novi

Vanja Montenegro Ljujic RSS / 06.12.2007. u 01:14

tekst



Komentari (70)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Filip Mladenović Filip Mladenović 01:38 06.12.2007

Predrasude su lenjost duha,

nedostatak znanja, vrsta kompleksa, linija manjeg otpora i potvrda narodne poslovice: "Bolje poznato zlo nego nepoznato dobro!"
nsarski nsarski 01:46 06.12.2007

predrasude, predrasude.

ovo sam danas cuo:
Ide americki dzip u patrolu vijugavim putem kod grada Faludze. Kad, pored puta vide jednog americkog vojnika i jednog Iracanina, polomljeni, krvavi, jedva zivi. Stanu oni, i odmah ukazu pomoc svom zemljaku. On se malo povrati, i oni ga upitase: "Sta se desilo?"
Pa, kaze ovaj. "isao ja ovde, izvidjao, i vidim ovoga sa puskom. Skocim u jarak pored puta - skoci i on.
Gledamo se preko nisana. Merkamo se, i ja mu doviknem:
' Tvoj Sadam je tiranin i zlocinac. Tvoj Bin laden se oblaci u haljine kao zensko!'
A on mi odgovori: 'Tvoja Hilari Klinton je lezbejka! Oblaci se u zensko, ali se ponasa kao muskarac!'.
Tu obojica shvatimo u kojim predrasudama zivimo, bacimo puske, i minut kasnije, nas dvojica na drumu se rukujemo i smejemo. U tom naidje kamion i pregazi nas obojicu!".
Unfuckable Unfuckable 06:28 06.12.2007

Re: predrasude, predrasude.

Boro & Ramiz, ybt ......
Nemanja_K Nemanja_K 07:47 06.12.2007

Re: predrasude, predrasude.

nsarski
ovo sam danas cuo:
Ide americki dzip u patrolu vijugavim putem kod grada Faludze. Kad, pored puta vide jednog americkog vojnika i jednog Iracanina, polomljeni, krvavi, jedva zivi. Stanu oni, i odmah ukazu pomoc svom zemljaku. On se malo povrati, i oni ga upitase: "Sta se desilo?"
Pa, kaze ovaj. "isao ja ovde, izvidjao, i vidim ovoga sa puskom. Skocim u jarak pored puta - skoci i on.
Gledamo se preko nisana. Merkamo se, i ja mu doviknem:
' Tvoj Sadam je tiranin i zlocinac. Tvoj Bin laden se oblaci u haljine kao zensko!'
A on mi odgovori: 'Tvoja Hilari Klinton je lezbejka! Oblaci se u zensko, ali se ponasa kao muskarac!'.
Tu obojica shvatimo u kojim predrasudama zivimo, bacimo puske, i minut kasnije, nas dvojica na drumu se rukujemo i smejemo. U tom naidje kamion i pregazi nas obojicu!".


To me podseca na losu dnevnopoliticku adaptaciju sjajnog filma "Hell in the Pacific" sa Lee Marvinom i Toshiro Mifuneom iz tamo 60 i neke. Americki i japanski oficir posle bitke bivaju nasukani na malo ostrvo u sred Pacifika i suoceni sa problemom prezivljavanja pocinju da saradjuju i "kohabitiraju" ostavljajuci iza sebe netrpeljivost i predrasude. Film i ujedno njihovo prijateljstvo se zavrsavaju tako sto ih raznosi bomba bacena iz aviona, ocito od strane nekoga ko nije gledao film.
angie angie 01:53 06.12.2007

iako

ima mnogo vaznijih, ima jedna, koju ni jedan mushkarac nije promashio, a to je , kada dok vozi, neko ispred njega uradi neshto nespretno, obavezno prokomentarishe- mora da je neka glupacha!
nsarski nsarski 02:10 06.12.2007

Re: iako

koju ni jedan mushkarac nije promashio

nemoj tako, angie: dovoljno je naci makar jednog, koji je makar jednom "promasio", pa pokazati da je tvoja tvrdnja netacna. kategoricki stavovi su takodje predrasuda:)

Btw, da li bi se ti naljutila ako bih rekao: "ja angie ne poznajem, ali mi lici na ovu osobu dole" (inace meni veoma draga slika - ovde je u kolekciji u gradu u kome zivim - G. Richter)



ovo me zanima onako, nevezano:)))

Na primer, meni strongman lici na (E. Fink):




P.S.
Ovo pitam jer imam inspiraciju da napisem blog o tome kako povezati pojavnu sa mentalnom slikom o nekoj osobi (ovo bi mi bili neki od primera - a imam i gore:))) Dusu dalo za predrasude.
angie angie 03:53 06.12.2007

Re: iako

sharski , pa naravno da ima onih koji su promashili-jer vozach ispred nije bila zena!:)))

A za mene si skrrroz promashio-ja sam crvenokosa savelikim loknama i nisam sharena!:))
(bolje celava - nego plava, glavna mi je predrasuda!)
nsarski nsarski 04:06 06.12.2007

Re: iako

angie
sharski , pa naravno da ima onih koji su promashili-jer vozach ispred nije bila zena!:)))

A za mene si skrrroz promashio-ja sam crvenokosa savelikim loknama i nisam sharena!:))
(bolje celava - nego plava, glavna mi je predrasuda!)


Auuuuuh, angie, alaj si bukvalista!! a ovaj gest sa okrenutom glavom? to ne lichi? manir, dusho, mentalna slika, na to ciljamo (ni strongman nije crnac),
(U pitanju je, inace, Beti, Gerhatdova cerka).

OK, evo ti druga. Vittorio Corcos, on je slikao crvenokose. Ova se zove "sogni" - dreams.




Ili mozda vise volis sophonisbu anguissola?
angie angie 04:12 06.12.2007

Re: iako

pa ti reko, zanima me onako- pa sad ja ispala bukvalna, al dobro.
nsarski nsarski 04:25 06.12.2007

Re: iako

A ovo, jel lici na Vucka (Gino Severini - Pierrot the musician)?
angie angie 04:34 06.12.2007

Re: iako

stigla ti poshta:)
Unfuckable Unfuckable 06:29 06.12.2007

Re: iako

bolje celava - nego plava, glavna mi je predrasuda!)


...sjajno : )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
marumi marumi 08:09 06.12.2007

Re: iako

Na primer, meni strongman lici na (E. Fink):

E, to su zapravo predrasude kada nagadjamo ko je iza nekog nika ovde na blogu i onda sticemo neku SVOJU sliku o njemu/njoj. A trebalo bi da diskutujemo o temi koja se postavi. Ja sam bila gost kod blogera Drage Kovacevic sa temom ''Seca li se ko jos Indeks profesora?'' . Jedan ucesnik mi se obratio sa;- Maro,..'' a onda je jedna ucesnica krenula da se raspituje: - Ko je Mara?'' Odgovorila sam joj da se i ja pitam ali da bi bilo zanimljivo procitati sta i ona misli o temi. Onda se jos jednom javila ali samo da pokaze kako cita sta pisemo MI o tome ali opet nije komentarisala temu. To znaci da doticnu i ne zanima tema narocito koliko ko se to javlja iza kojeg nika jer je puna predrasuda. E sad, neko zna u kratkim ctrama mnogo da kaze a nekome treba puno reci da nesto objasni. To izaziva predrasude jer i o nama ovde ostali mogu da steknu pogresno misljenje jer ga sticu na osnovi onoga sto od nas citaju.
Zakljucak: Predrasude se lako sticu ali se tesko isteruju iz nekoga.

Vanja, preporuka:)
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 08:52 06.12.2007

Re: iako vozi polako

angie
ima mnogo vaznijih, ima jedna, koju ni jedan mushkarac nije promashio, a to je , kada dok vozi, neko ispred njega uradi neshto nespretno, obavezno prokomentarishe- mora da je neka glupacha!

Ja priznajem da na osnovu tipa prekršaja koje vidim u saobraćaju igram igru pogađanja: kojeg je pola prekršilac. Uglavnom pogađam.
Npr. Žene prave prekršaje koji su u mojoj terminologiji "niskog intenziteta" a to znači: uspori pa gleda gde će, stoji na mestu koje je baš nezgodno za stajanje, vozi polako i tamo gde to usporava saobraćaj, izbaci guzu kroz vrata i nešto traži na vozačkom sedištu. Po pravilu su ti prekršaji takvi da nema žrtava, udaranja, štete. Psovki koliko hoćeš. Njih smeš da opsuješ)
Muškarci prave mnogo grublje pekršaje: prelaze punu liniju, drsko obilaze kolonu automobila, ulaze u kontrasmer, prolaze kroz crveno svetlo. Njihovi prekršaji su daleko rizičniji. Ne stigneš da opsuješ a najčešće ne smeš da opsuješ ako je prozor otvoren da te ne čuje. Nikad ne znaš da li nosi pištolj i da li je spreman da ga upotrebi.
Unfuckable Unfuckable 09:05 06.12.2007

Re: iako

Onda se jos jednom javila ali samo da pokaze kako cita sta pisemo MI o tome ali opet nije komentarisala temu. To znaci da doticnu i ne zanima tema narocito koliko ko se to javlja iza kojeg nika jer je puna predrasuda



..pa toga ovde ima koliko hoćeš, ne sekiraj se....ali lepo je da i ti osetiš malo kako je biti "sa druge strane" komentara...sada verovatno vidiš kako je kada neko počne da ti kasapi blog ili tebe lično...mada mislim da si ti savršeno dobro prošla - zbog "vip protektorata" naravno.....jbg, nije svakom suđeno da bude miljenik većine - zamisli da se neko zaintačio da ti upropasti blog ( i to prvi ) i dezavuiše tebe i tvoje pisanje, pa sve još u sinhro akciji sa još par ljubitelja stila, gramatike & pisane reči - koliko bi te tek to potreslo, kada si ovoliko obratila pažnju na ovu relativnu beznačajnost....
Takođe, ima mnogo ljudi koje je usmeno mnogo lakše razumeti nego pisanim putem.
marumi marumi 09:17 06.12.2007

Re: iako

pa toga ovde ima koliko hoćeš, ne sekiraj se....ali lepo je da i ti osetiš malo kako je biti "sa druge strane" komentara...sada verovatno vidiš kako je kada neko počne da ti kasapi blog ili tebe lično...mada mislim da si ti savršeno dobro prošla - zbog "vip protektorata" naravno.....jbg, nije svakom suđeno da bude miljenik većine - zamisli da se neko zaintačio da ti upropasti blog ( i to prvi ) i dezavuiše tebe i tvoje pisanje, pa sve još u sinhro akciji sa još par ljubitelja stila, gramatike & pisane reči - koliko bi te tek to potreslo, kada si ovoliko obratila pažnju na ovu relativnu beznačajnost....
Takođe, ima mnogo ljudi koje je usmeno mnogo lakše razumeti nego pisanim putem.

A ko je tebi upropastio blog? Da nisam ja mozda? Zaista nisam svesna. Ako je tako ja se izvinjavam premda bi trebala prvo da znam sta se desilo? Nisam bas sigurna da sam sve razumela.
marumi marumi 09:22 06.12.2007

Re: iako

zamisli da se neko zaintačio da ti upropasti blog ( i to prvi ) i dezavuiše tebe i tvoje pisanje,

dodatak

Pa ja mislim da je neko pokusao i moju temu da upropasti jer sam pokrenula bas jednu osetljivu, skoro ''zaboravljenu'' a to nekome nije bas odgovaralo iz samo njemu/njoj znanih razloga. I ne vidim po cemu mislis da sam ja ''dobro prosla''. Nisu bas svi stavovi bili usaglaseni. Virtuelni Vasilije je tu kao pravi majstor da okrene temu.

Vanja, sorry for troll.:)
Unfuckable Unfuckable 09:29 06.12.2007

Re: iako

....funny / silly : pa ne može meni par napaljenih likova da ruinira blog, bez obzira što je bio prvi, ne laskaj sebi.
A to što se ne sećaš - to je tvoj problem, a ne moj.
Malo "srčovanja" po blogu i kašće ti se samo, ne pada mi na pamet da ti crtam.
Uostalom, bilo pa prošlo. Ali, kažem - lepo je da si, pa makar i pod "vip kišobranom" osetila delić tog osećaja izloženosti. Verovatno zato ja svakom debitantu prvo poželim dobrodošlicu i dam preporuku.
Mada, radio sam to i pre nego što sam dobio autorsku opciju.
marumi marumi 12:01 06.12.2007

Re: iako

Unfuckable
....funny / silly : pa ne može meni par napaljenih likova da ruinira blog, bez obzira što je bio prvi, ne laskaj sebi.A to što se ne sećaš - to je tvoj problem, a ne moj. Malo "srčovanja" po blogu i kašće ti se samo, ne pada mi na pamet da ti crtam.Uostalom, bilo pa prošlo. Ali, kažem - lepo je da si, pa makar i pod "vip kišobranom" osetila delić tog osećaja izloženosti. Verovatno zato ja svakom debitantu prvo poželim dobrodošlicu i dam preporuku.Mada, radio sam to i pre nego što sam dobio autorsku opciju.

Stvarno nije fer sto ne obrazlozavas napad dokazima. Onda me i ne cudi nista vise.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 12:46 06.12.2007

Re: iako

nsarski
A ovo, jel lici na Vucka (Gino Severini - Pierrot the musician)?


Više mi liči na ovoga, samo nije tako lep) Predrasuda?
mikimedic mikimedic 13:10 06.12.2007

Vec u prvoj recenici...

... predrasuda: koju ni jedan mushkarac nije promashio

eto... ja jesam. promasujem. uvek.
Unfuckable Unfuckable 13:12 06.12.2007

Re: iako

Stvarno nije fer sto ne obrazlozavas napad dokazima. Onda me i ne cudi nista vise.

.
..hm, ganulo me ovo "fer" espešli...pogotovu od tebe - fer igrača za primer, diku & ponos
takođe me ganulo to što se smatraš napadnutom, pooor....rekoh ti već - ne laskaj sebi toliko.
Nisam ni pisao komentar da bi se ti čudila or not, nego da ti skrenem pažnju kako je život čudan : kada voziš, psuješ pešake, a kada pešačiš - vozače...mada, kao što napomenuh - voziti sa diplomatskim tablama , kao što je tvoj slučaj - ne daje baš realni ugođaj, al to je opet tvoj problem a ne moj.
Na svako pitanje koje si postavila dobila si odgovor, da se ne foliramo više, a tehničkim crtanjem i pisanjem uputstava za "neobaveštene & nevešto neupućene" se bavim samo kada sam izuzetno dobre volje ili imam višak slobodnog vremena.
marumi marumi 13:17 06.12.2007

Re: iako

hm, ganulo me ovo "fer" espešli...pogotovu od tebe - fer igrača za primer, diku & ponos
takođe me ganulo to što se smatraš napadnutom, pooor....rekoh ti već - ne laskaj sebi toliko.
Nisam ni pisao komentar da bi se ti čudila or not, nego da ti skrenem pažnju kako je život čudan : kada voziš, psuješ pešake, a kada pešačiš - vozače...mada, kao što napomenuh - voziti sa diplomatskim tablama , kao što je tvoj slučaj - ne daje baš realni ugođaj, al to je opet tvoj problem a ne moj.
Na svako pitanje koje si postavila dobila si odgovor, da se ne foliramo više, a tehničkim crtanjem i pisanjem uputstava za "neobaveštene & nevešto neupućene" se bavim samo kada sam izuzetno dobre volje ili imam višak slobodnog vremena.

ovim si rekao mnogo o sebi pa ja sad imam predrasuda o tebi koje i nisu bas....
Unfuckable Unfuckable 13:22 06.12.2007

Re: iako

ovim si rekao mnogo o sebi pa ja sad imam predrasuda o tebi koje i nisu bas....



ti si rekla mnogo više o sebi pre jedno mesec i po dana, veruj...samo, tada si još uvek išla "peške" ...
Za razliku : ja nikakvih predrasuda o tebi nemam - sve što je trebalo, video sam - tj pročitao, tako da mesta predrasudama jednostavno nema. Lepo si se predstavila.
marumi marumi 14:11 06.12.2007

Re: iako

ti si rekla mnogo više o sebi pre jedno mesec i po dana, veruj...samo, tada si još uvek išla "peške" ...
Za razliku : ja nikakvih predrasuda o tebi nemam - sve što je trebalo, video sam - tj pročitao, tako da mesta predrasudama jednostavno nema. Lepo si se predstavila.

Stvarno preterujes. Kad nekoga optuzujes obavezan si i da podneses dokaze o tome. Rekla sam ti da nicega nisam svesna i da sam spremna da se izvinem., (cak se i izvinula) ali ti teras dalje. Delujes ostrasceno bez razloga. Ako sam ja ''sila peske'' to samo moze biti u smislu nesnalazljivosti kao novajlija na blogu a to sto ja nemam SVOJ blog na b92 kao ti mene goni da stopiram nekoga ko bi mi ustupio prostor. Ako je to bio neki VIP-ovac )koje ti ocito mrzis) to ne znaci da se ja ovde bas slazem sa SVIM VIP-ovcima. Na necije blogove opste i ne svracam a pojavio se samo jedan koji je meni pruzio gostoprimstvo. Ako si ti bas sa njim imao nekakav sudar ja tome nisam kriva.
Mislim da preterujes i ovim zavrsavam diskusiju s tobom a Vanji se izvinjavam na trolovanju teme koja je na tebi izgleda bas primenjiva jer si ti pun predrasuda barem o meni.
nsarski nsarski 14:20 06.12.2007

Re: iako

KRALJMAJMUNA
nsarski
A ovo, jel lici na Vucka (Gino Severini - Pierrot the musician)?


Više mi liči na ovoga, samo nije tako lep) Predrasuda?

Or'ginal Vucko!
marumi marumi 14:46 06.12.2007

Re: iako

Or'ginal Vucko!

Vucko je pravi. Ma kavi pravi, mnogo zgodan, bre.:)))
Unfuckable Unfuckable 15:22 06.12.2007

Re: iako

....potpuna zamena teza, kao i onomad uostalom. Srećom, pa i nisam očekivao ništa razumniji nastup.
Odlična podmetačina to za vip-ovce : prvo - nemam apsolutno ništa protiv vip-ova, ali imam jako mnogo protiv njihovih poltrona kojih koji ih svojom snishodljivošću i udvorištvom samo dezavuišu - i njih i ceo ovaj blog...srećom pa se primete veoma lako - ko hoće da primeti.
Sa Dragom apsolutno nikada nisam bio u konfliktu, čak ni u diskusiji - tako da si opet promašila....a to ko je hteo da ti ustupi prostor, a ko ne - ne tiče me se i nije my coup of tea.
Mene nisi imala čast da upoznaš u svetlu u kom sam ja tebe upoznao kao debitant, ali to je bila tvoja procena i odluka - da treba tako da uradiš u tom trenutku.
Možda si bila besna što još uvek ideš "peške" a neki tamo levak sklepao nekakvog fiću - ko što ti je neko lepo tamo odvratio...ko će ga znati...?
Tako da tvoja neupućenost i "nemamo pojma" attitude možeš da turiš u torbu iz koje si izvukla tu bajku o "nesnalažljivosti"...rasplaka me, čouveče...jadna ti.
Mislim da ti preteruješ sa foliranjem,... waste of time - ja nisam kupac za to.
pufna pufna 21:22 06.12.2007

Re: iako vozi polako

eto vidis,
kako nije strasno kad zene voze...jos ako
izbaci guzu kroz vrata i nešto traži na vozačkom sedištu
...


ja sam puna predrasuda, ali samo kad ih primetim ....ovako se zanosim da sam otvorenog duha.
marumi marumi 22:37 06.12.2007

Re: iako

Unfuckable
....potpuna zamena teza, kao i onomad uostalom. Srećom, pa i nisam očekivao ništa razumniji nastup.Odlična podmetačina to za vip-ovce : prvo - nemam apsolutno ništa protiv vip-ova, ali imam jako mnogo protiv njihovih poltrona kojih koji ih svojom snishodljivošću i udvorištvom samo dezavuišu - i njih i ceo ovaj blog...srećom pa se primete veoma lako - ko hoće da primeti. Sa Dragom apsolutno nikada nisam bio u konfliktu, čak ni u diskusiji - tako da si opet promašila....a to ko je hteo da ti ustupi prostor, a ko ne - ne tiče me se i nije my coup of tea.Mene nisi imala čast da upoznaš u svetlu u kom sam ja tebe upoznao kao debitant, ali to je bila tvoja procena i odluka - da treba tako da uradiš u tom trenutku. Možda si bila besna što još uvek ideš "peške" a neki tamo levak sklepao nekakvog fiću - ko što ti je neko lepo tamo odvratio...ko će ga znati...?Tako da tvoja neupućenost i "nemamo pojma" attitude možeš da turiš u torbu iz koje si izvukla tu bajku o "nesnalažljivosti"...rasplaka me, čouveče...jadna ti.Mislim da ti preteruješ sa foliranjem,... waste of time - ja nisam kupac za to.

Auuuuu......toliko buncanja na jednom mestu, choveche, nevidjeno.
marumi marumi 22:58 06.12.2007

Re: iako

Mislim da ti preteruješ sa foliranjem,... waste of time - ja nisam kupac za to.

Samo da dodam da ja nisam kriva za tvoj debut sa jednom prizemnom temom na koju su neku ucesnici reagovali evo ovako;
"Ako je trač – jeziv je ( koliko je verovatan…)
A, ako je istina……
Evo priče - čuo sam je sinoć iz relativno pouzdanog izvora, i sve detalje koje znam prenosim ne upuštajući se u procenu istinitosti"
Čemu ovakvi besmisleni tekstovi? Ako se ne upuštate u u procenu istinitosti onda je sve dozvoljeno. Imam i ja glupljih i gorih priča.
Da li je ovo Blog Kurir?
Molim moderatora za akciju.

Opet se izvinjavam Vanji za trol ali zasto bih ja gutala tolike optuzbe na moju adresu od nekoga ko bi da ostavi utisak dase na tudji racun. Da se ne vredjamo dalje ENDE DUSCUSSION.
vucko vucko 02:20 07.12.2007

Viđ šta sam umal' propustio...

Vucko je pravi. Ma kavi pravi, mnogo zgodan, bre.:)))

I mama mi je oduvek pričala da sam lep, da...

Ali nema posebnog razloga za zamišljanje Vučka - ko čita blogove Jelene Milić već je mogao da vidi sliku, ali evo i ovde:



Malo buckastiji od Pjeroa (imam i profesionalno mišljenje - "doktorka" mi je na Jeleninom blogu rekla da mi dijeta ne bi škodila), ali neošišan kao ovaj podanik Arnolda Švarcenegera.
nsarski nsarski 03:29 07.12.2007

Re: Viđ šta sam umal' propustio...

Ma, isti Pierrot! Metafora, chupacabra, metafora. Posle prelazimo na aliteraciju:)))

A i ovaj Oban ti lepo stoji - otvara te u osmehu.
angie angie 04:04 07.12.2007

Re: Viđ šta sam umal' propustio...

jbte sharski, svi ce da ti pokazu slike-jer neshto su ti pogreshne asocijacije!:)))
nsarski nsarski 04:24 07.12.2007

Re: Viđ šta sam umal' propustio...

Da, something went wrong, angie. To oupste nije bila poenta. To da ljudi pokazu svoje slike. Pogledaj ovu sliku:

na njoj pise ovo nije lula. Nije. A lula je. Ovo je reprezentacija lule. Lula se pravi od drveta (ruzinog korena obicno - zvanog briar), ima tezimu, tri dimenzije, i moze na nju da se pusi duvan. Dakle, ono gore zaista nije lula.

Tako i ona slika Pierrot-a nije Vucko, to je reprezentacija Vucka.

Evo ti jos jedna slika - Otto Dix ovog puta. Portret izvesne Silvije von Harden, neuroticne novinarke koja mnogo pusi, ali je odlucena da promeni svet. Na koga ti lici, ako na bilo koga? Ne poznajes ni jednu osobu koja je takva?
angie angie 04:30 07.12.2007

Re: Viđ šta sam umal' propustio...

ej bre doktore, zar ti nisam rekla da sam shvatila shta pokushavash svojim asocijacijama- ne morash sada ko da sam zaostala da mi objashnjavash- samo to i komentarishem, da si negde pogreshio u psiholoshkom profilu- a slika ljudi, na protiv, mnogo govori o njima. To shto neko karikaturalno podvlachi neke izrazene osobine, to je jasno, no one su primetne i na normalnom prikazu, samo nisu tako afektivne.
nsarski nsarski 04:53 07.12.2007

Re: Viđ šta sam umal' propustio...

ej bre, angie, sve se slazem s tobom majkemi, samo moram jednu recenicu da dodam.
Primeti da sam postavljao iskljucivo umetnicke slike. A umetnost nije reprezentacija onog sto je bilo (to je trivijalan pogled na nju). Umetnost je ono sto uvek jeste. Vecno. Sto ne umire kad umre Mona Liza ili umetnik u mladosti.
Sve drugo se slazem, majkemi.
vucko vucko 10:30 07.12.2007

Re: Viđ šta sam umal' propustio...

Ma, isti Pierrot! Metafora, chupacabra, metafora. Posle prelazimo na aliteraciju:)))

A i ovaj Oban ti lepo stoji - otvara te u osmehu.

Pa da, kao ono takmičenje u imitaciji Čarlija Čaplina na kome je Čarli Čaplin zauzeo treće mesto... ja reko' - kad svi stavljaju slike, što ne bih i ja, možda zauzmem neko dobro mesto, pri vrhu liste
Unfuckable Unfuckable 10:43 07.12.2007

Re: iako @ marumi, last reply

...ti "neki učesnici" su - čoporativno sa tobom, naravno...pošto su solo manji od makovog zrna - cedili mitesere po temi koja nije mogla biti ( i još uvek nije ) demantovana. Toliko o temi i pravljenju "dasa" na tuđi račun.
Nastup te cele družine u kojoj si i ti bila je bedan i nizak. Uvrede da ne spominjem. Pa zapitajmo se onda - da se ne bi vadila na trol stalno - s kojim ste predubeđenjima nastupili na jednom debitantskom blogu.I sa kojom to dobrom namerom...bez obzira što je nekoliko puta napomenuto da - kome se ne dopada, ne mora da bude tu i čita to što mu se ne dopada. Ispade posle da je jedan iz "ekipe2 otac četvoro dece, pa se malo uplašiood onoga što je pročitao....pa je nervozno reagovao u želji da negira postojanje toga o čemu sam pisao...cvrc
Neću ulaziti u priču kako se ta ista ekipa & sa tobom, naravno topi od miline na nekim drugim temama gde su autori tkzv "face" a teme - dno dna kopipejstai reciklaže, ali tu nikom od beskičmenih masera hemoroida ne pada na pamet da traži brisanje teme.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 03:37 06.12.2007

Trepteća svetla u boji..!!


Predrasude su tako dražesne. Njih možemo konzumirati sa ili bez stvarnosti. U ovom drugom slučaju one su kao trepteća svetla u boji, privlačne, zaslepljujuće...
Черевићан Черевићан 09:49 06.12.2007

плавуше

Zove plavuša informacije
- molim vas koliko traje let od new yorka do londona
- trenutak
- hvala . . . .(plavuša spusta slušalicu)

напомена
Predrasuda je stvaranje suda unaprijed, donošenje odluke o nekoj osobi ili grupi ljudi bez odgovarajućeg znanja o njima. Mišljenje opterećeno predrasudama je zasnovano na stereotipima. Predrasuda je uvjerenje ili stav.
Kazezoze Kazezoze 12:18 06.12.2007

predrasude...



marumi marumi 12:25 06.12.2007

Re: predrasude...

prava fotka kazezoze.

pozz.
mariopan mariopan 14:33 06.12.2007

Re: predrasude...

Mislim da samo tumacenje predrasuda ponekad nije dobro , primecujem recimo, na temi Strongmana ,da je vise puta spomenuo Crnce pa se neko tu nasao da primeti da je to rasisticko...a ja recimo, mislim da tu nije bilo ni trunke rasizma , jednostavno je slikovito opisivao kako su ogromni i veliki (snazni) a rec "crnac za mene je bila opisna ane uvredljiva. Kada citam necije komentare krenem uvek od pretpostavke da je dobronameran i da ukazuje na nesto , ne kacim se za svku rec dok taj opisuje svoje vidjenje nekog problema i mislim da ne treba secirati tako encije pisanje ...izgubice se literarni kvalitet , mozda cemo dobiti suvoparan i korektan izvestaj a ne pricu koja drzi paznju citalaca. Tek kada u nekom komentaru prepoznam nesto sto mene bocne u zivac i kada je to sasvim ocigledno i ja odreagujem ..priznajem ponekad i na isti takav nacin. Valjda to istera iz mene ono najgore , verujem da to svi imamo ali se trudimo da to "ubijemo' u sebi. Ne bih to nazvala predrasudom vec samo pobunom i odbranom sopstvenog misljenja. Eto udavih narod , ne umem ja u tri reci..
Kazezoze Kazezoze 14:44 06.12.2007

Re: плавуше

kad smo kod plavusha, ima i onaj kad plavushica (nije Vanja) pita tipa na prvom sastanku:
- Chime se bavish?
- Rezhijom.
- Jel' to ono struja, voda...?
mariopan mariopan 14:52 06.12.2007

Re: плавуше

Ajd jos jedan sa predrasudom ?

Na pustom ostrvu tavorili desetak godina Srbin , Crnogorac i Bosanac pa posle deset godina Bosanac upeca zlatnu ribicu. Kaze ribica da ce im ispuniti tri zelje i Srbin pozeli da se vrati u Srbiju , Crnogorac jedva doceka da se vrati kuci a Bosanac ostade sam. Mislio , mislio pa rece : Znas ribice , strasno mi je dosadno bez one dvojice daj ti meni njih vrati. " I vrati ih.
andjelija andjelija 19:09 06.12.2007

sad ce opet ispasti

da kontriram nesto ....


mislim da ljudi danas olako sve uzimaju zdravo za gotovo. isto mislim da ne razmisljaju dovojlno duboko da bi razumeli druge.
isto mislim da predrasude nisu ono za sta ti socijalni psiholozi se zalazu vec da je to jednostrano iskustvo povezano sa neiskustvom.
predrasude jendim malim delom verovatno nastaju i iz stereotiopisanja, odnosno generalizacije.

ja na primer automatski eliminisem onu osobu koja mi nagovestava te predrasude (da je pojam crnca iz getoa, da je dziber u dusi, da je jevrej po dzepu, da je pravoslavac ubedjeni itd...jednostavno sa ljudima koji mi sire to njihvo najprimarnije mene neinteresuje)


i ne mogu da verujem da navedeni autor nema predrasude. svi mi ih posedujemo u manjoj ili vecoj meri.
takvu osobu za ove 3 banke ja jos nisam srela, u dzizus krajsta bas i ne verujem, a devica marija je odavno isparila. to potenciranje na svili i kadifi u svetu kada nikada nece biti tako, je besmisleno.

ja kada bih rekla mojim ciganima romi smejali bi mi se u lice. kada kazem cigan, to kazem iz ciste ljubavi prema tom narodu. na neki nacin sam fascinirana njihovom upornoscu :)

kada kazem jevrej, mislim na jevreje u poslu. eto jedan od jacih komplimenata sam od njih dobila a to je' ti si gora od jevreja' .... sta reci za to? :)

i kada malo bolje razmislim uvek mi se radjaju predrasude samo za ljude koji su predrasudni: pedere, lezbejke, jeshe, cigane, crnce, muslimane....i sve ostale koji, da naglasim opet, potenciraju na svojim 'ostvarenjima'....hahi mi se od toga.

na primer covek koji je mene fascinirao, moj jedan bivsi profan je bio crnac. ja to nisam znala (iako je crn)...jednostavno nisam mogla da vidim njegovu boju koze, dok mi neko nije skrenuo paznju.

veliki ljudi su veci od sebe. uvek :) i ja takve ljude obozavam.


Kazezoze Kazezoze 19:26 06.12.2007

ponos i predrasude!



kako oceniti ovu sliku?
bronx bronx 20:09 06.12.2007

Re: ponos i predrasude!

zoz kaze;kako oceniti ovu sliku?
a da li si to ti ???
(wearetheone)
Kazezoze Kazezoze 20:19 06.12.2007

Re: ponos i predrasude!

hehe, nisam to ja bronx, sliku sam pronashao na netu, pa mi se uchinila orginalna po pitanju predrasuda;-)
bronx bronx 20:24 06.12.2007

Re: ponos i predrasude!

Kazezoze
hehe, nisam to ja bronx, sliku sam pronashao na netu, pa mi se uchinila orginalna po pitanju predrasuda;-)


a sto zoz??? on ti je jedan rasta i verovtno cooldude
Kazezoze Kazezoze 20:36 06.12.2007

Re: ponos i predrasude!

to i ja mislim. bash sad neshto radim zajedno sa tipom koji slichno izgleda.
mene interesuju ostali blogeri shta misle o njemu.
nsarski nsarski 20:40 06.12.2007

Re: ponos i predrasude!

mene interesuju ostali blogeri shta misle o njemu.

Ne znam sta ostali blogeri misle o njemu, ali verujem da znam sta on misli o ostalim blogerima. Boli ga q** za ostale blogere - chovek je svoj, original. Nista foliranje, nista sminka. Svoj.
bronx bronx 20:44 06.12.2007

Re: ponos i predrasude!

nsarski
mene interesuju ostali blogeri shta misle o njemu.

Ne znam sta ostali blogeri misle o njemu, ali verujem da znam sta on misli o ostalim blogerima. Boli ga q** za ostale blogere - chovek je svoj, original. Nista foliranje, nista sminka. Svoj.





ufuf. al smo se naostrili od jutros
pa coveka zanima sta ostali blogeri misle
tvoj glas imamo-coolfaca jel tako?

nsarski nsarski 20:50 06.12.2007

Re: ponos i predrasude!

tvoj glas imamo-coolfaca jel tako?

Da, svakako. Covek je cool.
I nisam se naostrio, naprotiv:) Bio kod mene u kraju jedan tip, slicnog izgleda - bas bio kul.
Upoznao sam ga tako sto je parkirao svoj "auto" pored mene. Treba taj "auto" videti - sav razvaljen, zardjao, kriv - ko da su ga tukli. Nedostaju mu vrata pa je baja stavio neku obicnu dasku, da ne ispadne valjda. Ja se zablenuo u to vozilo, a on me gleda pa kaze: "Is anything wrong?". Ja mu kazem da nije nista wrong, ali da ne mogu da verujem da taj auto moze da ide uopste. On kaze "Mene lepo vozi, jedino zenske na padaju na njega". (Ocevidno ga boli q* sta ja mislim o njegovom vozilu.)
Posle sam ga vidjao tu cesto, uvek se pozdravimo.
andjelija andjelija 20:50 06.12.2007

Re: ponos i predrasude!

mene definitivno interesuje u sta taj covek gleda i zasto je on osvetljen?
Kazezoze Kazezoze 20:55 06.12.2007

Re: ponos i predrasude!

ja vidim ponosnu pozu pred slikanje, onako uzdignutog chela u susret zhivotu.
fotka je skroz dobra.
bronx bronx 20:56 06.12.2007

Re: ponos i predrasude!

andjelija
mene definitivno interesuje u sta taj covek gleda i zasto je on osvetljen?



mozda merka kad ce sunce da nam se ugasi

ovaj 100% je sadu
bronx bronx 21:03 06.12.2007

Re: ponos i predrasude!

jedino zenske na padaju na njega".

mislis napadaju ili nepadaju???


nsarski nsarski 22:31 06.12.2007

Re: ponos i predrasude!

ne padaju - ne "loze se":))
vucko vucko 02:42 07.12.2007

Re: sad ce opet ispasti

kada kazem jevrej, mislim na jevreje u poslu. eto jedan od jacih komplimenata sam od njih dobila a to je' ti si gora od jevreja' .... sta reci za to? :)


Jevreji imaju smisla za humor?

bronx bronx 05:18 07.12.2007

Re: ponos i predrasude!

nsarski
ne padaju - ne "loze se":))


znaci hteo si da kazes nepadaju;
a jel' to on to tebi rekao ili;
si ti to zkljucio na osnovu njegovog izgleda;
ako je to tako onda mislim da je to vec predrasuda............and btw kad vec pricamo o tome
da li zenske padaju na tebe.????????
ti ovako preko pisanja delujes kao neko straaaasno sexy ......................................
Kazezoze Kazezoze 09:54 07.12.2007

Re: ponos i predrasude!

ako je to tako onda mislim da je to vec predrasuda............and btw kad vec pricamo o tome
da li zenske padaju na tebe.????????

hehe, nsarski ima bolje auto na koje zhenske padaju))
ili je i to mozhda predrasuda... da zhenske padaju na dobro auto;-)
nsarski nsarski 19:12 07.12.2007

Re: ponos i predrasude!

ja vozim najobicniji, totalno neupadljiv auto, pa to nema veze sa ovim gore:))
angie angie 20:01 07.12.2007

Re: ponos i predrasude!

[quoteja vozim najobicniji, totalno neupadljiv auto, pa to nema veze sa ovim gore:))]


al si zato prezentovao ceo spisak ostalih dobara koje posedujesh:))))
nsarski nsarski 22:41 07.12.2007

Re: ponos i predrasude!

haaaaa:) (Nije ceo).
takamatsu takamatsu 06:21 02.02.2008

Možda još par stvari:

mislim da ljudi danas olako sve uzimaju zdravo za gotovo. isto mislim da ne razmisljaju dovojlno duboko da bi razumeli druge.


Mislim da je primaran - strah. Znate kako, zar nije bezbolnije onako kako već JESTE, nego preispitivati celu priču?
Ja se uvek iznova zapanjim kad čujem recimo "Opasno je viriti u sebe, čovek može da poludi" (ozbiljan i uspešan inženjer od 45 godina), ili "Šta ću, takva sam, ne mogu da se menjam" (izgovoreno sa osmehom, medicinska sestra od 24 godine, posle opisivanja kretenluka koji je učinila).
Prošle godine sam otvorenih usta gledala jednu ozbiljnu hr emisiju, u kojoj je, između ostalog rečeno da roditelji U PROSEKU za oko 3 godine "prepoznaju" da im je dete narkoman.... Jer, zaboga, njihovo dete?! I par nedelja posle toga mi jedna mama dečka od 17 godina uvereno i autoritativno objašnjava da je droga "tamo negde", u Bronksu, valjda, da ovde ne postoji....
Uvek sam imala utisak da je većini rigidnih ljudi zapravo zastrašujuće i da pokušaju da se menjaju, da promisle o svojim stavovima, čak i da ih makar "pogledaju u oči".... A baš predrasude mogu da imaju zastrašujuće posledice.
takamatsu takamatsu 06:26 02.02.2008

Slika

kako oceniti ovu sliku?


Meni je slika divna, i govori mi o dobroj nameri fotografa da čoveka prikaže kao velikog, iako je patuljak. Ja realno IMAM utisak veličine kad ga gledam, osim što je cool :). I mislim da se sunča, zapravo :).
andjelija andjelija 21:06 06.12.2007

imao bi

drugaciji izraz lica da je ponosan....on gleda u nesto sto je u pravcu sunca (po obasjajima na licu, senci sopstvenoj)
ako primecujete u levoj drzi novine koje su osvetljenje i on je sav (ivice tela su isto kao poprskane)....sto kaze boxer ovaj bronx, dusa moguce.

i zasto je depth of field toliko dubok na desnoj strani, da li je fotograf sa namerom ...i kojom?

nije losa fotka. tip je zanimljiv, ali svako da je stao tu i napravio tu pozu isto bih se pitala.
mariopan mariopan 22:07 06.12.2007

Re: imao bi

Tip je zaista originalan , brada i kosa pogotovu , mislim da on nekoga ocekuje da vidi gore ( na terasi?) ili gleda u avion koji prolazi nebom. Sva paznja mu je u napetom pogledu , pa bih rekla da nekoga odozgo - ceka.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana