Umetnost

Sveta Ceca

Dušan Maljković RSS / 06.06.2010. u 11:14

ceca.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Šta drugo da kažem, do onoga što je Milica Tomić već rekla, otvarajući perfromans sa Draganom Mirković u Beču -- "Ovo je savremena umetnost"!



Komentari (217)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

JJ Beba JJ Beba 21:25 06.06.2010

Re: Sramota

tyson
JJ Beba
Sveta Cecilija nasa darodavka

fakat. Kažu da rado daje.

Jel? Da joj tražim sto evra onda...




traži i daće. svetica je to
maksa83 maksa83 21:54 06.06.2010

Re: Sramota

Pre bih rekla kad pristigne pitanje samoj sebi na samrti: ok, a sta sad?

To je opisano u Jevanđelju po Fosu još 1979.




(Film je ovde nepravedno zapostavljan 20 godina a od skora ga prikazuju skoro jednom nedeljno, što pozdravljam iz sve snage.)
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:19 07.06.2010

Re: Sramota

Ima komentatora koji misle da je ovaj rad ipak nadahnut Svetim duhom

pnbb pnbb 18:57 07.06.2010

Re: Sramota

Ikone su osnova pravoslavlja.

jel to po onoj zapovesti 'ne gradi sebi lika kakvoga ili idola, i nemoj mu se klanjati?'
Pulse Pulse 08:25 09.06.2010

Re: Sramota

expolicajac
Da samo znate koliko skrnavite oličenje ikone postavljanjem njenog lika. Ikone su osnova pravoslavlja.Zgoržen, zgranut u zgađen sam. Bože oprosti.



to se vidi kao srnavljenje samo ako je covek religiozan. Ikone su osnova pravoslavlja???????????????????? odakle si doneo ovu konkluziju?

a i kao sto sam evc rekla - hteo ti ili ne ceca jeste srpska bogorodica ili bolje kosovka devojka !
bocvena bocvena 14:27 06.06.2010

Ovo o Ceci me mrzi, ali

o performansu Milice Tomić i Dragane Mirković bih volela više da saznam...
vladimir petrovic vladimir petrovic 14:37 06.06.2010

Re: Ovo o Ceci me mrzi, ali

Bocvena
... o performansu Milice Tomić i Dragane Mirković bih volela više da saznam...


A ja bih voleo od Dušana Maljkovića da saznam nešto više o performansima - Marine Abramović!
Dušan Maljković Dušan Maljković 14:40 06.06.2010

Re: Ovo o Ceci me mrzi, ali

Što ne pitate Lady Gagu -- ona je nedavno komentarisala Marinu!
nsarski nsarski 14:41 06.06.2010

Re: Ovo o Ceci me mrzi, ali

nešto više o performansima - Marine Abramović!

Imas u NY Timesu nekoliko tekstova o tome. Ukljucujuci i "Razgovore sa M. A." Ona je nedavno imala izlozbu u MoMA. Fascinating stuff.

Evo, na primer, Sitting With Marina


cassiopeia cassiopeia 14:42 06.06.2010

Re: Ovo o Ceci me mrzi, ali

bocvena
o performansu Milice Tomić i Dragane Mirković bih volela više da saznam...


"I kad jednom pukne ovo srce moje videces u njemu samo ime svoje"

Google zna sve :)
man ray loves me man ray loves me 14:43 06.06.2010

Re: Ovo o Ceci me mrzi, ali

Milica je pozvala Draganu da otpeva nekih dvadeset minuta da joj se ljudi smeju, manje više.
A što se tiče Marine, njen performans bi možda bio - mesec dana neprestanog slušanja Cecinih pesama i gledanja snimaka sa svadbe, sa prigodnim mezenjem lomljenog stakla sa silikonom i zalivanjem surutkom.
vladimir petrovic vladimir petrovic 15:39 06.06.2010

Re: Ovo o Ceci me mrzi, ali

Imas u NY Timesu nekoliko tekstova o tome. Ukljucujuci i "Razgovore sa M. A." Ona je nedavno imala izlozbu u MoMA. Fascinating stuff.


Ma, znam, ali namera mi je bila da malo isprovociram Dušana The Lenjinistu da prestane da se pali samo na Karleusu i Cecu, već i na velike i jake žene kao što je MA

Dušan Maljković Dušan Maljković 18:10 06.06.2010

Re: Ovo o Ceci me mrzi, ali

Dragi moj vladimire,

ja se palim i na Lizu Majtner i na Emili Šatle, pa mogli biste nešto i o njima, na primer, iako nisu vaša specijalnost. Nisu sve moje heroine umetnice i to popularne.
bocvena bocvena 20:31 06.06.2010

Re: Ovo o Ceci me mrzi, ali

Malo se podsetih tog performansa iz 2001. Nije Milica Tomić izrekla tu misao o modernoj umetnosti, već Dragana Luče Mirković:)

Postoji jedan ozbiljan problem sa poigravanjem sa pojmovima visoke i niske umetnosti, pogotovu u svrhu provokacije. Na kraju teoretičari zvuče smešnije od onih kojima se podsmevaju:)
Dušan Maljković Dušan Maljković 20:43 06.06.2010

Re: Ovo o Ceci me mrzi, ali

Aman, to je Milica "trbuhozborila" kroz medijum Dragane Mirković -- ipak je to Milicin performans, ne zaboravimo, o kome mislim sve najbolje -- uglavnom.

P.S. Ne znam ko se kome podsmeva, ali Milica se ne podsmeva Dragani, nota bene.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 20:52 06.06.2010

Re: Ovo o Ceci me mrzi, ali

Dušan Maljković
Dragi moj vladimire,

ja se palim i na Lizu Majtner i na Emili Šatle, pa mogli biste nešto i o njima, na primer, iako nisu vaša specijalnost. Nisu sve moje heroine umetnice i to popularne.


Dusane, bilo bi lepo da ste o njima pisali.
Dušan Maljković Dušan Maljković 21:02 06.06.2010

Re: Ovo o Ceci me mrzi, ali

Hoću, obećavam, mada me je nsarski pretekao sa Emili, ali nije on to baš eseijistički najbolje obradio (dok je naučno to obradio izvanredno, naravno).
hannah.greener hannah.greener 14:48 06.06.2010

Santa Sesa

Ahahhahhahhahhahhaaahhahhahahah!

J*B*N* savršeno!
angie01 angie01 14:55 06.06.2010

Re: Santa Sesa

J*B*N* savršeno!


, a levo oko je malko vrljavo!
nsarski nsarski 15:20 06.06.2010

Re: Santa Sesa

a levo oko je malko vrljavo!

NG, ne bih da delujem kao seksista, ali kad stavi mikrofon pred usta, pa ga pogleda iz blizine, sve se to ispravi, cak se malo i uzrikavi.
man ray loves me man ray loves me 15:28 06.06.2010

Re: Santa Sesa

Ne delujes kao seksista vec kao perverznjak.
nsarski nsarski 15:33 06.06.2010

Re: Santa Sesa

Ne delujes kao seksista vec kao perverznjak.

Yeeessssss! (Da citiram Dr. Wu-a)
angie01 angie01 17:09 06.06.2010

Re: Santa Sesa

sve se to ispravi,


a i nije neophodno-to joj daje plemenitos'!
gedza.73 gedza.73 21:25 06.06.2010

Re: Santa Sesa

Ne delujes kao seksista vec kao perverznjak.

Sto?
man ray loves me man ray loves me 22:30 06.06.2010

Re: Santa Sesa

Previše vremena provedenog na kulturnim manifestacijama sa pevanjem, I guess...
Bili Piton Bili Piton 15:59 06.06.2010

Saint Bono



Izvinjavam se sto omalovazavam Her Sanctity ali ovo je najbolja provala koju sam u novije vreme cuo:





stefan.hauzer stefan.hauzer 16:08 06.06.2010

Re: Saint Bono



joj,kakav momenat genijalnosti...eee,to je umetnos'
Bili Piton Bili Piton 16:29 06.06.2010

Re: Saint Bono

stefan.hauzer


eee,to je umetnos'


Da, tako nesto htedoh reci ovime
AlexDunja AlexDunja 16:35 06.06.2010

Re: Saint Bono

..eee,to je umetnos'

savršeno.
docsumann docsumann 18:02 06.06.2010

Re: Saint Bono

Saint Bono


Baš mu je leg'o na pun volej...
NeuroRadoznalost NeuroRadoznalost 16:16 06.06.2010

Evo i na youtube-u

[youtube]http://www.youtube.com/user/djyovaserbia#p/u/0/JGQt0c9XlFU[/youtube]
nsarski nsarski 16:32 06.06.2010

Cekao sam da budem 69.

komentator.
Vi ste se, people, izgleda ozbiljno primili na ovaj "performans" imenjaka mi Dusana?!
Wow! Ima i jedan most (Brooklyn Bridge) na prodaju...
Ovo postaje zabavno.
mirelarado mirelarado 18:40 06.06.2010

Re: Cekao sam da budem 69.

nsarski
komentator.
Vi ste se, people, izgleda ozbiljno primili na ovaj "performans" imenjaka mi Dusana?!
Wow! Ima i jedan most (Brooklyn Bridge) na prodaju...
Ovo postaje zabavno.


Ко се не би уозбиљио кад се свети Сисоје напокон појавио и у женском обличју?
aleksanadar aleksanadar 16:50 06.06.2010

О, склопи усне!

Šta drugo da kažem, do ONOGA...


Не говори. Ћути.
nikola_kovac nikola_kovac 17:04 06.06.2010

"Ovo je savremena umetnost"

Па није баш савремена. Постмодерна уметност јесте. Али је постмодерна одавно мртва.
docsumann docsumann 17:38 06.06.2010

Re: "Ovo je savremena umetnost"

Па није баш савремена. Постмодерна уметност јесте. Али је постмодерна одавно мртва.

E jbg, a ja se baš zanosio mišlju da napišem jednu kratku postmodernu priču...
nikola_kovac nikola_kovac 18:29 06.06.2010

Re: "Ovo je savremena umetnost"

E jbg, a ja se baš zanosio mišlju da napišem jednu kratku postmodernu priču...

Само ти пиши, ко зна, можда родиш неку нео-пост-модерну.
Domazet Domazet 17:57 06.06.2010

Ne znam shta mi je veca...

...mentalna masturbacija, da li ovi shto se ucheno zgrazhaju nad Cecom ili oni shto se josh uchenije zgrazhaju nad ucheno zgrazhenima?

Ceca je samo simbol sunovrata srpskog drushtva. Celog, ne samo jednog njegovog dela. Ne bi bilo loshe da zgrozheni i zgrozhenima zgrozheni to jednom vec prihvate...
Bili Piton Bili Piton 18:11 06.06.2010

Re: Ne znam shta mi je veca...



Nego, ne stigoh da pitam kljucnu stvar od sveg smejanja - jel i "srpska keva" podrzava gejeve?
docsumann docsumann 18:18 06.06.2010

Re: Ne znam shta mi je veca...

...mentalna masturbacija, da li ovi shto se ucheno zgrazhaju nad Cecom ili oni shto se josh uchenije zgrazhaju nad ucheno zgrazhenima?

Ha, mora da negdje postoje i oni u trećem krugu zgražanja (zgroženi nad zgroženim zgroženima (učeno, naravno))..oni su naši iluminati .
Domazet Domazet 18:21 06.06.2010

Ne znam shto mene pitash...

Bili Piton


Nego, ne stigoh da pitam kljucnu stvar od sveg smejanja - jel i "srpska keva" podrzava gejeve?

...ali da ti uzvratim pitanjem. Da li bi to neshto promenilo? U plus? U minus?
maca22 maca22 18:22 06.06.2010

Re: Ne znam shta mi je veca...

docsumann
...mentalna masturbacija, da li ovi shto se ucheno zgrazhaju nad Cecom ili oni shto se josh uchenije zgrazhaju nad ucheno zgrazhenima?

Ha, mora da negdje postoje i oni u trećem krugu zgražanja (zgroženi nad zgroženim zgroženima (učeno, naravno))..oni su naši iluminati .

Domazet Domazet 18:23 06.06.2010

He...

docsumann
...mentalna masturbacija, da li ovi shto se ucheno zgrazhaju nad Cecom ili oni shto se josh uchenije zgrazhaju nad ucheno zgrazhenima?

Ha, mora da negdje postoje i oni u trećem krugu zgražanja (zgroženi nad zgroženim zgroženima (učeno, naravno))..oni su naši iluminati .

...poshto mi neshto govori da si mene vec smestio u jedan od pomenuta tri kruga kazhi gde vidish sebe?
Bili Piton Bili Piton 18:28 06.06.2010

Re: Ne znam shto mene pitash...

Domazet
Bili Piton


Nego, ne stigoh da pitam kljucnu stvar od sveg smejanja - jel i "srpska keva" podrzava gejeve?

...ali da ti uzvratim pitanjem. Da li bi to neshto promenilo? U plus? U minus?


Ma bre pitao sam Maljkovica, on zna te stvari...

Tja, dal bi nesto promenilo, otkud znam....sumnjam. Mada, ko zna, eno Madona stala u odbranu one dvojice iz Malavija sto su bili osudjeni na 14 godina robije sto nisu krili da su gej i da se vole - i, bogami, bi ucinkovito - pardonirao ih predsednik.


Bili Piton Bili Piton 18:30 06.06.2010

Re: He...

Domazet

...poshto mi neshto govori da si mene vec smestio u jedan od pomenuta tri kruga


Ma jok
man ray loves me man ray loves me 18:32 06.06.2010

Re: Ne znam shto mene pitash...

pa bili da citas sabor znao bi, ovako ja da ti odgovorim: ceca nije shvatala znacaj gej prava (samo zato sto nema pedera u zitoradji, nista drugo!) dok joj se jedne noci u snu nije javio arkan i porucio joj da je gej okej.
Domazet Domazet 18:32 06.06.2010

Sad cu da te optuzhim za bias...

Bili Piton
Domazet
Bili Piton


Nego, ne stigoh da pitam kljucnu stvar od sveg smejanja - jel i "srpska keva" podrzava gejeve?

...ali da ti uzvratim pitanjem. Da li bi to neshto promenilo? U plus? U minus?


Ma bre pitao sam Maljkovica, on zna te stvari...
.
.
.

...ne toliko zbog samog biasa koliko zbog toga shto galamish dok chekam odgovor.
Bili Piton Bili Piton 18:35 06.06.2010

Re: Sad cu da te optuzhim za bias...

Domazet

...ne toliko zbog samog biasa koliko zbog toga shto galamish dok chekam odgovor.


Iskreno, Svetice (i drugih) mi je toliko preko glave da se ne svrstavam nigde, mozda medju spectators of the passing parade.

A kad galame svi, sto ne bih i ja...
docsumann docsumann 18:39 06.06.2010

Re: He...

docsumann
...mentalna masturbacija, da li ovi shto se ucheno zgrazhaju nad Cecom ili oni shto se josh uchenije zgrazhaju nad ucheno zgrazhenima?

Ha, mora da negdje postoje i oni u trećem krugu zgražanja (zgroženi nad zgroženim zgroženima (učeno, naravno))..oni su naši iluminati .

...poshto mi neshto govori da si mene vec smestio u jedan od pomenuta tri kruga kazhi gde vidish sebe?

Inače se ne osjećam zgroženim, ali ako već moram da biram ja bih da se zgražam iz prvog reda. Ono poslije mi postaje komplikovano, pa ne mogu da skontam da li ja to volim Cecu ili ne...

P.S. Stvarno nisam nikoga nigdje smještao, niti sam ikome smještao
arianna arianna 18:54 06.06.2010

Re: He...

Da mi je neko rekao da će blog o Ceci biti skoro bez muzike a ovoliko zabavan, ne bi mu verovala


sv. velikomučenica- je
aleksanadar aleksanadar 18:54 06.06.2010

Re: Ne znam shta mi je veca...

Ceca je samo simbol sunovrata srpskog drushtva. Celog, ne samo jednog njegovog dela. Ne bi bilo loshe da zgrozheni i zgrozhenima zgrozheni to jednom vec prihvate...


Слажем се.

Ако смо пали, били смо паду склони.

Можда би уместо згрожености, прихватљивија емоција била: туга (жалост)?

Али, шта то треба, и у име чега, да прихватим?

docsumann docsumann 18:57 06.06.2010

Re: Ne znam shta mi je veca...

Ако смо пали, били смо паду склони.


i pad je let dok se ne padne
Domazet Domazet 06:00 07.06.2010

Ene de...

docsumann
...

P.S. Stvarno nisam nikoga nigdje smještao, niti sam ikome smještao

...e sad si me stvarno najedio, ja sam se nadao da si me smestio madju Iluminate!? I to kao prvog medju jednakima a ti nishta...Vishe ni zemljaci nisu shta su bili a bash sam se bio ponadao...

Nego kad si se vec, uz neckanje svakako, smestio daj mi reci shta je svrha toga. Ja sve nekako mislim da ove tvoje kolege i koleginice po zgrazhanju isto koriste kao neku vrstu zaklona. Svi oni kao nemaju pojma i ne slushaju (ni luk jeli ni luk mirisali chak ni kad kuvaju po babinim receptima a kamo li kad kuvaju svetski, za stomak lahgano). Prosto iznenadjeni otkud to i shto je taj prosti svet bash toliko prost!? Srpska posla, misle valjda? (Uzgred, bash me zanima shta li ti zgrozheni i iznenadjeni misle o strmoglavu americhkog drushtva ako je sudeci ponashanju Dzona Vojta, jednog simbola za koga nikada nisam mislio da ce doci u situaciju da mu se kache navodnici...)

Mada, da preduhitrim Billy BoBa, nisam bash ni toliko zapeo o tome. Vishe mi u stvari nekako zapeo za oko ovaj Ucheno Zgrozhenim Zgrozheni. Sve neshto rachunam, on stvarno deluje (meni bar) uchen pa bi kao trebalo da zna da Ceca ipak nije JK. Tj. obrnuto, velika je razlika izmedju JK i Cece. Nemam nishta protiv (naprotiv) kad znamenitu JK krene da koristi kao litmus za blogovsku malogradjanshtinu ali ga je sa Cecom malo, ako se ne varam, preterao. Ipak Ceca, sticajem raznoraznih okolnosi, kao simbol ima suvishe veliku tezhinu da bi se kroz zahebanciju sa istom zahebavali sa bilo kim (i chime) drugim do sami sa sobom i sa jadom u koji smo zapali...
Bili Piton Bili Piton 12:58 07.06.2010

Re: Ene de...

Domazet
(Uzgred, bash me zanima shta li ti zgrozheni i iznenadjeni misle o strmoglavu americhkog drushtva ako je sudeci ponashanju Dzona Vojta, jednog simbola za koga nikada nisam mislio da ce doci u situaciju da mu se kache navodnici...)


A sta je sa Vojtom, iz napisanog kontam da je spao na neke niske grane, sta je po sredi?

Mada, da preduhitrim Billy BoBa


Oh, stop milking it. Rekoh da necu vise da te diram.
Domazet Domazet 13:29 07.06.2010

Ne bih sada...

Bili Piton
Domazet
(Uzgred, bash me zanima shta li ti zgrozheni i iznenadjeni misle o strmoglavu americhkog drushtva ako je sudeci ponashanju Dzona Vojta, jednog simbola za koga nikada nisam mislio da ce doci u situaciju da mu se kache navodnici...)


A sta je sa Vojtom, iz napisanog kontam da je spao na neke niske grane, sta je po sredi?

Mada, da preduhitrim Billy BoBa


Oh, stop milking it. Rekoh da necu vise da te diram.

...hteo o tome.
docsumann docsumann 17:03 07.06.2010

Re: Ene de...

Domazet
...e sad si me stvarno najedio, ja sam se nadao da si me smestio madju Iluminate!? I to kao prvog medju jednakima a ti nishta...Vishe ni zemljaci nisu shta su bili a bash sam se bio ponadao...

Aj viđeću može li kum Baćo što da učini, pa da te ubačimo...
Nego kad si se vec, uz neckanje svakako, smestio daj mi reci shta je svrha toga. Ja sve nekako mislim da ove tvoje kolege i koleginice po zgrazhanju isto koriste kao neku vrstu zaklona

Vidi, ja sam se Cecine muzike naslušao mnogo više nego što sam iole htio. Jednostavno ne možeš da je izbjegneš (autobusi, taksisti, a ponekad bi pijan upadao na mjesta gdje se njena muzika ciljano pušta u kasne sate). Kapiram ja poprilično šta se tu ljudima dopada i nemam s tim nikakvih problema. Znam čak i par ljudi za koje se može reći sve drugo sem da su neinteligentni i neobrazovani, koji vole da puste Cecu dok voze. Lično slušam dosta ekstremne muzike koja mnogim ovdje na blogu ne bi bila po volji (naravno na potpuno drugačiji način), te moguće da sam podobniji da zgražam nego da budem zgrožen.
Ne gledam druge kroz prizmu elitističke distance i potpuno se slažem sa jednim stavon kojeg sam nedavno pročitao na ovom blogu da su Grand i MTV (poveći dio produkcije) kulturološko-fenomenološki gledano veoma bliski.

P.S. E, da - obavezno razdvajam lik i djelo...i sliku od lika
shumska shumska 00:10 08.06.2010

Re: Ene de...

Lično slušam dosta ekstremne muzike koja mnogim ovdje na blogu ne bi bila po volji

prva osoba koja je pustila Napalm death na blogu!!
i pre jedno mesec dana spomenula Toma Arayu :)
ravno čudu!
docsumann docsumann 00:23 08.06.2010

Re: Ene de...

prva osoba koja je pustila Napalm death na blogu!!
i pre jedno mesec dana spomenula Toma Arayu :)
ravno čudu!

a ovo kačim već treći put
docsumann docsumann 00:30 08.06.2010

Re: Ene de...

prva osoba koja je pustila Napalm death na blogu!!

ustvari sad vidim da je to tako savršen trol
shumska shumska 01:50 08.06.2010

Re: Ene de...

a ovo kačim već treći put

drugi, spominjan u kontekstu "anti-bušizma"
inače papa Alova muzika dospela i u oskarovski film

i svetlane i jelene i ikone i amerike i suveniri srbije i blog i napalm death i ministry i hurt locker - pa i jes' savršen trol
edit - a sve to uz ovu vest, zaboravih malopre dodati
sve to ima veze sa izobražavanjem večnosti
evharistijski momenti
medjutim92 medjutim92 11:14 08.06.2010

Re: Ene de...

docsumann
Lično slušam dosta ekstremne muzike koja mnogim ovdje na blogu ne bi bila po voljia


ja stvarno ne vidim šta je ekstremno u muzici koju kačiš
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:33 06.06.2010

100

taj rad...
angie01 angie01 18:42 06.06.2010

,

pretpostavljam, radi autentichnosti velikomuchenishtva, da su dragulji na haljini-pardon, na presvetlim prsima, poDrejklom iz bivshih YU republika, donesheni kao ratni plen i dokaz hrabrosti, velikog viteza i dobrochinitelja srBstva, ktitora samostana kod stadiona, gde presvetla cecily provodi svoje dane u postu, ne bi li dobila veliku bitku sa ceculitom.
Dušan Maljković Dušan Maljković 19:06 06.06.2010

Re: ,

Ne bih na ovom mestu branio Cecu, ali bih samo podvukao kompleksnost fenomena:

"Svetlana Ceca Raznatovic (tada Velickovic) u leto 1991.godine kao JEDINA pevacica narodne muzike snima antiratnu pesmu "Necu protiv druga svog" sa hrvatsko-srpskim glumcem Radom Serbedzijom. Pesma je 91 i 92 godine bila uvodna spica sarajevskog dnevnika na tadasnjoj BH1 televiziji. U Srbiji se nije pustala.
...u vreme najžešćih vojnih ofanziva, Ceca je i dalje bila sa svojim tadasnjim deckom u cvrstoj emotivnoj vezi - muslimanom. Unatoc brojnim problemima, podmecanju kolega i bojkotu skoro svih srpskih medija (nacionalni PGP-RTS je skinuo sa liste "pozeljnih" ), u vezi su ostali sve do kraja '93 godine."

angie01 angie01 19:14 06.06.2010

Re: ,

Ne bih na ovom mestu branio Cecu,


ima nju ko da brani!


ali bih samo podvukao kompleksnost fenomena


a musliman-dechko, bio diler, pa cecini naruchili od gorepomenutog junaka srbskoga, da je dovede iz tudjine, gde je zivela u grehu- i junak, k'o junak, obavio chasno zadatak.

ima tu i nastavak-koji nije za blog,..a bash kljuchno interesantan!


Pesma je 91 i 92 godine bila uvodna spica sarajevskog dnevnika na tadasnjoj BH1 televiziji. U Srbiji se nije pustala.


pa dobro, al je posle ponosno na prsima isticala-a ona bila bash vidljiva- ukradene ogrlice, pardon, ratni plen iz istih tih republika, od istog tog junaka.
Dušan Maljković Dušan Maljković 19:22 06.06.2010

Re: ,

Ja rekoh kompleksnost, a vi opet na jednu stranu. Koliko je meni poznato, Ceca nikada nije govorila -- e ovo mi je muž doneo iz pljačke, ima još ugrušane krvi ispod, baš mi lepo stoji. Što ne znači da nije bilo tako, samo ona to nije tako prezentovala. I to je bitna razlika.

A Arkan jeste bio to što je bio -- ratni profiter. I ona jeste učestvovala u velikosrpskoj propagandi i konstrukciji "legende o srpskom vitezu". Ali njoj se ne može pripisati odgovornost za ono što je Arkan sam radio, sem ukoliko se ne krećete u mizoginoj interpretaciji u kojoj iza svega što muž radi u stvari stoji njegova žena, koja je, po toj logici, za sve kriva.
man ray loves me man ray loves me 19:38 06.06.2010

Re: ,

kompleksnost nije u tome kako je prezentovala ratni plen. pa koji lopov će da kaže - ovo sam ukrao? nijedan.
kompleksnost je u tome što je ona na početku bila arkanova žrtva, ako se setimo šišanja, a posle mu je postala supruga, mafijaški šegrt, dobrovoljni saučesnik i nastavljač posla (te savršena ilustracija stokholmskog sindroma, come to think of it).
angie01 angie01 19:47 06.06.2010

Re: ,

Ceca nikada nije govorila -- e ovo mi je muž doneo iz pljačke, ima još ugrušane krvi ispod, baš mi lepo stoji.


e bash me ganu, shto nije!


Ali njoj se ne može pripisati odgovornost za ono što je Arkan sam radio,


sem shto je to podrzavala, velichala, uchestvovala i posle preuzela!


ne znam, je l ce i ona morati da vrati samostan, nakit, klub, parice,...ili za nju, zato shto je sveta, zakon ne vazi,..il je dovoljno shto ubishe viteza-pa naslednici ne potpadaju pod isti.
Bili Piton Bili Piton 19:53 06.06.2010

Re: ,

angie01
il je dovoljno shto ubishe viteza


A je li ubedljivo najodvratnija pesma u galaksiji (Dragane moj) posvecena palom vitezu, zna li neko?

Ne pitam sto umirem da saznam, vec onako, iz trivijalnih razloga. Tako jeziv harmonski sled nisam cuo ni pre ni posle, prosto usi bole.
angie01 angie01 20:03 06.06.2010

Re: ,

meni je ova, gde suze padaju na gore-prema hrabrom vitezu, pa ti vidi.

Pile

Ovo je svet za pametnije
(This world is for the smarter ones)
Ovo je put za neke hrabrije.
(This world is for those who are braver)
A moje srce je pile
(However my heart is like a chick)
drhti od straha kada grmi
(Shivers from fear in the thunder)
nezno k’o svila na kaldrmi,
(It is tender as a silk on cobblestone)
a moje srce je pile
(However my heart is like a chick,)
pokislo zuto i malo
(soaked yellow & small)
sto je kraj orla jednom zaspalo.
(That Fell Asleep near an eagle)

Nijedan nije ti bio ni blizu niti ce ko
(No one was close to you, and never will be)
a ja sam sa svakim otisla predaleko
(But I went to far with everyone)
al’ ne stignes nigde kada te slome i sruse ti sve
(And you will get nowhere if they break & crush everything in you)
leti dalje sam, dole ne gledaj, ne.
(Fly further alone, and don’t look down towards me)

Moje suze prema tebi padaju,
(My tears fall towards you)
moje suze prema tebi padaju,
(My tears fall towards you)
moje suze padaju na gore.
(My tears fall upwards towards the sky)

Ovo je svet za neke vaznije
(This world is for those who are more important)
ovo je put za neke snaznije.
(This world is for those who are stronger)
A moje srce je pile
(However my heart is a chick)
drhti od straha kada grmi
(Shivers from fear in thunder)
nezno k’o svila na kaldrmi,
(It is tender as a silk on cobblestone)
a moje srce je pile pokislo zuto i malo
(However my heart like a chick soaked yellow & small)
sto je kraj orla jednom zaspalo.
(That fell asleep near an eagle)

Nijedan nije ti bio ni blizu niti ce ko
(No one was close to you, and never will be)
a ja sam sa svakim otisla predaleko
(But I went to far with everyone)
al’ ne stignes nigde kada te slome i sruse ti sve
(And you will get nowhere if they break & crush everything in you)
leti dalje sam, dole ne gledaj, ne.
(Fly further alone, and don’t look down towards me)

Moje suze prema tebi padaju,
(My tears fall towards you)
moje suze prema tebi padaju,
(My tears fall towards you)
moje suze padaju na gore.
(My tears fall upwards towards the sky.)

man ray loves me man ray loves me 20:05 06.06.2010

Re: ,

moje suze padaju na gore

znam još neke što suspenduju gravitaciju
Bili Piton Bili Piton 20:12 06.06.2010

Re: ,

man ray loves me
moje suze padaju na gore

znam još neke što suspenduju gravitaciju


Pametnica moja


man ray loves me man ray loves me 20:13 06.06.2010

Re: ,

Bili Piton Bili Piton 20:17 06.06.2010

Re: ,

maca22 maca22 21:28 06.06.2010

Re: ,

angie01
ima tu i nastavak-koji nije za blog,..a bash kljuchno interesantan!

Hej, nemoj ovo da nam radis. :)
palilula92 palilula92 21:37 06.06.2010

Re: ,

Što ne znači da nije bilo tako, samo ona to nije tako prezentovala. I to je bitna razlika.



ovo je bas bitna razlika, svaka cast na razlici
angie01 angie01 21:38 06.06.2010

Re: ,

Hej, nemoj ovo da nam radis. :)


Dear-chista pikanterija!:)))
milisav68 milisav68 22:00 06.06.2010

Re: ,

angie01
pretpostavljam, radi autentichnosti velikomuchenishtva, da su dragulji na haljini-pardon, na presvetlim prsima, poDrejklom iz bivshih YU republika, donesheni kao ratni plen i dokaz hrabrosti, velikog viteza i dobrochinitelja srBstva, ktitora samostana kod stadiona, gde presvetla cecily provodi svoje dane u postu, ne bi li dobila veliku bitku sa ceculitom.

A Engleska kraljica je njene dragulje ubrala u bašti Windsora.
brandname brandname 23:48 06.06.2010

Re: ,

U pravu si. Izdrzo do 1:29. Mal mi krv nije ruknula.
Sudeci po tekstu morala bi da bude, mada su mi oni flamenco motivi malo odvec razigrani za "zavetnu" pesmu. Jasan nesklad forme i sadrzaja.
angie01 angie01 07:27 07.06.2010

Re: ,

A Engleska kraljica je njene dragulje ubrala u bašti Windsora.


ne, nego ih je njen vitez opljachkao u komshiluku!
maca22 maca22 13:45 07.06.2010

Re: ,

angie01
A Engleska kraljica je njene dragulje ubrala u bašti Windsora.


ne, nego ih je njen vitez opljachkao u komshiluku!

Nije da nije.
angie01 angie01 14:21 07.06.2010

Re: ,

maca22

angie01
A Engleska kraljica je njene dragulje ubrala u bašti Windsora.ne, nego ih je njen vitez opljachkao u komshiluku!Nije da nije.



The Crown Jewels
Dušan Maljković Dušan Maljković 14:28 07.06.2010

Re: ,

Najveći britanski "dragulj u kruni" alias Indija, držana pod kolonijalnom okupacijom, svakako je ubrana u bašti Windsora koja se protegla po celoj planeti, sve do Azije. Onako, pacifistički. Ali to za angie nije problem, to je tako -- kraljevski.
man ray loves me man ray loves me 16:01 07.06.2010

Re: ,

Da, ali prošli zločini nisu izgovor za buduće. Odbrana tipa - on je krao pa se izvukao, što ja da robijam - ne pali.
A to što sada zamišljam Arkana u pastelnom kompletiću i sa šeširićem a la queen, to ekstra.
angie01 angie01 16:06 07.06.2010

Re: ,

Ali to za angie nije problem, to je tako -- kraljevski.


Dushane, pa ako cemo da podvlachimo paralelu sa ovim vashim malicioznim zakljuchkom-onda vama nije problem shto je vitez svete cecilije fashirao diljem bivshe yu i kitio svoju dragu! A pri tome se bashta njegove kraljevine-bash i nije protegla, nego, manje vishe zbog tog delovanja-znatno smanjila!

pri tome- ne vidim , gde sam ja to i suchim pokazala, da mi je bilo chije divljavshtvo super, a samo neka nisu-pa i u konkretnom sluchaju.
Dušan Maljković Dušan Maljković 17:40 07.06.2010

Re: ,

Ne, upravo suprotno -- ja baš želim da istaknem da je u oba slučaja to vrlo loša stvar, iako su, naravno, zločini Britanske imperije neuporedivo veći od Arkanovih. Što takođe en znači da prvo pravda drugo. Nadam se da je sada jasno.
angie01 angie01 17:49 07.06.2010

Re: ,

Nadam se da je sada jasno.


pa za nekog ko pretenduje da bude filozof-prilichno uobichajena mantra srBskih patriJota,..eno vidi drugi i oni su, pa deo gde sagovornik ima drugachiji stav kada su drugi u pitanjau-da se zna ko tu voli svoje, a ko tudje-izdajnichki i na kraju, blagi preokret sa laviranjem, al ipak podvlachenjem zeljenog,..tzc, tzc, tzc,...mi se ovde lepo proveli uz rad nishke umetnice, kojim je ona htela da ironijom skrene paznju koliko je sve daleko otishlo, a vama ni to nije bilo dovoljno.
Bili Piton Bili Piton 18:20 07.06.2010

Re: ,

Dušan Maljković
zločini Britanske imperije neuporedivo veći od Arkanovih


Britanska imperija je svojim kolonijama donela i ponesto dobro (skole, bolnice, pruge - ne bi Indusi danas razvaljivali engleski da nisu bili kolonija niti bi se s bivsom imperijom trudili da iz sve snage odrzavaju posebne i bliske veze prvenstveno na svoju korist, kao sto je slucaj).

Sta je Arkan dobrog doneo ne znam.

Povlacenje ove paralele je potpuno budalasto to begin with.


Dušan Maljković Dušan Maljković 18:29 07.06.2010

Re: ,

angie01
Nadam se da je sada jasno.


pa za nekog ko pretenduje da bude filozof-prilichno uobichajena mantra srBskih patriJota,..eno vidi drugi i oni su, pa deo gde sagovornik ima drugachiji stav kada su drugi u pitanjau-da se zna ko tu voli svoje, a ko tudje-izdajnichki i na kraju, blagi preokret sa laviranjem, al ipak podvlachenjem zeljenog,..tzc, tzc, tzc,...mi se ovde lepo proveli uz rad nishke umetnice, kojim je ona htela da ironijom skrne paznju koliko je sve daleko otishlo, a vama ni to nije bilo dovoljno.


Nego vi sada lepo angie sve izjednačite -- i holokaust i Arkana i Kubu i gulag i Gazu sve što se već može naći u jednoj pseudoliberalnoj jednačini u okviru revizionističkog diskursa, pa zapucajte sa tim. Uostalom, niko nije rekao da je jedno ok zato što se desilo drugo, nešto ste pobrkali u tim vašim konfuznim rečenicama na granici disleksije.
angie01 angie01 18:42 07.06.2010

Re: ,

Nego vi sada lepo angie sve izjednačite -- i holokaust i Arkana i Kubu i gulag i Gazu sve što se već može naći u jednoj pseudoliberalnoj jednačini u okviru revizionističkog diskursa, pa zapucajte sa tim.


da niste malo pomeshali lonchice-ja na vashem blogu o cecliji-komentarisala samo nju, a drugi su ubacili poredjenja,

to pod jedan,

niko nije rekao da je jedno ok zato što se desilo drugo,


da samo ste vi u svoj komentar, u kome ste se poredjenju sa krunom nadovezali s radoshcu, ubacili,


Ali to za angie nije problem, to je tako -- kraljevski.


tako da ne znam, ko je tu bash neshto pobrkao, pa vam josh, u skladu sa tim manirom, nije strano ni vredjanje- kad vec nema drugih argumenata.

bash dostojno filozofa, (buduceg), kome je obozavano stvaorenje JK.
angie01 angie01 18:44 07.06.2010

Re: ,

Povlacenje ove paralele je potpuno budalasto to begin with.


pa to milisav,..a dukiju se dopalo!:)
Bili Piton Bili Piton 18:57 07.06.2010

Re: ,

angie01
a dukiju se dopalo!:)


Pa naravno da mu se dopalo, kao sto mu se pored Jece dopada i Ceca, samo ce to teze priznati.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:12 07.06.2010

Re: ,

Bili Piton

posto je sinoć-jutos odgledao prvi deo Gospodara,usput se uspavao i okasnio na pos'o(za sta iskljucivo krivi Bilija-Pitona)...Hauzer se vraća redovnim aktivnostima,kao sto je planiranje letovanja i koje patike sad da kupi za basket,posto su mu upravo jedne otisle do vraga...(za sta krivi iskljucivo Ray Ray-a i njegovo inistavanje Lejkersa)

Stefan-trece lice-Hauzer
Bili Piton Bili Piton 19:19 07.06.2010

Re: ,

stefan.hauzer
(za sta iskljucivo krivi Bilija-Pitona)


Guilty as charged.

Umesto patika kupi glasniji budilnik
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:32 07.06.2010

Re: ,

Bili Piton
Umesto patika kupi glasniji budilnik

,stvar je u tome sto sam bio potpuno zaboravio da ga podesim...
milisav68 milisav68 22:12 07.06.2010

Re: ,

Povlacenje ove paralele je potpuno budalasto to begin with.

Kao i dobicavanje iz publike na koncertu U2 u Glazgovu.
Bili Piton Bili Piton 22:26 07.06.2010

Re: ,

milisav68
Povlacenje ove paralele je potpuno budalasto to begin with.

Kao i dobicavanje iz publike na koncertu U2 u Glazgovu.


Da ne ispadne da sam hteo da budem grub prema tebi licno, hajde da zamenimo "budalasto" sa "deplasirano". Izvini.

A dobacivanje je bilo duhovito ako nista drugo, to ces tesko poreci.
maca22 maca22 22:49 07.06.2010

Re: ,

Bili Piton
Britanska imperija je svojim kolonijama donela i ponesto dobro (skole, bolnice, pruge - ne bi Indusi danas razvaljivali engleski da nisu bili kolonija niti bi se s bivsom imperijom trudili da iz sve snage odrzavaju posebne i bliske veze prvenstveno na svoju korist, kao sto je slucaj).

Sta je Arkan dobrog doneo ne znam.

Da se tamo zadrzao koju stotinicu godina kao ovi.... ko zna.

milisav68 milisav68 23:22 07.06.2010

Re: ,

Bili Piton
milisav68
Povlacenje ove paralele je potpuno budalasto to begin with.

Kao i dobicavanje iz publike na koncertu U2 u Glazgovu.


Da ne ispadne da sam hteo da budem grub prema tebi licno, hajde da zamenimo "budalasto" sa "deplasirano". Izvini.

A dobacivanje je bilo duhovito ako nista drugo, to ces tesko poreci.

OK
Što se tiče dobicavanja, jeste duhovito ali je i crno, i baš zato sam povuko paralelu sa Englezima(Britancima) jer nije toliko blisko(nama) a i davno je bilo pa se sad ne spominje toliko ali i oni su stvorili imperiju ratovanjem i pljačkanjem.
E sad, što Arkan nije ostavio ništa dobro iza sebe, valjda nije stigao....
JJ Beba JJ Beba 16:58 09.06.2010

Re: ,

rekoh kompleksnost, a vi opet na jednu stranu. Koliko je meni poznato, Ceca nikada nije govorila -- e ovo mi je muž doneo iz pljačke,

nije ni morala, sve se videlo na izložbi nakita donetog sa fronta koju je Cecin "junak" upriličio onomad u Metropolu. Videlo se i prilikom Sablje...švenk po Arkanovom sefu

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana