Društvo

Vizantija, Turska, EU, Replikatori i Imitatori II.

dragan7557 RSS / 29.06.2010. u 09:06

 

Definition: A meme is an informational replicator whose principal attributes are pattern and meaning.

 

Da nisam bratu Vojislavu obeć'o nastavak, posle "trolova" o smotri Vojske Srbije od strane visokopreosvećenih zaslužnih etc.... ne bih ni pisao ovaj nastavak.

U svojoj Istoriji imitacija gore navedenih Uzora ili Replikatora Vođi su ničim izazvano preterivali a narod po ugledu na njih, je u svojoj želji da se dodvori Vlastima (neki bi to nazvali profiterstvom) često pravio čitave nakaradnosti živeći tako u ubeđenju da; "se to i tako  Valja" kako reče  neko od blogera.

Imitiranje Onih je recimo jedno vreme u "našoj" tradiciji zahtevalo da se međusobno oslovljavamo sa Kir, Efendija, a sada već po ugledu i izboru možemo da biramo između Sir, Mister, Herr, Msje, Don itd.

Imitiranje proizvoda (Replikacija) skupih maraka (za neupućene Brendovi) je zakonski zabranjena a pošto je EU Korporativna tvorevina red bi bio (prema nekoj logici) da ovaj Brend, ili marka bude, kao i svako drugo privatno vlasništvo,  na odgovarajući zakonski način bude zaštićen od Imitacije kako dobre tako i od one najgore.

Kod "prirodnog" stanja stvari se to i dešava a imitator može zbog imitacije Tuđeg proizvoda da dobije čak i pristojnu porciju robije uz obaveznu novčanu kaznu, jer je prekršio tzv. copyrights, ili pravo intelektualne svojine. Naravno političko imitiranje ne spada u intelektualnu svojinu pa nema ni potrebe da se kao produkt tuđe Pameti ("intelekta") zaštiti.

Pošto politika ne spada u intelektualni pos'o to je i njen "proizvod" naizgled ostao nezaštićen, bar tako se na prvi pogled čini???

Malo bolji poznavaoci stvari naravno znaju da u politici ništa nije džabe i da se imitacijom stvara permanentna zavisnost Imitacije od Replikatora, a koja zavisnost se tokom celog (u vremenu i prostoru) postojećeg Imitiranja naplaćuje. Nekad se tonaziva i Licenciranom proizvodnjom u ovom slučaju Tuđe pameti.

Cena članstva u EU je veoma visoka, i pored toga što se u spomenutom Polit pamfletu o fluidima i Istoriji, tvrdi da je sveprisutna pomoć EU na polju Integracija i Učenja besplatna. Ono što čudi je ćutanje pobornika Ideologije "There is NO Free Lunch" kada su u pitanju EU Integracije, pa bi se (ne) osnovano reklo da ipak postoji "Fraj Ručak", ako nigde drugde ono bar kod EU? Ili je pobornicima Ideologije "Nema Fraj Ručka" nešto promaklo?

U politici je sve podložno ineresima a novac je (samo na izgled) potisnut u drugi plan koji je ustvari prvi ali je vešto prikriven pa se slobodno može reći da su pobornici ideologije "nema fraj ručka" veoma dobro upoznati sa činjenicom da je tzv, besplatna pomoć EU na raznim poljima skuplja od najskuplje domaće pameti, a da su oni spremni da tu najskuplju cenu iz svojih razloga plate.

Period kad nismo bili imitacija

Jedini period kada koliko toliko nismo bili loša (najgora) Imitacija, je posle slavnog (za neke užasavajućeg) NJET, bivšem ruskom Caru i Samodržcu cele Rusije sa Gubernijama, J.Staljinu. Jasno opredeljenje ka vlastitom putu razvoja je po prvi put u istoriji Srbiju (i druge) dovelo u poziciju da umesto loše Imitacije postanemo Replikator. Kopirani smo svuda u svetu od Nesvrstanih do Evrope, pa čak i Amerika, a kao novi Replikator smo bili u centru pažnje celog sveta.

Radničko samoupravljanje, društvena svojina i mnoga druga ostvarenja parirali su toliko uspešno drugim replikatorima (između ostalih i EU) da je ovaj (Naš) Replikator na silu morao da bude zamenjen najgorom Imitacijom po cenu mora prolivene krvi, koja je livena bez potrebe a u ime Replikatora i stvaranja  njegove Imitacije.

 

cerski



Komentari (40)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Voja Radovanović Voja Radovanović 09:47 29.06.2010

blog

Dobar blog...svidja mi se kako razmišljaš...nadam se da mi je komentar originalan...i da neće biti imitacija od strane drugih posetilaca...prijatan dan želim...pozz Dragane...
dragan7557 dragan7557 10:09 29.06.2010

Re: blog

Voja Radovanović
Dobar blog...svidja mi se kako razmišljaš...nadam se da mi je komentar originalan...i da neće biti imitacija od strane drugih posetilaca...prijatan dan želim...pozz Dragane...

Hvala Vojo, a nadam se da će i brat Vojislav biti zadovoljan, ako ne bude onda sledi III. Deo.

Prijatan dan i tebi,

cerski
dragan7557 dragan7557 14:34 29.06.2010

Re: Transhumanizam

svidja mi se kako razmišljaš

Hvala na komplimentu ne samo meni nego i ostalim transhumanistima ma gde bili.

cerski
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:01 29.06.2010

Unazad je naš put u budućnost

Ako sam te, nakon samo jednog čitanja, dobro razumeo, ti braćela Dragane hoćeš da kažeš, kako nama (Srbiji) ne preostaje boljeg puta, nego da se vratimo na samoupravljanje. Tj. da repliciramo ideje Broza i Kardelja, da se izrazim tvojim vokabularom. Jer, ako krenemo u EU, em nas to košta, em samo repliciramo druge, njihove ideje i njihov način života.

Ideja o vraćanju unazad počev od oktobra 2000.g. i nije tako nova u Srbiji.
Deo naše političke elite zdušno je radio da Srbiju i sve nas vrati u period pre 1941.g (Vuk Drašković i ravnogorski sledbenici, monarhisti kara, plave i drugih boja krvi).
Deo političke i intelektualne elite bio je za još veći korak unazad, u Srbijicu 19. veka pre prvih jugoslovenskih ideja (Koštunica & co.)

Ti si brate Dragane napredniji od navedenih, jer je tvoje viđenje budućnosti podrazumeva manji iskorak unazad.

Moguće je da te nisam najbolje shvatio i da ti ne predlažeš povratak na socijalističko samoupravljanje, dakle ne unazad, već unapred pronalaženjem nekog novog originalnog, samoupravljanju manje ili više sličnog, puta.

To je kao ideja sasvim OK, ukoliko bi mi u Srbiji umeli da nađemo novi originalni put, ali bolji od onog kojim se kreću zemlje EU. Međutim, znajući nas (hebo ti nas) mi ćemo ponovo otkriti samo toplu vodu i, eventualno, točak.

PS: Braćela Dragane, ne bih hteo da budem indiskretan, ali moram da pitam: Zašto si ti, pre 40 godina, iz države originalnog socijalističkog samoupravljanja otišao da se zlopatiš u države Zapadne Evrope?
Time Bandit Time Bandit 14:33 29.06.2010

Re: Unazad je naš put u budućnost



Da nisam bratu Vojislavu


Ti si brate Dragane


Braćela Dragane


a što se vas dvoIca ne oslovljavate lepo sa druže kao svi normalni jugo(Tito-Kardelj) nostalgičari
dragan7557 dragan7557 14:57 29.06.2010

Re: Nije, Unazad je naš put u budućnost

Tj. da repliciramo ideje Broza i Kardelja,

Dakle brateee nit je Broz nit Kardelj tvorac ideje o društvenoj svojini a ni o (radničkom) samoupravljanju. Njima dvojici dugujemo samo ponovno uvođenje u društvenu praksu neizbežnog procesa podruštvljavanja onoga što se naziva privatnom svojinom.

Dve hiljade godina pre Broza i Kardelja su postojale hrišćanske zajednice koje su upražnjavale ono što današnja teorija (zlonamerno) naziva Hrišćanski Komunizam.

Što mama Crkva beži od ove ideologije k'o đavo od krsta je druga stvar.
da se izrazim tvojim vokabularom.

"Moj" vokabular a osobito principi su transhumanistički i nemaju nikakve veze sa vraćanjem u prošlost već upravo dijametralno suprotno.

Obe navedene definicije su "pozajmljene" iz "Principia Cybernetica" pa sad ko hoće da ih vezuje za Broza i Kardelja naravno nije mu teško da jednostavno Brozu i Kardelju "prišije" epitet da su Prvi Kibernetičari na brdovitom Balkanu.

Pošto su ova dvojica dežurni krivci za sve naše nesreće, neće biti teško da od Ekonomiste i Bravara napravimo Kibernetičare uz malu pomoć već spomenute u njihovo vreme "teško progonjene" mame.

cerski
dragan7557 dragan7557 15:02 29.06.2010

Re: Unazad je naš put u budućnost

Ti si brate Dragane napredniji od navedenih, jer je tvoje viđenje budućnosti podrazumeva manji iskorak unazad.

Ti, brate Vojislave pročitaj malo kuda (umesto kojekude), i u kom pravcu ide viđenje budućnosti Transhumanista (ima ih prema mojim saznanjima i u Beogradu), pa onda plajvaz u ruke a razumećemo se sigurno iz prostog razloga što ćeš i ti usvojiti ovaj "nakaradni" prilaz budućnosti.

cerski
dragan7557 dragan7557 15:10 29.06.2010

Re: Unazad je naš put u budućnost

Moguće je da te nisam najbolje shvatio i da ti ne predlažeš povratak na socijalističko samoupravljanje, dakle ne unazad, već unapred pronalaženjem nekog novog originalnog, samoupravljanju manje ili više sličnog, puta.

Svakako je za pohvalu što si ostavio ovu intelektualnu "maržu" pošto ja sa kvazi socijalizmom i kvazi komunizmom nemam ama baš ništa zajedničko (čisto iz nepodnošenja diktature na čijem je čelu dok se ostatak ne opameti, Avangarda i prepodobna in teligencija), a još manje sa jugonostalgijom.
PS: Braćela Dragane, ne bih hteo da budem indiskretan, ali moram da pitam: Zašto si ti, pre 40 godina, iz države originalnog socijalističkog samoupravljanja otišao da se zlopatiš u države Zapadne Evrope?

Mislim da sam gore dao objašnjenje za ovaj P.S.

Pozdrav brateee Vojislave,

cerski
dragan7557 dragan7557 15:16 29.06.2010

Re: Unazad je naš put u budućnost

Time Bandit


Da nisam bratu Vojislavu


Ti si brate Dragane


Braćela Dragane


a što se vas dvoIca ne oslovljavate lepo sa druže kao svi normalni jugo(Tito-Kardelj) nostalgičari

Pa valjda zato što to i nismo.

cerski
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:09 29.06.2010

Re: Unazad je naš put u budućnost

dragan7557
Time Bandit


Da nisam bratu Vojislavu


Ti si brate Dragane


Braćela Dragane


a što se vas dvoIca ne oslovljavate lepo sa druže kao svi normalni jugo(Tito-Kardelj) nostalgičari

Pa valjda zato što to i nismo.

cerski


Da budem iskren, braćela Dragane i gospodine Bandite, ja jesam jugonostalgičar.
Ali, ne zbog komunistićke ideologije, socijalističkog samoupravljanja i društvene samozaštite, lažne jednakosti i bratstva-jedinstva, već pre svega zbog njene multikulturalnosti, otvorenosti, pa ako hoćeš i multikonfesionalnosti, iako nisam vernik.

Jugoslavija je kulturni prostor u kome sam se rodio, formirao kao ličnost, školovao, oženio, napravio i odhranio decu.

Ja ne mogu tek tako da prihvatim da su Ohrid, Sarajevo, Cetinje, Bled i Dubrovnik inostranstvo, kao što ne mogu da prihvatim da su ljudi s kojima sam nekada išao u školu, družio se, delio dobro i zlo, sada stranci.

Uostalom, Jugoslavija jeste bila deo Evrope, a Srbija to još uvek nije.

PS: Ne znam treba li da kažem da sam Srbin, i to čist, da ne kažem arijevac.
Time Bandit Time Bandit 16:21 29.06.2010

Re: Unazad je naš put u budućnost

Da budem iskren, braćela Dragane i gospodine Bandite, ja jesam jugonostalgičar.


drago mi je da ste obavestili autora da to sve ipak nema veze sa Transhumanizmom

jedan moj komentar koji se odnosi na sumnju u namentnuti Transhumanizam i vaš bratski zagrljaj, kao i paorsko poimanje bliže i dalje prošlosti jednog od braće, a i autora koji je naglo podetinjio, je trenutno bio brisan, tako da zbog objektivnih okolnosti nisam u mogućnosti da izložim mišljenje o tome o čemu sada pišete...
dragan7557 dragan7557 16:21 29.06.2010

Re: Unazad je naš put u budućnost

ja jesam jugonostalgičar.
Ali, ne zbog komunistićke ideologije, socijalističkog samoupravljanja i društvene samozaštite, lažne jednakosti i bratstva-jedinstva, već pre svega zbog njene multikulturalnosti, otvorenosti, pa ako hoćeš i multikonfesionalnosti, iako nisam vernik.

U tom smislu i mene možeš smatrati jugonostalgičarom
Jugoslavija je kulturni prostor u kome sam se rodio, formirao kao ličnost, školovao, oženio, napravio i odhranio decu.

Ja ne mogu tek tako da prihvatim da su Ohrid, Sarajevo, Bled i Dubrovnik inostranstvo, kao što ne mogu da prihvatim da su ljudi s kojima sam nekada išao u školu, družio se, delio dobro i zlo, sada stranci.


Sada si i definisao razloge zbog kojih sam ja Jugoslaviju iz tog vremena nazvao jedinim Replikatorom na području celog Balkana.

Uostalom, Jugoslavija jeste bila deo Evrope, a Srbija to još uvek nije.

Kada Replikator počne da veruje Imitaciji onda će i Srbija biti i zvanično deo Evrope.
Rekoh ja da ćemo se složiti.

cerski
Time Bandit Time Bandit 16:32 29.06.2010

jugonostlgičari svih zemalja


Da budem iskren, braćela Dragane i gospodine Bandite, ja jesam jugonostalgičar.


U tom smislu i mene možeš smatrati jugonostalgičarom


Rekoh ja da ćemo se složiti.


geštalt psihoterapeutska metoda virtualizacije bi bila adekvatna u smislu oživljavanja neprežaljenog perioda i lečenja trauma koje potiču iz tog vremena

Milan Karagaća Milan Karagaća 16:35 29.06.2010

Re: Unazad je naš put u budućnost

Vojislav Stojković
dragan7557
Time Bandit


Da nisam bratu Vojislavu


Ti si brate Dragane


Braćela Dragane


a što se vas dvoIca ne oslovljavate lepo sa druže kao svi normalni jugo(Tito-Kardelj) nostalgičari

Pa valjda zato što to i nismo.

cerski


Da budem iskren, braćela Dragane i gospodine Bandite, ja jesam jugonostalgičar.
Ali, ne zbog komunistićke ideologije, socijalističkog samoupravljanja i društvene samozaštite, lažne jednakosti i bratstva-jedinstva, već pre svega zbog njene multikulturalnosti, otvorenosti, pa ako hoćeš i multikonfesionalnosti, iako nisam vernik.

Jugoslavija je kulturni prostor u kome sam se rodio, formirao kao ličnost, školovao, oženio, napravio i odhranio decu.

Ja ne mogu tek tako da prihvatim da su Ohrid, Sarajevo, Cetinje, Bled i Dubrovnik inostranstvo, kao što ne mogu da prihvatim da su ljudi s kojima sam nekada išao u školu, družio se, delio dobro i zlo, sada stranci.

Uostalom, Jugoslavija jeste bila deo Evrope, a Srbija to još uvek nije.

PS: Ne znam treba li da kažem da sam Srbin, i to čist, da ne kažem arijevac.

Sv to iz istih razloga.
dragan7557 dragan7557 16:37 29.06.2010

Re: Unazad je naš put u budućnost

a i autora koji je naglo podetinjio

Autor nije naglo podetinjio a tvoj komentar je slučajnom greškom brisan pa ako ga se sećaš stavi ga opet.

Neargumentovano trapnje svega i svačega na ovaj blog uz propratnu muziku mržnje prema prošlosti i svemu što je vezano za bivšu Ju kao i podrugljivost izražena u:


šteta što je ukinulo nošenje štafete, izgleda bi mnogi i danas trčali bez obzira na godine

upravo liči na:

Jedna novinarka rodjena mnogo godina poslije rata reče da bolje od mene zna šta se dogadjalo neposredno poslije toga rata, ono što sam ja gledao svojim očima se ne važi, ona je čitala i slušala šta joj se sve strina pričala.

Uz zaključak:
Osim toga bio sam vrijedjan, samo su nedostajale psovke i kletve ...

koji i tvojim produkcijama pristaje.

cerski
Time Bandit Time Bandit 16:42 29.06.2010

Re: Unazad je naš put u budućnost

Milan Karagaća
Vojislav Stojković
dragan7557
Time Bandit


Da nisam bratu Vojislavu


Ti si brate Dragane


Braćela Dragane


a što se vas dvoIca ne oslovljavate lepo sa druže kao svi normalni jugo(Tito-Kardelj) nostalgičari

Pa valjda zato što to i nismo.

cerski


Da budem iskren, braćela Dragane i gospodine Bandite, ja jesam jugonostalgičar.
Ali, ne zbog komunistićke ideologije, socijalističkog samoupravljanja i društvene samozaštite, lažne jednakosti i bratstva-jedinstva, već pre svega zbog njene multikulturalnosti, otvorenosti, pa ako hoćeš i multikonfesionalnosti, iako nisam vernik.

Jugoslavija je kulturni prostor u kome sam se rodio, formirao kao ličnost, školovao, oženio, napravio i odhranio decu.

Ja ne mogu tek tako da prihvatim da su Ohrid, Sarajevo, Cetinje, Bled i Dubrovnik inostranstvo, kao što ne mogu da prihvatim da su ljudi s kojima sam nekada išao u školu, družio se, delio dobro i zlo, sada stranci.

Uostalom, Jugoslavija jeste bila deo Evrope, a Srbija to još uvek nije.

PS: Ne znam treba li da kažem da sam Srbin, i to čist, da ne kažem arijevac.

Sv to iz istih razloga.


kakav dobitnički tim

a sada lepo objasnite svim ostalim narodima koji su nas napustili kakvu su transhumanističku grešku napravili odbijajući da idu u svjetlu budućnost sa nama
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:52 29.06.2010

Re: Unazad je naš put u budućnost

Političari svih naroda bivše Jugoslavije rušenjem zajedničke države su napravili veliku grešku, a srpski politički vrh ogromnu.
Ja lično nisam učestvovao u njenom rušenju, a da se mene pitalo Jugoslavija bi i danas postojala i to kao deo EU.
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:43 29.06.2010

Ma šta reče prijatelju,

kažeš ti da "Jedini period kada koliko toliko nismo bili loša (najgora) Imitacija, je posle slavnog (za neke užasavajućeg) NJET, bivšem ruskom Caru i Samodržcu cele Rusije sa Gubernijama, J.Staljinu. Jasno opredeljenje ka vlastitom putu razvoja je po prvi put u istoriji Srbiju (i druge) dovelo u poziciju da umesto loše Imitacije postanemo Replikator. Kopirani smo svuda u svetu od Nesvrstanih do Evrope, pa čak i Amerika, a kao novi Replikator smo bili u centru pažnje celog sveta."
pa još i ovo:
"Radničko samoupravljanje, društvena svojina i mnoga druga ostvarenja parirali su toliko uspešno drugim replikatorima (između ostalih i EU) da je ovaj (Naš) Replikator na silu morao da bude zamenjen najgorom Imitacijom po cenu mora prolivene krvi, koja je livena bez potrebe a u ime Replikatora i stvaranja njegove Imitacije."
e sada će te sigurno veoma argumentovano napasti oni koji ttvrde da je to bio period kada smo svi bili robovi, a samo njih nekoliko jelo zlatnim kašikama, za razliku od perioda Nemanjića kada su svi jeli zlatnim kašikama-ceo srpski narod iliti svi podanici.
Baš me interesuje kako će ti na sve ove tvoje tvrdnje odgovoriti lepa Mara i drugi poznavaoci mračnih godina komunizma kod nas, jes da su neki i rođeni skoro posle njega ali znaju bre, pričali im.
A što bata Stojković priupita, kako bre da ti to bolje znaš a nisi bio u SFRJ nego oni koji su čak i u obdanište polazili ili su ođeni kada je taj period na opšti pičvajz završen.
Time Bandit Time Bandit 14:59 29.06.2010

Re: Ma šta reče prijatelju,

e sada će te sigurno veoma argumentovano napasti oni koji ttvrde da je to bio period kada smo svi bili robovi,


šteta što je ukinulo nošenje štafete, izgleda bi mnogi i danas trčali bez obzira na godine
sentinel26 sentinel26 15:43 29.06.2010

Re: Ma šta reče prijatelju,

Milan Karagaća
.....A što bata Stojković priupita, kako bre da ti to bolje znaš a nisi bio u SFRJ nego oni koji su čak i u obdanište polazili ili su ođeni kada je taj period na opšti pičvajz završen.

Prijatelju, ništa nas ne može iznenaditi...

Jedna novinarka rodjena mnogo godina poslije rata reče da bolje od mene zna šta se dogadjalo neposredno poslije toga rata, ono što sam ja gledao svojim očima se ne važi, ona je čitala i slušala šta joj se sve strina pričala.
Osim toga bio sam vrijedjan, samo su nedostajale psovke i kletve ...

Molim autora posta, cijenjenog domaćina da napiše, ako želi, do koje godine ili perioda je postojao robovlasnički sistem u Srbiji i da li je ukinut nekim zvaničnim aktom ili nije ...

Ako je nestao kako se to zbilo ... ?

Što se tiče zlatnih kašika iz toga perioda istina je da su se Nemanjići služili takvim kašikama, a većina naroda nije imala šta ni da jede...

dragan7557 dragan7557 16:02 29.06.2010

Re: Ma šta reče prijatelju,

A što bata Stojković priupita, kako bre da ti to bolje znaš a nisi bio u SFRJ nego oni koji su čak i u obdanište polazili ili su ođeni kada je taj period na opšti pičvajz završen.

Batici Vojislavu ne bi naškodilo (a osobito drugima koji se na istorijski period Yu kao Replikatora bacaju drvljem i kamenjem)da malo zavire u pravu Istoriju ne onu koju kreira političko prostituisanje ideologije u cenjenoj štampi poput NIN-a, i posete Bloha i Markuzea, kako bi pomalo razumeli šta se zbilja događalo u vreme Broza na filosofskoj sceni.
Dve hiljade godina pre Broza i Kardelja su postojale hrišćanske zajednice koje su upražnjavale ono što današnja teorija (zlonamerno) naziva Hrišćanski Komunizam.

Naravno ovde bi i citat Milana Kangrge dat Hrvoju Juriću 23.10.2006 popravio stanje koje brat Vojislav karakteriše kao put unazad:

Milan Kangrga:

citat:

" U svojoj Etici, htio sam na tekstovima iz Biblije, pokazati pravi smisao moralnog nauka Isusa Krista s jedne strane, te naučavanja i životno-crkvene prakse Katoličke crkve (posebno u Hrvatskoj danas), s druge strane. Neki se čude mojem stavu da je (moralni) nauk Isusa Krista moj povjesni i ljudski uzor, a ja zapravo mislim na autentičnost Kristova nauka po onome najboljem s čime on nastupa na historijsku pozornicu."

Pod naslovom "FILOZOFSKI RAZGOVOR S KANGRGOM, 2.dio."

Mara i drugi poznavaoci

Sumnjam da su pomenuti (a i mnogi drugi) ikada čuli za Bloha,Markuze-a ili Milana Kangrgu.

cerski
dragan7557 dragan7557 16:24 29.06.2010

Re: Ma šta reče prijatelju,

Molim autora posta, cijenjenog domaćina da napiše, ako želi, do koje godine ili perioda je postojao robovlasnički sistem u Srbiji i da li je ukinut nekim zvaničnim aktom ili nije ...

Prijatelju ovo je veoma komplikovano pitanje o kojem će nadam se, još biti reči u jednom od sledećih postova o Transhumanizmu.

Pozdrav,

cerski
Time Bandit Time Bandit 16:35 29.06.2010

Re: Ma šta reče prijatelju,

Sumnjam da su pomenuti (a i mnogi drugi) ikada čuli za Bloha,Markuze-a ili Milana Kangrgu.


moguća tekstualna greška, posle Ka dodati ragaću
Milan Karagaća Milan Karagaća 16:40 29.06.2010

Re: Ma šta reče prijatelju,

Time Bandit
Sumnjam da su pomenuti (a i mnogi drugi) ikada čuli za Bloha,Markuze-a ili Milana Kangrgu.


moguća tekstualna greška, posle Ka dodati ragaću

šta smo umno reći hteli?
Milan Karagaća Milan Karagaća 16:42 29.06.2010

Re: Ma šta reče prijatelju,

Time Bandit
e sada će te sigurno veoma argumentovano napasti oni koji ttvrde da je to bio period kada smo svi bili robovi,


šteta što je ukinulo nošenje štafete, izgleda bi mnogi i danas trčali bez obzira na godine

nećeš verovati ali štafetu nikada nosio nisam, a što se godina tiče ja ih ne krijem kao što to dame rade, a i neke muške osobe. Valjda neće da se ofiraju.
dragan7557 dragan7557 16:42 29.06.2010

Re: Ma šta reče prijatelju,

Time Bandit
Sumnjam da su pomenuti (a i mnogi drugi) ikada čuli za Bloha,Markuze-a ili Milana Kangrgu.


moguća tekstualna greška, posle Ka dodati ragaću

Posle ovoga čini mi se da bi mogao da prestaneš da vređaš za tebe još uvek Gospodina Karagaću. U drugom slučaju će biti primenjen metod povlastice domaćina u vezi sa banovanjem.

cerski
Time Bandit Time Bandit 16:48 29.06.2010

Re: Ma šta reče prijatelju,

nećeš verovati ali štafetu nikada nosio nisam


pa jes vala nije to bilo za svakoga ni onda...

nego vidim da je vas zapalo ponovno oslobođenje Beograda itajrad
Time Bandit Time Bandit 16:55 29.06.2010

Re: Ma šta reče prijatelju,

dragan7557
Time Bandit
Sumnjam da su pomenuti (a i mnogi drugi) ikada čuli za Bloha,Markuze-a ili Milana Kangrgu.


moguća tekstualna greška, posle Ka dodati ragaću

Posle ovoga čini mi se da bi mogao da prestaneš da vređaš za tebe još uvek Gospodina Karagaću. U drugom slučaju će biti primenjen metod povlastice domaćina u vezi sa banovanjem.

cerski


e baš me štrecnu gospodine-druže-brate cerski

nego jesu li to sve vaše knjige na slici sa avatara ili ste se slikali u lokalnoj biblioteci
dragan7557 dragan7557 17:13 29.06.2010

Re: obaveštenje

Time Bandit
dragan7557
Time Bandit
Sumnjam da su pomenuti (a i mnogi drugi) ikada čuli za Bloha,Markuze-a ili Milana Kangrgu.


moguća tekstualna greška, posle Ka dodati ragaću

Posle ovoga čini mi se da bi mogao da prestaneš da vređaš za tebe još uvek Gospodina Karagaću. U drugom slučaju će biti primenjen metod povlastice domaćina u vezi sa banovanjem.

cerski


e baš me štrecnu gospodine-druže-brate cerski

nego jesu li to sve vaše knjige na slici sa avatara ili ste se slikali u lokalnoj biblioteci

Zbog kontinuiranog, vređanja, provociranja i ometanja bloga nesuvislim upadicama bloger
Time Bandit je banovan posle upozorenja.

cerski
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:03 29.06.2010

Re: obaveštenje

Hebiga, brate Dragane, s kim ćemo se sada svađati?
A, taman me krenulo.
dragan7557 dragan7557 18:14 29.06.2010

Re: obaveštenje

Vojislav Stojković
Hebiga, brate Dragane, s kim ćemo se sada svađati?
A, taman me krenulo.


Brateee, Vojislave brateee,

pa o'š da ga vratim na tvoj zahtev i odgovornost? Samo reci i u tren ću da skinem ban.

Što se svađe tiče tu sa ja nikakav partner, nisam se posvađao od pre dobrih 20 godina.

cerski
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:22 29.06.2010

Re: obaveštenje

Aboliraj Bandita, brate Dragane, pa ako uzmognemo da ga u ravnopravnoj raspravi intelektualno kastriramo.
dragan7557 dragan7557 22:16 29.06.2010

Re: obaveštenje

Vojislav Stojković
Aboliraj Bandita, brate Dragane, pa ako uzmognemo da ga u ravnopravnoj raspravi intelektualno kastriramo.


Elem tek sad videh ovaj Zahtev za Aboliciju i postupiću po istom, samo pod uslovom da te prođe želja za krvavim intelektualnim činom kastracije.

cerski
nsarski nsarski 18:19 29.06.2010

Meme

Nikako ne vidim kako meme imaju veze sa tekstom bloga, osim sto su pomenute u definiciji na pocetku.
Takodje mi je nejasno zasto blogodomacin uopste pominje taj koncept (ukljucujuci i replikatore) koji je tako imenovao Dokins, evolucionista, docim znamo da je cerski ne-pristalica evolucije kao objasnjenja bioloskog nastanka vrsta.

Dalje mi nije jasno sledece: ako je ovaj blog odgovor na nesto, sta je bilo pitanje?
Zahvaljujem na razumevanju.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:28 29.06.2010

Re: Meme

Evo pitanja iz mog prvog komentara od juče na blogu o Replikatorima, deo prvi:

Brate Dragane, da prekratimo muke, reci nam otvoreno dal da idemo u tu EU ili ne ?
nsarski nsarski 19:12 29.06.2010

Re: Meme

Brate Dragane, da prekratimo muke, reci nam otvoreno dal da idemo u tu EU ili ne ?

Ako sam dobro razumeo sta je napisano u ovom blogu - odgovor je NJET. Posle toga nam je uvek bilo lepo. Ili gresim?
dragan7557 dragan7557 21:08 29.06.2010

Re: Meme

Nikako ne vidim kako meme imaju veze sa tekstom bloga, osim sto su pomenute u definiciji na pocetku.

Koncept kulturnpg i naslednog transfera nije nov. Još je Zipf 1935 ukazao na naslednost (replikaciju) kulturnih entiteta, pri čemu Zipf upotrebljava pojam 'actemes' za denotaciju najmanjih jedinica eksperimentalne klasifikacije i kao ' genes of meaning'.

Ukazivanja, na ideje i skup ideja (collections of ideas), kao interaktivan sistem su prisutna takođe i u Wiener-ovoj seminalnoj monografiji Cybernetics 1948.

koji je tako imenovao Dokins,

Dokins (1976) je introdukovao termin 'meme' kao deskripciju jedinica (units) kulturne transmisije ili imitacije. Meme su upotrebljive kao jedinice za deskripciju kulturne replikacije.

Da skoro svi filozofi kad tad, upozoravaju na važnost diskretnih jedinica (units of ideas) ideja, koncepta, misli ili mentalnih reprezentacija je napobitno.

Uprošćeno dakle možemo na društvenom nivou (u društvenim naukama) govoriti o replikatorima i imitacijama kao uzrocima i posledicama.
cerski ne-pristalica evolucije kao objasnjenja bioloskog nastanka vrsta.

Nemogu da se otmem utisku da evoluciju namerno ili ne poistovećuješ sa Darvinizmom, čiji ja svakako nisam pristalica kao što si ispravno primetio a o čemu smo diskutovali u jednom od prošlih blogova.

Pojam evolucije je naprosto nemoguće negirati jer bi onda i sve prisutnu revoluciju (okretanje/preokret) trebalo negirati kao ne postojeću, a što naravno nije moguće.

Podsećanja radi naslov dela na koje ukazuješ je "Origin of Species" a ne Teorija Evolucije kako se uobičajeno naziva.

Uzgred ne biti pristalica nečega ne znači i ne postojanje pravilnog odnosa prema fenomenu, i ovaj stav je moguće i potrebno menjati tokom vremena.
Dalje mi nije jasno sledece: ako je ovaj blog odgovor na nesto, sta je bilo pitanje?

Kako u naslovu tako i u tekstu nije pretendovano da je blog odgovor na nešto, već je isti povod za razmenu mišljenja.

Dragi 'sarski na meni je da se zahvalim na kako strpljenju tako i razumevanju.

cerski
nsarski nsarski 21:20 29.06.2010

Re: Meme

o čemu smo diskutovali u jednom od prošlih blogova.

Nismo diskutovali jer si ti tu diskusiju odbio.

O ostalim primedbama, sto manje receno tim bolje.
dragan7557 dragan7557 21:49 29.06.2010

Re: grešiš

nsarski
Brate Dragane, da prekratimo muke, reci nam otvoreno dal da idemo u tu EU ili ne ?

Ako sam dobro razumeo sta je napisano u ovom blogu - odgovor je NJET. Posle toga nam je uvek bilo lepo. Ili gresim?

Odgovor na pitanje koje je Vojislav postavio i na koga je skoro u potpunosti, mada indirektno dao odgovor, je daleko kompleksniji nego što na prvi pogled izgleda:
Jugoslavija je kulturni prostor u kome sam se rodio,

Ja ne mogu tek tako da prihvatim da su Ohrid, Sarajevo, Cetinje, Bled i Dubrovnik inostranstvo, kao što ne mogu da prihvatim da su ljudi s kojima sam nekada išao u školu, družio se, delio dobro i zlo, sada stranci.


Činjenica je da i ako svi budemo u EU navedena mesta će još uvek biti i ostati inostranstvo, a kulturna sredina koja je zapamčena nikada neće biti ista. Za ovo će se već pobrinuti kako replikator tako i imitator.
Uostalom, Jugoslavija jeste bila deo Evrope, a Srbija to još uvek nije.

Jedno je sigurno da u vreme kada je Jugoslavija bila deo Evrope ta Evropa nije ni nalik na ovu sadašnju ni po jednom parametru. U pitanju su dve sredine sa sličnim idejama koje su bile posledica ideologije tzv. države blagostanja introdukovane posle WW II.

Kao što sam i napisao cilj Evropskih država u to vreme je sličan cilju koji je propagiran i u Jugoslaviji, bez obzira na sadržaj ideološki (opozitnih) sistema, a Evropske države EEZ su prihvatale i imitirale mnoge napredne (već spomenute) ideje i skupove ideja koje su dolazile od nas, i kao takve bile implementirane u zakonske sisteme EEZ država i naravno impregnirane u društvenu svakodnevnicu EEZ.

Njet, odgovor, svakako nije, jer ja sigurno nisam kompetentan da dajem odgovor na takva pitanja a sa pravom sam očekivao i argumentaciju koju je Vojislav naveo.

U tekstu sam naznačio periode koji su po meni bitni da bi se razumeli fenomeni replikacije i imitacije sistema ideja koji su delovali na našem području i svaki po sebi su ključni za shvatanje onoga što se dešavalo nekada i ovog što se dešava sada.

E.U. nije U.S. ni po jednom ključnom parametru, već više liči na sliku i priliku bivše Jugoslaviju (administativno proglašena tvorevina) bez zajedničkog jezika i bez zajedničke prošlosti, a i ciljevi su u neku ruku isti.

cerski
dragan7557 dragan7557 21:53 29.06.2010

Re: Meme

nsarski
o čemu smo diskutovali u jednom od prošlih blogova.

Nismo diskutovali jer si ti tu diskusiju odbio.

O ostalim primedbama, sto manje receno tim bolje.

U pravu si diskusiju nisam odbio kako mi se čini rekao sam da nije tema bloga.

Moje izvinjenje uz napomenu da svakako ne bežim od diskusije na tu temu, a još mi je u glavi i tvoje "iskreno se nadam..."

Jebiga problem je što ja imam skoro fotografsko pamćenje a to ponekad smeta.

Cerski

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana