Roditeljstvo| Život

Treba mi happy end!

Biljana 77 RSS / 28.07.2010. u 11:49

Ne mogu više da podnesem vesti.

 

Majčina majka: Mnogo je važno šta će komšiluk da kaže. I rodbina. Vanbračno dete!  Ko zna čije  je? I možda se on naljuti što je znala, a nije mu rekla. Možda bi je tukao, ubio, isterao... Bruka. Možda bi i nju, naopako... A možda i ne bi. Al' opet...

Ipak je najvažnije šta će ljudi da kažu.

Toliko je važno da je važnije od života, i njenog, i njenog deteta. 

Toliko da je najbolje roditi kod kuće da niko na zna.

Ostaviti u kupatilu.

Reći kod lekara da je bio pobačaj.

Majka. Ona je maloletna. Tek se  porodila. Sve to nije ni trebalo da se desi. Trebalo je sakriti. Haos u glavi. Potpuni. Strah. Boli!  Sramota. Šta će ljudi reći? Strah! Zbunjenost je slabašna reč. Nije trebalo tako. Srediće se več nekako. Reći da je bio pobačaj. Posle...  Ne misliti šta će biti posle. Bol. Strah.

I mrvica nečega za to ostavljeno dete. Zato je rekla. Tek kad se udaljila dovoljno od onih od kojih sve treba sakriti.

I ona  je majka. Njena. I baba. Strah. Sramota. Tolika da se sopstveno dete ostavi da se porodi u kući, da se rizikuje njen život da bi se sačuvala tajna? Da ne pukne bruka? Sačuvati tajnu. Osuditi svoje dete da do kraja života na duši nosi stravu tog jutra. Ostavljeno. I laž.

Teže li je podneti prekorne poglede komšiluka i ogovaranje dokone rodbine nego učiniti svoje dete ubicom sopstvenog deteta?

Nadam se da će biti dobro, beba devojčica i njena mama... Koja je iskoračila u poslednjem trenutku iz mraka. Za sebe i za svoje dete

young%20mother.gif

 

I svi oni komentatori koji bi je brže bolje osudili na doživotnu trebalo bi da razmisle. Toliko hrabrosti koliko je ona smogla u trenutku kada je priznala šta je uradila, oni nisu možda nikad u životu. Ona je spasla svoje dete. Za nju i njenu bebu to je sada jedino važno.



Komentari (67)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mlekac mlekac 11:53 28.07.2010

Joj sestro...

Pretece me.
Videla sam i bas sam premisljala o tome.

Jadno to dete.

Trudnoca bi trebalo da bude nesto najlepse za zenu, a ona mukica...

Biljana 77 Biljana 77 11:55 28.07.2010

Isti su

oni koji bi je sad razapeli i oni koji bi prevrtali očima na vanbračno dete.
mlekac mlekac 11:58 28.07.2010

Re: Isti su

Biljana 77
oni koji bi je sad razapeli i oni koji bi prevrtali očima na vanbračno dete.


Jesu. Na zalost.

To su isti oni koji ce sutra opet upirati prstom u nju ako odluci da ipak zadrzi tu bebu.

libkonz libkonz 11:56 28.07.2010

Preporuka

Već mesecima pokušavam da napišem tekst o odnosu srpske sredine prema samohranim majkama, kao nastavak teksta "Srbi i bela kuga". Ne ide. Previše je besa u meni. Besa prema onakvim skotovima koji su komentarisali ovaj tekst rečima "smrt za mamu i babu", "doživotna za obe" i slično.
Srbija je nenormalno licemerna, a primer samohranih majki, "popularnih" "krava sa teletom" je možda najupečatljiviji.
Bravo Biljana!!!
libkonz libkonz 12:00 28.07.2010

Re: Preporuka

da dodam: baba jeste za osudu.
mlekac mlekac 12:00 28.07.2010

Re: Preporuka

libkonz
Već mesecima pokušavam da napišem tekst o odnosu srpske sredine prema samohranim majkama, kao nastavak teksta "Srbi i bela kuga". Ne ide. Previše je besa u meni. Besa prema onakvim skotovima koji su komentarisali ovaj tekst rečima "smrt za mamu i babu", "doživotna za obe" i slično.
Srbija je nenormalno licemerna, a primer samohranih majki, "popularnih" "krava sa teletom" je možda najupečatljiviji.
Bravo Biljana!!!


Odnos????
Pa ne vidim da smo mnogo odmakli od vremena kada je knjaz Mihajlo doveo svog vanbracnog sina u Beograd. Na opste zgrazanje carsije...



Biljana 77 Biljana 77 12:06 28.07.2010

Teško je ljudima

čije je okruženje (prijatelji, porodica, kolege) pretežno razumno, tolerantno, normalno da shvate mehanizam: -šta će svet da kaže... koji preovladava u manjim sredinama posebno. Ako tome dodamo odsustvo empatije za drugo ljudsko biće dobijemo ženu koja je u stanju da stavi mišljenje sveta iznad dva života i da svoje dete učini ubicom. Njena je krivica velika. U najmanju ruku ona je bila ta koja je svesna, razumna, zakonski odgovorna.
maca22 maca22 15:21 28.07.2010

Re: Teško je ljudima

Ja sam mislila da to ima samo u horo pricama iz Latinske Amerike.
mlekac mlekac 15:24 28.07.2010

Re: Teško je ljudima

maca22
Ja sam mislila da to ima samo u horo pricama iz Latinske Amerike.


Onim od ......... epizoda????

(Upisati broj po zelji)
Biljana 77 Biljana 77 15:28 28.07.2010

Re: Teško je ljudima

Ja sam mislila da to ima samo u horo pricama iz Latinske Amerike.

Ma kakvi, pa mi smo po tom pitanju jezivo zatucana sredina. Kad sam bila klinka, krajem osamdesetih sestra od tetke (punoletna i zaposlena) ostala je trudna sa svojim dugogodišnjim momkom. I u tim okolnostima bilo je tetki koje su prevrtale oči. -Ju, ju!
mlekac mlekac 15:42 28.07.2010

Re: Teško je ljudima

Biljana 77
Ja sam mislila da to ima samo u horo pricama iz Latinske Amerike.

Ma kakvi, pa mi smo po tom pitanju jezivo zatucana sredina. Kad sam bila klinka, krajem osamdesetih sestra od tetke (punoletna i zaposlena) ostala je trudna sa svojim dugogodišnjim momkom. I u tim okolnostima bilo je tetki koje su prevrtale oči. -Ju, ju!




Been there, done that!

Mene je sira familija (i moja i Zmuova) htela preko novina da se odrekne zato sto sam odbila da potpisujem papir!

Navukli me tek kad je najstariji imao 4 i po godine i to klasicnom zloupotrebom deteta u medijske svrhe! Sto rekao Zmu "Mene mozes da ignorises, al' kad te dete moli da pravis svadbu..." (Molecivi kuceci trep-trep pogled)

Tako da dobro znam ta kolutanja ocima, uzdisanja i sve ostalo jer, pobogu, nismo potpisali papir! (Iako smo oboje bili punoletni, ziveli u SVOM stanu i bili ekonomski nezavisni!)
niccolo niccolo 15:47 28.07.2010

Re: Teško je ljudima

Mene je sira familija (i moja i Zmuova) htela preko novina da se odrekne zato sto sam odbila da potpisujem papir!

Moja sestra od ujaka i prvi muž (ovo prvi uslovno, pošto se sa ocem drugog deteta nije venčavala) isto nisu hteli da se venčavaju kad je zatrudnela nego ih na kraju nagovorili...i posle se razveli posle dve tri godine...


P.S. Jest da nije prikladno zbog teme, ali šteta da se baci -
Treba mi happy end!

Deluje kao posao za NNNa...
Biljana 77 Biljana 77 15:50 28.07.2010

Re: Teško je ljudima

Jest da nije prikladno zbog teme, ali šteta da se baci

U redu je sasvim. Kad bi svako našao nekog za happy end ili happy begging siurna sam da bi manje ovakvih vesti bilo.

A penal je penal.
maca22 maca22 19:02 28.07.2010

Re: Teško je ljudima

mlekac
maca22
Ja sam mislila da to ima samo u horo pricama iz Latinske Amerike.


Onim od ......... epizoda????

(Upisati broj po zelji)

Jeste iz vise horor epizoda, ali su sve stvarne.

Neko dete od 13 godina je neko tamo silovao!

Sledi dalje: iako svi znaju koji je taj, porodica nema para da PLATI da se on hvata, sudi i goni. Mislim, da li se zahebavaju u tim novinama, zar zakon ne vazi za sve i ne stiti sve, wtf?

Kao da to nije dovoljno strasno, tamo nema abortusa, ni u slucaju silovanja, nego je prislino sa 13 rodilja blizance.

E tu nije kraj.

Posto je vanbracno rodila decu otac ju je isterao iz kuce. Covek zna red, molim lepo.

I sad o tom istraumiranom detetu sa decom, brinu neke gospodje siroka srca (ne smem da mislim koji se manijaci tek kriju medju tim dobrotvorkama u cije kandze dopadnu te potpuno zavisne zrtve bez sanse da se izvuku).
razmisljam razmisljam 19:52 28.07.2010

Re: Teško je ljudima

Been there, done that!


Још и да сам била у Африци, мислила бих да сам ја ти .
mlekac mlekac 19:54 28.07.2010

Re: Teško je ljudima

razmisljam
Been there, done that!


Још и да сам била у Африци, мислила бих да сам ја ти .


Moracemo da se nadjemo negde na kafici, da proverimo u cemu je stos???

EDIT:
Neko u Africi, a neko u Guci - ne mozemo svi sve da postizavamo
razmisljam razmisljam 20:01 28.07.2010

Re: Teško je ljudima

Neko u Africi, a neko u Guci


Ма битно је да нас свуда има... .
baka Evdokija i unuka Djina baka Evdokija i unuka Djina 11:59 28.07.2010

...

Ne vidim da se iko plaši prevrtanja očiju na oca te bebe, ne vidim da iko traži i za njega doživotnu....

Pa da, on je muško, ima titulu... Ona je žensko, ima da plati...

Muka mi je.

Djina
mlekac mlekac 12:01 28.07.2010

Re: ...

baka Evdokija i unuka Djina
Ne vidim da se iko plaši prevrtanja očiju na oca te bebe, ne vidim da iko traži i za njega doživotnu....

Pa da, on je muško, ima titulu... Ona je žensko, ima da plati...

Muka mi je.

Djina


Djina, ti da ne citas ovakve stvari - ne smes da se potresas!

Biljana 77 Biljana 77 12:09 28.07.2010

Licemerje,

u pravu je Lib..
baka Evdokija i unuka Djina baka Evdokija i unuka Djina 12:57 28.07.2010

Re: ...

mlekac
baka Evdokija i unuka Djina
Ne vidim da se iko plaši prevrtanja očiju na oca te bebe, ne vidim da iko traži i za njega doživotnu....

Pa da, on je muško, ima titulu... Ona je žensko, ima da plati...

Muka mi je.

Djina


Djina, ti da ne citas ovakve stvari - ne smes da se potresas!



Mlekac, draga moja, od srca ti hvala što misliš na mene... ali ne mogu naprasno da postanem nepismena. Uz to, Bilja mi je na VIP listi pa mi, eto, svaki njen tekst iskoči na ekranu, htela ja to ili ne. Šta ću kad žena "razbija" kako piše!!

A živeći u Africi (malo severnije od tebe)i Aziji (gde je žensko dete kletva porodice), po logorima i zabitima, nagledala sam se svega i svačega...

Mene su, i moje sestre, podigli sa idejom da možemo same da rađamo ako možemo same i da izdržavamo. Možda grešim, ali kad čujem da majka ima dvoje vanbračnih, živi, bori se i nikom se ne žali, prosto joj se divim a kad čitam da bračni par ima 7,8,9 11 dece i kukaju na sirotinju, ne mogu da se ne zapitam...

Tu nesretnicu će, zbog jedne pogrešne odluke, neinformisanosti, zaostale sredine da razapnu na krst, a ovima koji su u braku napravili 11 gladnih usta, država tapše po ramenu i pravi im kuću o svom trošku.

Meni nije logično.

Da se razumemo, kad je bilo šta je bilo na Kosovu, pa se 13točlanoj porodici DESILO sa izgube sve, moja je familija prikupila nešto novca i odeće i poslala, jer oni su IMALI USLOVE za svojih 11 i što ih ne bi imali toliko, pa im se DESIO rat i muka...

A ova sirotica bi mogla da uz pomoć roditelja završi školu i podigne to dete, ali ZBOG SRAMOTE... umalo ubistvo!!

Ne znam, zaista, možda i ja gadno grešim....

Djina
mlekac mlekac 13:01 28.07.2010

Re: ...

baka Evdokija i unuka Djina
mlekac
baka Evdokija i unuka Djina
Ne vidim da se iko plaši prevrtanja očiju na oca te bebe, ne vidim da iko traži i za njega doživotnu....

Pa da, on je muško, ima titulu... Ona je žensko, ima da plati...

Muka mi je.

Djina


Djina, ti da ne citas ovakve stvari - ne smes da se potresas!



Mlekac, draga moja, od srca ti hvala što misliš na mene... ali ne mogu naprasno da postanem nepismena. Uz to, Bilja mi je na VIP listi pa mi, eto, svaki njen tekst iskoči na ekranu, htela ja to ili ne. Šta ću kad žena "razbija" kako piše!!

A živeći u Africi (malo severnije od tebe)i Aziji (gde je žensko dete kletva porodice), po logorima i zabitima, nagledala sam se svega i svačega...

Mene su, i moje sestre, podigli sa idejom da možemo same da rađamo ako možemo same i da izdržavamo. Možda grešim, ali kad čujem da majka ima dvoje vanbračnih, živi, bori se i nikom se ne žali, prosto joj se divim a kad čitam da bračni par ima 7,8,9 11 dece i kukaju na sirotinju, ne mogu da se ne zapitam...

Tu nesretnicu će, zbog jedne pogrešne odluke, neinformisanosti, zaostale sredine da razapnu na krst, a ovima koji su u braku napravili 11 gladnih usta, država tapše po ramenu i pravi im kuću o svom trošku.

Meni nije logično.

Da se razumemo, kad je bilo šta je bilo na Kosovu, pa se 13točlanoj porodici DESILO sa izgube sve, moja je familija prikupila nešto novca i odeće i poslala, jer oni su IMALI USLOVE za svojih 11 i što ih ne bi imali toliko, pa im se DESIO rat i muka...

A ova sirotica bi mogla da uz pomoć roditelja završi školu i podigne to dete, ali ZBOG SRAMOTE... umalo ubistvo!!

Ne znam, zaista, možda i ja gadno grešim....

Djina


Ma u redu je, ja sam malo suvise pokroviteljski nastrojena.
I meni je Bilja VIP pa sam zato i bila medju prvima da reagujem.

Kapiram o cemu pricas.

I starsno mi je zao te devojcice.

Jos sad kad nagrnu novinari...
predatortz predatortz 11:59 28.07.2010

Dete je dete

Nek' je živo i zdravo
Biljana 77 Biljana 77 12:12 28.07.2010

Re: Dete je dete

Nek' je živo i zdravo

To je jedino važno. Ali bih volela da ovakve stvari bar malo pomere način razmišljanja. Neko je dete moglo da strada (i ko zna koliko ih je stradalo) da ne bi bili nečija bruka, da ne bi sramotili nečiju kuću... Dete je dete. I niko nije vlastan nad njegovim životom.
sybil sybil 12:14 28.07.2010

tesko je

biti pametan. uzrok maloletnickih trudnoca je uglavnom neznanje, a kada se neznanje poveze sa preimitivizmom okoline dobija se koban rezultat, opasan po zivot cak.
u moj porodici,moj brat od tetke ima vanbracno dete, nije maloletna majka. ta devojka je psycho killer. naime, ta takoreci veza je bila kako se to kaze neka varijanta u kolima, nikada niko nije ni znao. moj brat je bio ocajan zbog deteta, otvoreno govorio po hiljadu puta- pre bih se ubio nego sa tobom da se zenim. ne, ona i dalje zivi u ubedjenju da ce on nju da zeni, toboz nece alimentaciju, a svima iz rodbine se penje na glavu. porodica je zestoko podeljena po tom pitanju- jedni kazu, dete i majka moraju da se prihvate, sto je uopste ulazio u kola. drugi, a tu spadam i ja drze stranu mom bratu, ledeno preziru psycho killera, naravno prihvataju dete.
Biljana 77 Biljana 77 12:21 28.07.2010

Re: tesko je

biti pametan. uzrok maloletnickih trudnoca je uglavnom neznanje, a kada se neznanje poveze sa preimitivizmom okoline dobija se koban rezultat, opasan po zivot cak.

Ono što mene ovde muči najviše jeste to što se u mnogim komentarima na vest (glas naroda, je l'te) izjednačavaju majka i majčina majka. Ova prva, čak ni zakonski ne može biti odgovorna za ono što je neposredno posle porođaja uradila/nije uradila + spasla je život svog deteta priznavši šta je uradila. U trenutku kad je priznala ona nije mogla da zna da je dete i dalje živo, dakle prihtvatila je odgovornost za jedan možda užasan čin. Srećom nije bilo tako.

Ova druga... ne znam šta da kažem. Još jednom:Teže li je podneti prekorne poglede komšiluka i ogovaranje dokone rodbine nego učiniti svoje dete ubicom sopstvenog deteta?
Atomski mrav Atomski mrav 12:39 28.07.2010

Re: tesko je

Ljudski život je svetinja!
A tetke, strine, šogore, komšiluk - nataknem ih na čiviluk.
mlekac mlekac 12:40 28.07.2010

Re: tesko je

sybil
biti pametan. uzrok maloletnickih trudnoca je uglavnom neznanje, a kada se neznanje poveze sa preimitivizmom okoline dobija se koban rezultat, opasan po zivot cak.
u moj porodici,moj brat od tetke ima vanbracno dete, nije maloletna majka. ta devojka je psycho killer. naime, ta takoreci veza je bila kako se to kaze neka varijanta u kolima, nikada niko nije ni znao. moj brat je bio ocajan zbog deteta, otvoreno govorio po hiljadu puta- pre bih se ubio nego sa tobom da se zenim. ne, ona i dalje zivi u ubedjenju da ce on nju da zeni, toboz nece alimentaciju, a svima iz rodbine se penje na glavu. porodica je zestoko podeljena po tom pitanju- jedni kazu, dete i majka moraju da se prihvate, sto je uopste ulazio u kola. drugi, a tu spadam i ja drze stranu mom bratu, ledeno preziru psycho killera, naravno prihvataju dete.


Aaaaaaaaaa!
Seljacka varijanta????

Ma kakva bre zenidba zbog deteta?

Ni pod razno!

Ako ima odgovornost prema detetu, to ne znaci da mora da trpi i budalu!
sybil sybil 12:58 28.07.2010

Re: tesko je

Ako ima odgovornost prema detetu, to ne znaci da mora da trpi i budalu!

pa to kazem, zena je sajko kiler, opsednuta ubedjenjem da ce se udati zbog deteta kad tad i nista je ne moze pokolebati.
maca22 maca22 15:35 28.07.2010

Re: tesko je

Smesan problem.
sybil sybil 17:39 28.07.2010

Re: tesko je

maca22
Smesan problem.

tebi je smesno zato sto nisi ucesnik u problemu.
mlekac mlekac 19:15 28.07.2010

Re: tesko je

sybil
Ako ima odgovornost prema detetu, to ne znaci da mora da trpi i budalu!

pa to kazem, zena je sajko kiler, opsednuta ubedjenjem da ce se udati zbog deteta kad tad i nista je ne moze pokolebati.


Joj, tako je nas kum bio naleteo na jednu takvu, pa em ona luda em ovog drmnula kriza srednjih godina...

Sreca i Bog te se to zavrsi bez neke jadne dece koja bi zbog svega ispastala!

Salu na stranu, ali nikad, zaista NIKAD do sada nisam videla da se ta "seljacka varijanta" braka, hvataj frajera na bebu, zavrsi normalno!
maca22 maca22 15:36 29.07.2010

Re: tesko je

sybil
maca22
Smesan problem.

tebi je smesno zato sto nisi ucesnik u problemu.

Izvini na prethodnoj grubosti. A za ovo, ne znam ni kako bih ucestvovala u tudjoj odluci da li hoce da se zeni sa nekim, ili nece.
mlekac mlekac 13:52 30.07.2010

Re: tesko je

maca22
sybil
maca22
Smesan problem.

tebi je smesno zato sto nisi ucesnik u problemu.

Izvini na prethodnoj grubosti. A za ovo, ne znam ni kako bih ucestvovala u tudjoj odluci da li hoce da se zeni sa nekim, ili nece.

Ma on je, ocigledno, doneo odluku, nego druga strana ne prestaje da pritiska da tu odluku promeni!
maca22 maca22 18:14 02.08.2010

Re: tesko je

sybil
porodica je zestoko podeljena po tom pitanju- jedni kazu, dete i majka moraju da se prihvate, sto je uopste ulazio u kola. drugi, a tu spadam i ja drze stranu mom bratu, ledeno preziru psycho killera, naravno prihvataju dete.

Ja pricam o ovim, ovde navedenim kao ravnopravnim, ucenisnicma spora.
miloradkakmar miloradkakmar 13:23 28.07.2010

Bitna

su dva života, majke i deteta, drugo ništa nije bitno.
Nisu bitne ni okolnosti pod kojima se to dogodilo. Gde su bili oni kojima to smeta, osuđuuju... da usmere , posavetuju, poduče, da zaštite... da se to ne dogodi.
Biljana 77 Biljana 77 13:47 28.07.2010

Re: Bitna

Gde su bili oni kojima to smeta, osuđuuju... da usmere , posavetuju, poduče, da zaštite... da se to ne dogodi.

Eh... pa čime bi čaršija ispirala usta kad bi svi bili tako dobronamerni. Neke su stvari i dalje tabu, nešto je do neinformisanosti, nešto do neodgovornosti, nešto do sebičluka...
mlekac mlekac 15:05 28.07.2010

Re: Bitna

miloradkakmar
su dva života, majke i deteta, drugo ništa nije bitno.
Nisu bitne ni okolnosti pod kojima se to dogodilo. Gde su bili oni kojima to smeta, osuđuuju... da usmere , posavetuju, poduče, da zaštite... da se to ne dogodi.


Pa zar nije njena majka trebalo PRE SVIH da bude ta koja ce da je usmeri, posavetuje, ZASTITI???

Ali ne po principu - ako se pravimo da se ne dogadja bice kao da se nije ni dogodilo!
Biljana 77 Biljana 77 15:00 28.07.2010

Jedan bitan aspekt

na koji me podsetila koleginica svojim komentarom na FB:
Mislim da nije stvar SAMO u obicnom primitivizmu, vec u finansijskoj zavisnosti mladih zena, i zena uopste. Nije stvar u pukoj SRAMOTI, vec u njenim posledicama: osramocena, ona nece moci da se uda, tj. obezbedi sebi hranu i stan, a sama nije sposobna za to jer skoro i da nije imala izbora da uopste postane svesna pojma ekonomske samostalnosti i svega sto iz toga proizilazi. Celog zivota je pripremaju da se uda, a ne da razmislja. Ja sam sa 21 godinu bila sludjena na porodjaju, hormoni luduju, potpuno izgubis pamet, a tek ona, pod psiholoskim zlostavljanjem svojih najrodjenijih. Sta reci onome ko ti je dao zivot kada te podrzava da unistis zivot? To je trauma koju mozak ne moze da obradi. Mala je sj... u mozak, sva sreca te je materinski instinkt proradio na vreme.
yugaya yugaya 20:01 28.07.2010

Re: Jedan bitan aspekt

Ne mogu ni da pocnem da kucam sta mi se sve vrzma po glavi, ovakva vest me presece i onda danima ne mogu da se otresem neke strasne tuge...ova beba je ziva ali kakav je to svet u koji je usla tako sto ju je neko ostavio da na podu kupatila umre.


na porodjaju, hormoni luduju, potpuno izgubis pamet, a tek ona, pod psiholoskim zlostavljanjem svojih najrodjenijih.


I nju i bebu neko topao, dobar da usvoji, obema dati sansu, da zive i osete ljubavi.


Onim komentatorima sa blica sto bi da kamenuju preporucujem da pogledaju film Stephanie Daley , ali bojim se da nece razumeti.



Biljana 77 Biljana 77 20:17 28.07.2010

Re: Jedan bitan aspekt

nju i bebu neko topao, dobar da usvoji, obema dati sansu, da zive i osete ljubavi.

Da to bi bio pravi happy end, taj koji mi/im/nam treba.
iris.davidovich iris.davidovich 15:01 28.07.2010

...

Ipak je najvažnije šta će ljudi da kažu.

Toliko je važno da je važnije od života, i njenog, i njenog deteta

da. odatle je sve krenulo.
setih se one (jezive) pripovetke "majka" zije dizdarevica, ako se secas - dete joj udare kola, a muz vice na nju sto izlazi na ulicu brez vale, zar ne vidi da sav dunjaluk gleda.
Biljana 77 Biljana 77 15:07 28.07.2010

Re: ...

setih se one (jezive) pripovetke "majka" zije dizdarevica,

Da, očekivao bi čovek da se malo odmaknemo od tog i takvog načina razmišljanja.
Milutin Milošević Milutin Milošević 15:08 28.07.2010

Biljo...

Hvala ti što si naše oči kad zatreba i kad ne stignemo da vidimo
Biljana 77 Biljana 77 15:13 28.07.2010

Eh, kad bi to nešto značilo

... makar da kad se nešto ovako desi, "izadje u dnevnik" neki doktor pa kaže:- učite svoju decu o kontracepciji, razgovarajte sa svojim detetom, zdravlje vašeg deteta je važnije od komšijskog laprdanja, dva života su bila na kocki, ne dozvolite da se takve stvari dogode i sl. Ja naime verujem da još ima sveta koji slepo veruje televizoru i dnevniku.
milisav68 milisav68 16:02 28.07.2010

Re: Eh, kad bi to nešto značilo

Biljana 77
... makar da kad se nešto ovako desi, "izadje u dnevnik" neki doktor pa kaže:- učite svoju decu o kontracepciji, razgovarajte sa svojim detetom, zdravlje vašeg deteta je važnije od komšijskog laprdanja, dva života su bila na kocki, ne dozvolite da se takve stvari dogode i sl. Ja naime verujem da još ima sveta koji slepo veruje televizoru i dnevniku.

Problem je što taj doktor treba da se pojavi u velikom bratu ili farmi.
reanimator reanimator 16:30 28.07.2010

...

Treba mi happy end

Anabela se udaje za Mladena!
Izvor
bocvena bocvena 16:41 28.07.2010

Re: ...

Njao, vidiš kako je Re obavešten (a ja nisam)!

Majko mila, kakva horor priča. Ništa nemam da dodam na tvoje reči, samo da se nadam da će majka i dete uspeti...da oproste jednog dana. Ćerka njoj, a ona sama sebi.
Babu bih da zaboravim.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:38 28.07.2010

Re: ...

Anabela se udaje za Mladena!

Nataša Bekvalac priznala: "Nole i ja se zabavljamo"
reanimator reanimator 17:45 28.07.2010

Re: ...

O ne
A taman sam mislio da su konačno vesti malo lepše :)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:01 28.07.2010

Re: ...

O ne

ivana23 ivana23 18:30 28.07.2010

Re: ...

BebaOdLonchara
Anabela se udaje za Mladena!Nataša Bekvalac priznala: "Nole i ja se zabavljamo"


Skandal je skandalozan...

Novak je sa njegovom Jelenom bio u Budvi, imas seriju fotografija u (za sad) stampanom izdanju Blic Pulsa.

A na kiosku Skandal i Puls jedan pored dugog.
Biljana 77 Biljana 77 19:15 28.07.2010

Izgleda da i ja treba da pređem

na lakšu literaturu. Da zaobiđemo zasad tračeve?
reanimator reanimator 19:24 28.07.2010

Re: Izgleda da i ja treba da pređem

Biljana 77
na lakšu literaturu. Da zaobiđemo zasad tračeve?

Koji crni tračevi??? Živa istina. Mislim ovo za Anabelu i Mladena.
Djogani Fantastiko izjavio da će se brzo razvesti...čim se otkrije da Mladen voli i muškarce
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:41 28.07.2010

Re: Izgleda da i ja treba da pređem

čim se otkrije da Mladen voli i muškarce

nemoguće!
ivana23 ivana23 20:52 28.07.2010

***

Beta-AFP | 28. 07. 2010. - 21:40h

Francuska policija saopštila je danas da je pronašla tela osam novorođenčadi "na dve različite lokacije" u selu Viler-O-Tertr, u blizini Lila na severu Francuske, a priveden je bračni par za koji se veruje da su roditelji dece. - Blic


Upravo sam natrcala na ovu vest, pa je prenosim bez namere da relativizujem temu ovog bloga.
maca22 maca22 20:54 28.07.2010

Re: ***

ivana23
Upravo sam natrcala na ovu vest, pa je prenosim bez namere da relativizujem temu ovog bloga.

Sirota Ivana, sad pocinje i disclaimere da ostavlja.

A sto se teme tice
Biljana 77 Biljana 77 21:07 28.07.2010

Re: ***

Upravo sam natrcala na ovu vest, pa je prenosim bez namere da relativizujem temu ovog bloga.

Jasno. Užasi se događaju svuda, samo su strašniji kad su nam blizu. Pre par godina je bila slična priča negde iz nekog sela iz centralne Srbije... Samo su bile u pitanju majka i ćerka, a ne bračni par. Doduše koliko sam shvatila, ćerka je bila mentalno zaostala, a komšiluk je, kao i obično, nešto naslućivao, ali...

Ono što mene brine, kad već pričamo o relativizaciji jeste to što će sutra u ovu nesrećnu devojku upirati prstom (isti oni koji bi je ogovarali kao majku vanbračnog deteta) i govoriti -Ona je htela da ubije svoje dete. Malo je onih koji će da kažu: -Ne, ona je, možda u zadnji čas, smogla snage da to ne uradi. U jednom trenutku, pod ko zna kakvim pritiscima i okolnostima napravila je grešku. To ne znači da sutra neće biti dobra majka i dobar čovek. Samo mislim da joj okruženje neće dati šansu.
ivana23 ivana23 21:16 28.07.2010

Re: ***

Biljana 77
Doduše koliko sam shvatila, ćerka je bila mentalno zaostala, a komšiluk je, kao i obično, nešto naslućivao, ali...

Ne da je naslucivao, vec je tu jadnu devojku iskoriscavao i decu joj pravio.
Strasno.

Biljo, sto se tice ove devojke o kojoj pises, jeste, bice price, al' svako cudo za tri dana. Nisu vise vremena k'o sto su bila.
myredneckself myredneckself 21:44 28.07.2010

Re: ***

Trebalo je sakriti. Haos u glavi. Potpuni. Strah. Boli! Sramota. Šta će ljudi reći? Strah! Zbunjenost je slabašna reč. Nije trebalo tako. Srediće se več nekako.... Bol. Strah.
I mrvica nečega za to ostavljeno dete. Zato je rekla. Tek kad se udaljila dovoljno od onih od kojih sve treba sakriti.


Kakav stravičan događaj. Strašno je kad se ovako nešto dogodi, pa se čista emocionalna energija podeli na strah i (uvek hoću da verujem) ljubav? Šta dovede dotle da se te dve emocije takmiče u srcu jedne osobe? Dobro je da se bebica izborila za svoje mesto pod suncem


Biljana 77 Biljana 77 21:53 28.07.2010

Re: ***

Dobro je da se bebica izborila za svoje mesto pod suncem

Biljana 77 Biljana 77 21:55 28.07.2010

Re: ***

jeste, bice price, al' svako cudo za tri dana. Nisu vise vremena k'o sto su bila.

Ja se nadam da si u pravu. Za nju bi to bilo najbolje. Samo male sredine su surova mesta u tom smislu...teška... dugo pamte jer se slabo šta dešava. I ne opraštaju, možda baš zato što ih podseća na sopstvene greške, na ono što su mogli i trebali, a nisu uradili.
mlekac mlekac 22:07 28.07.2010

Re: ***

Biljana 77
jeste, bice price, al' svako cudo za tri dana. Nisu vise vremena k'o sto su bila.

Ja se nadam da si u pravu. Za nju bi to bilo najbolje. Samo male sredine su surova mesta u tom smislu...teška... dugo pamte jer se slabo šta dešava. I ne opraštaju, možda baš zato što ih podseća na sopstvene greške, na ono što su mogli i trebali, a nisu uradili.


Slusaj, svaka sredina, a pogotovo ona mala, najteze oprasta hrabrost da budes drugaciji!
Biljana 77 Biljana 77 21:52 28.07.2010

Re: Evo zašto ne čitam novine...

O da... Ono što je još gore je što ovu devojku stvaljaju u isti koš sa ženom iz veti koju si linkovala i onim "ocem" što je ubio četvorogodišnju ćerku.
maksa83 maksa83 21:54 28.07.2010

d smic

imaju stih za sve

"The dream has gone but the baby is real..."

Biljana 77 Biljana 77 21:57 28.07.2010

Re: d smic

imaju stih za sve

Some girls are bigger than others.
I
Some girl's mothers are bigger than other girl's mothers.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana