Ko zna-zna!

angie RSS / 30.11.2007. u 20:44

 

(link poslala blogerka zana)



Komentari (64)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zanaa zanaa 20:52 30.11.2007

:))

Tako je, ja sam krivac, priznajem. Poslao mi je drug iz Londona. I sigurno je da snimak nije " doctored ".
Kazezoze Kazezoze 21:06 30.11.2007

Re: :))

klinka je super pametna, neverovatno jedino se nije mogla setiti gde je norveshka)))
Черевићан Черевићан 21:16 30.11.2007

опипљива географија

Pricaju telefonom Mujo I Suljo:
• Gde si bolan, Suljo?
• Ma, evo me u Norveškoj.
• A gde je to?
• Pa, kako da ti objasnim... Imas li globus?
• Imam.
• E, to ti je odma' ispod gornjeg shrafa.
kamichak kamichak 23:52 30.11.2007

uf uf

angie angie 00:00 01.12.2007

Re: uf uf

Sad sam zaboravila kako se zove pametnica, al, ona je otkrivena pre dve godine u top ten American Idol show-u, gde je dogurala nedge do pred kraj- dobro peva neke kantri pesmice, a sve ostalo ne oseca, pa ne ispadne nishta. Inache je sa neke farme sa juga i nije bash puno videla u zivotu, npr, nikada pre nije chula za lignje, pa kada su je vodili u restoran da ih proba- nije mogla ni da ih gleda a kamo li da ih proba- ona samo zna za hamburger.
angie angie 01:11 01.12.2007

Re: uf uf



nashala sam je- kellie pickler!
AlexDunja AlexDunja 21:09 30.11.2007

zanaa

je carica!
zanaa zanaa 21:20 30.11.2007

Re: zanaa

hehe Alex, tako li je bas?
Kazezoze Kazezoze 22:00 30.11.2007

KAKO KAZHE ZOKIZOKI:

AlexDunja AlexDunja 22:11 30.11.2007

Re: zanaa

hehe Alex, tako li je bas?

tako, i nikako drugacije:))
all of my love for you :)

ovako :)) strangle of love
angie angie 22:17 30.11.2007

Re: KAKO KAZHE ZOKIZOKI:

ZOKIZOKI ims najbolje ilustrativne priloge:)))
Kazezoze Kazezoze 23:18 30.11.2007

ADAFOTKAZAZAANU

Indiana Indiana 04:27 01.12.2007

Re: KAKO KAZHE ZOKIZOKI:

Kaze,
ovo je sjajno!
Gde ih samo pronalazis?

Evo umesto hvala, nesto sto se meni vrti po kompu
zanaa zanaa 11:44 01.12.2007

Dobrodobro

Alex...
videces ti vraticu ti ja
kad popuštiš stisak...:)))
angie angie 17:57 01.12.2007

Re: Dobrodobro

Samo je malo neravnopravno- ti zana morash da se izborish i sa Alex i sa Dunjom!:)))
Slavko oci moje Slavko oci moje 21:15 30.11.2007

Savjesni otac!

Vjerovatno profesionalna deformacija( dvoje male djece), ali ja sam vise zaprepasten da su kreveti na nivou prozora. Resetku bi ja na njih za svaki slucaj ili odmakni krevet. Dijete ispadne cas posla : (( Sta cu, takav sam.
fast up fast up 21:35 30.11.2007

eh,

a naucnici tvrde da su muskarci inteligentniji...
adam weisphaut adam weisphaut 21:54 30.11.2007

Re: eh,

fast up
a naucnici tvrde da su muskarci inteligentniji...

Ma to naucnici tvrde jer su mahom muskarci
angie angie 22:02 30.11.2007

Re: eh,

kao i sve ostale gluposti shto tvrde- mushkarci!:)))
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 23:27 30.11.2007

Re: eh,

Odlično mala dajem joj preporuku, a kad sam klincima pokazao šta je znanje, ućutali se.
Što se tiče slikovnih komentara ubeđen sam da je bloger bravar na daleko prvom mestu, svaka joj čast!!!
Čini mise svake treća slika je njena i to baš odgovara temi mora da je neka hakerka, nek ne shvati ovo kao uvredu nego kao kompliment za sposobnost. I brzina joj je na zavidnom nivou. i njoj dajem preporuku za slike ako nije problem
Kazezoze Kazezoze 23:37 30.11.2007

Re: eh,

i ja sam primetio hakerske sposobnosti kod bravarke )))
bravar bravar 00:18 01.12.2007

Re: eh,

;-)))

nsarski nsarski 23:17 30.11.2007

Ovo preslatko dete

je samo izvrsna ilustracija cinjenice da su ljudska bica, i njihov mozak, sposobni da cuda cine. Samo ih treba dobro usmeriti i posvetiti im paznju u pravo vreme i na pravi nacin. Ovo nam takodje pokazuje da je covek u stanju da postigne neslucene stvari - i daje nadu da imamo neku buducnost.
S druge strane, milioni dece na planeti se lose hrane, rastu u nehijgijenskim uslovima, nemaju pitku vodu, sto ima ozbiljne negativne i nepovratne fizioloske posledice po njihov mozak. A time i po celo covecanstvo.
Gledam ovo dete i mislim: "Sta li smo sve do sada propustili kao vrsta. Koje smo sve sanse upropastili iz nehata ili sebicnosti?"
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 23:37 30.11.2007

Re: Ovo preslatko dete

Ne mogu sva deca biti ovako pametna, ako bi ste se složili samnom, jer je medicinski nemoguće. Sdruge strane gde bi svet bio kad bi svi bili pametni onda niko ne bi trebao nikog jer bi svi sve znali.
Zašto deca rastu bez vode hrane i lekova a imamo UNICEF, to je tek pitanje? Civilizacije koja izražava ljubav prema čoveku mislim ljudima, slabo se bori za njihova prava.HUMANOST JE U POTPUNOSTI ZAKAZALA, a za atomske i druge bombe uvek ima i MORA biti para. reklamiraju avione helikoptere ubojite moći a pola svetske dece gladuje..

Tera nas neko prokletstvo koje mi još uvek nemožemo da dokučimo.! Zašto je pola sveta lažljivo, zašto ima lopova i prevaranata zašto, postoje advokati i sudije. ...
nsarski nsarski 23:39 30.11.2007

Re: Ovo preslatko dete

Moj komentar se odnosio na cinjenicu da ljudski mladunci imaju toliki potencijal (neki ga iskoriste, neki ne), i da je ljudska vrsta uglavnom prema tom potencijalu nemarna.
Sva normalna deca su u stanju da nauce ovakve stvari. Ali, o tome necemo sada.
angie angie 23:44 30.11.2007

Re: Ovo preslatko dete

ma da sharski- i ljubav i paznja i strpljenje i pohvala i podrshka na kraju sa sve prostorom u kome je slobodna, sve ono shto je jludska civilizacija preskochila da stavi kao prioritete.
nsarski nsarski 23:51 30.11.2007

Re: Ovo preslatko dete

Pa, primeti angie da je ovo za nju igra.
Pitaj odrasle da ti pokazu gde se nalazi Djibuti. Namrste se - to nije igra.
angie angie 00:01 01.12.2007

Re: Ovo preslatko dete

Namrste se - to nije igra.


zato shto su sve u zivotu uchili pod tim ne igra pravilom!
irena_stoji irena_stoji 00:01 01.12.2007

Re: Ovo preslatko dete

Slazem se sa nsarskim. Nema ovde mnogo indikacija o pameti devojcice, vec samo o paznji i radu koje joj roditelji posvecuju. Memorizacija koja se postize ponavljanjem. Verovatno za nju ovo i jeste svakodnevna igra a ne gledanje TV-a...
angie angie 00:04 01.12.2007

Re: Ovo preslatko dete

pa dobro- neka predispozicija ipak mora da postoji.

Hocu da kazem i neki drugi bi nauchili pod istim okolnostima, al mozda ne bash pre druge godine, svako ima svoj tempo u odnosu na materijal.
nsarski nsarski 00:24 01.12.2007

Re: Ovo preslatko dete

angie
pa dobro- neka predispozicija ipak mora da postoji.

Hocu da kazem i neki drugi bi nauchili pod istim okolnostima, al mozda ne bash pre druge godine, svako ima svoj tempo u odnosu na materijal.

Da, tacno, neko brze, neko sporije, ali bi naucili. Samo treba imati strpljenja.
Vi ljudi nemate pojma sta su deca u stanju da urade sa svojim telom (govorim ovde o gimnastici jer to bolje poznajem) sa 3, 4 ili 5 godina. Samo ako im se posvetis i dobro ih vodis. I to kao od sale, iz zezanja.
angie angie 01:17 01.12.2007

Re: Ovo preslatko dete

evo, sada samo da ne ispadne da se hvalaim, ali moj straiji sin je u dobi od 2 godine crtao na malim papirima lava, zirafu, majmuna,...i niko mi nije verovao da je to on sam, jer u tom uzrastu deca nemaju sinhronizaciju pokreta za zatvoreni crtaez, a kamo li da lichi na neshto iz prve, pa josh komplikovano- i onda je sve to crtao i u vrticu, pa vaspitachice bile ponosne, posle sa 11 imao samostalnu izlozbu na bienalu,..... i da prestanem.

hocu da kazem, on je pokazao talenat i interesovanje i mi smo to podrzali- nije bilo neko forsirano znanje, kao shto se vidi i kod ovog slatkisha.
bravar bravar 00:30 01.12.2007

bez naslova

Ima istine u svemu sto procitah :)

Devojcica je jako simpaticna i vidi se da roditelji sa njom rade:). Verujte mi i sama sam cesto iznenadjena sta sve jedno 2.3.4- godisnje dete moze da zakljuci, da nauci kroz igru:), koliko interesovanje i paznju pokazuje za nesto sasvim neobicno nama odraslima.
Ovo "znanje" je zapravo samo prepoznavanje necega na mapi. Ona nema pojam o drzavi, o tome sta to ime drzave predstavlja, ali zna da poveze rec sa nekim delom mape:) Divota, jer joj to u kasnijem zivotu moze znaciti, ako tim tempom roditelji nastave da rade sa njom.
Pamtim devojcicu Ivu (bila je u Kviskoteci kao nepoznata osoba:) kojoj je majka umesto klasicnih bajki citala grcku mitologiju. Njoj je bilo sasvim sve jedno da li su u pitanju Anastasija i Grizela ili Afrodita ili... Zato je sa 10-tak godina iz grcke mitologije znala sve, bas sve:)
Ustvari, da ne tupim, decom se treba baviti, podsticati ih u dobrome, a znanje je... rekla bih... OK:)))

Gavrilo Princip Gavrilo Princip 01:24 01.12.2007

Some people are not stupid

JJ Beba JJ Beba 01:43 01.12.2007

ni po babu ni po stričevima...


nije sve u pameti...
:)
angie angie 01:58 01.12.2007

Re: ni po babu ni po stričevima...

JJ Beba JJ Beba 02:20 01.12.2007

Re: ni po babu ni po stričevima...

:)))
Barbara Walters, Bette Midler?
angie angie 03:01 01.12.2007

Re: ni po babu ni po stričevima...

Barbara W.,Joy Behar!
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 07:59 01.12.2007

DAKLE...

.... BRAVARKO Stvarno si No.1

U pravu ste svi da deca dok se igraju sve im je zanimljivo , ali ćim dođe prve ozbiljnije obaveze tada dođe i do prve ozbiljnije selekcije.Bio sam trener karate preko 15 godima sa početnicima . Deca preslikavaju pokrete isve bude super dok taj deo ne prođe kad počne malo ozbiljniji i složeniji posao pola ih odustane a mnogi i dalje preslikavaju.
U jednoj sezoni da li će biti jedno ili dvoje talenanata ili vrednih pitanje je. Kada bi sva deca OSTALA i bila dobra bili bi prepuni talenata i dobrih sportista, svi bi bili kao ronaldinjo....
Mada talenti se većinom upropaste zato što se smatraju talentima, a oni koji teže uče, kad nauče, budu bolji od onih talentovanih

ZA USPEH JE POTREBNO 99% RADA A 1 POSTO TALENTA tompson





Bojan Zdravic Bojan Zdravic 08:20 01.12.2007

Re: DAKLE...

vidomir pavlovic
ZA USPEH JE POTREBNO 99% RADA A 1 POSTO TALENTA tompson

Ja bih dodao tu i malo srece. A kao sto znamo, sreca prati hrabre:))

Re: DAKLE...

U stvari, faktori sredine cine 70% u razvoju licnosti.
Pedanticaly Yours,
Ana
angie angie 16:45 01.12.2007

Re: DAKLE...

U stvari, faktori sredine cine 70% u razvoju licnosti.


to bi onda znachilo da se u onim dobrim razvijaju najbolje lichnosti- a nekako ne ispada bash tako.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 18:09 01.12.2007

Re: DAKLE...

Ana
U stvari, faktori sredine cine 70% u razvoju licnosti.
Pedanticaly Yours,
Ana


Slazem se

Forever Yours,
Ljubitelj Istine & Pedanterije/ne bas toliko
Nicola S. Nicola S. 10:38 01.12.2007

Ko zna-zna!

Reći ću Bravo! tek za 15 godina AKO dete ne bude lečeno od depresije, narkoman ili ubica svojih roditelja.
U stvari, bez ovog zadnjeg.
dracena dracena 11:03 01.12.2007

Re: Ko zna-zna!

Da, ovo malo liči na forsaž jedne bebice. Nisam stručnjak, možda tako treba, ali ja to ne bih tako. Ni slično.
angie angie 16:42 01.12.2007

Re: Ko zna-zna!

Pa bash mi je zao shto niste uochili da je devojchica skroz opushtena i da se igra, kao i da je intonacija oca, koji je pita shta da pokaze, ista kao u bilo kojoj igri, znachi nema forsiranja i pritiska- te je valjda onda sve u redu, jer se isto tako igraju i druge igre, samo za ovu treba malo vishe strpljenja roditelja-ne deteta.
nsarski nsarski 18:57 01.12.2007

Re: Ko zna-zna!

Otac i majka na ovom snimku prave samo jednu malu gresku - to je valjda trema pred kamerama:) Naime, ocevidno je da su detetu uvek aplaudirali i hvalili je kad su je ucili. A na snimku su u nekoliko navrata propustili to da urade posle tacnog odgovora, pa je dete samo sebi moralo da tapse i da ih opominje:)
angie angie 19:58 01.12.2007

Re: Ko zna-zna!

ma dobro, to je samo znak koliko se i ona raduje pohvali, shto je normalno, kao kada se igra bilo shta, pa dete ne voli da gubi i treba mu ta satisfakcija da je neshto dobro uradilo-hvalite svoju decu, ma kakav da im je rezultat, pa ih podstichite da se ta granica moze pomeriti u tome je trik.
nsarski nsarski 20:09 01.12.2007

Re: Ko zna-zna!

tome je trik.

I u tome da imas roditelje koje ovo zanima, i da znaju ovo sto roditelji ove devojcice znaju.
Medju ovim kaubojima tesko ce se naci neko da zna koliko ima kontinenata. (Pre neki dan mi jedan rece da misli da je Srbija - pre toga sam mu rastumacio da je Srbija zemlja - rekao da misli da se ona nalazi negde "izmedju Japana i Kube", ali nije siguran gde tacno).
angie angie 20:16 01.12.2007

Re: Ko zna-zna!

izmedju Japana i Kube",


pa to zato shto su japan i Kuba vizavi!!:))),


a to shto ti kazesh, pa svako nek uchi decu ono shto on zna- to je ideja strpljenje i paznja i zajednichko vreme u kvalitetnoj varijanti.
Moj neki drugar shto je voleo biljke- a bio akademski slikar, kad mu je klinja prohodao, znachi tu neke godine slichne sa devojchicom, ishli oni svaki dan u raskoshan park i on sina uchio biljkama sa sve latinskim nazivima-kroz igru i dete lepo kada ga pitash shta je ovo, na primer neka zevalica, on ti kaze sve ko na seminaru botanichara.
audrey audrey 22:42 01.12.2007

Re: Ko zna-zna!

"izmedju Japana i Kube",


Pa i nalazi se, kao i mnogo druge zemlje... Dakle, u pravu je kolega.
Nicola S. Nicola S. 00:12 02.12.2007

Re: Ko zna-zna!

angie
Pa bash mi je zao shto niste uochili da je devojchica skroz opushtena i da se igra...


angie,

Ja jesam uočio sve o čemu pričaš, ali i dalje tvrdim da je rano za ushićenje. Treba videti da li će ovo dete da pokaže interesovanje za nečim primerenim njenim godinama-a da joj roditelji to ne uskrate, smatrajući to korakom unazad. Lični primer: ja sam sa 5 godina čitao "Politikin zabavnik" od prve do zadnje strane-u petak ujutru kupljen, u isti petak u podne pročitan-i zbog toga su roditelji uvek odbijali kasnije da mi kupe "Mikijev zabavnik", a što sam ja želeo najviše na svetu (posle pianina "Petrof" sa III sprata Robne Kuće Beograd u mom gradu)... Tako da... posledice tog njihovog stava i nekupovine "Mikijevog zabavnika" trpe danas svi. I ja, i oni, i vi što čitate ovo...

A jedna mala, doktorsko dete, nije čitala nijedan Zabavnik, ali je znala sa istih 5 godina sve mišiće u ljudskom telu-ne samo biceps, triceps, gluteus maximus, nego i one koje ne umem da iskucam sada ovde. Kako je rasla (6, 7, 8 godina), proširivala je znanja iz anatomije, fiziologije i svih kliničkih predmeta. Otišla je, naravno, na medicinu, jedina iz generacije nije još završila, a ishrana joj se bazira na Zoloftu...

Ne kažem da će to da bude sudbina i sa ovim detetom, samo mislim da nije a priori dobro.
angie angie 05:11 02.12.2007

Re: Ko zna-zna!

pa evo i ja sam sa 5 chitala zabavnik, sa 6 krenula u shkolu, na balet, klavir-pa shta,....
jedina razlika shto su meni posle kupavali i Mikijev zabavnik i almanah, i stripoteku i Safir i dijabolik i uralnelu i....


[quoteTako da... posledice tog njihovog stava i nekupovine "Mikijevog zabavnika" trpe danas svi. I ja, i oni, i vi što čitate ovo...
]

izvini, al zar nije ovo neka druga tema- mislim nemam nishta protiv, nego mi se uchinilo.
Nicola S. Nicola S. 06:57 02.12.2007

Re: Ko zna-zna!

angie

izvini, al zar nije ovo neka druga tema- mislim nemam nishta protiv, nego mi se uchinilo.


Izvini ti, moja greška, tema je bezrezervno oduševljavanje ovim detetom.
Povlačim se.
angie angie 15:45 02.12.2007

Re: Ko zna-zna!

ja mislila na posledice zbog ne kupovanja Mikijevog Zabavnika.
jelena arsovic jelena arsovic 12:57 01.12.2007

as

aspergerov sindrom??
angie angie 16:43 01.12.2007

Re: as

pre bih rekla sindrim paznje ljubavi & strpljenja!
marta l marta l 02:54 02.12.2007

Re: as

sindrom "gde zeka pije vodu"...nema stete
angie angie 05:13 02.12.2007

Re: as

sindrom "gde zeka pije vodu"...nema stete



gde zeka pije vodu kad je u Canadi, a kad je Chehoslovashkoj, a kada je u Japanu,....:)))
jelena arsovic jelena arsovic 09:06 03.12.2007

Re: as

angie
pre bih rekla sindrim paznje ljubavi & strpljenja!

Ambiciozna ljubav
nisam imala vremena za neki duzi tekst, a nemam ni sada.....a bas da ne kazem nista....:)
angie angie 15:28 03.12.2007

Re: as

Ambiciozna ljubav



ma u redu, samo mi se chini da je ovde ochigledna igra, shto je vec i gore recheno- gde zeka pije vodu, da je neki ambiciozni presing u pitanju, ne bi devojchica bila tako opushtena i vesela- za nju je ovo ochigledna zabava.
Godfather Godfather 00:22 02.12.2007

Preslatka je ova mala

... a tek sto zna geografiju.
nsarski nsarski 15:43 02.12.2007

Re: Preslatka je ova mala

.. a tek sto zna geografiju.

Ne zna ona geografiju. Ona je samo kroz igru naucila da sa nekim imenom (u ovom slucaju imenom zemlje) poveze saru na odredjenom mestu na tom sarenom zidu. Veoma je bitno da ljudi ovo razumeju.
Tek kasnije, kad poraste, pocece da povezuje te sare i imena sa istinskom geografijom.
I, ovaj komentar se nadovezuje na primedbu Nikole S. gore - ako je ova vezba iz prepoznavanja boja i zvukova samo igra za nju (a meni se cini da jeste), onda je to sjajno. Ako je ovo samo realizacija nezdravih ambicija roditelja da im dete bude "pametno", onda pod takvim i kasnijim vecim pritiscima mala moze da predje na Prozak.
Moj licni utisak je da je ovo prvo u pitanju.
bauer bauer 01:52 03.12.2007

Re: Preslatka je ova mala

slazem se. roditeljske ambicije mogu da budu pogubne.

a seca li se neko onog naseg vunderkinda, cini mi se milica? ne mogu da se setim imena. ocigledno nadaren, ako ne i genijalan, ali sav taj dar treba pretociti u praksu? mada, u njegovom slucaju roditelji verovatno nisu bili faktor.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana