Satira

Koga Rastko nije banir'o?

topcat RSS / 25.07.2010. u 12:43

Budite IN. Bar neko brisanje, pliz... 

Tko zadnji magarac! 

 

funny-donkey-in-boat.jpg 

 

p.s.

stavit ću pod "satira" kad već nema Crna kronika. 

 



Komentari (758)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:40 26.07.2010

Re: bezazlene fore

Ipak, to nije dobra paralela.

tačno! kako ljudi ne kapiraju da svirati D-dur koncert Čajkovskog u 7moj godini Nije Isto što Rastko radi. i da, Milenković je kasnije, kad je malo porastao, isti koncert svirao sasvim drugačije, jer je bio zreliji. sa sedam godinica je pokazao da je talentovan i da vežba 10 sati dnevno. Rastko ne radi milion matematičkih jednačina u minuti. da to radi, onda bi mogli da ga poredimo sa Milenkovićem ili sa sportistima in general.

Jelica je sve lepo i tačno objasnila oko toga.

ps. kaćetroll?
maca22 maca22 14:58 26.07.2010

Re: bezazlene fore

BebaOdLonchara

ps. kaćetroll?

To idi kod njega. :) Cini mi se da je propustio da obrise neke stvari.
topcat topcat 15:24 26.07.2010

a gdje je ono da/ ne? :(

Spiridon

* to isto pitanje su verovatno postavljali i kada je mali Mocart izvodio svoje (i tudje) muzicke kompozicije.


Vjerojatno, ali nemamo dokaza. ; )

Sa 12 godina on je vladao instrumentom bolje nego mnogo stariji muzicari, kompozitori tog vremena. Majkl Ceng osvojio Roland Garros sa 17 godina. Ovo je samo da bi se izbrisala vremenska barijera.



Martha Argerich je osvojila prestižni Busoni sa 16 godina, a dan danas, kad ima 69, se raspravlja o njenom preranom izbacivanju u svijet za koji tada emocionalno nije bila spremna.

Kad se radi o Mozartu, mali je problem u tome što je njegova kompozicija K.1 (Menuet i Trio za klavir) za koju se vjeruje da je napisao sa nekih 5 godina - odlična, što se ne može baš reći za sve one brljotine od blogova.
Mozart je izgleda stvarno bio genije.

* Stariji ljudi generalno vole da ukidaju , brane, kenjaju. Internet je najveći izum covecanstva. Naravno, opet zavisi od pojedinca sta trazi na internetu. Budala ce uvek naici na budalastinu. Kao u nekom carobnom ogledalu, uz internet covek ne moze pobeci od sopstvenih osobina.


Internet nazivaju i igrom umova. Tu se osobine puno bolje vide, tko zna gledati (čitati?). Iako izuzetno značajan, ne slažem se da je najveći izum čovječanstva.
Kod onog kenjanja itd, vidimo, ni mlađi nisu ništa bolji, čak mi djeluje da se češće iživljavaju.


A sto se tice brisanja, to vise govori o nama nego o njemu.


Što će reći da brisanje Novkovićevog komentara kod Rastka ipak najviše govori o Krkaru?


* da li imas simpatiju i kako se zove?


da simpatiju...
topcat topcat 15:26 26.07.2010

Re: bezazlene fore

BebaOdLonchara

ps. kaćetroll?

Čim usišeš. ; ))))
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:05 26.07.2010

Re: a gdje je ono da/ ne? :(

da li imas simpatiju i kako se zove?

Top, mislim da te Spira muva. banuj ga bez razmišljanja, banuj ga attacca.
Spiridon Spiridon 17:37 26.07.2010

Re: a gdje je ono da/ ne? :(

Top, mislim da te Spira muva. banuj ga bez razmišljanja, banuj ga attacca.



mojne Tope, Beba te namesta. Banovanje Spiridona donosi nesrecu. Poslednjeg blogera koji me je banovao zena je uhvatila "na delu" sa rodjenim ujakom u krevetu kako izvode "Dirty Sanchez" (bolje ne trazi na vikipediji).

ne igraj se vatrom

Spi
Spiridon Spiridon 17:43 26.07.2010

Re: a gdje je ono da/ ne? :(

Što će reći da brisanje Novkovićevog komentara kod Rastka


Pusti ti Novkovica. On ume sam o sebi da se brine. Ako se on ne zali sto se vi ovde pozivate na njega i koristite njegov autoritet da bi opravdali svoje sumnjive stavove.

Mozda Milance voli da ga banuju. Otkud mi to znamo. Neke ljude to pali


da simpatiju...


ajme Kate kakvi baluni =)))

krkar krkar 18:23 26.07.2010

Re: a gdje je ono da/ ne? :(

A sto se tice brisanja, to vise govori o nama nego o njemu.



Što će reći da brisanje Novkovićevog komentara kod Rastka ipak najviše govori o Krkaru?


Ja sam ovde nešto propustio, nemam vremena danas da pratim ceo blog.

A i sve je već odavno rečeno. Blogouredništvo krši zakon. Neću da budem saučesnik.
Milan Novković Milan Novković 18:28 26.07.2010

Re: a gdje je ono da/ ne? :(

Mozda Milance voli da ga banuju. Otkud mi to znamo. Neke ljude to pali

Bio sam ubeđen da ne volim, ali žena me toliko puta banovala i sad ko zna kako mi se to sleglo u podsvest.

Možda sam se adaptirao, evoluirao, ko zna koje su se ovde sile pomešale, evolucija je čudo
tyson tyson 18:36 26.07.2010

Re: bezazlene fore

slicna "dobronamerna kritika" je nedavno upucena (ovde kod nas na blogu) i Teofilu Pancicu koji je prekjuce isprebijan metalnim sipkama.

Oni koji su to pisali su, jasno je, inspiratori zločina i učesnici medijske hajke na Teofila Pančića.



topcat topcat 18:57 26.07.2010

Re: a gdje je ono da/ ne? :(

Spiridon
Što će reći da brisanje Novkovićevog komentara kod Rastka


Pusti ti Novkovica. On ume sam o sebi da se brine. Ako se on ne zali sto se vi ovde pozivate na njega i koristite njegov autoritet da bi opravdali svoje sumnjive stavove.

Mozda Milance voli da ga banuju. Otkud mi to znamo. Neke ljude to pali





krkar

A i sve je već odavno rečeno.


Izgleda da nije, jer kolega upravo kreće s novim, otvorenim idejama:
npr, da smo si sami krivi jer smo brisani.

Još je i bezobrazan prema Novkoviću iako dotični nije komentirao na ovom blogu , iako jako dobro vidi da su u mom komentaru za primjer uzeti blogeri koji su kod Rastka napisali nešto korisno, konstruktivno, u najboljoj namjeri.
(ono "skirvanje iza autoriteta" ću se praviti da ne vidim. Unbelievable b/s. )


Spi, za šibice je kasno ali i ovo je neka pomoć:



edit:
Milan je stigao dok sam pisala komentar ; )
blogovatelj blogovatelj 06:16 27.07.2010

Re: bezazlene fore

Oni koji su to pisali su, jasno je, inspiratori zločina i učesnici medijske hajke na Teofila Pančića.


Ma kakvi inspiratori i ucesnici. Nalogodavci prijatelju, nalogodavci...
mlekac mlekac 09:33 26.07.2010

Draga domacice...

Posto stigosmo do brojke 300 - ako li da zatvoris ovo kafance a da otvoris novo, postaje malo teze snalaziti se...

niccolo niccolo 09:37 26.07.2010

Re: Draga domacice...

ako li da zatvoris ovo kafance a da otvoris novo

Ma jok, sad počinje zezanje...
mlekac mlekac 09:40 26.07.2010

Re: Draga domacice...

niccolo
ako li da zatvoris ovo kafance a da otvoris novo

Ma jok, sad počinje zezanje...

Mislis ono, gosti pod stolom a pevaljke na stolu????

topcat topcat 11:05 26.07.2010

Re: Draga domacice...

niccolo
ako li da zatvoris ovo kafance a da otvoris novo

Ma jok, sad počinje zezanje...


Tako je: prvo si dobio ban, a sad ga trebaš i zaslužiti!
blogovatelj blogovatelj 17:55 27.07.2010

Re: Draga domacice...

ako li da zatvoris ovo kafance a da otvoris novo

Ma jok, sad počinje zezanje


Nije u tome fora, fora je stici do 1000 komentara, pa kad ljudi pocnu da otvaraju blog, onda im se procesori tope, eksplorer odbija da prikaze blog, a Windows se rahiticno koci.
Jedino odabrani, poput Urosa sa Vozdovca i sina mu Ubuntua, sacekaju malo i pocnu da citaju...
Da dodamo jos malo videa u cilju sto boljeg zakocenja blogerskijeh racunara...




niccolo niccolo 20:05 27.07.2010

Re: Draga domacice...

a Windows se rahiticno koci

Ko još koristi Windows?
medjutim92 medjutim92 09:55 26.07.2010

What about the children?!



mara92 mara92 11:20 26.07.2010

...

...ал' сте ме навукли, па одох на детињи блог...
У јеееее...то фразе, то странцизми, то енглески гемишт...то политички коректно, у духу и на линијама ...
СИРОТО ДЕТЕ!
Мени некако увек жао тих клинаца који имају болесно амбициозне и фрустриране родитеље. Знате оно: иде на све секције, приватно на језике, свира барем виолину, члан је Архимедеса, иде на сва такмичења...једино се не игра, не гледа цртаће...са вршњацима не уме и неће да комуницира...седи са одраслима...увек се коректно обраћа "господине и госпођо"... такви клинци не јурцају по паркићима, не разбијају комшијске прозоре лоптом, не играју ластиш баш испод прозора уз обавезну расправу и цвркутање...
Не, деца као Растко су деца којима су родитељи отели најлепши део живота - детињство.

Написала сам негде на првој страни, за оно што он напише правно одговарају његови родитељи, јер је он малолетно лице - нема пословну, па последично ни парничну способност (кажем родитељи, а то могу да буду и старатељи).
Само да цитирам шта дете пише:
Valjda će jednom doći dan da Vuk Jeremić odgovara za nekontrolisano trošenje državnog novca, malverzacije i (vele)izdaju
.
Знате, ово мора да се поткрепи НЕЧИМ. Е сад, Вук Јеремић, ценим - има паметнија посла ових дана (и иначе), али у некој правно уређеној држави, пала би нека тужба за клевету или увреду. Оптужени би били родитељи, никако Растко, јер они одговарају за њега до пунолетства.
Мислим, ако имаш нешто да кажеш реци, не преко детета него лично. Злоупотребу деце у било ком виду не подносим, немам разумевања, али НИМАЛО.


maca22 maca22 11:59 26.07.2010

Re: ...

mara92
Знате оно: иде на све секције, приватно на језике, свира барем виолину, члан је Архимедеса, иде на сва такмичења...једино се не игра, не гледа цртаће...са вршњацима не уме и неће да комуницира...седи са одраслима...увек се коректно обраћа "господине и госпођо"... такви клинци не јурцају по паркићима, не разбијају комшијске прозоре лоптом, не играју ластиш баш испод прозора уз обавезну расправу и цвркутање...

Poredjenje ne stoji. Jer postoji nesto sto ta deca UMEJU, pa makar bila violina ili matematika. :)

mara92 mara92 12:27 26.07.2010

Мацо

Слажем се са замерком. Потпуно исправна реплика...али знаш шта сам хтела да кажем...
maca22 maca22 12:34 26.07.2010

Re: Мацо

Naravno.
topcat topcat 13:32 26.07.2010

Re: ...

Знате, ово мора да се поткрепи НЕЧИМ. Е сад, Вук Јеремић, ценим - има паметнија посла ових дана (и иначе), али у некој правно уређеној држави, пала би нека тужба за клевету или увреду. Оптужени би били родитељи, никако Растко, јер они одговарају за њега до пунолетства.
Мислим, ако имаш нешто да кажеш реци, не преко детета него лично. Злоупотребу деце у било ком виду не подносим, немам разумевања, али НИМАЛО.


Čim je blogerka Mara ovdje, znači da je stvar ozbiljna!



& psssst

koksy koksy 13:49 26.07.2010

sad ozbiljno....

Знате оно: иде на све секције, приватно на језике, свира барем виолину, члан је Архимедеса,

Tek kao ispravka: ne znam za violinu ali decko je u redovnoj skoli (po sopstvenom priznanju) sasvim osrednji djak. Njegovo objasnjenje je da ga smara zastareo sistem skolovanja u Srbiji pa se nesto u tom smislu i ne trudi.
Ali, nemam ja problem sa njegovim aktivnostima. Sta se mene tice cime se on bavi i kako to vec radi, uostalom?
Poenta je u tome da kad ga vidim na fotografiji kako sa Stasom Zajovic ("Zene u crnom) ide na mars mira od Tuzle do Potocara (30 i nesto kilometara) onda ja o njemu nemam sta reci ali o Stasi Zajovic bogme i da!
Kada mu aplaudiraju i terciraju D.Kovacevic, sybil ili sta-ti-ja-znam-ko vec, predmet mog interesovanja su oni a ne Rastko.
Neko je pomenuo projekat i ja sam takodje sklon uverenju da nekakva vrsta projekta postoji (kako inace decko da bude na stotinu mesta u isto vreme). I - bar u mojim ocima - tim gore po njegove tvorce!
sybil sybil 15:29 26.07.2010

Re: sad ozbiljno....

Kada mu aplaudiraju i terciraju D.Kovacevic, sybil ili sta-ti-ja-znam-ko vec, predmet mog interesovanja su oni a ne Rastko.

pobogu,ja ne zelim da budem bilo kakav predmet inteteresovanja i nisam ukljucena u projekat upotrebe dece u politicke svrhe. ovakve optuzbe su nepodnosljivo maliciozne. ja sam se samo trudila da zastitim dete posto ga gotovo svi "dobronamerno" savetuju, vredjaju. medjutim, posle svih napada i ko zna koliko otvorenih blogova gde se izrazava briga za detinjstvo, daju se recepti za zivot, ja mislim da rastko treba da razmisli i da se povuce,tj. da nadje neki drugi medijum i tamo pise, ne ovaj blog.
mara92 mara92 15:58 26.07.2010

Re: sad ozbiljno....

topcat
Čim je blogerka Mara ovdje, znači da je stvar ozbiljna!& psssst

Замало да те пријавим модерацији, а све у духу бановања...
Замисли - БАНОВАНА СА СОПСТВЕНОГ БЛОГА!хехехехехе...

Ту сам, вребам, него сам нешто дезорганизована, па хватам прикључак...

Poenta je u tome da kad ga vidim na fotografiji kako sa Stasom Zajovic ("Zene u crnom) ide na mars mira od Tuzle do Potocara (30 i nesto kilometara)

Кокси, ЗЕЗАШ? Он је ишао на марш? Њему је дозвољено да иде на марш? Побогу!!!
Овако: да би прешао границу, морао је да буде у пратњи старатеља/родитеља (оба или са дозволом другог ако путује само са једним)...
Ако ово није злоупотреба детета, ја не знам шта јесте...Одмах да изјавим и предупредим ајкуле, не улазим у анализу самог марша...али малолетник и то млађи малолетник иде у иностарнство и учествује у једном par excellence политичком догађају...страшно...немам речи (за родитеље - мало је рећи, а и за особе у црном; саморекламерство преко детета, ФУЈ)
пс. одо' кући, укључујем се вечерас
arianna arianna 16:07 26.07.2010

Re: sad ozbiljno....

sybil
pobogu,ja ne zelim da budem bilo kakav predmet inteteresovanja i nisam ukljucena u projekat upotrebe dece u politicke svrhe. ovakve optuzbe su nepodnosljivo maliciozne. ja sam se samo trudila da zastitim dete posto ga gotovo svi "dobronamerno" savetuju, vredjaju. medjutim, posle svih napada i ko zna koliko otvorenih blogova gde se izrazava briga za detinjstvo, daju se recepti za zivot, ja mislim da rastko treba da razmisli i da se povuce,tj. da nadje neki drugi medijum i tamo pise, ne ovaj blog.




blog je sasvim ok ali teme kojima se dete bavi i način na koji bloguje su neadekvatne i neprimerene za njegov uzrast.
Pisati političke blogove u pubertetu je nepotrebno, suvišno, opterećujuće bez obrzira na političke ambicije i svu genijalnost Rastka. Banovanjem blogera i brisanjem po njemu negativnih a sasvim dobronamernih komentara pokazuje njegovu emotivnu i socijalnu nezrelost.
Rastko kao i druga deca njegovog uzrasta treba da ima ispunjeno detinjstvo igrom, sportom, drugovima, djačkim ljubavima i sve ono što nose njegove godine.
Za politiku imaće dovoljno vremena kad odraste.
maca22 maca22 16:32 26.07.2010

Re: sad ozbiljno....

Ja se izrazito ne slazem sa stavovim koji propisuju sta sme dete da interesuje, sta ne.
koksy koksy 16:51 26.07.2010

Re: sad ozbiljno....

Кокси, ЗЕЗАШ?


Sad se ne zezam.

za svaki slucaj-proveri
sybil sybil 18:49 26.07.2010

Re: sad ozbiljno....

blog je sasvim ok

pa naravno, ok je blog, ali nije za njega.
Goran Vučković Goran Vučković 22:23 26.07.2010

Kargo kult "Druga Srbija"

za svaki slucaj-proveri

Prilično koristan članak.

Ovde se digla velika gužva oko toga da je loše da se Rastko sa svojih 12 godina bavi "politikom". On se uopšte ne bavi politikom. On je jednostavno član jedne specifične religijske zajednice - kargo kulta "Druga Srbija". A čak i kod najmasovnijih religija je starosno doba "rite of passage" (bar mizvah, konfirmacija, prva pričest itd) taman negde Rastkovo (ako ne i ranije), a ne 18 ili 21. Tako da treba da budemo tolerantni prema tuđim religijskim opredeljenjima

Rastkov kult ima svoje dogme ("Međunarodna Zajednica" kao božanstvo koje kažnjava i nagrađuje, "kroz pokajanje za grehe svog naroda jedino možemo stići u budućnost", borba protiv apsolutnog zla zvanog "Fašistoidni Srpski Nacionalizam" kao sveti cilj, itd). Članovi se međusobno podržavaju, a podržava ih i profesionalno sveštenstvo (moglo se videti i na blogu kod Rastka). Oni koji im kažu da Bog (Međunarodna Zajednica) - bar to kako je oni vide - ne postoji (sa koliko god hoće dokaza) - su očigledno poslani od strane Đavola (Fašistoidnog Srpskog Nacionalizma) i (naravno) ne treba ih slušati (ako se mogu banovati, lustrirati i slično - još bolje).

Ovaj kult, kao i svaka religija, je relativno zatvoren sistem i ne vidim da se nešto specijalno može uraditi (bar ne od strane onih koji ne veruju u rešavanje stvari silom - npr. prizivanjem Socijalnih Radnika Opštine Vračar).

Rastko je sada uljuljkan u odobravanje i pažnju koje mu pripadnici njegovog kulta poklanjaju, planira da se rukopoloži kad poraste (tj. da se bavi "humanitarnim radom" ) i mogu da mu trube fašistoidni srpski nacionalisti sa b92 bloga kao što je Milan Novković šta hoće - zna on šta je jedina istina i kako se može umilostiviti Međunarodna Zajednica da mu omogući da se i dalje bavi humanitarnim radom poput ovog puta srebreničkom stazom smrti (ili silaženja u pakao fašisoidnog srpsko-nacionalističkog bloga b92 da piše blogove)

Mala zanimacija u tom stilu: Richar Dawkins: Religion's real child abuse (čitam "The God Delusion" pa sam pod utiskom )
topcat topcat 22:49 26.07.2010

Re: Kargo kult "Druga Srbija"

Ovaj kult, kao i svaka religija, je relativno zatvoren sistem i ne vidim da se nešto specijalno može uraditi (bar ne od strane onih koji ne veruju u rešavanje stvari silom - npr. prizivanjem Socijalnih Radnika Opštine Vračar).



Naravno da se može, samo treba malo volje i, da prostiš, muda.
Ali nekako živimo u svijetu u kojem je lakše podilaziti ili bar ignorirati, misliti na svoju guzicu u komociji "političke korektnosti" i čekati da se stvari dese same od sebe.

Za Dawkinsa mislim da mu je mjesto na onom dolje wiki linku kojeg si ostavio, ali u jednoj stvari se slažem - Rimokatolička crkva "trenira" djecu da odlaze na mise i da im ne pada na pamet da uopće pomisle da postoji neka druga opcija. Na vjeronauk kreću u prvom razredu, no do tada im je već "normalno" da idu u tu crkvu i kod tog svećenika. Poanta je da ih se pridobije do pete godine, kažu visoki Vatikanski stručnjaci.

Pozdrav od najfašistoidnijeg srpskog nacionaliste bloga b92


p.s. Izabrana dob - 13g, jednako tako nije slučajna. Izgleda da se nismo pomakli iz srednjeg vijeka!
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 23:03 26.07.2010

Re: Kargo kult "Druga Srbija"

Naravno da se može, samo treba malo volje i, da prostiš, muda.

ko je reko Muda?
Goran Vučković Goran Vučković 23:03 26.07.2010

Re: Kargo kult "Druga Srbija"

Naravno da se može, samo treba malo volje i, da prostiš, muda.

Blog mačka sa mudima - topcat
Ali nekako živimo u svijetu u kojem je lakše podilaziti ili bar ignorirati, misliti na svoju guzicu u komociji "političke korektnosti" i čekati da se stvari dese same od sebe.

Samouverenost je svakako jedan od elemenata uspeha u nameri koju sebi zacrtaš

Meni je Rastko bio jako interesantan kad se pojavio - npr ono njegovo "Social democrat & social liberal, antifascist, pro - feminist and human rights advocate" - ima tu dosta toga što bih rekao za sebe, ali kad vidim u tako karikaturalnoj formi od strane pred-pubertetlije, počnem da razmišljam gde sam se zjb

Inače, donekle u vezi sa ovom pričom o mudima za prevaspitavanje - naručio sam danas ovo sa Amazona, posle ove preporuke iz FT (uz davno zakasnelu preporuku Željke Buturović - The Nurture Assumption). Nema veze sa ovim tvojim komentarom, majke mi, naručio sam pre nekoliko sati
mara92 mara92 23:11 26.07.2010

Re: Kargo kult "Druga Srbija"

Goran Vučković


Бриљираш Горане, Б-Р-И-Љ-И-Р-А-Ш...(у позадини замисли френетичан аплауз)


пс. јбт, кад озбиљније размислим, стварно култ...све уџбеничке карактеристике
maca22 maca22 23:13 26.07.2010

Re: Kargo kult "Druga Srbija"

Odusevljena!
maca22 maca22 23:15 26.07.2010

Re: Kargo kult "Druga Srbija"

Goran Vučković
ali kad vidim u tako karikaturalnoj formi od strane pred-pubertetlije, počnem da razmišljam gde sam se zjb

topcat topcat 23:17 26.07.2010

Re: Kargo kult "Druga Srbija"

Blog mačka sa mudima - topcat


Jao, kud ovo ode
omega68 omega68 23:20 26.07.2010

Re: Kargo kult "Druga Srbija"

Goran Vučković




maca22 maca22 23:43 26.07.2010

Re: Kargo kult "Druga Srbija"

topcat

Rimokatolička crkva "trenira" djecu da odlaze na mise i da im ne pada na pamet da uopće pomisle da postoji neka druga opcija. Na vjeronauk kreću u prvom razredu, no do tada im je već "normalno" da idu u tu crkvu i kod tog svećenika. Poanta je da ih se pridobije do pete godine, kažu visoki Vatikanski stručnjaci.

Ja se sve vreme chudim kakvi to roditelji pustaju svestenika u sobu da detetu pozeli laku noc a oni u dnevnoj gledaju tv? Bizarno.
topcat topcat 23:50 26.07.2010

Re: Kargo kult "Druga Srbija"

maca22

Ja se sve vreme chudim kakvi to roditelji pustaju svestenika u sobu da detetu pozeli laku noc a oni u dnevnoj gledaju tv? Bizarno.

Nisam mislila na seksualno zlostavljanje.
Čitala sam o tim njihovim "studijama" za "pripitomljavanje stada", samo trentno ne znam gdje...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:43 27.07.2010

Re: Kargo kult "Druga Srbija"

Blog mačka sa mudima - topcat

Mudizam se širi, čoveče! Otelo se, narod izabrao jednoglasno!
blogovatelj blogovatelj 06:29 27.07.2010

Re: ...

Не, деца као Растко су деца којима су родитељи отели најлепши део живота - детињство.


Pade mi na pamet Norman Bates, daleko bilo... Pu, pu...
I beogradski Norman Bates... Voli da slusa savjetnicku muziku i mnogo ga boli glava



Proglasavam svecano otvaranje megatrola.... Troleri, pali!
Atomski mrav Atomski mrav 08:32 27.07.2010

Re: sad ozbiljno....

ja mislim da rastko treba da razmisli i da se povuce,tj. da nadje neki drugi medijum i tamo pise, ne ovaj blog.

Slažem se. Negde gde mu neće trebati cyber-dadilja.
niccolo niccolo 18:31 26.07.2010

400

mara92 mara92 23:14 26.07.2010

Re: 400

niccolo

Јесу ти ово Реј-Бан? Оригинал?
niccolo niccolo 09:31 27.07.2010

Re: 400

Pa da
mlekac mlekac 18:31 26.07.2010

400!

Doduse, ni za 300 nisam nista dobila, al' ajde da primetim...
EDIT:
Pretece me nicollo!
Eto, on je bar dobio ban...
niccolo niccolo 18:36 26.07.2010

Re: 400!

Eto, on je bar dobio ban...

topcat topcat 19:05 26.07.2010

Re: 400!

mlekac

Eto, on je bar dobio ban...


ja se izvinjavam...nisam očekivala takvu navalu...

stiže Ban za 300
mlekac mlekac 04:07 27.07.2010

Re: 400!

topcat
mlekac

Eto, on je bar dobio ban...


ja se izvinjavam...nisam očekivala takvu navalu...

stiže Ban za 300

Hvala, hvala...

Da potvrdim ovde, pred svima, da me je koleginica topcat banovala u cast 300. i zamalo 400. posta na ovom blogu na cemu joj, najiskrenije, zahvaljujem!
dunja73 dunja73 18:48 26.07.2010

ioo

pozz...za ovo plavoo more..dosla upravo sa istog..šćela se slikam na ovako jednoj zivotinji..no nijesam...
topcat topcat 19:02 26.07.2010

Re: ioo

Pa dobro, BRE, nema te 100 godina!!!
Jes bila u M?
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 19:17 26.07.2010

Re: ioo

pa vidi se iz aviona da je bila tamo. vidis kako prica
mara92 mara92 23:16 26.07.2010

Re: ioo

Ког авиона? Дај прецизирај Њањо...ил' је наш или "њи'ов"...
'де си Дуњо?
jasnaz jasnaz 19:58 26.07.2010

troл

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:16 26.07.2010

ha!

sloboda!!!!!

sad sam zvanično 4x bila banovana
omega68 omega68 21:31 26.07.2010

Re: ha!

sloboda!!!!!

i mene Gazdarica otključala
topcat topcat 21:43 26.07.2010

Re: ha!

I Mlekac.
yugaya yugaya 21:56 26.07.2010

Re: a meni nista :(

ehm...

topcat topcat 22:05 26.07.2010

Re: a meni nista :(

evo odmah.
tyson tyson 22:23 26.07.2010

Na oko bizarna, a zapravo tužna pojava


Mali je do sada na blogu B92 pokazao da je jedno prilično netolerantno, narcisoidno i latentno agresivno dete (što je u principu pokazatelj potiskivanih frustracija i kompleksa).

Od takvih se po pravilu, u slučajevima da se dočepaju neke vlasti u zrelijim godinama, ne dobija ništa dobro.

Pitanje je da li će, kad poraste, inteligencija uspeti se suoči sa kompleksnom ličnošću i da nadvlada egocentrizam i srdžbu.

Medijska pažnja koju dobija može da bude pogubna za razvoj njegove ličnosti, takve kakva je (ako sam u pravu, a čini mi se da jesam).

U principu, rekao bih da je mali jedno nesrećno dete koje tu nesreću grčevito krije, i žao mi ga je.



Goran Vučković Goran Vučković 22:29 26.07.2010

Re: Na oko bizarna, a zapravo tužna pojava

Mali je do sada na blogu B92 pokazao da je jedno prilično netolerantno, narcisoidno i latentno agresivno dete (što je u principu pokazatelj potiskivanih frustracija i kompleksa).

Ne mora da znači - mislim da je samo pravi vernik.
U principu, rekao bih da je mali jedno nesrećno dete koje tu nesreću grčevito krije, i žao mi ga je.

Meni se čini da je poprilično srećan u svojoj religijskoj zajednici (vidi moj komentar gore o kargo kultu "Druga Srbija" ).
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 22:58 26.07.2010

Re: Na oko bizarna, a zapravo tužna pojava

Vučko ti si skroz odlepio. The God Delusion ti je fenomenalno štivo za prijatne letnje dane. samo pazi kome preporučuješ, mojne nadrljaš od true believers-a. jesi stigo do kraja i Julia Sweeny's Letting go of God - age of reson i sve ostalo?

Goran Vučković Goran Vučković 23:07 26.07.2010

Re: Na oko bizarna, a zapravo tužna pojava

jesi stigo do kraja i Julia Sweeny's Letting go of God - age of reson i sve ostalo?

Nisam, počeo sam pre letovanja a onda sam na letovanju birao vedrije teme - Fisk: Pitty the Nation
omega68 omega68 23:09 26.07.2010

Re: Na oko bizarna, a zapravo tužna pojava

U principu, rekao bih da je mali jedno nesrećno dete koje tu nesreću grčevito krije, i žao mi ga je.

Ma stanite, ljudi
čekajte malo da prorade hormoni i da se upozna sa vršnjakom
i vršnjakinjama
ihaaaj
maca22 maca22 23:16 26.07.2010

Re: Na oko bizarna, a zapravo tužna pojava

S kog sveta se ovaj covek javlja? Pa on je banovan.
omega68 omega68 23:18 26.07.2010

Re: Na oko bizarna, a zapravo tužna pojava

maca22
S kog sveta se ovaj covek javlja? Pa on je banovan.

Ko, je l ja?
link
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 23:20 26.07.2010

Re: Na oko bizarna, a zapravo tužna pojava

Vučko
Nisam, počeo sam pre letovanja a onda sam na letovanju birao vedrije teme - Fisk: Pitty the Nation

a jes vala baš su to vedre teme.
topcat topcat 23:25 26.07.2010

Re: Na oko bizarna, a zapravo tužna pojava

maca22
S kog sveta se ovaj covek javlja? Pa on je banovan.


U toku je letnja sezona, tako da su i banovanja više onak' - turistička!
Goran Vučković Goran Vučković 23:27 26.07.2010

Re: Na oko bizarna, a zapravo tužna pojava

a jes vala baš su to vedre teme.

Umesto moje preporuke možeš da pogledaš preporuke na Amazonu. Ili pitaj Budimca - on je za sve kriv
JJ Beba JJ Beba 23:30 26.07.2010

Re: Na oko bizarna, a zapravo tužna pojava

Mali je do sada na blogu B92 pokazao da je jedno prilično netolerantno, narcisoidno i latentno agresivno dete (što je u principu pokazatelj potiskivanih frustracija i kompleksa).

Od takvih se po pravilu, u slučajevima da se dočepaju neke vlasti u zrelijim godinama, ne dobija ništa dobro.

nešto nalik Vuku Jeremiću, čiji je, kako sam čula, Rastko žestok kritičar?
U principu, rekao bih da je mali jedno nesrećno dete koje tu nesreću grčevito krije, i žao mi ga je.

meni žao što se u tim detinjim godinama bakće s'ovim ološem. Preći će na njega.
Bolje da igra klikere, flipere i stoni fudbal. Ne mora nužno tim redom.

omega68 omega68 23:48 26.07.2010

Re: Na oko bizarna, a zapravo tužna pojava

Od takvih se po pravilu, u slučajevima da se dočepaju neke vlasti u zrelijim godinama, ne dobija ništa dobro.


nešto nalik Vuku Jeremiću

Pa i za S. Miloševića su pričali isto
yugaya yugaya 00:06 27.07.2010

Re: topcat delivers


U toku je letnja sezona, tako da su i banovanja više onak' - turistička!



Hvala, hvala sad mogu i ja da setam recku za ban.


docsumann docsumann 12:45 27.07.2010

Re: Na oko bizarna, a zapravo tužna pojava

Mali je do sada na blogu B92 pokazao da je jedno prilično netolerantno, narcisoidno i latentno agresivno dete (što je u principu pokazatelj potiskivanih frustracija i kompleksa).

Ne mora da znači - mislim da je samo pravi vernik


Iz pročitanog se vidi da su navedene psihološke karakteristike i spomenuti obrazac društvenog ponašanja savršeno kompatibilni.

U principu, rekao bih da je mali jedno nesrećno dete koje tu nesreću grčevito krije, i žao mi ga je.

Meni se čini da je poprilično srećan u svojoj religijskoj zajednici (vidi moj komentar gore o kargo kultu "Druga Srbija"


Srećan je i čovjek pod dejstvom opijata, no na duži vremenski period ta sreća se izrodi u svoju suprotnost.
Ne kažem da je to i ovdje slučaj.

Lično bih volio da Rastko uspje da ostvari svoje snove, ali i da revidira neka, neću reći gledišta, to je već subjektivni stav, ali manire i način ophođenj sa ljuima, obavezno.
Džaba se boriš za ljudska prava u načelu i podržavaš tamo neke apstraktne ljude, ako nisi u stanju da s konktretnim ljudima u direktnom kontaktu ostvariš normalnu ljudsku komunikaciju.
A ovdje se radilo o nekim stvarno dobrim ljudima.
tyson tyson 19:27 27.07.2010

Re: Na oko bizarna, a zapravo tužna pojava

omega68
nešto nalik Vuku Jeremiću

Pa i za S. Miloševića su pričali isto

Ma, Jeremić, Milošević, Čeda Antić... Ima ih koliko hoćeš, tih neprilagođenih adolescenata koji su posle vukli teške traume iz detinjstva i puberteta.

U principu su to tužne pojave, sve dok ih društveni položaj ne dovede u situaciju da se svete svetu, ili da generalno prave štetu propocionalnu mogućnostima koje im dati položaj pruža, generisanu teškim kompleksima i frustracijama nastalim u doba adolescencije.



mara92 mara92 23:26 26.07.2010

Овај...

...ајмо неки тролчић...само да смислим тему

topcat topcat 23:52 26.07.2010

Re: Овај...

mara92
...ајмо неки тролчић...само да смислим тему


cijeli dan razmišljam o ONOM blogu, noćnoj smjeni i paprikama!
krkar krkar 00:10 27.07.2010

Re: Овај...

*n


Veselo ovde dok mene nema, ni banovali me niste
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:47 27.07.2010

Re: Овај...

...ајмо неки тролчић...само да смислим тему

sex.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 01:37 27.07.2010

Re: Овај...

sex.

online?
Goran Vučković Goran Vučković 01:38 27.07.2010

Re: Овај...

online?

A da pređete na PP?
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 01:44 27.07.2010

Re: Овај...

4COL to bi bio CWOT!
mlekac mlekac 04:13 27.07.2010

Re: Овај...

krkar
*n


Veselo ovde dok mene nema, ni banovali me niste

Tebe nisu, al' mene jesu!

reanimator reanimator 08:09 27.07.2010

Re: Овај...

Goran Vučković
A da pređete na PP?

Ne sugeriši. Pusti da vidimo gde će uvod da ih odvede
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 08:38 27.07.2010

Re: Овај...

Ne sugeriši. Pusti da vidimo gde će uvod da ih odvede

kako ono beše...koji si znak u horoskopu i šta imaš na sebi?
maksa83 maksa83 08:55 27.07.2010

Re: Овај...

kako ono beše...koji si znak u horoskopu i šta imaš na sebi?

I neizbežno (iz Tri Ribice za Bitangu i Palmu or somethin'):

"Noge su mi namazane kokosovim uljem..."
reanimator reanimator 10:28 27.07.2010

Re: Овај...

BebaOdLonchara
kako ono beše...koji si znak u horoskopu i šta imaš na sebi?

Si :)
A na kontra pitanje odgovoriš : dve kapi parfema!
Mislim..ako tad izostane "mmm", onda stvarno...
docsumann docsumann 13:03 27.07.2010

Re: Овај...

ja sam spreman ...

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:30 27.07.2010

Re: Овај...

Mislim..ako tad izostane "mmm", onda stvarno...

onda preostaje samo Dejting srvis ili Autoput
margos margos 13:50 27.07.2010

Re: Овај...

docsumann
ja sam spreman ...

Jel ovom neko već odgrizao dve falange kažiprsta, il mi se čini....?
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 13:53 27.07.2010

Re: Овај...

Jel ovom neko već odgrizao dve falange kažiprsta, il mi se čini....?

yes vala, valjda zato sto je uvek bio spreman
margos margos 14:31 27.07.2010

Re: Овај...

Pade mi na pamet da je sam sebi odgrizao... u stilu:
'Vidi.... (sledi odgrizanje i gutanje u trenu)... A sad si ti na redu...'

docsumann docsumann 14:40 27.07.2010

Re: Овај...

Pade mi na pamet da je sam sebi odgrizao... u stilu:
'Vidi.... (sledi odgrizanje i gutanje u trenu)... A sad si ti na redu...'


slobodno upotrebite maštu i pazite na bodlje...
JJ Beba JJ Beba 01:14 28.07.2010

Re: Овај...

ja sam spreman ...

kaže se sperman
Spiridon Spiridon 09:22 27.07.2010

trolcina

kada vec Beba provocira (po obicaju) trolovanje evo jednog majusnog


kada hoces da skratis pricu i da slikovito prikazes kako doticna dama lose izgleda, dovoljno je samo reci

nju medved kad vidi pravi se mrtav
koksy koksy 11:43 27.07.2010

kad ce vishe...

... da iscuri tjedan ove nedelje pa da se ova blogcina zakljuca?
reanimator reanimator 11:52 27.07.2010

Re: kad ce vishe...

koksy
... da iscuri tjedan ove nedelje pa da se ova blogcina zakljuca?

Ćuti i plivaj..vidiš da su ribe počele da se opuštaju
koksy koksy 14:50 27.07.2010

Re: kad ce vishe...

reanimator
koksy
... da iscuri tjedan ove nedelje pa da se ova blogcina zakljuca?

Ćuti i plivaj..vidiš da su ribe počele da se opuštaju

Dok se one opuste ova mrcina od magarca ima da nagura 600 kila i da mi sjebe hard disk.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana