Memorial day - krv, znoj i suze

Strongman RSS / 04.12.2007. u 13:20

Posle ovog teksta moj blog nece vise biti isti.

Memorial day je praznik koji se u Americi slavi zadnjeg ponedeljka u maju kao spomen svim poginulim Americkim vojnicima. Zvuci casno i svecano.

Gledano iz perspektive stanovnika Majami Bica, i nije bas. Za memorijal vikend stotine i stotine hiljada, mahom crnaca, se spusta sa severa Floride i Amerike u topli Majami Bic. Ovo nije rasisticka izjava ovo je cinjenica. Kada se populacija jednog grada u par dana udesetostruci to je ogroman udar na infrastrukturu, red i mir i nerve domacih. Ulice su preplavljene raznoraznim spodobama koje su u svom filmu. To su mahom siromasni crnci koji jedva skupe pare za put i ovde glume svoje idole iz spotova. Divljanje kolima, iznajmljenim skuterima, ogromne kolicine alkohola, marihuane, zlatni zubi, ..., devojke u kupacim... to je deo gostujuce scenografije. Domacini postavljaju kulise. Policija je specijalno pripremljena za taj dan. Postavljaju se barikade duz ulica da bi sprecile skretanje sa dozvoljenih trasa i
parkiranja na nedozvoljenim mestima. Bukvalno na svakom cosku ima policije. Idu u grupama od po desetak, obuceni u razlicite uniforme, mnogi u civilu sa jasnim natpisom na majici "policija". Voze se policijski automobili, motori i bicikle. Svaki policajac ima sa sobom barem pet pari plasticnih lisica. Po statistikama, za Memorijal vikend, svaka 4 minuta neko bude uhapsen, odnosno 15 ljudi na sat. Za to vreme u ta 3 dana bude uhapseno 10% od ukupnog broja uhapsenih za godinu dana. To prevazilazi kapacitet vozila za prevoz zatvorenika koja obicno koriste pa su u tu svrhu angazovani specijalni autobusi za prevoz zatvorenika. Nisam mogao da verujem kada sam video par pandura sa paint ball puskama. Pitao sam cemu to sluzi. Dobio sam odgovor da su kuglice napunjene suzavcem, tako da mu je omoguceno da reaguje na daljinu. Osim toga oni imaju i specijalne elektricne pistolje (uz normalne) koji izbacuju visokovoltazne elektrode koje bacaju pogodjenog na zemlju.

Dakle imamo kljucne igrace. Gostujuca ekipa je tu naouruzana picem, drogama i losim vaspitanjem. Domaca ekipa sastavljena od zene, dece, policije, radnika obezbedjenja... Teren je asfaltiran i vreo. Istini za volju, domaca ekipa je malko desetkovana jer svi kojima su obaveze dozvoljavale da napuste Majami su se vec evakuisali.

Ja sticajem okolnosti ponovo radim obezbedjenje u diskoteci iz koje sam otpusten. Primam se na pricu da ako odradim Memorijal vikend imam sansu da budem vracen na posao. Demonstracije devetog marta i petog oktobra u Beogradu su "sigurna kuca" u odnosu na diskoteku Mansion za vreme Memorijal vikenda. Kao kada u filmovima prikazuju najgore i najopasnije diskoteke u getu. E tu sam radio za vikend. I bilo je gore nego u filmovima.

3-bulletproof-vest.jpgCetvrtak 9:15 brijem se i psihicki se spremam za posao. Umesto vesa oblacim suspenzor sa zastitom za jaja (kao sto nose rukometni golmani), na potkolenice stavljam fudbalske stitnike, stitinici na kolenima i laktovima. Oblacim pancir najnovije generacije sa zastitom od kakvog god hoces metka. Nepoderive vojne pantalone, tactical 5.11 cizme koje se ne klizaju (najbolja vojna obuca), crvena majica "SECURITY", ultimate fight rukavice, mala lampa za osvetljavanje, ogromna mag lampa (za udaranje), sprej sa "aromom" bibera, slusalice i mikrofon za motorolu. Spreman sam za posao. Posao kao svaki drugi. Kao recimo hodac na zici ili dreser lavova.

Cetvrtak vece pocinje iznenadjujuce mirno. Svi su pretreseni na ulazu. Nas je 80, gostiju 3000. Dolazi petak, po prethodnim iskustvima najincidentniji dan. Klub je prepun i iznad kapaciteta. Svi smo napeti. Dovoljna je varnica da sve preraste u masovnu tucu, sto se i desilo 2003. godine.

"Kod jedan! Kod jedan. Kranc izlaz".

Prvi odgovaram na poziv za pomoc. Deni, dobar drugar iz stare masonske porodice, rve se sa crncem, a dva druga momka iz obezbedjenja, iznajmljenih za ovu priliku, ne reaguju na njegov poziv za pomoc. Pritrcavam, hvatam crnca za glavu, najstrasnije zavrcem ruku i dok ga davim naredjujem da bude miran ili cu da mu slomim jebeni vrat. Izvodim ga energicno napolje. Malo se koprcnuo, kao da me udari. Zveknuo sam mu glavu o zid. Shvatio je. Nastavio je put ka izlazu uz maksimalnu saradnju. Dobro je. Pregrmeo sam moju prvu intervenciju. Vratio sam se u biznis posle tri meseca. To je kao kad naucis da vozis biciklu. Treba ti 20 sekundi da povratis osecaj nakon duze pauze.

Opet zatisje od pola sata. Setam po prepunom klubu. Paznju mi privlaci svetlost baterijske lampe sa balkona. U sekundi kapiram da obezbedjenje nema radio i da trazi pomoc. Dok trcim ka balkonu i zovem radiom pomoc:

"Kod jedan! Kod jedan. Balkon, istok!".

Vidim da crnci bacaju case u masu. Staklene case pune pica. Oni se nalaze na balkonu u separeu koji je iznad podijuma za igru i moze da se pridje samo sa jedne strane. Separe kao da visi nad podijumom. Kapiram da su momci iz obezbedjenja naivni jer su njih dvojica usliufc-gloves.jpg "mecki u rupu" gde je sedam agresivnih, pijanih/nadrogiranih crnaca sa zlatnim zubima i lancima. Uzgred obojica izbacivaca su takodje crnci. I pored opreza koji imam u takvim situacijama prinudjen sam i ja da udjem u ogradjeni separe u momentu kada stoka pijana udara flasom mladog momka u crvenoj "security" majici. Pocinje jedna najspektakularnijih tuca. Nas trojica se nalazimo okruzeni sa sedam majmuna na povrsini ne vecoj od bilijarskog stola. Pocinjem da bijem i da me biju. Udaram da ubijem. Nema kocnice. Nema prastanja. Prvog sam udario onog sto je flasom napao obezbedjenje. Jasno sam video kako mu eksplodira lice. Dok je padao na mene uspevam jos dva puta da ga udarim kolenom. Primecujem da je doslo barem 15 crvenih majici ali ne mogu da pridju. Zamahujem pesnicama. Dobro poznat osecaj kada se nesto lomi. Ne promasujem, dobro je. Udaram i podlakticama i kolenima. Nalazim se u grotlu. Osecam kako me neko udara po ledjima i ramenu. Pljuste udarci po glavi. Kapiram da sam sputan jer me neko drzi oko pojasa i proba da me obori. Ostali probaju da me uhvate, gurnu... Ovog sto visi kao etiketa na mom pojasu, Udaram laktom gde ocekujem da mu je glava. Pusta me. Drzim jednog za kosulju i udaram ga u glavu, u glavu... Mislim da sam tu izgubio malo vremena udarajuci onesvescenog protivnika. Obezbedjenje se organizovalo i napravilo proboj u separe i hvataju jednog po jednog i izvlace napolje. Primecujem da sevaju pendreci i baterijske lampe. Dobro je. Pobedjujemo. Primecujem da i dalje drzim i udaram onesvescenog. Bacam ga i hvatam novog i uguravam ga u ruke obezbedjenju, puca palica po licu. Znojav sam, bole me pesnice, sav sam krvav. Adrenalin u meni divlja. Gledam kako ih obezbedjenje sistematski prebija. Desna pesnica mi trne. Primecujem osmog putnika kako pritrcava gomili crvenih majici i urla placnim glasom:

"...to mi je brat." U nameri da izvede neku samoubilacku akciju spasavanja. Sta li?

Obezbedjenje, vec zakrvavljenih ociju i pesnica, se ustremljuje na njega. Hvatam ga prvi i izvlacim da ne dobije batine. Ne interesuje me da li je kriv ili nije. On insistira da ga pustim da spasava brata koji se nalazi ispod cetvorice u crvenim majicama. Uspevam da ga ubedim da ce samo da lezi u bolnici zajedno sa bratom ako se vrati. Sa najbolnijom grimasom prihvata. Barem sam jednog spasio. Odvodim ga do zadnjeg izlaza. Za nama u grupama od po 4 - 5 obezbedjenje iznosi onesvescene. Tek tada na svetlu vidim iskasaplena lice svojih potencialnih krvnika. Taj deo ne volim. Tad mi je obicno hladno, muka, povraca mi se. Suvo mi grlo i izbija hladan znoj.

070308_ambulance_hmed_9a.hmedium.jpgJedan od onesvescenih lezi nepomicno sat vremena. Sef obezbedjenja me savetuje da skinem crvenu majicu i da nestanem. I ja sam procenio da je bolje da ne budem tu kada policija postroji obezbedjenje. Na svu srecu bili smo u uglu gde ne hvataju sigurosne kamere pa nema ama bas nikakvih dokaza protiv mene osim 2 - 3 svedoka sa veoma kontradiktornim izjavama. Policija vrsi prepoznavanje. Traze velikog, misicavog ali crnca. Izgleda da potamnim kad pobesnim. Mada je verovatnije da me je spasio onaj momak sto sam ga izveo bez batina.

Sedim u piceriji preko puta mensna i pijem Getorejd da malo povratim elektrolite i secer. Posle takvog Adrenalinskog uragana, u organizmu nema bas mnogo rezervi energije. Javljaju mi da se prebijeni probudio i da ga je odvezla hitna pomoc. Kazu da je cisto i da su policajci otisli. Da budem iskren, siguran sam da policajce ne interesuje da nadju ko je bio 7 crnaca. Vracam se na kraj radnog vremena da uzmem pare. Ukapirao sam zasto mi trne desna ruka kad sam skinuo zastitnu rukavicu. Imam posekotinu. Jos mi nije jasno kako je uspeo neciji zub da mi prodje kroz rukavicu i da me toliko posece. Pa te rukavice su napravljene bas da stite od toga.

Subota je u kratkim crtama bila malkice blaza od petka ali nikako lagana. Obucen sam isto, na ulazu caskam sa promoterkama. Minjaci i dekolte sevaju toliko jako da mi trebaju naocare za sunce. Iz razgovora sa zecicama me je prenuo zvuk radia u mom desnom uvu:

"Milan! Milan! We have problem with big guy! Go get him! Crunch! Crunch". Kao imamo problem sa nekim velikim. Idi sredi to.

 

Nas nekoliko potrcasmo u tom pravcu. Marko trci ispred mene. On je moj Nislija. Visok oko 180 cm i 90 kg. Primecujem Ooogromnog crnca kako se bije sa trojicom obezbedjenja u izlaznom hodniku koji vodi do teretane "Crunch". Sva trojica mu nisu ni do ramena. Kako Marko pritrcava ovaj ga otvorenim dlanom sljepne preko glave. Nisam imao ni trenutak dvoumljenja sta da uradim. Maglite-dcell.jpgLampa. Bang! Jos stoji. Bang! Pao je. Ne volim da bijem ljude raznoraznim predmetima ali nije bilo druge sanse da ga smirim a da ne rizikujem da me udari. Gledam crnca u zelenoj majici kako nestaje ispod mnostva crvenih majici, kao hijene kada otimaju plen lavu. Obezbedjenje se uvek trudi da da primer i poruku potencijalnim problematicnim gostima. Istina je da ako neko od gostiju pocne tucu sa obezbedjenjem i bude samo izbacen ili eventualno osamaren, on se kad tad vraca da se sveti. Ako bude prebijen da ne moze da hoda, toliko se plasi da nas vidi ponovo da mu i ne pada napamet da prodje pored Mansiona cak i kad je zatvoren.

Nedelja mirna. Saznajem detalje o onesvescenim crncima u petak. Cujem da je jedan prestao da dise na 30 sekundi. Kombinacija droga, alkohol, Milan je mogla da bude fatalna za njega. Mogao je da umre! Vrucina mi. Neprijatno se osecam. Hocu da odem iz Mansiona. Tako je i bilo. Oko 2 ujutru sam pozvao sefa obezbedjenja, skinu majicu i dao mu radio. Smucilo mi se. Otisao sam bez pozdrava i bez dnevnice.

Ubrzo zatim ispostavilo se da oni i nisu imali nameru da me vrate na posao vec su me koristili samo za vikend ekstremno visokog rizika. Ne zove se magare na svadbu...
ThailandArested041027ApZItem.jpg

Epilog vikenda je 1000 uhapsenih za 3 dana. Mene boli palac leve ruke, imam necije zube na levoj podlaktici i necije zube u desnoj pesnici. Imam i neke modrice i ogrebotine po glavi. I 800$ u dzepu. Jedino pare su ok.


Tako da imam puno pravo da kazem da zaradjujem pare kroz znoj, krv i suze. Krv i suze nisu moji.

Atačmenti



Komentari (194)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Strongman Strongman 21:16 04.12.2007

Re: citam i

andjelija
uopste nisam iznenadjena komentarima pojedinaca.
ti pojedinci sigurno nisu imali kontakt niti istoriju da zive medju grupama koje nisu kao oni. sve dok se tako bezobrazno i ograniceno ponasate u svojim predubedjenjima nase drustvo, nema sanse za opstanak.

jer cinjenica jeste da crnci prave probleme...ne zato sto su fini, nego zato sto je to u njihovoj kulturi dokaz o njihovoj moci i statusu (kakav god su utripovali).
gori od crnaca su portorirakanci amerikanci koji su izuzetno opasni jer za razliku od crnaca koji se ipak malo boje, americki portorikanci se ne boje i za njih potezanje pistolja je kao dobar dan.

eee...ponekad mi nedostaje ruska mafija po klubovima. sto jes.


Znao sam da ces da prepoznas atmosferu. Ljudi zaista ne znaju da kad kazem "crnci prave probleme" NIJE RASIZAM. TAko jeste.


Sto se tice Ruske mafije, sada sam Visiting Head of Security i jednom velikom ruskom klubu. Organizujem momke a povremeno i sam radim.
KafaJeGotova KafaJeGotova 21:45 04.12.2007

Re: citam i

andjelija
jer cinjenica jeste da crnci prave probleme...ne zato sto su fini, nego zato sto je to u njihovoj kulturi dokaz o njihovoj moci i statusu (kakav god su utripovali).

jer cinjenica jeste da srbi prave probleme...ne zato sto su fini, nego zato sto je to u njihovoj kulturi dokaz o njihovoj moci i statusu (kakav god su utripovali) da vrse genocid i etnicka ciscenja.
andjelija, lepe predrasude imas. onako rasisticke.
andjelija andjelija 21:49 04.12.2007

Re: citam i

KafaJeGotova
andjelija
jer cinjenica jeste da crnci prave probleme...ne zato sto su fini, nego zato sto je to u njihovoj kulturi dokaz o njihovoj moci i statusu (kakav god su utripovali).

jer cinjenica jeste da srbi prave probleme...ne zato sto su fini, nego zato sto je to u njihovoj kulturi dokaz o njihovoj moci i statusu (kakav god su utripovali) da vrse genocid i etnicka ciscenja.
andjelija, lepe predrasude imas. onako rasisticke.

'

to smo odavno doktorirali za mene..iako svaki put zapenim i objasnjavam zbog cega kazem neke stvari sto su za tebe, finu damu pretpostavljam, grozote....sa tvojim postavljanjem srba u jednakost sa crnicima se ipak ne slazem ....srbi su vredan ali glup narod.. generalno glup narod, a na zalost pojedinci (kao vlade divac) tesko mogu da izadju na kraj sa nama.

vidomir pavlovic vidomir pavlovic 21:57 04.12.2007

AKO JE..

super tajna a oneko zna za super tajnu onda je taj neko ...
Strong... piši o ljubavi na poslu molim te...
Strongman Strongman 21:58 04.12.2007

Re: citam i

jer cinjenica jeste da srbi prave probleme...ne zato sto su fini, nego zato sto je to u njihovoj kulturi dokaz o njihovoj moci i statusu (kakav god su utripovali) da vrse genocid i etnicka ciscenja.
andjelija, lepe predrasude imas. onako rasisticke.


Ako bacis pogled na moj prethodni blog, videces da je Andjelija imala neprijatna iskustva, bas sa crncima, bas uklubovima. Imala je intenzivno, ucestalo seksualno uznemiravanje. nije je niko indoktrinirao, licno je osetila. Dakle statisticki.

Andjelija je prepametna da bi bila rasista ali ima pravo da pojave naziva svojim imenom.

A zato ti pljujes po mom narodu? Ja ne umem da nadjem na mapi Srebrenicu. Sto bi se osecao prozvanim.

Znas li ti koliko ljudi umire od kofeina iz kafe pa ne pricam da je KafaJeGotova genocidna.
Strongman Strongman 21:59 04.12.2007

Re: AKO JE..

vidomir pavlovic
super tajna a oneko zna za super tajnu onda je taj neko ...
Strong... piši o ljubavi na poslu molim te...


Nema komuniciranja sa gostima osim sluzbeno. Ljubavi se radjaju kada mi neko prilikom rukovanja stavi 100$ u ruku
Gorstak Gorstak 22:00 04.12.2007

Re: Lampa

Da dodam,

Kad kažeš lampa meni asocijacija stona, zidna, iznad kreveta i takoto.
Znam ja da ti je oruđe za rad baterijska lampa nego mi sad smešno, zamišljam kako šetaš luster u diskoteci.
Pozdrav
andjelija andjelija 22:03 04.12.2007

Re: citam i

Strongman


Andjelija je prepametna da bi bila rasista ali ima pravo da pojave naziva svojim imenom.





al ce ovo da mi pimp my self esteem ...ako prestanem da se javljam, to znaci da sam se uobrazila :)
Strongman Strongman 22:05 04.12.2007

Re: Lampa

Gorstak
Da dodam,

Kad kažeš lampa meni asocijacija stona, zidna, iznad kreveta i takoto.
Znam ja da ti je oruđe za rad baterijska lampa nego mi sad smešno, zamišljam kako šetaš luster u diskoteci.
Pozdrav



he, he,.. Lampa je prikriveno hladno oruzje u mom poslu.
Strongman Strongman 22:06 04.12.2007

Re: citam i

ko prestanem da se javljam, to znaci da sam se uobrazila :)


I uobrazena mozes da se javljas.

Nego ajde da mi neko skicira profil osobe KafaJeGotova. ne mogu da se otmem utisku da je imala neke traume kad je bila devojka.
andjelija andjelija 22:09 04.12.2007

kafa je przena

izgleda da je muskog pola pod broj jedan.
ne stariji od 24 godine.
slabo putuje
sveta vid'o nije
utopista
dobro dete, pod uticajem roditelja...fin..jako fin.
plasljiv koliko je fin.
Strongman Strongman 22:12 04.12.2007

Re: kafa je przena :)

andjelija
izgleda da je muskog pola pod broj jedan.
ne stariji od 24 godine.
slabo putuje
sveta vid'o nije
utopista


Ma ima tu jos nesto. Ovo je nedovoljno za onakvu gorcinu. Mozda mu ne radi Pink?
andjelija andjelija 22:12 04.12.2007

Re: kafa je przena :)

Strongman


Ma ima tu jos nesto. Ovo je nedovoljno za onakvu gorcinu. Mozda mu ne radi Pink?



pa mlad covece. daj mu sansu.
KafaJeGotova KafaJeGotova 22:13 04.12.2007

Re: citam i

Ako bacis pogled na moj prethodni blog, videces da je Andjelija imala neprijatna iskustva, bas sa crncima, bas uklubovima. Imala je intenzivno, ucestalo seksualno uznemiravanje. nije je niko indoktrinirao, licno je osetila. Dakle statisticki.

dakle statisticki, svaki crnac ce potencijalno da seksualno uznemirava andjeliju? ili sve zene? mani me statistike - deda (65 godina) i unuk (5 godina) u proseku imaju 35 godina, obojica zreli da osnuju porodicu, a ni od dede ni unuka nikakava vajda za to.
Andjelija je prepametna da bi bila rasista ali ima pravo da pojave naziva svojim imenom.

ima njih jos genijalaca koji su rasisti, ali ako ih spomenem ispasce izjednacavanje. a to ne zelimo nikako... pu pu da ne ureknem andjeliju.
A zato ti pljujes po mom narodu?

ako si primetio, ja sam umnetnuo u andjelijinu konstrukciju recenice stereotipno razmisljanje o srbima kao narodu. ali vidim da te je to cimnulo, sto samo govori da sam u pravu. nije te cimnula to razmisljanje za crnce, ali jeste za srbe?!
Ja ne umem da nadjem na mapi Srebrenicu.

to tebi na cast. u tvoje i moje ime je to radjeno. mene to pogadja. no da ne sirimo pricu...
Znas li ti koliko ljudi umire od kofeina iz kafe pa ne pricam da je KafaJeGotova genocidna.

jao, nemoj... zabolece me slezina od smejanja
andjelija andjelija 22:15 04.12.2007

Re: citam i

kafo na kom si kontinentu ako nije tajna? da li si ikada bio u americi?
u stvari, evo ja nikada nisam bila u parizu...ali sam sigurna da ako se zadje malo dalje od centra, vrlo slicnu atmosferu mozemo da nadjemo.
Strongman Strongman 22:20 04.12.2007

Re: citam i

andjelija
kafo na kom si kontinentu ako nije tajna? da li si ikada bio u americi?
u stvari, evo ja nikada nisam bila u parizu...ali sam sigurna da ako se zadje malo dalje od centra, vrlo slicnu atmosferu mozemo da nadjemo.



Kafa nije na kontinentu. On je na necem jacem )
KafaJeGotova KafaJeGotova 22:31 04.12.2007

Re: citam i

u stvari, evo ja nikada nisam bila u parizu...ali sam sigurna da ako se zadje malo dalje od centra, vrlo slicnu atmosferu mozemo da nadjemo.

u ovome je razlika izmedju mene i tebe andjelija, ako cemo da pravimo moj profil. ja ne bih na osnovu nikakvih prica stvarao stereotipe o nekoj grupi ljudi na osnovu boje koze, nacionalnosti cegagod, za razliku od tebe. nisam bio u parizu, ali ne bih nikad rekao da sa sigurna da ako se zadje malo dalje od centra, vrlo slicnu atmosferu mozemo da nadjemo. nisi bila, cula si, ali si sigurna da znas. ti i jesi rasistkinja.
KafaJeGotova KafaJeGotova 22:35 04.12.2007

Re: kafa je przena

andjelija
izgleda da je muskog pola pod broj jedan.ne stariji od 24 godine.slabo putujesveta vid'o nijeutopistadobro dete, pod uticajem roditelja...fin..jako fin. plasljiv koliko je fin.

pozdravio te znesic...
Strongman Strongman 22:39 04.12.2007

Re: kafa je przena

pozdravio te znesic...


Andjelija sada si ga nahebala.
andjelija andjelija 22:41 04.12.2007

Re: citam i

KafaJeGotova
u stvari, evo ja nikada nisam bila u parizu...ali sam sigurna da ako se zadje malo dalje od centra, vrlo slicnu atmosferu mozemo da nadjemo.

u ovome je razlika izmedju mene i tebe andjelija, ako cemo da pravimo moj profil. ja ne bih na osnovu nikakvih prica stvarao stereotipe o nekoj grupi ljudi na osnovu boje koze, nacionalnosti cegagod, za razliku od tebe. nisam bio u parizu, ali ne bih nikad rekao da sa sigurna da ako se zadje malo dalje od centra, vrlo slicnu atmosferu mozemo da nadjemo. nisi bila, cula si, ali si sigurna da znas. ti i jesi rasistkinja.


znaci sine brate nisi nigde mrdnuo. tako sam i mislila. drz' se kruga 2 sela tvoga inace ces pasti u nesvest ako izadjes napolje. nije to za tebe.
andjelija andjelija 22:42 04.12.2007

Re: kafa je przena

KafaJeGotova

pozdravio te znesic...


ne znam ko je to ili sta je to.
Strongman Strongman 22:47 04.12.2007

Re: citam i

znaci sine brate nisi nigde mrdnuo. tako sam i mislila. drz' se kruga 2 sela tvoga inace ces pasti u nesvest ako izadjes napolje. nije to za tebe.



Znaci Andjelija brate sine nisi uopste politicki korektna. Ko tebe Kafom ti njega espressom

KafaJeGotova KafaJeGotova 22:50 04.12.2007

Re: citam i

znaci sine brate nisi nigde mrdnuo. tako sam i mislila. drz' se kruga 2 sela tvoga inace ces pasti u nesvest ako izadjes napolje. nije to za tebe.

ako mrdnuti iz kruga dvojke znaci postati tako nesto kao sto si ti, da znas da cu da te poslusam.
da li stvarno mislis da cu ja sad da pisem gde sam sve bio da bih tebi nesto dokazao? tebi koja dajes tako pausalne ocene?
kcerko, sestro...
andjelija andjelija 22:52 04.12.2007

Re: citam i

KafaJeGotova
znaci sine brate nisi nigde mrdnuo. tako sam i mislila. drz' se kruga 2 sela tvoga inace ces pasti u nesvest ako izadjes napolje. nije to za tebe.

ako mrdnuti iz kruga dvojke znaci postati tako nesto kao sto si ti, da znas da cu da te poslusam.
da li stvarno mislis da cu ja sad da pisem gde sam sve bio da bih tebi nesto dokazao? tebi koja dajes tako pausalne ocene?
kcerko, sestro...



do kaludjerice i opova se ne racuna. kao ni bivse republike.

zavrsili smo konverzaciju.
Strongman Strongman 22:57 04.12.2007

Re: citam i

tebi koja dajes tako pausalne ocene?


Cekaj kafo pomesao si tekstove. Ti si TSZAR pausalnih ocena na mom blogu. Andjelija ne da ti nije konkurencija, nego...

Jel ti svoje postove samo pises ili ih i procitas po nekad? Onako pausalno...

Strongman Strongman 22:57 04.12.2007

Re: citam i

do kaludjerice i opova se ne racuna. kao ni bivse republike.


A matruska ekskurzija u Budimpestu? Nemoj da si surova. Ipak je to inostranstvo.
KafaJeGotova KafaJeGotova 23:01 04.12.2007

Re: citam i

do kaludjerice i opova se ne racuna. kao ni bivse republike.
zavrsili smo konverzaciju.

u al' si me potkopala. ne znam kako cu se oporaviti od ovoga.
Strongman Strongman 23:03 04.12.2007

Re: citam i

u al' si me potkopala. ne znam kako cu se oporaviti od ovoga.


ovo je vec ozbiljno
KafaJeGotova KafaJeGotova 23:04 04.12.2007

Re: citam i

Jel ti svoje postove samo pises ili ih i procitas po nekad? Onako pausalno...

da, video sam od tebe. citam, divim se sebi, furam skromnost, kiss kiss ljub ljub sa svima, i moljakam za preporuke ne bih li postao vip bloger.
Strongman Strongman 23:25 04.12.2007

Re: citam i

da, video sam od tebe. citam, divim se sebi, furam skromnost, kiss kiss ljub ljub sa svima, i moljakam za preporuke ne bih li postao vip bloger.




Eee onda smo isti. I ja to radim.
andjelija andjelija 23:33 04.12.2007

Re: citam i

KafaJeGotova
Jel ti svoje postove samo pises ili ih i procitas po nekad? Onako pausalno...

da, video sam od tebe. citam, divim se sebi, furam skromnost, kiss kiss ljub ljub sa svima, i moljakam za preporuke ne bih li postao vip bloger.



evo idem da te preporucim.....to mi je hobi...inace..preporucujem vas neshvacene....pre neki dan stalkera...evo idem kod supermoda da znas.
KafaJeGotova KafaJeGotova 23:35 04.12.2007

Re: citam i

Eee onda smo isti. I ja to radim.

je l'? nije se dalo primetiti.
Strongman Strongman 23:42 04.12.2007

Re: citam i

KafaJeGotova
Eee onda smo isti. I ja to radim.

je l'? nije se dalo primetiti.



Citaj pazljivije ;-)
KafaJeGotova KafaJeGotova 23:44 04.12.2007

Re: citam i

evo idem da te preporucim.....to mi je hobi...inace..preporucujem vas neshvacene....pre neki dan stalkera...evo idem kod supermoda da znas.

a, ipak konverziramo?! mojoj sreci nikad kraja...
ipak, ne moras da se cimas da preporucujes. meni ne predstavlja problem da budem neshvacen od ljudi kao sto si ti. cak naprotiv.
ziva bila.
Strongman Strongman 00:30 05.12.2007

Re: citam i

a, ipak konverziramo?! mojoj sreci nikad kraja...
ipak, ne moras da se cimas da preporucujes. meni ne predstavlja problem da budem neshvacen od ljudi kao sto si ti. cak naprotiv.


Ja da kazem u moje ima. Ja te shvatam. Imas svoj stav i drzis se njega. Meni se cini, samo, da ti je stav neutemeljen. Ali bolje i nikakav stav nego, nedaj boze, bez stava.
KafaJeGotova KafaJeGotova 01:02 05.12.2007

Re: citam i

stronze menze, odem mi komentar?! zar se ti ovde ne sprdas sa politickom korektnoscu? urgiraj kod supermoda da mi vrne komentar. sta tu meni supermod moralise... toliko o tome...
Strongman Strongman 01:06 05.12.2007

Re: citam i

KafaJeGotova
stronze menze, odem mi komentar?! zar se ti ovde ne sprdas sa politickom korektnoscu? urgiraj kod supermoda da mi vrne komentar. sta tu meni supermod moralise... toliko o tome...



Ajde u utorak. Sada imam posetu. Delegaciju iz Kine.
KafaJeGotova KafaJeGotova 01:11 05.12.2007

Re: citam i

Ajde u utorak. Sada imam posetu. Delegaciju iz Kine.

ajde, pa da nam pricas kakvi su kinezi i kako si ih lemao... sad treba da oboris rekord na 31 sekundu. i ne zaboravi sterotipe.
political correctness sucks!
Strongman Strongman 01:14 05.12.2007

Re: citam i

KafaJeGotova
Ajde u utorak. Sada imam posetu. Delegaciju iz Kine.

ajde, pa da nam pricas kakvi su kinezi i kako si ih lemao... sad treba da oboris rekord na 31 sekundu. i ne zaboravi sterotipe.
political correctness sucks!


Ok. Smatraj nasu konverzaciju zavrsenom. Mislim d aovaj blog.
oldtajmer oldtajmer 05:38 05.12.2007

Re: citam i

jer cinjenica jeste da srbi prave probleme...ne zato sto su fini, nego zato sto je to u njihovoj kulturi dokaz o njihovoj moci i statusu (kakav god su utripovali) da vrse genocid i etnicka ciscenja.
andjelija, lepe predrasude imas. onako rasisticke.


pa i ovo je istina. Procitaj prethodni post o Srpsko/Grckoj kafani i kako se uvek pobiju. Prave brate Srbi problema, jos kad popiju.... samo tako!

a o genocidu je izlisno govoriti. O tome ce suditi.... Haag
mocna malena79 mocna malena79 10:02 05.12.2007

Re: citam i

andjelija
. eee...ponekad mi nedostaje ruska mafija po klubovima. sto jes.


bre Andjo gde nadje ruse pa oni tek ne prezaju ni od cega, barem tako bude u filmovima :)

Strongy, zena ti je kralj !
asterix asterix 13:32 06.12.2007

Re: AKO JE..

Nema komuniciranja sa gostima osim sluzbeno. Ljubavi se radjaju kada mi neko prilikom rukovanja stavi 100$ u ruku


To mu dodje tamo kao- 'edna chrvena. hehe
MightyNora MightyNora 21:58 04.12.2007

Auuu..

Pazi ovako, nije da znam malo ljudi koji rade kao obezbedjenje, ali ovakve price me ostave u totalnom ludilu. Milsim to tamo bas nije za zajebanciju. Koliko ti intervencija imas za vece? 2-3 ili 10-15 sve zajedno sa onim "lupio sam mu dva-tri samara"... Mislim da li ti se uopste desi da nekome lupis samar i da se on automatski smiri?

Pozz & preporuka
Strongman Strongman 22:04 04.12.2007

Re: Auuu..

MightyNora
Pazi ovako, nije da znam malo ljudi koji rade kao obezbedjenje, ali ovakve price me ostave u totalnom ludilu. Milsim to tamo bas nije za zajebanciju. Koliko ti intervencija imas za vece? 2-3 ili 10-15 sve zajedno sa onim "lupio sam mu dva-tri samara"... Mislim da li ti se uopste desi da nekome lupis samar i da se on automatski smiri?

Pozz & preporuka


Nora

ja sam ozbiljan, porodican covak koji se bavi obezbedjenjem kao dodatnim poslom. nema nista od toga da ja nekog bijem. Glavna ideja je da izolujem i udaljim problem, van kluba.

Ali, ima dosta ljudi na drogama, pijanih i slicno koji imaju iskrivljenu percepciju realnosti. Vise puta (2 ili 3) sam precutao iscepanu kosulju. Tip me razvlaci ko testo, ja ga miroljubivo izvedem. Bio sam poliven picem a da nisam bio nasilan. Cest kazem da

"Za pare koje smo placeni, nesmemo da imamo ego"

Ali ako te neko udari flasom u glavu, a meni se to desilo, tu nema prastanja. Tom tipu sto me udario nisu mogli da upare facu i sliku sa licne karte. Ja sam imao ogromnu cvorugu na glavi. Tako to ide.
MightyNora MightyNora 22:14 04.12.2007

Re: Auuu...

Cek cek cek, da se ne odapnemo na losu nogu... Nisam mislio da se ti bijes. Nego kada imas intervenciju sta se onda desava. Mislim, za razliku od ovim momaka koje ja znam koji rade "kao" obezbedjenje, oni nemaju toliko posla za godinu dana koliko si ti stavio u ovaj post. Ali stvarno tako mislim.

I razumem koncept nenasilnosti. Tebi je sustina da ne izazoves sranje, a ako ga bude da ga bude sto krace. Ako se lepo secam iz jednog od proslih postova: "Izbegava se kontakt ocima kada te neko provocira jer se time smanjuje sansa za dolazenje u sukob." Citam ja lepo, tako da nisam imao nikakvo lose misljenje. No offense meant.

I hvala na odgovoru. Pitanje je bilo da li ustvari ima konflikata, koje ti nisi poceo, a koji se ipak nisu zavrsili tvojim znojem, a njihovim suzama i krvlju. Koliko ustvari stav pomaze u izbegavanju sukoba?

Jos jednom Pozdrav
Strongman Strongman 22:18 04.12.2007

Re: Auuu...

MightyNora
Cek cek cek, da se ne odapnemo na losu nogu... Nisam mislio da se ti bijes. Nego kada imas intervenciju sta se onda desava. Mislim, za razliku od ovim momaka koje ja znam koji rade "kao" obezbedjenje, oni nemaju toliko posla za godinu dana koliko si ti stavio u ovaj post. Ali stvarno tako mislim.

I razumem koncept nenasilnosti. Tebi je sustina da ne izazoves sranje, a ako ga bude da ga bude sto krace. Ako se lepo secam iz jednog od proslih postova: "Izbegava se kontakt ocima kada te neko provocira jer se time smanjuje sansa za dolazenje u sukob." Citam ja lepo, tako da nisam imao nikakvo lose misljenje. No offense meant.

I hvala na odgovoru. Pitanje je bilo da li ustvari ima konflikata, koje ti nisi poceo, a koji se ipak nisu zavrsili tvojim znojem, a njihovim suzama i krvlju.

Jos jednom Pozdrav



Da bi drzava odgovorila najopasnijim kriminalcima mora da ima specijalnu policiju koja je spremna da bude jos opasnija (po potrebi) od njih.

Da bi klub odgovorio na najzajebanije gangsterske situacije sa nasiljem mora da ima tim koji je spreman, uvek, i svuda, da bude opasniiji od njih. E ja vodim takav tim. Kada vidis u diskoteci da pocne njesra i svi beze odatle e ja trcim bas tamo.

Sada vec malo redje. Imam vise bodigardinga nego security poslova, BG je penzionerski posao. Za 2 godina esm imao 3 - 4 situacije, i to uvek pod kontrolom.
Ivan Marović Ivan Marović 22:16 04.12.2007

Strongmane

Svaka čast na postovima. I posebno na ovom. Stvari stoje tako kako si napisao, a ti pišeš veoma nepretenciozno. Nisi u fazonu da si uhvatio boga za muda što si security. To je moj utisak. A sad koja reč o toleraniciji i političkoj korektnosti. Ja sam inače upoznao Džima Losona i znaš šta mi je on rekao: Nismo se mi borili pedesetih da nas belci tolerišu i da budu politički korektni, mi smo se borili za jednakost i pravdu, jer je sistem bio nepravedan.
Strongman Strongman 22:19 04.12.2007

Re: Strongmane

Ivan Marović
Svaka čast na postovima. I posebno na ovom. Stvari stoje tako kako si napisao, a ti pišeš veoma nepretenciozno. Nisi u fazonu da si uhvatio boga za muda što si security. To je moj utisak. A sad koja reč o toleraniciji i političkoj korektnosti. Ja sam inače upoznao Džima Losona i znaš šta mi je on rekao: Nismo se mi borili pedesetih da nas belci tolerišu i da budu politički korektni, mi smo se borili za jednakost i pravdu, jer je sistem bio nepravedan.



Uzgred, crnci iz geta su najveci rasisti. Prebice te (ako si srecan0 samo zato sto si beo.

Hvala na lepim recima. Tacno je da sam nepretenciozan. Radio sam na izlecenju od ego tripa.
andjelija andjelija 22:21 04.12.2007

Re: Strongmane

Ivan Marović
Nismo se mi borili pedesetih da nas belci tolerišu i da budu politički korektni, mi smo se borili za jednakost i pravdu, jer je sistem bio nepravedan.


i sistem je i posle 50 godina nepravedan...ali i ucesnici sistema se ne trude dovoljno.

to je ono sto ja pricam...sto u razgovoru sa covekom ne zelim da vidim njegovu boju, nacionalnost, religioznost...seksualnu i politicku orjentaciju...hocu da vidim samo Njega...ko je ta osoba duboko u nama koja je prekrivena sa tonom lejera jer nas drustvo shiba od rodjenja.
Ivan Marović Ivan Marović 22:24 04.12.2007

Re: Strongmane

Strongman
Uzgred, crnci iz geta su najveci rasisti. Prebice te samo zato sto si beo.
E to već zavisi. Ja sam imao samo dobra iskustva (doduše bio sam u getu svega par puta), bitno je kako se postaviš, a pomaže i akcenat, misle da si Rus, a niko neće da se kači s ruskom mafijom :)
andjelija andjelija 22:26 04.12.2007

Re: Strongmane

Ivan Marović
Strongman
Uzgred, crnci iz geta su najveci rasisti. Prebice te samo zato sto si beo.
E to već zavisi. Ja sam imao samo dobra iskustva (doduše bio sam u getu svega par puta), bitno je kako se postaviš, a pomaže i akcenat, misle da si Rus, a niko neće da se kači s ruskom mafijom :)



eto !!! :))

zna covek kako da ih zezne :)))

kada odvalim sa teskim ruskim I'm russian odmah su se sklanjali...i jos mi pokazuju postovanje...a ja golja....opancici mi iz usiju vire :)) namazana sam seljanka to je sigurno :)
Strongman Strongman 22:30 04.12.2007

Re: Strongmane

Ivan Marović
Strongman
Uzgred, crnci iz geta su najveci rasisti. Prebice te samo zato sto si beo.
E to već zavisi. Ja sam imao samo dobra iskustva (doduše bio sam u getu svega par puta), bitno je kako se postaviš, a pomaže i akcenat, misle da si Rus, a niko neće da se kači s ruskom mafijom :)


Ma u pravom getu ni gumene gace ne pomazu. Ono vide bas crno belo. Kao i ovi u Arandejlovcu.
Strongman Strongman 22:31 04.12.2007

Re: Strongmane

kada odvalim sa teskim ruskim I'm russian odmah su se sklanjali...i jos mi pokazuju postovanje...a ja golja....opancici mi iz usiju vire :)) namazana sam seljanka to je sigurno :)


U ovde je dovoljno dobro da kazes da si Srbin. Imamo vec neku reputaciju.
Ivan Marović Ivan Marović 22:43 04.12.2007

Re: Strongmane

Ma u pravom getu ni gumene gace ne pomazu.
Ma nisam ja mislio na pravi geto, nego na ovaj naš Vašingtonski :) Doduše nisam imao iskustva sa Bladsima, Latin Kingsima i Vatos Lokos. Samo sa onima što gluvare po ćoškovima i žickaju pljuge.
Strongman Strongman 22:50 04.12.2007

Re: Strongmane

Ma nisam ja mislio na pravi geto, nego na ovaj naš Vašingtonski :) Doduše nisam imao iskustva sa Bladsima, Latin Kingsima i Vatos Lokos. Samo sa onima što gluvare po ćoškovima i žickaju pljuge.


Slusaj ovo. Moj badigard partner Djura, jedan od najzahebanijih likova koji hodaju. Zaheban u SVAKOM SMISLU. Spreman na sve i uvek. Tipican lastman standig.

Elem Djura se preselio iz MAjami Bica u Vasington. Greskom u geto. Imao je sijaset situacija ali je morao da se iseli. Branili ga crnci iz kraja kkoliko su mogli, jer je momak 100% ok. Ali se odseljio.

Respect za Washington geto rulz!
saphira saphira 22:50 04.12.2007

kao i obicno

sjajna prica! )

Malo mi se steglo u stomaku dok sam je citala, ali me je i lupio adrenalin na neki cudan nacin... Mada, da budemo iskreni ne secam se da sam u zivotu udarila nekog (il' neko mene...) ali dobro je videti zivot i iz nekih drugih uglova (ili bar citati o tome ))
Strongman Strongman 22:55 04.12.2007

Re: kao i obicno

sjajna prica! )

Malo mi se steglo u stomaku dok sam je citala, ali me je i lupio adrenalin na neki cudan nacin...



Hvala na pohvali. Da budem iskren, uvek sam na granici da napunim gace kada sam u situaciji kao iz price.

Uopste se ne pravim da sam kul u ovim situacijama. Mada je adrenalin dobar.
Ucitelj Tasa Ucitelj Tasa 23:20 04.12.2007

Re: kao i obicno

Kazi mi ko ima vise love. Crnci ili belci. U Majamiju naravno.
Strongman Strongman 23:27 04.12.2007

Re: kao i obicno

Ucitelj Tasa
Kazi mi ko ima vise love. Crnci ili belci. U Majamiju naravno.



Belci naravno. Ali crnci imaju strasan drajv da to pokazuju. Moda je da su skroz u zlatu, pa su cak i kola nakicena uredjajima, felnama,... A ponekad stanuju jos kod caleta i keve, a glume uspesne poslovne ljude.
Ucitelj Tasa Ucitelj Tasa 23:36 04.12.2007

Re: kao i obicno

Pa kako onda u klubovima ima uvek vise crnaca koji trose. Gde su belci? Ili ima posebnih klubova za belu populaciju
Strongman Strongman 23:43 04.12.2007

Re: kao i obicno

Ucitelj Tasa
Pa kako onda u klubovima ima uvek vise crnaca koji trose. Gde su belci? Ili ima posebnih klubova za belu populaciju



Crnci idu vise na hip hop. Belci na house muziku.

Crncima vise znaci da se pokazuju.
nsarski nsarski 23:51 04.12.2007

Re: kao i obicno

U filmu "American Gangster" (preporucujem za laku razonodu onima koji nisu videli), kaze glavni tip: "Kad udjes u salu i pogledas oko sebe - onaj koji je najupadljivije obucen i nakicen, taj je najslabiji". On je crnac i govorio je o ponasanju crnaca.
andjelija andjelija 23:54 04.12.2007

Re: kao i obicno

nsarski
U filmu "American Gangster" (preporucujem za laku razonodu onima koji nisu videli), kaze glavni tip: "Kad udjes u salu i pogledas oko sebe - onaj koji je najupadljivije obucen i nakicen, taj je najslabiji". On je crnac i govorio je o ponasanju crnaca.


i tako je i bilo.

dobra muzika u filmu...solidan film.


Strongman Strongman 00:22 05.12.2007

Re: kao i obicno

nsarski
U filmu "American Gangster" (preporucujem za laku razonodu onima koji nisu videli), kaze glavni tip: "Kad udjes u salu i pogledas oko sebe - onaj koji je najupadljivije obucen i nakicen, taj je najslabiji". On je crnac i govorio je o ponasanju crnaca.



I jeste i nije. Ovde je izmesteno.
kuki kuki 23:46 04.12.2007

Cestitam!

Milane, napredujes odlicno. Mislim na b(r)logu. Pocelo je lepo sa "dobro dosao", "fino pises", "drago nam je sto si sa nama", itd. Vidim da si presao kroz drugu i trecu fazu kroz samo jedan post. Znaci, onako silno kako ti i dolikuje.

Inace, druga faza je kad se pocnu da javljaju jezicki cistunci, politicki korektori i slicni. Tek da te spuste na zemlju, da ti kazu da ti i nisi bas neki, da bi oni neuporedivo bolje samo ih nesto mrzi. A treca faza je kada pocnu da se okupljaju krvni neprijatelji koji jure jedno drugoga od posta do posta, izravnavaju samo njima znane racune i sve nas ubedjuju kako su pametni, vickasti i majstori u spustanju.

Da bi se ucvrstio u blog zajednici, predstoji ti da prodjes kroz cetvrtu fazu kada ce te spopasti dezurni, bilo da su placeni ili da to rade za ljubav vodje i partije. Tu fazu mozes da izbegnes ako se ne lacas politike ali to samo po sebi je vrlo tesko izbeci.

Jos jednom, sve cestitke na napredovanju.
Strongman Strongman 00:28 05.12.2007

Re: Cestitam!

Milane, napredujes odlicno. Mislim na b(r)logu. Pocelo je lepo sa "dobro dosao", "fino pises", "drago nam je sto si sa nama", itd. Vidim da si presao kroz drugu i trecu fazu kroz samo jedan post. Znaci, onako silno kako ti i dolikuje.

Inace, druga faza je kad se pocnu da javljaju jezicki cistunci, politicki korektori i slicni. Tek da te spuste na zemlju, da ti kazu da ti i nisi bas neki, da bi oni neuporedivo bolje samo ih nesto mrzi. A treca faza je kada pocnu da se okupljaju krvni neprijatelji koji jure jedno drugoga od posta do posta, izravnavaju samo njima znane racune i sve nas ubedjuju kako su pametni, vickasti i majstori u spustanju.

Da bi se ucvrstio u blog zajednici, predstoji ti da prodjes kroz cetvrtu fazu kada ce te spopasti dezurni, bilo da su placeni ili da to rade za ljubav vodje i partije. Tu fazu mozes da izbegnes ako se ne lacas politike ali to samo po sebi je vrlo tesko izbeci.

Jos jednom, sve cestitke na napredovanju.


Wow (vau)!

dobio sam ubrzani "Vodic kroz blogovanje za pocetnjike".

Nisam znao da je to tako. Nisam se udubljivao u analizu jer je materija presiroka. Ima previse likova.

U svakom slucaju i ako to nije tako kao sto kazes hvala ti na lepim recima. Trudim se od srca. Sto kazu "pisem iz duse".
Macak Macak 07:48 05.12.2007

Da te pitam...

... nesto.
Sto su nasi Srbi tako popularni izbacivaci svuda po svetu?
Kad sam bila u Parizu, kumovi ( i ostali prijatelji) me vodali po najboljim klubovima, restoranima, diskotekama... prijemi, koktel, cuda... Elem, ja sam to pripisivala visoko-popoularnom-sportskom statusu mojih friends-a (jer svi su oni vrhunski sportisti ex-YU). Ispostavilo se da smo na bar pola od tih zurki upali zato sto su obezbedjenje radili "nasi momci".
Mislim, da li tu postoji neka "internacionalna" konkurencija? Da li se zna ko je bolji i u cemu? Da li postoji "trziste"?

Dobra prica, mada mi je malo muka od tolikih udaraca i krvi... bice da sam previse suptilna:)
Strongman Strongman 07:58 05.12.2007

Re: Da te pitam...

Kad sam bila u Parizu, kumovi ( i ostali prijatelji) me vodali po najboljim klubovima, restoranima, diskotekama... prijemi, koktel, cuda... Elem, ja sam to pripisivala visoko-popoularnom-sportskom statusu mojih friends-a (jer svi su oni vrhunski sportisti ex-YU). Ispostavilo se da smo na bar pola od tih zurki upali zato sto su obezbedjenje radili "nasi momci".



Mozda su te vodili na mesta gde znaju izbacivace. U parizu ih ima tradicionalno mnogo.

Kad sam bila u Parizu, kumovi ( i ostali prijatelji)


Primer rukometas - odbojkasica bracni par. Pa Misa i Andja, Cobi i Natasa...
Macak Macak 08:21 05.12.2007

Re: Da te pitam...

Ali to su definitivno uvek bila najjaca mesta u Parizu.
Dakle, da li smo mi to samo naklonjeni sportskim vestinama vise od ostalih, imamo potrebu da iskazemo machizam na svaki nacin, brzo namirisemo gde ce biti frka... ? Ne znam.. ti bolje znas sta je strateska prednost u tvom poslu.

(Dalje parovi: Natali i Zoran, Lale Mladenovic i Dzenita (Bg)...
Strongman Strongman 08:33 05.12.2007

Re: Da te pitam...

ti bolje znas sta je strateska prednost u tvom poslu.



Pa pare. Kod kuce bi bio placen 20 - 30 $ a ovde ume da ide i po 200 za vece za izbacivaca a za badigard i do 100$ na sat.
Macak Macak 08:35 05.12.2007

Re: Da te pitam...

Eee, a magistarsku diplomu okaci o zid...
Strongman Strongman 08:56 05.12.2007

Re: Da te pitam...

Macak
Eee, a magistarsku diplomu okaci o zid...


Nije tako. Dnevni posao mi je sa magistarskom diplomom, ali s obzirom da Jovana ne radi treba nam jak drugi posao. I ja to i radim.
Macak Macak 09:21 05.12.2007

Re: Da te pitam...

Znam, znam... samo ne verujem da te vise placaju po satu na dnevnom poslu.
Hocu da kazem - za sta smo se borili? Da bi smo se ponovo borili.
Samo sto sada igramo na njihovom terenu.
Strongman Strongman 09:47 05.12.2007

Re: Da te pitam...

Macak
Znam, znam... samo ne verujem da te vise placaju po satu na dnevnom poslu.
Hocu da kazem - za sta smo se borili? Da bi smo se ponovo borili.
Samo sto sada igramo na njihovom terenu.



Barem ne kasnim sa kirijom, placeni telefoni, nije iskljucena kablovska, frizider pun, nemam recke po kaficima...
vucko vucko 10:30 05.12.2007

Re: Da te pitam...

U, je, produktivac - dva posla i još malo pa svaki dan novi blog
Strongman Strongman 13:23 05.12.2007

Re: Da te pitam...


vucko
U, je, produktivac - dva posla i još malo pa svaki dan novi blog



O je!
antioksidant antioksidant 18:25 05.12.2007

Re: Da te pitam...

Macak
... nesto.Sto su nasi Srbi tako popularni izbacivaci svuda po svetu? Kad sam bila u Parizu, kumovi ( i ostali prijatelji) me vodali po najboljim klubovima, restoranima, diskotekama... prijemi, koktel, cuda... Elem, ja sam to pripisivala visoko-popoularnom-sportskom statusu mojih friends-a (jer svi su oni vrhunski sportisti ex-YU). Ispostavilo se da smo na bar pola od tih zurki upali zato sto su obezbedjenje radili "nasi momci". Mislim, da li tu postoji neka "internacionalna" konkurencija? Da li se zna ko je bolji i u cemu? Da li postoji "trziste"?Dobra prica, mada mi je malo muka od tolikih udaraca i krvi... bice da sam previse suptilna:)

Ne znam za ostatak sveta ali za Pariz znam da je "osvojen" sredinom 80tih. Bilo je tu tona tuca i bombi i pistolja ali je sada taj posao u Parizu manje vise u vlasnistvu Srbije i Crne Gore. (mada mislim da se situacija polako menja. Albanci se "sire" iz Svajcarske a stara ekipa polako stari i napusta pozicije)
andjelija andjelija 18:31 05.12.2007

Re: Da te pitam...

antioksidant

Ne znam za ostatak sveta ali za Pariz znam da je "osvojen" sredinom 80tih. Bilo je tu tona tuca i bombi i pistolja ali je sada taj posao u Parizu manje vise u vlasnistvu Srbije i Crne Gore. (mada mislim da se situacija polako menja. Albanci se "sire" iz Svajcarske a stara ekipa polako stari i napusta pozicije)



e ja ne videh jos albanca viseg od mene a nisam visoka :))
gde ce oni onako skraceni da budu izbacivaci??? lako pero kategorija...ma ajde.


tamo gde je koncentracija ljudi velika i sarolika, uglavnom su nabudzeni tipovi u obezbedjenju. u americi neretko su i policajci koji to rade kao dodatni poslic.

Strongman Strongman 19:16 05.12.2007

Re: Da te pitam...

tamo gde je koncentracija ljudi velika i sarolika, uglavnom su nabudzeni tipovi u obezbedjenju. u americi neretko su i policajci koji to rade kao dodatni poslic.


Obezbedjenje prvo treba da izgleda odvracajuce pa sve ostalo. Stace ti mali ali Brus Li i imas problem svako vece.

in the name of an old friend

, je, produktivac - dva posla i još malo pa svaki dan novi blog

sve se moze kad se hoce!
Strongman Strongman 13:24 05.12.2007

Re: in the name of all friend


sve se moze kad se hoce!


A jee!
asterix asterix 21:00 05.12.2007

Malo kasnim ali....

Fantastichna pricha. Volim mlevenje zlih lobanja a ako uz to pride ide i plata, to je super uzivancija. Valjda su tako zamislili u pochetku i posao policajca, a onda se umeshala politika pa su popucale usput i neke pametne glave i nevina lica koja su se nashla na putu.
Podrshka terminologiji, jeste prejaka na momente ali je adekvatna situaciji.
Strongman Strongman 21:13 05.12.2007

Re: Malo kasnim ali....

asterix
Fantastichna pricha. Volim mlevenje zlih lobanja a ako uz to pride ide i plata, to je super uzivancija. Valjda su tako zamislili u pochetku i posao policajca, a onda se umeshala politika pa su popucale usput i neke pametne glave i nevina lica koja su se nashla na putu.
Podrshka terminologiji, jeste prejaka na momente ali je adekvatna situaciji.



pa gde si bre ti do sada. Ja brinuo. Radim sa pola kapaciteta na blogu kad tebe nema.

Drago mi je da ti se dopala prica.

Propustio si zezanje sa KafaJeGotova. Cuveni antirasista se okomio na mene. Od sada "njih" nazivamo zelenim. Da ne bude rasisticki.
asterix asterix 21:38 05.12.2007

Re: Malo kasnim ali....

pa gde si bre ti do sada. Ja brinuo. Radim sa pola kapaciteta na blogu kad tebe nema.

Drago mi je da ti se dopala prica.

Propustio si zezanje sa KafaJeGotova. Cuveni antirasista se okomio na mene. Od sada "njih" nazivamo zelenim. Da ne bude rasisticki.


Vratio sam se svez i spreman na sve:)) U vezi Kafice, heh
Video sam to sad:)) Shta da se radi, svetu se ne moze ugoditi. Vazno je biti u igri i ostati na vrhu lanca ishrane, kako ti reche.hehe
Mislim da je ova najbolja do sada, uspeo si da je dovedesh do brutalnog savrshenstva uz fantastichnu dinamiku. Polako pripremash materijal za film. Zainteresovan sam za taj pravac.
Strongman Strongman 21:41 05.12.2007

Re: Malo kasnim ali....

Mozda te i pustim da glumis samnom

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 23:01 05.12.2007

Re: Malo kasnim ali....

jaki, imas preporuku! adrenalinski tekst, ko ne voli nek' ne cita. to je ta macho misterija: sarmantan kao krvav biftek:) cita se k'o i prepredeni stari mustang, carobnjak sirovih akcionih prica ,Mickey Spillane (tvrdi krimici, otac Mike Hammera, jedrilicar, ribar, Jehovin svedok, cirkusant, glumac i preteca Prljavog Harija) Pisuci o pistoljima, pesnicama i plavusama, jos u pedesetim godinama proslog veka prodao je vise knjiga nego sto ce Dan Brown prodati za ceo zivot, sve preko brutalog imperativa: smakni ih seksom i nasiljem.

Evo 5 recenica, original:
- Zviznuo sam ga bočno šipkom preko vilice i rascepio mu meso sve do koske. Udarcima revolvera ugurao sam njegove zube nazad u usta. To lupanje po njegovoj njuški, uzelo mi je dosta đavolskog vremena. Ali, on se i dalje pomerao ka vratima, a onda je ostao tamo, ispuštajući mehuriće. I zato sam ga ponovo zviznuo, pa je prestao da ispušta mehuriće.
:)))))
_________

Memorial day - krv, znoj i suze - iz mog ugla, to krv znoj i suze k'o porodjaj:)

________


Strongman Strongman 23:13 05.12.2007

Re: Malo kasnim ali....

jaki, imas preporuku! adrenalinski tekst, ko ne voli nek' ne cita.



fala Vesna. trudim se.

Kad citam Spillaneov citat zvuci mi kao da sam ga sam napisao )

Okolisao sam oko adrenalinskih prica na blogu jer ima ostetljivih dusica.

Meni su sve te price jedna nalik na drugu. Ali ako vam se dopada - nista lakse.
gordanac gordanac 07:49 06.12.2007

:)

Vesnin tekst me setio (ne znam zašto) zapamćenih par rečenica iz nečeg sličnog kao što je M.Spillane (a možda je i on, bogsvetinekazna) koje su se dugo koristile u mom okruženju (za ilustraciju odgovarajućeg konteksta):

"...- Ha! - reče Spade - najzad si dolijao. prljavi štakore!
Bljesnuše pištolji i iznenađeni Ferguson pade pod naletom kipućeg olova...."
Strongman Strongman 10:05 06.12.2007

Re: :)

Bravo Goco. Kasnis na zurku (blogovsku) ali donesis odlicne kolace.

A kako bese ono

"Vilmos kauboj po drugi put jezdi kroz vase snove..."
gordanac gordanac 11:22 06.12.2007

:))

e, strongman, prijateljev prijatelju, ja već odavno budna jezdim kroz sopstvene snove i gledam budna u snove prijatelja koji je (bio) prijatelj tvog (i mog) prijatelja....sve mi se čini da ni spavati više nikad neću... i onako se ima večnost za spavanje....(inače, "šijem te" u kratkoći spavanja, bez treninga - metabolizam mi zahteva maksimum 4 sata, oduvek, još ako ustanem dva sata ranije, zamisli šta se sve može uraditi, i - haaaaaj! :)))
mi drugovi umemo da budemo čudo jedno...kad treba čuvati zajedničke snove...

p.s. lepo si me podsetio Vilmoša, znala sam ga, mnogo je voleo što je kauboj...a, bogami i umeo je
andjelija andjelija 18:39 06.12.2007

spavanje

tesko mogu da poverujem da ti metabolizam trazi 4 sata. do pre par godina sam spavala 3-4 sata ne samo zbog urbanog zivota, nego i zato sto sve cujem i cimam se dok spavam. a onda sam otkrila
i napokon mogu da kazem da spavam kao covek, i to minimum sest sati kao top.
Strongman Strongman 20:17 06.12.2007

Re: spavanje


andjelija
tesko mogu da poverujem da ti metabolizam trazi 4 sata. do pre par godina sam spavala 3-4 sata ne samo zbog urbanog zivota, nego i zato sto sve cujem i cimam se dok spavam. a onda sam otkrila
i napokon mogu da kazem da spavam kao covek, i to minimum sest sati kao top.



Vidim da si amater. Prpbaj ovo:



To je silikon koij se oblikuje prema tvom uhu:





Strongman Strongman 20:21 06.12.2007

Re: :))

gordanac
e, strongman, prijateljev prijatelju, ja već odavno budna jezdim kroz sopstvene snove i gledam budna u snove prijatelja koji je (bio) prijatelj tvog (i mog) prijatelja....sve mi se čini da ni spavati više nikad neću... i onako se ima večnost za spavanje....(inače, "šijem te" u kratkoći spavanja, bez treninga - metabolizam mi zahteva maksimum 4 sata, oduvek, još ako ustanem dva sata ranije, zamisli šta se sve može uraditi, i - haaaaaj! :)))
mi drugovi umemo da budemo čudo jedno...kad treba čuvati zajedničke snove...

p.s. lepo si me podsetio Vilmoša, znala sam ga, mnogo je voleo što je kauboj...a, bogami i umeo je


Sta da ti kazem Goco. Pobedila si. Ti si TZAR za nespavanje. Ja sam se dugo borio da svedem potrbnih 9 sati spavanja na ispod 6. I bilo mi mucno, moram da ti priznam.

A nas prijatelj pre spavanja casu argentinskog vina sa prijateljima i spava ko beba.

p.s.

A Vilmos kada je bio mali voleo je


andjelija andjelija 20:54 06.12.2007

hvala na predlogu

probala sam te silikonske otpada mi koza....uzimam ove najjeftinije ali ih u teglama kupujem. sve ostalo mi nije pasovalo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana