Memorial day - krv, znoj i suze

Strongman RSS / 04.12.2007. u 13:20

Posle ovog teksta moj blog nece vise biti isti.

Memorial day je praznik koji se u Americi slavi zadnjeg ponedeljka u maju kao spomen svim poginulim Americkim vojnicima. Zvuci casno i svecano.

Gledano iz perspektive stanovnika Majami Bica, i nije bas. Za memorijal vikend stotine i stotine hiljada, mahom crnaca, se spusta sa severa Floride i Amerike u topli Majami Bic. Ovo nije rasisticka izjava ovo je cinjenica. Kada se populacija jednog grada u par dana udesetostruci to je ogroman udar na infrastrukturu, red i mir i nerve domacih. Ulice su preplavljene raznoraznim spodobama koje su u svom filmu. To su mahom siromasni crnci koji jedva skupe pare za put i ovde glume svoje idole iz spotova. Divljanje kolima, iznajmljenim skuterima, ogromne kolicine alkohola, marihuane, zlatni zubi, ..., devojke u kupacim... to je deo gostujuce scenografije. Domacini postavljaju kulise. Policija je specijalno pripremljena za taj dan. Postavljaju se barikade duz ulica da bi sprecile skretanje sa dozvoljenih trasa i
parkiranja na nedozvoljenim mestima. Bukvalno na svakom cosku ima policije. Idu u grupama od po desetak, obuceni u razlicite uniforme, mnogi u civilu sa jasnim natpisom na majici "policija". Voze se policijski automobili, motori i bicikle. Svaki policajac ima sa sobom barem pet pari plasticnih lisica. Po statistikama, za Memorijal vikend, svaka 4 minuta neko bude uhapsen, odnosno 15 ljudi na sat. Za to vreme u ta 3 dana bude uhapseno 10% od ukupnog broja uhapsenih za godinu dana. To prevazilazi kapacitet vozila za prevoz zatvorenika koja obicno koriste pa su u tu svrhu angazovani specijalni autobusi za prevoz zatvorenika. Nisam mogao da verujem kada sam video par pandura sa paint ball puskama. Pitao sam cemu to sluzi. Dobio sam odgovor da su kuglice napunjene suzavcem, tako da mu je omoguceno da reaguje na daljinu. Osim toga oni imaju i specijalne elektricne pistolje (uz normalne) koji izbacuju visokovoltazne elektrode koje bacaju pogodjenog na zemlju.

Dakle imamo kljucne igrace. Gostujuca ekipa je tu naouruzana picem, drogama i losim vaspitanjem. Domaca ekipa sastavljena od zene, dece, policije, radnika obezbedjenja... Teren je asfaltiran i vreo. Istini za volju, domaca ekipa je malko desetkovana jer svi kojima su obaveze dozvoljavale da napuste Majami su se vec evakuisali.

Ja sticajem okolnosti ponovo radim obezbedjenje u diskoteci iz koje sam otpusten. Primam se na pricu da ako odradim Memorijal vikend imam sansu da budem vracen na posao. Demonstracije devetog marta i petog oktobra u Beogradu su "sigurna kuca" u odnosu na diskoteku Mansion za vreme Memorijal vikenda. Kao kada u filmovima prikazuju najgore i najopasnije diskoteke u getu. E tu sam radio za vikend. I bilo je gore nego u filmovima.

3-bulletproof-vest.jpgCetvrtak 9:15 brijem se i psihicki se spremam za posao. Umesto vesa oblacim suspenzor sa zastitom za jaja (kao sto nose rukometni golmani), na potkolenice stavljam fudbalske stitnike, stitinici na kolenima i laktovima. Oblacim pancir najnovije generacije sa zastitom od kakvog god hoces metka. Nepoderive vojne pantalone, tactical 5.11 cizme koje se ne klizaju (najbolja vojna obuca), crvena majica "SECURITY", ultimate fight rukavice, mala lampa za osvetljavanje, ogromna mag lampa (za udaranje), sprej sa "aromom" bibera, slusalice i mikrofon za motorolu. Spreman sam za posao. Posao kao svaki drugi. Kao recimo hodac na zici ili dreser lavova.

Cetvrtak vece pocinje iznenadjujuce mirno. Svi su pretreseni na ulazu. Nas je 80, gostiju 3000. Dolazi petak, po prethodnim iskustvima najincidentniji dan. Klub je prepun i iznad kapaciteta. Svi smo napeti. Dovoljna je varnica da sve preraste u masovnu tucu, sto se i desilo 2003. godine.

"Kod jedan! Kod jedan. Kranc izlaz".

Prvi odgovaram na poziv za pomoc. Deni, dobar drugar iz stare masonske porodice, rve se sa crncem, a dva druga momka iz obezbedjenja, iznajmljenih za ovu priliku, ne reaguju na njegov poziv za pomoc. Pritrcavam, hvatam crnca za glavu, najstrasnije zavrcem ruku i dok ga davim naredjujem da bude miran ili cu da mu slomim jebeni vrat. Izvodim ga energicno napolje. Malo se koprcnuo, kao da me udari. Zveknuo sam mu glavu o zid. Shvatio je. Nastavio je put ka izlazu uz maksimalnu saradnju. Dobro je. Pregrmeo sam moju prvu intervenciju. Vratio sam se u biznis posle tri meseca. To je kao kad naucis da vozis biciklu. Treba ti 20 sekundi da povratis osecaj nakon duze pauze.

Opet zatisje od pola sata. Setam po prepunom klubu. Paznju mi privlaci svetlost baterijske lampe sa balkona. U sekundi kapiram da obezbedjenje nema radio i da trazi pomoc. Dok trcim ka balkonu i zovem radiom pomoc:

"Kod jedan! Kod jedan. Balkon, istok!".

Vidim da crnci bacaju case u masu. Staklene case pune pica. Oni se nalaze na balkonu u separeu koji je iznad podijuma za igru i moze da se pridje samo sa jedne strane. Separe kao da visi nad podijumom. Kapiram da su momci iz obezbedjenja naivni jer su njih dvojica usliufc-gloves.jpg "mecki u rupu" gde je sedam agresivnih, pijanih/nadrogiranih crnaca sa zlatnim zubima i lancima. Uzgred obojica izbacivaca su takodje crnci. I pored opreza koji imam u takvim situacijama prinudjen sam i ja da udjem u ogradjeni separe u momentu kada stoka pijana udara flasom mladog momka u crvenoj "security" majici. Pocinje jedna najspektakularnijih tuca. Nas trojica se nalazimo okruzeni sa sedam majmuna na povrsini ne vecoj od bilijarskog stola. Pocinjem da bijem i da me biju. Udaram da ubijem. Nema kocnice. Nema prastanja. Prvog sam udario onog sto je flasom napao obezbedjenje. Jasno sam video kako mu eksplodira lice. Dok je padao na mene uspevam jos dva puta da ga udarim kolenom. Primecujem da je doslo barem 15 crvenih majici ali ne mogu da pridju. Zamahujem pesnicama. Dobro poznat osecaj kada se nesto lomi. Ne promasujem, dobro je. Udaram i podlakticama i kolenima. Nalazim se u grotlu. Osecam kako me neko udara po ledjima i ramenu. Pljuste udarci po glavi. Kapiram da sam sputan jer me neko drzi oko pojasa i proba da me obori. Ostali probaju da me uhvate, gurnu... Ovog sto visi kao etiketa na mom pojasu, Udaram laktom gde ocekujem da mu je glava. Pusta me. Drzim jednog za kosulju i udaram ga u glavu, u glavu... Mislim da sam tu izgubio malo vremena udarajuci onesvescenog protivnika. Obezbedjenje se organizovalo i napravilo proboj u separe i hvataju jednog po jednog i izvlace napolje. Primecujem da sevaju pendreci i baterijske lampe. Dobro je. Pobedjujemo. Primecujem da i dalje drzim i udaram onesvescenog. Bacam ga i hvatam novog i uguravam ga u ruke obezbedjenju, puca palica po licu. Znojav sam, bole me pesnice, sav sam krvav. Adrenalin u meni divlja. Gledam kako ih obezbedjenje sistematski prebija. Desna pesnica mi trne. Primecujem osmog putnika kako pritrcava gomili crvenih majici i urla placnim glasom:

"...to mi je brat." U nameri da izvede neku samoubilacku akciju spasavanja. Sta li?

Obezbedjenje, vec zakrvavljenih ociju i pesnica, se ustremljuje na njega. Hvatam ga prvi i izvlacim da ne dobije batine. Ne interesuje me da li je kriv ili nije. On insistira da ga pustim da spasava brata koji se nalazi ispod cetvorice u crvenim majicama. Uspevam da ga ubedim da ce samo da lezi u bolnici zajedno sa bratom ako se vrati. Sa najbolnijom grimasom prihvata. Barem sam jednog spasio. Odvodim ga do zadnjeg izlaza. Za nama u grupama od po 4 - 5 obezbedjenje iznosi onesvescene. Tek tada na svetlu vidim iskasaplena lice svojih potencialnih krvnika. Taj deo ne volim. Tad mi je obicno hladno, muka, povraca mi se. Suvo mi grlo i izbija hladan znoj.

070308_ambulance_hmed_9a.hmedium.jpgJedan od onesvescenih lezi nepomicno sat vremena. Sef obezbedjenja me savetuje da skinem crvenu majicu i da nestanem. I ja sam procenio da je bolje da ne budem tu kada policija postroji obezbedjenje. Na svu srecu bili smo u uglu gde ne hvataju sigurosne kamere pa nema ama bas nikakvih dokaza protiv mene osim 2 - 3 svedoka sa veoma kontradiktornim izjavama. Policija vrsi prepoznavanje. Traze velikog, misicavog ali crnca. Izgleda da potamnim kad pobesnim. Mada je verovatnije da me je spasio onaj momak sto sam ga izveo bez batina.

Sedim u piceriji preko puta mensna i pijem Getorejd da malo povratim elektrolite i secer. Posle takvog Adrenalinskog uragana, u organizmu nema bas mnogo rezervi energije. Javljaju mi da se prebijeni probudio i da ga je odvezla hitna pomoc. Kazu da je cisto i da su policajci otisli. Da budem iskren, siguran sam da policajce ne interesuje da nadju ko je bio 7 crnaca. Vracam se na kraj radnog vremena da uzmem pare. Ukapirao sam zasto mi trne desna ruka kad sam skinuo zastitnu rukavicu. Imam posekotinu. Jos mi nije jasno kako je uspeo neciji zub da mi prodje kroz rukavicu i da me toliko posece. Pa te rukavice su napravljene bas da stite od toga.

Subota je u kratkim crtama bila malkice blaza od petka ali nikako lagana. Obucen sam isto, na ulazu caskam sa promoterkama. Minjaci i dekolte sevaju toliko jako da mi trebaju naocare za sunce. Iz razgovora sa zecicama me je prenuo zvuk radia u mom desnom uvu:

"Milan! Milan! We have problem with big guy! Go get him! Crunch! Crunch". Kao imamo problem sa nekim velikim. Idi sredi to.

 

Nas nekoliko potrcasmo u tom pravcu. Marko trci ispred mene. On je moj Nislija. Visok oko 180 cm i 90 kg. Primecujem Ooogromnog crnca kako se bije sa trojicom obezbedjenja u izlaznom hodniku koji vodi do teretane "Crunch". Sva trojica mu nisu ni do ramena. Kako Marko pritrcava ovaj ga otvorenim dlanom sljepne preko glave. Nisam imao ni trenutak dvoumljenja sta da uradim. Maglite-dcell.jpgLampa. Bang! Jos stoji. Bang! Pao je. Ne volim da bijem ljude raznoraznim predmetima ali nije bilo druge sanse da ga smirim a da ne rizikujem da me udari. Gledam crnca u zelenoj majici kako nestaje ispod mnostva crvenih majici, kao hijene kada otimaju plen lavu. Obezbedjenje se uvek trudi da da primer i poruku potencijalnim problematicnim gostima. Istina je da ako neko od gostiju pocne tucu sa obezbedjenjem i bude samo izbacen ili eventualno osamaren, on se kad tad vraca da se sveti. Ako bude prebijen da ne moze da hoda, toliko se plasi da nas vidi ponovo da mu i ne pada napamet da prodje pored Mansiona cak i kad je zatvoren.

Nedelja mirna. Saznajem detalje o onesvescenim crncima u petak. Cujem da je jedan prestao da dise na 30 sekundi. Kombinacija droga, alkohol, Milan je mogla da bude fatalna za njega. Mogao je da umre! Vrucina mi. Neprijatno se osecam. Hocu da odem iz Mansiona. Tako je i bilo. Oko 2 ujutru sam pozvao sefa obezbedjenja, skinu majicu i dao mu radio. Smucilo mi se. Otisao sam bez pozdrava i bez dnevnice.

Ubrzo zatim ispostavilo se da oni i nisu imali nameru da me vrate na posao vec su me koristili samo za vikend ekstremno visokog rizika. Ne zove se magare na svadbu...
ThailandArested041027ApZItem.jpg

Epilog vikenda je 1000 uhapsenih za 3 dana. Mene boli palac leve ruke, imam necije zube na levoj podlaktici i necije zube u desnoj pesnici. Imam i neke modrice i ogrebotine po glavi. I 800$ u dzepu. Jedino pare su ok.


Tako da imam puno pravo da kazem da zaradjujem pare kroz znoj, krv i suze. Krv i suze nisu moji.

Atačmenti



Komentari (194)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sabi sabi 13:45 04.12.2007

Crnci

Ne znam sta znaci ovo neprestano naglasavanje: 7 crnaca, ogromni crnac ? Da stvari izgledaju strasnije ili sta?
Strongman Strongman 13:51 04.12.2007

Re: Crnci

sabi
Ne znam sta znaci ovo neprestano naglasavanje: 7 crnaca, ogromni crnac ? Da stvari izgledaju strasnije ili sta?



Samo deskripcija. Memorijal vikend se ovde, inace, zove "Crni vikend".


A i gledam nesto tvoj post sa mog prethodnog bloga

A koja je to turbo alah muzika?
Pripazi malo na recnik, Strongmane. Ovo ti bas nije trebalo.


Cini mi se da si sa misijom. Ti si kao neki borac za neznam sta. E pa na pogresnoj si adresi. Ja ljude delim samo na pametne i one druge. Boja i poreklo mi nisu bitn, nisu to kola ili sladoled. Dakle samo pamet.

Sabi was the capital of the Korean kingdom of Baekje from AD 538 until Baekje's fall to Silla in 660. The site of Sabi is located in modern-day Buyeo County, South Chungcheong Province, in South Korea.
sabi sabi 14:19 04.12.2007

Re: Crnci

Ne treba ti neka posebna pamet da bi nesto nasao na google-u. Moj nick nema veze sa tim. I uopste nemam misiju, ali, recimo da sam muslimanka, pa me pogadja ova upotreba reci Allah ili muslimanski u pezorativnom smislu. Jesi li nekada cuo pravu "muslimansku duhovnu muziku?' I znas li uopste sta je to?I jeli nesto po defaultu lose zato sto ima primese te muzike?
Mozda si ti neku super tip koji zaista ljude deli samo po pameti, ali ti je ipak terminologija mnogo glupa.
Strongman Strongman 14:26 04.12.2007

Re: Crnci

Ne treba ti neka posebna pamet da bi nesto nasao na google-u. Moj nick nema veze sa tim. I uopste nemam misiju, ali, recimo da sam muslimanka, pa me pogadja ova upotreba reci Allah ili muslimanski u pezorativnom smislu. Jesi li nekada cuo pravu "muslimansku duhovnu muziku?' I znas li uopste sta je to?I jeli nesto po defaultu lose zato sto ima primese te muzike?



Ja sasvim sigurno nisam rasista. Turbo folk muziku ne volim. Losa mi je na uvo. A vrhunac loseg turbo folka je kada ubace motive muslimanske muzike, pa zvuci kao neka buckuris. Imam pravo da nesto volim ili ne volim. E pa ja turbo muziku ne volim. A ona vodi poreklo is arapskih zemalja pa je dodatno unakazena za nase trziste. Sto se tice "muslimanske duhovne muzike" priznajem da nisam bas fahmen.

Ubacivanje termina "turboAlah" je cista naracija. Srpsko vece, grcka kafana, turbo Alah muzika,... Odnosi se na muziku.

Ako si muslimanka dobro dosla. Bas mi je drago. Ja sam Srbin a po malkice pravoslavac. Nisam uopste opterecen svojom, a pogotovo tudjom religijom. Ovo stvarno i mislim.



Mozda si ti neku super tip koji zaista ljude deli samo po pameti, ali ti je ipak terminologija mnogo glupa.



Ma ja sasvim sigurno jesam super tip. A terminologija je diskutabilna - slazem se.
Djole Djole 13:45 04.12.2007

Ko akcioni ...

... sa Bud Spencerom i Terence Hill-om. Cita se u dahu. Nego, tvrd je taj lebac. Jes da placaju ali ... moz i da se pogine :(

Sto mislis da blog vise nece biti isti?
Strongman Strongman 13:56 04.12.2007

Re: Ko akcioni ...

Sto mislis da blog vise nece biti isti?



Obrati paznju na komentare. Verujem da ce da se javi neko ko ce da moralise. Mogu da ti posaljem par imena na PM.

Ko da ja propovedam ovo sto radim kao kul. Ako sam vec bio tamo, bilo bi mi zao da nisam ovekovecio kroz pricu.
Djole Djole 14:05 04.12.2007

Re: Ko akcioni ...

Ma ne brigaj za te sto moralishu. Jasno je kad naglasis veliki crnac, sta to znaci.
Prvo - oni su superiorna rasa, i tu nema potrebe da mnogo uvijamo u oblandu ono sto je ocigledno. Stvar je naucno dokaziva. E pa sad kad takav jedan supermen krene na tebe da te bije, dovoljno je da kazes bas tako kao sto si rekao - opis je vise nego slikovit.
Drugo - osim lepe proze (koju takodje citam kod Jelice i Dejana) ovde mogu da citam i o necemu cega nikad nisam bio deo. TO je added value ovih tekstova, i zato ih i citam.
Strongman Strongman 14:10 04.12.2007

Re: Ko akcioni ...

I meni je vrlo interesantno da radim ono od cega se mojoj mami dize kosa na glavi. Hvala sto me citas.

Imam dosta ovakvih prica, ali nisam bas satkan samo od njih. Volim i one, obicne, bez supermena i betmena. Ono kuca, samoposluga, jogurt, kiflice,...
KafaJeGotova KafaJeGotova 21:35 04.12.2007

Re: Ko akcioni ...

Verujem da ce da se javi neko ko ce da moralise.

credo
Cujem da je jedan prestao da dise na 30 sekundi. Kombinacija droga, alkohol, Milan je mogla da bude fatalna za njega. Mogao je da umre!

da umre sam od sebe ili da ga ti ubijes?
Pocinjem da bijem i da me biju. Udaram da ubijem. Nema kocnice. Nema prastanja.

da li ti znas da se ljudi loze na ove stvari, kao i ti, i da ti ipak imas neku odgovornost dok to pises? kad je janko baljak napravio dokumentarac 'vidimo se u citulji' klincu su glorifikovali te likove sa dokumentarca, sto janku, verujem, nije bio cilj...
Imam i neke modrice i ogrebotine po glavi. I 800$ u dzepu. Jedino pare su ok.

je l' mu ovo dodje na 800 dolara za 30 sec. smrti crnca?
ti si nasao nacin da lomis vilice i kosti i da za to dobijas kintu i kontas da je to dobra lozacka prica da ljudi citaju na blogu? i jos kao zgrozen ocekujes da ce neko da ti moralise i to je shit totalni. kao: koji lazni moralisti i mrsomudi.
Strongman Strongman 21:47 04.12.2007

Re: Ko akcioni ...

KafaJeGotova
Verujem da ce da se javi neko ko ce da moralise.

credo
Cujem da je jedan prestao da dise na 30 sekundi. Kombinacija droga, alkohol, Milan je mogla da bude fatalna za njega. Mogao je da umre!

da umre sam od sebe ili da ga ti ubijes?
Pocinjem da bijem i da me biju. Udaram da ubijem. Nema kocnice. Nema prastanja.

da li ti znas da se ljudi loze na ove stvari, kao i ti, i da ti ipak imas neku odgovornost dok to pises? kad je janko baljak napravio dokumentarac 'vidimo se u citulji' klincu su glorifikovali te likove sa dokumentarca, sto janku, verujem, nije bio cilj...
Imam i neke modrice i ogrebotine po glavi. I 800$ u dzepu. Jedino pare su ok.

je l' mu ovo dodje na 800 dolara za 30 sec. smrti crnca?
ti si nasao nacin da lomis vilice i kosti i da za to dobijas kintu i kontas da je to dobra lozacka prica da ljudi citaju na blogu? i jos kao zgrozen ocekujes da ce neko da ti moralise i to je shit totalni. kao: koji lazni moralisti i mrsomudi.



Propustila si deo gde fini momci iz komsiluka pokusavaju da ubiju momka koji ima dvoje dece i radi u "Home depot". Obezbedjenje mu je samo dodatni posao,

Iz tvoje perspektive ja idem okolo i maltretiram ljude.

A bilo je grupa razularenih, pijanih, drogiranih, problematicnih momaka izazivala opstu opasnost bacajuci case i flasu na ljude. Kada su opomenutu od strane legitimnih organa reda kluba, velikom flasom dom perinjona pokusavaju ubistvo ili barem nanose teske telesne povrede. Ulazim u celu pricu u pokusaju da spasim kolege rizukujuci svoje zdravlje i ako hoces zivot... Nisam bio u situaciji da im ponudim da organizujemo tribinu o nasilju, veruj mi.

Sta je tvoj problem pa izvrces svaki put kad komenterises moj blog? Imas nesto da mi kazes?
Strongman Strongman 21:53 04.12.2007

Re: Ko akcioni ...

je l' mu ovo dodje na 800 dolara za 30 sec. smrti crnca?



Nisam hteo da spomenem, ipak ovaj blog citaju i moje Nislije, pa i rodbina.

John Wiliams je ime koje tebi nista ne znaci. Ali meni puno znaci. pre 18 meseci smo radili u paru. Zamolili smo neke momke da sidju sa bine da bi DJ mogao da radi. Bilo je malo koskanja ali nista narocito. Nista vredno izvestaja.

Rastali smo se, kao i uvek, oko 5:10 kada je diskoteka ispraznjena. Ja sma seo na motor koji je parkiran ispred kluba i odvezo se kuci. John je ubijen u 5:18. Izboden 12 puta. Iskrvario do smrti ispred diskoteke.


Verujem da ce da se javi neko ko ce da moralise.


credo

Cujem da



Ajde da te cujem sada. Ili ti kafa jos nije gotova?
KafaJeGotova KafaJeGotova 21:59 04.12.2007

Re: Ko akcioni ...

Iz tvoje perspektive ja idem okolo i maltretiram ljude.

ja ovo rekao?
takvi klubovi u kojima ti radis i postoje radi "grupa razularenih, pijanih, drogiranih, problematicnih momaka izazivala opstu opasnost bacajuci case i flasu na ljude." ti tu nisi nikakav dobrocinitelj i spasitelj jer tu lovu koju ti dobijes, dobijas od takvih, samo ti gazda isplati. i jos mozes da im lomis vilice i kosti. oni to vole, i ti to volis. nema tu nikakve dobrote i zrtava.
Strongman Strongman 22:10 04.12.2007

Re: Ko akcioni ...

ja ovo rekao?
takvi klubovi u kojima ti radis i postoje radi "grupa razularenih, pijanih, drogiranih, problematicnih momaka izazivala opstu opasnost bacajuci case i flasu na ljude." ti tu nisi nikakav dobrocinitelj i spasitelj jer tu lovu koju ti dobijes, dobijas od takvih, samo ti gazda isplati. i jos mozes da im lomis vilice i kosti. oni to vole, i ti to volis. nema tu nikakve dobrote i zrtava.



Prvo izvini za obracanje u zenskom rodu u postu nize pogresno sam protumacio pol na osnovi nicka. To je blagodet interneta.

Dalje ajde izjasni se konkretno protiv cega si.

Protiv klubova? Protiv obezbedjenja? Protiv akcije u toku obezbedjivanja? Protiv zarade?

Popi kafu, umij se pa mi predoci sta ja tu nevaljam. Iz moje perspektive ovo je prikazivanje neke stvari iz nutra na nacin da se ona osudjuje. A ti, kao stari Grci, ubijas glasnika losih vesti?! Zasto?
KafaJeGotova KafaJeGotova 22:23 04.12.2007

Re: Ko akcioni ...

Prvo izvini za obracanje

nije problem. desava se.
Dalje ajde izjasni se konkretno protiv cega si.Protiv klubova? Protiv obezbedjenja? Protiv akcije u toku obezbedjivanja? Protiv zarade?

ja tebe ne osudjujem niti imam tako crno-bele stavove. ako ti nije jasno iz ovoga do sada sto sam pisao, onda ne znam koliko vredi da ti objasnjavam dalje. ali volim kad se neko u najavi pokenja na one koji ce da moralisu.

ovo za tvog druga sto je izboden - mozda je to upravo poenta onog sto pokusavam da ti kazem. svo to lozenje, mlacenje, lomljenje... takve stvari zavrsavaju usranim ishodima kako je tvoj drug zavrsio. pa, eto, recimo da sam protiv toga.
Strongman Strongman 22:28 04.12.2007

Re: Ko akcioni ...

ovo za tvog druga sto je izboden - mozda je to upravo poenta onog sto pokusavam da ti kazem. svo to lozenje, mlacenje, lomljenje... takve stvari zavrsavaju usranim ishodima kako je tvoj drug zavrsio. pa, eto, recimo da sam protiv toga.



ne mogu da verujem. Pa mi nismo nasilni. Mi se trudimo svojom pojavom, takticko/tehnickom superiornoscu da sprecimo nasilje. Kada do njega dodje naravno da reagujemo.

Odakle ti ideja da obezbedjenje i huligana povezujes
to lozenje, mlacenje, lomljenje... takve stvari zavrsavaju usranim ishodima kako je tvoj drug zavrsio. pa, eto, recimo da sam protiv toga.
u istu recenicu na takav nacin?

To je kao da kazes

"ma ti seksualni manijaci i te silovane zene mi se penju na glavu njihovim ponasanjem"
KafaJeGotova KafaJeGotova 22:40 04.12.2007

Re: Ko akcioni ...

"ma ti seksualni manijaci i te silovane zene mi se penju na glavu njihovim ponasanjem"

da, tacno ovo sam rekao. tacnije da silovane zene, ustvari, siluju manijake da ih siluju. a zao mi sto mene niko ne siluje.
Strongman Strongman 22:42 04.12.2007

Re: Ko akcioni ...

KafaJeGotova
"ma ti seksualni manijaci i te silovane zene mi se penju na glavu njihovim ponasanjem"

da, tacno ovo sam rekao. tacnije da silovane zene, ustvari, siluju manijake da ih siluju. a zao mi sto mene niko ne siluje.



Nemoj da si toliko smao kritican. Mozda moze da se ispravi.
KafaJeGotova KafaJeGotova 22:46 04.12.2007

Re: Ko akcioni ...

Nemoj da si toliko smao kritican. Mozda moze da se ispravi.

i tu ti sa tvojim postovima stupas na scenu, je l'?
mikimedic mikimedic 02:57 05.12.2007

Re: Ko akcioni ...

EEEEJJJJJJJJ Drustvoooooooo

Alloooo ajde kod mene na kaficu. Obojica. Tacka...:)
oldtajmer oldtajmer 05:13 05.12.2007

Re: Ko akcioni ...

da li ti znas da se ljudi loze na ove stvari, kao i ti, i da ti ipak imas neku odgovornost dok to pises? kad je janko baljak napravio dokumentarac 'vidimo se u citulji' klincu su glorifikovali te likove sa dokumentarca, sto janku, verujem, nije bio cilj...


ne znam da li si gledao francuski film "La Haine" - Mrznja? Slicna tematika. Tri klinca, tri rase, ulicari, gangsteri. Enivej, u slicno vreme je izasao kad i "vidimo se u cituljama". Ja sam izasao iz bioskopa skroz udepresiran. Klinci su gledali i lozili se kako su kul. To je tako, neko ce uvek da interpretira na svoj nacin. Ne mozes nista protiv toga.

A sto se tice crnaca, pa jebiga, sve je to lepo i krasno, ali cinjenice su cinjenice. Ako pitas bilo kod pandura koji radi po velikim gradovima u SAD koji je najveci procenat onih koji prave problema, sta mislis sta je odgovor? I naravno da moraju svoje ponasanje da prilagode tome.

Ako hoces da se zapitas zasdto je to tako, onda treba da resavas dublje socijalne probleme. A sto se tice ovog komentara oko $800 - pa ako ne on, neko drugi ce da radi obezbedjenje i isto biti u prilici/primoran da nekog bije. Taj posao je na ovakvim mestima ocito neophodan.
Strongman Strongman 06:26 05.12.2007

Re: Ko akcioni ...


mikimedic
EEEEJJJJJJJJ Drustvoooooooo

Alloooo ajde kod mene na kaficu. Obojica. Tacka...:)


Moze ;-)
mikimedic mikimedic 00:21 06.12.2007

Re: Ko akcioni ...

Javi kad stizes! Cekam te...:)
Strongman Strongman 00:49 06.12.2007

Re: Ko akcioni ...

mikimedic
Javi kad stizes! Cekam te...:)


Imam i ratluk
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:48 04.12.2007

Ja sam bez teksta.

Prvo da pogodim šačicu za preporuku...
Nego, ovo je stvarno za mene kao druga planeta. Kao kad bih ja pisala kako pišem izveštaj ili članak ili visim na pressu ili nekoj konferenciji...tako ti o mlaćenju...živa sam se ukočila dok sam čitala. Sve ja to razumem i to je posao i sve...samo, ipak...znam i da to mora neko da radi, da bi bilo bezbednije, ali opet...tako strašno zvuči.
Čuvaj se.
Strongman Strongman 13:54 04.12.2007

Re: Ja sam bez teksta.

Jelica Greganović
Prvo da pogodim šačicu za preporuku...
Nego, ovo je stvarno za mene kao druga planeta. Kao kad bih ja pisala kako pišem izveštaj ili članak ili visim na pressu ili nekoj konferenciji...tako ti o mlaćenju...živa sam se ukočila dok sam čitala. Sve ja to razumem i to je posao i sve...samo, ipak...znam i da to mora neko da radi, da bi bilo bezbednije, ali opet...tako strašno zvuči.
Čuvaj se.



Znam Jelice, znam da je druga planeta. I meni isto. Ali kada sam vec tu, bolje da zabelezim nego da ne zabelezim. Steta da propadne. Mozda sam samo ublazio neke stvari. Izostavio sam da me je strah, kao i uvek )


Da budem iskren, vremenom sam se malko navukao na "Red t-shirts events". Adrenalin je cudo. A i to je situacija koja razdvaja decake od muskaraca.
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:05 04.12.2007

Sve znam i razumem...

nekako...i naravno da je bolje da pišeš i da zapišeš sve to...samo se ti čuvaj, to je najvažnije.
Strongman Strongman 14:11 04.12.2007

Re: Sve znam i razumem...

Jelica Greganović
nekako...i naravno da je bolje da pišeš i da zapišeš sve to...samo se ti čuvaj, to je najvažnije.



Cuvam se mama. Ne brini.
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:31 04.12.2007

I obavezno

da nosiš donju majicu...nema veze što je vruće.
Strongman Strongman 14:33 04.12.2007

Re: I obavezno

Jelica Greganović
da nosiš donju majicu...nema veze što je vruće.



... i da ne pijem hladnu vodu posle fudbala.

Nosim stalno donju majicu zbog pancira. Ne ide na golo telo. Zdravlje pre svega.
kuki kuki 15:54 04.12.2007

Re: I obavezno

Baka iz Nis: - Ma nije sto se droziraju nego sede na ladan beton.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:25 04.12.2007

Nego šta...sedneš na

'ladan beton i zbogom jajnici...
Strongman Strongman 19:10 04.12.2007

Re: I obavezno

kuki
Baka iz Nis: - Ma nije sto se droziraju nego sede na ladan beton.



A i pije ladnu vodu posle treninga kik boksa.
Strongman Strongman 19:11 04.12.2007

Re: Nego šta...sedneš na

Jelica Greganović
'ladan beton i zbogom jajnici...


Znaci u 60 ne planira da radja.
oldtajmer oldtajmer 05:22 05.12.2007

Re: Sve znam i razumem...

Cuvam se mama. Ne brini.


a ja bih ti porucio i da se cuvas i na onaj drugi nacin, a to je ovo:
Da budem iskren, vremenom sam se malko navukao na "Red t-shirts events". Adrenalin je cudo. A i to je situacija koja razdvaja decake od muskaraca.


Zavisnost od adrenalina na taj nacin moze biti kobna. Siguran sam znas i sam o cemu govorim.
Strongman Strongman 06:27 05.12.2007

Re: Sve znam i razumem...

Zavisnost od adrenalina na taj nacin moze biti kobna. Siguran sam znas i sam o cemu govorim.



Time opisujem ponasanje sebe i svojih kolega. Moze se ehvatiti i kao kritika. Znam o cemu govoria. Hvala enivej.
Gorstak Gorstak 14:10 04.12.2007

Eh kod nas nema crnci :(

Sad si me toliko naložio sa ovim beng, bang, puf, krc... da bih lepo otišao i premlatio jednoga. Ti ćeš našem Strongeu da ostvaljaš zubi po podlaktici. Barabo jedna, bre (to ja, kao, crncu).
To samo na blogu. U životu ja sam više za razgovor. Kao ovi naši pregovarači za Kosovo. Ako može da se priča ok, ako ne može, ma ok je i to. Imam mase nije da se hvalim nego nepravilno raspoređena i nekako ne u mišićima :(
Samo mogu da uplašim potencijalnog sagovornika, a što se tiče tuče mogu samo da ga nasmejem.
Pozdrav i čuvaj se.

P.S. Jel ti čita ovo mama bre? Šta ti kaže? Jel se brine? Ako ne mama, a ono žena.
Strongman Strongman 14:13 04.12.2007

Re: Eh kod nas nema crnci :(

Jel ti čita ovo mama bre? Šta ti kaže? Jel se brine? Ako ne mama, a ono žena.


Nadam se da mama ne cita. Nema internet. Oni iz SBB brzi ko mrtav konj.

Jovana cita i pere krv sa kosulja ali joj je to kao fikcija. Jer me nikad nije videla u "akciji", a u privatnom zivotu sam kao duh. Njoj je sve ovo nestvarno.
nsarski nsarski 14:19 04.12.2007

Re: Eh kod nas nema crnci :(

Njoj je sve ovo nestvarno.

Hahaaaa, pa kako ne bi bilo? Petak vece, ti se obuces "prikladno" i kazes zeni: "E, idem ja malo da se bijem, pa cu da se vratim da gledamo TV!".
Strongman Strongman 14:28 04.12.2007

Re: Eh kod nas nema crnci :(

nsarski
Njoj je sve ovo nestvarno.

Hahaaaa, pa kako ne bi bilo? Petak vece, ti se obuces "prikladno" i kazes zeni: "E, idem ja malo da se bijem, pa cu da se vratim da gledamo TV!".


Pa tako i bude po nekad. Desavalo mi se da imam i po 7 tuca za vece. JBG.

Daj molim te posavetuj me kako da opisujem situacije u kojima ucestvuju Afro Amerikanci a da nemam rasisticki krst. Recimo taj memorijal vikend je u mojim secanjima ostao da smo nas trojica Srba bili jedini belci medju obezbedjenjem i da nije bilo belih gostiju. Kako to da opisem. Zeleni i manje zeleni?
nsarski nsarski 14:39 04.12.2007

Re: Eh kod nas nema crnci :(

Ma, ta politicka korektnost vec pocinje da prelazi u farsu. I da postize kontra efekat. Razumljivo je da ne bi trebalo da bude diskriminacije u odnosu na rasu, pol, itd., prilikom zaposljavanja i slicno. Ali ne ides ti tamo da ih zaposljavas nego da cuvas red.
Pa kad se pojavi neki tip nadrogiran, alkoholiziran, sa kajlama, zlatnim zubima i slicnim ukrasima, odmah znas sa kim imas posla. Svakako ne sa malo veselom bakicom, nego sa nekim ko trazi kavgu.
Pre neku godinu je Dzesi Dzekson ovo rekao: "Kad idem nocu pustom ulicom u Cikagu, i cujem korake iza sebe, ja samo molim Boga da nije u pitanju crnac".
U tvom poslu profiling ima survival value. Dzaba korektnost.
Gorstak Gorstak 14:51 04.12.2007

Re: Eh kod nas nema crnci :(

nsarski
Petak vece, ti se obuces "prikladno" i kazes zeni: "E, idem ja malo da se bijem, pa cu da se vratim da gledamo TV!".

Pa bolje to nego da bije ženu pa da posle gledaju TV.

Pazi dalje (krenulo me šta ću), zamisli petak veče, krene na poso, malo mlati crnci malo belci, dođe umoran kući, a ono crnac:))) (možda objašnjava ženi da je to stvarno?)

Ili, petak veče, a žena se obuče i kaže: Dragi, ti malo odmori, čuvaj decu i pazi na pitu da ne zagori. Idem malo da premlatim par komada, a kad se vratim da si obukao tanga.

Ili... Mogu ovako do sutra, ali nije fora. Mogu i ostali da se prime pa ode tekst iz nasilja na ulici u nasilje u porodici.
antioksidant antioksidant 15:06 04.12.2007

Re: Eh kod nas nema crnci :(

Pa bolje to nego da bije ženu pa da posle gledaju TV.

Ali za to nema zasta da se oblaci. Gde da se prosetaju nove krpe? Bolje napolju.
nsarski nsarski 15:13 04.12.2007

Re: Eh kod nas nema crnci :(

Chovece, ti meshash stvari. Srongov posao je da cuva red i bezbednost. Tuca se desava samo u krajnjem slucaju. Prvo, gazde ne vole tucu jer je lose za biznis - taj je otvorio kafanu ili disko da zaradi kintu, a ne arenu za sorku. Kafane na losem glasu imaju malo musterija (jel si nekad cuo da je neko izveo devojku na kolace u Arkanovu poslasticarnicu?).
Kada bi se ti licno nasao u opasnoj situaciji u diskoteci, siguransam da bi voleo da vidis i obezbedjenje tu negde. I ne bi se pitao: zasto se ovi ljudi tim poslom bave? Zato, da tebe i druge goste odbrane od nasilja ako do njega dodje.
antioksidant antioksidant 16:04 04.12.2007

Re: Eh kod nas nema crnci :(

Zato, da tebe i druge goste odbrane od nasilja ako do njega dodje.

Odbrane i odvrate
Strongman Strongman 19:13 04.12.2007

Re: Eh kod nas nema crnci :(

nsarski
Ma, ta politicka korektnost vec pocinje da prelazi u farsu. I da postize kontra efekat. Razumljivo je da ne bi trebalo da bude diskriminacije u odnosu na rasu, pol, itd., prilikom zaposljavanja i slicno. Ali ne ides ti tamo da ih zaposljavas nego da cuvas red.
Pa kad se pojavi neki tip nadrogiran, alkoholiziran, sa kajlama, zlatnim zubima i slicnim ukrasima, odmah znas sa kim imas posla. Svakako ne sa malo veselom bakicom, nego sa nekim ko trazi kavgu.
Pre neku godinu je Dzesi Dzekson ovo rekao: "Kad idem nocu pustom ulicom u Cikagu, i cujem korake iza sebe, ja samo molim Boga da nije u pitanju crnac".
U tvom poslu profiling ima survival value. Dzaba korektnost.


"Politicka korektnost" pocinje da bude izvikana fraza, zbog nekih dusebriznika.

Precutno se ocekuje da se stvari ne nazivaju svojim imenom. Pa sta treba da kazem zeleni umesto crni?!
Strongman Strongman 19:13 04.12.2007

Re: Eh kod nas nema crnci :(

Odbrane i odvrate


DA
Strongman Strongman 19:14 04.12.2007

Re: .

antioksidant
http://www.imdb.com/title/tt0098206/



ma nije dotle doslo. A i on je tamo pojedinac (Patrik Svejzi u filmu). Mi smo mehanizam.
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 21:53 04.12.2007

Re: Eh kod nas nema crnci :(

BRAVO SVAKA TI ČAST ! preporuka za ovaj komentar !

A kad odu u disko ili kafanu ili bilo gde da se provede i nastane frka, ODMAH zovu obezbeđene..
Slažem se da malo ljudi vole ovakve tekstove i ovakve ljude, ali to je deo današnjice. Što ga čitate kao da niste videli ŠTA čovek radi?
Ima li političara bez obezbeđenja, veće kafane diskoteke, NEMA ali je to u srbiji malo plaćeno sobzirom da strong men mora svoju glavu ili telo poturiti kao štit?
KOLIKO TO TREBA DA KOŠTA?
I BLA BLA BLA....
andjelija andjelija 21:57 04.12.2007

a sto se tice nasih srba

u americi...kada god je neka zurka mi isto napravimo sranje.

redovno se neko pobije.
Strongman Strongman 22:37 04.12.2007

Re: Eh kod nas nema crnci :(

BRAVO SVAKA TI ČAST ! preporuka za ovaj komentar !



malo mi cudno. Pobrojah barem 5 preopruka a gore mi stoji samo jedna. Da l' rucno obradjuju preporuke.

GDE SU MI PREPORUKE? pitam se ja.
oldtajmer oldtajmer 05:26 05.12.2007

Re: Eh kod nas nema crnci :(

Pre neku godinu je Dzesi Dzekson ovo rekao: "Kad idem nocu pustom ulicom u Cikagu, i cujem korake iza sebe, ja samo molim Boga da nije u pitanju crnac".


hehe, sve mi se cini da Dzesi ide sam peske nocu "pustim ulicama Chicaga", a da ga ne vozi sofer u Towncar-u
nsarski nsarski 13:52 05.12.2007

Re: Eh kod nas nema crnci :(

Ma, da. On je to cisto figurativno. (Ali su ovo pominjali u par navrata u predsednickim debatama).
Strongman Strongman 14:16 04.12.2007

Spava mi se a

nema ga Asteriks da preuzme kastmr srvis.

Kada sam poceo da preuredjujem pricu spavalo mi se. Sada sam se sasvim rasanio ali cu morati na silu u krevet. Evo ga 8 ujutro (jel se kaze ujutru ili ujutro?)

Vracam se za 4 - 5 sati
Spiridon Spiridon 14:48 04.12.2007

srpski nacin

cuo sam pre jedno 2 god istinitu pricu o "rasturanju svadbe"

Naime roditelji mladica koga je devojka ostavila su platili grupi neznamkakodaihnazovem da rasture svadbu toj istoj devojci. Sledi kratka, uvodna prica taktickog vodje grupe za rasturanje svadbe:

"Ja ulazim prvi, stavljam 50 dinara u harmoniku i iz sve snage udaram pevacu samar (znaci sve staje). Tada ce neko od gostiju da nam pridje i da pocne da se buni. To je verovatno njihov najaci nokauter. Na njega odmah ide nas najaci nokauter (covek koji je verovatno 5 sati dnevno na dzaku), udara ga, ovaj pada, ja vadim pistolj, kontrolisem masu ...
Strongman Strongman 19:15 04.12.2007

Re: srpski nacin

"Ja ulazim prvi, stavljam 50 dinara u harmoniku i iz sve snage udaram pevacu samar (znaci sve staje). Tada ce neko od gostiju da nam pridje i da pocne da se buni. To je verovatno njihov najaci nokauter. Na njega odmah ide nas najaci nokauter (covek koji je verovatno 5 sati dnevno na dzaku), udara ga, ovaj pada, ja vadim pistolj, kontrolisem masu ...



Prehebeno!

48 minuta svadba!
antioksidant antioksidant 15:08 04.12.2007

.

Nas je 80, gostiju 3000
i koliko vidim lepo trose (ima se, moze se varijanta). Moje pitanje je: od vas 80, koliko cuva pare?
Strongman Strongman 19:15 04.12.2007

Re: .

antioksidant
Nas je 80, gostiju 3000
i koliko vidim lepo trose (ima se, moze se varijanta). Moje pitanje je: od vas 80, koliko cuva pare?


Sef, iza 4 brave.
antioksidant antioksidant 20:48 04.12.2007

Re: .

Strongman

antioksidantNas je 80, gostiju 3000i koliko vidim lepo trose (ima se, moze se varijanta). Moje pitanje je: od vas 80, koliko cuva pare?Sef, iza 4 brave.

Znaci samo sef Sale. Dok se vi mlatite napred, sve te pare same sa Saletom. Hmm. Hvala na informaciji. Imas procenat
Strongman Strongman 20:53 04.12.2007

Re: .

antioksidant
Strongman

antioksidantNas je 80, gostiju 3000i koliko vidim lepo trose (ima se, moze se varijanta). Moje pitanje je: od vas 80, koliko cuva pare?Sef, iza 4 brave.

Znaci samo sef Sale. Dok se vi mlatite napred, sve te pare same sa Saletom. Hmm. Hvala na informaciji. Imas procenat


Ne shef. Sef kao kasa. )
antioksidant antioksidant 18:19 05.12.2007

Re: .

Ne shef. Sef kao kasa. )

ajde?! a ja mislio sef kao sef

Milance,

Mnogo me zabavlja paralela izmedju nasih tekstova.
Nego, da te pitam. Je l' misle za tebe da si neki Karibijac?
BTW politicki korektno crnac= afro-karibijac
Ako hoces vizu za UK jako je vazno da budes politicki korektan!
Strongman Strongman 19:16 04.12.2007

Re: Milance,

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
Mnogo me zabavlja paralela izmedju nasih tekstova.
Nego, da te pitam. Je l' misle za tebe da si neki Karibijac?
BTW politicki korektno crnac= afro-karibijac
Ako hoces vizu za UK jako je vazno da budes politicki korektan!


Naravno da misle da sa Karibijac. Jer "Servija" je tu negde.

Re: Milance,

Sad mi dodje da promenim svoju sliku na blogu i stavim neku nalik tvojoj!
Strongman Strongman 22:21 05.12.2007

Re: Milance,

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
Sad mi dodje da promenim svoju sliku na blogu i stavim neku nalik tvojoj!



Samo skloni novine, okreni ledja i to je to.

Pozdravio te kum Riki.
asterix asterix 22:22 05.12.2007

Re: Milance,

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
Sad mi dodje da promenim svoju sliku na blogu i stavim neku nalik tvojoj!


To je ustvari raspece, samo je ugao novi prilaz toj svevremenskoj zrtvi.
Strongman Strongman 22:27 05.12.2007

Re: Milance,

asterix
Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
Sad mi dodje da promenim svoju sliku na blogu i stavim neku nalik tvojoj!


To je ustvari raspece, samo je ugao novi prilaz toj svevremenskoj zrtvi.



A brod se ljuljao, a Cica Maca je pozelenela

Re: Milance,

Samo skloni novine, okreni ledja i to je to.

A sta da radim za water feature i golotinju?
Pozdravio te kum Riki.

Pozdravi i ti kuma. Kazi mu da pamtim kako ste voleli G Michael-a...
Strongman Strongman 20:24 06.12.2007

Re: Milance,

Pozdravi i ti kuma. Kazi mu da pamtim kako ste voleli G Michael-a...


Kum je na blogu inkognito. Kao "Ucitelj Tasa". Mozes sama da ga pozdravis.
Spiridon Spiridon 16:53 04.12.2007

pitanje

jel ti masa ne utice na brzinu, mislim kada se tuces?

kako vezbas brzinu?
nsarski nsarski 17:25 04.12.2007

Re: pitanje

masa_puta_ubrzanje=Sila!
Strongman Strongman 19:17 04.12.2007

Re: pitanje

Spiridon
jel ti masa ne utice na brzinu, mislim kada se tuces?

kako vezbas brzinu?


Ma ne. po prirodi sam jako eksplozivan. Jedino sto nemam kondicije, ali ovde ni jedna tuca ne traje duze od 40 sekundi. Ako i potraje duze, odmorim se malko pa nastavim.
Strongman Strongman 19:17 04.12.2007

Re: pitanje

nsarski
masa_puta_ubrzanje=Sila!



Znamo da si imao 4+ iz fizike )
Spiridon Spiridon 19:27 04.12.2007

Re: pitanje

Znamo da si imao 4+ iz fizike )
^

dragi druze dajem ti na znaje, sila masi daje ubrzanje
Djole Djole 21:00 04.12.2007

Spiridone, nisi pazio na casu

Da si pratio neki od prethodnih blogova procitao bi da je covek odlicno zakucavao i da je jedne godine izgubio od, kako sam rece "pomahnitalog" Topica. ZNaci eksplozivnost je tu - to je stvar koja je u ligamentima - urodjena (znam po sebi :) )
Strongman Strongman 21:13 04.12.2007

Re: Spiridone, nisi pazio na casu

Djole
Da si pratio neki od prethodnih blogova procitao bi da je covek odlicno zakucavao i da je jedne godine izgubio od, kako sam rece "pomahnitalog" Topica. ZNaci eksplozivnost je tu - to je stvar koja je u ligamentima - urodjena (znam po sebi :) )



Sedi
Odlican (5)

Kazezoze Kazezoze 17:15 04.12.2007

holivud je smeshan...

od sada vishe ne gledam holivudske filmove tipa 'shvarceneger protiv 40 razbojnika', sad samo kliknem na blog jaakog, i on mi dochara sve scene.
dodushe malo nedostaje onaj fazon kad glavni junak od snazhnih udaraca pada, tetura se, da bi se onda nadljudskim naporima, uz bolnu grimasu, digao da zada konachni udarac neprijatelju, ogromnom crncu, vodji tih siromashnih bandita koji terorishu grad bogatih,ali to spada vec u melodramu.
Strongman Strongman 19:18 04.12.2007

Re: holivud je smeshan...

dodushe malo nedostaje onaj fazon kad glavni junak od snazhnih udaraca pada, tetura se, da bi se onda nadljudskim naporima, uz bolnu grimasu, digao da zada konachni udarac neprijatelju, ogromnom crncu, vodji tih siromashnih bandita koji terorishu grad bogatih,ali to spada vec u melodramu.



Ja preskacem taj deo. Udaren sam svega 3 puta. To su bile interesantne price.
bauer bauer 17:37 04.12.2007

Lampa

Podseti me sa ovom baterijskom lampom na njenog tvorca, profesora Maglica. Dal' on zna na koje se sve nascine koristi njegov izum :)
Gorstak Gorstak 18:59 04.12.2007

Re: Lampa

bauer
Podseti me sa ovom baterijskom lampom na njenog tvorca, profesora Maglica. Dal' on zna na koje se sve nascine koristi njegov izum :)

Ja već zamišljam scenu: Stronge opauči tamo neku barabu po tintari sa lampom i dok ovaj leži onesvešćen Stronge zagleda da se nije lampa oštetila i da li radi. Pa ako ne radi ono je promućka par puta. Ona zasvetli. Zadovoljan osmeh vlasnika lampe, ali eto ti bitanga br. 2. Bam u vugla, mućkanje lampe i tako ceo dan, ovaj, noć.
Da se zna da je Tesla izmislio struju :) bre!
Strongman Strongman 19:19 04.12.2007

Re: Lampa

bauer
Podseti me sa ovom baterijskom lampom na njenog tvorca, profesora Maglica. Dal' on zna na koje se sve nascine koristi njegov izum :)


Ali na kraju dana, namena je ista. Ljudi budu prosvetljeni. BANG! ILUMINATION.
Strongman Strongman 19:21 04.12.2007

Re: Lampa

Ja već zamišljam scenu: Stronge opauči tamo neku barabu po tintari sa lampom i dok ovaj leži onesvešćen Stronge zagleda da se nije lampa oštetila i da li radi. Pa ako ne radi ono je promućka par puta. Ona zasvetli. Zadovoljan osmeh vlasnika lampe, ali eto ti bitanga br. 2. Bam u vugla, mućkanje lampe i tako ceo dan, ovaj, noć.
Da se zna da je Tesla izmislio struju :) bre!


Ranije sam imao dve lampe. Jednu malu za osvetljavanje i dzinovsku, koja cak ni ne svetli, za "situacije". Posle dva uzastopna, jako neprijatna iskustva sa lampom, bacio sam je u okean. Mnogo me opterecuje neizvesnost oko budjenja "Osvetljenog"
Gorstak Gorstak 19:37 04.12.2007

Re: Lampa

Ranije sam imao dve lampe. Jednu malu za osvetljavanje i dzinovsku

Ovu malu koristiš za belce, rasisto.
Ne bio ja crnac ako to nije tako.
E, a možda ta mala lampa služi za osnovni pregled - gledanje zenica onog na kome je primenjena velika lampa.
Uzgred, u selu oklen su moji smatraju za pokušaj ubistva ako u tuči jedan od učesnika skupi šaku u pesnicu. Samo šamari, a ako se neko usudi da se pravi baš mnogo važan ovi drugi skoče pa ga salemaju. Interesantno je da se udarac glava o glavu smatra OK, ali pesnica...Kažu, on se pesničio. To kao on je dilovo drozu.
Razlog je jako jednostavan. Tamo nema teretana, ali se svaki dan utovaruje/istovaruje nešto i to na tone. nabildovani su ono jako, ne lepo. Ruke im ko lopate. Ja 1,9m i 0,1t i baš mislim da me ima, a oni me pitaju jedeš li ti što? A kad mi samo spuste ruku na rame meni nekako poremećena ravnoteža. Gradsko dete, pih. Najčešći njihov komentar.
Strongman Strongman 19:40 04.12.2007

Re: Lampa

Ovu malu koristiš za belce, rasisto.
Ne bio ja crnac ako to nije tako.
E, a možda ta mala lampa služi za osnovni pregled - gledanje zenica onog na kome je primenjena velika lampa.


A moze i tako. MAda manju koristim za svetlo


Uzgred, u selu oklen su moji smatraju za pokušaj ubistva ako u tuči jedan od učesnika skupi šaku u pesnicu. Samo šamari, a ako se neko usudi da se pravi baš mnogo važan ovi drugi skoče pa ga salemaju. Interesantno je da se udarac glava o glavu smatra OK, ali pesnica...Kažu, on se pesničio. To kao on je dilovo drozu.



A garantovano znaju i internet.
Miloš loš Miloš loš 19:49 04.12.2007

Ne kritikujem nego pitam

Neću se pretvarati da shavatam zašto Jevrejima plaćate taxi, belce ispraćate napolje dok crncima lomite vilice i tranžirate bubrege bez i jedne reči. Možeš kako hoćeš da biješ? Ne postoji prekomerna upotreba sile za vas iz obezbeđenja? Zar vas niko nikad nije tužio?
Strongman Strongman 19:59 04.12.2007

Re: Ne kritikujem nego pitam

Miloš loš
Neću se pretvarati da shavatam zašto Jevrejima plaćate taxi, belce ispraćate napolje dok crncima lomite vilice i tranžirate bubrege bez i jedne reči. Možeš kako hoćeš da biješ? Ne postoji prekomerna upotreba sile za vas iz obezbeđenja? Zar vas niko nikad nije tužio?



Ja sam to poglavlje kriticki obradio. To nisu bile moje reci vec reci vlasnika kluba. Kao poverljivo. Meni je to upalo u oko i objavio sam.

Ovo je prica o ekstrmnom dogadjaju, kada dodje do ekstremne situacije. Principijelno ako se gosti medjusobno pobiju, mi ih samo razdvojimo i izbacimo. Ako neko nasrne na obezbedjenje ima velike sanse da bude smao izbacen. Ali ako neko udari izbacivaca u nekom od klubova na South Beach, sigurno ce da ima los dan.

Mi nismo u klubu da maltretiramo ljude. Tako da niko ne bije koliko hoces. Ako u nekoj tuci neko bude preterano nasilan biva suspendovan ili otpusten.

Pojedinac protiv kluba ima nevelieks anse na sudu. Unutar privatnog poseda, u klubu, desilo se sta pise u izvestaju obezbedjenja. Nista drugo.
Miloš loš Miloš loš 20:10 04.12.2007

Re: Ne kritikujem nego pitam

Jasno. Pa tako je svuda, čini mi se, međutim kad te čitam uvek zamišljam onaj brojač mrtvih u uglu ekrana iz parodije o Rambu.
Strongman Strongman 20:12 04.12.2007

Re: Ne kritikujem nego pitam

Miloš loš
Jasno. Pa tako je svuda, čini mi se, međutim kad te čitam uvek zamišljam onaj brojač mrtvih u uglu ekrana iz parodije o Rambu.


Milose,

pisao sam price na razlicite teme. Ali se pokazalo da te, fajtersko badigard price imaju najvise citaoca.

Kad sam pisao o jednom od najpoznatijih DJ-ova imao sam veoma blag odijum.

Tako da ja malo podilazim publici, birajuci malo vise akcione scene. Putopisne i dramske scene nisu toliko citane.
Kazezoze Kazezoze 21:04 04.12.2007

ovo mi je nejasno:.

Deni, dobar drugar iz stare masonske porodice,

kako mozhesh znati da je iz masonske porodice, kad je to super tajna organizacija? )))

Re: ovo mi je nejasno:.

Kazezoze
Deni, dobar drugar iz stare masonske porodice,kako mozhesh znati da je iz masonske porodice, kad je to super tajna organizacija? )))

sila ne zna za granice
Strongman Strongman 21:14 04.12.2007

Re: ovo mi je nejasno:.


kako mozhesh znati da je iz masonske porodice, kad je to super tajna organizacija? )))



Ajde razmisli jos jednom. Odgovor ima da ti se pojavi.
Strongman Strongman 21:16 04.12.2007

Re: ovo mi je nejasno:.

sila ne zna za granice



Nije bas.
Gorstak Gorstak 21:25 04.12.2007

Re: ovo mi je nejasno:.

Strongman

kako mozhesh znati da je iz masonske porodice, kad je to super tajna organizacija? )))Ajde razmisli jos jednom. Odgovor ima da ti se pojavi.



Ljudi pa ja provalio. (prosvetlio sam se)

Pa Stronge je mason!!!
Ja našo jednoga. Evo to je on!
Kazezoze Kazezoze 21:36 04.12.2007

Re: ovo mi je nejasno:.

Ajde razmisli jos jednom. Odgovor ima da ti se pojavi.

evo ja razmishljam, al nikako da skontam.

jel' se on to hvali...
ili ima ovaj znak istetoviran na chelu?



ili ti samo predpostavljash poshto je lopurda sa mnogo love, a josh mozhda i jevrejskog porekla.
Strongman Strongman 21:55 04.12.2007

Re: ovo mi je nejasno:.

To sto pricas o masonima je pogresno.

Deni je Divan covek koij oplemenjuje svoju okolinu.


Wiki:
Слободно зидарство, масонство, масонерија, је мање или више тајни интернационални религиозно-мистички, хијерархијско организовани покрет, настао у XVIII веку у Енглеској. Наводни циљ му је морално усавршавање људи на основу братске љубави, а стварни је потпомагање разних видова друштвено-политичких покрета; припадници су му из редова аристократије, крупније буржоазије и виших чиновника или јавних радника. Њихове организације називају се ложе. Примање чланова у ложе врши се по одређеном ритуалу, а мрак, свеће, лобање и сабље и сл. треба да учине што мистичнији утисак на новопримљеног и увере га у значај масонства.
Kazezoze Kazezoze 22:31 04.12.2007

Re: ovo mi je nejasno:.

e sad si me ubedio, wiki nikad ne lazhe,a ja greshan chitavo vreme mislio da su chlanovi te tajne organizacije (josh mi nije jasno zashto je tajna ) sami djavoli u ljudskoj kozhi. kad ono hitler, staljin, engleska kruna, bler, bush itd su sve divni i plemeniti ljudi.
u kojoj sam ja zabludi zhiveo. hvala ti wiki shto si mi otvorila ochi.
Strongman Strongman 22:34 04.12.2007

Re: ovo mi je nejasno:.

Kazezoze
e sad si me ubedio, wiki nikad ne lazhe,a ja greshan chitavo vreme mislio da su chlanovi te tajne organizacije (josh mi nije jasno zashto je tajna ) sami djavoli u ljudskoj kozhi. kad ono hitler, staljin, engleska kruna, bler, bush itd su sve divni i plemeniti ljudi.
u kojoj sam ja zabludi zhiveo. hvala ti wiki shto si mi otvorila ochi.



ma ucimo dok smo zivi.
oldtajmer oldtajmer 05:36 05.12.2007

Re: ovo mi je nejasno:.

ne ulazim u raspravu o pojedinacnom slucaju, ali u SAD masoni uopste nisu tako tajna organizacija kao u nekim drugim zemljama. Odredjeni delovi obreda su im tajni, ali clanstvo i lokacije loza su krajnje javni. Masonske loze su kao i bilo koja druga crkva.
Strongman Strongman 06:32 05.12.2007

Re: ovo mi je nejasno:.

oldtajmer
ne ulazim u raspravu o pojedinacnom slucaju, ali u SAD masoni uopste nisu tako tajna organizacija kao u nekim drugim zemljama. Odredjeni delovi obreda su im tajni, ali clanstvo i lokacije loza su krajnje javni. Masonske loze su kao i bilo koja druga crkva.


... Bilo koja druga organizacija.

Imaju ambleme na kolima, nose znacke, igle na kravatama,... Nisu nimalo tajni.
andjelija andjelija 21:13 04.12.2007

citam i

uopste nisam iznenadjena komentarima pojedinaca.
ti pojedinci sigurno nisu imali kontakt niti istoriju da zive medju grupama koje nisu kao oni. sve dok se tako bezobrazno i ograniceno ponasate u svojim predubedjenjima nase drustvo, nema sanse za opstanak.

jer cinjenica jeste da crnci prave probleme...ne zato sto su fini, nego zato sto je to u njihovoj kulturi dokaz o njihovoj moci i statusu (kakav god su utripovali).
gori od crnaca su portorirakanci amerikanci koji su izuzetno opasni jer za razliku od crnaca koji se ipak malo boje, americki portorikanci se ne boje i za njih potezanje pistolja je kao dobar dan.

eee...ponekad mi nedostaje ruska mafija po klubovima. sto jes.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana