Mediji| Politika

ARANDJELOVAC, ZABRANJENI GRAD

Biljana Srbljanović RSS / 03.12.2007. u 19:53
Upravo sam razgovarala sa Svetlanom Lukic.
Ona nam prenosi porazavajuce vesti: uprkos jakim policijskim snagama koje su obezbedjivale grad, tribina Pescanika je upravo prekinuta.
arandjelovac-003-foto-s-mar.jpg

002-foto-s-maricic_n.jpg

ARANDJELOVAC-04-SM_mc.jpg

005-foto-s-maricic_m.jpg

Zahvaljujem se fotografima Stanislavu Milojkovicu iz Danasa i Andreju Isakovicu iz lista "ALO" na fotografijama.
Jednom od organizatora tribine, Dr Slobodanu Plećiću, noćas razbijači tribine uporno prete telefonom, najavljuju obračun sa njim, a policija i dalje ništa ne preduzima po pitanju zaštite ovog Arandjelovčanina.
Da li je obaveza policije je da zaštiti svakog, pa i ovog gradjanina, od pretnji i mogućeg nasilja, ili je na dr Plećića večeras otvoren lov, samo zbog njegovih političkih ubedjenja, otvorene kritike vlasti i želje da i njegovi sugradjani saslušaju tribinu Peščanika!
Nocas sam zaznala da ljudi iz LDP-a brinu o bezbednosti organizatora tribine, kad vec policija odbija da do kraja radi svoj posao.

ARANDJELOVAC-02-SM_m.jpg

ARANDJELOVAC-11-SM_M.jpg

ARANDJELOVAC-12-SM_m.jpg

Kordoni policije su, sasvim korektno, stitili goste iz Beograda, ali su istovremeno pripadnici Nove Srbije, koje je gradonacelnik Topole autobusima organizovano doveo u Arandjelovac, zajedno sa clanovima Srpske Radikalne Stranke, koji vladaju ovim gradom, uz pretece urlike i neprekidno ometanje, uspeli da prekinu tribinu.
Ucesnici iz Beograda, protiv kojih se na lokalnoj televiziji danima vodila kampanja, u kojoj je ucestvovao i Aleksandar Vucic, su samo zahvaljujuci pomoci policije uspeli da se evakuisu, samo nekoliko trenutaka pre tuce u kojoj su povredjeni neki organizatori i publika koja je zelela da slusa tribinu pescanika.
Predvidjeni govornici Mirko Djordjevic, Vesna Rakic Vodinelic, Teofil Pancic, Miljenko Dereta i Petar Lukovic, nisu uspeli da kazu ni rec.
U parlamentu radikali slave.
U Srbiji vlada mrak.

Javljacu dalje utiske tokom veceri.

Zahvaljujem se fotografu Danasa Stanislavu Milojkovicu na fotografijama.

ARANDJELOVAC-09-SM_m.jpg

ARANDJELOVAC-08-SM_m.jpg


Komentari (391)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

doktorka doktorka 20:27 03.12.2007

JSO

Vojislava Kostunice opet na delu! Policija "nemocna" .
diskutant diskutant 20:59 03.12.2007

Re: JSO

doktorka
Vojislava Kostunice opet na delu! Policija "nemocna" .

btw, ministar za drzavnu upravu i lokalnu samoupravu je iz tadiceve stranke, milan markovic. nikada se ni on, ni njegovo ministarstvo nisu oglasili povodom prethodnog slucaja, iako je od samog pocetka bilo jasno da lokalna vlast podupire neslobodu govora i okupljanja u arandjelovcu. videcemo da li ce sada neko reagovati.
doktorka doktorka 23:45 03.12.2007

Re: JSO

diskutant

doktorkaVojislava Kostunice opet na delu! Policija "nemocna" . btw, ministar za drzavnu upravu i lokalnu samoupravu je iz tadiceve stranke, milan markovic. nikada se ni on, ni njegovo ministarstvo nisu oglasili povodom prethodnog slucaja, iako je od samog pocetka bilo jasno da lokalna vlast podupire neslobodu govora i okupljanja u arandjelovcu. videcemo da li ce sada neko reagovati.


A pa oni zajedno deluju . Pogledajte kako su slozni u Skupstini. Da citiram Cedomira Jovanovica: "Vojislav Koštunica, Boris Tadić i Tomislav Nikolić okreću glavu pred pljačkom Miroslava Miškovića"
diskutant diskutant 01:02 04.12.2007

Re: JSO

pa da, samo mi se ucinilo nepravednim da ne bude spomenuto i "drugo oko u glavi".
kimm kimm 04:07 05.12.2007

ministar za drzavnu upravu

i lokalnu samoupravu je iz tadiceve stranke, milan markovic...

Kohabitanti su njega gurnuli da u skupštini obrazlaže zakon sl. bezbednosti i na kraju je ispao smehotres - niti on zna šta se dešava, niti se razume u te stvari, govorio neke opšte fraze i budalaštine.
Filip2412 Filip2412 20:34 03.12.2007

ne valja...

Ko samo malo podigne glas, bice zauvek udaljen sa ovog mesta.
duhovito :)

Ipak, ne mislim da je Srbija ide u diktaturu i fasizam, to su besmislice. Ovo je trenutno zbog Kosova. Nacin na koji se pomenuti ocekivani gosti obracunavaju sa protivnicima je takodje jedan od uzroka problema. Skoro je ovde bio blog o pokojnom Ivanu Djuricu. E sad, uporedite recnik i nacin ophodjenja jednog takvog gospodina i pojedinih danasnjih razularenih "demokrata" tipa Pera Lukovic. Dakle, ideje su iste ali nacin, nacin...

razmislite o tome


vucko vucko 20:40 03.12.2007

Re: ne valja...

Ovo je trenutno zbog Kosova.

A ja mislio opet gori Hilandar...
AlexDunja AlexDunja 20:41 03.12.2007

Re: ne valja...

A ja mislio opet gori Hilandar...

vucko:)) bas.
doktorka doktorka 20:43 03.12.2007

Re: ne valja...

Filip2412
Ko samo malo podigne glas, bice zauvek udaljen sa ovog mesta.duhovito :)Ipak, ne mislim da je Srbija ide u diktaturu i fasizam, to su besmislice. Ovo je trenutno zbog Kosova. Nacin na koji se pomenuti ocekivani gosti obracunavaju sa protivnicima je takodje jedan od uzroka problema. Skoro je ovde bio blog o pokojnom Ivanu Djuricu. E sad, uporedite recnik i nacin ophodjenja jednog takvog gospodina i pojedinih danasnjih razularenih "demokrata" tipa Pera Lukovic. Dakle, ideje su iste ali nacin, nacin ...


A sta je falilo nacinu obracanja Zorana Djindjica narodu , pa su ga ubili? Ma molim Vas, prestanite da se pravite blesavi. Odrzavanje tribine Pescanika su sprecili oni koji nose majice sa likom Mladica , kojekakvi Nomokanoni, a koji imaju podrsku SANU , Vojislava Kostunice i Tadica.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 20:52 03.12.2007

Re: ne valja...

razulareni demokrata, to je kao sto je tito govorio - moze demokratija, ali u granicama normale.
inace, filipe, da li se varam kada mislim da za "gospodina ivana djurica" nisi nikada glasao?
i jos bih volela da znam sta imas da zameris razularenom mirku djordjvicu, kome su vikali "sta ti hoces deda?" ili razularenoj i nepristojnoj vesni rakic vodinelic, ili miljenku razularenom dereti, ili pak vucibatini i kavgadziji teofilu pancicu?
sta imas njima da zameris? nastup? nacin? to sto misle? ili to sto UOPSTE nesto misle?

"gospodin velja ilic" ciji su ovo razbijaci bili, cujem, slikao se u svom kucnom bazenu u gacama. kako to da ti taj gospodski potez ne smeta? kako to da kada kostunica, biranim recima, prica o osveti onima koji budu priznali nezavisno kosovo, ne vredja tvoj osecaj za pristojnost?
i jos nesto, ima li granice vasem nasmejanom licemerju.
Modesty Blaise Modesty Blaise 20:53 03.12.2007

Re: ne valja...

E sad, uporedite recnik i nacin ophodjenja jednog takvog gospodina i pojedinih danasnjih razularenih "demokrata" tipa Pera Lukovic. Dakle, ideje su iste ali nacin, nacin...

razmislite o tome


Pa da, Pera Lukovic svakodnevno prebija svoje neistomisljenike koji posle takve diskusije zavrsavaju u bolnici, odlazi organizoano sa cecama i teofilom po pro-"patriotskim" tribinama i sprecava njihovo odrzavanje, toliko je agresivan da jadni neistomisljenici moraju pod policijskim kordonom da budu sprovodjeni do sala...
Razularenost, dakako.
I kod sebe je prepoznajem. U pitanju je opasna zarazna bolest.
Filip2412 Filip2412 21:12 03.12.2007

Re: ne valja...

Ja naravno mislim da taj Pescanik treba da se bori za slobodu govora, treba da zakazuju tribine jednu za drugom sve dok im ne uspe. Ono cega trebate biti svesni da Srbija nije nikakav izuzetak u pogledu slobode govora. Iste stvari bi se dogadjale i ljudima u USA ako su isuvise opoziciono orjentisani a njihov domet pocinje da prevazilazi okvire egzoticnih "free press" web sajtova. Eto u Holandiji mlati policija onu decu pre par nedelja...

Dakle, borba za licne i politicke slobode traje, i nijedan sistem nije savrsen a Srbija sigurno ne spada u represivnije sisteme, mislim da je vrlo blizu zapadu a cesto i ispred po stepenu slobode stampe i medija.
Srbija je cak do te mere liberalna da recimo mozete sa drzavne institucije skinuti drzavnu zastavu i postaviti neku drugu i proci nekaznjeno, otovoreno se zalagati za deljenje teritorije itd.

biranim recima, prica o osveti onima koji budu priznali nezavisno kosovo, ne vredja tvoj osecaj za pristojnost?

Moze to meni ili tebi da se ne svidja ali tako se ponasaju svi politicari svih zemalja sveta.
Navedi mi jednu jedinu zemlju na svetu koja veselo i sa radoscu poklanja svoju teritoriju.

Druga stvar, borba za demokratiju i slobode je jedno, a borba za teritoriju je saasvim drugo. Ekipa koja gostuje u Pescaniku nekako izjednacava Albansku borbu za teritorije sa demokratijom a Srpsku borbu za teritorije sa fasizmom... zao mi je samo sto svakom kritikom koju uputim takvima dobijem etiketu radikala ili slicno...

Izmedju Raradikala i LDP naravno biram LDP ali Gospode da li ce se pojaviti nesto pristojnije na meniju?
Modesty Blaise Modesty Blaise 21:39 03.12.2007

2 Filip2412

Znace li prva tri pasusa tvojeg komentara da protiv cinjenice da je javno snimanje emisije pescanika u Arandjelovcu nasilno spreceno uz fizicko povredjivanje gradjana, ucesnika tribine i da su organizatori tribine i dalje u fizickoj opasnosti i da je organizacija tribine bila moguca samo uz jako prisustvo policije, NE treba podici glas i pobuniti se? Zasto? i kakve veze imaju Amerika i HOlandija sa Arandjelovcem? I sa Pescanikom?

Ekipa koja gostuje u Pescaniku nekako izjednacava Albansku borbu za teritorije sa demokratijom a Srpsku borbu za teritorije sa fasizmom... zao mi je samo sto svakom kritikom koju uputim takvima dobijem etiketu radikala ili slicno...


Pretpostavljam da si redovan slusalac Pescanika i da ove tvoje reci mogu biti potkrepljene konkretnim primerima. Moje vidjenje Pescanika glede Kosova je da se autori i gosti Pescanika svesrdno trude da do onih koji jos nisu culi stigne vest da je Kosovo izgubljeno 1999. godine. I da trenutna vlast koristi njihovo neznanje i neobavestenost da bi opstala na vlasti po cenu napretka citave drzave i njenih gradjana.
Treger Treger 21:50 03.12.2007

Re: ne valja...

Filipe zaboravljaš jednu stvar mi smo to izgubili prodajom istih tih Srba sa Kosova koji su prodavali sve za debele pare i naselili se u Srbiju. Takođe smo izgubili i u ratu 1999 godine jer smo se vezali za Ruse. Tako da mi ništa ne poklanjamo nego samo treba da pogledamo istini u oči. Niko ne može većinskom narod na jednoj teritoriji narediti da živi pod drugim narodom. U međunarodnom pravu a i u povelji ujedinjenih nacija stoji pravo naroda na samo opredeljenje. I to je uvedeno na inicijativu socijalističkih zemalja pa inaše jer se išlo na to da se oslobode zemlje kolonije i na taj način poveća socijalistička ideologija. E pa ko drugome jamu kopa sam u nju upada. Koštunica treba da prihvati realnost i da kao svojevremeno DE GOL prizna nezavisno Kosovo i spasi ostatak Srbije.Inače biće svi Srbi u jednom tramvaju a Mišković u Majbahu iza i tako u krugu dvojke.
ogar ogar 22:01 03.12.2007

Re: ne valja...

way to go
Filip2412 Filip2412 22:20 03.12.2007

Re: 2 Filip2412

Da budem iskren nisam previse upucen... od gostiju Pescanika jedino mi je poznat rad Pere Lukovica i ne dopada mi se. Cak ne samo deo oko Kosova, nikako nisam za rat oko Kosova ali ne prihvatam da je teritorija izgubljena zato sto su srbi bili bad guys a ostali good guys i eto sad kao mi smo zasluzili sve najgore sto nam se dogadja a svi ostali su divni i zlatni. To je jedna moronska prica koja je potpuno netacna a pojedini gradjanski orjentisani uporno valjaju tu pricu i na taj nacin samo provociraju polupismene likove poput ovih sto su blokirali tribinu.

Naravno da se treba boriti za slobode, ja samo kazem da nema razloga za histeriju jer sloboda ne postoji bas nigde na ovom svetu. Nervira me sto neki zbog ovakvih stvari govore da je Srbija u srednjem veku, zaboga samo kod nas nema demokratije... to je notorna neistina. Situacija je slicna kako u Rusiji tako i na zapadu.

Srpski sistem sigurno nije represivniji od sistema zapadnih demokratija. Na zapadu imas velike slobode sve dok ne postanes politicki bitan... a onda, tvoja prica pocne lagano da lici na price onih koji vec vladaju. Demokratija mi je ogavna kao termin jer je smatram jednom velikom prevarom. Samo borba za ciljeve je sto preostaje... razne socijalne i politicke grupe se bore za razne ciljeve - svako vuce na svoju stranu, borba je surova i to je jedina istina.

Filip2412 Filip2412 22:38 03.12.2007

Re: 2 Filip2412

Koštunica treba da prihvati realnost i da kao svojevremeno DE GOL prizna nezavisno Kosovo i spasi ostatak Srbije.


Verovatno... ali sama situacija da se treba odreci teritorije nije dosla kao posledica srpskih zlocina nad Albancima, nego je posledica loseg srpskog lobiranja u USA i u zemljama EU. Zlocine su pravili svi a politicka resenja su uvek nametana silom od kada postoji ljudski rod i to blaaaaaaaaaaaaage veze sa demokratijom nema. Stanje na Kosovu moze biti 1000 puta gore za Srbe nego sto je bilo za Albance dok je Srbija imala kontrolu, ali koga je briga. Stanje ce biti stabilno samo ako je podrzano od velikih sila i tacka. Napravice tamo zemlju tunguziju a i Srbe i Albance proglasiti Eskimima samo ako oni odluce da je to jedino "demokratsko resenje".

Sa druge strane, slusao sam recimo Peru Lukovica koji maltene opravdava bombardovanje Srbije. Pa to niko normalan ni na zapadu ne podrzava... imao sam prilike da razgovaram sa puno obicnih ljudi, gnusaju se americkih intervencija, ali eto nama su dobre. Tu je problem price koju oni nude... dakle, ne samo sto treba da prihvatimmo poraz, nego treba da prihvatimo i krivicu??? Ne, nema specijalne srpske krivice, kao sto nema nevinih na balkanu. Svi su prolivali nevinu krv da bi dosli do ciljeva. Srbi nisu ni bolji ni gori.
Modesty Blaise Modesty Blaise 22:44 03.12.2007

Re: 2 Filip2412

Da budem iskren nisam previse upucen... od gostiju Pescanika jedino mi je poznat rad Pere Lukovica i ne dopada mi se.


Dakle javio se na postu koji tretira danasnji dogadjaj na javnom snimanju emisije Pescanik u Arandjelovcu iako ne slusas Pescanik, niti poznajes bilo koga od organizatora i ucesnika osim Pere Lukovica, da kazes da ti se ne dopada njegov rad? I ovim momcima u Arandjelovcu se Perin rad ne dopada. Ovaj post pokusava da objasni zasto nije dobro da to dokazuju i pokazuju pesnicama i nasiljem.
Ovo je post o nasilju nad politickim nesitomisljenicima i o slavljenju tog nasilja u Skupstini Srbije. To je jednostavno nedopustivo, kao i svako drugo nasilje. I Biljana i mnogi drugi komentatori ovde pokusavaju na jedini nacin na koji mogu, svojim RECIMA da se takvom nasilju suprotstave ovde na blogu b92, zato sto drugo mesto u toj, po tebi "medijski slobodnoj" Srbiji ne postoji. Ne znam da li shvatas da veeras ne psotoji nijedno drugo "medijsko" mesto u Srbiji, osim b92, na kome o ovome moze da se progovori. Nece ga biti ni sutra ni prekosutra, nece ga biti sve dok se Srbija ne promeni. To nema veze sa tudjim negativnim primerima. Ovo je nasa sramota i mi moramo da pokusamo da je promenimo. Traziti opravdanje u tudjoj nesavrsenosti za sopstvenu bruku je po meni nedopustivo. Ovo se desilo u arandjelovcu, u Srbiji i tu mora da se spreci da se to ikada ponovo dogodi.
marumi marumi 22:57 03.12.2007

Re: ne valja...

Ja naravno mislim da taj Pescanik treba da se bori za slobodu govora, treba da zakazuju tribine jednu za drugom sve dok im ne uspe. Ono cega trebate biti svesni da Srbija nije nikakav izuzetak u pogledu slobode govora. Iste stvari bi se dogadjale i ljudima u USA ako su isuvise opoziciono orjentisani a njihov domet pocinje da prevazilazi okvire egzoticnih "free press" web sajtova. Eto u Holandiji mlati policija onu decu pre par nedelja...

Ufff sto mrzim ovakva poredjenja koja blage veze nemaju s mozgom a kamoli dogadjajem sa Pescanikom. Da je policija u Holandiji ''decu par nedelja'' je apsolutna dezinformacija a o poredjenju Srbije sa USA gde se ispred Bele kuce svakodnevno odrzavaju demonstracije je bas bez veze. Ali dobro tema je Arandjelovac i Pescanik.

ZIVIO PESCANIK! NAPRED ZA KONACNE PROMENE U SRBIJI.!
Filip2412 Filip2412 23:13 03.12.2007

Re: 2 Filip2412

po tebi "medijski slobodnoj" Srbiji ne postoji

Izvini, nigde nisam rekao da je Srbija medijski slobodna, samo da je represivna manje vise isto ko i ostale drzave zapadnog sveta.
marumi marumi 23:33 03.12.2007

Re: 2 Filip2412

Izvini, nigde nisam rekao da je Srbija medijski slobodna, samo da je represivna manje vise isto ko i ostale drzave zapadnog sveta.

Kao na primer?
Drinka Pavlović Drinka Pavlović 23:48 03.12.2007

Re: 2 Filip2412

zvini, nigde nisam rekao da je Srbija medijski slobodna, samo da je represivna manje vise isto ko i ostale drzave zapadnog sveta.

Uzmi si bolovanje, i poseti čitav niz specijalista (oftalmolog, ORL, itd.), pošto očito imaš jako pomućenu i iskrovljenu percepciju stvarnosti.

Ipak, ne mislim da je Srbija ide u diktaturu i fasizam, to su besmislice.

Misliti i seiriti nije isto, a ti radiš ovo drugo, samo ne znam da li dragovoljno ili po naputku. Slično su mislili/seirili i mnogi po Rusiji, pa vidi kako im je prošao izborni proces. No ti verovatno ionako misliš da je Putin baš super, i da tamo cveta demokratija "manje više isto kao i u ostalim drzavama zapadnog sveta."

Aranđelovac slobodno možemo nazvati Mahačkala, Šumadiju Dagestan, već imamo "Naše", samo još niko nije uhapšen od političkih protivnika, no polako miriše i na to, samo što se ovde kod nas klizanje ka autoritarnosti uvek dešava melodramatčbnije nego drugde, onako slavski, pre 15, 20 godina sa jogurtima i transparentima sa Slobom i Rankovićem, a sada sa trobojkama i tri prsta, moguće se zalomila i koja flajka šljivovice među reaktiviranim mitingašima u Aranđelovcu, jogurt izgleda ne daje više dovoljna "krila" a red bull je imperijalističko piće.

Na zdravlje svima, Kosovo verovatno nećemo videti u sastavu Srbije skoro, ali zato ćemo izgleda imati Kosovo Polje širom zemlje.
Filip2412 Filip2412 23:50 03.12.2007

Re: ne valja...

a o poredjenju Srbije sa USA gde se ispred Bele kuce svakodnevno odrzavaju demonstracije je bas bez veze


marumi, USA je zemlja koja javno priznaje da poseduje tajne zatvore za mucenje ljudi. O tome se evo vec i holivudnski filmovi prave i sve postaje entertainment.

Pre par meseci sam citao o maloletnoj devojci koju je FBI ili CIA ko vec istraumirao drzeci je u pritvoru zato sto je objavila na web sajtu nesto kao "ubijte predsednika".

Ja ne obeshrabrujem borbu za slobodu u Srbiji, samo ne prihvatam laz da je Srbija u zaostatku za "svetom" sto se tice demokratije.



milandess milandess 00:15 04.12.2007

Re: 2 Filip2412

Filip2412
Da budem iskren nisam previse upucen... od gostiju Pescanika jedino mi je poznat rad Pere Lukovica i ne dopada mi se. Cak ne samo deo oko Kosova, nikako nisam za rat oko Kosova ali ne prihvatam da je teritorija izgubljena zato sto su srbi bili bad guys a ostali good guys i eto sad kao mi smo zasluzili sve najgore sto nam se dogadja a svi ostali su divni i zlatni. To je jedna moronska prica koja je potpuno netacna a pojedini gradjanski orjentisani uporno valjaju tu pricu i na taj nacin samo provociraju polupismene likove poput ovih sto su blokirali tribinu.

Filipe2412 - imate pregled stvari kao "Filip Višnjić". Ako vam je marka TV-a "Philips Visnjic" - onda ništa.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 00:31 04.12.2007

Re: ne valja...

Filip2412
Ja naravno mislim da taj Pescanik treba da se bori za slobodu govora,
treba da zakazuju tribine jednu za drugom sve dok im ne uspe. Ono cega
trebate biti svesni da Srbija nije nikakav izuzetak u pogledu slobode
govora. Iste stvari bi se dogadjale i ljudima u USA ako su isuvise
opoziciono orjentisani a njihov domet pocinje da prevazilazi okvire
egzoticnih "free press" web sajtova.

A Vi bas ne mozete da se uzdrzite i da ne iskoristite BILO KOJU temu za promociju svog antizapadnjastva i antiamerikanizma? Obaska sto to jednostavno nije tacno, bilo je promocija knjiga, recimo, u USA koje su pozitivno govorile o Al Qaidi -- i ovakve stvari se NISU desavale. Zato ostavite to antizapadno i (nakaradno shvaceno) antiglobalisticko ispiranje mozga koga smo se nagledali na svim medijima vec toliko godina za neke logicnije povezane teme.

Filip2412

Dakle, borba za licne i politicke slobode traje, i nijedan sistem nije
savrsen a Srbija sigurno ne spada u represivnije sisteme, mislim da je
vrlo blizu zapadu a cesto i ispred po stepenu slobode stampe i medija.

Ma kako da ne -- a Vi ste skoro posecivali oftamologa (i/ili psihijatra)? Ovakva glupost zasluzuje da se ponavlja vise puta. Naravno da ne spada u represivnije sve dotle dok ti je standard recimo nas veliki prijatelj Perve(r)z Musharaf. Sve dok su standard zemlje sa kojima bi trebalo da se poredimo (Madjarska, Bugarska, Slovenija, pa i Hrvatska) to sto ste napisali je nebulozno daleko od istine.

Filip2412

Srbija je cak do te mere liberalna da recimo mozete sa drzavne
institucije skinuti drzavnu zastavu i postaviti neku drugu i proci
nekaznjeno, otovoreno se zalagati za deljenje teritorije itd.

Ma da, zle cike svasta rade, ccccccccc.

Filip2412

Moze to meni ili tebi da se ne svidja ali tako se ponasaju svi politicari svih zemalja sveta.
Navedi mi jednu jedinu zemlju na svetu koja veselo i sa radoscu poklanja svoju teritoriju.

Naravno, tesko je ispranom mozgu objasniti da nije teritorija vlasnistvo neke drzave, nego ljudi koji na toj teritoriji zive. A da "zemlja na svetu" moze da bude vesela i sa radoscu da radi bilo sta je, naravno, metaforicna glupost, jer su to osobine pojedinaca. I mislim da bi prvo trebalo da se raspitate malo za veselje i radost ljudi koji tamo zive (u ogromnoj vecini), pre nego sto ovde prospete tu riznicu mudrosti.

Obaska sto je prica o poklanjanju notorna glupost - bio je rat (cak i ne jedan), rat je izgubljen, sta tu ima da se prica o poklanjanju?

Filip2412

Druga stvar, borba za demokratiju i slobode je jedno, a borba za
teritoriju je saasvim drugo.

Ovo k'o Sokrat licno da je rekao. Bravo, svaka cast! slabija pamet ne bi za ovo bila sposobna! Ma sta kazete: A je jedno, a B je sa(a)svim drugom! Covece, nikad ne bih pomislio...

Filip2412

Ekipa koja gostuje u Pescaniku nekako
izjednacava Albansku borbu za teritorije sa demokratijom a Srpsku borbu
za teritorije sa fasizmom... zao mi je samo sto svakom kritikom koju
uputim takvima dobijem etiketu radikala ili slicno...

Nego, jel se to od skoro u antiglobalistickim prirucnicima prisvojni pridevi na "ski" odjednom pisu velikim slovom? Jel' to lokalisticka reforma ili samo "holandska deca" tako govore srpski? Ili se mozda radi o dijalektu sa Olandskih ostrva?

Filip2412

Izmedju Raradikala i LDP naravno biram LDP ali Gospode da li ce se pojaviti nesto pristojnije na meniju?

Naravno, imate manekena i manekena izmedju njih -- prepuna skupstina, cini mi se da je Vama ipak Ivica Dacic najblizi srcu...
peralozac peralozac 01:05 04.12.2007

Re: ne valja...

doktorka
Filip2412
Ko samo malo podigne glas, bice zauvek udaljen sa ovog mesta.duhovito :)Ipak, ne mislim da je Srbija ide u diktaturu i fasizam, to su besmislice. Ovo je trenutno zbog Kosova. Nacin na koji se pomenuti ocekivani gosti obracunavaju sa protivnicima je takodje jedan od uzroka problema. Skoro je ovde bio blog o pokojnom Ivanu Djuricu. E sad, uporedite recnik i nacin ophodjenja jednog takvog gospodina i pojedinih danasnjih razularenih "demokrata" tipa Pera Lukovic. Dakle, ideje su iste ali nacin, nacin ...


A sta je falilo nacinu obracanja Zorana Djindjica narodu , pa su ga ubili? Ma molim Vas, prestanite da se pravite blesavi. Odrzavanje tribine Pescanika su sprecili oni koji nose majice sa likom Mladica , kojekakvi Nomokanoni, a koji imaju podrsku SANU , Vojislava Kostunice i Tadica.




a čiju podršku vi imate?
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 01:13 04.12.2007

Re: ne valja...

peralozac

a čiju podršku vi imate?

Niste culi da onome ko govori istinu takva vrsta podrske nije potrebna? Ccccc, nedostatak klasicnog obrazovanja - procitajte "Odbranu Sokratovu" kad nadjete vremena od lozenja...
My2cents My2cents 05:23 04.12.2007

Re: ne valja...

Vrlo lepo receno Filipe. Na zalost ni Biljana Srbljanovic ni mnogi drugi u Srbiji koji rado vide sebe kao "gradjane" nikako da shvate zasto ih ne sledi, kako ga Dax nazva " totalno sludjen, jadan,bedan i cemeran,glup do koske,izmanipulisan ,zaostao" narod. Samo valjda kod nas u Srbiji moze neko ponizavanje i vredjanje gradjana svoje zemlje smatrati "gradjanskom" vrlinom, poziv na revoluciju vrhuncem demokratije a recimo teznje za ocuvanjem celovitosti drzave nepristrojnim ili jos gore demonstracijom fasizma. I onda se pitaju kao ih to ljudi ne podnose. Mnogi nasi "gradjani" gledaju u Ameriku kao simbol slobode a zboravljaju da su na primer Dixi Chicks mesecima bili predmet kritike i cak bojkota zbog samo jedne krajnje bezalene izjave da ne podrzavaju rat u Iraku i da se stide sto je pretesednik teksasanin. Vrlo cesto su u stampi i ostalim medijima bile nazivane raznim pogrdnim imenima i grupa je pretrpela veliku finansijsku stetu zbog svog antiratnog stava (The ensuing controversy cost the group half of their concert audience attendance in the United States[3] as chronicled in the 2006 documentary Dixie Chicks: Shut Up and Sing. izvor Wikipedia). Ni jedan od liberalnih medija nije stao u njihovu zastitu. Koga interesuje moze naci vise informacija na internetu. Dakle ka sto se vidi ni ovde ljudi nisu imuni na burne reakcije a uporedite recimo recnik Pere Lukovica i ono sto su govorile ove simpaticne devojke i bice vam jasno ko ima nizi prag tolerancije.
My2cents My2cents 05:47 04.12.2007

Re: 2 Filip2412

Za one koji ne veruju sta se stvarno zbilo na Kosovu i konstatnu vrte istu pricu o tome kako je ono izgubljeno i kako trenutna vlast samo koristi Kosovo radi opstanka na vlasti evo jedne informacije sa B92 od 22 Februara 2007.

"Kao što znamo, razlog za izbijanje konflikta na Kosovu je bilo pitanje ko treba da upravlja tom teritorijom, kazao je Veton Suroi. "

Dakle u pitanju je ipak borba za vlast i teritoriju a ne navodno ugrozena ljudska prava. Mnogi danas zaboravljaju da su Albanci organizovali demonstracije godinu dana posle Titove smrti, u vreme kada su imali apsolutnu vlast u pokrajini i mogli da bitno uticu na ukupnu politiku na nivou Srbije, imali kompletno skolovanje i sve medije na svom jeziku, i naravno milione dolara pomoci od ostalih delova bivse drzave SFRJ, ukljucujuci i Srbiiju, i opet im to nije bilo dovoljno. I sta sad, ljudi u Srbiji treba da prihvate da je, kako Filip lepo rece, albanska borba za teritorije je izraz demokratije a srpska borba za teritorije je fasizam. Ne vredi gospodo dok inistirate na dvostrukim standardima nikada necete steci znacajniju bazu u srpskom narodu.

Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 05:58 04.12.2007

Re: 2 Filip2412

my5cents
ne razumem o cemu govoris iznenada?
sagovornici pescanika imaju sasvim raznolika vidjenja situacije na kosovu. kao, uostalom i svi gradjani.
kakve veze ima prica o nezavisnosti kosova sa fizickim prekidom tribine, zastrasivanjem i pretnjama organizatorima i tucom?
ceda_urosevic ceda_urosevic 05:59 04.12.2007

Re: 2 Filip2412

Je l' ti stvarno mislis da on zna odgovor na to pitanje?
My2cents My2cents 06:02 04.12.2007

Re: ne valja...

Interesantno, znaci nismo izgubili rat zato sto su nas napali 17 zemalja ( kakva samo hrabrost!?) koje uz to poseduju vojnu moc bez presedana, vec sto smo se vezali za Ruse!??? Pa je su li to Rusi van zakona, mislim kao narod i drzava pa ako si blizak sa njima odmah neko ima pravo da te lupi po glavi? Ako niko ne moze kako kazes vecinskom narodu na jednoj teritoriji narediti da zivi pod drugim narodom kako to naredise Srbima u Hrvatskoj i BiH pa i danas na Kosovu. I po kojoj to definiciji su Albanci na Kosovu narod, pa se na njih primenjuje pravo na samoopredeljenje (u skladu sa poveljom UN) a recimo ti isti Albanci nisu narod u Makedoniji, juznoj Srbiji ili u Crnoj Gori, da i ne pominjem ponovo Srbe iz Hrvatske i Bosne i Herecgovine? Vidim da zapad po vama voli socijalisticka resenja kada im to odgovara ali ne trpi demokratska i na medjunarodnom pravu zasnovana resenja kada je to protiv njegovih interesa. How convenient !?
ceda_urosevic ceda_urosevic 06:05 04.12.2007

Re: ne valja...

Izvinjavam se sto prekidam monolog - kakve veze ima ovo bilo sa cim?
Pitanje je cisto retoricko.
My2cents My2cents 06:09 04.12.2007

Re: 2 Filip2412

Toliko o toleranciji suprotnih misljena!??? Vidim da se rado igrate doktora kad god vam se neciji stavovi ne svidjaju.
ceda_urosevic ceda_urosevic 06:11 04.12.2007

Re: 2 Filip2412

Ne, stvarno me zanima, kakve veze ima ovo sto pisete sa temom ovog posta? Samo mi to nije jasno.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 06:12 04.12.2007

drugi put

my2cents,

jos jednom da kazem,

nije tema ni nato bombardovanje ni nezavisnost kosova.

pausalni stavovi ugrozavaju ozbiljnost bloga.
ako mozes da se dovedes u razumnu meru, koncentrises na temu, upoznas sa slucajem, navedes primere i konkretne ideje, onda nastavi da pises koliko ti je volja.
ako ne, molim te da me postujes kao domacina ovog bloga i da smanjis kolicinu komentara koji lutaju od teme.
hvala, 2. put.
My2cents My2cents 06:18 04.12.2007

Re: ne valja...

Vi ste gospodine Cirkovicu vidim jedan jako fini covek, onako pun razumevanja, milina jedna citati Vas. Bas Vam je taj nestasni Filip stao na zulj.
ceda_urosevic ceda_urosevic 06:22 04.12.2007

Re: ne valja...

Greska u prezimenu.
My2cents My2cents 06:28 04.12.2007

Re: 2 Filip2412

Biljana,

Nije iznenada vec odgovor na neciji raniji komentar i covek bi ocekivao da su odgovori povezani sa originalnim postom ali moji iz nekog razloga to nisu vec se pojavljuju odvojeni sto onda deluje zbunjujuce. Imam utisak da ovaj softver ne radi bas kako treba, sto bi rekli nije bas "user friendly".
My2cents My2cents 06:39 04.12.2007

Re: drugi put

Zao mi je Biljana. Nemam interesa da svoje vreme vise trosim na ovom blogu. Uzivajte. Kad vam odgovori automatski budu ukljucivani u tread mozda se i javim. Ovako je previse zamorno.
doktorka doktorka 07:41 04.12.2007

Re: ne valja...

peralozac

doktorka

Filip2412Ko samo malo podigne glas, bice zauvek udaljen sa ovog mesta.duhovito :)Ipak, ne mislim da je Srbija ide u diktaturu i fasizam, to su besmislice. Ovo je trenutno zbog Kosova. Nacin na koji se pomenuti ocekivani gosti obracunavaju sa protivnicima je takodje jedan od uzroka problema. Skoro je ovde bio blog o pokojnom Ivanu Djuricu. E sad, uporedite recnik i nacin ophodjenja jednog takvog gospodina i pojedinih danasnjih razularenih "demokrata" tipa Pera Lukovic. Dakle, ideje su iste ali nacin, nacin ...A sta je falilo nacinu obracanja Zorana Djindjica narodu , pa su ga ubili? Ma molim Vas, prestanite da se pravite blesavi. Odrzavanje tribine Pescanika su sprecili oni koji nose majice sa likom Mladica , kojekakvi Nomokanoni, a koji imaju podrsku SANU , Vojislava Kostunice i Tadica. a čiju podršku vi imate?

Imamo podrsku mislecih ljudi . nazalost , njih je malo u srbiji
medjutim medjutim 10:01 04.12.2007

Re: ne valja...

My2cents
Interesantno, znaci nismo izgubili rat zato sto su nas napali 17 zemalja ( kakva samo hrabrost!?) koje uz to poseduju vojnu moc bez presedana,


verujem da mislis da su saveznici u II svetskom bili kukavice, jer su svi onako dzumle nagrnuli na hitlera, umesto da izadju na ferku jedan na jedan..

to sto nas nije napala jedna zemlja vec 17, normalnom coveku bi trebalo da pomogne da se zapita da nismo mozda mi negde pogresili kada nas tolike zemlje napadaju, a ne da prica o njihovoj hrabrosti..

A kad smo vec kod te hrabrosti, ne pominjes nigde hrabrost novosrbijanaca koji su se hrabro skupili protiv brojcano nadmocnije sacice ljubitelja pescanika i setaca pasa, i pokazali im njihovog Boga (u koga do tada nisu ni verovali)?
blu tut blu tut 11:39 04.12.2007

Re: 2 Filip2412

Vase shvatanje slobode drugacijeg misljenja: ko nemisli kao ja bolesnik je.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 13:47 04.12.2007

Re: ne valja...

U pravu si Filipe, svet je posao nizbrdo, ali Srbija se kotrlja, takodje kao deo sveta. Pustti sada Ameriku. O tome moze da se prica i ima mnogo toga da se kaze. Samo, Srbija je manja, lakse se vidi, a i nekako ne ide bas Srbima kako treba, batrgaju se, nemastina, s jedne strane tajkuni, s druge strane krezub narod koga manipulisu da ide autobusima i brani Srpstvo od slobode. Traze, mole, nadaju se ratu.
ogar ogar 13:52 04.12.2007

Re: ne valja...

kakav besmislen komentar pametnog filipovog teksta
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:59 04.12.2007

Re: ne valja...


Treba da se odupremo histeriji oko Kosova? Evo oduprite se histeriji oko zabrane Pescanika. Stvari ce doci na svoje, treba se relaksirati, okrenuti i na salu i na razmisljanje. Sto pre.


Vazno je da pored besmislenih komentara postoje jos besmisleniji
Filip2412 Filip2412 15:25 04.12.2007

Re: ne valja...

Milan M. Ćirković .......
BILO KOJU temu za promociju svog antizapadnjastva i antiamerikanizma? Obaska sto to jednostavno nije tacno, bilo je promocija knjiga, recimo, u USA koje su pozitivno govorile o Al Qaidi


Ne bih se bas solidarisao sa antiamerikanizmom, ja smatram da Srbija treba da udje u NATO. Ono sto me razlikuje od vas, je sto ja ne vidim dodirnih tacaka izmedju ulaska u NATO, EU i "demokratizacije" drustva.

Mi treba da se integrisemo u zapadni svet zato jer nemamo izbora, jer smo ostrvo na mapi NATO teritorija i zato jer ljudi treba bolje da zive i da ekonomija bude jaca. Nikakva sloboda govora i demokratija ne dolazi sa tim u paketu.

B92, kao verovatno jedna od najpopularnijih medijskih kuca je veoma opoziciono orjentisana u odnosu na vlast u Srbiji, takva situacija ne postoji u ni jednoj EU zemlji a jos manje u USA. Tamo je opozicija limitirana na kako neko rece, protestvovanje isperd bele kuce i slicna glupiranja...
Filip2412 Filip2412 15:37 04.12.2007

Re: ne valja...

Jelena, slazem se ja da su ljudi koji bi da zabranjiju emisije na totalno krivom putu.... samo pokusavam da kazem kako ce se slicne situacije desavati uvek, i kada udjemo u EU i NATO i nikad kraja...

Ovde se radi o borbi za bolji zivot, za novac, za ekonomiju a ne za demokratiju. Ma koliko idejno zalutali, ti ljudi sa subarama i majcama ratnih zlocinaca nisu toliko glupi da ne vide licemerno zalaganje za demokratiju gradjanski orjentisanih pokreta.

Demokratija je farsa, idemo u NATO i EU jer je to nacin da spasavamo zemlju, da izbegnemo propast.
Da je Rusija geografski bliza i da zaista nudi bolju varijantu, rekao bih idemo u Rusku federaciju, ali nije, Rusija je daleko i uvek su se granice ruskog uticaja zavrsavale negde na istocnim granicama Bugarske, Rumunije...

Inace sto se tice slobode i demokratije, Bush, Putin nema razlike
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 15:48 04.12.2007

Re: ne valja...

U svemu se slazem sa ovim sto ste rekli Filipe. Jedino mislim da su "ljudi sa subarama i majicama ratnih zlocinaca" slika one bedne Srbije, primitivne i neobrazovane koja se koristi kao oruzje u svrhu postizanja odredjenih ciljeva. Ja sam htela da kazem kako je u Srbiji fizicki manjoj, sve mnogo uocljivije, nego u Americi u kojoj i pored svih nedostataka, covek moze da zivi sa iluzijom da mu je bolje-stvar percepcije. Naravno postoji i ona platezno bolje stojeca Srbija koja je korumpirana i poplatljiva ali ta ne dolazi autobusima da minira slobodu govora vec to radi perfidno placajuci sitnim novcem za usluge izvrsene.
My2cents My2cents 04:58 05.12.2007

Re: ne valja...

ceda_urosevic
Izvinjavam se sto prekidam monolog - kakve veze ima ovo bilo sa cim?
Pitanje je cisto retoricko.


Dragi gospodine Urosevicu pretpostavljam da je pitanje postavljeno meni, mada i ne mora biti, samo zato jer je Vase komentar-pitanje neposredno ispod mog komentara. Licno mislim da je nacin na koji se aranziraju odgovori na ranije komentare moga biti bolje uradjen tako da odgovori budu u istom bloku kao i orginalni post bez obzira sto su dati u razlicito vreme. Na taj nacin neko ko cita ranije komentare moze da poveze reakcije posetilaca bloga na inzeti stav. Ovako mogao bi i ja Vama da postavim slicno pitanje, a koga vi to pitate Filipa2124, mene ili nekolicinu drugih ucesnika u diskusij podstaknutoj originalnim komentaru "ne valja ..." ? Dakle, ne radi se gospodine o monologu vec o odgovoru na komentar koji je ucinio Treger reagujuci na ranije iznete stavove izvesnog Filipa. Rani ukljanjaja zabune prenosim ih ponovo

Treger
Filipe zaboravljaš jednu stvar mi smo to izgubili prodajom istih tih Srba sa Kosova koji su prodavali sve za debele pare i naselili se u Srbiju. Takođe smo izgubili i u ratu 1999 godine jer smo se vezali za Ruse. Tako da mi ništa ne poklanjamo nego samo treba da pogledamo istini u oči. Niko ne može većinskom narod na jednoj teritoriji narediti da živi pod drugim narodom. U međunarodnom pravu a i u povelji ujedinjenih nacija stoji pravo naroda na samo opredeljenje. I to je uvedeno na inicijativu socijalističkih zemalja pa inaše jer se išlo na to da se oslobode zemlje kolonije i na taj način poveća socijalistička ideologija. E pa ko drugome jamu kopa sam u nju upada. Koštunica treba da prihvati realnost i da kao svojevremeno DE GOL prizna nezavisno Kosovo i spasi ostatak Srbije.Inače biće svi Srbi u jednom tramvaju a Mišković u Majbahu iza i tako u krugu dvojke.


My2cents
Interesantno, znaci nismo izgubili rat zato sto su nas napali 17 zemalja ( kakva samo hrabrost!?) koje uz to poseduju vojnu moc bez presedana, vec sto smo se vezali za Ruse!??? Pa je su li to Rusi van zakona, mislim kao narod i drzava pa ako si blizak sa njima odmah neko ima pravo da te lupi po glavi? Ako niko ne moze kako kazes vecinskom narodu na jednoj teritoriji narediti da zivi pod drugim narodom kako to naredise Srbima u Hrvatskoj i BiH pa i danas na Kosovu. I po kojoj to definiciji su Albanci na Kosovu narod, pa se na njih primenjuje pravo na samoopredeljenje (u skladu sa poveljom UN) a recimo ti isti Albanci nisu narod u Makedoniji, juznoj Srbiji ili u Crnoj Gori, da i ne pominjem ponovo Srbe iz Hrvatske i Bosne i Herecgovine? Vidim da zapad po vama voli socijalisticka resenja kada im to odgovara ali ne trpi demokratska i na medjunarodnom pravu zasnovana resenja kada je to protiv njegovih interesa. How convenient !?



Nadam se sada da uvidjate da moja reakcija nije rezultat nikakva zelje da skrecem razgovor sa teme kako mi to domacica bloga spocitava.

Pozdrav,

M2C
My2cents My2cents 05:24 05.12.2007

Re: ne valja...

medjutim
My2cents
Interesantno, znaci nismo izgubili rat zato sto su nas napali 17 zemalja ( kakva samo hrabrost!?) koje uz to poseduju vojnu moc bez presedana,


verujem da mislis da su saveznici u II svetskom bili kukavice, jer su svi onako dzumle nagrnuli na hitlera, umesto da izadju na ferku jedan na jedan..

to sto nas nije napala jedna zemlja vec 17, normalnom coveku bi trebalo da pomogne da se zapita da nismo mozda mi negde pogresili kada nas tolike zemlje napadaju, a ne da prica o njihovoj hrabrosti..

A kad smo vec kod te hrabrosti, ne pominjes nigde hrabrost novosrbijanaca koji su se hrabro skupili protiv brojcano nadmocnije sacice ljubitelja pescanika i setaca pasa, i pokazali im njihovog Boga (u koga do tada nisu ni verovali)?


Ja za razliku od Vas ne izvlacim zakljucak o vrednosti neke akcije ili ideje samo na osnovu broja onih koji je sprovode ili podrzavaju vec gledam njenu sustinu. Takodje verujem da znate da Srbija nije objavila rat ni jednoj od pomenutih 17 zemalja niti izvrsila agresiju na neku od njih pa se ne moze porediti sa Nemackom u II svetskom ratu. Ah da, nisu bas svi dzungle nagrnuli na njega, mislim Hitlera. Imalo je tu dosta danasnjih dicnih Evropljana koji su bili na njegovoj strani i koji su njegove trupe docekivali sa svecem za razliku od nas Srba.
saphira saphira 20:38 03.12.2007

tuzno....

beskrajno tuzno...
istorija se, kanda, ponavlja, a mi nista nismo naucili....
expert expert 20:52 03.12.2007

Koalicioni drugovi

Izvin`te a je`l to koalicioni partneri DS-a prave neke probleme? Mislim na NS za neupucene.
igipop igipop 20:54 03.12.2007

Pridruzujem se osudama

Policija je morala, to joj je bila obaveza da reaguje drugacije.

Protest je dozvoljen kao i sloboda govora.

Ako su radikali i nova srbija protiv gostovanja pescanika to je ok.

Fizicki napadi, pretnje, i nasilje nisu.

Policija je bila u obavezi da, narocito ako je znala da je nasilje moguce, da se na odgovorajuci nacin pripremi i reaguje.

Policija bi morala da za pocetak one koji su se ponasali nasilno privede.

U stvari policija i dalje ima obavezu to da uradi.

Necinjenje, stavlja do znanja da je takvo ponasanje dozvoljeno i da ljude iz pescanika moze da bije i napada ko hoce.

Od policije treba traziti izvestaj sta se i kako desilo, ukljucujuci i kaznjavanje odgovornih u policiji.





JJ Beba JJ Beba 20:59 03.12.2007

Re: Pridruzujem se osudama

Progovori!
Ako nećeš ti – ko će?
Ako nećeš sad – kad ćeš?

Re: Pridruzujem se osudama

Draga Bebo,
Sve podrzavam, ali ne mogu da se otmem utisku da su oni koji su u Srbijici ostali morali da nadju nekin nacin prezivljavanja (i kohabitacije, sto bi se popularno reklo) koji cesto podrazumeva da na neki nacin postanete deo sistema. Ja sam otisla kad sam shvatila da bez pravljenja takvih kompromisa necu moci da opstanem. Nije bilo nacina da, kao lekar, budem strani placenik.
DAZBOG DAZBOG 20:59 03.12.2007

ko smo mi?

ja malo kasnim, na srecu ili nazalost trenutno ne zivim u Srbiji, verovatno nazalost ali sam pogledao prvi komentar i sve mi je bilo jasno... pa sam se setio reci naseg pokojnog premijera, pa cu ih upotrebiti da bi nas opisao, kad kazem nas, znate na koga mislim...Gospodjo poslanice, mi smo izdajnici opste prakse!
mocna malena79 mocna malena79 22:18 03.12.2007

Re: ko smo mi?

DAZBOG
ja malo kasnim, na srecu ili nazalost trenutno ne zivim u Srbiji, verovatno nazalost ali sam pogledao prvi komentar i sve mi je bilo jasno... pa sam se setio reci naseg pokojnog premijera, pa cu ih upotrebiti da bi nas opisao, kad kazem nas, znate na koga mislim...Gospodjo poslanice, mi smo izdajnici opste prakse!


Amen..
Lektorka Lektorka 21:26 03.12.2007

sms prepiska

15:02, in: obezbedjuje nas gomila policije. pera lukovic ce povesti neka svoja tri “korpulentna drugara”. na arandj. TV sinoc intervju sa vucicem, pozvao je svoje clanove da “na miran i dostojanstven nacin sprece tribinu i sirenje antisrpskih ideja”. velja organizuje svoje junacine. a sad na mejl pescanika na sajtu od udruzenja “nasi” stigla poruka: “Cekamo!!!” to zato sto smo na sajt, kao najavu tribine, stavili: “Stizemo!”

15:12, out: uh, bre! drzite se! fige! kisobran u ruke!!! :)

15:30, in: kisobran! :))) temperatura je podignuta preko svake mere, al tu je policija da nas brani. bice sve ok

15:42, in: svi koji dolaze iz bgda nalaze se 17:15h kod neke pumpe na ulasku u grad, pa onda idemo u konvoju. policija kaze da su pokrili sve punktove, u dovoljnom broju. plasimo se samo za teofila, mora da napusti tribinu vec posle pola sata i da se vrati u bgd, a to je najzgodniji momenat da ga ispred doma o. neko nalupa ko zvecku. pratice ga perini “korpulentni drugari” do taksija. svi ostali cemo se kretati u velikim grupama.

15: 50: ni predsednika ne cuvaju ko vas! :)

16:10, in: tu su i tv-ekipe, ako bude frke, bar ce se videti.

16: 13, out: nigde nema nijedne vesti ni o cemu. cuvajte se!

17:33, in: nema sanse da nas puste da udjemo u salu, ispred stoji 200 ljudi sa srpskim zastavama u rukama i cim se otkljuca sala oni ce zauzeti sva mesta. pod tim uslovima tribine nece ni biti.

17:48, out: pa sta radi policija, nek ih rastera! koja ludnica...

18:05, in: usli u salu, sproveo nas kordon policije. sou pocinje na vreme

18:06, out: super, fige za dalje!

18:26, in: doslo 200 veljinih bilmeza iz topole, ne daju nikome da govori. mislim da cemo da prekinemo sad.

18:30, out: ipak... prava slika srbije! kupite pinkle i dobro stignite dobro kuci.

19:07, in: nas bus se upravo vraca. svi su popizdeli, buka u autobusu. veljini heroji zavrshili poso - samo da ostane mrak.

19:12, out: b92 stavio kratku vest. sve ko sto ti kazes :)

19:30, in: momci iz ldp-a iz arandjelovca dobili batine.

19: 37, out: jos i to!!

19:58, in: iz lokalnog ldp-a javljaju da nema povredjenih. najsmesniji su oni iz nove srbije, nosili id-kartice s natpisom STOP B92!

20:00, out: kakav velja, takve i kartice :))

Cocoa Cocoa 21:58 03.12.2007

Re: sms prepiska


a sad na mejl pescanika na sajtu od udruzenja “nasi” stigla poruka: “Cekamo!!!” to zato sto smo na sajt, kao najavu tribine, stavili: “Stizemo!”


A jel može da se dobije mejl adresa tog udruženja?
Onako, čisto da im prenesemo želje i pozdrave?
Lektorka Lektorka 22:03 03.12.2007

Re: sms prepiska

A jel može da se dobije mejl adresa tog udruženja?
Onako, čisto da im prenesemo želje i pozdrave?

:)
odoh da trazim!
adam weisphaut adam weisphaut 22:08 03.12.2007

Re: sms prepiska

Lektorka
A jel može da se dobije mejl adresa tog udruženja?
Onako, čisto da im prenesemo želje i pozdrave?

:)
odoh da trazim!

Ja sam iznenadjen da clanovi tog udruzenja uopste znaju da koriste mail
Lektorka Lektorka 22:08 03.12.2007

Re: sms prepiska

izvolte: е-mail: udruzenjenasi@gmail.com

a i inace, vredi videti ovo
bronx bronx 22:53 03.12.2007

Re: sms prepiska

"USTANI SRBINE!"



A onda, gde ces???


man ray loves me man ray loves me 00:42 04.12.2007

Re: sms prepiska

Kako radili tako nam i bog pomogao'. Ah, mozemo samo da se nadamo.
GovNasi, nacionalni Gnoj, bezObraz, Zveri, KOLIKO VAS JOS IMA???
Prvi, drugi, prvi, drugi,..
Dax Dax 01:21 04.12.2007

Re: sms prepiska

Lektorka
izvolte: е-mail: udruzenjenasi@gmail.coma i inace, vredi videti ovo

Molim te Lektorko ne radi to.Bice pravi se kontrakampanja odmah.Moramo se paziti.Ne treba se spustati na njihove grane.
dragan7557 dragan7557 02:04 04.12.2007

Re: sms prepiska

Dax
Lektorka
izvolte: е-mail: udruzenjenasi@gmail.coma i inace, vredi videti ovo

Molim te Lektorko ne radi to.Bice pravi se kontrakampanja odmah.Moramo se paziti.Ne treba se spustati na njihove grane.


A, koga se vi to plašite????
Veselko Veselko 21:27 03.12.2007

Dosta!

Ne dozvolimo da nam se ovo desava!! Nemojte samo citati i pisati komentare, SVI u odbranu slobodne reci i slobode uopste! I izvan b92 sajta, i van bloga; javno, na ulici im treba pokazati i nasu brojcanost, ali i zube!
zanimljivtip zanimljivtip 21:30 03.12.2007

sramota me.

sramota me. ne znam šta bih više rekao. drage svetlane, bore se za sve nas. pokušaću da smislim nešto.


rajko božić
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 21:55 03.12.2007

Re: sramota me.

I mene je sramota i ljuta sam i imam potrebu da vičem i da psujem.
Nešto ćemo smisliti...
andreamia andreamia 00:24 04.12.2007

Re: sramota me.

i mene je strašno sramota..baš me pogodila ova vest danas, a danima smo promovisali našu zemlju tamo negde u evropi o tome kako se ipak polako ali sigurno krećemo u pravcu evropskih integracija, poštovanju ljudskih prava, građanskog aktivizma, participacije....shvatila sam zapravo da od svih regija (jugoistočne, istočne evrope i kavkaza) jedino mi nemamo tj nismo umeli na najbolji način da prevedemo na srpskom european citizenship :(....
...hmmm...tužna sam i besna sam...ne mogu jednostavno da poverujem da neki pripadnici ove naše zemlje konstantno biraju mrak umesto svetlosti...sramota me je...
svetalne, samo napred uz vas su sigurno svi oni koji veruju u svetlost! i ja sam jedna od njih! jednom ćemo valjda više morati da izađemo iz ovog mraka?
Treger Treger 21:32 03.12.2007

Srbija

Stvarno je za čuđene kako međunarodna zajednica ne uviđa da bi Srbija kao jedna demokratska država bila raj i da u njoj treba da žive građani sa Kosova. Pa gde ima takve demokratije u svetu osim u Rusiji. Slobodno možeš da ćutiš i slušaš do mile volje. Država te vozi 500 km da te sahrani u prestonici i to za džabe pa gde to ima. Naravno u Srbiji. Igrali smo se rata i "pobebedili "a oda nas je prešao Čeda i prodao Kosovo, za male pare srećom pa nije ugrozio Miškovićevu Deltu. Srećom tu su pošteni radikali koji će preko naših žrtava uspeti da povrate izgubljeno Kosovo. Mene samo interesuje kako ovaj narod misli da je moguće izgubiti rat i praviti se da nije ništa bilo.Kako naš premijer misli da ubedi svet da je Srbija demokratka zemlja kada se obrušava na one koji drugačije misle u sopstvenom narodu, da će prema drugim narodima biti demokratski nastrojen.
Zar niko ne vidi da ko se god rastavio od Srbije krenuo je napred. Pa zar to negovori samo po sebi. Ovo je ozbiljna pretnja svom narodu.
ogar ogar 21:49 03.12.2007

relaksirajte se

Ako u casu kada adrenalin radi ima smisla ista govoriti (a cini mi se da na zalsot i naravno nema) treba se relaskirati. Nije prijatno da ne mozes da odrzis tribinu, ali isto je tako i to za ljude, pogotovo ljude koji se bave politikom.

Treba da se odupremo histeriji oko Kosova? Evo oduprite se histeriji oko zabrane Pescanika. Stvari ce doci na svoje, treba se relaksirati, okrenuti i na salu i na razmisljanje. Sto pre.

Vega Vega 21:57 03.12.2007

Re: relaksirajte se

ogar
Evo oduprite se histeriji oko zabrane Pescanika. Stvari ce doci na svoje, treba se relaksirati, okrenuti i na salu i na razmisljanje. Sto pre.



Ne radi se o histeriji Ogar, vec o (h)istoriji zabrane Peschanika. "Stvari" ne mogu same da dolaze na svoje jer su stvari - ljudi mogu nesto da promene, ne treba okrenuti na salu sada, ali na razmisljanje svakako - jedino ste u ovome u pravu
Lektorka Lektorka 21:58 03.12.2007

Re: relaksirajte se

Nije prijatno da ne mozes da odrzis tribinu, ali isto je tako i to za ljude, pogotovo ljude koji se bave politikom.

pa, i to što kažeš. po svetu se uglavnom sprečava održavanje tribina i skupova neonacista i političkih partija slične orijentacije, a ovde sprečili peščanik. kad se bave politikom umesto da se relaksiraju.
anelie anelie 22:00 03.12.2007

Re: relaksirajte se

to bi mozda bilo idealno resenje, ali na zalost izvodljivo u vrlo retkim slucajevima!
lako reci - tesko uciniti
ogar ogar 23:16 03.12.2007

Re: relaksirajte se

Pescanik sigurno nije neka neofasiticka tribina, ali jeste tribina na kojoj se dosta agresivno govori protiv jednog vecinskog misljenja koje je takodje povezano sa jakim emocijama.
vucko vucko 23:20 03.12.2007

Re: relaksirajte se

ali jeste tribina na kojoj se dosta agresivno govori protiv jednog vecinskog misljenja koje je takodje povezano sa jakim emocijama.

Jako emotivno većinsko mišljenje - najskuplja srpska reč. Nemo' neko u jako emotivno većinsko mišljenje da nam je dirn'o :)
JJ Beba JJ Beba 23:22 03.12.2007

Re: relaksirajte se

ali jeste tribina na kojoj se dosta agresivno

Agresivno!!! Mirko Đorđević agresivan? Ma hajde molim te. Ne agresivno nego drugačije. Potpuno drugačije. I tu drugačijost proglašavaju agresivnošću
ogar ogar 23:41 03.12.2007

Re: relaksirajte se

Ima nesto u ovakvim dogadjajim u sta se investira i nesto politicke zelje, dakle, nije samo da i mi hocemo da kazemo nase manjinsko misljenje, nego je mozda bas zahvaljujuci ovakvim krucijalnim dogadjajima cela vecinska Srbija isterana na cistac, mozda ce sad shvatiti, i nase manjisnko misljenje postace vecinsko. Ali, to se nece desiti.

Ko insistira da svi osim njega treba da se posipaju pepelom, u pregrejanoj atmosferi oko Kosova, na kraju dobije radikale koji izvlace politicku korist iz toga da se to vec jednom spreci.
ogar ogar 23:48 03.12.2007

Re: relaksirajte se

postoji i verbalna agresivnost, npr kada neko kaze za nekog drugog da je (ne ponavljaju mi se sad ti termini) ako je tojako uvredljiv izraz onda je to zamena za agresiju. Mozda je pacifisticka agresija dobar termin. Navodno osvescujuca, katarzicna ali ipak agresija.
Drinka Pavlović Drinka Pavlović 00:01 04.12.2007

Re: relaksirajte se

Ogar,
jesi video likove na fotkama ovde na blogu, i na vestima na TV? Da li ti ozbiljno misliš da su ti "naši" i sl. ustali da hajdukuju po Aranđelovcu zbog svog iznimnog senzibiliteta na stil javnog govora? Sramno je da se relativizuje sprečavanje slobode govore od politički instruirane rulje pomoću ovakvih relativizacija i muljanja.
JJ Beba JJ Beba 00:10 04.12.2007

Re: relaksirajte se

postoji i verbalna agresivnost, npr kada neko kaze za nekog drugog da je (ne ponavljaju mi se sad ti termini) ako je tojako uvredljiv izraz onda je to zamena za agresiju. Mozda je pacifisticka agresija dobar termin. Navodno osvescujuca, katarzicna ali ipak agresija.

neeeee. Na Peščanikovim promocijama nema agresivnog govora, ima samo drugačije izrgovorenog mišljenja . Izgovorenog razgovetno, logički, duhovito bez populizma. Možda to peščanikov govor definišeš kao agresiju na učmalo, medijima formirano mišljenje i ispran mozak većinske Srbije.
ogar ogar 00:12 04.12.2007

Re: relaksirajte se

Ovaj govor u Pescaniku postoji vec duze vreme i niko nije reagovao posebno, ali kao sto sam rekao u pregrejanoj atmosferi oko Kosova, kad su mogli da jednostavnim recenicama on je rekao to i to ovaj je rekao to i to budu histerizovani da sve shvate kao akciju za spas i dostojanstvo, oni su mogli to da urade.

Ja to ne relativizujem, smatram da je tribina trebala da se odrzi i da je policija to trebala da omoguci, ali ovde dajem ove primedbe da bi se iz svega nesto naucilo. Za sta bi drugo trebalo da sluzi ovaj blog? Najlakse je neku situaciju zrtve shvatiti kao dodatni podsticaj da se istraje na svom putu.
ogar ogar 00:25 04.12.2007

Re: relaksirajte se

living in denial
Drinka Pavlović Drinka Pavlović 00:37 04.12.2007

Re: relaksirajte se

Ogar,
stvar je da je sa diskursom Pešanika apsolutno sve u redu, štaviše, radi se o vrhunskoj emisiji koja je više i od novinarstva, koja je pobrala sijaset novinarskih nagrada, i dovoditi u pitanje i debatovati o tome šta se i kako se čuje nešto na Peščaniku je pitanje ličih afiniteta (kada su u pitanju dobronamerni slušaoci/konzumenti medija), odnosno političkog i para-političk delovanja (kada su u pitanju (ne)zavisni anallitičari, lkovi poput Jovanovićke i sl.). S druge strane, organizovana rulja dovedena autobusima iz Topola, Gora (Ravnih ili Mokrih), i ne znam čega, linč učesnika, organizatora i slušalaca tribine, sve u režiji nekakvih lokalnih moćnika, a sa verovatnim aminom "odozgo", je repriza scenarija koji je ovu zemlju odveo u ambis - ranije su na meti bila nepodbona rukvodstva, Republike, Pokrajine, pojedinci, sada su ostali u ovako skučenoj Srbiji, eto, pojedinci, manjina koja neće da ćuti. E pa, Svetlane iz Peščanika, goste tribina i emisije Peščanik, i podivljalu bagru nagasiranu od strane lokalnih kabadahija, staviti u približnu ravan, i pokušati objasniti rekciju ovih drugih (izmanipulisane mase) delovanjem prvih (slobodnih građana koji vrhunski odrađuju svoj posao u skladu sa zakonima ove zemlje) je cinično i neukusno.
ogar ogar 00:50 04.12.2007

Re: relaksirajte se

Horde, bagre, bolesnici, prezir. Vidite i kod vas a i u Pescaniku je previse ovakvih reci. Stvar je u tome da te reci nisu pitanje licnih afiniteta, nego specificne agresije. Ako vi prema nekome osecate prezir (kao rodoljublje ma koliko to nategnuto zvucalo) ili ako tvdrite da je srpsko drustvo toliko bolesno da mu vise nema smisla ni govoriti, to je sve izraz osecanja koje u principu priziva agresiju. Ovi gore termini to i jesu.

Bio sam slucajno bas u Arandjelovcu prosle godine i posle toga sam bio tuzan tri dana, zbog ruiniranosti tog grada koga sam iz detinjstva pamtio kao lepog. Sta su ti ljudi od Pescanika dobili ovih govina osim ponude da se neograniceno posipaju pepelom?

dakle, kvrcnite malo to vase ogledalo, "ako hocete"
-petar- -petar- 00:57 04.12.2007

Re: relaksirajte se

Budite srecni dok se Pescanik i oni koji ga slusaju zadrzavaju samo na recima. Ako i mi krenemo da batinamo, bice belaja. Sem toga, Pescanik nikada ne poziva na nasilje; do sada niko nije pretucen i nikome nije preceno zbog Pescanika. Drugo, Pescanik ne kritikuje narod, nego VLAST, i ne kritikuje primarno te jadnike okupljene u te fantomske organizacije, vec sefove stranaka koje to podrzavaju i propagiraju, kao i DB-strukture koje to organizuju i finansiraju. Bas bih voleo da znam na cijem su platnom spisku te 'patriJote' na celu tih silnih organizacija?
I sad je kao Pescanik ekstreman, bull-shit!
Drinka Pavlović Drinka Pavlović 01:15 04.12.2007

Re: relaksirajte se

Ajmo bez muljanja stvarno,
ko je spominjao bolesnike, horde i sl? Ja nisam, a mislim da to nisam čuo ni na Peščaniku do sada. Ja nisam advokat ljudi iz Peščanika, pa ću nadalje samo elaborirati moje dosadašnje komentare.
Zar ti misliš da se likovima, koji nisu niti jednu emisiju Peščanika čuli (kladim se u to), koje je neki mali velja iz Ravne Topole potrpao u autobuse i otposlao u AR da razbijaju uredno prijavljene tribine treba možda ukazati poštovanje?! Ja osećam samo prezir, i ma koliko mi bilo žao egzistencijalnih i ne znam kakvih situacija pojedinaca među njima, ne mogu opravdati ničim "uličnu pravdu i pravo" koja se sprovela u ime srpstva, ponosa i ostalih fantazmi kojima su zaludeli taj narod. Ti očito misliš da je to okay, i da je takav eventualni "uzrok" uzimanja stvari u "svoje ruke", a u stvari manipulacije običnih ljudi od strane moćnika, istovremeno i opravdanje takvog postupka. E pa nije, ja znam ljude koji su iz ekonomski osiromašenih gradova u kojima nisu prodate fabrike vode, i u kojima se još gore živi nego u AR i okolini, a kojima na pamet ne pada repriza "događanja naroda". Btw, Peščanik i njegovi gosti ne upućuju nikakvu agresiju prema svojim slušaocima, to je glupost par excellence, povlađivanje prosečnosti, gluposti, "go-with-the-flow" politika većinskih medija u Srbiji je upravo ta koja ljude vređa i nipodaštava, jer tetošenjem auditorijuma indirektno govori da iste te, svoje, slušaoce/gledaoce/čitaoce smatra nedovoljno sposobnima da podnesu istinu/drugu stranu priče/dublju analizu. Ne sprovodi se agresija prema ljudima u ovoj zemlji sa talasa Peščanika, nego sa stranica Kurira i sl. medija koji možda nikad neće doživeti upad raspojasanih građana u svoje prostorije, ali će i na dalje redovno sabirati pare i od prodaje novina i od svojih sponzora, istovremeno oživljavajući i podpirujući među svojim konumentima svaki mogući stereotip i zabludu koji su sistematski stvarani poslednjih 20 godina u ovoj zemlji.
ogar ogar 01:16 04.12.2007

Re: relaksirajte se

"Pescanik ne kritikuje narod, nego VLAST"

to na zalost nije tacno, u tome i jeste specificnost Pescanika. Procitajte neki od tekstova Prokica, Ugricica, Samardzica ili Arsenijevica.
ogar ogar 01:25 04.12.2007

Re: relaksirajte se

Drinka,

nisi se ni ti bas naslusao Pescanika.

pozdrav, must go
Drinka Pavlović Drinka Pavlović 01:34 04.12.2007

Re: relaksirajte se

Ogar,
bogami ti nisi sigurno.
pozdrav.
-petar- -petar- 01:36 04.12.2007

Re: relaksirajte se

"Pescanik ne kritikuje narod, nego VLAST
-- to na zalost nije tacno, u tome i jeste specificnost Pescanika..."

U globalu, slazem se sa svime sto sam cuo na Pescaniku. Mozda je ponekad vulgarno, mozda je ponekad preterano, ali to je samo forma, sustina je uvek u redu. I kada se "kritikuje narod", uvek je to u smislu kako mogu ljudi da budu "slepi kod ociju" i da glasaju za nekompetentne, lopove, demagoge, ratne huskace...
I njie sve relativno: lako je utvrditi ko je nekompetentan, lopov, demagog, ratni huskac -- to su prosto cinjenice, surovi podaci, raw data sto bi se reklo. Kao lakmus hartija: kad promeni boju na odredjeni nacin onda je kiselina i tu nikakva filozofija i relativizacija ne pomaze. A mi smo, kao nacija, toliko dezorijentisani da vlast sa nama radi sta hoce, to je strasno. O tome govori Pescanik.
dragan7557 dragan7557 02:14 04.12.2007

Re: relaksirajte se

pa, i to što kažeš. po svetu se uglavnom sprečava održavanje tribina i skupova neonacista i političkih partija slične orijentacije, a ovde sprečili peščanik. kad se bave politikom umesto da se relaksiraj


lektorka, svak sprečava ono što mu smeta ili svak se češe gde ga svrbi.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 02:34 04.12.2007

Re: relaksirajte se

-petar-
"Pescanik ne kritikuje narod, nego VLAST
-- to na zalost nije tacno, u tome i jeste specificnost Pescanika..."

U globalu, slazem se sa svime sto sam cuo na Pescaniku. Mozda je
ponekad vulgarno, mozda je ponekad preterano, ali to je samo forma,
sustina je uvek u redu. I kada se "kritikuje narod", uvek je to u
smislu kako mogu ljudi da budu "slepi kod ociju" i da glasaju za
nekompetentne, lopove, demagoge, ratne huskace...
I njie sve relativno: lako je utvrditi ko je nekompetentan, lopov,
demagog, ratni huskac -- to su prosto cinjenice, surovi podaci, raw
data sto bi se reklo. Kao lakmus hartija: kad promeni boju na odredjeni
nacin onda je kiselina i tu nikakva filozofija i relativizacija ne
pomaze. A mi smo, kao nacija, toliko dezorijentisani da vlast sa nama
radi sta hoce, to je strasno. O tome govori Pescanik.

I nije sasvim jasno u cemu je to narod "sveta krava" pa se ne moze kritikovati? Ko je iole normalan kritikuje i samog sebe, i svoje najblize i svoju decu, itd. -- pa sto ne bi i svoj narod? Tj. ako mu zeli dobro -- ako ne zeli, onda ce samo da vice "tako je! ziveli!"
ogar ogar 13:55 04.12.2007

Re: relaksirajte se

dovoljo je sto su tebi filozofija i relativizacija jedno te isto. problem sa Pescanikom je upravo u sadrzaju a ne u formi
ogar ogar 14:07 04.12.2007

Re: relaksirajte se

Mr. Cirkovic, narod je reč koja se javlja isklučivo u autoritarnom govoru. Isto kao sto se autoritarni vodja poziva na narod kao osnovu svoje vlasti, neuspesni auotritarni vodja poziva se na glupost, zaostalost itd naroda kao razlog sto nije na vlasti. Ako hocete nesto da kritikujete to nesto treba da ima ime i prezime, do "naroda" se stize samo preko vlastite zelje za neogranicenom vlascu.

poz
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 14:14 04.12.2007

Re: relaksirajte se

ogar
Mr. Cirkovic, narod je reč koja se javlja isklučivo u autoritarnom
govoru. Isto kao sto se autoritarni vodja poziva na narod kao osnovu
svoje vlasti, neuspesni auotritarni vodja poziva se na glupost,
zaostalost itd naroda kao razlog sto nije na vlasti. Ako hocete nesto
da kritikujete to nesto treba da ima ime i prezime, do "naroda" se
stize samo preko vlastite zelje za neogranicenom vlascu.

poz

Slazem se ja sa time -- ali izvinjavam se, sta bi trebalo da kaze razuman covek kada se hiljadu medijskih arlaukatora ostrvi na njega da "napada narod"? Jel da potegne ovu Vasu politikolosku egzegezu? Mozda i da, s tim sto je sasvim ocigledno da to ne bi imalo nikakvog odjeka. A inace se slazem da sve ima ime i prezime (cak i vise, slazem se sa gdjom Margaret Tacer koja je svojevremeno govorila da ne samo narod, vec ni drustvo ne postoji, postoje samo pojedinci i njihove porodice i prijatelji), ali tek onda bi bilans u konkretnom slucaju postao katastrofalan...
ogar ogar 17:55 04.12.2007

Re: relaksirajte se

Sta treba da radi kada mu sto ljudi saopsti da u stvari napada generalno sve gradjane ("narod" a ne vlast, da sve druge osim sebe tretira kao mracnjake, bolesnike itd - treba da prestane to da radi, to je prosto.

A ne slazem se sa Margaret Tacer da drustvo (zajednica gradjana) ne postoji, eto to je jos jedan stav koji bi se u crno/beloj logici Pescanika i LDP trebalo da tretira kao obavezan i jedino legitiman.

Uzgred budi receno upravo ovakvi stavovi - da drustvo ne postoji - logicno vode ka politici u kojoj su kolektivna prava indiferentna, pa da politike LDP oko Kosova, ekonomske politike snadji se itd. Stvar je u tome da to nisu obavezni stavovi, a cak su i pogresni.
remorker remorker 21:59 03.12.2007

Biljana moram te ispraviti!

Policija je relativno bila korektna.
Ako je korektnost to da je dopustila da pristalice pre svega Nove Srbije,jednostavno blokiraju ulazak,u Dom Kulture(od danas Dom Nekulture),ljudi koji su bili zainteresovani da vide jednostavno su morali da uzmaknu,jedan kamerman je sve snimio,ne znam za koju TV kucu.Napravili su juris kao na skupstinu onomad .Vecinom su cak nosili identifikacione kartice(Nova Srbija Topola).Bio sam prisutan,morao sam lepo da se zakopcam jer sam nosio promo majicu pescanika,policajci su bili nekorektni ,uz pitanja odakle si sta ces ovde.Dok su pomenuta Veliko Srpska Braca se pozdravljala sa policajcima i lagano ih zaobilazila.Uz ono kako si sta radis,otkud tebe ovde postavise,e jebiga.....
Sklonio sam se sa strane ,nemajuci nikakvu informaciju ,sta se desava unutra.Pozvao sam Velikog Petra(Peru Lukovica),samo za informaciju gde su i sta se desava unutra,u tom momentu su stigle cuvene nindza kornjace(sta li je ono PTJ ili zandarmerija nemam pojma,trebalo bi da je PTJ pisalo im je samo policija),Pera kaze da su stigli na pumpu,i da nema pojma sta se desava,u tom krece akcija policije,odgurava i malko batina najagresivnije.Nastaje guranje sa policijom,policija malo oslobadja stepenice ali ne dozvoljava nikome da udje,gurkanje traje.Sa strane ja pitam policajca otprilike najviseg po cinu imao neke silne zvezdice(rekao bih da je kapetan),i preko motorole naredjivao ionima na parkingu i na stepenicama,garantuju li bezbednost ucesnicima skupa,on onako drsko,jesmo dosli sta ocete vise,ako misle da je bezbedno nek dodju ako ne nek ne dolaze!Sklanjam se okolo do parkinga, u tom nailaze kako mi rec pera kombi i 2,3 auta,ulazak pored kordona na straznji ulaz,kao neki kriminalci,strasno.Najagresivnije ipak su usli,medju njima onaj sa subarom i onaj pijani bradonja sa naocarim,i jos neki...Ne dozvoljavaju da tribina pocne,vec okupiraju pozornicu i tu pocinje gurkanje i ubedjivanje,dovikivanje,oni sa megafonom.Pozivaju se na probleme sa policijom,Ceca bolje zna sta se pricalo na samoj bini.Traze da se svi njihovi puste unutra jel te jer ce brojnoscu uspeti da nas ubede da gresimo...Oni pozivaju da dodje predsednik opstine TOPOLA,neki "gospodin" NS...Sada znam po kom liku je Mario Puzo pisao Godfather,neke zene pocele da mu zvizde,covek se okrete ja sam na tren pomislio da ce covek da izvadi heklere i da im replicira.Ceca Lukic je pokazala da ima zivce kao konopce,ali nije vredelo.Izlazak ponovo na zadnja vrata,pa preko male ogradice od zida na parking , kroz kordon ,i bekstvo u noc Arandjelovac je pao!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana