Politika

Presuda ICJ o proglašenju nezavisnosti Kosova

Jelica Greganović RSS / 22.07.2010. u 13:58

netherlands.1124749260.netherlands-_den_haag_x_delft_073.jpg

Edit:

Proglašenjem jednostrane nezavisnosti Kosova nije prekršena Rezolucija 1244 SB UN, smatra sud, kao što smatra da nije prekršen ni ustavni okvir, niti neki od propisa međunarodnog prava.

(10 sudija za i 4 protiv ove presude)

 

Za koji minut će Medjunarodni sud u Hagu (ICJ) saopštiti svoju savetodavnu presudu o tome da li je jednostrano proglašenje nezavisnosti Kosova bilo u skladu sa međunarodnim zakonima.

S obzirom da je moj prethodni blog na tu temu tako pun komentara, da se jedva snalazim, a da pretpostavljam da ćete želeti da komentarišete i diskutujete o uskoro, zvanično proglašenoj presudi, otvaram ovaj blog na tu temu. Verujem da će nam tako biti lakša komunikacija i da će sve biti preglednije.

 



Komentari (415)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Filip2412 Filip2412 21:49 22.07.2010

Re: ..

Prema navodima "Zidojče cajtung" "separatistički pokreti širom sveta nadali su se odluci kakva je danas i doneta", iako su "stručnjaci očekivali da će sudije izbeći da donesu odluku koja će podstaći druge manjine da takođe proglase nezavisnost, zbog čega je mišljenje suda iznenađenje".
Svaka nezavisnost se dobija ratom a ne nekakvim sudskim presudama.

Dzaba Kurdima pravni argumenti kad su na terenu slabiji.
skyspoter skyspoter 16:40 22.07.2010

Danasnjom presudom

Dobili smo jos jedan dan Drzavnosti Srbije.
freehand freehand 16:44 22.07.2010

A gdje je...

... dobri susjed da čestita domaćici i nama pilićima?

Dakle, šta da kažem ja kao laik/laik a da ne lupim kao ekspertI'

Prosto ne mogu da verujem da je vrh države (šta god mi mislili o njihovim pojedinačnim/grupnim kvalitetima)
zagazio ovako duboko bez super-ozbiljne analize i konsultacija sa PRAVIM stručnjacima; uključujući tu i prijateljske
i isto ili slično misleće strane države;

Broj i argumentacija nolikog broja država koje su pred Međunarodnim sudom pravde zastupale
stav Srbije takođe me uverava da inicijativa i smer koji su zauzeli naši predstavnici nije bio bez smisla .
Što mi, opet, a i na osnovu onog zrna pravničkog znanja koje ipak posedujem, kaže da je ova presuda
pravna bruka i sramota.

Šta će to sve zajedno u praktičnom političkom smislu prouzrokovati po Srbiju i svet - nisam sposoban da
u ovom momentu predviđam.
Al' da mi na dobro ne miriše - to je sigurno

Promeniću nick u Žalosna sova, ako me Koštunac ne pretekne.

BTW - rekoh ja u onom prethodnom blogu da je Jeremić prolupao od jutros. Kad je rešio nastavi politiku kao i u budućnosti.
Biće da su oni to ipak znali ranije.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:56 22.07.2010

Re: A gdje je...

a i na osnovu onog zrna pravničkog znanja koje ipak posedujem, kaže da je ova presuda
pravna bruka i sramota.

Potpisujem.
ivanivica ivanivica 17:07 22.07.2010

Re: A gdje je...

Jelica Greganović
a i na osnovu onog zrna pravničkog znanja koje ipak posedujem, kaže da je ova presuda
pravna bruka i sramota.

Potpisujem.

A da je odluka bila u korist Srbije odluka bi bila pravni ponos i izraz pravne istine?
freehand freehand 17:21 22.07.2010

Re: A gdje je...

A ćestitkica?!
A da je odluka bila u korist Srbije odluka bi bila pravni ponos i izraz pravne istine?


Da je bilo u skladu sa pravom i pravdom, bar po nekim idealističkim nazorima, verovatno bi manje ljudi skonih idealizmu u ovom momentu povraćalo.


P.S. Ivice-Ivičice, izvinjavaj, al' ovo nije za tvoje uši:
dakle, u toku je neformalni skup u Mitrovici; proglase li oni deklaraciju istog tipa kao i Albanci - šta ćemo imati u rezultatu?
Jerbo su svi uslovi isti, sem imena i datuma?
ivanivica ivanivica 17:32 22.07.2010

Re: A gdje je...

Jesam li dobro razumio? Stavit ćemo zahtjev za savjetodavnom odlukom Međunarodnom sudu. Ukoliko bude u našu korist, to ćemo nabijati svima na nos i pokušavati ih uvjeriti kako su u krivu te ih tražiti da povuku prizanja. Ukoliko bude negativna smatrat ćemo je nevažećom i smatrat ćemo je porazom prava i morala. Meni pada na pamet samo da je riječ o vrhunskom licemjerju. Vama?
Innana Innana 17:36 22.07.2010

Re: A gdje je...

freehand
A ćestitkica?!
A da je odluka bila u korist Srbije odluka bi bila pravni ponos i izraz pravne istine?


Da je bilo u skladu sa pravom i pravdom, bar po nekim idealističkim nazorima, verovatno bi manje ljudi skonih idealizmu u ovom momentu povraćalo.


P.S. Ivice-Ivičice, izvinjavaj, al' ovo nije za tvoje uši:
dakle, u toku je neformalni skup u Mitrovici; proglase li oni deklaraciju istog tipa kao i Albanci - šta ćemo imati u rezultatu?
Jerbo su svi uslovi isti, sem imena i datuma?


Narod se jeste skupio u Mitrovici, ali je Tadic brze bolje pozurio i preko svog predstavnika okupljenom narodu porucio da budu mirni i ne prave $ranja i oterao narod kuci. Tim recima, ajde svi kuci... U istoriji mitinga ovaj je bio najkraci, za Ginisa. Narod je to docekao zvizdanjem.
Severna Mitrovica je pod opsadom i KFORA i Eulexa, ima ih na svakih 50 metara, utronjali se da ce Srbi da se nesto bune.

Meni je jasno da DS nema viziju kako da resi problem, ali ovaj miting u Mitrovici je bio zesca blamaza, bruka i sramota. Reci napacenom narodu nista nije gotovo je smesno.

Vi svi ne shvatate da se Mitrovica nalazi na ivici krvoprolica, jer Albanci cekaju mig da ulete na Sever u sve institucije po redu-proverena informacija.
Prvi na redu je sud pa carina, pa ce da teraju dalje...
A do tada imamo mantru nase vlade "samo mirno i dostojanstveno"...
sima2000 sima2000 17:36 22.07.2010

Re: A gdje je...

Meni pada na pamet samo da je riječ o vrhunskom licemjerju.


Lumenima ni na kraj pameti nije bilo da odluka ne može biti u našu korist. U narednih par sati treba da smisle kompletno novu strategiju. Proglašavanje međunarodnog suda nekompetentnim je za sada samo jedna od ideja :)
freehand freehand 17:50 22.07.2010

Re: A gdje je...

Ivančič
quote] Meni pada na pamet samo da je riječ o vrhunskom licemjerju.

Sorry, susjede, ali, pada Vam na... Šta?

U svakom slučaju predlažem da se u ovaj neSud za odmazdu pošalje gospodža Nata!
Reforma još nije gotova, očigledno![
corn mouth corn mouth 18:28 22.07.2010

Re: A gdje je...

ivanivica
Meni pada na pamet samo da je riječ o vrhunskom licemjerju.

upravo tako. malocas sam pregledao reakcije stranackih lidera u srbiji. ono sto moze biti dobra vest je da ovo sto jelica potpisuje jedini javno potpisuje todorovic (SRS).
corn mouth corn mouth 18:37 22.07.2010

Re: A gdje je...

inana
Vi svi ne shvatate da se Mitrovica nalazi na ivici krvoprolica, jer Albanci cekaju mig da ulete na Sever u sve institucije po redu-proverena informacija.
Prvi na redu je sud pa carina, pa ce da teraju dalje...
A do tada imamo mantru nase vlade "samo mirno i dostojanstveno"...

A u cemu je problem da vlada kosove uspostavi kontrolu nad drzavnim institucijama na celokupnoj teritoriji republike? zasto su gradjani severnog dela mitrovice spremni i na krvoprolice samo da bi to sprecili?
ivankagrump ivankagrump 18:40 22.07.2010

Re: A gdje je...

Pa otprilike iz istog razloga iz kog su gradjani Kosova 1998/1999. bili spremni na krvoprolice samo da drzava Srbija ne bi imala kontrolu nad drzavnim institucijama na celoj teritoriji republike.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:41 22.07.2010

corn mauth

Pa, dobro gde si ti, nema te od grupnog istinoljubivog hajkanja po blogu u cilju vređanja svih koji se ne slažu sa jedinom strankom čuvarom i vlasnicom istine u svemiru...što mi je to poznato - čim neko nije na vašoj liniji istine, biće da je radikal...
Innana Innana 18:52 22.07.2010

Re: A gdje je...

corn mouth
inana
Vi svi ne shvatate da se Mitrovica nalazi na ivici krvoprolica, jer Albanci cekaju mig da ulete na Sever u sve institucije po redu-proverena informacija.
Prvi na redu je sud pa carina, pa ce da teraju dalje...
A do tada imamo mantru nase vlade "samo mirno i dostojanstveno"...

A u cemu je problem da vlada kosove uspostavi kontrolu nad drzavnim institucijama na celokupnoj teritoriji republike? zasto su gradjani severnog dela mitrovice spremni i na krvoprolice samo da bi to sprecili?


Kada budes ziveo na Kosovu samo ce ti se reci. U stvari posle mesec dana provedenih u nekoj od enklava sam ces znati odgovor na to pitanje, ukoliko si Srbin odnosno ne-Albanac.
Kako izgleda ziveti u nezavisnom Kosovu bi trebalo pitati ljude juzno od Ibra.

Zato sto nametanje albanskih institucija Srbima se izjednacava sa silovanjem ako to uopste mozes da pokapiras u svojoj glavi.

Zato sto na Kosovu vise od decenije vlada aparthejd.

Zato sto primenom principa o samopredeljenju Srbi onda imaju pravo da se sami opredele kako ce ziveti i gde.

Albanci su imali jedinstvenu istorijsku priliku da od '99 godine Srbe drze ko malo vode na dlanu. Da na svakom koraku sprovode pozitivnu diskriminaciju. Da im pokazu kako su voljni da Kosovo bude dom za sve ljude svih vera i nacionalnosti.
Albanci su na zalost odabrali da Kosovo etnicki ociste i da pokazu koliko su Srbi "dobrodosli".



yugaya yugaya 18:53 22.07.2010

Re: A gdje je...

sima2000
U narednih par sati treba da smisle kompletno novu strategiju.

e pazi kad cak i ja odbijam da poverujem da je kompletna drzava toliko nesposobna da negde nema otkucan i neki plan B.

Jelica Greganović Jelica Greganović 19:31 22.07.2010

Re: A gdje je...

istine

Da se ma'nemo istine, ona je jako nezahvalna pojava, zakoni bi bili sasvim dovoljni.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:33 22.07.2010

Re: A gdje je...

Stavit ćemo zahtjev za savjetodavnom odlukom Međunarodnom sudu. Ukoliko bude u našu korist, to ćemo nabijati svima na nos i pokušavati ih uvjeriti kako su u krivu te ih tražiti da povuku prizanja. Ukoliko bude negativna smatrat ćemo je nevažećom i smatrat ćemo je porazom prava i morala.

Koji mi ?
freehand freehand 20:29 22.07.2010

Re: A gdje je...


A, bili su oni spremni na krvoproliće i kad su pravili 17. mart, i kad su streljali decu na kupanju, i kad su dizali autobuse pune putnika u vazduh... I nije im spremnost opala tokom vremna, mnim.
A što se ovoga tiče
A u cemu je problem da vlada kosove uspostavi kontrolu nad drzavnim institucijama na celokupnoj teritoriji republike?


da li ta rečenica važi i za Srbiju '97,'98 pa do proglašenja Deklaracije?
U čemu je razlika, ako bih smeo da pitam.

mada je besmisleno.
antioksidant antioksidant 20:57 22.07.2010

Re: A gdje je...

Lumenima ni na kraj pameti nije bilo da odluka ne može biti u našu korist. U narednih par sati treba da smisle kompletno novu strategiju

centar
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 16:50 22.07.2010

major blow for Serbia


Kosovo's unilateral secession from Serbia in 2008 did not violate international law, the World Court said on Thursday in a case that could have implications for separatist movements around the globe.

The ruling - a major blow to Serbia - is likely to lead to more countries recognizing Kosovo's independence and move Pristina closer to entry into the United Nations.

Spiridon Spiridon 16:55 22.07.2010

da li zaista brinu?



(ona) ali kako mozes sada u ovakvom trenutku posle ovakve odluke suda???
(spasitelj) samo se ti opusti, ima cika Vule da te oljusti ko bolesnik pomorandzu.
omega68 omega68 17:22 22.07.2010

Re: da li zaista brinu?

A je l' si ti jeo muda od labuda,
kad si bio mali?
Spiridon Spiridon 17:32 22.07.2010

Re: da li zaista brinu?

A je l' si ti jeo muda od labuda,
kad si bio mali?


tebi izgleda opet kasni meca
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 17:29 22.07.2010

politika kontinuiteta

Politika Slobodana Milosevica u spoljnoj politici i prema zemljama regiona bila je nastavljena i u ovih deset godina pa je sledstveno tome jos jednom dozivela svoj potpuni krah.
Nadam se da ce srpske politicke elite najzad shvatiti da se moraju kopernikovski okrenuti od promiloseviceve politike i retorike, koja je sustini antisrpska i uesmerena samo za domacu uporebu, odnosno zloupotrebu sopstvenog naroda zarad.
Ipak, nekako sam siguran da ce "miroljubiva politika Slobodana Milosevica" biti nastavljena a da ce se citava ova stvar u javnosti interpretirati kao jos jedna antisrpska zavera koja ima cilj da unisti srpski narod.
koksy koksy 17:35 22.07.2010

Re: politika kontinuiteta

Aleksandar Stosic
Politika Slobodana Milosevica u spoljnoj politici i prema zemljama regiona bila je nastavljena i u ovih deset godina pa je sledstveno tome jos jednom dozivela svoj potpuni krah.
Nadam se da ce srpske politicke elite najzad shvatiti da se moraju kopernikovski okrenuti od promiloseviceve politike i retorike, koja je sustini antisrpska i uesmerena samo za domacu uporebu, odnosno zloupotrebu sopstvenog naroda zarad.
Ipak, nekako sam siguran da ce "miroljubiva politika Slobodana Milosevica" biti nastavljena a da ce se citava ova stvar u javnosti interpretirati kao jos jedna antisrpska zavera koja ima cilj da unisti srpski narod.

Eh, sto ti je gledati sa irske distance.
Mada, ti Irci...
vludvig vludvig 17:35 22.07.2010

Re: politika kontinuiteta

usmerena samo za domacu uporebu


da ce se citava ova stvar u javnosti interpretirati kao jos jedna antisrpska zavera koja ima cilj

stvar će se interpretirati a zavera ima cilj?

A da ti malo razmisliš kako da pišeš pre nego što nešto napišeš?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 18:00 22.07.2010

Re: politika kontinuiteta

A da ti malo razmisliš kako da pišeš pre nego što nešto napišeš?

a ni zarez nisam stavio na pravo mesto...moronu
freehand freehand 18:01 22.07.2010

Re: politika kontinuiteta

Ajd' živ bio, ne lupetaj.

Baš te čudi da je nastavljena i politika Džordža Vašingotona po pitanju suvereniteta SAD?
Ili Filipa II francuskog? Ili Bizmarka?
Ili bilo kog predsednika ili kralja bilo koje države na svetu koja ima teritoriju i svoj Ustav?
Kakve to veze ima sa nesojem koji leži u dvorištu pod drvetom, jebote!
E pa tebe i takve bih voleo da vidim kako na vratima svog stana dočekuju komšiju koji je rešio da svoju kvadraturu uveća za jednu vašu sobu, sa hlebom i solju, pa da se i ja upišem utu harekrišnu!
Ili da i ja odem na lobotomiju?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 18:04 22.07.2010

Re: politika kontinuiteta

Eh, sto ti je gledati sa irske distance.

pa ako cemo posteno, tako sam gledao i sa srpske distance. ali, ako ti je lakse za svoje stavove neka bude tako. inace, ocigledno vi znate bolje od jedne amerike ili vecinske eu kada je u pitanju domino efekat. mislim ipak da oni imaju spremna scenarija za ssledecih 150 godina.
nego, pustite vi mene i moja irska gledista, nego sta cemo s milosevicevom politikom prema Kosovu koju sprovodi Boris Tadic?
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:06 22.07.2010

Re: politika kontinuiteta

Jesi ti ovo natrukovao ili nekog citiraš?

odnosno zloupotrebu sopstvenog naroda zarad.


Jelica Greganović Jelica Greganović 18:08 22.07.2010

Stošiću,

moronu

žuti karton.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 18:14 22.07.2010

Re: politika kontinuiteta

nego sta cemo s milosevicevom politikom prema Kosovu koju sprovodi Boris Tadic?

Ih pitanja!

Prvo, nisi pravilno sastavio rečenicu, pa ti se odbija 3 puta po 30 poena koji se pripisuju Slobi, Borisu i onom Vasi što je pre 100 godina trećinio Albance.

Preostalih 10 poena ti je, po navici, uzeo Đilas, pa si, eto, ostao bez celog pitanja.

Više sreće u sledećem izvlačenju!

                    
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 18:16 22.07.2010

Re: politika kontinuiteta

ne lupetaj.

hajde da probamo bez licnih emocija o sagovorniku, nego samo argumentovano o temi.
E pa tebe i takve bih voleo da vidim kako na vratima svog stana dočekuju komšiju koji je rešio da svoju kvadraturu uveća za jednu vašu sobu, sa hlebom i solju, pa da se i ja upišem utu harekrišnu!

a ja bih voleo da vidim sta bi ti se desilo da imate dete koje tucete i maltretirate i koje je svaki drugi dan u masnicama. Da li bi vam, kojim slucajem, oduzeli dete? Vidite, ima raznih gledista, a ja se samo nadovezujem na stanoviste izvesnog drzavnog sluzbenika Borka Stefanovica koji je u jednoj diskusiji na pitanje da li mozemo da zadrzimo supruznika koji hoce razvod, odgovorio da se ovde ne radi o braku, vec o roditeljstvu i da da niko ne moze da vam oduzme dete, a da je Kosovo srpsko dete. E pa ja pitam i vas i gospodina Stefanovica, da li bi vam oduzeli dete da ga zlostavljate?

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 18:24 22.07.2010

Re: Stošiću,

Jelica Greganović
moronu

žuti karton.

Jelice, samo odgovoram na nacin na koji sam prozivan. Fucka mi se za tvoje zute kartone i crvene. Na svaki licni napad odgovoram kako ja mislim da treba - nikog pre toga nisam niti uvredio niti prozvao, dok on nije nasao da pametuje. Na tebi je da me brises, banujes, ili zamolis druge da ne idu licno. Ja inace, necu ici licno, drzacu se teme kao sto sam uradio i u prvom komentaru, ali cu se na vec prikazan nacin braniti kad god neko zloupotrebi tvoj blog da bi iskazao svoje animozitete prema meni.
ivankagrump ivankagrump 18:25 22.07.2010

Re: politika kontinuiteta

Nego, kad smo kod Irske, zar nije Severna Irska njihova koliko je i sever Kosova albanski?
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:30 22.07.2010

Re: Stošiću,

Fucka mi se za tvoje zute kartone i crvene. Na svaki licni napad odgovoram kako ja mislim da treba

To možeš na svom blogu, kod mene ne. Dakle, fućkalo ti se ili ne, moraćeš da nađeš način da uzvratiš bez kićenja pridevima ili takvih uvreda, poput one gore.
Ja inace, necu ici licno, drzacu se teme kao sto sam uradio i u prvom komentaru, ali cu se na vec prikazan nacin braniti kad god neko zloupotrebi tvoj blog da bi iskazao svoje animozitete prema meni.

Držanje teme nije sporno, sporno je direktno vređanje. Budeš li se ponovo branio tako, ja ću te banovati. Kao što ću banovati i svakog drugog ko na taj način bude komunicirao.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 18:41 22.07.2010

Re: Stošiću,

Držanje teme nije sporno, sporno je direktno vređanje. Budeš li se ponovo branio tako, ja ću te banovati. K

Pa Jelice banuj, ko ti brani. Kada mi neko na jedan analiticki komentar odgovori omalovazavanjem umesto da diskutuje na temu ja cu mu tada reci sta mislim o toj osobi. Zasto toj osobiu nisi dala zuti karton? Poltika dupkih arsina, sto bi rekao Stefan Grubac!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 18:44 22.07.2010

Re: politika kontinuiteta

Nego, kad smo kod Irske, zar nije Severna Irska njihova koliko je i sever Kosova albanski?

to je sad srbima najnoviji problem, sta cemo sa S. Irskom, Kvebekom, Tibetom i etc...?Jadan svet, a da je priznao gresku ne bi im se desio domino efekat. U koje pare da domino efekta nece biti u sledecih 50 godina?
Bili Piton Bili Piton 18:47 22.07.2010

Re: politika kontinuiteta



Ajde spustite loptu. Inace se potpuno slazem da domino efekta nece biti u narednih 50 godina (iako to u Srbiji sada mnogi zlurado prizeljkuju). Odnosno bice ako i samo ako se ta ideja dopadne uncle samu, simple as that. Ali svakako ne zbog "medjunarodnog prava", QED.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:48 22.07.2010

Re: Stošiću,

Nema duplih aršina, ima jedan aršin ili ga uopšte nema, što bi rekao Žarko Puhovski. Dakle, kada bude i tebe neko počastio moronom ili sličnom rečju, banovaću i njega. Da skratimo, ne piši direktne uvrede ili ću te banovati. Pa, ti kako hoćeš. Fućka mi se.
ivankagrump ivankagrump 18:53 22.07.2010

Re: politika kontinuiteta

Aleksandar Stosic
Nego, kad smo kod Irske, zar nije Severna Irska njihova koliko je i sever Kosova albanski?

to je sad srbima najnoviji problem, sta cemo sa S. Irskom, Kvebekom, Tibetom i etc...?Jadan svet, a da je priznao gresku ne bi im se desio domino efekat. U koje pare da domino efekta nece biti u sledecih 50 godina?


Nisi shvatio poentu - nezavisnost Kosova je legitimna koliko i nezavisnost Irske, ostajanje severa Kosova u Srbiji je legitimno koliko i ostajanje Severne Irske u UK (slazemo se da je legitimno, je l' da?)
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 18:55 22.07.2010

Re: Stošiću,

Jelica Greganović
Nema duplih aršina, ima jedan aršin ili ga uopšte nema, što bi rekao Žarko Puhovski. Dakle, kada bude i tebe neko počastio moronom ili sličnom rečju, banovaću i njega. Da skratimo, ne piši direktne uvrede ili ću te banovati. Pa, ti kako hoćeš. Fućka mi se.

dakle, Jelice, fucka nam se oboje, sto nije lose za pocetak.
Nego, zar stvarno nisi primetila da sam bio isprovociran. E sad sto ja tako reagujem to je druga stvar i zato kazem banuj, sestro, koliko ti drago, meni je najvaznije da se istresem na nacin na koji mi odgovara i da onda gledam svoj komentar i govorim samom sebi "ala si mu zavukao".! Kapiras?
sa ovim zavrsavam ovu diskusiju.
lakipingvin lakipingvin 18:57 22.07.2010

Re: Stošiću,

Aleksandar Stosic

Kada mi neko na jedan analiticki komentar odgovori omalovazavanjem umesto da diskutuje na temu ja cu mu tada reci sta mislim o toj osobi.

http://blog.b92.net/text/9865/Banovanje/]

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 18:57 22.07.2010

Re: politika kontinuiteta

Nisi shvatio poentu -

ti nisi shvatio moju poentu - ne razmisljam dalje o tome kako ce se tumaciti odluka MSP. Da sam ja predsednik, cestitao bih narodu Kosova nezavisnost, poslao bih tamo Jeremica za ambasadora, i krenuo bi u reformu ekonomske politike da probamo da zivimo kao sav normalan svet do kraja ovih nasih napacenih zivota.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 18:58 22.07.2010

Re: Stošiću,


http://blog.b92.net/text/9865/Banovanje/]

otad ni jedne svadje kod mene na blogu, hvala isusu bogu!
ana.antic ana.antic 19:06 22.07.2010

Re: politika kontinuiteta

Aleksandar Stosic

a ja bih voleo da vidim sta bi ti se desilo da imate dete koje tucete i maltretirate i koje je svaki drugi dan u masnicama. Da li bi vam, kojim slucajem, oduzeli dete? Vidite, ima raznih gledista, a ja se samo nadovezujem na stanoviste izvesnog drzavnog sluzbenika Borka Stefanovica koji je u jednoj diskusiji na pitanje da li mozemo da zadrzimo supruznika koji hoce razvod, odgovorio da se ovde ne radi o braku, vec o roditeljstvu i da da niko ne moze da vam oduzme dete, a da je Kosovo srpsko dete. E pa ja pitam i vas i gospodina Stefanovica, da li bi vam oduzeli dete da ga zlostavljate?


upravo tako, savrseno poredjenje. ili, ljiljana smajlovic kaze, to je kao nas stan, nasa svojina, ne smemo se odreci svog stana nikada (hej, stan!). pa sad, ako ti svaki dan demoliras taj svoj stan, redovno maltretiras/bijes/ubijas ljude koji u njemu zive (valjda ga iznajmljuju, pitati smajlovicku), i pravis probleme svima ostalima u zgradi, snosices posledice. no, ovde vlada blazeno neznanje o tom demoliranju, pa to i ne moze biti tema razgovora.
lakipingvin lakipingvin 19:08 22.07.2010

Re: Stošiću,

Aleksandar Stosic

http://blog.b92.net/text/9865/Banovanje/]

otad ni jedne svadje kod mene na blogu, hvala isusu bogu!

znas kako se kaze "Excuses for weaknesses should never parade as moral principles." pa bilo to za mene,tebe ili ovakvu Srbiju...sistem je isti
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:11 22.07.2010

Re: Stošiću,

sa ovim zavrsavam ovu diskusiju

Konačno. Hvala.
Btw, to se piše bez sa.
shtajga shtajga 19:18 22.07.2010

Re: politika kontinuiteta

super, a sta cemo sa sadasnjim stanarima koji se ponasaju kao prava gospoda, njima je opravdano.
kakvi ste vi licemeri
koksy koksy 19:21 22.07.2010

Re: politika kontinuiteta

Aleksandar Stosic
Eh, sto ti je gledati sa irske distance.

pa ako cemo posteno, tako sam gledao i sa srpske distance. ali, ako ti je lakse za svoje stavove neka bude tako. inace, ocigledno vi znate bolje od jedne amerike ili vecinske eu kada je u pitanju domino efekat. mislim ipak da oni imaju spremna scenarija za ssledecih 150 godina.
nego, pustite vi mene i moja irska gledista, nego sta cemo s milosevicevom politikom prema Kosovu koju sprovodi Boris Tadic?

Ma daj, sta se palish. Samo ti shibenzi!
Sto se tice paralele Tadic-Milosevic, to vam je brate nategnuto.
A da su Tadic i Vuk izgubili tepih ispod nogica-nisam pao s duda pa da to i sam ne vidim.
Innana Innana 19:22 22.07.2010

Re: politika kontinuiteta

ana.antic
Aleksandar Stosic

a ja bih voleo da vidim sta bi ti se desilo da imate dete koje tucete i maltretirate i koje je svaki drugi dan u masnicama. Da li bi vam, kojim slucajem, oduzeli dete? Vidite, ima raznih gledista, a ja se samo nadovezujem na stanoviste izvesnog drzavnog sluzbenika Borka Stefanovica koji je u jednoj diskusiji na pitanje da li mozemo da zadrzimo supruznika koji hoce razvod, odgovorio da se ovde ne radi o braku, vec o roditeljstvu i da da niko ne moze da vam oduzme dete, a da je Kosovo srpsko dete. E pa ja pitam i vas i gospodina Stefanovica, da li bi vam oduzeli dete da ga zlostavljate?


upravo tako, savrseno poredjenje. ili, ljiljana smajlovic kaze, to je kao nas stan, nasa svojina, ne smemo se odreci svog stana nikada (hej, stan!). pa sad, ako ti svaki dan demoliras taj svoj stan, redovno maltretiras/bijes/ubijas ljude koji u njemu zive (valjda ga iznajmljuju, pitati smajlovicku), i pravis probleme svima ostalima u zgradi, snosices posledice. no, ovde vlada blazeno neznanje o tom demoliranju, pa to i ne moze biti tema razgovora.


Ni ti ni mnogi koji ovde pisu blage veze nemaju koliko je problem kompleksan i sta je prava istina.
Ponasate se kao da su svakodnevno Albanci na Kosovu ginuli ko muve decenijama, maltretirani, gazeni, itd, siroti mali Albanci, pa je onda doslo do hebavanja majke zlim Srbima...
Nije problem crno-beli. Kosovo je imalo periode kada su njime suvereno gazdovali Albanci i kada su njime gazdovali Srbi. Prava istina bi bila da su i jedni i drugi bili lose gazde, s tim sto je period od '99 do danas neprevazidjen.
ivankagrump ivankagrump 19:26 22.07.2010

Re: politika kontinuiteta

Aleksandar Stosic
Nisi shvatio poentu -

ti nisi shvatio moju poentu - ne razmisljam dalje o tome kako ce se tumaciti odluka MSP. Da sam ja predsednik, cestitao bih narodu Kosova nezavisnost, poslao bih tamo Jeremica za ambasadora, i krenuo bi u reformu ekonomske politike da probamo da zivimo kao sav normalan svet do kraja ovih nasih napacenih zivota.


Pa vidis, normalan svet gleda da zadrzi koliko god moze, a ne daje i vise nego sto mu traze. Za Severnu Irsku ova odluka suda uopste nije ni relevantna, jer su separatisti u Severnoj Irskoj manjina. Uopste ne postoji sumnja da je ostanak Severne Irske u UK jedino ispravno - i moralno resenje. Kao sto za normalan svet ne bi trebalo da postoji sumnja da je ostanak pretezno srpskih teritorija u Srbiji jedino ispravno i moralno resenje. Ti si taj koji tvrdi suprotno, i takvu politiku nazivas Milosevicevom.
ana.antic ana.antic 19:34 22.07.2010

Re: politika kontinuiteta

Innana
ana.antic
Aleksandar Stosic

a ja bih voleo da vidim sta bi ti se desilo da imate dete koje tucete i maltretirate i koje je svaki drugi dan u masnicama. Da li bi vam, kojim slucajem, oduzeli dete? Vidite, ima raznih gledista, a ja se samo nadovezujem na stanoviste izvesnog drzavnog sluzbenika Borka Stefanovica koji je u jednoj diskusiji na pitanje da li mozemo da zadrzimo supruznika koji hoce razvod, odgovorio da se ovde ne radi o braku, vec o roditeljstvu i da da niko ne moze da vam oduzme dete, a da je Kosovo srpsko dete. E pa ja pitam i vas i gospodina Stefanovica, da li bi vam oduzeli dete da ga zlostavljate?


upravo tako, savrseno poredjenje. ili, ljiljana smajlovic kaze, to je kao nas stan, nasa svojina, ne smemo se odreci svog stana nikada (hej, stan!). pa sad, ako ti svaki dan demoliras taj svoj stan, redovno maltretiras/bijes/ubijas ljude koji u njemu zive (valjda ga iznajmljuju, pitati smajlovicku), i pravis probleme svima ostalima u zgradi, snosices posledice. no, ovde vlada blazeno neznanje o tom demoliranju, pa to i ne moze biti tema razgovora.


Ni ti ni mnogi koji ovde pisu blage veze nemaju koliko je problem kompleksan i sta je prava istina.
Ponasate se kao da su svakodnevno Albanci na Kosovu ginuli ko muve decenijama, maltretirani, gazeni, itd, siroti mali Albanci, pa je onda doslo do hebavanja majke zlim Srbima...
Nije problem crno-beli. Kosovo je imalo periode kada su njime suvereno gazdovali Albanci i kada su njime gazdovali Srbi. Prava istina bi bila da su i jedni i drugi bili lose gazde, s tim sto je period od '99 do danas neprevazidjen.



nisam htela da vam otpisujem posto mogu samo da se posvadjam, ali kad vi vec ovako direktno: iz vasih mnogobrojnih komentara, zakljucila sam da ste od shvatanja kompleksnosti kosovskog problema svetlosnim godinama daleko. u postovima ste uspeli da izjavite da su albanci (kao takvi, valjda) manipulativni, zli, lazljivi, pravi jedan balkanski talog, kako ono bese (pogledati na prethodnom blogu jelice greganovic), rasisticki komentari na koje moderacija nije reagovala, cudom nekim. ne znam kakvu buducnost imaju srbi dole ako njihove interese takvi brane. ja se istorijom jugoslavije, pa i kosova, bavim vrlo ozbiljno, pa eto nekako znam kako su se razvijali (ili zakrzljavali) odnosi ta dva naroda, dok se vasi argumenti svode na ono sto vam je pricao jedan albanac, ili ono sto ste culi kad su vam, off the record, pricali predstavnici medjunarodnih snaga. nemojte vise, molim vas, nemamo sta jedna drugoj reci. kao sto sam vec rekla, neka vam je na cast sve sto pisete.
posle onog sto je milosevic radio na kosovu, narocito 1998. i 1999., povratka vise nema, to je danas samo potvrdjeno.
ana.antic ana.antic 19:35 22.07.2010

Re: politika kontinuiteta

ana.antic
Innana
ana.antic
Aleksandar Stosic

a ja bih voleo da vidim sta bi ti se desilo da imate dete koje tucete i maltretirate i koje je svaki drugi dan u masnicama. Da li bi vam, kojim slucajem, oduzeli dete? Vidite, ima raznih gledista, a ja se samo nadovezujem na stanoviste izvesnog drzavnog sluzbenika Borka Stefanovica koji je u jednoj diskusiji na pitanje da li mozemo da zadrzimo supruznika koji hoce razvod, odgovorio da se ovde ne radi o braku, vec o roditeljstvu i da da niko ne moze da vam oduzme dete, a da je Kosovo srpsko dete. E pa ja pitam i vas i gospodina Stefanovica, da li bi vam oduzeli dete da ga zlostavljate?


upravo tako, savrseno poredjenje. ili, ljiljana smajlovic kaze, to je kao nas stan, nasa svojina, ne smemo se odreci svog stana nikada (hej, stan!). pa sad, ako ti svaki dan demoliras taj svoj stan, redovno maltretiras/bijes/ubijas ljude koji u njemu zive (valjda ga iznajmljuju, pitati smajlovicku), i pravis probleme svima ostalima u zgradi, snosices posledice. no, ovde vlada blazeno neznanje o tom demoliranju, pa to i ne moze biti tema razgovora.


Ni ti ni mnogi koji ovde pisu blage veze nemaju koliko je problem kompleksan i sta je prava istina.
Ponasate se kao da su svakodnevno Albanci na Kosovu ginuli ko muve decenijama, maltretirani, gazeni, itd, siroti mali Albanci, pa je onda doslo do hebavanja majke zlim Srbima...
Nije problem crno-beli. Kosovo je imalo periode kada su njime suvereno gazdovali Albanci i kada su njime gazdovali Srbi. Prava istina bi bila da su i jedni i drugi bili lose gazde, s tim sto je period od '99 do danas neprevazidjen.



nisam htela da vam otpisujem posto mogu samo da se posvadjam, ali kad vi vec ovako direktno: iz vasih mnogobrojnih komentara, zakljucila sam da ste od shvatanja kompleksnosti kosovskog problema svetlosnim godinama daleko. u postovima ste uspeli da izjavite da su albanci (kao takvi, valjda) manipulativni, zli, lazljivi, pravi jedan balkanski talog, kako ono bese (pogledati na prethodnom blogu jelice greganovic), rasisticki komentari na koje moderacija nije reagovala, cudom nekim. ne znam kakvu buducnost imaju srbi dole ako njihove interese takvi brane. ja se istorijom jugoslavije, pa i kosova, bavim vrlo ozbiljno, pa eto nekako znam kako su se razvijali (ili zakrzljavali) odnosi ta dva naroda, dok se vasi argumenti svode na ono sto vam je pricao jedan albanac, ili ono sto ste culi kad su vam, off the record, pricali predstavnici medjunarodnih snaga. nemojte vise, molim vas, nemamo sta jedna drugoj reci. kao sto sam vec rekla, neka vam je na cast sve sto pisete.
posle onog sto je milosevic radio na kosovu, narocito 1998. i 1999., povratka vise nema, to je danas samo potvrdjeno.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:47 22.07.2010

Re: Stošiću,

Jelica Greganović
moronu

žuti karton.


Innana Innana 19:48 22.07.2010

Re: politika kontinuiteta

ana.antic
nisam htela da vam otpisujem posto mogu samo da se posvadjam, ali kad vi vec ovako direktno: iz vasih mnogobrojnih komentara, zakljucila sam da ste od shvatanja kompleksnosti kosovskog problema svetlosnim godinama daleko. u postovima ste uspeli da izjavite da su albanci (kao takvi, valjda) manipulativni, zli, lazljivi, pravi jedan balkanski talog, kako ono bese (pogledati na prethodnom blogu jelice greganovic), rasisticki komentari na koje moderacija nije reagovala, cudom nekim. ne znam kakvu buducnost imaju srbi dole ako njihove interese takvi brane. ja se istorijom jugoslavije, pa i kosova, bavim vrlo ozbiljno, pa eto nekako znam kako su se razvijali (ili zakrzljavali) odnosi ta dva naroda, dok se vasi argumenti svode na ono sto vam je pricao jedan albanac, ili ono sto ste culi kad su vam, off the record, pricali predstavnici medjunarodnih snaga. nemojte vise, molim vas, nemamo sta jedna drugoj reci. kao sto sam vec rekla, neka vam je na cast sve sto pisete.

Nije lepo drugima stavljati u usta ono sto nisu rekli. Skloni manipulaciji-DA. Nisam ja izmislila, lupila i ostala ziva. Ovo ostalo o Albancima ste sami dodali, valjda da bi me ocrneli.
Draga Ana samo vi proucavajte istoriju, to je vrlo lep hobi.
Dotle, ja tu istoriju zivim. Ako nisam ja prosla prosli su drugi oko mene. I Srbi i Albanci. Skupljala sam 11 godina price svih strana, i starih i mladih. I dobrih i losih. I nasih i njihovih ekstremista. To su sve ljudi koji su te price iz istorije osetili na svojoj kozi.

A o udzbenicima istorije i medijima moze poseban blog. O tome kako se na ovim prostorima istorija iznova izmislja i prekraja, kako se stvaraju novi jezici, kako se spinuje, kako se selektivno truje po skolama, ma ima tih primera mali milion. Ja barem imam zdravu rezervu prema tim udzbenicima koje vi citate.

Rekla sam vise puta da volim argumentovano da diskutujem, cak i ako su nam misljenja dijametralno suprotna, cak i kada se ne slazem sa navedenim. Ja od razgovora ne bezim.

Nikada se nisam lazno predstavljala niti napisla nesto sto nije iskustvo iz prve ruke. O stvarima koje mi nisu poznate obicno ne diskutujem, no dobro koliko ljudi toliko cudi. Postujem.

Vredjanjem ne mozete puno da postignete. Uvek sam za varijantu civilizovanog dijaloga.
freehand freehand 20:46 22.07.2010

Re: politika kontinuiteta

Biće da je metafora malo blesava (opet ja lično emocionalno, jerbo opšte emocionalno nisam naučio, a potpuno bez emocija niš numem);
Jerbo, pričati o detetu od nekoliko hiljada godina, na koliko ono samo sebe najmanje procenjuje nije baš pametno. Dakle, priča je o pravu i pravdi, integritetu i suverenitetu, i sličnim stvarima koje državu čine državom, a kojima se ofrlje barata samo kad su tuđe.
Pa bih se ja držao one metafore sa stanbom.
A da je dete u pitanju - ovakvo bi bilo u KP domu, odavno.
Takođe, bilo bi interesantno osvrnuti se na ponašanje tog "deteta" sa drugom decom, ali u njegovom dvorištu.
To su ona modra, bar ona pretekla,živa.
antioksidant antioksidant 21:05 22.07.2010

Re: politika kontinuiteta

poslao bih tamo Jeremica za ambasadora,


cool!
intrepid intrepid 21:07 22.07.2010

Re: politika kontinuiteta

Aleksandar Stosic
moron


to te pera naucio?? on je barem pismen za razliku od tebe.
maca22 maca22 21:48 22.07.2010

Re: politika kontinuiteta

ana.antic

u postovima ste uspeli da izjavite da su albanci (kao takvi, valjda) manipulativni, zli, lazljivi, pravi jedan balkanski talog, kako ono bese (pogledati na prethodnom blogu jelice greganovic), rasisticki komentari na koje moderacija nije reagovala, cudom nekim. ne znam kakvu buducnost imaju srbi dole ako njihove interese takvi brane.

Jel moze jedan zuti za ovo?
ana.antic ana.antic 22:26 22.07.2010

Re: politika kontinuiteta

Innana,
istorija nije hobi nego profesija. sigurna sam da nismo citale iste udzbenike. ono sto izbija iz vasih komentara nije zdrava rezerva, ja bar mislim, nego klasicni primer jednostranosti a bogami i kulturnog rasizma, kojih su ovde puni i udzbenici i mediji, tu se slazemo.
uvreda je reci nekome da 'nema blage veze' sa problemom kosova, i da vi znate sta je 'prava istina.' pet puta ste ponovili da ste na kosovo otisli tek u junu 1999. - a vecinom su se vasi komentari odnosili na desavanje pre tog momenta, o cemu se i vodi rasprava na nekoliko threadova. i tu su oni bili pausalni i meni uvredljivi. u poslednjem postu ponavljate da su albanci skloni manipulaciji - zaboga, ne vidite li problem u toj recenici, u toj uvredljivoj generalizaciji? vi ste upoznali svakog albanca i utvrdili tu sklonost?
i uostalom, kako vi znate da i ja ne zivim tu istoriju? kako znate da iz prve ruke ne znam price raznih strana i ucesnika? kako uopste sebi dozvoljavate takve nepotkrepljive ocene?
to je valjda civilizovani dijalog.
vludvig vludvig 22:52 22.07.2010

Re: politika kontinuiteta

Stošiću,

Politika Slobodana Milosevica u spoljnoj politici

Miloševićeva spoljna politika..

Nadam se da ce srpske politicke elite najzad shvatiti da se moraju kopernikovski okrenuti od promiloseviceve politike

Hehe, da li je obrt bio kopernikovski ili kopernikanski?
Je li promiloševićeva ili, pak, promiloševićevska politika?

Dečko, nered u mislima dovodi do nereda u rečenicama (da li ja to parafraziram Krležu?).
Glede tvojega stava da pišeš analitično, ne bi bilo zgorega da prvo središ misli (pa da ljudi prestanu da te "eklatantno vređaju" ).

Nije dovoljno samo nabacati misli.
ecce-florian ecce-florian 23:04 22.07.2010

Re: Stošiću,

Aleksandar Stosic

http://blog.b92.net/text/9865/Banovanje/]

otad ni jedne svadje kod mene na blogu, hvala isusu bogu!

cit
"Aleksandar Stosic"
a voleo bih da na mom blogu vise ne dolaze sledeci:

A i Dunav je zamalo počeo da se uliva.....


Hvala Jelice za ovaj predivan post
Innana Innana 23:46 22.07.2010

Re: politika kontinuiteta

ana.antic
Innana,
istorija nije hobi nego profesija. sigurna sam da nismo citale iste udzbenike. ono sto izbija iz vasih komentara nije zdrava rezerva, ja bar mislim, nego klasicni primer jednostranosti a bogami i kulturnog rasizma, kojih su ovde puni i udzbenici i mediji, tu se slazemo.
uvreda je reci nekome da 'nema blage veze' sa problemom kosova, i da vi znate sta je 'prava istina.' pet puta ste ponovili da ste na kosovo otisli tek u junu 1999. - a vecinom su se vasi komentari odnosili na desavanje pre tog momenta, o cemu se i vodi rasprava na nekoliko threadova. i tu su oni bili pausalni i meni uvredljivi. u poslednjem postu ponavljate da su albanci skloni manipulaciji - zaboga, ne vidite li problem u toj recenici, u toj uvredljivoj generalizaciji? vi ste upoznali svakog albanca i utvrdili tu sklonost?
i uostalom, kako vi znate da i ja ne zivim tu istoriju? kako znate da iz prve ruke ne znam price raznih strana i ucesnika? kako uopste sebi dozvoljavate takve nepotkrepljive ocene?
to je valjda civilizovani dijalog.

Ajmo redom, ne mrzi me
1. To koje smo knjige čitali je manje bitna stvar, simpatično mi je to što pouzdano znate da nisu iste
2. Nikada ni u jednom postu nisam iznosila ekstremističke i šovinističke stavove, još manje rasističke (???)
3. Nisam rekla 5 puta da sam ovde od juna 99, mnogo više puta od toga. To uostalom piše u mom profilu.
4. Albanci u političkom smislu jesu skloni manipulaciji, i takvu politiku vode, stojim iza toga. A pojedinačno, ljudi kao ljudi su druga priča. Možda nespretno formulisano s moje strane, ali ovde se raspravljalo o politici pa u tom smislu i pišem. Imam dovoljno razloga za takve stavove, a ne teram druge da se s time slože. Vama vaše mišljenje, meni moje. To se zove dijalog.
5. Ako neko uporno potencira i gura Albance u prvi plan kao jedine i isključive žrtve a priča o periodu od nekoliko decenija, naravno da ću reći da pojma nema. Ne znam kakve su te knjigice koje ste čitali, ja ću opet o ljudima i njihovim pričama. Pažljivim čitanjem mogli ste da primetite da tvrdim da su obe strane loše gazdovale, nema tu cvećki.
6. Ne znam koga poznajete i ne zanima me previše, većina mojih komentara od 2006. kada sam došla na blog pa do danas se isključivo odnosila na period od 99 i na lično iskustvo.
Još neko pitanje? To šta ja sebi dozvoljavam se zove iznošenje mišljenja. Ne takmičim se za mis šarma bloga B92 pa da moram da se svima dopadam
ana.antic ana.antic 00:07 23.07.2010

Re: politika kontinuiteta

vidim, civilizovani pristup i kultura dijaloga padose u vodu. svoju ste civilizovanost pokazali vrlo lepo i juce, kada ste ucestvovali u lincu na jednog drugog blogera, sa sve licnim uvredama.
sto se citanja tice, moje je misljenje da ste vi procitali vrlo malo bilo kakvih knjiga u zivotu, takav mi dojam. to je ok, ima i takvih ljudi. to je, vidim, i bolna tacka, stoga valjda i ovo ironicno 'knjigice.' vrlo uzivam u svojim knjigicama, i da citam i da pisem, one veoma obogacuju zivot, you may try sometime.
sve vreme govorim o dogadjajima iz devedesetih, to je vrlo jasno, ne o 'nekoliko decenija.' o tome sta vi mislite o kosovskoj istoriji pre milosevica zaista ne bih, cenim da ne bih imala sta da naucim u takvom dijalogu.
ako kazete da je period od 1999. 'neprevazidjen' po zlocinackoj politici, NARAVNO da dajete misljenje i o predistoriji. lupate pausalne ocene back and forth.
niposto vam se ne bih ispovedala o svojim iskustvima sa kosovom, ali ono sto sam vam htela reci, a niste bas shvatili, jeste da se manete mahanja tom argumentacijom kako ste vi na kosovu pa stoga sve znate. niste jedini, a niste ni narocito lucidni.
vi kako hocete, ja sam sa ovom diskusijom zavrsila. ne morate se vise truditi.
Innana Innana 00:25 23.07.2010

Re: politika kontinuiteta

ana.antic
vidim, civilizovani pristup i kultura dijaloga padose u vodu. svoju ste civilizovanost pokazali vrlo lepo i juce, kada ste ucestvovali u lincu na jednog drugog blogera, sa sve licnim uvredama.
sto se citanja tice, moje je misljenje da ste vi procitali vrlo malo bilo kakvih knjiga u zivotu, takav mi dojam. to je ok, ima i takvih ljudi. to je, vidim, i bolna tacka, stoga valjda i ovo ironicno 'knjigice.' vrlo uzivam u svojim knjigicama, i da citam i da pisem, one veoma obogacuju zivot, you may try sometime.
sve vreme govorim o dogadjajima iz devedesetih, to je vrlo jasno, ne o 'nekoliko decenija.' o tome sta vi mislite o kosovskoj istoriji pre milosevica zaista ne bih, cenim da ne bih imala sta da naucim u takvom dijalogu.
ako kazete da je period od 1999. 'neprevazidjen' po zlocinackoj politici, NARAVNO da dajete misljenje i o predistoriji. lupate pausalne ocene back and forth.
niposto vam se ne bih ispovedala o svojim iskustvima sa kosovom, ali ono sto sam vam htela reci, a niste bas shvatili, jeste da se manete mahanja tom argumentacijom kako ste vi na kosovu pa stoga sve znate. niste jedini, a niste ni narocito lucidni.
vi kako hocete, ja sam sa ovom diskusijom zavrsila. ne morate se vise truditi.

Opet vređanje u nedostatku validnih argumenata?
Jel mi spočitavate epitet lažov koji sam juče upotrebila u vezi sa Dragovom izjavom da Albanci 20 godina nisu kročili u Zvečan? Opet bih bez problema to isto rekla. Uz argumente koje sam navela i juče.

Da sumiramo kako vi argumentovano razmenjujete mišljenje, tako što ste napisali da sam glupa, nepismena, nadobudna, a još pride, uz pljuvačinu ko malo dete ste rekli nadureno-ja s vama više neću da vodim prepisku.
Pa ko vas tera?Svako dobro vam želim.

Ostavljam vas da prosipate krokodilske suze, a dopustićete nadam se da drugi imaju pravo da žale pre svega sve žrtve i sve nepravde. To uporno potenciranje kršenja ljudskih prava samo jedne strane je strašno, moralo bi da budu obuhvćeni svi ljudi i sve strane.
Smešno je i tragikomično što se neki trse da budu veći katolik od Pape.
P.S. devedesete jesu bile pre par decenija, tačnije dve. Toliko i ja nepismena znam da izračunam
tajatehno tajatehno 17:39 22.07.2010

Moleban

Neka zvone zvona
ivana23 ivana23 17:43 22.07.2010

***

Bela kuća: Bajden sa Tadićem o Kosovu

VAŠINGTON – Potpredsednik Sjedinjenih Američkih Država (SAD) Džozef Bajden, kako je saopštila Bela kuća, razgovarao je telefonom sa predsednikom Srbije Borisom Tadićem, uoči objavljivanja odluke Međunarodnog suda pravde, i potvrdio snažne veze SAD i Srbije, ali i naglasio da bi Vlada Srbije trebalo konstruktivno da sarađuje sa Kosovom.

Kako je objavljeno na sajtu Bele kuće, Bajden je rekao da će SAD nastaviti da podržavaju suverenitet i teritorijalni integritet Kosova i njegovu demokratičnost i multietničnost Kosova.

Prema saopštenju američke strane, teme razgovora Bajdena i Tadića bili su i napori administracije SAD da promovišu mir, stabilnost i prosperitet jugoistočne Evrope.

Bajden je ocenio da bi Vlada Srbije trebalo konstruktivno da sarađuje sa Kosovom, kako bi se rešila praktična pitanja i poboljšali uslovi života ljudi na Kosovu, u Srbiji i celom regionu.

Bajden je potvrdio snažne veze između SAD i Srbije i pozdravio bilateralnu saradnju dve zemlje u različitim oblastima.

On je pozdravio aktivnosti Tadića i Vlade Srbije na jačanju saradnje Srbije sa Hrvatskom i Bosnom i Hercegovinom, kao i opredeljenost Srbije za saradnju sa Haškim tribunalom.

Fonet
objavljeno: 22.07.2010. 18:21
yngwie92 yngwie92 18:07 22.07.2010

Mi smo sampioni

nastavljamo, malo cemo ovih dana ovo-ono i idemo dalje ali ne dalje od toga da promijenimo bilo sta sustinski vec idemo dalje kako smo i navikli visevjekovno.
Niko nece uzeti odgovornost na sebe (odgovornost je na drugima kao i u sportu uvijek nas neki sudija sjebe) jer je moglo i drugacije.
Pocesmo vec (to sam slutio) da "razbijamo glave" koje to sve regije u svijetu mogu da traze samostalnost (kad bi postojala neka firma za savjete o samostalnosti, veliki broj nas bi vec bio angazovan) koristeci ovakvu odluku suda.
Mi se nikad opametit necemo u to sam bas siguran jer uporno radimo na tome i tu smo apsolutni svjetski sampioni.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:16 22.07.2010

Re: Mi smo sampioni

Slovenački portal 24ur.com:

"Loša vest za mnoge države

Analitičar sa Instituta za međunarodne odnose Clingendael, Edwin Baker je rekao da je to mišljenje loša vest za mnoge vlade koje se bave problematikom separatističkih pokreta.
Kosovo je, ovim mišljenjem, mnogo bliže prijemu u UN. To znači da ćemo imati, prvi put nakon skoro 40 godina, otkako se Bangladeš otcepio od Pakistana, slučaj države koja je postala nezavisna uprkos jakom protivljenju države od koje se osamostalila, objasnio je Baker."

yngwie92 yngwie92 18:21 22.07.2010

Re: Mi smo sampioni

pa dobro, koliko nam to znaci sto ce drugi trazit samostalnost u svijetu i sta mi imamo od toga jedino da lijecimo svoje komplekse
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:31 22.07.2010

Re: Mi smo sampioni

Koje komplekse?
yngwie92 yngwie92 18:34 22.07.2010

Re: Mi smo sampioni

Jelica Greganović
Koje komplekse?

treba li da odgovorim, bas insistiras ili glumis ?!
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:35 22.07.2010

Re: Mi smo sampioni

Ne glumim, niti insistiram, ako hoćeš napiši.
albicilla albicilla 19:18 22.07.2010

Re: Mi smo sampioni

Bangladeš otcepio od Pakistana


????? kad su to oni bili zajedno???

deli ih citav indijski potkoninent i republika indija

taj bejker poznaje geografiju kao da je amer?
mlekac mlekac 19:32 22.07.2010

Re: Mi smo sampioni

albicilla
Bangladeš otcepio od Pakistana


????? kad su to oni bili zajedno???

deli ih citav indijski potkoninent i republika indija

taj bejker poznaje geografiju kao da je amer?



Pa zna da se Banglades od nekog odcepljivao! Bar je kontinent pogodio!
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:37 22.07.2010

Re: Mi smo sampioni


deli ih citav indijski potkoninent i republika indija

Zato su se i otcepili, jer nikako nisu mogli da se ujedine.
sentinel26 sentinel26 19:52 22.07.2010

Re: Mi smo sampioni

albicilla
Bangladeš otcepio od Pakistana
????? kad su to oni bili zajedno???
deli ih citav indijski potkoninent i republika indija
taj bejker poznaje geografiju kao da je amer?

Nije u pitanju geografija.

Istočni Pakistan (bio deo države Pakistan, nekada se zvao i Istočni Bengal ) je 26.marta 1971. godine doneo Deklaraciju o odvajanju od Pakistana ("Zapadnog" ) i proglasio nezavisnost i promijenio ime u Bangladeš.

freehand freehand 20:51 22.07.2010

Re: Mi smo sampioni

Jelica Greganović

deli ih citav indijski potkoninent i republika indija

Zato su se i otcepili, jer nikako nisu mogli da se ujedine.


Srbija - Rusija - Belorusija?
ivanivica ivanivica 18:31 22.07.2010

A

jesu li se građani Srbije ikada zapitali zašto je Kosovo napustilo zajednicu sa Srbijom?
yngwie92 yngwie92 18:33 22.07.2010

Re: A

ivanivica
jesu li se građani Srbije ikada zapitali zašto je Kosovo napustilo zajednicu sa Srbijom?

gledano, albanci su uvijek trazili nacina za samostalnu drzavu, dobro bi bilo pitanje, sta i koliko smo mi doprinijeli da do ovoga dodje.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:34 22.07.2010

Re: A

Zato što je to njihov projekat još od 19. veka?
ivanivica ivanivica 18:35 22.07.2010

Re: A

Može i tako...
ivana23 ivana23 18:35 22.07.2010

Re: A

ivanivica
jesu li se građani Srbije ikada zapitali zašto je Kosovo napustilo zajednicu sa Srbijom?

Zasto imas potrebu da kontinuirano provociras?
ivanivica ivanivica 18:36 22.07.2010

Re: A

Jelica Greganović
Zato što je to njihov projekat još od 19. veka?

yngwie92
ivanivica
jesu li se građani Srbije ikada zapitali zašto je Kosovo napustilo zajednicu sa Srbijom?

gledano, albanci su uvijek trazili nacina za samostalnu drzavu, dobro bi bilo pitanje, sta i koliko smo mi doprinijeli da do ovoga dodje.

ivanivica ivanivica 18:39 22.07.2010

Re: A

ivana23
ivanivica
jesu li se građani Srbije ikada zapitali zašto je Kosovo napustilo zajednicu sa Srbijom?

Zasto imas potrebu da kontinuirano provociras?


Znači trebao bih imati isto mišljenje poput tebe pa da to ne smatraš provociranjemm? Licmjerje, kao i stav Srbije (građana i Vlade): ukoliko je mišljenje pozitivno po Srbiju riječ je o pobjedi prava i pravde, ukoliko je negativno riječ je o sumraku prava i pravde te ga se neće priznati.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:53 22.07.2010

Re: A

gledano, albanci su uvijek trazili nacina za samostalnu drzavu, dobro bi bilo pitanje, sta i koliko smo mi doprinijeli da do ovoga dodje.

Šteta što je Tito umro, imao bi dosta da kaže o svom doprinosu na tu temu, a i rahmetli Dolanc...nije ta priča baš tako sveža kao što bi ti voleo, niti su kršenja ljudskih prava na Kosovu dovoljno nova pojava, jedino kad je to TitA radio nije o tome ni smelo da se pisne. Kod kuće. A, napolju ih je baš briga bilo kako Tito, recimo, Rankovićem ubeđuje Albanke da skinu feredže, a njihove muževe da se razoružaju ili kako Dolanc ubeđuje albanske studente da se ne bune protiv pasulja u menzi pod maskom zahteva za otcepljenje.
ivanivica ivanivica 18:57 22.07.2010

Re: A

Jelica Greganović
gledano, albanci su uvijek trazili nacina za samostalnu drzavu, dobro bi bilo pitanje, sta i koliko smo mi doprinijeli da do ovoga dodje.

Šteta što je Tito umro, imao bi dosta da kaže o svom doprinosu na tu temu, a i rahmetli Dolanc...nije ta priča baš tako sveža kao što bi ti voleo, niti su kršenja ljudskih prava na Kosovu dovoljno nova pojava, jedino kad je to TitA radio nije o tome ni smelo da se pisne. Kod kuće. A, napolju ih je baš briga bilo kako Tito, recimo, Rankovićem ubeđuje Albanke da skinu feredže, a njihove muževe da se razoružaju.


Zanimljivo od svih imena vi nigdje ne spomenuste Slobodana Miloševića... mala rupa između 1986. i 1999....
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:00 22.07.2010

Re: A

Zanimljivo od svih imena vi nigdje ne spomenuste Slobodana Miloševića... mala rupa između 1986. i 1999....

S obzirom da je on jedini o kome ti, kao razlogu za želju Kosova da se otcepi, pišeš i to već nekoliko komentara, pretpostavila sam da to znaš, ali da namerno nećeš da vidiš i ostatak priče, koja je mnogo starija od dotičnog iz lipovog lada.
ivanivica ivanivica 19:06 22.07.2010

Re: A

Jelica Greganović
Zanimljivo od svih imena vi nigdje ne spomenuste Slobodana Miloševića... mala rupa između 1986. i 1999....

S obzirom da je on jedini o kome ti, kao razlogu za želju Kosova da se otcepi, pišeš i to već nekoliko komentara, pretpostavila sam da to znaš, ali da namerno nećeš da vidiš i ostatak priče, koja je mnogo starija od dotičnog iz lipovog lada.


Ali s priznanjem i odlukom ICJ-a sve to skupa postaje bespredmetno?
cbronson cbronson 19:07 22.07.2010

Re: A

ivanivica

ivana23

ivanivicajesu li se građani Srbije ikada zapitali zašto je Kosovo napustilo zajednicu sa Srbijom?Zasto imas potrebu da kontinuirano provociras? Znači trebao bih imati isto mišljenje poput tebe pa da to ne smatraš provociranjemm? Licmjerje, kao i stav Srbije (građana i Vlade): ukoliko je mišljenje pozitivno po Srbiju riječ je o pobjedi prava i pravde, ukoliko je negativno riječ je o sumraku prava i pravde te ga se neće priznati.


Tko će biti Jovan, tajna do zadnjeg trena

vijesti 31.01.2010

Početak godine vrijeme je od maškara i veselja, pa će tako od kraj siječnja maškare zavladati i u Vodicama, gdje do karnevala jako puno drže. Vodiške pokladne svečanosti počinju u nedjelju 31. siječnja kada će u Opatiji na Dječjem ovogodišnjem Dječjem karnevalskom korzu nastupiti i Vodičke mažoretkinje te „Neandertalci“, školska grupa koja je prošle godine osvojila prvu nagradu u Vodicama.

BOGAT PROGRAM

Tjedan dana kasnije, 6. veljače, u jutarnjim satima bit će objava pokladnih svečanosti, nakon toga slijedi otvaranje i polazak iz Doćina, a navečer će u hotelu Imperial biti održan pokladni ples. Sve se nastavlja u subotu 13. veljače, kada će u nekoliko vodičkih kafića biti održan pidžama party pod nazivom „U noć“. Dan kasnije iz Doćina kreće gradska, školska i vrtićka pokladna promenada, nakon koje će uslijediti čitanje optužnice Pokladu Jovanu. Glavni događaj je u utorak 16 veljače. Tog dana povorka će krenuti u 17 sati, uslijedit će izbor najboljih gradskih i školskih grupa (koja će dogodine predstavljati Vodice u Opatiji), a nakon toga i čitanje oporuke te spaljivanje Jovana, te završni pokladni ples, čime će ovogodišnje vodičke maškare biti i službeno zatvorene.


NE BOJE SE NI VREMENSKIH NEPRILIKA
A, koga će ili što predstavljati ovogodišnji Jovan, još je uvijek tajna, kazala nam je Tatjana Roca, vodička pokladna gradonačelnica.
- To će ostati iznenađenje do zadnjeg dana, čak ni mužu nisam otkrila o čemu se radi. U svakom slučaju naš će Pokladni Jovan kao i uvijek biti originalan i aktualan – zagonetna je gospođa Roca.
Pitali smo je boji li se da bi vremenske neprilike mogle pokvariti vodiške pokladne svečanosti.
- Ma kakvi, one će se održati bez obzira na to kakvo će biti vrijeme. Uostalom, ako će biti ledeno, ugrijet ćemo se kada spalimo Jovana – kazala je Tatjana Roca.
Dodala je kako i ove godine očekuje između 20 i 25 gradskih i školskih grupa, plus dvije dječje grupe iz vrtića „Tamaris“ i „Tina“, a ugostit će i nekoliko grupa iz šibenskih vrtića.
link vodice
yngwie92 yngwie92 19:11 22.07.2010

Re: A

Jelica Greganović
gledano, albanci su uvijek trazili nacina za samostalnu drzavu, dobro bi bilo pitanje, sta i koliko smo mi doprinijeli da do ovoga dodje.

Šteta što je Tito umro, imao bi dosta da kaže o svom doprinosu na tu temu, a i rahmetli Dolanc...nije ta priča baš tako sveža kao što bi ti voleo, niti su kršenja ljudskih prava na Kosovu dovoljno nova pojava, jedino kad je to TitA radio nije o tome ni smelo da se pisne. Kod kuće. A, napolju ih je baš briga bilo kako Tito, recimo, Rankovićem ubeđuje Albanke da skinu feredže, a njihove muževe da se razoružaju ili kako Dolanc ubeđuje albanske studente da se ne bune protiv pasulja u menzi pod maskom zahteva za otcepljenje.


Jelice, ispuni mi jednu zelju, banuj me, bio bih jako zahvalan.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:16 22.07.2010

Re: A


Jelice, ispuni mi jednu zelju, banuj me, bio bih jako zahvalan.

Ako baš želiš, mogu...mada, mislim da postoji i jednostavniji način da ne diskutuješ, prosto - ne napišeš komentar.
yngwie92 yngwie92 19:21 22.07.2010

Re: A

Jelica Greganović

Jelice, ispuni mi jednu zelju, banuj me, bio bih jako zahvalan.

Ako baš želiš, mogu...mada, mislim da postoji i jednostavniji način da ne diskutuješ, prosto - ne napišeš komentar.


Zahvaljujem, zelim da me udaljis "disciplinski"
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:22 22.07.2010

Re: A

Jes' ti neki sado bog te mazo?
WIMBLEDON WIMBLEDON 19:23 22.07.2010

Re: A

Зато што им jе то циљ jош од 1878. године! Кратко и jасно.
yngwie92 yngwie92 19:26 22.07.2010

Re: A

Jelica Greganović
Jes' ti neki sado bog te mazo?


Ne apsolutno, ali vidim da si ti uporna u argumentacijama nazovimo pristrasno glupim !
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:27 22.07.2010

Re: A

Pa, trebalo je odmah da iskoristiš pridev kao argument. Na usluzi.
ivanivica ivanivica 19:30 22.07.2010

Re: A

yngwie92
Jelica Greganović

Jelice, ispuni mi jednu zelju, banuj me, bio bih jako zahvalan.

Ako baš želiš, mogu...mada, mislim da postoji i jednostavniji način da ne diskutuješ, prosto - ne napišeš komentar.


Zahvaljujem, zelim da me udaljis "disciplinski"

yngwie92
Jelica Greganović
gledano, albanci su uvijek trazili nacina za samostalnu drzavu, dobro bi bilo pitanje, sta i koliko smo mi doprinijeli da do ovoga dodje.

Šteta što je Tito umro, imao bi dosta da kaže o svom doprinosu na tu temu, a i rahmetli Dolanc...nije ta priča baš tako sveža kao što bi ti voleo, niti su kršenja ljudskih prava na Kosovu dovoljno nova pojava, jedino kad je to TitA radio nije o tome ni smelo da se pisne. Kod kuće. A, napolju ih je baš briga bilo kako Tito, recimo, Rankovićem ubeđuje Albanke da skinu feredže, a njihove muževe da se razoružaju ili kako Dolanc ubeđuje albanske studente da se ne bune protiv pasulja u menzi pod maskom zahteva za otcepljenje.



Jelice, ispuni mi jednu zelju, banuj me, bio bih jako zahvalan.



Zašto želiš da te baniraju? Zar zbog podsvjesne projekcije tipičnog muškarca Albanca s Kosova koji skriva oružje i zatucane Kosovarke koja nosi feredžu? Ili studente koji zbog takve trivijalnosti žele odcjepljenje? No, ne daj se živcirati zbog toga. riječ je o onom tipu: "nisam nacionalista, ALI..."

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana