Društvo

Meni nije svejedno kako ih zovu

Biljana 77 RSS / 12.08.2010. u 14:38

Zaista je svejedno.

Novinar,

prodavačica,

turista...

Svejedno je.

Sredovečan čovek, mladić, starija žena...

Svejedno je.

Stranac ili ne...

Svejedno je.

Štangla, bejzbol palica ili nož...

Svejedno je.

Ideologija, pljačka ili puko nasilje...

Svejedno je.

Po nagovoru ili sopstvenoj pameti...

 

Svejedno je nasilije. Kriminal.

Za svako krivično delo postoji propisana kazna.

Treba da budu kažnjeni.

 

To nisu klinci. To nisu mladi ljudi koje treba pravdati, razumevati i stavljati u isti koš sa svima onima koji nikada nisu počinili krivično delo nasilja. Takva uopštavanja, komentari puni razumevanja za klince, promašene generacije i štataijaznam ne vode ničemu.  To što imaju 18 ili 23 ne pravda ih i ničime ne izjednačava sa hiljadama mladih u ovoj zemlji. Oni su nasilnici i kriminalci.

Danas je Dan mladih.  Dajte da ih/se ne vređamo.

Oni su mladi, klinci.

* beleška o marginalcima:

Muka mi je od hvalospeva Dačiću i policiji kojoj su svi nasilnici od ranije poznati.



Komentari (138)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sesili sesili 14:51 12.08.2010

Nažalost

ja više nisam ONI! Slažem se da se ne foliramo kad ne treba, ali mladi neka pogažu svoju odgovornost. To, doduše, ne rade ni stari. Uvek glasam za mladost.
Biljana 77 Biljana 77 15:01 12.08.2010

Re: Nažalost

da se ne foliramo kad ne treba

I da ne glumatamo selektivno razumevanje.
Bili Piton Bili Piton 23:22 12.08.2010

Re: Nažalost

Biljana 77

I da ne glumatamo selektivno razumevanje.


Upravo
Unfuckable Unfuckable 02:26 14.08.2010

Re: Nažalost

Slažem se da se ne foliramo kad ne treba, ali mladi neka pogažu svoju odgovornost. To, doduše, ne rade ni stari. Uvek glasam za mladost.


I ja se slažem.
Folirajmo se kad treba.


ps:
I ja glasam za odgovornu mladost.
I starost.
Dakle, i za stare i za mlade!
Pa neka svako pokaže šta ima i treba!

sesili sesili 14:52 12.08.2010

Prebrzo

kliknuh! Naravno, treba POKAŽU.
sanya92 sanya92 15:11 12.08.2010

Preporuka...

...od mlade koja ne zeli da se trpa u isti kos sa primitivnim, agresivnim idiotima.
Biljana 77 Biljana 77 15:13 12.08.2010

Re: Preporuka...

koja ne zeli da se trpa u isti kos sa primitivnim, agresivnim

O tome pričam.
miloradkakmar miloradkakmar 15:12 12.08.2010

Nasilje

i kriminal ne mogu se ničim opravdati.
Ni siromaštvom , ni bogatstvom, ni stepenom /ne/obrazovanja, /ne/uračunljivošću... to je čista zloba, bahatost, lakomislenost... nesvedenost čoveka.
Biljana 77 Biljana 77 15:15 12.08.2010

Re: Nasilje

to je čista zloba, bahatost,

Ovde bih se zaustavila pošto mi i lakomislenost nekad zvuči preblago... A i treba utvrditi da tu ima ikakve mislenosti.
Biljana 77 Biljana 77 15:17 12.08.2010

Malo razonode

Naslov me oborio sa stolice:

Krkobabić: Nije lako biti mlad

U pitanju je mlađi Krkobabić.
scabies scabies 15:22 12.08.2010

Re: Malo razonode

Krkobabić: Nije lako biti mlad

buba_truba buba_truba 17:04 12.08.2010

Nije lako biti Krkobabić

... mrtva je trka koji je smehotresniji!



Biljana 77 Biljana 77 17:12 12.08.2010

Re: Nije lako biti Krkobabić

brandname brandname 21:59 12.08.2010

Re: Malo razonode

Krkobabić: Nije lako biti mlad

ABsolutni hit leta!
Unfuckable Unfuckable 02:31 14.08.2010

Re: Malo razonode

jbg Krkija muče adolescentske brige a ti ga zezaš.
Uopšte nisi odgovoran, nemaš razumevanja glede jada a i očekivanja su ti prevelika!
hit leta!

nešto slično sam i ja rekao kolegi kad sam video podnaslov u novinama ("izjava godine" )

Ali, da se razumemo: ja glasam za mlados' (ura, ura, divno, divno)
Unfuckable the Taska Dana
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:04 14.08.2010

Re: Malo razonode

Unfuckable the Taska Dana

brandname brandname 00:18 15.08.2010

Re: Malo razonode

nešto slično sam i ja rekao kolegi kad sam video podnaslov u novinama

Izvesne sličnosti su upadljive
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:18 12.08.2010

.

Muka mi je od hvalospeva Dačiću i policiji kojoj su svi nasilnici od ranije poznati.


pa njihov posao je samo da ih uhapse. posle tog čina prestupnici postaju posao tužilaštva, a ne policije. ne znam zašto se Dačić ovoga puta našao na klupi a ne tužilaštvo, ili već ko je odgovoran za neprocesuiranje zločina, minimalne kazne itsl?
Biljana 77 Biljana 77 15:22 12.08.2010

Re: .

Zato što su od ranije poznati policiji, nikad nisam pročitala da su hapšeni, da im je već suđeno, ili da su osuđivani na bilo kakve kazne.
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:38 12.08.2010

Re: .

а чини ми се и да је ивица је од раније познат народу.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:42 12.08.2010

Re: .

Zato što su od ranije poznati policiji, nikad nisam pročitala da su hapšeni, da im je već suđeno, ili da su osuđivani na bilo kakve kazne.

ako su policiji poznati od ranije, najverovatnije je da su privođeni ali nije bilo dovoljno dokaza za procesuiranje ili osudu, a to nije posao policije. to pokušavam da naglasim. takođe, postoje neki prekršaji za koje se ne hapsi već se samo piše prijava, novčana kazna i ti fazoni. to bolje zna nic
Biljana 77 Biljana 77 15:44 12.08.2010

Re: .

да је ивица је од раније познат народу.

Narod ima pamćenje do ... da ne psujem sad. Pamtimo Kosovsku bitku pa onda šta smo juče jeli.
Biljana 77 Biljana 77 15:45 12.08.2010

Re: .

najverovatnije je da su privođeni ali nije bilo dovoljno dokaza

Koliko ja znam i pribavljanje dokaza je posao policije.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:02 12.08.2010

Re: .

Koliko ja znam i pribavljanje dokaza je posao policije.

tačno, ali je mnogo više slučajeva kada ima dokaza a ovi majmuni ostanu neprocesuirani ili osuđeni na najmanje kazne zatvora/novčane kazne/...
sybil sybil 16:16 12.08.2010

Re: .

ama debatujete bez razloga. i policija i pravosudje su totalne nule.
Biljana 77 Biljana 77 16:18 12.08.2010

Jednom i mi da se složimo :)

i policija i pravosudje su totalne nule

Otprilike.
angie01 angie01 17:00 12.08.2010

Re: .

i policija i pravosudje su totalne nule.


deo iste firme!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:01 12.08.2010

Re: .

ama debatujete bez razloga. i policija i pravosudje su totalne nule.

važno je da ti obično debatuješ s razlogom
Biljana 77 Biljana 77 17:08 12.08.2010

I na kraju krajeva

Dačić & panduri (koji su juče potpuno bez razloga prošli na crveno ispred nas, tj. ispred kolica) su pomenuti tek uzgred, beleška jedna, ništa više.. imam pravo da me nerviraju Ivica i marice...

Više me žuljaju razni dušebrižnici po netu koji šalju komentare o neshvaćenoj&zabludeloj mladeži.

OK. Neshvaćen si, agresivan, slušaj punk ako imaš pameti, idi u teretanu, masturbacija je ok, samo nemoj da tučeš nedužne ljude.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:11 12.08.2010

Re: I na kraju krajeva

Više me žuljaju razni dušebrižnici po netu koji šalju komentare o neshvaćenoj&zabludeloj mladeži.

isto.
antioksidant antioksidant 22:50 12.08.2010

Re: I na kraju krajeva

masturbacija je ok,

сад тек сазнајем ово...
sybil sybil 02:51 13.08.2010

Re: .

BebaOdLonchara
ama debatujete bez razloga. i policija i pravosudje su totalne nule.važno je da ti obično debatuješ s razlogom

to je tacno- ali bar ne organizujem blood-thirsty zurke gde trazim da se ljudi proteraju/banuju sa bloga kao sto to radis ti.
:smajlikojisetopi:
Biljana 77 Biljana 77 09:13 13.08.2010

Re: I na kraju krajeva

сад тек сазнајем ово.

Tebe i rea ima da banujem vaspitno.
reanimator reanimator 09:16 13.08.2010

Re: I na kraju krajeva

Biljana 77
rea ima da banujem vaspitno.


A prvi put u životu sam se konstruktivno uključio u temu
Biljana 77 Biljana 77 09:24 13.08.2010

Re: I na kraju krajeva

A prvi put u životu sam se konstruktivno uključio u temu

Ma ja to zato što znam da voliš, a i da ovome ne bude dosadno samom.
antioksidant antioksidant 10:30 13.08.2010

Re: I na kraju krajeva

reanimator
Biljana 77
rea ima da banujem vaspitno.


A prvi put u životu sam se konstruktivno uključio u temu

реци им ре
зар нам тако враћају
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:03 13.08.2010

Re: .

to je tacno- ali bar ne organizujem blood-thirsty zurke gde trazim da se ljudi proteraju/banuju sa bloga kao sto to radis ti.

a to je koji moj blog? ako organizujem, mora biti moj blog, zar ne?
scabies scabies 15:39 12.08.2010

mnogo sam se iznervirala

Ali zašto nisi ostavila upozorenje da linkovi nisu za nas sa osetljivim živcima??? Pritisak mi je sa standardnih 80/50 skočio na 150/120 do trećeg pasusa prvog linkovanog članka.
Pazi, mrštio se u autobusu?! Rasni nemiri na Adi? Cigane u Indiju??? O čemu bre ovi moroni pričaju??? Nije problem što su mnooogo glupi, što su promašeni, neostvareni, što ne znaju za bolje od Ade... Za to i nisu oni krivi. Ne zanimaju oni mene i ne bih želela da imaju problema u prevozu zbog svojih retardiranih nenamrštenih faca, ali da se i njima objasni da ostave, bre, nas normalne na miru.
Izvinjavam se za ovu inkontinenciju besa... Ali u ovakvim trenucima stvarno pomislim da preispitam svoje stavove o smrtnoj kazni, lobotomiji, mehaničkoj kastraciji i sličnom.
Biljana 77 Biljana 77 15:47 12.08.2010

Re: mnogo sam se iznervirala

što ne znaju za bolje od Ade..

Kamo sreće da znaju i za toliko. Da odu da se isplivaju, da upoznaju neku devojku/dečka, da gledaju malo u vodu i misle ako imaju čime...
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:46 12.08.2010

Re: mnogo sam se iznervirala

Cigane u Indiju

Odlično, a onda je samo pitanje trenutka kad će nas neko da šibne nazad iza Karpata.
Biljana 77 Biljana 77 17:52 12.08.2010

Re: mnogo sam se iznervirala

nda je samo pitanje trenutka kad će nas neko da šibne nazad iza Karpata.

Ma takvi nisu ni čuli za Karpate, verovatno misle da smo mi tu od početaka sveta kao i svi najstariji narodi.
maca22 maca22 20:14 12.08.2010

Re: mnogo sam se iznervirala

scabies
Ali zašto nisi ostavila upozorenje da linkovi nisu za nas sa osetljivim živcima???

Ali Biljana uglavnom pise o nepravdama.
Ja se uvek spremim pre neko kliknem da citam. :)
Biljana 77 Biljana 77 20:40 12.08.2010

Re: mnogo sam se iznervirala

Biljana uglavnom pise o nepravdama.


mlekac mlekac 15:43 12.08.2010

Hvala za temu, Biljo


EDIT:
Tek sam sad pogledala poslednji link!

Odusevljena sam! Samo zbog Pilerovih bila sam prekrsila banovanje Pinka - morala sam uzivo da vidim hoce li da pobede!

Stvarno mi je drago da su uspeli da upisu konzervatorijum!

Biljana 77 Biljana 77 15:50 12.08.2010

Re: Hvala za temu, Biljo

Ma to se ja tako u glavi svađam sa onima što su im puna usta razumevanje za zavedene mlade ljude... pa onda ... skribomanija pa to ti je.
mlekac mlekac 16:00 12.08.2010

Re: Hvala za temu, Biljo

Biljana 77
Ma to se ja tako u glavi svađam sa onima što su im puna usta razumevanje za zavedene mlade ljude... pa onda ... skribomanija pa to ti je.


Nemam razumevanja, ali imam pitanje - sta li je u glavi majke one dve zveri koje su masakrirale onu mucenu zenu?

Ej! Odgajila DVOJICU takvih!!!!
Biljana 77 Biljana 77 16:03 12.08.2010

Re: Hvala za temu, Biljo

sta li je u glavi majke one dve zveri koje su masakrirale onu mucenu zenu

Ko zna imaju li je, kako se prema njoj ponašaju ili ona prema njima... Sve je to vrzino kolo, ali opet nema opravdanja za nasilje.
natasavb natasavb 17:06 12.08.2010

Re: Hvala za temu, Biljo

Biljana 77
sta li je u glavi majke one dve zveri koje su masakrirale onu mucenu zenu

Ko zna imaju li je, kako se prema njoj ponašaju ili ona prema njima... Sve je to vrzino kolo, ali opet nema opravdanja za nasilje.


vrzino kolo sad, ali osnovni krivci koji su doveli do toga, su ipak roditelji.
ne moze neko drugi (drustvo, skola itd) biti odgovorni za vaspitanje tvog deteta.
nema tog vremna u kome nije postojala bojazan roditelja da dete ne upadne u "lose drustvo". sada samo ima vise opravdanja za njihove roditeljske neuspehe.
moji su jos mali(relativno, 10 i 14 god.) i ko zna sta me jos ceka, ali nekao mislim da ako ti kao roditelj vodis racuna o svom detetu, vaspitavas ga, usmeravas, imas uvid u to sta mu se u zivotu desava, tako nesto mnogo teze moze da se desi.
nisu za sve potrebne pare. deci je potrebnija ljubav i paznja.

mozes da odvedes dete u najbolje letovaliste, ali ako ga tamo prepustis raznim animatorima i ostalim, jer pobogu tebi je potreban odmor, i ne posvetis mu se ni malo, kakva korist od toga.
ali isto tako mozes da ga odvedes na adu ili neko gradsko izletise.
(za to je potrebna samo karta za gradski prevoz i nekoliko sendvica, kod kuce napravljenih) i tamo provedes par sati igrajuci se i pricajuci sa njim, od cega i te kako ima koristi.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:09 12.08.2010

Re: Hvala za temu, Biljo

sta li je u glavi majke one dve zveri koje su masakrirale onu mucenu zenu?

rupa.
Biljana 77 Biljana 77 17:11 12.08.2010

Re: Hvala za temu, Biljo

vrzino kolo sad, ali osnovni krivci koji su doveli do toga, su ipak roditelji.
ne moze neko drugi (drustvo, skola itd) biti odgovorni za vaspitanje tvog deteta.

Apsolutno se slažem, moj komentar o vrzinom kolu se upravo odnosio na to - poremećeni porodični odnosi.
mlekac mlekac 17:16 12.08.2010

Re: Hvala za temu, Biljo

BebaOdLonchara
sta li je u glavi majke one dve zveri koje su masakrirale onu mucenu zenu?

rupa.

Pravo da ti kazem Bebo, i meni se cini.
Ne obicna, nego Crna rupa. Ona koja proguta sve zivo...

Eeej, covece, odgojila DVA monstrouma!

Strasno!!!!
angie01 angie01 17:17 12.08.2010

Re: Hvala za temu, Biljo

ne moze neko drugi (drustvo, skola itd) biti odgovorni za vaspitanje tvog deteta.


u kuci jeste baza- tu dobijesh osnovnu konstrukciju, ali deca, narochito kada udju u tinejdzersko doba, sve vishe zele da pripadaju svojoj generaciji, pa sad, ako su drushtvene norme poptpuno pogubljene, onda je mnogo vishe pogreshnih opcija u igri, isto tako i shkola- po zakonu ima i vaspitnu ulogu, pa poshto su deca njveci deo vremena tamo i opet sa svojom generacijom, ako tu ne postoji balansiranje i usmeravanje-jer se mnoge situacije u kojima se uchi deshavaju bash tu- onda smo opet u vecem problemu, nego da nije tako!
Biljana 77 Biljana 77 17:26 12.08.2010

Re: Hvala za temu, Biljo

ali deca, narochito kada udju u tinejdzersko doba, sve vishe zele da pripadaju svojoj generaciji,

Upravo tu ja vidim problem, tj. neku vrstu zamene teza. Nisu ovi krimosi - mladi, klinci i sl. Oni nisu pripadnici, predstavnici svoje generacije, niti mladih ljudi u Srbiji, oni su manjina i KRIMINALCI.
natasavb natasavb 20:26 12.08.2010

Re: Hvala za temu, Biljo

angie01
ne moze neko drugi (drustvo, skola itd) biti odgovorni za vaspitanje tvog deteta.


u kuci jeste baza- tu dobijesh osnovnu konstrukciju, ali deca, narochito kada udju u tinejdzersko doba, sve vishe zele da pripadaju svojoj generaciji, pa sad, ako su drushtvene norme poptpuno pogubljene, onda je mnogo vishe pogreshnih opcija u igri, isto tako i shkola- po zakonu ima i vaspitnu ulogu, pa poshto su deca njveci deo vremena tamo i opet sa svojom generacijom, ako tu ne postoji balansiranje i usmeravanje-jer se mnoge situacije u kojima se uchi deshavaju bash tu- onda smo opet u vecem problemu, nego da nije tako!

ne angie, ne mogu se sloziti sa tobom da su u ovoj zemlji sve norme pogubljene.
ja zaista u svom okruzneju imam puno primera finih,vrednih i pametnih mladih ljudi i kao i bilja mislim da one koji rade to sto rade, treba nazvati pravim imenom i najstrozije osuditi, a ne traziti opravdanje za to sto cine.
ok, nisu sve skole dobre, ali ima onih koje jos uvek jesu. ti kao roditelj, ako vidis da atmosfera u skoli tvog deteta nije odgovarajuca, lepo premestis dete u drugu.
resenje uvek postoji, samo treba se baviti decom.
angie01 angie01 22:08 12.08.2010

Re: Hvala za temu, Biljo

ne angie, ne mogu se sloziti sa tobom da su u ovoj zemlji sve norme pogubljene.
ja zaista u svom okruzneju imam puno primera finih,vrednih i pametnih mladih ljudi i kao i bilja mislim da one koji rade to sto rade, treba nazvati pravim imenom i najstrozije osuditi, a ne traziti opravdanje za to sto cine.
ok, nisu sve skole dobre, ali ima onih koje jos uvek jesu. ti kao roditelj, ako vidis da atmosfera u skoli tvog deteta nije odgovarajuca, lepo premestis dete u drugu.
resenje uvek postoji, samo treba se baviti decom.


pa niko ne kaze da nema fine dece-evo, ja imam velikog finog sina i njegovo fino drushtvo i mnogu decu mojih prijatelja i poznanika koja su fina i ima sigurno i mnogo drugih-koje ne poznajem- isto tako i sa malim detetom- ali je chinjenica, da u globalu neshto nije u redu i da je prilichno izgubljen kompas.

drugo- ne znam gde si prepoznala da ja trazim opravdanje za nasilnike i agresivce, krimose i slichno i da njihova zlodela zovem drugim imenom od onog pravog- ja samo kazem da je problem shirenja tog uzasa malo veci od same porodice i da drushtvo koje je dozvolilo da se ovaj virus toliko proshiri i da bude primamljiv mladim ljudima, treba ozbiljno da se pozabavi antibiotikom-jer je bolest u stanju pandemije, a ne pojedinachnih sluchajeva, gde su eto zakazali roditelji-koje isto tako ne zelim da branim.

o shkolama necu sada-suvishe je opshirno i katastrofichno, a pri tome, ja se mojom decom veoma bavim, kao shto verujem da se vecina roditelja bavi svojom.


angie01 angie01 22:12 12.08.2010

Re: Hvala za temu, Biljo

tj. neku vrstu zamene teza


kakva zamena teza- ja govorim o znachaju drushtva u celini-da ne moze samo porodica da odrzi kvalitetan pravac, ako se van nje ta vizura ne uklapa.

sad ko je tu vecina i manjina- ne mogu da procenim, al ih ima podobro parche, zgranem se i kolichinom i mladoshcu nosioca ovakvih ideja.
brandname brandname 22:13 12.08.2010

Re: Hvala za temu, Biljo

sta li je u glavi majke one dve zveri koje su masakrirale onu mucenu zenu?

Ej! Odgajila DVOJICU takvih!!!!

Kunst je to. Mada, mislim da je i ponosni otac dao nemali doprinos uzgoju zverova.
natasavb natasavb 00:20 13.08.2010

Re: Hvala za temu, Biljo

drugo- ne znam gde si prepoznala da ja trazim opravdanje za nasilnike i agresivce, krimose i slichno i da njihova zlodela zovem drugim imenom od onog pravog- ja samo kazem da je problem shirenja tog uzasa malo veci od same porodice i da drushtvo koje je dozvolilo da se ovaj virus toliko proshiri i da bude primamljiv mladim ljudima, treba ozbiljno da se pozabavi antibiotikom-jer je bolest u stanju pandemije, a ne pojedinachnih sluchajeva, gde su eto zakazali roditelji-koje isto tako ne zelim da branim.


a gde si ti prepoznala da sam ja tebe prepoznala itd ?
da ima slucajeva, i to previse, ima, i naravno da treba nesto preduzimati, ali ja opet ne zelim da mislim i verujem da je vecina takva.
mislim da takvi primeri samo mnogo vise upadaju u oci od one fine dece i ne volim ta uopstavnaja.
mislim da se ni mladima ne svidja kad se stvari genralizuju i to sto se na sve strane prica ova danasnja generacija mladih nista ne valja bla bla...
da napomenem, opet ne mislim na tebe, vec uopsteno pricam.
znam da ti vodis racuna o svojim sinovima.
ono sto bi po mome bilo resenje je da se to trazi i od onih roditelja koji to ne rade.
pa lepo kada recimo dete pocene sa glupostima koje ugrozavaju i njega i drugu decu, osim kazne za dete, kazniti i roditelja.
myredneckself myredneckself 01:31 13.08.2010

Re: Hvala za temu, Biljo

deci je potrebnija ljubav i paznja.

To je deci najpotrebnije, verujte, posle se sve uz manje napora samo od sebe slaže, u poz. smislu naravno
Roditeljstvo se ne može otaljavati, a deca da ti rastu kao korov, samo da ih ima
Biljana 77 Biljana 77 08:53 13.08.2010

Re: Hvala za temu, Biljo

Roditeljstvo se ne može otaljavati

yugaya yugaya 12:04 13.08.2010

Re: Hvala za temu, Biljo

ne moze samo porodica da odrzi kvalitetan pravac, ako se van nje ta vizura ne uklapa.


Porodica u drustvu koje je sjebano morA da drzi pravac, narocito kada su vrednosti i osobine koje se napolju u ostatku sveta svakodnevno gaze jedino kuci vredne i obavezujuce .

Moj pokojni otac nije puno delio savete oko dece, umeo je samo da me prekori "manje pricaj, vise slusaj, bolje ce te cuti tako".
Biljana 77 Biljana 77 12:55 13.08.2010

Re: Hvala za temu, Biljo

Porodica u drustvu koje je sjebano morA da drzi pravac,

Zato što nema apsolutno ko drugi. Kad (ako ikad) stasa generacija vaspitana na ispravnim moralnim postulatima, dovoljno distancirana od vremena u kojem se nalaze sva opravdanja, eto nama napretka. Daleko je do tamo, ali ... valjda vredi.
Unfuckable Unfuckable 03:01 14.08.2010

Re: niska bisera

mozes da odvedes dete u najbolje letovaliste, ali ako ga tamo prepustis raznim animatorima i ostalim, jer pobogu tebi je potreban odmor, i ne posvetis mu se ni malo, kakva korist od toga.ali isto tako mozes da ga odvedes na adu ili neko gradsko izletise.

onda smo opet u vecem problemu, nego da nije tako!

u svom okruzneju imam puno primera finih,vrednih i pametnih mladih ljudi i kao i bilja mislim da one koji rade to sto rade, treba nazvati pravim imenom i najstrozije osuditi

nisu sve skole dobre, ali ima onih koje jos uvek jesu

lepo premestis dete u drugu.

pa niko ne kaze da nema fine dece-evo, ja imam

o shkolama necu sada-suvishe je opshirno i katastrofichno, a pri tome, ja se mojom decom veoma bavim, kao shto verujem da se vecina roditelja bavi svojom.

sad ko je tu vecina i manjina- ne mogu da procenim

ali je chinjenica, da u globalu neshto nije u redu i da je prilichno izgubljen kompas.

da ima slucajeva, i to previse, ima, i naravno da treba nesto preduzimati, ali ja opet ne zelim da mislim i verujem da je vecina takva.

i ne volim ta uopstavnaja.mislim da se ni mladima ne svidja kad se stvari genralizuju

da napomenem, opet ne mislim na tebe, vec uopsteno pricam.


povračaču.
a možda i neču.


Biljana 77 Biljana 77 07:26 14.08.2010

Što naopako?

Stomačni virus?
angie01 angie01 16:27 14.08.2010

Re: niska bisera

povračaču.


ne znam shto nas obaveshtavash- zar to nije tvoje prirodno stanje!
vishnja92 vishnja92 23:34 14.08.2010

Re: niska bisera

obaveshtavash


sta tu pise?

zar to nije tvoje prirodno stanje!

potvrdna, upitna, uzvicna, vasar:)))




ajmo angie01, jos malo, napni se...
Unfuckable Unfuckable 04:33 15.08.2010

Re: niska bisera

povračaču.
ne znam shto nas obaveshtavash- zar to nije tvoje prirodno stanje!


Htedoh reći da blog ne pamti gluplju, besplodniju i kontradiktorniju razmenu komentara od ove koju citirah.

Da pojasnim, da se neko ne bi našao uvređen, jer zaboga - sve su to monjumenti vrline i manjinski (domoEga) čuvari istine koji ne daju na se:
pričati o temi je sasvim ok, ali pričati o sebi kroz temu je skroz provaljena fora.
Jedan deo citirane razmene bolje će objasniti Pesnik stihom koji glasi: "sloboda nije uzajamno milovanje idiotskih glava".
Nalupavati se opštih mesta edabise zvučalo angažovano, promišljeno i drugačije,
(istovremeno poturajući "sveobuhvatnu stvarnost"; "objektivne i subjektivne okolnosti";"manjinu i većinu" te "ometenost ratom, situacijom, okolinom" - pa i egom, dodajem ja),
gledati lokalno (tj u ogledalo) a pokušavati pisati globalno - pri tom strogo pazeći da samobusanje u Prsa koordinira sa tim da se Čopor - Kraljica Majka Morala ne oseti uvređenom ali i da se ipak nekako okolo pošalje poruka o maglovitoj prisutnosti dva para ganglija - (ok znam da će neko sad da me pita gde sam našao čitava 2 para)
- a sve vreme uskakati sebi u usta istovremeno mazeći sebe po lobanji - meni izgleda jadno, bedno, žalosno, pa čak i uvredljivo.
I izaziva mučninu.
angie01 angie01 09:42 15.08.2010

Re: niska bisera

jos malo, napni se...


vishnja-meni je-najiskrenije-zao tebe, al rekoh ti- ja ne mogu da ti pomognem!



ps- leopoldledi je za vas bila carica!
angie01 angie01 09:57 15.08.2010

Re: niska bisera

Htedoh reći


ma hajde-matori okeshaveli krelac, koji sebe zove anfaklbl, sa sve galagerom!:)))))

pa nisi u gotamsitiju- a ovde su manje vishe obichni, normalni ljudi koji bloguju, da ti insistirash na svojoj zamishljenoj ulozi zelenog gremlina koji treba da pokaze da je najachi u gradu-upishi po zelji, ne znam bash ko ti je najomiljeniji-al je vishe besmisleno da to radish javno i pored toga shto si "oshtrooki":)))))!

Da pojasnim,


a ovo nafilovano, moze samo baba-sera da naplati i ucari!


vishnja92 vishnja92 10:06 15.08.2010

Re: niska bisera

ps- leopoldledi je za vas bila carica!

LL je carica i legenda bloga anzeneral, a tretirati zenu koja nije prisutna kao etalon za bilo kakvu uvredljivu odrednicu je... pa, sasvim endzijevski.

lep pozdrau

angie01 angie01 10:25 15.08.2010

Re: niska bisera

a tretirati zenu koja nije prisutna kao etalon za bilo kakvu uvredljivu odrednicu je... pa, sasvim endzijevski.


samo si ti prepoznala uvredljivu odrednicu- kao i uvek,....vishnja balkanskishpijun-sad samo josh da ubedish moderaciju!

otkachi se vishnjce, mene tvoj, anfakov & co bolesni hejt ne zanima- te grupne aktivnosti se obichno izzive u adolescenciji, pa su mi sad zanimljive neke pametnije stvari!
vishnja92 vishnja92 10:46 15.08.2010

Re: niska bisera

ih, pa ne osecam bas potrebu da pricam s moderacijom (ok, osim sto sam morala malo da neutralisem alkoholisani ili vec kakav nocasnji uradak tvoje drugaritze), mada je smatram vrlo duhovitom i pismenom.

sto se za predjasnju moderaciju nije moglo reci
sybil sybil 11:12 15.08.2010

Re: niska bisera

Re: niska bisera

jeeeeeee, angie, zivis u kanadi, a ne znas da su cetrdesete kao nekada dvadesete. sve se menja. moje godine su kao nekada 16.

p.s. najvise me nervira spocitavanje sto se neko ne ponasa "u skladu sa godinama". ja bih po toj logici trebala da imam troje dece, da mesim kolace, imam 150 kila i da me iskljucivo razgovori o deci interesuju. e- pa nece biti. botox, dermal fillers, laseri, clinique, lancome. ako se nekome ne svidja- moze slobodno da izvrsi samoubistvo.
cista malogradjanstina.
angie01 angie01 11:22 15.08.2010

Re: niska bisera

(ok, osim sto sam morala malo da neutralisem alkoholisani ili vec kakav nocasnji uradak tvoje drugaritze),


he, he- ne znam na koga mislish-al ovo lichi na tvog druga!


sto se za predjasnju moderaciju nije moglo reci


pa jesi li to spochitala vashoj drugarici?

there, there vishnja, idi si radi neshto pametno-mozda pomogne!
angie01 angie01 11:25 15.08.2010

Re: niska bisera

jeeeeeee, angie, zivis u kanadi, a ne znas da su cetrdesete kao nekada dvadesete. sve se menja. moje godine su kao nekada 16.


draga sybil-

sve se slazem-al ovo je neki drugi sluchaj!:))))
vishnja92 vishnja92 14:11 15.08.2010

Re: niska bisera

pa jesi li to spochitala vashoj drugarici?

a zasto bih? za njen slucaj se ne vazi. jasno je adresirano, obracam se tebi.
(ajmo angie, ajd jos nekoga neprisutnog opauci, krenulo te)


odsustvo samospoznaje, odsustvo prihvatanja da u Univerzumu postoje i Drugi sa svojim licnim istinama i patoloska potreba za samopromocijom ispred svega drugog: to je ono sto radja zbirno slepilo drustva u kome se kreiraju ovakvi monstrumi iz teksta, eufemisticki nazvani "decom".

mislite o tome.


biljana, i sori zbog ovoga gore.
antioksidant antioksidant 14:20 15.08.2010

Re: niska bisera

botox, dermal fillers, laseri, clinique, lancome. ako se nekome ne svidja- moze slobodno da izvrsi samoubistvo.

ovako nesto napisati a ne priloziti sliku je cisti zlocin...
angie01 angie01 18:34 15.08.2010

Re: niska bisera

ajd jos nekoga neprisutnog opauci


kako mislish-neprisutan, kad je uredno tu?

a opauchilanisam nikoga od podvuchenih s tvoje strane-al to tvoje stanjev i d i drugachije!

ono dalje me mrzi i da chitam, a kamo li da tumachim tvoje nebuloze-rekoh ti, mene besmisleni hejt ne zanima, a da lechim stanja n'umem, pa si nadji nekog drugog raspolozenog za bilo shta od toga shto nudish- ja nisam!
Biljana 77 Biljana 77 09:50 17.08.2010

Re: niska bisera

ja bih po toj logici trebala da imam troje dece, da mesim kolace, imam 150 kila i da me iskljucivo razgovori o deci interesuju. e- pa nece biti. botox, dermal fillers, laseri, clinique, lancome. ako se nekome ne svidja- moze slobodno da izvrsi samoubistvo.
cista malogradjanstina.

Malograđanština je i prepostavljati da neko u određenim godinama (btw. koje su to godine?) ko ima jedeno/dvoje/dopisati po želji/dece ima 150 kila, interesuju ga samo razgovori o deci i ne vodi računa o sebi...
sybil sybil 10:54 17.08.2010

Re: niska bisera

Malograđanština je i prepostavljati da neko u određenim godinama (btw. koje su to godine?) ko ima jedeno/dvoje/dopisati po želji/dece ima 150 kila, interesuju ga samo razgovori o deci i ne vodi računa o sebi...

whatever. to je samo licna observacija posmatrajuci recimo deo moje rodbine i jos neko okruzenje. no hard feelings.
Biljana 77 Biljana 77 11:08 17.08.2010

Re: niska bisera

whatever. to je samo licna observacija

Ali je predrasuda i vrlo ružna predrasuda.
sybil sybil 02:30 18.08.2010

Re: niska bisera

Ali je predrasuda i vrlo ružna predrasuda.

jeste opasna predrasuda kada se podigne na generalni nivo. ali, ja bih ipak da se ogranicim na moje lokalno okruzenje iz kojeg poticem- bez 100 kila i nekoliko dece- nisi uspeo u zivotu. sta da radim, tako je.
dakle, izvinjavam se ako je zvucalo previse generalizovano.
biba77 biba77 17:17 12.08.2010

Kad roditelji jedu nezrelo grozdje,,,

... deci trnu zubi!
Srbija zanje ono sto je posejala. To ne opravdava nasilje jer svako ima slobodnu volju, naravno, ali to moze i mora da se razume. I ako su ovi mladi delikventi rodjeni pocetkom devedestetih kad se bez problema kralo i ubijalo, a da do danas niko ozbiljno nije za to odgovarao, niti iko ozbiljno (nepoliticki) osudio ovakvo ponasanje,,,onda ovo ne iznenadjuje... I znam da je dosadno ovo insistiranje na devedesetim i necu dalje,, Biljo, apsolutno si u pravu i ostajes to i posle mog komentara. Treba o ovoj temi da se prica, sto vise i cesce. Ja cu sad priloziti samo jedan primer iz mog bogatog iskustva sa nasiljem. 2001, oko 23h napala nas je "grupica" "navijaca" ( tako su mi posle objasnili, meni izgledali obicno) iz cista mira odmah do skadarlije u jednoj sporednoj ulicici. Malo nas bubecnula, ali meni jezik bio dugacak, pa uzela da se raspravljam s jednim (moji drugari vec zbrisali) sto ovaj nije tolerisao pa me dobrano ispesnicio po mom lepom licu. Faca mi je bila modra, oci zatvorene, nos mi je i danas kriv (ma kriv je od rodjenja, ali ne toliko). Sa njima je bila i jedna devojka, koja se vratila joj jednom da me sutne u rebra (sad kad me je vec tip oborio na asfalt). Imala je kapicu sa stampanim Vini-Puom,, to je jedino cega se secam.. E sad, moja poenta je da mi tada nije palo na pamet da zovem muriju, delimicno sto nisam imala poverenja u nju, a delimicno sto sam se osecala krivom ( cudno ih pogledala, moralisala, postoji taj osecaj krivice kod zrtve), i to je ono sto sam ja naucila iz svog iskustva. Znaci zvati IVICU i MARICU!!!!I prebrojati modrice! I pricati o tom!!!Javno i na sva usta!
Veliki pozdrav, i samo nastavi!
Biljana 77 Biljana 77 17:23 12.08.2010

Re: Kad roditelji jedu nezrelo grozdje,,,

prebrojati modrice! I pricati o tom!!!Javno i na sva usta!

Zajdno smo bile na faksu '99. kada je bilo ono prebijanje. Tukli su nas mladi ljudi, naše kolehge studenti, moje komšije iz Stedenjaka. Neki ljudi prosto vole da tuku druge ljude. I nema opravdanja.

Besnim jer ih tako olako pravdaju... siromaštvom, odusustvom odgovarajućeg moralnog obrasca, ovim i onim, a posebno besnim kad ih opravdavaju mladošću.
supracorona supracorona 18:21 12.08.2010

Re: Kad roditelji jedu nezrelo grozdje,,,

biba77
Srbija zanje ono sto je posejala.


Samo što Srbijanci (stanovnici Srbije op.aut.) od drveta ne vide šumu.

Staviš ovaj smajli i sve je nema problema.


Nego, šta se može konačno učiniti da se nešto promeni i kako - neki konkretan potez?

U to ne ubrajam to što će se do zaključavanja komentara navoditi brojni slični primeri, razna lična šokiranost zbog ovakvih pojava i svo ostalo pametovanje.


Biljana 77 Biljana 77 18:29 12.08.2010

Re: Kad roditelji jedu nezrelo grozdje,,,

šta se može konačno učiniti da se nešto promeni i kako - neki konkretan potez?

Ne znam na šta misliš... Ovo je blog o tome da se kriminalci ne nazivaju decom, nasilnici klincima i sl. Ja bih volela da se za početak promeni stav javnosti - to što je neko jedva punoletan nije mu opravdanje da bude nasilnik.

Konkretan potez - od koga? Od blogera? Ja ću se konkretno potruditi da mi dete ne izraste u nasilnika i prijaviću nasilje ako ga vidim u okruženju. Ako ikad budem imala moći da uradim nešto više, otvorena sam za sve sugestije.
supracorona supracorona 19:08 12.08.2010

Re: Kad roditelji jedu nezrelo grozdje,,,

Biljana 77
Ovo je blog o tome da se kriminalci ne nazivaju decom, nasilnici klincima i sl.




Biljana 77
Ja bih volela da se za početak promeni stav javnosti - to što je neko jedva punoletan nije mu opravdanje da bude nasilnik.




Biljana 77
Konkretan potez - od koga? Od blogera?

Aham! - od blogera ... ... ne bi bilo prvi put da blogeri barem nešto pokrenu tj. promene.


Biljana 77
Ne znam na šta misliš...

Mislim na slično kao ti!
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:04 12.08.2010

Re: Kad roditelji jedu nezrelo grozdje,,,

Ni meni nije svejedno kako ih zovu, ali mi je mnogo nesvejednije kad se izvuku ili dobiju mesec dana na Havajima.
natasavb natasavb 20:13 12.08.2010

Re: Kad roditelji jedu nezrelo grozdje,,,

supracorona
Nego, šta se može konačno učiniti da se nešto promeni i kako - neki konkretan potez?

U to ne ubrajam to što će se do zaključavanja komentara navoditi brojni slični primeri, razna lična šokiranost zbog ovakvih pojava i svo ostalo pametovanje.



a da ti, posto ne volis šokiranost zbog ovakvih pojava i svo ostalo pametovanje, za primer nama ostalim prvi das neki konkretan predlog?
Biljana 77 Biljana 77 20:42 12.08.2010

Re: Kad roditelji jedu nezrelo grozdje,,,

Ni meni nije svejedno kako ih zovu, ali mi je mnogo nesvejednije kad se izvuku

Mislim da se delimično izvlače i zbog tog stava -Mladi su... šteta je..

dobiju mesec dana na Havajima
Ili država da koje milionče da ne robijaju u kletoj Ameriki.
Biljana 77 Biljana 77 20:45 12.08.2010

Re: Kad roditelji jedu nezrelo grozdje,,,

za primer nama ostalim prvi das neki konkretan predlog?


Mislim da smo se razumeli supracorona i ja.
natasavb natasavb 21:02 12.08.2010

Re: Kad roditelji jedu nezrelo grozdje,,,

Biljana 77
za primer nama ostalim prvi das neki konkretan predlog?


Mislim da smo se razumeli supracorona i ja.

mozda vi jeste, ali on se obratio svim komentatorima, a ja ga bas i nisam razumela.

nego jeste bili veras na adi?
koja vlaga,uzas zivi. sinoc je bilo predivno, hladnjikavao, a veceras nije moglo da se dise.
i da , sretoh tamo dosta onih koji ne prebijaju turiste nego trce,voze bajs, rolere...
mislim da ih je ipak vise nego ovih drugih.
mlekac mlekac 21:05 12.08.2010

Re: Kad roditelji jedu nezrelo grozdje,,,

natasavb

nego jeste bili veras na adi?
koja vlaga,uzas zivi. sinoc je bilo predivno, hladnjikavao, a veceras nije moglo da se dise.
i da , sretoh tamo dosta onih koji ne prebijaju turiste nego trce,voze bajs, rolere...
mislim da ih je ipak vise nego ovih drugih.


Dobro je da je vise takvih, Nale.

BTW, vidim u Blicu da se kreten koji je napao mladice na Adi vadi kako ga je nerviralo jer je mislio da su gej!

Ovo je jedan od najnebuloznijih izgovora koji sam ikada cula!
supracorona supracorona 22:21 12.08.2010

Re: Kad roditelji jedu nezrelo grozdje,,,

natasavb

a da ti, posto ne volis šokiranost zbog ovakvih pojava i svo ostalo pametovanje, za primer nama ostalim prvi das neki konkretan predlog?


Ti si ovde bloger, ja sam samo komentator!
To je V E L I K A razlika.
Mogu samo kod sebe na blogu da pišem, ... ali ja nisam u Top10 po poseti ... tako da je odgovornost na posećenijim blogerima.

Elem, primera je mnogo ... ali ne bih da trolujem ovde ... ukrstićemo koplja na tematskom članku


EDIT:
"Ko hoće nešto da učini, nađe način, ko neće ništa da učini, nađe opravdanje."
supracorona supracorona 22:28 12.08.2010

Re: Kad roditelji jedu nezrelo grozdje,,,

natasavb

mozda vi jeste, ali on se obratio svim komentatorima, a ja ga bas i nisam razumela.

... tek da znaš da sam pročitao ... PMS?
natasavb natasavb 23:55 12.08.2010

Re: Kad roditelji jedu nezrelo grozdje,,,

supracorona
natasavb

mozda vi jeste, ali on se obratio svim komentatorima, a ja ga bas i nisam razumela.

... tek da znaš da sam pročitao ... PMS?


krenula ozbiljno da ti odgovaram, ali sto se mene tice ovim komentarom si se diskavlifikovao za dalju diskusiju.
daj pokazi malo originalnosti, pa mozemo da nastavimo.
maca22 maca22 08:55 13.08.2010

Re: Kad roditelji jedu nezrelo grozdje,,,

Objasnili su mu da su to legitimne mete.
maca22 maca22 08:56 13.08.2010

Re: Kad roditelji jedu nezrelo grozdje,,,

supracorona

... tek da znaš da sam pročitao ... PMS?

Dikvalifikovao za sve i svakog. Over and out.
Biljana 77 Biljana 77 09:15 13.08.2010

Re: Kad roditelji jedu nezrelo grozdje,,,

Ovo je jedan od najnebuloznijih izgovora koji sam ikada cula!

Definitivno novi hit, posle (pravda za)Uroša i opcije: -Mislio sam da je navijač Partizana.
mlekac mlekac 09:33 13.08.2010

Re: Kad roditelji jedu nezrelo grozdje,,,

Biljana 77
Ovo je jedan od najnebuloznijih izgovora koji sam ikada cula!

Definitivno novi hit, posle (pravda za)Uroša i opcije: -Mislio sam da je navijač Partizana.


Videh sad u nekim novinama razgovor sa ocem onog treceg nesrecnika koji je ucestvovao u tuci one mucene zene. Kaze, uhvatilo ga lose drustvo!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana