Ekonomija| Politika

Da li je država «nepristojno» potrošila pristojnu sumu?

Milan Karagaća RSS / 16.06.2010. u 21:03

Verujem da je većina građana Srbije, bez obzira na političke razlike, javno ili u sebi podržala  predsednika Tadića kada je govorio o “nepristojno bogatima», o redovnom plaćanju poreza, borbi protiv kriminala, ali i  s pravom očekuju da državni organi i mediji pokrenu široku i ozbiljnu kampanju da se obelodani ko je «nepristojani» i da im se na pristojan pravni način stane na put.

U pravu su i oni koji kažu da nisu čuli ništa što nisu znali, a da bi voleli da su čuli da je država, političke stranke, nevladin sektor i sve relevantne društvene snage pokrenule ozbiljnu akciju na širokoj osnovi da konačno rasčisti ko šta i koliko ima i odakle mu, da utvrdi ko ne plaća porez, a taj neka prvo plati pa onda u zatvoru objašnja zašto nije plaćao i platio. A onda neka država od tih para pravi mostove , a ne da to urade tajkuni i da im to služi kao patriotsko pokriće za sve što su radili i rade..

I taman kad nakon nekoliko akcija pomislismo da je operativna akcija pod nazivom “Očistimo Srbiju od kriminala i korupcije”u punom zamahu u štampi nas opet lože na nove afere, iako od 2000. godine stalno  živimo u aferama.

Sada se pojaviše novinarske provokacije koje ne čačkaju saamo one koji su na «nepristojan» način obezbedili sebi natprosečno pristojano bogastvo, već se bogami postavlja i pitanje šta nam je država radila 10 godina.

Dakle, Dakle novine kažu «Država proćerdala 72 mlrd. dolara», a da li su odgovori u ovim “Država zagubila 5 mlrd. € donacija”,“Pet miliona za 44 plate”,«Najviše utaja poreza ide kroz fantomske firme» i sličnim slujavevima treba svakako da utvrde nadležni organi i bilo bi nepristojno da to prećute, a da “Spoljni dug 23,3 mlrd. evra”i da građani pojedu celu platu, koji je imaju, posledice i toga ne treba utvrđivati.

Znači, od toga našeg neprijateljskog Zapada, EU, SAD i članica NATO nije nam se gadilo da  nam od 2001. do danas uđe oko 7,2 milijardi eura. Ako je verovati podacima, od 2004. godine do danas je iz 27 država Evropske unije, u Srbiju ušlo 7,84 milijardi evra. Najviše je pristiglo iz Austrije i to 2,15 milijardi evra, zatim iz Nemačke 1,44 milijardi evra, a najmanje iz Portugala 78 miliona evra. Stranci iz ostalih zemalja uložili su 3,25 milijardi evra - najviše iz Norveške 1,18 milijardi i Rusije 453,56 miliona, a najmanje iz Lihtenštajna 15,77 miliona evra.

Prema podacima NB Srbije , iz zemlje izašlo oko 2 milijarde evra.

Ako se tome dodaju i novci dobijeni rasprodajom i privatizacijom onda je novčana suma koju je država imala na raspolaganju zaista respektabilna a ekonomska politika vlada vrlo diskutabilna.

Zadatak političara na vlasti i opoziciji je bio da ta sredstva racionalno utroši za dobrobit zemlje i svog stanovništva, da se gradi infrastruktura, oživljava privredna aktivnost, otvaraju nova radna mesta i zapošljavaju oni koji su tranzitirali u nezaposlene, da se obezbede socijalni i solidarni fondovi itd., i da ne dozvoli da se ta sredstva «nepistojno potroše».

Mi ne znamo da li su sredstva «nepristojno» potrošena ali će sumnja ostati i bivati sve veća sve dok se ne izađe sa čistim podacima, ukoliko ih neko ko treba da ima ima.

Zato bi bilo vrlo pristojno da vlada izađe sa istinom na videlo.

 

 

 

 

 

 



Komentari (30)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dragan7557 dragan7557 21:30 16.06.2010

Re: bez obrazloženja

sam sa politikom završio te nemam komentara.

cerski
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:08 16.06.2010

Re: bez obrazloženja

dragan7557
sam sa politikom završio te nemam komentara.

cerski

Prijatelju,
može li o ekonomiji, privredi, dijaspori i investicijama u maticu.
dragan7557 dragan7557 09:47 17.06.2010

Re: bez obrazloženja

dijaspori i investicijama u maticu.

Ma, može putem naslova:

Devizni penzioneri, povratnici pobijeni iz koristoljublja.

Za vašu sigurnost brinu se Huligani naoružani sa svim i svačim.

Etc....

Ako bi čevek komentarisao dnevne teme ne bi ni imao potrebu da jede pa bi značajno
građani pojedu celu platu,
uštedeo a i doprineo ekonomskoj stabilizaciji i smanjenju krize.

"Ne pitaj šta tvoja država može da učini za tebe, već kako da ugodiš tvojoj državi."

pozdrav,

cerski
lavinia_amaldi lavinia_amaldi 21:32 16.06.2010

?

mislis vlada sama sebi da odsece granu na kojoj sedi
hmmm...
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:11 16.06.2010

Re: ?

lavinia_amaldi
mislis vlada sama sebi da odsece granu na kojoj sedi
hmmm...

ima načina da se hoće. Ne mora da odseče sve drvo ali neke grane i grančice može. Uostalom, ima ona dosta posla da prvo utvrdi šta je bilo do početka njenog mandata, a onda da se pobrine o sopstvenom rejtingu jer ako ništa ne čini time najbrže seče granu i sama sebe urušava sa tendencijom ubrzanja pada.
Dr M Dr M 23:27 16.06.2010

Re: ?

mislis vlada sama sebi da odsece granu na kojoj sedi
hmmm...


Bolje da odsece granu na kojoj sedi jer je to grana o koju ce biti obesena..
duchesse duchesse 08:30 17.06.2010

Re: ?

o koju ce biti obesena

A ko će, moliću lepo, da ih obesi? Sitorinja raja koja globa davati ne može? Oni su prezauzeti gledanjem SP-a i Farme.
dragan7557 dragan7557 09:51 17.06.2010

Re: ?

Bolje da odsece granu na kojoj sedi jer je to grana o koju ce biti obesena..

Zaslužena Nagrada Voje Radovanovića.

cerski
Dr M Dr M 10:10 17.06.2010

Re: ?

Bolje da odsece granu na kojoj sedi jer je to grana o koju ce biti obesena..

Zaslužena Nagrada Voje Radovanovića.


Alkoholicar je covek koji pije vise od svog doktora. Ovu izreku Milos je pokupio iz Marfijevog zakona ali je bar znao odakle mu, za razliku od mnogih, slicnih, dubokoumnih zapazanja koja je pokupio tu i tamo i koristio ih, spontano, u raznim prilikama. Nije insistirao na izvoru kao sto nije trazio ni priznanje za nekoliko svojih doprinosa kulturnoj bastini covecanstva. Ponekad, kad je razmisljao o tome, osecao je tiho zadovoljstvo sto je, nezavisno od tudjeg uticaja, izrekao misao koja je pala na pamet nekom drugom, pre dve hiljade godina ili predhodne veceri u kafani.

Citat sa mog bloga O alkoholizmu.
mariopan mariopan 21:34 16.06.2010

...

Ja NE verujem da je većina građana podržala predsednika kada je odglumio zabrinutost zbog "nepristojno bogatih", verujem da se većini zgadio. Njegova izjava je nepristojno licemerna. Kao one imovinske kartice naših političara.

Zato što jako dobro zna odakle su ti ljudi, a i mnogi iz njegovog okruženja uzeli svoje bogatstvo - od ljudi koji u Srbiji pristojno gladuju. I koji će gladovati još više.

Ova izjava je samo pokušaj pranja ruku, ali tu mu ni varikina ne pomaže.



angie01 angie01 22:10 16.06.2010

nije predsednikov posao

da daje ovakve amatersko-demagoshke izjave,..kojma je kao izrazio javno no, no stav, prema nechemu shto nadlezne sluzbe i organi iz vlast treba da procesuiraju i sankcionishu.

nije ovo problem lepog vaspitanja, pa uchiteljica ima potrebu da odrzi chas morala & etike, niti su gradjani uchenici na tom chasu,...to je visheslojan ozbiljan problem u drzavi, koji je tu istu drzavu doveo do ivice opstanka nezakonskim radnjama nekolicine ljudi pod patronastvom vlasti i gde su gradjani potpuno nebitni-sem za shishanje- pri tome, ta nekolicina, kao i vlast, radi iskljuchivo za svoj interes- te su im sva sredstva pokradena odavde-negde drugde, na sigurnom,..koliko ja kapira, ljudi koji rade protiv interesa svoje zemlje, a u svoju korist-su kompradori, a oni su po definiciji beskrupulozni,- te je etiketa, da su nepristojni, vishe nego smeshna!
Doctor Wu Doctor Wu 22:15 16.06.2010

:)

Znači, od toga našeg neprijateljskog Zapada, EU, SAD i članica NATO nije nam se gadilo da nam od 2001. do danas uđe oko 7,2 milijardi eura. Ako je verovati podacima, od 2004. godine do danas je iz 27 država Evropske unije, u Srbiju ušlo 7,84 milijardi evra.

To je 1.2 milijarde godisnja, manje od 3% GDP-ja Srbije. Jel' to u vidu kredita ili bespovratne pomoci? Meni se cini da je najveci deo toga jeftini kapital koji je u periodu 2006.-2008. zasuo Istocnu Evropu i koji sad izaziva krizu evropskih banaka. Ako je verovati zvanicnim statistikama od dijaspore je u istom periodu stiglo skoro 2.5 puta vise, oko 18 milijardi evra (edit, sad vidim 'svega' 70% vise, tj 12.5 milijardi).

Sto se tice onoga sta je drzava uradila a nije trebalo da uradi, kao i onoga sto nije trebalo ali je uradila, pre neki dan sam napisao da je vreme da se izvrsi kriticko preispitivanje Djindjicevog akademskog libertarijanizma. Cini mi se da je on napravio dosta gresaka, i da su te greske proizvele i Kostunicu i povampirenje radikala i ovaj duboko korumpirani sistem politicke vlasti (kad kazem korumpirani tu mislim na sve, uljucivsi i DS, i SPS, i G17 ali i ledepe). Hvala mu sto je svesrdno pomogao da se skine skot, ali neke stvari je bespovratno zabrljao.

Elem, Djindjic nije iskoristio priliku da zapocne i zavrsi gradnju infrastrukture, vise se bavio svojim efektnim one-linerima koje je ispaljivao po tribinama nego ekonomijom i uspostavljanjem zakona, unistio je ili prejeftino prodao nekoliko sistema koji su objektivno mogli da bolje popune rupe u sistemu, nije reformisao Srbiju, a oni koji su najvise trebali da poguraju i sprece mutljavine i korumpirani sistem koji iskljucivo vodi racuna o interesima Miskovica, Beka, Pere Matica, Peconija, Markovica i Kostica su oktobra 2000. potrcali da pozauzimaju ambasadorska mesta sirom sveta.

angie01 angie01 22:15 16.06.2010

Nushic bi se radovao,

mariopan mariopan 22:45 16.06.2010

Re: Nushic bi se radovao,

Sada se pojaviše novinarske provokacije koje ne čačkaju saamo one koji su na «nepristojan» način obezbedili sebi natprosečno pristojano bogastvo, već se bogami postavlja i pitanje šta nam je država radila 10 godina?

Ma krivi su novinari. Samo provociraju..
A šta je radila "država" ? Pa čuvala stražu dok su se neki bogatili a i sami su se ogrebali gde god su stigli, oni koji sebe zovu "država". Ti ljudi imaju ime i preizime, "država" je samo paravan.

Bilo bi bolje da se izvinio građanima Srbije za bedu u koju ih je doveo svojom nesposobnošću i birajući svoje alave i nesposobne saučesnike / saradnike u zločinu nad celom zemljom. Ovo što su uradili od Srbije je zločin prema svima nama.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:02 16.06.2010

Re: Nushic bi se radovao,

Ma krivi su novinari. Samo provociraju.

nisam mislio o provakacijama u smislu kao ti vec pod navodnicima.
A šta je radila "država"

pa to je tema posta na koju ne mislim da se moe odgovoriti tako jednostavnom tvojom tvrdnjom.
Bilo bi bolje da se izvinio građanima Srbije za bedu u koju ih je doveo svojom nesposobnošću i birajući svoje alave i nesposobne saučesnike / saradnike u zločinu nad celom zemljom.

pa i tada bi mu ti prva rekla da nije iskren. A ti bi njega da okriviš za svih 10 godina, što ne znači da ni on ni DS nemaju odgovornost. A pogledaj ko je bio preyident vlade kada su dobijene i proćerdane najveće pare.
Ovo što su uradili od Srbije je zločin prema svima nama.

Kloni se teških reči i kvalifikaci ан женерал, ovde to olako izričeš a kada su u pitanju stvarni zločini ratni nešto si relativizovanija pa šta su oni nama radili, pa mi njima oni nama.Ovde bi ipak više bilo reči o kriminalu, mitu, korupciji, sprezi politike i kriminala, pa i nekonzistentnoj ekonomskoj politici.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:04 16.06.2010

Re: Nushic bi se radovao,

angie01
da je ovo doziveo:)))

pa i to je u sklopu teme posta.
mariopan mariopan 06:58 17.06.2010

Re: Nushic bi se radovao,

pa i tada bi mu ti prva rekla da nije iskren.

Da , njemu bih rekla, posle svega što sam videla i čula da kaže.Zato što nije iskren ni kada spava. On i ne ume da kaže šta misli, samo deklamuje prigodne rečenice koje mu je doturio neko od saradnika ili savetnika. I poooojma nema kakvu je katastrofu doneo ovoj zelji, on nije na ovoj planeti.
A obično verujem ljudima, čak sam za njega i glasala.
A ti bi njega da okriviš za svih 10 godina, što ne znači da ni on ni DS nemaju odgovornost.


Naravno da bih njega okrivila. Otimao se za vlast a gle šta je uradio? Zato što je trebalo da raščisti šta je ko radio pre njega a on i njegovi rade to isto samo još beskrupuloznije nego bilo ko pre njih Dakle ZATO se i otimao za vlast.

Sa istim tim ljudima koje je trebao da rastera se utalili , dogovorili , i sada nam to rade svi zajedno. A on je iznenađen, zaprepašćen i zatečen što su to uradili? Licemer.

Naravno da je DS kriv, pa najveći kriminal je ovo što su uradili narodu i državi. Pogledaj kakvo su društvo sebi izabrali da vladaju? Meni liče na Ali Babu i 400 razbojnika.

Ma Sloba, Sloba je kriv za sve a malo i Turci.
dragan7557 dragan7557 10:46 17.06.2010

Re: Nushic bi se radovao,

Kloni se teških reči i kvalifikaci ан женерал,

Jer su autorska prava u rukama Tajkunskog kontraudara, piše B92.

cerski
markonio92 markonio92 23:02 16.06.2010

Island

The Supreme Court of Iceland ruled just moments ago that car loans pinned to foreign currency - which has subsequently put many families in deep financial debt - were in fact illegal.

Izvor
antioksidant antioksidant 08:20 17.06.2010

.

Verujem da je većina građana Srbije, bez obzira na političke razlike, javno ili u sebi podržala predsednika Tadića kada je govorio o “nepristojno bogatima»,

Грешиш
Milan Karagaća Milan Karagaća 13:26 17.06.2010

Re: .

Dozvoljavam i to, ali mi onda nije jasno da neko ko je dobronameran i neumešan u prljave poslove ima nešto protiv da se uvede red i zakon, da odgovaraju oni koji su krali, otimali i kriminalom stekli bogastvo.
Uostalom šta ima loše kada se kaže Niko nije unapred “zaštićen», osim ako se to samo kaže a tako ne postupa.
antioksidant antioksidant 13:39 17.06.2010

Re: .

Dozvoljavam i to, ali mi onda nije jasno da neko ko je dobronameran i neumešan u prljave poslove ima nešto protiv da se uvede red i zakon

Какве везе пристојност и ред и закон имају. Тадић је причао о легално стеченом богатству које је непристојно јер је неморално и инсинуира да ће постати пристојно/морално донацијом (у мост или платане цве једно). Мењај лоше законе, примењуј оне који су важећи а морал и пристојност остави предизборној кампањи (а када је бити богат непристојно то је популистичка предизборна кампања).
Стварати климу да је непристојно бити богат је лоше јер једини начин да сви имамо исто је да нико нема ништа.
Milan Karagaća Milan Karagaća 13:48 17.06.2010

Re: .


antioksidant
Dozvoljavam i to, ali mi onda nije jasno da neko ko je dobronameran i neumešan u prljave poslove ima nešto protiv da se uvede red i zakon

Какве везе пристојност и ред и закон имају. Тадић је причао о легално стеченом богатству које је непристојно јер је неморално и инсинуира да ће постати пристојно/морално донацијом (у мост или платане цве једно). Мењај лоше законе, примењуј оне који су важећи а морал и пристојност остави предизборној кампањи (а када је бити богат непристојно то је популистичка предизборна кампања).
Стварати климу да је непристојно бити богат је лоше јер једини начин да сви имамо исто је да нико нема ништа.

Slažem se. Stvar je trebalo nazvati pravim imenom i insistirati na redu i zakonu.Biti bogat nije sramota već ponos pod uslovom da je bogastvo stečeno radom, dobrim smislom za biznis a ne protivzakonskim putem.Tu ne treba uvoditi moral jer oni koji su moralni njima ne treba nikakvo popovanje a oni koji nisu i tako na to ne obraćaju pažnju. Dakle, samo zakon.
Ja pod tim nepristojno ne podrazumevam nikakvu kvalifikaciju glede pristojnog i uljudnog ponašanja po bontonu, već isključivo kao bezobrazuluk, razbojništvo, pljačka, kriminal, ratno profiterstvo, reketiranje, korupciju, mito, krađu.
Prema tome,upotrebljena je vrlo blaga reč za veliki bezobrazluk.
Ne slažem se da se predsednik ne treba u to da meša, naprotiv predsednik ne sme da ćuti ako se u zemlji građanima čiji je predsednik dešava šta se dešava.
Takođe, kada nešto kaže na GO DS je u redu jer DS snosi najveću odgovornost za nečinjenje.
sentinel26 sentinel26 11:11 17.06.2010

Pojam

"nepristojno" polako postaje eufemizam i neka mu je sa srećom i njemu i onima koji su započeli tu igru (nemam adekvatniju riječ )...

Pored gore pomenutih, dodao bih u svjesno i "nepristojno" trošenje narodnih para i vještačko održavanje kursa dinara...
Do sada 2,6 milijardi Eura ...A biće još ...
Taj pogubni potez vlade kritikovao sam još 2008.godine...

Polovinom 2009. guverner NBS (sada u ostavci ) i ministarka finansija su pustili "buvu" da sa time treba prekinuti i pokušali da testiraju vladajući establišment (ne mislim na zvaničnu vlast nego na one u sjenci ) ali je sjutradan gospodin Nepomenik javno izrekao svoje protivljenje...

Pošto se on u ekonomiju ne razumije, njegovi savjetnici nedovoljno (koje uostalom i ne sluša ) onda se nameće zaključak odakle mu je došao zahtjev (nalog ) za takvu intervenciju...
Dodajmo ovome da to i nije njegova nadležnost, čak se može reći da se radi o oblasti u koju ne bi smeo da se miješa...

Citiranje, tj. pozivanje na Član 3. stav 2. Zakona o porezu na dobit preduzeća jeste dokaz:
1. neznanja, i
2. pokušaja "prosjačenja" ...

Sada "pristojno" zabavljaju narod dilemom da li BIA i njene filijale treba da slušaju gradjane i čitaju njihovu poštu sa dozvolom ili bez dozvole suda...

Prljava i jednokratna zloupotreba ljudskih prava će morati da se odbaci ali tek poslije pronalaska njene adekvatne "zamjene" ...
Pa opet Jovo nanovo,
igranka bez prestanka.

S.26
Na Bulevaru ŠaKTaDjilskom bb

Milan Karagaća Milan Karagaća 13:35 17.06.2010

Re: Pojam

Ja pod tim nepristojno ne podrazumevam nikakvu kvalifikaciju glede pristojnog i uljudnog ponašanja po bontonu, već isključivo kao bezobrazuluk, razbojništvo, pljačka, kriminal, ratno profiterstvo, reketiranje, korupciju, mito, krađu.
Prema tome,upotrebljena je vrlo blaga reč za veliki bezobrazluk.
Ne slažem se da se predsednik ne treba u to da meša, naprotiv predsednik ne sme da ćuti ako se u zemlji građanima čiji je predsednik dešava šta se dešava.
Takođe, kada nešto kaže na GO DS je u redu jer DS snosi najveću odgovornost za nečinjenje.
mariopan mariopan 15:08 17.06.2010

Re: Pojam

Evo, opet nam Predsednik ima temperaturu, kaže da u Srbiji nema nedodirljivih
Milan Karagaća Milan Karagaća 17:09 17.06.2010

Re: Pojam

mariopan
Evo, opet nam Predsednik ima temperaturu, kaže da u Srbiji nema nedodirljivih

Ja shvatio da govori ne da nema nego da ne bi smelo biti.
sentinel26 sentinel26 20:56 17.06.2010

Re: Pojam

Milan Karagaća
Ja pod tim nepristojno ne podrazumevam nikakvu kvalifikaciju glede pristojnog i uljudnog ponašanja po bontonu, već isključivo kao bezobrazuluk, razbojništvo, pljačka, kriminal, ratno profiterstvo, reketiranje, korupciju, mito, krađu.
Prema tome,upotrebljena je vrlo blaga reč za veliki bezobrazluk.
Ne slažem se da se predsednik ne treba u to da meša, naprotiv predsednik ne sme da ćuti ako se u zemlji građanima čiji je predsednik dešava šta se dešava.
Takođe, kada nešto kaže na GO DS je u redu jer DS snosi najveću odgovornost za nečinjenje.

Ne prijatelju, riječ "bezbrazluk" kao zamjena odnosno kao suma više nezakonitosti nije podobna...

Razbojništvo, pljačka, uopšte kriminal nije oblast predsednika države i da se on malo, malo pa obraća javnosti i po peti put izjavljuje "nema nedodirljivih" kao Jeremić "..nikada, nikada, nikada nećemo priznati Kosovo" i to ponavlja kao papagaj a sada je ovaj uzeo njegovu taktiku...

Tim izjavama on šalje poruke:
- gradjanima očekujući od njih podršku za nešto (što je za sada mačka u džaku ) ali će poslije biti pretvoreno u glasove birača...
- onima "koji neće biti nedodirljivi" ...

Predsednik "koji nije premijer" je preduzeo (samovoljno ili sa njegovom dozvolom ) skoro sve ingerencije premijera...

Njegova istupanja na Politbirou ili na CKau stranke jesu čista propaganda koja služi za unutarstranački obračun sa neposlušnim kadrovima...

To što se na sjednicama GO promovišu političke odluke (kreirane na drugom mjestu ) bitne za državu je dokaz njegovog nepoštovanja Ustava koji je pisao zajedno sa Nikolićem i Koštunicom...

Danas je jedna funkcionerka njegove stranke (inače zadužena za obmanjivanje naroda ) prozvala M. Beka i rekla da on nije "Tadićev tajkun" već da je svoje bogatstvo stekao čak i prije Miloševića...

On nije rekao da je "Tadićev tajkun" (taj naslov je urednik "izvukao" ) nego da je "... i Miloševićev i Djindjićev i Koštuničin i Tadićev tajkun" (što je meni vjerovatno ), a to je bitna razlika ...

Ako je na zakonit način postao "tycoon" šta me je briga čiji je, ali ako je kao što se govori i piše to postao i kršenjem zakona, kažu da ima i krivičnih prijava protiv njega, onda tek pošto ga smjeste tamo dje mu je mjesto mogu da ga pitaju čiji je "tycoon" ...

I sada umjesto da se preispita (i ne samo ) njegovo poslovanje imaćemo raspravu "čiji je ... " ...
mariopan mariopan 20:57 17.06.2010

Re: Pojam

Ja čitam kako piše.
Naslov je :

"NEMA nedodirljivih u Srbiji" - ne "ne bi trebalo da bude".

Prva rečenica teksta kaže :

Niko nije zaštićen za odgovornost od korupcije bez obzira na političke ili rodbinske veze, kaže predsednik Tadić, i najavljuje oštru borbu protiv korupcije. i dalje ide bla bla bla bla u tom stilu. Bold i velika slova su moja.

Zar ne da je izuzetno smešan?
Protiv čega se prošle nedelje "oštro borio" ?

A i Dinkić izgleda ima temperaturu - eno traži da se politčarima ispita šta imaju od imovine i odakle im, to je da čovek padne od smeha, stvarno. ON to traži? Epidemija ili skori izbori pa se udomljava na vreme?

I još nešto, kažeš da narod pojede platu - pa ne sav, samo oni koji imaju TOLIKU platu da od nje mogu nešto i da pojedu - ostali merkaju motke, lopate, motike, kuke i ostale ašove. Biće belaja, velikog.
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:11 17.06.2010

Re: Pojam

Ako je na zakonit način postao "tycoon" šta me je briga čiji je, ali ako je kao što se govori i piše to postao i kršenjem zakona, kažu da ima i krivičnih prijava protiv njega, onda tek pošto ga smjeste tamo dje mu je mjesto mogu da ga pitaju čiji je "tycoon" ...

svaka ti je na mestu ,potpuno se slažem i to je intencija moga posta.
I sada umjesto da se preispita (i ne samo ) njegovo poslovanje imaćemo raspravu "čiji je ... " ...

Pa to upravo i ja tvrdim i zastupam.
Protriv sam one nekadašnje logike da su svi sumnjivi dok ne dokažu. Valjda država ima mehanizme da razjasni šta je nesumnjivo a šta sumnjivo.
Nesumnjivo je da je prvi uslov da nema nedodirljivih, da je vreme da stranke pre no što im lideri počnu da govore uopšteno javno objave ko su u njihovim redovima nepristojni i da su počeli spremanje u sopstvenom dvorištu.
Ovako, svako priča da su takvi kod onih drugih.
Danas je jedna funkcionerka njegove stranke (inače zadužena za obmanjivanje naroda ) prozvala M. Beka i rekla da on nije "Tadićev tajkun" već da je svoje bogatstvo stekao čak i prije Miloševića...

Jes vala, Tadić bi trebao da je zamoli da ga više ne brani.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana