Gost autor

Kako da se osvetim siledžiji?

Nebojša Spaić RSS / 24.07.2010. u 18:50

Gost autor - Tamara Spaić: Volim Adu. Mrzim Adu. Prvo, zato što volim da plivam pod otvorenim nebom. Drugo, zato što je uvek gužva. Zato nikad ne idem tamo, osim kad znam da će biti pusto jezero. Idealan izbor bio je subota popodne (konačno ne radim), 45 minuta pred najavljenu kišu, kad se svi evakuišu. U jezeru nema plivača, na obali tek po neko. Mesto, makiška obala ispred kafića "Manipeni". Ulazim u vodu, ona vruća i ni malo prijatna. Nema veze, nastavljam dalje, nebo je predivne boje i zagledana u prostranstvo pocinjem da plivam. Ispred mene bove, ocito stavljene u nekom trenutku onog dugog vremena tokom koga nisam dolazila. Ni to nema veze, nastavljam dalje prema sredini jezera. U tom trenutku čujem zvuk skuera i okrećem se ka izebumljenoj masini koja u punoj brzini i ciljano ide ravno na mene. Pomislim da je vozač verovatno drogiran sve dok u sledećoj sekundi ne vidim natpis SPASILAC.

Ok, spašena sam od sopstvene pomisli lošeg scenarija. Jasno mi je da će da me upozori da se vratim iza bova, mada se niko normalan ne zaleće na kupača, pa mi je odmah sumnjivo. Na žalost, u pravu sam. Nabildovani šerif na skuteru naređuje mi da plivam "tamo gde mi je mesto". Nema "izvinite", "molim vas" ili nekog suvislog objašnjenja. On je vlast, vlast ne objašnjava samo naređuje. Video verovatno od svog šefa, ovaj od direktora JP Ada (postavili ga ovi iz DS), a ovaj od GRADONAČELNIKA lično. To je model koji funkcioniše kad si jači, na skuteru, pa imaš mišiće ili političku moć. Sve mu to dođe na isto, matrica je ista i NIKAD NISAM PRISTALA DA JOJ SE POVINUJEM, makar koliko mogu.

Dakle, odbijam da se vratim "gde mi je mesto" jer me niko nije ZAMOLIO, OBJASNIO, BIO FIN.

Počinje neviđeno maltretiranje kome sam svojevremeno bila izložena jedino kad je Sloba dovodio kerbere u plavom iz unutrašnjosti da disciplinuju izdajnike na ulicama. Nabildovani šerif počinje da kruži oko mene na skueru, što bliže. Daje gas da bi me poprskao talasom, jer kaže da mi nije mokra kosa (ko bi se normalan zagnjurio u baru). Zaleće se skuterom prema mojoj glavi ne bi li me uplašio. Želi očito da pomislim da je dovoljno lud da me pregazi, jer ga nerviram. Preti da će me ugušiti izduvnim gasovima, što mi je smešno sa stanovišta žene koja peške ide na posao preko Bulevara kralja Aleksandra. Naravno, sve intenzivno smrdi na benzin oko mene. Dodaje gas čim se dupe njegovog spasilačkog skutera nađe ispred mog lica, malo napravi talas, a mnogo baš uživa u pomisli kako mu se može. I tako jedno 10 minuta, možda i više, jer sam već plivajući sporim tempom stigla do dizalice za bandži.

Nastavljam da plivam i mislim u sebi da ću plivati dok god me bude maltretirao, pa makar crkla. Trudim se da ga ne primećujem. Žao mi je što sam uopšte na početku bila fina i objasnila "hvala na upozorenju, samo ću malo da plivam, a onda odoh". Inat, šta ćeš. Nabildovani ne popušta, ne može da razme da se neko protivi naređenjima. Pritom, očito ima problem u glavi. Ja ne popuštam, držm se svog inata i devize jezero je i moje i neće mi niko postavljati sumanute granice nekakvim bovama. Mislim, u redu je da me upozori, ali ne može da mi zabrani ako nikoga ne ugrožavam, pa ni sebe. Ali njemu ni nije na umu sigurnost, samo je popizdeo što ga neko ne sluša. Inače, me ne bi ugrožavao svojim skuterom.

Valjda mu dosadi posle desetominutnog kruženja oko mene i on ode po drugog nabildovanog šerifa, koji takođe malo kruži oko mene i smara me, ali kao fino. Sve ono "gospođo, zašto ne odete malo bliže obali", kao da je jezero pa veliko pa može da se govori u kategorijama blizu i daleko.

Na kraju mi ipak dosadi da plivam, nije mi više nikakav gušt, a i bilo mi dovoljno i bare i neba i izduvnih gasova.

Izađem i tek se tada iznerviram pri pomisli: ko je, bre, uveo pravila na moje jezero, u mom gradu. Je l, bre onaj Đilas normalan kad mu ovakvi najstrašnije maltretiraju sugrađane. Pa on je, bre, postavio i "gospodina Adu" i sve ove ispod njega i omogućio nabildovanima da sprovode zakon!

E sad, pitam ja vas, ovako besna, šta da radim da više nikad ne sretnem šerifa na jezeru:

a. da objavim rat, manem se svih svojih redovnih poslova i ljubavi i krenem da organizujem akcije plivanja slobodnih građana po sred jezera svakog dana po podne, recimo oko 17 sati

b. da povedem kampanju za smenu najmanje direktora JP Ada, ako ne i gradonačelnika lično, ako me ne ubede da takvih šerifa neće više biti na jezeru

c. da iskuliram

Hvala na odgovorima i srdačan pozdrav

ps da li biste sa mnom podelili svoja slična iskustva, čisto da mi lakne, a i ako mi zatreba da ih iskoristim za tekstove u novinama



Komentari (73)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

loader loader 18:57 24.07.2010

Prvi :) Ne osveta - milosrđe :)



Dakle, odbijam da se vratim "gde mi je mesto" jer me niko nije ZAMOLIO, OBJASNIO, BIO FIN.

Sećate se Petparačkih priča? Travolta glumi krimosa koji ne voli da mu se naređuje. Uvek traži da se lepo zamoli da nešto uradi Naravno, ne pravim paralelu između vas i lika koga glumi, samo mi je simpatičan taj inat. Mada, u praksi ga ne treba baš isticati. Donosi više problema, nego radosti.

A za nabildovanog imate više rešenja. Predlažem da izbegnete nasilje :) ... Dovoljno će valjda biti ovo što ste napisali blog, i, ukoliko se ne budete ohladili u međuvremenu, da slučaj na elegantan ali uporan način dogurate do onih koji su nabildovanom liku pretpostavljeni, pa i da te iste pretpostavljene upoznate sa činjenicom da ćete i njih, i nabildovanog malo u novine, malo u gradsku upravu.

Nemojte da vam motiv bude osveta, već milosrđe. Radujte se što će posle vašeg nežnog paketa mera nabildovani naučiti da kaže: "Izvinite", "molim vas", "da li biste bili ljubazni"...

Ne dajte da vas obeshrabre u ovoj akciji oni koji uporno poručuju kako su stvari neizmenjivo loše i kako ništa ne vredi preduzimati. Da su se oni pitali, svet bi ostao na nivou jednostavnih oblika života koji ne znaju ništa drugo osim da se međusobno istrebljuju. Budite srećni što će jedan manki početi da uči kako se postaje ljudski ljubazan :)
antioksidant antioksidant 19:23 24.07.2010

Re: Prvi :) Ne osveta - milosrđe :)

samo mi je simpatičan taj inat. Mada, u praksi ga ne treba baš isticati. Donosi više problema, nego radosti.

о како грешиш... то је чиста радост... најебати се мајке нрпристојном и натерати га да буде пристојан... pure joy
brandname brandname 21:04 24.07.2010

Re: Prvi :) Ne osveta - milosrđe :)

Sećate se Petparačkih priča? Travolta glumi krimosa koji ne voli da mu se naređuje. Uvek traži da se lepo zamoli da nešto uradi

Vincent: I don't mean any disrespect, I just don't like people barking orders at me.
The Wolf: If I'm curt with you it's because time is a factor. I think fast, I talk fast and I need you guys to act fast if you wanna get out of this. So, pretty please... with sugar on top. Clean the fucking car.
loader loader 21:21 24.07.2010

Re: Prvi :) Ne osveta - milosrđe :)

Ma, da.. ... Petparačke su... Pre neki dan ih slučajno nahvatam na tv i, rekoh, da pogledam samo par scena, pa da radim "nešto korisno". Međutim, sa uživanjem, ponovo, odgledam čitav film, nalazeći još čitavo more virtuoznih detalja koje sam ranije slabije zapazio. Žestoko je i kad se ono dvoje u stanu (bradonja i ženska) svađaju kad je Vinsent doneo polumrtvu gazdinu devojku na "reanimaciju" adrenalinom. Deluje jednostavno, i kao usputna sekvenca, ali kadriranje, i sama svađa urađeni su neviđeno! Haos !

Domaćice, izvinjavam se zbog trola. Evo, za uzvrat, nadoknadu..
brandname brandname 23:19 24.07.2010

Re: Prvi :) Ne osveta - milosrđe :)

Petparačke su...

nepresušno vrelo životne mudrosti!
rekoh, da pogledam samo par scena, pa da radim "nešto korisno". Međutim, sa uživanjem, ponovo, odgledam čitav film, nalazeći još čitavo more virtuoznih detalja koje sam ranije slabije zapazio.

Eh, da sam dobio dinar svaki put kad mi se ovo desilo...
Postoji desetak filmova s kojima mi se to redovno događa, jer imaju sjajnu strukturu i ritam koji gledaoca neprestano vuče dalje. To je, naravno, univerzalni dramaturško-naratološki zahtev, ali teško ostvariv.
Domaćice, izvinjavam se zbog trola. Evo, za uzvrat, nadoknadu..

Pridružujem se.
radulence radulence 03:48 25.07.2010

Re: Prvi :) Ne osveta - milosrđe :)

digresija sledi

pulp fiction on google wave:)

loader loader 10:22 25.07.2010

Re: Prvi :) Ne osveta - milosrđe :)

Eh, da sam dobio dinar svaki put kad ...






Za taj proces treba imati i debelu kasicu-prasicu
radulence radulence 18:57 24.07.2010

.

da li bi ovo bila opcija ili ne?


d.) budi savestan gradjanin, pridrzavaj se bezbednosnih pravila (zbog sebe i drugih), i ne izazivaj frku bez potrebe.

mostarac mostarac 19:07 24.07.2010

Re: .

d.) budi savestan gradjanin, pridrzavaj se bezbednosnih pravila (zbog sebe i drugih), i ne izazivaj frku bez potrebe.

Podrzavam.

Da se neko utopio, a da se spasioci nisu pojavili, tada bi bila druga prica.
Ponovo bi bio kriv DS ili ko je vec na vlasti, pa nadalje vec kako je nabrojano.
Verovatno su te bove postavili samo da bi zajebavali postene gradjane prilikom plivanja.
radulence radulence 19:13 24.07.2010

Re: .


digresija sledi

odem tako na karibe
a tamo bove na plazi

molim?

kaze
ako sam izvan bova a pojavi se ajkula
niko nece da mrdne da mi pomogne.

khm khm
ok
odoh u bazenche.
lidiaz lidiaz 19:20 24.07.2010

Re: .

Da, i na Adi ima ajkula, samo tu voze skutere verovatno.
Sta je drugo zabavno na Adi osim preplivavanja?
lidiaz lidiaz 19:22 24.07.2010

Re: .

mostarac
d.) budi savestan gradjanin, pridrzavaj se bezbednosnih pravila (zbog sebe i drugih), i ne izazivaj frku bez potrebe.

Podrzavam.

Da se neko utopio, a da se spasioci nisu pojavili, tada bi bila druga prica.
Ponovo bi bio kriv DS ili ko je vec na vlasti, pa nadalje vec kako je nabrojano.
Verovatno su te bove postavili samo da bi zajebavali postene gradjane prilikom plivanja.

Pa najbolje da niko i ne ulazi u vodu, tada se niko nece utopiti, i spasioci ce biti srecni.
loader loader 19:24 24.07.2010

Re: .

, i spasioci ce biti srecni.

Ovakve spasioce srećnima čini samo mogućnost da nad nekim demonstriraju nadmoć, bilo da je to uobičajeno poziranje mišićima, ili neka akcija, slična ovoj koja je opisana u tekstu.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 20:11 24.07.2010

Re: .

mostarac
d.) budi savestan gradjanin, pridrzavaj se bezbednosnih pravila (zbog sebe i drugih), i ne izazivaj frku bez potrebe.

Podrzavam.

Da se neko utopio, a da se spasioci nisu pojavili, tada bi bila druga prica.
Ponovo bi bio kriv DS ili ko je vec na vlasti, pa nadalje vec kako je nabrojano.
Verovatno su te bove postavili samo da bi zajebavali postene gradjane prilikom plivanja.



Jezero kao dupe, otplivas s' jedne strane, na drugu za pet minuta", "turetur, badza na skuteru drka od zadovoljstva dok se izivljava nad samom zenom. Taj je za vreme onog molebana bacao cigle, zveketao lancima i bio spreman da prebija pedere ukoliko bi se usudili da prodju Beogradom koga se uhvatio pa ga ne ispusta posle pizdikovca iz koga je pokusao da iscupa korenje, al mu se nekako ne da. U slobodno vreme se moli i poljubi dzinovski krst na maljavim grudima. Ljudi gledaju i povremeno trepcu dok im siledzije seku drvece u najduzoj ulici Beograda. Zabole ih za sugradjane i za drvece, nece njima niko Kosovo iz srca da iscupa. Djilas ruls zajedno sa Bidzom, Badzom i Bocom.
tyson tyson 20:35 24.07.2010

Re: .

Taj je za vreme onog molebana bacao cigle, zveketao lancima i bio spreman da prebija pedere ukoliko bi se usudili da prodju Beogradom koga se uhvatio pa ga ne ispusta posle pizdikovca iz koga je pokusao da iscupa korenje, al mu se nekako ne da. U slobodno vreme se moli i poljubi dzinovski krst na maljavim grudima. Ljudi gledaju i povremeno trepcu dok im siledzije seku drvece u najduzoj ulici Beograda. Zabole ih za sugradjane i za drvece, nece njima niko Kosovo iz srca da iscupa.

Zaboravila si da pomeneš Srebrenicu.



BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:38 24.07.2010

Re: .

Zaboravila si da pomeneš Srebrenicu.

ajlavju!!!!!!
mostarac mostarac 20:49 24.07.2010

Re: .

Jelena Pavlović

mostarac
d.) budi savestan gradjanin, pridrzavaj se bezbednosnih pravila (zbog sebe i drugih), i ne izazivaj frku bez potrebe.Podrzavam.Da se neko utopio, a da se spasioci nisu pojavili, tada bi bila druga prica.Ponovo bi bio kriv DS ili ko je vec na vlasti, pa nadalje vec kako je nabrojano.Verovatno su te bove postavili samo da bi zajebavali postene gradjane prilikom plivanja.Jezero kao dupe, otplivas s' jedne strane, na drugu za pet minuta", "turetur, badza na skuteru drka od zadovoljstva dok se izivljava nad samom zenom. Taj je za vreme onog molebana bacao cigle, zveketao lancima i bio spreman da prebija pedere ukoliko bi se usudili da prodju Beogradom koga se uhvatio pa ga ne ispusta posle pizdikovca iz koga je pokusao da iscupa korenje, al mu se nekako ne da. U slobodno vreme se moli i poljubi dzinovski krst na maljavim grudima. Ljudi gledaju i povremeno trepcu dok im siledzije seku drvece u najduzoj ulici Beograda. Zabole ih za sugradjane i za drvece, nece njima niko Kosovo iz srca da iscupa. Djilas ruls zajedno sa Bidzom, Badzom i Bocom.

Ajde!
tyson tyson 20:58 24.07.2010

Re: .

BebaOdLonchara
Zaboravila si da pomeneš Srebrenicu.

ajlavju!!!!!!





gedza.73 gedza.73 21:20 24.07.2010

Re: .

tyson

I ja te ajlavju.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:15 24.07.2010

Re: .

I ja te ajlavju

dakle, plačem
tyson tyson 22:27 24.07.2010

Re: .

gedza.73
tyson

I ja te ajlavju.

Vidimo se na Paradi



njanja_de.manccini njanja_de.manccini 22:35 24.07.2010

Re: .

tyson
gedza.73
tyson

I ja te ajlavju.

Vidimo se na Paradi





ivana23 ivana23 23:00 24.07.2010

Re: .

tyson
Vidimo se na Paradi



Nemoj danas o paradi
Unfuckable Unfuckable 03:34 25.07.2010

Re: .

I ja te ajlavju.

Man, you can ride my tail, anytime
gedza.73 gedza.73 07:04 25.07.2010

Re: .

tyson
Vidimo se na Paradi

BebaOdLonchara

njanja_de.manccini

Unfuckable

Love is in the air
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 08:10 25.07.2010

Re: .

Man, you can ride my tail, anytime

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:59 24.07.2010

Kulirati..

c..iskulirati..sve drugo je arčenje živaca i energije..
cbronson cbronson 19:43 24.07.2010

Re: Kulirati..

Drago Kovacevic
c..iskulirati..sve drugo je arčenje živaca i energije..

saglasan.
spasilac je duzan da vas upozori da izlazite iz zone koja je bezbedna za plivanje.
van te zone se kupate na sopstvenu odgovornost.
mozda ste mu bili simpaticni pa je zeleo po svaku cenu da vas zadrzi u svojoj nadleznosti

ako pak zelite da se osvetite siledziji onda to uradite svakako silom, naravno vecom od one koju on poseduje, visestruko vecom
kleinemutter kleinemutter 19:27 24.07.2010

hm

Mislim da spasioca treba da tuzite zbog maltretiranja. On Vam je ugrozio zivot.

Ali pravila postoje da bi se postovala. Ovi spasioci su trebali pozvati policiju da Vas opomene i da Vam napise kaznu.

Smatram normalnim to sto su uvedena pravila na Adi. I sama jako cesto idem tamo i imam zamerke na cistocu, travu u vodi, smece koje opet neko od nas baca, za sta bi se takodje trebalo novcano kaznjavati.

Ono sto je meni lepo na Adi je sto su ljudi opusteni i sto dolaze i porodice koje imaju decu sa hendikepom i sto se lepo osecaju dok su na Adi.

Vi ste sada ljuti, ali ako pogledate stvar vezanu za pravilo oko ogranicenog prostora za plivanje iz nekog drugog ugla, verujem da cete se odljutiti.
Spasioca najstrozije kazniti zbog ne profesionalnog ponasanja.
Lepi pozdravi,
km
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:29 24.07.2010

.

Na žalost, u pravu sam. Nabildovani šerif na skuteru naređuje mi da plivam "tamo gde mi je mesto". Nema "izvinite", "molim vas" ili nekog suvislog objašnjenja. On je vlast, vlast ne objašnjava samo naređuje.


ovo mi liči na onog majmuna koji je maltretirao ženu da ne može da uđe su Sud je jer u - papučama. nemam protiv tih zabrana ali imam protiv Načina kako joj nije dozvolio da uđe. elem, vest.

ps. shvatam iznerviranost i ne podržavam njihovu drskost ali ako se izabrali plažu (koju god) koja ima bove u vodi, mislim da ste na taj način pristali na to da ne plivate dalje od te zone...
brandname brandname 21:32 24.07.2010

Re: .

shvatam iznerviranost i ne podržavam njihovu drskost ali ako se izabrali plažu (koju god) koja ima bove u vodi, mislim da ste na taj način pristali na to da ne plivate dalje od te zone...

Prilično je jasno da obe strane u konfliktu - kao i u većini sličnih slučajeva - imaju attitude problems.
Pri tome, jedna od njih ima sadističku potrebu i, što je važnije, kapacitet da "primeni fizičku silu, vatreno oružje - a, po potrebi i službenog psa." Ishod, na žalost, očekivan...
Ili iskulirati, ili poslati dilbere s kurblama, a la krkar.
Tertium non datur.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 11:47 25.07.2010

Re: .

BebaOdLonchara
Na žalost, u pravu sam. Nabildovani šerif na skuteru naređuje mi da plivam "tamo gde mi je mesto". Nema "izvinite", "molim vas" ili nekog suvislog objašnjenja. On je vlast, vlast ne objašnjava samo naređuje.


ovo mi liči na onog majmuna koji je maltretirao ženu da ne može da uđe su Sud je jer u - papučama. nemam protiv tih zabrana ali imam protiv Načina kako joj nije dozvolio da uđe. elem, vest.

ps. shvatam iznerviranost i ne podržavam njihovu drskost ali ako se izabrali plažu (koju god) koja ima bove u vodi, mislim da ste na taj način pristali na to da ne plivate dalje od te zone...


Kada je moj muz, pre desetak godina, u bermuda-cargo sorcu hteo da udje u zgradu suda, u Bgd-u, cuvar mu je izmedju zalogaja, nabadao je seceni krastavac na perorez, rekao da se u sorcu u sud nemoze. Moj muz koji je mnogo miroljubiviji od mene, je izasao iz zgrade suda i iz ocevog automobila izvukao cebe. Ponovo je usao u sud ovog puta sa cebetom obavijenim oko kukova. Cuvar je nastavio da jede krastavac.
tyson tyson 20:31 24.07.2010

Hladna glava


Spasioca zvanično prijavi u njegovoj firmi zbog neprofesionalnog odnosa i zapreti da ćeš podneti krivičnu prijavu protiv JP Ada zbog ugrožavanja života, maltretiranja itd. Takođe im reci da imaš veze sa medijima i da ćeš ceo slučaj javno ispratiti ako budeš primetila da se ceo slučaj odugovlači; to je jezik koji JP vrlo dobro razumeju.

Ako pri tom postoji neka kazna za plivanje van bovama ograničenog prostora - u šta sumnjam - uredno pristani da se kazni povinuješ.

Ne treba ovde da pizdiš zbog bova, već zbog ponašanja tog idiota.



sentinel26 sentinel26 20:41 24.07.2010

Vrlo jednostavno rješenje

Kupite vi skuter, pa njega natjerajte da skoči u vodu i onda napravite 10 krugova oko njega.

On će poslije toga dati otkaz, a DS će vas postaviti na njegovo mjesto, a vi ćete biti fini i nećete nikome braniti da pliva po cijelom jezeru.

Ako se neko utopi, sam će biti kriv, šta će u jezero kad ne zna da pliva...

cbronson cbronson 20:45 24.07.2010

Re: Vrlo jednostavno rješenje

Ako se neko utopi, sam će biti kriv, šta će u jezero kad ne zna da pliva...


... ili iskopajte rupu da jezero otekne u more, pa posadite onde pamuk, pa da vidimo sta ce onda da cuva.
mlekac mlekac 21:33 24.07.2010

Ja sam za...

pristup "ala Krkar".

Nadjes se na kafici sa par prijatelja advokata, isfotokopiras relevantne propise koji ti idu u korist, podvuces ih zutim markerom, pa onda odes u upravu JP Ada Ciganlija i malo ti maltretiras njih dok ti ne daju odgovarajuce izvinjenje zbog dziberskog ponasanja majmuna na skuteru!

I samo da se razumemo - ovo je principijelan stav. Nemam nista protiv da se stave bove i da se kaze kako spasioci ne odgovaraju za sigurnost onoga ko pliva van njih, ali imam protiv majmuna koji se ponasa kao da mu je tata kupio Adu samo zato sto je uvalio dupe na skuter!
krkar krkar 22:01 24.07.2010

Re: Ja sam za...

pristup "ala Krkar".


Ne znaš ti drugu stranu mene!

Pre rata godinama sam vadio leševe utopljenika na Adi i nešto ređe po Savi i Dunavu. JBG, neko i to mora da radi a to je bio način za finansiranje ronilačkih klubova - društveno korisne aktivnosti. Obaška što u to vreme milicija nije imala više od 5-6 obučenih ronilaca.

Jezero je daleko opasnije nego bilo Sava bilo Dunav. Kombinacija razloga, od pristupa "ma to je samo jezero" - gomila loših plivača ne bi se usudila u reku da zagazi ali "ovo je samo jezero", do izuzetne zamuljenosti i vrlo guste trave na maloj dubini. Plus potonulih panjeva ohoho... BTW najviše se davilo kurčevitih klinaca uveče i po noći. Alkohol pa noćno kupanje, naročito sa makiške strane - pa ujutro pretražuj dno. (BTW samo jednom u karijeri mi se desilo da je neko zapamtio mesto utapanja u +- 20m, obično omanu po 100-200).

Tako da principijelno ne podržavam bilo kakvu kupačku nedisciplinu, izlazak izvan bova... Nije tu stvar slobode nego organizacije spasilačke službe, realnih mogućnosti i opasnosti, tehničkih sredstava... Ko voli nedisciplinu - izvol'te na divlje plaže.

Naravno da nikako ne podržavam da se za spasioce uzimaju džukele i stoka. Neko sa stavom opisanim ovde nikako ne može da bude dobar u svom osnovnom zadatku - spasavanju.
mlekac mlekac 22:22 24.07.2010

Re: Ja sam za...

krkar
pristup "ala Krkar".


Tako da principijelno ne podržavam bilo kakvu kupačku nedisciplinu, izlazak izvan bova... Nije tu stvar slobode nego organizacije spasilačke službe, realnih mogućnosti i opasnosti, tehničkih sredstava... Ko voli nedisciplinu - izvol'te na divlje plaže.

Naravno da nikako ne podržavam da se za spasioce uzimaju džukele i stoka. Neko sa stavom opisanim ovde nikako ne može da bude dobar u svom osnovnom zadatku - spasavanju.


Da li da citiram samu sebe?
Ajde da probam, sazeto...
Ne protivim se bovama i propisima, nego me nervira dzukacko ponasanje!
mostarac mostarac 23:03 24.07.2010

Re: Ja sam za...

Ne protivim se bovama i propisima, nego me nervira dzukacko ponasanje!

To je njezina prica.
Verovatno bi za konacan sud trebalo cuti i drugu stranu.
radjeni radjeni 23:23 24.07.2010

Re: Ja sam za...

I ja sam danas bio na Adi. Radi pravilnog informisanja trebalo bi da se zna da je dato upozorenje da svi napuste jezero zbog oluje koja se priblizava.Smatram da su spasioci i ostalo zaposleno osoblje na jezeru vrlo profesionalni u obavljanju svog posla (motre na sve u vodi itd.)Uostalom , malo je cudno da neko pliva na pustom jezeru u sred oluje?
ninasimone ninasimone 00:24 25.07.2010

Re: Ja sam za...

radjeni
I ja sam danas bio na Adi. Radi pravilnog informisanja trebalo bi da se zna da je dato upozorenje da svi napuste jezero zbog oluje koja se priblizava.Smatram da su spasioci i ostalo zaposleno osoblje na jezeru vrlo profesionalni u obavljanju svog posla (motre na sve u vodi itd.)Uostalom , malo je cudno da neko pliva na pustom jezeru u sred oluje?

Ignorisati bove, upozorenje da se izadje iz vode i samu naredbu spasioca su tri ludosti. Cetvrta je zaliti se na kraju na ponasanje istog. To bi bilo kao da se zalis sto ti vatrogasac grubo naredjuje da izadjes iz zapaljene kuce jer ko je on da te tera odande a lepo mu je i ljubazno receno da imas jos samo par sitnica da pokupis. Pa, zgrabio bi te i izbacio kroz prozor. Jel' spasioci sad treba lasom da hvataju bandoglave plivace?
Onaj slucaj sa zenom u papucama sto Beba pominje je primer bahatosti, ovo nije.
dragannalovic dragannalovic 00:28 25.07.2010

Re: Ja sam za...

Ja ne popuštam, držm se svog inata i devize jezero je i moje i neće mi niko postavljati sumanute granice nekakvim bovama.

Džukci su svuda oko nas, već smo i oguglali na njihovo prisustvo sve dok ne počnu da nas direktno ugržavaju, kao što je bio vaš slučaj. Nažalost danas džukci postavljaju pravila ponašanja i potpuno ste u pravu kada kažete da nastup šerifa na skuteru nije samo plod trenutne inspiracije već je takve instrukcije dobio od njegovog šefa, ovaj od upravnika a upravnik od onih koji su ga postavili, jer se ipak ovde ništa ne dešava slučajno a i ja sam, pre nekoliko dana,doživeo slično iskustvo. Čim sam malo odmakao desio se blizak susret.Nabildovani šerif je i u mom slučaju bio prilično agresivan i nevaspitan kao da sam uplivao na njegov lični posed. Jedino što me nije oplovljavao i prskao a kada je uvideo da nemam nemam nameru da se vratim u plićak , okrenuo je skuter i odjezdio. Ipak svojim džukačkim ponašanjem pokvario mi je raspoloženje i više mi i nije bilo do ove vrste sporta i relaksacije.
Što se tiče akcije plivanja slobodnih gradjana, priključujem se sa zadovoljstvom , kao i svakoj akciji protiv bahatosti gradskih vlasti i protiv tretiranja gradjana kao najobičnije marve koja ne zna čak ni da pliva.
sentinel26 sentinel26 00:30 25.07.2010

Re: Ja sam za...

radjeni
I ja sam danas bio na Adi. Radi pravilnog informisanja trebalo bi da se zna da je dato upozorenje da svi napuste jezero zbog oluje koja se priblizava.Smatram da su spasioci i ostalo zaposleno osoblje na jezeru vrlo profesionalni u obavljanju svog posla (motre na sve u vodi itd.)Uostalom , malo je cudno da neko pliva na pustom jezeru u sred oluje?


Zar vam nije palo na pamet da je (cijela ? ) priča izmišljena.

Gospodin domaćin bloga ima veliko iskustvo i pokazao je veliko majstorstvo u tome, no je pravio pauzu pa su blogeri zaboravili.

Traži se savjet za osvetu i pozivaju svi koji imaju iskustva da ga prezentiraju.

Po priloženim tekstovima se vidi da su to sve ideje iza kojih ne stoji praksa, što znači da ovdje prisutni blogeri nemaju iskustva u osvetoljubivosti i njenoj praktičnoj primjeni..

Ja domaćinu ipak predlažem da prihvati ideju blogera cbronsona i probuši rupu nasred jezera.

Voda će nestati, siledžija neće imati gdje da vozi skuter,
plivači-kukavice koji plivaju samo do granice označene bovama će se naći u pijesku i mulju,
ADA će bankrotirati, uprava će ostati bez posla,
Djilas bez para, DS-u će pasti rejting,
vlada će pasti u depresiju a Dinkić će pokušati "harakiri",
Euro će naglo pasti pa će i EU da bude kažnjena,
NATO će iz satelita vidjeti rupu pa će hitno praviti novi raspored raketnih štitova a to će ih koštati golemih para.

Tako ćete se osvetiti svima, ovakva šansa za osvetom se pruža jednom u 100 godina, iskoristite je..

gedza.73 gedza.73 07:14 25.07.2010

Re: Ja sam za...

krkar
ali "ovo je samo jezero", do izuzetne zamuljenosti i vrlo guste trave na maloj dubini. Plus potonulih panjeva ohoho..

Jeste li razvlačili konopce pa jedan sa jedne a drugi sa druge strane i polako rukama, u mraku i mulju, pretražujete dno.
Da se pohvalim, najdublji zaron 75 m. Od katiča jedno 2 nautičke milje. Zaron u plavo.
A onda sam se oženio.
NNN NNN 09:42 25.07.2010

Re: Ja sam za...

@Sentinel
@geџa
radjeni radjeni 10:15 25.07.2010

Re: Ja sam za...

I ja sam takodje sve izmislio (doduse, onaj deo sa najavom oluje je tacan)!
Spasioci jedva cekaju najmanji povod da se pokazu publici sa vratolomnom voznjom. Tusevi na Makiskoj strani su instalirani sa zakasnjenjem od 15god. Biciklisticke staze su vrlo nebezbedne (nemaju bankinu). Kafedzije su uzurpirale plazu.
margos margos 10:50 25.07.2010

Re: Ja sam za...

a domaćinu ipak predlažem da prihvati ideju blogera cbronsona i probuši rupu nasred jezera.

Voda će nestati, siledžija neće imati gdje da vozi skuter,
plivači-kukavice koji plivaju samo do granice označene bovama će se naći u pijesku i mulju,
ADA će bankrotirati, uprava će ostati bez posla,
Djilas bez para, DS-u će pasti rejting,
vlada će pasti u depresiju a Dinkić će pokušati "harakiri",
Euro će naglo pasti pa će i EU da bude kažnjena,
NATO će iz satelita vidjeti rupu pa će hitno praviti novi raspored raketnih štitova a to će ih koštati golemih para.

Tako ćete se osvetiti svima, ovakva šansa za osvetom se pruža jednom u 100 godina, iskoristite je..

Preporučila jednom - al moram i ovako!
Ovo je za film.:)
krkar krkar 10:57 25.07.2010

Re: Ja sam za...

Jeste li razvlačili konopce pa jedan sa jedne a drugi sa druge strane i polako rukama, u mraku i mulju, pretražujete dno.
Da se pohvalim, najdublji zaron 75 m. Od katiča jedno 2 nautičke milje. Zaron u plavo.
A onda sam se oženio.


To je dobar način kad tražiš linijski, konopac tako da između raširenih ruku para bude oko 0,5m. Drugi način je kočić u sredinu pa spiralno, sa popuštanjem konopca u svakom prolazu. Kad si uigran najbolji način je u sektorima. Nije ni čudo da većina ljudi koji su vadili leševe ima odlične rezultate u podvodnoj orijentaciji (ne računajući mene, meni je to uvek bilo dosadno).

A za ovaj drugi deo gde se hvališ - samo sam te mrko pogledao i pozdravio tvoju ženu.

I ja sam nekad bio mlad i (mnogo) lud, jurile se stotke, radile dekompresije tolike da sam znao i rezervnu bocu da imam već na 9m (ili na 15 kad ronimo po BSAC, odličan za uzburkano more). Dok nisam shvatio neke stvari sam sa sobom, u glavi.

Danas bih trenutno hapsio, oduzimao opremu i ronilačku dozvolu svakom ko na vazduh pređe 42m.
gedza.73 gedza.73 11:35 25.07.2010

Re: Ja sam za...

Nije ni čudo da većina ljudi koji su vadili leševe ima odlične rezultate u podvodnoj orijentaciji

Ja nisam mogao. Uvek mi bilo frka kako bih se ponašao kad bih ugledao čoveka u vodi.
A za ovaj drugi deo gde se hvališ - samo sam te mrko pogledao i pozdravio tvoju ženu.
I ja sam nekad bio mlad i (mnogo) lud, jurile se stotke,

Seljače, oće da se kurči.
Mada je bila ekipa iskusnih sa nama. Išli smo u potragu za sentom, austrougarskom, pa se zakačimo za neki italijanski brod.
Te sezone se spustimo prvo na 62,63 metra. KAd smo trebali da krenemo nazad, posle neka 2 minuta, uhvati me panta brka pod ruku i gurne me ka površini, jer sam ja stajao u mestu i samo cimao konopac.
Dok nisam shvatio neke stvari sam sa sobom, u glavi.

Ali sada ima o čemu da se priča.
Danas bih trenutno hapsio, oduzimao opremu i ronilačku dozvolu svakom ko na vazduh pređe 42m.

Slažem se.
A prelep je osećaj.
NNN
@geџa

Mlados'ludos'.
I za ronjenje i za ženidbu.
cbronson cbronson 11:43 25.07.2010

Re: Ja sam za...

Voda će nestati, siledžija neće imati gdje da vozi skuter,
plivači-kukavice koji plivaju samo do granice označene bovama će se naći u pijesku i mulju,
ADA će bankrotirati, uprava će ostati bez posla,
Djilas bez para, DS-u će pasti rejting,
vlada će pasti u depresiju a Dinkić će pokušati "harakiri",
Euro će naglo pasti pa će i EU da bude kažnjena,
NATO će iz satelita vidjeti rupu pa će hitno praviti novi raspored raketnih štitova a to će ih koštati golemih para.

Tako ćete se osvetiti svima, ovakva šansa za osvetom se pruža jednom u 100 godina, iskoristite je..


hehe, vidju ti spartanca staroga, kako on lijepo premece i slaze, velim, dal bi tako umijeo i da mu je ostanulo samo tricet slova,
jok bogumi, ovako se lijepo moze ispovrnut samo sa svijeh novijeh triesidva slova.
ninasimone ninasimone 17:13 25.07.2010

Re: Ja sam za...

@sentinel
NNN NNN 00:33 25.07.2010

Nemoj da plivaš "popreko"

nego "uzdužno"
(ima par kilometara i spasioci neće da te zaustavljaju)
Unfuckable Unfuckable 03:40 25.07.2010

jeftina

provokacija.
man ray loves me man ray loves me 11:55 25.07.2010

Re: jeftina

vala. na pitanje gdje spaic 'kako da se osvetim siledziji' odgovor bi bio - razvedi se.
sesili sesili 08:33 25.07.2010

Protiv džukaca

nema leka! Jedan takav mi se uporno, crnim mercedesom, parkirao ispred kapija, da nisam mogla da uđem u dvorište. Pitam milicionera šta da radim. Izbušite mu gume, posavetova me on! Sledećeg puta, vidim džukca kad staje, ZAMOLIM ga da to ne radi, jer mi smeta, a on će: iseli se ako ti smeta!! Ja tu zapenim i kažem mu, naivna, šta mi je rekao ORGAN. Tu dočekah još gore: gledaj da ti otkinem glavu! Pa sada, kako se boriti?
mlekac mlekac 08:51 25.07.2010

Re: Protiv džukaca

sesili
nema leka! Jedan takav mi se uporno, crnim mercedesom, parkirao ispred kapija, da nisam mogla da uđem u dvorište. Pitam milicionera šta da radim. Izbušite mu gume, posavetova me on! Sledećeg puta, vidim džukca kad staje, ZAMOLIM ga da to ne radi, jer mi smeta, a on će: iseli se ako ti smeta!! Ja tu zapenim i kažem mu, naivna, šta mi je rekao ORGAN. Tu dočekah još gore: gledaj da ti otkinem glavu! Pa sada, kako se boriti?


Greska u koracima. Ne upozoravas unapred, samo uradis i cutis!
tripraseta92 tripraseta92 09:56 25.07.2010

Re: Protiv džukaca

sesili
nema leka! Jedan takav mi se uporno, crnim mercedesom, parkirao ispred kapija, da nisam mogla da uđem u dvorište. Pitam milicionera šta da radim. Izbušite mu gume, posavetova me on! Sledećeg puta, vidim džukca kad staje, ZAMOLIM ga da to ne radi, jer mi smeta, a on će: iseli se ako ti smeta!! Ja tu zapenim i kažem mu, naivna, šta mi je rekao ORGAN. Tu dočekah još gore: gledaj da ti otkinem glavu! Pa sada, kako se boriti?


sesili sesili 15:19 25.07.2010

Re: Protiv džukaca

Sjajno!!! Moraću tako.
man ray loves me man ray loves me 15:32 25.07.2010

Re: Protiv džukaca

ili stavi tzv zardinjere, stil 'americka ambasada' - gigantske blokove cementa koji zapravo deluju kao protivtenkovska zastita, a preruseni su u saksije tako sto im je nakaceno odozgo neko jadno cvece... vrtlarstvo i te fore...
rozalija rozalija 08:58 25.07.2010

Dunav i skuteri

Siledzije na skuterima... Ajao... U NS su dozvolili skuterima da se parkiraju na obodima Stranda. I ne idu u deo ogradjen bovama, ali nisu kupaci jedini koji koriste reku. Ima i veslaca i kajakasa, bilo je nekada i jedrilicara. Zamislite ugodjaj kada sedis u orahovoj ljusci koja se zove mirnovodaski kajak a voda oko tebe kljuca, jer je nekom debilu na skuteru bas zavabno da se vrti oko tebe u krug dotle dok te ne prevrne. Najgora scena koju sam videla se desila devojkama u dvojcu preko cijeg camca je presao gliser. Cure su morale iskociti, camac je polomljen, a dzukele nisu ni stale da im pomognu, nego su im jos dobacivali. Sve se desavalo na ulasku u Dunavac. Da ne spominjem pecarose koji te gadjaju kamenjem (a kad naidju momci iz kluba, ondas su manji od makovog zrna), psuju itd... Iza kojih bova mi da se sklonimo od siledzija :)?
kamichak92 kamichak92 08:39 27.07.2010

Re: Dunav i skuteri

rozalija
Najgora scena koju sam videla se desila devojkama u dvojcu preko cijeg camca je presao gliser.


nekada, kada su savom ka beogradu stizali leshevi, sto ljudi sto stoke, krugove oko veslacica u skifovima pravili su jedino pandurski gliseri.
nista, sednes i grickas stabilizacija kolac dok ne odu.

In Medias Res In Medias Res 13:02 25.07.2010

a

dobar tekst , ustvari ...
Vlasta92 Vlasta92 13:19 25.07.2010

Većina

motoraša i skuteraša su idioti, koji ugrožavaju sebe i druge. Setimo se pogibije dvanaestogodišnjaka kojeg je pre neki dan u NS pregazio moron vozeći "na zadnjaka". Što se mene tiče - izvinjavam se svim dušicama koje su za suptilnije metode - ja bih ih skidala sa vozila govnavim motkama. Koje? Za početak one koje propište kroz bulevare, pa onda te što se foliraju sa skuterima u plićaku. Za početak. Zašto jednostavno ne kupe vijagru?
man ray loves me man ray loves me 13:44 25.07.2010

Re: Većina

ne verujem da niko nije stavio...
ninasimone ninasimone 17:09 25.07.2010

Re: Većina

Vlasta92
motoraša i skuteraša su idioti, koji ugrožavaju sebe i druge. Setimo se pogibije dvanaestogodišnjaka kojeg je pre neki dan u NS pregazio moron vozeći "na zadnjaka"

E, ta tragedija je nesto najuzasnije. I ubistvo devojcice u Ledincima, i sad pre neki dan onaj sto ubi cetvorogodisnju cerku. Decu nam, bre, ubijaju ko muve! Jel' treba da pocnu da ih masakriraju naveliko po vrticima ko ovi u Kini sto rade? Izivljavaju se na najnezasticenijim i najnemocnijim.

Uz sve to, mislim da svako od nas treba s vremena na vreme da preispita sopstvene postupke kao u ovom slucaju sa plivanjem. Ne moze se ocekivati da samo neki drugi postuju pravila i to u zavisnosti od tezine prekrsaja. Ako nismo sigurni da li je neko pravilo u redu, upitajmo se da li bi svoju decu ucili da ga postuju ili ne. Da li bi svom detetu rekli: nemoj da izadjes iz vode kad se sprema oluja, bove su samo za ukras, kad te spasilac opomene, ignorisi, i njegovog sefa ignorisi...? Jedino tako moze nesto da se resi na duze staze.
sesili sesili 18:31 25.07.2010

Žardinjera

Nećeš verovati, uradila sam to! Sin mi je dovezao iz šume šupalj panj, visok 50-6o cm. Napunila sam ga zemljo, i posadila neku lozicu. Pomerio džukac! Kad se nisam šlogirala. Nisam mogla da ga vratim, jer je posle meni smetao. Dakle, neuništivi su.
MilosBeograd MilosBeograd 22:03 25.07.2010

Nemam takvo iskustvo

Ja sam prosle subote (17 juli) 4 puta preplivao jezero i spasilac na skuteru je nekoliko puta prosao pored mene i nista mi nije rekao, samo je prosao nekoliko puta...

Imam 41 godinu, Adu preplivavam od 14 godina (znaci 27 godina) i nikada nisam imao problema sa spasiocima a uvek sam preplivavao Adu.

Pricao sam vise puta sa spasiocima - oni procene kako neko pliva pa ako uoce da je nesiguran onda reaguju.

Verovatno je pomenuta gospodja delovala nesigurno pa je spasilac tako reagovao, eto pored mene je prosao bas jako nabildovan spasilac na skuteru (verovatno taj isti, znam ga od ranije) i nista mi nije rekao, mogao sam da plivam koliko hocu...

BTW, u Pittsburghu, PA, USA - na javnom kupalistu (na jezeru) postoji bova i ako je predjes spasilac ti jednom zvizdi a ako se ne vratis on skace u vodu i pliva do tebe da te vrati - meni se to desilo i onda sam brzo plivao nazad i kada je spasilac uocio da se ja vracam onda se i on vratio. A to se desio u USA. I nisam se osecao ponizenim, takva su Rules u USA. Eto.

Mislim da je ceo tekst preemotivan - pa sta ako Vas je spasilac upozorio da se vratite blize obali? - pa to mu je posao - bolje da Vas upozori nego da Vas vadi sa dna (dubina na sredini je 7 metara, nije lako).
MilosBeograd MilosBeograd 22:23 25.07.2010

Re: Nemam takvo iskustvo

BTW, ako je se ovo desilo juce (subota, 24 juli), pred nevreme - pa onda je reakcija spasilaca sasvim normalna i ocekivana.

Ili, kako je spasilac trebao da reaguje ako se sprema nevreme a neko pliva po sredini Ade i ne slusa upozorenje da treba da se vrati blize obali?


zilikaka zilikaka 13:12 26.07.2010

Re: Nemam takvo iskustvo

Pricao sam vise puta sa spasiocima - oni procene kako neko pliva pa ako uoce da je nesiguran onda reaguju.

Ja uglavnom gledam da se prva nekako javim spasiocima da ću da idem dalje, i da ne brigaju. Do sada je prolazilo
MilosBeograd MilosBeograd 14:30 26.07.2010

Re: Nemam takvo iskustvo

Da, i ja ponekad mahnem spasiocu ako vidim da je neki novi, pokazem mu rukom da cu preko i nema problema.
MilosBeograd MilosBeograd 14:30 26.07.2010

Re: Nemam takvo iskustvo

Generalno, svako resenje je bolje nego da cutis i da se pravis da ne cujes spasioca...
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 09:21 27.07.2010

Re: Nemam takvo iskustvo

Pricao sam vise puta sa spasiocima - oni procene kako neko pliva pa ako uoce da je nesiguran onda reaguju.

Pomenuta gospodja je trenirala plivanje i takmicila se u svoje vreme
ninasimone ninasimone 19:29 27.07.2010

Re: Nemam takvo iskustvo

Nebojša Spaić

Pomenuta gospodja je trenirala plivanje i takmicila se u svoje vreme

pa sto ne rece! Case closed, presuda u korist gospodje.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana