Mediji| Muzika| Religija| Umetnost| Zabava

Almost All About Diva

Dušan Maljković RSS / 18.05.2010. u 14:36

32573137208855372615771.jpgDugo očekivani koncert Jelene Karleuše, jedne od najvećih balkanskih estradnih diva - recimo to tako, „politički korektno", zbog brojne konkurencije u vidu Cece, Seke i ostalih zvezda i starleta, supernovi i crnih patuljaka i patuljčica - održan je 15. maja pred oko 10.000 ljudi u beogradskoj Areni. Kažem dugo očekivani, jer je Karleuša prvi put u petnaest godina dugoj karijeri nastupala solo, a najave spektakla svakako su zagolicale maštu koliko fanova, toliko i brojnih oponenata, koji su priželjkivali „Titanik u najavi", glamurozni hepening koji će lagano dotaći dno i završiti u katastrofi epskih proporcija. (I sama JK je, u uvodnim delovima spota „Upravo ostavljena", predstavila sebe kao Queen of Disaster, pa su joj mnogi poželili takvu sudbinu.) Ovakve „ironije života", međutim, nije bilo i sve je prošlo koliko-toliko regularno, ali da li je ovaj show program zaista „prevazišao" i Madonnu, a i Rolling Stones, kako je umetnica najavljivala, stvar je pre svega ukusa i pojedinačnih ocena „opšteg dojma" koncerta, i sa te strane neću ulaziti u debatu.

Ruku na srce, ukoliko razmotrimo tehnički aspekt, nije sve funkcionisalo besprekorno: bilo je nekoliko kratkih pucanja zvuka, Karleušino pevanje umelo je da zapadne u lagani falš, a dramaturgija programa oscilovala je od numere do numere - bilo je sjajnih koreografskih tačaka, dok je zanimljiv i provokativan video-art umeo da postane monoton i skoro neprimetan. Najvažnije je primetiti da je čitav nastup bio inspirisan poslednjom Madoninom turnejom i da u tom „kopiranju" nema ničeg lošeg. Ako je Coppola mogao da se, po sosptvenom priznaju, drži saveta oca koji mi je rekao da krade od najboljih dok je snimao Drakulu, ne vidim zašto bismo Karleuši osporili u postmodernoj umetnosti legitimnu taktiku citiranja. Pogotovo ako je tako bolje - uvek dajem warholovsku prednost dobroj kopiji u odnosu na loš original.

No, vratimo se samom koncertu.

32573137151281933315771.jpgIako se spekulisalo da su brojne konkurentkinje, željne da ceo događaj propadne, angažovale čak i dodole i crnu magiju ne bi li prizvale nevreme i grad, izgleda da je JK magija bila jača, te je oluja protutnjala sat, dva ranije, a dolazak posetilaca osvetlilo je ovih dana neobično oskudno majsko sunce. To je verovatno uticalo i na dobru atmosferu pred početak samog koncerta, gde su se uglavnom skupili mlađi ljudi - što će reći od tinejdžera do kasnih dvadesetih - koji, suprotno očekivanjima mnogih „gradskih faca", nisu došli u opankama i narodnoj nošnji. Štaviše, kako sam primetio - a prijatelji sa kojima sam bio sa tim su se i složili - „ekipa" bi mogla da ide i na Exit, a da ne bude „uhvaćena!". Naravno, šarenolikost nije izostala - bilo je tu i „neodizelaša" u Air Max patikama sa devojkama i drugovima-bajicama („Brate, je l' moja cupi bolja od Jece ili nije!?"); fensi, hiper-doteranih devojaka „kakve viđamo na pojedinim splavovima i tzv. Silikonskoj dolini" - kako su neki komentarisali,  mada su meni te odrednice sugerisale odvratni, mizogini termin „sponzoruša" i stoga nisam pristao na te omalovažavajuće kvalifikacije: zar je svaka devojka koja se „dotera" preko granica malograđanskog ukusa „sponzoruša"?; Karleušinih dvojnica i estradnih fashion victima na salto mortale štiklama nalik Avalskom toranju, ali i hejtera koji su došli po svoju godišnju dozu mržnje, cinično se smeškajući sa visine, zgađeni  bujicom „seljakluka" koja sprema da se izlije na „njihov urbani Beograd" itd. No ponajviše je bilo upravo devojaka i „fensi" primeraka gej populacije sa svojim fag-hag drugaricama, tako da su najave Obraza i ekipe da će da napadne posetioce bile „pun pogodak" što se tiče „ciljne grupe". Taj pogodak se, na svu sreću, ispostavio kao ćorak - sve se završilo na formuskim pretećim kurčenjima i sličnim verbalnim akrobacijama bez previše supstance.

Nastup je u popunjenoj sali počeo sa sat vremena zakašnjenja, u 21 čas, što nije posebno smetalo vrlo raspoloženim fanovima - nije se čuo ni jedan zvižduk, a publika se u međuvremenu zanimala „ićem i pićem", lakim flertovima i pokojim zlobnim komentarom na outfit potencijalne suparnice. Karleuša se, uz zvuke „Upravo ostavljenje" spustila sa plafona sale u velikom crnom ramu, što je izazvalo frenetični aplauz i zvuke oduševljenja. Tako je počeo i prvi segment koncerta podeljen na četiri dela: Rising, Candy Life, Religion i završni Madness, a koji u celini govori o stereotipnom putu pop-dive - od uspona ka slavi, preko glamuroznog i kontroverznog života prepunog skandala i pikanterija, do otkrića religije i pada u ludilo. U javnosti najavljivan pod šifrom „papreno i provokativno" tzv. „gej segment" bio je de facto video-art sastavljen od obnaženih Kenova u „nepristojnim pozama" na motorima (projektovan na tri velika ekrana u pozadini), dok su na sceni defilovali „mornari" mašući zastavama duginih boja (uz pesmu „Slatka mala"), da bi sve bilo začinjeno gigantskom pink-tortom i nabildovanim anđelima-belokrilašima (Mileševo, pozdravlja te Karleuša!). Kratak biblijski citat „Bože oprosti im, ne znaju šta rade", svakako se odnosio, u ovom kontekstu, na homofobiju.

32573137151269933015771.jpgKasnije, pesma „Ko ovu dramu režira" posvećena je mužu Dušku Tošiću, koji, iskreno govoreći, nikada nije dosegao status gej ikone i popularnost koji ima Karleuša, a pojavila se i posveta in memoriam Kseniji Pajčin, nedavno tragično nastradaloj pop-pevačici. „Religiozni" deo koncerta doneo je pomalo „sektašku" atmosferu, sa pokojim pentagramom u pozadini, pomalo podsećajući na okultno zazivanje-pojanje iz „Rozmarine bebe" Romana Polanskog. JK je pokušala da dodatno „politizuje" nastup kada su na ekranima, uz pesmu „Ko ovu dramu režira", defilovale scene masovnih ratnih razaranja iz Drugog svetskog rata i kukasti krstovi. Provokativno, ali pomalo promašeno, jer nije poslalo nikakvu jasnu antiratnu poruku - ako je to uopšte i bio cilj! - jer je namera iza svega toga ostala vrlo maglovita, utopljena u niz efekata i scenografiju. Takođe, „verski" fragment ostao je stilski nedovršen, nemajući onu oštricu kao svojevremeno razapinjanje Jelenu na krst (na fotografijama Dejana Milićevića), zbog čega je bila ozbiljno medijski napadnuta, odgovarajući opet vrlo radikalno: da je ona, kao i Hrist, neshvaćena i na meti lažnih vernika i dvostrukih standarda - obožavalaca ratnih zločinaca koji se licemerno mole u crkvi.

Konačno, velika završnica odigrala se uz remiks poslednjeg hita „Insomnia" (sa sve mrtvačkim glavama, dakle onkraj nekrofilije), dueta sa bosanskim pevačem Mirzom Hamzićem, što je još jedan pokazatelj da savremena domaća pop-muzika - za razliku od ovdašnjeg mainstream roka kakav je Riblja čorba ili Partibrejkers, odavno zaglibljenog u misionarsko pravoslavlje i nacionalizam - prelazi čvrste etničke barijere i služi kao odličan istrument pomirenja i tolerancije na Balkanu. Bisa, nažalost, nije bilo, na šta su se pomalo razočarani fanovi razišli, a Karleuša se još jednom poklonila i zahvalila na „najlepšoj noći u njenom životu". Da ne kvarimo ovu šarenoliku bajku od svetla i pokreta (i pomalo pesme), odlučili smo da joj slepo verujemo na reč.

32573137210015401615771.jpgKoncert je, naravno, izazvao različita tumačenja i reakcije. Dok su vodeći mediji izvestili o „neviđenom spektaklu" i prepunoj Areni, dotle su pojedini blogeri, tvrdeći da imaju insajderske infromacije, objavili cifru od 8.000 prodatih karata, koja na 20.000 mesta u Areni ne deluje previše impozantno. Međutim, nisu sva mesta bila otvorena za posetioce, a ona koja jesu, zaista su bila popunjena (živi bili, tamo i videli!), dok je jedan broj karata i deljen, mada je Jelena negirala, te iz razumljivih marketinških razloga isticala da je sve raspodato, najavljujući koncert na Ušću sledeće godine. Ambiciozno? Da! Nemoguće - videćemo...

Takođe, pojavile su se kritike na račun njene originalnosti, jer je, po mnogima, ona prosto kopirala sadržaje poslednje Madonine, kao i mnoge njene spotove i druge live nastupe. Već sam rekao da sa tim nemam nikakav problem,a li ovde bih hteo i da dodam sledeće - ako je nešto JK naučila od najveće planetarne pop-zvezde, naučila je dobro, a najbolje kako se „krade": nije ni Madonna izmislila lezbejski poljubac, kao što su i pre njene masturbacije na „Like a Virgin" ljudi sebi davali odušak i činili plezir „drkanja". Celokupna savremena pop-kultura zasniva se na ekstenzivnoj reciklaži već viđenog, a pravo pitanje jeste uspešnost tog cut-and-paste kolažnog preuzimanja (ako može Žižek, zašto ne može gospođa Tošić?), a za domaće uslove i u kontekstu sveopšte svetske krize, show Jelene Karleuše All About Diva pokazao je vrhunske scenske, koreografske i „zabavljačke" domete, kakvi do sada nisu viđeni na balkanskim prostorima u regionalnoj produkciji.

No, diva ima još dosta toga da nauči, jer je bilo i grešaka (u zvuku i pevanju), i sadržinski praznog hoda, pa se ispostavilo da provokativna najava o prevazilaženu velikih svetskih pop-imena - razumljiva kao sredstvo za podizanje tenzije pre d koncert i samopromociju - ipak mora da sačeka koju deceniju da bi se eventualno realizovala. Pokazalo se da skromnost može biti i vrlina (i to ne samo kao vrlina onih koji nemaju ni jednu drugu): da nije „istrčala" sa neumrenim ocenama o svom nastupu i pre nego što se odigrao, verujem da bi ocene bile daleko povoljnije, a iznenađenje veće - ovako je ostao pomalo gorak ukus u ustima od prenapumpane najave koja se u pojedinim momentima manje-više „izduvala". Doduše, nije završila kao Hindenburg cepelin u plamenu nad New Yorkom, već je, i nakon propusta, taj skupi, „nabuženi" koncertni balon nastavio da radi nesmanjenim tempom, trajući, bez predaha i stanke, sat i 45 minuta, stvarajući magiju uvežbanog mašinskog stoja koja pobeđuje i dodole-kišozazivačice (setite se početka teksta), omogućivši nam da uživamo u izuzetnom koncertu.

32573137151833947115771.jpg

Tvrdokorni fan Jelene Karleuše i egzaltirani reporter iz Beograda

Dušan Maljković

specijano za www.queer.hr



Komentari (285)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

marco_de.manccini marco_de.manccini 14:46 18.05.2010

аућ

dodole-kišozazivačice (setite se početka teksta)

па зар толико потцењујеш читаоце? мали имбецили већ заборавили шта је било на почетку?
Bili Piton Bili Piton 14:48 18.05.2010

Re: аућ



Almost all, and most definitely far too much.

Ali, prema svecu i tropar.
Dušan Maljković Dušan Maljković 14:50 18.05.2010

Re: аућ

Hajte Marko smislite nešto bolje -- ugledajte se na Jecu, ona zna šta je prava provokacija! -- pa se javite.

A da potcenjujem čitaoce ne bih objavljivao Molnarov naučni tekst o Đinđiću, na primer.
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:59 18.05.2010

Re: аућ

не разумем како је провокација? просто питање зашто то радиш? па ни у забавнику нисам никада видео ”глупа децо, сетите се почетка текста”.

мада, ако сам довољно глуп да се не сећам ни почетка текста који управо читам, можда је такво нешто и било у забавнику али сам и то ... заборавио (сети се почетка реченице).
Dušan Maljković Dušan Maljković 15:03 18.05.2010

Re: аућ

Pa upravo vam kažem da nema provokacije, da ste pokušali sad tu nešto da petljate, ali da ste se samo zapetljali.

Nije stvar u gluposti, nego u kratkoročnoj memoriji. A referiranje na delove teksta unutar samog teksta je potpuno uobičajena stvar. I za to vam nije potrebna posebna čitalačka kultura.

Have a nice day.
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:31 18.05.2010

Re: аућ

Have a nice day.

за карлеушу ме заболе као и за снег од претпрошлог века. никад је нисам чуо док је ниси довукао на блог.

е сад, кад си је већ довукао, видим да сам у много тога сагласан с тобом. да она не зна да пева, односно да фалшира, да има ”još dosta toga da nauči”, да је оно што ради ”pomalo promašeno” (провокативно није, јер провокација подразумева разумевање онога што се ради, односно имање некаквог циља) и све то. што се тиче ворхола и грунфа, рекао бих и да је бедна копија ипак гора и од осредњег оригинала.

и покрај свега тога, сагласан сам и да је могуће да се неко лепо проведе на њеном концерту. боже мој, ја падам на изворинку.

ето, леп дан и теби.
zeks92 zeks92 22:29 18.05.2010

Njih tri, u reči dve...

CECUŠA KARSEKUŠA
blogovatelj blogovatelj 02:45 19.05.2010

Re: аућ

видим да сам у много тога сагласан с тобом. да она не зна да пева, односно да фалшира


Tihi ubica ubiVa iznenada. I polagano.

stari92 stari92 11:04 19.05.2010

Iz dubine duše vam ..

Da li se stidite Ode inertnoj masi ?

Odgovor na ovo pitanje daće smer ispitivanja potisnutnog-
obrazovanja simptoma,snova,gafa,..-analize prirode svesnog.
Verujem da je srž problema u komplikovanom mehanizmu delovanja
nesvesnog,gde ne važi svakodnevna logika,nego što neko reče :
Naš razum ne poznaje !
Verovatnoća da ste igračka svojih nesvesnih impulsa/stremljenja
(videti Melaniju Klajn - Metapsihologija) je impresivna.
Konflikt Ja : Ono je iznedrio Odu o "ono u pokušaju" (Ono/2).
Hm ..*(nsarski styll)),ovo već prerasta topološku koncepciju
psihoanalitičke metapsihologije,jer,odgovara na pitanje kojoj
psihičkoj instanci "pripada" neka potreba-svesnom ili nesvesnom?
(A.Frojd,Kris,Hartman,Rajh,..)
Sada smo već kod presvesnog,čija je karakteristika da su tu
sadržaji vezani za reči tj pulzije postaju svesne -vezuju se
za reči.Ovime ,konačno,ali ne i definitivno,sluh dobija istaknuto
mesto među čulima i pomoću reči (Wortbewustsein) svesnom bitno
mesto u procesu mišljenja.
E,sad,put u nesvesno vodi do dubljih slojeva-analni i oralni
stadijum,no ,zbog mogućeg spočitavanja homofobije-ne bih dalje.

Dr.Gratis

p.s- kakve veze ovo ima sa obličjem,inspiracijom bloga ?
Nikakve,naravno.
Ali,ima sa dekontaminacijom blogoprostora opsesijom/frustracijom,
upornim akcentovanjem obrazovanja i širine pogleda koja "pleni",
a u suprotnosti sa stanjem svesti.
antioksidant antioksidant 14:49 18.05.2010

sasvim objektivno

Karleušino pevanje umelo je da zapadne u lagani falš
Dušan Maljković Dušan Maljković 14:50 18.05.2010

Re: sasvim objektivno

Sasvim.
gedza.73 gedza.73 15:11 18.05.2010

Re: sasvim objektivno

Karleušino pevanje umelo je da zapadne u lagani falš

Ubedljivo najaci deo teksta.

koji, suprotno očekivanjima mnogih „gradskih faca", nisu došli u opankama i narodnoj nošnji.

Ovi sto preferiraju opanak i narodnu nosnju mislim da uopste ne slusaju karleusu.

Dušan Maljković Dušan Maljković 15:29 18.05.2010

Re: sasvim objektivno

Upravo tako. Zato su i ovi "urbani" u zabludi, jer je JK urbani fenomen par excellence.
gedza.73 gedza.73 16:56 18.05.2010

Re: sasvim objektivno

Upravo tako. Zato su i ovi "urbani" u zabludi, jer je JK urbani fenomen par excellence.

Ja sam ruralni a da sam u zabludi-jesam.
koksy koksy 17:03 18.05.2010

Re: sasvim objektivno

antioksidant
Karleušino pevanje umelo je da zapadne u lagani falš


Da me ubijes ne razumem kako se utvrdi kad JK falsira a kad je intonacija potaman.
Ili se ovo odnosi na njenu interpretaciju tudje pesme?
blogovatelj blogovatelj 19:28 18.05.2010

Re: sasvim objektivno

Upravo tako. Zato su i ovi "urbani" u zabludi, jer je JK urbani fenomen par excellence.


Urbani svakako jesu u zabludi, ali jesi i ti.
Karleuša nije urbani fenomen, ali nije ni ruralni.
Ona je oličenje onoga sto većinska Srbija danas jeste, a to je palanka, a ne selo ili grad.
Predgradje velegrada, jedinog koga imamo, kao i svi oni Ćićevci. Mionice, Vrbasi, Kuršumlije i ostali Priboji su njeno biračko telo.
I muzika joj je takva - na pola puta selo-grad. Pokušaj da se izgleda kao Madona, instrumentalni deo takodje ima uzora u Lujzi Ćićone i vokal dostojan ibarske magistrale, falširajući i meketav, tako ugodan palanačkom i suburbanom uhu.
Da ne podržava LGBT populaciju nikad je niko ne bi pohvalio na ovom blogu, ali i ona zna kako odraditi marketing.
Mada, kad pogledamo i spomenik Novaku i Anina isprazna priča (naporno sam radila a posle turnira otisla u šoping i kupila Dolče Viton tašnu) kojom donosi milione sebi a desetine miliona Adidasu, nije daleko od onoga čime Karleuša zrači.
Svako ima pravo na rad po ustavu, neka je, neka zaradjuje kintu.
Show must go on.
gedza.73 gedza.73 21:02 18.05.2010

Re: sasvim objektivno

Ona je oličenje onoga sto većinska Srbija danas jeste, a to je palanka, a ne selo ili grad.
Predgradje velegrada, jedinog koga imamo, kao i svi oni Ćićevci. Mionice, Vrbasi, Kuršumlije i ostali Priboji su njeno biračko telo.

Ako sam ja dobro razumeo onda, po tvom rezonu, karleusa je trebala na koncertu da ima bar 100 000 ljudi.
Ona uopste nije olicenje vecinske srbije, niti palanke, niti navedenih i nenavedenih mesta i sela. Ona je samo nesto cime se mase ispred nosa, pa neko skrene pogled da vidi sta je to a neko skrene pogled da ne vidi.

Mada, kad pogledamo i spomenik Novaku i Anina isprazna priča (naporno sam radila a posle turnira otisla u šoping i kupila Dolče Viton tašnu) kojom donosi milione sebi a desetine miliona Adidasu, nije daleko od onoga čime Karleuša zrači.

To uopste nema veze sa njima to ima veze sa sistemom vrednosti zapadnog, civilizovanog sveta.

blogovatelj blogovatelj 23:52 18.05.2010

Re: sasvim objektivno

Ako sam ja dobro razumeo onda, po tvom rezonu, karleusa je trebala na koncertu da ima bar 100 000 ljudi.


Da Srbija ima standard priblizan Sloveniji na primer, sigurno bi punila Marakanu.
Ovako, nesretnici iz mesta koja sam nabrojao nisu imali dovoljno para da stignu do Arene.
kamichak92 kamichak92 06:22 19.05.2010

Re: sasvim objektivno

Dušan Maljković
jer je JK urbani fenomen par excellence.


a to je bitno zato sto ...?
pa i prigradski dziber je urbani fenomen.
i psece govno na trotoaru.

nego, je l' ovo lozenje na karleusu nacionalno/parohijalno obelezje ovdasnjeg queer fazona, ili cenis da stvar ima globalni potencijal?

gedza.73 gedza.73 08:14 19.05.2010

Re: sasvim objektivno

Da Srbija ima standard priblizan Sloveniji na primer, sigurno bi punila Marakanu.
Ovako, nesretnici iz mesta koja sam nabrojao nisu imali dovoljno para da stignu do Arene.


Ja sam ubedjen da gresis. Ja zivim na selu i siguran sam da bi vrlo mali broj ljudi, pod pretpostavkom i da imaju puno novca, otisao na karleusin koncert, a i od tog malog broja pola njih bi otislo da vide 'cudo'.
Na primer u seoskoj prodavnici se slusa ili stanica gde je pretezno narodna starija muzika, ili radio indeks, pa i b92.
Tako da nisi u pravu, imas losije misljenje o ukusu srpske populacije nego sto je stvarno stanje.
blogovatelj blogovatelj 19:36 19.05.2010

Re: sasvim objektivno

Ja zivim na selu i siguran sam da bi vrlo mali broj ljudi, pod pretpostavkom i da imaju puno novca, otisao na karleusin koncert, a i od tog malog broja pola njih bi otislo da vide 'cudo'.


Ona je oličenje onoga sto većinska Srbija danas jeste, a to je palanka, a ne selo ili grad.


Rekoh palanka, a ne selo.
Znam da ljudi sa sela ne slusaju njenu muziku. Molim malo pazljivijeg citanja onoga sto sam napisao.
I naravno, ne bih da generalizujem. Verujem da i u selima i u gradovima i u palankama ima ljudi kojima ona ide na ganglije, ali i onih koji se u nju kunu.
Mada, ponovo ponavljam, stvarno mislim da najveci broj njenih obozavalaca zivi u manjim gradovima ili u predgradjima vecih gradova.
gedza.73 gedza.73 20:36 19.05.2010

Re: sasvim objektivno

Molim malo pazljivijeg citanja onoga sto sam napisao.

Vazi.
ima ljudi kojima ona ide na ganglije, ali i onih koji se u nju kunu.
Mada, ponovo ponavljam, stvarno mislim da najveci broj njenih obozavalaca zivi u manjim gradovima ili u predgradjima vecih gradova.

Najveci broj njenih obozavalaca moze da stane u dabl deker.
Ne racunajuci vozaca i konduktera.
blogovatelj blogovatelj 21:23 19.05.2010

Re: sasvim objektivno

Najveci broj njenih obozavalaca moze da stane u dabl deker.


You can hate her, but don't ignore her.

Jbg, ipak je doslo nekoliko hiljada njih na koncert u Arenu. Jeste ona megaloman, verovatno bi to sveta stalo i u Pionir, ali ni punjenje Pionira nije laka zadaca, makar i dzabe karte delili.
Znamo da ona karte ne prodaje na dobar glas nego na vime, ali i to je legalna tehnika prodaje.
Dušan Maljković Dušan Maljković 14:53 18.05.2010

Magija JK

Uvek mi je bilo zanimljivo kako hejteri JK nemaju pametnija posla nego da se odmah nakače i komentarišu nešto o divi. Ona ih kao ne zanima, bezveze je i sl, ali eto nje, eto i njih brzinom svetlosti da prate u stopu.

O presveta JK u čemu je tajna tvoje magnestke privlačnosti?
antioksidant antioksidant 14:56 18.05.2010

Re: Magija JK

Dušan Maljković
Uvek mi je bilo zanimljivo kako hejteri JK nemaju pametnija posla nego da se odmah nakače i komentarišu nešto o divi. Ona ih kao ne zanima, bezveze je i sl, ali eto nje, eto i njih brzinom svetlosti da prate u stopu.

O presveta JK u čemu je tajna tvoje magnestke privlačnosti?

otkud ta lazna skromnost dusane?
pa ti se zvezda veceri. ti si sadrzaj svih nasih snova.
uzivaj
Dušan Maljković Dušan Maljković 15:00 18.05.2010

Re: Magija JK

Anti, hvala što me stavljate na pijedestal, ali ja znam da je jedna kraljica JK, a ja samo mogu biti njena "niskopotčinjena kalfa", kako reče jedna druga kraljica, krunisana balkanska proročica Kleopatra.
Bili Piton Bili Piton 15:01 18.05.2010

Re: Magija JK

Dušan Maljković


O presveta JK u čemu je tajna tvoje magnestke privlačnosti?


Izgubljen slucaj

Nije ona privlacna (god forbid) nego iskace odasvud, iz konzervi, frizidera, kesa za djubre, sa naslovne strane bloga....ne moze covek da se sakrije vise od tog terora. Magnetizam indeed....

Toliko mi je zao sto danas nemam vremena da blejim na blogu, i budem svedok asasinaciji karaktera (tvog i njenog) koji ce bez sumnje uslediti.

So long, dear
antioksidant antioksidant 15:03 18.05.2010

Re: Magija JK

Anti, hvala što me stavljate na pijedestal, ali ja znam da je jedna kraljica JK, a ja samo mogu biti njena "niskopotčinjena kalfa", kako reče jedna druga kraljica, krunisana balkanska proročica Kleopatra.

:)
skromnost je divna vrlina :)
Dušan Maljković Dušan Maljković 15:06 18.05.2010

Re: Magija JK

@BiliPiton: Šteta što nemate vremena ni za svoj blog -- pa ono o Satiju je bruka i sramota! Nekoliko nabacanih opštih mesta o tako značajnom kompozitoru? Je l' to neka cinična šala ili šta?

Odmah sam, uznemiren tim kič-prikazom, morao da popijem Xanax i pustim sebi kao art terapiju Malerovu 2. I upalilo je.
Bili Piton Bili Piton 15:09 18.05.2010

Re: Magija JK

Dušan Maljković


Odmah sam, uznemiren tim kič-prikazom, morao da popijem Xanax


Stavi i ovo u dzep, za kasnije, trebace ti na kraju balade.


Dušan Maljković Dušan Maljković 15:13 18.05.2010

Re: Magija JK

A ipak imate vremena? Pa šta vas to toliko privlači kod JK? Hajte, otkrijte nam!
maca22 maca22 15:14 18.05.2010

Re: Magija JK

Dušan Maljković
O presveta JK u čemu je tajna tvoje magnestke privlačnosti?


Jurodiva? :)
Bili Piton Bili Piton 16:05 18.05.2010

Re: Magija JK

Dušan Maljković
@BiliPiton: Šteta što nemate vremena ni za svoj blog -- pa ono o Satiju je bruka i sramota! Nekoliko nabacanih opštih mesta o tako značajnom kompozitoru? Je l' to neka cinična šala ili šta?


Gde smo ono stali - aha, kod "pazi tetka eto metka".

Elem - Sati je velicina (kapiras sta to znaci? Kao Kle) kojoj su dovoljne i tri cetiri jezgrovite recenice, ne treba mu ovakvo pseudointelektualno izdrkavanje kakvo je potrebno tebi da zasenis prostotu.

I ne lazi da si slusao Malera - ti ni "M" od Malera nisi sposoban da ukapiras - tvoj nivo je Susan Boyle, at best.

Poneo sam laptop sa sobom u studio, samo zbog tebe, o Maljkovicu....mora da je u pitanju tvoj magnetizam...


Dušan Maljković Dušan Maljković 16:15 18.05.2010

Re: Magija JK

Al' ste se iznervirali, Bili. Ali vremena na pretek imate i da se nervirate -- pa vi ste srećan čovek, ja taj luksuz sebi ne mogu da priuštim.

Elem, a vi znate pšta ja slušam, vodite evidenciju o tome? For the record, Maler mi je jedan od omiljen kompozitora, a u Beogradu bejah na izvođenjima prve dve simfonije, jednom na Kolarcu -- zaboravih kada i ko, drugi put u Sava Centru u okviru prethodnog BEMUS-a, mislim da je bio simfonijski orkestar Koncertgebau.

A što se vi niste nepseudointelektualno neizdrkali, pa napisali stvarno dobar blog o Satiju? Kada ga toliko razumete i poznajete? Možda zato što niste u stanju? Ja bih rekao da je o tome reč -- to vaše mahanje imenima pomešano sa vređanjem samo pokazuje vašu (analčitičku) impotenciju. I u tom kontekstu možete do sutra da se nazivate Bili Pitonom, džaba -- ta očigledna kompenzacija slabo radi.
irvas92 irvas92 18:32 18.05.2010

Re: Magija JK

Dušan Maljković
...Ali vremena na pretek imate i da se nervirate -- pa vi ste srećan čovek, ja taj luksuz sebi ne mogu da priuštim.

sto? jel pises diplomski?
maksa83 maksa83 19:36 18.05.2010

Re: Magija JK

O presveta JK u čemu je tajna tvoje magnestke privlačnosti?

Ja tipujem na sise.
man ray loves me man ray loves me 19:57 18.05.2010

Re: Magija JK

Ja tipujem na sise.

onda je van der waals...
maksa83 maksa83 20:14 18.05.2010

Re: Magija JK

onda je van der waals...

taj Van der waals i ovaj London su bili a couple of sickoes, i reci ti nama je l' ima to što oni pričaju ikakve veze sa životom ili su to neke njihove odbijen-od-sise-pa-pati projekcije, a vi se svi ložite da to ima nekog dubljeg naučnog smisla? Ne bih neuk da udaram u temelje nauke (k'o Maljković u temelje ukusa), ali meni je to jako sumnjivo.

Možda se zbog ovog dole Diva seli u London?

man ray loves me man ray loves me 20:19 18.05.2010

Re: Magija JK

makso, mnogo pitas, pre nego sto ti odgovorim morala bih da "ljuljnem" (sto bi se reklo kod nas u selu) kvant rakije...
jaksa scekic jaksa scekic 15:01 18.05.2010

Ovo me vraca u mladost

kad je socijalistickom samoupravljanju bilo knjigom na knjigu- kritikom na kritiku,filmom na film
a sad imamo Blogom na Blog.

Hvala na podmladjivanju
Dušan Maljković Dušan Maljković 15:08 18.05.2010

Re: Ovo me vraca u mladost

Drago mi je jakša biti vaša vetrenjača mladosti!
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:10 18.05.2010

.

,ako sam i pomislio da je ovaj blog bio skrivena kamera,za ovaj sam potpuno siguran,da je!

(nego,'de li se samo sakrila...da nije mozda u monitor ubačena,majkumu?)
loader loader 15:11 18.05.2010

Bikarbona soda

Nije loše kao mazohistička vežba čitanje teksta o poluplastičnoj Karleušanki, ovako, tokom prve faze varenja teškog ručka. Utisci varenja jednog i drugog mešaju se. Dakle - "bikarbona" i velika mentalna snaga, pa će se nekako prevazići teški utisci, za sat ipo, dva...

Mr. Maljkoviću, ništa na vaš račun, već na račun samog predmeta teksta, tj. varenja.

Naravno, radi regeneracije bio-energetske mase treba i nešto lekovito:



mariopan mariopan 15:32 18.05.2010

Re: Bikarbona soda

Nije loše kao mazohistička vežba čitanje teksta o poluplastičnoj Karleušanki,

Jao.
Ne mogu da kažem kako peva jer nijednu njenu pesmu nisam čula, ali ovo plastično je ono što me odbija i da pogledam a kamoli da čujem. Jel pišti kada se izduva?
maca22 maca22 15:38 18.05.2010

Re: Bikarbona soda

mariopan
Nije loše kao mazohistička vežba čitanje teksta o poluplastičnoj Karleušanki,

Jao.
Ne mogu da kažem kako peva jer nijednu njenu pesmu nisam čula, ali ovo plastično je ono što me odbija i da pogledam a kamoli da čujem. Jel pišti kada se izduva?

Nije bitno pevanje. Pa ni plastican izgled.
Ali kada ubijate vreme kod frizera, njen intervjui su interesantni. Zaista je zabavan nacin na koji ona napadacki galami: "Ja sam naj, alo bre!"
loader loader 15:44 18.05.2010

Re: Bikarbona soda

"Ja sam naj, alo bre!"

Sinoć tu rečenicu čujem od jednog 14-godišnjaka u kafiću koji se napio, pa onamo, u drugom uglu, pred ekipom...
loader loader 15:46 18.05.2010

Re: Bikarbona soda

Jel pišti kada se izduva?







mariopan mariopan 15:55 18.05.2010

Re: Bikarbona soda

Nije bitno pevanje. Pa ni plastican izgled.
Ali kada ubijate vreme kod frizera, njen intervjui su interesantni. Zaista je zabavan nacin na koji ona napadacki galami: "Ja sam naj, alo bre!"

Ne može čovek da izbegne da je vidi, glumila je u nekom spotu kao reklama za neke čokoladice ...jaooo..dugo mi je trebalo da se ne gadim kada kupujem čokoladice, uvek mi se vraća ona scena kako se oblizuje dok joj nešto curi sa "usana" ...a ližeee...( misleeem khm, khm) mogla bi ladno u porno industriju kada joj glas prozukne ili ne uspe operacija?
Bili Piton Bili Piton 18:03 18.05.2010

Re: Bikarbona soda

mariopan
Jel pišti kada se izduva?


Ovo ko svoju kevu da cujem, fenomenalno
Atomski mrav Atomski mrav 19:10 18.05.2010

Re: Bikarbona soda

mogla bi ladno u porno industriju kada joj glas prozukne ili ne uspe operacija?

Jesi li ti normalna?!
Pa još i seks da nam ogadi!
mariopan mariopan 20:58 18.05.2010

Re: Bikarbona soda

Atomski mrav
mogla bi ladno u porno industriju kada joj glas prozukne ili ne uspe operacija?

Jesi li ti normalna?!
Pa još i seks da nam ogadi!

Izvini, to mi nije palo na pamet ( pala od smeha)
docsumann docsumann 23:48 18.05.2010

Re: Bikarbona soda

Jao.
Ne mogu da kažem kako peva jer nijednu njenu pesmu nisam čula, ali ovo plastično je ono što me odbija i da pogledam a kamoli da čujem. Jel pišti kada se izduva?

Ne, nego kad se naduva
inco inco 08:36 19.05.2010

Re: Bikarbona soda

docsumann
Ne, nego kad se naduva


Mislim da je precizniji termin - `kad se napumpa`
mariopan mariopan 14:50 19.05.2010

Re: Bikarbona soda

docsumann
Jao.
Ne mogu da kažem kako peva jer nijednu njenu pesmu nisam čula, ali ovo plastično je ono što me odbija i da pogledam a kamoli da čujem. Jel pišti kada se izduva?

Ne, nego kad se naduva

Ma čujem da pišti na oba kraja, dao neko link, i to na javnom mestu u nekoj diskoteci
man ray loves me man ray loves me 15:12 18.05.2010

jos par detalja?

Kratak biblijski citat „Bože oprosti im, ne znaju šta rade", svakako se odnosio, u ovom kontekstu, na homofobiju.

Ako je tako, ja joj cestitam, ali nesto mi sumnjivo... Jel moze jos malo detalja o tome kako je taj deo izgledao? Kome se konkretno obratila, sta je bilo na video bimu u tom trenutku?
Dušan Maljković Dušan Maljković 15:22 18.05.2010

Re: jos par detalja?

man ray loves me man ray loves me 15:42 18.05.2010

Re: jos par detalja?

Ne bih da smaram, ali ovde nema odgovora na moje pitanje. Koji deo performansa nedvosmisleno pokazuje da je JKle mislila na homofobe kad je to rekla?
Svaka cast za podrsku, ako je iskrena.
Dušan Maljković Dušan Maljković 15:51 18.05.2010

Re: jos par detalja?

Pogeldajte i sami procenite koliko je iskrena:

JJ Beba JJ Beba 17:03 18.05.2010

Re: jos par detalja?

Pogeldajte i sami procenite koliko je iskrena:

super je iskrena, al je pre tog nastupa u Piramidi Karleušin PR zvao Kvirje da je instruiraju, da joj kažu koje su to teme o kojima treba da priča neko koga se ta populacija tiče...čisto da ne bi lupetala.
Jbg iskerno je instruirana, ša fali.
Odnekud mora da se poče sa upoznavanjem o temama čije ideje želiš da zastupaš. bolje i to nego nako sama od sebe, iz glave.
angie01 angie01 17:34 18.05.2010

Re: jos par detalja?

bolje i to nego nako sama od sebe, iz glave.


jbga- tu je ipak samo seksualni organ!
man ray loves me man ray loves me 18:34 18.05.2010

Re: jos par detalja?

čisto da ne bi lupetala.

to sam i ja pomislila - da je doslo do varnicenja i da je jeca, u najboljoj nameri pomirenja, ovim recima ("oprosti im boze..." ) preporucila svoje gej prijatelje svojim pravoslavnim prijateljima...



ali enivej, to je lepo kad neko shvata da ne sluzi nicemu i kad pozeli da uradi nesto dobro za promenu i da se bori za dobru stvar.
Dušan Maljković Dušan Maljković 20:39 18.05.2010

Re: jos par detalja?

JJ Beba
Pogeldajte i sami procenite koliko je iskrena:

super je iskrena, al je pre tog nastupa u Piramidi Karleušin PR zvao Kvirje da je instruiraju, da joj kažu koje su to teme o kojima treba da priča neko koga se ta populacija tiče...čisto da ne bi lupetala.
Jbg iskerno je instruirana, ša fali.
Odnekud mora da se poče sa upoznavanjem o temama čije ideje želiš da zastupaš. bolje i to nego nako sama od sebe, iz glave.


I da je sve tako kao što kažete, pa šta? Znači loše je naučiti nešto od nekog i to primeniti? Vi ste protiv koncepta OBRAZOVANJA?

Enivej, ja sumnjam da je to što ste naveli slučaj iz prostog razloga zato što je JK daleko ubedljivije zvučala u Piramidi od Bobana na istu temu. Ili je samo učenica prevazišla učitelja. U svakom slučaju, niko ne može da instruitra JK da bude brza i dovitljiva u replikama, kao što vas niko ne može da spase opštih mesta u komentarima i njihove hronične reciklaže -- a gde smo mi to od vas čuli nešto posebno inovativno i dobro? Ili držite da su komnetari od 5 prostproširenih rečenica nekakvi biseri mudrosti koje treba da stavljamo u antologije?
JJ Beba JJ Beba 21:58 18.05.2010

Re: jos par detalja?

da je sve tako kao što kažete, pa šta? Znači loše je naučiti nešto od nekog i to primeniti? Vi ste protiv koncepta OBRAZOVANJA?

tačno sam znala da ćeš da tumačiš, da kvalifikuješ.
rekla sam da je super što se raspitivala o onome o čemu pojma nema i šte se edukovala da ne lupeta.
Izbor teme je naravo IN i nešto što rade madona ledi gaga i ostale svetke zvezde kojima se Jelena karaleuša divi (odatle valjda DIVA) i koje imitira,
ja lično je podržavam u naporu da se edukuje, makar ta egukacija bila i dajdžestirana.

a gde smo mi to od vas čuli nešto posebno inovativno i dobro?

tebe ne zanimaju takva mesta u kojima sam ja kraljica inovacije, kreacije i duhovitosti, što je btw dobro. zamisli kad bi svi bili tako kreativni & pametni i tako dosadno predvidljivi kao ti. baš bi dosadan svet bio.
Dušan Maljković Dušan Maljković 22:05 18.05.2010

Re: jos par detalja?

Naprotiv, mene baš takva mesta kod vas zanimaju jer se sa njima nisam sreo. Ova opšta, to znam i kada ih ne navedete, zato što su opšta.

No, opet ste bili zli -- a JK, da nije pozvala Bobana, ne bi imala šta da kaže do da lupeta? Ona jadna sama ništa ne zna, sve treba da joj neko nacrta? Pa iz nastupa se vidi upravo suprotno -- niko se ne može naučiti dobrom verbalnom oponiraju UNAPRED, jer ne zna tok debate, tok u kome se JK odlično snašla, što je dokaz inteligencije koju joj uporno negirate.

A da je glupa i pala sa Marsa, pa je l' bi imala uspešnu karijeru? Je l' mislite da za to niej potrebna inteligencija?
mariopan mariopan 22:09 18.05.2010

Re: jos par detalja?

ja lično je podržavam u naporu da se edukuje, makar ta egukacija bila i dajdžestirana.

mariopan mariopan 22:11 18.05.2010

Re: jos par detalja?

A da je glupa i pala sa Marsa, pa je l' bi imala uspešnu karijeru? Je l' mislite da za to niej potrebna inteligencija?

Što je onda stavila onolike sisetine?
Dušan Maljković Dušan Maljković 22:14 18.05.2010

Re: jos par detalja?

A vama smetaju velike sise? A što? Je l' žena nema prava da povećava grudi? Ili biste vi da odredite dozvoljene veličine za sve žene?

Zbunjen sam.
Atomski mrav Atomski mrav 22:14 18.05.2010

Re: jos par detalja?

A da je glupa i pala sa Marsa, pa je l' bi imala uspešnu karijeru? Je l' mislite da za to niej potrebna inteligencija?

U Srbiji je sve moguće...
mariopan mariopan 22:26 18.05.2010

Re: jos par detalja?

Dušan Maljković
A vama smetaju velike sise? A što? Je l' žena nema prava da povećava grudi? Ili biste vi da odredite dozvoljene veličine za sve žene?

Zbunjen sam.

Ma nee, samo ako joj je pamet bila dovoljna zašto je toliko plastičnih delova stavila na sebe? I ja sam zbunjena
Dušan Maljković Dušan Maljković 22:43 18.05.2010

Re: jos par detalja?

Pa baš zato što je imala pameti ugradila je silikone. Znala je da je to deo strageije za uspeh. To je ono pšto rade i svetske zvezde, uostalom.
JJ Beba JJ Beba 22:45 18.05.2010

Re: jos par detalja?

No, opet ste bili zli -- a JK, da nije pozvala Bobana,

nisam ni rekla da je JK pozvala, njen PR je.

Od Bobana je imala šta da nauči.
a pametno je što su kvirju zvali a ne tebe npr, jer ne bi mogla da zapamti sve te tvoje žižek/ i ostale "pametne " reference. bio bi to klizav teren ne samo zato što ne bi mogla da savlda svu tu tvoju "pametnu" argumentaciju, nego što bi je evenualno sagovornici u tom Piramida šou programu mogli da izbuše ko ementaler.
Ovako joj je Boban, očito, sažeto, razložno, ko za dete nacrtao i ona lepo naučila.
borba za gej prava - pis of kejk.


JJ Beba JJ Beba 22:49 18.05.2010

Re: jos par detalja?

Dušan Maljković
Pa baš zato što je imala pameti ugradila je silikone. Znala je da je to deo strageije za uspeh. To je ono pšto rade i svetske zvezde, uostalom.

istina.
kažu da Tom Džons u pantalone stvalja šargarepu.
A kažu i Prisli. A ja kažem ako je i zaista stvaljao, stavljao je krlajvsku sortu šargarepe. Ipak je on King
mariopan mariopan 22:55 18.05.2010

Re: jos par detalja?

Dušan Maljković
Pa baš zato što je imala pameti ugradila je silikone. Znala je da je to deo strageije za uspeh. To je ono pšto rade i svetske zvezde, uostalom.

Da, rade, ali ipak im ostane i nešto prirodno...verujem da nije problem u sisama, složiće se makar muški da je "što više to bolje" (za one koji vole) i dok oni bulje ko omađijani ona se pravi da peva? Genijalno!...ali gde god pipneš plastika...

Ako bi se nas dvoje sada setili šta to na njoj ima prirodno verujem da bismo drastično skratili i spisak i diskusiju?

E, sad, misli, misli, misli.....ko me ter'o da diskutujem.
maksa83 maksa83 22:55 18.05.2010

Re: jos par detalja?

I da je sve tako kao što kažete, pa šta? Znači loše je naučiti nešto od nekog i to primeniti? Vi ste protiv koncepta OBRAZOVANJA?

Maljkoviću, suncemužarko, nemoj TI to da radiš.

Ako se iko pitao kako izgleda Straw Man Argument, to je ono gore citirano.
mariopan mariopan 23:01 18.05.2010

Re: jos par detalja?

kažu da Tom Džons u pantalone stvalja šargarepu.



Ove Nove Godine sin iskopa stare koncerte Tom Džonsa i sve one stare hitove iz mog vremena (Meri Hopkins itd)...pa kada sam ga videla, kako je bio mlad i one zulufe ali glas da se naježim i danas..... bilo mi je smešno, i deca se povaljala od smeha ( zbog mode iz onog vremena) ali smo uglas svi pevali te stare pesme, svi ih znamo. U mladosti sam otkidala na njega, šta me briga za šargarepu ja sam slušala kako peva
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:09 18.05.2010

Re: jos par detalja?

mariopan
šta me briga za šargarepu ja sam slušala kako peva



Tom: nekad i sad

Još uvek,mrda...

(a i glaščina,vala!)
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:14 18.05.2010

Re: jos par detalja?

nemoj TI to da radiš

ауу, максо, култур-фашисто, што забрањујеш ствари човеку. његово је право да изабере које ће бесмислице да користи као аргумент.
Bili Piton Bili Piton 23:45 18.05.2010

Re: jos par detalja?

stefan.hauzer


Još uvek,mrda...

(a i glaščina,vala!)


Mrda....ovo mi se nedavno mnogo dopalo, jeste maaalo sinteticki u postupku ali ne smeta, super za radio. Bez njegovog glasa citav paket ne bi tako dobro radio.








docsumann docsumann 23:53 18.05.2010

Re: jos par detalja?

Dušan Maljković

Ili biste vi da odredite dozvoljene veličine za sve žene
A vama smetaju velike sise? A što? Je l' žena nema prava da povećava grudi? Ili biste vi da odredite dozvoljene veličine za sve žene?

Da, naravno: od 3+ do 4.
Dušan Maljković Dušan Maljković 23:57 18.05.2010

Re: jos par detalja?

Od Bobana je imala šta da nauči.
a pametno je što su kvirju zvali a ne tebe npr, jer ne bi mogla da zapamti sve te tvoje žižek/ i ostale "pametne " reference. bio bi to klizav teren ne samo zato što ne bi mogla da savlda svu tu tvoju "pametnu" argumentaciju, nego što bi je evenualno sagovornici u tom Piramida šou programu mogli da izbuše ko ementaler.
Ovako joj je Boban, očito, sažeto, razložno, ko za dete nacrtao i ona lepo naučila.
borba za gej prava - pis of kejk.


A vi znate i kako je nju Boban podučavao? Pa baš ste upućeni u detalje, posebno uzimajući u obzir da vas Karleuša uopšte ne zanima.

Uostalom, ja ne verujem u tu priču. To jeste Boban plasirao, koji kao i JK, voli da izmišlja raznorazne pričice kojima diže publictet. Ništa nelegitimno, naravno, samo ne verujem. A rekao sam vam već i zašto -- zato što JK bolje brani gej stvar od Bobana koji je, oooopsss, veliki Karleušin fan!

A vidim sad da vam i Žižek smeta!? Pa majku mu poljubim, ima li nekog ko vam ne kvari raspoloženje? Ali najbolje je ono "i ostale pametne reference" -- pa ženo nesrećna, čistaste li vi išta u životu? Zato vam se pisani stil i sveo na fraze "bušan kao ementaler", a odgovori na rupe u njemu.

No, zamoliću Bobana da vam objasni ponešto i o JK. Onako, kao detetu da vam nacrta, ja se očigledno ne mogu tako bazično didaktički uprepodobiti.
mariopan mariopan 00:00 19.05.2010

Re: jos par detalja?

stefan.hauzer
mariopan
šta me briga za šargarepu ja sam slušala kako peva



Tom: nekad i sad

Još uvek,mrda...

(a i glaščina,vala!)

Baš peva i mrda... i još ima taj glas
Da mi je da vidim i ovu "Divu" posle 36 godina da tako mrda i peva (ok, sve je moguće ako budu imali dovoljno rezervnih delova)...dobro neću više

Hvala Stefan.hauzer i Bili
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:07 19.05.2010

Re: jos par detalja?

Bili Piton

Zarazno...(malopre sam otiš'o do fridža i u'vatio sebe,kako pevušim tu pesmicu)

Nego...je l' veče Tome Đonsa ili nije?
(al' odpeva...)

mariopan

mariopan mariopan 00:19 19.05.2010

Re: jos par detalja?

stefan.hauzer
Bili Piton

Zarazno...(malopre sam otiš'o do fridža i u'vatio sebe,kako pevušim tu pesmicu)

Nego...je l' veče Tome Đonsa ili nije?
(al' odpeva...)

mariopan



Peva da se naježim
JJ Beba JJ Beba 01:08 19.05.2010

Re: jos par detalja?

zeza nešto pristup blogu
pardon za dupli kometar
JJ Beba JJ Beba 01:25 19.05.2010

Re: jos par detalja?

A vidim sad da vam i Žižek smeta!? Pa majku mu poljubim, ima li nekog ko vam ne kvari raspoloženje? Ali najbolje je ono "i ostale pametne reference" -- pa ženo nesrećna, čistaste li vi išta u životu? Zato vam se pisani stil i sveo na fraze "bušan kao ementaler", a odgovori na rupe u njemu.

žižek me uvek oraspoloži.
čitam li ja uopšte?
hahahahahha naravno da ne, to samo ti radiš
kada bih voleo da čitam, ćitao bih po ceo dan

super replika iz Sirotih malih hrčaka

umseto da budem fan JK ja sam fan sireva, ovisnik čak. teži slučaj

edit
Laku noć
vidimo se na Eltonu Džonu ako ne otputujem tog dana
blogovatelj blogovatelj 02:19 19.05.2010

Re: jos par detalja?

Nego...je l' veče Tome Đonsa ili nije?
(al' odpeva...)


Kad je Tomino vece, ajd da i ja stavim nesto na gramofon.
I sa njim jedna koja peva skoro kao JK



topcat topcat 06:56 19.05.2010

Re: jos par detalja?

Znala je da je to deo strageije za uspeh. To je ono pšto rade i svetske zvezde, uostalom.


A je li bio sex tape?
Atomski mrav Atomski mrav 10:53 19.05.2010

Re: jos par detalja?

A je li bio sex tape?

Bilo je par snimaka sa mobilnog kojeg su ukrali Dušku Tošiću... ništa posebno, pokoja verbalna lascivnost naše liberalne pop-dive.
pointofview_gun pointofview_gun 11:29 19.05.2010

Re: jos par detalja?

Što je onda stavila onolike sisetine?


Ko bi primetio pamet, da nije sisa? .
kick68 kick68 19:55 20.05.2010

Koje to svetske zvezde...?!

Pa baš zato što je imala pameti ugradila je silikone. Znala je da je to deo strageije za uspeh. To je ono pšto rade i svetske zvezde, uostalom.????!!!!

Patty Smith (http://blogs.caller.com/amped_up/archives/Images/Patti_Smith_Easter.jpg)
Chrissie Hind (http://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.spiyda.com/gallery/images/17u.jpg&imgrefurl=http://www.spiyda.com/gallery/images/image_17u.jpg.html&usg=__TYv1j-lE48r4e)
Nelly Furtado (http://www.layoutlocator.com/graphics/dldimg/0b86d1f35c1932b9d903c130db82a90b_nelly_furtado-5659.jpg).....itd...itd.

Prema tome ne rade sve....
Mozda ona ima pameti, ali talenat sigurno nema. Bar ne za posao kojim se bavi.
Kao sto ovde neko rece ne mozete zameniti sadrzaj praznom formom (pa makar ona bila broj 4). Ne predstavljajte nam mediokritet kao kvalitet, molim Vas. Ne prodajte narodu m... za bubrege. To mozete raditi u "Saboru" i casopisima slicne sadrzine, ne na ovom blogu. Ne potcenjujte ove ljude. Ne trosite talenat, vreme i reci na JK.

Postovanje
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 15:12 18.05.2010

_

loader loader 15:29 18.05.2010

Re: _

Novi imidž divin?! .. :)

Znao sam da nije plavuša !
maca22 maca22 15:41 18.05.2010

Re: _

Dušan Maljković Dušan Maljković 15:44 18.05.2010

Re: _

Ju, ju kakav bezobrazluk, JK nikada ne bi posegla za ovako niskim udarcima.

I kako biste reagovali, bojane i maco, kada bih ove fotografije komentarisao na sledeći način -- " Oboje ste vrlo fotogenični i lepo ste ispali. Naročito vam karakter dolazi do izažaja"?

Nemojmo biti podli, nema smisla.
maca22 maca22 16:20 18.05.2010

Re: _

Imate pravo, donekle. Bilo bi podlo, bezobrazno i nisko kao sto kažete, ali.. posto sama zvezda ovog bloga poredi druge ljude noseći prasiće, onda moze da istrpi poredjenje sa losom. :)
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 10:54 19.05.2010

Re: _

Dušan Maljković
Ju, ju kakav bezobrazluk, JK nikada ne bi posegla za ovako niskim udarcima.

I kako biste reagovali, bojane i maco, kada bih ove fotografije komentarisao na sledeći način -- " Oboje ste vrlo fotogenični i lepo ste ispali. Naročito vam karakter dolazi do izažaja"?

Nemojmo biti podli, nema smisla.


Ma daj, opusti se D., cilj komentara (a i tvog teksta) jeste bio
da se malo nasmijemo. Ali okej, evo za tvrdokornog fana nešto sofisticificifiranija varijanta komentara


mariopan mariopan 12:01 19.05.2010

Re: _

Ma daj, opusti se D., cilj komentara (a i tvog teksta) jeste bio
da se malo nasmijemo.

NNN NNN 22:01 19.05.2010

Re: _

nešto sofisticificifiranija varijanta komentara
ja sam ipak za real thing:

Milutin Milošević Milutin Milošević 22:38 19.05.2010

Re: _

Uf, ala ovaj ima tvrdu stolicu
blogovatelj blogovatelj 22:45 19.05.2010

Re: _

ja sam ipak za real thing


Sto ovaj batica ima tvrdu stolicu, to je cudo jedno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana