Budućnost| Društvo| Ljudska prava| Politika| Život

JOZEF K. U ZEMLJI ČUDA (čitati uz 3D naočare)

Bojana Maljević RSS / 08.06.2010. u 01:36

 

Imam problem. Ne znam da li sam više sposobna da prepoznam i tačno odredim šta predstavljaju razne pojave koje me prate ili okružuju. Da li je nešto ironija, sarkazam, možda groteska? Učila sam mnogo o tome u školi. Naročito van nje.  Dakle, umela sam da je prepoznam. Štaviše, smatrana sam za osobu kojoj ironija, makar u načinu izražavanja, nije strana. Ipak, sve mi se pomešalo.  Pa mi se učini da je paradoks. Ili da sam Alisa u zemlji čuda. Ili da su te pojave “collateral damage” tranzicije u kojoj živim(o)? Ili da ne znam šta je demokratija, pa sam pogrešno glasala. Ili da sam imala pomračenje uma kada sam glasala. Ili da sam Jozef K. u dva Procesa. 

Jer, kako se zove to, kada vam bivši režim sruši privatnu kuću, na vašem placu koji  se igrom slučaja graniči sa jednom bolnicom, uz objašnjenje da je “drugarica poželela da se izgradi šetalište za bolesnike i još jedno bolničko krilo”? A vas pozovu komšije i kažu: “Upravo su vam srušili kuću, a plac sa Dedinja izmestili u Batajnicu” (umeju i komšije ironične da budu). I vi dođete i zateknete umesto vaše kuće i placa – krater. Kako se to zove? Okej, recimo da znam kako se to zove. Ali kako se zove to što nova vlast, 

evo već tolike godine ne ispravlja tu strašnu nepravdu a sudski proces traje deset godina? I onda, dođe do reforme pravosuđa i predmet se odjednom izgubi i vi ne možete da ga pronađete po sudovima čitava četiri meseca. A vašu kuću srušili, plac oteli i još čitate po novinama da se direktor bolnice žali što grad Beograd još uvek nije detaljnim urbanističkim planom odobrio tu gradnju (čitati: otimačinu, nezapamćenu od vremena nacionalizacije), ne spomenuvši da zapravo nije problem det. urban. plan, nego što je, prijatelju, to oteto. Kako se to zove? Ironija demokratije?

Ima i druga "pojava", sledi drugi Proces… koji takođe samo liči na normalan tok života...

Jer, kako se zove to, kada vam takođe nakon deset godina suđenja sa Javnim Preduzećem i dobijenih presuda na nižem i višem sudu (tačnije: tri presude na nižem i jedne dobijene na višem, uz naravno različita sudska veća), dakle nakon što ste dobili i rešenje o izvršenju – Kasacioni sud u hitnom roku pobije, tačnije preinači sve dotadašnje presude? I to baš u danu kada sud treba da nastavi sa izvršenjem presude – u isti stiže nova odluka koja kaže: puj pike ne važi. To što je toliko različitih sudija donosilo iste presude, to što su vas deset godina maltretirali po sudovima, to što ste se za pravdu konačno izborili - to se sve na jednom sastanku proglasilo nevažećim (dobro, bilo je i jedno pravno sredstvo “telefon”, ali o tome drugom prilikom). Kako se to zove? Ironija sudbine? Znate li koliko hiljada predmeta čeka da dođe na red u Kasacionom sudu, godinama? A Njegov se "reši" preko reda, po hitnom postupku, predmet koji tek što je stigao u sud! Kako se to zove? Ironija reformisanog pravosuđa?

Jer, kako se zove to, kada se vi baš pripremate da tužite državu sudu u Strazburu, pišete žalbu i Ustavnom sudu, spremate dokumentaciju i dalje verujete da Pravda negde postoji, niste izgubili svaku nadu, uz to pokušavate da sročite pismo Predsedniku, Bogu i ponekom Đavolu…. i baš tada krenu da vam dolaze “poreska i finansijska”? Kako se to zove da vam baš sada dođu (a niste ih videli od vremena davnih i već zaboravljenih)? Sad su vas se, baš, setili. Da vas gnjave, muče, nerviraju, da vam oduzimaju vreme i ono malo zdravlja što vam je ostalo? Kako se to zove? Ironija borbe protiv kriminala?

Ah, možda će neko reći da se to zove: paranoja. Da je tako, to bi bio samo moj problem. Ali nije. To je problem ove zemlje. Sveopšta hipokrizija koja razvaljuje ovo društvo u svim segmentima i zbog koje sasvim razumem onih 10.000 mladih i obrazovanih ljudi koji su je nedavno napustili. A čujem danas u vestima: Vlada pokušava da nađe način da ih vrati i zaposli. To je već groteska, tu nemam dilemu.

 



Komentari (82)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

loader loader 02:01 08.06.2010

Čuda u zemlji Alise

A čuda su skoro svi elementi stvarnosti koje možemo videti na ovom komadu sveta zvanom Srbistan.

Nego, nad čudima se ne valja čuditi :)

Onda postaju još veća.

dolybell92 dolybell92 02:06 08.06.2010

hipokrizija

A, ne draga moja, tu je već blizu anarhija,
koja se za sada komotno može nazvati kleptokratija,
kako god hoćeš. Za to pravnog leka nema.

Pravo i zakoni su jedno a stvarnost nešto drugo.

slober slober 02:07 08.06.2010

Kako se to zove? Ironija sudbine?

Da parafraziram : "To se zove BIA, snajka, BIA."
Bojana Maljević Bojana Maljević 02:39 08.06.2010

Re: Kako se to zove? Ironija sudbine?

Da parafraziram : "To se zove BIA, snajka, BIA."

Kad si već kod toga prva jutarnja vest je izuzetna:
8. jun 2010. | 00:54 | Izvor: Blic
Beograd -- Bezbednosno-informativna agencija će moći da prati s kim i kada komunicirate, i za to joj neće biti potreban nalog suda već samo potpis direktora, piše "Blic".

dali76 dali76 03:11 08.06.2010

Re: Kako se to zove? Ironija sudbine?

Patriotic act "ala Srbija".
Medjutim zanimljivo je da je o tome jucer pisao gosn Sabic ,ali ostade njegovo upozorenje mrtva tastatura na ekranu. Srbija, nije ni zameriti, vise nema snage da se bori, a njena politicka elita to eto koristi.
Predsednik neki danje kritikovao kritike zbog kritike bez imalo optimizma. Kako optimizam naci kad elita ne postuje vlastite zakonne.
Meni se cini da ocigledno je nebitno kako se koja stranka zove kad je mentalitet uzasno slican.
To sto su vam Bojana uzeli plac radi izgradnje bolnice to jeste demokratija. Zove se i eminent domain, ali to sto vas vuku po sudovima, sto ne mogu i nece da plate , to sto je sluzba takva kakva je , to se zove mentalitet.
Znaci mentalitet isti demokratija takva kakva je.
Al, da pristupanje EU je valjda taj carobni stapic koji ce promjeniti mentalitet, al u jagodama , sto bi rekao moj drug.
'
Bojana Maljević Bojana Maljević 03:26 08.06.2010

Re: Kako se to zove? Ironija sudbine?

To sto su vam Bojana uzeli plac radi izgradnje bolnice to jeste demokratija

Uzimanje placa je usledilo kasnije, ali gde si ti video da ti neko sruši kuću (koja dakle postoji, legalna, normalna, privatna kuća, zavedena u katastru na ime moje majke) i da se to zove demokratija? Dakle bez ikakvog dogovora, odluke, zakona, upozorenja, plana, nadoknade? Molim? Demokratija? Gde se to tako zove?

Ali manje mene boli to što su je oni srušili, nego što je ovi ne vraćaju. Jer za njih sam glasala. To je nama naša borba dala.
dali76 dali76 06:00 08.06.2010

Re: Kako se to zove? Ironija sudbine?

Nisam niti mislio da je oduzimanje imovine bez obavestenja ili nadoknade demokratija, demokratija upravo podrazumijeva obavestenje I trzzisnu nadoknadu bilo cije imovine kad je drzava odluci, samo u slucaju javnog interesa, uzeti od privatnog lica.
Lako je uvesti zakone, lako je promjeniti politicku stranku na vlasti u odnosu kako je tesko promjenniti nacin razmisljanja I biti odgovoran prema vlastitim zakonima te prema sopstvenim gradjanima.
Ovaj tvoj primjer ustvari pokazuje koliko se nacin razmisljanja ustvari nije mnogo promjenio kod onih koji su najodgovorniji te promjene sprovoditi tj politicke elite.
Paradoks je sto ovakvi slucajevi I nisu neki paradoks vec realnost a najgore sto ljudi vise gube povjerenje I svima je svega dosta.
intrepid intrepid 06:10 08.06.2010

Re: Kako se to zove? Ironija sudbine?

Ali manje mene boli to što su je oni srušili, nego što je ovi ne vraćaju. Jer za njih sam glasala. To je nama naša borba dala.



pa, pitaj krstica zasto ne vracaju. on je valjda nekakva vlast a i dobar je sa predsednikom. to je bar lako... odes dole, malo nize i pitas: "krle, bre, zasto ne vracate oteto"?? eto, ja pitah umesto tebe. malo se salim a mogu samo pretpostaviti kakve frustracije to izaziva kod tebe i tvoje porodice. strasno.
predatortz predatortz 11:13 08.06.2010

Re: Kako se to zove? Ironija sudbine?

Ali manje mene boli to što su je oni srušili, nego što je ovi ne vraćaju. Jer za njih sam glasala. To je nama naša borba dala.


Bojim se Bojana da su to isti. Neće unuk protiv dede, neće sin protiv tate...

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:34 08.06.2010

Re: Kako se to zove? Demonkratija?

Bojana Maljević
To sto su vam Bojana uzeli plac radi izgradnje bolnice to jeste demokratija

Molim? Demokratija? Gde se to tako zove?



Verovatno je Dalibor napravio lapsus, mislio je na demonkratiju.
max.cohen92 max.cohen92 11:44 08.06.2010

Re: Kako se to zove? Ironija sudbine?

Ali manje mene boli to što su je oni srušili, nego što je ovi ne vraćaju. Jer za njih sam glasala. To je nama naša borba dala.


...imas li i ti onaj isprazni osecaj razocaranosti,dubok,izneveren,poput velikog vakuma negde u grudnom kosu?Vakum ,ali prepun nervozne neizvesnosti,gotovo straha da spoznas da se ipak esencijalno sem dresova "ovih" ili "onih" nije promenilo i svesti da te neko "uradio" kvalitetno...e,ja ga imam.
Veruj mi da kad sa distance i sa malo manje strasti,malo stariji pogledam unazad,iskreno zazalim ne zato sto sam ugradio deo sebe,dve godine faxa,mnogo zivaca i svega da bi "nasi" dosli,nego sto sam pristao svesno i precutno da u redove "nasih" primimo "njihove".Trebalo se buniti na vreme i istrajati,a mi smo stali i svi oni"nasi" koji su bili slicni "njihovima" postadose veci "mi" i ubise nas u pojam...

Btw....mi smo davno digli ruke od slicne situacije koju ti imas,jer su potomci onih koji su nam uzeli,oteli,simbolicno kupili od svojih iz katunskih nahija ono sto je nase i samo legalizovali pljacku koju su njihovi roditelji i bagra oko njih odradila.Borba protiv vetrenjaca.Kad god dodjem u Beograd prodjem pored kuce mojih predaka koja ima milion meni vaznih duhova i uspomena u sebi,mnogo glasova i tajni svih onih mojih kojih na zalost vise nema i ne mogu ni samim prisustvom u njoj da pokusam da nadoknadim sebi sve ono sto nisam zapamtio ili nisam smeo da pitam,a sad me proganja...Zlo je jedino sto bagru nista ne pogadja,cak i zlo i nesreca nece na njih...
Bojana Maljević Bojana Maljević 12:44 08.06.2010

Re: Kako se to zove? Ironija sudbine?

demokratija upravo podrazumijeva obavestenje I trzzisnu nadoknadu bilo cije imovine kad je drzava odluci, samo u slucaju javnog interesa, uzeti od privatnog lica.

Da, s tim da se u protivnom to zove kriminal. a ne mentalitet.

Osim toga, čak država nije ni bila odlučila, iz priloženog se vidi da det. urban. plan ne postoji ni 14 godina kasnije (kuća je srušena 96.) osim ako bivšeg direktora bolnice ujedno i bivšeg ministra zdravlja, sa sve drugaricom ne smatrate državom.
Bojana Maljević Bojana Maljević 13:46 08.06.2010

Re: Kako se to zove? Ironija sudbine?

pa, pitaj krstica zasto ne vracaju. on je valjda nekakva vlast a i dobar je sa predsednikom. to je bar lako... odes dole, malo nize i pitas: "krle, bre, zasto ne vracate oteto"?? eto, ja pitah umesto tebe.

Džabe si pitao.
Ja sam svojevremeno bila kod Đilasa, tada direktora Narodne kancelarije. Mislila sam, ako ovaj slučaj srušene privatne kuće nije za tu kanceraliju - ne znam šta je. Bio ljubazan. Pregledao lično (a i uz sve svoje pravnike tamo) celu dokumentaciju. Zgrozio se i rekao da je to "apsolutno strašno". Obećao da će da pomogne, pogotovo što je već čuo da postoji namera da se tu gradi, što je dodatno strašno.
I nikad ikad se više nije javio.
A sretnem ga ponekad, pijemo kafu u istim kafićima.
Ljubazan čovek. Gradonačenik. Verovatno će veselo presecati vrpcu kad se izgradi to, na otetom plaću na kojem je nekada bila kuća moje majke.

malo se salim a mogu samo pretpostaviti kakve frustracije to izaziva kod tebe i tvoje porodice. strasno.

Strašno je mala reč.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:58 08.06.2010

Re: Kako se to zove? Ironija sudbine?

8. jun 2010. | 00:54 | Izvor: Blic
Beograd -- Bezbednosno-informativna agencija će moći da prati s kim i kada komunicirate, i za to joj neće biti potreban nalog suda već samo potpis direktora

UAU!
Bojana Maljević Bojana Maljević 14:07 08.06.2010

Re: Kako se to zove? Ironija sudbine?

UAU!

Ali opusti se, do sada je sve bilo isto, samo nije bio potreban potpis direktora
Bojana Maljević Bojana Maljević 14:27 08.06.2010

Re: Kako se to zove? Ironija sudbine?

...imas li i ti onaj isprazni osecaj razocaranosti,dubok,izneveren,poput velikog vakuma negde u grudnom kosu?

Hvala na tačnom opisu. ... jer nisam verovala da će nam glave doći mangupi iz naših redova.
antioksidant antioksidant 14:51 08.06.2010

Re: Kako se to zove? Ironija sudbine?

Ali opusti se, do sada je sve bilo isto, samo nije bio potreban potpis direktora

draft.dodger draft.dodger 15:21 08.06.2010

Re: Kako se to zove? Ironija sudbine?

Bojana Maljević
UAU!

Ali opusti se, do sada je sve bilo isto, samo nije bio potreban potpis direktora


Još samo da Tijanić RTS zameni za BIA, i veselje može da počne!
Bojana Maljević Bojana Maljević 16:32 08.06.2010

Re: Kako se to zove? Ironija sudbine?

Još samo da Tijanić RTS zameni za BIA, i veselje može da počne!

Da nije tužno bilo bi smešno. Cheer up, the worst is yet to come.
anjastosic anjastosic 17:51 08.06.2010

Re: Kako se to zove? Ironija sudbine?


Ali manje mene boli to što su je oni srušili, nego što je ovi ne vraćaju. Jer za njih sam glasala. To je nama naša borba dala


Ili "Da li ce sloboda umeti da peva kao sto su sužnji pevali o njoj?" /valjda B. Miljković/

Ako ne ironišem, ja bih rekla da ovo nije demokratija, već njen privid, osim ako se ne podje od one ironične, sarkastične i ine definicije demokratije, da je demokratija vladavina većine glupih nad pametnom manjinom.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 18:21 08.06.2010

Re: Kako se to zove? Ironija sudbine?

Bojana Maljević
...imas li i ti onaj isprazni osecaj razocaranosti,dubok,izneveren,poput velikog vakuma negde u grudnom kosu?

Hvala na tačnom opisu. ... jer nisam verovala da će nam glave doći mangupi iz naših redova.


Mangupi su oni simpaticni likovi,a ovi koje spominjes su barabe!
thebee269 thebee269 19:05 08.06.2010

Re: Kako se to zove? Ironija sudbine?

Ovaj tvoj primjer ustvari pokazuje koliko se nacin razmisljanja ustvari nije mnogo promjenio kod onih koji su najodgovorniji te promjene sprovoditi tj politicke elite.
Paradoks je sto ovakvi slucajevi I nisu neki paradoks vec realnost a najgore sto ljudi vise gube povjerenje I svima je svega dosta.

ovo je sasvim tacno jer
znam za primer od pre
25 g. kada je jedan nas covek dugo ziveo i radio u Kanadi i dosao ovde kupio vilu na Dedinju pa se vratio u Kanadu.
kada je ponovo dosao posle godinu dana na mestu gde je bila vila go plac zarastao u travu.
neki od komsija rekli mu kako su jedan dan dosli buldozeri i kamioni i sve sravnili sa zemljom.
covek se godinama terao sa vlastima da dokaze da je tu uopste postojala kuca, a naravno nikad nije dobio objasnjenje ili nadoknadu.
to je bilo davno i pod onom vlascu, kako vidim jos uvek je isto a godine prolaze, e to je strasno.
niko ovde nikad nece uspeti da promeni ono nesto u nasim glavama sto se zove svest . odgovornost, moral,
nazalost mislim da toga ovde nema, cast izuzetcima.
Bojana Maljević Bojana Maljević 19:31 08.06.2010

Re: Kako se to zove? Ironija sudbine?

covek se godinama terao sa vlastima da dokaze da je tu uopste postojala kuca

Da, kapiram situaciju u potpunosti. Užas. Mi smo isto dokazivali da je kuća postojala, mada to nije niko osporavao (isn't it ironic, don't you think?)
S tim da smo to lako dokazali, između ostalog su došli bivši vlasnici, ljudi koji su rođeni u njoj, pa lepo potvrdili. Ali, ne lezi vraže....
dali76 dali76 09:10 09.06.2010

Re: Kako se to zove? Ironija sudbine?

Eto ako je bilo tako prije 25godina, I ako je tako bilo prije deceniju, ako je tako isto sad, pa sta je ako nije mentalitet , ili bahatost vlasti?


saton saton 17:19 09.06.2010

Re: Kako se to zove? Ironija sudbine?

To se zove nepravda. A zakonska resenja koja nam se nude su postala - neodrziva. Zivot je na ivici neodrzivost u ovoj "teritoriji". Kazem "teritoriji", jer ovo odavno nije zemlja. To sto jedna organizovana grupa ljudi poseduje u svojim rukama monopol sile na ovoj teritoriji, ne cini je zemljom. Ni to sto ta organizovana grupa ljudi donosi nekakva pravila koja naziva "zakonima", takodje ne cini ovu teritoriju zemljom. I Mafija ima svoje "zakone", teritoriju koju kontrolise, monopol sile na teritoriji koju kontrolise. Drzavu - zemlju cini to sto onaj ko ima monopol sile ulaze u prosperitet zivota onih koji zive na toj teritoriji. Ovde prosperiraju samo nasi novi feudalni gospodari. E, pa gospodo feudalci, imam da vas podsetim na samo jednu istorijsku cinjenicu:

"NO TAXATION WITHOUT REPRESENTATION!"

Pa vi razmislite gde vas ovaj kurs na koji ste naveli ovu olupinu od teritorije kojom vladate - vodi.
Bojana Maljević Bojana Maljević 17:35 09.06.2010

Re: Kako se to zove? Ironija sudbine?

Pa vi razmislite gde vas ovaj kurs na koji ste naveli ovu olupinu od teritorije kojom vladate - vodi.

"No time to think", odgovori bi oni.
sascha011 sascha011 03:42 08.06.2010

prljavo - sudovi

Nije reizbor, nego valjda neki opsti izbor.. nema obrazlozenja, prljavih ruku, zalopojki.. Mozda EU zagrebe zagorelo dno sudova. Ti sudovi se ne mogu prepoznati, a i uvek su izgledali kao polovni. Dobili smo ih vec napola iskoriscene od pitaj k.. koga i kada. To su sudovi sa patinom, odavno oksidirali. Mozda ih sve treba polomiti pa pretopiti pa u nove kalupe, sa novim majstorima - alhemicarima. Mis`im, kad smo vec kod ironije. Ali, ironija ne mora nuzno da bude smrtonosna.. a, ovakvi sudovi, sa tankim dnom i prljavim zidovima, takvi uvek na kraju ispadnu.
expolicajac expolicajac 07:04 08.06.2010

Evo rešenja

Imam problem. Ne znam da li sam više sposobna da prepoznam i tačno odredim šta predstavljaju razne pojave koje me prate ili okružuju




nestor92 nestor92 07:49 08.06.2010

Dobrodosli medju zrtve sistema!

Srbija je privid drzave.

Ono sto i Vas zalosti je upravo cinjenica da ste se na svoj nacin borili da se to promeni a da i Vas stvarnost svakodnevno uverava da ni u najbolesnijim snovima niste mogli ocekivati ono sto vidite oko sebe. I zato je nemoguce spreciti ono sto zovu "odliv mozgova". Prvo zato sto ta pojava postoji i drugde, a drugo zato sto su uzroci kod nas tako duboki da ne postoji lek koji ce delovati u ovom veku.

O reformi sudstva sam dovoljno, pa necu i ovde, ali kad smo vec kod slucajne podudarnosti izgubljenog spora i "redovne" finansijske kontrole - u ovoj zemlji ima mnogo mocnih ljudi i mnogo zloupotrebe moci.

Imao sam spor u kome sam zastupao nekoga a sa druge strane je bila jedna javna licnost, u svoje vreme a mozda i danas prilicno mocna. Imao sam utisak da suprotna strana zna sta ja pricam sa klijentom i da savrseno zna kad ce on doci na sud, a kad ne i u zavisnosti od toga i sama dolazi ili ne dolazi. Ubedjen sam i niko me ne moze uveriti u suprotno ( a ja sam vec ozbiljan matorac i ne padam na svasta ) da su nasi razgovori prisluskivani. I to znaci u privatnoj reziji.

Zato je zaista drustveni sistem koji ovde vlada neka vrsta anarhije. Daj Boze da je kontrolisana.

Nama je potrebna "drustveno odgovorna drzava".

Bojana Maljević Bojana Maljević 12:48 08.06.2010

Re: Dobrodosli medju zrtve sistema!

Ono sto i Vas zalosti je upravo cinjenica da ste se na svoj nacin borili da se to promeni a da i Vas stvarnost svakodnevno uverava da ni u najbolesnijim snovima niste mogli ocekivati ono sto vidite oko sebe

Tačno tako. Uz izvinjenje nekim časnim izuzecima.
Nama je potrebna "drustveno odgovorna drzava".

Čisto sumnjam da ću to doživeti.
dr.wagner dr.wagner 08:26 08.06.2010

Tužibaba .....

....jutro

-Riješenje je sud u Strazburu , jasno ako ste prošli sve stepenice u
domaćem pravosuđu .... ili ako postoje ozbiljne indicije opstrukcije od
istog u tom predmetu (predmetima)
-Nije to nešto jako kompleksno .... , sud kao i svaki drugi , korespodencija
ide poštom (ne znam za nove tehnologije) ... i to je to ..... i prevodi .

-Jedan moj poznanik , inače osuđen na dugogodišnji zatvor (primjer nije zgodan
...ali je indikativan ) je tužio državu (RH) da su mu uskraćena prava
na ljekove u zatvoru (ništa ozbiljno....za smirenje i sl.) i u kratkom roku je
dobio presudu u svoju korist ...sa dosta nula !
...., a ovdje su ga "razvlačili" kao i vas ..., znači nisu imoresionirani sa
lokalnim pravosuđem ...

-Naravno zemlja koja teži "integracijama" će poštovati presudu .... , u to
možete biti sigurni ...

-Evo , ako je do pravosuđa ,.... to je to ....
....E , sada ... ako je paranoja .... onda po stručni savjet u ovu ustanovu
koja graniči sa vašom parcelom .... , ako vas zadrže bar ćete imati lijepi
"špancir-štrase" što bi rekla moja grosmuterica ...


Wagner

dragan7557 dragan7557 10:22 08.06.2010

Re: Tužibaba .....

-Naravno zemlja koja teži "integracijama" će poštovati presudu .... , u to
možete biti sigurni ...


A narod platiti odštetu i sve sucke troškove, (iz Budžeta) i nikom ništa, ajde Jovo nanovo.

cerski
Bojana Maljević Bojana Maljević 12:53 08.06.2010

Re: Tužibaba .....

....E , sada ... ako je paranoja .... onda po stručni savjet u ovu ustanovu
koja graniči sa vašom parcelom .... , ako vas zadrže bar ćete imati lijepi
"špancir-štrase" što bi rekla moja grosmuterica ...

Bila ja po razne stručne savete, uključujući i šrinka. Kaže, voleo bi da je paranoja jer bi onda on imao posao, no nije. Ovi ostali: advokati, sudije (reizabrane i neizabrane) i ostali... toliko su šokirani da je nekolicina bukvalno plakala. Kažu ljudi: ovo potpuno obesmišljava naš posao, džabe smo se školovali. I u pravu su. Ali važno da teta Nata ima rašta da čuva svoju diplomu.
jovadokrova jovadokrova 08:39 08.06.2010

Nepristojna Bojano!

Draga Bojana,
ovaj Vaš tekst je nepristojno tačan.
Zato ste Vi "nepristojna Bojana"
Have a nice day

Bojana Maljević Bojana Maljević 13:03 08.06.2010

Re: Nepristojna Bojano!

Draga Bojana,
ovaj Vaš tekst je nepristojno tačan.
Zato ste Vi "nepristojna Bojana"
Have a nice day

Hvala! Vama takođe...
Uz jednu lepu pesmu....

dragoljub92 dragoljub92 08:50 08.06.2010

кад сватиш

да ово нису они за које смо излазили на улице прећутно спремни да добијемо батине него они против којих смо излазили да будемо бивени,кад откријеш да ово није странка због које смо добијали батине(ја лично не али ..) већ странка од које смо добијали батине(опет ја не лично ,али...) и кад спознаш како то нешто има исто име а није оно што си мислио,онда можеш само да седнеш и плачеш јер нема начина да препознаш ко је ко и шта је шта у овој земљи
nestor92 nestor92 09:04 08.06.2010

Re: кад сватиш

Ja vise nisam siguran ni da li je ono sto je imalo isto ime uopste i bilo ono sto smo mislili da jeste.
dragoljub92 dragoljub92 09:31 08.06.2010

Re: кад сватиш

nestor92
Ja vise nisam siguran ni da li je ono sto je imalo isto ime uopste i bilo ono sto smo mislili da jeste.

патоти ка"ем
u-r-talking-2-me u-r-talking-2-me 09:03 08.06.2010

bring the noise

jos ce dosta vode proteci dunavom pre nego sto se u srbiji uvede vladavina prava. do tada, plasim se, predstoji nam jos jedna bensedinska kriza.

u-r-talking-2-me u-r-talking-2-me 09:05 08.06.2010

preporuka za tekst

& pozdrav!
dragannalovic dragannalovic 10:24 08.06.2010

Da li ćemo dočekati?

Ali kako se zove to što nova vlast,

evo već tolike godine ne ispravlja tu strašnu nepravdu a sudski proces traje deset godina? I onda, dođe do reforme pravosuđa i predmet se odjednom izgubi i vi ne možete da ga pronađete po sudovima čitava četiri meseca.

Nada uvek umire poslednja ali nije bilo realno ni očekivati da će to što smo mislili da je neka nova vlast ispraviti stare nepravde, kazniti krivce i omogućiti gradjanima da normalno žive u novoj demokratskoj i pravnoj državi. Nije bilo realno, zato što ta nova vlast, do dan danas nije ni uspostavljena. I ne samo da nisu ispravili stare nepravde već su počinjene i mnoge nove a spisak oštećenih je sve duži. Jedna od posledica je da su i mnogi gradjani bili prinudjeni da se udružuju i da se suprotstave teroru kompromitovanih vlastodržaca u čemu sam i lično učestvovao kao osnivač jednog takvog udruženja. Srbijom ne upravlja nikakava nova vlast, mi smo još uvek taoci miljenika prethodnog režima, onih za koje aktuelni predsednik smatra da mogu da kupe svoj novi identitet i operu svoje prljave pare izgradnjom nekakvog mosta.
Takodje, više niko se ne zgražava kada "Reformisani" sudovi oslobadjaju krivice nasilinike koji prete novinarima i kada ekspresno donose presude povodom objavljivanja humoreski u kojima se prepoznaju aktuelni političari. U Srbiji nikada nije bilo teže doći do pravde, institucije sistema su potpuno blokirane i kontrolisane, kao i celokupno pravosudje a oni koji pošteno i odgovorno rade svoj posao dobijaju otkaze. Da li je to ironija sudbine ili naša zla kob ali ubedjen sam i da svako trpljenje ima svoje granice i da smo sve bliže trenutku kada više neće biti pristojno biti pristojan.
Bojana Maljević Bojana Maljević 13:25 08.06.2010

Re: Da li ćemo dočekati?

Takodje, više niko se ne zgražava kada "Reformisani" sudovi oslobadjaju krivice nasilinike koji prete novinarima i kada ekspresno donose presude povodom objavljivanja humoreski u kojima se prepoznaju aktuelni političari. U Srbiji nikada nije bilo teže doći do pravde, institucije sistema su potpuno blokirane i kontrolisane, kao i celokupno pravosudje a oni koji pošteno i odgovorno rade svoj posao dobijaju otkaze. Da li je to ironija sudbine ili naša zla kob ali ubedjen sam i da svako trpljenje ima svoje granice i da smo sve bliže trenutku kada više neće biti pristojno biti pristojan.

Na žalost, sve je istina šta ste rekli. Tuga, velika.
dragannalovic dragannalovic 14:36 08.06.2010

Re: Da li ćemo dočekati?

Na žalost, sve je istina šta ste rekli. Tuga, velika.

Da, i nije to samo tuga ume i da zaboli, kada postanate žrtva, kada vam ukinu sva gradjanska prava i kada ste nemoćni da zaštite sebe i svoju imovinu. Nepravda i zlo koje ste doživeli ostavlja gorak ukus, čak i onome ko tako nešto pročita. Nažalost niste jedini, ovaj sistem, možda i više nego onaj prethodni naneo je zlo mnogima,proizvodio je žrtve i unazadio čitave generacije, da bi onim malobrojnim bilo neuporedivo bolje. Njihov moto je bio prilično prost i prizeman: oteti i ukrasti od većine da bi podelili privilegovanim. I to je ono što boli. I ko će da se izvini gradjanima Srbije zbog toga? Ko ima pravo da bilo kome oprosti bilo šta i u čije ime? Ko može da nam vrati vreme koje su nam ti pronicljivi primitivci ukrali i straćili? Postoje stvari koje nikada ne smeju da se zaborave a još manje oproste i mislim da je dužnost svih nas da se potrudimo da tako i bude!
draft.dodger draft.dodger 10:51 08.06.2010

...


Nova vlast, nove nepravde.
dragan7557 dragan7557 11:03 08.06.2010

Re: nije nego

draft.dodger

Nova vlast, nove nepravde.

Akumulativno:

Nova vlast:

Nove nepravde + Stare nepravde = Brdo nepravdi


cerski
NNN NNN 12:35 08.06.2010

KMurta

Nove nepravde + Stare nepravde
Pre 10-ak godina je bilo sjaši Kurta duzjaši Murta.
Sad jašu i Kurta i Murta.
I prdu.

intrepid intrepid 13:29 08.06.2010

Re: ...

Nova vlast, nove nepravde.


eto, citamo bojanin tekst, koji svakog normalnog coveka frustrira. ok, ako je bio nekakav "siri drustveni interes" da se ta imaginarna bolnica prosiri, i napravi setaliste za pacjente, trebalo je ljude pravedno obestetiti i platiti im realnu vrednost njihovog privatnog vlasnistva. tako se to radi u svim normalnim demokratskim drzavama sirom sveta. nije tema, ali moram vas pitati, da li ikad pomislite na hiljade takvih slucajeva u posleratnoj hajci na sve ljude koji su nesto stekli. mora da je bilo strasno gledati kad nekakav udbas ulece u tvoju vlastitu kucu ili firmu, i otima ti ono sto su generacije stvarale. hiljade titovih poslusnika je na taj nacin doslo do vila i raznih nekretnina koje su za vreme milosevica otkupili i pretvorili u svoje vlasnistvo.
g.radicevic g.radicevic 14:09 08.06.2010

Re: KMurta

Sad jašu i Kurta i Murta.
I prdu.


& smrdu
veri grozno
Bojana Maljević Bojana Maljević 14:17 08.06.2010

Re: ...

hiljade titovih poslusnika je na taj nacin doslo do vila i raznih nekretnina koje su za vreme milosevica otkupili i pretvorili u svoje vlasnistvo.

Naravno, to je jako dobro poređenje. Međutim, ovo je jedini ovakav slučaj od posttitovog vremena. Znate još neki?
I još nešto, ovo nije bila vila, nije bila nikakva kuća iz nacionalizacije, bila je sasvim privatna, legalna, stara kuća na jako dobroj lokaciji. Ta lokacija danas vredi više od same kuće. Pa su kuću srušili a zemlju oteli. Pri tome, mislim da u trenutku rušenja niko nije znao čija je kuća, dakle nije to ništa lično Osim što je previše lično (privatno). I što sve njih, zajedno, lično boli nešto u predelu prepona za to što su uradili.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:40 08.06.2010

Laza

Kad smo već kod literarnih paradigmi, ne sekiraj se Alisa, ni ti ni Jozef K:
Sve će to narod pozlatiti.
g.radicevic g.radicevic 13:36 08.06.2010

Alisa..

Ili da sam Alisa u zemlji čuda.


u zemlji SRBIJI
draft.dodger draft.dodger 13:39 08.06.2010

LAŽNA REFORMA...


Sud, mlohav ud.
dant.gwyrdd dant.gwyrdd 13:45 08.06.2010

Kafka

Jozef K. u Procesu, Srbija u Tranziciji... potejto, potato.
docsumann docsumann 13:41 10.06.2010

Re: Kafka


Jozef K. u Procesu, Srbija u Tranziciji...

Slayer u crkvi

gorstak92 gorstak92 13:59 08.06.2010

Čekaj bre

Ako ti komentarom dam podršku da li to znači da treba da očekujem poresku?
Jesi li ih barem kavom ponudila?

Ko da mi nije dosta što se prave neke bolesne arhive blogera treba još da me zavedu u BIA.
Ko? Ja paranoičan?
Ta hajte molimvas.

A to za kuću probaj da se ne nerviraš. Mnogo. Ono joga, čajevi, peace brother...
Sumnjam da će skoro da se reši pa ti zato kažem da se pripremiš za maraton.
g.radicevic g.radicevic 14:07 08.06.2010

Re: Čekaj bre

Ko da mi nije dosta što se prave neke bolesne arhive blogera treba još da me zavedu u BIA.
Ko? Ja paranoičan?
Ta hajte molimvas.


a el ti se prichinjavaju
i policijske sirene
ono kao BIA,BIA,BIA,BIA......???
Bojana Maljević Bojana Maljević 14:21 08.06.2010

Re: Čekaj bre

Ako ti komentarom dam podršku da li to znači da treba da očekujem poresku?

Nije isključeno, prijatelju, zato pazi kome daješ podršku Anyway, hvala. A ako ti dođu, ja plaćam kafu
A to za kuću probaj da se ne nerviraš. Mnogo. Ono joga, čajevi, peace brother...
Sumnjam da će skoro da se reši pa ti zato kažem da se pripremiš za maraton.

To traje već preko deceniju. Tako da se maraton trči već uveliko...
svbobo svbobo 22:27 08.06.2010

Re: Čekaj bre

Ako ti komentarom dam podršku da li to znači da treba da očekujem poresku?


Šta ja da očekujem gledano iz tog ugla-pomenuh "budženje" nadležnog organa?!

Ipak...

U zemlji u kojoj je pravda,još uvek,samo igra-moraš naučiti pravila igre i IGRATI SE!!!

Hajde da uprostimo stvari!

recimo...

Izvesni koji je pozvao izvesnu i doveo do toga da ona tek tako traži odlaganje izvršenja...ponudio je izvesnoj izvesnu varijantu-URADI TAKO ILI IZVESNO-BUDŽIM!

e,sad...

Da sam na Vašem mestu Bojana,ja bih istu pozvao na taj isti izvesni telefon i ponudio joj izvesnu mogucnost da se pokaje i ispravi izvesnu grešku koja joj se omakla kako je u suprotnom nebih RAZBUDŽIO!!!

Jednostavno...igraj se...i BUDŽI,u suprotnom,bićeš...na klupi i posmatrati kako igra odmiče u pravcu koji TEBE NE ČINI POBEDNIKOM!




chole10 chole10 15:01 08.06.2010

Nalicje problema

Mozda kao resenje od nadleznih institucija mozete, uz pomoc svog advokata, traziti da nam se na novom prostoru dodeli poslovni prostor iste korisne povrsine koje je bila i vasa kuca. Vi to zasluzujete jer, kuca, dvoriste i sve uspomene koje su vas vezivale za njih, su nasilno sruseni i ugradjene u nesto novo. Verujem da ce neko iz nadleznih institucija imati razumevanja za vas i vas slucaj posebno ako tu istu lokaciju ste spremni da izdate u zakup na 10 god.

Svaki problem ima resenje gorko (odvratno) ili ne ali je ipak resenje.

Za utehu
Pozdrav iz Toronta
Bojana Maljević Bojana Maljević 16:49 08.06.2010

Re: Nalicje problema

Verujem da ce neko iz nadleznih institucija imati razumevanja za vas i vas slucaj posebno ako tu istu lokaciju ste spremni da izdate u zakup na 10 god.

Hvala na savetu, predlogu, podršci... no izgleda da niste čitali sve komentare, pa da se ne ponavljam. Rekoh da sam bila u raznim institucijama. Svi imaju veliko razumevanje, svi se zgražavaju, svima je to strašno. I niko nije uradio NIŠTA. Epilog čekamo na sudu.
svbobo svbobo 17:25 08.06.2010

Re: Nalicje problema

Epilog čekamo na sudu.

...samo ti čekaj,draga moja...
da si "nabudžila" nekoga iz nadležnih institucija,svaki sledeći bi po prirodi stvari imao više razumevanja za tvoj "slučaj"


Kraja Kraja 17:39 08.06.2010

.......................

...ne upustajuci se u pricu (boli i bez mene), nekoliko recenica...

...pocetak i kraj price jasno govore o "kadrovima" koji su ucestvovali, na pocetku, jaki k'o crna zemlja, kasnije lako mimikricni, pa evo skoro, kako je predsednik objavio da su im "bolovi mutual" opet zdravi i debeli....

...borba, do poslednje kapi nase krvi, da se privatizuju sva javna glasila (ukljucujuci i toalet papir) jasno definise buducnost koja dolazi nasoj deci - nama je vec dosla...oni straha od policije, suda, evrope, kancelarija i poverenika, apsolutno nemaju...boli ih samo JAVNA REC, pa su ubijali novinare, a slabo politicare, sudije, advokate i ine...

...dok ne "izadjete" u novinama i na tv (moze i net u bilo kom obliku), vi ne postojite...pored sudija i policije, tu je citava bolumenta salterskih sluzbenika, administratora, "lektora" i "korektora" koji ce vas spreciti da progovorite o drzavnom teroru u bilo kom segmentu...

...i ovde na blogu prepoznajemo blogere iz "strukture", spin-"majstore" i kojekakve likove placene iz naseg poreskog dinara...

...ne znam bojana da li si ranije pokusala negde da ispricas ovo javno, mislim da je to jos jedino od cega zaziru, doduse sve manje...znam da ce i djilas i krle i biljana i rodoljub i mnogi ovo danas procitati, doci ce i do cara trojana, znaces da znaju i oni ce znati da ti znas da oni znaju...pa neka te pogledaju u oci i neka progovore...

...u boga ne verujem, zelim ti dobar vetar....
Bojana Maljević Bojana Maljević 19:11 08.06.2010

Re: .......................

...ne znam bojana da li si ranije pokusala negde da ispricas ovo javno, mislim da je to jos jedino od cega zaziru, doduse sve manje...

Nisam. Ja još nisam rekla n i š t a. Ovo je samo jedan malecni deo. Nije moglo sve da stane u ovaj blog, jer bi se izgubila poenta. Na primer, nisam ni reč rekla o zamenici republičkog javnog tužioca S.M. koja se na samo jedan poziv (znam čiji, naravno) umešala u slučaj koji sa j.tužilaštvom nema nikakve veze i tražila odlaganje izvršenja. A sad pazite ovaj detalj:
i to U ISTOM DANU kada je podnet predlog za izvršenje i to BEZ UVIDA u predmet. U istoriji pravosuđa od Rima na ovamo se to nije dogodilo. Ironija efikasne reforme?

znam da ce i djilas i krle i biljana i rodoljub i mnogi ovo danas procitati, doci ce i do cara trojana, znaces da znaju i oni ce znati da ti znas da oni znaju...pa neka te pogledaju u oci i neka progovore...

A pa nemaju oni veze sa tim, sudstvo je nezavisno - od njega ništa ne zavisi.
Uz izvinjenje svim časnim sudijama, kojih sigurno ima.
Za njih ne znam, ali ja svakoga mogu da pogledam u oči. I da progovorim, sa svakim.

Pozdrav i hvala na podršci.

nestor92 nestor92 07:35 09.06.2010

Re: .......................

U istoriji pravosuđa od Rima na ovamo se to nije dogodilo


Sumnjam...
49 41 49 41 17:51 08.06.2010

Bojana

Tebi, moralnu podrsku (ako, ti to ista znaci); njima, nemoralnu drsku!
Bojana Maljević Bojana Maljević 19:13 08.06.2010

Re: Bojana

Tebi, moralnu podrsku (ako, ti to ista znaci)

Hvala, svaka podrška znači. U zemlji u kojoj je pravda samo igra.
Out of Beirut Out of Beirut 20:57 08.06.2010

...Poziv na rastenje


Naši problemi su generisani ljudskom prirodom - stoga, u ljudskoj prirodi lezi i moc za njihovo resenje. A i prividna velicina nasih problema je bespredmetna - covek "moze biti velik koliko pozeli." (parafraziram govor)

Zato meni smeta uskоća teme ovog razgovora. Pozivam na njegovo proširenje:

Vasa kuca ne bi bila srusena bez vaseg saznanja - da nije u vreme rusenja bila nenastanjena.

Uzurpacija je bila namenjena za prosirivanje bolnice. To mozda i nije olaksavajuca okolnost uzevsi u obzir da su bolnice strašna mesta u kojima se i zdrav čovek moze razboleti,... ali ima moralno gorih stvari.

U Srbiji ima… koliko beskućnika?

Koliko imamo infomacija, svi su vasi ostali zdravi i čitavi.

U vreme vasih kafkijanskih stresova, skoro milijarda ljudi nema cistu vodu za pice.

Kao sto je Dali istakao na pocetku, problem koji vi danas imate je problem mentaliteta, a Bojana, vi ste "kulturni" radnik. Znaci, vi ste apsolutno opremljeni i upuceni da se suocite sa problemom direktno, head on.

...I to sto se mi pravimo naivnim misleci

da ce sudski procesi resiti nase egzistencijalne probleme,

da ce promena vlasti promeniti drustvo,

i sto tretiramo svet kao da je maltene veliki automat u kome samo treba ubaciti pravi zeton,

to je iskljucivo nas problem.

Nisam hteo da umanjim ničije traume.

I ja imam slicnh problema sa sudstvom, ne u vezi porodicnog imanja vec javnog. U mojim slucajevima nisu imanje zamenili bolnicom i šetalištem, vec sivim blokovima 'turistickih' (nenastanjenih) zgrada.
Bojana Maljević Bojana Maljević 21:28 08.06.2010

Re: ...Poziv na odrastanje

ali ima moralno gorih stvari.
U Srbiji ima… koliko beskućnika?
Koliko imamo infomacija, svi su vasi ostali zdravi i čitavi.
U vreme vasih kafkijanskih stresova, skoro milijarda ljudi nema cistu vodu za pice.

Kakva Vam je ovo, uopšte, teza? Ne znam da li je vredna da odgovorim na nju.
Mislim da, ipak, ne.
Jer, očito, ne razumete.
Neka Vam ostane "usko". Samo nemojte da je proširujete sa gladnima, molim Vas. Ako već hoćete da širite temu, slobodno je širite u pravcu reformisanog pravosuđa ili, još bolje, ironije.

p.s.
Vasa kuca ne bi bila srusena bez vaseg saznanja - da nije u vreme rusenja bila nenastanjena.

A o ovome da ne govorim. Biće da su vlasnici krivi što nisu bili u svojoj kući, u svakom trenutku. Da Vam olakšam razmišljanja: u kući je živeo porodični prijatelj, koji svoju nije imao. Ta bi kuća bila srušena sve i da sam lično stajala na sred dvorišta, pekla roštilj i urlala na bager. Jer im se tako htelo. Pa me preskočite, molim Vas, sa budalastim komentarima. Situacija je dovoljno groteskna. Štaviše, nije reč o kući nego o državi u kojoj živimo. I u kojoj, pored gladnih i žednih svako ima neprikosnoveno pravo na svoju imovinu. Ili mislite da treba da se pokrijemo ćebetom i zahvaljujemo nebesima što smo samo živi, mi koji nismo žedni? Ma, dajte, molim Vas...
svbobo svbobo 18:51 09.06.2010

Re: ...Poziv na rastenje

Zato meni smeta uskоća teme ovog razgovora. Pozivam na njegovo proširenje:


U vreme vasih kafkijanskih stresova, skoro milijarda ljudi nema cistu vodu za pice.


ne verujem!
hahhahahhahaha

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:14 09.06.2010

bojana,

važno je ovo što ste napisali + naravno, prilično deprimirajuće
kada ljudi koji su poznati, tj.javne ličnosti kao što vi jeste
budu primorani da postavljaju ovu vrstu pitanja i, naravno, doživljavaju
sve što ste opisali - šta onda ostaje ljudima koji nemaju apsolutno nikakav
način da se zaštite ili pak da se za njihove probleme sazna...

kako se to zove? pa, verovatno: šizofrenija, paranoja,... etc...
društva koje s razorenim sistemom vrednosti, sa institucijama
koje to nisu u svom laganom, postepenom ali sigurnom nestajanju...
potonuću u besmisao iz kog se, nažalost, trenutno ne vidi izlaz...

hvala na tekstu + naravno puno sreće u vašoj borbi
o kojoj ćete, nadam se, izveštavati i nadalje
Bojana Maljević Bojana Maljević 15:33 09.06.2010

Re: bojana,

potonuću u besmisao iz kog se, nažalost, trenutno ne vidi izlaz...

Imam jednu majicu koju mi je poklonio Rambo, na kojoj piše "VRH DNA".
Nadam se da nakon njega sledi nešto bolje.

Hvala svima na komentarima.
judah judah 13:45 09.06.2010

Istorija, mama opet smo zaboravili

Kako se u ovom društvu, nezavisno od sistema, do novca dolazi korupcijom i prevarom (a Boga mi i otimačinom), ne čudi što kontinuitet očigledno postoji. Usuđujem se reći da su vodeći podstrekači tranzicije ka ovom brutalnom vidu kapitalizma upravo oni koji su gore pomenute metode koristili još u doba sumraka Titove vlasti. Oni i dalje vladaju, hteli mi to da priznamo ili ne. Sebično, brutalno, iz senke..

A ostali miševi neka se zaluđuju idealima demokratije, nacije, bilo kog vida potrage za pravdom..

Nije Svetozar Marković dobio izbore slučajno. A nisu ga ni slučajno ubili.

Danas ovde više nema Svetozara. Blago nama.
shomodji shomodji 14:31 09.06.2010

Raduj se!

Gana nece priznati kosovo, ti zapela za neki plac na Dedinju :)
Bojana Maljević Bojana Maljević 15:25 09.06.2010

Re: Raduj se!

Gana nece priznati kosovo, ti zapela za neki plac na Dedinju :)


Some things don't need to be discussed.
ana_radmilovic ana_radmilovic 17:54 09.06.2010

a ja mislila

blago onima koji naslede plac, to se da lako razrešiti
a biće da je svejedno - ako država baci oko, sve može da bude "javno dobro"




Bojana Maljević Bojana Maljević 18:30 09.06.2010

Re: a ja mislila

'de me nađe sa Arsenom... Molim te nemoj više, taman sam prestala da ga slušam, jer me je razvalio na koncertu. A i posle njega
ana_radmilovic ana_radmilovic 18:57 09.06.2010

Re: a ja mislila

Bojana Maljević
'de me nađe sa Arsenom... Molim te nemoj više, taman sam prestala da ga slušam, jer me je razvalio na koncertu. A i posle njega




neću više nikad, časna reč inspiris'o me tvoj tekst, a album "vrijeme ironije" svako malo pa uzmem da slušam (i sebi sam se na glavu popela s tim)
MightyNora MightyNora 19:48 09.06.2010

Ma ja ti dam preporuku na pesmu

I eto...
Bojana Maljević Bojana Maljević 20:16 09.06.2010

Re: Ma ja ti dam preporuku na pesmu

Ma ja ti dam preporuku na pesmu

Evo onda još jedna, na poklon. Inače, moj omiljeni album.

snezana mihajlovic snezana mihajlovic 04:13 10.06.2010

...

još će tebe da tuže za onaj kako se zove, duševni potres i bolove...
a lepo ti napravili ljudi,
zamisli sad molim te, da imaš kuću, pa ti prokišnjava krov,
pa mora platiš da to opraviš;
pa zamisli molim te tu privilegiju, da ti pukne cev vodovodna,
(pored toliko gladnih i žednih, ne zaboravimo i bose)
a ti ne živiš u pomenutoj, pa ti poplavi,
pa zaduje parket, pa struja, pa nameštaj, qq lele.
pa zamisli samo koje su te bede ratosiljali, jer nemaš ni plac.
pa, bojana, morala bi da šišaš travu, pa pošto voleš drveće,
u jesen da skupljaš lišče, ili ako nećeš da skupljaš
(znam i takve) moraš da isto posečeš.
pa zamisli samo, tvoj muž se popne na neku od grana (ovo mora ovako, jer ste sve pare skucali na poplave, krovove i cevke) i nedajbože se omakne i padne.
pa, doktori će da vas oderu u roku od trep, trep.

misiiim,
stvaaaarno.
Bojana Maljević Bojana Maljević 12:56 10.06.2010

Re: ...

misiiim,
stvaaaarno.

Da, u pravu si. Sigurno bih se osećala da se sve to nije dogodilo, ovako sam sasvim

Mada, vidi, sedim u bašti jednog kafića i upravo mi je prišao mlad i zgodan ugostitelj, doneo mi jagode koje nisam tražila i rekao da je to samo zato što sam najlepša žena na svetu
Iako krajnje neobjektivan, bio je sladak i ljubazan i ja sada uživam u njegovoj bašti (sigurno ne bih da imam svoju). Evo, sad se vratio da donese i čokoladu. Za jagode. Mislim, koji će mi i kuća i bašta i lišće i poplave i sve....... :
svbobo svbobo 13:00 10.06.2010

Re: ...

pa, bojana, morala bi da šišaš travu

ne zaboravi da trava da bi rasla mora i da se zaliva...a gde je cvece i njegovo odrzavanje...vidi joj zube?!BELI jbt,sigurno ih pere tri puta nedeljno...ima se vode,moze se!!!
litre i litre vode,i to pitke, prosuces u zemlju bez trunke grize savesti...a omladina etiopije?zapitas li se kad....surova i bezobzirna...
i pazi -drskosti-jos se kao nesto ljuti,srusili joj kucu-POD STRESOM JE...strasno,strasno...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana