Budućnost| Društvo| Politika

Srbija ne želi u Evropsku uniju.

Siniša Boljanović RSS / 29.07.2010. u 18:52

 

Srbija ne želi u Evropu, kao što čitaoci ne žele da čitaju duge tekstove.

To su dovoljni razlozi da se još jednom sretnemo na ovom mestu i u krajnje svedenoj formi pogledamo činjenicama u oči.

Ako je pravna država ideal demokratije, a to znači osnovni uslov Evropske unije za njeno proširenje, da li predsednik Republike, gospodin Tadić, koji je onomad zaista podneo Kandidaturu, a nedavno napravio dva koraka unazad tako što je priznao pred celokupnom javnošću da ne poštuje uvek odredbe Ustava svoje zemlje, govori istinu kada kaže da Srbija postepeno ispunjava uslove za članstvo? Naravno da ne govori!

Ako sve države Evropske unije imaju podelu vlasti na zakonodavnu, sudsku i izvršnu, a to podrazumeva efikasniju kontrolu vlasti i borbu protiv korupcije, što je takođe jedan od uslova za članstvo, da li Parlament Srbije trasira put ka Uniji tako što usvaja zakon koji dozvoljava pojedincima da istovremeno sede u zakonodavnoj i izvršnoj vlasti, čime afirmiše (podvlačim afirmiše) korupciju? Naravno da ne!

Ako Vlada Republike Srbije nije u stanju da zaštiti građane od intenzivnog nasilja u javnom prostoru, da li ona poštuje ljudska prava, što je neophodan uslov za ulazak u Evropsku uniju? Naravno da ne!

Ako Vlada Republike Srbije prevari Evropsku uniju i, suprotno prethodnom obećanju,  samostalno predloži Parlamentu na usvajanje  Rezoluciju (Odluku o mišljenju MSP...),  da li Vlada Srbije nastoji da pridobije poverenje te iste Evropske unije ka kojoj navodno teži? Naravno da ne!

Ako predsednik Republike ne poštuje Ustav, ako zakonodavna vlast afirmiše korupciju, ako Vlada Republike Srbije nije u stanju da zaštiti sopstvene građane, ako je sudska u službi izvšne vlasti, da li onda ova nesrećna zemlja iskreno teži da postane pravno uređena, a kao takva deo civilizovanog sveta? Naravno da ne teži!

EPILOG

Kada bi psiholog sa Andrićevog venca izveo eksperiment i svojim građanima otvoreno rekao (kao što to uvek i čini) da su obični glupani sa kojima manipuliše u dnevnopolitičke svrhe, da li bi mu oni poverovali? Naravno da bi, jer to sa ponosom čine sedam jebenih godina, koliko pomenuti eksperiment namenjen za unutrašnju upotrebu traje.



Komentari (69)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

radulence radulence 19:37 29.07.2010

.

kao što čitaoci ne žele da čitaju duge tekstove.

dugachko bre.
mo'sh ti to da svedesh na twitter size?

neshto kao RT @TRT

ili tome slichno.
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 20:01 29.07.2010

Re: .

Pa mogao bih, nesto kao - GOTOV JE!
antioksidant antioksidant 20:09 29.07.2010

Re: .

Siniša Boljanović
Pa mogao bih, nesto kao - GOTOV JE!

е па није
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 20:13 29.07.2010

Re: .

Tako je i onaj mislio.
antioksidant antioksidant 20:15 29.07.2010

Re: .

Siniša Boljanović
Tako je i onaj mislio.

мисли и сад под липом
он је тамо а његов пород свуда око нас
на жалост, није готово
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 20:22 29.07.2010

Re: .

antioksidant

мисли и сад под липом он је тамо а његов пород свуда око нас на жалост, није готово

To stvarno boli.
zilikaka zilikaka 20:38 29.07.2010

Re: .

Pre petnaest godina, nekoliko ljutih političkih protivnika , viđenijih faca iz redova JUL, SPO i sl. uhvaćeni kako krkaju zajedno kod Gospodarske mehane.
Na pitanje školskog druga jednog od njih "pa zar vi niste protivnici?", rečeno mu:
Daj, ne s...! Mi ove pravimo pare, a ono što ti vidiš na TV je samo zamajavanje naroda!
Sve je isto, samo njega nema! Sećate se?
ivana23 ivana23 20:42 29.07.2010

Re: .

antioksidant

Siniša Boljanović
Pa mogao bih, nesto kao - GOTOV JE!

е па није


Sto napisa danas B.L. - Po-gle-daj-te se-ma-for!
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 20:52 29.07.2010

Re: .

Je li vec 2:0 za Kosovo?
ivana23 ivana23 21:02 29.07.2010

Re: .

Siniša Boljanović
Je li vec 2:0 za Kosovo?


е па није

cbronson cbronson 23:09 29.07.2010

Re: .

evo, ako dozvoljavate, da pokusam ja da svedem ovaj tekst...

Q

radulence radulence 00:25 30.07.2010

Re: .

cbronson
evo, ako dozvoljavate, da pokusam ja da svedem ovaj tekst...

Q



tako mi kazi.
na srpskom.
sad razumem.
zilikaka zilikaka 19:37 29.07.2010

jedna od prvih :-)

Njima uopšte nije važno gde su krenuli, ni da li će tamo ikad stići. Jedino im je važno da to što duže potraje.
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 19:56 29.07.2010

Re: jedna od prvih :-)

Naravno. Samo to ne mogu da shvate oni sto ih biraju.
zilikaka zilikaka 20:04 29.07.2010

Re: jedna od prvih :-)

Ljudi uglavnom ne vole golu istinu. Lepše im kad im neko podilazi i priča ono što žele da čuju. Još kad se u to umeša i kratka pamet, eto ti prostora za profesionalne manipulatore.
A taj zanat se još kako isplati.
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 20:48 29.07.2010

Re: jedna od prvih :-)

Nemojte, molim vas...pa danas je nepristojno pricati o proslosti. Hajde da vidimo kuda cemo sutra! Znate li, mozda, ko ce biti predsednikov emisar u Iran? (Valjda je neko preveo to pisamce tako da bude razumljivo u Teheranu.)
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:00 29.07.2010

Ne želi

Ne želi.
I šta sad? Oćete puškom da nas naterate?
Mislim, može i tako...
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 21:06 29.07.2010

Re: Ne želi

vrabac_u_steni
Ne želi.I šta sad? Oćete puškom da nas naterate?Mislim, može i tako...


Koga to "vas"?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:11 29.07.2010

Re: Ne želi

"nas" koji koji ne želimo
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 21:19 29.07.2010

Re: Ne želi

vrabac_u_steni
"nas" koji koji ne želimo


Ne, zasto bih, pa to je vase pravo.
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 21:22 29.07.2010

Re: Ne želi

vrabac_u_steni
Ne želi. I šta sad? Oćete puškom da nas naterate? Mislim, može i tako...


Ne znam samo ko u Srbiji zvecka metalnim sipkama?
zilikaka zilikaka 21:39 29.07.2010

Re: Ne želi

"nas" koji koji ne želimo

Moje poštovanje!
Ako postoji neki drugi način da se izvučemo iz ovih go..na, što da ne. Nisu oni meni od srca otpali, al se nešto bojim da su svi ti drugi načini mnogo gora varijanta.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:43 29.07.2010

Re: Ne želi

Ne znam samo ko u Srbiji zvecka metalnim sipkama?


siledžije.
ili očajnici.

naime, nasilju pribegavaju samo siledžije i očajnici.
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 21:58 29.07.2010

Re: Ne želi

Ako su takvi u vecini, zasto su u vecini? Ako su u manjini, kako je moguce da im drzava ne moze nista, odnosno da prolaze nekaznjeni? Zasto je sudstvo korumpirano?
Kazezoze Kazezoze 22:03 29.07.2010

Re: Ne želi

vrabac_u_steni
Ne znam samo ko u Srbiji zvecka metalnim sipkama?


siledžije.
ili očajnici.

naime, nasilju pribegavaju samo siledžije i očajnici.

da, samo sto se ocajnici kaznjavaju.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:25 29.07.2010

Re: Ne želi

Ako su takvi u vecini, zasto su u vecini? Ako su u manjini, kako je moguce da im drzava ne moze nista, odnosno da prolaze nekaznjeni? Zasto je sudstvo korumpirano?


Pa nisu u večini. Da su u večini šipke bi mnogo češće sevale.
Večina ćuti i trpi. I sastavlja kraj sa krajem.

Što se tiče države...Bojim se da ta dvojica nikada neće biti uhvaćena, verovatno su anonimusi bez ikakvog dosijea, a s obzirom na same okolnosti pod kojima se to desilo, takve je teško pronaći. I u tome je tragika cele priče.

Sudstvo nam je korumpirano zato što se 10 godina zamajavamo pričama o EU a ne trudimo se da zemlju da uredimo po nekim civilizacijskim, da ne kažem "evropskim" standardima, bez obzira kojem čemo se trenutnovladujućem političko-ekonomskom bloku prikloniti.

No, nema razloga da brineš. Meni sve verovatnije izgleda vojna hunta ili nešto slično koja će nas odvesti u NATO i EU. Par hiljada će završiti na stadionima i posle će im se izgubiti svaki trag, a ostali će podviti rep. Zna se kako se disciplinuju neposlušni narodi. Recept više puta isproban u Latinskoj Americi, pa čak i na evropskom tlu (Grčka 67-74).
Dakle, mirno spavaj, tvoji snovi će se ostvariti.
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 22:40 29.07.2010

Re: Ne želi

Uf, hajde da sve ovo precutim, zaista. Samo dovoljno govori za sebe. U svakom slucaju, hvala na misljenju.
seceranac seceranac 09:01 30.07.2010

Re: Ne želi

No, nema razloga da brineš. Meni sve verovatnije izgleda vojna hunta ili nešto slično koja će nas odvesti u NATO i EU. Par hiljada će završiti na stadionima i posle će im se izgubiti svaki trag, a ostali će podviti rep. Zna se kako se disciplinuju neposlušni narodi. Recept više puta isproban u Latinskoj Americi, pa čak i na evropskom tlu (Grčka 67-74).
Dakle, mirno spavaj, tvoji snovi će se ostvariti.



bas te sipke i sablje i macevi i puske i rakete i avionu su iz evrope dosli,
time su evropljani vekovima drugima donosili srecu, napredak i blagostanje za njihovo dobro i iz milosrdja
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 09:17 30.07.2010

Re: Ne želi

Morate to reci onima za koje ste glasali.
loader loader 10:17 30.07.2010

Srbija želi u EU

Srbija teži EU, ali to ide izuzetno teško, budući da je zatečena struktura društva gotovo suprotna tome što se teži. Posmatranje momentalnog stanja (koje je osetno bolje nego pre neku godinu) i sagledavanje težnje nije isto. Kritika je neophodna, jer ona je jedan od gurača prema cilju da se bude bolji, međutim, nije baš opravdana tvrdnja da Srbija ne želi u EU.
cbronson cbronson 11:00 30.07.2010

Re: Srbija želi u EU

loader
Srbija teži EU, ali to ide izuzetno teško, budući da je zatečena struktura društva gotovo suprotna tome što se teži. Posmatranje momentalnog stanja (koje je osetno bolje nego pre neku godinu) i sagledavanje težnje nije isto. Kritika je neophodna, jer ona je jedan od gurača prema cilju da se bude bolji, međutim, nije baš opravdana tvrdnja da Srbija ne želi u EU.


dodao bih samo da je uz kritiku neophodan i poneki dobar predlog kao sredstvo kojim se zeli brze do cilja.
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 11:36 30.07.2010

Re: Srbija želi u EU

cbronson

dodao bih samo da je uz kritiku neophodan i poneki dobar predlog kao sredstvo kojim se zeli brze do cilja.


OK, evo jednog dobrog predloga:
predsednice Republike, nemojte krsiti Ustav, tako cete dati dobar primer drugima da to ne cine.

I jos jednog:
gospodo narodni poslanici, nemojte usvajati zakone koji afirmisu korupciju.

I jos jednog:
gospodo iz Vlade, zastitite gradjane Srbije od nasilnika, ako vi za to nemate instrumente, onda ih nema niko, ili ih svako bira za sebe.

I jos jednog:
gospodo sudije, primenjujte zakone i adekvatno kaznjavajte nasilnike jer cete svojim odgovornim radom uciniti da se promeni klima u drustvu u kome za sada svako tumaci zakon na svoj nacin.
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 11:38 30.07.2010

Re: Srbija želi u EU

loader
Kritika je neophodna, jer ona je jedan od gurača prema cilju da se bude bolji, međutim, nije baš opravdana tvrdnja da Srbija ne želi u EU.


Znam, ali navedene cinjenice tvrde upravo to.
loader loader 17:29 30.07.2010

Re: Srbija želi u EU

ali navedene cinjenice

Koje navedene činjenice?
antioksidant antioksidant 19:12 30.07.2010

Re: Srbija želi u EU

Koje navedene činjenice?

na primer ova
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 19:46 30.07.2010

Re: Srbija želi u EU

antioksidant
na primer ova


Tekst nije sasvim razumljiv jer nije pisan cirilicnim fontom. Postoji li neki konvertor?
loader loader 03:12 31.07.2010

Re: Srbija želi u EU

Tekst nije sasvim razumljiv jer nije pisan cirilicnim fontom

Vickasto, toliko, da ćete možda, ako se potrudite, dosegnuti nivo humora kakav gaje vaši ekvivalenti iz Nove Srbije, na primer, kojima je takođe izrazito važno koje se pismo koristi. U njima biste imali prave sagovornike.

Elem, ako (po pitanju teme svog posta) ne razlikujete težnju od trenutnog stanja, šta da se radi. Ono što ste vi u tekstu naveli nisu nikakve činjenice koje dokazuju da Srbija ne želi u Evropu, već poteškoće sa kojima se ova zemlja već dugo rve. Ako su to činjenice, onda bi značilo da ni Đinđić, svojevremeno, nije želeo Evropu. Jer su sve ove pojave koje vi sa radošću navodite (u želji da po svaku cenu dokažete svoju tvrdnju) postojale i tada. Lako je izbirkati mane i na njima sagraditi neku kvazipriču. Mnogo je delikatnije uočiti proces koji se dešava ispod vidljivog sloja informacija, koji se najčešće tumači kroz lične dnevno-političke motive. Metod koji vi upotrebljavate teško vas može dovesti do sagledavanja procesa.

loader loader 03:16 31.07.2010

Re: Srbija želi u EU

antioksidant
na primer ova

Pogrešno
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 07:56 31.07.2010

Re: Srbija želi u EU

loader

Elem, ako (po pitanju teme svog posta) ne razlikujete težnju od trenutnog stanja, šta da se radi. Ono što ste vi u tekstu naveli nisu nikakve činjenice koje dokazuju da Srbija ne želi u Evropu, već poteškoće sa kojima se ova zemlja već dugo rve.


Pogresno. Teskoce svakako postoje i postojale su, ali pristup je problem. Ako doktor pravnih nauka, podnosilac amandmana na clan Zakona o izmenama i dopunama Zakona o Agenciji za borbu protiv korupcije, narodni poslanik Vladan Batic ne zna da je prosto neverovatno udvajati funkcije zakonodavne i izvrsne vlasti, onda ne znam ko bi to trebalo da zna. Mozda Palma? To samo govori o namerama vlasti, odnosno o njihovoj iskrenoj zelji da uspostave standarde i vrednosti koji se postuju u Evropskoj uniji. Da ne govorim o krsenju Ustava od strane predsednika. U cemu je njegova poteskoca da ga ne postuje? Dakle, ono sto si nameravao u svom komentaru, nije ubedljivo.
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 08:01 31.07.2010

Re: Srbija želi u EU

loader
Vickasto, toliko, da ćete možda, ako se potrudite, dosegnuti nivo humora kakav gaje vaši ekvivalenti iz Nove Srbije, na primer, kojima je takođe izrazito važno koje se pismo koristi.


Nije humor. Znas li koliki je procenat nepismenih u Srbiji, a koliko je onih koji imaju samo cetiri razreda osnovne skole i nisu stigli da usavrse latinicu?
Sto se mene tice uopste nije vazno da li se koristi jedno ili drugo pismo, moze i engleski alfabet.
loader loader 09:37 31.07.2010

Re: Srbija želi u EU

Nije humor. Znas li koliki je procenat nepismenih u Srbiji, a koliko je onih koji imaju samo cetiri razreda osnovne skole i nisu stigli da usavrse latinicu?

Ako nije humor, niste time ni trebali da se igrate. "Ćirilica" je vaš izum. Ja sam samo reagovao. Inače, prema nekim mojim ličnim istraživanjima, a na osnovu zvaničnih tadašnjih statistika, došao sam do zaključka da od 10 stanovnika ove zemlje njih 7-8 spada u grupu nepismenih i polupismenih. Ne da mi je poznato to što pitate, nego na te činjenice stalno gledam kao na jedne od krucijalnih za razumevanje bilo čega u ovoj državi. To o pismenosti, na žalost, nisu jedini porazni podaci. Naša startna pozicija za bilo kakav napredak očajna je. Pravo je čudo da smo uradili i ovoliko koliko do sada jesmo. Eto, ako smo se razumeli oko pisma, možemo na našeg starog prijatelja Vladana Batića :)

txt u narednoj epizodi:

loader loader 09:52 31.07.2010

Re: Srbija želi u EU

Ako doktor pravnih nauka, podnosilac amandmana na clan Zakona o izmenama i dopunama Zakona o Agenciji za borbu protiv korupcije, narodni poslanik Vladan Batic ne zna da je ...

Da je pravo samo nekih osoba, u odnosu na celinu za koju zakon važi sasvim suprotno, em nelogično, em diskriminatorno, em ... - čini se da nema kraja ovom nabrajanju. Batić tamo ne deluje kao intelektualac, već kao političar. Ako ga gledate kao intelektualca koji razmišlja kabinetski, vi čudom ne možete da se načudite, šta mu bi da predloži nešto što je neodrživo. Ali, ako ga, pak, gledate kao političara, onda vam je stvar razumljivija. Naravno, razumeti nešto, ne znači opravdati to. Znači samo to što je rečeno - razumeti. Ali, to spada u grupu manjkavosti naše političke prakse. Ništa novo, ništa spektakularno. U tu grupu spada sve što ste u tekstu naveli, a spada i još 20 puta više nego što ste naveli. Te činjenice su znane. Naš mali dijalog nije oko toga, da li one postoje, već da li su dokaz toga da Srbija, kako vi velite, ne želi u Evropu. Ja kažem da nisu. Bilo ih je i ranije, još i više. Svakim danom ih je sve manje. Za prirodu, odnosno sastav ove koalicije kakva je danas na vlasti, to je maksimium. Birači su tačno to hteli i tačno tako se i događa. Zašto birači nisu glasali tako da DS i LDP dobiju 70% glasova? Sve bi izgledalo malo drugačije. No, ne bih da idem na nivo lepih želja. Zašto bi neko bio nezadovoljniji od mene? Ipak, ozbiljan razgovor ne može da se svede na "bilo bi lepo da...", već na realno pomicanje iz zatečenog stanja, koliko god se to može. Raznorazne međuuslovljenosti u ovom času čine da se može upravo ovoliko, koliko se danas radi.
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 14:59 31.07.2010

Re: Srbija želi u EU

OK, tvoj zakljucak bi mogao biti: deklarativno zele, prakticno ne mogu. Ako je ovo maksimum od aktuelne vlasti, onda - ZBOGOM Evropo! Ja i dalje mislim da se moze vise jer, ako to nije tako, onda ZBOGOM SRBIJO zato sto ce nasilnici i dalje tumaciti zakon na svoj nacin, i dalje ce oni biti sudije, a ne okrivljeni. Ako se, pak, to moze (a dodao bih i mora) promeniti, a iz nekog razloga se ne cini, onda je to jos gore od toga da se ne zeli. Sta god od toga da je tacno, najgore je lagati gradjane, odnosno ne saopstiti im o cemu se radi, da li o nemoci, zelji ili necem trecem.
loader loader 18:22 31.07.2010

Re: Srbija želi u EU

Ajmo u nijanse: deklarativno jedva da znaju šta žele, a praktično mogu, samo prilično mučno. Plus faktor Kosovo koji eurooptimizam uporno vraća na test. Ipak, stvar se nekako kreće. Ova nomenklatura je takva, kakva jeste, takva, kakvu ju je narod izabrao po svom liku i svojoj volji. Ako pogledate sastav koalicije, prebrojite poslanike u skupštini... To vam je to. Vaša sekiracija je ljudska, ali sa stanovišta analize previše vuče u crno-belo zaključivanje. Onda je ili-ili. Opet se moraju uključiti nijanse. Srbija se zaista okrenula Evropi. Ali sa sobom vuklja sve svoje osobenosti: otpaci u travnjaku, podmitljivi službenici na svim nivoima, neobaveštenost, stres zbog više uzastopnih ratnih poraza i bioloških sakaćenja, odliv mozgova, sećanje na navodno srećni socijalizam, 50% stanovnika u latentnoj depresiji... Ovaj nivo primicanja EU koji smo do sada postigli još je i uspeh.
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 19:15 31.07.2010

Re: Srbija želi u EU

Ne mozemo govoriti o nijansama sve dok se krupne stvari ne resavaju, a to su vec one koje smo vise puta ovde pomenuli. No, po svemu sudeci, nismo problem ni ti ni ja, a za sebe mogu da kazem da nisam najugrozenija kategorija stanovnika ove zemlje, sto znaci da sve ovo sto pisem nema iskljucivo licnu notu, ali bih stvarno voleo, i sa svoje strane se trudim da doprinesem da ova zemlja konacno oseti kakav takav prosperitet, a njeni gradjani makar za nijansu bolji zivot. No, sta je tu je, mislim da smo se na kraju donekle razumeli i da smo u normalnom tonu i sa tolerancijom vodili ovaj nas dijalog. U svakom slucaju, hvala na ucescu i stavovima.
loader loader 21:27 31.07.2010

Re: Srbija želi u EU

I ja vas serdare :) .



Pametni ljudi iz razgovora izađu bar malo pametniji, a ona druga vrsta samo sa više adrenalina :)


* Pamet je naravno uslovna kategorija
antioksidant antioksidant 21:34 31.07.2010

Re: Srbija želi u EU

Pogrešno
vrlo argumentovan odgovor
predatortz predatortz 10:56 30.07.2010

Da ili ne u EU

Bi , po meni, trebalo da bude referendumsko pitanje. Kao i za bilo koje integracije,vojne,političke...
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 11:54 30.07.2010

Re: Da ili ne u EU

predatortz
Bi , po meni, trebalo da bude referendumsko pitanje. Kao i za bilo koje integracije,vojne,političke...


Zasto referendumsko? Pa na izborima smo valjda glasali za neke politike, a na potonjima je pobedila ona koja je imala slogan: “Za evropsku Srbiju!”

No to sto kazes je upravo ono sto svaka vlast zeli, a to je da se sakrije iza celog naroda i svoju odgovornost prenese na njega.
koksy koksy 17:09 30.07.2010

Re: Da ili ne u EU

Bi , po meni, trebalo da bude referendumsko pitanje. Kao i za bilo koje integracije,vojne,političke

A zašto ti prijatelju ovde kvariš igru? Taman je bilo idilično i onda ste utrčali vas dvojica-trojica da falširate u Horu bečkih dečaka?
Rejlem Rejlem 11:51 30.07.2010

Preporuka

Odlican tekst, sve je receno
sybil sybil 12:56 30.07.2010

mislim da bi referendum

bio ok. da se postavi pitanje da li ste za:
1. ulazak u EU, koji podrazumeva prikljucenje NATO paktu i priznanje Kosova kao nezavisne drzave
2. protiv ulaska u EU, NATO i priznavanja Kosova koji podrazumeva okretanje Kini i Rusiji, ulazak u ruske strukture bezbednosti, naoruzavanje i cekanje pogodnog trenutka za ostvarenje nacionalnih interesa, neminovan sukob sa zapadnim silama koji bi mozda proizveo sankcije
seceranac seceranac 13:13 30.07.2010

Re: mislim da bi referendum

sybil
bio ok. da se postavi pitanje da li ste za:
1. ulazak u EU, koji podrazumeva prikljucenje NATO paktu i priznanje Kosova kao nezavisne drzave
2. protiv ulaska u EU, NATO i priznavanja Kosova koji podrazumeva okretanje Kini i Rusiji, ulazak u ruske strukture bezbednosti, naoruzavanje i cekanje pogodnog trenutka za ostvarenje nacionalnih interesa, neminovan sukob sa zapadnim silama koji bi mozda proizveo sankcije


sankcije od strane kine i rusije ili od strane zapada,
ipak sve sto se uvozi danas na ovom svetu dolazi iz azije a ne izvozimo nista nigde ionako
sybil sybil 13:29 30.07.2010

Re: mislim da bi referendum

sankcije od strane kine i rusije ili od strane zapada,
ipak sve sto se uvozi danas na ovom svetu dolazi iz azije a ne izvozimo nista nigde ionako

sa zapada, naravno, videli smo kako to izgleda 90-ih kad zapad udari po sankcijama.
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 14:04 30.07.2010

Re: mislim da bi referendum

Genijalna ideja, samo jos da predsednik pocne da cita ovaj blog.
yugaya yugaya 19:27 30.07.2010

Re: mislim da bi referendum

Siniša Boljanović
Genijalna ideja, samo jos da predsednik pocne da cita ovaj blog.


evosamostonije


Siniša Boljanović Siniša Boljanović 19:50 30.07.2010

Re: mislim da bi referendum

yugaya

evosamostonije


Ti si, vidim, "nasela" (izvini na izrazu). Predsednik ipak ima crvene linije.
yugaya yugaya 20:47 30.07.2010

Re: mislim da bi referendum

Nasela, nego sta, ocas posla, za to bar ne trebaju lotre
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 21:43 30.07.2010

Re: mislim da bi referendum

yugaya
Nasela, nego sta, ocas posla, za to bar ne trebaju lotre


Aaaa... sto bi rekao Kebra – kocnice ti ne rade bas sve!

yugaya yugaya 22:10 30.07.2010

Re:oh. my bad.

Uglavnom ne.

A i preferiram Boye..
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 22:19 30.07.2010

Re: Re:oh. my bad.

yugaya
Uglavnom ne. A i preferiram Boye..


“Raskrsca su nama znana, uzbudjenju nema kraja.
Kontrasti su zivot snazan, slobodna je druga strana...”
amanbredosta amanbredosta 08:28 31.07.2010

predsednik

[b][/b]EPILOG

Kada bi psiholog sa Andrićevog venca izveo eksperiment i svojim građanima otvoreno rekao (kao što to uvek i čini) da su obični glupani sa kojima manipuliše u dnevnopolitičke svrhe, da li bi mu oni poverovali? Naravno da bi, jer to sa ponosom čine sedam jebenih godina, koliko pomenuti eksperiment namenjen za unutrašnju upotrebu traje.



Mislim da mu ne bi poverovali da smo budale i magarci, jer bi se uvek nasao neki uvlakac iz podmladka stranke da nam finim performansom u knez mihajlovoj ulici objasni da je predsednik u pravu, da je to uslov za evrointegracije, da je to pocetak borbe protiv korupcije i slicno.U stvari on je vec izveo eksperiment, i izvodi ga svakog dana , jer kako drugacije da objasnim da smo mu poverovali da je ocistio stranku od mangupa u svojim redovima.Rezultat toga je da vise nemamo janjusevica, kolesara, cedu, bebu i sl. ali su tu deltosavljevic koji nas ubedjuje da delta nema monopol, i ko zna koji jos njemu slicni. ne mogu vise ni da pisem o tome jer sam se opet iznervirao i ponovo su mi digli pritisak na 1000.
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 09:31 31.07.2010

Re: predsednik

Da, znam mnogo njih u Vojvodini koji su sa nekoliko razreda osnovne skole po tom principu dospeli u sam vrh Demokratkse stranke i sada nam takvi odredjuju i ekonomske i vojne i sve druge saveze. Da se razumemo, nemam nista protiv onih koji imaju nekoliko razreda osnovne skole, ali imam protiv toga da nam uz kupljenu diplomu fakulteta bas takvi kroje kapu. Kakvu je stranku hteo, takvu drzavu ima. Samo napred, nema nazad, ni po koju cenu.
sentinel26 sentinel26 16:26 31.07.2010

Re: predsednik

amanbredosta
[b][/b]EPILOG
Kada bi psiholog sa Andrićevog venca izveo eksperiment i svojim građanima otvoreno rekao (kao što to uvek i čini) da su obični glupani sa kojima manipuliše u dnevnopolitičke svrhe, da li bi mu oni poverovali? Naravno da bi, jer to sa ponosom čine sedam jebenih godina, koliko pomenuti eksperiment namenjen za unutrašnju upotrebu traje.
Mislim da mu ne bi poverovali da smo budale i magarci, jer bi se uvek nasao neki uvlakac iz podmladka stranke da nam finim performansom u knez mihajlovoj ulici objasni da je predsednik u pravu, da je to uslov za evrointegracije, da je to pocetak borbe protiv korupcije i slicno.U stvari on je vec izveo eksperiment, i izvodi ga svakog dana , jer kako drugacije da objasnim da smo mu poverovali da je ocistio stranku od mangupa u svojim redovima.Rezultat toga je da vise nemamo janjusevica, kolesara, cedu, bebu i sl. ali su tu deltosavljevic koji nas ubedjuje da delta nema monopol, i ko zna koji jos njemu slicni. ne mogu vise ni da pisem o tome jer sam se opet iznervirao i ponovo su mi digli pritisak na 1000.


Predsednik Srbije je obmanuo gradjane Srbije, konsultacije su postojale ali "Rezolucija" nije rezultat konsultacija nego je u suprotnosti sa prijedlozima zvaničnika EU.
B.Tadić nema ovlašćenja da daje tumačenja šta je interes EU.

Zato EU podnosi svoju rezoluciju.

Takav stav B.Tadića jeste dokaz da on sada ne bi "žurio" ka EU.
On bi da još malo pričeka, dok sazri, dok dodje vreme, da sačeka iskrcavanje saveznika...

Tadićevu izjavu koju je kao probni balon lansirao M.Dodik treba napisati ćirilicom na kartonu i objesiti tom Dodiku o vrat i zamoliti ga da se sa njom provoza autobusom br. 83, ceo krug, pa ako treba i do garaže GSP-a...

jeca92 jeca92 21:13 31.07.2010

Pa zalaže se za EU

Naša vlada se zalaže za ulazak u EU....a ovo sa zakonima, to prosto mora tako, to nema veze sa EU jer kako oni misle da uđemo u EU ako naši ministri i članovi izvršne vlasti ne sede na 2, 3, 4....stolica odjednom. Pa to je nemoguće. I ne mogu oni svoju energiju koju su usmerili ka ulasku u EU da troše na brigu o tome da li će ih neko optužiti za korupciju. Ovako ukidaju tu prepreku i nastavljaju dalje ka EU. Mislim da su strukturne reforme koje ova vlade čini bolje i sadržajnije nego ikada. Ne znam da li je efikasnije sprovedeno smanjenje (opštinske) državne administracije ili giljotina propisa. Mada me najspokojnijom čini činjenica da deca optuženika u Haškom sudu imaju sigurno radno mesto kod naših "direktora" veliki javnih preduzeća, kao što je lepo objasnio sada već čuveni direktor Dušan Bajatović. Mis'im šta reći.
mina021 mina021 21:44 01.08.2010

Krivi smo mi

Nekada su svi javni protesti gradjana pocinjali ovom pesmom. Danas su svi zadovoljni, protesta nema, ali hajde da se podsetimo tog songa, u izvodjenju jednog od predsednikovih omiljenih pevaca.

Goran Vučković Goran Vučković 19:24 03.08.2010

Ulje na vodi

Zašto je blog "Ulje na vodi" zatvoren za komentare?

Najzad jedan pozitivan blog (bar ga ja tako shvatam, nije u fazonu ovih "slovenskih antiteza" poput ovoga i onog prethodnog) i lepa i interesantna tema - Dubravkine knjige, ideje o procesima "modernizacije" koje ona zagovara, uloga društvene elite, ("Sekularnog sveštenstva", što bi rekao Čomski) - a komentari blokirani?!
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 06:36 04.08.2010

Re: Ulje na vodi

Goran Vučković
Zašto je blog "Ulje na vodi" zatvoren za komentare?


Knjiga “Ulje na vodi” je izasla iz stampe relativno skoro. Pretpostavljam da je mali broj onih koji su je procitali, a na osnovu dosadasnjeg iskustva na blogu, siguran sam da bi je komentarisali i oni koji to nisu ucinili. Kako bih takve lisio gimnastike zasnovane na proizvoljnostima, istrzanju iz konteksta i sl., odlucio sam da im ovoga puta ne razvlacim parter.
Goran Vučković Goran Vučković 09:15 04.08.2010

Re: Ulje na vodi

Knjiga “Ulje na vodi” je izasla iz stampe relativno skoro. Pretpostavljam da je mali broj onih koji su je procitali, a na osnovu dosadasnjeg iskustva na blogu, siguran sam da bi je komentarisali i oni koji to nisu ucinili. Kako bih takve lisio gimnastike zasnovane na proizvoljnostima, istrzanju iz konteksta i sl., odlucio sam da im ovoga puta ne razvlacim parter.

Tja, šteta. Čitao sam "Kaldrmu i asfalt" i bila mi je jako zanimljiva, iako sam umalo odustao na početku, dok je elaborirala da li istoričar treba ili ne treba da ima stav - ubi od dosade.

Dubravka, po meni, previše idealizuje "Zapad" (pročitaj, ako već nisi, npr. "Narodnu istoriju Sjedinjenih Država" od Hauarda Zina ili pomenuti tekst o sekularnom sveštenstvu od Čomskog - "The secular priesthood and the perils of democracy" iz inače lingvističke knjige On nature and language) i neki zaključci joj onda budu "plići" nego što bi možda moglo da bude - ali su podaci koje skuplja i objavljuje, možda upravo zbog tog njenog "bias"-a da prikazuje ono što nije u skladu sa epskom nacionalnom slikom istorije - apsolutno neprocenjivi. Usudio bih se reći da je ona za Srbiju ono što je Zinn (bio) za US.

Sviđa mi se i poruka na zadnjoj korici - iako sadrži tu dozu naivnosti. Ali i ja umem da budem ovakav ponekad (sa malo manje patetike, do duše), kad je reč o društvenim promenama (što se može videti iz ponekih ranijih blogova). Što reče Gručo Marks: "nikad se ne bih učlanio u klub u kome primaju ljude kao što sam ja"



Svakako se zahvaljujem na preporuci - naručih juče knjigu poštom preko Delfi knjižare.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana