Politika| Porodica| Region| Život

Kako se izboriti sa preprekama koje sam postaviš...

Drago Kovacevic RSS / 10.07.2010. u 19:41

Veći broj mojih prijatelja ogorčen je na izjave koje ovih dana daje Tadić. Od one da "će preispitati prisustvo međunarodnih snaga na Kosovu" pa do one da mu "Redžepi najavljuje rat"..Neki kažu i to da se predsednik ponaša kao da je 1998. godina. No oni greše, pogotovo greše ako misle da će to biti neki oružani sukob i da će ga izazvati država Srbija. Država Srbija u svemu ovome, samo nema izlazne strategije glede kosovske nezavisnosti i evo sad pokušava da dobije na vremenu i da je pravi ili dočeka da bude prisiljena da je ko drugi napravi..Koliko će to koštati Srbe na Kosovu, običan narod, ne političke švercere, političke policajce, švercere opšte prakse, političke budale i ostale grupacije, videćemo. Neke je već gorko koštalo. Mog poznanika Petra Miletića baš krvavo.Zbog nepostojanja te strategije Tadiću će biti ispostavljen politički račun iako on misli da će na tome politički profitirati. Neće, jer kako kažu Škoti, račun vidimo tek kad ga barmen ispostavi. Srbija, čini mi se, u međunarodnim odnosima nije nikada stajala gore, od 5 oktobra, na ovamo.A nikada svet nije imao više želje da sa nama bude dobar...

Ja razumem još nešto, što stavljam Tadiću u olakšavajuće okolnosti. On sada mora držati privid kako hoće da podeli Kosovo iako zna da to nije dobro. Ali, čika Gedža koga on ceni iznad svega misli da ništa bolje od toga nema. Zna on da je čika Gedža star čovek, dorastao idejama sredine prošloga veka i ni makac dalje, da ga je političko vreme pregazilo i da smo "ispušili" svuda gde se čika Gedža slušao, ali teško se tu suprostaviti kad je i sam doprineo da većinska Srbija deli ideje i vrednosti čika Gedže.  Pa kad je onomad na trenutak hteo da javno pristane uz evropski model, čika Gedža ga je napao na pasija kola u "Pečatu"tvrdeći da je vlast nesposobna i neodgovorna. E, hajde ti danas kaži "vlast" a da odmah ne pomisliš "Tadić". Ne verujem baš da se uz pojam vlast neko priseti Mirka Cvetkovbića koji je pos ustavu ima u najvećoj meri. Ali ustav je ustav i ne treba ga se držati kao pijan plota. Tamo piše i da je Kosovo Srbija, a Tadić zna da nije...kao što zna da je i Mirko samo šatro vlast...

Eh, šta će sa Vukom, svojim đakom i vrednim saradnikom...Dolazi period kad Vuk više neće biti funkcionalan, kad neće biti smisla da ide u Gabon, Gvineju Papuo, Gvineju Bisao, Koreju Severnu, Jemen Južni, Donje Pržogrnce, Svete Helene i San Tome end Pricipe, kao i u ostale bitne subjekte međunarodne politik....Prosto, sud će objaviti neobavezujuću preporuku i isteći će vreme Srbiji koje joj je dato...kao i svemu drugome...

Vuk se slabo snalazi sa Evropljanima, susedima i Amerima....jeli sa njima kontaktirao, eto ti žalbe predsedniku...Ljut, neljubazan i posvećen onome što oni neće...gadana kombinacija...

Hoće li Vuk više ikada biti ministar spoljnih poslova. Sumnjam...Ako u sledećoj kombinaciji, a to očekujem, Tadić napravi koaliciju sa Tomom, Vučić će biti ono što sad radi Vuk...I od goreg je moguće gore, ali hajde da vidimo, od nas i tako ništa ne zavisi..

Evo, predsednik je dobro "zatrpao" ovu priču. Još sledećih mesec - dva, neće ga niko pitati ništa oko "heroja" Mladića, ništa oko korupcije, tajkuna, Manje i WAC-a.Neće imati glavobolja oko rukovanja sa kosovskim zvaničnicima, jer se tek rukovanje ovde ceni na poseban način. Mene ohrabruje činjenica da se tajno razgovara. Da razgovaraju zvaničnici. I da će u pogodno vreme i na pogodan način saopštiti malo drugačije stavove. Ako na Kosovu, nasilje ne bude produkovano zbog političkog populizma, smatraću Tadića veoma zaslužnim. Eto, nije uspeo ništa o čemu je pričao, ali nije doprineo širenju zla. Malo li je.  Ako li bude suprotno, ako se nasilje produbi i podstakne zbog održavanje vlasti, onda ne znam kako to da nazovem...neću nikako jer verujem u razum... .  

E, da..

Pošto ja razum tražim često i tamo gde ga nema, tešim se da Tadić sve ovo što radi zadnja dva - tri dana, radi kako bi "zatrpao" svoje neprisustovanje na regionalnom skupu u Dubrovniku. Tamo nije bio zato što su bili Kosovari..Hoće da "drži reč"..Ali  stigao je do Herceg - Novog, meni tako dragog, i nastavio ka đedovini što je ljudski red, u Pivu. Verujem da će uočiti bar dve stvrai i preneti ih u praktični život...Prva je da su ljudi isti, i kad su rođaci i kad žive u jednioj ili dve države. Ne treba ih propisima razdvajati..

I da je cesta između Srbije i Crne Gora takva da se čoveku najrađe tamo ne ide autom, a da je avion "bezobrazno skup", bezobrazno baš koliko su neki "bezobrazno bogati"..

Nadam se da je ovo poslednji skup na koji Srbija neće otići zbog Kosova...Mislim da je Tadić svestan gluposti te taktike. Uostalom, pokazalo se da i kad hoće sam da ode na đedovinu i kod najbliže rodbine mora van Srbije.Čemu onda potreba da se ne bude kao sav ostali svet...

I vreme je, "brat,bratu" da se konačno skroz skine ta Slobina kabanica...A Tadić je još pridržava i neda da pelerine skroz nestane...zbog čika Dobrice, društva iz crkve i sa vaterpola, zbog rejtinga koji je izmerio i usmerio Šaper, zbog Ane ili šešira, svejedno...Hajde bre..probaj...udari šakom o sto..možeš ti to..ebeš rejting...

 



Komentari (67)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 20:12 10.07.2010

Resenje

Drago, ti imas iskustva u resavanju kriznih situacija. Bio si na vlasti, znao si da kazes kad je dosta i da ocuvas teritoriju i sacuvas narod, pa te pitam, na osnovu tvog iskustva, koje bi bila taktika u ovoj situaciji?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:42 10.07.2010

Re: Resenje

gedza.73
Drago, ti imas iskustva u resavanju kriznih situacija. Bio si na vlasti, znao si da kazes kad je dosta i da ocuvas teritoriju i sacuvas narod, pa te pitam, na osnovu tvog iskustva, koje bi bila taktika u ovoj situaciji?

Pokušavaš da se malo šegačiš, što nije u redu...ali evo..imam iskustva, video sam što tebi ne bih želeo da vidiš, tačno je da postoje ljudi kojima sam spasio život, nije ih mali broj, nisam nikada ugrozio tuđi život, branio sam se kad sam god bio napadnut a i danas bih i ne priznajem da ima iko od mene jači ako se branim...Ukazivao sam još devdesete ko je Sl. Milošević i šta znači srpski nacionalizam, a 1993. godine pokušao da uradim sve kako Srbi iz Krajine ne bi nestastali. Moja porodica, ja i moji prijatelji. U mojoj porodici je bilo nas šestoro u srpskoj vojsci,tri rođena brata i tri brata od strica. Jedan je na žalost pogino,možda najbolji od nas, moj brat Branko Kovačević, rođen 1971. godine,u svojoj 22. godini, student istorije na Filozofskom fakultetu u Banja Luci. Nije mu trebao poziv,u januaru 1993. kad su Tuđmanove snage napale Ravne Kotare, da doleti u Krajinu čim je čuo za napad. Poleteo je kao čovek koji voli svoju familiju i svoje prijatelje,a znao kao i ja što sam znao, da se može vrlo lako dogoditi da nas dogovor gospodara rata odnese iz Krajine.Ne mogu prežaliti, i da nije bilo toga detalja, možda bi i danas bio živ.Radi se o tome da nisam bio prisutan kad je došao kući iz Banja Luke.Pošto nije imao opremu,koju je razdužio krajem 1991. godine, kad je dogovoreno primirje, uzeo je moju, i praktično bez ikakvoga zaduživanja došao u jedinicu gde je ranije bio. Ljudi vole biti u jedinicama na koje su navikli.Gradnja masleničkog mosta jeste bila potrebna. Most je ista sila srušila i ista ga podigla. Zar je to zaslužilo da sa jedne i druge strane pogine nekoliko hiljada mladića kao što je moj brat Branko, pa da onda kažu - evo gradićemo most.
filantrop filantrop 20:45 10.07.2010

Re: Resenje

koje bi bila taktika u ovoj situaciji?

jel mogu ja plz plz?
evo
ja bi dao kosovo siptarima bez ijednog ispaljenog metka, na izvolte.
to kosovo ne vredi vise ni jednog jedinog ljudskog zivota da se izgubi na obe strane naravno
sto se pre otarasimo kosova to bolje po srbiju
koji ce joj djavo, samo donosi velike nevolje
gedza.73 gedza.73 21:03 10.07.2010

Re: Resenje

imam iskustva, video sam što tebi ne bih želeo da vidiš

Ubacio si licnu pricu i sad nemam sta da kazem.
Secam se samo jednog tvog zemljaka i njegove price kad ih napadaju hrvati, a ja, kaze, bezim prema kuci, prolazim pored nje, ona prazna a vrata otvorena.
Nikog nema. Sedimo na dvoristu i ja gledam nizbrdo, i pomislim, kud bi ja iso. I svaki put se najezim kad se setim njegove price.
Mada samo da napomenem, ti kao da si nesto utuvio u glavu i gotovo. Pominjes srpski nacionalizam, pa onda tudjmanove snage. Pa nece biti da je bio samo nas nacionalizam, bio si tamo znas sta se desavalo. To sto je vas, i nas iskoristio milosevic a njega hrvati druga je prica.
Kazes izlazna strategija prema kosovu. kakva crna strategija. Zid, bajo, na sredini ko izmedju jevreja i palestinaca. Visok i cvrst. Ko onaj na tvrdjavi, bese, haradinajevoj.
Dole mesetare i nasi i njihovi, gledaju ko ce da ucari vise i bolje.
Meni samo nije jasno zasto nasi ne traze pare za sve sto je ulozeno na kosovu od strane srbije. Valjda ima tapije sta je cije.
filantrop
ja bi dao kosovo siptarima bez ijednog ispaljenog metka, na izvolte.

Jeste da zemlja ne vredi nicijeg zivota, al da citiram mog oca kad prodaje nesto akupac mu kaze sta je 50 eura?
Njegov je odgovor kad nije nista onda mi daj tih pedeset eura vise.
Albanac iy draca mi je reako pre par godina da je to prokleta zemlja.
Nek me neko ispravi, mislim da se tom logikom rukovodio Stambolic kad je drugovima albancima dao pola kopaonika da imaju drva da se greju.
To nije cin milosrda vec cin veleizdaje ako je istinit,.
Tako ako pocne da se daje sve sto nas ne dotice, ima jednom da vidis u spavacoj sobi nepoznata lica. Pri tom ne mislim na svalera.
cbronson cbronson 21:13 10.07.2010

Re: Resenje

filantrop
koje bi bila taktika u ovoj situaciji?jel mogu ja plz plz?evoja bi dao kosovo siptarima bez ijednog ispaljenog metka, na izvolte.to kosovo ne vredi vise ni jednog jedinog ljudskog zivota da se izgubi na obe strane naravnosto se pre otarasimo kosova to bolje po srbijukoji ce joj djavo, samo donosi velike nevolje

седи, један.
filantrop filantrop 21:18 10.07.2010

Re: Resenje

Albanac iy draca mi je reako pre par godina da je to prokleta zemlja.

ako im je i tako prokleta dobra, onda neka im je, kad je vec toliko zele

ako ako pocne da se daje sve sto nas ne dotice, ima jednom da vidis u spavacoj sobi nepoznata lica. Pri tom ne mislim na svalera.



ja bi ih pozvao na zabavu da se upoznamo
filantrop filantrop 21:20 10.07.2010

Re: Resenje

седи, један.


milisav68 milisav68 21:57 10.07.2010

Re: Resenje

Drago Kovacevic
gedza.73
Drago, ti imas iskustva u resavanju kriznih situacija. Bio si na vlasti, znao si da kazes kad je dosta i da ocuvas teritoriju i sacuvas narod, pa te pitam, na osnovu tvog iskustva, koje bi bila taktika u ovoj situaciji?

Pokušavaš da se malo šegačiš, što nije u redu...ali evo..imam iskustva,

Evo da pitam i ja bez šegačenja.Šta bi trebalo uraditi?
Mislim lakše je kritikovati, ali niko još nije dao predlog za neko rešenje.
Šta bi trebao da radi Tadić?
pereca011 pereca011 22:47 10.07.2010

Re: Resenje

filantrop
koje bi bila taktika u ovoj situaciji?

jel mogu ja plz plz?
evo
ja bi dao kosovo siptarima bez ijednog ispaljenog metka, na izvolte.
to kosovo ne vredi vise ni jednog jedinog ljudskog zivota da se izgubi na obe strane naravno
sto se pre otarasimo kosova to bolje po srbiju
koji ce joj djavo, samo donosi velike nevolje


mora da boli kad te niko nista ne pita?peče,jel da?
Innana Innana 23:19 10.07.2010

Re: Resenje

filantrop
Albanac iy draca mi je reako pre par godina da je to prokleta zemlja.

ako im je i tako prokleta dobra, onda neka im je, kad je vec toliko zele

ako ako pocne da se daje sve sto nas ne dotice, ima jednom da vidis u spavacoj sobi nepoznata lica. Pri tom ne mislim na svalera.



ja bi ih pozvao na zabavu da se upoznamo


Dok je tebi sve ovo zabavno i smešno i kažeš dao bi Kosovo za tren, razmisli kolika budala ispadaš jer ima nas koji s porodicama na tom istom Kosovu žive.

Meni najblaže rečeno tvoje razmišljanje ne paše, daješ olako ono što nije tvoje da daš i pričaš o nečemu o čemu blage veze nemaš...
filantrop filantrop 00:15 11.07.2010

Re: Resenje

Dok je tebi sve ovo zabavno

zabavna mi je samo ona jedna gedzina recenica koju sam citirao i na koju sam umro od smeha, smeje se i sam gedza, a ti razmisli koja budala ispadas kad ne umes da citas sta na srpskom pise.

kakvo pitanje
takav odgovor

probaj ispocetka, bez uvreda
mozda ti odgovorim nesto konkretno
seceranac seceranac 00:31 11.07.2010

Re: Resenje

filantrop
koje bi bila taktika u ovoj situaciji?

jel mogu ja plz plz?
evo
ja bi dao kosovo siptarima bez ijednog ispaljenog metka, na izvolte.
to kosovo ne vredi vise ni jednog jedinog ljudskog zivota da se izgubi na obe strane naravno
sto se pre otarasimo kosova to bolje po srbiju
koji ce joj djavo, samo donosi velike nevolje


slazem se da nije vredno ni jednog ljudskog zivota

sto se pre otarasimo kosova, svet ce pre preci na sandzak i vojvodinu, pa na juznu srbiju tako da ce se sve pre zavrsiti onako kako se mora zavrsiti
filantrop filantrop 00:34 11.07.2010

Re: Resenje

to se pre otarasimo kosova, svet ce pre preci na sandzak i vojvodinu, pa na juznu srbiju tako da ce se sve pre zavrsiti onako kako se mora zavrsiti


ja nemam kristalnu kuglu.
ti izgleda imas.
sta jos kaze?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:44 11.07.2010

Re: Resenje

Dok je tebi sve ovo zabavno i smešno i kažeš dao bi Kosovo za tren, razmisli kolika budala ispadaš jer ima nas koji s porodicama na tom istom Kosovu žive.

Meni najblaže rečeno tvoje razmišljanje ne paše, daješ olako ono što nije tvoje da daš i pričaš o nečemu o čemu blage veze nemaš...

Izvini, razumem te,ali hajde da te pitam..
Kako Filantrop može nekome dati Kosovo..
Kad je Srbija stvarno izgubila suverenost na Kosovu...
Zašto misliš da Srbija sada ima tamo suverenost..i ako ima postoje li na severu Kosova srpski policajci..
Ako postoje što ne pronađu ko je pucao na Petra Miletića..
Misliš li da je povratak priznanja od strane 70 zemalja sveta usledio bez veze..
Smatraš li da bi položaj Srba na severu bio bolji da tamo postoje zakoni, da je vlast ustrojena kroz neku proširenu autonomiju, a da Srbija ima uticaj preko ekonmoskih, prosvetih, zdravstenih i kulturnih veza...Misliš li da na severu vlada bezakonje i šta ti se čini kome to najviše odgovara..


seceranac seceranac 01:12 11.07.2010

Re: Resenje

filantrop
to se pre otarasimo kosova, svet ce pre preci na sandzak i vojvodinu, pa na juznu srbiju tako da ce se sve pre zavrsiti onako kako se mora zavrsiti


ja nemam kristalnu kuglu.
ti izgleda imas.
sta jos kaze?


svet u kome zivimo po mom shvatanju je niz desavanja koji imaju uzroke i koji iz sebe ostavljaju posledice.

sve sto trebamo uraditi je pogledati u proslost, prepoznati patern i zakljuciti sta ce se desiti .. ne treba nam kugla ...
Innana Innana 08:10 11.07.2010

Re: Resenje

Drago Kovacevic

Izvini, razumem te,ali hajde da te pitam..
Kako Filantrop može nekome dati Kosovo..
Kad je Srbija stvarno izgubila suverenost na Kosovu...
Zašto misliš da Srbija sada ima tamo suverenost..i ako ima postoje li na severu Kosova srpski policajci..
Ako postoje što ne pronađu ko je pucao na Petra Miletića..
Misliš li da je povratak priznanja od strane 70 zemalja sveta usledio bez veze..
Smatraš li da bi položaj Srba na severu bio bolji da tamo postoje zakoni, da je vlast ustrojena kroz neku proširenu autonomiju, a da Srbija ima uticaj preko ekonmoskih, prosvetih, zdravstenih i kulturnih veza...Misliš li da na severu vlada bezakonje i šta ti se čini kome to najviše odgovara..

Drago, juce sam se bar pet puta lupila po prstima odnosno suzdrzala citajuci vase i Anine konstatacije koje su na nivou rekla-kazala iliti baratanja polu-istinama.
Vidim stalno pominjete Petra Miletica, vaseg drugara. Ja i cela Mitrovica Petra gledamo svaki dan, a vidjam ga i sluzbeno. Htedoh jos juce da pitam oboje ako sve informacije imate sto ne pomognete onima koji se bave istragom (i pri tom ne mislim na KPS)...

Znate Petar je uvek govorio da do sada nije imao problema i da mu nije preceno u KM. Ono sto on radi poslednjih godina mnogima je smetalo, pa sto ga nisu ranije napali? Svaki dan je sedeo u nekom od kafica blizu mosta, pa sto ga neko nije istamburao sve ove godine, posto vi i Ana zakljucujete da smo maltene svi od reda ili krimosi ili zavedeni glup narod...
Kad smo kod Petra sto ne pisete Drago, ako vam je Petar drug, verovatno vam se pozalio, o tome kako prolaze Srbi u juznom delu pokrajine u novim kosovskim opstinama-formiranim od strane kosovskih vlasti. Sto ne napisete kako izgleda zivot Srba na jugu i sta sve dozivljavaju svakodnevno? Umesto toga ko pokvarena ploca ili se pominje Sever sa svojim kriminalnim strukturama-od cega mi je vise muka jer to je smesno u odnosu na pravi krimilnal koji caruje Kosovom, ili spocitavate Tadicu bez ikakvih konstruktivnih i realnih predloga. Lako je biti pametan ovako na blogu i bistriti plitiku, to nam je valjda nacionalna razonoda.

Od juna '99. Srbija ima nezahvalnu ulogu i smatram da je lako komotno na blogu filozofirati i kritikovati i davati Kosovo za saku dolara, a svako ko se ne slaze sa progresivnim idejama tipa dajemo Kosovo za moguci! ulazak u EU, ispada shovinista i zaostali patriota (u prevodu retard).
Sto se tice nas na Severu, jel' bi ste vi da gledate jos jedan egzodus? Jer to bi bio rezultat onoga sto mnogi poput vas prizeljkuju kada vicu "ko hebe Kosovo muka nam je vise...".

Sto se tice vladavine zakona, ne delujete mi kao glup covek. Dopustite da vas pitam koji zakoni se sprovode na Kosovu, posto vidim citate izjave Albanaca i USA diplomata koji ko pokvarena ploca to spominju. Da li ste svesni da pravne drzave ovde nema ni u naznakama, ali je zato Sever svima trn u zadnjici. A stopa kriminaliteta na Severu i broj inicidenata je zanemarljivo mali u poredjenju sa ostatkom Kosova-podaci OEBS-a, policije, UNMIK-a itd. Nama Srbima je mnogo bolje da budemo pod srpskim okvirom i da imamo obrazovanje, zdravstvo, socijalnu zastitu, pravosudje i sve ostalo pod kisobranom Srbije, to je moj odgovor vama. Pravodudje je svugde potrebno, ali ne po svaku cenu, ne kroz nametanje. Da li vam je poznato koliko godina (vise od 3!!!) traju pregovori oko suda koji su sabotirani od strane velike petorke? Da li vam je poznato koliko pregovora i napora je Srbija do sada vodila na svim frontovima bez uspeha jer velika petorka vrsi opstrukciju svega?

I za kraj zao mi je Petra. Ali isto tako zao mi je i svih zrtava, a pogotovo dece koja su stradala (deca u Obilicu ili Gorazdevcu). Pocinioci NIKADA ni u jednom slucaju nisu privedeni i otkriveni. Ili se pak radilo o maloletnom licu sa smetnjama u razvoju-Albancu (u slucaju bombaskog napada na kafic Dolce Vita u Mitrovici na primer) pa onda posto je momak jelte zaostao, onda dobijemo pricu igralo se dete kasikarom pa pravo u kafic bacio par komada razonode radi...
Zataskavanje zlocina protiv ne-Albanaca koje traje 11 godina je pravi problem. Sud u Mitrovici nece promeniti ama bas nista jer je do proglasenja nezavisnosti tu radio UNMIK-ov sud (i opstinski i okruzni) ciji je predsednik (Albanac) slucajeve uzurpacije Srpske imovine i preprodaje imovine pomocu falsifikovanih dokumentata stavljao u fjoku ili "gubio". Jel takvu pravdu prizivate?

EDIT: Usput izgubila sam prijatelja, ljudinu, lekara, humanistu koji je pomagao svima od reda bez ikakvog interesa. Nekoga ko je pomogao svoj nasoj deci u prvim minutima, satima i danima njihovih zivota. Gubitak njegovog zivota vas vidim nije potresao. O njemu ni slovca, sem sto se opet ocekivano ovde na B92 osulo drvalje i kamenje i to opet po Srbima.
I da vam kazem poznati su mi rezultati dosadasnje istrage za oba slucaja. I mogu sa velikom sigurnoscu da zakljucim sta se desilo. Ali to opet za sada nije za javnost. Cekam da vidim sta ce da izmisle organi reda i mira ponovo.


gedza.73 gedza.73 09:08 11.07.2010

Re: Resenje

Kad je Srbija stvarno izgubila suverenost na Kosovu...
Zašto misliš da Srbija sada ima tamo suverenost..i ako ima postoje li na severu Kosova srpski policajci..
Ako postoje što ne pronađu ko je pucao na Petra Miletića..
Misliš li da je povratak priznanja od strane 70 zemalja sveta usledio bez veze..

Drago, istorija i vreme donose i čudna rešenja i neverovatne obrte.
Ja za kosovo uopšte nisam vezan i, lično, mi ništa ne znači. Međutim dati ga tako zato što neko to od tebe traži je malo,blago rečeno, nezrelo. Ja nađem dva bandoglava debila i dođem kod tebe i kažem kako sam ja ovde starosedelac a i tvoj auto je (primer samo) proiyveden u zastavi i ja polažem pravo na njega. Daj mi.
A ti onda kažeš
-evo ti, to je realnost.

Ispade da su srbi ubijali albance, a sad hoće da im napakoste zato što ubijaju sebe.
Prebaci malo to u svoju priču koju si preživeo pa pokaži malo ljudskosti.
Nije sve u parama.

Slažem se se innaninim konstatacijama, a i njen opis stanja mi deluje verodostojnije od tvog.
filantrop filantrop 09:56 11.07.2010

Re: Resenje

седи, један

Preporuka: 7
eeh
izgleda da ovde ima onih koji smatraju da treba da budu izgubljeni neki zivoti.
izgleda da nije bilo dovoljno.

posto ja ovoj krvozednoj druzini ne pripadam
budite pozdravljeni.
filantrop filantrop 10:02 11.07.2010

Re: Resenje

probaj ispocetka, bez uvreda
mozda ti odgovorim nesto konkretno


Innana:
dakle nista od pristojnog razgovora?
dosla si ovde da vredjas?
da bi dobila preporuke od takvih istih kao sto si ti?
od gornje druzine zvane preporuka 7?

hm
ovakvim ophodjenjem,
mozda nije ni cudo sto imas problema sa onima dole pored kojih zivis.

Innana Innana 11:15 11.07.2010

Re: Resenje

filantrop
probaj ispocetka, bez uvreda
mozda ti odgovorim nesto konkretno


Innana:
dakle nista od pristojnog razgovora?
dosla si ovde da vredjas?
da bi dobila preporuke od takvih istih kao sto si ti?
od gornje druzine zvane preporuka 7?

hm
ovakvim ophodjenjem,
mozda nije ni cudo sto imas problema sa onima dole pored kojih zivis.


Ne palim se na gurku. Udostojicu te odgovora, komuniciram s ljudima koji cak i kada imaju dijametralno razlicita stanovista, imaju nesto da kazu. Tvoje pisanje ne zavredjuje neki poseban komentar. A tvoje licne prozivke ne mogu da proizvedu neki posebno pametan odgovor, ne samo kod mene...Uostalom komentari sastavljeni od jedne ili dve prostoprosirene recenice se ne mogu uzeti kao ozbiljni, pogotovo zato sto je Drago otvorio jednu veoma ozbiljnu i kompleksnu temu.

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:10 11.07.2010

Re: Resenje

filantrop
ja bi dao kosovo siptarima bez ijednog ispaljenog metka, na izvolte.
to kosovo ne vredi vise ni jednog jedinog ljudskog zivota da se izgubi na obe strane naravno
sto se pre otarasimo kosova to bolje po srbiju


Da imas, ne daj boze, vlast da to uradis onda automatski preuzimas odgovornost za destine hiljada zrtava etnickog ciscenja do koga bi doslo (a pali bi sigurno i nevini ljudski zivot). I jos gore: nagradio bi teroriste i zlocince i pokazao da se zlocin isplati. I automatski priznao isto pravo i ovim fasistima sto se okupljaju u Kanjizi ... i nekim eventualnim vehabijama/mudzahedinima u Sandzaku i ko zna kome jos ...

Ali izgleda da toga nisi svestan. Ili si taj nik izabrao vica radi?
011-495 011-495 14:40 11.07.2010

Re: Resenje

A zasto samo Kosovo, ima kod bega jos slame na davanje. Da mi odmah "damo" i Vojvodinu i Sandzak i ...jel'ima jos nesto? Dajte brzo da smislimo. Videce nasi prijatelji iz sveta a i sire kakvi smo darezljivi?
Samo da ne zaboravimo da svaki od nas da pola svega sto ima,ukljucujuci nekretnine, onima ciju smo zemlju/imovinu mi dali drugima. Mislim da je fer.
Ovako moze da ispadne tudje delimo svoje ne damo.
filantrop filantrop 22:20 11.07.2010

Re: Resenje

Virtuelni Vasilije

li si taj nik izabrao vica radi?


Kako je ova moja izjava:

to kosovo ne vredi vise ni jednog jedinog ljudskog zivota da se izgubi na obe strane naravno


u suprotnosti sa mojim nikom? :))))

ostali deo tvog komentara su fantazije, malo morbidne doduse, pa da te ne budim.
filantrop filantrop 22:21 11.07.2010

Re: Resenje

A zasto samo Kosovo, ima kod bega jos slame na davanje. Da mi odmah "damo" i Vojvodinu i Sandzak i ...jel'ima jos nesto? Dajte brz


u strahu su velike oci
filantrop filantrop 22:28 11.07.2010

Re: Resenje

Ne palim se na gurku.


hm
nije problem sto ti odajes utisak jedne veoma neprijatne osobe, vec sto vas ima ovoliko. Zabrinjavajuca zedj.
Izvinjenje nisam ocekivo, ne mozes ocekivati taj manir od kosovke devojke, ali svaki sledeci komentar oslikava upravo ono sto spocitavas drugima.
Moje licne prozivke?
posto si Draga i Anu??? prakticno optuzila da lazu a zauzvrat ponudila samo gomilu izvini ali abrova, dok Ana pise pod pravnom odgovornoscu?

Udostojicu te odgovora, komuniciram s ljudima koji cak i kada imaju dijametralno razlicita stanovista, imaju nesto da kazu. Tvoje pisanje ne zavredjuje neki poseban komentar. A tvoje licne prozivke ne mogu da proizvedu neki posebno pametan odgovor, ne samo kod mene...Uostalom komentari sastavljeni od jedne ili dve prostoprosirene recenice se ne mogu uzeti kao oz


Pa te to nije sprecilo da mi srocis sve ovo :))))
definitivno
nije lako onima pored tebe, sva ova tvoja pisanja treba uzeti sa velikom rezervom.
filantrop filantrop 22:30 11.07.2010

Re: Resenje

Slažem se se innaninim konstatacijama, a i njen opis stanja mi deluje verodostojnije od tvog.


Gedzo, ne daj se provocirati.
Kosovski Srbi su se malcice uziveli u ulogu zrtve, to jedna veoma udobna pozicija, krivis sve ostale a sam nisi odogovoran ni za sta.
Jasno je ko dan sta rade.
Pozz
Ribozom Ribozom 23:09 11.07.2010

Re: Resenje

Kosovski Srbi su se malcice uziveli u ulogu zrtve, to jedna veoma udobna pozicija, krivis sve ostale a sam nisi odogovoran ni za sta


Evo ja ti zelim da se i ti u skorije vreme 'uzivis u ulozi zrtve'
filantrop filantrop 04:34 12.07.2010

Re: Resenje

Evo ja ti zelim da se i ti u skorije vreme 'uzivis u ulozi zrtve'


jel ovo ono..hriscanski..?
zelim drugome isto sto i samom sebi?

------------
I ovo je kraj.
Ne pamtim da sam nekad bio u ovolikom centru paznje :)))
i da sam se ovoliko puta vracao na neki blog.
Zahvaljujem svima koji ste me komentarisali; svi sledeci komentari upuceni meni ostace bez mog citanja i komentarisanja jer -od necega se mora ziveti.
Pozdrav do sledeceg citanja
A.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:53 12.07.2010

Re: Resenje

filantrop
Virtuelni Vasilije

li si taj nik izabrao vica radi?


Kako je ova moja izjava:

to kosovo ne vredi vise ni jednog jedinog ljudskog zivota da se izgubi na obe strane naravno


u suprotnosti sa mojim nikom? :))))



Na prvi pogled nije, zato je tu bila i moja recenica (pre ove koju si citirao) : Ali izgleda da toga nisi svestan ...

Ali i ako je u pitanju "nesvesnost" onda se ona granici sa zaslepljenoscu: svako ko zna visedecencijsku (visevekovnu) predistoriju a posebno zadnjih desetak godina i stanje u juznom delu gde je "poklon" vec ucinjen zna da bi ovaj tvoj "poklon" direktno izazvao gubitak ljudskih zivota. A da je najmanja verovatnoca da se to desi da se prihvati realno stanje na terenu - znaci podela.

ps. Imali smo mi ne tako davno nekog ko je izabrao nik "milosrdni adnjeo" pa je namerno gadjao civilne ciljeve i ubijao nevine zrtve. I posle je mirno gledao masovni egzodus nealbanaca sa Kosova...
predatortz predatortz 10:05 12.07.2010

Re: Resenje

Izvinjenje nisam ocekivo, ne mozes ocekivati taj manir od kosovke devojke, ali svaki sledeci komentar oslikava upravo ono sto spocitavas drugima.


Eheej... Umivanje, kafica, nesto za smirenje...
libkonz libkonz 20:31 10.07.2010

O, Drago !

Leto je. Gde su oni tvoji sjajni nepolitički tekstovi? Mora li vazda politika?
Pozdrav!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:32 10.07.2010

Re: O, Drago !

libkonz
Leto je. Gde su oni tvoji sjajni nepolitički tekstovi? Mora li vazda politika?
Pozdrav!

Prijatelju...
Evo, idem u Liku i Dalmaciju za desetak dana..( Kako ono ide...Kad u Lici zapjeivaju pivci, misle cure idu Dalmatinci...)...
U Srbu ćemo,kao već na blogu obećavam tri godine,otkriti srušeni spomenik ustanku protiv fašizma. To smatram civilizacijskom pobedom jer protiv toga nisu bili samo fašisti - ustaše u Hrvatskoj nego i neki antifašisti, smatrajući da je ustanak dignut negde drugde.
Daćemo počast ustanku protiv fašiza (protiv ustaša najviše), tako što če program početi 25.7. sportskim takmičenjima, a završiti 27.7. otkrivanjem spomenika. Na otkrivanju će biti dosta sveta, a doćiće srbijanski predsednik Boris Tadić (Poznajem ga iz nekoliko kontakata u DS-u, davnih godina, i mislim da je mnogo skloniji Srbima iz Hrvatske nego što neki pokušavaju predstaviti. Mislim da mnogo bolje razume problem Srba iz Hravatske nego neke druge probleme.)
Pored Tadića, čiji je otac nosilac partizanske spomenice 1941. godine, ponovnommotkrivanju spomenika ustanku nazočiće predsednik Hrvatske Ivo Josipović. Njega lično ne poznajem, ali znam da su nam očevi bili na istoj strani..
Otac Ive Josipovića je ratni drug moga ćaće. On je bio u 11. dalmatinskoj i ta brigada se naročito dobro tukla sa hercegovačkim ustašama. Kad je zauziman Mostar i zapadna Hercegovina, negde u februaru 1945, godine,moj stari je pričao da su se na svoj način kurčili i "klinci bezbednjaci" iz dalmatinskih jedinica. Niko tu nije bio stariji od dvadesetak godina i ne zna se ko je od koga lepši...Neću tu fotografiju da skeniram i postavim, a imam je..Stoje uz neko bure vina, curi vino na rupi u buretu...i bogami prelazi im preko cipela...Ja mislim da su se opili nakon drugog gutljaja..Ali isto tako znam, a i priča mi je ćaća, da im je ulazak u ustaški Široki brijeg i Mostar bio tako značajan da su oni to smtrali dobitkom rata. Ostalo su bile nijanse, odnosno priča "koju će postavu Tito uzeti da uđemo u Zagreb"...Govorili su ovi naši, kazivao mi je ćaća...ovako..ako pustim one čije su porodice stvarno stradale, biće velikoga zla iz osvete..ako nikoga ne pustimo da bi se osvetio, računalo se da će isto tako biti zla.."
Takav je to rat bio...
I imao je pobednike jer se znalo ko predstavlja zlo a ko dobro...A sud za ratne zločine sudio je samo onima što nisu pobedili...lako je bilo povući granicu..
mikimedic mikimedic 21:47 10.07.2010

Re: O, Drago !

Moj stari je u poslu bez rezerve verovao samo jednom čoveku...Tome gospodinu sam ja svake godine morao pisat čestitku za Novu godinu...Jedina čestitka na čijoj je adresi stajalaa titula, uz njegovo ime, bio je ing. Mirko Smetko...Nikad nisam upoznao g. Smetka, a moj otac ga je tako poštovao. Umro je pre mog oca. Dakle, umro je mlad.Otac je otišao na sahranu. Znaqm da je seo na neki večernji voz za Zagreb, na koji sam ga pratio.Kad se vratio, pitao sam ga zašto je tako tužan..a bio je baš, baš tužan..
Rekao mi je..Nećeš ti to sinko razumeti..Sa čovekom koga sam isprati mogao sam u ratu srušiti šta god hoću, a u miru sagraditi šta se od nas traži..Čiji sam ja od sada i šta ću kome bez njega..aaa..razumiješ li ti to..


divan opis drago -- ti ideali su se na zalost danas izgubili. posmatram generaciju mog oca, i njegove prijatelje, i vidim da je to jedan potpuno razlicit svet od ovog mog danas, svet u kome su postojale neke prave vrednosti. svet koga nema vise.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:34 10.07.2010

Re: O, Drago !

mikimedic
Moj stari je u poslu bez rezerve verovao samo jednom čoveku...Tome gospodinu sam ja svake godine morao pisat čestitku za Novu godinu...Jedina čestitka na čijoj je adresi stajalaa titula, uz njegovo ime, bio je ing. Mirko Smetko...Nikad nisam upoznao g. Smetka, a moj otac ga je tako poštovao. Umro je pre mog oca. Dakle, umro je mlad.Otac je otišao na sahranu. Znaqm da je seo na neki večernji voz za Zagreb, na koji sam ga pratio.Kad se vratio, pitao sam ga zašto je tako tužan..a bio je baš, baš tužan..
Rekao mi je..Nećeš ti to sinko razumeti..Sa čovekom koga sam isprati mogao sam u ratu srušiti šta god hoću, a u miru sagraditi šta se od nas traži..Čiji sam ja od sada i šta ću kome bez njega..aaa..razumiješ li ti to..


divan opis drago -- ti ideali su se na zalost danas izgubili. posmatram generaciju mog oca, i njegove prijatelje, i vidim da je to jedan potpuno razlicit svet od ovog mog danas, svet u kome su postojale neke prave vrednosti. svet koga nema vise.

Jebi ga Miki...i meni je žao što ne mogu kazati za nekog i za sistem ono što je moj ćaća mogao za pokojnog Smetka...
Ej,a čudo su ti ljudi..Doduše nisam ni ja drugačiji..Nikad mi nije hteo dozvoliti da od njerga naučim bilo što o eksplozivima..A bio je u onoj državi jedan od najkompetentijih ljudi kad se o tome radi..
Negde, početkom 1991.kažem ja njemu...e, ćaća, aj mi pokaži neke stvari...mogu mi trebati...
Gleda me, smije se i kaže...- ja sam mislio da si ti pametniji. Ovo što ja znam ne treba nikome, i nema većeg greha koji bi mogao počiniti svojo djeci nego da ih naučiti da vrhunski razaraju. To neću pokazati ni Niki koji me satra svaki dan tim pitanjima...(mom bratu). I mogli smo od njega tražiti svašta, osim da nas nauči nešto oko eksploziva..A bilo je ljudi da ih je učio i naučio...nama je to branio..
mikimedic mikimedic 22:43 10.07.2010

Re: O, Drago !

nema većeg greha koji bi mogao počiniti svojo djeci nego da ih naučiti da vrhunski razaraju.




srecan put i divno je to sto ce se desiti u srbu. svaka cast i nek je organizatorima i svima sa srecom.
pereca011 pereca011 22:53 10.07.2010

Re: O, Drago !

a doćiće srbijanski predsednik Boris Tadić

konačno blizu predsedniku,ha?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:09 10.07.2010

Re: O, Drago !

mikimedic
nema većeg greha koji bi mogao počiniti svojo djeci nego da ih naučiti da vrhunski razaraju.




srecan put i divno je to sto ce se desiti u srbu. svaka cast i nek je organizatorima i svima sa srecom.

Ti razumiješ značaj toga što će se tamo dogoditi..Evo, vidim "kurče" se države i državnici..A tebi kao čoeku čiji su stari dizali ustanak, da kažem ko je najviše doprineo da se spomenik obnovi..U materijalnom smislu...Milka Forcan i njena sestra Smiljka...svaka im čast..
Kad je napravljen troškovnik i kad se videlo koliko košta mermer, rekle su..ok..nas dve ćemo to kupiti...i to saopštile Pupovcu..
A njihov ćaća Joco je iz Srba, i kad sam saznao da im je on ćaća prestao sam se čuditi..O MIlki sam potpuno promenio percepciju u pozitivnom smislu, i ako je bilo ko više na ovom blogu "pipne", ima će samnom posla.. Nije zbog zemljaštva, nego je stvarno pokazala osećanje za opšte dobro...A i prošle godine je sponzorisala dva autobusa za ljude koji su išli na prvi lički višeboj koji se posle rata održavao u Srbu.. Nije tražila da je se posebno pominje i rekla da je to normalno da Srbljani podržavaju svoj zavičaj...
Unfuckable Unfuckable 00:36 11.07.2010

Re: O, Drago !

ahm, kad se da kinta odmah promenimo naočare.
Ne podržavam.
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:38 11.07.2010

Re: O, Drago !

U Srbu ćemo,kao već na blogu obećavam tri godine,otkriti srušeni spomenik ustanku protiv fašizma.

Drago, jel to Hrvatska ima Dan ustanka?Jel i oni počinju da slave početak građanskog rata?
ponovnommotkrivanju spomenika ustanku nazočiće predsednik Hrvatske Ivo Josipović.

I mi smo proslavili dan ustanka tako kako smo, a Hrvatska eto hoće da to uradi svečanije pa čak dolazi predsednik Republike koji je Hrvat
Daćemo počast ustanku protiv fašiza

Ovde u Srbiji kanda nešto zaboravili
blogovatelj blogovatelj 09:15 11.07.2010

Re: O, Drago !

ahm, kad se da kinta odmah promenimo naočare.
Ne podržavam.


Puna lisnica cesto zna da zamanta svest.
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:42 11.07.2010

Re: O, Drago !

Milka Forcan i njena sestra Smiljka...svaka im čast..

I svaka im čast.
libela libela 09:54 11.07.2010

Re: O, Drago !

Unfuckable
ahm, kad se da kinta odmah promenimo naočare.
Ne podržavam.

A uz to Smiljka i dalje direktoruje kod najomrazenijeg domaceg biznismena!
JJ Beba JJ Beba 11:30 11.07.2010

Re: O, Drago !

MIlki sam potpuno promenio percepciju u pozitivnom smislu, i ako je bilo ko više na ovom blogu "pipne", ima će samnom posla..

jebote!!!
milisav68 milisav68 12:21 11.07.2010

Re: O, Drago !

Drago, jel to Hrvatska ima Dan ustanka?Jel i oni počinju da slave početak građanskog rata?

Dan antifašističke borbe je državni blagdan u Republici Hrvatskoj koji se slavi 22. lipnja.

Obilježava se u znak sjećanja na 22. lipnja 1941. kad je u šumi Brezovica kod Siska osnovan Prvi sisački partizanski odred, ujedno i prva antihitlerovska postrojba u tadašnjoj okupiranoj Europi.

Nacionalsocijalistička je Njemačka toga jutra napala Sovjetski Savez u operaciji pod kodnim nazivom Operacija Barbarossa. Time je izigran pakt Ribbentrop-Molotov o nenapadanju između ove dvije sile. Zbog takvih novonastalih okolnosti pripadnici Komunističke partije Hrvatske u Sisku našli su se u opasnosti, te su se povukli u okolicu grada – najprije u selo Žabno, a potom u šumu Brezovicu kraj Siska. Ondje su osnovali Prvi sisački partizanski odred, koji od prvih dana izvodi diverzije, osobito na željeznici.

link
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:21 11.07.2010

Re: O, Drago !

Dan antifašističke borbe je državni blagdan u Republici Hrvatskoj koji se slavi 22. lipnja.

A koja je to pamet rekla da Srbija nema Dan antifašističke borbe kao blagdan , pa neka uzme drugi datum jer je ustaničkih akcija bilo i pre 7, jula.
Ono što ja uporno govorim je odnos Srbije prema antifašizmu. Taj odnos je sada sraman i toga će se kad tad stideti.
Istorijski tačno ovo oko sisačkog partizanskog odreda, ali eto Josipović ide i u Srb, kod nas za Dan ustanka ne idu nigde jer su ga se odrekli.
Zato sam potpuno saglasan što predlaže Srđan Cvetković da se za dan ustanka uzme prva veća zajednička akcija partizana i četnika, a sve ostalo prepusti istoriji i istoričarima a ne dnevnopolitičkim manipulantima.
libkonz libkonz 23:42 11.07.2010

Re: O, Drago !

Kako ono ide...Kad u Lici zapjeivaju pivci, misle cure idu Dalmatinci...

libkonz libkonz 23:47 11.07.2010

Re: O, Drago !

a za Milku se slažem. Imali smo inicijativu da postane novi direktor RTS-a. Na žalost, nije prošla.
Milan Karagaća Milan Karagaća 08:55 12.07.2010

Re: O, Drago !

libkonz
Kako ono ide...Kad u Lici zapjeivaju pivci, misle cure idu Dalmatinci...


A ima i ona "Sve su koke popi.dile Dane šjore moj kad su pivca izgubile ajme Bože moj".
eyes eyes 20:34 10.07.2010

Tadić, ah taj Tadić

Tadiću je zapala uloga u javnom životu koju sanja svaki srpski političar (a tu podrazumevam i političare manjina koji slepo slede politiku režima). On je sve, zna sve i sve može u državi na brdovitom Balkanu. Zna kad je kokoškama zima, a neće nas obrukati ni kod Obame na doručku. Ume on da skokne do Srebrenice kad treba, pa usput da svrati do Bratunca. Voli sport, posebno pred izbore, a ja ga volim u izdanju vojnih vežbi i kada žandarmerija svake godine demonstrira napad na onaj jadni autobus.

E sad, zašto njegovu ulogu sanja svaki političar. Pa stvar je jednostavna ima najviše privilegije, zaštitu, najčešće se pojavljuje u medijima, najviše obilazi sela, i narod mu stoga veruje. A zašto mu veruju, to neznaju ni oni, ali znaju da ih nije izneverio nikada. On nije odgovoran nizašta. Nema nikakvu nadležnost i zbog toga je nadležan za sve. Prošli mesec je govorio o društveno neodgovornim tajkunima, ovaj će o ratu sa Kosovom, idući možda o pšenici itd.

Budimo realni, Boris Tadić je i Čeda i Koštunica i Šešelj i Toma i Velja. Boris Tadić je namanji zajednički imenilac svih nas. On je naš i mi smo njegovi.
sybil sybil 20:43 10.07.2010

Re: Tadić, ah taj Tadić

Budimo realni, Boris Tadić je i Čeda i Koštunica i Šešelj i Toma i Velja. Boris Tadić je namanji zajednički imenilac svih nas. On je naš i mi smo njegovi.

U tome je i problem, trebao bi da bude samo Djindjic, zato dobija glasove, a ispada da ce uskoro napraviti koaliciju sa radikalima.
eyes eyes 21:11 10.07.2010

Re: Tadić, ah taj Tadić

sybil
U tome je i problem, trebao bi da bude samo Djindjic, zato dobija glasove, a ispada da ce uskoro napraviti koaliciju sa radikalima.


Sorry but wrong. On dobija glasove zbog toga što je mediokritet. Sve je on pomalo, za svakog srbina i nesrbina, a ponajmanje je Đinđić.
sybil sybil 04:54 12.07.2010

Re: Tadić, ah taj Tadić

to i ja kazem 0% Djindjic, a kada se pomesaju svi ostali dobije se-koalicija sa radikalima
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:55 10.07.2010

I nama i Tadiću

je baš zapao konobar... Kad nam donese račun biće kao u onom vicu 3 put 7 je 28; daj mi 50 nemam dva da ti vratim.
Kad smo kod sećanja, kad se bežalo iz Krajine, u Dvoru na Uni gledam borca koji mi priča kako je kuću ostavio. I kaže ostavio je nezaključanu bar vrata ne moraju da razbiju... A i sam sam mnoga vrata razbio, pa došlo na naplatu... Čovek je bio iz Gračaca.
mikimedic mikimedic 22:05 10.07.2010

Re: I nama i Tadiću

u Dvoru na Uni gledam borca koji mi priča kako je kuću ostavio. I kaže ostavio je nezaključanu bar vrata ne moraju da razbiju... A i sam sam mnoga vrata razbio, pa došlo na naplatu...


- dve crtice: u bijeljini na zeleznickoj stanici u koloni 95. godine, starina u besu baca kljuc od ambara... veliki masivni, gvozdeni kljuc. tek tu je otprilike shvatio da mu nikad vise nece biti potreban.

- u kopacima, kod gorazda, pred konacni napad, covek ostavlja u garazi golfa sa kljucevima i saobracajnom (predratnom) na krovu. kaze - da ne obijaju.

sentinel26 sentinel26 22:10 10.07.2010

Pupčana vrpca

izmedju Tadića i Koštunice nije presečena...

Tadić je želio da se malo oslobodi V.Koštunice ali se nije odrekao koštunizma.
Nije odbacio ništa od toga...
Jeremić je najveće pohvale dobio od Koštunice... Onda znaj da tu nešto nije u redu...

Njegov posljednji odlazak na sjednicu SB u UN je bio promašaj... Kad godj je trebalo on da ide, slao je Jeremića, a sada kada je trebalo da pošalje njega, otišaso je sam i izblamirao se...

Koliko dugo su se protivili učešću predstavnika vlade Kosova a na ovoj sjednici Tadić se u jednom trenutku obradio i min.in.poslova Hiseniju ...
Ovaj put nije uspio da Srbe predstavi kao žrtve a Albance kao loše momke...

Makaze u ruke i presjeći vrpcu koja ga veže za Koštunicu i Ćosića i stisnuti petlju...

Dalje, javno iskazana namjera da se i poslije saopštenja mišljenja MSP ne poštuje stav ako bude nepovoljan po Srbiju, nanijela je štetu diplomatiji Srbije...

Javno iskazana namjera da će od Generalne skupštine tražiti raspravu i ocjenu proglašene nezavisnosti i to poslije saopštenja Suda, takodje nanosi veliku štetu i automatski će zamrznuti pitanje EU integracija Sr bije, na šta on nema pravo jer je lično u ime narpoda predao kandidaturu...

Tamo gdje je Djindjić podmetnuo glavu oni ne smiju ni mali prst...

gedza.73 gedza.73 22:36 10.07.2010

Re: Pupčana vrpca

sentinel26

Mnogo te volim, sentinel. Da te nema, trebalo bi te izmisliti.
Samo vidim da si i ti nacionalista, što mi malo smeta. Ona zastava, na avataru, ti malo preteže prema kosovu, kao da imaš neke teritorijalne pretenzije. A i baca ljudima senku. Nije ni ljudski ni čovečanski.
tigrks tigrks 10:30 11.07.2010

Re: Sentinel

Znam da sa tobom ne vredi raspravljati...
Javno iskazana namjera da će od Generalne skupštine tražiti raspravu i ocjenu proglašene nezavisnosti i to poslije saopštenja Suda, takodje nanosi veliku štetu

Od tebe se nije ni očekivalo da drugačije reaguješ. Tvoj stav je da i traženje savetodavnog mišljenja suda nema smisla. Pobogu, šta sad sud ima tu nešto da razmatra kada je ujka Sem rekao šta je i kako je. I još će posle odluke suda tražiti ocenu Generalne skupštine.
Tvoje pravo jeste da patriotizam i rodoljublje iskazuješ prema drugoj zemlji, ali nemaš ni najmanje prava da drugima braniš to isto prema njihovoj zemlji. Postojanje patriJota mene ne ograničava niti sprečava da prema svojoj zemlji budem patriota i rodoljub.
sentinel26 sentinel26 11:30 11.07.2010

Re: Sentinel

tigrks
Znam da sa tobom ne vredi raspravljati...
Javno iskazana namjera da će od Generalne skupštine tražiti raspravu i ocjenu proglašene nezavisnosti i to poslije saopštenja Suda, takodje nanosi veliku štetu

Od tebe se nije ni očekivalo da drugačije reaguješ. Tvoj stav je da i traženje savetodavnog mišljenja suda nema smisla. Pobogu, šta sad sud ima tu nešto da razmatra kada je ujka Sem rekao šta je i kako je. I još će posle odluke suda tražiti ocenu Generalne skupštine.
Tvoje pravo jeste da patriotizam i rodoljublje iskazuješ prema drugoj zemlji, ali nemaš ni najmanje prava da drugima braniš to isto prema njihovoj zemlji. Postojanje patriJota mene ne ograničava niti sprečava da prema svojoj zemlji budem patriota i rodoljub.

Možete da izvrćete moje rečenice do mile volje. Ja sam citirao stavove značajnih EU zemalja...

Tražiti savetodavno mišljenje od MSP a poslije javno izjaviti da ga neće poštovati ako im ne bude po volji jeste dokaz neozbiljnosti na koju nemaju pravo ...

Mišljenje toga suda se neće svidjeti ni jednoj strani, a štetu od toga platiće nažalost samo Srbija ...
Ako vi to ubrajate u patriotizam svaka vam čast ...

Ja pripadam onima koji vjeruju da većina gradjana želi Srbiju u EU, to je vladajuća elita obećala i predala zahtjev za prijem ...

Što ne raspišu referendum i neka gradjani jednom za svagda odluče šta žele...

Jučerašnja izjava i upoozorenje Serža Bramerca upućena EU bi morala biti razlog za hitno sazivanje sjednice Vlade Srbije i odluke na hitnu odlučnu i konkretnu (neverbalnu ) akciju a koja bi podigla kredibilitet Srbije najmanje za dvije stepenice ...

Danas je Dan sjećanja na žrtve genocida u Srebrenici u EU i nekim zemljama kandidatima i aspirantima za tu EU ...

Danas će finale svjetskog prvenstva u fudbalu početi minutom ćutanja posvećenom srebreničkim žrtvama genocida ...




mostarac mostarac 11:49 11.07.2010

Re: Sentinel

Danas će finale svjetskog prvenstva u fudbalu početi minutom ćutanja posvećenom srebreničkim žrtvama genocida ..

Ovo je laz.
Unfuckable Unfuckable 11:56 11.07.2010

Re: Sentinel

Ovo je laz.


stativa, recimo
tigrks tigrks 13:40 11.07.2010

Re: Sentinel

Ja pripadam onima koji vjeruju da većina gradjana želi Srbiju u EU, to je vladajuća elita obećala i predala zahtjev za prijem ...

Ja pripadam toj većini građana. Ogromna većina nas koji želimo Srbiju u EU, kao i svi koji to ne žele, međutim, ne prihvata ucenjivački stav pojedinih članica EU (priznanje nezavisnog Kosova=EU). Sve dok postoji makar i jedna članica EU koja ne priznaje ovakvo Kosovo (ne ulazeći u razloge), ili dok se ne pronađe obostrano prihvatljivo rešenje, ovakav pristup ima smisla. Svedoci smo sve većeg pritiska na Srbiju i ostale koji nisu priznali Kosovo, da to učine pre savetodavnog mišljenja suda. Taj pritisak nikako ne daje za pravo onima koji su izabrani većinom da jednostavno odustanu i prihvate nametnuto rešenje.
Mišljenje toga suda se neće svidjeti ni jednoj strani, a štetu od toga platiće nažalost samo Srbija ...
Ako vi to ubrajate u patriotizam svaka vam čast ...

Sve dok sud ne kaže svoje.
Innana Innana 14:12 11.07.2010

Re: Sentinel

tigrks
Ja pripadam onima koji vjeruju da većina gradjana želi Srbiju u EU, to je vladajuća elita obećala i predala zahtjev za prijem ...

Ja pripadam toj većini građana. Ogromna većina nas koji želimo Srbiju u EU, kao i svi koji to ne žele, međutim, ne prihvata ucenjivački stav pojedinih članica EU (priznanje nezavisnog Kosova=EU). Sve dok postoji makar i jedna članica EU koja ne priznaje ovakvo Kosovo (ne ulazeći u razloge), ili dok se ne pronađe obostrano prihvatljivo rešenje, ovakav pristup ima smisla. Svedoci smo sve većeg pritiska na Srbiju i ostale koji nisu priznali Kosovo, da to učine pre savetodavnog mišljenja suda. Taj pritisak nikako ne daje za pravo onima koji su izabrani većinom da jednostavno odustanu i prihvate nametnuto rešenje.


Sve je to sistem malo nas mame sargarepom a malo vise prete batinom i ponovnim sankcijama. Kao i vecina gradjna imam gorak ukus u ustima i pitanje dokle vise?
Dokle samo nase da se racuna? I zasto nagrada a ne sankcije za onolike nedace koje su snasle nas narod na Kosovu?

Dva jako dobra clanka vezana za tu temu:
http://waz.euobserver.com/887/30438

A ako neko misli da EULEX se zalaze za pravdu think again-sve je jasno iz ovog clanka kako se lepo baca prasina u oci i kako EU i USA amnestiraju za saku dolara vise:
http://euobserver.com/9/30404

Innana Innana 14:14 12.07.2010

Jos jedan zanimljiv clanak

tigrks tigrks 11:59 11.07.2010

Podela - loše, dobro, najbolje

Ja razumem još nešto, što stavljam Tadiću u olakšavajuće okolnosti. On sada mora držati privid kako hoće da podeli Kosovo iako zna da to nije dobro.

Ne bih se složio sa time da Tadić zna da podela nije dobro rešenje. Ne da zna ili ne zna, već da misli da podela nije dobra. A iz čijeg referentnog sistema ti uzimaš da podela nije dobra? Za koga podela nije dobra? Mada, ti jesi u pravu kada kažeš da podela nije dobra - podela je najbolje rešenje za nas (sa apostrofom na nas). Naravno, to da li si ti mi ili oni, ima veze sa gore pomenutim referentnim sistemom.
Ja eto iznesoh svoje mišljenje o tome šta je dobro za nas. 'Ajde ti kaži tvoje rešenje, ali bez pljuckanja i nipodaštavanja, bez vulgarnih etiketiranja i podmetanja, bez zavlačenja i zamajavanja (na ovom mestu) sa podizanjem spomenika antinacistima (što jeste pozitivno). Čisto i jasno: tvoje rešenje problema Kosova. Ako ti misliš da tu nema problema, onda ništa.
mikimedic mikimedic 16:20 11.07.2010

Re: Podela - loše, dobro, najbolje

Ne bih se složio sa time da Tadić zna da podela nije dobro rešenje. Ne da zna ili ne zna, već da misli da podela nije dobra. A iz čijeg referentnog sistema ti uzimaš da podela nije dobra? Za koga podela nije dobra? Mada, ti jesi u pravu kada kažeš da podela nije dobra - podela je najbolje rešenje za nas (sa apostrofon na nas). Naravno, to da li si ti mi ili oni, ima veze sa gore pomenutim referentnim sistemom.


podela je dobra samo u paketu sa republikom srpskom, i u tom slucaju apsolutno podrzavam.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:43 11.07.2010

Re: Podela - loše, dobro, najbolje

Miki
podela je dobra samo u paketu sa republikom srpskom, i u tom slucaju apsolutno podrzavam.


Eto sad ja tebe ne razumem ... hocu reci slazem se sa obe podele ali ne razumem ovo "paket". Cak mi se cini da je taj paket nerealan.

Ipak se tu radi o dva razlicita procesa koji imaju dve sasvim razlicite dinamike. Ovo sa Kosovom je prilicno hitno i verujem da se mora prelomiti uskoro. Ili ce doci do te dogovorne podele ili ce se ostvariti Dragecova zelja i Taci ce zavladati i severnim Kosovom. U tom slucaju ce i Srbi biti odatle proterani pa je sa tim prica zavrsena...

Kod RS ne vidim takve probleme. Cini mi se da je srpska strana uspela da odbije doskorasnje napore Bosnjaka za unitairzacijom i majorizacijom i sad obe strane funksionisu podeljeno i uglavnom nezavisno. Koliko sam ukapirao RS cak i sa ekonomske strane ne stoji lose... Silajdzic & Co jos imaju te njihove teritorijalne pretenzije ali su istovremeno oni ti koji i dalje sire medjunacionalnu mrznju i netrpeljivost. Cini mi se da to ovako moze da potraje duze ali da ce sa vremenom svaka vrsta zajednistva (ako i sad postoji) potpuno odumreti i do raspada doci potpuno spontano...
mikimedic mikimedic 22:21 11.07.2010

Re: Podela - loše, dobro, najbolje

Eto sad ja tebe ne razumem


ma pricamo o pricipijalnosti, vaso, pravo naroda na samopredeljenje i te munje....

nista dnevna politika

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana