Društvo

etatizam i (de)centralizacija

antioksidant RSS / 18.05.2010. u 13:36

kazu i to zvuci sasvim logicno da je prvi korak oporavka posle poraza - prihvatanje da ste porazeni. ta prva faza kod mene traje dosta dugo. mucna je. gusi me, krade vazduh. oduzima san. koliko god znao da je dobro naciniti taj prvi korak, koliko god pokusavao, uvek se vracam nazad u sigurnost iluzija. devedesete su prosle i nece se vratiti. kolektivitet je pobedjen u svakom svom obliku, covek je mera stvari. renesansa je stigla. posle mracnog srednjeg veka, posle komunzma, nacionalizma, defetizma, zaverenizma, izgovorizma... :) covek je mera stvari. ono sto se zove trg, market, trzniza, trziste... prostor na kome pojedinci podjednakih sansi mere i uporedjuju svoje sposobnosti... ali ne. samar. budjenje. negativna selekcija. partokratija. populizam. vremenski horizont do danas popodne (dok ne krene veliki brat), pamcenje zlatne ribice. zivot leptira. ponovo devedesete... ali sada sa decom na odgovornosti. uf, mrzim vas... mrzim sebe sto sam nemocan.

kao samar se vraca. zveci.

"podrzavljenje" pkb-a. potreba da se sve, sva moc (a nikako odgovornost) svede na jednu kancelariju, jednu fotelju, jednu zadnjicu iz koje bi virile sve pertle... je neverovatna. da se ne lazemo: na koji nacin gubitas moze "podrzavljenjem" da "stane na noge"? na koji nacin propalo preduzece bez buducnosti moze da postane uspesno postavljanjem menadzmenta koji ce biti deo partijskih dogovora? da li ste culi i za jedno preduzece u svetu koje je uspesno ako mu se i cistacice zaposljavaju preko "veze"?

pa zasto se drugacija sudbina ocekuje od pkb-a?

i sta to znaci da pkb hrani beograd? da li se ta hrana deli negde na nekom zajednickom kazanu? jedna kuhinja, jedan kuvar, jedna zadnjica iz koje vire sve pertle... osnovna ekonomska postavka je da nema besplatnog rucka. to sto ga vi necete platiti nikako ne znaci da ce racun nestati. racun uvek neko negde plati. i razumem ja parazite koji su navikli da racune po kafanama regulisu "na potpis", koji nikada u kafani nista nisu platili iz svog dzepa ali ne razumem pilece pamcenje onih koji pevaju samo da nam toma dodje na vlast pa da odu ove lopuze. ne razumem. imas namrstenu facu kao jedinu vrednost i seriju izbornih poraza od direktno izabranog kao jedinu preporuku i jos te neko uzima za ozbiljno? (par neispunjenih "obecanja" o napustanju politike ako se bas sad izgubi ne pominjemo jer se sasvim lepo uklapaju u trend obecanja radi price).

jedna kancelarija, jedna fotelja, jedna guzica iz koje vire sve pertle... alternativa? decentralizacija. regionalizacija. ujedinjeni regioni srbije?

:)

opet samar. populizmom protiv svake logike. protiv svake odgovornosti. nisam ja odavde ali sramota je sto u beogradu jedu po fensi restoranima a po trgovistu ne mogu. program ursa (usra?) je da svako selo u srbiji ima bar jedan fensi restoran! vama fensi restorani a meni jos par mandata. zar nije postena politicka pogodba?

napomena: oprostite zbog nedostatka jedne vodilje kroz gornji tekst. kazu i to zvuci sasvim logicno, da je prvi korak oporavka posle poraza - prihvatanje da ste porazeni. ta prva faza kod mene traje dosta dugo. mucna je. gusi me, krade vazduh. oduzima san. svaki put kada sam pokusao da zapisem nesto, odustajao sam posle nekoliko reci. nastavljao sam, posle neophodne pauze, ne usudjujuci se da procitam prethodno napisano. zato tekst nema ni pocetak ni kraj. ni tok. samo ponor.

:)

napomena 2: nije regionalizacija da se "institucije" presele u manja mesta a da ostanu centralizovane. probajte ponovo da u recniku pronadjete rec decentralizacija. znaci ne jedna kancelarija,ne jedna fotelja,ne jedna zadnjica iz koje vire sve pertle...



Komentari (42)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

marco_de.manccini marco_de.manccini 14:00 18.05.2010

фенци компаративне предности

da li ste culi i za jedno preduzece u svetu koje je uspesno ako mu se i cistacice zaposljavaju preko "veze"?

могуће је код монопола или сличне ”компаративне предности”.

nisam ja odavde ali sramota je sto u beogradu jedu po fensi restoranima a po trgovistu ne mogu. program ursa (usra?) je da svako selo u srbiji ima bar jedan fensi restoran! vama fensi restorani a meni jos par mandata

кад сам прочитао вест о ресторанима на Б92 писало је фенци (више пута). мрзи ме да идем да гледам да ли је још увек фенци.
dragoljub92 dragoljub92 14:05 18.05.2010

Re: фенци компаративне предности



kad se svi preselimo u beograd više neće biti potrebna decentralizacija.
ja se ozbiljno razmišljam da prodam ovo ođe i kupim neki čatrljak u prestonicu,hebi ga bolje nezaposlen u beograd ne go u niš
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:16 18.05.2010

Re: фенци компаративне предности

регионализација, наравно.

али ако динкић то води ... шта да ти кажем, мотри добро на то што већ имаш.
antioksidant antioksidant 14:17 18.05.2010

Re: фенци компаративне предности

али ако динкић то води ... шта да ти кажем, мотри добро на то што већ имаш.


ujedinjeni srpski regioni

usr

gedza.73 gedza.73 15:18 18.05.2010

Re: фенци компаративне предности

kad se svi preselimo u beograd više neće biti potrebna decentralizacija

To sam i ja rekao. Jednog dana ima svi da se spakujemo i sa kotaricama na naplatnu rampu bubanj potok. Via beograd.

A slika je odlicna. U prvom trenu sam pomislio da se vratio karic. On nam je prodavao sibicarsku foru sa salatom a ovi sa decentralizacijom.
E jesmo rasadnik mudrosera.
antioksidant antioksidant 15:20 18.05.2010

Re: фенци компаративне предности

gedza.73
kad se svi preselimo u beograd više neće biti potrebna decentralizacija

To sam i ja rekao. Jednog dana ima svi da se spakujemo i sa kotaricama na naplatnu rampu bubanj potok. Via beograd.

ja sam vec tu - dobrodsli
sentinel26 sentinel26 15:23 18.05.2010

Re: фенци компаративне предности

antioksidant
али ако динкић то води ... шта да ти кажем, мотри добро на то што већ имаш.

ujedinjeni srpski regioni


usr


To je udruženje (U ) za rušenje (R ) Srbije (S )...
Vodje:
- glavni - aps.M.mr.Dinkić
- zamjenik - Verko od The Kragujevac sa velikim Krstom

Nijedan od njih ne drži do riječi
Ta se bolest ničim ne liječi.


stefan.hauzer stefan.hauzer 15:50 18.05.2010

Re: фенци компаративне предности

antioksidant
iusr


Ajmo ruke gore...

(ne volem Mileta,ali mi se ova pesma,svidžaaaa)
sentinel26 sentinel26 18:25 18.05.2010

Re: фенци компаративне предности

U R S



"Danas", 18.05.2010.
sesili sesili 14:02 18.05.2010

Slažem se

... i nisu potrebni "fensi" restorani, nego stalne plate i da ljudi imaju šta da jedu. Neka ih fensi u BGD.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 14:29 18.05.2010

,,,

antioksidant

napomena: oprostite zbog nedostatka jedne vodilje kroz gornji tekst.


Evo oprastam ti, sto ne bi - nisi mi ti kriv sto sam bio uporan i citao ovaj tvoj haoticni post do kraja

Povezivanje etatizacije i decentralizacije ti zvuci prilicno nategnuto. To da li neka firma postaje vlasnistvo republike ili pokrajine je sasvim svejedno. A podrzavljenje pkb pokazuje samo da je privatizacija u corsokaku i da izgleda oni koji je sprovode nemaju trenutno bolje resenje. Kapitala sa zapada nema (ko ce jos u ovoj krizi ulagati u Srbiju) a domaci "kapitalisti" su svi manje-vise slicni - gledaju da sto je vise moguce otmu i stave u svoj dzep. I ni za jednog od njih covek ne bi mogao da stavi ruku u vatru da svoje milione nisu stekli na slican nacin kao i donedavno jedan od najvecih "ulagaca" - Darko Saric.

Ni to podrzavljenje nije najgora stvar sama po sebi niti mora da znaci da takva firma automatski mora lose da radi. I u najkapitalistickijim zemljama postoje drzavne firme koje posluju dobro ... Kod nas je problem u tome sto takve firme nece voditi strucnjaci nego partijci koji nemaju veze blage sa poslom. I koji ne odgovaraju nikome za rezultate svoga (ne)rada ... pa se onda trude da zaposle svoje partijske drugove i rodbinu, da imovinu firme prebace i raspodele na pomenute grupe ljudi i da firmu dovedu do prosjackog stapa i tako je "pripreme" za neku buducu privatizaciju u kojoj ce sami voditi glavnu rec zajedno sa nekim kupcem sa "kajmanskih ostrva", Saricevim kolegom... i sve otkupiti po "realnoj ceni" od 1 EUR

antioksidant

nije regionalizacija da se "institucije" presele u manja mesta a da ostanu centralizovane. probajte ponovo da u recniku pronadjete rec decentralizacija. znaci ne jedna kancelarija,ne jedna fotelja,ne jedna zadnjica iz koje vire sve pertle...


tacno je da nije - ali cesto moze da bude bolje resenje za problem koji nastaje koncentracijom moci (ekonomske i politicke) u jednom centru. Nije regionalizacija UVEK jedino i najbolje resenje. Niti je to 10 kancelarija umesto jedne - naprotiv. To je bolje resenje samo za one parazite u kancelarijama a za onu jadnu radnicku saku jada koja ne moze da izdrzava ni onu jednu kancelariju sve je samo jos 10 puta gore ...
antioksidant antioksidant 14:45 18.05.2010

sam sam kriv sto pokusavam ali...

Povezivanje etatizacije i decentralizacije ti zvuci prilicno nategnuto

toliko nategnuto da i ne postoji. cak ni u pokusaju... samo dva samara koja me podsecaju na poraz. na tvoju pobedu vaso. nema potrebe seiriti...


To da li neka firma postaje vlasnistvo republike ili pokrajine je sasvim svejedno.
radi preciznosti - pkb je sada gradski! sto je opet etatizacija. jer i grad i drzavu vode partije. tako da bi u principu trebalo da pisem o partokratizaciji (izmisljena rec ali mislim da se razumemo)


A podrzavljenje pkb pokazuje samo da je privatizacija u corsokaku i da izgleda oni koji je sprovode nemaju trenutno bolje resenje.
to je samo dokaz da ste pobedili. srbija nije drustvo za ravnopravno takmicenje i bogate pojedince. srbija je drzava jedne kancelarije, jedne fotelje, jedne zadnjice da iz nje vire sve pertle...

decentralizacija znaci samo da pertle mogu da biraju svoju zadnjicu pa ce se onda onda i te zadnjice malo vise truditi da obezbede bolje uslove...

prilog: iz zivota jedne pertle
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:01 18.05.2010

Re: sam sam kriv sto pokusavam ali...

antioksidant
decentralizacija znaci samo da pertle mogu da biraju svoju zadnjicu pa ce se onda onda i te zadnjice malo vise truditi da obezbede bolje uslove...


Hm, ovo bi valjda trebalo da bude neki argument za vise zadnjica? ... i pored najbolje volje ne mogu da ukapiram u cemu je stos posto su zadnjice uvek birane - bez obzira da li ih je vise ili manje ... a koliko se "trude" imali smo prilike da vidimo i do sada ... Sto ih je vise, sve ce teze biti otkriti ko se u vezi cega "trudi" a oni ce optuzivati jedni druge i zajednickim snagama grabti sto vise za sebe ...

ps. ma nisam potpuno protiv regionalizacije/decentralizacije - za Srbiju je ona zivotno vazna zbog trenutne nesimetricnosti. Ali jedna od najvaznijih stvari tom prilikom ce biti da se vodi racuna BAS o njenoj efikasnosti i o cvrstim mehanizmima koji ce efikasno ograniciti prirodnu teznju za razmnozavanjem zadnjica zeljnih pertli. I sam glavni "decentralizator" nam je na najbolji nacin pokazao koliko mu je bitno da u njegovoj sopstvenoj debeloj zadnjici ima sto je moguce vise pertli pa se svim silama trudio da onemoguci neko buduce deljenje njegovih pertli ... pa se tu pokazao istovremeno i da je centralizator - kad je u pitanju njegova sopstvena zadnjica
antioksidant antioksidant 15:09 18.05.2010

Re: sam sam kriv sto pokusavam ali...

Hm, ovo bi valjda trebalo da bude neki argument za vise zadnjica?
i slobodu izbora za pertle
i pored najbolje volje ne mogu da ukapiram u cemu je stos

prestani da pokusavas. nema stosa.

inace, nije tema decentralizacija vec ... poraz

i ne trazi regionalizaciju u dinkicu. tamo ima samo ambicije za ostajanje na vlasti

drugi put cu o decentralizaciji. sada slusam muziku

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:36 18.05.2010

Re: sam sam kriv sto pokusavam ali...

Anti
i slobodu izbora za pertle


Vidim ja da ti slusas muziku ... pa ne znas sta pises Kakva bre sloboda pertle? Eno Antonic ti je tamo kod Coleta lepo naveo primer "slobodnog" izbora pancevacke pertle koja mora da ide (100km) na dijalizu u NS umesto (10km) u BG. I te povecane troskove, u kranjnoj liniji placa ta pertla (pa nece valjda Cankova ili Pajticeva zadnjica?) koja nema slobodu da odluci nego je primorana da placa, maltretira se i gubi svoje sopstveno vreme. Zasto? Zato sto glavni "decentralizator" zeli tu petlju u svojoj zadnjici iako to nema blage veze sa zdravim razumom...


i ne trazi regionalizaciju u dinkicu. tamo ima samo ambicije za ostajanje na vlasti


hahaha a kod koga od njih nema ambicije za osvajanje vlasti? ne ocekujem ja nista od Dinkica, ali Canak je jos milion puta gori. Ako neko uspe da ih urazumi i od cele price napravi nesto koliko-toliko razumno je Tadic ...

ps-edit: a sto se tice Dinikica: bilo bi lepo da i on jednom sidje sa vlasti ali mora mu se priznati da je opasan lisac i da uvek pronadje nacin da ostane na njoj ... valjda ima neki urodjeni instinkt za (politicko) prezivljavanje?
sesili sesili 15:51 18.05.2010

Re: sam sam kriv sto pokusavam ali...

ali sve manje verujem da i Predsednik tu nešto može. Mnogo su se "oteli" iz Demokratske stranke. To što mi on poručuje na njihovim svečanim sednicama, na likalu se ne poštuje. Zavalili se u fotelje ili kupuju stanove u Beogradu. Lekari, naročito.
antioksidant antioksidant 18:47 18.05.2010

Re: sam sam kriv sto pokusavam ali...

Eno Antonic ti je tamo kod Coleta lepo naveo primer

vidim da se ti i antonic sasvim lepo razumete... ne bih vam ja smetao
a sto se tice Dinikica: .... ... valjda ima neki urodjeni instinkt za (politicko) prezivljavanje?

to i glasace pileceg pamcenja.. isto kao i nikolic i direktno izabrani
antioksidant antioksidant 18:49 18.05.2010

Re: sam sam kriv sto pokusavam ali...

sesili
ali sve manje verujem da i Predsednik tu nešto može. Mnogo su se "oteli" iz Demokratske stranke. To što mi on poručuje na njihovim svečanim sednicama, na likalu se ne poštuje. Zavalili se u fotelje ili kupuju stanove u Beogradu. Lekari, naročito.

to se i ne prica da bi se postovalo, vec zato sto lepo izgleda... prica radi price
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:17 18.05.2010

Re: sam sam kriv sto pokusavam ali...

antioksidant

vidim da se ti i antonic sasvim lepo razumete... ne bih vam ja smetao


hahaha taman da Antonic kaze "mleko je belo" ti ne bi mogao da se slozis ... sta da se radi, skojevski osecaj za politicku (ne)podobnost je jaci od svega pa i od logike i zdravog razuma
ecce-florian ecce-florian 21:53 18.05.2010

Re: sam sam kriv sto pokusavam ali...

prilog: iz zivota jedne pertle

kao ti kasniš AO sa tvojim sagledavanjem
ova tehnika za sagledavanje problema sa te strane, oću reći video nadzor za tu stranu primerenija je bila za neke bivše situacije

sada su nastupila druga vremena.
U skladu sa navedenim, direktno izabrani nije mogao da primi predstavnike organizacija koji imaju takav pogled , već je njegov pogled usmeren u budućnost danas razmatrao probleme vezane za
cit.
farmu pilića Momčila Đorđevića koja je, takođe, devastirana prilikom izlivanja Pčinje.

Ovde se aktuelizovani problem hrane, populizma prepliće sa prefinjenom demagogijom i naravno poštenim i objektivnim novinarskim izveštavanje, a naročito sa osvrtom na davanje novih naslova za preneta pisanja
tipa

Globus: Boris Tadić novi Zoran Đinđić

Na stranu da strani elementi koriste priliku ipak da umanje veličinu i značaj i delo direktno izabranog, izjavama "nekih" analitičara tipa:

Tako profesor na Fakultetu političkih znanosti Ivan Grdešić smatra da su Tadićeve političke ambicije ipak ograničene mogućnostima same Srbije.

Uvideće ubrzo da greše, nema granica.Onaj ko je direktno pomirio DS i SPS .....
antioksidant antioksidant 07:21 19.05.2010

Re: sam sam kriv sto pokusavam ali...

sta da se radi, skojevski osecaj za politicku (ne)podobnost je jaci od svega pa i od logike i zdravog razuma

ti najbolje znas vasilije
i zajebi me vise
ako si toliko funkcionalno nepismen da nisi u stanju da shvatis (ili si samo bezobrazan?)da blog nije o decentralizaciji hajde bar mi poveruj na rec
a sa antonicem bi se slozio kada bi on napisao da je mleko belo
ali on ne pise to - antonic pise nesto sasvim drugo
on trvrdi da krava koja pase u kragujevcu treba da se muze u beogradu
i za to dobija aplauze od glasaca pileceg pamcenja
ili mozda od glasaca koji su jednostavno voleli slobodana milosevica pa ih je bilo sramota da to priznaju?
kazem ti vasilije - pobedili ste
srbija je nacionalna drzava u kojoj su na vlasti socijalisti
nema potrebe da seiris rekao sam ti
pusti da me prodje pa cemo sve iz pocetka
a sledeci put idemo do kraja
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:13 19.05.2010

Re: sam sam kriv sto pokusavam ali...

antioksidant
ako si toliko funkcionalno nepismen da nisi u stanju da shvatis (ili si samo bezobrazan?)da blog nije o decentralizaciji hajde bar mi poveruj na rec


ti si moze biti pismen al' ne znas ni sam sta si pisao (sto nije ni cudo posto priznajes da se nisi "usudjivao da procitas napisano" ). Inace ne bi mogao da kazes da u tvom tekstu uopste ne postoji "povezivanje etatizacije i decentralizacije" kad u njemu pise:

"podrzavljenje" pkb-a. potreba da se sve, sva moc (a nikako odgovornost) svede na jednu kancelariju, jednu fotelju, jednu zadnjicu iz koje bi virile sve pertle...

Anti

ali on ne pise to - antonic pise nesto sasvim drugo
on trvrdi da krava koja pase u kragujevcu treba da se muze u beogradu


E jos samo kad bi mogao da citiras gde je to Antonic napisao ... u sta sumnjam posto meni to vise lici na jednu (od bezbroj) Cankovih dosetki. Kojom on pokusava da opravda teznju da se pancevacka krava u muze u NS umesto u BG ... ili Coletovu da se mladenovacka krava muze u KG umesto u BG.

A poenta je u tome da kravu muze onaj cija je i da mu sto manje od te muze uzmu lezilebovici i grabljivci u obliku srpskih politicara - medju kojima je Nenad Canak jedan od najgorih

ps. a u vezi ovoga:


kazem ti vasilije - pobedili ste
srbija je nacionalna drzava u kojoj su na vlasti socijalisti


ne znam koji smo ti to "mi" - ja nisam ni glasao pa mogu mirno da kazem da ste pobedili vi ... i doveli na vlast socijaliste i canka ...

A Srbija nije nista vise nacionalna drzava nego bilo koja zapadnoevropska ... osim blegijske koja je dvonacionalna i samo sto se nije raspala ...
antioksidant antioksidant 08:34 19.05.2010

Re: sam sam kriv sto pokusavam ali...

ti si moze biti pismen al' ne znas ni sam sta si pisao (sto nije ni cudo posto priznajes da se nisi "usudjivao da procitas napisano". Inace ne bi mogao da kazes da u tvom tekstu uopste ne postoji "povezivanje etatizacije i decentralizacije" kad u njemu pise:

"podrzavljenje" pkb-a. potreba da se sve, sva moc (a nikako odgovornost) svede na jednu kancelariju, jednu fotelju, jednu zadnjicu iz koje bi virile sve pertle...
vasilije - pisacu polako, obecaj da ces i ti tako citati - rec "podrzavljenje" je stavljena pod navodnike - pkb prelazi u vlasnistvo grada. kancelarija, fotelja, zadnjica sa ve pertlama je djilasova. taj deo teksta komentarise proces privatizacije koji se pretvara u svoju suprotnost - etatizaciju

decentralizacija je drugi samar i sasvim nezavistan deo teksta - komentarise se se populisticko ubacivanje mladjana dinkica u jednu veoma smislenu pricu - poucen prethodnim iskustvima sa dinkicem vidim "lepu buducnost| procesu regioanlizacije. drugim recima - sve ovo sto ti i antonic spocitavate canku i coletu - rade dinkic i veroljub stevanovic - a njih dvojica su tadicevi partneri... pa ti zakljuci


vasilije, stvarno odustajem uz obecanje da cu drugi put pisati o decentralizaciji jer to jeste jedna od tema o kojoj vredi raspravljati pa da to ostavimo za neki drugi put... sad mi samo odgovori (ako te ne mrzi i ako imas neki odgovor) - u cemu je poenta sa menjanjem nikova pri citiranju? primecujem da to skoro stalno radis a, ako nista drugo, nije mi jasno kako te ne mrzi?

sto se tice ovoga
A poenta je u tome da kravu muze onaj cija je...


super ti je logika - doneses ovo dole pa si onda miran - sve krave su tvoje

ZAKON O SREDSTVIMA U SVOJINI REPUBLIKE SRBIJE
("Sl. glasnik RS", br. 53/95, 3/96 - ispr., 54/96, 32/97 i 101/2005 - dr. zakon)

edit: za one koji ne znaju o cemu se radi - nepomen je 1995. godine doneo gornji zakon - u njemu stoji ovo dole i preko noci je sve sto je bilo koja lokalna samouprava posedovala postalo - drzavno. i posle krave muzu oni cije su krave - tj krave su drzavne a mi smo ovce pileceg pamcenja

Sredstva u svojini Republike Srbije (u daljem tekstu: sredstva u državnoj svojini) jesu:

1) prirodna bogatstva (zemljište, šume, vode, vodotoci, rudna blaga i druga prirodna bogatstva) i dobra u opštoj upotrebi (javni putevi, parkovi, trgovi i ulice i druga dobra u opštoj upotrebi), kao dobra od opšteg interesa, za koja je zakonom utvrđeno da su u državnoj svojini;

2) sredstva koja su, u skladu sa zakonom, stečena odnosno koja steknu:

(1) državni organi i organizacije;

(2) organi i organizacije jedinica teritorijalne autonomije i lokalne samouprave (u daljem tekstu: organi teritorijalnih jedinica);

(3) javne službe (javna preduzeća, ustanove) i druge organizacije čiji je osnivač Republika, odnosno teritorijalne jedinice, osim sredstava koja koriste organizacije obaveznog socijalnog osiguranja i sredstava koja su prema posebnom zakonu u svojini druge organizacije;

3) stvari izgrađene, odnosno pribavljene sredstvima u državnoj svojini;

4) sredstva, odnosno prihodi ostvareni po osnovu ulaganja državnog kapitala u preduzeća i druge organizacije;

5) sredstva za koja se, u skladu sa zakonom, utvrdi da su bez vlasnika;

6) druga sredstva koja su, u skladu sa zakonom, u državnoj svojini.



Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:33 19.05.2010

Re: sam sam kriv sto pokusavam ali...

a
u cemu je poenta sa menjanjem nikova pri citiranju? primecujem da to skoro stalno radis a, ako nista drugo, nije mi jasno kako te ne mrzi?


haha u ovom tvom konkretnom slucaju me mrzelo da pisem ceo tvoj nik. Kad citiram samo deo teksta onda ovaj sw ne ubaci nick iz citiranog teksta ... u ovom konkretnom slucaju posto diskutujem samo sa tobom nik nije neophodan ali meni ostala navika posto cesto u jednom postu citiram vise komentatora ...

a

super ti je logika - doneses ovo dole pa si onda miran - sve krave su tvoje


samo one koje nisu u privatnom vlasnistvu - ono sto je moje to je moje - i za to se treba boriti. A od drugih oblika svojine dovoljan je jedan jedini - drzavna. Ako je nesto drzavno onda ne znaci da je to Tadicevo nego svih gradjana te drzave...
To ko ce sa pojedninacnim resursima da upravlja je predmet organizacije drzave - ako je ona decentralizovana onda je logicno da velikim delom lokalnih dobara raspolazu lokalni organi uprave. Ja licno bih najveci deo takvih dobara dao opstinama ... a najproblematicnije su mi te neke medju-jedinice kao sto je pokrajina i/ili region. Drugim recim pancevackom/mladenovackom kravom (onom koja nije u privatnom vlasnistvu) je najbolje da upravljaju gradjani tih gradova a ne neko u NS, BG ili KG. Ono cemu tezi Canak je centralizovana pokrajina koja ima sto je moguce vise atributa drzave sto je po meni stetno i ne znaci u sustinu ukidanje centralizacije nego njenu multiplikaciju ...

Regioni/pokrajine ne moraju ni da budu jednom za svagda zacementirani ... Ako se ispostavi da su su veliki regioni nefunkcionalni onda je samo stvar SVIH gradjana Srbije da odluce da li ce umesto velikog regiona "Sumadija i Pomoravlje" napraviti dva (a od jedne Vojvodine tri srca junacka) u nekoj buducoj teritorijalnoj (re)organizaciji..
antioksidant antioksidant 09:56 19.05.2010

Re: sam sam kriv sto pokusavam ali...

A od drugih oblika svojine dovoljan je jedan jedini - drzavna.

netacno (ovo je u maniru nekih blogera)
ne slazem se (ovo je lepo i pristojno)

hajde opet - ostavicu ovu pricu (o decentralizaciji) za kasnije (kao sto sam napisao vec 15 puta)

antioksidant antioksidant 10:15 19.05.2010

Re: sam sam kriv sto pokusavam ali...

ecce-florian
sada su nastupila druga vremena.




ecce-florian ecce-florian 13:32 19.05.2010

Re: sam sam kriv sto pokusavam ali...

dinkic i veroljub stevanovic - a njih dvojica su tadicevi partneri... pa ti zakljuci


Potpuno netačno
Priliko posete Kragujevcu direktno izabrani u neformalnom razgovoru u nazočnosti većeg broja osoba pitao Verka: Je li Verko , kaži ljudima , ko j tebi šef? Nakon što je Verko nešto promumljao, direktno izabrani ponovio pitanje glasnije i direktnije sa napomenom da i Verko glasno odgovori kako bi ga ljudi čuli, na šta je Verko odgovorio : Pa ti

Još samo da vrate poslovni prostor lokalnoj samoupravi i sve će biti u redu.

Onda , a kako poslovni prostor nikom ne treba jer ga u svim gradovima van Beograda ima viška na pretek, će taj poslovni prostor uzeti u zakup one agencije što se sele iz Beograda. Ondak neće više država izdvajati za lokalnu samoupravu kroz buđet već će plaćati samouptravu u vidu zakupnine, što je revolucionarni domet razbvoja ekonomske misli.
Onda jedino nisam siguran gde ce zaposliti one koji ne dobiju otkaz a ostanu u Beogradu.Nadam se da će doboti i otpremnine
To je valjda ona sema ko sa savetnikom skupstine. Dobijes otpremninu, pa te onda u 65 pozovu da se hitno vratis jer se bez tebe ne može .


Itd...... u beskrajon
antioksidant antioksidant 15:06 19.05.2010

Re: sam sam kriv sto pokusavam ali...

Potpuno netačno
Priliko posete Kragujevcu direktno izabrani u neformalnom razgovoru u nazočnosti većeg broja osoba pitao Verka: Je li Verko , kaži ljudima , ko j tebi šef? Nakon što je Verko nešto promumljao, direktno izabrani ponovio pitanje glasnije i direktnije sa napomenom da i Verko glasno odgovori kako bi ga ljudi čuli, na šta je Verko odgovorio : Pa ti

ma to nista ne znaci
verko voli da ima sefa u beogradu pa bilo ko da je
sao da je on prvi u selu
prvo je bio vuk, sad je mladjahni...
ecce-florian ecce-florian 14:23 20.05.2010

Da li Mlađin šef marketinga ćita blog?

Jesul ovo krenuli ipak prevremeni izbori kako generalno tako i za mesto premijera



"Ovde nema abolicije od odgovornosti onoga ko je nadležan... niko mi ne može reći da to premijer ne može da uradi", kazao je Dinkić i ponovio da će "to lično reći premijeru".

"Kad sam pročitao u novinama zaista sam bio šokiran. Tu ne sme biti nikakvih izgovora oko zakona, jasno je da Vlada može da razreši bilo koga sa bilo kog mesta", kazao je Dinkić.

Odgovarajuci na pitanje zašto zakonski nije sprečena mogućnost zapošljavanja posle uzimanja otpremenine, on je rekao da su se tome suprotstavili pravnici.

"Mi smo predlagali takvo rešenje kada se razgovaralo, onda su nam pravnici rekli da je to protiv Ustava, da ne možete ljudima sprečavati pravo na rad i takve stvari. Ja se, zaista, često sa pravnicima ne razumem", kazao je on uz ocenu da "naši zakoni nisu savršeni".

Dinkić je naglasio da se radi o političkom postavljenju i da ga ne interesuje pravna dimenzija.

"(Slučaj) ima moralnu dimenziju i siguran sam da ako niko drugi, onda premijer treba da preseče i da se taj slučaj reši jer je to bruka za vladu", kazao je Dinkić.

Za sve je kriv praunik

loader loader 15:00 18.05.2010

Antroposomija

... ... opet samar. populizmom protiv svake logike. ... ...

AO, vrlo dobro :)
Ovo je jedna od boljih rečenica u celokupnoj analitici uticaja preistorijskih zajednica na opstanak svetlozelenih gusenica sa rumenim dlačicama :)

antioksidant antioksidant 15:10 18.05.2010

Re: Antroposomija

loader loader 11:09 19.05.2010

Re: Antroposomija




antioksidant antioksidant 11:14 19.05.2010

Re: Antroposomija

loader loader 01:17 20.05.2010

Re: Antroposomija


Ove poliuretanske dame su tako lirične...



arianna arianna 15:39 18.05.2010

URS

Prosto za verovali ili ne kako su ljudi skloni metamorfozi, naročito kad je vlast u pitanju!?!
Dal' stvarno ovi misle da smo svi mi kolektivno oboleli od amnezije?
Sve "nov" kadar : od EXeksperata do lokal patriota, ukrašeni muškatlama i krstovima











miloradkakmar miloradkakmar 19:01 18.05.2010

Svi

misle da su najjači, najbolji, da se bez njih ne može i ciljaju samo na sebe.
jedna kancelarija, jedna fotelja, jedna guzica iz koje vire sve pertle..

Od ovoga bi mogla nastati dobra pesma.
antioksidant antioksidant 09:58 19.05.2010

Re: Svi

Od ovoga bi mogla nastati dobra pesma.

:)
na zalost bila bi hit...

ana_radmilovic ana_radmilovic 02:10 20.05.2010

Re: Svi

antioksidant
Od ovoga bi mogla nastati dobra pesma.

:)
na zalost bila bi hit...



a i spot je primeren. bio bi sasvim prikladna špica za dnevnik svih tv stanica.
seceranac seceranac 19:09 18.05.2010

zemlja koncesija i guzica

a zasto ne bi moglo u ovom slucaju nacionalnog resursa zvanog obradiva zemlja da bude kao kada je slucaj sa nacionalnim resursom zvamim nafta ili ugalj u svim razvijenim zemljama sveta.

Zemlja da ostane drzavna a ko hoce da je radi plati koncesiju i tacka. Svakih 5 ili 10 godina ili ako neko ne postuje ugovor ponovo tender za koncesiju i resena stvar.

E sada dolazi na red pitanje centralizacije tj ko ce da odlucuje ko dobija konecsiju i gde idu pare od koncesije. Pitanje da li ce pare za sebe da uzme jedna guzica ili njih vise je potpuno bezpredmetno.
antioksidant antioksidant 10:02 19.05.2010

Re: zemlja koncesija i guzica

a zasto ne bi moglo u ovom slucaju nacionalnog resursa zvanog obradiva zemlja da bude kao kada je slucaj sa nacionalnim resursom zvamim nafta ili ugalj u svim razvijenim zemljama sveta.

mi smo i resurs zvani nafta predali drugima...
inace, nije toliko ni bitno da li je poljoprivredno zemljiste u vlasnistvu grada ili ne (u stvari - nije da nije ali da ostavimo to po strani). poenta je u upravljanju tj u definiciji slobodnog trzista koje je preovladjujuce u nasim zivotima

slobodno trziste je ono trziste koje slobodno od bilo cijeg uticaja osim mog

nahranimo beograd. svi na kazan
NNN NNN 11:05 20.05.2010

A sad trolčina:

Fali mi jednocifren broj slički i među njima Pienaar, grbovi Italije i Amerike

Ps. Pročitao sam i tekst
antioksidant antioksidant 11:13 20.05.2010

Re: A sad trolčina:

Fali mi jednocifren broj slički i među njima Pienaar, grbovi Italije i Amerike

koj si ti car

Pročitao sam i tekst

ti i vasa

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana