Društvo| Porodica| Roditeljstvo| Život| Životni stil

Jedi govna!

Milutin Milošević RSS / 02.06.2010. u 15:52

Ovo nije blog o tenisu!

JelenaJankovic460.jpg

Pre manje od sat vremena, na četvrtfinalnom meču na ovogodišnjem Rolan Garosu, u jednom dugom gemu u kome je klackanje trajalo nekoliko servi, Jelenina protivnica Švedova vratila joj je iz teške situacije sjajnu loptu i osvojila poen. Kamera je onda prikazala Jelenu kako joj je, sasvim očigledno, uzvratila sa "jedi govna". Pre neku nedelju, u susretu sa Serenom Vilijams, kada je mladji brat odugovlačio kod njenog servisa i očigledno je nervirao a Jelena ipak osvojila poen, kamera ju je uhvatila kako joj je poručila "jebem ti mater u pičku ja". Poznata je imitacija koju je Jelena priredila svojoj drugarici iz Fed Kup reprezentacije. Ana je na to odgovorila da sport ne mora uvek da izgradi ličnst sportiste.

Kao otac jedne fine devetnaestogodišnjakinje ne mogu se složiti sa ovakvim izlivima nepristojnosti. Od malena smo učili dete da se lepo ponaša i da bude pristojna devojka. I srećan sam što smo stvorili okruženje u kome je takva i odrasla. No, od njenih detinjih dana sam se pitao da li je to sasvim dobro. Da li ipak treba da ima neku vrstu pozitivnog bezobrazluka; pa čak i negativnog kad ustreba? Stoga sam i insistirao da već u drugoj godini podje u vrtić, mada je baba još uvek bila tu da brine o njoj. Smatrao sam da treba da očeliči, da se navikne na nepravdu, da shvati da svet nije idealan i da treba da se bori. Čini mi se da je poprimila malo od toga, ali sam još uvek srećan što je fina devojka. Šta znam: možda smo je u ovo ludo doba hendikepirali time.

ivanovic_jankovic.jpg

Srbija se danas bori izmedju Ane i Jelene. U figurativnom smislu. Većina nas koji sebe smatramo normalnom Srbijom uvek bi podržali Anu i njen prefinjeni i smerni mentalitet. Mnogi drugi bi rekli da to nije dovoljno te da je neophodno imati dozu bezobraznosti koji u sebi nosi devojka odrasla na Bulbulderskom asfaltu. Rezultatska klackalica odavno traje. Dok je Ana osvojila čak i grend slem turnir i bila svetski broj jedan za kratko, Jeleni to nije uspelo, ali je duže bila na vrhu svetske liste teniserki. Opet, dve godine kasnije prefinjena i smerna Ana više pada nego što leti, dok se "bezobrazna" a pozitivno ljuta Jelena polako penje nazad ka tom vrhu.

Šta li je bolje? Ko će ga znati.

19.gif



Komentari (256)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 15:59 02.06.2010

Čitaj mi sa usana

Šta se sve tek može pročitati sa usana Duška Vujoševića. A on opet važi za načitanog čovjeka i ljubitelja umjetnosti.
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:03 02.06.2010

Re: Čitaj mi sa usana

Stvarno, ne znam da li postoji čovek koji nikada nije opsovao
docsumann docsumann 16:11 02.06.2010

Re: Čitaj mi sa usana

Stvarno, ne znam da li postoji čovek koji nikada nije opsovao
Isto kažu i za masturbaciju...

Što se psovki tiče, poznat je naš talenat na tom polju. Prije skoro desetak godina, čuo sam od nekih Podgoričana jednu vrlooo slikovitu psovku - nasrčeš mi se guznija sokova
Bili Piton Bili Piton 16:13 02.06.2010

Re: Čitaj mi sa usana

docsumann
nasrčeš mi se guznija sokova


QQ
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:13 02.06.2010

Re: Čitaj mi sa usana

Što se psovki tiče, poznat je naš talenat na tom polju

O psovkama sam napisao blog pre 3 godine pa su mi ga ubrzo skinuli.

Na ovom Rolan Garosu, austrijanac Melcer (protiv koga Nole upravo vodi sa 2:0 u setovima), u jednom trenutku je opsovao "u pičku materinu"!
crossover crossover 16:30 02.06.2010

Re: Čitaj mi sa usana

docsumann
Što se psovki tiče, poznat je naš talenat na tom polju.

Вала баш, све живо покварисмо :))

ecce-florian ecce-florian 16:41 02.06.2010

Re: Čitaj mi sa usana

Izjava za štampu
Miličić
scabies scabies 17:02 02.06.2010

Re: Čitaj mi sa usana

Stvarno, ne znam da li postoji čovek koji nikada nije opsovao
Ja ne mislim da je uopšte problem u korišćenju psovki. I ovde ne vidim problem ni u jednoj pojedinačnoj reči koju je teniserka izgovorila, ali kombinacija koju je tim napravila mi je itekako sporna! I ne samo sporna, već nepristojna, nevaspitana, nesportska, pa čak i prostačka. I nije bitno da li je rekla: "jedi govna" ili "jebem ti mater u pičku ja" ili "seljančuro glupa" ili "kravo jedna"... Razumete? Problem je u tome što su to uvrede (i to jako prizemne) koje su mi posebno ružne kada se izgovore protivniku koga treba da pobedimo "propisanim sredstvima".
Meni to smeta. I smeta mi ovo brkanje pojmova i pravdanje psovanja koje previđa (ili pravda?) nameru da se negativna energija eliminiše istresanjem uvreda i gadosti na drugu osobu.
A postoje i psovke i psovanje koji su potpuno benigni. Istina, i takvo lično retko primenjujem.
Strongman Strongman 17:18 02.06.2010

Re: Čitaj mi sa usana

O psovkama sam napisao blog pre 3 godine pa su mi ga ubrzo skinuli.

Manje od tri, ja čito.
docsumann docsumann 17:24 02.06.2010

Re: Čitaj mi sa usana

nameru da se negativna energija eliminiše istresanjem uvreda i gadosti na drugu osobu.


Nekoć davno sam čuo priču jednog ruskog mistika (nažalost imena se ne sjećam) o zvonaru jednog malog mjest negdje u Rusiji.
Njegov posao je bio da svako jutro porani i zvonjavom razbudi ostale stanovnike tog mjesta. Vremenom, je radeći taj posao počeo sve lošije da se osjeća. A onda mu je neki mudri čiča savjetovao da uradi sledeću stvar - prije nego što počne sa zvonjavom, nek se okrene nasuprot kuća i dobro i glasno ipsuje. Od toga dana je opet bio onaj stari.
U čemu je bio štos? Pa u tome što bi mještani, svako jutro, probuđeni njegovim ranim zvonjenjem počeli da ga psuju u svojim kućama, emitujući tako pud njega silnu količinu negativne energije. Ovako bi se on s onim psovanjem ispraznio i pripremio za tako nešto, umjesto da dopusti da se sve te loše enrgije talože u njemu.
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:25 02.06.2010

Re: Čitaj mi sa usana

sve vernici sami, sa krstačama oko vrata, krste se kad dobiju set, meč, utakmicu a psuju ko kočijaši.

uvek sam se pitala, nema veze sa psovanjem, kako ide njihovo školovanje!
znam da ovi ameri, ne svi, ipak dobiju neke sportske stipendije i završe neki koledž.

mada, kad pogledam, školovanje od 15 godina, recimo, jedna od mojih kćeri, pa profa, pa manje od 500 jura...
ova druga 18 godina, bokte, a pitanje dal će da nađe posao.
a sportisti, manekenke, zvezde granda i to ... mlate lovu.
tyson tyson 19:03 02.06.2010

Re: Čitaj mi sa usana

a sportisti, manekenke, zvezde granda i to ... mlate lovu.

Nije sve u parama. Ne padaj na te nametnute utilitarne vrednosti.



JJ Beba JJ Beba 22:45 02.06.2010

Re: Čitaj mi sa usana

O psovkama sam napisao blog pre 3 godine pa su mi ga ubrzo skinuli.

bio jedan takođe o psovkama te vazda divanilo. I tu sam imala da kažem kojutrista mu gromova
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:22 02.06.2010

Re: Čitaj mi sa usana

Nije sve u parama. Ne padaj na te nametnute utilitarne vrednosti.

naravno da nije.
ali znaš šta, ljudi koji uče da bi znali a ne da bi imali artiju, moraju da imaju minimum da se razvijaju u tim oblastima koje su odabrali.
ne govorim o groznoj lovi, govorim o pristojinim prinadležnostima.
samo pristojnim za život bez poniženja.

i naročito ako neko da sve od sebe i recimo, dobije nagradu ovog grada za najbolji diplomski rad, a onda država, odnosno, fakultet primi ženu profesora, koja ima 4 banke i nikad nije radila na faksu.
a ta osoba koja je dobila to priznanje, ništa, nema mesta za nju.
ni za još dvoje iz te generacije.
sad je, naravno, na karlovom, tamo za nju ima mesta.
i ovo drugo dvoje, jedno u americi, drugo u kanadi.

ne radi se o mojim kćerima. samo da se zna.

i da je to jedan slučaj.
pa se pitamo što odlaze.
to jest ako se neko uopšte pita.
a odlaze tamo gde neko ceni njihov trud i znanje i ne moraju da budu
nečija žena/ćerka/svastika ...
mostarac mostarac 15:59 02.06.2010

Hm

Nije da je branim, al nekako je ljudski reagovati kao sto je to ona ucinila.
To su ipak posebne situacije sa velikim psihickim pritiskom u koje se unosi mnogo emocija, i covek se sa psovkom jednostavno oslobodi negativne energije.
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:04 02.06.2010

Re: Hm

Možda je bolje izbaciti iz sebe negativnu energiju. No, ipak su to javne ličnosti
maca22 maca22 15:22 03.06.2010

Re: Hm

Nije ona javna licnost. Ne gura se u javnost da bi bila tamo.
Ona se bavi tenisom. To nije sou biznis* vec sport.
man ray loves me man ray loves me 16:51 03.06.2010

Re: Hm

To nije sou biznis* vec sport.

Ma daj! Profi sport JESTE sou biznis i nista drugo jos od vremena gladijatora.
Milutin Milošević Milutin Milošević 17:08 03.06.2010

Re: Hm

Još pre više od 20 godina sport je postao najveći biznis u Americi, pretekavši do tada neprikosnovenu auto industriju!
u-r-talking-2-me u-r-talking-2-me 16:00 02.06.2010

ana

ostaje moj favorit!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:04 02.06.2010

politička korektnost

ne sme čovek više ni da opsuje!
što se ane tiče i
njen prefinjeni i smerni mentalitet.
aha.
toliko je prefinjena da joj je sve u srbiji bezveze.
Bili Piton Bili Piton 16:09 02.06.2010

Re: politička korektnost



Meni je moram priznati uvek bilo simpa kad se zensko ne libi da opsuje, pa cak i kocijaski

I ne mislim da to nuzno utice na opstu predstavu o necijoj "finoci". Pogotovo in the heat of the moment. Mada, razume se, slikovitiju stranu jezika treba koristiti s merom - vazi i za muske i za zenske
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:09 02.06.2010

Re: politička korektnost

Moja kćerka se još uvek bori izmedju ovde i tamo
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:12 02.06.2010

Re: politička korektnost

Pogotovo in the heat of the moment.

pa volim jelenu jer je VELIKI borac. sad što je opsovala sebi u bradu pa kamere snimile, jebi ga.
nije isto kao na farmi.
AlexDunja AlexDunja 16:19 02.06.2010

Re: politička korektnost

Meni je moram priznati uvek bilo simpa kad se zensko ne libi da opsuje, pa cak i kocijaski

I ne mislim da to nuzno utice na opstu predstavu o necijoj "finoci". Pogotovo in the heat of the moment.


složila bih se sa bilijem i srdjanom,
a ana baš i nije takvo cveče
kao što si je ti opisao.

margos margos 16:27 02.06.2010

Re: politička korektnost

Zamišljam koliko bi bilo zanimljivo, smešno i nekorisno, da je rekla 'Idi u peršun'.
Nekako, Jeleni čuči psovka na terenu, u žaru borbe.

golubica.bg golubica.bg 17:38 02.06.2010

Re: politička korektnost

Na osnovu cega to zakljucujes?
margos margos 17:57 02.06.2010

Re: politička korektnost

golubica.bg
Na osnovu cega to zakljucujes?

Koga pitaš?
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:29 02.06.2010

Re: politička korektnost

Milutin Milošević
Moja kćerka se još uvek bori izmedju ovde i tamo

eh, ja nisam ni za opkladu htela da opsujem do neke 25 godine.
u kući se nije psovalo.
sećam se kad mi se tata mnogo iznervira, najgore što je rekao - magarice jedna:)))
e, onda društvo, filmađije ...
jednino me nisu naučili sa pijem ...
to je bila velika mana:)))
Bili Piton Bili Piton 18:52 02.06.2010

Re: politička korektnost

Exitus Letalis

u kući se nije psovalo.


Ni kod mene se u kuci nikad nije psovalo. Oca sam mozda dva-tri puta u zivotu cuo da je rekao nesto ruzno - i to po pravilu za sebe, kad misli da ga niko ne cuje. I taj vajb koji je on sirio oko sebe nekako se preneo na sve nas. Moj burazer isto nikada ne psuje - hoce tu i tamo da kaze "jbg" u razgovoru i to je to, a i to retko. Ne treba valjda napominjati da se niko u porodici nikada nije medjusobno opsovao u svadji ili raspravi - to je strictly out of bounds, i mislim da tako i treba da bude.

Medjutim, keva i ja kad smo sami mnogo opustenije pricamo - opet, stvar neke ekstra bliskosti i poverenja. A kad sam s drustvom uglavnom psuje kako ko stigne
libkonz libkonz 19:22 02.06.2010

Re: politička korektnost

toliko je prefinjena da joj je sve u srbiji bezveze.


Glas za Jelenu, uz jednu ogradu: samo da manje kuka.
ssvetlana92 ssvetlana92 19:29 02.06.2010

Re: politička korektnost

margos
Zamišljam koliko bi bilo zanimljivo, smešno i nekorisno, da je rekla 'Idi u peršun'.
Nekako, Jeleni čuči psovka na terenu, u žaru borbe.


polarno_prase polarno_prase 22:11 02.06.2010

Re: politička korektnost

AlexDunja
Meni je moram priznati uvek bilo simpa kad se zensko ne libi da opsuje, pa cak i kocijaski

I ne mislim da to nuzno utice na opstu predstavu o necijoj "finoci". Pogotovo in the heat of the moment.


složila bih se sa bilijem i srdjanom,
a ana baš i nije takvo cveče
kao što si je ti opisao.


Pretprošle godine, baš na Rolan Garrosu, dva puta sam imao prilike da vidim kada je kamera uhvatila Anu da psuje. Psovke, doduše, nisu bile upućene na račun protivnice, ali opet...
JJ Beba JJ Beba 22:22 02.06.2010

Re: politička korektnost

da je rekla 'Idi u peršun'.

mogla je da kaže - bestraga joj glava, baš je kenja taj drajvvolej
ili trista mu mrkvica al me radi.
ili majka mu stara baš me kara
ili bem ti maloga miša al me šiša
a da ne govorim da je mogla da upotrebi majku mu poljubim ili bogtemazo jebe me pa me rastura.
eto

ps
'm ti bogca?
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 22:34 02.06.2010

Re: politička korektnost

Bili Piton


Meni je moram priznati uvek bilo simpa kad se zensko ne libi da opsuje, pa cak i kocijaski

I ne mislim da to nuzno utice na opstu predstavu o necijoj "finoci". Pogotovo in the heat of the moment. Mada, razume se, slikovitiju stranu jezika treba koristiti s merom - vazi i za muske i za zenske


Meni to izleti, onako samo od sebe....kada je sezona za tako nesto.
mlekac mlekac 04:01 03.06.2010

Re: politička korektnost

Exitus Letalis

u kući se nije psovalo.
sećam se kad mi se tata mnogo iznervira, najgore što je rekao - magarice jedna:)))

Mom tati je bilo "sunce zarko"
Cak su ga moja braca od strica tako i zvala - stric Sunce zarko
draft.dodger draft.dodger 16:07 02.06.2010

Dramiš...

Milutin Milošević Milutin Milošević 16:10 02.06.2010

Re: Dramiš...

A tek Serena


andjelija_lisac andjelija_lisac 21:09 02.06.2010

Re: Dramiš...

kralj drame...


man ray loves me man ray loves me 16:11 02.06.2010

ma daj

kako to mislis - sta je bolje? za svakog je bolje da bude onakav kakav jeste. razliciti ljudi, razliciti stilovi. sta ima sad tu neko da se opredeljuje?
i uopste, cela ta ideja da se identifikujes sa nekim sportistom mi je potpuno deplasirana (kao i navijanje).
van ovog konteksta, ne mislim da je lose nekom reci da jede govna.
u ovom kontekstu, jasno je da taj izraz gubi originalno znacenje i da je samo psiholoska postapalica koja pomaze jeleni da se skoncentrise. svako ko igra na tom nivou posle tako izgubljenog poena to misli.
medjutim gotovo sam sigurna da tenis ima pravila o sportskom ponasanju, pa kad bi jelena to doviknula protivnici na engleskom, usledila bi opomena ili kazna. ovako koristi to sto je niko ne razume da sebi podigne moral.
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:15 02.06.2010

Re: ma daj

i uopste, cela ta ideja da se identifikujes sa nekim sportistom mi je potpuno deplasirana (kao i navijanje).

Rekoh li ja gore da ovo nije blog o tenisu
man ray loves me man ray loves me 16:20 02.06.2010

Re: ma daj

Trazio si od citaoca da se opredeli izmedju jednog i drugog stila ponasanja - to implicira identifikaciju.
Inace ako mene pitas ni navijanje nema nikakve veze sa sportom, vec sa odredjenom prazninom, kako bih rekla. Sva deca koja se loze na Novaka, Anu i Jelenu ne loze se na tenis, nego na lifestyle. I bas mi je truba kad se za Novu godinu mrznu na Trgu ispred velikog ekrana sa koga im se obraca Nole, iz Monaka, kako 'bi sve dao da sam tu s vama' al jbg.
docsumann docsumann 16:31 02.06.2010

Re: ma daj

pa kad bi jelena to doviknula protivnici na engleskom, usledila bi opomena ili kazna. ovako koristi to sto je niko ne razume da sebi podigne moral.


Što bi se reklo - psuj srpski da te niko ne razumje.

Mada nisam baš siguran da sportski radnici po bjelom svijetu nisu upoznati sa našim tradicionalnim repertoarom.
milisav68 milisav68 17:52 02.06.2010

Re: ma daj

docsumann
pa kad bi jelena to doviknula protivnici na engleskom, usledila bi opomena ili kazna. ovako koristi to sto je niko ne razume da sebi podigne moral.


Što bi se reklo - psuj srpski da te niko ne razumje.

Mada nisam baš siguran da sportski radnici po bjelom svijetu nisu upoznati sa našim tradicionalnim repertoarom.

Naročito košarkaške sudije.
mlekac mlekac 04:04 03.06.2010

Re: ma daj

docsumann
pa kad bi jelena to doviknula protivnici na engleskom, usledila bi opomena ili kazna. ovako koristi to sto je niko ne razume da sebi podigne moral.


Što bi se reklo - psuj srpski da te niko ne razumje.

Mada nisam baš siguran da sportski radnici po bjelom svijetu nisu upoznati sa našim tradicionalnim repertoarom.

Kakvi ne razume!
Pa to je prvo sto vecina strendjera nauci iz srpskog!

Nije mi se jednom u Africi dogodilo kad kazemo odakle smo da nas doceka "Picka materina - why didn't you say so?"
docsumann docsumann 15:48 03.06.2010

Re: ma daj

Pa to je prvo sto vecina strendjera nauci iz srpskog!

sentinel26 sentinel26 16:14 02.06.2010

Ne postoji

pozitivan bezobrazluk !
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:16 02.06.2010

Re: Ne postoji

Ne slažem se
sentinel26 sentinel26 16:27 02.06.2010

Re: Ne postoji

Milutin Milošević
Ne slažem se

Odlično !

Da bih "potvrdio" (prihvatio ) da zaista "postoji" trebalo bi da vas citiram, ( nemam koga drugog, ovo je prva takva izjava koju sam imao čast pročitati ) ali pošto sam ja znatno stariji od vas - ostaviću tu poslasticu za nekog mojeg vršnjaka ako se slučajno pojavi ... :))



mikimedic mikimedic 22:13 02.06.2010

Re: Ne postoji

kako bre shjenti ne postoji?

pa sta je (skoro) svaki moj komentar na tvoja i g. karagacina pisanija no pozitivni bezobrazluk?

e sad sto vi to bas ne kapirate...to je vec neka druga tema

Goran Vučković Goran Vučković 16:36 02.06.2010

Nas i normalnih 7.5 miliona

Većina nas koji sebe smatramo normalnom Srbijom uvek bi podržali Anu i njen prefinjeni i smerni mentalitet.

Mislim da ni u psihijatrijskoj bolnici u Kovinu ne bi pronašli previše kandidata koji se ne uklapaju u ovu definiciju samih sebe.

Uzgred, da li naziv ovog bloga ima u sebi elemente pornografije?
man ray loves me man ray loves me 16:41 02.06.2010

Re: Nas i normalnih 7.5 miliona

Vucko, pokazi prefinjen i smerni mentalitet, Milutin se jos nije oporavio od onog istresanja iz gaca zbog prethodnog bloga...
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:46 02.06.2010

Re: Nas i normalnih 7.5 miliona

... i nije mu bilo dosta nego tako gologuz opet čačka mečku tamo gde ne treba i jede to što ne treba. I maže se po glavi.
mirelarado mirelarado 16:50 02.06.2010

Re: politička korektnost

margos
Zamišljam koliko bi bilo zanimljivo, smešno i nekorisno, da je rekla 'Idi u peršun'.
Nekako, Jeleni čuči psovka na terenu, u žaru borbe.


Мене ово подсећа на онај стари виц: кажем ја њему (следи арсенал најгорих псовки), а у себи се мислим, море, једи говна...
Goran Vučković Goran Vučković 16:51 02.06.2010

Re: Nas i normalnih 7.5 miliona

... i nije mu bilo dosta nego tako gologuz opet čačka mečku tamo gde ne treba i jede to što ne treba. I maže se po glavi.

Nisam pratio taj prethodni blog, ali izgleda da je bio baš stresan...
Strongman Strongman 17:23 02.06.2010

Re: Nas i normalnih 7.5 miliona

Uzgred, da li naziv ovog bloga ima u sebi elemente pornografije?


mnogo čudna pitanja postavljaš
ecce-florian ecce-florian 19:37 02.06.2010

Re: Nas i normalnih 7.5 miliona

I maže se po glavi.


draft.dodger draft.dodger 16:45 02.06.2010

EAT MY SHORTS!

docsumann docsumann 16:51 02.06.2010

Re: EAT MY SHORTS!

EAT MY SHORTS!


kakvi trapezijusi
mikele9 mikele9 17:18 02.06.2010

Re: EAT MY SHORTS!

draft.dodger
EAT MY SHORTS!

Hvala ti đe čuo i ne čuo!!!!
Zato ja ceo svoj život slikam, crtam, akvarelišem i grafikujem žensko telo!!!
Ima li išta lepše? Odgovor ko iz topa je: NEMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mlekac mlekac 04:06 03.06.2010

Re: EAT MY SHORTS!

draft.dodger

Draft, pa nisi bas morao da nas zapljusnes tim strijama! :(
nsarski nsarski 16:50 02.06.2010

Zanimljivo,

a uzimajuci u obzir prethodne komentare, ja u Srbiji uglavnom psujem na engleskom. Kad sam u Amerima psujem vise na srpskom. Go figure...
draft.dodger draft.dodger 16:59 02.06.2010

Re: Zanimljivo,

Filip2412 Filip2412 17:11 02.06.2010

Re: Zanimljivo,

a u Srbiji uglavnom psujem na engleskom. Kad sam u Amerima psujem vise na srpskom. Go figure...
nsarski ta ti je dobra, verovatno ne zelis da te drugi cuju, psovanje u tenisu je takodje uglavnom deo razgovora sa samim sobom i nije namenjeno nikome sa strane

Anchi ima prilicno neuobicajeni nacin (veoma u neskladu sa prefinjenim, takoreci sterilnim stavom kada daje intervjue) radovanja nakon osvajanja poena kada pogleda ostro direkt u protivnika pokaze pesnicu i napravi neki facu... mogu da razumem kako je to malo iritantno, medjutim mislim da je ovde veci problem ljubomora zbog boljeg izgleda koji u posebno zenskom tenisu donosi vise medijske paznje nego titule. JJ moze i da osvoji RG ali nece nikada biti tako omiljena od publike & sponzora kao Ana. To mozda nije fer, ali sta ces... life is not fair.

JJ podjebavanje sa Anom nema bas nikakve veze sa psovanjem kao pojavom niti sa psovanjem u sportu. Klasicno cerupanje izmedju dve zene, ponekad mi se cini da su surovije od muskijeh u medjusobnim svadjama.

Inace, igram tenis 3-4 nedeljno ovih dana i verujte mnogo mi je lepse nego gledanje tenisa na TV
Bili Piton Bili Piton 19:00 02.06.2010

Re: Zanimljivo,

nsarski
a uzimajuci u obzir prethodne komentare, ja u Srbiji uglavnom psujem na engleskom. Kad sam u Amerima psujem vise na srpskom. Go figure...


I ja, potpuno isto.
brandname brandname 23:57 02.06.2010

Re: Zanimljivo,

Malo mi neprijatno, al' 'aj' da pokusam... Postize se primarni cilj psovanja a par: oslobadjanje od nagomilane negativne energija, emocionalno praznjenje frustracija, a da se znatno manje naruse fasada pristojnosti i standardi ophodjenja, no sto bi bio slucaj s psovanjem na lokalnom idiomu. Oduvek sam, onako laicki, cenio da koprolalija izvire iz nesposobnosti da se kontrolise akumulirana frustracija .
Naravno, u slucaju da je cilj uputiti psovku neprijatelju - kako bismo ga povredili, ponizili, razbesneli or whatever - bilo bi prilicno besmisleno to uciniti na jeziku koji on ne razume.
niccolo niccolo 16:53 02.06.2010

Ah, biće ovo interesatan blog :)

Kao neko ko redovno opsuje na fubdalu (kad mi pobegne lopta, ili promašim, ili golman odbrani) ne slažem se sa da su izlivi nepristojnosti nešto loše. To je samo sastavni deo igre
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:57 02.06.2010

Re: Ah, biće ovo interesatan blog :)

hehhe...slažem se!
Naprimer,pred roditeljima nikad nisam opsovao,kao ni u skoli i tako...gde nije ni mesto ni vreme,ja fin(majkemi).
Al' zato na basketu,fudbalu...ni rodjena majka me ne bi prepoznala!

Mis'iim,sport nije za sisice
scabies scabies 17:08 02.06.2010

Re: Ah, biće ovo interesatan blog :)

ne slažem se sa da su izlivi nepristojnosti nešto loše.
Ne slažem se ni ja, ali da li praviš razliku u tome da li se nepristojnosti izruče na loptu, sebe ili na saigrača ili protivnika?
niccolo niccolo 17:15 02.06.2010

Re: Ah, biće ovo interesatan blog :)

ali da li praviš razliku u tome da li se nepristojnosti izruče na loptu, sebe ili na saigrača ili protivnika?

Pa ja lično uvek na sebe...
Milutin Milošević Milutin Milošević 17:18 02.06.2010

Re: Ah, biće ovo interesatan blog :)

Al' zato na basketu,fudbalu...ni rodjena majka me ne bi prepoznala!

A u vožnji?
scabies scabies 17:20 02.06.2010

Re: Ah, biće ovo interesatan blog :)

Pa ja lično uvek na sebe...
O tome ja pričam! Nije problem što je Jelena rekla reč koja je neprihvatljiva, postupak je neprihvatljiv. Pristojni ljudi ne vređaju druge ljude, a izbor reči je nebitan.

P.S. Znala sam ja da si ti fin momak
Filip2412 Filip2412 17:27 02.06.2010

Re: Ah, biće ovo interesatan blog :)

Al' zato na basketu,fudbalu...ni rodjena majka me ne bi prepoznala!
Ja kad sam bio u osnovnoj (4 razred) igrali fudbal na fizickom moj cale slucajno prolazio pored skolskog dvorista i nisam ga primetio, psovao sam najgore i to bez prestanka... covek se totalno shokirao, nikad me u životu nije cuo da opsujem pre toga.

stefan.hauzer stefan.hauzer 17:28 02.06.2010

Re: Ah, biće ovo interesatan blog :)

Milutin Milošević
Al' zato na basketu,fudbalu...ni rodjena majka me ne bi prepoznala!

A u vožnji?


jest',priznajem...kriv sam!
razmisljam razmisljam 17:50 02.06.2010

Re: Ah, biće ovo interesatan blog :)

A u vožnji?

Муж вози, а ја пЦујем окружење. А и то зато што не знам да возим, а да пЦујем знам, па ко велим, дај шта даш.
gorstak92 gorstak92 18:04 02.06.2010

Re: Ah, biće ovo interesatan blog :)

niccolo
Kao neko ko redovno opsuje na fubdalu (kad mi pobegne lopta, ili promašim, ili golman odbrani) ne slažem se sa da su izlivi nepristojnosti nešto loše. To je samo sastavni deo igre

Ok je ako psuješ sebe i to dok igrate fucu u nekom balonu.
Nezgodno je ako neko od drugara dovede dete da gleda tatu kako igra, a onaj čika kome beži lopta ne prekida sa psovkama

Hej!
A možda je Jelena samokritično rekla: ,,Jedi govna!"?
Računa niko je ne razume, iznervirala se zbog loše odigrane lopte, oseća da joj pada koncentracija...

Opet, trebao bi neko da je obavesti da kamera jako lepo zumira sitne detalje pogotovo mrmljanja u bradu.

Čini mi se da se u borilačkim sportovima mnogo manje psuje. Ako te protivnik/rezultat/tvoja forma/... nervira ti opauči protivnika. Nemoj trošiti snagu na psovke.
libkonz libkonz 19:19 02.06.2010

Re: Ah, biće ovo interesatan blog :)

A u vožnji?

Psovke sam dobrim delom izbacio, ali zato u vožnji...
Mada, u vožnji češće vičem, nego što psujem. Ali ne smem da kažem šta vičem, da me blogerke ne linčuju
Bili Piton Bili Piton 19:21 02.06.2010

Re: Ah, biće ovo interesatan blog :)

gorstak92

A možda je Jelena samokritično rekla: ,,Jedi govna!"?


Sasvim tacno i sasvim moguce.
irenaema irenaema 19:30 02.06.2010

Re: Ah, biće ovo interesatan blog :)

Milutin Milošević
Al' zato na basketu,fudbalu...ni rodjena majka me ne bi prepoznala!

A u vožnji?



U vožnji bljujem, da me samu bude sram. Onda izadjem iz auta (u kostimu, beloj košulji, na potpeticama) i veselo odskakućem!

Deca me zovu Transformer
mlekac mlekac 04:18 03.06.2010

Re: Ah, biće ovo interesatan blog :)

razmisljam
A u vožnji?

Муж вози, а ја пЦујем окружење. А и то зато што не знам да возим, а да пЦујем знам, па ко велим, дај шта даш.

TOOO!

Svojevremono zaustavio pandur kevu i caleta moje drugarice - keva vozila, a cale poceo da se buni sa suvozackog sedista, pa, bome i da psuje sluzbeno lice.
Pandur, naravno, uzme kevi dozvolu i ona zena, sta ce, izdje i pocne da zakljucava auto.

Pandur u soku, pita je sta radi, a ona mu kaze da idu na taksi.

Na to pandur, jos zbunjeniji pita: "Pa zar nece drug da sedne da vozi?"
"Nece, drug niti ima dozvolu, niti zna da vozi."
E, tu pandur izbaci bujicu psovki, vrati zeni dozvolu, iscepa kaznu, objasni joj da je samo hteo da matori sedne za volan pa da mu se "majke majcine", a caletu pripreti da ce mu, ako se ponovo sretnu oduzeti LICNU KARTU!

jovana.r jovana.r 13:13 03.06.2010

Re: Ah, biće ovo interesatan blog :)

Ahahaha i ja to radim. Moj dragi je mnogo miran kad vozi, al zato ja izbacujem čitav arsenal.

A što se teme tiče, ne pratim tenis, mislim da ni jedan ceo set nisam odgledala, ali što se Ane i Jelene tiče, nisam mogla da ih ne primetim. Iskakale su i iz frižidera. Nekako mi je Ana njanjava, isfolirana i kad progovori zvuči tupavo, tip žene koji ja ne podnosim. Jelena mi deluje jače, pametinije i to što je opsovala sebi u bradu, sebe ili bilo koga drugog ne smatram velikom greškom. Psovke su (nažalost) deo našeg podneblja i mentaliteta, pa me i ne čudi što ih toliko ima u sportu, jake su tu emocije u pitanju.
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:54 02.06.2010

hehh

To je JJ...ponekad zna da joj izleti,ali tada po običaju počinje da igra k'o luda
antioksidant antioksidant 17:02 02.06.2010

.

Većina nas koji sebe smatramo normalnom Srbijom
Vlasta92 Vlasta92 17:13 02.06.2010

Re: .

Ja bih se najpre složila sa akcijom mr antioksidanta u vezi sa glavom i tarabom. Mislim, lepše je da se ne psuje, ali ne mislim da je tako strašno što je Jelena opsovala, strast je tu velika u pitanju. Ona ipak može da nam bude uzor za decu. Verovatno na koristi krek i ne krade.
I nema dve Srbije, i nema podele na Jelenu i Anu. Svako je za sebe. Ja nisam ni Ana ni Jelena, ako me razumete, ja sam Vlasta i dobro mi je kao Vlasti. Mislim da je to ono što treba da im usađujemo: budi svoj.
antioksidant antioksidant 18:03 02.06.2010

Re: .

mr antioksidanta

i prefer miss but what ever suits you...


it's not normal to be normal
Colin_bgd Colin_bgd 17:10 02.06.2010

Nije bas tako strasno...

Malo ga pretera. Lepo se ispsujem dva puta nedeljno na pikanju fudbala. Oteram svoje engleske prijatelje i gde treba i gde ne treba, narocito ako me neko cepi bez potrebe (engleski prijateljski fudbal je mnogo zustriji od tri cetvrtine evropskih nacionalnih liga). Medjutim, ne hvatamo se za gusu, sve u zaru borbe i revnosne rekreacije, a posle u pab na pint.

Tako da JJ neka psuje ako joj treba, psovanje u afektu nije odraz vaspitanja. Koliko ima “lepo vaspitane dece” koje bi te prebili, izboli, ubili, za nista. A kod kuce sve na “ljubim ruke gospodja mama”...
niccolo niccolo 17:13 02.06.2010

Re: Nije bas tako strasno...

Koliko ima “lepo vaspitane dece” koje bi te prebili, izboli, ubili, za nista. A kod kuce sve na “ljubim ruke gospodja mama”...

Što me podseti na fenomenalnu priču kad je vozač kod mene na poslu trubio i svađao se sa neka dva klinca u kolima i oni ga doprate do kancelarije i tu izađu iz kola i jedan od njih krene: "Šta je bilo, gospodine?" Pokidao sam se od smeha...
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 17:14 02.06.2010

interesantno

sta da kazem osim da je ocigledno naucila od najblizih da se tako izrazava jer ako joj mama i tata i svi oko nje koriste takve izraze sigurno ce i ona. ovo valjda vazi za sve nas. evo ja na poslu castim ponekad moje kolege takvim izrazima, mada moram da pazim jer ima jedan kolega iz Ceske koji prica, kako on kaze, srpsko-hrvatski. tako da ako ja kazem u pičku materinu sigurno ce i moja deca to nauciti (i pored toga sto pojma nemaju sta znaci - jos uvek). ako tata kaze al sam se istresao na radodajke kad sam bio mlad, tako ce i sin kad poraste, ljubi ga majka.
stani ovo mi nesto poznato???
(sad ovde ide smajli koji se pravi lood)

edit: ovom prilikom obavestavam scabies da je slovo č u reči pička ukradeno iz njenog komentara.
gorstak92 gorstak92 17:54 02.06.2010

Re: interesantno

njanja
tako da ako ja kazem u pi#ku materinu sigurno ce i moja deca to nauciti (i pored toga sto pojma nemaju sta znaci - jos uvek). ako tata kaze al sam se istresao na radodajke kad sam bio mlad, tako ce i sin kad poraste, ljubi ga majka.

Meni je interesantno kako izgovaraš to pi#ku kad psuješ. Pitarabaku?
Dobrode, jasno mi je zašto si zamaskirala psovku, ali mi nije jasno zašto si radodajke ostavila bez tarabe.
(sad ovde ide smajli koji se pravi lood + onaj sa cvetićem)
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 18:02 02.06.2010

Re: interesantno

Meni je interesantno kako izgovaraš to pi#ku kad psuješ.

pecatna greska, nesto me kompjuter ne slusa danas. al sad cu nadjem od nekog ovde slovo koje mi fali, kopiram i promenim komentar
tenk u!
gorstak92 gorstak92 18:20 02.06.2010

Re: interesantno

njanja_de.manccini
Meni je interesantno kako izgovaraš to pi#ku kad psuješ.

pecatna greska, nesto me kompjuter ne slusa danas. al sad cu nadjem od nekog ovde slovo koje mi fali, kopiram i promenim komentar
tenk u!

Uvek na usluzi.

Pogotovo kad treba zajebavati Milutina volim da pomognem velikim majstorima pravljenja zaključaka. Sve si fantastično napisala samo ti se potkrala ta mala kucajuća greška.

Nemoj pogrešno da me razumeš - pravim sebi pripremu da ga razvalim od zezanja za ono istresanje nad radodajkama, ali ne umem to u jednom kratkom komentaru. Treba mi više teksta.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 18:34 02.06.2010

Re: interesantno

Sve si fantastično napisala samo ti se potkrala ta mala kucajuća greška.

hvala ti, bas mi prijaju pohvale i naravno razumevanje okoline kad pogresim.

srcka si

ssvetlana92 ssvetlana92 18:53 02.06.2010

Re: interesantno

njanja_de.manccini
sta da kazem osim da je ocigledno naucila od najblizih da se tako izrazava jer ako joj mama i tata i svi oko nje koriste takve izraze sigurno ce i ona. ovo valjda vazi za sve nas. evo ja na poslu castim ponekad moje kolege takvim izrazima, mada moram da pazim jer ima jedan kolega iz Ceske koji prica, kako on kaze, srpsko-hrvatski. tako da ako ja kazem u pičku materinu sigurno ce i moja deca to nauciti (i pored toga sto pojma nemaju sta znaci - jos uvek). ako tata kaze al sam se istresao na radodajke kad sam bio mlad, tako ce i sin kad poraste, ljubi ga majka.
stani ovo mi nesto poznato???
(sad ovde ide smajli koji se pravi lood)

edit: ovom prilikom obavestavam scabies da je slovo č u reči pička ukradeno iz njenog komentara.

I meni se desi da mi izleti psovka, kad nešto pogrešim ili ne uradim kako treba. Uglavnom se to odnosi na te greške..a ne na protivnika (koga nemam):))).
Pred ocem nikada nisam opsovala..te je jadni čovek mislio za mene da sam sama svetica sišla sa neba, jer je pobogu čuo mnogo mladih da psuju..ali njegova ćerkica, njet!
Doduše izraz "radodajka" je psovka i diskreditacija ličnosti, ujedno i odvratan prostakluk.
Još jedno, sve smo u ovom Društvu rešili...još samo da prestanemo da psujemo i vrata Raja su nam otvorena!
scabies scabies 18:56 02.06.2010

Re: interesantno

edit: ovom prilikom obavestavam scabies da je slovo č u reči pička ukradeno iz njenog komentara.

gorstak92 gorstak92 21:39 02.06.2010

Re: interesantno

njanja_de.manccini
Sve si fantastično napisala samo ti se potkrala ta mala kucajuća greška.

hvala ti, bas mi prijaju pohvale i naravno razumevanje okoline kad pogresim.

srcka si


Si vid'la drastične promene?
Kad si imala tarabu bila je samo jedna preporukica na tvoj komentar.

A sad 7 (sedam) sa tedencijom rasta kad si ispravno napisala Reč!!!
Da li smo blizu otkrića velike popularnosti Farme?
vludvig vludvig 17:24 02.06.2010

Društveno prihvatljivo

je kada se Ana slika polugola u teniskom lopticama, a nije kada Jelene psuje. A meni je ovo prvo ipak nekako bezveze.
Filip2412 Filip2412 17:30 02.06.2010

Re: Društveno prihvatljivo

vludvig
je kada se Ana slika polugola u teniskom lopticama, a nije kada Jelene psuje. A meni je ovo prvo ipak nekako bezveze.
Slažem se 100%

Jedna na jeftinu foru iskoriscava popularnost a druga je ljubomorna. Blago reci, nisam odusevljen ni Anom ni Jelenom.
koksy koksy 17:44 02.06.2010

Re: Društveno prihvatljivo

Ja iskreno mislim da im objema (sa sve Noletom, Jankom, Viktorom) mozete pljunuti pod prozor!
Kad autor kaze da ovo nije blog o tenisu onda ja mogu jedino da shvatim poentu bloga kao Milosevicevu potrebu da se izreklamira kao 1 roditelj koji je fino vaspitao svoje potomstvo.
vludvig vludvig 17:48 02.06.2010

Re: Društveno prihvatljivo

Kakva glupost, ovo s prozorom. Besmisleno.
Filip2412 Filip2412 17:53 02.06.2010

Re: Društveno prihvatljivo

koksy, mislim da je diskusija usmerena na socioloske pojave i nas stav prema njima. Anchi & JJ nisu bitne, samo su slucajno inspiracija za razgovor.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana