Društvo| Film| Moj grad| Reč i slika

Šta je potrebno Kragujevcu?

Srecko Sekeljic RSS / 29.07.2010. u 13:11

Ogroman krst dimenzija 18x11 metara? Ili....

Više radnih mesta?

Sigurna kuća?

Bazen?

Teniski tereni?

Čitaonica?

Kineski restoran?

Fontana?

Parking?

Metro?

Koncertna sala?

Bioskop?

Možda je za početak Kragujevcu potrebno više aktivizma. Možda je potrebno više smelih i kreativnih ljudi otvorenog duha: poput ovih srednjoškolaca koji su, efektivnije od mnogih javnih radnika, izneli autentičnu kritiku neracionalne politike gradske vlasti. Šta je njima bilo potrebno za ovaj satirični mini dokumentarac? - Samo kamerice na njihovim mobilnim telefonima i nešto veštine koju su dobili na kreativnim radionicama "Čuj, vidi, pokreni"...

Neretko ćete čuti da je danas aktivistički duh u Srbiji zapao u krizu i da su sve ređi oni koji su spremni da se, pro bono i isključivo iz svojih uverenja, zalažu za ispravno vođenje javne politike, uz obrazloženje da je "aktivizam skup" i da "nikad nemamo dovoljno sredstava", te da na kraju "ne može šut s rogatim".

Ova grupa izvanrednih mladih ljudi, uz pomoć umetničkog kolektiva Dukukino/DKQ, pokazala nam je da je ponekad ipak dovoljna samo - dobra volja.



Komentari (177)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 13:13 29.07.2010

Sve navedeno

sa izuzetkom metroa. Naime, nigde u svetu grad te veličine nema metro.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 13:17 29.07.2010

Re: Sve navedeno

Metro je verovatno došao uz parolu: budimo realni, tražimo nemoguće
predatortz predatortz 13:20 29.07.2010

Re: Sve navedeno

Srecko Sekeljic
Metro je verovatno došao uz parolu: budimo realni, tražimo nemoguće


Ništa novo. Iz Kragujevca su stizale i gluplje inicijative. Recimo - štafeta!
mostarac mostarac 13:53 29.07.2010

Re: Sve navedeno

Da nije uradjen taj krst, verovatno bi se sve ovo ostalo pobrojano moglo napraviti.
Ovako sve pare odose na raspelo.
Resenje je dakle jednostavno. Nigde vise ne praviti nikakve spomenike ili sta slicno, pa cemo svi ziveti ko Svedska.
gedza.73 gedza.73 14:46 29.07.2010

Re: Sve navedeno

Ništa novo. Iz Kragujevca su stizale i gluplje inicijative. Recimo - štafeta!

Ja garantujem da je tada postojao aktivizam koji se borio protiv bacanja para na takve bespotrebne manifestacije, neradne dane, švrljanje 'tito, mi te volimo' po brdima, koji se zalagao za ulazak u Evropu.
Većina roditelja naših aktivista je sigurno bila vrlo agilna u propagiranju evropskih vrednosti, ljudskih prava i verskih sloboda.
Sigurno ti roditelji nisu bili poslušnici režima kojeg je osudila evropa već su duboko u potomstva usadili ljubav prema Evropi.
Ili su usadili ljubav prema benefitima.
predatortz predatortz 14:50 29.07.2010

Re: Sve navedeno

gedza.73
Ništa novo. Iz Kragujevca su stizale i gluplje inicijative. Recimo - štafeta!

Ja garantujem da je tada postojao aktivizam koji se borio protiv bacanja para na takve bespotrebne manifestacije, neradne dane, švrljanje 'tito, mi te volimo' po brdima, koji se zalagao za ulazak u Evropu.
Većina roditelja naših aktivista je sigurno bila vrlo agilna u propagiranju evropskih vrednosti, ljudskih prava i verskih sloboda.
Sigurno ti roditelji nisu bili poslušnici režima kojeg je osudila evropa već su duboko u potomstva usadili ljubav prema Evropi.
Ili su usadili ljubav prema benefitima.


Verujem ti. Šumadija je silovana, obezglavljena, šutirana, ponižavana... Zašto? Zato što je srce Srbije. Sad kad bi da se zaleči, mnogima smeta. Drž'te se!
dobrosav92 dobrosav92 13:57 29.07.2010

Strah

Plašim se da se zaraza sa krstovima ne proširi po gradovima i eparhijama pa da počne takmičenje ko će veći krst da sagradi.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 14:09 29.07.2010

Re: Strah

Evo ja planiram da jedan stavim u svoj prozor, pa da se čitav komšiluk krsti kada prođe ulicom pored mog stana...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:25 29.07.2010

Re: Strah

Plašim se da se zaraza sa krstovima ne proširi po gradovima i eparhijama pa da počne takmičenje ko će veći krst da sagradi.

mislim da niš sprema veći i stariji
gedza.73 gedza.73 14:50 29.07.2010

Re: Strah

Evo ja planiram da jedan stavim u svoj prozor, pa da se čitav komšiluk krsti kada prođe ulicom pored mog stana.

Esi ti, Srećko, bio nekad u Evropi?
maja.sova maja.sova 21:17 30.07.2010

Re: Strah

dobrosav92
Plašim se da se zaraza sa krstovima ne proširi po gradovima i eparhijama pa da počne takmičenje ko će veći krst da sagradi.


A onda ce zaraza da krene i na druge religije....pa ce svi da se takmice svojim velicinama... :) Strashno! ALi..realno...
libkonz libkonz 14:01 29.07.2010

Jeftina demagogija

Vi izgleda na tim "kreativnim radionicama" učite decu da postanu manipulatori. Ovakve jeftine manipulacije nisu retka pojava, ali SRAM VAS BILO ŠTO KORISTITE DECU U POLITIČKE SVRHE.
Koliko je koštala izgradnja krsta? 7.900.000 dinara ili 80.000 evra.
Koliko je grad Kragujevac koštala izgradnja krsta? 0 dinara ili 0 evra ili 0 bilo čega. Bila je potrebna samo dobra volja gradske skupštine, novac su dali donatori.
Gospodine Sekeljiću, kakav se to bazen može napraviti za 80.000 evra? Ili bioskop, sigurna kuća, nova radna mesta, šta god? Zašto vi iz "kreativne radionice" niste obilazili donatore i pokrenuli akciju izgradnje bilo čega od gore navedenog?

Pogledao sam snimak, ništa tu kreativno nema.
predatortz predatortz 14:05 29.07.2010

Re: Jeftina demagogija

Krst u svako selo! U Kragujevac 10! Krst ( poštovanje istog ) ničemu zlom ne uči...
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 14:05 29.07.2010

Re: Jeftina demagogija

Ma bitno je da mi pokrstimo sve nekrste koji odluče da prolaze kroz KG
libkonz libkonz 14:11 29.07.2010

Re: Jeftina demagogija

a kad počinje to pokrštavanje? Vidim da si informisan, pa da pitam koje su još aktivnosti preuzete?
Ja, naivan, mislio da se krst postavlja zbog onih koji već jesu hrišćani.
sima2000 sima2000 14:22 29.07.2010

Re: Jeftina demagogija

Gospodine Sekeljiću, kakav se to bazen može napraviti za 80.000 evra? Ili bioskop, sigurna kuća, nova radna mesta, šta god? Zašto vi iz "kreativne radionice" niste obilazili donatore i pokrenuli akciju izgradnje bilo čega od gore navedenog?


Mogli su da kupe 80000 sladoleda i da razdele narodu. Ili 20 tona kvalitetnog mesa, pa da daju narodnim kuhinjama. Mogli su dve prosečne kuće da naprave i poklone udruženju izviđača ili nekoj likovnoj koloniji. Mogli su da pošalju 500 šatora na Haiti. Mogli su u vetar da bace 7900 novčanica od po 1000 dinara sa najviše zgrade u Kragujevcu.
Šta god da su od ovog gore uradili, Bog bi na to bolje gledao nego na podizanje betonskog raspeća na kružnom toku.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:27 29.07.2010

Re: Jeftina demagogija

Koliko je koštala izgradnja krsta? 7.900.000 dinara ili 80.000 evra.

pa šta ako je za DŽ?
predatortz predatortz 14:30 29.07.2010

Re: Jeftina demagogija

Mogli su da kupe 80000 sladoleda i da razdele narodu. Ili 20 tona kvalitetnog mesa, pa da daju narodnim kuhinjama. Mogli su dve prosečne kuće da naprave i poklone udruženju izviđača ili nekoj likovnoj koloniji. Mogli su da pošalju 500 šatora na Haiti. Mogli su u vetar da bace 7900 novčanica od po 1000 dinara sa najviše zgrade u Kragujevcu.
Šta god da su od ovog gore uradili, Bog bi na to bolje gledao nego na podizanje betonskog raspeća na kružnom toku.


Koliko državu košta jedan Exit? Za ovaj ne znam, prethodni su subvencionisani. I šta se za tu kintu sve moglo da uradi? A festival je komercijalan. Ljudi uredno prodaju karte i ostvaruju profit. Enorman!
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:32 29.07.2010

Re: Jeftina demagogija

Pogledao sam snimak, ništa tu kreativno nema.


Koji si ti Jovandeka Babić, čoveče, vazda antiprotivan...
eyes eyes 14:33 29.07.2010

Re: Jeftina demagogija

Srecko Sekeljic
Ma bitno je da mi pokrstimo sve nekrste koji odluče da prolaze kroz KG


Mislim da je bitnije preispitati svoje krštenje pa onda da poraditi na drugima. Svaki hrišćanin, treba da zna, da je vera unutrašnji odnos jednog čoveka prema Bogu, i verovanje u jednog Boga. Pokrštavanje je čin prisile i samim tim čin nehriššćanstva i nevernika koji koriste veru kako bi lakše manipulisali i vladali neobrazovanim masama.

Jaka i stabilna crkva zasnovana na Bibliji koja širi i okuplja prave vernike, nije od interesa ni jednoj državi i nijednoj vladi. Ona Crkva koja širi moralne vrednosti i vrednosti Biblije kao što su pomoć drugome, skromnost, iskrenost, poštenje podriva temelje na kojima počivaju političke partije i sama državna vlast.

Crkva koja je zasnovana na građevinama, objektima, simbolima, slikama i drugim spoljnim manifestacijama upravo služi svrsi održavanja postojećeg stanja u kome političari i moćnici vladaju, crpe prirodne i ljudske resurse jednog naroda bez ikakve kritike javnosti. Ta javnost je zadovoljna jer imaju čime da pune oči a ne dušu i mozak.




nestor92 nestor92 14:36 29.07.2010

Re: Jeftina demagogija

Šta god da su od ovog gore uradili, Bog bi na to bolje gledao nego na podizanje betonskog raspeća na kružnom toku.


Ne verujem da bi dobro gledao bacanje novca sa zgrade...ne preterujmo.
kukusigameni kukusigameni 14:54 29.07.2010

Re: Jeftina demagogija

pa šta ako je za DŽ?


Ako neko hoce da da pare za krst to je ok. Ako hoce za bazen, bioskop ili sigurnu kucu, i to je ok.
polarno_prase polarno_prase 15:07 29.07.2010

Re: Jeftina demagogija

Exit je događaj koji donosi novac u Srbiju i zato je potpomognut od strane iste.

Krst ne donosi ništa, a košta. Baška što je kič par ekselans.
Nije izgrađen za dž, nego od novca donatora mobilisanih od strane gradske vlasti (kojoj, naravno, nije palo na pamet da te iste donatore pozove da ulože u nešto korisno).
predatortz predatortz 15:10 29.07.2010

Re: Jeftina demagogija

polarno_prase
Exit je događaj koji donosi novac u Srbiju i zato je potpmognut od strane iste.

Krst ne donosi ništa, a košta. Baška što je kič par ekselans.
Nije izgrađen za dž, nego od novca donatora mobilisanih od strane gradske vlasti (kojoj, naravno, nije palo na pamet da te iste donatore pozove da ulože u nešto korisno).


Prisustvovao mobilizaciji? Evo, ja bih dobrovoljno donirao za krst.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:19 29.07.2010

Re: Jeftina demagogija

Ako neko hoce da da pare za krst to je ok.


da li to znači ako imaš pare sve ti je dozvoljeno, da zidaš šta hoćeš i gde hoćeš?
kukusigameni kukusigameni 15:20 29.07.2010

Re: Jeftina demagogija

da li to znači ako imaš pare sve ti je dozvoljeno?


Ne. Naravno.
libkonz libkonz 15:41 29.07.2010

Re: Jeftina demagogija

Koji si ti Jovandeka Babić, čoveče, vazda antiprotivan...

a taman mi postalo dosadno da se sa svima slažem, što se dešavalo u zadnje vreme. Sa decom baš nisam hteo u raspravu.
Bezveze su mi ove priče: što ste pravili ovo, mogli ste za te pare to ili ne znam ni ja šta.
Da se vi pitate ni jedna crkva se ne bi napravila.
Ljudi su hteli da na ulazu u grad imaju simbol hrišćanstva, skupili pare, grad dao dozvolu i u čemu je problem?
To što sebe smatrate ateistima je vaša privatna stvar.
polarno_prase polarno_prase 15:47 29.07.2010

Re: Jeftina demagogija

predatortz
polarno_prase
Exit je događaj koji donosi novac u Srbiju i zato je potpomognut od strane iste.

Krst ne donosi ništa, a košta. Baška što je kič par ekselans.
Nije izgrađen za dž, nego od novca donatora mobilisanih od strane gradske vlasti (kojoj, naravno, nije palo na pamet da te iste donatore pozove da ulože u nešto korisno).


Prisustvovao mobilizaciji? Evo, ja bih dobrovoljno donirao za krst.

Nisam ni rekao da su ljudi bili naterani da daju novac.
predatortz predatortz 15:50 29.07.2010

Re: Jeftina demagogija

Nisam ni rekao da su ljudi bili naterani da daju novac.



Pa, u čemu je problem? Neko tražio za krst, ljudi dali. Lepo blogovatelj reče, tražite i za ostalo. Radite. Ne pljujte po onima koji rade.
Krugolina Borup Krugolina Borup 15:53 29.07.2010

Re: Jeftina demagogija

To što sebe smatrate ateistima je vaša privatna stvar.


Mene nem me mešaš među te ateiste, nikako.

Da se vi pitate ni jedna crkva se ne bi napravila.


Da se ja pitam, bolje da su napravili crkvu nego što su turili taj krst koji ama baš, baš, baš ničemu korisnom ne služi. Baš, baš.
libkonz libkonz 15:55 29.07.2010

Re: Jeftina demagogija

Mene nem me mešaš među te ateiste, nikako.

da, setio sam se u međuvremenu, izvini.
turili taj krst koji ama baš, baš, baš ničemu korisnom ne služi. Baš, baš.

ne slažem se, ali o tome se može razgovarati.
Ovde me iritiraju stavovi "mogli smo za te pare..."
Poređenje je otprilike: Krugolina, što si kupila novi auto, mogli smo za te pare da pošaljemo prvog Srbina u kosmos.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:09 29.07.2010

Re: Jeftina demagogija

To što sebe smatrate ateistima je vaša privatna stvar.

takođe i to što sebe smatrate hrišćanima je vaša privatna stvar.
blogovatelj blogovatelj 16:23 29.07.2010

Re: Jeftina demagogija

Ma bitno je da mi pokrstimo sve nekrste koji odluče da prolaze kroz KG


Kakav spin. Yeeaaaaaahh.
Prvo si kukao sto je krst postavljen, sad pocinjes pricu da ce biti pokrsteni oni koji tuda prolaze.
FYI, oni koji tuda prolaze su uglavnom krsteni.
kukusigameni kukusigameni 16:25 29.07.2010

Re: Jeftina demagogija

da li to znači ako imaš pare sve ti je dozvoljeno, da zidaš šta hoćeš i gde hoćeš?


Skoro si mi napisao da je Srpski film finansiran iz privatnih dzepova. Sorry, ali dogovori se sa sobom.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:31 29.07.2010

Re: Jeftina demagogija

Pre nekog vremena si mi napisao da je Srpski film finansiran iz privatnih dzepova. Sorry, ali dogovori se sa sobom.

pa sad ne bih poredio snimanje filma i građenje betonskog krsta na društvenoj zemlji.
voliš malo da zamenjuješ teze, jel da?
polarno_prase polarno_prase 16:34 29.07.2010

Re: Jeftina demagogija

predatortz
Pa, u čemu je problem? Neko tražio za krst, ljudi dali. Lepo blogovatelj reče, tražite i za ostalo. Radite. Ne pljujte po onima koji rade.
Problem je što ni vreme/energija gradskih vlasti, ni novčani izvori (čiji god) nisu vreće bez dna pa da se iz njih može vaditi i rasipati tek tako. To što su famozni donatori voljni da se iskeširaju za ovakav "projekat" je znak njihovog malograđanskog mentaliteta; to što je gradska vlast zalegla da podilazi malograđanima je simptom nečeg mnogo ozbiljnijeg.

Kako god, sve i da je taj krst sam izrastao iz zemlje, bez ičijeg dinara, on je megalomanski kičeraj, simbol balkanske malograđanštine. Tačka.
kukusigameni kukusigameni 16:34 29.07.2010

Re: Jeftina demagogija

pa sad ne bih poredio snimanje filma i građenje betonskog krsta na društvenoj zemlji. voliš malo da zamenjuješ teze, jel da?


Ne. Mislim da ti imas dvostruke arsine. Meni ne smeta ni krst ni film.
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:36 29.07.2010

Re: Jeftina demagogija

libkonz

Da se vi pitate ni jedna crkva se ne bi napravila.




Za ove što se prave poslednjih godina i ne bi bila neka šteta, ona pored Merkatora na NBG na primer. Mada lepo je da ostane odslikava sliku društva u kome su nastale. Tako će moj prijatelju i ovaj krst da bude slika i prilika svojih savremenika.
vishnja92 vishnja92 21:18 29.07.2010

Re: Jeftina demagogija

Mada lepo je da ostane odslikava sliku društva u kome su nastale.

nije lepo.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:16 29.07.2010

Re: Jeftina demagogija

Ne. Mislim da ti imas dvostruke arsine. Meni ne smeta ni krst ni film.

o čemu ti pričaš? kakvi bre dvostruki aršini?
ajde objasni mi, molim te.
kakve veze ima snimanje filma i dizanje betonskog krsta?
malo si se zapetljao pa sad palamudiš.
man ray loves me man ray loves me 06:46 30.07.2010

Re: Jeftina demagogija

Ljudi su hteli da na ulazu u grad imaju simbol hrišćanstva, skupili pare, grad dao dozvolu i u čemu je problem?

U tome sto je grad dao dozvolu.
Ali ajde, neka bude ko Rio.
libkonz libkonz 08:24 30.07.2010

Re: Jeftina demagogija

U tome sto je grad dao dozvolu.

Zašto ne bi dao dozvolu?
Vi ste svi malo pobrkali lončiće. Govorimo o pravoslavnom, ne o kukastom krstu.
bookez bookez 08:56 30.07.2010

Re: Jeftina demagogija

Ako se recimo skupe 10-tak dobrostojecih muslimana iz Kragujevca i rese da grade POLUMESEC (velikim slovima, jer bi to bio veliki polumesec) i sve to na ulazu u grad, da li bi skupstina grada dala dozvolu. A ni tebe ni mene ne kosta nista.

A zanimljiva je izjava samog gradonacelnika Kragujevca: "... значи да смо направили велики искорак у развоју града, да су подмирене основне потребе и да сада можемо да размишљамо и о таквој инвестицији као што је православни крст."

A spremite se, sledeci na redu je monumentalni spomenik Knjazu Miliosu (tu zelju je iskazao KG gradonacelnik).
predatortz predatortz 09:10 30.07.2010

Re: Jeftina demagogija


Tek ovo je demagogija:

Ako se recimo skupe 10-tak dobrostojecih muslimana iz Kragujevca i rese da grade POLUMESEC (velikim slovima, jer bi to bio veliki polumesec) i sve to na ulazu u grad, da li bi skupstina grada dala dozvolu. A ni tebe ni mene ne kosta nista.




A spremite se, sledeci na redu je monumentalni spomenik Knjazu Miliosu (tu zelju je iskazao KG gradonacelnik).


Knjaz Miloš je , itekako, zaslužio spomenik. E, sad, monumentalan ili ne , to zavisi od mogućnosti.
man ray loves me man ray loves me 10:16 30.07.2010

Re: Jeftina demagogija

Zašto ne bi dao dozvolu?

Prvo, zato sto je ovo

ruglo. Mislim, o cemu mi uopste pricamo? Pogledaj, bre, na sta to lici. Ajde gledaj ovu sliku pet sekundi pa mi reci da ti se ne podize zeludac. Ta kolicina neukusa, kicha, prostote, grdobe, nakaradnosti, pa to je nevidjeno. Ja se vredjam kao ateista i vlasnik ociju, a da sam vernik uvredila bih se hiljadu puta vise!
(da ne editujem)
predatortz predatortz 10:18 30.07.2010

Re: Jeftina demagogija

Pogledaj, bre, na sta to lici. Ajde gledaj ovu sliku pet sekundi pa mi reci da ti se ne podize zeludac.


Krst k'o krst. Vizantijska izvedba.
kukusigameni kukusigameni 10:24 30.07.2010

Re: Jeftina demagogija

kakve veze ima snimanje filma i dizanje betonskog krsta?


Pa ovaj blog je o filmu.
man ray loves me man ray loves me 10:26 30.07.2010

Re: Jeftina demagogija

Krst k'o krst. Vizantijska izvedba.

Stvarno? Bas ovako nasred druma? Ispred trznog centra, bez ikakvog konteksta? Tebi ovo nije nakaradno? Ti bi stanovao u zgradi iz koje se ovo vidi? Ti mislis da ovo donosi slavu bogu u cije ime je stavljeno?
predatortz predatortz 10:32 30.07.2010

Re: Jeftina demagogija

Ti bi stanovao u zgradi iz koje se ovo vidi? Ti mislis da ovo donosi slavu bogu u cije ime je stavljeno?


Rado. Nemam problem sa krstovima. Slava Bogu? Malo šta što ljudi rade donosi slavu Bogu. Na ovo više gledam kao na deo folklora, kao što upražnjavanje religijskih rituala za većinu ljudi jeste. Elem, nekom lepo, nekom ružno... O ukusima ne vredi raspravljati. Mada, ja mislim da tebe više jedi simbolika nego arhitektonska uklopljenost krsta.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:54 30.07.2010

Re: Jeftina demagogija

Pa ovaj blog je o filmu.

a sad se malo praviš i bleasv. ok. tvoj izbor.
man ray loves me man ray loves me 11:05 30.07.2010

Re: Jeftina demagogija

Mada, ja mislim da tebe više jedi simbolika nego arhitektonska uklopljenost krsta.

Jok. Stajala sam razjapljenih usta u Ruanskoj katedrali i drugde. Nemam nikakav problem ni sa verovanjem ni sa vernicima ni sa verskim obelezjima ni sa ulogom koju vera ima u kulturi... Imam problem sa zloupotrebom vere, sto je ovde slucaj, sa napadom na sekularnost drzave, takodje ovde slucaj, sa prostotom i neukusom, check. Ovde je jedan izuzetno primitivan covek nametnuo svoju primitivnost celom gradu i zemlji na flagrantan nacin. Ako tebe ovo ne vredja, estetski, ja to zaista ne razumem.
kukusigameni kukusigameni 11:05 30.07.2010

Re: Jeftina demagogija

a sad se malo praviš i bleasv. ok. tvoj izbor.


Krst je napravio vajar (umetnik) za pare nekih donatora koji kako kazu kosta oko 80.000 evra.
Film je napravio reziser (umetnik) za pare nekih donatora koji kosta verovatno vise.
Ogroman broj ljudi se ne slaze s tim sto su napravili taj krst i postavili na javno mesto.
Ogroman broj ljudi se ne slaze s tim sto su napravili taj film i javno se prikazuje.
Meni, ponavljam, ne smeta ni jedno ni drugo.
Tebi smeta krst. Film ti ne smeta.
kukusigameni kukusigameni 11:17 30.07.2010

Re: Jeftina demagogija

I da, slazemo se oko ovoga.

da li to znači ako imaš pare sve ti je dozvoljeno?



Ne. Naravno.

yngwie92 yngwie92 11:25 30.07.2010

Re: Jeftina demagogija

man ray loves me

Imam problem sa zloupotrebom vere, sto je ovde slucaj, sa napadom na sekularnost drzave, takodje ovde slucaj, sa prostotom i neukusom, check. Ovde je jedan izuzetno primitivan covek nametnuo svoju primitivnost...

Super zapazanje !!!
mlekac mlekac 11:53 30.07.2010

Re: Jeftina demagogija

man ray loves me
Zašto ne bi dao dozvolu?

Prvo, zato sto je ovo

ruglo. Mislim, o cemu mi uopste pricamo? Pogledaj, bre, na sta to lici. Ajde gledaj ovu sliku pet sekundi pa mi reci da ti se ne podize zeludac. Ta kolicina neukusa, kicha, prostote, grdobe, nakaradnosti, pa to je nevidjeno. Ja se vredjam kao ateista i vlasnik ociju, a da sam vernik uvredila bih se hiljadu puta vise!
(da ne editujem)


Fali kajla!
man ray loves me man ray loves me 11:53 30.07.2010

Re: Jeftina demagogija

Krst je napravio vajar (umetnik)

Pseudo umetnik, diletant.
Film je napravio reziser (umetnik) za pare nekih donatora koji kosta verovatno vise.

Ovaj film ne kosta vise. Kosta maksimum 1000e.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:11 30.07.2010

Re: Jeftina demagogija

Ogroman broj ljudi se ne slaze s tim sto su napravili taj krst i postavili na javno mesto.
Ogroman broj ljudi se ne slaze s tim sto su napravili taj film i javno se prikazuje.

ni za jedno od ova dva nemaš nikakav dokaz. možeš samo da pretpostavljaš.
ja mogu da kažem da ogroman broj ljudi podržava film, i šta sad?

postoji velika razlika između pravljena filma i postavljanje betoskog krsta na javnom mestu.
film je umetničko delo jednog autora. i ono predstavlja samo njega.

krst ima malo veću simboliku i nešto nisam siguran da predstavlja "umetnika" koji ga je osmislio.
uostalom, srbija još uvek nije pravoslavna džamahirija.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:12 30.07.2010

Re: Jeftina demagogija

Ovaj film ne kosta vise. Kosta maksimum 1000e.

mislim da je aluzija bila na "Srpski film"
kukusigameni kukusigameni 17:03 30.07.2010

Re: Jeftina demagogija

krst ima malo veću simboliku


Naziv Srpski film ima malu simboliku?
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:51 30.07.2010

Re: Jeftina demagogija

Krst k'o krst. Vizantijska izvedba.

Pa dobro, ako ćemo tako, je l' časnom krstu mesto međ' saobraćajnim znacima? Dole ograničenja brzine, a gore Ješua kao saobraćajac pokazuje smer? Je l' to dostojanstveno?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 18:51 30.07.2010

Re: Jeftina demagogija

Naziv Srpski film ima malu simboliku?

ima. hoćeš da kažeš da ti nije srpski film? nego čiji je? turski?
polarno_prase polarno_prase 20:36 30.07.2010

Re: Jeftina demagogija

kukusigameni

Krst je napravio vajar (umetnik) za pare nekih donatora koji kako kazu kosta oko 80.000 evra.
Film je napravio reziser (umetnik) za pare nekih donatora koji kosta verovatno vise.
Ogroman broj ljudi se ne slaze s tim sto su napravili taj krst i postavili na javno mesto.
Ogroman broj ljudi se ne slaze s tim sto su napravili taj film i javno se prikazuje.
Meni, ponavljam, ne smeta ni jedno ni drugo.
Tebi smeta krst. Film ti ne smeta.

U suštini je tačno ovo što si rekao. Međutim, postoji još jedna bitna stvar - ovaj krst u Kragujevcu je spomenik, film to nije. I krst i "Srpski film" su loši (da ne upotrebim neku drugu reč). Novac je protraćen u oba slučaja. Ali za 10 godina lošeg filma se niko neće ni sećati, a krstača će da stoji, u svoj svojoj nakaznosti, još decenijama. Ostaje nam samo da se nadamo da će se u budućnosti naći podjednako izdašni finansijeri, koji će sponzorisati njegovo izmeštanje u neku šumu, ili već tako negde...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:47 30.07.2010

Re: Jeftina demagogija

Ali za 10 godina lošeg filma se niko neće ni sećati,

pa ostaće u sećanju u montrealu. osvojio je 3 nagrade na festivalu
jesen92 jesen92 23:11 30.07.2010

Re: Jeftina demagogija

Pogledaj, bre, na sta to lici
..ovo nije taj krst vec prvobitni projekat..promenjenja je i lokacija i jos po nesto....na svu srecu dalje je od grada...
jesen92 jesen92 14:09 29.07.2010

budimo realni

...ovi mladi ljudi su zaista kreativni...100% tacno
...nepotrebnih krsteva(jel se tako kaze?) ima...100% tacno
..zatvorenih bazena nema...obecavaju najmanje 20 godina...100% tacno..
...metro nam ne treba...100% tacno.
...teniski tereni...imamo boljih tj pravih....onaj sto je uslikan nije primer...100% tacno.
...bioskopi ne rade nigde u Srbiji pa ni mi nismo izuzetak...i u beogradu je tanko...100% tacno.
...radna mesta fale....100% tacno.ali ni tu nismo izuzetak....vecina u Srbiji i dalje ne radi a posebno na jugu Srbije...
...FILUM(filolosko umetnicki fakultet) nema svoju zgradu pa nema ni citaonicu ali studenti mogu da koriste druge citaonice....a oni sto citaju u parku su tamo zbog lepog vremena
...koncerta sala treba svakako ali koncerti klasicne muzike se desavaju u svecanoj sali Prve kragujevacke gimnazije......


Sve u svemu ovi mladi ljudi su u pravu ali su malo vise iskarikirali i onako losu situaciju...Mozda tako treba...ko zna....
Bili Piton Bili Piton 16:44 29.07.2010

Re: budimo realni

jesen92



Sve u svemu ovi mladi ljudi su u pravu ali su malo vise iskarikirali i onako losu situaciju...Mozda tako treba...ko zna....


Ne znam koliko vise mogu da se iskarikiraju ovi bedni ambijenti u kojima se ova deca setkaju....zapusteno, prljavo, isarano, jadno....ali sve ce to krst pozlatiti.
jesen92 jesen92 22:52 29.07.2010

Re: budimo realni

...
Ne znam koliko vise mogu da se iskarikiraju ovi bedni ambijenti u kojima se ova deca setkaju....zapusteno, prljavo, isarano, jadno....ali sve ce to krst pozlatiti.
...pa stvar je u tome sto su oni nasli neka zapustena mesta koja ne sluze svrsi kako su oni predstavili....ako imate bend svirate u kaficima, klubovima...u nekadasnjem domu omladine...itd....niko ne svira na onom nn mestu....tenis na onom prostoru igra samo neko ko stanuje iza coska a neko ko trenira ili igra rekreativno ima vise terena..ne postoji zatvoreni bazen ali otvoreni postoji i on je sasvim normalan, nista spektakularno ali olimpijskih dimenzija plus neki mali za decu.....itd....
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:05 30.07.2010

Re: budimo realni

nepotrebnih krsteva(jel se tako kaze?

Kaže se krstOva
blogovatelj blogovatelj 14:11 29.07.2010

Nisi sve nabrojao

Fali i metro.
Javna kuca.
Kompleks neki.
I fali nam sad bas, nista skoro.
I parkinzi, znaci parkinzi, prostori za parking mesta.
Skulpture.
Fontana.
I to traze koliko vidim i cujem...
Ali nema se para da se izlazi po hotelima i tako dalje.
To izgleda nisi shvatio iz ovog filma.
I nisi shvatio da covek moze da se kupa ako zaradi novac prvo, kad ima licni dohodak. Tek onda moze na bazene da ide.
A krst? Krst ko krst, mozda su mogli na nekom drugom mestu da ga stave.
Onoga mi krsta.
d133691 d133691 19:49 29.07.2010

Re: Nisi sve nabrojao

Da li se samo meni ucinilo ili je jasno da se u filmu decko zeza za metro?..
man ray loves me man ray loves me 14:56 30.07.2010

Re: Nisi sve nabrojao

Javna kuca.

E taj decko je car. Rekao je jos i da fali 'Jos desetak ovakvih ko ja'.
S tim moram da se slozim.
kukusigameni kukusigameni 14:15 29.07.2010

Bioskop

Pre nekog vremena prica mi prijatelj kako zatvaraju bioskop Balkan, kako je to sramota, kako eto, njega vezuju emocije za taj bioskop, kako ovo, kako ono. Ja ga pitam, kad je poslednji put bio u Balkanu. Kaze, pa nisam bio jedno petnaestak godina.
nestor92 nestor92 14:35 29.07.2010

Re: Bioskop

Najjace je sjecanje na djetinjstvo...
blogovatelj blogovatelj 15:45 29.07.2010

Re: Bioskop

Pre nekog vremena prica mi prijatelj kako zatvaraju bioskop Balkan, kako je to sramota, kako eto, njega vezuju emocije za taj bioskop, kako ovo, kako ono. Ja ga pitam, kad je poslednji put bio u Balkanu. Kaze, pa nisam bio jedno petnaestak godina.


Tako su isto kukali pre par godina sto su u Kragujevcu zatvarali knjizaru, a niko zivi ne kupuje knjige.
Sad kukaju za krst, a nisu dali paru jednu za njega. Ne znam zasto kukaju i zasto im je cudno sto stranka koja u naslovu ima rec hriscanstvo, organizuje skupljanje donacija za pravljenje krsta i sto je napravila krst u gradu u kojem je na vlasti.
Ako im treba sigurna kuca, bioskop, svemirski brod ili bilo sta drugo, neka zaredjaju po firmama da ubedjuju i skupljaju pare od onih koji imaju i koji zele da doniraju. Neka organizuju fundraising veceri. U svakoj normalnoj zemlji se tako radi. Takodje, kada se u nekom normalnom gradu normalne zemlje podigne krst, niko se ne tangira oko toga.
Problem je u tome sto su navikli da celog zivota kukaju, a ne da rade i da menjaju.
libkonz libkonz 15:48 29.07.2010

Re: Bioskop

Takodje, kada se u nekom normalnom gradu normalne zemlje podigne krst, niko se ne tangira oko toga.
Problem je u tome sto su navikli da celog zivota kukaju, a ne da rade i da menjaju.

Kazezoze Kazezoze 14:22 29.07.2010

Krstojevac

Kazezoze Kazezoze 14:24 29.07.2010

predlog novog avatara za libkonza

libkonz libkonz 15:32 29.07.2010

Re: predlog novog avatara za libkonza

ma jok, ne dopadaju mi se brkovi.
ovih budalizama imaš gde hoćeš, od Južne Amerike gde se udaraju bičevima i simuliraju Hristove muke, do srpske verzije kontraverznih novovernika.
Kazezoze Kazezoze 22:31 29.07.2010

Re: predlog novog avatara za libkonza

libkonz
ma jok, ne dopadaju mi se brkovi.

ja mislim kad bi zamolili pedju da bi on to u svom foto-shopu veoma lako resio... mogao bi ti namestiti glavu koju zelis, cak i tog gari kupera sa starog avatara (ako se ne varam), samo, bojim se, da bi on otisao i dalje, pa bi na kupacim gacama belim slovima ispisao: "samo za kralja i otadzbinu", znajuci koliko si ti odan kraljevskoj familiji.
doduse, znam da bi ti mnogi zavideli na novom avataru, ali ipak ti sam odluci.
libkonz libkonz 08:36 30.07.2010

Re: predlog novog avatara za libkonza

ako nemaš hrabrosti da mu se na drugi način približiš, evo pristajem da ti poslužim kao razlog.
baroniknez baroniknez 14:27 29.07.2010

!

Sekeljicu, da li si ti iz Kragujevca?
omega68 omega68 21:50 29.07.2010

Re: !

baroniknez

baroniknez
Sekeljicu, da li si ti iz Kragujevca?


Ja ga ne znam
onda nije
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 13:23 30.07.2010

Re: !

Sekeljicu, da li si ti iz Kragujevca?

Kao sto rece omega68, nisam iz Kragujevca. A ti?
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:31 29.07.2010

Na mladima svet ostaje

Sjajni su klinci!
eyes eyes 14:41 29.07.2010

Re: Na mladima svet ostaje

Krugolina Borup
Sjajni su klinci!



Svidja mi se "ovo je naš zatvoreni bazen".
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:44 29.07.2010

Re: Na mladima svet ostaje

Svidja mi se "ovo je naš zatvoreni bazen".


Ja sam pala kad je Kineskinja rekla da joj fali "bazen za sinhrono plivanje".
joseywales joseywales 15:33 29.07.2010

Re: Na mladima svet ostaje

Krugolina Borup
Sjajni su klinci!


+1
chole10 chole10 15:39 29.07.2010

Re: Na mladima svet ostaje

E, Krugolina da ih vidis ovde u Torontu. Svako dete (bez iznimke) pored skole mora da svira neki instrument (violina ili klavir, najcesce). Dete jos mora (pored ovoga sto sam naveo) da odabere neki sport ili ples.

Kada sam planirao da otvorim studio u Torontu, jedna prijateljica mi je rekla:"Nemoj da brines za klijente. Cim otvotis imaces nas 20" - "Koga to vas?" - "Pa docicu ti ja i Kinezi". Sto je i bilo. Na Boot Camp-u od njih 76, 52-oje su kinezi.


jesen92 jesen92 23:24 29.07.2010

Re: Na mladima svet ostaje

Svako dete (bez iznimke) pored skole mora da svira neki instrument (violina ili klavir, najcesce).
..tamo neka tortura izgleda..a sad ozbiljno pitanje...Kako neko moze da svira ako nema sluha...ovde se za upis u muzicku skolu radi testiranje sluha...ko nema odredjen broj poena ne moze da se upise....Dete koje nema sluha moze da svira ali sa velikom mukom...Cemu to maltretiranje...mozda bi neko da crta ili da radi nesto trece....
nikola_kovac nikola_kovac 23:30 29.07.2010

Re: Na mladima svet ostaje

Kako neko moze da svira ako nema sluha...

Није поента у квалитету свирања, већ у самом свирању. Деца која свирају (било како) су стабилнија, зрелија, толерантнија, задовољнија, од деце која не свирају (никако).
jesen92 jesen92 00:38 30.07.2010

Re: Na mladima svet ostaje

Није поента у квалитету свирања, већ у самом свирању. Деца која свирају (било како) су стабилнија, зрелија, толерантнија, задовољнија, од деце која не свирају (никако).
...mogu samo delimicno da se slozim ...decu svakako treba animirati ali mislim da im treba pruziti sansu za nesto sto oni vole...Zasto bi neko ko svira(sa mukom) bio zadovoljniji od nekog ko crta sa uzivanjem....ili tolerantniji, zreliji???
man ray loves me man ray loves me 00:52 31.07.2010

Re: Na mladima svet ostaje

Није поента у квалитету свирања, већ у самом свирању. Деца која свирају (било како) су стабилнија, зрелија, толерантнија, задовољнија, од деце која не свирају (никако).

Ni najmanje. Deca koja ne znaju da sviraju a teraju ih postaju frustrirana, nervozna, uznemirena, osecaju se kao promasaji. U svemu je poenta u kvalitetu. Zadovoljstvo koje proistice iz dobro uradjenog posla ne moze da se folira.
nikola_kovac nikola_kovac 20:06 31.07.2010

Re: Na mladima svet ostaje


Ni najmanje. Deca koja ne znaju da sviraju a teraju ih postaju frustrirana, nervozna, uznemirena, osecaju se kao promasaji. U svemu je poenta u kvalitetu. Zadovoljstvo koje proistice iz dobro uradjenog posla ne moze da se folira.

Сад причаш отприлике, ово што сам ја навео је резултат истраживања у САД, Русији и Норвешкој спроведеног на преко 10000 деце. Деца постану фрустрирана, нервозна, узнемирена када се од њих очекује резултат који они не могу или не желе да дају. То је различит узрок.
kobacmess kobacmess 02:25 01.08.2010

Re: Na mladima svet ostaje

Bas i ja ako joj u Kini lepse kao sto kaze, niko je ne sprecava da se tamo vrati
chole10 chole10 15:17 29.07.2010

Bravo klinci!

Ocena za reportazu 10+

Za ostale . . .
koliko ja vidim iz naslova tema je bia:"Sta treba Kragujevca?" To sto su naveli zaista treba gradu, sta od toga nije tacno?
Oni koji su "protiv" neka naprave svoje reportaze i ukazu na pozitivna desavanja u KG. Sigurno da ih ima.
Sve kreativne koji zele da, na ovakav i slican nacin, prikazu i ukazu na desavanja u nasem gradu treba stimulisati. I kritika je stimulans, jer pojedine stvari svi ne sagledavamo iz istog ugla.

Klinci,
Sto vise reportaza. . . tema ima na pretek. Budite neutralni. Sto vise ukazujte na probleme mladih. Mozda ce nesto i da "upali".

Pozdravi iz Toronta
viola92 viola92 15:17 29.07.2010

autobuska stanica

Kragujevacka autobuska stanica trenutno lici na najgoru Arabiju i bruka je za grad te velicine da nema nesto bar cistije i pristojnije. A ko pozeli da krene od stanice ka gradu morace preko izlokanog plocnika da se probije kroz stolice hamburgeraja, jer drugog puta nema, a onda ce da naleti na taksiste koji su se potpuno randomajzno parkirali i koje je nemoguce zaobici... Tu sigurno nisu problem pare, mada bi prilicno pomogle, nego gradjani treba da se trgnu i isprozivaju nadleznog jajaru iz opstine, pa bar komunalne inspektore da posalje i dve tri cistacice.
blogovatelj blogovatelj 15:49 29.07.2010

Re: autobuska stanica

Tu sigurno nisu problem pare, mada bi prilicno pomogle, nego gradjani treba da se trgnu i isprozivaju nadleznog jajaru iz opstine, pa bar komunalne inspektore da posalje i dve tri cistacice.


Ovo ja zovem pravom kritikom vlasti i mislim da kada neko hoce da menja stvari, treba da radi ovo sto ti radis. Tj da ukazuje na ono sto i jeste posao te vlasti.
Kukumavkom na podizanje krsta ne rade nista drugo nego sto prave reklamu gradonacelniku.
gedza.73 gedza.73 17:08 29.07.2010

Re: autobuska stanica

Ovo ja zovem pravom kritikom vlasti i mislim da kada neko hoce da menja stvari, treba da radi ovo sto ti radis. Tj da ukazuje na ono sto i jeste posao te vlasti.
filantrop filantrop 16:26 29.07.2010

sta znaju deca sta kragujevcu treba

Bolnici nedostaju kreveti
5. jun 2010. | 10:19 | Izvor: B92
Beograd -- Broj pacijenata koji se leče u kragujevačkom Centru za kardiologiju, mnogo je porastao poslednjih godina, da bi dostigao cifru od tri hiljade obolelih godišnje.

Teritorija koja gravitira ovoj ustanovi, sa Šumadije i Pomoravlja, proširena je na Zapadnu Srbiju, Rašku i sever Kosova, ali nema dovoljno postelja.

Zato su u Centru primorani da u sobe ubacuju dodatne krevete kako bi primili što više pacijenata, jer ih je na listi čekanja oko 300.

Regionalnom Centru za kardiologiju u Kragujevcu gravitira područje sa više od dva miliona stanovnika, a na raspolaganju imaju tek 54 postelje u kojima je prošle godine ležalo više od tri hiljade pacijenata.

Fali jos bar 20 postelja. Zato, za prijem na odeljenje, prioritet uglavnom imaju pacijenti u kritičnom stanju. Još oko 300 ljudi sa oboljenjima srca, od tri do četiri meseca, čeka na invazivne i neinvazivne dijagnostičke preglede.

Proširenje teritorije koju pokriva Centar samo je jedan razlog za povećanje broja pacijenata.


Drugi razlog, mnogo ozbiljniji, je rast broja obolelih od akutnih koronarnih sindroma i raznih formi infarkta miokarda za čak 20 odsto u poslednjih nekoliko godina.

Problem dodatno komplikuje činjenica da Centar za kardiologiju funkcioniše i kao regionalni centar i kao gradska bolnica koju Kragujevac još uvek nema.

Centru nedostaje najmanje još pet lekara specijalista, ali i ostalo medicinsko osoblje.

Naredne godine trebalo bi da počne izgradnja objekta kardio vaskularnog Instituta sa programom kardio hirurgije, ali lekari ne očekuju da će zbog toga biti rasterećene postelje u regionalnom Centru, već bi taj problem mogao da bude rešen jedino izgradnjom opšte bolnice.


http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=06&dd=05&nav_id=436588

--------

Snezana Mihajlovic je rekla da u porodilistu ne radi nesto za bebe u toku porodjaja, zaboravio sam kako se ono kaze.


-------

A ovim ####### (da me mod ne pokupi) koji su svoje dupe udobno smestili na zapad pa porucuju kragujevcanima da ne kukumavce bih porucio da se izvole vratiti u kragujevac na lecenje u KBC.

Zahvaljujem ostalim ljudima dobre volje koji imaju razumevanja da kragujevcane niko nije pitao za prioritete.Jer krst nije medju njima.
blogovatelj blogovatelj 17:15 29.07.2010

Re: sta znaju deca sta kragujevcu treba

A ovim ####### (da me mod ne pokupi) koji su svoje dupe udobno smestili na zapad pa porucuju kragujevcanima da ne kukumavce bih porucio da se izvole vratiti u kragujevac na lecenje u KBC.


Koliko shvatam, ovo je upuceno na moju adresu.
Vidim da si dobro obavesten gde sam ziveo i gde zivim.
Nije li to pravi primer malogradjanstine takodje, tj zabadanje nosa u tudju privatnost.
Svako zivi tamo gde hoce i moze.
Ja iz Srbije nisam otisao jer su bolnice bile savrsene, nego bas zato sto nisu bile savrsene. Samo sam ja imao jace i tvrdje testise od tebe da sa zenom i dvoje male dece i koferima u rukama dodjem u visemilionski grad u kome sam tada poznavao samo dve osobe. Ti i ne sanjas kako to moze da izgleda i zelim ti da ne saznas.
Sto ti ne probas da uradis tako nesto? Zato sto si navikao da kukas a ne da radis. Zato se i nisi nikada usudio da uradis sto i ja. Pretpostavljam da imas debelu zaledjinu, da imas vezu u banci, obdanistu, bolnici, birou za zaposljavanje itd itd. Ja nigde nisam imao vezu, nisam ni zeleo da je imam i zato sam otisao.
Ali to nije tema ovog bloga.
Kao sto tema bloga nisu bolnice u Srbiji nego krst.
To sto ti pises nije argument nego kuknjava. Napisi blog o bolnici, kao sto to Krugolina radi, pa cemo pricati i o tome. Nikada nisam rekao da je Srbija savrsena. Nisam cak ni rekao da mi se svidja taj krst i da odobravam postupak gradske vlasti Kragujevca.
Jedino mi strahovito ide na zivce slinavljenje tvoje i jos nekih blogera nad necim sto je totalno nebitno i od cega u Srbiji zivot nece biti gori.
Jel krst nesrecno arhitektonski resen - jeste.
Je li kicerica - jeste.
Jesu li to politicari uradili da bi podisli birackom telu - jesu.
Hoce li krst biti ne bas reprezentativna slika Kragujevca za buduca pokoljenja, bas kao sto je i spomenik stafeti danasnjem pokoljenju ostao u nasledje od predaka - hoce.
Sve je to zbog toga sto zitelji Kragujevca nisu zitelji Pariza. To se u ovom filmu takodje lepo vidi.
Ali covece... Pa toga svuda u normalnom svetu ima, sve partije to rade. I LDP sokolovi koji ovde balave zbog krsta to rade iz istog razloga. Uvlace se biracima. To im je posao, kao sto je i posao gradonacelnika desnicara da podize krstove. nije potrosio pare iz budzeta, sta jos vise hoces od njega.
Ako hoces bolje bolnice, napisi blog, skupljaj donacije, pricaj, snalazi se. To je prijatelju kapitalizam koji stize na Balkan.
Bori se i ne kukaj vise. Bice tebi lakse. A za mene ne beri gajle gde i kako zivim. Snalazim se ja i bez tebe.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana