B92 Blog    Članovi    Jelena Krajšić    "Rome ćemo opasati žicom"

Jelena Krajšić
18:21
PET
07
DEC

"Rome ćemo opasati žicom"

Deo vesti sa B92.net:

Dragan Jovanović svojim sugrađanima pokušava da reši svakodnevne probleme u direktnoj komunikaciji preko opštinskog sajta.

Tako se, među pismima, nalazi i apel grupe građana, koja je zabrinuta jer se u njihovom kraju grada zvanom Torovi planira izgradnja objekata za građane romske nacionalnosti, čemu se oni protive i traže zaštitu gradnočelnika.

On im na to odgovara: "Poštovani sugrađani, delim vašu zabrinutost, pre svega za vašu bezbednost i uslove življenja u vašem kraju, a povodom izgradnje 10-ak stanova za socijalno ugrožene grupe, među kojima je i određeni broj Roma."

"Najpre, prijatelji, vaš strah je bezrazložan. Objekat će biti skroz na dnu opštinskog placa, odnosno, skoro do samog jezera. Vašu ulicu ćemo koristiti za dovoz materijala."

"Po završetku gradnje, napraviće se zid opasan pletenom žicom, tako da će fizički njima biti onemogućeno da se kreću Ulicom Rade Blagojević."

"Ja Rome u centru grada da ostavim ne mogu, novac mi je već jednom propao, više stvarno ne mogu da oklevam. Vama garantujem da nikakve neželjene kontakte sa njima nećete imati", zaključuje predsednik opštine Topola.

Ovo nije bulažnjenje nekog bezveznog tipa, ovo je bulažnjenje gradonačelnika u ovoj državi. Velja Ilić je kao razjareni bik što juri po ulici. Puši se. Meni uopšte nije svejedno. Malo mi je frka od tog čoveka. On je simbol. Njegovi koalicioni partneri su... njegovi koalicioni partneri. Građani su tako birali. Svi zajedno su kao tornado, lete neverovatnom brzinom negde, ne zna se gde. Za sobom ostavljaju Velju Ilića. Da je takav moj komšija svađali bi se, ne bi razgovarali, ali ga ja ne bih ugrozila. Samo bih se sklonila. Problem je što ovaj komšija i još par njegovih drugara odlučuju direktno u moje ime. Baš mi je frka.





Komentari (239)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Spadalo  18:34 07.12.2007
Preporuka: 0

Ma, neverujem!

#Link  Replika: 5
A jesi li sigurna da je ovo sa naših prostora i to 2007. god. Ja mislim da je ovo pisao neki nacistički gaulajter tridesetih, četrdesetih godina prošlog veka...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  13:10 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Ma, neverujem!

A jesi li sigurna da je ovo sa naših prostora i to 2007. god. Ja mislim da je ovo pisao neki nacistički gaulajter tridesetih, četrdesetih godina prošlog veka...


pa to je ono sto ja godinama unazad pokusavam da objasnim mojim u okruzenju....... da je srbija NACISTICKA ZEMLJA S NACISTICKIM DRUSTVOM I NACISTICKIMMMMM JAVNIM MNJENJEM
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  13:20 08.12.2007
Preporuka: 14

Re: Ma, neverujem!

Aleksandar Stosic
A jesi li sigurna da je ovo sa naših prostora i to 2007. god. Ja mislim da je ovo pisao neki nacistički gaulajter tridesetih, četrdesetih godina prošlog veka...


pa to je ono sto ja godinama unazad pokusavam da objasnim mojim u okruzenju....... da je srbija NACISTICKA ZEMLJA S NACISTICKIM DRUSTVOM I NACISTICKIMMMMM JAVNIM MNJENJEM

Aleksandre , nisi u pravu , ja sam Srpkinja , zivim u Srbiji kao i mnogi drugi blogeri odavde i GROZIM SE OVAKVIH IZJAVA kao sto je izrekao taj nazovi covek , ali si se ti ovom izjavom o nama Srbima i Srbiji , ovako generalizovano , veoma priblizio tom nazovi coveku.

Nadam se da ces korigovati svoju izjavu jer si uvredio i u istu vrecu strpao i mene i mnoge druge ljude koje ja znam a da nisu takvi. Kritikuj onoga ko je kriv i kazi njegovo ime kao mi svi , ceo narod tako etiketirati u najmanju ruku nije lepo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Brooklyn  19:59 08.12.2007
Preporuka: 14

Re: Ma, neverujem!

pri cemu cela stvar ima i ekonomsku komponentu. ako je tako kako pise, padace i cene nekretnina u blizini tih socjalnih stanova.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  22:14 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Ma, neverujem!

Aleksandar Stosic

A jesi li sigurna da je ovo sa naših prostora i to 2007. god. Ja mislim da je ovo pisao neki nacistički gaulajter tridesetih, četrdesetih godina prošlog veka...



pa to je ono sto ja godinama unazad pokusavam da objasnim mojim u okruzenju....... da je srbija NACISTICKA ZEMLJA S NACISTICKIM DRUSTVOM I NACISTICKIMMMMM JAVNIM MNJENJEM


Aleksandre , nisi u pravu , ja sam Srpkinja , zivim u Srbiji kao i mnogi drugi blogeri odavde i GROZIM SE OVAKVIH IZJAVA kao sto je izrekao taj nazovi covek , ali si se ti ovom izjavom o nama Srbima i Srbiji , ovako generalizovano , veoma priblizio tom nazovi coveku.

Nadam se da ces korigovati svoju izjavu jer si uvredio i u istu vrecu strpao i mene i mnoge druge ljude koje ja znam a da nisu takvi. Kritikuj onoga ko je kriv i kazi njegovo ime kao mi svi , ceo narod tako etiketirati u najmanju ruku nije lepo.

Aleksandar Stosic

A jesi li sigurna da je ovo sa naših prostora i to 2007. god. Ja mislim da je ovo pisao neki nacistički gaulajter tridesetih, četrdesetih godina prošlog veka...



pa to je ono sto ja godinama unazad pokusavam da objasnim mojim u okruzenju....... da je srbija NACISTICKA ZEMLJA S NACISTICKIM DRUSTVOM I NACISTICKIMMMMM JAVNIM MNJENJEM


Aleksandre , nisi u pravu , ja sam Srpkinja , zivim u Srbiji kao i mnogi drugi blogeri odavde i GROZIM SE OVAKVIH IZJAVA kao sto je izrekao taj nazovi covek , ali si se ti ovom izjavom o nama Srbima i Srbiji , ovako generalizovano , veoma priblizio tom nazovi coveku.

Nadam se da ces korigovati svoju izjavu jer si uvredio i u istu vrecu strpao i mene i mnoge druge ljude koje ja znam a da nisu takvi. Kritikuj onoga ko je kriv i kazi njegovo ime kao mi svi , ceo narod tako etiketirati u najmanju ruku nije lepo.


Mariopan, pre svega izvinjavam se na okasnelom odgovoru, znas kako ide s vikendom-malo ovde, malo onde a najmanje pored pc...Nego, jasno je da ne mislim na kompletno srpsko stanovnistvo, ali kada pricamo o Drugom svetskom ratu i kada kazemo "nacisticka Nemacka" isto ne mislimo na kompletno nemacko stanovnistvo, ali ipak generalizujemo stvari...prema tome nema potrebe da se bilo ko oseca povredjenim, zna se na sta se i na koga se misli:na radikale i njihovu politiku, sve nase gradjane koji bi po kratkom postupku resili problem albanaca, hrvata, madjara, engleza, amerikanaca... znas, moja rodjena baka je klasicni nacista.i dalje je za slobu, prezire svakog... mrzi i gradjane farskih ostrva i brani apsolutni svaki srpski zlocin......cak i kada se zlocin jasan kao dan ona ce reci "da, ali su oni nas '45"....... znas takva smo nacija.... ne budi lenja pa upali radio focus 101.4fm, pa me podseti na nekom sledecem blogu, cisto da malo analiziramo imali li tamo nacizma.......videces i sama....naravno, ako si pomislila da sam na tebe i ove ljude s bloga mislio kada sam rekao da smo nacisticka drzava, naravno da to nije tako i ja ti se izvinjavam.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  15:30 09.12.2007
Preporuka: 0

Re: Ma, neverujem!

OK, prihvaceno , ma ja se samo strecnem kad god mi neko kaze da je BOLJI , pa meni se digne kosa na glavi , jer cim neko pomisli da je BOLJI , LEPSI i PAMETNIJI , mi smo na dobrom putu da usvojimo neko profasisticko misljenje prema onima koji nisu toliko dobri , lepi i pametni. Pa kada se nesto i kritikuje , ocekujem da ljudi ne ispolje stav koji bi mogao da lici na fasizam, prema onima drugima. Pozdrav :-)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
-petar-  18:39 07.12.2007
Preporuka: 0

a doticnog

#Link  Replika: 0
preCednika opstine bi mogao da opashe zid sa resetkama, kad dodje do promene vlasti... Nek misli o tome.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vlasta  18:44 07.12.2007
Preporuka: 0

Sličan

#Link  Replika: 1
scenario onom slovenačkom. Pa ništa, ako oni budu bili fašisti, mi ćemo biti vile Ravijojle. Ako oni stave
žicu za dana, mi ćemo je rušiti za mraka. Kao da bi nam bilo prvi put?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
-petar-  19:04 07.12.2007
Preporuka: 21

Re: Sličan

Ma kad smo se to okupili da nesto ili nekog odbranimo, sem sopstvene guzice? Da se organizujemo i pomognemo ciganima zbog problema sa predsednikom opstine, pa to je nadrealizam.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Queeria  18:46 07.12.2007
Preporuka: 0

Nema i tacka.

#Link  Replika: 19
U Srbiji nema fasizma!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
-petar-  18:50 07.12.2007
Preporuka: 7

Re: Nema i tacka.

Znas kako bi Kostunjavi i politicka elita ovo branila: garant bi se uhvatili za to sto si napiso fasizam bez "š", a takva rec ne postoji u srpskom jeziku, dakle nema je! To je legalizam i nivo politicke argumentacije kod nas, haha.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  21:10 07.12.2007
Preporuka: 0

Re: Nema i tacka.

Queeria
U Srbiji nema fasizma!

cuti ti. zbog tebe su i dolazili u arandjelovac
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dejan Stanković  23:19 07.12.2007
Preporuka: 14

Re: Nema i tacka.

vidis pedja, meni ovo vise lici na nacizam no na fasizam. faziam stiti bogate od sirotinje, a nacizam se bavi rasnim razlikama. dok je portugal bio fasisticka zemlja rasizma nije bilo - hvale se oni - crnci su imali jednak tretman kao bela sirotinja.
daklem iako nacizam zvuci ekstremnije, ovo jeste nacizam a ne fasizam.

no ako s euzme u obzir da medju opasanima zicom ima i ne-Roma onda je predsednik opstine zaista samo fasista.

da li je nesto od to dvoje zabranjeno u srbiji. kod nas oba.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  00:19 08.12.2007
Preporuka: 0

Dejane,

ovo :" .. fasizam stiti bogate od sirotinje,.. " ne stoji . jevreji u nemackoj za vreme hitlera, nisu bili siromasni , naprotiv
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Spadalo  00:48 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Dejane,

doktorka
ovo :" .. fasizam stiti bogate od sirotinje,.. " ne stoji . jevreji u nemackoj za vreme hitlera, nisu bili siromasni , naprotiv

Pa naravno. U Nemačkoj je bio nacional socijalizam (nacizam). U Italiji je bio fašizam.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  03:26 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Dejane,

Spadalo

doktorkaovo :" .. fasizam stiti bogate od sirotinje,.. " ne stoji . jevreji u nemackoj za vreme hitlera, nisu bili siromasni , naprotivPa naravno. U Nemačkoj je bio nacional socijalizam (nacizam). U Italiji je bio fašizam.

spadalo , uozbilji se. najbrutalnija forma fašizma javila so tokom nacional-socjalističke diktature u nemackoj ( 1933-1945)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dobronamjeran  04:55 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Dejane,

Doktorka vama izgleda nisu jasne razlike izmedju fasizma i nacizma. Mozda zato sto je to kod nas bio sinonim za isto a nije bilo isto. Ne branim niti jedan niti drugi no mora se znati razlika.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Spadalo  06:47 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Dejane,


spadalo , uozbilji se. najbrutalnija forma fašizma javila so tokom nacional-socjalističke diktature u nemackoj ( 1933-1945)

Idemo dalje. Da li onda sve diktatorske, totalitarne režime možemo nazvati fašističkim? Da li je staljinizam bio fašizam? Da li je u Kini bio fašizam... Na Kubi? Da li Čaveze pokušava da uvede fašizam? Da li je ajatolah Homeini doneo fašizam u Iran? Itd.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  07:28 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Dejane,

Definicija fašizma
Fašizam je ime antiliberalnog, antidemokratskog, antikomunističkog i antisocijalističkog
svjetonazora, pokreta i poretka, koji je postojao u Italiji između dva svjetska rata.
Ime je izvedeno od latinske riječi fasces koja je označavala svežanj pruća sa sjekirom u sredini, a
simbolizirao je jedinstvo vrhovne vlasti u antičkom Rimu.
Izraz su u 19. stoljeću rabili sindikalisti da bi istakli razliku svojih udruženja (fasci revoluzzionari)
od političkih partija.
Za vrijeme Prvog svjetskog rata u Italiji nastaje pokret koji, pozivajući se na ovu tradiciju formira
fascio di combattimento, borbeni savez. Ovaj je savez nacionalističkih grupa 7. studenog 1921.
ustanovio Nacionalnu fašističku stranku (Partito Nazionale Fascista) kojoj se 1923. pridružilo i
Talijansko udruženje nacionalista (Assoziazione Nazionalista Italiana).
Vođa stranke je bio Benito Mussolini. Poslije marša na Rim, u listopadu 1922., fašisti su ušli u
koalicijsku vladu s drugim građanskonacionalističkim
strankama. To je početak ustanovljavanja
poretka koji će se kao jednostranački i totalitarni stabilizirati krajem 20ih
godina.
Fašistički poredak je prestao postojati 1943. godine, nakon kapitulacije Italije u Drugom
svjetskom ratu.
Fašizam se rabi i kao generički pojam kojim označavamo ideologije, političke pokrete i
organizacije te vladavinske poretke koji su po svojoj socijalnoj osnovi i političkoj funkciji, te
metodama političkog djelovanja srodni talijanskom fašizmu.
Povijesno je izlazište fašizma kriza kapitalističkog građanskog društva i liberalnih parlamentarnih
poredaka, sa početka prošlog stoljeća. Ona se ekonomski očitovala kao kriza kapitalske reprodukcije.
Socijalni izraz krize je neintegriranost radništva u kapitalističko građansko društvo i liberalnoparlamentarni
poredak, porast nezaposlenosti, te podjela društva na oštro suprotstavljene osnovne
klase kapitalističkog društva – buržoaziju i proleterijat.
Politički se kriza iskazuje kao nemoć tradicionalnih elita (krupne buržoazije, zemljovlasnika,
birokracije, vojske, visokog svećenstva) da sredstvima parlamentarne demokracije prevladaju krizu, te
kao nemoć organiziranog radništva da vlastitu emancipaciju unaprijedi revolucionarnim ukidanjem
kapitalističkog građanskog društva i liberalne države. Uz to, kriza osvještava nelegitimnost
ustanovljenog načina proizvodnje i reprodukcije, te liberalnoparlamentarnog
sistema vlasti.
Fašistički svjetonazor, nasuprot liberalističkom individualizmu i socijalističkom
internacionalizmu, zagovara uspostavljanje zajednice kao uvjeta i oblika prevladavanja krize.
Zajednica je shvaćena kao jedinstvena, organski raščlanjena država (talijanski fašizam) ili kao
nacija čije je jedinstvo zajamčeno krvlju i tlom (njemački fašizam).
Zajednica prethodi pojedincu, te ima pravo pojedinca ili pojedine društvene grupe podvrgnuti
svojoj volji. Jedinstvo zajednice je uvjet duhovnog, socijalnog, političkog i ekonomskog preporoda, a
iskazuje se u jedinstvenoj volji zajednice. Jedinstvenu volju zajednice izražava i jamči vođa, a volja
vođe je izlazište zakona zajednice.
Antiliberalizam, antidemokracija i autoritarnost su konsitutivni elementi fašističkog svjetonazora.
Prema fašističkom svjetonazoru, borba je prirodni način čovjekova opstanka. Fašizam zagovara i
nasilno zatiranje razlika koje sprečavaju ustanovljavanje neposredovanog jedinstva zajednice.
Jedinstvo nacije se treba uspostaviti osiguravajući krvnu čistoću članova zajednice.
Zagovarajući nacionalizam, rasizam, a osobito antisemitizam, fašisti pripadnike manjinskih nacija
prokazuju kao glavne krivce za krizu poretka. Istovremeno treba nasilno ukinuti sve svjetonazorske,
kulturne, vjerske, političke i druge razlike koje samim postojanjem dovode u pitanje temelje
zajedništva. Teror kao organizirano, trajno, brutalno i neograničeno nasilje je legitimno sredstvo za
postizanje ovog ujednačavanja.
Fašistički svjetonazor pretežno mobilizira tradicionalno politički inertne klase građanskog društva
– sitne trgovce, obrtnike, seljaštvo, slobodne profesije te socijalne grupe na marginama društva.
Prihvaćaju ga i brojni nezaposleni i mladi radnici kojima postojeći poredak ne nudi nikakvu
perspektivu.
Fašistički se pokreti uobličuju u strogo hijerarhijski raščlanjene, centralizirane masovne
organizacije u kojima je ustanovljen karizmatskopersonalistički
aparat na čijem je čelu
neprikosnoveni vođa.. Također, formiraju i vlastite, uniformirane i naoružane, paravojne organizacije
(npr. squadre d'azione u Italiji, Sturmabteilung u Njemačkoj) čiji teror stvara privid odlučnosti i
efikasnosti.
U nekim porecima fašistički pokreti sudjeluju na izborima postižući različite uspjehe, ali ipak nisu
nigdje na slobodnim izborima uspjeli zadobiti potrebnu većinu i tako osvojiti vlast. Povijesni fašistički
pokreti su jedino u Italiji (1922 – 1943) i Njemačkoj (1933 – 1945) uspjeli uspostaviti fašističke
vladavinske pokrete sklapajući kompromis s tradicionalno vladajućim elitama. I Mussolini i Hitler su
došli na vlast koalirajući s tradicionalnim nacionalističkim strankama odustajući od izvorno
antikapitalističkih elemenata svog programa. Dakle, fašizam kao poredak ustanovljuje kompromis
između tradicionalno vladajućih elita i nove elite fašističkih pokreta. Kompromisom je očuvan
povlašteni položaj osobito vlasnika monopolističkog kapitala i vojske te je zajamčena relativna
autonomija političke fašističke elite.
Fašistički je poredak diktatura koja ostvaruje kompromisom revidiranu fašističku ideologiju. U
njoj su zatrti svi elementi liberalnog ustrojstva države (vlast zakona, parlamentarno ustrojstvo vlasti,
nezavisno sudstvo, federalizam, višepartijski sistem, autonomna javnost i dr.) i društva (autonomija
privrednih subjekata, posebno radničkih sindikata i zadruga), te uspostavljeno samovlašće fašističke
političke partije / pokreta. Partija / pokret ukida pravnu državu i uspostavlja policijsku državu u kojoj
je djelovanje, posebno tajne, policije podvrgnuto isključivom interesu i kontroli fašističkih vođa.
Proklamirano jedinstvo zajednice se, osim terorom koji mjestimice prelazi i u genocid, nastoji
ostvariti monopolom ujednačene propagande, te podčinjavanjem odgojnih i obrazovnih institucija.
Osnivanjem raznovrsnih masovnih organizacija, ustanovljenih po različitim područjima života, dobi ili
spolu, se nastoji ostvariti podrška poretku ali i kontrola stanovništva.
Organiziranjem čestih, pompoznih, pseudodemokratskih i populističkih svečanosti se nastoji
produbiti entuzijazam masa i trajna mobilizacija pučanstva u borbi za nacionalno jedinstvo.
Ekonomsku krizu fašistički poreci su pokušavali riješiti državnom intervencijom u privredi,
poticanjem privrednog razvoja državnim investicijama (javni radovi, naoružanje) te potiranjem
socijalnih prava radnika.
Između dva svjetska rata fašizam je bio jedan od raširenih obrazaca rješenja krize građanskokapitalističkih
društava.
Tamo gdje se uspostavio kao poredak bio je smrtna prijetnja građanskom društvu i radničkoj klasi.
Otuda je antifašizam jednako star kao i sam fašizam.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blackbox  12:10 08.12.2007
Preporuka: 7

Re: Dejane,

Da li zatvaramo oči ili preterujemo?
Fašistički svjetonazor, nasuprot liberalističkom individualizmu i socijalističkom
internacionalizmu, zagovara uspostavljanje zajednice kao uvjeta i oblika prevladavanja krize.

Ima li ,i nesvesne, sličnosti domaćinske sabornosti sa ovim?

Zajednica je shvaćena kao jedinstvena, organski raščlanjena država (talijanski fašizam) ili kao
nacija čije je jedinstvo zajamčeno krvlju i tlom (njemački fašizam).

Ili kombinacija oba shvatanja u jedinstvu sa svojom Crkvom?

Zajednica prethodi pojedincu, te ima pravo pojedinca ili pojedine društvene grupe podvrgnuti
svojoj volji. Jedinstvo zajednice je uvjet duhovnog, socijalnog, političkog i ekonomskog preporoda, a
iskazuje se u jedinstvenoj volji zajednice.

Da li se “sabornost” shvata u ovoim smislu?

Fašizam zagovara inasilno zatiranje razlika koje sprečavaju ustanovljavanje neposredovanog jedinstva zajednice.

Ima li ovoga, počev od prekidanja pozorišne predstave, sprečavanja tribina i dr.?

Jedinstvo nacije se treba uspostaviti osiguravajući krvnu čistoću članova zajednice.
Zagovarajući nacionalizam, rasizam, a osobito antisemitizam, fašisti pripadnike manjinskih nacija
prokazuju kao glavne krivce za krizu poretka. Istovremeno treba nasilno ukinuti sve svjetonazorske,
kulturne, vjerske, političke i druge razlike koje samim postojanjem dovode u pitanje temelje
zajedništva.

Ima li javnog iznošenja ovakvih stavova počev od javnih ličnosti, političkih partija, patriotskih udruženja,novinara, naučnih krugova, analitičara, publicista I drugih?

Proklamirano jedinstvo zajednice se, osim terorom koji mjestimice prelazi i u genocid, nastoji
ostvariti monopolom ujednačene propagande, te podčinjavanjem odgojnih i obrazovnih institucija

Ima li takvih zalaganja kod nas?
Organiziranjem čestih, pompoznih, pseudodemokratskih i populističkih svečanosti se nastoji
produbiti entuzijazam masa i trajna mobilizacija pučanstva u borbi za nacionalno jedinstvo

Da li su to mitinzi i “spontana okupljanja naroda”?
Probajmo da odgovorimo na pitanja.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
NoSurrender  12:51 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Dejane,

Spadalo
doktorka
ovo :" .. fasizam stiti bogate od sirotinje,.. " ne stoji . jevreji u nemackoj za vreme hitlera, nisu bili siromasni , naprotiv

Pa naravno. U Nemačkoj je bio nacional socijalizam (nacizam). U Italiji je bio fašizam.

Ljude hoće da strpaju u geto, a vi se raspravljate oko terminologije.Nacizam ili fašizam,svejedno, ovo je sramota za Srbiju.
Na žalost,javnost je potpuno inertna i neosetljiva na tuđu muku.Osvestićemo se tek kada mečka zaigra i pred našim vratima.Naravno, izuzimam blogersku javnost...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  13:03 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Dejane,

dobronamjeran
Doktorka vama izgleda nisu jasne razlike izmedju fasizma i nacizma. Mozda zato sto je to kod nas bio sinonim za isto a nije bilo isto. Ne branim niti jedan niti drugi no mora se znati razlika.


Ja bih stavio razlike i slmilariteti fašizma,nacizma,liberalizma i real socijalizma

Grand Consiglio del Fascismo:

Camera dei Fasci e delle Corporazioni.

The corporative State considers Private initiattive

Anwendung und ideologische Verherrlichung von Gewalt in der Tradittion von Georges Sorel.


7557
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dr M  13:07 08.12.2007
Preporuka: 7

Re: Dejane,

Kad smo kod terminologije, u krajnjoj liniji, nije vazno da li ce da te ubije streptokok ili stafilokok, vazno je da primenis penicilin na vreme.

Posle mozemo o terminologiji.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  14:18 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Dejane,Re komentar

Fašizam je ime antiliberalnog,


Ovo je potpuno netačno. A vama savetujem da uzmete englesku ,nemačku ,italijansku ili japansku definiciju a ne lokalno republičke svjetonazorne definicije koje se žvrljaju po nacionalnim istorijama kako bi se opravdala prošlost,i nacionalna samodopadljivost. Ako niste u stanju da čitate na navedenim jezicima onda bar koristite dobre prevode.Npr. Webster dictionary.
7575

dragan7557
dobronamjeran
Doktorka vama izgleda nisu jasne razlike izmedju fasizma i nacizma. Mozda zato sto je to kod nas bio sinonim za isto a nije bilo isto. Ne branim niti jedan niti drugi no mora se znati razlika.


Ja bih stavio razlike i slmilariteti fašizma,nacizma,liberalizma i real socijalizma

Grand Consiglio del Fascismo:

Camera dei Fasci e delle Corporazioni.

The corporative State considers Private initiattive

Anwendung und ideologische Verherrlichung von Gewalt in der Tradittion von Georges Sorel.

7557

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  17:07 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Dejane,Re komentar

dragan7557
Fašizam je ime antiliberalnog,Ovo je potpuno netačno. A vama savetujem da uzmete englesku ,nemačku ,italijansku ili japansku definiciju a ne lokalno republičke svjetonazorne definicije koje se žvrljaju po nacionalnim istorijama kako bi se opravdala prošlost,i nacionalna samodopadljivost. Ako niste u stanju da čitate na navedenim jezicima onda bar koristite dobre prevode.Npr. Webster dictionary.7575

dragan7557

dobronamjeranDoktorka vama izgleda nisu jasne razlike izmedju fasizma i nacizma. Mozda zato sto je to kod nas bio sinonim za isto a nije bilo isto. Ne branim niti jedan niti drugi no mora se znati razlika.Ja bih stavio razlike i slmilariteti fašizma,nacizma,liberalizma i real socijalizmaGrand Consiglio del Fascismo:Camera dei Fasci e delle Corporazioni.The corporative State considers Private initiattiveAnwendung und ideologische Verherrlichung von Gewalt in der Tradittion von Georges Sorel.7557


Tekst o fasizmu je fenomenalan. Pokusajte ga osporiti ,ali argumentovano.
Da li moze ovo?
http://www.jgames.co.uk/dictionary/fascism.html
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  18:43 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Dejane,Re komentar TEZA

Tekst o fasizmu je fenomenalan.

Fašistički je poredak diktatura koja ostvaruje kompromisom revidiranu fašističku ideologiju. U
njoj su zatrti svi elementi liberalnog ustrojstva države (vlast zakona, parlamentarno ustrojstvo vlasti,


Vrlo jasno je da ova definicija teži ka odbrani liberalne države,pritom u potpunosti negirajući činjenicu da fašizam
forsira korporativno liberalno društvo,prenebegavajući pri tome činjenicu da fašizam kao i komunizam
zasniva svoje postojanje na planskoj i centralizovanoj privredi.

Korporativnost koja je oličena u fašizmu a takođe i liberalizmu vodi ka prenošenju atributa centralne vlasti na korporacije a pritom se zadržava (u fašizmu) regulatorska uloga državne vlasti kroz instirucije društva (volja vođe) i centralna uloga partije. Pitanje seljaštva rešava se zemljoradničkim zadrugama na čijem čelu stoje oprobani NAŠI
ljudi. Najvidljivija današnja fašizacija u Evropi je sprovedena na polju utelovljenja korporativne (umesto državne)
organizacije zdravstvenog osiguranja koje je ili privatizovano ili se u EU privatizuje.
Ova stara fašistička ideja obespravljenja masa je sadržana u tekstovima/propisima:
Camera dei Fasci e delle Corporazioni i VISOKOM SAVETU FAŠISTA iTALIJE (Grand Consiglio del Fascismo)
iz 20 ih godina prošlog veka.

Solidarnost (moralna odlika) ljudi kada je u pitanju zdravstvo je rešeno posle WW II stvaranjem državnog monopola na ovom polju (jedno od ključnih pitanja ljudske zajednice) u sklopu sa drugim socijalnim pitanjima
važnim za društvo (mase).

Liberralna razularenost pojedinih društvenih snaga u Evropi rezultirala je ukidanjem državnog i stvaranjem
privatnog monopola nad ovom za dalji razvoj društva i socijalne solidarnosti istog i države blagostanja,ključnim pitanjem. Prikrivanje čistih fašističke ideologije liberali u mnogim državama Evrope su sada u stanju da preko privatnih korporacija koje u zdravstvu imaju monopol crpe ogroman kapital u privatne džepove nekoliko privatnih korporacija. Divljanje ovih korporacije tipa "otvoreno građansko društvo" nije ništa drugo do fašistički odgovor liberala na društveni moral i odgovornost trpanjem para u kapitalističke vode i džepove putem kvazi liberalnih slogana kojima su se služili i fašisti 20 ih godina.

Lično smatram liberalnu korporativnu državu uzrokom budućeg svetskog rata, a liberalni koncept ekonomije za
najgori ideološki koncept ikada stvoren jer isti ukida socijalnu državu i demokratske principe i osnove postignute zaključno sa 70 im godinama (početak propasti koncepta države blagostanja) i vodi u DIKTATURU
KORPORPORATIVNOG KAPITALA.

Političari koji promovišu ovaj koncept su za društvo opasniji od drugih jer monopol vlasti svesno sa političke demokratske scene vode u diktaturu korporativnih kancelarija a vlast naroda ( demos /kratos) se pretvara u samovoljnu diktaturu oligarhije.

Fašistički je poredak diktatura koja ostvaruje kompromisom revidiranu fašističku ideologiju


Ovde se slobodno može reći da je:
Liberalni poredak (tipa slobodno građansko društvo), diktatura korporativne oligarhije koja se ostvaruje revidiranjem fašističke i ili komunističke ideologije sadržane u raznim istorijskim periodima ove dve krajnosti društvene moralno etičke razgradnje i destrukcije.Umesto revidiranja ovde treba staviti restauracija .

08 decembar 2007
dragan7557
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  19:08 08.12.2007
Preporuka: 0

Drgan 7557


objasnite da li se ovo

"Prema fašističkom svjetonazoru, borba je prirodni način čovjekova opstanka. Fašizam zagovara i
nasilno zatiranje razlika koje sprečavaju ustanovljavanje neposredovanog jedinstva zajednice.
Jedinstvo nacije se treba uspostaviti osiguravajući krvnu čistoću članova zajednice.
Zagovarajući nacionalizam, rasizam, a osobito antisemitizam, fašisti pripadnike manjinskih nacija
prokazuju kao glavne krivce za krizu poretka. Istovremeno treba nasilno ukinuti sve svjetonazorske,
kulturne, vjerske, političke i druge razlike koje samim postojanjem dovode u pitanje temelje
zajedništva. Teror kao organizirano, trajno, brutalno i neograničeno nasilje je legitimno sredstvo za
postizanje ovog ujednačavanja"

odnosi i na liberalizam
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  20:04 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Drgan 7557

Teror kao organizirano, trajno, brutalno i neograničeno nasilje je legitimno sredstvo za
postizanje ovog ujednačavanja"

odnosi i na liberalizam


Ovo je sadržano u ideologiji liberalizma ponaosob korporativnog koji je prisiljen da kao i komunizam stalno traži iznova neprijatelje kako bi opravdao svoj opstanak i težnju za maksimalizacijom profita monopolističkog karaktera.

Pod terorom se ovde ne smatra oružani teror već teror nad samim društvom koje je po definiciji dežurni
protivnik svakog monopoliste pa i države.
Menadžment korporacija je uvek konfrontiran sa težnjom društva da se odbrani od nasilja korporativne
oligarhije što u društvima koja zadrže poluge samozaštite socijalne države već teško uspeva.

Korupcija koju liberalno korporativno društvo po prirodi svog postojanja imanentno sadrži, se pretvara u otvoreno nasilje maksimalizacije profita na štetu društva.

Održanje socijalne države više nije pitanje političkih partija i ideala već cene koju korporativni kapital treba da plati kako bi sistem liberalne pljačke funkcionisao.Koncentracija ogromnog društvenog kapitala u rukama pojedinaca na bazi titulara privatne svojine (sveta krava liberala) stvorena privatizacijom (pretvaranje društvenog kapitala u privatnu prćiju) rada generacija vodi ka stvaranju jednog protivnika kapitala a toj je ceo ljudski rod.

Korporativnost liberala vodi u THERE CAN BE ONLY ONE a to je cena koju će ljudski rod platiti za suludi sistem.

Ako se uporedi Miloševićev primitivni liberalizam u povoju i sadašnji galopirajući oligarhijski onda je vidljivo na koji način je građeno deoničarsko društvo zatvorenog tipa Srbija.
Za poređenje se može uzeti Zimbabve Roberta Mugabe u kojem se ‚ovaj proces sada odvija inflacija
je oko 100.000% sa tendencijom porasta a € 1.000 u Zimbabve u je prošle nedelje vredelo svega € 3.
Prodavnice su potpuno prazne a crno tržište cveta dok ljudi umiru od gladi ili beže kod suseda u inostranstvo.
Žurnalisti (strani) su izbačeni iz države a domaći su po zatvorima.
U pitanju je veoma bogata zemlja gde ne postoji država i društvena samozaštita. Liberalizam pod maskom slobode i demokratije prvo uništava društvo, moral,demokratiju i državu a onda na scenu stupa korporativni kapital da pljačku završi i uspostavi nove vrednosti i novi moral božanstvenog profita i rasta.

stovremeno treba nasilno ukinuti sve svjetonazorske,
kulturne, vjerske, političke i druge razlike koje samim postojanjem dovode u pitanje temelje
zajedništva.


Populizam i liberalizam pod maskom rade potpuno isto stvarajuću oligarhijske monopole i isključujući sve gore navedeno osim vere koja je ovde pobrkana sa crkvom koja je institucionalizovani monopolista vere, i sa nabrojanim imaju utemeljeno zajedništvo u profitu.

Neophodno je poznavati suštinu uticaja kapitala na ljudsko društvo da bi se razumeli liberalni pravci prevođenja čitavih kontinenata u NEOROBOVLASNIČKI DRUŠTVENI POREDAK o čemu je ustvari ovde reč.

08 decembar 2007 dragan 7557
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  20:24 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: Drgan 7557

dragan7557
Teror kao organizirano, trajno, brutalno i neograničeno nasilje je legitimno sredstvo zapostizanje ovog ujednačavanja"odnosi i na liberalizamOvo je sadržano u ideologiji liberalizma ponaosob korporativnog koji je prisiljen da kao i komunizam stalno traži iznova neprijatelje kako bi opravdao svoj opstanak i težnju za maksimalizacijom profita monopolističkog karaktera.Pod terorom se ovde ne smatra oružani teror već teror nad samim društvom koje je po definiciji dežurni protivnik svakog monopoliste pa i države.Menadžment korporacija je uvek konfrontiran sa težnjom društva da se odbrani od nasilja korporativne oligarhije što u društvima koja zadrže poluge samozaštite socijalne države već teško uspeva.Korupcija koju liberalno korporativno društvo po prirodi svog postojanja imanentno sadrži, se pretvara u otvoreno nasilje maksimalizacije profita na štetu društva.Održanje socijalne države više nije pitanje političkih partija i ideala već cene koju korporativni kapital treba da plati kako bi sistem liberalne pljačke funkcionisao.Koncentracija ogromnog društvenog kapitala u rukama pojedinaca na bazi titulara privatne svojine (sveta krava liberala) stvorena privatizacijom (pretvaranje društvenog kapitala u privatnu prćiju) rada generacija vodi ka stvaranju jednog protivnika kapitala a toj je ceo ljudski rod.Korporativnost liberala vodi u THERE CAN BE ONLY ONE a to je cena koju će ljudski rod platiti za suludi sistem.Ako se uporedi Miloševićev primitivni liberalizam u povoju i sadašnji galopirajući oligarhijski onda je vidljivo na koji način je građeno deoničarsko društvo zatvorenog tipa Srbija.Za poređenje se može uzeti Zimbabve Roberta Mugabe u kojem se ‚ovaj proces sada odvija inflacijaje oko 100.000% sa tendencijom porasta a € 1.000 u Zimbabve u je prošle nedelje vredelo svega € 3.Prodavnice su potpuno prazne a crno tržište cveta dok ljudi umiru od gladi ili beže kod suseda u inostranstvo.Žurnalisti (strani) su izbačeni iz države a domaći su po zatvorima.U pitanju je veoma bogata zemlja gde ne postoji država i društvena samozaštita. Liberalizam pod maskom slobode i demokratije prvo uništava društvo, moral,demokratiju i državu a onda na scenu stupa korporativni kapital da pljačku završi i uspostavi nove vrednosti i novi moral božanstvenog profita i rasta.
stovremeno treba nasilno ukinuti sve svjetonazorske,kulturne, vjerske, političke i druge razlike koje samim postojanjem dovode u pitanje temeljezajedništva. Populizam i liberalizam pod maskom rade potpuno isto stvarajuću oligarhijske monopole i isključujući sve gore navedeno osim vere koja je ovde pobrkana sa crkvom koja je institucionalizovani monopolista vere, i sa nabrojanim imaju utemeljeno zajedništvo u profitu.Neophodno je poznavati suštinu uticaja kapitala na ljudsko društvo da bi se razumeli liberalni pravci prevođenja čitavih kontinenata u NEOROBOVLASNIČKI DRUŠTVENI POREDAK o čemu je ustvari ovde reč.08 decembar 2007 dragan 7557


izvinte ,a za kakvu se vi drustveni poredak zalazete ? ako moze na nekom vec postojecem primeru ili primeru iz proslosti . vidim da i vi izjednacevate komunizam, fasizam i liberalizmom.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  18:46 07.12.2007
Preporuka: 0

Topola je drvo

#Link  Replika: 7
Predsednik Drvo strikes again.
Nego me interesuje kako ce sad ovo da se izrelativizuje. Samo cekam da vidim kako ce nasa ostra anliticarska pera pocnu da govore kao eto to nije nista neubicajno i da je to trend u Evropi i slican bullshit.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vanja Montenegro Ljujic  18:47 07.12.2007
Preporuka: 0

Re: Topla je drvo

Ostala sam bez teksta! Covek je potpuni nacist.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
-petar-  18:53 07.12.2007
Preporuka: 0

Re: Topla je drvo

kako ce sad ovo da se izrelativizuje


Ih! Pa covek hoce da im napravi ukrasnu ogradu, a Romi nezahvalni po obicaju!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  18:54 07.12.2007
Preporuka: 0

Re: Topola je drvo

jednostavno odvratno!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragoljub  19:34 07.12.2007
Preporuka: 0

Re: Topola je drvo

.
Nego me interesuje kako ce sad ovo da se izrelativizuje.

ovako?

...pa, koliko ja vidim, medju opasanima zicom ima i ne-Roma. Taklo da mi ovaj zid od zice pre dodje kao neki zid protiv bede i drugacijosti (znate ono, primitivci sa jednim zubom u glavi) nego kao zid protiv Roma. Cudo da to niko sem mene nije primetio. Mozda zbog toga sto misle da je sasvim normalno podizati zid protiv onih sa jednim zubom u glavi. Normalno, nikako ne zid od zice, to je suvise vidljivo. Elektronski zid je mnogo vise in, ne para oci...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mikimedic  19:48 07.12.2007
Preporuka: 0

Re: Topola je drvo

Da li je normalno podizati bilo kakav zid, protiv bilo koga???
Pravili su neki... u Berlinu...i na jos nekim mestima....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  19:51 07.12.2007
Preporuka: 7

Re: Topola je drvo


...pa, koliko ja vidim, medju opasanima zicom ima i ne-Roma. Taklo da mi ovaj zid od zice pre dodje kao neki zid protiv bede i drugacijosti (znate ono, primitivci sa jednim zubom u glavi) nego kao zid protiv Roma. Cudo da to niko sem mene nije primetio. Mozda zbog toga sto misle da je sasvim normalno podizati zid protiv onih sa jednim zubom u glavi. Normalno, nikako ne zid od zice, to je suvise vidljivo. Elektronski zid je mnogo vise in, ne para oci...

Pa vidis stranka Prdsednika Drveta je autenticno narodna, oan je ta koja se obraca kako si ti srocio " krezubim" a po snimcima sa promocije Pescanika i njegovi jurisnici spadaju u tu kategoriju. E sad te"autenticne" sange rade po principu mrznje prema dugima. Ako je moj zivot sranje, mnogo cu to lakse podneti ako znam da sam deo izabrane grupe sto otvara prostor za manipulaciju Topolama, Veljama i Kostunicama.. E za to su potrebni nizi, pa bili Romi, Albanci ili Hrvati svejedno a nisu na odmet ni izdajnici kao Pescanik. A ako hoces da vidis pravu plutokratiju nemoj da je trazis na blogu, ona je u vladi, medjuPalmama, Veljama i Toplama.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
marumi  00:54 08.12.2007
Preporuka: 7

Re: Topla je drvo

Vanja Montenegro Ljujic
Ostala sam bez teksta! Covek je potpuni nacist.

neonacist! Ali to u Srbiji ''ne postoji'' (neonacizam). Pogotovo ne u srcu Srbije u Sumadiji. A nije bilo ni vikendasa iz Sumadije u Bosni za vreme rata, nije se dogodila ni Srebrenica, ma nista to ne postoji.
Treba se samo cuvati voajera i paziti se sta se prica.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
audrey  18:55 07.12.2007
Preporuka: 0

jedan dan

#Link  Replika: 1
Čitam vesti i mislim se "kakav dan u Srbiji!" - za WC na žel. stanici u Kraljevu potrošeno 75.000 evra, ovaj će Rome da opasuje žicom, deca se bodu noževima za 200 dinara... Sve je otišlo dodjavola.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Gorio  18:29 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: jedan dan

Sve je otišlo dodjavola.



Saglasan. Dodao bih još, dan kao i svaki drigi u Srbiji, naravno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  18:58 07.12.2007
Preporuka: 7

fašižam...

#Link  Replika: 5

..odavno prisutan
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
KafaJeGotova  19:36 07.12.2007
Preporuka: 7

Re: fašižam...

to je isti lik koji bi spalio B92 i koji je sprecio promociju Pescanika.
da menjamo dvoglave kokoske sa svastikom? ovi ljudi danas cine nasu vlast? neke smene? kazne?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
pidola  19:56 07.12.2007
Preporuka: 7

...



zid?
zica?
hoce li i struju kroz istu da sprovedu?
hm,mozda i treba,pa onda sve njih,sa takvim ludim razmisljanjem da smestimo tu,opasni za okolinu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
tuzlanac  08:14 08.12.2007
Preporuka: 7

Re: ...

pidola

noz,
zid?
zica?
srebrenica....
nastavlja se, ali sad na romima...

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  13:10 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: ...


zid?
zica?


GAS ! oprobano sredstvo ste zaboravili.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  22:19 08.12.2007
Preporuka: 0

Re: ...

noz,
zid?
zica?
srebrenica....

umesto srebrenica, jovanovicevcki ce da vicu "topolica"
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
St.Dushan  18:59 07.12.2007
Preporuka: 0

Mrkli mrak

#Link  Replika: 6
Oni koji sede u vladi sa Veljom Ilicem, saucesnici su u svim ovim sramotnim, necivilizacijskim i primitivnim ispadima i Velje Ilica i ovih njegovih debila, kvazi patriota, bezmozgasa, moralnih patuljaka, fasista, buzgetina, dzukaca. To je neka Srbija kojoj ne pripadam i zbog koje me je sramota sto sam Srbin. Mrkli mrak Srbijo, majko.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  19:10 07.12.2007
Preporuka: 0

Sada ocekujem da se oglasi

SRS u Skupstini povodom ove izjave Dragana Jovanovica.
Kada je Marije Šerifović pobedila na Evroviziji evo sta je Aleksandar Vucic izjavio u Skupstini :
“SRS je odmah iste večeri… ja sam izašao i čestitao Mariji Šerifović pobedu na Pesmi Evrovizije, šta pričate vi gluposti. I kada već o tome govorite, moram da vas obavestim da je Jaško Šerifović, deda Marije Šerifović, još od 1995. član Srpske radikalne Stranke”, rekao je Vučić.
Vučić je dodao da su radikali poznati po tome što izuzetno poštuju Rome i “bukvalo ih vole koliko i Srbe”, i da je SRS najpopularnija kod romskog naroda”
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  19:16 07.12.2007
Preporuka: 14

Re: Mrkli mrak


budući pogled iz romskih naselj by Velja Ilic
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
-petar-  19:24 07.12.2007
Preporuka: 0

Re: Mrkli mrak

Jeste neumesno ovo sto cu reci, ne bih zeleo da me neko pogresno shvati, ali slika je zastarela, bodljikava zica je u medjuvremenu 'uznapredovala' i sada je mnoooogo strasnija od ovoga na slici ...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  19:25 07.12.2007
Preporuka: 0

Re: Mrkli mrak



a da se jovanović i svi jovanovići malo menjaju da ovom devojčicom?
na par godine, posle ćorke od 20.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  19:32 07.12.2007
Preporuka: 0

Re: Mrkli mrak

St.Dushan
Oni koji sede u vladi sa Veljom Ilicem, saucesnici su u svim ovim sramotnim, necivilizacijskim i primitivnim ispadima i Velje Ilica i ovih