Moj grad

donela i poslednju stvarčicu s onog kosova

ana_radmilovic RSS / 07.07.2010. u 21:32

bez veze

dođe mi se vratim 

tamo su brda, lepši vazduh (ok obogaćen uranijumom, al se noću lepše spava)

znam, nisam normalna

možda sam u šoku i ne rasuđujem najbolje 

jes' bilo je grozno, 

sad je baš super grozno na severu - taman za jednu seriju  tekstova o tome kako, zašto i koliko je grozno.

(i kud sad da odem kad je najzad počelo nešto da se dešava) 

ok, nije normalno reći "najzad" kad je sranje. a sranje je. i tek će bude

i o čemu ja da pišem sad, u beogradu,  koji me je već smorio 

smorio me, eto. izvinjavam se svima koji se druže sa mnom ali dođe mi se vratim  dole. danas. 

 

 

 



Komentari (101)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Dr M Dr M 21:40 07.07.2010

Ostajte ovdje..

"nije normalno reći "najzad" kad je sranje. a sranje je. i tek će bude "

Sedi lepo u Beogradu, i ovde je, i tek ce da bude..
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:41 07.07.2010

Re: Ostajte ovdje..

Dr M
"nije normalno reći "najzad" kad je sranje. a sranje je. i tek će bude "

Sedi lepo u Beogradu, i ovde je, i tek ce da bude..


trebalo bi da bude, a ne znam da l ' će
u svakom sl, neka bude, krajnje je vreme
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:44 07.07.2010

Re: Ostajte ovdje..

Skroz si došla?
Kafa? Tu sam.
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:46 07.07.2010

Re: Ostajte ovdje..

Jelica Greganović
Skroz si došla?
Kafa? Tu sam.

skorz naskoroz došla
kafa, naravno
jaksa scekic jaksa scekic 21:55 07.07.2010

Re: Ostajte ovdje..

ana_radmilovic
Jelica Greganović
Skroz si došla?
Kafa? Tu sam.

skorz naskoroz došla
kafa, naravno


U troje lepse , a i Vaske je tu
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:32 07.07.2010

Re: Ostajte ovdje..

skorz naskoroz došla

O! Javim ti se.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:34 07.07.2010

Re: Ostajte ovdje..

U troje lepse , a i Vaske je tu

Stiže i Žmu, jeste da je on objekat bloga, ali...čujemo se
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:44 07.07.2010

Re: Ostajte ovdje..

jaksa scekic
ana_radmilovic
Jelica Greganović
Skroz si došla?
Kafa? Tu sam.

skorz naskoroz došla
kafa, naravno


U troje lepse , a i Vaske je tu


to je onda u četvoro? :) (nemoj da me zbunjuješ :)
u svakom slučaju, radujem se, kako god nas prebrojao
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:47 07.07.2010

Re: Ostajte ovdje..

U petoro, ako uspem da navatam Žmua.
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:49 07.07.2010

Re: Ostajte ovdje..

Jelica Greganović
U petoro, ako uspem da navatam Žmua.

u petoro
a i ne mora' se brojimo (kad nam ne ide :) . odemo na kafu i gotovo :)
dali76 dali76 06:39 08.07.2010

Re: Ostajte ovdje..

u sedmoro, stizem u subotu:))) salim se, nego sto kaze Milorad mala smo zemlja imat ce tema.
antioksidant antioksidant 10:16 08.07.2010

Re: Ostajte ovdje..

ana_radmilovic
Jelica Greganović
U petoro, ako uspem da navatam Žmua.

u petoro
a i ne mora' se brojimo (kad nam ne ide :) . odemo na kafu i gotovo :)

Кад буде уговорена и нека клопа ћу се позовем и ја (мало причам али лепо једем)
ana_radmilovic ana_radmilovic 11:01 08.07.2010

Re: Ostajte ovdje..

antioksidant

Кад буде уговорена и нека клопа ћу се позовем и ја (мало причам али лепо једем)

ja sam u principu uvek za tu klopu
ana_radmilovic ana_radmilovic 11:03 08.07.2010

Re: Ostajte ovdje..

dali76
u sedmoro, stizem u subotu:))) salim se, nego sto kaze Milorad mala smo zemlja imat ce tema.

dobrodoš'o dali.
miloradkakmar miloradkakmar 21:45 07.07.2010

Dobrodošla

Imaćeš o čemu da pišeš, mala smo mi zemlja. Za zanimljive događaje sami se pobrinemo, da ne bude dosadno.
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:47 07.07.2010

Re: Dobrodošla

miloradkakmar
Imaćeš o čemu da pišeš, mala smo mi zemlja. Za zanimljive događaje sami se pobrinemo, da ne bude dosadno.

ma znam, nego ne znam šta me u'vati
sve mi nešto...
što bi rek'o jedan moj davni drug iz kraja:
"sve mi nešto ništa nije"
milisav68 milisav68 22:14 07.07.2010

Re: Dobrodošla

ana_radmilovic
miloradkakmar
Imaćeš o čemu da pišeš, mala smo mi zemlja. Za zanimljive događaje sami se pobrinemo, da ne bude dosadno.

ma znam, nego ne znam šta me u'vati
sve mi nešto...
što bi rek'o jedan moj davni drug iz kraja:
"sve mi nešto ništa nije"

Preciznije "sve mi nešto nije ništa"
A može i ono:Uvatio me neizdrž.

Idi na neko pusto ostrvo, odmori se.

labello7 labello7 22:16 07.07.2010

Re: Dobrodošla

ana_radmilovic
miloradkakmar
Imaćeš o čemu da pišeš, mala smo mi zemlja. Za zanimljive događaje sami se pobrinemo, da ne bude dosadno.

ma znam, nego ne znam šta me u'vati
sve mi nešto...
što bi rek'o jedan moj davni drug iz kraja:
"sve mi nešto ništa nije"



sidi di si kad ni za di si nisi
ti samo nesto kukas
kad si tamo zalopojke
sad se kao vrces pa opeet zalopojke, ima li negde gde tebi valja?!


kazu iver ne pada daleko od klade, e vala, ti si pala podaleko! gde ti je duh koji je krasio tvog oca?
dobro, nije moje da pitam, ali si mnogo utupila.

mani se citata druga iz kraja i nadji posao, zavrsila si neki fakultet?






ana_radmilovic ana_radmilovic 22:21 07.07.2010

Re: Dobrodošla

milisav68


Idi na neko pusto ostrvo, odmori se.



i ostani tamo...
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:34 07.07.2010

Re: Dobrodošla

labello7

ti samo nesto kukas

labello 7
datum rоđenja: -
Pol: - Član od: 13.03.2010
VIP izbora: 0

, više ste nego u pravu. kukam. a vi?
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:36 07.07.2010

Re: Dobrodošla

VIP izbora: 0

NeČe biti - 88
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:38 07.07.2010

Re: Dobrodošla

Jelica Greganović
VIP izbora: 0

NeČe biti - 88

milisav68 milisav68 22:48 07.07.2010

Re: Dobrodošla

ana_radmilovic
milisav68


Idi na neko pusto ostrvo, odmori se.



i ostani tamo...

Eh, nisam mislio tako, nego da napuniš baterije, pa da nam se vratiš sa nekim novim tekstovima.
milisav68 milisav68 23:02 07.07.2010

Re: Dobrodošla

Jelica Greganović
VIP izbora: 0

NeČe biti - 88

Kad smo već kod VIP izbora moram da pitam nešto, pa nek me Ana/moderator posle obriše.
Uredno sam nekoliko puta(a probao i malopre) štikliro da mi VIP izbor nije tajni i kad pogledam u moj profil stoji VIP izbora 1. Da li samo ja vidim tako ili je neka greška u softveru?
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:05 07.07.2010

Re: Dobrodošla

milisav68
Jelica Greganović
VIP izbora: 0

NeČe biti - 88

Kad smo već kod VIP izbora moram da pitam nešto, pa nek me Ana/moderator posle obriše.
Uredno sam nekoliko puta(a probao i malopre) štikliro da mi VIP izbor nije tajni i kad pogledam u moj profil stoji VIP izbora 1. Da li samo ja vidim tako ili je neka greška u softveru?

nisam shvatila ovo - nije ti tajni VIP izbor, tj svako može da vidi ko su ti omiljeni blogeri? ili koliko ti imaš VIP izbora?
(a i što bih brisala?)
milisav68 milisav68 23:35 07.07.2010

Re: Dobrodošla

ana_radmilovic

nisam shvatila ovo - nije ti tajni VIP izbor, tj svako može da vidi ko su ti omiljeni blogeri? ili koliko ti imaš VIP izbora?
(a i što bih brisala?)

(Pa nema veze sa temom).
Ja štikliram da mi nije tajni(i svako bi trebao da vidi taj spisak) ali kad udjem u moj profil, meni stoji da mi je VIP izbora 1 iako ih je više i nema nikakvog spiska VIP blogera.Nije mi to nešto bitno, nego eto....
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:40 07.07.2010

Re: Dobrodošla

Mislim da je tako da ne možeš da sakriješ koliko VIP izbora si dobio, ali možeš da sakriješ koliko njih si ti izabrao.
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:40 07.07.2010

Re: Dobrodošla

milisav68
ana_radmilovic

nisam shvatila ovo - nije ti tajni VIP izbor, tj svako može da vidi ko su ti omiljeni blogeri? ili koliko ti imaš VIP izbora?
(a i što bih brisala?)

(Pa nema veze sa temom).
Ja štikliram da mi nije tajni(i svako bi trebao da vidi taj spisak) ali kad udjem u moj profil, meni stoji da mi je VIP izbora 1 iako ih je više i nema nikakvog spiska VIP blogera.Nije mi to nešto bitno, nego eto....

čekaj (nema veze što nije tema bloga) ja mislim ovako:
br IP izbora koji vidiš na profilu se odnosi na to koliko ih je tebe metnulo da prostiš u svoj spisak.
a koliko si ih ti, da prostiš, piše posebno.
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:42 07.07.2010

Re: Dobrodošla

Jelica Greganović
Mislim da je tako da ne možeš da sakriješ koliko VIP izbora si dobio, ali možeš da sakriješ koliko njih si ti izabrao.

vidi, ona u jednoj rečenici a ja u tri reda, pa ona opet jasnije objasnila!
milisav68 milisav68 23:52 07.07.2010

Re: Dobrodošla

Jelica Greganović
Mislim da je tako da ne možeš da sakriješ koliko VIP izbora si dobio, ali možeš da sakriješ koliko njih si ti izabrao.

A ja neću ništa da krijem.
Nisam napisao ni jedan blog(pa valjda ne mogu da dobijem ni VIP izbore, samo tu i tamo nešto prokomentarišem.
A u opciji izmena mog profila ima izbor "Moja VIP lista" javna/tajna i ja štikliram "javna" ali se ništa ne dešava, kad udjem ponovo opet je tajna.
Biljana 77 Biljana 77 13:40 08.07.2010

Milisave,

ako si promenio u javna i kliknuo na pošalji, a kad uđeš na profil ništa se nije promenilo, samo CTRL+R i promeniće se.

Biljana the Maksa
nachtmusik nachtmusik 21:47 07.07.2010

I tako...

"To be, or not to be: that is the question:
Whether 'tis nobler in the mind to suffer
The slings and arrows of outrageous fortune,
Or to take arms against a sea of troubles,
And by opposing end them? To die: to sleep;
No more; and by a sleep to say we end
The heart-ache and the thousand natural shocks
That flesh is heir to, 'tis a consummation
Devoutly to be wish'd. To die, to sleep;
To sleep: perchance to dream... "
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:49 07.07.2010

Re: I tako...

nachtmusik

Devoutly to be wish'd. To die, to sleep;
To sleep: perchance to dream... "

da se uplašiš, al to je :)
taj večiti hamlet.

fala noćnamuziko
expolicajac expolicajac 21:53 07.07.2010

Budi svoja

Ako ti se plače, isplači se. Ako ti se viče, izviči se. Ako bi nekog da biješ, da ći ti odobrenje da izbiješ ovu dvojicu što sam ih poslao ( odnsno otišli su sami ) na Exit. Ali budi svoja. Treba neko lepo da opisuje sve što se bude događalo da ostane za buduće generacije. A da će biti sranja, biće ...
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:59 07.07.2010

Re: Budi svoja

expolicajac
Ako ti se plače, isplači se. Ako ti se viče, izviči se. Ako bi nekog da biješ, da ći ti odobrenje da izbiješ ovu dvojicu što sam ih poslao ( odnsno otišli su sami ) na Exit. Ali budi svoja. Treba neko lepo da opisuje sve što se bude događalo da ostane za buduće generacije. A da će biti sranja, biće ...

oću nekog da bijem, i ja u životu :)

treba neko da opisuje, ali treba neko da vidi čuje oseti i bude tu, tj tamo gde se dešava.
da, da će biti sranja - biće. trebalo bi da bude
sesili sesili 21:53 07.07.2010

Dobrodošla

ti nama! Mikele je pisao na svom blogu o Češkom piscu koji je, između ostalih mudrih, rekao i ovo: najradije sam tamo gde me uupravo nema! To se i tebi dešava, ali navićićeš se. za dobrodošlicu.
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:00 07.07.2010

Re: Dobrodošla

sesili
najradije sam tamo gde me uupravo nema!.

upravo!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:09 07.07.2010

Isto je to..

Ne tešim te Ana, ali to je deo istog sranja.Sever Kosova je samo istureni položaj jedne glupe politike koja se vodi u Beogradu i kojoj treba žrtava, patnje i velikih reči bez pokrića. I kad ta politika progovori "patriotskim" jezikom, nije loše odmah potražiti sklonište. Žao mi mog poznanika Miletića, hrabrog i pametnog momka..Sada počinjemo živeti onu knjigu Dobrice Ćosića što su "Večernje Novosati" štampale u trideset hiljada primeraka i prodale za dva dana. Ljudi na severu žive u obmani da će doći do podele. Baš me zanima šta će im naše mudro vođstvo saopštiti kad sami vide da to nije moguće. A slažem se sa tobom da su žešća sranja na vidiku..
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:25 07.07.2010

Re: Isto je to..

Drago Kovacevic
Žao mi mog poznanika Miletića..

i meni. ne znam zašto ali šokirala me je vest. sve je išlo u prilog tome, sve govorilo da će se tako nešto desiti, njemu ili nekog drugom, ne znam šta je tu imalo da me šokira - ali šokiralo me je.
Ljudi na severu žive u obmani da će doći do podele. Baš me zanima šta će im naše mudro vođstvo saopštiti kad sami vide da to nije moguće.

neće im, drago, saopštiti ništa. jel saopštilo nešto "tvojima" onomad? ako se dobro sećam nije.
Sever Kosova je samo istureni položaj jedne glupe politike koja se vodi u Beogradu i kojoj treba žrtava, patnje i velikih reči bez pokrića. I kad ta politika progovori "patriotskim" jezikom, nije loše odmah potražiti sklonište

sve potpisujem, ne znam samo misliš li na mene i na to da je beograd sklonište? nije. bar ne dobro sklonište.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:49 07.07.2010

Re: Isto je to..

ana_radmilovic
Drago Kovacevic
Žao mi mog poznanika Miletića..

i meni. ne znam zašto ali šokirala me je vest. sve je išlo u prilog tome, sve govorilo da će se tako nešto desiti, njemu ili nekog drugom, ne znam šta je tu imalo da me šokira - ali šokiralo me je.
Ljudi na severu žive u obmani da će doći do podele. Baš me zanima šta će im naše mudro vođstvo saopštiti kad sami vide da to nije moguće.

neće im, drago, saopštiti ništa. jel saopštilo nešto "tvojima" onomad? ako se dobro sećam nije.
Sever Kosova je samo istureni položaj jedne glupe politike koja se vodi u Beogradu i kojoj treba žrtava, patnje i velikih reči bez pokrića. I kad ta politika progovori "patriotskim" jezikom, nije loše odmah potražiti sklonište

sve potpisujem, ne znam samo misliš li na mene i na to da je beograd sklonište? nije. bar ne dobro sklonište.

I što je najstrašnije, tamo ova vlast koja se služi neadekvatnom retorikom i najavljuje "preispitivanje odnosa sa MZ", uopšte ne kontroliše Srbe, a pogotovo ne one koji prave sranja. Znam sigurno da je Miletića politički pomagao jedan čovek iz vlasti u Beogradu, važan za politiku na Kosovu. I da to što mu se dogodilo nije došlo od vlasti nego od onih "patriotsko - lopovskih" grupa o kojima si i ti pisala. No, politika koju vlast vodi ovima dolazi kao kec da desetku.
Seti se da su isti kamenovali ministra Bogdanovića, palili objekte na prelazima i činili razna druga čuda. Ako u Beogradu ne bude pameti da se to razmontira, sa njima će biti grdnih problema.
A što se skloništa tiče, znam iz vlastitog iskustva da se može izmaknuti iz epicentra, može se čovek skloniti od svega, širok je svet, ali kud god otišao ne može otići od sebe..Zato, neka te u Beogradu...
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:07 07.07.2010

Re: Isto je to..

Drago Kovacevic
Znam sigurno da je Miletića politički pomagao jedan čovek iz vlasti u Beogradu, važan za politiku na Kosovu. I da to što mu se dogodilo nije došlo od vlasti nego od onih "patriotsko - lopovskih" grupa o kojima si i ti pisala....


da


A što se skloništa tiče, znam iz vlastitog iskustva da se može izmaknuti iz epicentra, može se čovek skloniti od svega, širok je svet, ali kud god otišao ne može otići od sebe..Zato, neka te u Beogradu

ma ne znam de da se denem, da prostiš.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:36 08.07.2010

Re: Isto je to..

Dragec
Ne tešim te Ana, ali to je deo istog sranja.Sever Kosova je samo istureni položaj jedne glupe politike koja se vodi u Beogradu i kojoj treba žrtava, patnje i velikih reči bez pokrića


Tako je, da je bilo po Dragecovoj "pametnoj" politici, Srbija bi medju prvima priznala nezavisnu drzavu Kosovo (jos pre Ahtisarija i odmah posle Natase Kandic), pa bi ono bilo "cisto" od svih nealbanaca ... a tamosnji manastiri deo stare albanske kulture, tradicije i herojske istorije u kojoj posebno mesto zauzima cuveni albanski junak Milos Kobilovic ...

A Srbija bi bila jos punija izbeglicama ciji bi glavni predstavnici (medju kojima su najistaknutije njihove nekadasnje politicke vodje, najzasluznije za njihovo proterivanje) imali kao svoj dozivotni posao da se brinu o njihovom "povratku" (do koga nikad doci nece) ... a usput bi se trudili i da uspostave sto prijateljskije odnose sa poznatim mirotvorcima, borcima protiv organizovanog kriminala i demokratama kao sto su Taci, Haradinaj & Co ... i usput naravno pljuvali po Srbiji i okrivljavali nju i njeno vodjstvo (bilo koje) da je za sve krivo ...
ana_radmilovic ana_radmilovic 11:10 08.07.2010

Re: Isto je to..

Virtuelni Vasilije
Dragec
Ne tešim te Ana, ali to je deo istog sranja.Sever Kosova je samo istureni položaj jedne glupe politike koja se vodi u Beogradu i kojoj treba žrtava, patnje i velikih reči bez pokrića


Tako je, da je bilo po Dragecovoj "pametnoj" politici, Srbija bi medju prvima priznala nezavisnu drzavu Kosovo (jos pre Ahtisarija i odmah posle Natase Kandic), pa bi ono bilo "cisto" od svih nealbanaca ... a tamosnji manastiri deo stare albanske kulture, tradicije i herojske istorije u kojoj posebno mesto zauzima cuveni albanski junak Milos Kobilovic ...




ne znam za to vasilije, tek da je onako kako je ovde rekao - tako je. znam, bila, videla. a da su za stvaranje te kvazi - države više krivi svi naši vlastodršci od njihovih šumskih političara - jesu. kao i da ono što se sada dešava na sveru ne dolazi iz prištine nego.. aj sad nema veze. ali istina je istina, ne bi trebalo da ima veze s ideologijom. a kod nas mnogo ima veze s ideologijom, i onda mi sami sebe osudjujemo na to da mnogo malo znamo o stvarima u koje se kunemo.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 07:28 09.07.2010

Re: Isto je to..

Ana
ne znam za to vasilije, tek da je onako kako je ovde rekao - tako je. znam, bila, videla


Ne poricem Ana ... ali opet mi smetaju "politicki prevrtaci" koji menjaju politicke strane i stavove prema (dnevno)politickim potrebama ... i pri tom stalno tvrde da su "oni drugi" za sve krivi...I ne vidim da neko ko se svim snagama zalagao/zalaze za nezavisno Kosovo moze da drzi lekcije i prebacuje srpskim vlastima za "glupu politiku". Od toga je apsurdnije samo kad terorista, zlocinac i krminalac Hasim Taci drzi lekcije o demokratiji srpskim vlastima...

Ne vidim kako sprske vlasti mogu da stave pod kontorlu "patriotsko-lopovske" grupe na teroitoriji na kojoj nemaju kontrolu? Njih mozemo da kritkujemo za stanje na jugu ili severu Srbije ... a za stanje na Kosovu su odgovorni euleks, un i pristinske vlasti. Njima svima je severno Kosovo utrn u oku i odgovora im da tamo stanje bude sto je moguce nepodnosljivije ako vec nije poptpuno pod njihovom kontrolom. A u takvoj haoticnoj situaciji bezvlasca jasno je ko profitira i vlada: kriminalci i lopovi.

Kad i ako severno Kosovopod padne pod Tacijevu kontrolu onda je gotovo sa Srbima na Kosovu. Euleks ce ih stiti jos neko vreme kao i one na jugu pa ce se povuci, a njima ostaje samo da postanu ili lojalni Tacijevi gradjani (da ne kazem podanici) ili da se sele ... Jedina nada je da se odluka medjunarodnog suda o Kosovu objavi uskoro i da koliko-toliko ostavi mesta za pregovore. Ako toga ne bude onda je kosovska prica zavrsena za drzavu Srbiju...
aleksanadar aleksanadar 22:14 07.07.2010

Сеобе

Should I Stay Or Should I Go




А да одеш, на дан-два на Фрушку Гору? Или, мало даље, у Будимпешту? Беч? Или, можда, на Југ, у Грчку - Халкидики (лако се стиже)?

Наравно, у Београду се ништа не дешава. Мртво море.
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:29 07.07.2010

Re: Сеобе

aleksanadar
Should I Stay Or Should I Go




А да одеш, на дан-два на Фрушку Гору? .

tačno. dogovaram se za neki novi sad... nikako da odem.
sad malo u severnu srpsku pokrajinu
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:38 07.07.2010

Re: Сеобе

dogovaram se za neki novi sad

Ponesi kišobran. Obavezno.
libkonz libkonz 22:41 07.07.2010

Re: Сеобе

Ponesi kišobran. Obavezno.

bolje čizme. u ponedeljak je sve bilo poplavljeno.
A Fruška Gora? Bio sam u ponedeljak pre kiše, predivno je.
aleksanadar aleksanadar 22:45 07.07.2010

Re: Сеобе

A Fruška Gora?


Фрушка Гора
Ниска па дугачка
Крај Дунава дрема као мачка
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:46 07.07.2010

Re: Сеобе

aleksanadar
A Fruška Gora?


Фрушка Гора
Ниска па дугачка
Крај Дунава дрема као мачка


prelepa
aleksanadar aleksanadar 23:08 07.07.2010

Re: Сеобе

sad malo u severnu srpsku pokrajinu






Хеј, салаши, опет ћу вам доћи!
Sepulturero Sepulturero 08:57 08.07.2010

Re: Сеобе


sad malo u severnu srpsku pokrajinu

Тај смајли није баш јасан. Да није неко злокобно предсказање ?
ana_radmilovic ana_radmilovic 11:11 08.07.2010

Re: Сеобе

Sepulturero

sad malo u severnu srpsku pokrajinu

Тај смајли није баш јасан. Да није неко злокобно предсказање ?


šala
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:19 07.07.2010

Nisi došla kada sam te zvao...

... što biH rekao Šaban Šaulić. Ima toliko neispričanih priča, toliko situacija koje zaslužuju pažnju.

Odlaskom tamonegdenazapad shvatio sam da ne mogu sam da promenim svet. Moj drug, izuzetan opoziocionar, otišao je '92-ge, i do dan danas ne može da prežali što nije bio ovde kadjetrebalo.

OpuŠti se. Uvek ima novih izazova, novih prilika gde možemo da učinimo nešto što treba da uradimo. I uvek ima neko ko će umesto nas nastaviti tamo gde smo stali, a gde je potrebno još... malo... malo više.... ono što smo propustili.

ana_radmilovic ana_radmilovic 22:27 07.07.2010

Re: Nisi došla kada sam te zvao...

a šaban bajrammović je rekao "moj je život tužan san" to pevušim
vidimo se ... prekosutra?
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:33 07.07.2010

Re: Nisi došla kada sam te zvao...

ana_radmilovic
vidimo se ... prekosutra?

Svakako, radujem se.

Glede tvog posta, nudim jedno opuštanje na ivici Homolja istog dana u društvu veselih i opuštenih mladih izvidjača i nas par matorih (uključujući 12 mladih izvidjača sa Kosova i možda nekoliko roditelja, ako se organizuju da dodju) i sasvim opuštene posete NSadu dan kasnije, u aNbijentu još opuštenijih volontera Ehita
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:41 07.07.2010

Re: Nisi došla kada sam te zvao...

Milutin Milošević
ana_radmilovic
vidimo se ... prekosutra?

Svakako, radujem se.

Glede tvog posta, nudim jedno opuštanje na ivici Homolja istog dana u društvu veselih i opuštenih mladih izvidjača i nas par matorih (uključujući 12 mladih izvidjača sa Kosova i možda nekoliko roditelja, ako se organizuju da dodju) i sasvim opuštene posete NSadu dan kasnije, u aNbijentu još opuštenijih volontera Ehita


prihvatam ponudu. (i radujem joj se)
radulence radulence 22:31 07.07.2010

.

ako ti se ide nazad
znachi da ipak nisi
donela i poslednju stvarčicu s onog kosova.

neshto je ostalo tamo.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:40 07.07.2010

Re: .

Nikada ne možeš baš sve poneti sa sobom, uvek nešto ostaviš iza sebe...to nekako i jeste poenta odlaženja i vraćanja...ostaviti i poneti.
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:40 07.07.2010

Re: .

radulence
ako ti se ide nazad
znachi da ipak nisi
donela i poslednju stvarčicu s onog kosova.

neshto je ostalo tamo.

istina.
ostalo je . sad još samo da zapevam "kud god da krenem..." i da zalijem.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:52 07.07.2010

Ama, može

i to, šta fali, samo da je tebi lakše, daklem

ana_radmilovic ana_radmilovic 22:56 07.07.2010

Re: Ama, može

Jelica Greganović
i to, šta fali, samo da je tebi lakše, daklem



leleee
u stvari, znaš kako oni kažu? "kuuuu" ili "leeee"
ma, treba da izgovorim, ovako nije to to.
libkonz libkonz 22:57 07.07.2010

Re: Ama, može

Jelica Greganović Jelica Greganović 23:00 07.07.2010

Re: Ama, može

Znam, čujem, ne brini
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:09 07.07.2010

Re: Ama, može

libkonz

ah
radulence radulence 00:24 08.07.2010

Re: .

samo dve stvari
ostanu kad se ode:

dragi ljudi i mladost.


a mladost se uvek
zagubi negde.
i bez odlazenja.
yugaya yugaya 00:27 08.07.2010

nisam tu.

...kad se vratis, ali ne samo na kratko, vec onako, odistinski, onog trenutka kad stupis korakom na poznatu ulicu stvari odjednom izgedaju drugacije nego sto si zamisljala da znas da ce izgledati, i ono tamo sto je ostalo daleko zove, grebe, cvili da se vratis.

...apstinencijalna kriza drugacijeg horizonta i cudnih ljudi koji su se, dok si medju njima samo boravila temporarily, tiho u tebe ulili, naselili i zauvek te promenili.

Sta da ti kazem, moras povratak da odbolis...

...ova ti sto se vratila si jos uvek ti, samo u tebi je sada i ona druga sto je tamo ostala...

...ja obicno zapevusim kada me drmne takvo 'what if' moju omiljenu kantri naricaljku Don't Go Back To Rockville, ali nekako mi se ovo cini blize istini :



Let's put our heads together and start a new country up
Our fathers fathers father tried, erased the parts he didn't like
Let's try to fill it in, bank the quarry river, swim
We knee-skinned it you and me, we knee-skinned that river red
This is where we walked, this is where we swam
Take a picture here, take a souvenir

This land is the land of ours, this river runs red over it
We knee-skinned it you and me, we knee-skinned that river red
And we gathered up our friends, bank the quarry river, swim
We knee-skinned it you and me, underneath the river bed
This is where we walked, this is where we swam
Take a picture here, take a souvenir

Cuyahoga
Cuyahoga, gone

Let's put our heads together, start a new country up,
Underneath the river bed we burned the river down
This is where they walked, swam, hunted, danced and sang,
Take a picture here, take a souvenir

Cuyahoga
Cuyahoga, gone

Rewrite the book and rule the pages, saving face, secured in faith, bury, burn the waste
Behind you

This land is the land of ours, this river runs red over it
We are not your allies, we can not defend
This is where they walked, this is where they swam
Take a picture here, take a souvenir

Cuyahoga
Cuyahoga, gone
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:41 08.07.2010

Re: nisam tu.

yugaya
..

...ova ti sto se vratila si jos uvek ti, samo u tebi je sada i ona druga sto je tamo ostala...



"to što sam bila do sad crna zemlja pokriva... "

legla mi pesma, evo još jedna
njihova

Bojana Maljević Bojana Maljević 00:50 08.07.2010

donela i poslednju stvarčicu s onog kosova

možda sam u šoku i ne rasuđujem najbolje

Skroz znam kako se osećaš.
Osećala sam se isto kad sam shvatila da više nikad neću otići u Gnjilane.
A živela sam nekad, tamo. Iako nije baš sever.
Isto se osećala i moja pokojna baka '90 kad smo je naterali da ipak dođe u Beograd.
Jer će biti sranje.
A uvek je bilo sranje.
To ja znam, jako dobro.

A kako se osećaju moji u Podujevu, Mitrovici, ili oni u Nišu i ostalim krajevima, koji su već otišli, to samo oni znaju.
A ti možeš da naslutiš.

Drž' se.
B.
ana_radmilovic ana_radmilovic 01:00 08.07.2010

Re: donela i poslednju stvarčicu s onog kosova

Bojana Maljević
možda sam u šoku i ne rasuđujem najbolje

Skroz znam kako se osećaš.
Osećala sam se isto kad sam shvatila da više nikad neću otići u Gnjilane.
A živela sam nekad, tamo. Iako nije baš sever.
Isto se osećala i moja pokojna baka '90 kad smo je naterali da ipak dođe u Beograd.
Jer će biti sranje.
A uvek je bilo sranje.
To ja znam, jako dobro.

A kako se osećaju moji u Podujevu, Mitrovici, ili oni u Nišu i ostalim krajevima, koji su već otišli, to samo oni znaju.
A ti možeš da naslutiš.

Drž' se.
B.


hvala bojana

eto, da ne bi ovog bloga nikada ne bih znala da i ti imaš veze s kosovom
bila sam u gnjilanu - sve je čudno, kao i celo kosovo
nurudin nurudin 01:33 08.07.2010

Re: donela i poslednju stvarčicu s onog kosova

ana_radmilovic
bila sam u gnjilanu - sve je čudno


И јеФтино, не грешите душу...

Ана, донекле Вас разумем, зато што још увек размишљам да ли ће ми нешто недостајати са Косова, па макар то био и "шопинг" у Гњилану, или изванредни еспресо који праве у свим албанским кафићима...(Веровали или не, не праве хладан нес <_<.
Терам спрдњу на свој рачун, али сигурно ће ми нешто недостајати...НЕШТО... Можда осиромашени уранијум, или Лепа Мира коју никако не упознах...

П. С. Кад одем, надам се на кратко, назрачићу се и за Вас...

Срдачан поздрав!
ana_radmilovic ana_radmilovic 01:38 08.07.2010

Re: donela i poslednju stvarčicu s onog kosova

nurudin
ana_radmilovic
bila sam u gnjilanu - sve je čudno


И јеФтино, не грешите душу...

Ана, донекле Вас разумем, зато што још увек размишљам да ли ће ми нешто недостајати са Косова, па макар то био и "шопинг" у Гњилану, или изванредни еспресо који праве у свим албанским кафићима...(Веровали или не, не праве хладан нес .
Терам спрдњу на свој рачун, али сигурно ће ми нешто недостајати...НЕШТО... Можда осиромашени уранијум, или Лепа Мира коју никако не упознах...

П. С. Кад одем, надам се на кратко, назрачићу се и за Вас...

Срдачан поздрав!


već vidim, nurudine, nedostajaće vam sve. svašta ste nabrojali, a ko zna koliko toga prećutali :)
i ja sam svašta prećutala :)
nurudin nurudin 01:45 08.07.2010

Re: donela i poslednju stvarčicu s onog kosova

Бојана, само за Вас...


nurudin nurudin 01:52 08.07.2010

Re: donela i poslednju stvarčicu s onog kosova

ana_radmilovic
svašta ste nabrojali, a ko zna koliko toga prećutali :)
i ja sam svašta prećutala :)


„Свако има неку тајну:
шу-шу-шу...
неко лепу и бескрајну,
неко тужну или смешну,
неко злу.

Неко своју тајну слаже.
Неко одмах мами каже.
Неко своју тајну не би
испричао ни у сну.
Неко шапне: само теби...
као другу - шу-шу-шу...

Обично су тајне главне
измишљене и љубавне.

Ал и друге кад се зброје,
наше, ваше, моје, твоје,
леве, десне, чудне, сјајне,
све једнако много значе,
јер - иначе
зашто би се звале тајне?

И ја имам једну тајну
врло важну, врло вредну.
Ником другом - само теби
пришапнућу јутрос њу.

Ходи ближе: шу-шу-шу...
Сутра рано... шу-шу-шу...
Баш онамо... шу-шу-шу...

Али ником то не кажи.
Сам потражи.
Шу-шу-шу...

Пронаћи ћеш врло лако
и видећеш да је тако.“ :)))
Bojana Maljević Bojana Maljević 01:57 08.07.2010

Re: donela i poslednju stvarčicu s onog ko

nurudin
Бојана, само за Вас...

Hvala puno. Bio je ovo melem za uši i oči. S obzirom da zaista imam traume iz detinjstva zbog neke druge muzike koja se na Kosovu redovno mogla čuti, tik uz moj prozor, pa često nisam mogla da spavam. Od muzike. I dečijih glasova koji su urlali u bolu "praznika". Koliko se može primetiti, dan danas ne spavam noću. E tako je to bilo
ana_radmilovic ana_radmilovic 01:58 08.07.2010

Re: donela i poslednju stvarčicu s onog kosova

i moma,
ovo je dobro
jako, jako, jako

ana_radmilovic ana_radmilovic 02:07 08.07.2010

Re: donela i poslednju stvarčicu s onog ko

Bojana Maljević
Koliko se može primetiti, dan danas ne spavam noću.


ja onako za ozbiljno ne spavam od avgusta prošle godine
nurudin nurudin 02:13 08.07.2010

Re: donela i poslednju stvarčicu s onog ko

Bojana Maljević
Hvala puno. Bio je ovo melem za uši i oči. S obzirom da zaista imam traume iz detinjstva zbog neke druge muzike koja se na Kosovu redovno mogla čuti, tik uz moj prozor, pa često nisam mogla da spavam. Od muzike. I dečijih glasova koji su urlali u bolu "praznika". Koliko se može primetiti, dan danas ne spavam noću. E tako je to bilo


Нема на чему, ово је заиста било од срца...

Бојана, имао сам прилику да разговарам са многим људима који су напустили Гњилане, приче су, готово, идентичне Вашој... Већина не може да савлада болно искуство и да крочи на територију Гњилана...Био сам у прилици, пак, и да разговарам са неколицином Срба који су упркос свему остали да живе у Гњилану, то је заиста величанствено и храбро...
Што се музике тиче, поред добро познате и Вама и мени, они обожавају Цецу, што ми је било парадоксално... Цеца - "српска мајка храброст"... Чак ме је један Албанац, кога сам једном у животу срео, молио да му набавим њен диск. Можда и набавим, па што би рекла Ана, ако чита овај блог, нека се јави...
П. С. Једна бизарност, на мој рачун...Ја на Косову нисам могао да спавам од кучића који су редовно имали хорски наступ кад код бих пробао да заспим...Завера, нема шта..
nurudin nurudin 02:17 08.07.2010

Re: donela i poslednju stvarčicu s onog ko

ana_radmilovic
ja onako za ozbiljno ne spavam od avgusta prošle godine


Ја од марта . Кажу да су се многи судбоносни догађаји за Косово одиграли марта ???
Bojana Maljević Bojana Maljević 02:21 08.07.2010

Re: donela i poslednju stvarčicu s onog ko

Што се музике тиче, поред добро познате и Вама и мени, они обожавају Цецу, што ми је било парадоксално...

Ne, nisam mislila na Cecu i tome slično. Mislila sam na muziku koja se čuje dok sunete decu. TA muzika, za koju je Ceca čista klasika, uz TE dečije glasove, plač i vrisku, nešto je što nikada neću zaboraviti. A pošto je praznik velik, onda to traje i traje.......
Bilo u mojim ušima, mnogo puta, ne ponovilo se.

Pozz i odjavljujem se sa teme. Mnogo bolno.
nurudin nurudin 02:26 08.07.2010

Re: donela i poslednju stvarčicu s onog kosova

ana_radmilovic
i moma,
ovo je dobro
jako, jako, jako




Добро, нисам баш разумео ко је чобан, а ко враг...Ал' морали све да се разуме...

Мислим, јасно је ко су Турци...
ana_radmilovic ana_radmilovic 02:30 08.07.2010

Re: donela i poslednju stvarčicu s onog kosova

nurudin
ana_radmilovic
i moma,
ovo je dobro
jako, jako, jako




Добро, нисам баш разумео ко је чобан, а ко враг...Ал' морали све да се разуме...

Мислим, јасно је ко су Турци...


pa jasno je ko su turci, šta ćete više :)
nurudin nurudin 02:31 08.07.2010

Re: donela i poslednju stvarčicu s onog ko

Bojana Maljević
Ne, nisam mislila na Cecu i tome slično. Mislila sam na muziku koja se čuje dok sunete decu. TA muzika, za koju je Ceca čista klasika, uz TE dečije glasove, plač i vrisku, nešto je što nikada neću zaboraviti. A pošto je praznik velik, onda to traje i traje.......
Bilo u mojim ušima, mnogo puta, ne ponovilo se.

Pozz i odjavljujem se sa teme. Mnogo bolno.


Јасно ми је било, само сам се онако надовезао на музику... Вероватно, непромишљено...

Жао ми је ако сам својим коментаром пробудио "старе ране", није ми била то намера.

Свако добро!
nurudin nurudin 02:35 08.07.2010

Re: donela i poslednju stvarčicu s onog kosova

ana_radmilovic
pa jasno je ko su turci, šta ćete više :)


Па, да... МАДА... муче ме сад и "оне" овце, мислим стадо
Bojana Maljević Bojana Maljević 21:37 08.07.2010

Re: donela i poslednju stvarčicu s onog ko

Жао ми је ако сам својим коментаром пробудио "старе ране", није ми била то намера.
Свако добро!

Ma ne, naprotiv - sve je okej! Te rane ostaju, njih ništa ne može ni da probudi ni da uspava.
Takođe, svako dobro.
margos margos 12:08 08.07.2010

....

Da parafraziram ono da svako ima nekog koga nema - svako ima i neko mesto koje nema. Kad razmišljam o odlascima, gubicima, napuštanjima - uvek mi na um dođu neki tuđi, teži, tragičniji, a od svojih napravim komeNdiju. Tako mi lakše.

Dobrodošla kući.
ana_radmilovic ana_radmilovic 12:51 08.07.2010

Re: ....

margos
Da parafraziram ono da svako ima nekog koga nema - svako ima i neko mesto koje nema. Kad razmišljam o odlascima, gubicima, napuštanjima - uvek mi na um dođu neki tuđi, teži, tragičniji, a od svojih napravim komeNdiju. Tako mi lakše.

Dobrodošla kući.


hvala margos
više i ti dolasci, odlasci... beše neka priča o tome kako čovek ne mora da napusti jedno brdo a da ... ne znam šta tačno, ali u svakom slučaju - ne mora nigde da se ide a može sve da se vidi... tako nekako.
margos margos 13:50 08.07.2010

Re: ....

Davno, jedan fudbaler u zenitu, koji je imao milionski iznos na računu, gleda muža i mene koji radimo kao manijaci posao za koji se nismo školovali i kaže 'blago vama'. Mi zapanjeni, a on objašnjava 'Od četrnaeste igram fudbal profesionalno i ništa drugo ne znam da radim. Kad prestanem da igram, ne znam šta ću. Vi uvek nešto znate da radite, a ja ne znam ništa.' I desi mu se da usred utakmice ode na klupu i više nikad ga ne stave u tim... i više nikad ne zaigra. Trebalo mu je 7-8 godina da se konsoliduje i krene nešto da radi. Men' to bilo mnogo tužno, mamemi.
Eee, blago meni :)

Nego... ne damo sebi vreme ni za tugu ni za rados', pa nam posle đavo kriv kad nam se smešaju.

ana_radmilovic ana_radmilovic 18:24 08.07.2010

Re: ....

margos
. Trebalo mu je 7-8 godina da se konsoliduje i krene nešto da radi. Men' to bilo mnogo tužno, mamemi.



jes' to tužno, al ne važi samo za fudbalere bez škole. važi i za neke s dokoratima. uopšte, ima mnogo svezta koji n' ume da se šalta s jednog na drugi pos'o, s jednog na drugi način života...i koji kad nekad nešto više nije ne mož' se konsoliduje do veka
da, tužno.
49 41 49 41 13:17 08.07.2010

Lek za dusu i telo



Mokra (Montenegrin and Serbian: Mokra Gora) is a mountain in eastern Kosovo[a], western Montenegro, and south-western Serbia. It is part of the Prokletije mountain range. It has two peaks higher than 2,000 m (6,562 ft). The highest is Pogled at 2,155 m (7,070 ft), and the other is Beleg at 2,102 m (6,896 ft). The Beleg peak is shared between Kosovo and Montenegro, while Pogled contains all three countries. In Kosovo, the town of Istok lies just south of the mountain on the Metohija plain, which borders the mountain to the south.
-----
Ostalo je, nisi sve ponela.

Sledeci put od
Zvecana

pravac na Mokru; 40-tak km do Pogleda.
Usput, s vrati; ionako, prolazis na

Gazivode
Zaplivaj u moje ime; kao secanje na preplivanje mi Gazivoda.

Izbistre ti se pogledi, kad pocnes da "saras" okolo.
Kad se nejedes krupnih mirisljavih borovnica, sumskih jagoda, malina (upravo im je vreme); napijes izvorskih voda, od kojih si stalno gladna
- spava se kao odojce!

Kad se nagledas stoletnih smrca, koje strme u nebo po vise 10-tina metara i nekoliko metara u precniku sve ti se menja.
Pogledi, filozofija svakodnevnog "rovarenja", po asfaltu i betonu; padas u "tesko pijanstvo" od pejsaza, kiptanja molekula oxigena u sopstvenoj krvi.
Kazi! - tja, lepa li zivota; tako malo mi je trebalo a, bio mi je mesecima na dohvat ruke.

Veruj mi na rec; bio nekoliko puta. Podvrgavao se sopstvenoj terapiji
- Works very well!




Berim,
- sa njega kreni u branje ( "pasi"- jagode, borovnice, maline); sve na jednom mestu-sveze i "pitke".

Hodaj bosa, Mokrom visoravni ( na 1800-1900 m ); stice se utisak da hodas po zelenom tepihu Raja-ispod koje gamize rosa planine.

i ja bih opet; kao mnogo puta
- da nije mi - tako daleko.
ana_radmilovic ana_radmilovic 16:52 08.07.2010

Re: Lek za dusu i telo

49 41


-----
Ostalo je, nisi sve ponela.

.


pa da, ostalo je naravno.

evo jedne kafane u bošnjačkoj mahali,






49 41 49 41 17:42 08.07.2010

Re: Lek za dusu i telo

ana_radmilovic
49 41


-----
Ostalo je, nisi sve ponela.

.


pa da, ostalo je naravno.

evo jedne kafane u bošnjačkoj mahali,
Ajde Ana, ne kvari mi dan.

To smo nekad zvali
Topolice.

Sumarak mladih visokih topola, sa zemljanim platoom; gde smo posle skole igrali fudbal. Kadkad lovili rakove-kao pola ruke velicine u zemljanim spiljama. Kadkad u februaru skakali u nabujali - mutni Ibar; za skupom -koznom loptom/kupljenom mesecima skupljanim 2-5-to aluminijskim dinarcima.






blogovatelj blogovatelj 13:47 08.07.2010

Propratna muzika odlicno izabrana

1. Pocinje poklicem "Allah"

2. Ovo je odlicno pitanje koje ide uz temu bloga.

Should I stay or should I go now?
Should I stay or should I go now?
If I go there will be trouble
An’ if I stay it will be double
So come on and let me know!
Should I stay or should I go now?

Dal' da odem, dal' d'ostanem?
Dal' da odem, dal' d'ostanem?
Ako odem bice sranje
Da ne odem, bice klanje.
Daj bre reci mi sto pre
Da li da odem ili ne?!
ana_radmilovic ana_radmilovic 18:27 08.07.2010

Re: Propratna muzika odlicno izabrana

blogovatelj
1. Pocinje poklicem "Allah"

nisam s'vatila - šta počinje pokličem "allah" ? (biće mi nešto promaklo)
Ribozom Ribozom 20:35 08.07.2010

Re: Propratna muzika odlicno izabrana

Samo da se upisem.

Kaze moja sestra: u ovoj zemlji ce uvek biti posla za novinare i kuvare

blogovatelj blogovatelj 21:29 08.07.2010

Re: Propratna muzika odlicno izabrana

nisam s'vatila - šta počinje pokličem "allah" ? (biće mi nešto promaklo)


Pa pesma grupe Clash koju si postavila
Namotaj klip na trinEstu sekundu.
mirilovic92 mirilovic92 20:47 08.07.2010

Uđe u krv

Studirao sam u Prištini. Nakon Prištine živeo sam u nekoliko gradova po Srbiji. Ni jedan mi ne nedostaje, sem Prištine.

Sećam se Prištinskih jutara. Memljivih, sa maglom izmešanom sa dimom iz termoelektrane u Obiliću. Pa hiljade i hiljade Prištinskih crnih vrana. Gradovi su uglavnom nastanjeni golubovima, u Prištini su to bile vrane. Nigde kiše nisu tako bile sumorne kao u Prištini.

Ko bi rekao da će mi faliti takve stvari? Tada su mi smetale, a danas bih voleo da ih još jednom iskusim?

Voleo sam i Pećko pivo. I one ljude tamo. Voleo sam da se prošetam Prištinskom pijacom. Da zađem u albanske čajdžinice i popijem ruski čaj među Albancima. Gledali su me sa čuđenjem, ali nikada nisam imao problema. Da uđem u mesaru i kupim jedan sudžuk, ali onaj pravi, domaći. Jak, ljut, začinjen, intenzivnog ukusa.

Voleo sam Prištinske kontrasti. Centar grada je bio malo zapušten i prljav, ali meni lep, ipak urban. Mogao si u centru Prištine u radnjama da kupiš sve što i u Knez Mihajlovoj u Beogradu, u to vreme. A samo tri minuta hoda od takvog centra grada, zađeš u istoriju, stotinu godina u nazad, u tursku kasabu. Sa džamijama, zanatskim radnjama, obućarima, čajdžinicama...

Uđe taj narod i ta zemlja u krv. Čini mi se da to može da razume samo neko ko je to i doživeo. Pa i ne pričam puno o tome, retko...
ana_radmilovic ana_radmilovic 01:18 09.07.2010

Re: Uđe u krv

mirilovic92


Sećam se Prištinskih jutara. Memljivih, sa maglom izmešanom sa dimom iz termoelektrane u Obiliću. Pa hiljade i hiljade Prištinskih crnih vrana. Gradovi su uglavnom nastanjeni golubovima, u Prištini su to bile vrane. Nigde kiše nisu tako bile sumorne kao u Prištini.

Ko bi rekao da će mi faliti takve stvari? Tada su mi smetale, a danas bih voleo da ih još jednom iskusim?

Uđe taj narod i ta zemlja u krv. Čini mi se da to može da razume samo neko ko je to i doživeo. Pa i ne pričam puno o tome, retko...


da,
i magla. dodala bih - i blato. puno kosovo blata.
i vrane. a ne golubovi.
i ko bi rekao da takvo nešto može čoveku da fali.
i taj narod.... stvarno, ne treba pričati.
nisam se uželela juga, priznajem, uželela sam se severa - a sever sam najviše ogovarala
Bojana Maljević Bojana Maljević 04:51 09.07.2010

Re: Uđe u krv

dodala bih - i blato. puno kosovo blata.

Ne mogu da verujem. Moja prva asocijacija je takođe: blato.
G r o f G r o f 22:43 08.07.2010

...

Naučio sam da ne otresam rosu sa lišća sećanja. Posle toga budem nekako mokar i pokisao, kao to samo psi lutalice umeju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana