Sport

Drugi krug pakla

Milutin Milošević RSS / 16.06.2010. u 19:38

swiss584.jpg

Večerašnjom utakmicom u kojoj se domaćin Južna Afrika sastaje sa reprezentacijom Urugvaja počinje drugi krug Svetskog prvenstva u fudbalu. Iznenadjujući završetak prvog kruga - pobeda već prežaljene oslabljene Švajcarske nad jednim od najvećih favorita Španijom - nagoveštava da će drugi krug doneti bolju i zanimljiviju igru. Za neke reprezentacije predstojeći mečevi su biti-ili-ne-biti. Konačno, niko nije siguran, te se očekuje puno žara i borbe.

 

Prvi krug nije doneo onaj kvalitet i uzbudjenja koja smo očekivali. To je možda i prirodno - ipak se radi o prvim utakmicama, u kojima ne se treba zaletati već čuvati i snagu i sopstvenu mrežu. Ipak, ne mogu se odupreti utisku da svetskim fudbalom sve više preovladjuje trend "bunkerisanja", opstrukcije igre protivnika umesto gradjenja sopstvene, ubijanja lepote fudbala nauštrb rezultata. Fudbal je odavno pre svega biznis, a tek posle nadmetanje.

Po mom mošljenju, u grupu bunkeraša na prvenstvu spadaju Južna Afrika, Urugvaj, Grčka, SAD, Alžir, Slovenija, Australija, Danska, Paragvaj, Novi Zeland, Slovačka, Severna Koreja, Honduras i Švajcarska. Neki su to bolje radili, neki su to morali da rade jer je protivnik bio prejak, a neki su jednostavno bili žrtve svoje postavke.

Napadački fudbal i opredeljenje pokazali su Meksiko, Argentina, Južna Koreja, Nemačka, Holandija, Brazil i Čile. Svaka im čast. U drugom krugu, neki će verovatno morati da se brane, a neki drugi će se probuditi i pridružiti ovoj skupini.

Konačno, jedna grupa reprezentacija izgleda ne zna ni sama šta i kako igra. Pored nas, tu su još i Fransucka, Nigerija, Engleska, Gana (bez obzira što su nas pobedili - verujem da će se ubrzo vratiti svom omiljenom bunkeru), Japan (isti slučaj kao Gana), Kamerun, Italija, Obala Slonovače, Portugal i, eto, Španija.

Sve u svemu: 14 bunkeraša, 7 ofanzivaca i 11 nitamoniovamo. Resultat je jasan: čak 21 gol manje nego 2002. godine

klose-miroslav100613getty.jpg

Kako se izboriti sa ovim? Meni se čini da je jedini izlaz da se pravila fudbalske igre konačno moraju menjati. Fudbal ima vrlo zastarela pravila, koja se menjaju samo kozmetički i to retko. Pogledajmo druge sportove: recimo vaterpolo i košarka su mnogo, mnogo drugačiji nego ranije. I fudbal je drugačiji (utakmice od pre 30 godina izgledaju kao da ih danas igraju deca ispod prozora). Nažalost, pravila su ostala ista i ne prate te promene. Birokratija FIFE i arogancija aglosaksonskih mogula koji iza scene vuku konce to ne dozvoljavaju.

Najsnažniji utisci ovog prvog kruga takodje uključuju:

- Vuvuzele. Ovo može biti simpatično, kao lokalni način navijanja. Moram. ipak, reći da mi se uopšte ne svidjaju. Taj jednolični zvuk potpuno ubija navijanje na koje smo navikli. Po mom mišljenju, nema prave utakmice dok cela tribina ne klrene složno da peva.

- Podrška Africi. Sjajno je što se prvenstvo po prvi put održava na ovom kontinentu. To je veliki impuls za prosperitet. FIFA je učinila i više - njihova kampanja One goal je odličan primer kako se to može.

- Afričko jedinstvo. Domaćini, kao i svi Afrikanci, navijaju isključivo za Afričke timove, ne za fudbal. Rekao sam već da ako bi se to desilo u Evropi, svi bi automatski bili proglašeni za rasiste.

- Sve se vidi. TV prenosi su odlični. Kamere su na sve strane, i stvarno imamo priliku da vidimo svaki detalj. Nema skrivanja (i čudno je da neki glupi fudbaleri i dalje pokušavaju da izblefiraju sudiju).

- Režija je odlična. Prenosi utakmica prikazuju fudbal, skoncentrisani su na igru. Samo retko, onako za garnirung, prikazuju publiku. Odlično - to je i svrha prenosa!

- Tehnika. Pitanje je danas šta je tehnika u fudbalu? I Brazilci su shvatili da to više nije driblanje i umiranje u lepoti. Tehnika je danas, to se pokazalo u mnogim utakmicama (kod nekih kao dobra a kod nekih kao loša): prijem, kontrola i predaja lopte. Nažalost, video sam dosta grešaka - najžalije mi je što je očit primer bio naš Krasić.

Šta reći o našima a ne ponoviti nešto što već nije rečeno? Čini mi se da su naši prekombinovali, da su bili neodlučni i zbunjeni. Neke stvari ipak zbunjuju - mene najviše uloga Žigića u prvoj utakmici i Tošićevo potpisivanje ugovora u sred Šampionata. Sa druge strane, nezgodno nam je pala ta prva utakmica sa glavnim konkurentom u grupi. Šteta što smo protivniku poklonili pobedu. Sad nam treba ili pobeda u obe utakmice ili da molimo Boga da Australija pobedi Ganu pa da se onda vadimo nekako protiv njih. Ne izgleda optimistički, ali šta je tu je.

Atmosfera oko Prvenstva je specifična. Nažalost, i dalje ga prate glupe emisije na nacionalnoj televiziji (ej, njih organizuje Zabavna redakcija RTS-a, ne sporstska - zato i nemaju mnogo veze sa fudbalom), stručni komentatori u studiju koji nemaju priliku mnogo da kažu, smotani ili nadobudni komentatori na licinom mestu i pritisak javnosti.

No, ovakva prilika ukazuje nam se jednom u četiri godine, pa iskoristimo je. Dolaze sve bolje i zanimljivije utakmice, siguran sam. Najviše očekujem najpre od utakmica u našoj grupi (petak u 13:30 je najvažnija), a zatim i od mečeva Argentina - Koreja, Francuska - Meksiko, Holandija - Japan, Kamerun - Danska, Brazil - Obala Slonovače, Portugal - Severna Koreja, Čile - Švajcarska i Španija - Honduras. Najzanimljivji dan biće, svakako subota.

Na blogu NNN smo se lepo družili tokom prvog kruga. Evo nove prilike da nastavimo da ćaskamo o fudbalu i stvarima oko njega.

20164566824c17a0f47c66c473801438_extreme.jpg



Komentari (293)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

NNN NNN 16:56 18.06.2010

Re: Praktično pitanje

Proverio...Ide gol razlika ukupna, pa najveći ukupni broj datih golova, pa ako je i to isto onda broj bodova u međusobnim susretima ekipa koje prave krug, pa gol razlika u međusobnim, najveći broj postignutih golova u međusobni i na kraju ako bi sve bilo isto izvlačenje
Ovo je dobro, jer u slučaju da pobede favoriti i da se pravi "mini liga" na Nemačka dobije Ganu 2:1 (ili 3:2...) mi bismo izduvali bez obzira koliko da pobedimo Australiju.
milisav68 milisav68 18:22 18.06.2010

Re: Praktično pitanje

NNN
Proverio...Ide gol razlika ukupna, pa najveći ukupni broj datih golova, pa ako je i to isto onda broj bodova u međusobnim susretima ekipa koje prave krug, pa gol razlika u međusobnim, najveći broj postignutih golova u međusobni i na kraju ako bi sve bilo isto izvlačenje
Ovo je dobro, jer u slučaju da pobede favoriti i da se pravi "mini liga" na Nemačka dobije Ganu 2:1 (ili 3:2...) mi bismo izduvali bez obzira koliko da pobedimo Australiju.

Nije tačno, Nemci ispadaju u odnosu na nas, ako budemo imali isti broj bodova.
NNN NNN 22:09 18.06.2010

Re: Praktično pitanje

Nicc,
gde si ovo (za gol razliku) našao?


Nemci ispadaju u odnosu na nas, ako budemo imali isti broj bodova

A gde je tu Gana koja ima isti broj bodova?
milisav68 milisav68 22:33 18.06.2010

Re: Praktično pitanje

NNN
Nicc,
gde si ovo (za gol razliku) našao?


Nemci ispadaju u odnosu na nas, ako budemo imali isti broj bodova

A gde je tu Gana koja ima isti broj bodova?

Pa Gana u tom slučaju ima prednost u odnosu na nas.
Najvažniji su bodovi i medjusoban skor.Pa tek posle ide gol razlika i broj postignutih/primljenih golova.Zbog interesantnijih utakmica i zbog lakšeg obračunavanja je uveden sistem pobeda 3 boda a nerešeno 1.

libkonz libkonz 23:08 18.06.2010

Re: Praktično pitanje

Najvažniji su bodovi i medjusoban skor.Pa tek posle ide gol razlika i broj postignutih/primljenih golova.

Nisi u pravu, Nikolo jeste. Dakle:
1. Broj bodova
2. Gol razlika
3. Broj datih golova
4. Međusobni susreti - bodovi
5. Međusobni susreti - gol razlika
6. Međusobni susreti - broj datih golova.
7. Žreb
U jednom momentu sam pomislio da je prvi kriterijum međusobni susreti, pa sam se otsekao jer bi pobeda Nemačke nad Ganom od 2:1, 3:2, 4:3... nas poslala kući. Ovako ostaje da danas navijamo za Australiju, a ako pobedi Gana, da to bude minimalnom razlikom.
Nemci bi pobedom nad Ganom verovatno obezbedili prvo mesto.
gorstak92 gorstak92 23:20 18.06.2010

Re: Praktično pitanje

NNN
Nicc,
gde si ovo (za gol razliku) našao?


Nemci ispadaju u odnosu na nas, ako budemo imali isti broj bodova

A gde je tu Gana koja ima isti broj bodova?


I onda, logično, prolaze oba srpska trenera koji su, još logičnije, zakazali revanš u finalu.

Nego jeste li videli Strongmana na TV-ju prilikom priključenja studija iz Niša?
milisav68 milisav68 00:20 19.06.2010

Re: Praktično pitanje

libkonz
Najvažniji su bodovi i medjusoban skor.Pa tek posle ide gol razlika i broj postignutih/primljenih golova.

Nisi u pravu, Nikolo jeste. Dakle:
1. Broj bodova
2. Gol razlika
3. Broj datih golova
4. Međusobni susreti - bodovi
5. Međusobni susreti - gol razlika
6. Međusobni susreti - broj datih golova.
7. Žreb
U jednom momentu sam pomislio da je prvi kriterijum međusobni susreti, pa sam se otsekao jer bi pobeda Nemačke nad Ganom od 2:1, 3:2, 4:3... nas poslala kući. Ovako ostaje da danas navijamo za Australiju, a ako pobedi Gana, da to bude minimalnom razlikom.
Nemci bi pobedom nad Ganom verovatno obezbedili prvo mesto.

Nisam se lepo izrazio:
Gana pobedi Australiju 2:0
Nemci pobede Ganu 2:0
Mi pobedimo Australiju 1:0
Stvara se krug od tri ekipe sa 6 bodova gde Gana ima u medjusobnim susretima gol razliku minus jedan i ide kući.
Rezultati utakmica sa (u ovom slučaju) Australijom se ne računaju da ne bi bilo nameštanja, tipa mi ih napunimo sa 6 komada jer njima to ništa ne znači.
Rezultat utakmice Nemačka Gana 1:0 vraća u igru gol razliku svih ekipa sa Australijom.(uz pobede nas i Gane nad Australijom).
Al sam objasnio.




niccolo niccolo 06:48 19.06.2010

Re: Praktično pitanje

Nicc,
gde si ovo (za gol razliku) našao?

Evo ovde, Fifin sajt sa pravilima takmičenja na SP, 47 i 48 strana je ovo što nas zanima...
aleksandarz92 aleksandarz92 08:26 19.06.2010

Re: Praktično pitanje

Nisam se lepo izrazio:
Gana pobedi Australiju 2:0
Nemci pobede Ganu 2:0
Mi pobedimo Australiju 1:0
Stvara se krug od tri ekipe sa 6 bodova gde Gana ima u medjusobnim susretima gol razliku minus jedan i ide kući.
Rezultati utakmica sa (u ovom slučaju) Australijom se ne računaju da ne bi bilo nameštanja, tipa mi ih napunimo sa 6 komada jer njima to ništa ne znači.
Rezultat utakmice Nemačka Gana 1:0 vraća u igru gol razliku svih ekipa sa Australijom.(uz pobede nas i Gane nad Australijom).
Al sam objasnio.

Jok!
To sam i ja mislio, pa sam posle brisao komentar. Bitna je gol razlika, međusobni susret(i) se gleda tek ako je gol razlika potpuno ista.
Kad sam već kod toga, moji komentari na prvoj strani naslovljeni sa grupa A i grupa B gde su različiti scenariji nisu tačni, jer sam se rukovodio međusobnim susretima, a ne gol razlikom. Potrudiću se da napravim nove pred treći krug, i da ih ostavim ovde, ili na sledećem blogu.
mlekac mlekac 14:57 18.06.2010

A sad, za Jelicu, Slovenija-USA

i opet: Napred NASI!!!!


Joj, Ameri opet u onim ruznim dresovima sa pocasnom lenotm NIKE-a...
mlekac mlekac 15:15 18.06.2010

Re: A sad, za Jelicu, Slovenija-USA

Kao sto rekoh - Napred NASI!!!
Slovenija vodi 1:0
Sjajan go!
mlekac mlekac 15:43 18.06.2010

Re: A sad, za Jelicu, Slovenija-USA

Iiiiiiiiiiiiii....
2:0

Samo tako! Napred NASI!!!!
mlekac mlekac 16:05 18.06.2010

Re: A sad, za Jelicu, Slovenija-USA


2:1
Ameri dali go...
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:40 18.06.2010

Re: A sad, za Jelicu, Slovenija-USA

Kurafte - izjednačili
NNN NNN 16:58 18.06.2010

Re: A sad, za Jelicu, Slovenija-USA

Slovenci se prepali od prolaza u osminu i eventualne utakmice sa nama
gorstak92 gorstak92 16:06 18.06.2010

Danke Dojčland!!!

Podolski Srbine Srbija je uz tebe!
Jedan njihov isključan, a mi bez Pantelića i Milijaša i odmah imamo 3 igrača više
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:45 18.06.2010

Re: Danke Dojčland!!!

Izgleda da su se iznervirali

Milutin Milošević Milutin Milošević 16:59 18.06.2010

Re: Danke Dojčland!!!

Piše nekada poznati nogometaš Janko Janković za Index.hr

Nije bilo logično da moćni Srbi padnu bez ispaljenog metka

gorstak92 gorstak92 17:45 18.06.2010

Re: Danke Dojčland!!!

Milutin Milošević
Piše nekada poznati nogometaš Janko Janković za Index.hr

Nije bilo logično da moćni Srbi padnu bez ispaljenog metka


Eh, index.hr
Veliko je zadovoljstvo čitati njihove komentare nakon pobeda srpskih sportista
Evo malopre izašao ovaj naslov:
Nijemci u šoku: Sranje, osramotili smo se protiv Srbije!
niccolo niccolo 16:26 18.06.2010

Nego,

hoćete da napravimo kladionicu koji od naših igrača će u trećoj da odigra rukom u 16tercu?
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:38 18.06.2010

Re: Nego,

Cenim Žigić
gorstak92 gorstak92 16:38 18.06.2010

Re: Nego,

niccolo
hoćete da napravimo kladionicu koji od naših igrača će u trećoj da odigra rukom u 16tercu?

Verujem da je mala kvota na Baneta pa ću stoga tipovati na Nevena.
Jel' se duplira dobitak ako igra sa obe ruke?
mlekac mlekac 17:46 18.06.2010

Re: Nego,

niccolo
hoćete da napravimo kladionicu koji od naših igrača će u trećoj da odigra rukom u 16tercu?

Ja necem da se kladim, ali, evo, obecavam ako opet neko od nasih manijaka bude igrao rukom u sesnaestercu, ima da napravim javno glasanje na FB za najdopadljiviju baletsku pozu istih!

Vidic mi je, za sada, favorit, no, videcemo...
gorstak92 gorstak92 17:54 18.06.2010

Re: Nego,

Preporuka za model dresa:

Prirodni materijali omogućuju ravnomerno prostiranje toplote, a specijalan kroj značajno utiče na dosuđen broj penala.
tyson tyson 03:34 19.06.2010

Re: Nego,

niccolo
hoćete da napravimo kladionicu koji od naših igrača će u trećoj da odigra rukom u 16tercu?

1000 dinara na Stojkovića.

Stavio bih više ali, uh, s njim se nikad ne zna...



niccolo niccolo 06:51 19.06.2010

Re: Nego,

Stavio bih više ali, uh, s njim se nikad ne zna...

Milutin Milošević Milutin Milošević 16:47 18.06.2010

NIgde se ne pominje...

... Tipsarević koji je ušao u finale Hertogenboša. Sjajan uspeh ludog Tipsija
Valjda nije ni sve što je uradio na ovom turniru
Unfuckable Unfuckable 20:44 18.06.2010

Englezi se

muče, ovo miriše na Francusku po igri, mada su nešto malo konkretniji. Ali pola im odbijam na Kapela.
Zanima me (logično) da li se žuti kartoni poništavaju posle eliminacija po grupama, zna li neko?
milisav68 milisav68 21:01 18.06.2010

Re: Englezi se

Unfuckable
muče, ovo miriše na Francusku po igri, mada su nešto malo konkretniji. Ali pola im odbijam na Kapela.
Zanima me (logično) da li se žuti kartoni poništavaju posle eliminacija po grupama, zna li neko?

Čuo sam od nekog(našeg) komentatora da se ne poništavaju....
Unfuckable Unfuckable 21:07 18.06.2010

Re: Englezi se

ujbt, onda moramo na poslednjoj tekmi sa Australijancima da držimo loptu sve vreme na njihovoj polovini inače će Kačar i Bambi u 1/8 da nam igraju zadnje ljude odbrane

ps: no, s obzirom da ćemo verovatno ići na Alžir, to i nije tako strašno
marko1623 marko1623 21:20 18.06.2010

Re: Englezi se

Kada vidim kako Englezi igraju, pa mi zaista nemamo prava da kritikujemo naše ni malo.
libkonz libkonz 21:23 18.06.2010

Re: Englezi se

Nisu se ni ranije brisala dva žuta, nego jedan posle faze po grupama. Uvek je bilo da ko dobije drugi žuti u trećoj utakmici u grupi, ne igra osminu finala. Sada se žuti karton briše posle četvrtfinala, da se ne bi desilo da neka velika zvezda ne igra finale. Sve se vrti oko para.
Naravno, briše se jedan žuti, ako u četvrtfinalu igrač dobije drugi, ne igra polufinale.
libkonz libkonz 21:30 18.06.2010

Re: Englezi se

Pored naše reprezentacije, imam simpatije prema Argentini i Meksiku. Na žalost, meksikanac Karlos Vela je završio sa SP zbog povrede.
Unfuckable Unfuckable 22:14 18.06.2010

Re: Englezi se

Pored naše reprezentacije, imam simpatije prema Argentini i Meksiku

Osim nas: prema Argentini - hm, hm, Meksiko - DA, Istočnjaci (obe Koreje i Japan) - DA, US- da (napaljeni su do koske), Švajcarska - da, Španija - da, Nemačka - da (ipak, jako dobro igraju)
libkonz libkonz 22:46 18.06.2010

Re: Englezi se

prema Argentini

samo i isključivo zbog Maradone. Mada sam kao klinac bio veliki fan Brazila. Doktor Sokrates, Ziko i ekipa.
milisav68 milisav68 23:08 18.06.2010

Re: Englezi se

libkonz
Nisu se ni ranije brisala dva žuta, nego jedan posle faze po grupama. Uvek je bilo da ko dobije drugi žuti u trećoj utakmici u grupi, ne igra osminu finala. Sada se žuti karton briše posle četvrtfinala, da se ne bi desilo da neka velika zvezda ne igra finale. Sve se vrti oko para.
Naravno, briše se jedan žuti, ako u četvrtfinalu igrač dobije drugi, ne igra polufinale.

During the 2010 FIFA World Cup South Africa, single yellow cards will only be deleted after the quarter-finals. This was communicated to the Participating Member Associations in circular 21, 30 April 2010.

Suspensions as a consequence of two cautions imposed during different matches will automatically result in a suspension in the team’s next match.

If a player is sent off as a result of a direct or indirect red card, he will automatically be suspended from his team’s next match. In addition, further sanctions (i.e. additional suspension, fine, etc) may be imposed for a direct red card.
fifa
stefan.hauzer stefan.hauzer 02:12 19.06.2010

Re: Englezi se

Ono,bruka...kao i svako prvenstvo...jbte oni su obična luzerska ekipa. Ne računam '66...kad su realno morali da osvoje SP(a i zbog Hursta,Mura i Bonda...).
Ako,ipak prrodjemo dalje,dajte nam Engleze...da se igramoo(Gaza više ne igra,a Vaza je odsečen )

I nije da se hvalim...ali na tipu sam do sad,pogodio samo jednu utakmicu...hehh,a to je Nemačka - Srbija 0:1 ...znanje :))
aleksandarz92 aleksandarz92 08:29 19.06.2010

Re: Englezi se

I nije da se hvalim...ali na tipu sam do sad,pogodio samo jednu utakmicu...hehh,a to je Nemačka - Srbija 0:1 ...znanje :))

Ja sam ubo otvaranje i to mi je sve
Na neše sam stavio patriotski 2:1 za nas i u'vatio bar neki bod. Trenutno sam negde ok 2500-tog mesta
mlekac mlekac 13:48 19.06.2010

Holandija-Japan

... e, ovog puta ne stizem da pratim utakmicu, samo sam stigla da bacim oko i ustanovim kako Holandjani, za sada, vode...

Ajde, neko ko gleda, malo prosvetljenja, da ne kazem analize.
Unfuckable Unfuckable 19:30 19.06.2010

Re: Holandija-Japan

Ajde, neko ko gleda, malo prosvetljenja, da ne kazem analize.

Holandezi su igrali koliko je bilo potrebno, mislim na II polčas, i odneli tri boda krajnje glupom golmanovom greškom, kojih ćemo se očigledno nagledati.
U prvom poluvremenu Japan je obavio sve što je hteo i Nizozemci nisu imali ključ za bravu. Primljen gol na početku drugog dela, kada su Holanđani malo "dodali gas" je otvorio igru Japana i stvorio pritisak (i prostor koji Holandezi nisu iskoristili) ali Japanci nisu bili dovoljno konkretni, pa ni srećni.
Mislim da će Japan uspeti da "reši" Dansku u poslednjem kolu, mada znam da sam malo subjektivan
mlekac mlekac 16:01 19.06.2010

Gana-Australija

Hoce li neko da ucutka ovog debila od komentatora?
Pocetak II poluvremena, rezultat, za sada 1-1 a on kaze, "Ako Australija pobedi sa 1-0..."
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:59 19.06.2010

Re: Gana-Australija

Kraj...1 - 1
mlekac mlekac 17:01 19.06.2010

Re: Gana-Australija

OK, ostalo 1-1

Ajd sad - gde smo ono stali?

Trenutna situacija u nasoj grupi je...

Gana 4 boda i gol razlika 2-1
Nemci 3 boda i gol razlika 4-1
Mi 3 boda i gol razlika 1-1
Oziji 1 bod i gol razlika 1-4

Moguci scenariji su...????

Meni se malo vrti u glavi, pa ajde neko polako da mi razjasni.
mikimedic mikimedic 17:08 19.06.2010

Re: Gana-Australija

Pocetak II poluvremena, rezultat, za sada 1-1 a on kaze, "Ako Australija pobedi sa 1-0..."


a jos kad bi imao neko da mu objasni da se na srpskom ne kaze 'australci'...
mlekac mlekac 17:14 19.06.2010

Re: Gana-Australija

mikimedic
Pocetak II poluvremena, rezultat, za sada 1-1 a on kaze, "Ako Australija pobedi sa 1-0..."


a jos kad bi imao neko da mu objasni da se na srpskom ne kaze 'australci'...

Jbg, kad nisu poveli lektora specijalistu za nazive naroda.

Pa Koreanci ispadose Korejci, a ovi Australci, sreca da one cekam samo da Grci postanu Grkovci, a bice i toga kako su poceli

EDIT:

JBT! Ukapirala sam u cemu je problem - mora da je neko uvalio reporterima da umesto obicne kafe piju Ricoffy!



To se dole najcesce pije. Ima ukus kafe, ali problem je sto je to 75% cikorija. Nema kofeina! Nije ni cudo sto nasi reporteri ne mogu da se sastave ni sa sobom ni sa predsobljem!
tyson tyson 17:44 19.06.2010

Re: Gana-Australija

Moguci scenariji su...????

Moramo da idemo na pobedu, a ako odigramo nerešeno onda Ganci moraju da pobede Nemce, ili Nemci da ispraše Ganu sa više od 1:0. Ima sad tu još kombinacija, ali da ne idemo baš u sitna crevca.

Ako izgubimo ispali smo.

Ako pobedimo a Gana i Nemačka igraju nerešeno, prvi smo u grupi.

Ako pobedimo a Gana ili Nemačka pobede, drugi smo u grupi, osim ako Nemci pobede Ganu sa minimalnim rezultatom (1:0) a mi pobedimo Australiju sa 4 i više razlike u kom slučaju smo mi prvi.

Za sve kombinacije u kojima bismo imali isti broj bodova sa nekom drugom ekipom (Gana ili Nemačka) kao što je neko objasnio gore prvo se gleda gol razlika (tu nas Nemci u startu prilično šiju) pa broj postignutih golova (i tu nas Nemci u startu prilično šiju).

Nemačka, Gana i Australija su ostale bez nekoliko fudbalera u sledećem kolu zbog crvenih ili duplih žutih kartona.

Sve u svemu, treba stisnutu Australiju od početka do kraja i napuniti im mrežu, a ne dopustiti im da priđu našem golu. Jednostavno.



reanimator reanimator 17:01 19.06.2010

...

Bilo koja pobeda nad Australijom ili nerešeno, ali da Nemačka (koja mora da dobije) dobije sa dva razlike.
Idealka.
EDIT
Može i mali poraz, uz uslov da Gana deklasira Nemačku.
mlekac mlekac 17:05 19.06.2010

Re: ...

reanimator
Bilo koja pobeda nad Australijom ili nerešeno, ali da Nemačka (koja mora da dobije) dobije sa dva razlike.
Idealka.
EDIT
Može i mali poraz, uz uslov da Gana deklasira Nemačku.


Ja rekoh da mi se vrti u glavi - moras ti to meni lagano, po mogucstvu sa crtanjem... Sorry, ali pada mi pritisak od ovog kisnog vremena, pa mi vise nista nije jasno.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:06 19.06.2010

Re: ...

Može i mali poraz, uz uslov da Gana deklasira Nemačku.


khm,khm...Re,ne moz' mali poraz...je l' bi u tom slučaju Australija imala 4 boda...a mi imamo "samo" 3 boda

edit:
Stvar je prosta. Mi ovakvu(očajnu) Australiju...treba da pobedimo. Jednostavno,bolji smo. Njihova spora odbrana...koja usput,redovno kasni u postavljanju...uopste nije "težak zalogaj". Najjaci igrač im je sigurno golman,Svarcer i to je to...Naravno,mož' i remi...ali pod uslovom da i Švabe dobiju Ganu ...s' više od 2 gola razlike( Re ).
mlekac mlekac 17:19 19.06.2010

Re: ...

stefan.hauzer
Može i mali poraz, uz uslov da Gana deklasira Nemačku.


khm,khm...Re,ne moz' mali poraz...je l' bi u tom slučaju Australija imala 4 boda...a mi imamo "samo" 3 boda

Znaci, i mi i Svabe MORAMO da igramo na pobedu?
A Gana moz i nereseno?
Jesam li dobro shvatila?
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:32 19.06.2010

Re: ...

heh,Gani odgovara sve osim poraza.Ok,moz' i poraz...ne više od dva gola i prosli su,ali pod uslovom da mi ne pobedimo.
Nemačka...trebala bi da pobedi i prosla je sigurno.Moze i remi,ali naravno da mi ne pobedimo(Australija ako pobedi...a Nemci igraju nereseno,prosli su).Poraz,ispali su !
Austarlija...mora da igra na pobedu,sve drugo da se dogodi ispali su.Ali i ta njihova pobeda mora da bude ubedljiva...jedno 3-4 gola razlike,opet pod uslovom da Nemci izgube...toliko!
A sto se nas tiče...Pobeda,sigurni smo.Nerešeno...onda nam treba pobeda Nemaca s' vise od dva gola...a poraz ,predstavlja kraj !
marko1623 marko1623 17:42 19.06.2010

Re: ...

Što se nas tiče, treba nam pobeda i mirni smo. Ako budemo igrali kao protiv Švaba , ne bi trebalo da bude problema. E sad, biće interesantno između Nemačke i Gane, mislim da lako može da se ponovi slučaj Italija-Južna Koreja...
reanimator reanimator 17:44 19.06.2010

Re: ...

stefan.hauzer


khm,khm...Re,ne moz' mali poraz...je l' bi u tom slučaju Australija imala 4 boda...a mi imamo "samo" 3 boda

Glb
Australijance toliko ne razmatram kao mogućnost da sam potpuno smetnuo s uma da još uvek imaju šanse :)
U svakom slučaju, ako njih, ovakjo spore, dosadne i naivne ne dobijemo, onda stvarno...
mlekac

Ja rekoh da mi se vrti u glavi - moras ti to meni lagano, po mogucstvu sa crtanjem... Sorry, ali pada mi pritisak od ovog kisnog vremena, pa mi vise nista nije jasno.

Evo..ispravljeno dole...poraz otpada kao mogućnost
reanimator reanimator 17:48 19.06.2010

Re: ...

I samo da podsetim (pa da neko dojavi našima u JA)...Hrvati su na svetskom 2002 prsli u prvom kolu od Mexica, pa se vadili protiv Italije i uspeli (pobeda 2-1), da bi onda u trećem kolu samo trebali da dobiju Ekvador.
Što se nije desilo, jer je na scenu stupio Edison The Great Mendes i vratio ih kući.
Ovo nije mračenje, nego alarm :)
Milutin Milošević Milutin Milošević 18:02 19.06.2010

Re: ...

JA se nadam da će Nemci, razočarani od juče, da dobiju Ganu sa nekoliko golova. U tom slučaju, nama odgovara i Nerešeno. Mada, sigurno je da moramo da igramo na pobedu.

(izvinjavam se za nejavljanje juče i danas - malo se slavilo, alo mi stigli gosti, malo se pakujem za kući. Čujemo se sutra popodne)
reanimator reanimator 18:04 19.06.2010

Re: ...

Milutin Milošević

(izvinjavam se za nejavljanje juče i danas - malo se slavilo, alo mi stigli gosti, malo se pakujem za kući. Čujemo se sutra popodne)

Stvarno nije u redu
Milutin Milošević Milutin Milošević 18:08 19.06.2010

Re: ...

Evo, šibam se već 15 minuta
tyson tyson 19:28 19.06.2010

Re: ...

JA se nadam da će Nemci, razočarani od juče, da dobiju Ganu sa nekoliko golova.

Al' ne igra im Klose.



niccolo niccolo 21:47 19.06.2010

Re: ...

Bilo koja pobeda nad Australijom

Mislim da je stvar jednostavna, ako naši hoće da prođu nek ih pobede i gotovo
gorstak92 gorstak92 18:26 19.06.2010

Australci, Austranci, Austrićani...

Neka grupa građana. Oni bi morali da budu pregaženi sa više od 6 komada u mreži još u prvom poluvremenu.

Ako su oni Ganci, Ganjani, Gandžani imali onoliko prodora po desnoj strani onda treba zabraniti Krasiću da centrira. Jednostavno - čim dobije loptu trk po desnoj strani, predriblaj panj no.1, zaobiđi panj no.2 i, ako ne možeš da predriblaš i golmana (ipak nije panj), a ti šutni. Ako bude odbitaka Lane da natrčava.
Taktika se zove: ,,Šut-gol, šut-gol".

U drugom poluvremenu uvesti Marka Van Pantelića da se kum ne ljuti pa i nek primimo jedan.

Ondak Gandžani zveknu Germane i oba srpska tima idu dalje
mikimedic mikimedic 23:39 19.06.2010

Re: Australci, Austranci, Austrićani...

centrira


ne kaze se centrira nego centrise.

pitaj binu turbinu

mlekac mlekac 18:49 19.06.2010

Iskreno...

i slobodno mozete da mi se smejete, al' ja bih najvolela da Gana tuce Svabe a mi Ozije i da to budu dve ekipe iz nase grupe koje ce da idu dalje...

Kao sto bih volela da Slovenci dobiju Engleze a Alzir SAD, pa da i oni onda idu dalje
Unfuckable Unfuckable 19:46 19.06.2010

to je to

imamo tačno ono što smo želeli, i - da budem iskren - ono što smo zaslužili: pobeda protiv sasvim napaljenih Australaca () vodi nas dalje, što nalazim da je pošteno.
Nekoliko stvari vrzma mi se po glavi - jedna je da su, od ovog momenta, 3 pobede dovoljne da se dokopamo polufinala (da, da - polufinala!) zvuči tako malo. I tako mnogo, takođe.

Druga je - volja, stav, mentalitet, kakogod:
već protiv Nemaca primetio sam izrazit voljni momenat Australijanaca, svojevrsno "ma ko vas jebe" u pristupu utakmici protiv tako velike i moćne ekipe, što mi se - i pored krajnjeg rezultata - dopalo.
Takav stav Oziji su ponovili i danas, impresivno je bilo gledati zbunjene Gance ( to su oni "moćni" plejeri koje smo toooliko "ispoštovali" da nam je svima bilo muka) koji apsolutno ne znaju šta ih je snašlo sa čovekom više, kada ih tvrdokorni Australijanci bez ikakvog grča na licu napadaju kao mušice, sasvim ležerno ostavljajući mnogo praznog prostora između poslednje linije i golmana, svesni da je napad najbolja odbrana a da će se od kontri spasti striktnom markacijom, moćnim pokrivanjem terena i fanatičnom britkošću u duelima.Ok, pomalo i srećom. Da, ovog puta protivnik Gane nije bio spreman da sam sebe pobedi već je tražio previše da bi dobio dovoljno što se po ko zna koji put pokazalo kao odličan recept.

Ako imamo ideju da će Australija biti lak zalogaj i da ćemo ih napuniti, onda smo u problemu, velikom
libkonz libkonz 22:14 19.06.2010

Re: to je to

Ako imamo ideju da će Australija biti lak zalogaj i da ćemo ih napuniti, onda smo u problemu, velikom

Ono što je jasno je da nam formacija 4-4-2 ne leži, da je 4-5-1 pravo rešenje za nas.
Milutin Milošević Milutin Milošević 08:35 20.06.2010

Re: to je to

Ako imamo ideju da će Australija biti lak zalogaj i da ćemo ih napuniti, onda smo u problemu, velikom

Ja sam odavno rekao da me ta utakmica najviše brine
tyson tyson 20:18 19.06.2010

Kamerun-Danska


Dakle, obe odbrane su toliko šuplje da je to bruka. U svakom trenutku izgledaju kao da im tim ima igrača manje.

Nadam se da ćemo se bar nagledati golova, samo da obe ekipe počnu da pogađaju ove zicere.



Unfuckable Unfuckable 20:29 19.06.2010

Re: Kamerun-Danska

da, i meni liči na jednu od onih utakmica

edit, 90': kakav bulšit od tekme, bruka
aleksandarz92 aleksandarz92 09:00 20.06.2010

Pa-pa

niccolo niccolo 09:03 20.06.2010

Re: Pa-pa

Nije morao ni da dolazi...
mlekac mlekac 11:37 20.06.2010

Re: Pa-pa

aleksandarz92
Ode Anjelka


According to French sports newspaper L'Equipe Anelka exploded in rage in the dressing room, verbally abusing the coach. He is reported to have said, "Go fuck yourself you son of a whore."


Ne znam kako zvuci na Francuskom ni koliko je to kod njih uvredljivo, ali kod nas ovo niko ne bi ni primetio kao psovku.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:13 20.06.2010

Re: Pa-pa

Nego,mene zanima...a ko je "izdajica"?
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:09 20.06.2010

Paragvaj

to je ekipa...pravi gol u pravom trenutku i ondak počinje "igra" .

Heh,a pričao sam o ovom Bariosu,nije da nisam...
draft.dodger draft.dodger 15:15 20.06.2010

ITALIJA - NOVI ZELAND

NZ vodi, ja zadovoljan...
mlekac mlekac 16:12 20.06.2010

E, ovo moram da podelim sa vama!

gorstak92 gorstak92 20:07 20.06.2010

Re: E, ovo moram da podelim sa vama!

- You shell not PLAY!!!
- GandAlfmAn you ruined my vuvuzela
Oh no, wait. It's working!!!
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:19 20.06.2010

.

Ovo mi se ne svidža.Opet,Italijani (k)iksaju ...
NNN NNN 13:54 21.06.2010

Surovih 7 minuta

...u fudbalskoj istoriji Sevrne Koreje!
NNN NNN 14:20 21.06.2010

Re: Surovih 7 minuta

2x 7 minuta

Ovo neće biti u 2. dnevniku RTSK
libkonz libkonz 14:50 21.06.2010

Re: Surovih 7 minuta

Na kraju mi ih bilo žao. Siroti.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:18 21.06.2010

Re: Surovih 7 minuta

I meni,a ovi Protugalci (najantipatičnija ekipa)
NNN NNN 16:58 21.06.2010

Ovi

(Milutinovi) p(l)aćenici zaslućeno izgubiše od (Reovih) indijanaca.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:51 21.06.2010

Re: Ovi

Aham.

Onako,još jedan glup crveni karton na prvenstvu...i švajcarski bunker je konačno popustio.
Za sad u prva dva kola potpuna dominacija Latinosa...no,treće kolo mož' ozbiljno da ih uzdrma,teško ali mogućno.
Ono sto je najzanimljivije,apsolutno sve ekipe igraju slično.
Golovi u pravim trenutcima,sigurna igra na sredini,čvrste odbrane i kontrola utakmice od početka do kraja. Nema više izleta ,tipa "umetnika" Kolumbijaca...
NNN NNN 21:40 21.06.2010

Re: Ovi

Ali neverovatno je koliki su amateri ovi Indijanci, kolika sebičnost u kontrama 3 na 2 i sl. A Švajcarci su delovali kao da imaju 4 igrača manje.
Ako Švicarci uspeju (bunkerom) da pobede Honduras, Čile praktično ne sme dizgubi od Španije (a mogli su lepo sve da reše danas).
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:49 21.06.2010

Re: Ovi

Ali neverovatno je koliki su amateri ovi Indijanci, kolika sebičnost u kontrama 3 na 2 i sl. A Švajcarci su delovali kao da imaju 4 igrača manje.
Ako Švicarci uspeju (bunkerom) da pobede Honduras, Čile praktično ne sme dizgubi od Španije (a mogli su lepo sve da reše danas).

(Milutinovi) p(l)aćenici

Nije gotovo dok ne bude gotovo
NNN NNN 21:45 21.06.2010

David Vilja

Čudo od igrača!
Doneo mi čudo poena u fantasyju, a još toliko i više je propustio da donese: prečka, promašen penal! zicer...
Mogli su Španci da daju 10 komada, često komplikuju u 16ercu.
Suludo mi je da je Fabregas ušao u igru tek sredinom 2. poluvremena 2. utakmice, a bio je glavni igrač Španije pre 2 godine na EP.
Španci imaju toliko impresivnu sredinu da im protiv ovakvih entuzijasta odbrana ni ne treba.
aleksandarz92 aleksandarz92 21:59 21.06.2010

Re: David Vilja

Suludo mi je da je Fabregas ušao u igru tek sredinom 2. poluvremena 2. utakmice, a bio je glavni igrač Španije pre 2 godine na EP.

Suludo je da Fabregas sedi na klupi u bilo kojoj ekipi.
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:39 21.06.2010

Re: David Vilja

a bio je glavni igrač Španije pre 2 godine na EP.


hehh,NNN i tada je ulazio s' klupe...sredina je bila Sena,Iniesta,Silva i Ćavi
NNN NNN 21:51 21.06.2010

Drugi krug je završen

Neke ozbiljnije reprezentacije su tek počele da igraju (Srbija, Španija, Portugalija, Brazil).
Mnogim favoritima je u 3. kolu pobeda uglavnom neophodna Mi, Nemačka, Španija, Engleska, a Francuskoj treba i mnogo više od toga.
aleksandarz92 aleksandarz92 21:57 21.06.2010

Re: Drugi krug je završen

NNN
Neke ozbiljnije reprezentacije su tek počele da igraju (Srbija, Španija, Portugalija, Brazil).
Mnogim favoritima je u 3. kolu pobeda uglavnom neophodna Mi, Nemačka, Španija, Engleska, a Francuskoj treba i mnogo više od toga.

Ne pominješ Italijane iz zaboravnosti, ili očekuješ da im je dosta nerešena, a nacrtaće im se druga utakmica.

PS
Ko piše novi blog? Ja sam već spremio scenarije po grupama, samo da neko napiše blog, pa da okačim.
NNN NNN 22:50 21.06.2010

Re: Drugi krug je završen

Ne pominješ Italijane iz zaboravnosti, ili očekuješ da im je dosta nerešena, a nacrtaće im se druga utakmica.
Ja vidim kao da mi neko fali, ali njima (standardno) odgovara i iks protiv bezvezne Slovačke (ustvari ubeđen sam da Talijani maštaju i pre prvenstva kako će da prođu grupu sa 3 iksa )
Za njih prvenstvo počinje utakmicom protiv Holandije

Ko piše novi blog? Ja sam već spremio scenarije po grupama, samo da neko napiše blog, pa da okačim.
Ne znam. Niccolo se izvuko.
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:51 21.06.2010

Re: Drugi krug je završen

Drugi krug je završen

Da, završi se. Istina, bio je bolji ngo prvi.

Hvala svima na poseti i komentarima. Bilo bi dobro da neko sutra otvori novi blog.
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:58 21.06.2010

Re: Drugi krug je završen

Ko piše novi blog? Ja sam već spremio scenarije po grupama, samo da neko napiše blog, pa da okačim.

Pa, okači to = eto bloga
aleksandarz92 aleksandarz92 23:02 21.06.2010

Re: Drugi krug je završen

Pa, okači to = eto bloga

Bi ja, ali je mnogo lakše nekom ko ima autorsku opciju. Ajd, ko oće nek se javi na PP. Poslaću mu sutra, sad odo na spavanje.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana