Društvo| Zabava| Život| Životni stil

On-line kupovina u Srba EDIT-Update

jaksa scekic RSS / 07.08.2010. u 12:01

Godinama me ubedjuju da je Srbija deo Evrope,  i da je clanstvo u istoj samo pitanje nekih sitnih formalnosti, poglavlja, da je Srbija daleko odmakla u tome, ali da zlotvori, briselski eurokrati  nikako to da shvate.
Elem,  rekoh sebi, ajde da uzivam u blagodetima novih tehlologija i EU standarda u Srbiji. Predjem na on line banking, fenomenalna stvar, ne moram vise da se guzvam po bankama, postama, da mi duvaju za vrat, gledaju uplatnice , a zuta linija kao da ne postoji., Sledece, razmisljao sam o on line rezervaciji karata i e-ticketing. Takodje fenomenalna stvar, odstampas kartu, kod nekih cak mozes i da rezerviras mesto u avionu, pored prozora, pored emergency izlaza
Onda rekoh a sto da cekam u redu za bioskop. On line rezervacija, odredim mesta, dodjem pola sata ranije i sve me ceka.
Sjajno.
I tako setam po stanu i naletim na kolone i kolone mrava. Idu kao u Diznijevom crtacu, uredno, kolona kao pod konac.

 simp.jpg

Danju nocu, il spavaju oni ikad. Stavljao kredu, nista, prskao nista. Idu kao da je stan njihov, a ja podstanar.
E, vala necete vise, prelazimo u novu fazu, i tako posto listam novine na internetu, naletim na on line kupovinu. Rekoh, ajde da probam, velika firma, ozbiljna firma, stranci osnivaci, valjda ce biti ok.
Registrujem se, nadjem elektronski nesto sto salje neke ultra-mega subsonicne frekvencije, te se mravi razbeze i ostala gamad, od bubasvaba(koje neopevano mrzim) do muva, pacova, miseva, lamura, Betmena, He mana i aviona.
Sednem, popunim, platim ON line, rekoh ajd kad je sve eropski, neka ide sve tako.
Dobijem potvrdu u kojoj vele, hvala, cim legnu pare, saljemo preko ultra mega kurirske sluzbe.
O, sjajno, drugovi Mravi dosao Vam je crni dan, uzivajte jos malo u danima slobode. Cak sam i ostavljao mrvice hleba, ajd red je da se oprostimo po dobru i da me zapamte kao finog i lepo vaspitanog gospodina.
I u utorak dodje od firme prazan mail. Rekoh, ok, to je valjda da su pare legle. U sredu popodne dodje mail potvrda da je herc masina (po Gazda Jezdi vrlo efikasna) poslata  i kazu dalje ako ste dobili mail u ponedeljak, dobijate u utorak i tako dalje.
U sredu uvece okupljenoj famili pohvalim se da rat sa mravima ulazi u ultra-mega high tech fazu.
Cetvrtak, a da zbog tog 24-ovnog obecanja dao sam adresu isporuke na posao, nista sedim do pet, nit pisma nit razglednice.
Petak, nista, mravi uzivaju li uzivaju, setaju, cavrljaju, merkaju me ispod oka.
E, subota zvoni telefon:

Kuriska sluzba:”Alo”
JA:”Dobar dan ovde taj i taj”
KS: ” Imamo neki paket za isporuku.” (Ni dobar dan, ni izvinjenje, nit ko zove, nit ime nit prezime)
JS: ”Da znam, da li mozete da mi isporucite na kucu, jer sam dao adresu na poslu. a danas je subota”
KS: “Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, moze samo ako je na Novom Beogradu.”
JA: “Jeste u Bloku tom i tom.”
KS: “Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, ne mogu ja da vozim to tog Bloka, ne mogu, daleko.."
JA: “E, pa sad ja vama da kazem, u sredu sam dobio mail, znaci Vasa obaveza je bila da ga isporucite u cetvrtak, ajd sad da kazem  u petak, vi me zovete u subotu i tesko vam da prodjete 2,8 km (potvrdjeno po GPS uredjaju –kuca-posao)"
KS: “A il mogu ja negde da ga ostavim pa ga vi uzmite.”
JS: “Ne, vratite ga nazad, ne treba mi vise.” (vec mi raste pritisak)
KS:” Ne ne, a gde da ga ja ostavim, stavim, pa da ga uzmite Vi posle mi smo kurirska sluzba”
Omanji termonuklearni napad mozga, ukucani vide da je ozbiljno i zauzimaju najblize zaklone
JS:” E stavi ga u d.... i zadrzi il Vi shvatate, niste se drzali ugovora i tacka,cao.”
Spustam slusalicu

Zatim saljem sledeci mail:

 

Postovana Gospodo,

Narudžbenica br. 3107****-80****

Dobijen mail u sredu da je dato kurirskoj sluzbi.Prosao je cetvrtak, petak. U subotu sa broja 063 ****** dobio sam poziv da ima paket za isporuku.

Posto sam obmanut sto se tice roka isporuke, bio sad dao adresu na poslu, a ne kucnu.

Zamolio sam kurirsku sluzbu da posto tamo sad nema nikog- subota-nedelja, da mi isporuci na kucnu adresu u Bloku XX. Znaci ista opstina, isti deo grada.
Odgovor je bio negativan smislu, prvo obrazlozenje: "Ne mogu ako nije na Novom Beogradu mrzi me da ja sad dolazim u Blok XX, il ja to mogu da ostavim negde, pa vi pokupite."
Rekao sam da ne moze, da ih ja cekam dva dana, i posto nisu izvrsili isporuku za dva dana, da ipak treceg mogu za toliko da ucine.
Odgovor je bio isuvise negativan, da bih to dalje tolerisao i rekao da mi uredjaj vise ne treba.

Postovana Gospodo,
Ja OTKAZUJEM porudzbinu i nikad vise necu naruciti kod Vas bilo sta dok ne promenite kurirsku sluzbu.
Elem, 2,715.00  din mi vratite nazad jer se niste drzali elemenata ugovora, isporuka nije bila u roku od 24 casa, kako je napisano, a onda me jos kurirska sluzba pravi budalom.
S postovanjem

Jaksa Scekic

Sve moje podatke imate i molim vas da mi vratite novac, moze i preko postanske uplatnice ili na moj racun u banci

antse.jpg 

 

Eto, familija mi se smeje, drugovima mravima laknulo, muve lete slobodno bez oblasne kontrole, a ja ?
I dalje me ubedjuju da je pristupanje EU samo pitanje tehnikalije, i da smo sve doveli na jevropski nivo, ali oni tamo nikako da razumeju. Bas sam looser. Ali ne dam se . Idemo veceras u Bioskop. Karte rezervisane on-line. Valjda.

 

 

PS: Posle e-mail-a zvali su me is on line shop firme, uz veliko izvinjenje, krivica je do kurirske sluzbe koja je mrtva hladna napisala da nikog nije bilo u cetvrtak i petak (pazi nikog u Business centru), i molba da preuzmem posiljku i da ce mi se oni revansirati.

Za svaku pohvalu, ali i pouka.

Dragi potrosaci, MORATE da se borite za svoja prava.

Ipak moze, i to mi je drago.

Mravci, dosao vam je crni petak 

 



 



Komentari (73)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mlekac mlekac 12:16 07.08.2010

:)))

E, bas si me zaintrigirao naslovom - taman sam se ponadala da je to STVARNO zazivelo, kad...

joseywales joseywales 13:29 07.08.2010

Naručio ja tako jednom...

Srećom, bilo je plaćanje pouzećem. Stiže sms "predato kurirskoj sližbi, očekujte za 48 sati". Kurir legenda, dva dana kasnije došao pred vrata, pa me zove na mobilni da proveri da li sam kod kuće. Nit sam bio kod kuće, nit sam u tom trenu čuo mobilni. Vidim posle jedan propušten poziv. Zovem kurirsku službu trećeg dana, takva i takva stvar, kaže meni fin ženskli glas "kurir je tri puta dolazio, tri puta zvao, nije vas našao...", poče da mi čita datume i vremena...
Klik.
Tu-tu-tu-tu...
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:59 07.08.2010

Re: Naručio ja tako jednom...

Eh...šta reći, a ne zaplakati...
Probaj to da gledaš sa vedre strane, pa zar bi ti njih stvarno potamanio, vidi kako su slatki

sentinel26 sentinel26 14:16 07.08.2010

On-line

Ne rekoste dodjoše li novci on-line nazad ...

Pošto vas u banci nijesu informisali da je on-line kupovina nebezbedna i da vam kasa može ostati "gola",
za utjehu evo vam jedan novi on-line spot ...





jaksa scekic jaksa scekic 14:22 07.08.2010

Re: On-line

Sve se desilo jutros, sve je funkcionisalo OK do kurirske sluzbe koja samo sto mi nije naredila da JA dodjem do njih i preuzmem paket.
A narocito sam odlepio jer juce u kraju vidim njihova dva kamioneta, sede kuriri zderu rostilj u lokalnoj kafani, a kad treba da dodje onda mu je daleko..

J

E, sad u ponedeljak zovem On line prodavca da njima objasnim neke stvari, i ne zovu me zbog mail-a koji sam poslao.

Nema, urbana gerila, samo to
jaksa scekic jaksa scekic 14:18 07.08.2010

Zakonom nezasticeno telo

je potrosac na ovim prostorima. Na njemu moze svako da se izivljava i bez zastite. Za zivotinje cak postoji i lovostaj, a na potrosaca-kupaca je stalna sezona lova. Evo nekoliko primera.

1. U kraju kod moje majke pokradeno 20 lift kucica. Uci u istoimenu treba imati posebne kljuceve i tacno znati sta i kako skinuti.
Jednostavno nestalo- sta zna dete sta je 300 kila.
I sad nema- Stambeno kaze, dok ne nadjemo deo, ko zna kad, policija nista. A zna se delovi se prodaju na otpadu, bakar, ne znam ni ja sta.
I nista ljudi oni stariji ne izlaze danima jerbo jednostavno ne mogi i nikom nista.

2. Nema nestasice mleka kaze ministar, jer Imlek sabotiora a ovi drugi su OK.

Pa idi ministre pa kupi negde mleko pa mi donesi, bez obzira ko ga pravio, a Imlek je prodala vlada a ne ja.

3. Evo kod mene vec TRECI put asfaltiraju parcice ulice i trotoara, i to iste. Il to dzabe radite il za necije pare.

4. Il ono ljudima sto im propadose pare za letovanje savetovala drzava :"Tuzite ih", a koji djavo postoji tursticka ili neka druga inspekcija.
Ako je tako, ajd drzava da odumre sto pre, bice nam lakse.

5. Samo pogledajte rokove trajanja po samoposluzi, one najsvezije guraju u dno rafa, a ono sto je proslo, to jos uvek stoji na prodaju.

6....Dodati po zelji, drndaju nas kako ko stigne
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:20 07.08.2010

Re: Zakonom nezasticeno telo

U kraju kod moje majke pokradeno 20 lift kucica.

Ne razumem, šta su to lift kućice?
Znam da nije za utehu, ali u našem parčetu EU se takođe upražnjava 3, 4, 5 i 6.
Edit:
A ima i ovo:
http://24ur.com/novice/slovenija/zbiranje-podpisov-za-povracilo-preplacane-elektrike.html
(ukratko, struju su nam zaračunavali više no što je koštala, sad moraju građani da se samoorganizuju i traže pare nazad, a elektro preduzeća se džilitaju i ako bi ikako mogla da ne vrate pare...kažu mnogo im je komplikovano )
jaksa scekic jaksa scekic 14:25 07.08.2010

Re: Zakonom nezasticeno telo

Jelica Greganović
U kraju kod moje majke pokradeno 20 lift kucica.

Ne razumem, šta su to lift kućice?


Nisam bio precizan, kod nas u Srba, na vrhu zgrade postrojenja za lift, znaci motor, sajla, gomila prekidaca, bakra, je u posebnoj prostoriji koja se zove lift-kucica.
Kljuceve imaju samo oni koji zvanicno odrzavaju liftove.
Eleme, neko ko je u talu, im je dao kljuceve, otkupljivaci sekundarnih sirovina su ojadili preko 20 lift kucica, pokrali sajle, delove motora, bakrene djindjuve, i odneli na otpad, a narod ko sisa.
javno komunalno kaze, mi moramo da nadjemo delove, a inace odrzavanje liftova 50% komunalno a 50% stanari, pa ce jos i da oderu jadne ljude.
A murija nista..
eto, e zato ja hocu da predjem u Kekeclend, kako Ti onomad rekoh, pa da zivim u kucici bez lifta i bog da me vidi

PS: Sad se setih, za vreme Slobe kako su se maznjavale pare za izbore, lepo samo PTT dobije nalog, svakome po malo digne telefonske racune, za dinar,dva, kako kome, nema teorije da provalis i eto..
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:32 07.08.2010

Re: Zakonom nezasticeno telo

pokrali sajle, delove motora, bakrene djindjuve,


javno komunalno kaze, mi moramo da nadjemo delove,

To će malo teže da biva, jer
Kljuceve imaju samo oni koji zvanicno odrzavaju liftove.

Znači oni koje je javno komunalno najmilo da obavlja taj posao. Shodno čemu javno komunalno može njima samo da ispostavi onaj 50% viši račun.
e zato ja hocu da predjem u Kekeclend

Ako misliš na pravi Kekeclend, onda nemaš brige, tamo ni struje nema
http://www.kranjska-gora.si/Aktivnosti/Poletne-dogodivscine-za-otroke/Kekceva-dezela
ali ako misliš na Slo
pa da zivim u kucici bez lifta i bog da me vidi

onda biraj kućicu u kojoj nema više od 7 stanova, u suprotnom ćeš upoznati bandu zvanu Upravnici, koju je legalizovao ovd. zakon koji nalaže da svaka zgrada sa više od 7 stanova ima upravnika...a kod njih mafija leti dolazi na dodatne časove.
mlekac mlekac 14:38 07.08.2010

Re: Zakonom nezasticeno telo

jaksa scekic
je potrosac na ovim prostorima. Na njemu moze svako da se izivljava i bez zastite. Za zivotinje cak postoji i lovostaj, a na potrosaca-kupaca je stalna sezona lova.


Moja omiljena zabava:
Na rafu istaknuta jedna cena, na kasi je, naravno, sasvim druga (VISA).
I onda pocinje rasprava - Ne, ne zelim da vam platim TU cenu nego onu koju ste istakli na rafu!

Sledi: Uzneverena prodavacica koja u mojoj pratnji odlazi do rafa, pa poredjenje bar kodova (jer, najcesce cena NIJE ispod proizvoda ispod koga bi trebalo da bude), pa se uveri da je to ipak TAJ proizvod, pa ceskanje po glavi, pa dozivanje poslovodje, pa domundjavanje i raspravljanje, pa psovanje onih koji su u redu iza mene, pa objasnjavanje sa poslovodjom...

jaksa scekic jaksa scekic 14:44 07.08.2010

Re: Zakonom nezasticeno telo

Jelice,

pristajem na bilo koju varijantu, pravi Kekeclend, ne pravi, s i bez upravnika il to ono sto je nekad bilo ovde kucepazitelj, a po naski hauZmajstor, ili ti nastojnik ???

J
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:46 07.08.2010

Re: Zakonom nezasticeno telo

U Londonu sam natrčala na predivan običaj, bogihradovao, cena koja stoji na proizvodu je cena koju plaćaš i to je to. Razlika u slučaju greške je problem prodavca, a ne tvoj. Tako su mene na jednoj rasprodajici TBS mokasine koštale 5 funti, jerbo je neko zaboravio nulu, doduše ona na blagajni je probala da nešto smatra, ali sam odmah pokazala da znam za jadac i 5 funti je moralo da ostane 5 funti.
mlekac mlekac 14:49 07.08.2010

Re: Zakonom nezasticeno telo

Jelica Greganović
U Londonu sam natrčala na predivan običaj, bogihradovao, cena koja stoji na proizvodu je cena koju plaćaš i to je to. Razlika u slučaju greške je problem prodavca, a ne tvoj. Tako su mene na jednoj rasprodajici TBS mokasine koštale 5 funti, jerbo je neko zaboravio nulu, doduše ona na blagajni je probala da nešto smatra, ali sam odmah pokazala da znam za jadac i 5 funti je moralo da ostane 5 funti.

Tako je i u BW. (Ucili od Engleza)
Zato ja i gnjavim kad se cene ne slazu, a pravo da ti kazem, isteram u jedno 50% slucajeva!

(Iskreno, najgori je poslovodja u Merkatoru, taj ne popusta ni pod razno)
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:54 07.08.2010

Re: Zakonom nezasticeno telo

najgori je poslovodja u Merkatoru

Što li me to ne čudi...očito po maniru matice.
mlekac mlekac 14:57 07.08.2010

Re: Zakonom nezasticeno telo

Jelica Greganović
najgori je poslovodja u Merkatoru

Što li me to ne čudi...očito po maniru matice.

Au!
Pa onda ce morati da uce od komsija! Oni u Idei su najpredusetljiviji!
Unfuckable Unfuckable 16:17 07.08.2010

Re: Zakonom nezasticeno telo

2. Nema nestasice mleka kaze ministar, jer Imlek sabotiora a ovi drugi su OK.
Pa idi ministre pa kupi negde mleko pa mi donesi, bez obzira ko ga pravio, a Imlek je prodala vlada a ne ja.

Mislim da se keč krije u delu koji sam označio: ministar će da se pojavi kao "spasilac" koji nosi dudu s mlekom, a neko će da se omasti na uvozu

3. Evo kod mene vec TRECI put asfaltiraju parcice ulice i trotoara, i to iste. Il to dzabe radite il za necije pare.

Same here, blok 70, treći put skidaju pa nanose površinski sloj, k'o da smo aerodrom. Beograd put je u pitanju i mislim da je ovo potpuno ista fora kao ona koju je svojevremeno koristila ekipa na čelu sa Bojanom Stanojevićem, potpuno isti "rad"

5. Samo pogledajte rokove trajanja po samoposluzi, one najsvezije guraju u dno rafa, a ono sto je proslo, to jos uvek stoji na prodaju.

Ovo se radi svuda u svetu i logično je, tkzv "positioning" da bi se na najbolji mogući način hendlovale zalihe i gubici sveli na najmanju moguću meru, s tim što je u "čelu" rafa roba kojoj najpre ističe rok (dakle, nije istekao)
manituu manituu 16:50 07.08.2010

Re: Zakonom nezasticeno telo

jaksa scekic
je potrosac na ovim prostorima. Na njemu moze svako da se izivljava i bez zastite. Za zivotinje cak postoji i lovostaj, a na potrosaca-kupaca je stalna sezona lova. Evo nekoliko primera.

1. U kraju kod moje majke pokradeno 20 lift kucica. Uci u istoimenu treba imati posebne kljuceve i tacno znati sta i kako skinuti.
Jednostavno nestalo- sta zna dete sta je 300 kila.
I sad nema- Stambeno kaze, dok ne nadjemo deo, ko zna kad, policija nista. A zna se delovi se prodaju na otpadu, bakar, ne znam ni ja sta.
I nista ljudi oni stariji ne izlaze danima jerbo jednostavno ne mogi i nikom nista.

2. Nema nestasice mleka kaze ministar, jer Imlek sabotiora a ovi drugi su OK.

Pa idi ministre pa kupi negde mleko pa mi donesi, bez obzira ko ga pravio, a Imlek je prodala vlada a ne ja.

3. Evo kod mene vec TRECI put asfaltiraju parcice ulice i trotoara, i to iste. Il to dzabe radite il za necije pare.

4. Il ono ljudima sto im propadose pare za letovanje savetovala drzava :"Tuzite ih", a koji djavo postoji tursticka ili neka druga inspekcija.
Ako je tako, ajd drzava da odumre sto pre, bice nam lakse.

5. Samo pogledajte rokove trajanja po samoposluzi, one najsvezije guraju u dno rafa, a ono sto je proslo, to jos uvek stoji na prodaju.

6....Dodati po zelji, drndaju nas kako ko stigne

eee kod tebe treci, a kod mene su od 2000. 6 puta asfaltirali ulicu, u pitanju je cosak cvijiceve zdravka celara....valjda zbog svih onih aviona koji mi slecu pod prozor ...a da ne pricam da su jedne god. ugradjivali nove vodovodne cevi, i zamisli, opticki kabl nove telefonske centrale, tad mi nikako nije bilo jasno sto su to uradili u isto vreme,o jednom kopanju...jedino sto su ispostovali je da su raskopali ulicu 25 dana posle najnovijeg asfaltiranja, pa su, naravno, posle morali ponovo da presvlace..i taman kad sam se vrlo iznenadio da su samo malo na asfaltu stekovali za svoje dzepove, kad ne lezi vraze....nije proslo ni godinu dana ( mislim da je 8 meseci u pitanju), kad sledi novo raskopavanje- uvodi se parno grejanje, i trebaju, jerbo, nove cevi da se ubace u zemlju...
sad sam ipak razmislio i shvatio da bi mozda 3 raskopavanja, zakopavanja i asfaltiranja iste ulice u razmaku od godinu i few meseci bilo ipak malo previse, pa se opticki kabl nekako provukao heheh...
za vreme stanojevica, i, o pokojniku sve najbolje, to je bila samo sitna sitna kradja....
ivana23 ivana23 16:51 07.08.2010

Re: Zakonom nezasticeno telo

2. Nema nestasice mleka kaze ministar, jer Imlek sabotiora a ovi drugi su OK.

Pa idi ministre pa kupi negde mleko pa mi donesi, bez obzira ko ga pravio, a Imlek je prodala vlada a ne ja.


Mleka ima, unosi se panika, kao i za (buducu?!) nestasicu lekova i jos neke artikle.

Ne znam samo kome je to i zasto potrebno. Nije to iskljucivo zbog povecanja cene...
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:54 07.08.2010

Re: Zakonom nezasticeno telo

jaksa scekic


Nisam bio precizan, kod nas u Srba, na vrhu zgrade postrojenja za lift, znaci motor, sajla, gomila prekidaca, bakra, je u posebnoj prostoriji koja se zove lift-kucica.


Da umres. Kod nas nisu uspeli da provale u to kuciste, jer je komsija bio vispren pa je samoinicijativno promenio bravu i stavio neku malo ozbiljniju, nakon sto je cuo da su vec opeljesili sve susedne zgrade. Pa su lopovi, kad nisu uspeli da otvore, iz ciste pakosti zalomili parce sibice u bravu, tako da je nesrecni radnik iz Davida Pajica koji odrzava liftove, pola dana zihernadlom pokusavao da iscacka to sranje. I to je vec cini mi se 4 put u zadnjih par meseci, znam, jer isti covek, taj iz Davida, uvek kod moje keve zicka zihernadlu, to jest neku specijalnu sivacu iglu koja pase u tu bravu (pomislio sam i ja da on zapravo lopov, ali je delovao suvise jadno, bas kako zamisljam zaposlenog u Davidu, a i na "can I see some ID", uredno je pokazao dokumentaciju. Keva mi posle objasila sa "zna coveka".

Naravno, kad se pokusalo sa postavljanjem interfona u zgradi, pola komsija je odbila da se ucipi, uz komentar "ma ko ce bre da nosi kljuc od tih vrata". Posle kad su bili preglasani, i interfon instaliran, brava na ulaznim vratima je isto zavrsila - sibicom. Da neko sad hoce da stavi i kameru, verovatno bi izbio mali gradjanski rat, svi bi se poubijali, a posle bi neko zdipio i kameru.


ivana23 ivana23 18:03 07.08.2010

Re: Zakonom nezasticeno telo

srdjan.pajic
Da neko sad hoce da stavi i kameru, verovatno bi izbio mali gradjanski rat, svi bi se poubijali, a posle bi neko zdipio i kameru.


Znas sta je fazon, prikljuciti kameru na kablovski sistem, onda je mnogim stanarima to najinteresantniji kanal. Po ceo dan gledaju ko ulazi, izlazi, s' kim, u koje vreme...
Bili Piton Bili Piton 23:31 07.08.2010

Re: Zakonom nezasticeno telo

Jelica Greganović
U Londonu sam natrčala na predivan običaj, bogihradovao, cena koja stoji na proizvodu je cena koju plaćaš i to je to. Razlika u slučaju greške je problem prodavca, a ne tvoj. Tako su mene na jednoj rasprodajici TBS mokasine koštale 5 funti, jerbo je neko zaboravio nulu, doduše ona na blagajni je probala da nešto smatra, ali sam odmah pokazala da znam za jadac i 5 funti je moralo da ostane 5 funti.


That's my girl
Bili Piton Bili Piton 00:26 08.08.2010

Re: Zakonom nezasticeno telo

ivana23


Znas sta je fazon, prikljuciti kameru na kablovski sistem, onda je mnogim stanarima to najinteresantniji kanal. Po ceo dan gledaju ko ulazi, izlazi, s' kim, u koje vreme...


Sjajno

mlekac mlekac 00:29 08.08.2010

Re: Zakonom nezasticeno telo

Bili Piton
ivana23


Znas sta je fazon, prikljuciti kameru na kablovski sistem, onda je mnogim stanarima to najinteresantniji kanal. Po ceo dan gledaju ko ulazi, izlazi, s' kim, u koje vreme...


Sjajno


Ima to kod mog buraza u zgradi - penzioneri to vole vise od spanskih serija!
Unfuckable Unfuckable 00:33 08.08.2010

Re: Zakonom nezasticeno telo

ok, hajde malo seksa u subotu noć:
meni je to bio favourite chanell tokom bombardovanja '99, imam u glavi jedno dva A4 objašnjenja i - zašto
mlekac mlekac 00:48 08.08.2010

Re: Zakonom nezasticeno telo

Unfuckable
ok, hajde malo seksa u subotu noć:
meni je to bio favourite chanell tokom bombardovanja '99, imam u glavi jedno dva A4 objašnjenja i - zašto


Zar je zato uopste trebalo objasnjenje????
Ja ne znam nikog iz mog drustva ko NIJE pratio taj kanal u to vreme...
stefan.hauzer stefan.hauzer 01:04 08.08.2010

Re: Zakonom nezasticeno telo

Unfuckable
ok, hajde malo seksa u subotu noć:
meni je to bio favourite chanell tokom bombardovanja '99, imam u glavi jedno dva A4 objašnjenja i - zašto


Unfuckable Unfuckable 01:07 08.08.2010

Re: Zakonom nezasticeno telo

suncevamblogersko, samo pecate šaMsu za trol. tz tz tz
stefan.hauzer stefan.hauzer 01:11 08.08.2010

Re: Zakonom nezasticeno telo




majkumu,imam temperaturu u subotu veče(posle koliko?)...moram se nečim zanimat'.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:57 08.08.2010

Re: Zakonom nezasticeno telo

ivana23
srdjan.pajic
Da neko sad hoce da stavi i kameru, verovatno bi izbio mali gradjanski rat, svi bi se poubijali, a posle bi neko zdipio i kameru.


Znas sta je fazon, prikljuciti kameru na kablovski sistem, onda je mnogim stanarima to najinteresantniji kanal. Po ceo dan gledaju ko ulazi, izlazi, s' kim, u koje vreme...


Pa ja nisam znao da to moze drugacije nego da ti se nakaci na TV, kao poseban kanal. Tako je kod moje sestre u zgradi u kojoj, kako sam se uverio vise puta, zive normalni ljudi, sem jednog, koji tera celu familiju da se izuva na stepenistu ispred vrata.
Marko Jevtic Marko Jevtic 14:45 07.08.2010

online

online trgovina funkcionise dobro i u srbiji, tako da ne bi trebalo na jednom primeru generalizovati vec bi bolje bilo napisati o kojoj se to prodavnici radi

ovako se samo uliva doza skepticizma ljudima koji se i dalje plase
mlekac mlekac 14:50 07.08.2010

Re: online

Marko Jevtic
online trgovina funkcionise dobro i u srbiji, tako da ne bi trebalo na jednom primeru generalizovati vec bi bolje bilo napisati o kojoj se to prodavnici radi

ovako se samo uliva doza skepticizma ljudima koji se i dalje plase

Marko, sto se prodavnice tice, to ce tek da se vidi. Ovo je prica o KURIRSKOJ SLUZBI.
Marko Jevtic Marko Jevtic 14:55 07.08.2010

Re: online

KURIRSKOJ SLUZBI.


ali ta prodavnica koristi tog kurira pa je odgovorna i za to
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:55 07.08.2010

Re: online

ali ta prodavnica koristi tog kurira pa je odgovorna i za to

Bravo!
jaksa scekic jaksa scekic 15:00 07.08.2010

Re: online

Marko Jevtic
KURIRSKOJ SLUZBI.


ali ta prodavnica koristi tog kurira pa je odgovorna i za to


Ne, u tome je i bizarnost celog sistema, jer zvao sam u petak da se zalim sto jos nije stiglo, prodavac je rekao :"Mi smo dali kurirskoj sluzbi, pa se vi javite popodne mi tu nista ne mozemo."

Onda sam pitao il mozete da javite da promenite adresu, jer subotom ako nose tamo nema nikog:" Odgovor, ne nemozemo, mi smo to dali kurirskoj sluzbi, ne mozemo mi tu nista."

Pitam se ja, samo govorite :"Ne moze", a onda Sta moze?

Ako si odgovoran, onda zameni kurirsku sluzbu i tacka, nije to izgradnja nuklearne centrale, nego imamo zalbu, ne izvrsavate ugovor i tacka
Marko Jevtic Marko Jevtic 15:03 07.08.2010

Re: online


Ne, u tome je i bizarnost celog sistema,


U tome je bahatost prodavnice, ne celog sistema jer ja radim za vise online prodavnica u Srbiji, od karata za koncerte, do elektronskih avio karata, do prodaje proizvoda ili usluga

postoji veliki broj dobrih i svetlih primera, pa zato kazem da ne treba poistovecivati jedno iskustvo sa online prodajom u srbiji vec bi trebalo imenovati koja to online prodavnica misli da nije u njenoj odgovornosti i dostava
jaksa scekic jaksa scekic 15:18 07.08.2010

Re: online

Marko Jevtic

Ne, u tome je i bizarnost celog sistema,


U tome je bahatost prodavnice, ne celog sistema jer ja radim za vise online prodavnica u Srbiji, od karata za koncerte, do elektronskih avio karata, do prodaje proizvoda ili usluga

postoji veliki broj dobrih i svetlih primera, pa zato kazem da ne treba poistovecivati jedno iskustvo sa online prodajom u srbiji vec bi trebalo imenovati koja to online prodavnica misli da nije u njenoj odgovornosti i dostava


Ako pogledas text- sve ostale stvari koje koristim on line hvalim do neba, od banke, kupovine karata sto avionskih, sto koncertnih, bioskopskih..

Iz texta se lako moze ukapirati ko je, a ne spominjem jer necu da navucem B92 bedu na vrat, jer Ustavni sud nije ukinuo dovoljan broj clanova nakaznog zakona o informisanju.


BTW, i jeste i nije trol, ako ustavni sud ponisti ili sta ti ga ja znam uradi sa Zakonom o Agenciji za borbu protiv korupcije, bice to drugi zakon koji je Tadic potpisao a Ustavni sud ponistio ili preinacio.

Il ima ono pravilo "tri korne penal" ili "ispadanje posle trece licne"
Unfuckable Unfuckable 16:21 07.08.2010

Re: online

Iz texta se lako moze ukapirati ko je, a ne spominjem jer necu da navucem B92 bedu na vrat,


Mene zanima na koji bi se način obelodanjivanjem imena kurirske službe koja nekvalitetno i neprofesionalno obavlja svoj posao (za šta postoje i dokazi), natovarila beda na vrat B92?
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:01 07.08.2010

Re: online

jaksa scekic
... nije to izgradnja nuklearne centrale...


Samo im ti daj ovako dobre ideje!
mlekac mlekac 14:53 07.08.2010

Re: pazi sad ovaj pokusaj dranja

jaksa scekic


Ovo gore od Serifa od Nottingham-a..

U to ime:
jaksa scekic jaksa scekic 14:57 07.08.2010

Isto dranje u RS

Generalni direktor „Železnica RS" Petko Stanojević kaže da zbog negodovanja javnosti Vlada RS, najverovatnije, neće usvojiti odluku o uvođenju nove akcize na gorivo, koja bi, prema njegovim rečima, bila iskorišćena za finansijsku revitalizaciju ŽRS-a.
Stanojević tvrdi da je bura podignuta bez razloga, jer bi poskupljenje goriva od pet feninga bilo zanemarljivo u poređenju sa dobrobiti koje bi od toga imale „Železnice RS".

[/url][url=http://www.pressonline.rs/sr/vesti/republika_srpska/story/128492/Gorivo+treba+da+poskupi+da+bi+se+spasle+%E2%80%9E%C5%BDeleznice%22!.html]

Ovo je gore od Sherifa od Nottinghama
radulence radulence 16:26 07.08.2010

IMHO


nefer generalizacija.
sve to opisano moze da se desi i u evropi i svuda po svetu.

dao si pogreshnu adresu. to je tvoj zajeb.
tom kuriru nije lak posao da ga subotom shetaju tamovamo dokoni primaoci poshiljki. za tih 2.8km si i ti mogao da dodjesh da uzmesh poshiljku i izvinish mu se shto je morao da te cheka.
i vuk sit i ovce na broju.

a ovako
ni jare ni pare.
i ti si jedini na gubitku.


ulazak u evropu ne znachi samo uskladjivanje zakona nego u uskladjivanje ljudskih odnosa jednih prema drugima. tolerancija, razumevanje, poshtovanje.
Unfuckable Unfuckable 16:36 07.08.2010

Re: IMHO

Radulence, mislim da si debelo omašio poentu: ne postoji Jakša zbog kurira nego kurir zbog Jakše. Kurir uzima pare za to da Jakši donese pošiljku na označeno mesto i u određeno vreme, ima Jakšin kontakt broj za slučaj da nikoga nema na lokaciji i - kako ga koristi? Na najgori mogući način, tražeći od Jakše da preuzme deo njegovih obaveza.
To bi bilo kao kad bi frizer od tebe tražio da se malo doradiš kod kuće pošto žuri na pecanje pa ne može da stigne da ti sredi zulufe.
Osim toga, kurirska služba nije uradila ono što je garantovano, a to je isporuka u dogovoreno vreme, dakle, bio Jakša na lokaciji ili na Mesecu - oni su zakasnili. Jedina nada za izvlačenje i jedino pošteno rešenje bi bilo da su promptno izvršili besplatnu isporuku bez suvišne priče.
I, to je ono mesto na kome još posrćemo: usluga. Ovde ljudi padnu u nesvest kada im se prizna reklamacija na nešto ili, u svrhu "peglanja situacije" dobiju nekakvu dodatnu vrednost. Ali ,stvari će se sve više i više kretati u tom pravcu, dakle u pravcu popravljanja usluge jer - svi će imati "neku" cenu i "neki" kvalitet artikla, a onda prava borba za klijente sledi upravo na polju davanja bolje usluge.
radulence radulence 16:39 07.08.2010

Re: IMHO

omashio si ti moju poentu

kurir je jedno, kururska sluzba je drugo.
nije kurir kriv da se na njemu neko istresa.
zali se se sluzbi.
mlekac mlekac 16:40 07.08.2010

Re: IMHO

radulence

nefer generalizacija.
sve to opisano moze da se desi i u evropi i svuda po svetu.

dao si pogreshnu adresu. to je tvoj zajeb.
tom kuriru nije lak posao da ga subotom shetaju tamovamo dokoni primaoci poshiljki. za tih 2.8km si i ti mogao da dodjesh da uzmesh poshiljku i izvinish mu se shto je morao da te cheka.
i vuk sit i ovce na broju.


Izvini, ako je dostava uracunata u cenu proizvoda (kao sto verovatno jeste) zasto bi se ON setao da ga preuzme? Da nece, slucajno, u tom slucaju da mu odbiju i vrate troskove dostave???? Paz da nece!

Svuda u svetu kurir te pozove telefonom da proveri GDE se trenutno nalazis i tu ti i DOSTAVI paket. Zato se i zove kurir!
radulence radulence 16:43 07.08.2010

Re: IMHO

Svuda u svetu kurir te pozove telefonom da proveri GDE se trenutno nalazis i tu ti i DOSTAVI paket. Zato se i zove kurir


ne to nije tachno.
kurir te zove da pita kad cesh da budesh na napisanoj adrersi, a ne da te juri po gradu.
radulence radulence 16:46 07.08.2010

Re: IMHO

ljudi
kurir je messenger.
don't kill the messenger.
mlekac mlekac 16:58 07.08.2010

Re: IMHO

radulence
ljudi
kurir je messenger.
don't kill the messenger.


A messenger sent with haste to convey letters or dispatches, usually on public business.

Obratiti paznju na boldovan deo!

POSLAT da nesto ucini (najbrze moguce) a ne da sedi i ceka da mu musterija dodje na noge!
mlekac mlekac 17:02 07.08.2010

Re: IMHO

radulence
omashio si ti moju poentu

kurir je jedno, kururska sluzba je drugo.
nije kurir kriv da se na njemu neko istresa.
zali se se sluzbi.


Po tebi, kurir radi za koga????
Zamisli, za tu istu sluzbu. T.j. u ocima gradjana ON je sluzba!
Jaksu ne treba da zanima kako su oni organizovani. To je njihova unutrasnja stvar. On je platio odredjenu uslugu i ocekuje da je dobije. A da li ce paket da mu dostavi kurir, sef ekspoziture ili kafe kuvarica - to njega, kao korisnika NE ZANIMA! To je njihova unutrasnja stvar organizacije rada firme.
radulence radulence 17:03 07.08.2010

Re: IMHO

A messenger sent with haste to convey letters or dispatches, usually on public business.


kakve veze ima to sa online shopping?
pojam 'kurur' se na ovom blogu koristi za 'poshtara koji dostavlja online kupovinu', a ne u onom starovremenskom tradicionalnom smislu 'kurir'.
mlekac mlekac 17:05 07.08.2010

Re: IMHO

radulence
A messenger sent with haste to convey letters or dispatches, usually on public business.


kakve veze ima to sa online shopping?
pojam 'kurur' se na ovom blogu koristi za 'poshtara koji dostavlja online kupovinu', a ne u onom starovremenskom tradicionalnom smislu 'kurir'.

Pa ti si tvrdio da je kurir messenger...
Ja sam samo izvukla iz recnika POTPUNU definiciju pojma.
radulence radulence 17:11 07.08.2010

Re: IMHO

bukvalno si izvukla pogreshnu definiciju pojma.
Unfuckable Unfuckable 17:16 07.08.2010

Re: IMHO

ok, pod "Kurir" mislio sam na kurirsku službu, očekivao sam da je to jasno. Pojedinac je deo sistema za koji radi, i taj Sistem garantuje određene stvari klijentima.
Problem je u tome što mnoge firme kod nas grizu čak i zalogaje koje realno ne mogu da progutaju, dovodeći tako i sebe i klijenta u bedu: em ruše svoj kredibilitet, obećavajući nešto što nisu u stanju da ispune, em nanose štetu klijentu ostavljajući ga bez onoga što mu treba.
Kao primer, navodim objašnjenje jedne gospodže iz jedne kurirske službe za lokalnu isporuku koja garantuje (uz određen iznos, naravno) isporuku unutar sat vremena u Gradu:
"Gospodine, pa gužva je u gradu!"

ne serrrri.
mlekac mlekac 17:21 07.08.2010

Re: IMHO

radulence
bukvalno si izvukla pogreshnu definiciju pojma.

Ne svidja ti se definicija?
Cek da priupitamo Wikipediu:
Courier
A courier is a person or company employed to deliver messages, packages and mail. Couriers are distinguished from ordinary mail services by features such as speed, security, tracking, signature, specialization and individualization of services, and committed delivery times, which are optional for most everyday mail services. As a premium service, couriers are usually more expensive than usual mail services, and their use is typically restricted to packages where one or more of these features are considered important enough to warrant the cost.


Boldovanje i podvlacenje je moje...
jaksa scekic jaksa scekic 17:44 07.08.2010

Re: IMHO

radulence

nefer generalizacija.
sve to opisano moze da se desi i u evropi i svuda po svetu.

dao si pogreshnu adresu. to je tvoj zajeb.
tom kuriru nije lak posao da ga subotom shetaju tamovamo dokoni primaoci poshiljki. za tih 2.8km si i ti mogao da dodjesh da uzmesh poshiljku i izvinish mu se shto je morao da te cheka.
i vuk sit i ovce na broju.

a ovako
ni jare ni pare.
i ti si jedini na gubitku.


ulazak u evropu ne znachi samo uskladjivanje zakona nego u uskladjivanje ljudskih odnosa jednih prema drugima. tolerancija, razumevanje, poshtovanje.


Greska u citanju.
NISAM dao pogresnu adresu- dao sam adresu na osnovu potvrde prodavca koji je angazovao kurirsku sluzbu da od MOMENTA slanja e-maila- potvrde prodje 24 casa.
U mom slucaju prodavac-kurirska sluzba NIJE ucinila uslugu za koju su dobili novac.
Elem, umesto posle 24 casa zeli se isporuka 72 casa.
Znaci NIJE pogresna adresa.
Evo sta pise u ugovoru izmedju mene i prodavca
Dostava pošiljke


Dostavu pošiljke vrši kurirska služba. Dostava se odvija na sledeći način: prvo je potrebno da evidentiramo Vašu uplatu i odmah vam šaljemo email obaveštenja da je uplaćeni novac stigao. Zatim se vrši priprema pošiljke i u trenutku predaje pošiljke kurirskoj službi šaljemo vam email da smo pošiljku poslali. Od tog trenutka, u toku sutrašnjeg dana će vam pošiljka biti uručena. Prilikom preuzimanja pošiljke ništa ne plaćate, samo potpisujete adresnicu kuriru i uzimate pošiljku. Osim putem email poruka koje ćemo vam slati prilikom svake promene statusa vaše narudžbenice, njen status možete pratiti i na stranici "Vaš nalog".
Pored naručenih proizvoda pošiljka sadrži validan račun i garanciju ukoliko proizvod podleže garanciji.

A evo i mail-a koji je stigao 4 avgusta

Postovani,

obavestavamo vas da smo posiljku po narudzbenici br. xxxxxx poslali
na adresu za isporuku koju ste naveli prilikom narucivanja.
Posiljka ce vam biti isporucena prvog sledeceg radnog dana u terminu
od 9-13h. Subotom se isporucuju posiljke samo u vecim gradovima.
Pre urucenja, kurir ce vas kontaktirati telefonom.

Primer:
Ukoliko ste ovaj email dobili u utorak, isporuka ce biti u sredu.
Ukoliko ste ovaj email dobili u petak, isporuka u vecim gradovima
ce biti u subotu a u ostalim mestima u ponedeljak.

Za sve dodatne informacije stojimo vam na raspolaganju.

znaci 5 isporuka, a nije ni 6, znaci 7 u subotu e pa nece moci, bez reci izvinjenja i nista vise

J
jaksa scekic jaksa scekic 17:51 07.08.2010

Re: IMHO

jaksa scekic
radulence

nefer generalizacija.
sve to opisano moze da se desi i u evropi i svuda po svetu.

dao si pogreshnu adresu. to je tvoj zajeb.
tom kuriru nije lak posao da ga subotom shetaju tamovamo dokoni primaoci poshiljki. za tih 2.8km si i ti mogao da dodjesh da uzmesh poshiljku i izvinish mu se shto je morao da te cheka.
i vuk sit i ovce na broju.

a ovako
ni jare ni pare.
i ti si jedini na gubitku.


ulazak u evropu ne znachi samo uskladjivanje zakona nego u uskladjivanje ljudskih odnosa jednih prema drugima. tolerancija, razumevanje, poshtovanje.


Greska u citanju.
NISAM dao pogresnu adresu- dao sam adresu na osnovu potvrde prodavca koji je angazovao kurirsku sluzbu da od MOMENTA slanja e-maila- potvrde prodje 24 casa.
U mom slucaju prodavac-kurirska sluzba NIJE ucinila uslugu za koju su dobili novac.
Elem, umesto posle 24 casa zeli se isporuka 72 casa.
Znaci NIJE pogresna adresa.
Evo sta pise u ugovoru izmedju mene i prodavca
Dostava pošiljke


Dostavu pošiljke vrši kurirska služba. Dostava se odvija na sledeći način: prvo je potrebno da evidentiramo Vašu uplatu i odmah vam šaljemo email obaveštenja da je uplaćeni novac stigao. Zatim se vrši priprema pošiljke i u trenutku predaje pošiljke kurirskoj službi šaljemo vam email da smo pošiljku poslali. Od tog trenutka, u toku sutrašnjeg dana će vam pošiljka biti uručena. Prilikom preuzimanja pošiljke ništa ne plaćate, samo potpisujete adresnicu kuriru i uzimate pošiljku. Osim putem email poruka koje ćemo vam slati prilikom svake promene statusa vaše narudžbenice, njen status možete pratiti i na stranici "Vaš nalog".
Pored naručenih proizvoda pošiljka sadrži validan račun i garanciju ukoliko proizvod podleže garanciji.

A evo i mail-a koji je stigao 4 avgusta

Postovani,

obavestavamo vas da smo posiljku po narudzbenici br. xxxxxx poslali
na adresu za isporuku koju ste naveli prilikom narucivanja.
Posiljka ce vam biti isporucena prvog sledeceg radnog dana u terminu
od 9-13h. Subotom se isporucuju posiljke samo u vecim gradovima.
Pre urucenja, kurir ce vas kontaktirati telefonom.

Primer:
Ukoliko ste ovaj email dobili u utorak, isporuka ce biti u sredu.
Ukoliko ste ovaj email dobili u petak, isporuka u vecim gradovima
ce biti u subotu a u ostalim mestima u ponedeljak.

Za sve dodatne informacije stojimo vam na raspolaganju.

znaci 5 isporuka, a nije ni 6, znaci 7 u subotu e pa nece moci, bez reci izvinjenja i nista vise

J



A evo kako je u svetu:

Have a Hassle-Free Delivery



When you track your shipment, you'll know the exact date to expect it. To receive your shipment on the first delivery attempt, choose from these options:


Leave a note for your driver asking him to leave your shipment in a safe designated place.
If a signature is required, have the shipment delivered to a neighbor who will be available.

Finally, if you need to change the delivery options for your package before the first delivery attempt, please contact the shipper for alternate arrangements.

E, pa kad oni budu Evropljani, ja cu da budem tolerantniji, ovako necu da me iko sikanira za moje rodjene pare

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:46 07.08.2010

Re: IMHO

Unf
I, to je ono mesto na kome još posrćemo: usluga.


Pa ako na uslugama posrcemo, ja stvarno ne znam sta onda uopste jos radi u Srbiji, i cime se ljudi tu zapravo bave?

Evo oterao sam kola na pranje, dok sam bio u BGD-u. Znaci, tih servisa za pranje + vulkaniziranje ima ama na svakom cosku, mislim da smo lider u regionu u tom biznisu (ovo neko da javi Kenu, da ne lupeta gluposti, mostovi i okretnice, gde mu je onaj kvazisavetnik, krstari na Karipskom moru?). Znaci, logicno bi bilo, gde god da udjes, ima da se polome oko tebe, jer ako ti se ne svidja usluga, sve sto treba da uradis je da isparkiras i uparkiras se u sledece dvoriste. Sem sto su majstori doskocili i tom sistemu - svi su podjednako losi, tako da ti je svejedno gde odes, a najbolje je, ako imas dvoriste, da uzmes crevo u ruke i sam peres.

Znaci, udjem sa caletovom Yugo-65 limuziniom u perionicu u mom predgradju. Dva dizelasa me onako zakrvavljenog oka odmere jer sam ih prekinuo u gledanju Farme ili skupstinskog govora Sundjer Boba, a ne vozim ni BMW-a peticu. TV u perionici tresti iz sve snage, jedva sam sebe cujem, jos su ga okrenuli prema kolima, da cuju dok peru. I sad krecu onako nadrkani nesto da ga zalivaju kao da su zabrinuti za svetske zalihe vode, pa da mi malaju po kolima sundjerom, ali onako bas preko qrca, vidi se da im je los dan, nedelja, mesec, godina, zivot. Kao nesto poprskaju crevom, mrzelo ih da pale kompresor i onda spahtlom predju dvaput preko krova da uklone vodu, i to je to, 250 kinti + baksis. Mislim, bolju bih uslugu dobio od "peraca" tamo ispred Skupstine, a za manje pare.

Sto je najcrnje, potpuno ista situacija, scenario, odnos, ama sve je u dlaku isto, u Zavodu za zastitu spomenika, gde sam isao po potvrde za izvoz slika. Jedino su polupismeni dizelasi zamenjeni nekim mladjanim, ali svog polozaja vrlo svesnim, te proporcionalno nadrkanim cinovnicicem, koji misli da ako je zavrsio fakultet, i dovelo ga na to radno mesto u lepoj zgradi u centru grada, ne prilici mu da se lati metra i olovke, i popuni mi dva reda u formularu koja nisam umeo, a za svih 850 kinti koliko ta dozvola kosta. Da ne pominjem da je popunio pogresno, pa je kurirska sluzba, mozda ova ist koju pomenu Jaksa (DHL) digla frku i dreku, te sam morao da jurim te papire opet ispocetka, dan pred put nazad.

Jedina razlika izmedju Zavoda i perionica je sto je Zavod jedan, pa nemas mogucnost izbora, a perionica ima milion, ali su sve lose, pa opet nemas izbora.

Ja da se za nesto pitam, dekretom bih zabranio sve te usluzne delatnosti i od ovih para od privatizacije, otvorio neku tesku proizvodnju, ali ono - low-level, k'o u kineskim selima, da ljudi prave zihernadle i potkovice, 20 sati dnevno, za dva evra na dan. Pa tako jedno par godina, dok ne nauce kakva je privilegija i sreca imati perionicu, ili raditi u kurirskoj sluzbi, ili popunjavati ljudima formulare za pare.
radulence radulence 18:55 07.08.2010

Re: IMHO

E, pa kad oni budu Evropljani, ja cu da budem tolerantniji, ovako necu da me iko sikanira za moje rodjene pare


to nije sporno. naravno da necesh da dozvolish da te iko shikanira.

sporan je samo nachin na koji se bori protiv toga.


iris.davidovich iris.davidovich 14:55 08.08.2010

Re: IMHO

dao si pogreshnu adresu. to je tvoj zajeb.

nije dao pogresnu adresu, nego oni nisu postovali rok dostave. da su oni rekli npr. "mozda ce posiljka stici i za vikend, nismo sigurni", verujem da bi se jaksa dosetio da dadne i kucnu adresu kao alternativnu. to se sve napise u sistem, da kurir zna gde da ide.
nije kurir kriv da se na njemu neko istresa.

naravno da nije. sem sto je ovaj kurir bio u fazonu "baate, mrzi me da giljam do tebe". slazem se da nije on licno odgovoran, ali mogao je na taj nacin da popravi gresku svoje kompanije. ja bih momka u svakom slucaju upitala za ime, pozvala sluzbu i rekla "sluzbo, vasa je greska, ali taj radnik nije hteo da dodje, ili vasa je greska, i samo zahvaljujuci vasem dobrom radniku, ja sam dobio posiljku."

btw, jaksa, kakve to mrave-mutante imas kad kreda ne deluje? nama poslali iz majcice tu istu kredu (jer su se mravi navikli na ovdasnje proizvode, a one sto prskaju ne smem da zovem zbog sebe i deteta), i jos je nisu probili
NNN NNN 22:55 08.08.2010

Re: IMHO

To bi bilo kao kad bi frizer od tebe tražio da se malo doradiš kod kuće pošto žuri na pecanje pa ne može da stigne da ti sredi zulufe.
Ja jednom sam sebi vadio konce (u ambulanti, a nisam lekar) - biće (jednom) blog o tome (pošto je trebalo nekako i da se stigne do toga)...
mlekac mlekac 17:55 07.08.2010

Zaboravih Jaksa da te pitam...

A sta ces da uradis kad ti se u ponedeljak kurir pojavi u kancelariji????

Mrtav 'ladan i potpuno neobavesten da te je neko iz njegove sluzbe zezao u subotu?
jaksa scekic jaksa scekic 17:58 07.08.2010

Re: Zaboravih Jaksa da te pitam...

mlekac
A sta ces da uradis kad ti se u ponedeljak kurir pojavi u kancelariji????

Mrtav 'ladan i potpuno neobavesten da te je neko iz njegove sluzbe zezao u subotu?


Cekaj prvo da se desi
mlekac mlekac 18:33 07.08.2010

Re: Zaboravih Jaksa da te pitam...

jaksa scekic
mlekac
A sta ces da uradis kad ti se u ponedeljak kurir pojavi u kancelariji????

Mrtav 'ladan i potpuno neobavesten da te je neko iz njegove sluzbe zezao u subotu?


Cekaj prvo da se desi

Ako ispadne da sam pogodila - za mustuluk trazim jednu od onih baklava s pistacima! Moze?
lidiaz lidiaz 20:23 07.08.2010

Da je samo u Srbiji

Narucila, kupila, platila, da stigne na adresu prijatelja. Imam i tracking broj da vidim gde je. Kaze u putu, ja proveravam kod prijatelja, nema nista. Ovde inace ostave nalepnicu da se pokupi ako nikog ne nadju. Tri dana su navodno pokusavali a ga pronadju, i navodno ostavili nalepnicu. Prijatelj kaze da misli da je video neku nalepnicu na spratu ispod.
I kako ga "nisu nasli", vratili posiljku, a meni pare :(.
Oljacat Oljacat 22:28 07.08.2010

Online

Ja već dugo kupujem knjige on line, i zaista moram da kažem da su kurirske službe super, da je dostava robe u roku od 48 sati - pričam o Leskovcu. Moja firma takođe ima vrlo intenzivnu saradnju sa kurirskim službama zbog rezervnih delova koji moraju često da se šalju u Bg. E sada, nije problem kada oni meni iz Bga dostavljaju nešto u Leskovac, već je problem kada je nešto u Beogradu. Veliki problem. Jer je Beograd nadrastao sam sebe, i ljudi ne mogu da stignu na lokacije na vreme zbog nenormalnih gužvi, zastoja itd, pa onda moramo dan unapred da razmišljamo kako i šta . Nemoj pogrešno da me shvatiš, problem koji si opisao je apsolutno neprihvatljiv, ali opet kažem-mislim da je karakterističan za Beograd. I opet se vraćamo na suštinu, a to je da je nešto trulo u državi ....
Bili Piton Bili Piton 23:38 07.08.2010

Re: Online

Oljacat
Jer je Beograd nadrastao sam sebe, i ljudi ne mogu da stignu na lokacije na vreme zbog nenormalnih gužvi, zastoja itd, pa onda moramo dan unapred da razmišljamo kako i šta


Upravo. To vazi i za kurirsku sluzbu. Ako je tehnicki nemoguce nesto dostaviti u roku od jednog sata onda nek ne postavljaju sami sebi nerealna ocekivanja reklamirajuci nesto sto ne mogu da ostvare. Musterija ce rado sacekati jos jedan sat, npr - ali nek to onda bude taj jedan sat, i stvarno taj jedan sat, a ne naredna dva dana.
Unfuckable Unfuckable 23:40 07.08.2010

Re: Online

pa onda moramo dan unapred da razmišljamo

Bingo. Proaktivan stav.
Ne vidim zašto tu čarobnu veštinu ne bi mogli da primenjuju i svi ostali kojih se tiče?

edit:
nek ne postavljaju sami sebi nerealna ocekivanja reklamirajuci nesto sto ne mogu da ostvare.

Bili druže, vidi me gore -
"Problem je u tome što mnoge firme kod nas grizu čak i zalogaje koje realno ne mogu da progutaju, dovodeći tako i sebe i klijenta u bedu: em ruše svoj kredibilitet, obećavajući nešto što nisu u stanju da ispune, em nanose štetu klijentu ostavljajući ga bez onoga što mu treba."

(briljIram, rastUram! )
mlekac mlekac 00:20 08.08.2010

Re: Online

Unfuckable


(briljIram, rastUram! )

Bili Piton Bili Piton 00:27 08.08.2010

Re: Online

Unfuckable

Bili druže, vidi me gore -


(briljIram, rastUram! )


Pa preporuCIO sam te, sta jos oces, autorska prava?
Unfuckable Unfuckable 00:34 08.08.2010

Re: Online

kajče bajče, vi'š da trolujem gore!
albicilla albicilla 08:31 08.08.2010

ma sve su to iste smedje stvari

istovetno iskustvo sam imao sa kupovinom online u norfolku, mrzelo ih da isporuce, vec su na svoj sajt okacili info "pokusana isporuka, nikoga kod kuce, znak raspoznavanja: zelena vrata"; a citav dan iz kuce nisam izasao, a i vrata su bila plava

posto kazu da su pokusali isporuku, tebi, koji si je vec platio, preostaje da ides u njihov depo da to prezmes

savrsen posao: naplacujes nepostojece isporuke, a kupci tebi dolaze po robu koju cak i ne prodajes
milisav68 milisav68 23:54 08.08.2010

dok ne dođe kurir...

...stavi kuhinjsku so na mravlji put.
jaksa scekic jaksa scekic 14:09 09.08.2010

Happy end- ali ne kao Jelicin :))))

PS: Posle e-mail-a zvali su me is on line shop firme, uz veliko izvinjenje, krivica je do kurirske sluzbe koja je mrtva hladna napisala da nikog nije bilo u cetvrtak i petak (pazi nikog u Business centru), i molba da preuzmem posiljku i da ce mi se oni revansirati.

Za svaku pohvalu, ali i pouka.

Dragi potrosaci, MORATE da se borite za svoja prava.

Ipak moze, i to mi je drago.

Mravci, dosao vam je crni petak
mikimedic mikimedic 20:05 09.08.2010

klasicna zamena teza

ovu pricu si mogao da napises u bilo kojoj drzavi clanici eu.

i u mnogim slucajevima tesko bi dobio novac nazad.

zasto u svakoj temi 'nesto je trulo u drzavi srbiji' nadje i mesto stav 'da to nece biti tako kad jednog dana docekamo godoa, pardon eu'?



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana