Društvo| Gradjanske inicijative| Mediji| Region

Antonić - večni čuvar Srbije

Branislav Kovačević Cole RSS / 17.05.2010. u 14:10

      

S ANTONIC
S ANTONIC
           

  Koliko ima njih koji sasvim lepo žive od zabrinutosti za Srbiju tako da mi se sve više čini da ništa drugo i ne treba da se radi, osim što ćemo se prepustiti tim dušebrižnicim, pa će nam sve krenuti. Ma kakvi krenuti, nema te sile, pa ni države koja bi mogla da nam doaka, samo kad bi se oni pitali. Među tim večnim čuvarima Srbije, nekako se, ako baš ne u prvim redovima, a ono bar među trećepozivcima, uvek  nađe i S.Antonić - večno zabrinutog lika i dela.  On je taj  koji  procenjuje i ocenjuje ko je patriota a ko izdajnik, ko je strani, a ko domaći plaćenik...

Nema to, kad te pečatira Slobodan Antonić (opet se setih nesrecnog Domanovića) u “Pečatu”, onda je stvar zapečaćena. I ne bih se ja nešto ni jedio, niti bih zlopopotrebljavao Blog B92, da se dotični nije dokačio ovog Bloga, pa nekako osetih potrebu da na to ukažem ostalim blogerima. Povod visokoumnog teksta objavljenog u "Pečatu"  ovoga puta bilo je pojavljivanje časopisa "Decentralizator", pa ko želi više, neka sam pročita o čemu se radi na sledećim linkovima:

 http://www.decentralizacija.gov.rs/

http://www.pecatmagazin.com/2010/05/13/decentralizator-canak-i-srpska-drzava/

A šta to, o decentralizaciji, izmedju ostalog, kaže S.Antonić?

............Ta providna taktika - koju logistički podržavaju ideološke i medijske perjanice Druge Srbije (zato Cole ima VIP Blog na B92) – samo je najnoviji marketinški pokušaj da se ponovo prevare birači.........

Evo dokaza da smo se mi , blogeri okupili da opet prevarimo birače i razrušimo Srbiju. Nije valjda da neko sumnja u stavove S Antonića? 

.........“Ovaj list koji vam se nalazi u rukama, treba da se bavi upravo time da što veći broj ljudi u Srbiji shvati o čemu se radi kada je decentralizacija u Srbiji u pitanju”, napisao je Nenad Čanak za prvi broj “Decentralizatora”. Već na osnovu ovog Srbi sada zaista mogu da shvate o čemu je reč. Svi ti “decentralizatori”, kao što su Čanak, Kacin ili Cole, očigledno misle da smo neinteligentni, očigledno misle da smo bezumni, očigledno misle da je veoma zabavno i unosno pred našim očima i za naš novac rasturati ovu državu. A možda mi, koji sve ovo stoički trpimo, zaista pomalo i jesmo to što Čanak, Cole i Kacin misle o nama?

A tek u ovom kratkom, navedenom, pasusu šta je mudrih reči, misli  i stavova. U "Decentralizatoru" , N Čanak piše o ljudima koji žive u Srbiji, a S.Antonić mu odmah replicira i kaže, umesto ljudi - Srbi!!! Šta li ćemo sa onima koji žive u Srbiji, a nisu Srbi? Šta ćemo sa onim Srbima koji ne misle isto kao umni S Antonić.

I na kraju sam Antonić priznaje da su ONI (?) možda zaista takvi kao što Čanak-Cole Kacin misle o njima-njemu?

Eto konačno se oko nečega složismo!

 



Komentari (218)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

man ray loves me man ray loves me 14:36 17.05.2010

predlog

ma ajte, cole, taj tip je takav marginalac da je i oglas na banderi tipa 'nestala macka/prodajem kola' za njega preveliki format u smislu koliko medijske i svake druge paznje zasluzuje.
ajde da svi zajedno zaboravimo da postoji...
antioksidant antioksidant 14:39 17.05.2010

Re: predlog

man ray,
zaboravio bih ja njih ali nece oni mene. neprekidno nas vracaju u svoje blato...
(sad zvucim kao tomica milosavljevic - odoh u nemacku)
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:41 17.05.2010

Re: predlog

Sto se mene tice...zaista i ne postoji, ali ne zaboravite da su takvi uvek potrebni-nekome!
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:42 17.05.2010

Re: predlog

A i blato se ubudjalo...to je ono isto s pocetka 90-tih proslog veka!
man ray loves me man ray loves me 15:02 17.05.2010

Re: predlog

spazih jednom prilikom gospodina u gradu, sedeo je u nekom kaficu i ispijao pice, bio je opusten, nasmejan, ni nalik svom stilu pisanja, obavezna 'filozofska rolka' (svi ti wannabe filozofi misle da treba da se oblace ko sartr)... jednom recju - on ce i za deset godina da pise identicne takve tekstove (ako ne ode u ranu penziju, sto je cest slucaj sa isturenijom bransom njegove profesije), njega ovo sve apsolutno ne tangira, njegova 'profesionalna delatnost' ima za moto 'majte usta ne ostala pusta' (tj. od necega mora da se zivi) - zasto bismo mi shvatali njegov 'rad' ozbiljnije nego sto ga on i njegovi citaoci shvataju?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:09 17.05.2010

Re: predlog

...Sve bi to bilo tacno, ali njega eto u Politici, pa u Utisku nedelje, pa u Pecatu...100 puta ponovljeno...zar ne!
man ray loves me man ray loves me 15:14 17.05.2010

Re: predlog

Eto - ne citam politiku, ne gledam utisak nedelje, a pecat ne znam ni sta je... Za mene nema prepreka da nastavim da ignorisem gospodina...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:21 17.05.2010

Re: predlog

Naravno...da ste u pravu, ali to jos uvek ne znaci da drugi ne citaju..
Bili Piton Bili Piton 15:22 17.05.2010

Re: predlog

man ray loves me
obavezna 'filozofska rolka' (svi ti wannabe filozofi misle da treba da se oblace ko sartr)



ivana23 ivana23 15:34 17.05.2010

Re: predlog

Branislav Kovačević Cole
...Sve bi to bilo tacno, ali njega eto u Politici, pa u Utisku nedelje, pa u Pecatu...100 puta ponovljeno...zar ne!

U Politici ne pise od marta 2009.g.
banat.hardkor banat.hardkor 22:40 17.05.2010

Re: predlog

Pa, nije on wannabe filozof. On je doktor sociologije i profesor na BU. Nešto što Cole nikada neće biti, na primer. Zato mi je ceo ovaj tekst degutantan: bavi se Antonićem (kao što i sam naslov kaže), a ne Antonićevim stavovima. Poslednje što sam sad hteo da pročitam, u moru ad hominem tekstova, je još jedan ad hominem tekst.
man ray loves me man ray loves me 22:56 17.05.2010

Re: predlog

On je doktor sociologije i profesor na BU.

To je jako tuzno i govori mnogo o tome kakvo je stanje na BU.
banat.hardkor banat.hardkor 23:38 17.05.2010

Re: predlog

Sve je jako tužno u Srbiji. Primer: pogledati ko nam je predsednik, ko premijer, ko ministar policije, energetike, zdravstva, odbrane, finansija... ko nam kroji sudbinu svakog dana, a mi im ne možemo ništa. Ima li išta tužnije od tog?

66% mladih želi da pobegne iz zemlje. Bela kuga suvereno vlada. Imamo 150.000 abortusa godišnje (pitam se ko će sutra da radi u ovoj državi i odakle će penzije primati današnji 35-ogodišnjaci). 550 otkaza padne svakog dana. Imamo najniže plate u okruženju i jednu od najskupljih država u Evropi. Imamo BEDNU privredu koja je 50% od one od pre 21 godinu. Imamo 2.5 miliona penzionera i nezaposlenih i 1.8 miliona zaposlenih. Nemamo budućnost. Tek će da bude jako tužno.

Da se vratimo na temu... Nisam čuo da se Antonićevi studenti ili kolege žale na njega. Neka ga otpuste ako ne valja kao profesor. Ako tzv Druga Srbija ima svoje perjanice u javnosti, ne vidim ništa sporno u tome da Prva Srbija ima svoju. Ne branim ja Antonića, samo mi je jako degutantno da se drugoj strani spočitava ono što je kod prve norma i raison d'etre.

man ray loves me man ray loves me 23:54 17.05.2010

Re: predlog

Neka ga otpuste ako ne valja kao profesor.

Very funny. Ili jos bolje - neka nezavisna komisija evaluira njegov naucni rad. Any more jokes?
A sto se tice prve i druge Srbije, ne znam o cemu pricas, ne pratim vise lokalna prepucavanja.
banat.hardkor banat.hardkor 00:15 18.05.2010

Re: predlog

Šta je tu funny? Ako ne znaš za 1. i 2. Srbiju (ključna i najdublja 20-ogodišnja podela srpskog društva) onda mi se ne diskutuje više... Bez uvrede. Možemo da pričamo o nečemu drugom...
talicni talicni 02:54 18.05.2010

Re: predlog

banat.hardkor
Šta je tu funny? Ako ne znaš za 1. i 2. Srbiju (ključna i najdublja 20-ogodišnja podela srpskog društva) onda mi se ne diskutuje više... Bez uvrede. Možemo da pričamo o nečemu drugom...


Antonic fan?

Neverovatno.
banat.hardkor banat.hardkor 04:18 18.05.2010

Re: predlog

Ne. An underdog fan.
man ray loves me man ray loves me 11:11 18.05.2010

Re: predlog

Ako ne znaš za 1. i 2. Srbiju (ključna i najdublja 20-ogodišnja podela srpskog društva) onda mi se ne diskutuje više... Bez uvrede. Možemo da pričamo o nečemu drugom...

Htela sam na diskretan nacin da ti skrenem paznju da si predozirao sa talking points, a ti si me shvatio bukvalno.
talicni talicni 18:36 18.05.2010

Re: predlog

banat.hardkor
Ne. An underdog fan.

Samo da te podsjetim gdje doticni objavljuje.

Redakcija

Direktor i glavni urednik:
Milorad Vučelić

Odgovorni urednik:
Aleksandar Vulin

Tvog underdoga je pregazilo vrijeme, bas kao i ove ozloglasene likove iz redakcije. Cak su i radikali umiveni i spremni za Evropu.
banat.hardkor banat.hardkor 19:14 18.05.2010

Re: predlog

Pa, htedoh reći da je underdog ovde, na blogu. Nisam upućen gde i za koga piše osim da je pisao u Politici i (da piše za) NSPM. Nisam apriori protiv ili za njega ali pročitam ga bar jednom u 3 meseca i lik je uglavnom OK (npr. u vezi NATO ili nepotrebne, preskupe i korumpirane pokrajine ili korupcije najvažnijih institucija u Srbiji itd).

Ovu drugu dvojicu znam i nemam ništa lepo da kažem o njima. Stvarno.

A ovo za radikale... Pa, šta je politika nego to? Marketingom su oni postali Evropljani, a D(O)S-ovci reformisti.

Freedom of Information Freedom of Information 14:49 17.05.2010

Pozdrav

Pa dobro druze Cole, kad ti vec neces da se upises kod mene,a ocekivao sam te,post je o novinarima,onda evo mene kod tebe. Puno pozdrava.R.S.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:51 17.05.2010

Re: Pozdrav

Ma gde neccuuuuu..UVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK!!!! Nego sam zabrazdio na neku drugu stranu!Pozdrav i odo da upisem plusicc kod tebe!
pozdrav
adam weisphaut adam weisphaut 14:50 17.05.2010

Koga uopste briga

sta Antonic ima da kaze?
adam weisphaut adam weisphaut 14:53 17.05.2010

Re: Koga uopste briga

Ubr, ne treba se pecati na njegove "udice". On tako proziva da bi se ukljucio u diskusiju ovde pod alijasom i malo digao prasinu i dao sebi na vaznosti
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:59 17.05.2010

Re: Koga uopste briga

Zabluda je da ih treba ignorisati...samo neka on peca!
oskar-z-wild oskar-z-wild 14:52 17.05.2010

О душебризницима

Šta li ćemo sa onima koji žive u Srbiji, a nisu Srbi?
Šta ćemo sa onim Srbima koji ne misle isto kao umni S Antonić.

Имаш ли неке опције па да бирамо?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:56 17.05.2010

Re: О душебризницима

Ne znam sta je pod tim mislio Antonic, ali jako dobro znam sta mislim o tome!
mariopan mariopan 15:21 17.05.2010

Re: О душебризницима

to što Čanak, Cole i Kacin misle o nama?


Treba samo da prestanemo da mislimo i sve će biti ok..
oskar-z-wild oskar-z-wild 17:55 17.05.2010

Re: О душебризницима

Мислим да не мислим.
Inner Party Inner Party 15:40 17.05.2010

Antonicev tekst je sasvim korektan

Zato sto se covek bavi prikazom i analizom jednog lista koji se zove Decetralizator i koji je javno glasilo, nije neki interni memorandum pa da nam Antonic nesto otkriva... Taj list pre svega finansira drzava (dakle gradjani Srbije)i za taj list pisu ljudi koji se zalazu za eksperiment decentralizacije Srbije (dakle najverovatnije ne zastupaju vecinsko misljenje gradjana Srbije). Antonicev posao je da (kao politicki analiticar i kolumnista Pecata) pise o tome. Njegova je duznost (duznost intelektualca) i to da kroz medije utice na javno mnjenje gradjana Srbije. Ne razumem zasto to nazivate...

On je taj koji procenjuje i ocenjuje ko je patriota a ko izdajnik, ko je strani, a ko domaći plaćenik...


... kada i sami znate da Antonic nikada nije prozivao nikoga da je izdajnik. Moguce je da se neko u toj reci prepoznao kao takav, ali nigde u tekstu te reci nema, i to je onda problem citaoca i njegovog ucitavanja...

Зато нам Цоле Ковачевић, вођа фантомске „Коалиције Шумадија“ (у којој је он, ваљда, и једина странка и једини члан) објашњава како се што пре мора створити нова покрајина (регион?) ...


Eto umesto da se pozabavite ovom recenicom i da se lepo odbranite od napada ovog tipa, umesto da promovisete svoje ideje i svoju Koaliciju, vi se u ovom blogu bavite likom i delom autora teksta (sto je zaista besmisleno jer svi znamo koliko je Antonic omrazen, ovde i na jos mnogo mesta po internetu, i ako jos jednom pljunete po Antonicu ne doprinosite can ni toj vec previse rasprostranjenoj mrznji). Utoliko je to problem i Bloga B92, jer ako se ne varam vas VIP status bi trebao da znaci i pisanje tekstova u kojima bi trebalo da uvek i iznova objasnjavate i opravdavate vas koncept decentralizacije i regionalizacije Srbije. A vi to (iako vam se eto prilika ukazala) ne uradiste ovaj put ...


sesili sesili 16:16 17.05.2010

Re:Decentralizacija

Ako mislimo na isto, mene decentralizacija Srbije jako interesuje. Svesna sam da mora da postoji glavni grad. Normalno. Ali, da li samo tamo trudnice i porodilje mogu da dobijaju 100% plate, samo tamo da se penzioneri (a sad čujem i izbegla lica) voze besplatno. Nemam ništa protiv, ali da to ne bude samo u BGD. Živim u šumovitom kraju. Zašto "Srbija šume" u nekom takvom kraju nemaju svoje sedište? Ovako se samo čuje: odoše nam sve pare u Beograd. A seče se nemilice. Mogu neka ministarstva sasvim dobro da rade i drugde.
maca22 maca22 17:06 17.05.2010

Re: Re:Decentralizacija

sesili
Ovako se samo čuje: odoše nam sve pare u Beograd.

A jel neko argumentovao takve izjave?
gedza.73 gedza.73 21:13 17.05.2010

Re: Re:Decentralizacija

A jel neko argumentovao takve izjave?

Na osnovu tipa iz lokalne samouprave obracunava se taksa od 20 posto na ukupnu vrednost zemljista koje se prebacuje na gradjevinsko.

Od ukupne sume Beogradu ide 60 posto lokalnoj samoupravi 40 posto. Eto argumenat.

Na stranu sto se za zemljiste od 3,5 ara placa 6000 eura. Tako da sto se mene tice na placu u gradu sejem kukuruz i kad zaradim ses' 'iljadarki onda cu da im dam. Da im mamu lopovsku.
izvinte na trolu.
jaksa scekic jaksa scekic 22:27 17.05.2010

Re: Antonicev tekst je sasvim korektan

Inner Party
. Antonicev posao je da (kao politicki analiticar i kolumnista Pecata) pise o tome. Njegova je duznost (duznost intelektualca) i to da kroz medije utice na javno mnjenje gradjana Srbije. Ne razumem zasto to nazivate...



bas me slatko nasmeja

J
Inner Party Inner Party 23:24 17.05.2010

Re: Antonicev tekst je sasvim korektan

jaksa scekic
Inner Party
. Antonicev posao je da (kao politicki analiticar i kolumnista Pecata) pise o tome...

bas me slatko nasmeja
J


Pliz du elaborejt ...


banat.hardkor banat.hardkor 23:54 17.05.2010

Re: Re:Decentralizacija

Evo iz Zrenjanina. 38% ukupnog prihoda grada ide u Beograd, 38% u Novi Sad! Toliko o koristi "autonomije". Nas j*bu s obe strane! Onda se transferom vrati nekih 30% toga, a za svaki dinar se moli i prostire pred noge Novosadista i Beograđana!

Moj matori radi u "Socijalnom" (Fond za PIO) i kaže da bukvalno za svaki trošak moraju da zovu Beograd. Kada im nisu odobrili novac, morao je da vozi u Beograd -- 140km, tamo i nazad -- da pokupi kutiju printer-papira i par tonera iz podruma beogradskog PIO-a.

Do 1991. su imali potpunu autonomiju u obavljanju poslova i primali su plate "po učinku". Imali su veće plate nego kolege iz Beograda i Novog Sada. Sada imaju 30.000 dinara u proseku. Prvo je Novi Sad centralizovao administraciju sredinom 1991, pa je oko 2000. godine Beograd uleteo i ultra-centralizovao sve, pa i troškove od 500 din za kancelarijski pribor tipa hemijske olovke i spajalice.

Putevi usred grada, na 5 metara od Županije, izgledaju kao da Zrenjaninci voze tenkove, a ne automobile. Kada sam pitao lika iz Uprave o čemu se radi -- kaže, molimo za pare mesecima. Republika je nadležna da da amin, a onda i odobri sredstva! Rupčaga na sred raskrsnice Kralja Petra i Savezničke (strogi centar) dve godine stoji nesređena i samo se širi. Nema para. Republika mora da odobri.

Ej! Eeeeej! O kakvoj mi Evropi pričamo?!

blogovatelj blogovatelj 05:51 18.05.2010

Re: Antonicev tekst je sasvim korektan

bas me slatko nasmeja


G. Scekicu, primetio sam da Vas je lako zasmejati.
A da li biste izneli mozda i neki argument ili i dalje ostajete pri smehu samo?

M.
filantrop filantrop 07:25 18.05.2010

Re: Re:Decentralizacija

odoše nam sve pare u Beograd


a kad ostatak Srbije pozeli (zamisli bezobrazluka) da uziva ponesto od prestonickih blagodeti u vidu skolovanja, Beogradjani pocnu da placu kako su im provincijalci pokupili sve:
stanove, radna mesta, mesta na bu, parkinge, opteretili saobracajnu i ostalu infrastrukturu, poseljacili ih...
(iskusio na sopstvenoj kozi)
alselone alselone 07:26 18.05.2010

Re: Antonicev tekst je sasvim korektan

Inner Party

Зато нам Цоле Ковачевић, вођа фантомске „Коалиције Шумадија“ (у којој је он, ваљда, и једина странка и једини члан) објашњава како се што пре мора створити нова покрајина (регион?) ...



Na stranu sve ostalo ali meni je ova "Koalicija Sumadija" hlerijes. Po svemu. Sto manje glasaca imas to zvucniji naziv stavljas. Koalicija, Grupa, Centar, a evo Mladja nam pravi i Uniju.
mariopan mariopan 14:42 18.05.2010

Re: Re:Decentralizacija

banat.hardkor
Evo iz Zrenjanina. 38% ukupnog prihoda grada ide u Beograd, 38% u Novi Sad! Toliko o koristi "autonomije". Nas j*bu s obe strane! Onda se transferom vrati nekih 30% toga, a za svaki dinar se moli i prostire pred noge Novosadista i Beograđana!

Moj matori radi u "Socijalnom" (Fond za PIO) i kaže da bukvalno za svaki trošak moraju da zovu Beograd. Kada im nisu odobrili novac, morao je da vozi u Beograd -- 140km, tamo i nazad -- da pokupi kutiju printer-papira i par tonera iz podruma beogradskog PIO-a.

Do 1991. su imali potpunu autonomiju u obavljanju poslova i primali su plate "po učinku". Imali su veće plate nego kolege iz Beograda i Novog Sada. Sada imaju 30.000 dinara u proseku. Prvo je Novi Sad centralizovao administraciju sredinom 1991, pa je oko 2000. godine Beograd uleteo i ultra-centralizovao sve, pa i troškove od 500 din za kancelarijski pribor tipa hemijske olovke i spajalice.

Putevi usred grada, na 5 metara od Županije, izgledaju kao da Zrenjaninci voze tenkove, a ne automobile. Kada sam pitao lika iz Uprave o čemu se radi -- kaže, molimo za pare mesecima. Republika je nadležna da da amin, a onda i odobri sredstva! Rupčaga na sred raskrsnice Kralja Petra i Savezničke (strogi centar) dve godine stoji nesređena i samo se širi. Nema para. Republika mora da odobri.

Ej! Eeeeej! O kakvoj mi Evropi pričamo?!


Potpisujem
jaksa scekic jaksa scekic 15:42 18.05.2010

Re: Antonicev tekst je sasvim korektan

Inner Party
jaksa scekic
Inner Party
. Antonicev posao je da (kao politicki analiticar i kolumnista Pecata) pise o tome...

bas me slatko nasmeja
J


Pliz du elaborejt ...




Vrlo kratko:

Prvo, zvanje politicki analiticar ne znaci nista, to je u ovoj drzavi ih ima toliko pa moze i Antonic, ali to ne znaci da jeste.
2. Ako je magazin Pecat validan magazin da govorio o politickoj sceni Srbije, onda sam ja rodjen za astronauta (pogledati samo izdavaca i redakciju-ima ih dosta iz Politike iz vremena D.H.Antica).To mi je lekar zabranio da uzimam u ruke.

3. Moj problem sa NSPM i npr Pescanikom je sto obe grupacije zele da se nametnu kao GLAVNi mislioci i sto je jos gore ocenjivaci politicke, intelektualne scene Srbije.
U moje vreme bi i jedni i drugi (kako bi im se zalomilo) bili clanovi Idejne komisije CKSKJ, i onda bi zarili i palili, a drzava bi, odnosno Partija ih stavila u Insitute za dobre pare i imali neograniceni acess medijima. Ali, da to vazi samo za njih.
Tu kultura dijaloga ne postoji i sto se videlo u Utisku nedelje, a i po komentarima ovde,tipa ko je koga pocepao i kako.
E, to njih boli, sto ih ovo drustvo, i jedne i druge ic ne zarezuje.(Sto je mozda i dobro)
Nazalost po jedne i druge, Blog B92 ima mnogo veci uticaj na srpsku politicku scenu nego sajt SNPM ili Pecanik.
Ja bih cak i ponudio Antonicu da bude VIP Bloger ovde pa da se raspravljamo.
Da citiram mog druga Ciru, :"Sve su to mentalni Talibani na kraju dana"

Sto se tice decentralizacije, ovde se mesaju dve stvari. Decentralizacija kao proces, i dnevna politika.
Steta je sto neko ne ode na neki ozbiljan sajt, pa vidi stepen autonomije oblasti u jednoj Francuskoj, koja je navodno primer centralisticke drzave, ili primer Nemacke ili Italije.
U Briselu Istra ima svoj biro pri EU (valjda cce i Vojvodina imati) i steta je sto niste gledali Gorana Milica i njegov prilog koliko je taj Biro doprineo regionalnom razvoju Istre, pa nikom u Hrvatskoj nije palo napamet da ih optuzuje za separatizam.
Treba malo vise citati a ne samo dnevnu stampu i srpske magazine.

JS


PS:I da ne zaboravim, neko je ovde dao primer da Antonic uzima delove Blogova,iskrivljuje sadrzaj i daje neka svoja tumacenja i zakljucke.
To je tacno, to sam osetio na svojoj kozi kad je krajnje strucno, citirajuci me,raspravljao pravnu regulativu distribucije TV signala u kablovskim sistemima.
Znate, u svetu kad je neko politicki analiticar, ili se bar tako vice, stoje mnogo ozbiljne titule i naucni radovi, i takvi analiticari se drze svoje teme, a nisu analiticari za sve i svasta.
Inner Party Inner Party 17:12 18.05.2010

Re: Antonicev tekst je sasvim korektan

jaksa scekic

Vrlo kratko:
Prvo, zvanje politicki analiticar ne znaci nista, to je u ovoj drzavi ih ima toliko pa moze i Antonic, ali to ne znaci da jeste.
2. Ako je magazin Pecat validan magazin da govorio o politickoj sceni Srbije, onda sam ja rodjen za astronauta (pogledati samo izdavaca i redakciju-ima ih dosta iz Politike iz vremena D.H.Antica).To mi je lekar zabranio da uzimam u ruke.
3. Moj problem sa NSPM i npr Pescanikom je sto obe grupacije zele da se nametnu kao GLAVNi mislioci i sto je jos gore ocenjivaci politicke, intelektualne scene Srbije.


Hvala na elaboraciji. Slozimo se da se ne slazemo ...



PS

Mada se slazem da Antonic ne bi trebalo da pise za Vucelicev Pecat, ali ja ionako citam samo NSPM. Pecat u ruci nisam imao...


jaksa scekic jaksa scekic 18:01 18.05.2010

Re: Antonicev tekst je sasvim korektan

Inner Party
jaksa scekic

Vrlo kratko:
Prvo, zvanje politicki analiticar ne znaci nista, to je u ovoj drzavi ih ima toliko pa moze i Antonic, ali to ne znaci da jeste.
2. Ako je magazin Pecat validan magazin da govorio o politickoj sceni Srbije, onda sam ja rodjen za astronauta (pogledati samo izdavaca i redakciju-ima ih dosta iz Politike iz vremena D.H.Antica).To mi je lekar zabranio da uzimam u ruke.
3. Moj problem sa NSPM i npr Pescanikom je sto obe grupacije zele da se nametnu kao GLAVNi mislioci i sto je jos gore ocenjivaci politicke, intelektualne scene Srbije.


Hvala na elaboraciji. Slozimo se da se ne slazemo ...



PS

Mada se slazem da Antonic ne bi trebalo da pise za Vucelicev Pecat, ali ja ionako citam samo NSPM. Pecat u ruci nisam imao...





Vazno je da civilizovano razgovaramo bez vredjanja i sistema ko je koga pocepao :)))

Kultura dijaloga- to nedostaje Srbiji, jer ovde je dijalog najcesce-vredjanje i omalovazavanje dgrue strane i beskrajni monolozi namenjeni sami sebi.
Drago mi je sto Tvoj i moj dijalog (kazu da na Blogu treba da budemo na ti) ima(o) nivo

JS
banat.hardkor banat.hardkor 19:15 18.05.2010

Re: Antonicev tekst je sasvim korektan

Ignoriši. Waste of time.
banat.hardkor banat.hardkor 19:39 18.05.2010

Re: Re:Decentralizacija

To što Srbija ima tri univerziteta nije greška ni Beograđana ni "provincijalaca" nego majmuna koji vode ovu državu. Na Zapadu svaka selendra ima pošten univerzitet.
krkar krkar 13:28 19.05.2010

Re: Antonicev tekst je sasvim korektan

Ja bih cak i ponudio Antonicu da bude VIP Bloger ovde pa da se raspravljamo.


I ja. Ali niti B92 ima za to pameti - niti Antonić muda.

Oop-tzwrtz...
adam weisphaut adam weisphaut 15:09 19.05.2010

Re: Antonicev tekst je sasvim korektan

I ja. Ali niti B92 ima za to pameti - niti Antonić muda.

Mislim da je u potonjem problem, s obzirom na broj gostovanja SA u UTN..
angie01 angie01 16:07 17.05.2010

mucheni

antonic!
koksy koksy 16:54 17.05.2010

Re: A...

...u cemu je, u stvari, problem? Cole i Canak (o Kacinu da i ne pricamo) je za decentralizaciju a Antonic je protiv.
I - sta sad?
Ja se cesto ne slazem sa Antonicevim stavovima ali bukvalno u svakom dijalogu 1 na 1 sa bilo kojom ovdasnjom NGO ikonom on je sushta superiornost.
Hocu reci, lako je sa Veljom Ilicem, Palmom i slicnim likovima. U krajnjem slucaju i sa Vukadinovicem. Ali, kad treba Antonicu izaci na crtu - e, tu je vec prpa.
I sta onda preostaje? Pa malo difamacija, denunciranja, ucitavanja...

"Šta li ćemo sa onima koji žive u Srbiji, a nisu Srbi? Šta ćemo sa onim Srbima koji ne misle isto kao umni S Antonić." Ova pitanja su, naravno-umesna. A kako glase odgovori na - nadam se - jednako umesna kontrapitanja: "Sta li cemo sa onima koji zive u Srbiji a jesu Srbi? Sta cemo sa onim Srbima koji misle isto kao umni Antobic?"
Kao i podvarijanta, npr.: "Sta cemo sa onima koji zive u Srbiji i nisu Srbi ama, avaj, s Antonicem se slazu po ovom pitanju?"
Bili Piton Bili Piton 17:23 17.05.2010

Re: A...

koksy

Kao i podvarijanta, npr.: "Sta cemo sa onima koji zive u Srbiji i nisu Srbi ama, avaj, s Antonicem se slazu po ovom pitanju?"


Nemam nista konkretno cime bih potkrepio svoju sledecu tvrdnju, ali namece mi se utisak da je takvih izuzetno malo - beznacajno malo, zapravo.
Doctor Wu Doctor Wu 19:20 17.05.2010

Re: A...

Ja se cesto ne slazem sa Antonicevim stavovima ali bukvalno u svakom dijalogu 1 na 1 sa bilo kojom ovdasnjom NGO ikonom on je sushta superiornost.

Da, i meni se cini. Bez obzira na Antoniceve stavove koji su cesto nakaradni, u svakoj diskusiji ih pocepa k'o svinja masan papir.

Evo ni ovde, cestiti Cole nema 3 ciste da odgovori na ili razoblici ni jedan od Antonicevih napada nego samo ide na defamaciju i ad hominem. K'o u stara (dobra?) komunjarska vremena.
Bili Piton Bili Piton 19:35 17.05.2010

Re: A...

Doctor Wu

u svakoj diskusiji ih pocepa k'o svinja masan papir.


To je tacno ali mi se cini da to nije stvar njegove narocite intelektualne superiornosti, vec stvar inferiornosti njegovih oponenata u diskusiji.
man ray loves me man ray loves me 19:48 17.05.2010

Re: A...

ja nikad nisam primetila tu superiornost. ono malo tekstova sto sam procitala vrvelo je od zamena teza, podmetanja i en gros baljezganja i vredjanja.
Doctor Wu Doctor Wu 19:54 17.05.2010

Re: A...

To je tacno ali mi se cini da to nije stvar njegove narocite intelektualne superiornosti, vec stvar inferiornosti njegovih oponenata u diskusiji.

Da, to je underlying teza onoga sto sam napisao.
Bili Piton Bili Piton 20:00 17.05.2010

Re: A...

man ray loves me
ja nikad nisam primetila tu superiornost. ono malo tekstova sto sam procitala vrvelo je od zamena teza, podmetanja i en gros baljezganja i vredjanja.


Okreni obrni on ume da muti i da to sto smuti deluje kao utemeljeno. To jeste neki talenat (doduse, za mutljavinu). Potrebno je da se medju oponentima nadje neko sa dovoljno talenta, verovatno i strpljenja, da to razmrsi. A oponenti su uglavnom i nazalost kilavi - ili lenji.

edit - na ruku mu ide i to sto su njegovi moguci oponenti po pravilu pod teskom hipotekom "mondijalista, drugosrbijanaca i drugih domacih izdajnika".
antioksidant antioksidant 20:10 17.05.2010

Re: A...

ono malo tekstova sto sam procitala vrvelo je od zamena teza, podmetanja i en gros baljezganja i vredjanja.

pa tako se cepa taj masan dzak
to pali kod povrsnog posmatraca a povrsnost je primarna karakteristika glasaca sa pamcenjem zlatne ribice...
man ray loves me man ray loves me 20:23 17.05.2010

Re: A...

Ja to ne bih tako nazvala. 'Pocepao ko svinja masan dzak' za mene znaci 'resio problem brzo i efikasno'. A ono sto Antonic radi vise izgleda kao 'Izblamirao se tako sto je pokazao i glupost i pokvarenost'.
Doctor Wu Doctor Wu 20:34 17.05.2010

Re: A...

A oponenti su uglavnom i nazalost kilavi - ili lenji.

Da, slazem se, lenjost je najvazniji faktor. To i fundamentalno nerazumevanje kako svet funkcionise.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 21:09 17.05.2010

Re: A...

Da, i meni se cini. Bez obzira na Antoniceve stavove koji su cesto nakaradni, u svakoj diskusiji ih pocepa k'o svinja masan papir.

Bogami, Biljana Srbljanovic ga je pocepala ko svinja masan papir pre dve-tri nedelje u Utisku nedelje. Antonic je izgledao veoma smesno - tu, muc, aona sve konkretno i u glavu.
gedza.73 gedza.73 21:16 17.05.2010

Re: A...

Bogami, Biljana Srbljanovic ga je pocepala ko svinja masan papir pre dve-tri nedelje u Utisku nedelje. Antonic je izgledao veoma smesno - tu, muc, aona sve konkretno i u glavu.


Koga svinje cepaju i zene biju....
koksy koksy 21:18 17.05.2010

Re: A...

man ray loves me
ja nikad nisam primetila tu superiornost. ono malo tekstova sto sam procitala vrvelo je od zamena teza, podmetanja i en gros baljezganja i vredjanja.


Ne bih rekao cak ni za tekstove. Neki su -kad su zbrzani- losi, ali ima tu i sasvim pristojnih analiza.
Ama sam vise mislio na direktnu debatu - uzivo. Ne pamtim emisiju u kojoj B.Pavicevic, B.Srbljanovic, pokojna B.K.Vuco, M.Dereta itd. nisu u direktnom duelu s njim obrali bostan.
Na kraju se uvek stekne utisak da je on razborit, skoncentrisan i argumentovan a njegovi oponenti netolerantni, agresivni, neuroticni, usredsredjeni na mantre i etikete...
I kad se kaze da je on jedna nevazna figura onda je to neiskreno zavaravanje. Kada bi to bilo tako onda, npr, rotacija "prigodnih" tekstova u "e-novinama" ne bi isla (otprilike) ovako: red Antonica-red Kusturice-red Jeremica-red Antonica-red Kusturice...
angie01 angie01 21:20 17.05.2010

Re: A...

Okreni obrni on ume da muti i da to sto smuti deluje kao utemeljeno. To jeste neki talenat (doduse, za mutljavinu). Potrebno je da se medju oponentima nadje neko sa dovoljno talenta, verovatno i strpljenja, da to razmrsi. A oponenti su uglavnom i nazalost kilavi - ili lenji.


halo bre, Bili, pa kako si to prepoznao-meni on deluje ko nabedjeni, a infantilni nosilac spomenice-upishi godinu po zelji, sa dva svedoka za zasluge,...a sve neshto shmrlja, vishe puta sekndhend prichama, koje- ne mogu da verujem, joh bilo gde mogu da prodju prihvatljivo.
Bili Piton Bili Piton 21:25 17.05.2010

Re: A...

angie01

halo bre, Bili, pa kako si to prepoznao-meni on deluje ko nabedjeni, a infantilni nosilac spomenice-upishi godinu po zelji, sa dva svedoka za zasluge,...a sve neshto shmrlja, vishe puta sekndhend prichama, koje- ne mogu da verujem, joh bilo gde mogu da prodju prihvatljivo.


Pa evo ti, nisam jedini...

koksy
Ne pamtim emisiju u kojoj B.Pavicevic, B.Srbljanovic, pokojna B.K.Vuco, M.Dereta itd. nisu u direktnom duelu s njim obrali bostan.
Na kraju se uvek stekne utisak da je on razborit, skoncentrisan i argumentovan a njegovi oponenti netolerantni, agresivni, neuroticni, usredsredjeni na mantre i etikete...

man ray loves me man ray loves me 21:36 17.05.2010

Re: A...

Ne pamtim emisiju u kojoj B.Pavicevic, B.Srbljanovic, pokojna B.K.Vuco, M.Dereta itd. nisu u direktnom duelu s njim obrali bostan.
Na kraju se uvek stekne utisak da je on razborit, skoncentrisan i argumentovan a njegovi oponenti netolerantni, agresivni, neuroticni, usredsredjeni na mantre i etikete...

A ja pa ne pamtim kad su obrali bostan. Meni on ne izgleda nikada kao "razborit, skoncentrisan i argumentovan". Cak i kada njegovi sagovornici izgledaju jadno, sto je cesto slucaj, i on izgleda podjednako jadno. (Mada mi Borka Pavicevic nikada nije izgledala jadno, moram da priznam.)
Opet, ako je nekom on relevantan, so be it, meni nije. Gubite vreme. Taj covek nema sta da kaze i nije nikada ni imao. On to i ne zeli. On samo zeli da malo lupeta, da to nekom proda i da se tu neki loze.
Not me.
angie01 angie01 21:38 17.05.2010

Re: A...

Ne pamtim emisiju u kojoj B.Pavicevic, B.Srbljanovic, pokojna B.K.Vuco, M.Dereta itd. nisu u direktnom duelu s njim obrali bostan.
Na kraju se uvek stekne utisak da je on razborit, skoncentrisan i argumentovan a njegovi oponenti netolerantni, agresivni, neuroticni, usredsredjeni na mantre i etikete...


ovo il je fatamorgana, ili samo Fata tako shvatila!
angie01 angie01 21:41 17.05.2010

Re: A...

Bogami, Biljana Srbljanovic ga je pocepala ko svinja masan papir pre dve-tri nedelje u Utisku nedelje


i to lezere!


(jedino shto nije uputno pominjati njeno ime!:)))
Doctor Wu Doctor Wu 22:06 17.05.2010

Re: A...

Aleksandar Stosic

Bogami, Biljana Srbljanovic ga je pocepala ko svinja masan papir pre dve-tri nedelje u Utisku nedelje. Antonic je izgledao veoma smesno - tu, muc, aona sve konkretno i u glavu.

:), Biljana Srbljanovic, argumenti i logika su nesto sto ne moze da se stavi ni u istu recenicu.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:08 17.05.2010

Re: A...

jedino shto nije uputno pominjati njeno ime!:

ono je bilo zasita zadovoljstvo gledati...
inace, koksyiju bih peporucio da pogleda tu emisiju, jer da je pogledao ne bi sad pricao onakve komentare, ili bi barem BS izbacio sa svog spiska.
koksy koksy 22:13 17.05.2010

Re: A...

Aleksandar Stosic
jedino shto nije uputno pominjati njeno ime!:

ono je bilo zasita zadovoljstvo gledati...
inace, koksyiju bih peporucio da pogleda tu emisiju, jer da je pogledao ne bi sad pricao onakve komentare, ili bi barem BS izbacio sa svog spiska.


Koksy je, da ne poverujes - gledao.
Bilja se toliko vrtela na stolici da je umal' nije naskroz odsarafila.
I Koksy i dalje tvrdi da Biljana jeste za taj spisak.
Ali - stvar utiska, valjda.
alselone alselone 22:13 17.05.2010

Re: A...

Doctor Wu

:), Biljana Srbljanovic, argumenti i logika su nesto sto ne moze da se stavi ni u istu recenicu.


Slicnog sam dojma kao i Wu. Ako cepanjem nazivate nadjacavanje i nadglasavanje u svadji ala pijan sam u 11 ujutru, pecem paprike na rostilju, sta kome smeta moj dim onda ste u pravu.
Dušan Maljković Dušan Maljković 22:18 17.05.2010

Re: A...

A kako ga je to "pocepala"? Svojim histeričnim insistiranjem da nije čitala Hajdegera srpskim ranjenicima? Pa šta je čitala -- Dimitrija Ljotića, s obzirom da mu je tada bila politički bliska?

Imali su jedan besmisleni, poluprivatni dijalog oko toga da li je wikipedia relevantna referenca u naučnom radu i ko je šta stavio kao potkrepljenje za svoju tezu -- niko tu nikog nije razbucao, nego se vodio dijalog van svakog konteksta emisije i teme.

A kada smo došli na temu, onda smo čuli da je Srbljanovićka protiv NATO -- samo što je dugo godina podržavala stranku koja je pro-NATO i čiji je bila kandidat za gradonačelnika, pa je ostalo nejasno kako je to ona protiv NATO tj. kako se to ispoljava u vidu nekog konkretnog efekta, a ne u formi šizofrene političke pozicije. Takođe, otkrili smo da moral i pravo nemaju veze jedno s drugim, što je prilično inovativan pristup filozofiji prava, ali smo, sem ove dubioznosti, ostali uskraćeni za dalju eksplikaciju.

Antonića sam, priznajem, zaboravio. Nekako mi je bio bled i dosadan. I pored Biljane izgledao je i vrlo vaspitano. Doduše, ko ne bi?
Bili Piton Bili Piton 22:20 17.05.2010

Re: A...

Doctor Wu

:), Biljana Srbljanovic, argumenti i logika su nesto sto ne moze da se stavi ni u istu recenicu.


Da se razumemo, meni je ona simpa generalno, narocito u trenucima kad pomislim kakvog gradonacelnika imamo i kakvog smo eventualno mogli imati, siguran sam da bi taj posao obavljala pametnije nego on i sa jasnijom idejom o tome na sta Beograd treba da lici.

Nazalost, kao politicki komentator (ili, da kazemo, argumentator) - ne mislim da je poseban kapacitet.

man ray loves me man ray loves me 22:21 17.05.2010

Re: A...

Aaaa, onda O.K. Vidim niko se ovde ne bavi njime. Potpuno nevazan tip.
Samo, onako-ubijamo dosadu.

Meni jeste nevazan, a bavim se njime koliko i rupom na putu kad nekom kazem da je zaobidje.
A ti si fan...
die hard die hard 22:40 17.05.2010

Re: A...


Okreni obrni on ume da muti i da to sto smuti deluje kao utemeljeno. To jeste neki talenat (doduse, za mutljavinu). Potrebno je da se medju oponentima nadje neko sa dovoljno talenta, verovatno i strpljenja, da to razmrsi. A oponenti su uglavnom i nazalost kilavi - ili lenji.


Pametnom coveku i komarac je muzika.Nije potrebno da Antonic ima bilo kakvog oponenta,i sam je dovoljan.
Dr M Dr M 23:32 17.05.2010

Re: A...

Biljana Srbljanovic, argumenti i logika su nesto sto ne moze da se stavi ni u istu recenicu


Ti si sve to stavio..i dokazao da nisi u pravu..
banat.hardkor banat.hardkor 23:57 17.05.2010

Re: A...

Bio je skoro u Utisku sa (drumroll please!) Biljanom Srbljanovic. Ne bih rekao da je blistala. Uostalom tu je negde link na B92.
talicni talicni 03:07 18.05.2010

Re: A...

koksy

Ne bih rekao cak ni za tekstove. Neki su -kad su zbrzani- losi, ali ima tu i sasvim pristojnih analiza.


Daj neki link sa nsfm da vidimo te pristojne analize.



banat.hardkor banat.hardkor 04:07 18.05.2010

Re: A...

BS se ponela kao kretenka 1. vrste. Ona je valjda shvatila da oponenta mora nadglasati i nedati mu da dođe do reči. Ako su to bili kriterijumi, ne da ga je pocepala neeeego... Drobila je o Vikipediji 10 minuta (napadajući S.A. da citira Vikipediju, a ovaj jadan samoo pisao o istoj) da sam morao da TV stavim na "mute"! Ništa konkretno i pametno nije rekla u celoj emisiji.

Nekulturno se ponela jezivo. Ako je imala za cilj da pridobije podšrku za svoje stavove, onda je u tome omanula debelo.
blogovatelj blogovatelj 05:53 18.05.2010

Re: A...

Da, i meni se cini. Bez obzira na Antoniceve stavove koji su cesto nakaradni, u svakoj diskusiji ih pocepa k'o svinja masan papir.


Da ne kažem - kao mače muškatlu.
blogovatelj blogovatelj 06:08 18.05.2010

Re: A...

kad pomislim kakvog gradonacelnika imamo i kakvog smo eventualno mogli imati,


Moraš da shvatiš da nju za gradonačelnika nisi mogao imati, jer ona nije u stanju da skupi više od 50% glasova izašlih birača. U matematici se to zove potreban i dovoljan uslov da bi neko postao gradonačelnik/ca.
To što bi ti voleo da je ona postala gradonačelnica, ne znači da bi ona to mogla postati.
koksy koksy 06:57 18.05.2010

Re: A...

talicni
koksy

Ne bih rekao cak ni za tekstove. Neki su -kad su zbrzani- losi, ali ima tu i sasvim pristojnih analiza.


Daj neki link sa nsfm da vidimo te pristojne analize.





Heh, Pera je Bog, je l'da?




koksy koksy 07:28 18.05.2010

Re: A...

man ray loves me
Aaaa, onda O.K. Vidim niko se ovde ne bavi njime. Potpuno nevazan tip.
Samo, onako-ubijamo dosadu.

Meni jeste nevazan, a bavim se njime koliko i rupom na putu kad nekom kazem da je zaobidje.
A ti si fan...

Pa jest: kad kazes da neko ima neke lose a neke dobre analize onda nema sta drugo da budes nego njegov fan. Nepatvorena logika!
angie01 angie01 08:03 18.05.2010

Re: A...

I pored Biljane izgledao je i vrlo vaspitano. Doduše, ko ne bi?



:))))))))))))))))), pa to mi kazi, poshto pretpostavljam, da ti kao neko ko obozava JK, ipak naginje TOJ vrsti estetike & vaspitanja!
man ray loves me man ray loves me 09:45 18.05.2010

Re: A...

Pa jest: kad kazes da neko ima neke lose a neke dobre analize onda nema sta drugo da budes nego njegov fan. Nepatvorena logika!

Dobre analize?! To mogu da vide samo oci ljubavi...

Enivej, moje iskustvo sa Antonicem je sledece.
Pre nekog vremena Antonic je pisao neki pamflet povodom jednog Pedjinog bloga o bivsem patrijarhu, koji sam i ja obilato komentarisala. Tom prilikom on je uzeo jedan moj komentar, potpuno ga iskrenuo, dakle falsifikovao, i pljunuo me na tako pokvaren i dzukacki nacin da jednostavno nisam mogla verovati da neko moze da bude tako bezobrazan. Naravno nisam bila jedina, i komentari drugih blogera su iskrivljeni, a o tekstu da i ne govorimo.
Mrzi me da trazim i da se opet nerviram, ali sve to stoji negde na blogu ako nekoga interesuje.
Za mene je to all I need to know. To sto je on uradio: prvo, nije kompatibilno sa njegovim formalnim statusom profesora, sociologa (to bi bilo kao kad Ajnstajn ne bi znao da pomnozi dva broja), zatim, ukazuje na bezobrazluk i pokvarenost JULovskih razmera i en somme, potpuno ga diskvalifikuje kao sagovornika za bilo sta (sto se mene tice).
Zato ja kazem ad hominem, sta drugo? Oce neko to i da slusa?! Sto se mene tice, najprikladnije bi bilo kad pocne da prica da jednostavno dodje monty python stopalo i da ga zgazi.
Goran Vučković Goran Vučković 09:52 18.05.2010

Re: A...

Za mene je to all I need to know. To sto je on uradio: prvo, nije kompatibilno sa njegovim formalnim statusom profesora, sociologa (to bi bilo kao kad Ajnstajn ne bi znao da pomnozi dva broja), zatim, ukazuje na bezobrazluk i pokvarenost JULovskih razmera i en somme, potpuno ga diskvalifikuje kao sagovornika za bilo sta.

Interesantno... pitam se da li bih i ja bio tako besan da je Antonić mene potkačio, lik očigledno ima prirodni talenat za vređanje
gedza.73 gedza.73 10:14 18.05.2010

Re: A...

Biljana Srbljanovic, argumenti i logika su nesto sto ne moze da se stavi ni u istu recenicu.


Nazalost, kao politicki komentator (ili, da kazemo, argumentator) - ne mislim da je poseban kapacitet.

Najblaze receno.
drug_lepi drug_lepi 10:29 18.05.2010

Re: A...

gedza.73
Biljana Srbljanovic, argumenti i logika su nesto sto ne moze da se stavi ni u istu recenicu.


Nazalost, kao politicki komentator (ili, da kazemo, argumentator) - ne mislim da je poseban kapacitet.

Najblaze receno.

Али лепо изгледа. Мојој површности сасвим довољно. Рухо и хаљине остављам Антонићу.
Bili Piton Bili Piton 14:45 18.05.2010

Re: A...

angie01
I pored Biljane izgledao je i vrlo vaspitano. Doduše, ko ne bi?



:))))))))))))))))), pa to mi kazi, poshto pretpostavljam, da ti kao neko ko obozava JK, ipak naginje TOJ vrsti estetike & vaspitanja!


Jezik pregrizla, eno i bloga....iscrpnog

Moderacijo, sto mi obrisa najbolji komentar???
adam weisphaut adam weisphaut 15:27 18.05.2010

Re: A...

A kada smo došli na temu, onda smo čuli da je Srbljanovićka protiv NATO -- samo što je dugo godina podržavala stranku koja je pro-NATO i čiji je bila kandidat za gradonačelnika, pa je ostalo nejasno kako je to ona protiv NATO tj. kako se to ispoljava u vidu nekog konkretnog efekta, a ne u formi šizofrene političke pozicije.

MORE than 50 Labour MPs tonight staged a Commons revolt against Tony Blair's attempts to rally support for possible military action against Iraq.

The scale of the rebellion at the end of a day-long emergency debate on the Iraqi crisis is likely to concern government business managers.

A total of 53 Labour MPs, with two Liberal Democrats, five Scottish Nationalists and four Plaid Cymru, used a technical motion to register their opposition to Britain joining a US-led military attack on Iraq. The Labour rebels also provided three tellers for the vote - taking

Vidi samo u kolevki savremene parlamentrane demokratije nije neuobičajno da se poslanici ne slažu sa stavom partijske centrale, pa ni kad se radi o sitnici kao što je rat. Mogao bi čovek čak da kaže da si ponovo ispao glup u društvu..
angie01 angie01 16:02 18.05.2010

Re: A...

Jezik pregrizla, eno i bloga....iscrpnog



gedza.73 gedza.73 19:01 18.05.2010

Re: A...

Али лепо изгледа.

Diskutabilno.Stvar ukusa.
banat.hardkor banat.hardkor 19:23 18.05.2010

Re: A...

Pa gde se to B.S. javno pojavila na bilo kakvim anti-NATO demonstracijama (ovo je stretch, ok, priznajem) ili u nekoj radio/tv emisiji, nekoj javnoj raspravi, nekoj tribini o NATO-u...? Bilo gde javno? To šta je ona Čedi rekla o NATO-u iza zatvorenih vrata... mački o rep. Ako mu je išta i rekla.
angie01 angie01 20:36 18.05.2010

Re: A...

Ako cepanjem nazivate nadjacavanje i nadglasavanje u svadji ala pijan sam u 11 ujutru, pecem paprike na rostilju, sta kome smeta moj dim onda ste u pravu.


blentaviji komentar, sa pokushajem da bude duhovit, se skoro nije pojavio na blogu, al tuzno shto ima tolike ovacije iz chiste netrpeljivosti prema bs!
Dr M Dr M 21:31 18.05.2010

Re: A...

Pa gde se to B.S. javno pojavila na bilo kakvim anti-NATO demonstracijama (ovo je stretch, ok, priznajem) ili u nekoj radio/tv emisiji, nekoj javnoj raspravi, nekoj tribini o NATO-u...? Bilo gde javno?


Pogledaj UN u kome je bila sa Antonicem, neko je vec stavio link.

Uzgred: Ovaj blog se pretvara u pricu o bivsoj blogerki BS koja je mnogo interesantnija, i kad je nema, nego Antonic, koliko god ga bilo..
banat.hardkor banat.hardkor 22:29 18.05.2010

Re: A...

Lepša je za gledati. Možda zato.
Nego, ja sam mislio da je autor imao nameru da gukne koju o decentralizaciji kad je okačio ovaj tekst. Mea culpa.
mikimedic mikimedic 22:59 18.05.2010

Re: A...

Bogami, Biljana Srbljanovic ga je pocepala ko svinja masan papir pre dve-tri nedelje u Utisku nedelje. Antonic je izgledao veoma smesno - tu, muc, aona sve konkretno i u glavu.


da vam sad kazem, deco, bili jednom jedan rus, amerikanac, francuz i jedan nas. i ne secam se sad kako je to sve tacno bilo, ali se secam da ih je ovaj nas na kraju sve nadmudrio.
freehand freehand 00:30 19.05.2010

Re: A...

banat.hardkor
BS se ponela kao kretenka 1. vrste. Ona je valjda shvatila da oponenta mora nadglasati i nedati mu da dođe do reči. Ako su to bili kriterijumi, ne da ga je pocepala neeeego... Drobila je o Vikipediji 10 minuta (napadajući S.A. da citira Vikipediju, a ovaj jadan samoo pisao o istoj) da sam morao da TV stavim na "mute"! Ništa konkretno i pametno nije rekla u celoj emisiji.

Nekulturno se ponela jezivo. Ako je imala za cilj da pridobije podšrku za svoje stavove, onda je u tome omanula debelo.

BS je za njega riba i po.
Borka je za njega Manitu lično.
Što se ostalih tiče - ne sećam se nešto da je prepametni Antonić ikad i pozvan da diskutuje sa nekim od kalibra, eda bismo videli nešto od cepanja i sličnih stvari.
.
Ja bih, hrebro, zaključio da je dotični - mudroser.

alselone alselone 07:02 19.05.2010

Re: A...

angie01

blentaviji komentar, sa pokushajem da bude duhovit, se skoro nije pojavio na blogu, al tuzno shto ima tolike ovacije iz chiste netrpeljivosti prema bs!


I ti si meni nedostajala...
koksy koksy 08:16 19.05.2010

Re: A...

freehand
banat.hardkor
BS se ponela kao kretenka 1. vrste. Ona je valjda shvatila da oponenta mora nadglasati i nedati mu da dođe do reči. Ako su to bili kriterijumi, ne da ga je pocepala neeeego... Drobila je o Vikipediji 10 minuta (napadajući S.A. da citira Vikipediju, a ovaj jadan samoo pisao o istoj) da sam morao da TV stavim na "mute"! Ništa konkretno i pametno nije rekla u celoj emisiji.

Nekulturno se ponela jezivo. Ako je imala za cilj da pridobije podšrku za svoje stavove, onda je u tome omanula debelo.

BS je za njega riba i po.
Borka je za njega Manitu lično.
Što se ostalih tiče - ne sećam se nešto da je prepametni Antonić ikad i pozvan da diskutuje sa nekim od kalibra, eda bismo videli nešto od cepanja i sličnih stvari.
.
Ja bih, hrebro, zaključio da je dotični - mudroser.



Antonic je za nju frajer i 1/2! Nja-nja-nja-nja-njaaaa!
adam weisphaut adam weisphaut 08:45 19.05.2010

Re: A...

banat.hardkor
Pa gde se to B.S. javno pojavila na bilo kakvim anti-NATO demonstracijama (ovo je stretch, ok, priznajem) ili u nekoj radio/tv emisiji, nekoj javnoj raspravi, nekoj tribini o NATO-u...? Bilo gde javno? To šta je ona Čedi rekla o NATO-u iza zatvorenih vrata... mački o rep. Ako mu je išta i rekla.

Mislim da je ona svoj stav o NATO iznela ovde na blogu, a NATO zapravo i nije bila tema do pokušaja grupe DSS "uglednika" i "intelektualaca" da izvrše nekromantiju poliičke karijere Vojislava K.
banat.hardkor
Lepša je za gledati. Možda zato.
Nego, ja sam mislio da je autor imao nameru da gukne koju o decentralizaciji kad je okačio ovaj tekst. Mea culpa.

Pa tema je nesrećni Antonić o decentralizaciji, a ne decentralizacija.
Shodno tome ponašajmo se u skladu temom i nemojmo trolovati.
Koliko god mi mislii da je ličnost o kojoj se govori -Antonić-od marginalnog značaja za srpsku javnost.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana