B92 Blog    Članovi    Srđan Fuchs    Serbian Warriors

Srđan Fuchs
18:11
UTO
04
DEC

Serbian Warriors

E pa, draga i drage braćo i sestre Srbi i Srpkinje, spremate l' se polakice u rat da pođete? Znate l' vi kako kletva veli?

Veli: "Ko je Srbin i srpskoga roda,
i od srpske krvi i koljena,
a ne doš'o u boj na Kosovo,
ne imao od srca poroda,
ni muškog ni djevojačkog!
Od ruke mu ništa ne rodilo,
rujno vino ni pšenica bjelica!
Rđom kap'o dok mu je koljena!"

Ako do sada niste imali neki preterani smisao u životu, od sada bi trebalo da ga steknete: rađajte sinove i šaljite u vojsku, jer je to super nešto! Nema veze što će vaša deca morati da idu da ginu da zaštite tuđa dupeta, da prosti ovaj fin narod ovde, ali to je super nešto, nije na vama da razmišljate, ima ko da misli umesto vas, a vi samo naštancujte sinove pa da idu da ginu za otadžbinu: za našu svetu crkvu, svetu zemlju srpsku, svetog kneza Lazu, svete oce Amfilohija, Irineja, Artemija, Pahomija, i tako, razne još neke gotiva svete oce, svetog Deda Vladiku Nikolaja, svetog prepodobnog Voju Koštunicu, svetog Bokija Lepog - rađajte sinove pak šaljite na vojsku, braćo moja i sestre, Srbija se umirit' ne može...

... e da, i Peđa Queer ono dete što je donirao da šalje u vojsku, a ne tu nešto mnogo da se razmišlja. ;)

 

Vladika Artemije:

Episkop SPC Artemije smatra da najave reakcija političara Srbije o tome šta će preduzeti u slučaju proglašenja nezavisnosti Kosova ne dolikuju jednoj suverenoj državi.

Episkop raško-prizrenski ocenio je za Danas da najave političara u Beogradu i državnog vrha Srbije, tipa "nećemo priznati", "proglasićemo nevažećom", "borićemo se svim pravnim i demokratskim sredstvima", "vojsku nećemo slati na Kosovo" i slične, podstiču Albance da krenu putem jednostranog proglašenja nezavisnosti, jer, kako kaže, "nemaju čega da se plaše".

Vladika Artemije predlaže da se zatvore administrativne granice Kosova prema Srbiji na tri dana za putnike, robu i drugo i da se pozove posmatračka misija zemalja-članica Šangajske organizacije za saradnju (u kojoj su Kina, Rusija, Indija, Pakistan).

On takođe smatra da treba da se pozovu na mobilizaciju svi vojni obveznici Srbije, pod vidom provere spremnosti i edukacije, na tri dana, kao i da se organizuju vojne vežbe u oblastima blizu Kosovu, uz učešće nekih posmatrača iz Šangajske organizacije za saradnju.

Treba, prema mišljenju episkopa Artemija, takođe izvesti masovne demonstracije u Beogradu i ostalim gradovima Srbije, da se shvati koliko je Srbima stalo do Kosova, a na tome bi morala da se angažuje i Srpska pravoslavna crkva.

Time bi se, kako za Danas objašnjava vladika Artemije, "efikasno preventivno delovalo i uticalo da odgovorni razmisle pre donošenja odluke o proglašenju nezavisnosti Kosova i Metohije".

On smatra da, u slučaju jednostranog proglašenja nezavisnosti, važi pouka "bolje sprečiti, nego lečiti". "Sve pomenute aktivnosti bile bi besmislene i neefikasne posle eventualnog proglašenja nezavisnosti", kaže on.

"Često se čuje s najvišeg državnog vrha: 'Srbija nije za rat'; 'Srbija neće ratovati'. Slažemo se da Srbija nije za rat, ali mora da misli na legitimnu odbranu, bez obzira na to ko je osvajač. Uostalom, sve što budemo preduzimali dan posle, ostaće besplodno...", navodi vladika Artemije.

Oké? Je l' nešto nije jasno, braćo i sestre Srbi i Srpkinje?

Ako nije jasno, vozdvignite se uz Serbian Warriors chapter I, chapter II, chapter III, & of course, chapter IV. ;) Neka vaši sinovi budu upravo ti koji će ispisati V poglavlje naše militantne istorije. Tako Sveta Crkva želi, to je volja Božja.





Komentari (138)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Jelena Krajšić  18:37 04.12.2007
Preporuka: 7

Jal da psujem jal da ne psujem?

#Link  Replika: 2
Bolje neka mi se sklone sa očiju svi potpaljivači.

Biram mir! Imam pravo na to!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Pavlović  18:41 04.12.2007
Preporuka: 0

Re: Jal da psujem jal da ne psujem?

Ja bih da psujem. I psujem iz sve snage. Derem se. A ko hoce da paradira neka ide i to po mogucstvu u originalnim srednjevekovnim uniformama. Uh kako ce biti lepi za slikanje, ljubile ih majke. Kada se uslikaju, a onda lepo kuci.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  12:01 05.12.2007
Preporuka: 0

Re: Jal da psujem jal da ne psujem?

Jelena Krajšić
Biram mir! Imam pravo na to!


Ma slobodno opsujte, od toga nikoga neće glava zaboleti i svi će biti na svojim mjestima zdravi i čitavi.

Čudim se Srdjanu da nije primjetio nešto veoma važno u vezi teme o kojoj piše.

Sve što je nabrojao vladika Artemije je ili već uradjeno ili zapisano u njihovim planovima kao obavezna lektira za poslije 10-og decembra ili nekog drugog sudnjega dana.

To što je on njihove izjave htio da oboji malo zapaljivijim tonom ima veze sa jednom viješću koja se očekuje i sa nekim izborom poslije iste. Predizborna kampanja je već počela, zar to ne vidite?

Ako vam kažem da je prozvani vladika najmiroljubiviji medju njima (osim Jovana, mitropolita zagrebačkog), možete misliti kakvi su stavovi i želje ostalih.

Poz.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
alselone  18:43 04.12.2007
Preporuka: 0

Vise covek ne zna sta da radi

#Link  Replika: 4
Jedni bi da ratuju za Kosovo a drugi bi da ga daju za dz pa jos i da budu srecni zbog toga.



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Krajšić  19:07 04.12.2007
Preporuka: 0

Re: Vise covek ne zna sta da radi

Jedni bi da ratuju za Kosovo a drugi bi da ga daju za dz pa jos i da budu srecni zbog toga.

A šta biste vi? Ako smem da pitam? Prvo, drugo ili nešto treće?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
alselone  19:19 04.12.2007
Preporuka: 0

Re: Vise covek ne zna sta da radi

duzu sa mlekom i kiselu.
smete narafno.

ipak nesto trece.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Krajšić  20:03 04.12.2007
Preporuka: 0

Re: Vise covek ne zna sta da radi

duzu sa mlekom i kiselu.
smete narafno.

ipak nesto trece.

Jao izvinite, nemamo dužu sa mlekom i kiselu. Poslednja istraživanja su pokazala da su bukvalno svi počeli da naručuju isto piće pa je naređeno da se ukine. Ovakvoj odluci najviše je doprineo jedan neobičan događaj. U jednoj obližnjoj varošici su građani organizovali kuvanje duže sa mlekom i kisele u kazanu, pa je njih pedeset završilo u lokalnom Domu zdravlja. Ovi građani imali su stomačne probleme i bili su hiperaktivni. Problem je uvećan zbog toga što su mnogi od ovih ljudi tog dana popili i bensedin. Od svega što ste želeli služimo samo mleko.

Može mleko? Ili nešto treće?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
alselone  20:12 04.12.2007
Preporuka: 0

Re: Vise covek ne zna sta da radi

Jelena Krajšić


Jao izvinite, nemamo dužu sa mlekom i kiselu. Poslednja istraživanja su pokazala da su bukvalno svi počeli da naručuju isto piće pa je naređeno da se ukine. Ovakvoj odluci najviše je doprineo jedan neobičan događaj. U jednoj obližnjoj varošici su građani organizovali kuvanje duže sa mlekom i kisele u kazanu, pa je njih pedeset završilo u lokalnom Domu zdravlja. Ovi građani imali su stomačne probleme i bili su hiperaktivni. Problem je uvećan zbog toga što su mnogi od ovih ljudi tog dana popili i bensedin. Od svega što ste želeli služimo samo mleko.

Može mleko? Ili nešto treće?


Pa to je verovatno bio jedan jako lep dogadjaj. Da ih niste mozda priupitali sto kuvaju kiselu, pa da i ja to ubacim u svoj skromni picorepertoar?

Vec po tradiciji, dajte mi nesto trece, po vasem kreativnom izboru.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
niki m  18:49 04.12.2007
Preporuka: 0

Serbian Warriors

#Link  Replika: 3
Nema veze što će vaša deca morati da idu ginu da zaštite tuđa dupeta, da prosti ovaj fin narod ovde,



Kako ovo mislis?!! Sta god da je vladika Artemije pricao nije pominjao nikakva dupeta. Otkud ti ovo?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Krajšić  19:11 04.12.2007
Preporuka: 0

Re: Serbian Warriors

Sta god da je vladika Artemije pricao nije pominjao nikakva dupeta. Otkud ti ovo?

Niko nije rekao da je Artemije pominjao dupeta. Srđan je pominjao dupeta.

Samo da pitam, ako nije problem, vama je u celoj ovoj priči najvažnije ko je pominjao dupeta?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
niki m  19:20 04.12.2007
Preporuka: 0

Re: Serbian Warriors

Niko nije rekao da je Artemije pominjao dupeta. Srđan je pominjao dupeta.

Samo da pitam, ako nije problem, vama je u celoj ovoj priči najvažnije ko je pominjao dupeta?


Na Fuchsa i mislim. Nije mi jasno kako je uspeo u ovu pricu da umesa "tudja dupeta". Ni u doslovno ni u prenosnom smislu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
KafaJeGotova  20:35 04.12.2007
Preporuka: 7

Re: Serbian Warriors

niki m
Na Fuchsa i mislim. Nije mi jasno kako je uspeo u ovu pricu da umesa "tudja dupeta". Ni u doslovno ni u prenosnom smislu.

niki ujjaaaaaa. tutu pupu
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
fast up  18:58 04.12.2007
Preporuka: 14

jbg

#Link  Replika: 57
i ako bude rata,krivi ste i vi i oni.to je fakat.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Domazet  19:18 04.12.2007
Preporuka: 14

Znas sta...

fast up
i ako bude rata,krivi ste i vi i oni.to je fakat.
...gotovo je potpuno sigurno da rata biti nece. Nego je to Srxy malo dosadno. A mozda mu i krivo sto Srbije kaska za Izom pa ne salje i kceri u vojsku. Nego pusti sad Srxa, vec mu je Jelena podviknula da joj se skloni sa ociju. Komentar sam ti preporucio (ovo cisto da se Angie ne muci otkrivajuci poreklo preporuke). To sto je malo verovatno da ce rata biti ne znaci da nisi u pravu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Krajšić  19:45 04.12.2007
Preporuka: 7

Re: Znas sta...

Nisam podviknula i nisam se obratila Srđanu nego potpaljivačima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
fast up  20:15 04.12.2007
Preporuka: 7

Re: Znas sta...

Domazet
fast up
i ako bude rata,krivi ste i vi i oni.to je fakat.
...gotovo je potpuno sigurno da rata biti nece. Nego je to Srxy malo dosadno. A mozda mu i krivo sto Srbije kaska za Izom pa ne salje i kceri u vojsku. Nego pusti sad Srxa, vec mu je Jelena podviknula da joj se skloni sa ociju. Komentar sam ti preporucio (ovo cisto da se Angie ne muci otkrivajuci poreklo preporuke). To sto je malo verovatno da ce rata biti ne znaci da nisi u pravu.

hvala na preporuci ali sumnjam da si me razumeo.sto se tice ratnica,mozda je i dobro sto na jednog beogradskog osnovca i srednjoskolca ide tri devojcice i devojke.a kako mi nismo Izrael,znaci nece imati ko da ratuje..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bojan Zdravic  20:19 04.12.2007
Preporuka: 0

Re: Znas sta...

A mozda mu i krivo sto Srbije kaska za Izom pa ne salje i kceri u vojsku

Ma mani salu Domazete, jedino sto imamo da valja su nam zene, pa zar i to da upropastimo - zar takvu lepotu da unakazimo sa vojnickim odelom, sinjeli cizme bljaktztztztztpujupujpuj - daleko bilo

Ispade da svi imaju pravo na svoju "svetu zemlju", evo i Srkijevi Jevreji i Palestinci u Izraelu, samo mi izgleda nemamo to pravo sa nasim Kosovom:(((((

Ne razumem samo ove sto hoce da ga daju ko' da je njihovo, ko' da im ga je otac ostavio u amanet. Ni Tarzan se ne bi odrekao svog majmuna Chete a kamoli dzungle - zasto bi se mi onda odrekli Kosova.

A rata nece biti na Kosovu vise, potpuno sam siguran u to
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Lucifer  20:26 04.12.2007
Preporuka: 0

Re: Znas sta...

Chete


??!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  20:36 04.12.2007
Preporuka: 0

Re: Znas sta...

A mozda mu i krivo sto Srbije kaska za Izom pa ne salje i kceri u vojsku

A mozda mu je samo krivio sto srBovi ti iz dijasere ne dodju da se bore za Kosovo kao Jevreji iz celog sveta.u Izrael. Btw. ne odgovori mi onde kad dolazis sa cikaskim korpusom da "branis nejac"?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Kazezoze  20:38 04.12.2007
Preporuka: 0

Re: Znas sta...

Lucifer
Chete??!

to je najnoviji film - tarzan i njegova cheta, zar nisi gledao? :o)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Domazet  20:41 04.12.2007
Preporuka: 0

Idi...

Jelena Krajšić
Nisam podviknula i nisam se obratila Srđanu nego potpaljivačima.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelica Greganović  20:48 04.12.2007
Preporuka: 0

Ko je pomenuo

dijasporu?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
fast up  20:50 04.12.2007
Preporuka: 0

Re: Znas sta...


Ma mani salu Domazete, jedino sto imamo da valja su nam zene, pa zar i to da upropastimo - zar takvu lepotu da unakazimo sa vojnickim odelom, sinjeli cizme bljaktztztztztpujupujpuj - daleko bilo


pa i to je naoruzanje.i to opako.Srbija ce se braniti lepotom;)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Pavlović  20:50 04.12.2007
Preporuka: 0

Re: Znas sta...

Pa jel moze zemlja, oranica, kamen, pesak, voda, vazduh...da budu necije vlasnistvo. Ti dobijas na pozajmicu, placas za to rentu, na zemlji gradis kucu, jednu, dve, tri...kolko 'oces kuca...samop nikad nemas zemlju. Priroda je svacija i nicija posebno. Kao sto nema ko da da Kosovo, tako nema ko ni da ga uzme. Kosovo ce uvek da bude tu gde je, pa ma ko ga prisvojavao.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Domazet  20:52 04.12.2007
Preporuka: 7

Cekaj malo...

adam weisphaut
A mozda mu i krivo sto Srbije kaska za Izom pa ne salje i kceri u vojsku

A mozda mu je samo krivio sto srBovi ti iz dijasere ne dodju da se bore za Kosovo kao Jevreji iz celog sveta.u Izrael. Btw. ne odgovori mi onde kad dolazis sa cikaskim korpusom da "branis nejac"?
...nisu mi sada jasne dve stvari:

1. Da li ti to mislis da Jevreji iz celog sveta nemaju pravo da dodju da se bore za opstanak drzave Izrael!? Stvarno mi nije jasno kako se na ovom blogu tolerise toliki antisemitizam?

2. Ovde vecina misli da rata, iz ovih ili onih razloga, nece biti a ti se raspitujes za dobrovoljce koji ce da brane nejac!? Pa ti si pravi ratni huskac.

Sada ozbiljno, da si simpleton to je odavno ocigledno. Ali da li je moguce da ti stvarno mislis da su jedine opcije davanje Kosova za dzabe ili rat? Ili je to partijska propaganda pa ti vozis Misko...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Domazet  20:57 04.12.2007
Preporuka: 7

Mislim da jesam...

fast up
Domazet
fast up
i ako bude rata,krivi ste i vi i oni.to je fakat.
...gotovo je potpuno sigurno da rata biti nece. Nego je to Srxy malo dosadno. A mozda mu i krivo sto Srbije kaska za Izom pa ne salje i kceri u vojsku. Nego pusti sad Srxa, vec mu je Jelena podviknula da joj se skloni sa ociju. Komentar sam ti preporucio (ovo cisto da se Angie ne muci otkrivajuci poreklo preporuke). To sto je malo verovatno da ce rata biti ne znaci da nisi u pravu.

hvala na preporuci ali sumnjam da si me razumeo.sto se tice ratnica,mozda je i dobro sto na jednog beogradskog osnovca i srednjoskolca ide tri devojcice i devojke.a kako mi nismo Izrael,znaci nece imati ko da ratuje..
...ako do rata dodje za to ce biti krivi i Albanci i Srbi. E sada koji Albanci i koji Srbi to je vec pitanje oko koga se mozda i ne razumemo. Sto ce verovatno i ostati tako jer od ovih sto vole da laju za karavanom tesko da ce se moci sta cuti. Dakle, nema na cemu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Domazet  21:00 04.12.2007
Preporuka: 0

Jelena duso...

Jelena Pavlović
Pa jel moze zemlja, oranica, kamen, pesak, voda, vazduh...da budu necije vlasnistvo. Ti dobijas na pozajmicu, placas za to rentu, na zemlji gradis kucu, jednu, dve, tri...kolko 'oces kuca...samop nikad nemas zemlju. Priroda je svacija i nicija posebno. Kao sto nema ko da da Kosovo, tako nema ko ni da ga uzme. Kosovo ce uvek da bude tu gde je, pa ma ko ga prisvojavao.
...a da li mogu sa Summerhilla da te izbace a da ti placas rentu?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  21:03 04.12.2007
Preporuka: 0

Re: Cekaj malo...

Briga me sta ti je jasno ili nije jasno: jednostavno pitanje, bez da ulazim da li je to dobro ili nije Jevreji dolaze u Izreal da ga brane iz celog sveta, za tebe je Kosovo srpski Jeusalim. Da li ces da dodjes da ga branis ako proglasi nezvisnost il' ces i dalje da seruckas iza tastature?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Pavlović  21:06 04.12.2007
Preporuka: 0

Re: Jelena duso...

Pa tamo bi mene primili for free i ne bih placala skolarinu. I sasviim bi mi odgovaralo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  21:20 04.12.2007
Preporuka: 0

Re: Doma's argument

Domazet

fast upi ako bude rata,krivi ste i vi i oni.to je fakat....gotovo je potpuno sigurno da rata biti nece. Nego je to Srxy malo dosadno. A mozda mu i krivo sto Srbije kaska za Izom pa ne salje i kceri u vojsku. Nego pusti sad Srxa, vec mu je Jelena podviknula da joj se skloni sa ociju. Komentar sam ti preporucio (ovo cisto da se Angie ne muci otkrivajuci poreklo preporuke). To sto je malo verovatno da ce rata biti ne znaci da nisi u pravu.


Doma, oprosti, baš sam se pitao ko će prvi da potegne ovaj argument, kad ono ti, ni manje ni više, izraelski i jevrejski zet... moje prvorođenče je Serbia-born, u Srbiji smo momentalno, tako da, dopustićeš, imam malo više prava od tebe da lajem na srpske "karavane koji prolaze", štagođ... inače, naravno, samo po sebi se podrazumeva, prvorođenče i svako ino rođenče neće ići ni u srpske, ni u izraelske, ni u američke ili kojegođ mil'tantne kretenluke.

ps. setim se uvek tu onog Davida Grosmana, izra-peace aktiviste, književnika: ceo život kritikovao IDF i atakovao na Izrin militantizam, što na Universiti što u knjigama svojim, onda mu prvorođeni sin ode na redovnu službu, izbije sulud Olmertov rat u Libanu, i dečko pogine poslednji dan pred povlačenje IDF-a iz Libana! ej, poslednji dan?! sin čoveka koji je simbol građanskog pacifizma u Izri?! eto šta je greh! samo je jednom pomislio da je opravdano poći u rat, i Sudbina mu oduzme prvorođenog sina... eno ih ljudi, roditelji, sede sada ucveljeni u Jerusalimu, ne znaju šta ih je to snašlo, i tavore u procepu između realnosti i ojađenosti...

što se dupeta tiče, za neverne Lole, to se odnosilo na Artemija... neka izvoli on sam pa nek regrutuje vernike i monaštvo, Amfi ionako ima veze u Armiji, srediće mu par tenkova, samoljota i artiljerije, pa nek ide lepo i nek ratuju. nema razloga da traži od mene ili mog prvorođenčeta da riljamo po prašini za njega tamo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
strava  21:38 04.12.2007
Preporuka: 0

Re: Cekaj malo...

. Ovde vecina misli da rata, iz ovih ili onih razloga, nece biti a ti se raspitujes za dobrovoljce koji ce da brane nejac!? Pa ti si pravi ratni huskac.

Sta bi ti lično preduzeo ako stvarno počnu da ubijaju nase ljude na Kosovu ili ako im bude nemoguće da tamo žive? Jako tužno sto brinemo o sebi koji smo na bezbednom a ne razmišljamo o svojim sunarodnicima koji tamo ostaju da žive ili kojima tamo neće biti moguće da žive, što je veoma verovatno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
niki m  21:39 04.12.2007
Preporuka: 0

Re: Doma's argument

što se dupeta tiče, za neverne Lole, to se odnosilo na Artemija...


Da, jasno je da se odnosi na njega ali to ne menja cinjenicu da se radi o nevaspitanom komentaru. Samo to.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Domazet  21:48 04.12.2007
Preporuka: 14

Prvo da se razumeo...

Srđan Fuchs
Domazet

fast upi ako bude rata,krivi ste i vi i oni.to je fakat....gotovo je potpuno sigurno da rata biti nece. Nego je to Srxy malo dosadno. A mozda mu i krivo sto Srbije kaska za Izom pa ne salje i kceri u vojsku. Nego pusti sad Srxa, vec mu je Jelena podviknula da joj se skloni sa ociju. Komentar sam ti preporucio (ovo cisto da se Angie ne muci otkrivajuci poreklo preporuke). To sto je malo verovatno da ce rata biti ne znaci da nisi u pravu.


Doma, oprosti, baš sam se pitao ko će prvi da potegne ovaj argument, kad ono ti, ni manje ni više, izraelski i jevrejski zet... moje prvorođenče je Serbia-born, u Srbiji smo momentalno, tako da, dopustićeš, imam malo više prava od tebe da lajem na srpske "karavane koji prolaze", štagođ... inače, naravno, samo po sebi se podrazumeva, prvorođenče i svako ino rođenče neće ići ni u srpske, ni u izraelske, ni u američke ili kojegođ mil'tantne kretenluke.

ps. setim se uvek tu onog Davida Grosmana, izra-peace aktiviste, književnika: ceo život kritikovao IDF i atakovao na Izrin militantizam, što na Universiti što u knjigama svojim, onda mu prvorođeni sin ode na redovnu službu, izbije sulud Olmertov rat u Libanu, i dečko pogine poslednji dan pred povlačenje IDF-a iz Libana! ej, poslednji dan?! sin čoveka koji je simbol građanskog pacifizma u Izri?! eto šta je greh! samo je jednom pomislio da je opravdano poći u rat, i Sudbina mu oduzme prvorođenog sina... eno ih ljudi, roditelji, sede sada ucveljeni u Jerusalimu, ne znaju šta ih je to snašlo, i tavore u procepu između realnosti i ojađenosti...

što se dupeta tiče, za neverne Lole, to se odnosilo na Artemija... neka izvoli on sam pa nek regrutuje vernike i monaštvo, Amfi ionako ima veze u Armiji, srediće mu par tenkova, samoljota i artiljerije, pa nek ide lepo i nek ratuju. nema razloga da traži od mene ili mog prvorođenčeta da riljamo po prašini za njega tamo.
...onaj sto laje se prepoznao pree tebe. Nisi imao potrebe da se i ti tu trazis.

Drugo, hteli mi to ili ne, ponekada se mora raditi i ono sto ti se ne radi. Pretpostavljam da nema previse mladih Izraelaca koji su prezadovoljni time sto riljaju po prasini pa to ipak rade. U drzavi Izrael postoji dovoljno snazan konsenzus da je to neophodno i dovoljno rasireno uverenje da je solidarnost, koliko god bila ponekad bolna, potrebna. A Izrael je sasvim ozboiljna drzava. Zbog toga sam ga i spomenuo. To da li sam ja izraelski zet (a nisam) ili jevrejski (sto jesam) sa tim nema nikakve veze.

Trece, da ti otvoreno kazem (a nameravam da to sire elaboriram kevtalu), mislim da trenutno nikakve sanse nema da Srbija krene u rat. Iz milion razloga. I mislim da o ratu pricaju samo oni sto ih je sramota da otvoreno pokazu koliko ih boli dupe (kad smo vec kod dupeta) za one nesretnike na Kosovu pa pokusavaju da umire savest pokusavajuci da prepadnu i sebe i druge. Koliko ces se naci u ovom trecem to ti vidi sam sa sobom.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Domazet  22:06 04.12.2007
Preporuka: 7

Znas sta...

adam weisphaut
Briga me sta ti je jasno ili nije jasno: jednostavno pitanje, bez da ulazim da li je to dobro ili nije Jevreji dolaze u Izreal da ga brane iz celog sveta, za tebe je Kosovo srpski Jeusalim. Da li ces da dodjes da ga branis ako proglasi nezvisnost il' ces i dalje da seruckas iza tastature?
...sasvim dozvoljavam da si ti u svojoj intelektualnoj nemoci ubedio sebe u to da je jedina alternativa priznavanju nezavisnosti Kosova. Manje vise tolerisem i to sto u svojoj intelektualnoj nemoci bulaznis o tome kako je Kosovo za mene nekakav Srpski Jerusalim. Sve manje i manje tolerisem to sto u svojoj intelektualnoj nemoci insinuiras kako ja guram druge da ratuju za nesto sto si ti proglasio za moj Srpski jerusalim. Ali ajde, kod tebe se ipak prvenstveno radi o intelektualnoj nemoci pa tek onda o pokvarenosti i sebicluku. Ono sto ne tolerisem je to sto oni za cije potrtebe ovde kevces nisu toliko ograniceni kao ti. I sto koriste Srbe sa Kosova na najpodmukliji moguci nacin za prikrivanje svoje bezidejnosti. Sva gospoda/dje iz LDP/koalicije a koja nesto misle, znaju sasvim dobro koliko je sumanuto ustupiti deo svoje teritorije a bez ikakve naknade. Ali ih boli uvo za to, taman onoliko koliko ih boli i za sve Srbe sa Kosova, i one koji ce i one koji nece ostati tamo posle nezavisnosti. To sto su potpuno nezainteresovani za te mucenike nece ih ni najmanje spreciti da ih iskoriste za svoja buduca potkusurivanja sa buducim vladama Srbije. Koliko god smesno zvucalo, njihova sebicnost i nedozrelo inacenje poprima istorijske razmere. Sve vise i vise verujem da ce i Ceda i ovi oko njega ostati zabelezeni u Istoriji.

Je&i ga, i ne ispade tako obimno. Nema covek rasta reci trositi
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  22:16 04.12.2007
Preporuka: 0

Re: Cekaj malo...

adam weisphaut
Briga me sta ti je jasno ili nije jasno: jednostavno pitanje, bez da ulazim da li je to dobro ili nije Jevreji dolaze u Izreal da ga brane iz celog sveta, za tebe je Kosovo srpski Jeusalim. Da li ces da dodjes da ga branis ako proglasi nezvisnost il' ces i dalje da seruckas iza tastature?

alo , domazete!
evo i ja pitam. pretpostavljam da je
za tebe vazno da se pitanje ponovi.
dakle, da ili ne???
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  22:20 04.12.2007
Preporuka: 0

Re: Znas sta...

Je&i ga, i ne ispade tako obimno. Nema covek rasta reci trositi

Nisi odgovorio na pitanje pa da ga sazvacem posto izgleda patis od kogniivinih teskoca: da li tebi Kosovo toliko znaci da bi bio spreman da dodjes da se bijes za to kao sto su hiljade Jevreja sirom sveta spremne za Izrael, ili ces samo da seruckas iz Chicaga. Nije komplikovano, potrudi se da ili ne, yes ili no, jo ili po?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  22:27 04.12.2007
Preporuka: 0

Re: Znas sta...

I sto koriste Srbe sa Kosova na najpodmukliji moguci nacin za prikrivanje svoje bezidejnosti.

mislio si na akademiju? dss? ds? ns? crkvu? koga?
ldp? , ma daj?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  22:48 04.12.2007
Preporuka: 0

Re: Doma's argument

niki m
što se dupeta tiče, za neverne Lole, to se odnosilo na Artemija...
Da, jasno je da se odnosi na njega ali to ne menja cinjenicu da se radi o nevaspitanom komentaru. Samo to.


pa jebiga, niki, mene je vaspitavao vreli bg-asfalt. možda ima i nekih indicija nevaspitanja, ako se uzme moja kilometraža po tom asfaltu, mada ja to ni ne kapiram kao nevaspitanje, već kao beskompromisnost. sorry, nisam odrastao u sređenim porodičnim okolnostima, tako da nisam baš najvaspitaniji, posebno ne kada se radi o kretenističkim idejama.

ps. Doma, okej, kapiram, nisam se prepoznao, a nisam ni skapirao na koga si ciljao ciničnošću. o mom stavu prema jadnim Srbima sa Kosova ne znaš, pošto još nismo imali prilike da se upoznamo, iako smo kudikamo sudbinski isprepleteni, praktično tu, na dohvat ruke.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  23:13 04.12.2007
Preporuka: 0

Re: Znas sta...

I posto je istrosio baraz u kome je dao odusak svojim mnogobrojnim frustracijama Domazet se bacio u stratesko povlacenje bez da je odgovorio na jednostavno pitanje. Sto li ga se toliko uplasio, pitam se?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mila  01:02 05.12.2007
Preporuka: 7

Re: Ko je pomenuo

Ja sam nedavno spomenula dija sporu.
Dok sam pisala komentar o frci oko Pere Lukovića, setila sam se istovremeno i jedne emisije Peščanik u kojoj je neko, a ne sećam se ko, letos govorio o tome kako doživljava likove iz dijaspore na netu. Nešto u smislu, uredno rade svoj posao, tamo gde jesu, a zatim dodju kući, stave šajkaču na glavu(opanke, jelek gunj) i deru po tastaturi o Kosovu. Bilo je naravno i psovki, sočnih iz pete, u toj emisije, sve kao parafraza za šajkaču na 4o stepeni, i sve to istovremeno je bilo samo u mojoj glavi. Naleteo mi čuveni Vasa Čarapić, te ga isovah.
Opsovah šočno, ša ću, toj dijaspori sa sajkacom.
Psovanje je inače protiv mojih pravila. Ali, to ne znači da neću sutra da ih menjam.Pravila i postoje da bi se menjala
Eto, ispovedih se kod čoveka ni krivog ni dužnog za male patnje koje sam sebi nanela.
Smatram, naime da kada psujem nekoga istovremeno to činim i sebi , ali to je već posebna filozofija, iz one opštenarodne, "Ne raqdi drugome ono što ne želiš da neko uradi tebi."
( kliknuo me posle valda neki novi moderator ne znajući da sam ovde veteranka)
Inače, mislim da me je Adam W razumeo iz svoje intelektualne moći, i zato ga ovom prilikom specijalno pozdravljam ;)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bronx  01:09 05.12.2007
Preporuka: 0

Re: Znas sta..-nista.

ograniceni kao ti. I sto koriste Srbe sa Kosova na najpodmukliji moguci nacin za prikrivanje svoje bezidejnosti.


po meni je bolja dobra bezideja nego losa ideja
sumnjam da su ideje koje su nam u prvom redu nametnute
i sa kojima nas okruzuju jako lose....................................................
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Domazet  02:14 05.12.2007
Preporuka: 0

Ja ti i rekoh...

o mom stavu prema jadnim Srbima sa Kosova ne znaš
...da to vidis sam sa sobom.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Domazet  03:20 05.12.2007
Preporuka: 14

Ideolosko ili mentalno slepilo...

adam weisphaut
I posto je istrosio baraz u kome je dao odusak svojim mnogobrojnim frustracijama Domazet se bacio u stratesko povlacenje bez da je odgovorio na jednostavno pitanje. Sto li ga se toliko uplasio, pitam se?
AlexDunjo i Adame, ja vec rekoh da pokusavate da insistiranjem na dilemi koja ne postoji prikrijete da ne da nemate odgovor na dilemu koja postoji nego da vas boli uvo za tu dilemu. Vi insistirajuci na mom odgovoru da li bih dosao da branim Kosovo u jednom neverovatnom ratu pokusavate da prikrijete da vas boli uvo sto nemate odgovor na jednu sasvim realnu dilemu, a to je kako pomoci onim ljudima koji nemaju nameru da ostanu na Nezavisnom Kosovu. I vi hocete da vam to ponovim? Sto, je l' cete iz druge (trece, cetvrte....) bolje videti. Pa ne vredi, ne moze da se vidi ono sto nece da se vidi. Konacno, i poslednji razlog za pricu sa vama, pokusaj da ustanovim da li se radi o ideoloskom ili mentalnom slepilu se gubi. Koristeci tvoju terminologiju Adame, bas me briga koje je prirode vase slepilo, psihosomatsko ili stvarno. Dalje ne morate da citate

Srbija bi stvarno trebala da bude zamlja idiota kada bi u ovom trenutku pokusala da silom/ratom resi problem Kosova. Mislim da je u ovom trenutku je za Srbiju najbolje da sedi i ceka. I pokusa da se pripremi za mucenike koji ce eventualno pristici. Mora da nastavi da mirno odbija to proglasenje kao unilateralni akt ali bez bojkota i slicnih gluposti. Ako Albanci na Kosovu proglase nezavisnost, onima koji rese da ostanu Srbija nece moci mnogo da pomogne. Jedini koji ce njima moci pomoci bice njihove komsije Albanci. Normalno, Srbija o pristajanju na nezavisnost Kosova moze da pocne da razgovara tek kada oni koji na njemu insistiraju ponude nesto ozbiljno. Nesto sto ce dati osnova da se svima onima koji ce nervozu i nemoc Svetske zajednice da resi pitanje Kosovskih Albanaca platiti gubitkom imovine (materijalne i emotivne) zaista pomoci. Ako mene pitate jedino kada Srbija i Kosovo dobiju cvrste garancije garantovane od strane neke relevantne organizacije (savet Bezbednosti recimo) da ce biti primljeni u EU u roku od sest meseci recimo. I uz garanciju da ce Kosovo do prijema u EU imati sadasnji status, tj. biti protektorat UN. To je ijedini nacin da se garantuje bezbednost Srbima i ostalim NeAlbancima sa Kosova. To EU i Amerika znaju. Ali EU to nece tek onako, iz prostog razloga sto zna da bi takvim postupkom listi postojecih bolesnika dodala jos dva i to najverovatnije najkriticnija (Americi je iz nekih drugih razloga najoportunije da sve probleme na Balkanu resi na ustrb Srbije). I da bi, po principu spojenih sudova (zakona odrzanja energije ili vec sta hocete) sigurnost Srba na kosovu i eventualno povecanje stan darda i Albanaca i Srba dovela do snizenja standarda, recimo, Holandjana. Ovakva strategija Srbije zahteva vreme (svakako i zrtve). I moze se desiti da Srbija u svom naumu i ne uspe. Ako, medjutim, ne proba sigurno ce izgubiti. i time bi konacno svi u Srbiji mogli biti zije)adovoljni. Oni koji su protiv Srbije u Evropi bi mogli da se tese time da je to bila neophodna zrtva da se pomogne Srbima na Kosovu. A oni koji su za to da Srbija bude u Evropi svakako ne bi zamerili da podnesu i oni (a ne samo ovi nesrecnici sa Kosova) koju zrtvu a da bi EU pomogli da straighten svoje principe i zaista postavi ljudska prava (ukljucujuci i ono najosnovnije, na zivot) ispred ekonomskih interesa.

Ono sto me ohrabruje je to sto sadasnja vlada (molio bih da primetite da tek sada prvi put spominjem politicare, do sada je bilo reci o drzavi Srbiji) nekako taljiga u tom pravcu. Da li zato sto misli da je tako najbolje ili zato sto ne zna sta bi drugo, nije sada ni bitno. Ponekad je najbolje primiriti se i ne prsiti se mnogo. Ovi sto se uzdaju u tradiciju mogli bi da se prisete Milosa Obrenovica. A ovi sto bi u Evropu mogli bi da se ponose time sto Srbija poprima manire jedne, recimo, Danske. Uvek ce biti onih sto bi da ratuju i ovih sto sto bi za pola vize dali celo Kosovo i tri cetvrti sopstvene babe. Nadajmo se ne vise od statisticke greske. Oni su neizbezni noise...

E sada, neko ce reci da je ovo kako mali Djokica zamislja drzavnu politiku. Da mozda i nije bez mozga ali da djavo lezi u detaljima. Pa ja i jesam mali Djokica, bar kada se radi o drzavnoj politici. Neka se detaljima bave oni koji svoje 'bavljenje' itekako naplacuju od poreskih obveznika. Neko ce mozda primetiti da je svojevrsna ironija to sto 'moji' naplacuju svoje 'bavljenje' i od Adama i slicnih mu. A sto se ovi Adamovi finansiraju i iz mog poreza. Ali to je stvar za neku drugu diskusiju. I in the Big Picture i nije tako vazno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Domazet  03:28 05.12.2007
Preporuka: 0

Mila rode...

jedne emisije Peščanik u kojoj je neko, a ne sećam se ko, letos govorio o tome kako doživljava likove iz dijaspore na netu. Nešto u smislu, uredno rade svoj posao, tamo gde jesu, a zatim dodju kući, stave šajkaču na glavu(opanke, jelek gunj) i deru po tastaturi o Kosovu.
...ili ja cim se vratim sa posla stavljam sajkacu, obuvam opanke i navlacim jelek pa gunj (je l' tim redom, ja sam ti verziraniji u dusanke i dolame nego u jeleke i gunjeve) i derem opo tastaturi o kosovu ili ti i Adam gledate samo svoje dupe i boli vas uvo za tudju nevolju. Nema druge. Ja verujem, znace ljudi da procene sta je od to dvoje...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bronx  04:09 05.12.2007
Preporuka: 0

Re: Ideolosko ili mentalno slepilo...

a to je kako pomoci onim ljudima koji nemaju nameru da ostanu na Nezavisnom Kosovu. I vi hocete da vam to ponovim?


tim ljudima je trebalo odavno pomoci koliko ja shvatam ovu celu situaciju a o tome i ceda stalno prica???
zasto se ceka uopste.
uostalom o tome treba pitati mariopan.ona je sa kosova i trebala bi da ima misljenje o tome.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  07:49 05.12.2007
Preporuka: 0

Re: Ideolosko ili mentalno slepilo...

Slusaj Domazete boli me za tvoje misljenje sta bi Srbija trebalo da uradi, tvoje misljenje o tome ko brine za Srbe na Kosovu, za to sto patis od iste paranoje kao i Nasi. To te nisam pitao, pitanje je za tebe samo i hajde da ga ponovim opet, u nadi da ces uspeti da ga razumes, da li ces ti licno, (evo i slovima) Domazet, da dodjes da branis Kosovo kada postane nezavisno kao sto mnogi Jevreji sirom sveta spremni da dodju u Izrael: da ili ne ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  10:21 05.12.2007
Preporuka: 7

Re: Ideolosko ili mentalno slepilo...

adam weisphaut
To te nisam pitao, pitanje je za tebe samo i hajde da ga ponovim opet...


Samo napred Adi, nemoj se predavati ... navijam za tebe:)))

Nikom na blogu ne pristaje tako dobro postavljanje besmislenih pitanja (i uporno insistiranje na njima) kao tebi;)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  10:28 05.12.2007
Preporuka: 0

Re: Ideolosko ili mentalno slepilo...

Virtuelni Vasilije


Nikom na blogu ne pristaje tako dobro postavljanje besmislenih pitanja (i uporno insistiranje na njima) kao meni;)

Nemoj da si skroman Vaso, tebi mnogo bolje ide od ruke pisanje besmislenih dosadnjikavih carsava.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  11:44 05.12.2007
Preporuka: 0

Re: Cekaj malo...

strava
Ovde vecina misli da rata, iz ovih ili onih razloga, nece biti a ti se raspitujes za dobrovoljce koji ce da brane nejac!? Pa ti si pravi ratni huskac.Sta bi ti lično preduzeo ako stvarno počnu da ubijaju nase ljude na Kosovu ili ako im bude nemoguće da tamo žive? Jako tužno sto brinemo o sebi koji smo na bezbednom a ne razmišljamo o svojim sunarodnicima koji tamo ostaju da žive ili kojima tamo neće biti moguće da žive, što je veoma verovatno.


kako je došlo do toga da ne mogu da ostanu da žive tamo? nije taj proces raspadanja počeo od juče. drugo, od kada je to u domenu Crkve da traži mobilizaciju vojnih obveznika, i to da bi išli da štitimo njene interese tamo dole? da, mi smo na bezbednom. u mojoj zgradi ima puno izbeglih Srba sa Kosova, iz Bosne ili iz Hrvatske, i siguran sam da će se naći još koje mesto za nove prognanike, umesto toga da krenu u sulud rat. ne znam samo kako visokom sveštenstvu nije jasno da je taj rat odavno izgubljen? samo toliko, da ne zalazim sada u to kakve veze ima sa naravi Hrišćanstva da prvosveštenici pozivaju ljude u nove stihije rata. kažem, imaju dovoljno veza u Vojsci, neka se sami late oružja i neka idu sami sveštenici, monasi i verni Crkve pa neka ratuju.

nema veze što će cela zemlja dobiti po nosu kasnije zbog njihovih igrarija u svojstvu anđela osvete.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  12:17 05.12.2007
Preporuka: 28

Re: Ideolosko ili mentalno slepilo...

bronx
a to je kako pomoci onim ljudima koji nemaju nameru da ostanu na Nezavisnom Kosovu. I vi hocete da vam to ponovim?


tim ljudima je trebalo odavno pomoci koliko ja shvatam ovu celu situaciju a o tome i ceda stalno prica???
zasto se ceka uopste.
uostalom o tome treba pitati mariopan.ona je sa kosova i trebala bi da ima misljenje o tome.


Evo kad me zoves , da ti odgovorim.
Ova halabuka oko rata postoji samo ovde na blogovima , ne znam , valjda je ponestalo tema koje bi privukle ljude da se malo late pera i tastature. nema rata , bas mi je zao svih onih koji su na tu temu krenuli iz petnih zila. O Srbima sa Kosova trebalo je da brine Ceda pre nego sto je njihovu zemlju , kuce , imanja , grobove njihovih starih i njihove dece DAO ko da je to Alajbegova slama. Rece neko ovde , pravdajuci Albance ,da je Kosovo njihova zemlja i da su tu oduvek ziveli pa zato treba i da je uzmu, zaboravljajuci da spomene da je Kosovo i nasa zemlja i da ne sme niko da nam je uzme.

Neki dan , u "Utisku nedelje " gostovao je Goran Svilanovic , ne bih sad o gostima ni sta je ko rekao , vec o tome sta je Goran Svilanovic rekao a to su mogli da cuju svi koji su pratili emisiju. Rece lepo i otvoreno DA JE TO NEPRAVEDNO I NEPOSTENO RESENJE DA SE KOSOVO ODUZME SRBIJI ...rekao je to nekoliko puta ...pa tako i ja tvrdim odavno.; O tome ko je poceo sukob i ko je kakve zlocine cinio nije ni bilo reci sto je najpametnije i bilo , jer ovi sto se ubise da nam neke nase zlocine poture pod nos kao razlog za oduzimanje Kosova , sve vreme gurajuci pod tepih pocetak sukoba koji su otpoceli Albanci , dakako grdnim zlocinima, ...taj deo niko nije spomenuo bas zato sto su svi ucesnici rasprave bili duboko svesni svih faktora , SVIH FAKTORA , morala sam da ponovim jer deo blogera samo jedan faktor uzima za ozbiljno , sve drugo je za njih nepostojece..

Ne bih sada o tome koliko je sam Goran Svilanovic doprineo tome da resenje za Kosovo dodje do ove tacke i da izgleda ovako kao bezizlazna situacija ...on svoju ulogu u tome sigurno ima , ali on je jedini posteno rekao da je to NEPRAVEDNO RESENJE , ali sta sad? Ovo sta sada kada je vec tako kako je Goran je ponovio vise puta pitajuci sve prisutne sta oni predlazu kao resenje . Ako iko zna sta se sve dogadjalo na Kosovu to zna sigurno Goran Svilanovic pa opet kaze da to nije pravedno resenje...ali sta sada kada je to ovako kako je?

Rata sigurno nece biti pa zato ohladite glave i nemojte da se zahuktavate sa argunetima i kontraargumetima. Drzava Srbija ima svako pravo da pripremi svoju vojsku da se na granici sa kosvom ne bi dogadjale nepotrbne i nezeljene stvari a pri tome treba imati u vidu juzne krajeve Srbije gde se , malo malo, nalaze velike kolicine oruzja doturene sa Kosova , braci koja bi trebala da se pobrinu da naprave neki sukob za koji bi opet bila optuzena Srbija. I dana se govori o lazima Amerike o nuklearnom oruzju koje je navodno imao Iran , a setimo se samo onog oruzja za masovno unistenje koje je " imao " Irak , pa i bombardovanja Srbije , sve te lazi me gone da pomislim da ne smem da verujem lazovema ni kada mi poklone donose. Pa realna opasnost da se po americkom scenariju nesto izrodi na jugu Srbije dovodi me do toga da nasa drzava ima svako pravo da sve to spreci. Zamena teza da je to zbog Kosva treba ovima na blogovima da bi imali oko cega da prave buku i da se obruse na Vladu..sve u cilju politicke borbe , dakle bave se svojim dobrom ( osvajanje vlasti) ne bave se nasim dobrom niti dobro ni Srba ni Albanaca na Kosovu.

Rata nece biti , priznanje da je to nepravedno i da to vidi ceo svet meni je dovoljno da znam da sam u pravu jer to tvrdim vec godinu dana , sad kada je situacija ovakva kakva jeste , to jest da Albanci nisu ni pregovarali jer su im Amerikanci , kao svetske siledzije i razbojnici pomogli u otimacini i obecavaju svaku drugu pomoc ko bi bio lud da pregovara? Malo farse kao "pregovori" to je bilo radi sveta , malo ko da pokazu da nisu bas lako oteli ,ali to nama daje resenje sta da radimo.

Kada se sretnete sa razbojnikom koji je jaci , kao mi sada , onda znete da je najpametnije da se ne tucete sa njim , ali nacin kako vam je oteo ono sto je vase daje vam za pravo da sve to sto je vase ISTIM NACINOM mozete bilo kad da uzmete nazad...jer vase je. Tako su zlocinima i bombardovanjem ,kombinovano i u duetu , svaki iz svojih razloga to Kosovo uzeli na silu od nas. Amerika iz vojno bezbednosnih razloga da izbliza merka Rusiju i Istok a Albanci jer su tu teritoriju oduvek zeleli i nevidjenim zlocinima se posluzili da je dobiju. Nisu se libili ni potplatiti ( kaze se lobiranje?) ni ubiti , spaljivati , proterati...ovi drugi bombe sa osiromasenim uranijumom , kasetne bombe zar to nije kriminal najvecih razmera? Eto to KAKO su od nas uzeli Kosvo daje nam pravo da ga NA ISTI NACIN uzmemo bilo kad. Ne sad , naravno , ali ovaj Balkan nije mirovao ni pedesetak godina a da neko nije nesto zapoceo , mislim da ce Albanci nastaviti san Velike Albanije , imaju jos pola Makedonije , pola Grcke , Crnu Goru skoro celu (nju su pokupovali tu ce samo na izbore da izadju i da izglasaju Albaniju) kod nas jos do Nisa hoce.....to im je karta koju su objavili ...javno na internetu pa pogledajte koga zanima. Pa kada se to bude desilo , ovde i previse ima onih kojima je sve sto imaju tamo ostalo...svaki ce tada imati puno pravo da ono svoje oteto vrati ISTIM NACINOM na koji mu je bilo uzeto.

Pa zato ce sada , umesto da rade i da zive ko ljudi , generacije mladih Albanaca morati da sa puskom u ruci cekaju , negde na planini ili u sumi , kada cemo mi da dodjemo po svoje...jer doci cemo mi ili nasa deca ili unuci......znaju oni da su oteli i nece mirno spavati bar ne oni sto su ubijali ,palili ,proterivali i otimali. Tamo se sve zna ko je sta radio.

Ovi dusebriznici mogli bi da postave negde spisak pobijenih Roma od strane OVK ako vec ne mogu da smisle nas Srbe ...taj spisak je stravicno duuug..i tamo ima i previse pobijene dece cak i beba...a nacini svirepost i sve ostalo....na dusu im.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bronx  13:41 05.12.2007
Preporuka: 0