Društvo| Kućni ljubimci| Moj grad| Život

Hvala policajcima što su me odbranili od lutalica

Vesna Knežević Ćosić RSS / 17.07.2010. u 06:31

Ovaj blog pišem da se javno zahvalim četvroci policajaca koji su mene i mog psa, jutros u šest sati, odbranili od čopora lutalica. Retko ovako rano izlazim na ulicu, pa nisam ni znala da atmosfera može da bude kao iz Pobesnelog Maxa. A baš sam bila pomislila kako sam super smislila da odem do Tašmajdana i na miru, dok nema gužve, prošetam psa, a i sebe, jer nije vruće i nekako je baš lepo jutro.

I tako, stojimo ja i Maishe na pešakom prelazu, na Bulevaru. To je onaj prelaz iz ulice Desanke Maksimović, izmedju Madere i velikog prelaza kod Pravnog, gde je moja kuća, na 50 metara odatle, pa znam svako drvo i kamen, što se kaže. Elem,  nema nigde nikoga, ni ljudi ni saobraćaja, ali ja čekam zeleno, iz pedagoških razloga, jer ni s decom ni s psima nikad ne idem na crveno. I pali se zeleno za pešake, a veliki policijski džip se zaustavlja na semaforu odmah do parka.

Pas i ja prelazimo ulicu i dok idemo, čujem horski lavež. I taman kad smo prešli, na metar od policijskog džipa, okruži nas preko 20 lutalica. Psi su u čoporu dojurili i samo su ko talas dolazili, ja u prvi mah nisam videla koliko ih je, od parkiranih automobila.

Okružili su nas, sa onim, napred nazad nasrtanjem, lajući. Ja sam se ukopala u mestu, Maishe je lajala na čopor. Ja sam kao nešto toptala nogama, što je bilo prilično jadno jer sam  bila u gumenim klompama i galamila "ajde beži" i "mrš" i "gubi se",  jer znam da su to "komande" koje razumeju, a i da nije pametno  da se povlačiš i pokazuješ da se bojiš. Mislim, čak i da je pametno da se povlačiš, nemam kud, nemam manevarski prostor, s ledja mi ulica, levo i desno parkirani automobili, užas.

Mislim ko munja šta da radim, tako u obruču, frka mi i za mog psa jer je u pat poziciji, na povodniku i situaciji da brani i mene i sebe na kratkom lancu. Maiše ko čigra laje i skače levo desno, koliko može na one koji nam se suviše približe, pa ovi odskaču i vraćaju se.

Onda čujem zvuk vrata i vidim, četiri policajca kako izleću iz vozila, viču na pse. I psi se razbeže uz lavež. Neverovatno, boje se policije.

 Jedan policajac kaže "e ovi šinteri baš ne rade svoj posao". Drugi me pita "jel ste u redu gospođo". Kažem u redu sam, samo sam se uplašila. Treći mi kaže "ne ulazite u park, pun ih je Tašmajdan ujutro, idite na Mali Taš, bezbednije je". Moj pas stoji mirno i dahće. Zahvalim im se i odem.

Nisam imala živaca da idem na Mali Taš, pređem ulicu i krenem kući. Na ćošku Desanke Maksimović i Bulevara vidim ženu s kolicima i bebom. Verovatno i ona smislila da prošeta dok nije mnogo vruće i dok nema gužve.

Priđem joj i kažem da ne ulazi na Taš, jer je čopor pasa tamo. I ona se okrene i ode, zahvalna.

Moj kum živi na Novom Beogradu, ima malog psa i veliku kolekciju štapova s kojima izlazi napolje. Moj kum je izrazito miroljubiv čovek, nerd s naočarima, ali nema drugog načina da prošeta sem da se ko samuraj naoruža.

A ja se pitam, šta bi bilo da se u mom slučaju nisu zatekli policajci? I to hrabri i staloženi policajci, koji su na pravi način reagovali.

Šta bi bilo da sam bila sama, bez psa? Ili da imam malo kuče, koje lutalice mogu da srede očas posla. Moj pas je veliki i ozbiljan, pa koliko toliko zaziru. Mada jutros baš i nisu, jer ih je bilo neviđeno mnogo. Ja do sada nisam videla tako veliki čopor, dakle, bez preterivanja, preko 20 komada. Obično viđam, tri, ili pet, maksimalno sedam.

Da se razumemo, nemam ja ništa protiv lutalica, čak mi ih je žao. Kapiram i da moraju da se udruže, da prežive. Ali ne kapiram da i dalje problem s lutalicama ne može da se reši. Većina ovih koji su nasrnuli jutros na mene i mog psa, mogla bi da bude udomljena, na primer. Uz malo rada i socijalizacije, bili bi oni srećni kućni ljubmci, o kojima neko brine.

Veliki broj mojih prijatelja je udomio lutalice. Jedan ih ima čak pet komada. Drugi dva...

Nisam u toku, ko sad i na koji način brine o lutalicama. Vidim da su ti ničiji psi sve očajniji i iako tvrde suprotno, da ih je sve više. Jer, ako ih u najuređenijem parku u gradu ima toliko, mogu samo da zamišljam koji je horor na obodu grada. 

Još jednom, veliko hvala ljubaznim policajcima. Jer, ne samo da su mene i mog psa odbranili nego su i posle toga bili vrlo brižni i ljubazni. Da znam koji su i čiji, zvala bih njihovog šefa da se zahvalim. 

 

 

 

 

 

 

 

Atačmenti



Komentari (169)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tancabelic tancabelic 01:04 19.07.2010

Re: Ja se

Jelice,

Drago mi je da procitam Vas komentar. Naravno da postoji problem pasa lutalica u gradu. Po tom pitanju situacija je gora nego u zemljama treceg sveta. Naravno da gradska vlast novac namenjen za pomoc tim psima trosi nenamenski. Ali, sa obzirom na to u kojoj zemlji zivimo sam naslov i sadrzaj ovog teksta nisu u redu. Ja Vas molim da pogledate ovaj snimak:



Da li mislite da je ok da se napise naslov u kome se neko zahvaljuje interventoj (ciji su pripadnici prosle godine pucali u glavu i ubili decka od 20 godina zato sto je prosao kroz crveno svetlo)? Sta mislite sta su uradili psima?

Ja iz svog iskustva mogu da Vam napisem sledece: Jedan od moja dva psa je bio u coporu. Usvojili smo ga sa ulice jer je bio u jako losem stanju, danas je to pas koji je pun ljubavi i potpuno rehabilitovan. Takodje, zenku staforda koju smo spasili od bolesnika koji je organizovao borbe pasa (uredno smo ga prijavili policiji, koja nije uradila nista.. valjda su zauzeti da brane ljude od pasa lutalica) smo rehabilitovali i udomili. Jednog psa koji je u azilu u Belegisu sam bukvalo oteo od sintera koji su pokusali da mu urade isto sto i psu na snimku. Mesec dana smo isli kod veterinara i na dve operacije, ali mu nisu spasli glasne zive. Pas se oporavio i stekao poverenje u ljude, zove se Lucky!

Problem je sto se tim psima a priori prilazi sa starhom i zeljom da im se naudi (odbrani) i oni to osete. Ako naidjete na copor pasa i jednostavno se pomerite i pustite ih da prodju videcete da nece ni obratiti paznju na Vas... Da ne sirim dalje, problem postoji, ali u svakom slucaju kada se u jednoj zemlji u kojoj je ogledalo drustva (svih nas pojedinacno) korupcija, bahata voznje, ne postojanje institucija, sudova, dece koja prose na semaforima itd i na kraju pasa lutalica napise tekst sa ovakim naslovom i sadrzajem... jednostavno rezultat nece biti bolje organizovana pomoc psima lutalicama, vec ce se svako osecati slobodno da nastavi da ih truje raznim otrovima, sece sape, sutira u dalj itd.

Srdacan pozdrav,
Boris Tancabelic
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 10:37 19.07.2010

Re: Ja se

Da li mislite da je ok da se napise naslov u kome se neko zahvaljuje interventoj (ciji su pripadnici prosle godine pucali u glavu i ubili decka od 20 godina zato sto je prosao kroz crveno svetlo)?


četiri policajca, verovatno iz intervnetne su pomogla mom psu koji nije imao šansi protiv tolikog čopora i meni, koja nisam mogla da napustim psa. lutalicama nisu naudili, samo su izasli iz vozila, raširili se i otetrali ih rečima i mahanjem rukama.mislim da je neverovatno maliciozno vaše pominjanje koga su ubili, koje odsekao mili šape i slično. morate da naučite da razdvajate stvari.

ja sam im zahvalna. jer im pretpostavljam nije posao da brane psa i ženu od formacije lutalica. oni su samo reagovali na situaciju i hvala im, mnogo. hvala im i što su bili staloženi i ljubazni.što su me pitali kako sam. što su me posavetovali.

po vama, ja to treba da sakrijem? zato što je neko iz njihove branše napravio neki greh, negde?

zamislite da ste kod doktora i da vam je pomogao. znate da ima doktora koji su djubre. da li to znaci da ne smete da pohvalite doktora koji vam je pomogao?

kakav vam je to sistem vrednosti? ne kapiram, ali moj nije.


Ako naidjete na copor pasa i jednostavno se pomerite i pustite ih da prodju videcete da nece ni obratiti paznju na Vas... Da ne sirim dalje, problem postoji, ali u svakom slucaju kada se u jednoj zemlji u kojoj je ogledalo drustva (svih nas pojedinacno) korupcija, bahata voznje, ne postojanje institucija, sudova, dece koja prose na semaforima itd i na kraju pasa lutalica napise tekst sa ovakim naslovom i sadrzajem...


već sam napisala, moj pas i ja nismo NAIŠLI na čopor lutalica. takva situacija mi nije nepoznata, uvek pazim i sklanjam se po parku.

ovo je bilo DRUGAČIJE. pas i ja smo PRELAZILI Bulevar kad su nas oni od negde videli i jurnuli prema nama uz lavež.

i bilo ih je preko 20. po mom, preveliko za ćopor, zato mislim da je mlekac u pravu, da su se okupili zbog hranjenja, hoću da kažem to je bila združena ekipa od nekoliko čopora.

dakle, nismo im utrčali u žbun, na stazu ili presekli put. nego su oni pojuri prema nama, pola ih je bilo na ulici, jedni na kolovozu tik do parka, ostali oko parkiranih automobila.

to nije njihova standardna trasa, niste jedini koji kapiraju, ponešto i ja razumem kad su u pitanju lutalice.

i dalje mislim da su zapravo reagovali na mog psa, po sistemu, e ti nećeš ovamo, možda su čekali klopu. ja sam samo neko ko je bio s druge strane povodnika. na psa su nasrtali, ja nisam bila preterano zanimljiva, sem ko privezak.

sažaljevam slučaj što vam se ne svidja sadržaj. sažaljevam slučaj i što su policajci bili super.

meni je odvratno da takve stvari krijem, zato što neko smatra da samo plasiranjem negativnih stvari treba držati tenziju protiv policije. nemam predrasuda. i u toj branši ima i dobrih i loših ljudi, ali i velika siva zona.

ja sam imala sreću da su mi pomogli. isto tako, nikome nisu naudili, sem što su lutalicama govorili, ajde beži.

ps. juče smo bili kod veterinara. moj pas ima ujed na boku zadnje noge. nisam ni registrovala bila. sad trošimo pare i lečimo se.

ps2. odlično je što pomažete psima. nije odlično što se time busate u grudi junačke i pretpostavljate da ste sasvim unikatni i da to niko drugi ne radi.

ps3. zamerili ste mi što nisam pisala o korumpiranim gradskim službama i šinterima. jesam pisala sam. i o tome. obilazila azile. davila službenike preko telefona. samo šintere nisam uspela da dobijem, jer su, bar kad sam ja zvala, bili nedostupni. zato me napao gore onaj učenik velje ilića, stojković.

ps4. nema potrebe da više tražite da pogledam snimak koji ste okačili. nagledala sam se snimaka. jeste, strasno je. pisala. obilazila. ali nije deo ove priče koju sam ispričala.

stvari nisu crno bele. za početak, to treba da ukapirate.

mlekac mlekac 11:59 19.07.2010

Re: Ja se

Vesna Knežević Ćosić


stvari nisu crno bele. za početak, to treba da ukapirate.



To je upravo ono sto me uzasava kod raznih 'dusebriznika'. Problem lutalica je vrlo zamrsen, a oni stalno pokusavaju pricu kako JEDNOSTAVNO moze da se resi.

E, pa, gospodo - Reality check!

To vase jednostavno - ne funkcionise!

Ili bar ne onako kako bi trebalo.

P.S.

Evo, jutros na Studiju B u jutarnjem programu poklanjali stence koje je neki "pametnjakovic" ostavio u sumi na Banjici! 9 komada!

Srecom, neko se nasao da ih pokupi i prosledi onima koji pokusavaju da ih udome.

A da nisu? Imali bi jos jedan copor lutalica, zar ne?

I samo da se razumemo, ovo nisu stenci neke lutalice - to su stenci neke nesrecne keruse ciji gazda nije imao dovoljno mozga da je 'sacuva' kad je bila u teranju.

Hocu da kazem, dzaba nam sterilizacija lutalica (mada je podrzavam) kad stalno postoji priliv novih pasa zahvaljujuci takvima kao sto je ovaj koji je ostavio DEVET stenaca koji jedva da su progledali!
tancabelic tancabelic 12:06 19.07.2010

Re: Ja se

Vesna Knežević Ćosić
Da li mislite da je ok da se napise naslov u kome se neko zahvaljuje interventoj (ciji su pripadnici prosle godine pucali u glavu i ubili decka od 20 godina zato sto je prosao kroz crveno svetlo)? četiri policajca, verovatno iz intervnetne su pomogla mom psu koji nije imao šansi protiv tolikog čopora i meni, koja nisam mogla da napustim psa. lutalicama nisu naudili, samo su izasli iz vozila, raširili se i otetrali ih rečima i mahanjem rukama.mislim da je neverovatno maliciozno vaše pominjanje koga su ubili, koje odsekao mili šape i slično.


Naravno da ima veze i naravno da treba da se pominje. Nije maliciozno, nego na zalost realno.

Vesna Knežević Ćosić
zamislite da ste kod doktora i da vam je pomogao. znate da ima doktora koji su djubre. da li to znaci da ne smete da pohvalite doktora koji vam je pomogao?kakav vam je to sistem vrednosti? ne kapiram, ali moj nije.


Vi poredite interventu i doktore? Hmm. Zanimljivo. Ali kao sto sam i napisao, ogledalo ovog drusta je korupcija, bahatost u saobracaju, nepostojanje institucija itd. Isto tako postoji korupcija u zdravstvu koja je uzasna i o tome se dosta pise, ali zbog nepostojanja sudstva u ovoj virtuelanoj drzavi, niko od tih lekara nece odgovarati. Mislim da je normalno da svako radi svoj posao i da nema potrebne da za to bude posebno pohvaljen jer dobija novcanu nadoknadu u vidu plate.

Vesna Knežević Ćosić
odlično je što pomažete psima. nije odlično što se time busate u grudi junačke i pretpostavljate da ste sasvim unikatni i da to niko drugi ne radi.ps3.


Nije tacno. Ne busam se. Istakao sam cinjenicu da bih shvatili da nema potrebe da me prozivate da pomazem psima tako sto im izrucim djubre pored kante i mislim da sam pomogao lutalicama. Zbog toga sam napisao da ja zaista pomazem lutalica svoj vremenom i novcem. Kada bi svi vlasnici pudlica, zlatnih retrivera itd odvojili 10% vremena koliko odvajam ja, lutalice bi bile sklonjene sa ulice. Ali najlakse je reci ja ne mogu, nemam uslova, vremena...

Vesna Knežević Ćosić
već sam napisala, moj pas i ja nismo NAIŠLI na čopor lutalica. takva situacija mi nije nepoznata, uvek pazim i sklanjam se po parku.ovo je bilo DRUGAČIJE. pas i ja smo PRELAZILI Bulevar kad su nas oni od negde videli i jurnuli prema nama uz lavež.i bilo ih je preko 20. po mom, preveliko za ćopor, zato mislim da je mlekac u pravu, da su se okupili zbog hranjenja, hoću da kažem to je bila združena ekipa od nekoliko čopora.dakle, nismo im utrčali u žbun, na stazu ili presekli put. nego su oni pojuri prema nama, pola ih je bilo na ulici, jedni na kolovozu tik do parka, ostali oko parkiranih automobila.to nije njihova standardna trasa, niste jedini koji kapiraju, ponešto i ja razumem kad su u pitanju lutalice.i dalje mislim da su zapravo reagovali na mog psa, po sistemu, e ti nećeš ovamo, možda su čekali klopu. ja sam samo neko ko je bio s druge strane povodnika. na psa su nasrtali, ja nisam bila preterano zanimljiva, sem ko privezak.sažaljevam slučaj što vam se ne svidja sadržaj. sažaljevam slučaj i što su policajci bili super..


No comment. Mislim da zaista vise nema potrebe da nastavimo da se prepisujemo. Zelim Vam sve najbolje i nadam se da ce sinteri koje ste toliko uporno zvali, kako ste to pisali u jednom od svojih blogova, odraditi svoj "posao" i da Vas ti dosadni i besni psi vise nece uznemiravati. Nema potrebe za akciju pojedinca. Sve grupe na fejsbuku od preko 10.000 ljudi koje se trude da pomognu, to su sve budale poput mene.
tancabelic tancabelic 12:15 19.07.2010

Re: Ja se

mlekac

Vesna Knežević Ćosićstvari nisu crno bele. za početak, to treba da ukapirate.To je upravo ono sto me uzasava kod raznih 'dusebriznika'.


Da li Vi to mene nazivate dusebriznikom?

mlekac

Problem lutalica je vrlo zamrsen, a oni stalno pokusavaju pricu kako JEDNOSTAVNO moze da se resi.E, pa, gospodo - Reality check!To vase jednostavno - ne funkcionise!


A Vi to znate jer... ???

Ja i pisem sve vreme da nije jednostavno i da zahteva puno vremena, odricanja i novca. da li su ljudi na ovom blogu disleksicni?

mlekac
P.S.Evo, jutros na Studiju B u jutarnjem programu poklanjali stence koje je neki "pametnjakovic" ostavio u sumi na Banjici! 9 komada!Srecom, neko se nasao da ih pokupi i prosledi onima koji pokusavaju da ih udome. A da nisu?


Da. Srecom nasli su ih ljudi iz moje grupe na fejsbuku! I trenutno se bavimo njihovim udomljavanjem. Ako poznajete nekog ko je zaintereovan da usvoji stene koje nije rasni pas, slobodno se javite. Hvala.

mlekac
Hocu da kazem, dzaba nam sterilizacija lutalica (mada je podrzavam) kad stalno postoji priliv novih pasa zahvaljujuci takvima kao sto je ovaj koji je ostavio DEVET stenaca koji jedva da su progledali!


Pa nije dzaba. Jer da postoji zakon policija bi lako nasla ko je idiot koji je to uradio i on bi otisao u zatvor. Poucen time, njegov komsija idiot, ne bi sutra uradio istu stvar. A kada bi gradske vlasti sterilisale lutalice, umesto sto nenamenski trose novac, njih bi bile sve manje. Retki su oni koji prezive zimu na ulici.
sybil sybil 12:24 19.07.2010

Re: Ja se

Ako naidjete na copor pasa i jednostavno se pomerite i pustite ih da prodju videcete da nece ni obratiti paznju na Vas

neverovatno! znaci, sve zrtve napada pasa lutalica su ustvari same krive posto se nisu sklonile na vreme.
kakav bezobrazluk, nemam reci.
maca22 maca22 12:27 19.07.2010

Re: Ja se

tancabelic
Sve grupe na fejsbuku od preko 10.000 ljudi koje se trude da pomognu, to su sve budale poput mene.

Nisu, nisu, i ja sam tamo i uopšte ne razmisljam kao vi.

Naime, umem da razdavajam stvari pa ne mrzim sve ljude koje percipiram kao deo nekog čopora (recimo policijskog)
maca22 maca22 12:29 19.07.2010

Re: Ja se

sybil
Ako naidjete na copor pasa i jednostavno se pomerite i pustite ih da prodju videcete da nece ni obratiti paznju na Vas

neverovatno! znaci, sve zrtve napada pasa lutalica su ustvari same krive posto se nisu sklonile na vreme.
kakav bezobrazluk, nemam reci.

Strašno.
tancabelic tancabelic 12:30 19.07.2010

Re: Ja se

sybil
Ako naidjete na copor pasa i jednostavno se pomerite i pustite ih da prodju videcete da nece ni obratiti paznju na Vasneverovatno! znaci, sve zrtve napada pasa lutalica su ustvari same krive posto se nisu sklonile na vreme.kakav bezobrazluk, nemam reci.


Jao molim te... Zaista... Tvoji komentari su prosto fantasticni.. toliko fantasticni da nemam nameru da na njih vise odgovaram.

Probaj prvo da procitas sta drugi pisu, da malo razmislis, pa jos malo da ramislis, pa jooooos malo da razmislis i videces - sve ce biti jasnije 'ajd sad polako...
tancabelic tancabelic 12:36 19.07.2010

Re: Ja se

maca22
Naime, umem da razdavajam stvari pa ne mrzim sve ljude koje percipiram kao deo nekog čopora (recimo policijskog)


Umem i ja i uopste ne percipiram te ljude kao lose niti je ovde rec o policiji. Moji komentari se uopste ne odnose na policiju vec na naslov i sadrzaj teksta. Ja licno sam bio 100 puta zaustavljem od strane policije u saobracaju i nikada nisam imao problema, niti mislim da su svi oni losi ljudi. Ponavljam jos jednom da je poenta u tome sto sada nije vreme niti mesto da se psi lutalice pominju u losem kontekstu. Ako ste na fejsbuku u tim grupama, onda znate i sami koliko ima pasa za udomljavanje. Ovakvi tekstovi stvaraju losu sliku o psima koji su napusteni, a to uopse nije tacno. Ti psi su na ulici nasom krivicom i nasa je duznost, kao nekoga ko je na Darvinovoj skali visi, da to stanje popravi.
sybil sybil 12:39 19.07.2010

Re: Ja se

Probaj prvo da procitas sta drugi pisu, da malo razmislis, pa jos malo da ramislis, pa jooooos malo da razmislis i videces - sve ce biti jasnije 'ajd sad polako...

procitala sam, zakljucila, zato i kazem- lazna "humanost" i tesko licemerje. opsta tuga zbog jadnih pasa, a ni trunke saosecanja prema fellow human beings.
tuga i jad, a ponajvise totalno poremecen sistem vrednosti.


'ajd sad polako...

sram te bilo.
tancabelic tancabelic 12:40 19.07.2010

Re: Ja se

maca22

sybil
Ako naidjete na copor pasa i jednostavno se pomerite i pustite ih da prodju videcete da nece ni obratiti paznju na Vasneverovatno! znaci, sve zrtve napada pasa lutalica su ustvari same krive posto se nisu sklonile na vreme.kakav bezobrazluk, nemam reci.Strašno.


Sta je strasno?

Ovo je strasno:




maca22 maca22 12:41 19.07.2010

Re: Ja se

tancabelic
Ponavljam jos jednom da je poenta u tome sto sada nije vreme niti mesto da se psi lutalice pominju u losem kontekstu.

Ma jok. Nisu ni citaoci ovog bloga ljudi koji vide crno-belo, pa će sad sve lutalice da mrze.

Meni je mnogo važnije - šta dođavola uraditi da se sankcionišu ostavljači pasa? Kako to uopšte kontrolisati, jer kad se keruša okuci, ko to može da zna?
maca22 maca22 12:42 19.07.2010

Re: Ja se

tancabelic

Ovo je strasno:

Aham, ali i ti si. Nema izvlačenja. :)
tancabelic tancabelic 12:44 19.07.2010

Re: Ja se

sybil
tuga i jad, a ponajvise totalno poremecen sistem vrednosti.


Slazem se. Poremecen sistem vrednosti je to sto su tebi dozvolili da pises na blogu
sybil sybil 12:45 19.07.2010

Re: Ja se

tancabelic

sybiltuga i jad, a ponajvise totalno poremecen sistem vrednosti. Slazem se. Poremecen sistem vrednosti je to sto su tebi dozvolili da pisem na blogu

sram te bilo.
tancabelic tancabelic 12:49 19.07.2010

Re: Ja se

maca22

tancabelicPonavljam jos jednom da je poenta u tome sto sada nije vreme niti mesto da se psi lutalice pominju u losem kontekstu.Ma jok. Nisu ni citaoci ovog bloga ljudi koji vide crno-belo, pa će sad sve lutalice da mrze.


Da li znas da kada se da oglas na fejsu da se udomljava napustni mesanac, jedva da se neko javi. Jednom smo udomljavali napustenog (izgubljenog) zlatnog retrivera - javilo se milion ljudi. Na zalost, mislim da kada ovo procita neko ko je na pola u ramisljanju da ce se ipak odluciti za rasnog psa -otici i kupiti ga.


maca22
Meni je mnogo važnije - šta dođavola uraditi da se sankcionišu ostavljači pasa? Kako to uopšte kontrolisati, jer kad se keruša okuci, ko to može da zna?


Kao i svuda u svetu - Zakom i primena zakona. I sve ce biti ok
Cyrano de Bergerac Cyrano de Bergerac 12:51 19.07.2010

Re: Ja se

tancabelic

Probaj prvo da procitas sta drugi pisu, da malo razmislis, pa jos malo da ramislis, pa jooooos malo da razmislis i videces - sve ce biti jasnije 'ajd sad polako...

Šteta što i sam ne radiš to što savjetuješ drugome.
mlekac mlekac 12:51 19.07.2010

Re: Ja se

tancabelic

mlekac

Problem lutalica je vrlo zamrsen, a oni stalno pokusavaju pricu kako JEDNOSTAVNO moze da se resi.E, pa, gospodo - Reality check!To vase jednostavno - ne funkcionise!


A Vi to znate jer... ???


Pa okrenite se malo oko sebe, pa ce vam biti jasno o cemu pricamo...

A sto se grupa na FB tice, tu svaka cast, samo prozivate pogresnu osobu - i ja sam moju sadasnju kucu usvojila preko jedne takve grupe, ali nisam smatrala da je to nesto cime bi trebalo da se busam...

Meni smeta sto se odmah krece dzonom na ljude koji iz bilo kog razloga ne postizavaju da rade ono sto radite vi.

Vesna nije ni jednog trenutka zagovarala istrebljivanje lutalica per se. Samo je ukazala na cinjenicu da je OPASNO prosteti Tasmajdanom u 6 ujutro.

A Vi i jos nekolicina krenuli ste sa cuvenim "Shoot the messenger!"

Zasto?

I da, da ne zaboravim - psi reaguju potpuno isto na onog ko se plasi i na onog ko im preti jer ne razlikuju te dve stvari. Oni reaguju na miris adrenalina koji se u oba slucajeva luci. Maliciozno je optuzivati ljude koji se, iz bilo kog razloga, boje pasa da su automatski agresivni prema njima. To nije tacno.
tancabelic tancabelic 12:59 19.07.2010

Re: Ja se

mlekac

tancabelic

mlekacProblem lutalica je vrlo zamrsen, a oni stalno pokusavaju pricu kako JEDNOSTAVNO moze da se resi.E, pa, gospodo - Reality check!To vase jednostavno - ne funkcionise! A Vi to znate jer... ???Pa okrenite se malo oko sebe, pa ce vam biti jasno o cemu pricamo...A sto se grupa na FB tice, tu svaka cast, samo prozivate pogresnu osobu - i ja sam moju sadasnju kucu usvojila preko jedne takve grupe, ali nisam smatrala da je to nesto cime bi trebalo da se busam.


Ne prozivam Vas, ali ne razumem odakle Vam da mislim da je problem jednostavan... Nije ni bitno...

Ne busam se, vec sam samo odgovorio Gdji Cosic da se zaista bavim lutalicama iz ljubavi prema zivotinjama na njeno pitanje da li im pomazem tako sto istresem djubre pored kante.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 13:36 19.07.2010

Re: Ja se

jutros sam otkucala jedan poduži komentar i rešila da ga ne objavim, mislivši da je razgovor završen, pa što bi ja tu sad nešto davila dodatno

no, ipak...neizdrž je čudo

ako smem da primetim ovde se poistovećuje:

rešiti problem lutalica i onaj jeziv snimak,
a takodje se prozivaju ljudi što žele zlatnog retrivera a ne nekog dodža.

i tu nam ljubav prema životinjama, ma kolika bila neće pomoći, jer niti su krivi ljudi što žele da ih ne susreće ogroman br. pasa (koji btw može biti jako teritorijalan, a samim tim i opasan, tako da - prodji mirno i neće ti ništa - možda upali ako si onaj dog whisperer), niti su krivi oni koji bi da uzmu retrivera.
krivi su oni koji
čuvaju kerove u boksevima od 1x1
još vezane
i retko ih puštaju,
krivi su oni koji ne shvataju šta znači uzeti nemačkog ovčara i staviti ga u takav boks, držati ga tamo danima, a onda ga pustiti da se malo "druži" sa ljudima preko plota koji on može da presoči dok ti još nisi shvatio šta se dešava,(obožavam n.o. i jednog sam čuvala 8 godina, ali ovog neuravnoteženog se plašim i nikada ne idem sa te strane)

kriv je moj komšija kome se kuja šteni 2x godišnje i koji jednog štenca zadrži da se kuji ne upale sise, a ostale baci u kontejner ili ih pusti na ulicu - zavisi kako je raspolložen. ostavljeni štenac biva takodje izbačen, čim se ukaže prilika.
krivi su oni koji bi trebalo da su dužni,
a nemaju sluha da se uključe u rešavanje ovakvih stvari (na mnogo drgačiji način od priloženog u klipu), i to, ne samo zbog nas ljudi, već i zbog tih jadnih životinja.

prozivanjem jedne žene koju susreću kerovi, a potom pomažu neki policajci, da time inspiriše javnost da ponovo seče šape nesretnoj životinji je preslikan argument koji se mogao pročitati povodom te iste mile, a to je - da je bruka da se pored toliko bolesne dece, pomaže jednom kučetu. (mada, kad razmislim, ovo poredjenje mi je baš understatement, al, ajd sad)

je l' treba da se potpišem da sam vlasnik i retrivera
i dodža bačenog da umre sa nepunih mesec dana?
mlekac mlekac 13:48 19.07.2010

Re: Ja se

tancabelic
mlekac

tancabelic

mlekacProblem lutalica je vrlo zamrsen, a oni stalno pokusavaju pricu kako JEDNOSTAVNO moze da se resi.E, pa, gospodo - Reality check!To vase jednostavno - ne funkcionise! A Vi to znate jer... ???Pa okrenite se malo oko sebe, pa ce vam biti jasno o cemu pricamo...A sto se grupa na FB tice, tu svaka cast, samo prozivate pogresnu osobu - i ja sam moju sadasnju kucu usvojila preko jedne takve grupe, ali nisam smatrala da je to nesto cime bi trebalo da se busam.


Ne prozivam Vas, ali ne razumem odakle Vam da mislim da je problem jednostavan... Nije ni bitno...

Ne busam se, vec sam samo odgovorio Gdji Cosic da se zaista bavim lutalicama iz ljubavi prema zivotinjama na njeno pitanje da li im pomazem tako sto istresem djubre pored kante.


Pa ako neko kaze da samo treba stati i sacekati da copor prodje - to je pojednostavljivanje problema.

Proci ce - u 99% slucajeva. Ali, onaj 1% je upravo ono sto pravi problem.

Isto tako je pojednostavljenje ako tvrdite da ce sterilizacija lutalica razresiti problem - NECE. Zato sto je to samo DEO problema.

Pogledajte malo lutalice - vacina ih je, da se glupo izrazim "polurasna". Znaci, psi koji su, verovatno nedavno izbaceni na ulicu.

Kazete da bi trebalo kaznjavati one koji to cine.

Slazem se, ali kako mislite da ih otkrijete? Pomocu kog trika? Cipovanje tu ne pomaze - onaj ko hoce da izbaci stence zato sto nisu 'cisti' nece ih cipovati.

Osim toga, kad ste poslednji put culi da je neko uspeo da pronadje izgubljenog psa pomocu cipa? Ja to jos ne cuh...

Kao sto rekoh, problem je veliki i mislim da bi bilo pametnije poslusati malo i sta imaju da kazu ljudi koji nisu iz vase grupe na FB a koji isto toliko vole pse, nego smatrati da je samo vas pristup onaj pravi.

tancabelic tancabelic 16:42 19.07.2010

Re: Ja se

...
tancabelic tancabelic 16:48 19.07.2010

Re: Ja se

Cyrano de Bergerac

tancabelicProbaj prvo da procitas sta drugi pisu, da malo razmislis, pa jos malo da ramislis, pa jooooos malo da razmislis i videces - sve ce biti jasnije 'ajd sad polako...Šteta što i sam ne radiš to što savjetuješ drugome.


sybil, nema potrebe da otvaras nove profile na blogu i branis samu sebe
tancabelic tancabelic 16:56 19.07.2010

Re: Ja se

mlekac
Kazete da bi trebalo kaznjavati one koji to cine.Slazem se, ali kako mislite da ih otkrijete? Pomocu kog trika? Cipovanje tu ne pomaze - onaj ko hoce da izbaci stence zato sto nisu 'cisti' nece ih cipovati.


Ljudi su odavno bili na mesecu. Uskoro lete na mars. Mislim da hvatanje kriminala spada u svakodnevnu rutinu tih dobrih policajaca. Ne shvatam zasto bi bio problem da se otkrije neki zlocinac.

mlekac
Cipovanje tu ne pomaze - onaj ko hoce da izbaci stence zato sto nisu 'cisti' nece ih cipovati.Osim toga, kad ste poslednji put culi da je neko uspeo da pronadje izgubljenog psa pomocu cipa? Ja to jos ne cuh...


Ne razumem. Cip nije GPS pa da neko pronadje psa pomocu njega. Sa obzirom da sinteri ubijaju pse cim ih odvedu i sinteraj, naravno da niko nije uspeo da pronadje svog psa koga su se dohvatili sinteri.
tancabelic tancabelic 16:58 19.07.2010

Re: Ja se

snezana mihajlovic
jutros sam otkucala jedan poduži komentar i rešila da ga ne objavim, mislivši da je razgovor završen, pa što bi ja tu sad nešto davila dodatnono, ipak...neizdrž je čudoako smem da primetim ovde se poistovećuje:rešiti problem lutalica i onaj jeziv snimak,a takodje se prozivaju ljudi što žele zlatnog retrivera a ne nekog dodža.i tu nam ljubav prema životinjama, ma kolika bila neće pomoći, jer niti su krivi ljudi što žele da ih ne susreće ogroman br. pasa (koji btw može biti jako teritorijalan, a samim tim i opasan, tako da - prodji mirno i neće ti ništa - možda upali ako si onaj dog whisperer), niti su krivi oni koji bi da uzmu retrivera.krivi su oni kojičuvaju kerove u boksevima od 1x1još vezanei retko ih puštaju,krivi su oni koji ne shvataju šta znači uzeti nemačkog ovčara i staviti ga u takav boks, držati ga tamo danima, a onda ga pustiti da se malo "druži" sa ljudima preko plota koji on može da presoči dok ti još nisi shvatio šta se dešava,(obožavam n.o. i jednog sam čuvala 8 godina, ali ovog neuravnoteženog se plašim i nikada ne idem sa te strane)kriv je moj komšija kome se kuja šteni 2x godišnje i koji jednog štenca zadrži da se kuji ne upale sise, a ostale baci u kontejner ili ih pusti na ulicu - zavisi kako je raspolložen. ostavljeni štenac biva takodje izbačen, čim se ukaže prilika.krivi su oni koji bi trebalo da su dužni, a nemaju sluha da se uključe u rešavanje ovakvih stvari (na mnogo drgačiji način od priloženog u klipu), i to, ne samo zbog nas ljudi, već i zbog tih jadnih životinja.prozivanjem jedne žene koju susreću kerovi, a potom pomažu neki policajci, da time inspiriše javnost da ponovo seče šape nesretnoj životinji je preslikan argument koji se mogao pročitati povodom te iste mile, a to je - da je bruka da se pored toliko bolesne dece, pomaže jednom kučetu. (mada, kad razmislim, ovo poredjenje mi je baš understatement, al, ajd sad)je l' treba da se potpišem da sam vlasnik i retriverai dodža bačenog da umre sa nepunih mesec dana?


WTF??
tancabelic tancabelic 17:05 19.07.2010

Re: Ja se

mlekac
Kao sto rekoh, problem je veliki i mislim da bi bilo pametnije poslusati malo i sta imaju da kazu ljudi koji nisu iz vase grupe na FB a koji isto toliko vole pse, nego smatrati da je samo vas pristup onaj pravi.


Molim Vas, napisite sta ste Vi i ljudi koji Vas podrzavaju na ovom blogu uradili KONKRETNO da promenite situaciju? (Pozivanje sintera se ne racuna )
Unfuckable Unfuckable 18:30 19.07.2010

Re: Ja se

Da li znas da kada se da oglas na fejsu da se udomljava napustni mesanac, jedva da se neko javi.


pa što ne zovete Tzaritzu da pomogne
tancabelic tancabelic 18:33 19.07.2010

Re: Ja se

Unfuckable
Da li znas da kada se da oglas na fejsu da se udomljava napustni mesanac, jedva da se neko javi. pa što ne zovete Tzaritzu da pomogne


Na koga mislis?
tancabelic tancabelic 17:09 19.07.2010

Good night and good luck.

Evo procitah sve komentare.. Ako tako razmisljaju ljudi koji "vole" zivotinje, to potpuno objasnjava zbog cega je situacija sa lutalicam takva kakva jeste. Pitam se samo kako razmisljaju oni koji ih otvoreno mrze?

Odjavljujem se sa ove teme, moram da idem da KONKRETNO pomazem tim psima i nemam vise vremena za piskaranje, a Vama zelim uspesan nastavak filozofiranja na temu.

Eh... Srbijo...

Good night and good luck.
tancabelic tancabelic 17:33 19.07.2010

Cisto za kraj druzenja...

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=07&dd=19&nav_category=12&nav_id=446506

Pas oslepeo od posledica prebijanja
19. jul 2010. | 15:14 | Izvor: B92
Beograd -- Samo tri meseca posle zverstva nad kerušom Milom kojoj su odsečene četiri šape, u Beogradu je pretučen još jedan pas koji je od posledica batinanja ostao slep.

Vlasnica psa tvrdi da je njenog ljubimca premlatila komšinica, samo zato što joj je u igri prevrnuo šolju sa kafom.

Kao i svakog dana, Nada Zavišić izvela je svoja dva psa u šetnju u zajedničko dvorište. Jedno od dvoje kučića, prema rečima vlasnice, prišlo je klupi na kojoj je sedela Ana Cerovac i prosulo šolju sa kafom.

Zavišićeva tvrdi da je komšinica, navodno, tada počela da šutira psa, posle čega se i sama umešala da bi odbranila svog ljubimca.

Ana Cerovac se tada udaljila.

Fond B92 osnovao je Fond "Mila", koji će pomagati rehabilitaciju keruše Mile, ali i u svim sličnim slučajevima u kojima se vrši nasilje nad životinjama.

Fond će, zajedno sa srodnim organizacijama i gradskim institucijama, pomagati i razvoj organizacija koje će po uzoru na "Pet policiju" pružati hitnu veterinarsku pomoć u zbrinjavanju životinja nad kojima je izvršeno nasilje, kao i privođenjem počinilaca nasilja pravdi.

O napadu na kerušu Milu i drugim slučajevima mučenja životinja možete čitati ovde.



"Odjednom se vraća i traži tu nešto po grmlju, pomislila sam da je nešto zaboravila i ne obraćam pažnju, okrećem joj leđa da ne dođe do produžetka sukoba ili razgovora, neprijatnog, i odlazim, ona i dalje traži i odjednom čujem vrisak mog psa. Pogledam i vidim da ona sa obe ruke drži močugu i udara po psu", svedoči Nada Zavišić.

"Pas je ležao, sav je bio krvav po glavi i kukao je", navodi ona.

Prognoze veterinara su obeshrabrujuće. Mešanac Švrća pretrpeo je jak potres mozga koji će ostaviti trajne posledice.

"Tragovi udarca su se videli na glavi, međutim, ono što je bilo mnogo gore to je da on u najmanju ruku imao ozbiljne povrede mozga sa krvarenjima, potom je bio slep", rekao je Zoran Stevanović iz veterinarske stanice "Rot".

"Na svu sreću odgovorio je na ofanzivnu terapiju, povratili smo ga tako da mu je funkcija očuvana , ali je on i dalje posledično slep. Nadamo se da ćemo još nešto moći da izvučemo kad se taj neki hematom bude povukao", kaže Stevanović.

Ana Cerovac je inače vlasnica agencije za čuvanje dece. Kada smo je pozvali za odgovor na optužbe, kratko je rekla da je na odmoru sa porodicom i da ne želi da komentariše ništa pre nego što se vrati u Beograd.

O premlaćivanju životinje obaveštena je i policija
sybil sybil 18:11 19.07.2010

Re: Cisto za kraj druzenja...

i kakve veze sad ima mucenje zivotinja sa napadima i povredama gradjana od strane pasa lutalica? marsiras po blogu kao maksim po diviziji.

idi ti malo prosetaj po civilizaciji, mislim nemackoj, uk, francuskoj, i raspitaj se kako se resava problem lutalica i zasto ih nema po ulicama.
tancabelic tancabelic 18:28 19.07.2010

Re: Cisto za kraj druzenja...

sybil
i kakve veze sad ima mucenje zivotinja sa napadima i povredama gradjana od strane pasa lutalica?


Ima, ali ti i dalje samo citas, a ne ramisljas. Hajde ispocetka.. Procitaj jos nekoliko puta i videces sve ce ti biti jasnije


sybil
idi ti malo prosetaj po civilizaciji, mislim nemackoj, uk, francuskoj, i raspitaj se kako se resava problem lutalica i zasto ih nema po ulicama.


Ja sam poslednjih 15 godina proveo u Barseloni, Londonu, Parizu i Njujorku. Tamo sam za razliku od tebe stekao pismenost, zavrsio fakulete, vodio aktivan socijalni zivot i poslovni zivot. Nemoj molim te samo da mi ti objasnjavas kako se tamo resio taj problem. Inace i dalje zivim u Njujorku, ali sam poslednje tri godine poslovno angazovan u ovoj selendri.

Molim te ne obracaj mi se vise uopste.
Unfuckable Unfuckable 18:32 19.07.2010

Re: Cisto za kraj druzenja...

Ja poslednjih 15 godina proveo u Barseloni, Londonu, Parizu i Njujorku. Tamo sam za razliku od tebe stekao pismenost, zavrsio fakulete, vodio aktivan socijalni zivot i poslovni zivot. Nemoj molim te samo da mi ti objasnjavas kako se tamo resio taj problem. Inace i dalje zivim u Njujorku, ali sam poslednje tri godine poslovno angazovan u ovoj selendri.

pa ti si apsolutni car, svi ti se divimo.
Kako bre tebe tako finog & pismenog da pošalju da posluješ s nama seljoberima, ima li pravde na ovom Svetu?
tancabelic tancabelic 18:34 19.07.2010

Re: Cisto za kraj druzenja...

Unfuckable
Ja poslednjih 15 godina proveo u Barseloni, Londonu, Parizu i Njujorku. Tamo sam za razliku od tebe stekao pismenost, zavrsio fakulete, vodio aktivan socijalni zivot i poslovni zivot. Nemoj molim te samo da mi ti objasnjavas kako se tamo resio taj problem. Inace i dalje zivim u Njujorku, ali sam poslednje tri godine poslovno angazovan u ovoj selendri.pa ti si apsolutni car, svi ti se divimo.


Majstore, da nisi promasio blog? Sta mislis?
Unfuckable Unfuckable 18:35 19.07.2010

Re: Cisto za kraj druzenja...

izgleda da si ti promašio državu, grad, selo, votevr - citiraš sam sebe (majstore)

ps: ja prestanem da mislim i sasvim se prepustim emocijama kad natrčim na ovakav autoritet, da ne kažem volumen
maca22 maca22 18:38 19.07.2010

Re: Cisto za kraj druzenja...

Ja mislim da se blog zatvori za ljude koji vredjaju, menjaju teze, ne znas sta hoce itd. Ili da se ignorisu. Sta da trosi covek vreme hvatajuci se na udice, idi begaj.
tancabelic tancabelic 18:40 19.07.2010

Re: Cisto za kraj druzenja...

Citirao sam sebe slucajno, a ti ako si rapolozen da se spustis na nivo doticne kojoj sam morao da crtam i koja misli da to sto je jedanout bila na ekskurziji po evropi znaci da joj je sve jasno.. izvoli.
tancabelic tancabelic 18:46 19.07.2010

Re: Cisto za kraj druzenja...

Unfuckable
Kako bre tebe tako finog & pismenog da pošalju da posluješ s nama seljoberima, ima li pravde na ovom Svetu?


Izgleda da nema...
tancabelic tancabelic 18:48 19.07.2010

Re: Cisto za kraj druzenja...

maca22
Ja mislim da se blog zatvori za ljude koji vredjaju, menjaju teze, ne znas sta hoce itd. Ili da se ignorisu. Sta da trosi covek vreme hvatajuci se na udice, idi begaj.


Slazem se!
Unfuckable Unfuckable 18:49 19.07.2010

Re: Cisto za kraj druzenja...

kad ugledam ovako nešto meni crtanje uopšte ne treba.

Mislim da malo mešaš babe i žabe, a mnogo mašiš poentu: kritikuješ (čuj: pljuješ, besomučno) ljude i sredinu u kojoj Promena treba da se desi - ne razmišljajući o tome da samo ti ljudi, samo u toj sredini jedini mogu da iznesu tu Promenu.
Pri čemu ne vidim da nudiš ni jedno suvislo rešenje, dakle puki kriticizam bez pokrića (samo još nedostaje Srebrenica) - ovde tako često viđan pattern
tancabelic tancabelic 18:58 19.07.2010

Re: Cisto za kraj druzenja...

Unfuckable
kad ugledam ovako nešto meni crtanje uopšte ne treba.Mislim da malo mešaš babe i žabe, a mnogo mašiš poentu: kritikuješ (čuj: pljuješ, besomučno) ljude i sredinu u kojoj Promena treba da se desi - ne razmišljajući o tome da samo ti ljudi, samo u toj sredini jedini mogu da iznesu tu Promenu. Pri čemu ne vidim da nudiš ni jedno suvislo rešenje, dakle puki kriticizam bez pokrića (samo još nedostaje Srebrenica) - ovde tako često viđan pattern


Ne pljujem, samo ne dozvoljavam da se neko tako odnosi prema meni. Neko ko tvrdi da voli pse i da treba da im se pomogne, pljuje mene zato sto radim nesto konkretno da im pomognem. A sta ti ljudi rade da se desi ta Promena? Nista. Sede kod kuce i cekaju da se nesto desi samo od sebe.. Tesko...
tancabelic tancabelic 19:01 19.07.2010

Re: Cisto za kraj druzenja...

Unfuckable
kad ugledam ovako nešto meni crtanje uopšte ne treba.Mislim da malo mešaš babe i žabe, a mnogo mašiš poentu: kritikuješ (čuj: pljuješ, besomučno) ljude i sredinu u kojoj Promena treba da se desi - ne razmišljajući o tome da samo ti ljudi, samo u toj sredini jedini mogu da iznesu tu Promenu. Pri čemu ne vidim da nudiš ni jedno suvislo rešenje, dakle puki kriticizam bez pokrića (samo još nedostaje Srebrenica) - ovde tako često viđan pattern


Kako mislis kriticizam bez pokrica? Ponavaljam po 100 put da ja RADIM na resavanju tog problema, tako sto udomljavam pse, doniram hranu, cistim azile, prvezim napustene pse itd. I kakve veze Srebrenica ima sa psima lutalicama? O kom paternu ti pises?
krkar krkar 19:17 19.07.2010

Re: Cisto za kraj druzenja...

Ja sam poslednjih 15 godina proveo u Barseloni, Londonu, Parizu i Njujorku. Tamo sam za razliku od tebe stekao pismenost, zavrsio fakulete, vodio aktivan socijalni zivot i poslovni zivot. Nemoj molim te samo da mi ti objasnjavas kako se tamo resio taj problem. Inace i dalje zivim u Njujorku, ali sam poslednje tri godine poslovno angazovan u ovoj selendri.

Molim te ne obracaj mi se vise uopste.


Ah, dobili smo Punoletnog Rastka!

yugaya yugaya 19:20 19.07.2010

Re: Cisto za kraj druzenja...

Unfuckable
Ja poslednjih 15 godina proveo u Barseloni, Londonu, Parizu i Njujorku. Tamo sam za razliku od tebe stekao pismenost, zavrsio fakulete, vodio aktivan socijalni zivot i poslovni zivot. Nemoj molim te samo da mi ti objasnjavas kako se tamo resio taj problem. Inace i dalje zivim u Njujorku, ali sam poslednje tri godine poslovno angazovan u ovoj selendri.

pa ti si apsolutni car, svi ti se divimo.
Kako bre tebe tako finog & pismenog da pošalju da posluješ s nama seljoberima, ima li pravde na ovom Svetu?

unfi -
Unfuckable Unfuckable 19:31 19.07.2010

Re: Cisto za kraj druzenja...

pa znaš kako, gledam onaj tvoj prvi, prvcijati komentar i ne dopada mi se, ni malo: ja kapiram da ti nešto radiš i da se trudiš oko svega toga - ali koliki je efekat tog truda, pa i nekog "ličnog primera" ako nastupaš ovako?

Konkretno, ne mislim da su kljunovi dužni da razmišljaju o psima lutalicama, ima ko treba da radi taj posao - ali ga definitivno ne radi, iako nam obećava razne "strategije" već godinama. Ali ti Kljunovi ipak ispadoše baye - "to serve & protect" u najboljem smislu te reči.
Da li bi bilo bolje da su okrenuli glavu i rekli "nije naša nadležnost" te pustili "jadne, izmučene i izgladnele pse" da malo pojedu gospodža Vesnu i njenu Maiše?
Takođe ne mogu da se složim sa nekim ko ih naziva "bolesnicima iz Interventne" - o, da - u Interventnoj svakako ima i bolesnika, ali u skoro identičnom procentu kao što ih ima po raznim Orkama i Arkama.
I što je još zanimljivije, upravo ti drugospomenuti bolidi (uz još nekoliko debelguzih lenčuga na funkcijama koje nikako da se dogovore koliku će kintu od donacija maznuti) debelo unižavaju taj tvoj trud koji ulažeš, mada ne primećujem da okrećeš gnev prema njima.
Hajde sada malo i o šinterima: da li je problem pitanje treba li da postoje kao služba ili ne - ili ono kako rade to što rade?
Na kom od ta dva pitanja treba delati i može li se doniranjem 200 kila hrane uz malo besplatnog šlajma okolo ("vidite me što sam super" ) azilu rešiti ovo, po meni suštinsko pitanje? Hoće li 50 tona hrane azilu rešiti taj problem?
Hoće li "dijagnoza" da si došao u "selendru" smanjiti ili rešiti problem? Meni lično sve to liči na obično kukumavčenje i "vađenje na okolnosti" - opet kontraproduktivno jer: velikim idejama i velikim plejerima (ako su to zaista) okolnosti su nebitne.
Imamo dakle problem kako šinteri rade, hajde da budem "malo pametan" pa da prejudiciram odgovor - ok, tu je Zakon o zaštiti životinja, pa lepo uz malo medijskog pritiska (koji se svakako ne postiže pljuvanjem zemlje, grada i ljudi) sa sve ovakvim i sličnim dokazima prisiliti One koji su doneli taj zakon da ga i primenjuju - ne samo u slučaju Radojice iz Pičkovca koji je eto malo degažirao mačku a pošto nije ničiji zgodan je za par lakih poena po novinama, već i u slučaju svakog državnog uposlenika (u šta i šintere ubrajam) kao i za nedelanje njihovih nadređenih, naravno.
E, to je malo kompleksniji i teži put - mada neko ko vodi veliku kompaniju ne bi trebalo da zazire od toga - na kom treba sakupljati suportere (ličnim primerom, dakako) a ne deliti šamare i šlajmare običnom pučanstvu koje, kao i ti siguran sam, želi kvalitetno rešenje ovog problema.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 19:34 19.07.2010

Re: Cisto za kraj druzenja...

unf,
briljiraš.
maca22 maca22 19:40 19.07.2010

Re: Cisto za kraj druzenja...

Unf je rekao. :)
tancabelic tancabelic 20:34 19.07.2010

Re: Cisto za kraj druzenja...

Vise nije ni bitno...

Moja poenta nije bila da se hvalim i ne znam zasto si se toliko uhvatio za moje komentare upucene jadnoj sybil.

O kojim slajmarama i samarima ti pricas?

Ja se sa nekolicinom ljudi svojski trudim i do sada to nikada nisam isticao jer to radim iz ljubavi prema zivotinjama, a ne zarad licne slave. Ne dopada mi se sto u komentarima ljudi pisu da lutalice treba skloniti sa ulice. To trenutno nije moguce tj to znaci da ce svi biti ubijeni. To nije resenje. Da sluzba za pse treba da postoji i resava ta pitanja i da debeloguzi tipovi i dalje kradu kintu i da gnevan sam prema njima i da podnosili smo prijave i da nista se ne desava jer o da njihovi drugari koji takodje kradu kintu rade u sudu. O ne, nije trebalo da puste da psi pojedu gospodju i njenog psa i o ne ne treba da se pise lose o tip psima jer o da mi smo krivi za njihovo postojanje na ulici.

Kada bi se svi koji sede i piskaraju ovde pokrenuli i malo, samo malo angazovali umesto sto filozofiraju kako treba da se rese problemi, uspeli bi smo da napravimo veliki korak. Ipak, mi smo generalno kao drustvo neodgovorni.

Vidim da si im ti ovde na blogu idol te se nece upustati u dalju raspravu.
tancabelic tancabelic 20:40 19.07.2010

Re: Cisto za kraj druzenja...

krkar
Ah, dobili smo Punoletnog Rastka!


Prilicno pateticno...
tancabelic tancabelic 20:42 19.07.2010

Re: Cisto za kraj druzenja...

Unfuckable
pa ti si apsolutni car, svi ti se divimo.Kako bre tebe tako finog & pismenog da pošalju da posluješ s nama seljoberima, ima li pravde na ovom Svetu?


Na tankom si ledu... Cisto da znas...
mlekac mlekac 21:18 19.07.2010

Re: Cisto za kraj druzenja...

tancabelic
Vise nije ni bitno...
Ne dopada mi se sto u komentarima ljudi pisu da lutalice treba skloniti sa ulice. To trenutno nije moguce tj to znaci da ce svi biti ubijeni. To nije resenje.


Pa ne rece li ti tamo negde gore da vecina lutalica ne prezivi zimu?

Po cemu je, onda, humanije ostaviti ih na ulici nego skloniti ih sa iste, pokusati sa udomljavanjem i, ako ni to ne moze, onda uspavati????
maca22 maca22 21:26 19.07.2010

Re: Cisto za kraj druzenja...

mlekac

Po cemu je, onda, humanije ostaviti ih na ulici nego skloniti ih sa iste, pokusati sa udomljavanjem i, ako ni to ne moze, onda uspavati????

Pa zato sto "sklanjaci" (ako pricamo o nasim sinterima) nece pokusati sve to, nego ce ih maltretirati jos gore.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:38 19.07.2010

Re: Cisto za kraj druzenja...

Na tankom si ledu... Cisto da znas...


tancabelic, iskreno, ja se s vama ne druzim, više vas trpim na svom blogu, s tim vašim prozivkama ko ima duži i deblji u vezi ničijih pasa.

ali, ako već ispljuvaste mene, policiju i šta god, šta vam treba da ovako jadno komunicirate s drugim ljudima ovde?! kakav bre led, pa još tanak, čoveče?

smirite se malo, prošetajte.

tancabelic tancabelic 22:23 19.07.2010

Re: Cisto za kraj druzenja...

maca22

mlekacPo cemu je, onda, humanije ostaviti ih na ulici nego skloniti ih sa iste, pokusati sa udomljavanjem i, ako ni to ne moze, onda uspavati???? Pa zato sto "sklanjaci" (ako pricamo o nasim sinterima) nece pokusati sve to, nego ce ih maltretirati jos gore.


O hvala nebesim da neko napise nesto kako treba na ovom blogu! Hvala Vam maca22.
tancabelic tancabelic 22:30 19.07.2010

Re: Cisto za kraj druzenja...

Vesna Knežević Ćosić
Na tankom si ledu... Cisto da znas...tancabelic, iskreno, ja se s vama ne druzim, više vas trpim na svom blogu, s tim vašim prozivkama ko ima duži i deblji u vezi ničijih pasa. ali, ako već ispljuvaste mene, policiju i šta god, šta vam treba da ovako jadno komunicirate s drugim ljudima ovde?! kakav bre led, pa još tanak, čoveče? smirite se malo, prošetajte.


Nacin na koji je taj bloger napisao svoj komentar o meni, pre nego sto je procitao moja prethodna pisanja je primitivan i bezobrazan. I naravno, kada kazem "tanak led" nisam mislio nista u negativnoj konotaciji tipa fizicki obracun itd.

Ponavaljm da Vas nisam pljuvao niti da sam zeleo da Vas uvredim, niti mislim da sam uvredio bilo koga. Pokusavao sam da Vam argumentima objasnim da niste u pravu u vezi sa lutalicama i prenosio svoja licna iskustva. Ocigledno je da Vam svima koje se tapsete po ramenima da ste u pravu smeta drugacije misljenje.

Evo ja se zvanicno odjavljujem i necu vise nista pisati tako da ne morate vise da me trpite. Odoh da prosetam svoj copor...

Prijatno vece i dovidjenja.
mlekac mlekac 03:58 20.07.2010

Re: Cisto za kraj druzenja...

maca22
mlekac

Po cemu je, onda, humanije ostaviti ih na ulici nego skloniti ih sa iste, pokusati sa udomljavanjem i, ako ni to ne moze, onda uspavati????

Pa zato sto "sklanjaci" (ako pricamo o nasim sinterima) nece pokusati sve to, nego ce ih maltretirati jos gore.

Maco, ja rekoh, cini mi se, na pocetku da sintere treba prevaspitavati! TO nije sporno.

Samo sto ne videh nigde ni jedan predlog kako TO uraditi...
Unfuckable Unfuckable 05:19 20.07.2010

Re: Cisto za kraj druzenja...

Vise nije ni bitno...
Moja poenta nije bila da se hvalim i ne znam zasto si se toliko uhvatio za moje komentare upucene jadnoj sybil.
O kojim slajmarama i samarima ti pricas?
Ja se sa nekolicinom ljudi svojski trudim i do sada to nikada nisam isticao jer to radim iz ljubavi prema zivotinjama, a ne zarad licne slave. Ne dopada mi se sto u komentarima ljudi pisu da lutalice treba skloniti sa ulice. To trenutno nije moguce tj to znaci da ce svi biti ubijeni. To nije resenje. Da sluzba za pse treba da postoji i resava ta pitanja i da debeloguzi tipovi i dalje kradu kintu i da gnevan sam prema njima i da podnosili smo prijave i da nista se ne desava jer o da njihovi drugari koji takodje kradu kintu rade u sudu. O ne, nije trebalo da puste da psi pojedu gospodju i njenog psa i o ne ne treba da se pise lose o tip psima jer o da mi smo krivi za njihovo postojanje na ulici.

Kada bi se svi koji sede i piskaraju ovde pokrenuli i malo, samo malo angazovali umesto sto filozofiraju kako treba da se rese problemi, uspeli bi smo da napravimo veliki korak. Ipak, mi smo generalno kao drustvo neodgovorni.

Vidim da si im ti ovde na blogu idol te se nece upustati u dalju raspravu.

...hmda, tako to obično biva: dok delimo šljage i dijagnoze okolo (uz malo uvaljivanja lakta) sve je ok, a kad popijemo macolu, kreće kukumavčenje.
No dobro, imam dojam da - i pored nešto malo skoro pa klinačkog vajkanja - počinjemo da "pričamo" što nalazim da je veoma dobro:
dakle, kao prvo malo lokalnog "folklora" - sybil uopšte nije jadna i u problemu je svako ko je tako skapira, ali ne mogu da ti zamerim (mada ni da preskočim) nepoznavanje "lika i dela štivane sybil" jer si prekratko ovde.

Lutalice su psi nad čijim ponašanjem ljudi nemaju kontrolu i praktično niko za to njihovo "ponašanje" nije odgovoran. Bar prividno, jelte. Podsetiću da neki tamo Zakon definiše psa kao "opasnu stvar", a vlasnika psa kao "imaoca opasne stvari" ili tako nekako. Nekom veštom pravniku bi ovo moglo biti jako zanimljivo, pošto meni - laiku - pada na pamet da je Grad imaoc mnogo "opasnih stvari" za koje je odgovoran.
Kada samo malo razmotamo ove jednostavne fakte i ovo malo komentara koje razmenismo - dolazimo do zaključka da su ljudi (naravno) itekako odgovorni - i za postojanje tih lutalica (pošto gomila morona i dalje misli da je pas igračka pa onda kada se uvere da nije - izbacuju ih iz stana, obično pred letovanje), i za njihovo širenje (tj razmnožavanje) pa čak u izvesnoj meri i za njihovo ponašanje, iako direktno nemaju kontrolu nad njim.

Kada se ovako poređaju, problemi (pa i put i način njihovog rešenja) meni bar deluju malo jasnije: čipovanje, edukacija, sterilizacija lutalica, azili, udomljavanja, edukacija (opet i opet, počev od obdaništa i nižih razreda), izmena i doterivanje postojećih i jebena PRIMENA propisa i zakona, pritisak na korumpiranu bagru kojoj su usta puna priče, džepovi kinte a uradaka nigde.

Dakle - lutalice treba skloniti s ulice, ali treba da se malo pročačkaju propisi oko toga može li ih se, na koji način (i ko će da obezbedi i da te pare) lišiti života, kao i posle kog vremenskog perioda. Eto tačke pritiska. Naš vrli Gradonačelnik možda nije ljubitelj starih platana, ali mačke (i to je nešto!) sasvim sigurno - voli.

Oko postojanja službe za uklanjanje pasa sa ulice smo se, vidim - složili. Ne sasvim, evo ja ću da dodam: stalni pritisak (javni, medijski, kroz institucije) da svoj posao, kao državni plaćenici i građani ove zemlje moraju da obavljaju u skladu sa Zakonom o dobrobiti životinja.
Mislim - čim postoje trebalo bi nešto i da rade, a kada to rade neka rade kako treba.
A civilnu ekipu koja truje kreozanom ili malo vežba gađanje - u mardelj, zakon je jasan (i tu se, eto sreće, primenjuje)

Debelguze tipove koji samo pričaju, drpajući kintu, a koji ništa ne rade (merljivo, eno ja napisah nešto par dana ranije) - u medije, pa razvući. Problem je beogradski, pa mi se nekako priviđa da sam čuo kako je (opet taj!) vrli Gradonačelnik ekstremno nestrpljiv pred neefikasnim kadrom.
Korumpirani drugari u sudstvu? Dokaze ili naznake u javnost, pod reflektore - pa neka se bar malo meškolje.

Primeti koliko sam puta spomenuo javnost i medije. Proći će jako malo vremena dok ti se skocka ko sve ovde, na ovaj medij zalazi i ko sve čita ova "piskaranja", ako ti već neka dobra i strpljiva duša nije prišapnula.
I to je neki pritisak, sasvim legitiman kao i tvoja borba.
Međutim kad nastupiš ovako napaljeno i sasvim crno - belo, lepeći kvalifikacije levo i desno potencijalnim "saborcima" a svakako ljudima koji dele problem o kome se ovde piše, tom nekom debelguzom korumpiranom moronu šalješ sjajan šlagvort za kontrakvalifikaciju da se radi o "napaljenim budalama" s kojima je nemoguće i ne treba pričati, pa ni shvatati ih ozbiljno. Eto autogola: Ako imaš borbu - znači da imaš i neprijatelja. Ostaje ti samo da razmotriš koliko možeš skupiti prijatelja
Šta zaista želim da kažem:
blog B92 (i blogeri, naravno) može, u rukama odmerenog i sabranog pojedinca koji zna šta hoće, šta treba i šta ne treba da se radi - biti veoma moćno sredstvo za pritisak na tačke koje smo (hteli to ili ne) u samo par razmenjenih komentara sasvim lako identifikovali.
Na tvom mestu ja bih razmislio o tome, naravno - kada višak krvi otekne iz lica a pritisak malo spadne, ako se to ikada dešava.
Što se tiče "tankog leda" i svega toga poprilično nevažnog za temu - imaš privatne poruke, pa mi tamo bez nepotrebnog biranja reči ili bilo kakve druge nelagode možeš predočiti koliko je led zaista tanak.
Ako se uopšte o ledu radi.
mlekac mlekac 06:13 20.07.2010

Re: Cisto za kraj druzenja...

UNF ROCKS!


(kao i obicno)
maca22 maca22 08:20 20.07.2010

Re: Cisto za kraj druzenja...

Ok, Mlekac, onda ne shvatih dijalog. No Unf je govorio, pa sad sta dodati posle.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 09:01 20.07.2010

Re: Cisto za kraj druzenja...

Hvala ti, unf
Unfuckable Unfuckable 09:07 20.07.2010

Re: Cisto za kraj druzenja...

Ok, da se razumemo: ja mislim da je ogromna većina komentatora ovde na potpuno istoj strani kao i blogokoleza tancabelic, samo postoji popriličan "šum" u komunikaciji koji sad nekako pokušavam(o) da ispeglam(o).
Sa malo manje emocija i bespotrebnih kvalifikacija (i patetike koju spomenuh gore) mislim da bi se moglo doći do sasvim dovoljno dodirnih tačaka da to postane sasvim očigledno.
sybil sybil 16:12 20.07.2010

Re: Cisto za kraj druzenja...

snezana mihajlovic
unf,briljiraš.

apsolutno
sybil sybil 16:19 20.07.2010

Re: Cisto za kraj druzenja...

Ja sam poslednjih 15 godina proveo u Barseloni, Londonu, Parizu i Njujorku. Tamo sam za razliku od tebe stekao pismenost, zavrsio fakulete, vodio aktivan socijalni zivot i poslovni zivot. Nemoj molim te samo da mi ti objasnjavas kako se tamo resio taj problem. Inace i dalje zivim u Njujorku, ali sam poslednje tri godine poslovno angazovan u ovoj selendri.

Molim te ne obracaj mi se vise uopste.


Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:56 19.07.2010

policajci

moguce da momci s ovog bloga umeju da raspetljaju koji su policajci bili spasioci mene i mog psa.

elem, sad sam se setila, imali su maskirne uniforme, al ne plave, nego maslinaste i na glavi one kape, ko kačket.

uzgred, pošto je ovde na ovom blogu bilo i mnogo pljuvanja po "interventnoj", a u vezi pasa, moram da kažem sledeće, opet u vezi pasa.

ne znam sad, ali znam za devedesete i unapred se ogradjujem da govorim o psima, da je jedinica interventna na bežanijskoj kosi imala pse i konje koje su fenomenalno pazili.

sticajem okolnosti, jer je moj prethodni pas, isto ženka nemačkog ovčara bila upucana, pa sam imala silne probleme, jer je imala prostrelnu ranu kroz grudi, veterinar iz njihove jedinice ju je dva puta operisao, nije hteo da uzme ni dinara, jos se uvredio sto tako nešto i pomišljam, nabavio mi je i neke nedostižne antibiotike. popović se preziva, nikad to nisam zaboravila.

ako iko voli pse i razume se u njih, to su ti ljudi s bežanijske kose. moj prethodni pas je bio kod njih na rehabilitaciji posle tog ranjavanja i uživo sam videla kako rade s psima, jer su insistirali da i mene nauče.

fokus u dresuri im je na pozitivnoj motivaciji, loptici.

uzgred, njihov gnev na one koji su mi pucali u psa, bio je veći od mog.

tamo sam videla i brdo dece koje dolazi u njihov konjički klub.isto besplatan.

mislim, ovo pišem, da ovaj smor s malog taša gde i nema nešto lutalica, možda uklaviri da i ljudi u uniformi vole pse, ako to išta može da percipira osim svog ega na tripu.



tancabelic tancabelic 22:36 19.07.2010

Re: policajci

Vesna Knežević Ćosić
mislim, ovo pišem, da ovaj smor s malog taša gde i nema nešto lutalica, možda uklaviri da i ljudi u uniformi vole pse, ako to išta može da percipira osim svog ega na tripu.


Nema potrebe da budete nevaspitani. Ako ce Vam nesto znaciti ja mogu da se spustim na Vas nivo i da Vas vredjam, ali mislim da nema potrebe i da bi mozemo da stavimo tacku na sve ovo.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 22:51 19.07.2010

Re: policajci

ja mogu da se spustim na Vas nivo i da Vas vredjam, ali mislim da nema potrebe i da bi mozemo da stavimo tacku na sve ovo.


tancabelic, vi kanda imate logoreju, ocu reci, gde se gasite, pobogu? pa pre 6 sati ste napisali da idete da pomazete psima? ajte, polako...

mlekac mlekac 04:02 20.07.2010

Re: policajci

Vesna Knežević Ćosić
moguce da momci s ovog bloga umeju da raspetljaju koji su policajci bili spasioci mene i mog psa.

elem, sad sam se setila, imali su maskirne uniforme, al ne plave, nego maslinaste i na glavi one kape, ko kačket.

uzgred, pošto je ovde na ovom blogu bilo i mnogo pljuvanja po "interventnoj", a u vezi pasa, moram da kažem sledeće, opet u vezi pasa.

ne znam sad, ali znam za devedesete i unapred se ogradjujem da govorim o psima, da je jedinica interventna na bežanijskoj kosi imala pse i konje koje su fenomenalno pazili.

sticajem okolnosti, jer je moj prethodni pas, isto ženka nemačkog ovčara bila upucana, pa sam imala silne probleme, jer je imala prostrelnu ranu kroz grudi, veterinar iz njihove jedinice ju je dva puta operisao, nije hteo da uzme ni dinara, jos se uvredio sto tako nešto i pomišljam, nabavio mi je i neke nedostižne antibiotike. popović se preziva, nikad to nisam zaboravila.

ako iko voli pse i razume se u njih, to su ti ljudi s bežanijske kose. moj prethodni pas je bio kod njih na rehabilitaciji posle tog ranjavanja i uživo sam videla kako rade s psima, jer su insistirali da i mene nauče.

fokus u dresuri im je na pozitivnoj motivaciji, loptici.

uzgred, njihov gnev na one koji su mi pucali u psa, bio je veći od mog.

tamo sam videla i brdo dece koje dolazi u njihov konjički klub.isto besplatan.

mislim, ovo pišem, da ovaj smor s malog taša gde i nema nešto lutalica, možda uklaviri da i ljudi u uniformi vole pse, ako to išta može da percipira osim svog ega na tripu.





Koliko mi se cini, skola dresure na Bezanijskoj kosi jos uvek radi i definitivno je NAJBOLJA od svih.

Pre svega zato sto insistiraju da vlasnik uci zajedno sa psom.

Preporucujem svima, pogotovo onima koji uzimaju pse po prvi put.
maca22 maca22 13:55 21.07.2010

!!!

Pas oslepeo od posledica prebijanja
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=07&dd=19&nav_category=12&nav_id=446506

prebila ga vlasnica agencije za cuvanje dece!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana