Sport

Ipak je to stvar mentaliteta - još malo o debaklu

omega68 RSS / 05.07.2010. u 22:49

Dok budem gledao Nemce u polufinalu ili kako njihov kapiten prima pehar, vraćaće mi se scena koju mi je ispričao moj Bata a koja se odigravala posle utakmice sa gore pomenutima.

Dok je napuštao kafić , gde je gledao utakmicu, pitao je glasno drugare zbog čega se toliko frenetično slavi kad još ništa nije gotovo.Na to se okrenuo neki stariji čovek i uvređeno rekao da se slavi siguran prolaz dalje jer , naravno, pobeđujemo kengure.

Moj brat je fino vaspitan dečko koji je danas položio poslednji ispit na faksu i nije želeo da u pregrejanoj atmosferi raspravlja o tome koliko je istinita narodna izreka '' Prvo skoči pa reci hop''.

Meni je samo čudno to što neki stariji čikica koji je , uzgred, zapamtio koliko treba da budeš dobar da bi bio četvrti na svetu ( Čile 1962 )  i koji sigurno ima mnogo životnog iskustva u mnogim oblastima , može da se spusti na nivo nekog osrednje inteligentnog pubertetlije i da se loži na emocije.

Ako nije naučio u školi , kako ga život nije naučio?

Biće da smo takvog mentaliteta.

Ili fudbaleri...

Ne bi bio problem jedno pivo ili jedna cigareta.Problem je što su neki, izgleda, potezali malo više.I to još u Kovilovu.

Selektor je to dopuštao pod izgovorom da su momci imali napornr sezone i da malo treba da se opuste( ! )

Zato smo poslednji počeli pripreme.

Kažu da nije bilo problema u ,međuljudskim odnosima.A zašto ne kažu pravi razlog zbog koga su neki propuštali treninge ili pripremne utakmice.

Neki su bili ljuti što je pozvan Subotić a ne Boban Rajković.Zašto niko ne kaže umesto koga je taj isti Rajković , koji je budućnost našeg fudbala, popio suspenziju od godinu dana na samom početku i u delikatnom trenutku svoje verovatno blistave karijere. Na Olimpijadi je jedan drugi igrač pljunuo sudiju ali se sakrio iza ovog mučenika i sudija je prijavio njega.O tome se ne govori - ne treba se zamerati.

Takava nam  mentalitet.

Igrač poludi jer ga Selektor pošalje na zagrevanje već početkom utakmice, a uvede ga tek pred kraj.

Čini mi se da se ja ne bih ljutio i da ne uđem uopšte, jer tu sam svojom voljom , zbog svoje zemlje i svog osećaja patriotizma.

Nije nam , očigledno , svima isti mentalitet.

U onoj emisiji koja je išla pre Mundijala, učesnici prošlog su pričali da je bilo grešaka, da nije bila dobra atmosfera, da su svesni gde su grešili i da to neće da se ponovi.Nije niko imao snage da kaže ko je šta radio i da se odgovorni kazne.

Odleteo je tadašnji Selektor, a mi smo napredovali sa 32. na 23. mesto.Mašala.

A sadašnji Selektor?

Treba da ode jer je jednu atmosferu iz kvalifikacija ispustio iz ruku i , što neko na blogu reče, postao je suviše impresioniran svojim učešćem na Prvenstvu.

Što je dozvolio da igrači koje zastupa njegov sin volšebno dobiju mesto u odlučujućoj utakmici.

Paradoks je u tome što mi boljeg verovatno i nemamo.To je zato što nijedan mladi trener nije odveden da gleda i da uči na licu mesta.

I šta sad?

Neka ostane.Ali pod jednim uslovom.

Neka analizira i iznese u javnost sve što nije valjalo

Prvo neka počne od sebe.Posle nek prozove one GRUPE i KLANOVE koji su mu rušili autoritet i odnose u timu.

Neka takve prestane da zove makar mu oni bili rođaci, zemljaci , aci, aci ...

Makar kako se zvali i makar u kom klubu igrali i za koje pare.

Neka pita Dudu Ivkovića, ako ne zna.

Da zamoli javnost da više ne pravi heroje od ljudi koji su od krvi i mesa.Da se ne zanosimo.

Da obeća da će da pokuša da nađe igrače koji će kao Podolski i Miler da trče i napred i naza, a ne neke kojima su pare popile mozak i jedini im je kvalitet cifra na ugovoru.

Da zamoli naciju za stpljenje i da klečeći poruči da će sledeći put na Ratnike da pošalje Ratnike, a ne seka - Perse.

Na jednom od svojih prošlih blogova sam napisao da će biti teško Žigića otrgnuti od misli o svom ugovoru.

Zato je pošao Mrđa.Nije ga ni jednom uveo.Oportunizam?

Ne.Tako je i Miljanić držao na klupi Halilhodžića.

Mentalitet?

 

 

 

 

 

 

 

 



Komentari (117)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:27 05.07.2010

a ko nam valja?

ma najbolje da postavimo Zivadinovica za selektora.
omega68 omega68 23:30 05.07.2010

Re: a ko nam valja?

pa rekao sam da verovatno nemamo boljeg.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:39 05.07.2010

Re: a ko nam valja?

omega68
pa rekao sam da verovatno nemamo boljeg.

pa znam, ali si i rekao da treba da ode i nabrojao takstaivno zasto treba da ode, a prevideo si neke veoma bitne cinjenice.
- koliko je ljudi gledalo utakmkicu Srb - Poljska
- u kakvom je raspadu bila ta selekcija
- kako smo se raspadali od igre
- da li se uopste videlo svetlo na kraju tunela pre nego sto je antic izvucen iz rukava?

pa nikada pre, niti za vreme Deje, Mijata, Pixija, Mihe, Juge, Save...(majko moja kakav tim) nismo imali ovako dobru igru...
Prosinbecki je pusio ko Turcin kada je bio prvak Evrope sa Zvezdom... jebe mi se da li su pili pivo pre utakmice sa Nemackom kada su je dobili. Meni neki argumenti nikad nece biti jasni. Jel mi to patoloski zleimo da nam bude lose i ne vidimo da nas covek stepenicu po stepenicu vadi iz dubokih govana...
blogovatelj blogovatelj 02:07 06.07.2010

Re: a ko nam valja?

pa znam, ali si i rekao da treba da ode i nabrojao takstaivno zasto treba da ode, a prevideo si neke veoma bitne cinjenice.
- koliko je ljudi gledalo utakmkicu Srb - Poljska
- u kakvom je raspadu bila ta selekcija
- kako smo se raspadali od igre
- da li se uopste videlo svetlo na kraju tunela pre nego sto je antic izvucen iz rukava?

pa nikada pre, niti za vreme Deje, Mijata, Pixija, Mihe, Juge, Save...(majko moja kakav tim) nismo imali ovako dobru igru...
Prosinbecki je pusio ko Turcin kada je bio prvak Evrope sa Zvezdom... jebe mi se da li su pili pivo pre utakmice sa Nemackom kada su je dobili. Meni neki argumenti nikad nece biti jasni. Jel mi to patoloski zleimo da nam bude lose i ne vidimo da nas covek stepenicu po stepenicu vadi iz dubokih govana


Ne mogu da verujem da se ja sa Stosicem u necemu slazem 100% i da sam mu lupio preporuku.
Takav mi valjda mentalitet

Omega, nema te, al kad se pojavis, napises pravi blog.
I sam si rekao da smo sa 32 mesta dosli na 23. i ja sam time zadovoljan. Ako se plasiraju na evropsko u PL / UKR i tamo u grupi osvoje vise od tri boda, bicu takodje zadovoljan. Prosto.
A taj sto je pricao da cemo da pobedimo kengure, e taj je najveci problem, tj ne on nego njegovo mentalno stanje. Ta neverovatna samouverenost da cemo pobediti sigurno Ganu, Australiju, Obalu Slonovace i slicne. Kad se toga nasi igraci rese u svojim glavama, bice kao u Cileu 1962.
omega68 omega68 06:34 06.07.2010

Re: a ko nam valja?

pa nikada pre, niti za vreme Deje, Mijata, Pixija, Mihe, Juge, Save...(majko moja kakav tim) nismo imali ovako dobru igru...

Ako se plasiraju na evropsko u PL / UKR i tamo u grupi osvoje vise od tri boda, bicu takodje zadovoljan.

Ovo na SP je bio odličan nastup naših

A sve to jer se zaista slazem da smo igrali dobro, trudili se do jaja, nismo imali srece


E onda ništa
omega68 omega68 20:29 06.07.2010

Re: a ko nam valja?

al kad se pojavis, napises pravi blog.

hvala komšija
loader loader 23:37 05.07.2010

Uspeh naših - na SP u J.Africi

Ovo na SP je bio odličan nastup naših.
Igrali smo odlično, uz razumljive uspone i padove koje su imale sve reprezentacije. Uz veoma malu dozu sreće smo mogli u osminu.

Ali, osmina je drugorazredna. Prošli smo na prethodnim prvenstvima (EP i SP) u tu fazu, pa više i ne pamtimo šta se dešavalo, osim da smo popili dve šestice. Ali ćemo zato pobedu nad Nemačkom pamtiti sledećih 40 godina !!

Ako imamo pameti, pobedu nad Nemcima ćemo iskoristiti za trajniji psihološki napredak i što brže iskorenjivanje komentatora i sportskih radnika koji nas na mnoge utakmice šalju da izgubimo, jer, kao, to je taj i taj protivnik, a mi protiv njega nemamo, realno, šta da tražimo. Da su, recimo, naši komentatori par godina pratili Australijsku reprezentaciju, mi bismo ih onomad nalupali sa 15:0 , jer bi se oni unapred predali znajući naš za njih nedosežan sastav !

Zašto ova nacija, i kad ima nešto, gleda da to umanji, dovede pod sumnju...?! A od iluzija, kao što je npr. Kosovski mit, gradi realnu "današnju" vrednost, koja treba da nas rukovodi u naopakom svetu.

Ova reprezentacija, zajedno sa Antićem, jeste nešto što treba da poštujemo i gajimo. Svaka im čast na igri, zalaganju...
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:47 05.07.2010

Re: Uspeh naših - na SP u J.Africi

Uz veoma malu dozu sreće smo mogli u osminu.

U polufinale
loader loader 23:52 05.07.2010

Re: Uspeh naših - na SP u J.Africi

U polufinale
Onda, bolje, u finale


Ali, ova selekcija je igrala bolje od svih koje pamtim u poslednjih 15-tak godina.
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:54 05.07.2010

Re: Uspeh naših - na SP u J.Africi

Do polufinala je bila potrebna sreća; posle znanje i mud...rost
die hard die hard 23:54 05.07.2010

Re: Uspeh naših - na SP u J.Africi

loader
Ovo na SP je bio odličan nastup naših.
Igrali smo odlično, uz razumljive uspone i padove koje su imale sve reprezentacije. Uz veoma malu dozu sreće smo mogli u osminu.

Ma jesu igrali solidno, al nedovoljno.Ko ne pobedi Ozzyje i nije za osminu finala.Jeste malo srece falilo, al to mogu gotovo svi da kazu ( Englezi, Japanci ... ? ).A kako pobedismo Nemce i dalje mi nije jasno.Znam, iskljucen Klose.Ali, ipak...A cini mi se da ce bas taj Klose biti najveci balast njihovoj reprezentaciji ako bude jurio Ronaldov rekord.
loader loader 00:31 06.07.2010

Re: Uspeh naših - na SP u J.Africi

A kako pobedismo Nemce i dalje mi nije jasno.

Tako što smo ih nadtrčali, imali više šansi (gledao sam i snimak noću) i dali gol više od njih ... Prosto
bookbinder bookbinder 01:43 06.07.2010

Re: Uspeh naših - na SP u J.Africi

Ko ne pobedi Ozzyje i nije za osminu finala


Kao, recimo, Gana?

Malo te zekim, no hard feelings

A sve to jer se zaista slazem da smo igrali dobro, trudili se do jaja, nismo imali srece, ali treba imati muda i podrzati pokazani kvalitet i kad, sticajem nesretnih okolnosti (nije nam sudjen penal protiv Australije; da smo dali gol, mi bi prosli), izostanu ocekivani rezultati. To je pokazatelj zrelosti...
krkar krkar 00:12 06.07.2010

Bemti, odrasli ljudi!


Falilo malo sreće, samo što nije Srbija u polufinalu.

Alo, gledate li vi utakmice? Pa onu bandu gologuzih kilavaca za večeru bi pojeli svi iz osmine finala osim, mooooožda Slovačke, Portugala i Engleske. Njih su nabili u guzicu nogama Gana (ajdede) i Australija!!!

Japan, Južna Koreja, Paragvaj, Španija, Holandija... - pa bilo bi opet po 6:0

To što Srbija (ili neka druga trenutna država) svakih 40 godina po jednom tuče Nemačku - jednostavno se ne pika. Između ta 2 događaja Nemci pobede u 2/3 svojih utakmica i osvoje pola tuceta što sveCkih što jevropskih prvenstava.

Ovi su za regionalnu zonu sa Malezijom, Filipinima, Džibutijem i Moldovom.

U ovoj državi treba ukinuti fudbal na 10 godina. SVA zvanična takmičenja, dok god se sve barabe i kriminalci ne iščiste iz fudbala. pa onda početi sa pionirskim ligama, pa omladinskim...


loader loader 00:36 06.07.2010

Re: Bemti, odrasli ljudi!

Nemci... :) .. Pobeđivaćemo ih češće, ako ne budemo toliko kritizerski navaljivali na sebe same. Ovo je zemlja u kojoj su unapred krivi, odnosno lažu - fudbalska reprezentacija i meteorolozi. Kad se nema šta - udri po fudbalerima i meteorolozima

omega68 omega68 06:36 06.07.2010

Re: Bemti, odrasli ljudi!

Alo, gledate li vi utakmice?

U ovoj državi treba ukinuti fudbal na 10 godina. SVA zvanična takmičenja, dok god se sve barabe i kriminalci ne iščiste iz fudbala. pa onda početi sa pionirskim ligama, pa omladinskim...

Sve se slažem i na onom drugom blogu sam dao 60. preporuku za onaj komentar
NEMCI SU SAT VREMENA IMALI IGRAČA MANJE
Milutin Milošević Milutin Milošević 07:39 06.07.2010

Re: Bemti, odrasli ljudi!

onu bandu gologuzih kilavaca za večeru bi pojeli svi iz osmine finala osim, mooooožda Slovačke, Portugala i Engleske

Ne slažem se. No, mislim da je nepotrebno da o ovome otvaramo raspravu
krkar krkar 07:44 06.07.2010

Re: Bemti, odrasli ljudi!

Milutin Milošević
onu bandu gologuzih kilavaca za večeru bi pojeli svi iz osmine finala osim, mooooožda Slovačke, Portugala i Engleske

Ne slažem se. No, mislim da je nepotrebno da o ovome otvaramo raspravu


Možda sam stvarno preterao, Slovaci bi ih pojeli za užinu, kako su ginuli na terenu, a verovatno i Portugal. Znači, samo Englezi ostaju.
Unfuckable Unfuckable 05:18 06.07.2010

daj malo

detalja, omega - izneo si neke jako zanimljive teze.

nek prozove one GRUPE i KLANOVE koji su mu rušili autoritet i odnose u timu.


Što je dozvolio da igrači koje zastupa njegov sin volšebno dobiju mesto u odlučujućoj utakmici.


neki, izgleda, potezali malo više.I to još u Kovilovu.


A zašto ne kažu pravi razlog zbog koga su neki propuštali treninge ili pripremne utakmice.


Neki su bili ljuti što je pozvan Subotić a ne Boban Rajković.Zašto niko ne kaže umesto koga je taj isti Rajković , koji je budućnost našeg fudbala, popio suspenziju od godinu dana na samom početku i u delikatnom trenutku svoje verovatno blistave karijere. Na Olimpijadi je jedan drugi igrač pljunuo sudiju ali se sakrio iza ovog mučenika i sudija je prijavio njega.O tome se ne govori - ne treba se zamerati.




KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 06:12 06.07.2010

Re: daj malo

da igrači koje zastupa njegov sin

Mali Petrović je jedan od njih.
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 06:34 06.07.2010

Re: daj malo


Stvarno zanimljive stvarcice...Mislim da ako se neko zbog necega kritikuje umesto insinuacija to treba jasno reci. a i zbog kredibiliteta onoga koji pise i samog teksta...
omega68 omega68 06:37 06.07.2010

Re: daj malo

KRALJMAJMUNA
da igrači koje zastupa njegov sin

Mali Petrović je jedan od njih.

I Obradović
omega68 omega68 06:41 06.07.2010

Re: daj malo

A kako da kažem ja koji nisam bio tamo?
Neka kažu oni koji su zaduženi za to.Ni Stošić nije hteo da priča o prošlom prvenstvu iako je direkno slušao od igrača šta je sve bilo.
Moje informacije su iz treće ruke
Treba vršiti pritisak na Antića da kao nekad Željko Obradović označi krivce za neke loše stvari
omega68 omega68 06:43 06.07.2010

Re: daj malo

umesto koga je taj isti Rajković , koji je budućnost našeg fudbala, popio suspenziju od godinu dana na samom početku i u delikatnom trenutku svoje verovatno blistave karijere. Na Olimpijadi je jedan drugi igrač pljunuo sudiju ali se sakrio iza ovog mučenika i sudija je prijavio njega

Smiljanić
medjutim92 medjutim92 11:22 06.07.2010

Re: daj malo

KRALJMAJMUNA
da igrači koje zastupa njegov sin

Mali Petrović je jedan od njih.


Nije.

Priča se već neko vreme, ali nije. Agent mu je Jovica Radonjić, a evo koga još zastupa:

http://www.transfermarkt.co.uk/en/footballg/details/berater_1570.html

S druge strane, pomenu neko i Obradovića, njegovu agenciju drže Damjanac i Falji Ramadani:

http://www.transfermarkt.co.uk/en/lian-sports-gmbh/details/berater_13.html

Moguće je da ima koječega u pozadini, ali nema šanse da je Antićev sin menadžer obojici, preko dve agencije..
omega68 omega68 12:49 06.07.2010

Re: daj malo

Moguće je da ima koječega u pozadini

Atomski mrav Atomski mrav 13:17 06.07.2010

Re: daj malo

Reče mi jedan čo'ek jednu stvar na jednome mestu...
omega68 omega68 13:29 06.07.2010

Re: daj malo

Pazi, ko očekuje od jednog prosečnog blogera iz unutrašnjosti da razotriva dobro čuvane tajne i taljenja?
Šta rade novinari sportskih redakcija prestoničkih medija osim što ne izlaze iz bulje menadžerima i igračima i što pokušavaju da glupostima podignu tiraže?
Mile Kos je na SOS kanalu , posle ko zna koliko god. objašnjavao da su '82. u Španiji rađene svakakve svinjarije.Tek posle X godina!.
Današnji novinari vrlo dobro znaju šta je sve bilo tamo.
Zna i Antara
Neka pričaju oni
omega68 omega68 16:08 06.07.2010

Re: daj malo

A zašto ne kažu pravi razlog zbog koga su neki propuštali treninge ili pripremne utakmice.

seti se ko nije igrao pripremne utakmice
medjutim92 medjutim92 12:55 07.07.2010

Re: daj malo

omega68
seti se ko nije igrao pripremne utakmice


Folirao se on s povredom i u klubu.. sećate se ovoga?

http://sport.blic.rs/Fudbal/170597/Ferguson-ljut-posle-misteriozne-povrede-Nemanje-Vidica
medjutim92 medjutim92 12:58 07.07.2010

Re: daj malo

omega68
Moguće je da ima koječega u pozadini



Mogao bih i da poverujem da je Antićev sin umešan, ali mi je prosto nelogično da to radi sa dva igrača koji su u različitim agencijama...

mada, s druge strane, svi zvezdini Crnogorci/CG brazilci su vlasništvo istog čoveka, iako su formalno pod drugim agentima.. ko će ga znati.. al teško je dokazivo..
antioksidant antioksidant 08:14 06.07.2010

.

Meni je samo čudno to što neki stariji čikica koji je , uzgred, zapamtio koliko treba da budeš dobar da bi bio četvrti na svetu ( Čile 1962 ) i koji sigurno ima mnogo životnog iskustva u mnogim oblastima , može da se spusti na nivo nekog osrednje inteligentnog pubertetlije i da se loži na emocije.

e omega,
a zasto se gleda fudbal nego da se isfuras na emocije? ili se kladis pa uzmes kintu ili uzmes pivdzana, opustis stomak i lajes pred televizorom. ovo drugo je veoma jeftina zabava a sto je vise emocija ufurano to je zabavnije.

a sve se svodi na
što mi boljeg verovatno i nemamo


Biljana 77 Biljana 77 09:50 06.07.2010

Re: .

a zasto se gleda fudbal nego da se isfuras na emocije?

Da nije toga svaka bi nam utakmica bila ista, prijateljska ili koja odlučuje o prolazu na prvenstvo/u sledeći krug.. A nije ista. I nije ista ni ovim momcima koji su igrali, u to sam uverena. Pa makar pili i pušili više, a trčali manje od Nemaca ili koga god.
omega68 omega68 13:01 06.07.2010

Re: .

a zasto se gleda fudbal nego da se isfuras na emocije? ili se kladis pa uzmes kintu ili uzmes pivdzana, opustis stomak i lajes pred televizorom. ovo drugo je veoma jeftina zabava a sto je vise emocija ufurano to je zabavnije.

biće da si u pravu
ali kad dođe do SP svi se utripujemo da smo bolji i lepši nego što jesmo i što možemo da budemo
to me nervira.
još me više nervira što zaista , nekad, možemo to bolje i više ali nas taj mentalitet da je uspeh i samo kvalifikovanje upropasti.



Predlažem da za budućnost usvojimo akcioni plan po kome se uspeh smatra samo osmina finala +.Za to imamo više razloga:
1.Imamo tradiciju koja je uvek vrlo važna motivaciona kategorija.Prvi klub u Srbiji je osnovan još 1903., a na 1. SP smo sa ekipom igrača iz Srbije igrali polufinale i pre toga još tukli Brazil.
2.Imamo talenta za ekipne sportove sa loptom.Taj talenat samo treba gajiti i usmeriti stručnim radom.
3.Imamo i imaćemo igrače koji igraju u jakim ligama i naučeni su na profesionalizam.Taj profesionalizam samo treba gajiti i usmeriti stručnim radom.

omega68 omega68 13:06 06.07.2010

Re: .

nije ista ni ovim momcima koji su igrali, u to sam uverena. Pa makar pili i pušili više, a trčali manje od Nemaca ili koga god.

Još davno je Đ. Balašević rekao jednu notornu istinu u svojoj pesmi'' Drago mi je zbog mog starog'' koja najbolje odslikava razmišljanje prosečno pametnog fudbalera :
''Manje mi smeta Prvenstvo sveta neg' prazan džep''.
Siguran sam da su te utakmice značile mnogo više nekima od nas, gledalaca, nego nekima og njih
Sreća tvoja što ne znaš sa kim imamo posla...
antioksidant antioksidant 13:17 06.07.2010

Re: .

Prvi klub u Srbiji je osnovan još 1903

i da naglasimo da taj klub sada u imenu ima brojku 1923 a ne godinu svog osnivanja...
medjutim92 medjutim92 12:53 07.07.2010

Re: .

omega68
1.Imamo tradiciju koja je uvek vrlo važna motivaciona kategorija.Prvi klub u Srbiji je osnovan još 1903.


A FK Bačka 1901 iz Subotice? OK, jeste se zvala Bacska Szabadkai Athletikai Club, ali i to je sad Srbija..
babmilos babmilos 13:24 06.07.2010

pitanje taktike

savremeni fudbal je takav da ekipa koja može da se 90 minuta brani bez pada koncentracije (ili sa padovima koncentracije ali da protivnik nema sreće, jel) UVEK pobeđuje. Grčka na EP, Inter u LŠ ove godine, Švajcarska protiv Španije, Gana protiv nas, ulazak Slovačke i SAD među 16. I obratno, možeš da napadaš ali ako ne daš golove iz šansi ili ako igrači pomešaju sportove, onda si gotov. Antićev stil je napadački, on tako postavlja igru: najbolju šansu od 4 prvoklasne u prvom poluvremenu protiv australije je imao bek Ivanović. To nam se sviđalo dok je išlo, kroz cele kvalifikacije; pa nam se nije sviđalo kad nije išlo na 3 utakmice priprema, pa nam se opet svidelo kad je išlo sa Kamerunom; pa opet nije valjalo kad nije išlo u grupi. sistem je takav kakav je, napadamo i držimo sudbinu u svojim rukama, pa ako ide krasiću ili ako nešto napravimo iz prekida to nam je.
meni se nisu dopale druge stvari: odlaženje igrača sa priprema na potpisivanje ugovora; gomila reklama sa našim igračima; poseta Staroj Pazovi; svakodnevne konferencije za štampu; plakanje novinara kako ne igrače ne viđaju; činjenica da delegacija FSS u Južnoj Africi nije primetila da teren za trening ne valja. Mislim da je FSS ošljarski odradio celukupni angažman u Južnoj Africi po principu "ovo nam je izlet sa koga ćemo doneti brdo para i podeliti sebi juhuhu bonuse". Dokaz tome mi je potpisivanje ugovora sa Antićem koji, po Karadžićevom priznanju, u sebe uključuje novčanu ideju da ćemo ući u četvrtfinale.
omega68 omega68 14:25 06.07.2010

Re: pitanje taktike

napadamo i držimo sudbinu u svojim rukama, pa ako ide krasiću ili ako nešto napravimo iz prekida to nam je.

Da li je to na nivou renomea našeg talenta?
odlaženje igrača sa priprema na potpisivanje ugovora; gomila reklama sa našim igračima; poseta Staroj Pazovi; svakodnevne konferencije za štampu; plakanje novinara kako ne igrače ne viđaju;

E to je to
FSS ošljarski odradio celukupni angažman u Južnoj Africi po principu "ovo nam je izlet sa koga ćemo doneti brdo para i podeliti sebi juhuhu bonuse". Dokaz tome mi je potpisivanje ugovora sa Antićem koji, po Karadžićevom priznanju, u sebe uključuje novčanu ideju da ćemo ući u četvrtfinale.

...i to
babmilos babmilos 14:46 06.07.2010

Re: pitanje taktike

šta je talenat za fudbal? to je mesi, maradona, piksi, savićević. deki stanković nije talenat, to je krvav rad, hektolitri znoja. nemamo mi talenat evo 20 godina. u stvari imamo, mali matić. kako je lomio talijane dok ga nisu polomili. ali talenat mora da igra, da oseti slobodu, a ne da sedi u čelsiju i trenira. nema talenata bez ozbiljne domaće lige.

mi smo naravno zaboravili kako smo nekad igrali pa je dobro reći: neprevaziđeni lični antićev uspeh je +9 kilometara pretrčanih protiv nemaca.

ima jedna stvar koju vidim kao olakšavajuću okolnost: suđenje u fudbalu je postalo totalno zavisno od dnevnog horoskopa sudije. to više nije pitanje slobodnog sudijskog uverenja, već od sudije zavisi kako se zove igra koja se igra. u tim okolnostima posebno loše prolaze sadilnikad reprezentacije - pa čak se ni ozbiljno organizovani sistemi ne snalaze najbolje, eto nemaca protiv nas za primer. fudbal je prokleto teška igra i pretrčati 80 metara i doći do šesnaesterca je uspeh po sebi. pa kad ti ga sudija upropasti, to je realna katastrofa.
omega68 omega68 16:14 06.07.2010

Re: pitanje taktike

nemamo mi talenat evo 20 godina.

ne slažem se.
Kakve rezultate imamo u konkurenciji U21? Problem je što i u seniorskoj ne idemo u očekivanjima ka samom vrhu , što je u ovoj konkurenciji već postalo pravilo.Svaki novi selektor ima u zadatat da tu selekciju uvede u finale, jer su predhodni dokazali da je to moguće.
Samo to primeniti i kod starijih.Međutim,
tu počne mešanje mešetara...
medjutim92 medjutim92 12:50 07.07.2010

Re: pitanje taktike

omega68
nemamo mi talenat evo 20 godina.

ne slažem se.
Kakve rezultate imamo u konkurenciji U21? Problem je što i u seniorskoj ne idemo u očekivanjima ka samom vrhu , što je u ovoj konkurenciji već postalo pravilo.Svaki novi selektor ima u zadatat da tu selekciju uvede u finale, jer su predhodni dokazali da je to moguće.
Samo to primeniti i kod starijih.Međutim,
tu počne mešanje mešetara...


Činjenica.

Da nemamo talenata, ne bi toliko klinaca išlo u inostranstvo već sa 18 godina u velike klubove (Ćosić, Milanović, Đuričić, Alen Stevanović, Rajković, Matić, Milinković..)
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:14 07.07.2010

Re: pitanje taktike

Sulejmani
omega68 omega68 17:44 07.07.2010

Re: pitanje taktike

Gazda,
veruj mi da je iz vrlo pouzdanih izvora:
Sulejmani i Duljaj mu se ne sviđaju zbog - prezimena

Evo nam ga selektor
Milutin Milošević Milutin Milošević 17:48 07.07.2010

Re: pitanje taktike

Da zna samo kako Goranci poštuju Srbiju...
Evo nam ga selektor

FIFA idioti nastavljaju sa biserima
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:48 06.07.2010

A šta će biti večeras?

NNN NNN 14:12 06.07.2010

Re: A šta će biti večeras?

3:3
omega68 omega68 14:37 06.07.2010

Re: A šta će biti večeras?

Pa nisam ja hobotnica
Holandija
Još sam pre SP na blogu kod 3N rekao da nam fali jedan Snajder.
Oni zaslužuju finale
niccolo niccolo 15:03 06.07.2010

Re: A šta će biti večeras?

Pa nisam ja hobotnica



Čuh da je hobotnica rekla nizozemska-španjolska...
NNN NNN 15:08 06.07.2010

Re: A šta će biti večeras?

obotnica tipuje na Španiju
(i prošli put se zeznuo kod njih, pa sad da promeni )
omega68 omega68 16:16 06.07.2010

Re: A šta će biti večeras?

Španija ima neke šanse samo zbog toga što ne igra Miler, mada ni to možda neće da igra neku ulogu.
Švabe napokon imaju spoj discipline i lepršavosti.
Promenili malo mentalitet
milisav68 milisav68 17:02 06.07.2010

Re: A šta će biti večeras?

Milutin Milošević

Prolazi Holandija.
Milutin Milošević Milutin Milošević 17:08 06.07.2010

Re: A šta će biti večeras?

3:3

Meni mnogo više smrdi na 0:0
aleksandarz92 aleksandarz92 17:45 06.07.2010

Re: A šta će biti večeras?

milisav68
Milutin Milošević

Prolazi Holandija.

Razbucaće ih k'o svinja mas'an džak.
Ustvari, igraće lagano dok ne daju prvi gol. Onda će igrati lagano dok ne daju drugi, a posle će igrati lagano do kraja.
omega68 omega68 17:59 06.07.2010

Re: A šta će biti večeras?


A zamalo da te banujem sve želeći da preporučim komentar
omega68 omega68 20:31 06.07.2010

Re: A šta će biti večeras?

Džabulani je čudo
još jedna frljoka i anti-propagandisti fudbala uđu u finale
NNN NNN 20:32 06.07.2010

Re: A šta će biti večeras?

Sviđa mi se njegov pogled

...taj za milost nije znao
NNN NNN 21:04 06.07.2010

Re: A šta će biti večeras?

olandezi dadoše 3 gola od stative (od toga 1 iz opsajda), mislim da su potrošili svu sreću ovom veku (jedina dobra stvar je što imam Snajdera i Robena u fantasy-ju )
milisav68 milisav68 21:30 06.07.2010

Re: A šta će biti večeras?

mislim da su potrošili svu sreću ovom veku

A možda im se vraća iz prošlog.
omega68 omega68 21:30 06.07.2010

Re: A šta će biti večeras?

oni će prvi put igrati u finalu protiv ne domaćina.
Bez obzira protiv koga, oni su favoriti
niccolo niccolo 21:34 06.07.2010

Re: A šta će biti večeras?

Bez obzira protiv koga, oni su favoriti

Čekaj polako, prvo da vidimo šta će hobotnica da kaže...
aleksandarz92 aleksandarz92 21:36 06.07.2010

Re: A šta će biti večeras?

od toga 1 iz opsajda

Najblaže rečeno, diskutabilno.
mislim da su potrošili svu sreću ovom veku

A šta reći za Nemce koji su stigli u polufinale, a da ne igraju protiv ozbiljnih protivnika.
NNN NNN 22:02 06.07.2010

Re: A šta će biti večeras?

šta reći za Nemce koji su stigli u polufinale, a da ne igraju protiv ozbiljnih protivnika.
Problem sa ovim SP je što ni nema ozbiljnih protivnika
omega68 omega68 23:03 06.07.2010

Re: A šta će biti večeras?

Problem sa ovim SP je što ni nema ozbiljnih protivnika

Danas Svi Znaju Da Igraju Fudbal

pozdrav za našeg druga
međutima92
krkar krkar 02:01 07.07.2010

Re: A šta će biti večeras?

NNN
Sviđa mi se njegov pogled

...taj za milost nije znao


Najbolji igrač prvenstva dosad.
NNN NNN 08:23 07.07.2010

Re: A šta će biti večeras?

krkar
NNN
Sviđa mi se njegov pogled

...taj za milost nije znao


Najbolji igrač prvenstva dosad.
Čovek-tim; od ničega pravi nešto (da go' ).
Ima interesantnu životnu priču, sećam se da je u Mančesteru bio truba (nije mogao vola da ubode), a onda se probudio...
Ovo je sveže:
Forlán became the first player since Lothar Matthäus in 1990 to score three goals outside the penalty area in one tournament.

antioksidant antioksidant 09:49 07.07.2010

Re: A šta će biti večeras?

Forlán became the first player since Lothar Matthäus in 1990 to score three goals outside the penalty area in one tournament.

Почео си као Аца Стојановић

А Форлан ни за један гол није имао "помоћ" Предрага Спасића који је здушно дао све од себе да Лотар 2 пута да гол...
medjutim92 medjutim92 12:48 07.07.2010

Re: A šta će biti večeras?

omega68
Danas Svi Znaju Da Igraju Fudbal

pozdrav za našeg druga
međutima92




(ja sam drugar sa šeširom)

btw, ako Nemačka nije imala ozbiljne protivnike, a ko jeste? Nemačka došla iz grupe iz koje je došao jedan četvrtfinalista koji pukom lošom srećom nije došao u finale, u istoj grupi smo mi ispali iako smo ih dobili, onda naišli na dve ekipe koje su bile u top 5 favorita, i sad na Špance.. kako treba da izgleda teži put do (polu)finala?
aleksandarz92 aleksandarz92 14:55 07.07.2010

Re: A šta će biti večeras?

medjutim92
omega68
Danas Svi Znaju Da Igraju Fudbal

pozdrav za našeg druga
međutima92




(ja sam drugar sa šeširom)

btw, ako Nemačka nije imala ozbiljne protivnike, a ko jeste? Nemačka došla iz grupe iz koje je došao jedan četvrtfinalista koji pukom lošom srećom nije došao u finale, u istoj grupi smo mi ispali iako smo ih dobili, onda naišli na dve ekipe koje su bile u top 5 favorita, i sad na Špance.. kako treba da izgleda teži put do (polu)finala?

Ma ja sam se samo zajebav'o. Mada, Argentini mogu da se stave svi pozitivni epiteti, ali ekipa koja ima Maradonu na čelu je po meni neozbiljna (što ne znači da ne može svakog da pobedi)
omega68 omega68 17:45 07.07.2010

Re: A šta će biti večeras?

ali ekipa koja ima Maradonu na čelu je po meni neozbiljna

... i ne misle da išta menjaju
cassiopeia cassiopeia 13:21 07.07.2010

Da mahnem :)

Omega


Večeras navijam za Španiju i biće 2:1. A ne kako ova Merkelova prognozira 2:1 za Nemce.
omega68 omega68 14:40 07.07.2010

Re: Da mahnem :)

Ja za Nemce, ne znam zašto, po prvi put u životu
medjutim92 medjutim92 14:59 07.07.2010

Re: Da mahnem :)

omega68
Ja za Nemce, ne znam zašto, po prvi put u životu


Možda zbog boje dresa?
iris.davidovich iris.davidovich 16:39 07.07.2010

Re: Da mahnem :)

Ja za Nemce, ne znam zašto, po prvi put u životu

isto. i zbog toga se zestoko svadjam sa muzem dosta mi je vise navijanja za one afrikance i latinose, ja sam europljanka
u nekom momentu dok je igrala nemacka (mislim protiv engleza) iskocila je na tv-u informacija da je nemacka od npr 1965. (ali nemoj cepidlaciti oko godine, nek bude i da je '75.) na svetskim prvenstvima ulazila u 8 najboljih ekipa! eeej! pa nemoguce da su svaki put imali toliko dobar tim, talentovane igrace, srece, etc! zato se slazem s tobom da je vrlo bitna rec mentalitet.
aleksandarz92 aleksandarz92 17:21 07.07.2010

Re: Da mahnem :)

omega68
Ja za Nemce, ne znam zašto, po prvi put u životu

Meni nije prvi put, mada je redak slučaj. Ovaj put sam za Nemce zato što su igrali (da l' je moguće da ovo pišem) najlepši fudbal na prvenstvu.

PS
Ako Holandija izgubi u finalu, jedina neporažena ekipa na prvenstvu biće Novi Zeland
omega68 omega68 17:51 07.07.2010

Re: Da mahnem :)

skocila je na tv-u informacija da je nemacka od npr 1965. (ali nemoj cepidlaciti oko godine, nek bude i da je '75.) na svetskim prvenstvima ulazila u 8 najboljih ekipa! eeej! pa nemoguce da su svaki put imali toliko dobar tim, talentovane igrace, srece, etc! zato se slazem s tobom da je vrlo bitna rec mentalitet.

Od 1966, tada su izgubili os Engleza u onoj čuvenoj utakmici
Mada su i 1962. igrali sa nama u četvrtfinalu kada smo ih pobedili 1:0 i ušli u polufinale.
Mentalitet se najbolje video 1976. kada smo na EP u Beogradu na poluvremenu vodili 2:0 ali su oni izjednačili i na kraju nas dobili u produžecima 4:2
U jbt koliko sam mator
i toga se sećam


omega68 omega68 17:55 07.07.2010

Re: Da mahnem :)

Meni nije prvi put, mada je redak slučaj. Ovaj put sam za Nemce zato što su igrali (da l' je moguće da ovo pišem) najlepši fudbal na prvenstvu.

Baš to, takvu lakoću transformacije, takvu kreativnost i u isto vreme ispunjavanje def. zadataka, Ozila, Kediru, Milera, Podolskog... tako nešto nisam gledao od prošlog evropskog i tadašnje Španije.
Ova današnja mi nije još pokazala to, možda će večeras...?
omega68 omega68 17:57 07.07.2010

Re: Da mahnem :)

cassiopeia

iris.davidovich

pozdrav ženskim ljubiteljkama najdraže nam igre
aleksandarz92 aleksandarz92 17:58 07.07.2010

Re: Da mahnem :)

Mentalitet se najbolje video 1976. kada smo na EP u Beogradu na poluvremenu vodili 2:0 ali su oni izjednačili i na kraju nas dobili u produžecima 4:2

Ne. Najbolje se video u polufinalu '82. 3:1 za Francusku posle prvog produžetka, ali...
Meni je to prvo prvenstvo kog se sećam, ja sam malo manje mator

Nego, nešto mi taj mentalitet zakazao na ovom prvenstvu. Evo, da se samocitiram sa drugog bloga:
Francuska je igrala kao Srbija i Crna Gora.
Nemačka igra kao Brazil.
Brazil igra kao Holandija.
Holandija igra kao Nemačka.
Urugvaj igra k'o Italija.
Engleska igra kao Grčka.
Španija igra kao Argentina.
Argentina igrala kao Francuska (nekad davno)
Jedino su Italijani ostali dosledni sebi, samo što ih ovaj put nije usralo.
omega68 omega68 18:39 07.07.2010

Re: Da mahnem :)

Francuska je igrala kao Srbija i Crna Gora.
Nemačka igra kao Brazil.
Brazil igra kao Holandija.
Holandija igra kao Nemačka.
Urugvaj igra k'o Italija.
Engleska igra kao Grčka.
Španija igra kao Argentina.
Argentina igrala kao Francuska (nekad davno)
Jedino su Italijani ostali dosledni sebi, samo što ih ovaj put nije usralo.



Najbolje se video u polufinalu '82. 3:1 za Francusku posle prvog produžetka, ali...
Meni je to prvo prvenstvo kog se sećam, ja sam malo manje mator



i to!
mogu da kažem da je to bila najbolja utakmica koju sam gledao u svom , ne tako dugom, životu
Bio sam sa školom na moru i dva sata pre meča sam zauzeo mesto u prvom redu restorana u kome smo obedovali i u kome je stajao TV.
Majko mila, akcije i šanse su se smenjivale kao na traci , bez prekida.
Žanvion,TDrezor, Bosis, Platini, Žires, Tigana, Rošeto na jednoj, a Kalz, Štilike, Brigel, braća Ferster Šuster, Brajtner, Magat, Litbarski Rumenige, Hrubeš na drugoj.
Tada je pokušaj ubistva Batistona ( valjda ) od strane Šumahera ostao , ako se dobro sećam bez crvenog kartona
Strašna utakmica, strašna




edit:
Kad bolje razmislim , tek sad sam im oprostio tu utakmicu, kao što sam nedavno prestao da gotivim Francuze baš zbog tog polufinala
Milutin Milošević Milutin Milošević 18:53 07.07.2010

Re: Da mahnem :)

Da, tada sam se nervirao možda najviše u životu. A i upili smo se gledajući... Tuga jedna
NNN NNN 08:32 08.07.2010

Re: Da mahnem :)

PS
Ako Holandija izgubi u finalu, jedina neporažena ekipa na prvenstvu biće Novi Zeland
Na prošlom SP Švajcarci nisu primili ni jedan jedini gol, pa su izduvali u 1/8 finala
cassiopeia cassiopeia 12:21 08.07.2010

Re: Da mahnem :)

omega68
cassiopeia
iris.davidovichpozdrav ženskim ljubiteljkama najdraže nam igre





p.s. a lepo sam juče pre posla razmišljala da uložim koji dinar na Španiju kad me već osećaj tako držao da će dobiti i ne uplatim i ko mi kriv sad
draft.dodger draft.dodger 19:04 07.07.2010

Večeras navijam za

ŠPANIJU...
(još samo da odem do prodavnice po sastojke za špricer)
omega68 omega68 19:06 07.07.2010

Re: Večeras navijam za

draft.dodger
ŠPANIJU...
(još samo da odem do prodavnice po sastojke za špricer)

ALi samo po jedan...
Ja krenuo da gledam kod ortaka u kafiću ali me sprečava iznenadna pojava oluje - kad joj vreme nije
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:01 07.07.2010

Re: Večeras navijam za

ŠPANIJU

Crveno, crveno, crveno
Crveno je boja ljubavi

omega68 omega68 00:05 08.07.2010

Re: Večeras navijam za

Milutin Milošević
ŠPANIJU

Crveno, crveno, crveno
Crveno je boja ljubavi


reče Mišković
aleksandarz92 aleksandarz92 21:22 07.07.2010

Holandija - Španija

Ajmo Holandjani...
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:20 07.07.2010

Re: Holandija - Španija

Uz svo poštovanje kolege Kaz-a, smatram da ćete naHebete u finaletu
omega68 omega68 22:34 07.07.2010

Re: Holandija - Španija

Pih, ipak je neigranje Milera bilo presudno.
Mada, taj teži put ( Engleska, Arđentina ) iscrpeo je i takav motor kao što je mercedesov.
( Kaz neka se javi - sve mu je oprošteno )
U finalu navijam za Holandiju - isto prvi put, ali treba da se naplati ona Repova i cKrojfova generacuja
( Milutine ti me bar razumeš )
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:47 07.07.2010

Re: Holandija - Španija

ipak je neigranje Milera bilo presudno.

Ako bilo koja ekipa zavisi od jednog igrača, onda nije ozbiljna.
treba da se naplati ona Repova i cKrojfova generacuja
( Milutine ti me bar razumeš )

Ta generacija je igrala fudbal. Ova danas je daleko do toga, mada je bliže tome da konačno osvoji trofej. Dva su razloga:
- Ona generacija je igrala dva puta protiv domaćina - jednog nije smela da pobedi!
- Ova generacija se uklapa u današnje poimanje igre sa loptom na velikom terenu - nešto što se nekada zvalo fudbal
medjutim92 medjutim92 10:20 08.07.2010

Re: Holandija - Španija

Milutin Milošević
ipak je neigranje Milera bilo presudno.

Ako bilo koja ekipa zavisi od jednog igrača, onda nije ozbiljna.


Činjenica. Mada ne mislim da je samo odsustvo jednog igrača sredilo Nemce.

Španija mi je sinoć mnogo ličila na Tumbakovićev Partizan - guranje kroz sredinu, kratki pasovi i insistiranje na individualnom kvalitetu igrača..

Šašavo je što mi je sasvim logično da se ekipa sa takvom igrom olupa o Nemce. To što se nije olupala pokazuje koliko je sastav Španije ustvari jak.. a i koliko su se Nemci ipak potrošili usput..
antioksidant antioksidant 10:22 08.07.2010

Re: Holandija - Španija

Španija mi je sinoć mnogo ličila na Tumbakovićev Partizan - guranje kroz sredinu, kratki pasovi i insistiranje na individualnom kvalitetu igrača..

Још им је само судија фалио...
NNN NNN 10:43 08.07.2010

Re: Holandija - Španija

Још им је само судија фалио...
Pa i nije... mogao je ladno da svirne penal na kraju 1. pouvremena za Nemačku - za Špance bi svirao sigurno (više puta!), naročito ako igraju protiv nas ('82.)
reanimator reanimator 11:23 08.07.2010

Re: Holandija - Španija

NNN
Још им је само судија фалио...Pa i nije... mogao je ladno da svirne penal na kraju 1. pouvremena za Nemačku

Objection!
Postojao je faul, ali je bio korak van kaznenog :)
Inače, ne mogu da verujem da navijam za Špance, ali 'ladno jeste tako. I nevidjeno mi se svidja kako igraju. Kao što mi se prvi put u životu na ovom prvenstvu svidelo kako igra Nemačka.
I kao što mi se Holandija nikako ne svidja i iskreno se nadam da će Španci da ih izgaze, ali onako...skroz. Gde ćete vi roboti na titulu i tako to :)
NNN NNN 12:07 08.07.2010

Re: Holandija - Španija

Postojao je faul, ali je bio korak van kaznenog :)

za Špance bi svirao sigurno (više puta!), naročito ako igraju protiv nas ('82.)

I ostalo se sve slažem... nego ovo je centaršut
omega68 omega68 22:57 07.07.2010

Da li je ovo bio penal?

omega68 omega68 23:09 07.07.2010

ovo je bio fudbal

( za mlađe , koji nisu bili rođeni )


to je bio fudbal ,a ne ovo kad po pola sata nema faula!
omega68 omega68 23:20 07.07.2010

Najbolji evropski igrač

svih vremena
omega68 omega68 23:38 07.07.2010

Sad mi je tek jasno

ko su bili Roni Rensebrink, Neskensk, Rud Krol i društvo
i gde je bila Arđentina 1974.

i sad mi je jasno zbog čega nisu mogli da pobede na sledećem prvenstvu koje je bilo baš u toj Arđentini!!!
ovi ljudi su izmislili totalni fudbal

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana