Astrologija

Србија

antioksidant RSS / 26.07.2010. u 21:01

Србија је "оно што је остало". После серије референдума о сецији, низа декларација о независности остала је територија на којој је могуће спроводи суверенитет власти која столује у Београду. Зашто у последње две деценије ни један референдум о сецесији од власти у Београду није пропао? Не знам али знам да ни у једној од тих држава не постоји нека превелика жеља да се у "загрљај" Београда врати. У Црној Гори истина постоји велики део гласачког тела који чврсто стоји иза те опције а и у суседној Босни и Херцеговини добар део би радо кренуо ка Београду. Али и ти позитивни ставови су више изазвани "лошим односом" са својим "суверенима" него рационалном одлуком да ће уз Београд бити боље. 

Косово Србија неће задржати у Њујорку као што га није успела задржати ни у Хагу у међународном суду правде.  Док год већина становништва не жели ни комуникацију са Београдом а камоли своју власт тамо, Србија на Косову нема будућности па макар све државе света и све међународне институције стале "на страну правде".

А како променити већински став? Наивно и себично ћу рећи: тако што ће се живот у оквиру територијалног интегритета Србије учинити добрим, квалитетним, сигурним. Једном речју - пожељним.

Наивно јер не очекујем да ће се тако нешто у потпуности испунити. Себично јер планирам да останем да живим у Србији па ћу се директно окористити од испуњења горе предложеног.

 

 

 



Komentari (55)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

stasava stasava 21:11 26.07.2010

1.

Prva!
stasava stasava 21:15 26.07.2010

srbija

A sta bi Srbija sa Kosovom, sve i da nam ga daju, ili bolje reci vrate?Na stranu pravo ili pravdu.I da li ce ikada Albanci pokazati zelju da im glavni grad bude Beograd,pa cak ako hipoteticki podjemo od pretpostavke da je Srbija uredjena, demokratska i ekonomski stabilna?ne znam zasto bas ne verujem u to!
hazar hazar 22:02 26.07.2010

Re: srbija

A sta bi Srbija sa Kosovom, sve i da nam ga daju, ili bolje reci vrate?

Za početak bi oni naši mučenici dole prestali da žive u konclogoru.
yngwie92 yngwie92 21:33 26.07.2010

vrijeme

svaki dan pisemo jedno te isto ( i bukva bi nesto naucila) u vezi nas i kosova.
Zalosno je to sto dobrih 20-tak god. vec prodje u raznoraznim okrsajima, kontrirnju sa cijelim svijetom,trazimo nasa prava ali smo bas nejaki da trazimo ravnopravne osnove, sto neko rece, cekaj prvo da popravimo fasadu, ogradu oko kuce, korov ( na semaforu da obavezno cekamo zeleno, vozaci svoje svijetlo) itd...tako, vidjece drugi da smo azurni pa ce nas mozda ozbiljnije shvatit'
hazar hazar 21:35 26.07.2010

Ne znam

Не знам али знам да ни у једној од тих држава не постоји нека превелика жеља да се у "загрљај" Београда врати.

nijedan slučaj u novijoj istoriji gde su otcepljene države (po pravilu po etničkim granicama) poželele da se vrate u zajednicu. Suviše je lepo biti kmet u selu i pljačkati svoje seljane.
angie01 angie01 21:45 26.07.2010

niko ne misli

na ljude i njohovu dobrobit- da zive mirno, sigurno i normalno, to je najveci problem-indoktrinacija vezana za teritoriju, nacionalnost, veru, bla, bla, bla,...i tako kroz vekove, nigde se nije odmaklo!

Dokle god politika ne bude usmerena na konstruktivna reshenja- da se unapredi nauka, obrazovanje, ekonomija, radna mesta, poveca proizvodnja, unapredi zdravstvo,...sredi kuca i u njoj se dobro zivi, pa pazish na komishije, a oni isto tako, pa vishe ne bude vazno gde je ograda na medji-jer je svima u interesu da svima bude dobro, jer se tako ljudski rod bavi unapredjenjem,

dotle ce ova destruktivna varijanta stalno praviti zrtve i shtetu, na rachun vecine sa obe strane svih ograda na medji!
mlekac mlekac 06:22 27.07.2010

Re: niko ne misli

angie01
na ljude i njohovu dobrobit- da zive mirno, sigurno i normalno, to je najveci problem-indoktrinacija vezana za teritoriju, nacionalnost, veru, bla, bla, bla,...i tako kroz vekove, nigde se nije odmaklo!

Dokle god politika ne bude usmerena na konstruktivna reshenja- da se unapredi nauka, obrazovanje, ekonomija, radna mesta, poveca proizvodnja, unapredi zdravstvo,...sredi kuca i u njoj se dobro zivi, pa pazish na komishije, a oni isto tako, pa vishe ne bude vazno gde je ograda na medji-jer je svima u interesu da svima bude dobro, jer se tako ljudski rod bavi unapredjenjem,

dotle ce ova destruktivna varijanta stalno praviti zrtve i shtetu, na rachun vecine sa obe strane svih ograda na medji!


Idi bre angie - ja sam mislila da sam nepopravljivi optimista i utopista, ali ti me presisa!

Preporukica
Doctor Wu Doctor Wu 21:49 26.07.2010

Ala je lep ovaj svet...

Али и ти позитивни ставови су више изазвани "лошим односом" са својим "суверенима" него рационалном одлуком да ће уз Београд бити боље.

Pa da, kada svaku 'zelju' da se 'bude uz Beograd' nazovemo iracionalnom sve je potpuno jasno, :). Dobro rece Radulovic ono za zivot u make believe svetu...

Ako ovako nastavi, Srbija ce postati zajednicka imenica za ono sto vise nikome ne treba.
antioksidant antioksidant 22:01 26.07.2010

Re: Ala je lep ovaj svet...

Pa da, kada svaku 'zelju' da se 'bude uz Beograd' nazovemo iracionalnom sve je potpuno jasno, :). Dobro rece Radulovic ono za zivot u make believe svetu...
bas biras autoritete...

nije zelja da se zivi uz beograd iracionalna vec je moj utisak (kao autora bloga) da se u (narocito u banja luci) vise zeli otkaciti od sadasnje vlasti nego "zakaciti" za beograd. a insistiranje na nacionalnom po meni jeste iracionalano




omega68 omega68 22:28 26.07.2010

Re: Ala je lep ovaj svet...

Doctor Wu Doctor Wu 22:49 26.07.2010

Re: Ala je lep ovaj svet...

a insistiranje na nacionalnom po meni jeste iracionalano

Mozda, mada je insistiranje na bilo cemu iracionalna kategorija. Nikako mi nije jasno zasto stalno brkas nacionalno i drzavno, tj organizaciono pitanje.
bas biras autoritete...

Nije bitno ko, vec sta, :).
antioksidant antioksidant 07:20 27.07.2010

Re: Ala je lep ovaj svet...

Mozda, mada je insistiranje na bilo cemu iracionalna kategorija

слажем се
Nikako mi nije jasno zasto stalno brkas nacionalno i drzavno, tj organizaciono pitanje.
не бркам, учитаваш. ја кажем среди србију а остали ће доћи сами. значи, игноришем национално питање а покушавам да рефлектор скренем на државно, тј организационо


edit:
If you build it, they will come.

филм се ипак зове "поља снова"
antioksidant antioksidant 08:24 27.07.2010

Re: Ala je lep ovaj svet...

Nije bitno ko, vec sta, :).

видим, гласаћеш ти за лдп (поново?)
ecce-florian ecce-florian 09:13 27.07.2010

Re: Ala je lep ovaj svet...

не бркам, учитаваш. ја кажем среди србију а остали ће доћи сами. значи, игноришем национално питање а покушавам да рефлектор скренем на државно, тј организационо

Što si duže na blogu , ti sve više ličiš na Gocu Čomić.Ne samo po korišćenju podvučenih izraza već i po preovladjujućem stavu tipa

edit:
If you build it, they will come.


Mada, kad zrelije razmislim i ja vidim zajedničku crtu sa
филм се ипак зове "поља снова"

Ovo kod nas traje već dvaest godina tako da mu je dužina ko da Kostner igra u njemu.Svi samo čekaju da se konačno upali svetlo pa da napuste salu

I da dodam jedno pitanje kojim bi se poradilo malo na intenziviranju rasprave :

ovo leto nije u modi rasprava o secesiji Vojvodine u svetlu najnovijih preporuka ICJ?

Kaka bre Đilasova frakcija. Nema pravog cepanja dok Pajtić ne reši da je ipak vreme da ne bude više drugi na svome.A interesantan je onda i ukupan broj glasova koje ce DS ostvariti na preostalom delu teritorije van AP i da li će jedini izabran biti ponovno izabran.
antioksidant antioksidant 09:22 27.07.2010

Re: Ala je lep ovaj svet...

прво:

da li će jedini izabran biti ponovno izabran

ја сам већ небојши крстићу покушавао да објасним да борис тадић није једини директно изабрани у србији и као пример сам навео синовца који је директно изабран за председника одељенске заједнице (разлика је у томе што тадић, та разлику од мог синовца, не поштује своја овлашћења).


Kaka bre Đilasova frakcija

то би ђилас волео да се мисли, да је бунтовник и да се не да контролисати, али послушник је послушник и то се не да сакрити
шутановац је ипак друга прича. он је у странци довољно дуго да зна зашто је тy и шта жели и да не дугује све вољи једног разредног старешине

за пајтића се слажем

Ovo kod nas traje već dvaest godina tako da mu je dužina ko da Kostner igra u njemu
ја сам (свесно) гледалац а не учесник


Što si duže na blogu , ti sve više ličiš na Gocu Čomić
зашто те то чуди? мој аватар је довољно видљив да свако може пронаћи сличност

mlekac mlekac 14:03 27.07.2010

Re: Ala je lep ovaj svet...

antioksidant


мој аватар је довољно видљив да свако може пронаћи сличност



Idi bre AO, vec sam pomislila da mi se pokvario monitor!

Ti si i na vrhu i na sredini i na dnu strane!
ecce-florian ecce-florian 18:04 27.07.2010

Re: Ala je lep ovaj svet...

jа сам већ небојши крстићу покушавао да објасним да борис тадић није једини директно изабрани у србији и као пример сам навео синовца који је директно изабран за председника одељенске заједнице (разлика је у томе што тадић, та разлику од мог синовца, не поштује своја овлашћења)


Nemoj da mi učitavaš. Ja Nebojšu nisam nigde pomenuo. To pod jedan. A pod dva . U sve mi diraj samo u njega ne. Znam ja Vas, teli bi da i on vozi malo tramvaj. E netje motji ove notji.

шутановац је ипак друга прича. он је у странци довољно дуго да зна зашто је тy и шта жели и да не дугује све вољи једног разредног старешинe

Misliš da je funkcija koju obnaša takvog potencijala da mož da izbaci kalifa umesto kalifa. Ono policija zauvek u sps a barem vojska koje nema ali mož da bude ako ništa drugo pretorijanska garda. Dobrop još i službe pride.
Jes da je precednik poslat da pripravnički tamo odradi, al sumljam da će se istorija po navedenom pitanju ponoviti
No što jes jes
Što bi reko jedan od tvojih komentatora "i Šutanovac ima stas za muškarca"

ја сам (свесно) гледалац а не учесник

Pa dobro, jes da je unutra mrak i zagušljivo al napolju mož da bude ladno i da duva. No ipak je malo prekardašilo sa dužinom projekcije.

зашто те то чуди? мој аватар је довољно видљив да свако може пронаћи сличност


ne mogu da odolim. samo da se zna moderacijo, AO je prvi počeo sa ovakvim kvalifikacijama.

Što se avatara tiče to smo već koliko mi se čini raspravili u temi o formatu 16:9
antioksidant antioksidant 18:24 27.07.2010

Re: Ala je lep ovaj svet...

Znam ja Vas

које Нас?
а трамвај вози онај који зна да музицира и који воли да вози трамвај.
Misliš da je funkcija koju obnaša takvog potencijala da mož da izbaci kalifa umesto kalifa.
не. не говорим о функцији већ о томе да је шутановац годинама у странци. није ту дошао на функцију коју му је дао разредни старешина. ђилас ће летети из странке чим оде разредни. није то његово окружење

Što bi reko jedan od tvojih komentatora
не поседујем коментаторе, само аватаре
No ipak je malo prekardašilo sa dužinom projekcije.
жали се продуценту
ne mogu da odolim
боље би било (пристојније) да си одолео
ecce-florian ecce-florian 19:59 27.07.2010

Re: Ala je lep ovaj svet...

које Нас?

Pa vidiš da sam pristojan u komunikaciji i da te persiram i to još sa Velikim slovom V.Ako te čudi zašto je glagol "teli" u množini e to je već druga priča. Odo prekosutra na jug pa vežbam. Ako nekog oslovljavaš sa Vi onda i govoriš s njim u množinu. Da ne otvaram još i problematiku pisma pa da te pitama koje Hac.
Tog Haca u životu nisam sreo .
не говорим о функцији већ о томе да је шутановац годинама у странци.

Jel pre Mićuna,Koštunice i Čavoškog?
Što bi reko jedan od tvojih komentatora


не поседујем коментаторе, само аватаре

šta je sad ovo?
Samo pljušte šamari
Dobr
Znači
Što bi reko jedan od komentatora stavova iznetih u tvom postu. Ustvari nije stav u pitanju već je stas.I nije u postu već u komentaru.
I nije da se poseduje-ima komentator već stas

Dakle
Što bi rekao jedan komentator stasa iznetog u komentaru na tvom postu

Eto , jel sad dobro?
боље би било (пристојније) да си одолео

znaš kako
Dosta mi je prikazivanja lažne slike, makar ona bila i avatar na blogu.
Samo sam prikazao mogućnosti napredne tehnologije da formatiraju svaku sliku na način kako im odgovara makar bila potpuno izvrnuta. Da ne elaboriram o manekenkama fashion kanal po plazma ekranima kafica gde se format 4:3 prebacuje na 16:9 pa manekenka kolko izgubi na visini, tolko dobije na sirini.Moja borba za istinito prikazivanje izgleda manekenki ne može da trpi ograde pristojnosti.
Drag mi je Platon, ali




antioksidant antioksidant 20:02 27.07.2010

Re: Ala je lep ovaj svet...

Drag mi je Platon, ali
su mi manekenke draze
mlekac mlekac 05:33 28.07.2010

Re: Ala je lep ovaj svet...

antioksidant
Drag mi je Platon, ali
su mi manekenke draze


Ti zadrzi manekenke - ja cu manekene! (A deo njih mogu da ostavim i za Pedjicu!)
ecce-florian ecce-florian 09:35 28.07.2010

Re: Ala je lep ovaj svet...


Ti zadrzi manekenke - ja cu manekene!

ko o čemu mlekac o predsedniku Tadiću

Daj Mlekac molim te, pusti malo da se odmaknemo od teme

A ni ovim što se brinu o njegovom izgledu nije lako

mlekac mlekac 10:43 28.07.2010

Re: Ala je lep ovaj svet...

ecce-florian

Ti zadrzi manekenke - ja cu manekene!

ko o čemu mlekac o predsedniku Tadiću

Daj Mlekac molim te, pusti malo da se odmaknemo od teme

A ni ovim što se brinu o njegovom izgledu nije lako


?????????

O Tadicu??????

ecce-florian ecce-florian 11:20 28.07.2010

Re: Ala je lep ovaj svet...

mlekac
ecce-florian

Ti zadrzi manekenke - ja cu manekene!

ko o čemu mlekac o predsedniku Tadiću

Daj Mlekac molim te, pusti malo da se odmaknemo od teme

A ni ovim što se brinu o njegovom izgledu nije lako


?????????

O Tadicu??????


Mlekac bre, odakle si ti?Dijaspora?
ps
izvinjavam se blogerima
dopunsko objasnjenje za mlekca

mlekac mlekac 11:27 28.07.2010

Re: Ala je lep ovaj svet...

ecce-florian
mlekac
ecce-florian

Ti zadrzi manekenke - ja cu manekene!

ko o čemu mlekac o predsedniku Tadiću

Daj Mlekac molim te, pusti malo da se odmaknemo od teme

A ni ovim što se brinu o njegovom izgledu nije lako


?????????

O Tadicu??????


Mlekac bre, odakle si ti?Dijaspora?
ps
izvinjavam se blogerima
dopunsko objasnjenje za mlekca




Jos gore - Afrika! Ova serija je isla dok nisam bila u zemlji.
radulence radulence 21:54 26.07.2010

.

7 stages of separation:

shock
anger
pain
hatred
grief
acceptance


gde je Srbija sada?
mlekac mlekac 06:24 27.07.2010

Re: .

radulence
7 stages of separation:

shock
anger
pain
hatred
grief
acceptance


gde je Srbija sada?


Negde izmedju 2. i 3.?

Gde bi nam kraj bio da smo stigli do pretposlednjeg! (Ovaj poslednji mi, za ovo podneblje zvuci suvise optimisticki)
radulence radulence 22:09 26.07.2010

a

reshenje je prosto:

- priznati Kosovo kao novu drzavu
- uspostaviti dobrosusedske odnose
- odrzavati trgovinu i saradnju
- ponuditi uz blagoslov i svima onima koji zele da se odcepe da to chine mirnim putem
- vaspitavati svoju decu da budu tolerantni
- uchiti svoju decu da su gradjani sveta
- prepustiti svojoj deci da sami grade svoju bolju buducnost.
Ribozom Ribozom 22:32 26.07.2010

Re: a

- uciti decu da vole sve sto vole mladi
- na izboru za miss pozeleti mir u svetu

ps. ponuditi uz blagoslov onima koji oce da se odcepe mirnim putem naknadu
mlekac mlekac 06:29 27.07.2010

Re: a

radulence

- vaspitavati svoju decu da budu tolerantni
- uchiti svoju decu da su gradjani sveta
- prepustiti svojoj deci da sami grade svoju bolju buducnost.


Crni radulence, pa za ovo poslednje troje ovde nisu ni culi!

- Ovde se ne tolerise ni kad neko nosi drugu boju patika, a nekmoli nesto vise.

- Gradjani sveta? Klinci misle da se svet prostire negde do granice Beograda, u najboljem slucaju.

- Ovo poslednje, do daljnjeg, nikako nece da moze, a ni kasnije, ako ja znam nas mentalitet.
Ovde, bre, baba od 80 koja se ne seca sta je jutros doruckovala smatra da je njeno Bogomdano pravo da sinu od 50+ propisuje KAKO da uredi sopstveni zivot!
Sepulturero Sepulturero 12:06 27.07.2010

Re: a



- Ovo poslednje, do daljnjeg, nikako nece da moze, a ni kasnije, ako ja znam nas mentalitet.
Ovde, bre, baba od 80 koja se ne seca sta je jutros doruckovala smatra da je njeno Bogomdano pravo da sinu od 50+ propisuje KAKO da uredi sopstveni zivot!


Moжда тај син живи од њене пензије.
antioksidant antioksidant 12:09 27.07.2010

Re: a

Moжда тај син живи од њене пензије.

od babine
mlekac mlekac 14:00 27.07.2010

Re: a

Sepulturero


- Ovo poslednje, do daljnjeg, nikako nece da moze, a ni kasnije, ako ja znam nas mentalitet.
Ovde, bre, baba od 80 koja se ne seca sta je jutros doruckovala smatra da je njeno Bogomdano pravo da sinu od 50+ propisuje KAKO da uredi sopstveni zivot!


Moжда тај син живи од њене пензије.


To je nebitno za celu pricu, naprosto zato sto govorimo o osobi koja se ne seca ni da li je primila penziju ni kada ni koliko...

Ali, smatra da je njeno PRAVO da odredjuje sinu kako da se obuce, sta da jede, koji program da gleda, sa kim da se druzi.

Malo glupo s obzirom na njegove godine.
antioksidant antioksidant 14:03 27.07.2010

Re: a

Ali, smatra da je njeno PRAVO da odredjuje sinu

Malo glupo s obzirom na njegove godine.
то што она мисли да има право да прича не значи да он има обавезу да је слуша...
проблем је у њему, не у њој (поједностављено гледам па не замери ако машим)
mlekac mlekac 14:07 27.07.2010

Re: a

antioksidant
Ali, smatra da je njeno PRAVO da odredjuje sinu

Malo glupo s obzirom na njegove godine.
то што она мисли да има право да прича не значи да он има обавезу да је слуша...
проблем је у њему, не у њој (поједностављено гледам па не замери ако машим)


Priznajem ti, pojednostavljujes.

Nije to tako lako. Znas ono - postuj starije, stariji su uvek u pravu, i tome slicno, ume nekim ljudima itekako da udje pod kozu...
antioksidant antioksidant 14:11 27.07.2010

Re: a

postuj starije, stariji su uvek u pravu
постоји разлика између ова два ваљда?
бабино је да прича, његово је да (са)слуша и да уради онако како сам закључи да треба (са 50 година човек је пунолетан, значи и способан да сам доноси одлуке и сноси последице истих - ако изабереш да слушаш бабу од 80 година онда нема да се жалиш после)
сети се акције "укради баби личну карту да не би гласала"
antioksidant antioksidant 14:12 27.07.2010

Re: a

antioksidant
postuj starije, stariji su uvek u pravu
постоји разлика између ова два ваљда?
бабино је да прича, његово је да (са)слуша и да уради онако како сам закључи да треба (са 50 година човек је пунолетан, значи и способан да сам доноси одлуке и сноси последице истих - ако изабереш да слушаш бабу од 80 година онда нема да се жалиш после)
сети се акције "укради баби личну карту да не би гласала"



ume nekim ljudima itekako da udje pod kozu...
уме, признајем, зато је најбоље никог не слушати bad
mlekac mlekac 14:17 27.07.2010

Re: a

antioksidant
postuj starije, stariji su uvek u pravu
постоји разлика између ова два ваљда?
бабино је да прича, његово је да (са)слуша и да уради онако како сам закључи да треба (са 50 година човек је пунолетан, значи и способан да сам доноси одлуке и сноси последице истих - ако изабереш да слушаш бабу од 80 година онда нема да се жалиш после)
сети се акције "укради баби личну карту да не би гласала"


Mi smo dedi krali cvikere!!!! Bilo lakse pronaci njih nego LK (ionako se nije secao gde ju je ostavio)

loader loader 22:57 26.07.2010

Ispiranje zemlje

Србија је "оно што је остало".

Da, rastresa se jalovina u situ, ispira i.. - ostane na kraju čisto zlato

antioksidant antioksidant 07:18 27.07.2010

Re: Ispiranje zemlje

loader
Србија је "оно што је остало".

Da, rastresa se jalovina u situ, ispira i.. - ostane na kraju čisto zlato


то је прави приступ стварима
зато и јесам овде. мени ово јесте злато
Biljana 77 Biljana 77 08:41 27.07.2010

Re: Ispiranje zemlje

зато и јесам овде. мени ово јесте злато

zilikaka zilikaka 23:15 26.07.2010

Već viđeno

А како променити већински став? Наивно и себично ћу рећи: тако што ће се живот у оквиру територијалног интегритета Србије учинити добрим, квалитетним, сигурним. Једном речју - пожељним.

Mi stariji pamtimo vreme kada su se narodnosti, ili nacionalne manjine izjašnjavale pre svega kao Jugosloveni, a tek zatim kao recimo Mađari. U to vreme su države u okruženju, pa i Mađarska, bile mnogo manje poželjno mesto za život od stare Juge. Čim je ovde postalo gadno, ko god je imao neku varijantu, gledao je da je iskoristi i ojača veze sa maticom. Prirodno!
nestor92 nestor92 11:54 27.07.2010

Patriotizam

Наивно и себично ћу рећи: тако што ће се живот у оквиру територијалног интегритета Србије учинити добрим, квалитетним, сигурним. Једном речју - пожељним.


среди србију а остали ће доћи сами. значи, игноришем национално питање а покушавам да рефлектор скренем на државно, тј организационо


Sredjivanje Serbije je nacionalni zadatak i jedini dokaz patriotizma. Znači sve, ama baš sve je u tome.

I videti sveta i omogućiti deci da ga vide. Da biste znali ko ste morate upoznati i druge.

antioksidant antioksidant 12:00 27.07.2010

Re: Patriotizam

nacionalni zadatak i jedini dokaz patriotizma

све се слажем сем са изједначавањем појмова нација и патрија
(тј национализама и патриотизма)
I videti sveta i omogućiti deci da ga vide. Da biste znali ko ste morate upoznati i druge.

прилог горњој тези - један број албанаца са косова који никако не желе да живе у србији су брло ради да поседују српски биометријски пасош који омогућава лагодније путовање по свету

if you build it, they will come
nestor92 nestor92 13:43 27.07.2010

Dobro...

... ja i mislim da treba da se prekine prebrojavanje u tom smislu.

Srbi su građani Srbije pre svega, samo što kod nas to svima smeta. I Srbima i nesrbima. Svi vide repove u tome.

Patriotizam i povezujem sa ljubavlju prema patriji, domovini, otadžbini, kako god.

Ljubav prema naciji je nešto drugo ( mada i naciju možete definisati na više načina, koliko se sećam iz teorije ). Ja volim svoj narod. Šta mogu, to je jače od mene. A volim i svoju zemlju. I to je jače od mene.

"Rođen sam u Srbiji i od toga ću i da umrem."
antioksidant antioksidant 13:49 27.07.2010

Re: Dobro...

Ja volim svoj narod. Šta mogu, to je jače od mene. A volim i svoju zemlju. I to je jače od mene.

Milan Karagaća Milan Karagaća 13:55 27.07.2010

Dobro reče predsednik

Tadić: Lišiti Srbiju nacionalnih konflikata
Predsednik Srbije Boris Tadić izjavio je sinoć u Skupštini Srbije da je njegova namera da kao predsednik Republike liši Srbiju nacionalnih konflikata u koje je decenijama bila uronjena, ne samo sa susedima, već i sa velikim silama.
„Nije vreme za veliki patriotizam, vreme je za velika dela”, rekao je Tadić na kraju dvanaestočasovne rasprave na venrednoj sednici o Kosovu.
„Srbija, kakva god da je i ko god da je vodi, mora da ima najbolje moguće odnose sa velikim silama, jer svaka drugačija politika vodi Srbiju direktno u propast, a građane u novo siromaštvo”, istakao je Tadić.
„Građani Srbije bi takvom politikom išli ka novom siromaštvu i mi ne bismo bili u stanju da čuvamo naše nacionalne interese”, poručio je predsednik Srbije.
Tadić je ocenio da je kosovsko pitanje „izazov naše generacije”, a da je albansko nacionalno pitanje legitimna i važna tema za nacionalno pitanje Srba.
Podsećajući da se poslednjih 50 godina, od 1968, u srpskom parlamentu vodi teška diskusija, a da još nije pronađen odgovor za Kosovo i Metohiju, Tadić je istakao da je važno postići najveći mogući nivo dogovora oko tema koje tište Srbiju - a Kosovo je svakako jedna od njih.
Nacionalizam i kvazipatriotizam su bili pogubni za Srbe u 19. i 20. veku.Takva politika je rezultirala da se enormno više gubilo nego dobijalo.
Dobro je da je predsednik Srbije to konačno i javno rekao.
hazar hazar 20:43 27.07.2010

Re: Dobro reče predsednik

Predsednik Tadić je u načelu rekao ispravne stvari. Pitam se samo koliko je analitička ekipa razmotrila moguće negativne aspekte apsolutnog odricanja od sile u rešavanju secesije. Da li će to recimo ohrabriti usijane glave iz Raške oblasti ili dati krila Albancima iz Preševske doline? Naveo sam samo dva najočiglednija primera. Secesionistički potencijal u Vojvodini postoji, ali stanje još nije alarmantno.

Nisam siguran, da je uopšte bilo vremena za ozbiljne analize, posle ovog otrežnjenja u vidu mišljenja MSP i da je priča Vlade u Skupštini, nastavak po inerciji puta kojim se dosada išlo. Vera u zapad i naivno uverenje da će zapadne sile poštovati međunarodno pravo i MSP ( da neće izvršiti pritisak na sudije) bi sada trebala netragom nestati i u obzir se moraju uzeti i najgori mogući scenariji. Valjda je sada svima jasno da postoji plan na čije ciljeve promene vlasti ( i na zapadu i u Srbiji) nemaju nikakav uticaj.


Milan Karagaća Milan Karagaća 23:42 27.07.2010

Re: Dobro reče predsednik

Pitam se samo koliko je analitička ekipa razmotrila moguće negativne aspekte apsolutnog odricanja od sile u rešavanju secesije

ja mislim da bi Srbija tek ispala smešna i neozbiljna država da je zapretila ratom NATO-u i EU.Valjda smo nešto naučili iz nedavne prišlosti da smo precenjujući svoju snagu i verujući da se ratom nešto može rešiti, svagde hde smo ratom pokušali doživeli katastrofalan poraz. I da se ne lažemo, RS je plaćena glavama preko 25.000 Srba ,najviše vojnika, pa vredi li koliko je koštalo.Šta imaju Srbi u RS što ne bi mogli imati i sa živim onim koji su poginuli. Tačno, ne bi imali svoju dragu vladu, predsednika RS, skupštinu RS, a narod baš nema ništa od toga, osim one grupšice koja je ratnoprofitirala i obogatila se.
Da li će to recimo ohrabriti usijane glave iz Raške oblasti ili dati krila Albancima iz Preševske doline? Naveo sam samo dva najočiglednija primera.

Ne, ne može ih to ohrabriti jer su oni u nadležnosti policije ukoliko bi pokušali da narušavaju ustavni poredak Srbije. Pravo je pitanje kako se sa njima sarađuje i oni sa nama, koliko se zajednički radi na jačanju poverenja, a koliko neoprezno podgrevaju sukobi.
Secesionistički potencijal u Vojvodini postoji, ali stanje još nije alarmantno.

Preterujete.
hazar hazar 22:20 28.07.2010

Re: Dobro reče predsednik

ja mislim da bi Srbija tek ispala smešna i neozbiljna država da je zapretila ratom NATO-u i EU.Valjda smo nešto naučili iz nedavne prišlosti da smo precenjujući svoju snagu i verujući da se ratom nešto može rešiti, svagde hde smo ratom pokušali doživeli katastrofalan poraz. I da se ne lažemo, RS je plaćena glavama preko 25.000 Srba ,najviše vojnika, pa vredi li koliko je koštalo.Šta imaju Srbi u RS što ne bi mogli imati i sa živim onim koji su poginuli. Tačno, ne bi imali svoju dragu vladu, predsednika RS, skupštinu RS, a narod baš nema ništa od toga, osim one grupšice koja je ratnoprofitirala i obogatila se.

Izgleda da se strašno malo razumemo. Rekoh da je Predsednik Tadić načelno u pravu, a to onda znači da ni u kom slučaju ne možemo pretiti ratom NATO-u. Ipak postoji velika razlika u tome da imaš spremnu vojsku i recimo insistiraš, pa i u nekom povoljnom trenutku staviš taj isti NATO pred svršen čin, na ulasku 1000 vojnika na KiM.

Neću se složiti sa vama da je Srbija htela da rešava probleme ratom, već je istina da su drugi krenuli u rat da bi rasparčali SFRJ. Valjda smo dovoljno ozbiljni da bar ne prosipamo standardne propagandne fraze.
Ne, ne može ih to ohrabriti jer su oni u nadležnosti policije ukoliko bi pokušali da narušavaju ustavni poredak Srbije. Pravo je pitanje kako se sa njima sarađuje i oni sa nama, koliko se zajednički radi na jačanju poverenja, a koliko neoprezno podgrevaju sukobi.

Srbija ima maksimum 2000 policajaca sposobnih da reaguje u slučaju oružane pobune (Žandarmerija, PTJ i eventualno SAJ). Ako bi ona bila sinhronizovana između Albanaca iz Preševske doline i Muslimana iz Raške oblasti to ni izdaleka nije dovoljno za suzbijanje pobune.

Pitanje saradnje je zaista veoma bitno, ali kao što rekoh postoji opravdana bojazan. Kao što su Šiptari odbijali pregovore na ohrabrenje USA postoji visok nivo verovatnoće da bi se to moglo desiti i sada. Znam da zvuči kao teorija zavere, ali nakon iskustava iz proteklih 10 godina to se ne sme isključiti.
sybil sybil 15:46 27.07.2010

Srbija: prica o beskonacnoj gluposti

antioksidant antioksidant 17:28 27.07.2010

Re: Srbija: prica o beskonacnoj gluposti

sybil
Ludilo


зашто се чудиш? ти не знаш да је спс на власти?
sascha011 sascha011 20:30 27.07.2010

Srpska SFRJ

Amin!
antioksidant antioksidant 21:00 27.07.2010

Re: Srpska SFRJ

мислиш сфрј -српска федеративна република југославија
sascha011 sascha011 21:47 27.07.2010

Re: Srpska SFRJ

E, da se tako zvala.. i, da je tak`a bila.. sad bismo mi na Balkanu bili k`o englezi na onom njihovom islandu.. Bg. bi bio k`o Lon. a, Zag. k`o Miltford.. Titograd bi bio k`o neka gorstacka komuna na ostrvu Vajt, a Sarajevo prdgradje Pala.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana