Društvo

Dole Komunjare!!!

dragan7557 RSS / 22.06.2010. u 19:10

Hteo sam da napišem nešto ozbiljno recimo kao Jeremija ili makar kao Voja Radovanović za doručak "riba jaja i kobasica" ali ne ide, pa se setih naslova koji uvek izaziva k'o ovaj gore.

Bolje Grob, nego Rob, je dovelo na vlast Čiču koga nikako da nađemo, onda je došlo Ziveo Marks i Engels, pa druženje sa preozbiljnim drugom Lenjinom koji me zajedno sa spomenutim drugovima M&E mrko gledao sa raznih plakata desetak puta većih od mene, zapamtio sam ih kao dete, naročito onog bradatog Marksa, mada je i naš tadašnji drug Vladimir imao bradu al' ta me nije plašila.

Onda je došlo do preokreta a drugovi LM i E su otišli pa mi se u razredu (već sam pošao u školu) ozbiljno pridružio Drug Tito, dok nam je u glavu trubio "raditi i samo raditi. Da samo "Arbeit macht Frei" narod je shvatao a nagrađivan je i stalnim viškovima plata. Navika koja je izumrla.

Pre toga u Parizu je umro drug Moša Pijade pa pošto je u našem gradu bio Bioskop ""Pariz" sva deca su na tu vest (preko razglasa na banderama) pojurila u centar grada gde je izvesni Drug umro. Do Bioskopa Pariza je bio i oficirski dom u koji mi deca nismo smeli da ulazimo, ali zato je bio dozvoljen ulaz u Kafanu Evropa koja je bila u blizini.

Zapamtio sam i jednu prodavnicu biljnih preparata gde su bile i velike slike jedna kako seljaci mlate štapovima po slami a druga sa Parnom Mašinom za vršenje žita a ispod slika je stajalo NEKAD i SAD (nije amerika).

U tim vremenima su bile  Bakljade  u rukama vlasti a običan Radni Čovek je raspolagao sa Prangijom, koja se za Pravoslavni Božić i Nove Godine izvlačila iz masti punila šalitrom i sa njom se pucalo tj. prangijalo. Sve u svemu lepa vremena ili kako bi jedan bloger rekao Pastoralna slika društva.

Porez na rad nije postojao, kao što ne postoji ni danas, a viškovi (skoro svakih 15 dana) ne postoje ni danas, su deljeni posle otaljavanja obaveza Našoj Državi kojom je upravljala Avangarda i Poštena inteligencija.

Sedamdesetih i početkom osamdesetih umre naš Drug i počeše nestašice a narod pored pesme koju su pevali drugovi rukovodioci:

Druže Tito mi ti se kunemo,

da sa tvoga puta ne skrenemo,

zlobno dodavao:

nema praška da se operemo!

Onda je doš'o On, drug Sloba slobodica "Niko ne sme da Vas bije"  i "sad svako na svoj zadatak", a valjda i On na svoj i ispade, kud koji mili moji, svi su odjednom imali svoje Zadatke. Na ulicama nigde nikog a svi na zadacima potraja i prođe, a jedini zadatak koji ostade, divljenje Vođi koji je prvo obećavao 10.000 $ svakom građaninu Srbije, u skoroj budućnosti ("Vreme....".) naravno ako daju pare za Preporod Srbije.

Narod zdravorazumski k'o i uvek dernjaše se Ziveo Drug Slobodan !!!

Za bolje sutra narod je davao i kapom i šakom, a On se oduži na pristojan način, prvo smo od običnih radnih ljudi i seljaka, avanzovali u Milionere pa onda Milijardere, malo li je?

Narod poče da se dernja "Dole Komunjare"!!!

Svi drugovi komunisti se uplašiše nepravednog narodnog gneva i na prečac od danas do sutra postaše Socijalisti a novi poredak zažive. Obećavali smo da onim koji su do juče bili braća je*bemo Mater, dograbismo oružje i zna se.

Naravno kad niko ništa ne radi nema ni šta da se jede, a razni bivši komunisti okrenuše ćurak naopako pa udri u demonstracije, Dole Komunjare, Gore Demokrate, za bolje sutra, a niko nije primećivao da je već prekosutra. Demokrati pomognuti iz vas celog "normalnog" sveta dobiše izbore i zasedoše na vlast.

Bolje sutra se nekud izgubi, Čiču Dražu još Tražu, kad će biti Dole Demokrate  još nije znano. A demokratija od Narodne putovaše do obične nenarodne baš kao i ona omražena nenarodna Vlast iz komunizma do prave Vlasti demokracke..

Ostaje samo da zaključimo Čudni su Putevi Demokratije.

 

cerski



Komentari (28)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 19:18 22.06.2010

.

Док је било Тита било је и шита
А код Слобе има само лобе
dragan7557 dragan7557 19:30 22.06.2010

Re: od Tita do Kralja i nazad

antioksidant
Док је било Тита било је и шита
А код Слобе има само лобе

Anti, eto moš da biraš kod Vojislava nepostojeći kralj građanin AK, pa kod Voje Radovanovića "doručak u travi", drug mikele9 raspalio po Ruži a ima i neka Kravetina.

cerski
docsumann docsumann 16:16 23.06.2010

Re: .

Док је било Тита било је и шита
А код Слобе има само лобе


"Jebeš običaje, ma jebeš i Boga
Čeda za predsednika i legalna droga"


Prti Bee Gee
libkonz libkonz 19:43 22.06.2010

Što ne reče da si naš :-)

Muzička podloga, samo za tebe Cerski:

dragan7557 dragan7557 19:59 22.06.2010

Re: Što ne reče da si naš :-)

libkonz
Muzička podloga, samo za tebe Cerski:


Fala velko.

cerski
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:25 22.06.2010

ljudi su kvarljiva roba

Oni koji se tako lako odreknu svojih uverenja znači da ih nisu ni imali.
Svi drugovi komunisti se uplašiše nepravednog narodnog gneva i na prečac od danas do sutra postaše Socijalisti a novi poredak zažive.

i ne samo socijalisti,. već radikali, demokrate,DSS-okrate, liberali,patriJote, veliki vernici, monarhisti,svi postaše četnici, ravnogorci i razvigorci i njihovi simpatizeri, (prave se porodična stabla gde se prikazuju samo oni koji su bili na toj strani, a ne partizani) i sve ono što nisu bili ili su krili da su bili.Najveći internacionalisti postaše najveći nacionalisti, najveći ateisti najveći vernici, najveći komunisti najveći antikomunisti. Mnogi postaše mnogo veliki u svemu , a na žalost malo ih postaše i ostaše veliki ljudi, jer ljudovanje se smatra ludom radovanje. Onda dovedoše nekoga ko je kao kralj, pa uvedoše veronauku u škole i od tada više ne znamo,a ne znaju ni oni da li smo sekularna ili klerikalna država, da li smo monarhija ili republika jer imamo i predsednika i nekoga koga zvanična država izdržava i naziva ga NJKV. Imamo demokratiju sa strankama u kojima vođe određuju sve počev od sebe za vođu, glavnog odbora, organa i pomagala, poslanika .
Što jes, jes, svi slave slave krsne, porodične i stranačke, organa i organske, idu u crkvu, sveštena lica su svagde prisutna,tako da sve što zgreše odmah se na licino mesto dobija oprošćaj.
Sada smo mnogo razvijeniji iznutra a i međunarodni odnošaji su nam dobri, tako barem pričamo i ubeđujemo sebe da nam lakše bude.
Da li nam je bolje ili gore svako zna za sebe, a ocenjivanje je i upoređivanje.
Uglavnom svi su tranzitirali i regresirali a regresi su ukinuti.
dragan7557 dragan7557 09:58 23.06.2010

Re: ljudi su kvarljiva roba

ljudi su kvarljiva roba

Prijatelju ja bih opreznije sa ovakvim generalizacijama. Ima nas koji nismo pokvareni.

i ne samo socijalisti,. već radikali, demokrate,DSS-okrate, liberali,patriJote, veliki vernici, monarhisti,svi postaše četnici, ravnogorci i razvigorci i njihovi simpatizeri,

Od kako je uvežena naknadna Pamet, koja je bila deficitarna roba, ponuda na domaćem tržištu je naglo porasla, a Jednoumlju za humano društvo je doš'o Konjec, The End.

cerski
dragan7557 dragan7557 10:02 23.06.2010

Re: ljudi su kvarljiva roba

Imamo demokratiju sa strankama u kojima vođe određuju sve počev od sebe za vođu, glavnog odbora, organa i pomagala, poslanika .

Prava demokratija je demokratija, tek kad se oslobodi apsolutno svih uticaja naroda.

cerski
dragoljub92 dragoljub92 10:04 23.06.2010

Re: ljudi su kvarljiva roba

dragan7557
ljudi su kvarljiva roba

Prijatelju ja bih opreznije sa ovakvim generalizacijama. Ima nas koji nismo pokvareni.
ljudi su u principu kvarljiva roba to što pojedinci odstupaju od principa nije od nikakvog značaja za celinu
dragan7557 dragan7557 10:04 23.06.2010

Re: errata

Sada smo mnogo razvijeniji iznutra a i međunarodni odnošaji su nam dobri, tako barem pričamo i ubeđujemo sebe da nam lakše bude.

Treba da stoji snošaji.

cerski
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:08 23.06.2010

Re: ljudi su kvarljiva roba

Prijatelju ja bih opreznije sa ovakvim generalizacijama. Ima nas koji nismo pokvareni.

odnosi se na one koji su se pokvarili ili su skloni kvaru.
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:13 23.06.2010

Re: errata

dragan7557
Sada smo mnogo razvijeniji iznutra a i međunarodni odnošaji su nam dobri, tako barem pričamo i ubeđujemo sebe da nam lakše bude.

Treba da stoji snošaji.

cerski

Da, tako je rekao Pašić kada se žalio kralju novoustoličenom Peri posle majskog masakra da su naši snošaji sa drugim državama zbog toga veoma loši a posebno sa Engleskom koja je besna zbog načina na koji su ubijeni kralj i Draga.
Čika Pera je na to reagovao tako što je rekao u našem i danas poznatom stilu, kao šta će nama Englezi da govore, kako su oni ubijali njihove kraljeve.Će reći da je za njega ubiti kralja bilo deo normalne procedure da drugi kralj dođe na vlast.
gedza.73 gedza.73 10:30 23.06.2010

Re: ljudi su kvarljiva roba

Da li nam je bolje ili gore svako zna za sebe, a ocenjivanje je i upoređivanje.

Što je strašno kad se ostane bez povlastica.
Ma nisu bile ni zarađene (klimanje glavom nije rad, da se razumemo), čemu nerviranje.
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:34 23.06.2010

Re: ljudi su kvarljiva roba

gedza.73
Da li nam je bolje ili gore svako zna za sebe, a ocenjivanje je i upoređivanje.

Što je strašno kad se ostane bez povlastica.
Ma nisu bile ni zarađene (klimanje glavom nije rad, da se razumemo), čemu nerviranje.

Što se onda žališ, klimaj i dalje i nemo se živciraš.
dragan7557 dragan7557 10:51 23.06.2010

Re: ljudi su kvarljiva roba

Što je strašno kad se ostane bez povlastica.

Da imaš šta pameti onda bi znao da se ne ostaje bez povlastica jer iste uvek opstaju samo se menjaju kadrovi koji su u Milosti.

Ma nisu bile ni zarađene (klimanje glavom nije rad, da se razumemo), čemu nerviranje.

Za ovu vrstu Propagandnih letaka pod naslovom: "Porez na Rad...." si pogrešio atres.

cerski
gedza.73 gedza.73 11:10 23.06.2010

Re: ljudi su kvarljiva roba

Što se onda žališ, klimaj i dalje i nemo se žiciraš

A generale, ko je klimao glavom, u kom sistemu, i kome najbolje zna on sam.
Za ovu vrstu Propagandnih letaka pod naslovom: "Porez na Rad...." si pogrešio atres.

Adresa je tačna, jer se odnosi na citat M.Karagaće.
Lepo ja napisah u jednoj našoj diskusiji da treba malo da se razume ono što se čita.
Da imaš šta pameti onda bi znao da se ne ostaje bez povlastica jer iste uvek opstaju samo se menjaju kadrovi koji su u Milosti.

A ima i onih koji zarad povlastica menjaju samo pripadnost, pa na primer sad smo za diktaturu proleterijata, vojničku disciplinu, ruski jezik a onda smo za demokratiju, ljudske vrednosti i engleze.
Ali kao što reče
Da imaš šta pameti

ko što nemam, ali imam nešto što se zove čast i dostojanstvo.
Milan Karagaća
nemo se žiciraš

dragan7557
si pogrešio atres.

Smatrću ovo greškom u kucanju a ne bezobrazlukom. Jer ko se s podsmehom odnosi prema nečijem prezimenu, ijekavici ili jekavici, naglasku ili dijalektu ne može se smatrati ozbiljnim sagovornikom. Jer se to beše zove ad hominem napad ili grešim?
Milan Karagaća Milan Karagaća 13:01 23.06.2010

Re: ljudi su kvarljiva roba

ko je klimao glavom, u kom sistemu, i kome najbolje zna on sam.

tačno, svako najbolje zna ali s kojim pravom sebi neko uzima pravo da baš on najbolje zna ko je kome i kada klimao.
Adresa je tačna, jer se odnosi na citat M.Karagaće.

adresa je netačna anačin obraćanja je najobičniji bezobrazluk i prostakluk.
Ako neko ne razume metod upoređivanja ili komparativnu metodu u vrednovanju pa na to odvali o privilegijama, onda on samo govori o sebi.
nemo se živciraš

evo dodao v i ispravio grešku.
Smatrću ovo greškom u kucanju a ne bezobrazlukom

u prvoj reči je greška u kucanju što smatramn greškom a imputiranje bezobrazlukom.
gedza.73 gedza.73 15:54 23.06.2010

Re: ljudi su kvarljiva roba

tačno, svako najbolje zna ali s kojim pravom sebi neko uzima pravo da baš on najbolje zna ko je kome i kada klimao.

Pa vidim ovde teme o svemu lošem u dršavi Srbiji pa se pitam da li si bio tako kritičan i u ' diktaturi proleterijata' , odnosno da li si smeo da kritikuješ jednopartijski sistem, kršenje ljudskih sloboda, rasipništvo i sl, odnosno da li se klimalo glavom u zamenu za privilegije ili se imalo hrabrosti i časti da se digne glas. Možda grešim, pa ćeš mi, nejverovatnije, dati neku referencu gde si sasuo u brk rukovodstvu sve što si mislio. Kao danas kad uzimaš pravod da najbolje znaš.
Ako neko ne razume metod upoređivanja ili komparativnu metodu u vrednovanju pa na to odvali o privilegijama, onda on samo govori o sebi.

Aha, danas se do vrha dolazi ulaskom u partiju, i ulizivanjem, a onda radom i znanjem. Vidim ja danas komparativno vrednovanje, a znam kako je i onda bilo pa zato ovako i pišem. Najneproduktivniji, najneradniji, najraskošniji deo društva je bila vojska. Da sam bio oficir u titino vreme bilo bi me sramota da uz sebe povežem reč 'vrednovanje.' Da nismo imali takvu vojsku i takav sistem vrednosti, rata ne bi ni bilo.
u prvoj reči je greška u kucanju što smatramn greškom a imputiranje bezobrazlukom.

Da li je ili nije reč
nemo

napisana pogrešno ili namerno?
Ako je pogrešno, 'ma nneeema prooblema', ali ako je namerno, e onda je to izvrgavanje ruglu srpskog jezika i provociranje.
Milan Karagaća Milan Karagaća 20:33 23.06.2010

Re: ljudi su kvarljiva roba

znam kako je i onda bilo pa zato ovako i pišem.

pričali ti ljudi.
Najneproduktivniji, najneradniji, najraskošniji deo društva je bila vojska

netačno sve.kako vojska da bude produktivna šta da prdukuje. Ono što joj je bio zadatak a to je obuka je dobro izvršavala i imali smo obučenu vojsku koju je respektovana. Doduše, nije obučavana da se bije protiv sopstvenog naroda već za odbranu od agresije spolja.Za unutrašnje sukobe je nadležna policija a ako dođe do toga da ih rešava vojska onda je to znak da se država raspala i da političari nisu spremni da se očuva već da je rasture kao što su i radili. To sto su nametnuli nije bilo za normalne i razumne ljude, vojsku su rasturili po nacionalnoj pripadnosti a onda više nema kriterijuma.
Produktivna je bila vojna industrija i takođe u svetu respektabilna, a mi sada najavljujemo da nam je cilj da u daljoj perspektivi koristeći ondašnji ugled nešto postignemo.
Najraskošniji, pa to je tek podmetanje, oficiri su imali plate na nivou prosečnih kod civila iste stručne spreme plus vojni dodatak koji je bio hvala lepo za mnogobrojne prekomande i uskraćeno pravo da čovek bira gde će da živi. 3 prekomande i diži novi kredit za nameštaj.

Da sam bio oficir u titino vreme bilo bi me sramota da uz sebe povežem reč 'vrednovanje.

Mislim da bi takve trebalo da bude sramota da budu oficir uopšte jer takav način ophođenja je ispod časti. Ja se ne stidim ni što sam u Titino vreme bio mlad oficir JNA, posle oficir VJ, VSCG,jer sam radio profesionalno svoj posao.
Da nismo imali takvu vojsku i takav sistem vrednosti, rata ne bi ni bilo.

Koja je ovo glupost.Koji sistem vrednosti smo trebali imati a da ga ne razruše onakve dileje od političara i nacionalnih lidera.Pa oni se nisu hteli složiti ni oko toga koje je doba godine.
Prema tome prijatelju smanji doživljaj, ne bi smetalo da budeš malo korektiniji u komunikaciji.Šteta ako si mlad čovek.
Voja Radovanović Voja Radovanović 11:56 23.06.2010

blog

Pre toga u Parizu je umro drug Moša Pijade pa pošto je u našem gradu bio Bioskop ""Pariz" sva deca su na tu vest (preko razglasa na banderama) pojurila u centar grada gde je izvesni Drug umro.
Odlično...ovo mi se baš svidelo...kao i ceo blog.

ali zato je bio dozvoljen ulaz u Kafanu Evropa koja je bila u blizini....( Ono što si ti doživeo, o tome vlast može samo da mašta...da udje u Evropu...)...pozz dragane...


dragan7557 dragan7557 15:39 23.06.2010

Re: blog

Pre toga u Parizu je umro drug Moša Pijade pa pošto je u našem gradu bio Bioskop ""Pariz" sva deca su na tu vest (preko razglasa na banderama) pojurila u centar grada gde je izvesni Drug umro.

Ovo se zbilja i dešavalo baš kao što sam napisao. Progrsivna jednoumna Vlast je imala Badera Servis koji je bio kvalitetniji od ovog sadašnjeg Javnog Servisa a bogami bio je i besplatan.

U Kara Landu su bili uobičajeni Dobošari jer narod nije znao da čita, a kad se opismenio (opet jednoumlje) onda je došao javni Servis pa narod opet zaboravio da čita, jer slika govori viiiišeeeee.
ali zato je bio dozvoljen ulaz u Kafanu Evropa koja je bila u blizini....( Ono što si ti doživeo, o tome vlast može samo da mašta...da udje u Evropu...).

Ondašnja Vlast je bila deo Evrope pa joj nije ni bilo potrebno da svaki čas obajšnjava narodu lokaciju države k'o ovi danas što po sto puta ponavljaju da smo Evropska Srbija a Evropa ih ne ferma ama baš ni za ič.

Pozdrav i tebi,

cerski
gedza.73 gedza.73 16:06 23.06.2010

Re: blog

Progrsivna jednoumna Vlast je imala Badera Servis koji je bio kvalitetniji od ovog sadašnjeg Javnog Servisa a bogami bio je i besplatan.

Zato što smo imali bandera servis, kad su drugi imali slobodu a mi lobotomiju, zato danas imamo ovakvo društvo. Uzrok i posledica.
Ondašnja Vlast je bila deo Evrope pa joj nije ni bilo potrebno da svaki čas obajšnjava narodu lokaciju države

Evo još samo ovo i neću više.
Zato je sadašnja Evropa osudila ondašnju vlast rezolicijokm o komunizmu.
Majku mu, nezgodno povezati neke stvari, pa ispadne podeljena ličnost. Ni tamo ni ovamo.
Legnuće i to polako.
dragan7557 dragan7557 16:50 23.06.2010

Re: blog


Što je strašno kad se ostane bez povlastica.


Evo još samo ovo i neću više.

Ako nastaviš sa
obraćanja je najobičniji bezobrazluk i prostakluk.

Onda ćeš imati i priliku da naučiš šta su "privilegije" i "povlastice" autora bloga.

cerski
gedza.73 gedza.73 22:25 23.06.2010

Re: blog

Onda ćeš imati i priliku da naučiš šta su "privilegije" i "povlastice" autora bloga

izvini, domaćine. Tvoja kuća, tvoja pravila. Malo sam se zaneo pa preterao.
mariopan mariopan 00:42 24.06.2010

Re: blog

da onim koji su do juče bili braća je*bemo Mater,

Iju, bio si tako fin kada si počeo sa nama da se družiš!
Lep, kratak (najvažnije), i duhovit prikaz naše istorije pa se pitam da li je to udžbenik jer se kladim da bi đaci ovo naučili zašas i svi bi imali petice iz istorije?

dragan7557 dragan7557 06:21 24.06.2010

Re: blog

mariopan
da onim koji su do juče bili braća je*bemo Mater,

Iju, bio si tako fin kada si počeo sa nama da se družiš!
Lep, kratak (najvažnije), i duhovit prikaz naše istorije pa se pitam da li je to udžbenik jer se kladim da bi đaci ovo naučili zašas i svi bi imali petice iz istorije?


Svaka Istorija pa i celog sveta bi mogla stati u "cegerče" ako se iz nje izbace "herojska" dela pojedinaca i frupa koje su uglavnom činile zlo ponajviše drugima a onda i sebi. Učenje datuma vladavine kojekakvih probisveta kojih je Istorija čovečanstva puna, nije ništa drugo do kolomast za nova zla i nastavljanje zla u nastavcima, koje i danas traje, a verujem da se čovečanstvo nikada neće urazumiti.

Simbol za "blago" = materijalno dobro su još uvek slike gomile raznih "vrednosti" u obliku kruna, nakita zlatnog posuđa, poput šerpi čaša i bokala, i naravno nezaboravni zlatnici na gomili koje je iskovao jedan ili drugi ludak.

Mi i oni, podela u kojoj mi smo uvek u pravu osobito kad drugima nanosimo zlo, nesreću i bol ili ih ubijamo (jer su zaslužili), a ako se brane onda ih sve treba pobiti, satrti i sl. Neshvatajući da se svako zlo koje nekome drugom učinimo uvećano vraća nama kao bumerang, nastavljamo sa činjenjem manjeg zla (setimo se izbora), prateći samodestrukiju po pravilu biramo sve veće zlo geometrijskom progresijom dak nas isto potpuno ne uništi.

Ljudsko društvo danas mi se čini kao retardirano dete koga čovek bez ikakve muke može navratiti na najgore nečovečnosti, kako prema sebi, još lakše prema "drugima" prikazujući to "vrednostima" ili "interesima" od posebnog značaja za "zatvorenu" grupu, pa bilo to grupica derana u igri, jedna država ili što je najgore skup država, princip je isti.

cerski
mariopan mariopan 10:08 24.06.2010

Re: blog

Slažem se, samo je šteta što do te mudrosti dođu i oni koji ratuju, ubijaju i otimaju ...ali tek kada ostare pa to više ne mogu da rade.

Da li je to u ljudska bića usađeno genetikom pa su nam oči zatvorene dok traje ili smo takvi postali ugledajući se na one moćne kojima niko ništa ne može - pa želimo komadić moći i "blaga" i za sebe?
Zašto to želimo kada svako od nas ima moć da koliko god hoće menja svoj život, u okviru sveta kakav jeste, kakav mu je zadat? Može ali neće, lakše mu je da menja svet da bi ga uskladio sa svojim željama i prohtevima - pa makar taj svet razlupao?
Ma koliko života to koštalo, samo da to nije i njegov život, što pokazuje da zna vrednost života ali ga bagateliše ako nije njegov, zarad materijalnih dobara, moći, vlasti..bilo čega?

Nekad mi je muka što pripadam ljudskom rodu. Kada pogledam unazad pa vidim koliko nesreće je svet otrpeo zarad ničega? I to u celom svetu, ne samo kod nas.

milisav68 milisav68 11:50 24.06.2010

Re: blog

Nekad mi je muka što pripadam ljudskom rodu. Kada pogledam unazad pa vidim koliko nesreće je svet otrpeo zarad ničega?

Jer su se Carevi igrali rata.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana