džaba se jedna producentska kuća trudila mesecima da nam objasne ko je najveća zvezda na Balkanu. Maltretirali su nas  jednom pesmom divakuše gde god su stigli. Čak su zloupotrebili i u sopstveni reality program gde su terali učesnike da pevaju pesmu i uče koreografuju. Tako su gledaoci bar 200 puta dnevno morali da čuju "veliki hit", čak i oni koji pored TV-a samo prođu. 

 

Svašta smo se naslušali pre koncerta ove divakuše: "Gledala sam specifikacije Madoninog koncerta i imaću više rasvete od nje, a ono što su Rolling Stones priredili za mene je 'mala beba", "Ja moram da istaknem da nisam poput nekih kolega pevača delila karte za svoj koncert, već su sve karte prodate iako cene nisu nimalo jeftine. Ja sam nedavno pristala da sledeće godine u ovo vreme napravimo još veći spektakl na Ušću, dok se oko ovog koncerta razmišljamo da li da napravimo još jedan odmah sutradan, 16. maja, zbog velikog interesovanja"…

 

Koncert je bio sinoć. Ono što mediji ponovo nazivaju "prepuna Arena", opet se svelo na 8.000 posetilaca. Hajde i neka je tačno da ni jedna karta nije podeljena (a bilo ih je bar 2.000 što znači da ih je prodato oko 6.000) to opet ne može nikako da bude "prepuna Arena" koja prima najmanje 18.000 ljudi. To što je bina bila ogronma pa zauzela pola partera, pa su posetioci nagurani u drugu polovinu, što druga galerija zvrji prazna, nekom može da izgleda i kao prepuna Arena.

Naravno to ne smeta novinarima da napišu "Jelena Karleuša Zapalila 10.000 ljudi na koncertu u Areni", "Karleuša ne kopira Madonu"...

 

 

Mene zanima šta ti novinari koji pišu hvalospeve o raznim divakušama i lažu narod imaju od svega toga. Besplatne karte za koncert i piće na press konferenciji? Pa nekako su se jeftino prodali. Divakuše znam šta imaju, imaju život. Jer upravo bez takvih medija i novinara one ne bi ni postojale. Ima gomila srpskih "selebritija" koja nikad ništa nije uradila a koja je poznata samo zato što je poznata. 

 

I tako naša Divakuša misli da je veća od Madonne i Rolling stonesa. Slatko sam se nasmejao. Mislim da ona ne može ni da im skuplja prljave peškire posle koncerta. Biće ona diva kad ja postanem astronaut. 

 

Sada je Seka na redu... 

 

 



Komentari (339)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Dušan Maljković Dušan Maljković 21:58 16.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu

BebaOdLonchara
a oni najbolje plaćaju -- i od kada se to ne računa?

taj račun sam i tražila, to sam te jedino i pitala, a ne nin i b92 vataš krivine, srce jecino


kad već umeš da pljuneš na mene, daj neki relevantni link o sebi samo nemoj da je NGO, plz. u srbiji to nije relevantno.


Kontroverzna i kontradiktorna ličnost. Prava umetnica.
man ray loves me man ray loves me 22:00 16.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu

Pa eto, Srđane, ja se ne krećem na banalnom materijalnom već na duhovnom nivou, pa sam otišao da pružim moralnu podršku.

Fenomenalno, gledacu da iskoristim. Sledeci put kad iskrsne prilika da podelim neki racun sa prijateljima, ima da im serviram ovaj MALJizam.
Kao sto je moj brat jednom izvalio pred rodbinom kad su ga pozvali na svadbu - evo dosao sam da uvelicam vase slavlje!
Dušan Maljković Dušan Maljković 22:01 16.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu

Srđan Mitrović
Pa eto, Srđane, ja se ne krećem na banalnom materijalnom već na duhovnom nivou, pa sam otišao da pružim moralnu podršku. A računam da čće se JK nekako finansijski snaći i bez mene, do sada je joj je odlično išlo.

koji si ti folirant, tek se sada vidi u punom sjaju.
verujem da je njoj baš mnogo stalo do tvoje moralne podrške. da je tako, pravila bi koncert za dž.
ti jk koristiš samo zbog svog egzibicionizma. mislim da bi trebalo da ti naplaćujem 10 evra po komentaru kod mene na postu.
ovoliku čitanost teško može da ti priušti recimo NIN


Naprotiv Srđane, to bi meni trebalo da plaćaš 10 evra po poseti tvog bloga, jer je moj komentar izazvao najviše replika -- ako ne možemo da izbrojimo Jecine posetioce, ovo bar možemo. A i Jeci da daš procenat -- kada pišeš o njoj skače ti drastično posećenost. Ili pak da ti ona plati -- ipak joj dižeš publicitet, a znamo da onaj negativni ne postoji! Radiš ti ipak u korist JK, one way or another -- založiću se da i ti dobiješ kartu za sledeći koncert, nemoj da brineš.
Bili Piton Bili Piton 22:02 16.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu

maksa83


Ono što mogu da prihvatim da te kod nje "privlači" je njen gay friendly stav


...koji je toliko duboko neiskren, fals i licemeran da to samo nekome ko je totalno zablesavljen moze da promakne.


Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:06 16.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu

naprotiv Srđane, to bi meni trebalo da plaćaš 10 evra po poseti tvog bloga, jer je moj komentar izazvao najviše replika -- ako ne možemo da izbrojimo Jecine posetioce, ovo bar možemo. A i Jeci da daš procenat -- kada pišeš o njoj skače ti drastično posećenost.

opet zamenjuješ teze i lupetaš onako napamet.
ja nemam problem sa čitanošću kao recimo ti. potraži malo statistike, bile početkom godine.
da ti nisam potreban ne bi se ti ni javljao na ovaj post.
jedino što si uspeo a to je da izvređaš neke divne ljude na ovom blogu i pokazao si da si mnogo velika seljačina koja se krije iza nekoliko pročitanih knjiga i žižeka.
mnogoznalaštvo ne uči mudrosti.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:11 16.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu

Kontroverzna i kontradiktorna ličnost. Prava umetnica.

gubiš se, ne čitaš ni to što si linkovao. relevantan link o sebi i račun nerelevantne ngo nisu iste stvari.



samo da pitam uredništvo: dokle će ovaj glupak da me vređa? da, mislim da je glupak. koliko puta treba da pomene mene kao neuspešnu umetnicu samo i u kontekstu odbrane lika&dela JK, da bi iko reagovao?

hvala.
Dušan Maljković Dušan Maljković 22:16 16.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu

BebaOdLonchara
Smeta vam kriitika Đinđića? I tu biste zapušavali usta kad vam se dirne u građansku svetinju koja je devedetih crtala sa Karadžićem i Mladićem mape Velike Srbije?

dakle, ponavljam pitanje: koliko košta kada ovo napišeš? znaš dobro šta te pitam.


Ahahaha, pa kad tako dobro znate da me neko plaća, kako ne znate ko i koliko? I molim vas, spustite taj autoritarni ton, ja padam samo na argumente, ne na dreku paranoidnih teoretičara sveopšte Koštunicine zavere.

Ali evo otkriću vam ko plaća i Molnara i mene i sve one koji kažu nešto istinito protiv Đinđića. CIA, naravno -- ko drugi? Ne znate da ona stoji i iza Koštunice i iza svega, usoatlom? A iza CIA-e su naravno Man in Black, pa vanzemaljci, pa paralelne dimenzije... SVe do Boga Oca i Velikog praska.
Dušan Maljković Dušan Maljković 22:21 16.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu

BebaOdLonchara
Kontroverzna i kontradiktorna ličnost. Prava umetnica.

gubiš se, ne čitaš ni to što si linkovao. relevantan link o sebi i račun nerelevantne ngo nisu iste stvari.



samo da pitam uredništvo: dokle će ovaj glupak da me vređa? da, mislim da je glupak. koliko puta treba da pomene mene kao neuspešnu umetnicu samo i u kontekstu odbrane lika&dela JK, da bi iko reagovao?

hvala.


Izvinjavam se, ali ja vas nigde nisam vređao -- a vi mene nekoliko puta. I sada, u ovom postu. Ali mene to zabavlja, a vidim da set se ozbiljno potresli, pa biste sada još i na cenzuru da apelujete? Tako je, sve neistomišljenike treba zabraniti, jer samo tada možete da zasijate.

(Ne)uspešna umetnica? Ja zaista ne znam ni ko ste, ni šta ste. A ako se osećate neuspešnom i to ste učitali u moj postove, onda ste verovatno u pravu i tu vam neću oponirati. Uostalom, šta vas briga šta piše jedan GLUPAK?
man ray loves me man ray loves me 22:22 16.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu

Ma ko će vas popamtiti, hajte molim vas

Vala bas. Treba koristiti dragocene resurse da se skladisti poezija Karleusinih tekstova (edit: bolje reci - stihova). Pa implikacije, analize... Samo duhovno...
Dušan Maljković Dušan Maljković 22:25 16.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu

Srđan Mitrović

ja nemam problem sa čitanošću kao recimo ti. potraži malo statistike, bile početkom godine.
da ti nisam potreban ne bi se ti ni javljao na ovaj post.
jedino što si uspeo a to je da izvređaš neke divne ljude na ovom blogu i pokazao si da si mnogo velika seljačina koja se krije iza nekoliko pročitanih knjiga i žižeka.
mnogoznalaštvo ne uči mudrosti.


Divne ljude koje mi kažu da sam seljačina, glupak, budala i sl? Stvarno divan svet, nema šta.

No, ovde sledi odjava. I to ne zbog vređanja, nego zbog dosade. Bilo je zabavno, a sada mi je već dosadno. Do sledećeg susreta do koga verujem da neće doći pozdravljam i sve najlepše.
dragoljub92 dragoljub92 22:25 16.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu

Tačno

je maljkoviću da ovo što ti sad radiš je odavno prepoznato pod imenim sofizam,i kako tad tako i sad prezreno i odbačeno od strane starih grka a kasnije i ostalih,
a što bi se naški reklo pokušao si da zamutiš plitku baru ,pa kad si upao u vir sad se batrgaš i bacakaš da isplivaš pa tako uspničen baš izgledaš smešno.
Bili Piton Bili Piton 22:33 16.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu

Dušan Maljković


No, ovde sledi odjava. I to ne zbog vređanja, nego zbog dosade.


Iako smorio jesi, nema sta da se vredjas. Sve sto se desilo je bilo to da smo ti objasnili da se a) suvise pravis pametan i b) da ti je muzicki ukus jeziv. Od ta dva ovo drugo je manji greh.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:40 16.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu

Do sledećeg susreta do koga verujem da neće doći pozdravljam i sve najlepše.

lepo putuj i pozdravi žižeka.
želim da ti se poslednja želja ostvari.
i jedan mali savet: kad već nekog toliko obožavaš i podržavaš potrudi se bar da kupiš kartu za koncert i kupiš originalni cd a ne da piraterišeš.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:42 16.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu

Uostalom, šta vas briga šta piše jedan GLUPAK?

i nije me briga. čudno mi je da baš niko nije reagovao. a rekla sam ti da si glupak da vidim da li će možda to da brišu. dakle, nije o tebi

Tako je, sve neistomišljenike treba zabraniti, jer samo tada možete da zasijate.

No, ovde sledi odjava. I to ne zbog vređanja, nego zbog dosade. Bilo je zabavno, a sada mi je već dosadno. Do sledećeg susreta do koga verujem da neće doći pozdravljam i sve najlepše.

da li vidiš vezu? ili si već otišao...da sijaš negde u mraku?
docsumann docsumann 22:45 16.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu

Do sledećeg susreta do koga verujem da neće doći pozdravljam i sve najlepše.

lepo putij i pozdravi žižeka.


Meni je Žižek ok
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:47 16.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu

Meni je Žižek ok

i meni je ok ali ne kad ga interpretira maljković.
docsumann docsumann 23:08 16.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu

i meni je ok ali ne kad ga interpretira maljković.


Naravno, i Mesi bi loše izgledao u njegovoj interpretaciji
Nego mislim da je on otišao puniji sebe nego što je bio kad je došao.
Kakav li će se tek vratiti...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:18 16.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu

Kakav li će se tek vratiti...

ne kod mene.
dragoljub92 dragoljub92 23:20 16.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu

Nego mislim da je on otišao puniji sebe nego što je bio kad je došao.
Kakav li će se tek vratiti...

matori je to lisac ko zna kakvu denagogiju sad smišlja.
dragoljub92 dragoljub92 23:21 16.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu

Srđan Mitrović
Kakav li će se tek vratiti...

ne kod mene.

nisi valjda
Bili Piton Bili Piton 23:26 16.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu


Ipak, zabavan blog ispade na kraju
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:29 16.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu

nisi valjda

pa sam se odjavio,
topcat topcat 01:36 17.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu

Dušan Maljković

Evo odmah ću vam reći -- svoju izdavačku kuću koštam oko 6 evra po prevodilačkoj strani, NIN koštam 2500 dinara po strani teksta, Treći program varira -- da li je autorski članak ili prevod (4 evra za prevod, za autorski malo više), queer.hr oko 50 evra po tekstu (evo sada pišem prvi tekst baš o JK), B92 2500 dinara po tekstu -- povremeno sarađujem i sa nekim književnim časopisima, to su sitnice. I nijedan NGO vam neću navesti (tako ste tražili), a oni najbolje plaćaju -- i od kada se to ne računa? Omalovažavate nevladin sektor? C c c...

I gde ste videli vređanje? Ironija da, ali nikakvo vređanje nije u pitanju.


Ja se samo nadam da ovo ne podrazumijeva i pisanje o umjetnosti, a ako podrazumijeva, na mjestu izdavača bi se definitivno zapitala kamo bacam novac.
(Ok, ove iz NGO ne računam jer su uglavnom podmazani izvana, upravo da bi iskompleksirani kvaziintelektualci imali kamo prosipati svoje "bisere" )

A zašto se nadam - jer o umjetnosti nemate pojma!
Možda ste pročitali puno knjiga o tom fenomenu, ali vam nitko nije objasnio osnovne stvari.
Nikom tko se bavi umjetnošću ne može pasti na pamet da uspoređuje slikara poput Klea sa pevaljkom ovog kalibra, ovaj put je to JK, sutra može biti netko drugi.
Nacistički "odnos" prema umjetnosti je ovdje irelevantan, jer ono čime se tetka bavi nije nikakva umjetnost, niti je spomenuta - umjetnica.

O njoj i takvima piš'te kol'ko 'oćete. Taman. ; )

Btw,

Ne razumete me. Ja sam jako zabrinut za sudbinu neshvaćene genijalke u domenu eksperimentalne muzike, JJ Bebu. Zato i hoću da napravima nacionalnu strategiju za njen spas.


ja vas zaista ne razumijem, manjka mi tog iskustva, ali vam neobično dobro stoji ugaziti u vlastiti drek.

Za Bebu od Lončara (!) ne treba "nacionalna strategija", niti je u tom smislu treba spašavati. Ona već JESTE umjetnica i kao takva je etablirana na međunarodnoj sceni.

Malo, besplatno, pojašnjenje:
etablirani umjetnik = ono što ne može biti ni "postati" netko tko nikad nije čuo za skromnost, nikad nije čuo za "širu sliku", odnosno "viši cilj", ne zna da sama ideja bez znanja, alata i vještine ne vrijedi ništa, nikad nije čuo za posao koji se ne radi samo zato da bi bio "slavan i bogat" (netko ga je izgleda nasamario sa pričom da je beogradska arena mjerilo slave i bogatstva), netko tko ne razlikuje humor od bezobrazluka, odnosno, da skratimo: netko tko je jedan najobičniji, zluradi - primitivac.

dragoljub92 dragoljub92 02:43 17.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu

Možda ste pročitali puno knjiga o tom fenomenu, ali vam nitko nije objasnio osnovne stvari.

Nacistički "odnos" prema umjetnosti je ovdje irelevantan, jer ono čime se tetka bavi nije nikakva umjetnost, niti je spomenuta - umjetnica.

netko tko ne razlikuje humor od bezobrazluka, odnosno, da skratimo: netko tko je jedan najobičniji, zluradi - primitivac.

man ray loves me man ray loves me 12:13 17.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu

lepo putuj i pozdravi žižeka.

novi entertainment duo: žižek i gmižek.
maksa83 maksa83 12:25 17.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu

novi entertainment duo: žižek i gmižek.

Jbg., kakva zemlja, takvi joj i Fry & Laurie...
man ray loves me man ray loves me 12:28 17.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu

watch it, makso, bordering on blasphemy ...
mada, nesto se razocarah lately, kad sam shvatila da su monty python radili to isto - dvaes godina ranije... (nesto sam se bila istripovala da je bilo u isto vreme, ali jok.)
NNN NNN 12:58 17.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu

Karleuša je ružna, nume da peva, a njena muzika nije njena, a još manje je muzika, ipak je donekle uspešna (po nekim merilima), ali ne dovoljno da napuni (i "zapali" ) Arenu.

Još je Srđan uzeo najbezbolniju brojku od 18000 iako je u Areni zvanično zabeležena poseta na finalu Svetske Lige u odbojci Srbija - Brazil 22680 gledalaca, a na utakmici Evrolige Partizan - Panatinaikos 22567 (a kada je igrala košarkaška reprezentacija bilo je i više, mada ne postoje zvanični podaci),
+ koliko ljudi može da stane u parter
- koliko zauzima bina...
_______________________________
= sigurno više od 20 hiljada, zvaničan podatak je 25000 za koncerte, a zna se i da je dosta karata podeljeno/poklonjeno.
Dakle medijeska laž o prepunoj Areni je tim još i veća.
Oduzmi JK celu mašineriju koja stoji iza nje i ona postaje yet another bimbo.
Slažem se s Maksom (as usual), jedino ovo bimbo (s čime se takođe slažem), zvuči nekako previše milutinovski
audrey92 audrey92 13:14 17.05.2010

komunizam u umetnosti

Ako sam te dobro shvatila Maljkoviću, ti negiraš postojanje vrednosne razlike izmedju kiča i umetnosti, tj. samo postojanje kiča. Tako, čini mi se, prenosiš ideju o jednakosti svih ljudi iz političkog u domen umetnosti. Dok u politici ta ideja ima svoje filozofsko, istorijsko i političko utemeljenje (od komunizma do socijaldemokratije), u umetnosti je takav egalizam čist apsurd, i to ne zbog nekih teorija već iz čisto imanentnih razloga. Umetnost je, na žalost svih komunista, jedna ipak krajnje elitistička i sasvim neravnomerno i nepravedno (iz ugla jednakosti svih ljudi) rasporedjena stvar, koja se svojom takvom prirodom uspešno opire i svim dokrtinama. Otud sramna propast svih pokušaja njene ideologizacije; najočiglednije u komunizmu. Ne vredi tu ni sto teorija, ni sto Vorhola: Kle nije isto što i Karleuša, odnosno slični su po toliko opštim stvarima da ih nema smisla uporedjivati. Možda će svako imati svojih 5 minuta slave, ali neko će ih imati i čitavih 350 godina, i o toj razlici mi ovde pričamo.

Zaista nezasluženo imputiraš blogerima kulturrasizam, nazivajući ih nekakvom buržoasko-četničkom grupom. To je prosto glupo. Koliko god većina imala pravo da određuje politički put svakoj manjini (mada ja tu sasvim otvoreno delim Đinđićevu skepsu, pa makar me nazvao nacistom), isto toliko većina na to nema pravo u domenu ukusa i umetnosti. Ona svakako može da konzumira šta joj srcu drago, i ona to i čini, ali bi bilo fašistički zahtevati od manjine da se složi sa ukusom većine. Mislim da u domenu ukusa svako, ali svako ima pravo na svoj afinitet, kao i na svoje vrednovanje umetničkih fenomena.

I treće: ti se baviš Karleušom na jedan kulturološko-spekulativan način, dakle kao predmetom analize, kao recimo Bebaod Lončara Sekom, dok ostali blogeri govore o svojem intimnom doživljavanju umetnosti. To su dva sasvim različita pristupa koja se ne mogu uporedjivati, i ti to vrlo dobro znaš, ali se zezaš i dalje. Što nije lepo. Ja intimno verujem da ti na koncert spomenute ideš iz, takoreći, službene dužnosti, praktično na posao, pa onda kod kuće slušaš (ne analiziraš!) Dobrotemperovani ili Kelnski koncert. Samo nam to lukavo ne otkrivaš, zbog argumentacije.

Eto, ispao je malo duži, ovaj zakasneli komentar.
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:11 17.05.2010

Re: komunizam u umetnosti

ја не бих рекао да је уметност баш толико ретка појава. нађе се тога.

с друге стране, падање у транс на карлеушу се не може оправдати ни покушајем да се укаже да није баш сва уметност стала у музеј.

пре бих рекао да се ради о комбинацији интелектуалног егзибиционизма и подцењивања саговорника на б92.

бити у жижи (или бар близу ње) је неопходно и душан то мора, с времена на време, да одради (уосталом, исти онај вајлд кога душан тако воли је рекао да је боље да вас оговарају него да вас не оговарају). ако капне и неки хонорар или бесплатна карта за концерт, тим боље (сасвим легитимно размишљање, што се мене тиче - уосталом, машина карлеуша користи масе слушалаца за своје, претежно финансијске, циљеве, душан користи ту машину за неке своје, ја користим душана да бих се правио паметан ... свима лепо).
JJ Beba JJ Beba 15:35 17.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu

Jk je uspešna, dobro izgelda, ima para, dobrog baju za muža... pa kako da je ne mrze? Bilo bi neobično da je drugačije.

e baš si pogodio.
evo ja sam sve to i niko nije ljubomoran
Naime, a to se vidi i ovde, za tu ekipu JK i većina ostalih estradnih umetnica predstavlja simptom degradacije i degeneracoije sistema vrednosti, koji bi trebalo da bude ako ne zabranjen, onda makar "sklonjen u stranu", da bi "prave vrednosti " dobile zasluženo mest itd.

to niko nije rekao.
ovde se govori da je umetbnica JK prevarant, da karde Madonin koncept, da loše peva i za mnoge je dikutabilan i izgled.
z to, Jk doprinosi pomirenju na balkanskim prostorima (sniam duete sa pevačima iz Bosne, daje antinacionalističke izjave), otvoreno nastupa protiv ratnih zločinaca, promoviše gej prava, dakle deluje upravo kao liberalni subjekat par excellence,

to rade mnoge žene u ovom gradu
JJ Beba JJ Beba 15:39 17.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu

To je, takođe, legitimna strategija

a autorska prava?
Jel ti tako Žižekovu filozofiju i njegove ideje predstavljaš kao svoje? To je legitimno?
zibr zibr 16:25 17.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu

Pretpostavimo da je 3=5.
Onda je i 5=3. Saberimo levu i desnu stranu i
dobijemo 8=8.
E sad, nit je 3=5 nit je 5=3 ali je 8=8.
Jednostavno, od pogresne pretpostavke, ispravnim zakljucivanjem mozemo doci i do tacnog i do netacnog zakljucka. Drugim recima, ako je zakljucak tacan, polazna premisa ne mora obavezno biti tacna.
pnbb pnbb 17:09 17.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu

Ostatak je druga priča, ali, koliko je meni poznato, sada u zaleđini nisu ni jedan dečko krimos

niko te ne pita za prvi milion..
a kvalitetom se sigurno nije probila
maksa83 maksa83 21:52 17.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu

jedino ovo bimbo (s čime se takođe slažem), zvuči nekako previše milutinovski

Okej, čekamo još tri dragovoljca/dragovoljke da se pobune zbog ove moje iskazane političke nekorektnosti, i onda bi me ogrejalo da ili udruzenje_roditelj ili globalno_zagrevanje ili Glas Amerike napišu kontrablog u kome me brane i objašnjavaju da sam imao najbolje namere ali sam loše interpretiran.
dragoljub92 dragoljub92 00:07 18.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu

Okej, čekamo još tri dragovoljca/dragovoljke

misliš radice
milisav68 milisav68 19:17 18.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu

Još je Srđan uzeo najbezbolniju brojku od 18000 iako je u Areni zvanično zabeležena poseta na finalu Svetske Lige u odbojci Srbija - Brazil 22680 gledalaca, a na utakmici Evrolige Partizan - Panatinaikos 22567

Samo da podvučem.
Ove cifre 22680 i 22567 su zvanično prodate ulaznice.
Nemam slike za odbojku al evo za basket:



Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:41 18.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu

pa još kao da budem fin. zvanični podatak sa sajta Arene:

Велика дворана има површину 48 000 м2 распоређених у 6 нивоа, капацитета 20 000 - 25 000 посетилаца, у зависности од догађаја.
NNN NNN 13:02 19.05.2010

Re: O Karleuši i Gebelsu

maksa83
jedino ovo bimbo (s čime se takođe slažem), zvuči nekako previše milutinovski

Okej, čekamo još tri dragovoljca/dragovoljke da se pobune zbog ove moje iskazane političke nekorektnosti, i onda bi me ogrejalo da ili udruzenje_roditelj ili globalno_zagrevanje ili Glas Amerike napišu kontrablog u kome me brane i objašnjavaju da sam imao najbolje namere ali sam loše interpretiran.
Globalno zagrevanje je bot.
Ne razumem se u softveraj, ali mislim da je to neka alatka u Guglu koja prevodi pamflete i kači na blog, a uz to i zloupotrebljava logo WWF-a.
Glas Amerike voli političku korektnost, a udruženje ne znam.
Možda bih mogao ja da napišem kontrablog, ionako mi koreknos ide na qrac, samo da nađemo dovoljo širok front podrške, mada mislim da bi prava umjetnost bila pridobiti velikog maga filozofske misli na blogu - Maljkovića lično
docsumann docsumann 16:43 16.05.2010

99

nsarski nsarski 17:03 16.05.2010

Ybg.,

sigurno cu da lupim bez veze i ispadnem najgluplji u drustvu, ali meni se cini da se ovde vise od muzike, ili bilo cega, prodaje hormon.
A hormoni su, setimo se, otkriveni iste godine (1905) kad i Teorija Relativnosti (ovo je susta istina).
Narod se pali na sirov hormon i przen holesterol (ili na raznju), pa radi mu sta hoces.
To je moje misljenje. Ako ti se ne svidja, imam ja i drugo.
aleksanadar aleksanadar 18:52 16.05.2010

Re: Ybg.,

A hormoni su, setimo se, otkriveni iste godine (1905) kad i Teorija Relativnosti (ovo je susta istina).


Занимљиво.

Али, питам се, какав је утицај релативности на сабласне невене?
nsarski nsarski 20:19 16.05.2010

Re: Ybg.,

Али, питам се, какав је утицај релативности на сабласне невене?

Pa, gama zraci se krecu brzinom svetlosti, koja je po teoriji relativnosti apsolutna, i time posebno uticu na sablasne nevene. Dakle, uticaj je apsolutan.
milandjuk milandjuk 17:07 16.05.2010

sledeci potez.....

eto Madonna je poljubila Britney ..........JK bi mogla Mariju :)))))
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:08 16.05.2010

Re: sledeci potez.....

JK bi mogla Mariju :)))))

bolje seku.
milandjuk milandjuk 17:43 16.05.2010

Re: sledeci potez.....

seka neka gleda sa strane kao Christina Aguilera
milandjuk milandjuk 17:43 16.05.2010

Re: sledeci potez.....

seka neka gleda sa strane kao Christina Aguilera
Bili Piton Bili Piton 17:49 16.05.2010

Madona i Britni (as they really are)

..najbolje je na 02:38 kad se Dawn isplazi....




jaksa scekic jaksa scekic 17:15 16.05.2010

Ima nade za Srbiju

Noc Muzeja u BGD 250.000 ljudi

na koncertu JK se ne zna, ali mnogoooo manjeeee

J

PS: A i Press se detonirao, vidi romantican, stvaralacki i nadasve nadahnut pocetak text-a

(VIDEO) Spektakl u „Areni": Karleuša ne kopira Madonu

Pod svodovima „Beogradske arene" sinoć je vejao sneg i lepršale su zastave ljubitelja gej parade, a frenetični aplauz krcate sale pokazao je da je nastup popularne pevačica potpuno drugačiji od svega do sada viđenog..

pa sad ide:

[/url][url=http://www.pressonline.rs/sr/vesti/dzet_set_svet/story/117501/%28VIDEO%29+Spektakl+u+%E2%80%9EAreni%22%3A+Karleu%C5%A1a+ne+kopira+Madonu.html]
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:17 16.05.2010

Re: Ima nade za Srbiju

Ima nade za Srbiju

da znaš!
JJ Beba JJ Beba 21:33 16.05.2010

Re: Ima nade za Srbiju

lepršale su zastave ljubitelja gej parade

gej populacija je jedinstvena u stavu - njihova ikona ih je oduševila.
kažu sve je bilo tako kemp.
sve mi prepričali - koncept po njenoj zamili režirao Dejan Milićević.
a on je sledeći. mislim koncept -dok JK peva stiove: Ko ovu dramu režira, nek moje ime ne bira, za uloge što nikada nisu moje... iza nje na wallu naci parada, konc logor.... stradanja, tjeanmen itajrad
Candy Life - slava & celebration , tu su bile gej zastave, etc...
Religion - kao: kad diva počne da propada, ode u religiju
i na kraju Madness - ludilo.
Oduševljeni su svetlom, ozvučenjem....kažu super su se proveli.

E sad, ako je njima JK koncert pojam dobrog provoda, dobre mjuze i lude zabave nek im bude.
nama ostaje Arena u junu - Elton John 3. juna gde neću ići al će to sigurno biti fenomenalno jer svi znamo sve pesme i to je fenomenalan koncert i svirka; pa zatim Bob Dylan 6, juna gde ići u slušati ga po 3 put, pa Eric Clapton & Steve Winwood 9 juna.
da ne pričam da je Bili Idol na Ušću 21. juna i to je onomad na Exitu bio jedan od najboljih koncertata ever, pa će i sada sigurno biti do jaja.
Gunsi su su 22. juna u Areni, (ne zanima me) ali zato Tzar Jaff Beck je 7, jula u SC i tu idem i radujem se kao niko. apsolutno jedva čekam taj 7. juli. i biće toplo i leto i ON tu....
kakva vas bre jelena karleuša spopala.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:39 16.05.2010

Re: Ima nade za Srbiju

inco inco 10:16 17.05.2010

Re: Ima nade za Srbiju

JJ Beba
Gunsi su su 22. juna u Areni, (ne zanima me) ali zato Tzar Jaff Beck je 7, jula u SC i tu idem i radujem se kao niko. apsolutno jedva čekam taj 7. juli. i biće toplo i leto i ON tu....


Gansi odlozili za jesen, ako uopste i dodju, al' ne znam koliko bih nazvao Gansima bend koji cini Axl i prateci svadbarski muzicari. E sad da Velvet Revolver dodje, to bi bila skroz druga prica...



docsumann docsumann 12:52 17.05.2010

Re: Ima nade za Srbiju

gej populacija je jedinstvena u stavu - njihova ikona ih je oduševila.

Daleko od toga da se svi gejevi lože na tu: treš blještavilo + kemp šarenilo = totalno ludilo, formulu.
Imam drugara koji je gej i koji je iz posve druge priče, kultutan, obrazovan, pomalo introvertan, a on opet ima neke svoje drugare ...

JJ Beba JJ Beba 15:54 17.05.2010

Re: Ima nade za Srbiju

docsumann
gej populacija je jedinstvena u stavu - njihova ikona ih je oduševila.

Daleko od toga da se svi gejevi lože na tu: treš blještavilo + kemp šarenilo = totalno ludilo, formulu.
Imam drugara koji je gej i koji je iz posve druge priče, kultutan, obrazovan, pomalo introvertan, a on opet ima neke svoje drugare ...


istina, imam i ja.
mislila san na onu gej populaciju blisku ovom blogu

Evo Stiže Elton Džon, ko stvoren je da ga gej populacija podrži kupovinom karte - i fenomenalan je muzičar & kompozitor i borac je za ljudska prava, gej, kemp, ima sve predispozicije da mu koncert bude ludi provod.
A pesme su mu fenomenalne
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:06 17.05.2010

Re: Ima nade za Srbiju

Evo Stiže Elton Džon, ko stvoren je da ga gej populacija podrži kupovinom karte - i

a šta ako su svi van tog materijalnog sveta i čekaju da im udele karte za dž da bi mogli moralno da poddrže eltona? doduše, on ima toliko para da bi mogao da peva i za dž.
Bili Piton Bili Piton 16:15 17.05.2010

Re: Ima nade za Srbiju


JJ Beba


Evo Stiže Elton Džon, ko stvoren je da ga gej populacija podrži kupovinom karte - i fenomenalan je muzičar & kompozitor i borac je za ljudska prava, gej, kemp, ima sve predispozicije da mu koncert bude ludi provod.


Eltonu "fali" jedna bitna odrednica - njegova muzika nije trash, naprotiv, cesto je suvise zahtevna.

"Slatka mala" it ain't.
JJ Beba JJ Beba 16:32 17.05.2010

Re: Ima nade za Srbiju

Bili Piton

JJ Beba


Evo Stiže Elton Džon, ko stvoren je da ga gej populacija podrži kupovinom karte - i fenomenalan je muzičar & kompozitor i borac je za ljudska prava, gej, kemp, ima sve predispozicije da mu koncert bude ludi provod.


Eltonu "fali" jedna bitna odrednica - njegova muzika nije trash, naprotiv, cesto je suvise zahtevna.

"Slatka mala" it ain't.

patoikažem. Mogu da odu da vide kako izgleda koncert kada neko ima šta da peva, kada ume da peva, kada je sve to što peva sam izmisio - mislim ne mora da "pozamljuje" ničiji koncept a pride ima i te vrednosti koje su našim drugarima: peđi, maljkoviću ect dragi- kod EJ ima kempa a dotični gospodin poseduje i ono što apostrofijraju kod JK i koriste kao krunsku argumentaciju kojom brane svoju naklonost JK- čovek ima harizmu, borac je za gej i ljudska prava generalno, ima ogroman humanitaran fond za borbu protiv AIDSa, mislim stvoreni su svi uslovi da se izuju za kintu i da uživaju u mnogo dobroj muzici i fenomanalnom provodu.
Jbg jedino što bi moralao da se voli Eltonova muzika a bojim se da to sa maljkovićem i inima nije slučaj.
Oni vole to što JK peva i što nazivaju muzikom, njima je to što ona radi na bini super i ako nije originilano i ako je plagirano i ako je već viđenu u originalu.
da bi odbranili svoj neukus posežu za Vorholom, pop kulturom, mlate praznu slamu,posežu za kuturfašizmom, pokušavaju da oporavdaju svoj, unajamanju ruku, nizak muzički ukus (da ne kvalifikujem prejako)
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:40 17.05.2010

Re: Ima nade za Srbiju

ima kempa

Bili Piton Bili Piton 16:45 17.05.2010

Re: Ima nade za Srbiju

JJ Beba
Mogu da odu da vide kako izgleda koncert kada neko ima šta da peva, kada ume da peva, kada je sve to što peva sam izmisio


Eeeeee, ali to onda nije "to".

Dzaba bilo svih miliona funti koje je Elton Dzon ljuljnuo u svoju fondaciju za borbu protiv AIDS-a, na primer, on iz perspektive prosecnog domaceg geja (i ne samo domaceg, da se razumemo - sindrom je svuda isti) - nikada nece biti "ikona" kakve su Karleusa, Severina ili lejdi Gaga. He simply ain't rubbish enough for that.
JJ Beba JJ Beba 16:52 17.05.2010

Re: Ima nade za Srbiju

Srđan Mitrović
Evo Stiže Elton Džon, ko stvoren je da ga gej populacija podrži kupovinom karte - i

a šta ako su svi van tog materijalnog sveta i čekaju da im udele karte za dž da bi mogli moralno da poddrže eltona? doduše, on ima toliko para da bi mogao da peva i za dž.

ja kapiram da bi dali kintu za koncert EJ samo kad bi voleli tu muziku.
Recimo znam da bi za koncert ledi gaga (koja je meni takođe bljak muzika) platili pa šta košta da košta
JJ Beba JJ Beba 17:07 17.05.2010

Re: Ima nade za Srbiju

ovako to rade pravi
Dont Let The Sun go Down on me



a tek mjuza
pnbb pnbb 17:23 17.05.2010

Re: Ima nade za Srbiju

a tek mjuza

njima dvojici bi bolje bilo da the zamene sa your
docsumann docsumann 00:58 18.05.2010

Re: Ima nade za Srbiju

Mene raduje LCD Soundsystem na EXIT-u

jaksa scekic jaksa scekic 17:23 16.05.2010

Zaustavite taj You tube

Ovo je valjda od sinoc, pogledajte, sve se vidi dobro sto se tice tribina i popunjenosti.





Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:28 16.05.2010

Re: Zaustavite taj You tube

sa sve binom koja je do pola partera.
arianna arianna 18:09 16.05.2010

Re: Zaustavite taj You tube

jeli a što neko od vip autora ne napisa blog o Noći muzeja?
aleksanadar aleksanadar 17:55 16.05.2010

Ко? Шта?

Maltretirali su nas jednom pesmom divakuše gde god su stigli.


Јел?
Немам појма.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 18:05 16.05.2010

Re: Ко? Шта?

Немам појма.

blago tebi!
koksy koksy 18:44 16.05.2010

Re: Vidim...

...dobar deo vas ono bas upucen u problematiku.
Svaka cast!
aleksanadar aleksanadar 18:54 16.05.2010

Re: Vidim...

upucen u problematiku...


Као што рекох горе, чуо сам једну композицију дотичне, пре десетак година.

Дакле, упућен сам!
Bili Piton Bili Piton 18:54 16.05.2010

Re: Vidim...

koksy
...dobar deo vas ono bas upucen u problematiku.
Svaka cast!


Pratimo slozene tokove pop kulture, sto neko gore rece
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:00 16.05.2010

Re: Vidim...

...dobar deo vas ono bas upucen u problematiku.
Svaka cast!

jaksa scekic jaksa scekic 19:25 16.05.2010

Vise ne

pripadam profesiji-novinar.
Jer upravo sam cuo Olju Crnogorac na Kosavi kako kaze-"Mi novinari kad istrazujemo..."

Javno se odricem profesije...

J

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 19:49 16.05.2010

Re: Vise ne


Javno se odricem profesije...

ajde jakša, ima i gorih od olje crnogorac. možda je i ona velika umetnica samo mi to ne razumemo.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:58 16.05.2010

Re: Vise ne

ajde jakša, ima i gorih od olje crnogorac. možda je i ona velika umetnica samo mi to ne razumemo.

pa ako zarađuje ako JK, onda sigurno jeste
jaksa scekic jaksa scekic 20:00 16.05.2010

Re: Vise ne

Srđan Mitrović

Javno se odricem profesije...

ajde jakša, ima i gorih od olje crnogorac. možda je i ona velika umetnica samo mi to ne razumemo.


Renesansnog tipa verovatno

J
nevencho nevencho 20:07 16.05.2010

Jaooj Seka

i "Moja desna butka Show"! Jedva cekam taj tekst!!
terazije_41 terazije_41 20:08 16.05.2010

Bravo za blog!

Bravo za blog, ulepša mi kišno Voždovačko veče
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:15 16.05.2010

Re: Bravo za blog!

Bravo za blog, ulepša mi kišno Voždovačko veče

hvala. mislim da su komentari mnogo zanimljiviji
jaksa scekic jaksa scekic 20:08 16.05.2010

ma Srdjane ajmo o Eurosongu

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:14 16.05.2010

Re: ma Srdjane ajmo o Eurosongu

ma Srdjane ajmo o Eurosongu

nego šta! krećemo uskoro...
jel imaš favorita?
Bili Piton Bili Piton 20:16 16.05.2010

Re: ma Srdjane ajmo o Eurosongu



Srle evroviziju ces ipak ti morati da ispratis, ja ove godine nijednu pesmu namerno nisam unapred cuo (osim nase koju je bilo nemoguce izbeci). Hocu opet, kao u stara dobra vremena, da ih saslusam sve odjednom, on the night(s).
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:18 16.05.2010

Re: ma Srdjane ajmo o Eurosongu

a ja se ponadao pojačanju ove godine
jaksa scekic jaksa scekic 20:19 16.05.2010

Re: ma Srdjane ajmo o Eurosongu

Srđan Mitrović
ma Srdjane ajmo o Eurosongu

nego šta! krećemo uskoro...
jel imaš favorita?


Normalno








Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:23 16.05.2010

Re: ma Srdjane ajmo o Eurosongu

Normalno



e jakša, pravi si patriJota. svaka čast.
bobo92 bobo92 21:34 16.05.2010

Re: ma Srdjane ajmo o Eurosongu

Bili Piton


Srle evroviziju ces ipak ti morati da ispratis, ja ove godine nijednu pesmu namerno nisam unapred cuo (osim nase koju je bilo nemoguce izbeci). Hocu opet, kao u stara dobra vremena, da ih saslusam sve odjednom, on the night(s).


Ja sam cula sve i Nemacka mi je najbolja, zvuci kao Marina & The Diamonds. Super joj je glas.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:35 16.05.2010

Re: ma Srdjane ajmo o Eurosongu

meni izraelzci tradicionalno najzanimljiviji. i naravno azerbejdžan
bobo92 bobo92 21:39 16.05.2010

Re: ma Srdjane ajmo o Eurosongu

Srđan Mitrović
meni izraelzci tradicionalno najzanimljiviji. i naravno azerbejdžan

Meni se Azerbejdzan nesto ne dopada, ali je super za Eurosong
nevencho nevencho 20:14 16.05.2010

Hey

A "Srpski Film" i novosti o njemu??? :)
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:17 16.05.2010

Re: Hey

A "Srpski Film" i novosti o njemu??? :)

srpski film je hit i kanu!!! hteo sam na pišem o tome. izbio je jedan incident:

Cult sensation A Serbian Film has broken a distributor here in Cannes. While I'm still looking for specific details, I'm told that at this morning's screening in the Cannes market, one distributor was so disturbed by what they saw on screen that they tried to leave, becoming faint and disoriented on the way out before collapsing at the exit and falling face first into the door, breaking their nose and leaving a puddle of blood on the floor. We've joked before that this film can break people's brains. Now it has broken someone's face, too.

Todd Brown
bobo92 bobo92 20:35 16.05.2010

:)

Posto mnogo volim "moja DIVA je bolja od tvoje" svadje (dok ne upadnu u paradoksalno sovinisticko pljuvanje druge dive ) zelim da kazem da potpisujem sve sto je Beba rekla o Seki

Team Seka for the win
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:40 16.05.2010

Re: :)

btw. danas sam čio za novo čitanje naziva koncerta JK: ALL ABOUT NJIVA
bobo92 bobo92 20:43 16.05.2010

Re: :)

Srđan Mitrović
btw. danas sam čio za novo čitanje naziva koncerta JK: ALL ABOUT NJIVA



ah, haters
tea11 tea11 21:00 16.05.2010

Re: :)

Srđan Mitrović
btw. danas sam čio za novo čitanje naziva koncerta JK: ALL ABOUT NJIVA


Bili Piton Bili Piton 21:32 16.05.2010

Re: :)

bobo92
mnogo volim "moja DIVA je bolja od tvoje" svadje




BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:33 16.05.2010

Re: :)

ALL ABOUT NJIVA

bobo92 bobo92 21:40 16.05.2010

Re: :)

Bili Piton




Erykah je mnogo lepa ( I give her that) ali mi je muzika smor.
Bili Piton Bili Piton 21:54 16.05.2010

Re: :)

bobo92
Bili Piton




Erykah je mnogo lepa ( I give her that) ali mi je muzika smor.


Meni se bas obratno cini, ona mi nije nesto posebno lepa ali zato joj je muzika zakon
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:57 16.05.2010

Re: :)

Erykah je mnogo lepa ( I give her that) ali mi je muzika smor.

Meni se bas obratno cini, ona mi nije nesto posebno lepa ali zato joj je muzika zakon

meni je ona prelepa i muzika joj je zakon.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana